24 במאי 2013

אופוריה אביבית



נראה שהדבר הכי יציב באביב בין החמסינים הפתאומיים לגשמים העכורים אלו פלטות הצלליות האופוריות רכות של הקולקציות החדשות. הן משדרות לנו אביב אידילי בצורה הממחישה ביותר. לרוב הן יזרמו עם הגוונים המזוהים ביותר לעונה, רכים, בהירים, פסטלים, לפעמים גם יהיו קצת יותר נועזות. בחירת הגוונים בשילוב העיצובים המושקעים, מקשה עלינו להישאר אדישות, בכל זאת קנקים הכי עושים לנו את זה. הפלטות יפות ומפתות וממש קל לנו להיסחף ולדמיין איך אנחנו יוצרות לנו מראה אופורי מושלם איתן (מעל פריימר עיניים כמובן), ממש כמו שלל מראות האביב של המותגים. אבל בסופו של דבר, אחרי שנציץ בצורה מרוכזת בכל הפלטות האביביות ונתרשם גם מההבדלים המהותיים ביניהן בין הכמות למחיר, צריך לזכור שגוונים צבעוניים, רכים וחיוורים הם ממש לא משהו שיחמיא לכל אחת, בניגוד נניח לפלטות הסתיו האטרקטיביות שיותר חמות ומחמיאות. כך שעם כל הנחשקות של הפלטות חשוב שנכוון לגוונים שלנו, אלו שמחמיאים לנו ביותר, גם אם הפלטה הכי אביבית ומפתה קורצת לנו. הרי למגירת האיפור כל הגוונים מחמיאים, אבל כדאי שהפלטה תהיה שימושית גם לנו, אחרת כל האופוריה שהרגשנו כשרכשנו תתפוגג במהרה...

פלטת האביב של גרלן: סגלגליות במיטבה

אני חושבת שמכל הפלטות האביבית, הכי ציפיתי ל- Attrape Coeur #501 של גרלן מקולקציית Cils D'Enfer, שנקראת על שמה של המסקרה החדשה של המותג. לא בגלל שסגול זה צבע פופולרי, או שבגלל שאני הרוסה על פלטות הרביעייה המהודרות של גרלן, אולי בעצם כן... איכשהו הגוונים הסגולים שיש בה ממש מוצלחים לטעמי ולמרות שיש לי הרבה צלליות עם גוונים דומים, זה לא משהו שרציתי לפספס. כמו בפלטות האחרות גם הפעם מדובר על צלליות עם גימור ופיגמנט שונים (סווטצ'יםמראה). שתי הצלליות הבהירות יותר, השמאלית והעליונה, אינן אטומות והן פחות פיגמנטיות. שתי הצלליות האחרות, השמאלית והתחתונה, מרשימות יותר מבחינת פיגמנט, אטימות ויכולת הטשטוש שלהן. יחסית לצלליות סגולות שעשויות בהנחה לא נכונה להיראות כמו פנס בעין, עם הפלטה הזו אפשר לצלוח את המשימה בכבוד. לא רק לבעלות עיניים ירוקות...

פלטת האביב של YSL: מינרלים לעיניים

הפלטה Y Facettes של איב סן לורן מקולקציית Arty Stone היא הכי אביבית קלאסית ואני ממליצה באותה הזדמנות להציץ גם בסומק הקרמי ובמסקרה הירוקה מאותה הקולקציה. לפי המותג, מינרלים שונים היוו את ההשראה לגוונים בפלטה: הירוק - מלכית, ורוד - פלורייט, סגול - אמטיסט, כחול - אזוריט. רעיון יפה. הגוונים שימריים, בהירים ולא אטומים לגמרי (סווטצ'יםמראה). בדומה לפלטות הרביעייה האחרות שלהם, גם הפלטה הזו מיועדת גם לשימוש רטוב ואז הצלליות הופכות להיות הרבה יותר אינטנסיביות (סווטצ'יםמראה), אפליקטור הפלסטיק שמצורף מיועד לשימוש הרטוב הזה. הגוונים מזכירים מאוד את אלו של פלטת האביב אשתקד, רק שהפעם הם קצת יותר פיגמנטיים. לטעמי זו אופציה מוצלחת ומעודנת למי שרוצה לשלב צלליות צבעוניות אבל חוששת. אי אפשר כמובן להתעלם מעיצוב האספנות של הפלטה, לא מוזהבת חלקה אלא עם הטבעת רטרו מלוטשת דמוית כוורת ומכאן שמה בצרפתית - Facettes (באנגלית: Facets). מדליק!

פלטת האביב של שיסיידו: רכה כמו חמאה

חובבות הצלליות הורודות יאהבו במיוחד את הפלטה Pink Sands RD711 של שיסיידו מקולקציית האביב, שהושקו במסגרתה גם גוונים חדשים לשפתוני ה- Perfect Rouge. בפלטה בעלת העיצוב השיסיידואי מאופק שני גוונים ורודים וגוון אפור טאופי (חום אפרפר), הם שימרים מעודנים, פיגמנטים ורכים כמו חמאה (סווטצ'יםמראה). גוונים ורודים מוצלחים, לא כאלו שנראים כאילו יש לנו אדמומיות או שהרגע סיימנו לבכות. פלטה נהדרת ליומיום כשממהרים ורוצים מראה טבעי מואר ונעים, לצעירות ולחובבות המראה הטבעי. צלליות אבקה איכותיות שמחזיקות במרקם רך ונעים, כמעט קרמי.

פלטת האביב של דיור: רומן של חצי שנה בלבד?...

דיור לא נותנים לנו מנוח לרגע ומהפנטים אותנו עם הפלטה Rose Charmeuse #854 מקולקציית Cherie Bow נוטפת הסוכר. גם היא מכוונת לחובבות הצלליות הורודות, מעין גרסה דרמטית לפלטה הקודמת. הפלטה הזו מרשימה פעמיים: גם מבחינת העיצוב המקסים עם הטבעת הפפיטה הנצחית וגם מבחינת הורסטיליות הוורודה שלה. אפשר ליצור מגוון שילובים ליצירת מראות שונים ממעודן ורך ליום ועד לדרמטי ומעושן לערב (סווטצ'יםמראה). שני הגוונים הבהירים עליונים הם שימריים, הורוד פוקסיה עם ניצנוץ מעודן, השחור נוטה למאט והצללית הטבעית במרכז מנצנצת ומתאימה גם לשימוש בפני עצמה וגם לליירינג. באביב שעבר כתבתי על העובדה המוזרה שעל הפלטות של דיור מצוין תוקף של ששה חודשים מיום הפתיחה, מפתיע ולא ברור למה זה עדיין לא השתנה, מה יהיה דיור?... מיותר לציין שאין צורך להיפרד מהיצור היפהפה הזה לאחר רומן קצר כל כך. אז גם אם ורוד זה לא ה- Cup of tea שלנו, הפלטה הזו מצליחה לגעת בכל מיני נקודות רגישות, משהו בשילוב של הורוד עם השחור מעורר אסוציאציות מלהיבות, נועזות, סליזיות... או שאולי זו רק אני? אביב בכל הכח!

פלטת האביב של אסתי לאודר: פסטליות לבישה

מסקרנת במיוחד היא פלטת ה- Pretty Naughty #30 של אסתי לאודר שזכתה לשמה המדליק של קולקציית האביב מתוכה כדאי לא לפספס את העיפרון הדו צדדי והסומק ג'לי המפיל. אם ציפינו שוב לפלטת ג'לי מטאלית כמו בקיץ ובסתיו הרי שהתבדינו. במקום מרקם הג'לי מדובר הפעם על פלטה פסטלית עם גוונים בהירים ופיגמנטים, כשרק התכלת/טורקיז בהיר הוא מאט (סווטצ'יםמראה). היא נראית במבט ראשון צבעונית אבל למעשה לבישה וקלה לטשטוש למעברים הרמוניים בין הגוונים. לפלטה "השובבה" הזו הוסיפו במרכז גוון ששובר את הפסטליות, פחם גליטרי שאיתו אפשר לחדד ולהדגיש את המראה, או לעבור ממראה יום לערב. ללא ספק מדובר על אחת הפלטות המוצלחות ביותר העונה, ובכללי נראה שלאודר יצאו הפעם עם קולקציית אביב משובחת במיוחד של פריטים משלימים ולא אקראיים.

פלטת האביב של ג'יבנשי: צלליות בכספת

ולסיום, הפלטה שהיא יצירת אמנות, מאסטרפיס, פלטת Ecrin Privé של ג'יבנשי מקולקציית Hotel Privé. לגמרי פלטת אספנות ולא עוד "פלטה פרקטית" לאוסף. עיצוב יוקרתי נדיר בהשראת עיצוב הקוטור של בית האופנה ג'יבנשי, נראה כמו פירמידות בגדלים משתנים בצבע כסוף. הפלטה הזו שוקלת כמו אונקיית כסף או לפחות כמו משקולית (137 גרם!), לא משהו פרקטי לסחוב בתיק האיפור. היא נפלה לי (מההתרגשות?...) לפחות פעמיים לרצפה והצלליות נשארו שלמות, כנראה שככה זה כשיש כספת ששומרת עליהן... ואם כבר הזכרנו צלליות אז אולי נתייחס אליהן גם. שלוש צלליות מאט טבעיות פיגמנטיות איכותיות ורכות וצללית ורדרדה מנצנצת שהיא יותר צללית ליירינג, להוספת גימור (סווטצ'יםמראה). לפי המותג הבחירה מושפעת מהמלונות הכי מפוארים בעולם (עד שלא אבדוק את זה בעצמי אשאר סקפטית..) ובמקרה כזה אני הייתי מצפה לגוונים קצת יותר מרגשים. בסה"כ מדובר על גוונים בסיסיים נצחיים שיכולים להתאים לכל אחת, הצללית המנצנצת תלושה קצת מהקונטקסט, במיוחד בגלל שהיא לא עומדת בפני עצמה אלא כטופ, אבל אולי זו מחווה לפלטה המנצנצת שהיתה בסתיו או משהו, הכל יכול להיות. מפתיע שבמיוחד ביצירה כזו טרחו למצוא מקום למברשת דו צדדית, בהחלט מיותר. לגמרי הפלטה המהודרת מבין קולקציית האביב, לחובבות המותג ולאספניות.

מברשות לעיניים של מאק: כי אפליקטורים מקרטעים זה לא בשבילנו

בהזדמנות זו כמה מילים על האפליקטורים המצורפים למוצרי איפור בכלל ולצלליות בפרט. אני בכל פעם מדגישה מחדש עד כמה המברשות/ספוגיות הקטנטנות האלו פשוט מיותרות. לא ברור לי למה להשקיע במוצרים שווים כאלה ובסופו של דבר להשתמש באיזה אפליקטור מקרטע. השקעה שחשובה לא פחות מאיפור איכותי היא במברשות שיעזרו לנו להפיק את המקסימום מהמוצרים שלנו. אלו לא חייבות להיות מברשות הכי יקרות או הכי ממותגות, אבל הן חייבות להיות מברשות איכותיות. אז אם אנחנו בענייני צלליות, בחרתי כדוגמה שתי מברשות בסיסיות משיער טבעי של מאק שהכי כדאי לאמץ.
מברשת 239 (149 ש"ח) היא מברשת צפופה להנחת צלליות, היא אוספת את החומר בצורה מוצלחת ובצורה שלא תתפזר לנו לכל עבר. אפשר להשתמש בה בצורה של מריחה או טפיחה למראה רווי יותר, איך שנוח ובהתאם למראה שרוצים להשיג. מברשת סופר נוחה לשימוש.
מברשת 217 (140 ש"ח) היא מברשת טשטושים בה נשתמש לאחר שהנחנו את הצלליות כך שהמעברים יראו הרמוניים יותר. זו המברשת המועדפת עלי מכל מברשות הטשטושים, לא עגולה מאוד ולא פתוחה מאוד. למברשת הזו, כמו לכל מברשת, יש אולי תחליפים אבל אין מתחרות. אני משתמשת בה לפעמים גם להנחת צלליות כשאני רוצה מראה לא מאוד פיגמנטי ולעיתים גם עם צלליות קרם בסיס. אם יש מברשת מאסט לטעמי של מאק הרי שזו המברשת הזו.
כמובן שבנוסף לשתי המברשות האלו יש עוד מגוון מברשות עיניים לשימושים שונים, אבל אם צריך להתחיל מאיפשהו אז בטוח משתיים בסיסיות כאלו - אחת להנחה ושנייה לטשטוש. כמובן שחשוב לשמור על ניקיון המברשות ולחפוף אותן באופן שוטף. מי שלא מצויה בכל ענייני חפיפת המברשות יכולה לצפות בסרטון הזה או באינסוף הסרטונים ב- YouTube שמציגים שיטות שונות ומשונות לאיך לתחזק את המברשות שלנו בצורה הכי מוצלחת כך שישמרו איכותיות ואפקטיביות לאורך שנים.

לקים מקולקציות האביב: התבלבלו בעונה?...

במסגרת הקולקציות האביביות מקפידים מותגי היוקרה להציע לנו גם לקים בגוונים משלימים. לא מדובר על מבחר רחב כמו קולקציות האביב של המותגים המקצועיים OPI או Essie למשל, אלא על 1-4 גוונים, שהם נגיעות של צבע שלדעתם הכי נכונות לנו לעונה (ולשאר הקונספט של הקולקציה שלהם...). אז נכון, תמיד יהיה מקום בקולקציות ללק ורדרד חמוד כזה, אבל הנבחרים שלי הפעם ברובם דווקא לא ממש נחשבים לאביביים קלאסיים כדי שלא נרדם פה עם כל הפסטליות והמתקתקות...

YSL, Chanel, Estee Lauder, Lancome, Dior

YSL Bronze Pyrite #35 - ירקרק כסוף מטאלי הורס, פורמולה עשירה נהדרת, אטימות ואחידות משכבה ראשונה, שכבה שנייה להעמקת הגוון. מומלץ למרוח מהר ומדויק כדי להימנע מסימני מריחה. שלכת באביב.
Chanel Fracas #571 - ורוד קורלי קיצי בוהק יפהפה ממש עם שימר עדין שבלתי נראה בפועל על הציפורניים. מריחה נוחה, שתי שכבות לאחידות ואטימות. האביב מעולם לא נראה אופטימי יותר.
Estee Lauder Insatiable - גוון לבנדר אפרפר כהה קרמי קר. פורמולה נהדרת, אחידות ואטימות משכבה ראשונה, שכבה שנייה לחידוד הגוון. לק סתווי קלאסי מהמם שמפתיע כשמגיע בקולקציה אביבית חמדמדה.
Lancome Midnight Rose #441N - סגול ענבים קרמי עמוק. פורמולה פיגמנטית מאוד, שתי שכבות לאטימות ואחידות. פתרון למי שעדיין מתקשה להיפרד מהחורף.
Dior Gris Trianon #306 - גוון אפור עם תת גוון טאופי. לק גם יפה וגם איכותי כמו שדיור יודעים לייצר עם מברשת מצטיינת. פורמולה עשירה, מריחה נוחה, שמחה גדולה. שילוב מוצלח לנייל ארט עם כל גוון אביבי דביק אחר. להרגיש סתיו קריר באביב מתחמם.


ID

Ecrin 4 Couleurs
Attrape-Coeur #501
גודל: 7.2 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 362 ש"ח

Y Facettes Palette
4 Wet & Dry Eye Shadows
גודל: 3 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 390 ש"ח
La Laque Couture
Nail Lacquer
Bronze Pyrite #35
גודל: 10 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 90 ש"ח

Luminizing Satin
Eye Color Trio
Pink Sands RD711
גודל: 3 גרם
ייצור: יפן
מחיר: 335 ש"ח

5 Couleurs
Rose Charmeuse #854
גודל: 6 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 336 ש"ח
Dior Vernis
Nail Lacquer
Gris Trianon #306
גודל: 10 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 137 ש"ח

Pure Color
Five Color EyeShadow Palette
Pretty Naughty #30
גודל: 7.6 גרם
ייצור: ארה"ב
מחיר: 300 ש"ח
Nail Lacquer
Insatiable
גודל: 9 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 90 ש"ח

Ecrin Privé
Private Felted Nudes
גודל: 2 גרם
ייצור: איטליה
מחיר: 429 ש"ח

Le Vernis
Nail Colour
Fracas #571
גודל: 13 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 161 ש"ח

Vernis In Love
Fade-Resistant Gloss Shine
Midnight Rose #441N
גודל: 6 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 80 ש"ח

הבהרה / גילוי נאות: המוצרים שבחרתי נשלחו אלי מהחברות


Print Page

41 תגובות:

  1. את כבר יודעת שאני לא מאלו שחוטפות התקף אסטמה מצלליות, אבל הפלטות של שיסיידו, אסתי לאודר וג'יבנשי הצליחו לעורר אצלי רעד - הגוונים מדהימים! אגב, מכל המראות שהעלית, המראה מהפלטה של ג'יבנשי הוא הקלאסי, המסתורי והאלגנטי מכולם. בכלל כל מה שהעלית כאן, בלי יוצא מן הכלל, זו אדריכלות לשמה.

    השבמחק
    תשובות
    1. בסוף תמיד מגיעה הפלטה שעושה לנו את זה ;)
      יש מגוון מראות שאפשר ליצור מכל פלטה, בחרתי לפה רק דוגמה אחת. את המראה שאת מדברת עליו אפשר בעצם ליצור גם מפלטות אחרות פה. גם אני אוהבת את הסגנון הזה!
      חח, מסכימה עם האדריכלות, לא פשוט להתמודד עם כל זה...LOL

      מחק
  2. מכל המוצרים בתמונה הראשונה כמובן שישר קלטתי את הלק של שאנל...
    :-)
    נראה מושלם !
    אני לא כ"כ אוהבת פלטות של צלליות למרות שכמובן יש לי כמה,
    את אלו של דיור ו- YSL אהבתי מאוד,
    גוונים מיוחדים ואביביים.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לא מתפלאת, הוא הלק הכי צבעוני פה והאמת גם הכי יפה מבין הוורודים שיצאו בקולקציות :)
      פלטות מהממות שתיהן, ה- YSL אביבית קלאסית והדיור דרמטית.

      מחק
  3. נשביתי כבר מתמונת הקנקנים, כלכך יפים/יפות שבא לבכות. תבדקי מאחור אם כתוב שם בכתב קטנטנן את שמי?
    אילו ביקשו ממני לדרג אותן במבט ראשון - הייתי משטחת את הפודים ומעניקה לכולן מקום ראשון, על העיצוב, על הגוונים, על כל מה שרק עולה על הדעת, אח"כ, נתנסה ונחשוב.
    ואם בכל זאת, את שיסיידו ואסתי הייתי רוצה קבוע בתיק שלי, את של סאן לורן אני פשוט רוצה: כמובן שבגלל העיצוב אבל לא פחות בשל האיכות והגוונים.
    הקורצת לי מכולן לא פלא זו של דיור, אוהבת את הפלטות שלהן ואם זה בורודים על אחת כמה וכמה. ובשביל לא להיות גרידית אשאיר את הגיבנשי בצד, למזלי כי רב הגוונים שלה לא עשו לי את זה (במחשבה שניה אולי גם לא העיצוב).

    אשר לאפליקטורים - השתניתי ללא ספק, ואני משפרת את "אוסף" המברשות שלי אט אט, אבל אני לא מתנגדת לקבל אפליקטורים של פלטות איכויות שכאלה כגיבוי. משתמשת (גאה) בהם לא אחת. תיק האיפור כבד דיו, נכון להיום, מלבד מברשת סומק/פודרה לא לוקחת איתי מברשות, אולי גם זה ישתנה...

    אין רע בפסטליות מתקתקת...ובכל זאת נבחרת איכותית ומעניינת בחרת לך. מן הסתם את מנחשת כבר מה יהיה הסדר שבו אני הייתי מציבה אותם לא רק הגוון אלא גם הקנקן, מוזר קצת הניגודים בין העונה לגוון, אז אולי את חלקם הייתי שומרת במגירה לעונה יותר קרירה.

    פוסט שאפשר לקרוא שוב ושוב, צלליות או לא להיות...





    השבמחק
    תשובות
    1. תכלס, לגמרי חשבתי עליך כשכתבתי את הפוסט, הכי קנקנים שיש :)
      יש לך הסברים מאוד הגיוניים למה את רוצה כל פלטה, אותי לגמרי שכנעת!
      אני מודה שהפתעת אותי שדווקא הג'יבנשי לא עשתה לך את זה. טוב, אם היא הייתה ורודה...;)

      אני לא חושבת שיש צורך לסחוב מברשות בתיק האיפור (אומרת זו שמחזיקה סט מוקטן קבוע שם...), אבל את האיפור הראשוני חשוב לעשות עם מברשות איכותיות ולא עם האפליקטורים הקטנים שמצורפים. לצערי יש הרבה שעד היום משתמשות בהם ולא מבינות למה התוצאה לא משביעת רצון. אם רוצים במהלך היום לחדד את ההברקה מתחת לגבה או להוסיף סומק, אז אפשר בהחלט להיעזר במה שיש.

      ברור לי שכל אחת היתה מחליטה על סדר אחר של ההופעה, זה מה שמעניין תמיד. אני גם מרשה לעצמי לנחש שמהלקים היית הולכת על השאנל הוורוד.

      תודה יקירה, שמחה שאהבת :)

      מחק
    2. אם הסכמנו שלתיקונים (טוב נו, תיקונונים קטנטנים) זה בסדר, זו כבר התחלה :)
      הרוד לגמרי, לא רק בגלל הצבע אלא גם בגלל המותג והאיכות, הלק הכי טוב שהיה לי אי פעם והיו לא מעט מוצגי יוקרה היה של שאנל

      שבוע נפלא!

      מחק
    3. נו, לפחות בעניינים הוורודים אני עוד יכולה להיות שההימור בטוח איתך ;)

      שיהיה שבוע נעים!

      מחק
  4. נפלה לי הלסת מהפלטות של ysl ושל אסתי לאודר.
    בעיני הן הפלטות הכי פרקטיות עבורי ובהחלט אדגום אותן בקרוב. איך בדיוק הולך השימוש הרטוב בפלטה של אס"ל?
    ממש אהבתי את הלק הלוונדרי של אסתי לאודר - הוא מיוחד מצד אחד ומצד שני מתאים מאוד כשלובשים ג'ינס, שמבחינצ

    השבמחק
    תשובות
    1. שמבחינתי זה רוב הזמן...
      לגבי מברשות - אני תמיד מעיפה את הספוגיות הלא קשורות מהפלטות, ועכשיו מצאתי להן שימוש - משחק לילדה.
      היא בת 1.5 ולגמרי מנסה לצייר עם ספוגית על העין.
      אין לי מושג מאיפה היא למדה את זה (סמיילע מיתמם).

      מחק
    2. הן הפלטות הכי אביביות ועליזות פה, אבל גם שימושיות, לא מדי צבעוניות.
      בשימוש רטוב משתמשים בעיקרון כמו עם כל צללית. פשוט לפני השימוש את מרססת את המברשת שלך עדיף שטוחה כמו נניח ה- 252 או כל מברשת צלליות (או האפיקטור הפלסטי שם..) בפיקס + או תרסיס דומה או אפילו מים. ההבדל דרמטי מבחינת הפיגמנט, הגימור והאטימות. גם פלטות הג'לי של לאודר עובדות על אותו עיקרון.
      הלק הלוונדרי הזה מדליק ויפה, אבל כהה יחסית לכן מפתיע כשמגיע בקולקציית אביב.
      חח, יופי של משחק עם הספוגיות רק שלא תבלע אותן בטעות, כן?...:O
      ויפה לה, אין ספק שעל ההתמכרות שלך היום תשלמי ביוקר כשהיא תגדל...LOL

      מחק
    3. גם ככה אני משלמת ביוקר....לפחות שגם היא תהנה!

      מחק
    4. חח, צודקת! לכי תדעי איזה עולמות חדשים תגלי דרכה ;)

      מחק
  5. אההההה! יש לך את הפלטה של ז'יבנשי!!! ראיתי אותו בבלוגים מחו"ל והסתנוורתי מהעיצוב. מהממת! ולא אכפת לי מה יש בתוכה....

    כל הפלטות כאן מהממות! אני מזריירת על המקלדת :)

    השבמחק
    תשובות
    1. חח, את רק צריכה להחזיק את הפלטה הזו בשביל לקלוט כמה היא כבדה, עושה בית ספר לשפתוני ה- G של גרלן מבחינת המשקל...LOL

      הפלטות מודות לך, השתדלו נורא :))

      מחק
  6. דנרה מתוקה,
    מריירת גם אנוכי. אם אני נאלצת לבחור זה יהיה בין האס״ל לבין הז׳יואנשי. הצלליות של הז׳יואנשי נראות מאט מאד וצבעיהן פחות אביביים אבל אני צריכה לראות ולגעת בעיניים כי למשל הפאלטה המנצנצת שכתבת עליה בסתיו זה הדבר הכי יפה שיש לי למרות שאז היא הצטיירה לי כמנצנצת מדי. אז צריך לגעת בזה כדי להבין מה הסיפור. מותג נחשק שמשום מה יש לו מעט נקודות מכירה בארץ. אולי זה מעלה את האטרקטיביות שלו...?
    הטאופ באמצע של השיסיידו הורססס!
    אחח איזה כיף שיש על מה לפנטז.
    שבוע טוב,
    כיף של בחירות כרגיל ואין על הפוסטים שלך, יסודיים ברמות.

    השבמחק
    תשובות
    1. הי ממוש, מה שאני הכי אוהבת זה שלכל אחת יש את ההעדפות הברורות שלה, מזל שיש לנו מבחר :)
      הצלליות של ג'יבנשי אכן מאט כמו שכתבתי והגוונים בסיסיים נצחיים כאלו. היא בדיוק ההיפך מהפלטה המנצנצת של הסתיו מהבחינה הזו (את משתמשת בצללית בסיס איתה? אני תמיד מניחה צללית קרם לפניה שתתפוס את הנצנצים). רק הצללית הוורודה פה מנצנצת מאוד. בהחלט יש להם פריסה לא מאוד גדולה בארץ, זה בעיקר בנקודות שנחשבות חזקות מבחינת קהל היעד.
      הפלטה של שיסיידו הפתיעה אותי, איזה מרקם יש לצלליות! גם אני בהתחלה התלהבתי בעיקר מהאפור טאופי הזה, אבל גם הצללית הימנית הורסת חבל"ז!
      תודה נשמה, שמחה שאהבת, כיף גדול לשמוע :)
      שבוע נעים!

      מחק
    2. מה שנחמד שאת כבר די מכירה את ההעדפות שלנו...
      מכל מקום, המנצנצת של ז׳יואנשי אני משתמשת בה מעל פריימר לתת ווש עדין של נצנוץ יחד עם מיסגור כהה של העיניים, אבל את צודקת שהיא קלאסית מעל צללית קרם.
      לא, זה יידגם, המותג הזה בהחלט מסתמן כנפלא.
      מה שכן, צלליות ניטראליות זה הכי לא עושה לי את זה אבל נראה, אולי יהיה משהו במרקם שלהן שיצדיק את זה...

      מחק
    3. חח, נכון, משתדלת לזכור את של כולן :)
      מעל צללית קרם הצלליות באמת יוצאות יותר עמוקות ומרשימות ואני כידוע אוהבת איפור מודגש. מותג נפלא לגמרי!
      אם צלליות ניטרליות זה לא את אז הייתי מדלגת, בכל זאת מדובר על מוצר מאוד יקר. אגב, הולכת לצאת להם פלטה לקראת הסתיו/חורף שהיא גם בסגנון הזה רק עם גוונים קצת יותר מרגשים, אבל רק קצת ;)

      מחק
  7. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  8. כמה חבל שאני לא יכולה להניח פיגמנט סגול בעיניים..התת גוון האדום הזה.. הפלטה של גרלן פשוט עושה לי עיניים!

    השבמחק
    תשובות
    1. הפלטה הזו של גרלן מהממת חבל"ז!
      אבל לא נורא, זה קורה, מזל שיש מספיק פלטות אחרות יפות בשבילך :)

      מחק
  9. אוי...איזה פוסט...לגמרי אופוריה...הכל כל כך יפה ! הכי בא לי את הפלטה של אסתי לאודר שהגוונים שלה נראים לי הכי שימושיים. וגם את הפלטה המתוכשטת המפילה הזו של ג'יבנשי..האמת יותר בגלל האריזה שלה.. כי בכיף הייתי מחליפה שם גוון או שניים למשהו יותר שמח ואביבי..לעומת זאת הגוונים של פלטת האביב של ysl יפיפיים ואהבתי את העיצוב של הפלטה מבחוץ וגם את הההשראה של המינרלים לכל צבע. נחמד ביותר!
    רציתי גם לומר בהזדמנות זו..שזכיתי סוף סוף להרגיש את הופל הורוד מהפוסט הקודם של אסתי לאודר והוא מהמם...יצאתי מהחנות כי לא היו עליו הנחות מיוחדות וגם כי הייתי בהלם מהיופי ורציתי לראות אותו בתאורות אחרות..יש מצב שאחזור בקרוב לרכוש אותו בכל מחיר..(בתקווה שהוא לא ייעלם..) :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אופוריה אינדיד יקירתי, עובדים קשה על לפתות אותנו... :)
      הג'יבנשי לגמרי בגלל העיצוב, אבל המשקל, המשקל...
      השראה נהדרת של YSL, אני בהחלט אוהבת כשיש קונספט עם מתאם גבוה למוצר ולא משהו מאולץ.
      הסומק ג'לי Tease הוורוד של אסתי לאודר פשוט מוצר פנומנלי. עם ההנחות הגבוהות עכשיו בכלל שווה לחטוף אותו. רק שהקולקציה אגב לא הגיעה לכל דוכני המותג בסניפים..

      מחק
  10. השארת אותי עם הלסת בברכיים עם הפלטות הללו.
    ניסיתי לחשוב איזו הכי מקסימה בעיניי ולא הגעתי לתשובה חד משמעית, אך מבחינת הצבעים אני נוטה יותר לכיוון זו של אסתי לאודר.
    הגוונים של הלקים הם סוג של "קיץ לא קיץ" (כלומר הם לאו דווקא גוונים מובהקים לקיץ אבל נגיעות של שמש עושות להם טוב).היפים ביותר בעיניי הם הסגול של לנקום והאפרפר-סגול של אסתי לאודר.

    השבמחק
    תשובות
    1. חח, כן פיצ', זו בדיוק המטרה של המותגים עם כל העיצוב הזה, לא פשוט בכלל... ;)
      קשה לבחור איזו הכי יפה, אז בטוח כדאי ללכת על הפרקטיות.
      על הלקים כבר כאילו אנחנו מצפות לגוונים מאוד ספציפים, שיהיו צבעוניים, רכים או בוהקים, ופה הכל בא בהפוך על הפוך כזה. יש בזה משהו מפתיע ומרענן.

      מחק
  11. באיחור קל ובכל זאת...
    הכי אהבתי את הפלטה של YSL. הצבעוניות שלהם, שלטעמי הולמת מאוד בלונדג'ינג'יות כמוני, תמיד כובשת אותי, ואני גם לא מרגישה שמיציתי את הגוונים עצמם.
    אגב, הדיילת של YSL בסופר פארם המשותף לנו, תמיד מספרת לי שההשראה להכנסת הגוונים האלו למותג הייתה מעיין קרת. לא יודעת כמה זה מדויק וכמה טקטיקת מכירה, אבל זו תמיד אנקדוטה שגורמת לי לחייך.
    מבחינתי מראה קייצי יומיומי הוא שטיפה קלילה של צבע לא אטום וקצת מנצנץ, מה שמכניס את הפלטה הזו לרשימה שלי.
    :-).
    אגב, גם הפלטה של ג'יבנשי מאוד מעניינת בעיני, אבל אני מרגישה קצת רוויה מבחינת הגוונים שהם מציעים.

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה איחור? זה אלגנטי כמו שצריך ;)
      מסכימה שהגוונים של YSL מחמיאים לבהירות והם בהחלט יוצאים ברורים מבחינת הצבע אבל כמו שאמרת שטופים ולא רוויים.
      אני בהלם מהסיפור הזה ולא שמעתי עליו לפני זה, מאיפה ממציאים את הסיפורים האלה? סורי אבל גם אם נניח שזה נכון זה נשמע מופרך בכל קנה מידה אפשרי...:/
      מי שמאמצת את הג'יבנשי זה בהחלט לא בגלל בחירת הגוונים שבה. יכלו להתאמץ יותר.

      מחק
    2. תודה, ותמיד כיף להגיב כאן :-).

      צבעים שטופים זה קיץ מבחינתי. הכי קליל, מהיר, לא מעמיס.

      לא שמעת על גאווה ישראלית ?
      הדיילת טוענת שעד מעיין קרת מיד היו מודליות במראה יותר קלאסי, וכשהיא הגיעה כג'ינג'ית תוססת זה יצר השראה לגוונים יותר עזים. שוב, אני לא יודעת כמה זה מדויק, אבל לא הייתי אומרת שהסיפור מופרך לחלוטין כי מעיין כן היתה דוגמנית בולטת ב-YSL ולמיטב זיכרוני סגרה כמה וכמה תצוגות שלו.
      מה שבטוח, הסיפור יוצר חיוך וניפוח קל של החזה, וזה אף פעם לא מזיק למכירות.

      לגבי ג'יבנשי- השקיעו בעיצוב מעל מעבר, וחיצונית הפלטה מהממת בעיני. אבל היום זה כבר לא מספיק.

      מחק
    3. כן, כיף לפתח שיח ולהחליף דעות על נושאים ברומו של עולם כמו ביוטי :)

      תשמעי, אני זוכרת יופי את קרת דאז, במיוחד לאור העובדה שג'ינג'יות תמיד היו נראות לי מסקרנות, כמו גם מיקי ממן למשל. אבל הקשר בין בית האופנה לחברת הביוטי במותגים הוא ממש לא תמיד חופף, יש מותגים שהקשר תלוש ביותר... שימי לב אפרופו איב סן לורן שבית האופנה כבר נקרא סן לורן והביוטי נשאר YSL. זה לא מקרי. בכל אופן אני בספק אם לדוגמנית אחת, לא כל שכן ישראלית, יש את היכולת לשנות תפיסה שלמה של בית אופנה ודרכו להשפיע על הביוטי. יש לנו פשוט יכולת מדהימה לנכס כמעט כל דבר שקורה בעולם בכל תחום שהוא לאיזו נקודת מוצא ישראלית... יכול להיות שזה סיפור חביב למכירות למרות שאני לא בטוחה עד כמה זוכרים היום בכלל את קרת..

      בהחלט Not good enough, אספנות נטו, פינוק מזדמן או בזבזנות יתר...LOL

      מחק
    4. בהחלט כיף.
      הפלטפורמות האחרות השתנו מאוד. אני עדיין מחכה לחזרתה של טוקית עם ההמלצות המצוינות.

      תראי, הטענה היא שמעיין היתה המוזה שלו. אם יהיה לי כח בהמשך, אנסה לחקור קצת את הנקודה הזו, ושתינו נחכים :-). בינתיים אני לוקחת את זה בחיוך :-).
      בבקשה לא לזלזל ביכולת של ג'ינג'יות להטביע את חותמן !

      בזבזנות יתר. זה צמד מילות המפתח.

      מחק
    5. היא אמורה לחזור? לבלוג או לערוץ? מגניב לגמרי!

      אני גם זוכרת את עניין המוזה, מכאן ועד למחזר את הסיפור בכל קולקצייה המרחק ארוך. נו שויין, אל תתאמצי, לא כזה מהותי תכלס.
      חח, חלילה לזלזל, אני תמיד נזהרתי מג'ינג'ים, אומרים שזה זן שהולך להיכחד אבל אני לא בטוחה שיתנו לזה לקרות...LOL

      מחק
    6. ראיתי ששאלו אותה כמה פעמים, והיא תמיד עונה שאחרי שהבן שלה יגדל קצת.
      מקווה שזה אכן יתממש :-). אצלה כל המלצה היתה בול, ועד היום אני חוזרת לפעמים לסרטונים שלה.

      נסכים שזה כנראה שילוב של קצת מציאות עתיקה וקצת-הרבה רצון למכור.

      נראה לי שאם הזן ייכחד, זה יהיה רק בגלל שג'ינג'יות כל כך לא הולמת גברים :-)).

      מחק
    7. אויש, לגמרי לא הולמת גברים!
      טוב תשמעי, זה רק אומר שאת הכי Limited Edition... :)

      מחק
    8. את פשוט גדולה !. מתה על הרטוריקה שלך :-).


      מחק
    9. חח, נשיקות :)

      מחק
  12. דנרה! איך בא לי על הרביעייה הזו של גרלן, את מכירה אותי- סגולים הם לגמרי הקטע שלי.
    ראיתי שיש לגרלן גם את Les Voilets 01, מכירה במקרה? הם גם סגולים, גוונים יותר כהים.
    לא הצלחתי להבין לחלוטין מהסקירות ברשת אם הפיגמנטים מוצלחים כמו ב Attrape Coeur 501.
    יש לך מושג במקרה?
    יש הנחה טובה כרגע, אז אני שוקלת אולי אולי אולי אולי (!) להתחדש בשתי רביעיות- השאלה אם ללכת על שתי רביעיות סגולות (מעניין אותי לדעת אם הן יוכלו להשתלב ביחד) , ה- 501 וה- 01 , או לנסות את הרביעייה של האפורים שהיללת כל-כך (ונראה שבצדק). אני מאוד אוהבת אפורים, במיוחד כשאני משלבת אותם עם צללית שחורה, אבל יש שם גוון אחד, האפור הנוצץ יותר, שאני לא בטוחה שאשים אי פעם. בניגוד לרביעייה האפורה, הרביעייה הסגולה (Voilets 01) מכילה גוונים סגולים, שאני בטוח אשים. אז שאלת השאלות- ללכת על בטוח, על גוונים סגולים שאני תמיד אוהבת, או לגוון וללכת על אפור? אממ....
    אשמח לשמוע לדעתך, כמו תמיד :)
    רעות

    השבמחק
    תשובות
    1. ה- Les Voilets 01 לטעמי יותר מוצלחת מבחינת הפיגמנט.
      אני לא הייתי קונה שתי פלטות סגולות ביחד, לאט לאט :)
      אם אין לך פלטה אפורה אז בהחלט כדאי לך לשקול, אני לא זוכרת שם משהו מאוד מנצנץ, אולי את מתכוונת לכסוף?.. בכל מקרה, תתחילי מפלטה אחת בצבע שבא לך ותראי שאת בכלל מתחברת למרקם של המותג.
      יש כל הזמן הנחות, תקני רק כשיש 50% וזה קורה באופן מאוד תכוף באפריל/משביר, פשוט צריך לעקוב. הם מפרסמים את זה גם בדפי הפייסבוק שלהם.

      מחק
  13. את יכולה להרחיב קצת על ההבדלים בין שתי הפלטות הסגולות של גרלן?
    עוד שאלה- ידוע לך במקרה אם עתידה להיות הנחה של 50% באפריל בקרוב?
    המון תודה!
    רעות

    השבמחק
    תשובות
    1. בעיקר הגוונים שאת רואה, אבל בסופו של דבר כמו שאמרתי, הפיגמנט קצת שונה.
      את יכולה לבד להתרשם מהטסטרים ולראות.
      היתה הנחה כזו לפני שבועיים, בקרוב בטח תהיה שוב, צריך לעקוב.

      מחק
  14. תודה מותק!
    אבדוק את העניין

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails