5 במאי 2013

נגיעות ורדרדיות לאביב



מדי שנה באביב ישנה תחושה נעימה כזו שאפשר לקלף את השכבות ולצאת עם מינימום איפור ועדיין להרגיש נוח לגמרי עם זה. האיפור מתמזג באופן הרמוני, לא מאיים להימרח ולנזול כמו בקיץ או להתייבש ולהתבקע כמו בחורף. זמן מצוין לפנק אותו בכל מיני ממתקים. בין שלל הגוונים האביביים המתקתקים, הירקרקים והתכולים, אין ספק שהצבע הוורוד שולט, כי אין קיץ אמיתי בלי ורוד. אז בחרתי בלוק קליל ומהיר של בסיס לחותי, לחיים ושפתיים סמוקות וציפורניים צבעוניות. יש נציגות יפה לוורוד, אבל לא בצורה מוגזמת ומתקתקה מדי. כי עודף סוכר לא באמת משאיר טעם טוב...

קרם BB לנקום: לשימוש מהיר וביצוע מוצלח

אין ספק שלהשתמש ב- BB Cream (מה זה BB?) זו אופציה מהירה ונוחה. אז נציג הקטגוריה להיום זה ה- BB Hydra Zen של לנקום. זהו BB לחותי מאוד שהוא הגרסה הממותגת החדשה ל- Tinted Moisturizer הוותיק שלהם שנקרא Hydra Zen Tinted, שגם מעוצב בדיוק אותו הדבר. שפופרת לבנה יפה עם פקק ורדרד, מאוד נוחה לשימוש. הוא מגיע בארבעה גוונים מוצלחים שיכולים להתאים לטווח רחב של משתמשות ובעל כיסוי קל פלוס. בעיקרון גוון Sable #2 מתאים לי בדיוק, אבל כידוע אני אוהבת שהסקין נראה קצת חי וחם ולכן אני משתמשת ב- Doré #3, בגלל שהמרקם שקוף זה מתמזג בצורה מאוד טבעית. אני מניחה אותו עם האצבעות, זה גם מהיר וגם יוצא יפה, לא צריך לעבוד עליו. הגימור שלו מבריק כמו אחרי שמורחים קרם לחות (בכל זאת זה לחות עם גוון) ואפשר לנטרל את ההברקה הזו עם פודרה שגם תשפר את העמידות שלו. בגלל האופי המאוד לחותי שלו סביר שפחות יתאים לבעלות עור שמן. הוא מגיע בכמות יפה של 50 מ"ל כמתבקש מ- BB ובעל SPF 15 שזה אולי החיסרון המרכזי שלו כי לא פוטר אותנו משימוש במקדם הגנה נפרד גבוה יותר, מינימום SPF30. השילוב של המרקם הקרמי שנמס לתוך העור, נעים למגע עם המריחה האחידה, העמידות היפה יחסית למוצרים דומים, הגימור הקורן ונוחות השימוש הופכות את ה- BB הזה לאחד היותר מוצלחים שיש לטעמי. התנסיתי בלא מעט קרמי BB ואני חושבת שמאז ה- BB של דיור לא נהניתי כל כך מ- BB, למרות שהם אינם דומים בתכונות כלל ועיקר. הכי ה- BB Go-To שלי לשימוש מהיר וביצוע מוצלח. נפלא!

סמקים של YSL ואסתי לאודר: העיקר שיהיה ורוד לאביב

סומק ורדרד זו אולי נגיעת הצבע הכי אביבית שיש ומגוון מותגים מקפידים להציע לנו סומק כזה במסגרת הקולקציה שלהם. הסומק יכול להיות מעודן טבעי או דומיננטי ובוהק, העיקר שיהיה ורוד. שני סמקים ורודים מהממים יצאו בקולקציות האביב השנה. אפשר להשתמש בהם בנפרד או ביחד, תלוי במראה שאנחנו רוצות ליצור.
הראשון זה הסומק הקרמי Baby Doll מס' 9 של איב סן לורן שיצא במסגרת קולקציית Arty Stone לאביב (סווטצ'). במבט ראשון הוא מאוד מרתיע, יש לו צבע של מסטיק בזוקה בהיר שנראה שיתאים לברביות ולא לבנות אנוש. אבל נגיעה קלה ממנו בלחיים נותנת את נשיקת הצבע הקורנת המושלמת לאביב. האמת היא שהסמקים הקרמים של המותג הם מהאהובים עלי ולכן גם נהניתי להתחבר לסומק הזה. הפורמולה המוסית סיליקונית הרכה, נוח להנחה וטשטוש, גימור טבעי ביותר, ממש נראה כמו הסמקה טבעית שפורצת מתוך הסקין. העובדה שהסומק מגיע בעיצוב הורס בטח לא מזיק אף פעם. אז כשיוצא גוון פרשי ושמח כמו הבייבידול לאביב, שיכול לשמש כבסיס לסומק אבקתי או כסומק בפני עצמו, כדאי לשקול לפתוח בתהליכי אימוץ. 
הסומק השני הוא ה- Tease של אסתי לאודר מקולקציית Pretty Naughty לאביב שלשמחתי הצלחתי לאמץ כבר די מזמן (סווטצ'). זו למעשה פלטת ה- Gelée העונתית שלהם כמו שראינו בעבר גם לפנים וגם לעיניים. הפעם מדובר על פלטת סומק ג'לי בגוון ורוד בוהק עם הטבעה מהממת בצורת פירמידות, הכי לעשות לנו טיזינג כמו שמו, הכי כוכב הקולקציה. הפיגמנט נהדר אבל לא כתמי, אפשר לבנות בהדרגה את פיגמנט הצבע שגם מתאים לכל גווני העור. המרקם נעים ורך והגימור שימרי בוהק. מי שיש לה נקבוביות או קמטוטים, זה אולי לא המוצר בשבילה. אבל מי שלא רוצה להסתפק בנגיעה של צבע אלא רוצה משהו עליז יותר גם מבחינת גימור, זה לגמרי הפרטנר שלה לחגיגה.  Stunning, ממש.

שפתונים של שיסיידו: נפלאים לשימוש יומיומי

גם השפתיים מקבלות יחס עם גוונים רכים ולבישים ליומיום. לאחרונה שיסיידו השיקו תשעה גוונים חדשים בארץ (מתוך 15 קיימים, תמונות וסווטצ'ים) במסגרת סדרת ה- Perfect Rouge המוצלחת ואני בחרתי שניים מהם שישתלבו נהדר עם הלוק האביבי. הם קרמים, פיגמנטים, נעימים למגע, בעלי גימור עם ברק טבעי ועמידות יפה. העיצוב שיסיידואי קלאסי נקי בהשראת פרח הקמיליה, כמו שפתוני הגלוסשפתוני המאט וצלליות הקרם למשל. מפתיע שאת המייק אפ החדש לא עיצבו גם ככה אלא בצורה עגולה חלקה.
ה- Secret PK 343 הוא ורדרד שנוטה לאפרסק, גוון מהמם ומחמיא שנפלא לשימוש יומיומי וישתלב עם כל לוק שנבחר.
ה- Vision BE 740 הוא ורדרד בז'י ניודי, גוון אופנתי למראה נקי ולא חיוור מדי, משתלב נהדר עם עיניים מודגשות או צבעוניות. אחד הניודים המוצלחים.
על השפתונים חרוטות המילים TOKYO GINZA SHISEIDO כהוקרה למקום הולדתו של המותג, רובע גינזה בעיר טוקיו ביפן. החריתה אינה מופיעה במרכז השפתונים כמקובל אלא בתחתית וזה לא מקרי, במותג רוצים להעביר לנו מסר שהם מאמינים שנשתמש בשפתון עד לסופו. לגמרי אהבתי את הרעיון הזה, קריאייטיב של ממש.

קולקציית Essie לאביב: שומרים על הקו הלביש

כשחושבים על ציפורניים לאביב ישר חושבים על פסטלים וגוונים רכים. האמת שכל הרכות והסולידיות הזו הכי מתחברת עם המותג Essie שלרוב שומר על מגמה לבישה שמותאמת לכל עונה (חורף-סתיו-אביב-קיץ) וגוונים קלאסיים כמו אדום/ורוד. רק לעיתים המותג מפתיע עם גליטרים, שימרים, ניאונים ושאר ירקות. קולקציית האביב Madison Ave-Hue שומרת על הקו הלביש הזה עם קריצה קלה לקיץ. מצד אחד לא גוונים פורצי דרך ולמעט אחד שימרי כולם קרמים נקיים, מצד שני גוונים פופולריים שתמיד יהיו אהודים. הקונספט שהמותג מנסה להעביר (בהצלחה לדעתכן?) זה את היעדים השווים ביותר לשופינג בעולם. אפשר להתווכח אם היעדים הנבחרים הם אכן הכי אטרקטיביים, אבל בגלל שלא ביקרתי בטוקיו (אמן יום אחד) ובריו אני אעביר להם את זה מחמת הספק...


Go Ginza - (טוקיו) לבנדר חיוור. גוון אביבי קלאסי בהשראת פריחת הדובדבן. פורמולה קצת טיפקסית. גוון לא רע בכלל האמת שגם מדגיש את השיזוף.
Bond With Whomever - (לונדון) לילך פסטלי בהשראת העיר האופנתית קלאסית, עוד גוון אביבי כמתבקש. שווה בדיקה למרות שלא יחמיא לכל אחת.
Madison Ave-Hue - (ניו יורק) ורוד עם מיקרו שימר שנקרא על שם הקולקציה בהשראת השיק והאופנה של האפר איסט סייד. פורמולה קצת דלילה, היה נחמד אם היתה עשירה יותר. עוד ורוד לאוסף...
Hip-Anema - (ריו דה ז'נרו) אדום בוהק עם נטיה קלה לכתום, בהשראת חוף הים הלוהט, כי אין קולקציה של המותג שאין בה אדום כלשהו. הפורמולה פיגמנטית עשירה נהדרת. אז אם אדום לאביב לפחות שיהיה בוהק ככה.
Avenue Maintain - (פריז) כחול בהיר או אם תרצו תכלת כהה בהשראת שמי עיר האורות. פורמולה מעולה, פיגמנטית מאוד. לגמרי גוון מיוחד וטרנדי ששווה לאמץ מהקולקציה.
Maximillian Strasse-Her - (מינכן) ירקרק אפרפר בהשראת העיר האימפריאלית הקרה, גוון עובש טרנדי אבל עובש של גבינה צרפתית של הביוקר. יאמי?!

* ועוד משהו בקטנה - אחרי שהיה לי מאוד לא פשוט עם המעבר של Essie לליין הפארם שנמכר בסופר פארם וגם כתבתי על זה בהרחבה בפוסט פה בדיוק לפני כשנה באביב שעבר, המותג משיק השבוע את ליין הפרו החדש שלו עם פורמולה חדשה והמברשת הדקיקה שאני אוהבת והוא יימכר במכונים המקצועיים. אני כבר לא יכולה לחכות!

בשמים של ברברי ונרסיסו רודריגז: גרסאות אביביות מוצלחות

ואיך אפשר לסגור את הלוק בלי ניחוח ורדרד תואם לאביב, הרי האביב הוא בעיקרו ניחוח פרשי נפלא (וניחוח של הפריחה שעושה אלרגיות...). אז הפעם שתי גרסאות אביביות חדשות ששוות בדיקת ריחרוח, הן מוצלחות ושונות אחת מהשנייה לגמרי.
ברברי, בהמשך ישיר לגרסאות ה- EDP וה- EDT של הבושם BODY המדהים והחושני (תקראו טוב טוב את התיאורים שלי עליו...), השיקו גרסת EDT חדשה בשם Tender שמגיעה בעיצוב זהה רק בגוון ורוד אפרסקי בהיר. זוהי גרסה קלילה ופרחונית יותר של הבושם שמורכבת בין השאר מוורד אנגלי, יסמין לבן, אלגום, לימון, תפוח, אבסינת ירוק (!), קשמרן, ענבר ומאסק. ניחוח אביבי נהדר ולא כבד ליומיום. עקב תקלה נבחרה במקומי כפריזנטורית לברברי בכלל ולבושם בפרט קארה דלווין (Cara Delevingne) ההורסת שמרוחה היום בערך על כל פרסומת בשלטי חוצות ובעיתונים. כן, בעיקרון אני מוכנה לקנות כל מה שהיא מוכרת, הלוואי שרק היו לי את המיליונים לזה. תעקבו אחרי האינסטגרם שלה ותבינו עד כמה היא מדליקה, ממש טום בוי טייפ. ואם נחזור לניחוח הבודי טנדר לאביב, אז יש קאטצ'! הגרסה המעודנת הזו נמכרת רק בדיוטי פרי (Duty Free), המשמעות היא שיש לנו עוד מוצר לרשימת הדיוטי העמוסה לעייפה. אבל תעשו לעצמכן טובה ולפחות תעצרו לרחרוח מהיר שלו, זה רק יעשה לכן טוב רגע לפני העלייה לטיסה הארוכה.
גם נרסיסו רודריגז השיקו לאחרונה גרסת EDT L'eau לבושם For Her ההורס והנצחי שלי Mon Amour. הוא מגיע בעיצוב דומה אבל שקוף לגמרי שמרכזו בגוון ורוד פודרה חיוור מאוד. יש לו את ניחוח ה- musk המזוהה בגרסה אוורירית יותר שמורכב בין היתר גם מתמציות פרחים, יסמין מתוק, רקפות, אדמונית ושושנת העמקים. למרות שמדובר על גרסה מרוככת לאביב עדיין מדובר יחסית לעונה על ניחוח דומיננטי, נשי ונועז, לא קליל כזה שחלף עם הרוח. המותג מתאר את זה כסימפוניה של תווי תמציות פרחים חזקה ביותר, המשדרת חיוניות מעוררת ומעניקה תחושת חופש. טוב, שיהיה, אם חייבים חופש אז לא נתנגד, אבל לטיסה שהזכרתי קודם תצטיידו מראש בגרסת ה- To-Go, כן?...


ID

Hydra Zen
Beauty Balm
Neurocalm
SPF 15
Doré #3
גודל: 50 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 215 ש"ח

Créme de Blush
#9 Baby Doll
גודל: 5.5 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 220 ש"ח

Pure Color
Illuminating Powder Gelée Blush
Tease #01
גודל: 6 גרם
ייצור: איטליה
מחיר: 310 ש"ח

Perfect Rouge
Secret PK 343, Vision BE 740
גודל: 4 גרם
ייצור: יפן
מחיר: 200 ש"ח

Madison Ave-Hue Collection Nail Polishes
גודל: 13.5 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 51 ש"ח

BODY Tender
Eau De Toilette
גודל: 85 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 83 דולר

For Her L'eau
Eau De Toilette
גודל: 100 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 588 ש"ח

הבהרה / גילוי נאות: המוצרים שבחרתי נשלחו אלי מהחברות


Print Page

69 תגובות:

  1. נהניתי כתמיד ♥ אהבתי גם שעברת לכיתוב תיאור בתוך מסגרת התמונה!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירה ♥
      יפה ששמת לב! עשיתי ניסיון.. ;)

      מחק
    2. כל הקשור בעיצוב.. ;)
      נקרעתי.. קראתי שוב את הפוסט.. "עקב תקלה".. אין, נהדרת כתמיד!

      מחק
    3. כן, אסתטיקה זה חשוב :)
      חחח, אם רק הייתי מועמדת, אבל קארה יש רק אחת...;)

      מחק
  2. אני עדיין לא סגורה לגבי הגוון של הסומק של אסתי. הוא מוזר לי.
    מה שכן, אני מאוד אוהבת את הליפסטיקים של שיסיידו, אי אפשר לטעות איתם אף פעם!
    לא ממש אהבתי את הלקים של אסי, הם נראים סתמיים למדי... שיעשו קצת משהו WOW כמו OPI. ה-BB של לנקום עדיין בסימן שאלה מול הדיור...

    את מוסיפה לי לבטים מיום ליום... :P חח. מתה עלייך כרגיל!

    השבמחק
    תשובות
    1. הפתעת אותי, למה מוזר? דווקא הוא לא החריג בגוון מבין השניים...:P
      מסכימה לגמרי, שפתונים מדהימים יש לשיסיידו.
      ממי, זה אסי את יודעת, סולידי, רגוע, נדיר שיש מוזרים ונועזים שמעלים את לחץ הדם..
      מול איזה BB של דיור? בכל מקרה הוא לא דומה לא ל- Hydra ולא ל- Nude. כדאי בכלל לנסות כל אחד מהם לפני שאת מחליטה.

      חח, אם לא נתלבט נשתעמם...LOL נשיקות!

      מחק
  3. הסומק של אסתי לאודר, והליפסטיק הימני פשוט מהממים. נכנסו לוויש ליסט המקוצרת.
    עדיין מאוהבת קשות ב-Tinted Moisturizer של Laura Mercier (ובעצם בכל המוצרים שלה פחות או יותר), ועוד לא הצלחתי להבין מה ההבדל בינו לבין BB. נראה לי שנסכם שאין שום הבדל.
    ולגבי שפע ההמלצות על בישום לאחרונה - חשבון הבנק שלי לא עומד בזה. אולי תארגני לנו הגרלת בשמים לכבוד האביב?.

    השבמחק
    תשובות
    1. הסומק הזה מהפנט פשוט!
      יש לך טעם טוב, יש למרסייה מוצרים משובחים.
      לגמרי אין שום הבדל בין טינטד מויסטרייזר ו- BB.
      בעיקרון ה- BB המערביים זה הדור החדש של הלחות עם הגוון, לגמרי קטע שיווקי. ה- BB האסייתיים זה כבר סיפור אחר כי הם נשענים במהותם על מרכיבי הבהרה.
      הגרלת בישום זה תמיד טוב, נרשם!

      מחק
    2. אסתי לאודר השתפרו מאוד מבחינת "אפקט המשיכה", Tom Pecheux בהחלט עושה להם טוב.
      לאורה מרסייה מוציאה מוצרים מדהימים, רק חבל שאין משלוח בינלאומי. גם אני רוצה להתפנק במתנות שוות בכל קנייה כמו האמריקאים...
      כל BB והעבודה בעיניים שלו :-).
      אם חסכת לנפש אחת בישראל בהוצאות בישום, כאילו חסכת לעולם ומלואו !!!

      מחק
    3. מסכימה איתך לגמרי, כתבתי בזמנו באחד הפוסטים שנראה שלאודר במגמת הצערה וממש מרגישים שהם משקיעים בזה.
      טוב, זו הבעיה הרגילה, כך שאם לא קונים בחו"ל או משתמשים בשירות משלוח לארץ אז יש את השאריות בסטרוברי..
      חח, עשיתי בתקופת החגים הגרלה של בשמים ממש שווים בפייס, אולי אעשה גם השנה.

      מחק
    4. עוד רכישה בגללך (בזכותך) - והפעם הסומק של אסתי לאודר. שלמות.

      לא ראיתי את התגובה שלך קודם, אבל אני חייבת לציין שבסטרוברינט יש גם יותר משאריות. למשל, בכריסמס לאורה מרסייה הוציאה מארזים של קרם ידיים וסופלה גוף, שפשוט נחטפו מכל האתרים כולל מהאתר הרשמי - והודיעו שם שהם אזלו לחלוטין בחברה. והפלא ופלא, לפני חודשיים המארזים הנחשקים האלו צצו דווקא בסטרוברינט (ונרכשו מיידית!!!). יש הפתעות :-).

      מחק
    5. תתחדשי מותק, הורס לגמרי את הבריאות!! זה מסוג הדברים שממש לא צריך להתלבט עליהם, אח"כ מתחרטים אבל כבר נגמר וזה מבאס חבל"ז..

      קודם כל שאפו על הבקיאות שלך עד רמת המארזים המוגבלים!
      אבל זה בדיוק העניין, השאריות שלהם הגיעו לסטרוברי, מבינה? אין שם מבחר קבוע של כל המוצרים שאפשר לבחור, מוצר בא מוצר הולך, שלא לדבר על גוונים שונים כשמחפשים. מסכימה שיש שם הפתעות ומציאות!
      מחכה לשמוע מה דעתך על הפלטות הצלליות והלקים לאביב בפוסט החדש :)

      מחק
    6. תודה, אכן תענוג :-).

      המוצרים של לאורה מרסייה כל כך איכותיים, שפשוט נפלתי לרגליה. היא מעמידה תחרות רצינית לל'אוקסיטן. המארזים היו עבורי דרך נחמדה להכיר את מגוון הריחות, בלי כרטיס טיסה לחו"ל, ובלי להתבאס שאולי הזמנתי משהו שבסוף לא אוהב. חייבת לציין שהסופלה גוף שלה התגלה כמוצר מנצח בחורף.
      הכוונה שלי היתה שאפילו לאתר הרשמי של החברה לא נשארו מארזים למכירה, ולסטרוברי כן הגיעו. על פניו, זה נשמע לא הגיוני שלאורה מרסייה לא ימכרו ללקוחות שמעוניינים לרכוש, וכן ימכרו לסטרוברינט.

      בהחלט אגיב לפוסט החדש, צריכה עוד קצת זמן חקירה באינטרנט עליהן :-).

      מחק
    7. הממ, תחרות לל'אוקסיטן את אומרת? אם כך אני חייבת להתחיל לנסות משהו מהטיפוח גוף שלה!
      אני רושמת לעצמי קודם כל את הסופלה לגוף שאת ממליצה, ממה שאני רואה באתר יש כל מיני סוגים שלו: קוקוס, פיסטוק, ברולה... לאיזה מהם את מתכוונת? או שזה לא משנה וזה רק הניחוח?
      הקטע הזה של עודפים קורה הרבה פעמים, זה סולד אאוט ואז מתגלות שאריות באזורים נידחים שעוברות לחנויות דיסקאונט. אני זוכרת שלפני כמה שנים רציתי עיפרון שפתיים בצבע בז' של גרלן, משהו גימיקי כזה, היה סולד אאוט לפני שהספקתי לקנות. אחרי שנתיים נתקלתי בו באיזו מכירה וחטפתי מהר...LOL

      מחק
    8. הסופלה לגוף מדהים, מאוד עשיר אבל נספג מהר, הופך את העור לסופר רך ונעים, וצריך רק כמות קטנה ממנו בכל שימוש. מאוד נהניתי ממנו בחורף. המוצר הבסיסי זהה, רק הניחוח משתנה. שימי לב שהניחוח עצמו מאוד חזק - בימים שאני משתמשת במוצר (בלי בושם), כל מי שנכנס לחדר שלי בעבודה מיד מתחיל לרחרח ולהגיד שיש לי ריח ממש נעים בחדר.
      אישית אני אוהבת מאוד את הוניל, וגם התאנה מאוד נעים וקצת יותר קייצי. הקרם ברולה ממש בריח של סוכר שרוף ולטעמי זו מתקתקות קצת מוגזמת, ואת הפיסטוק לא אהבתי.

      כנראה שחסר לי עוד ניסיון עד שאהפוך לסטוקרית קוסמטיקה מדופלמת!. כיף למצוא משהו שכבר חשבת שלא תיהני ממנו :-).

      מחק
    9. טוב שאמרת שהניחוח חזק, אני לא מסתדרת עם ניחוחות גוף מודגשים, בגלל זה רוב הזמן אני עם קרם גוף ללא ריח ובחורף משלבת שמנים וחמאות גוף.

      אני כל כך מסכימה, משתמשות כמונו לא קל לרגש וכשנופלים על מוצר מוצלח כזה זה ממש כיף!

      מחק
    10. אם ככה, באמת עדיף לעזוב.
      גם אני מצטערת לפעמים שהיא לא מוציאה סופלה נטול ריח, שיהיה יותר קל להשתמש בו בשילוב עם בושם.

      לגמרי :-)

      מחק
    11. בדיוק! עודף הריחות לא בא לי טוב, עם הבושם, דיאודורנט, הקרם לשיער וכו' וכו'...

      מחק
  4. איזה כיף שיש לי קצת פנאי לקרוא פוסט שלך!! כמו תמיד נהדרת!! את הסומק של אסתי אני מנסה להשיג כבר זמן מה בארץ ולא הולך לי וכך גם הסמקים של YSL.. ה-BB נשמע מעניין ויבדק, השפתונים משובחים כיאה לשיסיידו, הלקים מתוקים :) והנרסיסיו אף הוא ייבדק!! כיף גדול!! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יעל, איזה כיף :))
      קולקציית האביב של לאודר עוד לא הגיעה לחנויות, אני מניחה שתתחיל להגיע השבוע ואז תוכלי לשים ידך על הסומק!
      כן, הסמקים של YSL נחטפים מהר ולא משנה באיזה גוון הם... פשוט תבקשי מהדיילת שתעדכן אותך ברגע שמגיע.
      יש מספיק פינוקים בשביל לעשות לנו שמח :)

      מחק
  5. מעולם לא חשבתי שזה יקרה, אבל לאחרונה אני הולכת ומתאהבת בסמקים קרמיים ונוזליים. לאחרונה רכשתי את ה posie tint של בנפיט ואני מאוהבת. הסמקים הקרמיים של ysl גם על הכוונת ואני מחכה למבצע טוב ומפתה.
    וחוץ מזה דנרוש, איך העמידות של הנרסיסו?

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לא מתפלאת בכלל, יש הרבה שנרתעות ממרקמים קרמים/נוזליים כאלה בגלל שזה נראה להן מסובך או שהן לא מצליחות להניח את הסומק נכון ואז זה נראה כמו כתם. אבל מי שקולטת את הטכניקה מבינה שהאפקט כל כך יפה וטבעי, סמקים כאלו מתמזגים בצורה נהדרת והסקין נראה קורם מבפנים.
      בנוגע לנרסיסו, אני לא הבחנתי בעמידות שונה מהותית בין הגרסה הזו לגרסת ה- EDT הרגילה. אם כי ה- EDP נשאר מובחן קצת יותר זמן. בכל מקרה, אף אחת מהגרסאות של ה- For Her לא קלילה ומתנדפת, אולי בגלל המאסק הדומיננטי, לא יודעת.. כמובן שזה עוד ניסיון שתצטרכי לעשות, מזכירה לך את מקרה המולקולה 1, כמה חשוב היה שתתנסי בעצמך ;)

      מחק
  6. כל כך הרבה ורוד ביחד, לא בא לי טוב.
    קיבלתי סחרחורת.

    השבמחק
    תשובות
    1. המממ, הכל בסדר נטע?...

      מחק
    2. לשאלתך, הכל מצויין.
      סתם אתמול ריססו אותי בבושם ורוד בניגוד לרצוני,
      ועוד אחד מזעזע במיוחד במתיקות שלו, והריח שלו לא עוזב לי את האף.
      אז הפוסט בא לי ״כבד״ מידיי.
      למרות שמגנם פינק זה שוס לאביב ולקיץ.

      מחק
    3. ארטיק מגנום פינק.

      מחק
    4. יא קרועה, פשוט לא הבנתי איפה בדיוק ראית הרבה ורוד פה חוץ מהסמקים, עכשיו אני מבינה שהבושם הורוד שריססו עליך אשם. איך בכלל נתת שירססו אותך בלי שהסכמת??
      לא ידעתי שיש בכלל מגנום ורוד, ייבדק בהקדם!

      מחק
    5. איך שאמרתי לא, כבר היה לי בתוך הפנים, הפה, האף.
      ומגנום פינק יש גם במארזי מיני.

      מחק
    6. זה בלתי נסבל ההתנהגות הזו של הדיילות, אני הייתי מתחרפנת!
      נרשם!

      מחק
  7. ואוו החזרת אותי לימי הצבא עם ההידרה זן! זה היה הטינטד המושלם עבורי כי היה באופן יחסי לא יקר (אאל"ט עלה לי אז 120 שח עם הנחות), לא דרש הרבה עבודה והשיג את איחוד הגוון שנערה בת 18 מייחלת לו..
    הסומק של אסתי נראה הורס...
    והלק הכחלחל משגע...

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, היה לך טעם טוב, המוצר נפלא גם בגרסה החדשה הזו.
      תשמעי, אז המחיר הסופי שלו לא ממש השתנה יותר מדי, פשוט כי היום יש הנחות של 40%-50% מדי פעם וזה ממש משתלם.
      אכן, סומק מפיל והלק הכחול הכי שווה לאימוץ לטעמי מהקולקציה.

      מחק
    2. פשוט כל הלקים האחרים קיימים כבר בגרסה כזו או אחרת. הלק הכחול מחדש.
      תשמעי, בצבא נדרשתי פעם בשבוע לבוא לקריה, הייתי מצויידת בלייפסטייל של אבא, הסופרפארם פשוט היה בעזריאלי - מה עוד נותר לי לעשות? חחחח..

      מחק
    3. נכון, גוון מיוחד הכחול, גם כל כך יפה ומדליק על הציפורניים.
      חחח, הכי החיים היפים בצבא! אולי טוב שאין לנו ספורה פה...:P

      מחק
  8. שמתי עין על הסומק הזה מאז שהעלית אותו באיזו שהיא תמונה, לדעתי אפילו לפני כמה חודשים (יכול להיות שזה אותו אחד?)... נראה מהמם

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה זיכרון קורינוש!
      כן, שמתי קישור פה לתמונה שלו איפה שכתבתי ש"הצלחתי לאמץ" אותו.
      עיצבו אותו בצורה מהפנטת פשוט.

      מחק
  9. פוסט מקסים כמוך יקירה. אני גם מאוהבת בנרסיסו ומצפה כמוך לפורמולות החדשות המקצועיות של אסי. אגב, הצילומים באינסטגרם של ציפורנייך עם הלקים - מהממים!!
    נשיקות והמשך שבוע מעולה ♥

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה נשמה!
      אני פשוט חייבת כבר לנסות את הלקים של הפרו, כאילו איזה אהוב נוסטלגי חוזר אלי...LOL
      איזה מותק, תודה, כיף לשמוע, לפחות הציפורניים מדגמנות ;)
      נשיקות יפה אחת ♥

      מחק
  10. ה BB של לנקום מצוין.
    אאל"ט רכשתי אותו בכ 120 ש"ח כשהשיקו אותו במהדורה החדשה .מאוד נוח למריחה עם האצבעות . אחרי התלבטויות בין #2 ל #3 הלכתי על הכהה יותר ולא מתחרטת. פתרון קל ונעים לקיץ .
    לגבי הסומק - נראה הורס. מחייב בדיקה.
    והלק הכחול - like אבל נראה לי שאחכה לגירסת ה PRO . לא אוהבת את ליין הפארם אסי.

    השבמחק
    תשובות
    1. מסכימה לגמרי, ה- BB הזה הכי פתרון קל ונעים שלא מכביד.
      לפני הקיץ בהחלט עדיף לבחור את הגוון הכהה יותר.
      הסומק נראה הורס והוא הורססס!
      איזה כיף שהאסי פרו חוזר, נכון? אני כבר מתה לנסות את הלקים ולהתרשם מהפורמולה והמברשת!

      מחק
  11. אני תוהה עם הביבי הזה יתאים לי כי הוא נשמע די חלומי. הרסת אותי עם התיאור של הסומק!!! "במבט ראשון הוא מאוד מרתיע, יש לו צבע של מסטיק בזוקה בהיר שנראה שיתאים לברביות ולא לבנות אנוש" -- מצחיקה ^_^ אני אהבתי.
    מהקולקציה של אסי קצת התאכזבתי, למען האמת... פרט לצבע השלישי שאחריו נקראת הקולקציה, לא רוגשתי.

    השבמחק
    תשובות
    1. ה- BB הזה כייפי, במיוחד למי שמחפשת פתרון מהיר שלא צריך להשקיע בהטמעה וטשטוש שלו.
      חחח, זה הדבר הראשון שעלה לי בראש כשראיתי את הסומק של YSL, הוא כל כך ורוד וכל כך בוהק, את חייבת להציץ בו במציאות, הכי בזוקה שיש...LOL
      כן, הקולקציות של אסי הן מהסוג "הבטוח", כמו הבייסיק באופנה. משתמשות כבדות מחפשות יותר את הריגושים והמוזרויות...

      מחק
  12. לפחות לפוסט ורדרד הייתי צריכה להגיב ראשונה, אוף

    רפרפתי רק, תגובה בהמשך, אבל אין ספק שאם היהב אפשרי לשים בסל רק ממה שמופיע בפוסט - הוא היה מתמלא חיש קל - אהבתי!!!!!!! (אופסי, סליחה על סימני הקריאה)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מסכימה, זה בסה"כ הגיוני לגמרי :)

      תמיד זה ככה, בא לנו הכלללל!
      אבל אני מהמרת שאם צריך לצמצם את תבחרי בשפתונים של שיסיידו ובסומק של לאודר ;)

      מחק
    2. זה לא סוד שאני לא עומדת בפני ורוד ולילך, ולא רק באיפור, בכל מכל כל.
      ואכן הלכתי היום לחפש את הוופל הזה של אסתי, ואפילו לא הייתה לי כוונה לנסות אותו רק לשם וללכת, אבל מסתבר שמה שיש על המסך לא תמיד יש בחנויות :(

      מחק
    3. נכון, זה בגלל שהקולקציה עוד לא נחתה בחנויות, אז יש פה הכנה לזה ;)

      מחק
    4. זה היה רפרוף, עכשיו בעוד הלק מתייבש אפשר תגובה מלאה - קולקציית לקים ואני לא אתייחס, נראה לך?
      ה BB של לנקום נשמע ממש בשבילי אבל המגירה מלאה בהם אז נרשם לוויש ליסט.

      מה שעשה לי הוופל הזה, יודעים חברי הקרובים, נכנסתי לאובססיה וחיפשתי אותו בכל הפארמים והמשביר הקרובים אלי, איש לא שמע, איש לא ראה. ככה? אז גם אני ויתרתי!

      את חיבתי למתוג שיסיידו, בעיקר נטיפוח ולשפתונים שלו את מכירה, אני קניתי את PK307 ורוד סולידי ונהדר, בול לגוונים שלי, לא יוצא מהתיק וגם מקבל מחמאות (כי הוא עלי, הלו?)אבל עכשיו אני באוססיה של רוז וולפטה.

      את קולקציית האביב של אסי אהבתי מאוד, איך לא פסטלים סגלגלים וורד שולטים. היא לבישה בעיניי ומתאימה לעונה וכמו שאת יודעת אני מעדיפה (בעצם זו לא העדפה זה שחור ולבן) את גרסדת הפארם, הן הפורמולה והן המברשת ידידותיות יותר בעיני.

      אחרי ההקבלה/דימוי שנתת לבושם של ברברי כל פעם שאני רואה אותו בפארם אני מתגלגלת מצחוק, איש לא מבין למה.

      בהפתעה משמשחת נחת עלי For Her המהמם לגמרי, משמע מגיע לי הטוב הזה? היתרון הכי גדול בו שהוא לא המוני וצריך להעריך בשמים כדי ללבוש אותו יחיד ומיוחד במינו.




      מחק
    5. אההההה! אז אני רוצה לומר לך שראיתי את הסומק הזה לפני יומיים במו עיני בסטנד :))

      השפתונים האלו של שיסיידו נהדרים, תתחדשי! דעתי על הרוז' וולופטה של YSL ידועה כבר, אני הרוסה גם על השיין החדשים, במיוחד על הגוונים שהמלצתי עליהם בבלוג.

      אין ספק בכלל שהקולקציה הזו של אסי היא הכי את. אני יודעת שאת מחבבת את גרסת הפארם, אני חוגגת את שובה של גרסת הפרו :)

      חחח, זה בדיוק מה שאני חושבת על הברברי בודי, לא מדויק להפליא?..... LOL

      איזה כיף לך, תתחדשי, ראיתי שקיבלת את הבושם. מה שיש לך זו גרסה שונה מהגרסה שפה שהיא גרסת ה- L'eau החדשה לאביב. אני מכורה ידועה לבישום של נרסיסו באופן כללי.

      מחק
  13. wondering38.5.2013, 21:47

    אוהבת את הכתיבה וגם את הסגנון

    השבמחק
  14. הסומק של אסתי נראה חלומי! ראיתי אותו לא ממזמן גם בטיוטוריאל והוא נראה כל כך יפה על הלחיים.. מקווה להיתקל בו בקרוב :)

    השבמחק
    תשובות
    1. סומק מקסים, גם מעוצב וגם מוצלח.
      אני מניחה שהשבוע תנחת קולקציית האביב של לאודר בחנויות :)

      מחק
  15. אנונימי10.5.2013, 18:37

    אני חייבת את הגוון של העובש של הביוקר.
    עד שחשבתי שהם כבר לא יכולים לצאת עם גוון שיעשה לי את זה... :)

    השבמחק
  16. איזה פוסט ורדרד ונעים :) והסומק של אסתי לאודר...כל כך אוהבת את מוצרי הג'לי שלהם. מחכה לו בקוצר רוח ..ה BB של לנקום נשמע כמוצר שיכול למצוא חן בעיניי. אלך לבדוק אותו וגם את הבשמים החדשים :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אין לי ספק שאת ממש תאהבי את הסומק הזה והוא גם יחמיא לך מאוד.
      ה- BB הזה הוא הכי מינימום התעסקות כשממהרים, כיף!

      מחק
  17. כבר התקדמות- ארבעה גוונים ל-BB... שימשיכו להעלות את הגוונים.
    אני אנסה אותו ואת הסומק של אסתי (שהוא מדהים ביופיו).
    הקולקצייה של אסי קלילה וקייצית, לא משהו מיוחד מדי אבל בהחלט מושכת את העין.

    השבמחק
    תשובות
    1. חח, כן, במקרה הזה גם מגוון גוונים מוצלחים, לא כמו אצל מאק שלשה חיוורים... :/
      קולקצייה אסית קלאסית, שמישה ונעימה..

      מחק
  18. היי דנרה, פוסט נהדר כתמיד :)
    אשמח לעזרה לגבי BB, כחובבת דיור ניסיתי את הBB שלהם (קיבלתי דוגמית) וממש התאהבתי בו, הוא נהדר! הבעיה היא כמובן המחיר... אני מתלבטת לגבי הBB של לנקום שנשמע מצוין והמחיר סביר במיוחד עם הנחות הבעיה אצלו זה הSPF... אשמח לעצה מה לדעתך טוב יותר...
    תודה!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה שני :)
      התלבטות מוכרת. אז דבר ראשון אני מציעה לך לנסות אתה- BB של לנקום ולראות אם הוא בכלל מוצא חן בעיניך, אולי ההתלבטות תפתר לכאן או לכאן ;)
      דבר שני, לא כתבת איזה BB של דיור ניסית, מסדרת ה- Hydra Life או ה- Diorskin Nude? הם מאוד שונים זה מזה.

      מחק
    2. ניסיתי את ה-hydra life במקרה היןום! קיבלתי אותו דוגמית ממזמן כשקניתי מספר דברים של דיור והיום ניגמר לי הקרם לחות עם ההגנה שלי ואמרתי שזה הזמן לנסות והוא מדהים בעייני. שמתי אותו, סומק קונסילר ומסקרה ב7 בבוקר והוא עדיין החזיק מעמד מדהים בעיני! הוא פשוט ממש שווה

      מחק
    3. הוא פשוט מדהים ה- BB הזה, כתבתי עליו סקירה פה:
      http://danrasvault.blogspot.co.il/2012/07/blog-post_11.html
      לשאלתך, ההבדל העיקרי בינו ללנקום שפה זה שהוא עם כיסוי גבוה יותר והפורמולה שלו קרמית עשירה יותר. הלנקום יותר sheer מבחינת הכיסוי והפורמולה והגימור שלו יותר לחותי מבריק.

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails