17 באפריל 2013

מבטים בסיסיים



כידוע העיניים שלנו הן הראי לנפש ולכן השאיפה היא שתמיד הן יהיו ויראו במיטבן. כשהעיניים שלנו עייפות, אדומות, מודלקות או כשהעור יבש זה אף פעם לא יכול להיות מחמיא. חשוב לשמור על איזור העיניים נקי ולא ללכת לישון עם איפור וכמובן לשמור על לחות מאוזנת, שהרי העור סביב העיניים דקיק ויבש יותר יחסית לשאר עור הפנים. אז בנוסף לשגרת הטיפוח של הניקיון והלחות קיימים לרשותנו מגוון אמצעים בעזרתם נוכל לגרום לעיניים להיראות במיטבן בכל שעה ביום ועם איזה איפור שנבחר. שגרת איפור בסיס לעיניים זה משהו שכדאי לאמץ באופן שוטף, לא כל אחת צריכה את כל המוצרים אבל כל אחת צריכה לדעת מה המאסטים עבורה. כי אם העיניים הן החלון לנשמה הן גם לפעמים חושפות דברים שלא היינו רוצות... ותודה לאלוהי האיפור שמאפשר לנו לחשוף רק מה שאנחנו בוחרות.

קיט קונסילר של בובי בראון: עשיר ומכסה

קונסילר זה מסוג המאסטים, פשוט כל אחת צריכה למצוא את המרקם שמתאים לסוג העור שלה ואת רמת הכיסוי הנכונה עבורה. יש מי שזקוקות לכיסוי פגמים ויש מי שרק צריכות איחוד גוון. הפעם בחרתי את הקונסילר של בובי בראון, שלי בגוון Beige. זהו קיט שמגיע עם קונסילר קרם דחוס ופודרה לקיבוע (קיים גם בלי הפודרה אבל ההבדל במחיר זניח). המרקם של הקונסילר לחותי ומאוד עשיר ורמת הכיסוי גבוהה יחסית. אפשר להניח אותו עם מברשת קונסילר או עם האצבע, איך שנוח לנו יותר (סרטון איך להניח קונסילר). המרקם הקרמי הרמוני לסקין ומותיר את האזור במראה רענן. בשביל האפקט הזה מומלץ להניח מעט מאוד חומר ולהוסיף במידת הצורך, אחרת הקונסילר פשוט יקרוס לתוך הקמטוטים ויראה בוצי (סרטון איך להימנע מזה). במידה והקונסילר עדיין נכנס לקמטוטים תמיד אפשר למרוח מעט פריימר שקוף לעיניים לפני. לטעמי הקונסילר הזה יתאים במיוחד למי שהאזור מתחת לעיניים רגיל עד יבש, מי שיש לה נטייה לשמנוניות או הזעה לא נראה לי שתסתדר איתו. הפודרה המצורפת לקיבוע סבירה אבל לא מספיק דקה לטעמי כמו למשל ה- PowderFlage של בנפיט. הקונסילר הזה קיים ב- 14 גוונים (גם גוון הפודרה משתנה בהתאם) כך שאפשר למצוא התאמה מושלמת מבחינת הגוון.

קורקטור של בובי בראון: לניטרול כהויות משמעותיות

יש מי שהקונסילר לא מצליח אצלה להתמודד עם שינויי הגוון מסביב לעיניים, למשל כאלו שסובלות מכהויות ברמות שונות (אפורות, כחולות, סגולות וכו'). בשביל המקרים החריגים האלו קיים הקורקטור בו מומלץ להשתמש לפני הקונסילר או במקומו (סרטון המחשה). המרקם של הקורקטור דומה לזה של הקונסילר רק שהגוונים מותאמים לניטרול סוג הכהות: צהוב, ורוד, כתום וכו'. קיימים 12 גוונים שונים ולטעמי חשוב להיעזר במאפר של החנות בשביל למצוא את הקורקטור הנכון ביותר עבורנו וגם כדי ללמוד איך נכון לשלב אותו עם הקונסילר שלנו במידת הצורך (סרטון). בגדול, את הקורקטור נניח מהפינה הפנימית של העין כלפי חוץ (סרטון המחשה). אם צריך לשלב גם קונסילר אז אותו נניח מעל מהפינה החיצונית של העין כלפי פנים. עדיין כדאי ללמוד מהמאפר איך ליישם את זה בצורה הכי אפקטיבית עבורנו. לי אין שום פגמים מיוחדים שמצריכים קורקטור. עם זאת הקורקטור האפרסקי שהותאם לי - Light to Medium Bisque - עשה הבדל מובחן בהארת אזור העיניים ובהענקת מראה אחיד וחלק. עדיין, זה לא מוצר שאשלב ביומיום כי זה עוד שלב שלוקח זמן שאין לי בבוקר, אלא רק באירועים ולערב כשאני רוצה להשיג מראה מושלם, Flawless. הקורקטור אינו מוצר מאסט לטעמי, זה מוצר שמי שיש לה חוסר איזון בגוון העור כדאי לה מאוד לשקול לאמץ אותו, פשוט לנסות ולראות אם הוא אפקטיבי מספיק או שאפשר להסתפק בקונסילר.

צללית קרם של בובי בראון: בסיס ניטרלי עם או בלי איפור

אחרי שדאגנו לעור שמתחת לעיניים אפשר לעבור לעור העפעפיים. אין מצב שאני מתאפרת בלי להשתמש בפריימר לעיניים לפני. אופציה נוספת היא להשתמש בצללית קרמית בגוון העור שתשמש כבסיס ותאחד את גוון העור - תסתיר את כל הנימים הקטנים והאדמומיות אם יש. צללית כזו חייבת להיות עמידה אחרת היא לא יכולה להחליף את הפריימר. תקופה ארוכה השתמשתי ב- Painterly של מאק, אבל כמו שכתבתי בעבר, החיסרון שלה שהיא קצת קמחית ולכן עשויה להדגיש קמטוטים ויובש. צללית הקרם Malted #17 של בובי בראון היא בעלת מרקם קרמי יותר ולכן קצת יותר הרמונית לעור העפעף הדקיק. הגוון שלה נייטרלי קצת יותר משל הפיינטרלי הוורדרדה (תמונה ממחישה) והגימור שלה מאט. למי שמעדיפה יש גם את גוון Shore #35 שיותר צהבהב ממנה. עמידות גבוהה לאורך כל היום יש לצללית הזו והיא לא זזה ממני גם בימים החמים ביותר, האיפור נשמר עליה בצורה מושלמת. מומלצת בחום.

עפרונות ניוד של מאק ורימל: עיניים פקוחות

בשביל שהמראה הבסיסי של גוון עור העיניים יהיה באמת מושלם צריך לראות האם ה- waterline מעקה העין (איפה ששמים את העיפרון בתוך העין) ורדרד בהיר בריא או אדמדם. במידה ומצבו לא אופטימלי ואנחנו לא מאלו ששמות עיפרון שחור בתוך העין אלא משאירות אותה טבעית, כדאי להיעזר בעיפרון קרמי רך בגוון טבעי שיסתיר את האדמומיות הזו. אם תרצו - קונסילר לבפנים של העין... זה יוצר אשליה של עיניים פקוחות, מראה עירני. יש מי שמשתמשות בעיפרון לבן למטרה הזו, אבל עיפרון ניוד יראה הרמוני יותר. העיפרון הידוע ביותר הוא ה- Chromagraphic של מאק שמגיע בשלשה גוונים (סווטצ'ים) ושייך לליין הפרו. כל אחת יכולה למצוא את הגוון שמתמזג הכי טבעי עם העפעף שלה. הפופולרי ביותר שיחמיא לרובנו הוא ה- NC15/NW20 הבהיר שלצערי רוב הזמן לא קיים במלאי. השניים האחרים עשויים להיראות כתומים מדי כמו שקרה לי עם העיפרון בתמונה כאן למעלה. העיפרון הזה נמרח באהבה, יוצר מראה עירני ברגע ובעל עמידות יפה. מסוג המוצרים שתמיד טוב שיהיו לנו בתיק האיפור, לפחות בתיק האיפור שלי (סרטון לוק עם העיפרון). 
אופציה נוספת היא עיפרון Nude של רימל אותו גיליתי לפני יותר מחצי שנה מהמלצה בפייסבוק של משתמשת בשם מיכל. אחרי הצצה בפוסט הזה רכשתי אותו דרך אתר asos (לא קיים בארץ לצערי). כמו שאפשר לראות בהשוואה בינו לבין המאק הם מאוד דומים אבל לא זהים, אבל בפועל בעין הם נראים ממש דומה (סרטון סקירה והמחשה). העיפרון של רימל גם הוא קרמי רך ובעל עמידות נהדרת, כמובן שגם אותו צריך לחדש בשלב כלשהו. אין ספק שהשילוב של עיפרון איכותי עם מחיר ידידותי הופכת אותו לשווה ביותר. 
אופציות נוספות הן עיפרון Light Beige של OFRA וה- EyeBright של בנפיט למי שיש את היצור הוורדרד החמוד הזה. בעפרונות האלו אפשר כמובן להשתמש גם לפינת העין הפנימית (שק הדמעות, tear dot), תיחום חיצוני לשפתיים, הארה מתחת לגבה ואיפה שבא.

עיפרון גבות של מאק: מסגרת ללוק הכללי

הגבות הן חלק בלתי נפרד מהעיניים ויוצרות מסגרת שמשפיעה בצורה מהותית על הלוק הכללי שלנו. יש מי שמקפידות על איפור הגבות ויש מי שלא, מאוד אישי. מי שמאפרת את הגבות יש לה אופציות שונות: עיפרון, אבקה או קרם. עבורי האופציה של העיפרון היא המהירה ביותר והנה הגיעה ההזדמנות לכתוב על העיפרון הכל כך אהוד של מאק. עיפרון אוטומטי דקיק עם פורמולה רכה ופיגמנטית. מגיע בששה גוונים שחלקם נייטרלים נהדרים, ללא שמץ של כתמתמות או ורדרדות. יש לי גבות בהירות יחסית ושני גוונים מתאימים לי, גם ה- Lingering (טאופי מושלם) וגם ה- Fling הבהיר, תלוי בגוון השיער שלי באותה התקופה ובמראה אותו אני רוצה להשיג, טבעי או מודגש. אין ספק שמבחינת איכות ונוחות שימוש העיפרון הזה אליפות. אבל צריך לשים לב שהפורמולה רכה והכמות קטנה ופתאום יום אחד בבוקר העיפרון נגמר בלי ששמנו לב, הרי זה לא עיפרון מתחדד שאפשר לארגן גיבוי בזמן. גם מבחינת כמות למחיר הוא לא ממש זול. 99 ש"ח ל- 0.09 גרם (0.003 oz), כשלשם ההשוואה העיפרון של דיור עולה 120 ש"ח ל- 1.2 גרם (0.04 oz) והעיפרון של שאנל 180 ש"ח ל- 1 גרם (0.03 oz). תעשו לבד את החשבון. המחיר הנומינלי שלו סביר אבל המחיר הריאלי גבוה. פלא שנגמר כל כך מהר עם כמות כזו מזערית. אבל עם הצלחה לא מתווכחים וכנראה שיש בעיפרון הזה משהו שגורם לכל כך הרבה משתמשות לחזור ולרכוש אותו. אולי זה הזמן לאמץ חברה מאפרת שיש לה כרטיס פרו להנחות?...

מסקרה שקופה לגבות של מאק: לקיבוע ולפיניש

מסקרה לגבות זה תמיד פרקטי, אם לשימוש לבד או לקיבוע העיפרון, תלוי בצורך שלנו. במסקרה בגוון Beguile הטבעי של מאק אני משתמשת די הרבה, סוגרת לי את הפינה של הגוון עם הקיבוע יחד. טוב נו, אני מתה על המסקרה הזו... אבל להפעם בחרתי במסקרה השקופה שהיא שימושית תמיד. בזמנים שאני ממהרת היא תמיד תהיה שם בשבילי, לא צריך לדאוג ללכלוך או לדיוק בהנחה. המוצר המהיר ביותר לשימוש לגבות. בנוסף היא מצוינת לאחר השימוש בעיפרון ולא רק לקיבוע העיפרון ועיצוב שיער הגבה שלפעמים סורר. היא גם מוסיפה פיניש מאוד טבעי כך שהגבות לא יראו מאובקות מהאיפור או עשויות מדי מהעיפרון לגבה. צריך לקחת בחשבון שמסקרה לגבות הופכת את הריסים לקשים כדי שיתקבעו ולא יזוזו. מי שזה בלתי נסבל מבחינתה יכולה להשתמש במקום זה בעיפרון ג'ל שעווה לקיבוע כמו העיפרון של אנסטסיה. גם למאק יש כזה בסטיק. הדבר היחיד שלא כיף זה לראות את המסקרה השקופה הופכת עם הזמן מצלולה לעכורה, באופן טבעי בעיקר בגלל שהיא מתלכלכת מאיפור הגבה. אל תמהרו להחליף אותה, הביצועים נשמרים וזה מה שחשוב.

מסקרה של גרלן: ביצועים מוצלחים עם גוון מעיר

איפור עיניים הכי בסיסי תמיד יכלול מסקרה שהיא מאסט לטעמי לכל אחת והפיניש של איפור העיניים. יש כל כך הרבה סוגים של מסקרות, כתבתי על זה בהרחבה כאן. כל אחת צריכה למצוא את המסקרה עם הביצועים האופטימליים עבורה. מסקרה שמדהימה לאחת לא בהכרח תהיה פנומנלית על אחרת. מי שצריכה יכולה תמיד להשתמש בשלל עזרים כמו מסרק ריסים ומעגל ריסים. להפעם בחרתי את המסקרה Le2 של גרלן בגוון כחול משתי סיבות עיקריות. הסיבה הראשונה, המסקרה הזו היא דו צדדית. בצד אחד מברשת סיליקונית לריסים העליונים ובצד השני מברשת קטנטנה לריסים התחתונים (לאחרונה קליניק הוציאו מסקרה פיצית כזו), כי יש מי שלא מסתדרות עם המברשת הרגילה ו/או שזה פשוט נמרח לה על העור. ביצוע אופטימלי, פורמולה נהדרת שאפשר לבנות בלי להדביק את הריסים. הסיבה השנייה, היא הגוון הכחול של המסקרה. הוא לא רק כחול כהה יפה ומחמיא שלא גורם לריסים להיראות דהויים כמו שקורה לעיתים עם מסקרות כחולות כהות, אלא שגם ידוע שמי שרוצה לשוות מראה עירני לעיניים שלה כדאי לה לבחור במסקרה כחולה. גם העיצוב של המסקרה הזו מוזהב מהמם, רק חבל שהיא כל כך ארוכה ולכן קצת מגושמת. לא נכנסת לתיק האיפור... בכל מקרה השילוב של שתי המברשות עם הגוון הכחול יחד עם האריזה המפנקת, מנפק לנו מסקרה מנצחת גם בכחול וכמובן שגם בשחור.

טוש הארה ותיקון של גרלן: הפיניש שמאיר

זה למעשה איפור הבסיס לעיניים, אפשר להשאיר אותו כך או לשלב אותו עם צלליות, אייליינר, עיפרון וכו'. אבל כשסיימנו את איפור העיניים כדאי לקחת צעד אחורה מהראי ולהסתכל על הלוק הכולל, האם יש נקודות שהיינו רוצים להאיר כמו מתחת לגבה, עצם הלחי, שק הדמעות וכו'. בדרך כלל הארה כזו רק תתרום למראה ולכן יש לא מעט שמאמצות טוש הארה שגם מאוד נוח לקחת אותו בתיק האיפור לטאצ'אפים במהלך היום. הוא לא Must אבל הוא Nice to Have. הטוש המפורסם ביותר הוא ה- Touche Eclat של איב סן לורן. טוש דומה לו זה ה- Teint Miracle של לנקום ובעצם כמעט לכל חברה יש טוש הארה כלשהו. אז להפעם בחרתי ב- Precious Light של גרלן שמוגדר גם כהיילייטר וגם כקורקטור ואני מתחברת לגמרי להגדרה הזו. הוא מאוד שונה מהטושים האחרים שהזכרתי, ראשית הפורמולה פיגמנטית ועשירה, מרקם קטיפתי ולא שמנוני. היא קרמית סמיכה יחסית לטושים עם הפורמולה הדלילה דקה. הפיגמנטים שלו כמעט לגמרי נטולי ניצנוץ. הוא מגיע בשלשה גוונים ומי שמוצאת גוון מדויק יכולה בהחלט לשקול אותו כקונסילר מאיר כי יש לו כיסוי לא רע בכלל. מה שבטוח זה ששקוף הוא לא כמו הטושים האחרים. חובבות הטוש אקלה של YSL אולי יחשבו שהוא כבד מדי עבורן, אבל לאלו שלא התחברו אליו יש מצב שממש יאהבו את הטוש של גרלן. העיצוב כמובן יוקרתי כמו שגרלן יודעים לעשות והוא מגיע בנרתיק קטיפה מהודר שזה משהו שהיה נחמד אם המותגים האחרים היו מאמצים. עקב האכילס זה כמובן המחיר היקר והכמות של 1.5 מ"ל לעומת 2.5 מ"ל בטושים האחרים. במקרה הזה מרגישים שעל איכות משלמים, אחד המשובחים, הטוש הזה פשוט לא דומה לשום דבר אחר. אבל לא משנה באיזה טוש תבחרו, כדאי לאמץ אחד שיחכה לנו בתיק האיפור ויקפיץ את הלוק בכלל והעיניים בפרט, לכל מקרה שלא יהיה...


ID

Creamy Concealer Kit
Beige
גודל: 1.7 גרם
ייצור: ארה"ב
מחיר: 140 ש"ח
Corrector
Light to Medium Bisque
גודל: 1.4 גרם
ייצור: ארה"ב
מחיר: 130 ש"ח
Long-Wear Cream Shadow
Malted #17
גודל: 3.5 גרם
ייצור: קנדה
מחיר: 130 ש"ח

Chromagraphic Pencil
Multi-Purpose Liner
גודל: 1.36 גרם
ייצור: איטליה
מחיר: 90 ש"ח
Eye Brows Pencil
גודל: 0.09 גרם
ייצור: ארה"ב
מחיר: 99 ש"ח
Brow Set
Clear
גודל: 8 גרם
ייצור: קנדה
מחיר: 99 ש"ח

Scandaleyes
Waterproof Kohl Kajal
Nude #005
גודל: 1.2 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 4 פאונד

Le 2 De Guerlain
Two Brush Mascara
40 Bleu 2 Nimes
גודל: 7.6 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 241 ש"ח
Precious Light
Illuminator
01 Light
גודל: 1.5 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 292 ש"ח

הבהרה / גילוי נאות: המוצרים שבחרתי נשלחו אלי מהחברות


Print Page

45 תגובות:

  1. הצלליות קרם של בובי לגמרי יאמי, והגוון הזה כ"כ ורסטילי שהוא מתאים לכל דבר.
    אני מחפשת זמן מה ניודי טוב, לאחר סדרת אכזבות- אציץ בשני אלו.
    אני אוהבת את העיצוב הנקי והיוקרתי של המסקרה!

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, הבובי זו צללית בסיס מעולה, נהדרת במקום פריימר אם רוצים בסיס קרמי וכיסוי.
      את מתכוונת לעפרונות? מצויינים, הרימל ממש מעולה מבחינת גוון, מחיר ואיכות.
      מסקרה אליפות, אני זוכרת כשהושקה לפני כמה שנים איזו אטרקציה היא היתה!

      מחק
  2. חיפשתי בין השורות הודאה קטנה שאזור העיניים צריך קרם יחודי משלו, לא מצאתי :)
    מאז גילית את הפריימר חיי נעשו מאושרים יותר ממש כך.
    פוסט ממצה כדרכך :)

    השבמחק
    תשובות
    1. חח, אני עדיין סקפטית בנוגע לצורך בקרם מיוחד אבל משתמשת ליתר ביטחון ;)
      פריימר עיניים הוא לגמרי נקודת ציון חשובה בעולם האיפור.
      תודה :)

      מחק
  3. אחרי שראיתי את העיפרון הניודי של רימל אצל שירי ואצלך - הוזמן!

    השבמחק
    תשובות
    1. תתחדשי, לגמרי קנייה בטוחה ומבטיחה :)

      מחק
  4. ה- Creamy Concealer Kit וה- Corrector של בובי בראון הם ללא ספק ה- HG שלי בגזרה הזאת, והשילוב שלהם ביחד עושה פלאים לכהויות החזקות שלי.
    ויצא לך דרך אגב להתנסות ב- Studio Conceal and Correct Palette של מאק? אני מאוד מסוקרנת לגביה.

    פריימר לעיניים הוא לגמרי מסוג המוצרים שאתה לא מבין איך הסתדרת בלעדיהם קודם וגם אצלי מהווה מוצר חובה, ולעומת זאת כל מוצרי הגבות למיניהם פשוט לא מדברים אלי ולראייה עיפרון הגבות של מאק שוכב אצלי כבר למעלה מחודש מיותם בצד ורק ממתין שאנסה אותו..

    חוץ מזה הצלחת לעניין אותי מאוד עם ה- Precious Light של גרלן, נרשם ויטופל בהקדם :)

    השבמחק
    תשובות
    1. מי שמשלבת את שני המוצרים נכון התוצאה נהדרת! ראיתי כאלו שהסתובבו עם בוץ מתחת לעיניים, מראות קשים...:/
      בנוגע לפלטת הקונסילרים של מאק, לא מצאתי טעם לנסות אותה כי היא לגמרי נראית לי מוצר שמיועד למאפרים ולא למשתמשת הפרטית. יש שם ששה גוונים ולמשתמשת יתאימו מקסימום שני גוונים, גם בחילופי עונות, כך שזה לא ממש פרקטי.

      אני לגמרי מתחברת למה שאת כותבת, אני רק בשנתיים האחרונות בערך התחלתי להתעסק באיפור הגבות. אולי הסיבה היא שהיו לי גבות בסדר שלא דורשות סידור. אבל כשראיתי את האפקט של איפור הגבה, גם אם טבעי וגם אם מודגש (גבות בהירות יש לי), היה לאפקט השפעה מהותית על הלוק הכללי שלי. יש כאלה שעבורן זה מאסט, אני יכולה לחיות בלי זה, בניגוד לפריימר עיניים שאין מצב, אבל למה לי לוותר על משהו שמשדרג את הלוק?.. אגב, כשמאפרות מטפלות בגבות שלי זה נראה קטסטרופה, הן ממלאות אותן מדי וזה נראה עשוי, אני לא סובלת את זה. אז או שזה יבוא לך עם הזמן או שלא, ממש לא קריטי אם את לא מרגישה צורך.

      הטוש הזה נהדר, אבל נסי אותו קודם, תתרשמי מההבדל בפורמולה בינו לטושים האחרים.

      מחק
  5. דנרה,

    אולי תוכלי להאיר את עיני (; אחת ולתמיד לצורך מה דרוש קונסילר. מה חשוב בו כל כך שמייק אפ איכותי לא יספק?

    פוסט מעולה! אני אוהבת שאת מתבייתת על איזור מסוים ותוקפת אותו מכל הבחינות.

    לירי

    השבמחק
    תשובות
    1. אז ככה לירי, בגדול, יש מי שמניחות מייק אפ במקום קונסילר וחיות עם זה בשלום. אבל.... מסביב לעיניים יש עור דקיק בהרבה יחסית לעור הפנים. ברגע שאת מניחה עליו מוצר כבד כמו מייק אפ את מכבידה עליו. אפשר לדמות את זה לבגדים, כשאת עם גופייה הכי נוח לך אבל כשאת עם מעיל אז כבר יותר מסורבל. כזה. בגלל זה גם המראה לא נראה טבעי ומחמיא כמו עם קונסילר ויש מצב שאפילו יראה מבגר ועייף, ישיג את התוצאה ההפוכה. בנוסף, במרבית המייקאפים יש היום SPF ולכן לא כדאי להתקרב לעיניים, זה יכול לגרום לרגישויות ואלרגיות מיותרות. קונסילר הוא עמיד יותר ומותאם לעור הדקיק ובמידה ואין לך כהויות מיוחדות אז תפקידו הוא רק לאחד את הגוון בין המייק אפ לעיניים.

      תודה רבה, נראה לי שזה עושה סדר ככה :)

      מחק
  6. הצלחת לסקרן אותי עם הצללית קרם של בובי למרות שיש לי דומה של מאק... ;)
    הטוש הארה של ה- Teint Miracle של לנקום פשוט מעולה מעולה!
    אני אישית התאהבתי בו לפעמים יש ימים שהקונסילר של מאק קצת כבד לי ואז אני משתמשת בטוש הארה וזה בהחלט מספק.
    :)

    השבמחק
    תשובות
    1. בטח יש לך את הצללית פיינטרלי של מאק שהזכרתי פה. המרקם שלה יבש יותר ולכן עברתי להשתמש בצללית של בובי.
      טוש הורס הלנקום, ים פיגמנטים מאירים :)
      נכון, החכמה היא להתאים את האיפור למצב העור שלנו ולא להיות מקובעים.

      מחק
  7. הי דנרה,

    בדיוק השבוע קניתי את המסקרה השקופה של מאק לגבות ואני ממש מרוצה ממנה.
    יש לי גם את עפרון השעווה שלהם בסטיק אבל אני לא באמת מרגישה שהוא עושה משהו...
    אני לא זקוקה לצבע לגבות שלי ולכן לא משתמשת במוצר צבעוני אלא רק במשהו לקבע ולסדר.
    חוץ מזה... למקרים שאין לי חשק למרוח על עצמי כלום, אני תמיד מחזיקה בתיק את אחת המברשות החד פעמיות לגבות של ביוטי קר (כמו מקלות חד פעמיים של מסקרה)
    זה תמיד פתרון מצויין וגם אותם גיליתי דרך הבלוג שלך :-)
    נשיקות!
    שרון

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון, המסקרה השקופה יותר ביצועיסטית מסטיק השעווה כי היא מקשה את השיער. אני משתמשת בשניהם האמת, תלוי מה בא לי באותו היום.
      המברשות החד פעמיות האלו נהדרות, גם אני תמיד דואגת שתהיה לי אחת כזו בתיק האיפור.
      נשיקות חזרה ממי :)

      מחק
  8. פוסט נהדר. לקחתי כמה מומלצים לרשימה...

    השבמחק
  9. אחלה פוסט, נהניתי לקרוא :)
    אני בהחלט חושבת שאיפור העיניים יכול לעשות את כל ההבדל, וגם אם איפור הפנים נראה מושלם והעיניים נראות עייפות- אז זה פשוט לא שווה... אני חושבת שהקונסילר עם הפודרה של בובי גאוני, אפשר להניח אותו עם מברשת קלילה, כמו הסטינג של ריל טכניקס, ואז הוא נראה פחות "כבד". בכלל האיפור של בובי בראון מטריף, ובא לי לגור איזה יום יומיים בחנות :P
    יש לי את העיפרון של רימל, אני מאד אוהבת אותו, אבל לפעמים הצבע הבהיר במעקה העין נראה לי קצת מוזר ומאולץ.. אז גיליתי שכשאני שמה את העיפרון הטאופי של רימל, מאותה הסדרה, אני גם משיגה מראה מואר ופתוח, וגם זה לא נראה בולט מדי- פחות מפריע בעין, אם את מבינה למה אני מתכוונת...

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!
      לגמרי לא שווה, זה פשוט יפיל את הלוק כולו...
      נכון, אני את הפודרה מתחת לעיניים מניחה עם מברשת טשטושים.
      חח, מבטיחה לבוא לבקר אותך אם תגורי שם, אולי אפילו אשאר ללילה ;)
      אם הצבע של העיפרון לא נראה הרמוני אז הוא לא מתאים, טוב שמצאת גוון אחר שלא נראה חריג. עם זאת, אני לא מבינה איך טאופ יכול להאיר, זה כאילו אפקט אחר לגמרי, לא?...

      מחק
    2. חחח :) סבבה, אני אתחיל לברר אופציות שכירות בבובי...
      אז זהו, שלגבי הטאופ- זו ממש הפתעה, אבל זה אולי משום שעל מעקה העין הוא מתקבל די בהיר. נשמע מוזר, אני יודעת... מסוג הדברים שרק כשרואים מבינים :P

      מחק
    3. נקווה שהשכירות לא כוללת תשלום על המוצרים...LOL
      אחרי מה שכתבת ניסיתי שוב במעקה העין את הטאופי של לנקום מקולקציית החגים, זה שפה:
      http://danrasvault.blogspot.co.il/2013/01/blog-post.html
      זה ממש יפה אבל פשוט נראה אחרת וגם העמידות שלו נמוכה יותר, אולי עם הטאופי שלך זה שונה :)

      מחק
  10. כ"כ אוהבת פוסטים מהסוג האלו. הורס ! אמנם לא קצר (וטוב שכך !) אבל לגמרי קולע :)

    שאלה לי אלייך, בגזרת העפרונות הבהירים לWaterline, אני מחפשת אחד ממש טוב (שיהיה גוון מחמיא, לא לבן ולא צהוב מידי ושיהיה עמיד וקרמי) אך לצערי לא אוכל לקנות ממאק או רימל מטעמי ניסויים בבעלי חיים.

    אני זוכרת שבעבר כתבת על עפרון של עפרה ("Light Beige") דברים טובים. למה לא הזכרת אותו בפוסט הזה ? דעותייך עליו השתנו ?

    אני שוקלת על להזמין אותו והייתי רוצה לדעת אם הוא מוצלח, כי לא שמעתי עליו הרבה.. תודה ושיהיה יום קסום.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! כן, הפוסטים שלי ארוכים אבל יש מספיק זמן בין פרסום אחד לשני לקרוא :)

      העיפרון של עפרה... האמת? ממש שכחתי ממנו... וטוב שהזכרת לי! עידכנתי את הפוסט :)
      הדעה שלי לא השתנתה לגביו, מה שכתבתי בפוסט בזמנו מדויק. יש לו גוון מצויין, הבעיה היחידה היא שהפורמולה שלו לא מספיק רכה למריחה ולא מספיק עמידה. כשמשווים אותו לשני העפרונות שכאן אז החסרונות האלו עוד יותר מורגשים. אני מבינה את המגבלה שלך וגם בלי המגבלה הזו של הניסויים אין מבחר מאוד גדול של עפרונות מהסוג הזה. נקווה שבעתיד נראה מותגים נוספים מציעים אלטרנטיבה.

      מחק
  11. הצללית הזו של בובי בראון נשמעת לי ובהזדמנות אבדוק גם את הקונסילר והקורקטור. כבר הרבה זמן מנסה לעשות את זה...לא יוצא לי להגיע לשם פשוט.. העפרון של רימל נראה לי מאוד.
    עפרון גבות זה מוצר שאני לא יכולה בלעדיו. את של מאק לא ניסיתי אבל כמו שאמרתי לך בעבר אני מתה על העיפרון של דיור שהזכרת כאן.
    בהמשך לזה שאמרתי לך בפוסט הקודם שבא לי לאחרונה מסקרות צבעוניות אז גם כחולה הולכת בחשבון וגם כי אני רוצה מראה עירני! :-) אז את זו כאן של גרלן עוד לא ניסיתי. דווקא יכול להיות נחמד עם החלק לריסים התחתונים. מחכה כבר למבצעים שווים כי הצטבר לי ויש ליסט מכובד...
    את טוש ההארה הזה יש לי והאריזת קטיפה שלו ממש עשתה לי את זה כשרכשתי אותו :) עוד לא גיבשתי עליו דעה ברורה כי איכשהו היד שלי הולכת יותר לקונסילר מאשר אליו..אבל הייתי חייבת גם אחד משלי בשביל להבין מה ההתלהבות ומשתמשת בו לעיתים כשבא לי איפור מהיר וקליל או זורקת בתיק בימים שאני מרגישה שאצטרך "זריקת אור" במהלך היום. לגמרי Nice to Have :)

    השבמחק
    תשובות
    1. צללית הקרם הזו מעולה, אני בטוחה שתאהבי. את הקונסילר והקורקטור שווה לנסות, במיוחד מי שאוהבת מרקם קרמי.
      גם אני מתה על העיפרון של דיור ובזמן האחרון משתמשת בו המון בגלל שנכנסתי לקטע של גבות כהות... זה משנה לי את המראה לגמרי!
      הכחול של המסקרה של גרלן נהדר ולביש ליומיום. יש גם מסקרות בכחול אלקטריק שאפשר להוסיף לקצות הריסים אחרי שהשתמשנו במסקרה שחורה. אפקט אחר אבל גם יפה.
      הטוש של גרלן שונה מאוד מהטושים המאירים האחרים, הם יותר דלילים, שקופים ועם פיגמנטים והוא יותר קונסילרי כזה. בכל מקרה, טוב שיש טוש בתיק האיפור :)

      מחק
  12. יש לי את הטוש Precious Light בגוון 01 גרלן כבר מס' חודשים ולעניות דעתי זה הטוש הטוב ביותר שאי פעם התנסיתי בו ובשילוב עם Mister Light בגוון 04 של ג'יבנשי (אף הוא טוש) התוצאה מושלמת בשילוב עם גוון העור שלי. אגב, נרתיק הקטיפה מקסים ומהודר במיוחד אבל מה עושים עם נרתיקים מהסוג הזה לאחר הקניה....? אצלי הם נשארים מיותמים....כמובן שכייף לרכוש מוצר שמגיע עם נרתיק שכזה אבל מה הלאה....רעיונות יתקבלו בברכה :-)
    מאוד אהבתי את הגוון הכחול של המסקרה, רק חבל שהאריזה כל כך מגושמת וגדולה...
    בעניין המסקרה השקופה לריסים- סיימתי לא מזמן מסקרה דומה של Ardel (דיסקסנו עליה פעם) והתחלתי להשתמש במסקרה דומה מאוד בביצועים של ביוטיקיירבעקבות המלצה בפוסט של מרינה (מ"יש יופי בכולנו") ועוד פוסטים שקראתי בנדון וגם אני מצטרפת להמלצות, היא עושה את העבודה ועולה גרושים.

    השבמחק
    תשובות
    1. התכוונתי מסקרה שקופה לגבות...ורשמתי ריסים :/

      מחק
    2. הטוש של גרלן אכן מעולה וכמו שכתבתי לדעתי הוא לא דומה לשום טוש אחר.
      בנוגע לנרתיקי הקטיפה זה פשוט - המוצרים שלי נשארים בהם :) למה בעצם את מורידה?
      אם יש חלופה זולה יותר למוצר כלשהו שמרוצים ממנה אז מעולה. אני מהמסקרה של ארדל הייתי מרוצה. לומר לך שהביצועים שלה זהים לזו של מאק אני לא יכולה, היא עדינה יותר. בנוגע לביוטיקר, טוב לדעת, אני פשוט תודעתית לא מסוגלת להשתמש במוצרי איפור שלהם...:/ אבל ממליצה בחום על מסרק הריסים.

      מחק
    3. הסיבה שאני לא משאירה את המוצרים בנרתיקים האלה היא פשוטה, אלה מוצרים בשימוש שוטף...להכניס ולהוציא מהנרתיק נראה לי כטרחה מיותרת...:-) וגם זה מוצר שלרוב מלכלך פה ושם (טביעות אצבע וכו') כך שכתם על הנרתיק המהודר לא יראה טוב במיוחד...:-) אגב, המסקרה של ביוטיקייר טיפה פחות עדינה מההיא של ארדל (אך עדיין לא מקשה מדי ונותנת מראה טבעי אך מסודר לגבות לאורך שעות ארוכות, דיי מוצלחת). אני בקושי משתמשת במוצרי איפור שלהם, היה לי פעם עיפרון שפתיים שלא היה מוצלח כל כך ועוד עיפרון אחר כנ"ל אך המסקרה הזאת בהחלט מוצר מוצלח לעניות דעתי. כמו כן, האביזרים שלהם מוצלחים לדוגמא מברשות האיפור, רובן עושות את העבודה ויש לי כמה שאני נהנית מהן במיוחד. בעניין מסרק ריסים, זה מוצר שממש לא נמצא אצלי בשימוש שוטף, אני מעדיפה מסקרות שמפרידות מצוין על פני הברשה נוספת עם מסרק ריסים (אני עצלנית משהו...;-) אגב, בשבוע שעבר רכשתי באפריל מסקרה נהדרת של סטנדל בגוון כחול (רויאלי משהו..) שעושה עבודה נהדרת, מפרידה מעבה ומאריכה עם צבע מהמם, ממליצה בחום. לא זוכרת שראיתי סקירת מוצרי איפור שלהם פה אצלך...או שאולי פספסתי...לדעתי מוצרים ששווים בדיקה של מאסטרית כמוך.

      מחק
    4. הבנתי, טוב אני לא מרגישה שזה מפריע, להיפך, כל המוצרים שיש לי נראים חדשים בגלל הנרתיקים, כלום לא נשרט.
      המסרק ריסים הוא המוצר היחיד שלהם אני חושבת שקשור ישירות לאיפור שאני משתמשת בו בשוטף. זה לא ממש קשור רק לאיזו מסקרה זו, את יודעת שאני משתמשת בהכי טובות שיש, פשוט זה מוריד עודפים אם יש והמראה יותר מוצלח לטעמי.
      בנוגע לסטנדל, את המסקרה רשמתי לי ואני בטוח אנסה, תודה על ההמלצה! חוץ מזה ניסיתי כמה מוצרים שלהם בשנה האחרונה, בעיקר טיפוח, עדיין לא מצאתי מוצר שממש התחברתי אליו ושאני יכולה להמליץ. הם מתאימים יותר לעור בוגר לדעתי ואולי בגלל זה פחות היה לי חיבור. אם את יודעת על עוד מוצרים שלהם שלא כדאי לפספס אשמח לשמוע כמובן :)

      מחק
    5. מסרק הריסים שלך הוא מתכתי או מפלסטיק? לגבי סטנדל, גם אני ניסיתי כמה מוצרי טיפוח שלהם בעבר וגם לא ממש התחברתי...אפרופו המסקרה, נראה לי שיש רק סוג אחד באפריל (לפחות באפריל רחובות :-) כך שלא יהיה לך קשה למצוא אותה. חג שמח !♥

      מחק
    6. המסרק עצמו מתכתי והידית מפלסטיק, את יכולה לראות אותו פה:
      http://danrasvault.blogspot.co.il/2011/03/blog-post_12.html
      סטנדל מיובאים ע"י אפריל ולכן נמכרים רק שם. אני אמצא את המסקרה בטוח, אציץ באותה ההזדמנות במוצרים נוספים, אולי משהו יקרץ לי פתאום ;) נשיקות!

      מחק
    7. תודה על ההפניה לפוסט. אם משהו יקרוץ לך תעדכני :-) שגם אנחנו נהנה. נשיקות גם לך :-)

      מחק
    8. ברור שאעדכן :))
      רק שיקרוץ ;)

      מחק
  13. מעולה.
    ויא מעלפתתתתת או אם תירצי מאלפתתתת ;) קרעת אותי עם הקונסילר לבפנים של העין חחחחחח או לבתוך , חולה על זה !!!
    בהחלט מוצרים נחשקים מאד!!!
    טנקס..............

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, הכי קונסילר לבפנים של העין!! :)
      תודה, שמחה שאהבת מותק!

      מחק
  14. אנונימי30.7.2013, 19:52

    היי הייתי רוצה לדעת היכן אני משיגה צללית חומה לגבות עדיפות ראשונה של סטילה והיכן אפשר לרכוש אותה ? עדיפות שניה אשמח לקבל את הצעתך לצללית חומה לגבות (לא מעוניינת בעפרונות) אשמח לקבל תשובתך :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לא מכירה צלליות גבות של סטילה, אבל באתר סטרוברי יש מדי פעם מוצרים שלהם.
      מבחינת המלצות, לא ציינת מה גוון הגבות שלך, אבל לבובי בראון יש פלטת צלליות מעולה לגבות.

      מחק
  15. אני מחפשת קונסילר, או מוצר עם תפקוד דומה- בבוקר במיוחד יש לי סימנים כהים מתחת לעיניים והייתי רוצה לטשטש אותם. האם היית ממליצה לי על הטוש המאיר של גרלן? אני בדרך כלל לא שמה מייקאפ, אלא BB CREAM קליל עם כיסוי קל.
    כמו תמיד, אשמח לשמוע לדעתך :)
    ט'נקס!
    רעות

    השבמחק
    תשובות
    1. בעיקרון אם את לא משתמשת בכלל בקונסילר אז אני כמובן ממליצה לך להשתמש כדי שהמראה יראה אחיד בשילוב הבסיס (לא משנה אם זה מייק אם או BB).
      טושים לא מיועדים להסתרה בכלל ולא להסתרת כהויות בפרט.
      לא הבנתי כל כך מה הכוונה שבבוקר יש לך סימנים כהים. ומה קורה להם בהמשך היום?
      אם זה לא משהו מהותי שדורש כיסוי הייתי בוחרת בקונסילר קליל בשביל שהמראה יראה טבעי בשילוב ה- BB, נניח ה- Select Moisturecover שהוא מאוד טבעי. אם זה כן דורש כיסוי אז הייתי הולכת על ה- Effacernes של לנקום, על שניהם כתבתי בבלוג ואת שניהם אני ממליצה לך לנסות ולראות למה את מתחברת יותר.

      מחק
  16. אני כבר קוראת על הקונסילרים שהצעת :)
    לשאלתך, במהלך היום זה מיטשטש ופחות מורגש (תלוי ביום). בדרך כלל אני שמה את ה BB CREAM של אנה לוטן ומטשטשת גם מתחת לעיניים באמצעותו וזה משפר בצורה משמעותית את הכהויות (לא מדובר בכהויות רציניות, אלא משהו מאוד רגיל לבוקר). אז אני כן מחפשת כיסוי, אבל קליל, שישתלב ביחד עם ה BB CREAM שהוא בעצמו קליל.היה לי בזמנו קונסילר של איל מקיאג' והוא היה לי מאוד כבד ולא השתמשתי בו בגלל זה. אז אני מחפשת עכשיו מוצר שהוא לא כבד אבל עם כיסוי טוב. יש חיה כזו ? :)

    השבמחק
    תשובות
    1. ממליצה לך לא להשתמש במוצרי בסיס באזור העיניים, גם כי חלק כבדים לעור הדקיק שם אבל בעיקר כי הם מכילים SPF שיכול ליצור רגישויות.
      לא כבד עם כיסוי טוב זה לא ממש הולך יחד, אבל אם הכיסוי של ה- BB יחסית סיפק אותך, אז שני אלו שהמלצתי קודם של מאק ולנקום בהחלט יכולים לעזור וגם ישתלבו מעולה עם ה- BB.

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails