6 באפריל 2013

צבעוניות אביבית



עכשיו כשהאביב כבר רשמית איתנו, האיפור מתחיל להיות קצת יותר קליל וקצת יותר צבעוני. לאחר הקרירות החורפית הסקין מקבל הארה טבעית קלה מהשמש ואין שום סיבה שנסתיר את זה עם שכבות של כיסוי. להיפך, נחפש את הדרכים להעצים את ההארה הזו כי סקין קורן הוא סקין יפה ומחמיא. קולקציות האביב מציעות לנו שלל מוצרים בשביל גם להיראות וגם להרגיש אביב. אז בחרתי להפעם לוק מהיר וקליל של סקין מואר, עיניים שתחומות בעיפרון צבעוני, שפתיים אפרסקיות, ציפורניים צבעוניות וניחוח כדי להשלים את האווירה האביבית הזו. הכי איפור בעשר דקות שנראה אביבי מושלם!


כשמילת הקסם BB Cream היא הטרנד המתמשך כבר תקופה די ארוכה, זה היה רק עניין של זמן עד שמאק יצטרפו לחגיגה, מפתיע שזה לא קרה קודם (על מה זה BB אפשר לקרוא כאן). אז המותג השיק לאחרונה קרם BB בשפופרת עם SPF35 ובקומפקט עם SPF30. את ה- BB שלהם הם מגדירים ב- Beauty Balm ולא כ- Blemish Balm, כלומר אין פה אפקט טיפוחי של תיקון. למעט המרקם השונה - קרם נוזלי/דחוס, לטעמי בסופו של דבר על הסקין לאחר ההתקבעות שניהם דומים מאוד, הקומפקט אולי קצת יותר מבריק, אולי, ובמידה ומפדרים אח"כ אז זה לא ממש משנה. חשוב להניח מהר כי ההתקבעות יחסית מהירה. הגימור טבעי, הסקין מואר, הכיסוי קל והעמידות לא גבוהה. אין ספק שפידור משפר משמעותית את העמידות במקרה הזה. שני המוצרים האלו לא יתאימו לטעמי לעור יבש מאוד כי הם לא סופר לחותיים ולכן מדגישים אזורי יובש, ומאותה הסיבה שאינם שומניים יתאימו לכל השאר לאביב ובכלל. המרקם שלהם דק והם לטעמי לא מחליפים את קרם ההגנה שלי שאני מניחה בכל מקרה לפני. השאלה היא אם אנחנו צריכות בכלל להתייחס ל- BB של מאק כאל תחליף מייק אפ קליל, מעין Tinted Moisturizer, או שבכלל מדובר על פריימר, הרי הם הוציאו את ה- BB במסגרת ה- Prep + Prime שלהם. אז בעיקרון זה עניין של בחירה איך להתייחס למוצר, עניין של העדפה אישית. הרי גם בפודרה פרפ + פריים השקופה (בתפזורת או קומפקט) אנחנו משתמשות לקיבוע לאחר האיפור ולא לפני למרות שהמטרה שלה כמו שאר המוצרים בסדרה הזו היא להכין את הסקין לאיפור. כך שמי שמסתפקת בכיסוי קל בלבד, אין לה יובש ולא מחפשת עמידות לשעות רבות יכולה בהחלט ליהנות מהמוצר הזה כבסיס. לכל האחרות כדאי להתייחס אל המוצר כאל פריימר בלבד.
החיסרון המרכזי של ה- BB של מאק שקשה להתעלם ממנו אלו הגוונים. הוא יצא בשלשה גוונים שכולם בהירים מאוד (סווטצ'ים) כך שמעטות אלו שיצליחו למצוא התאמה מושלמת. לי למשל יש את הגוון Light Plus שהוא הכהה מבין השלשה והוא יתאים לי בעיקר לחורף. הביקורות הרבות שהמותג קיבל בעניין הזה בכל רחבי הרשת מוצדקות לגמרי, היינו מצפים ממותג מקצועי ברמה כזו להציע יותר גוונים שיתאימו ליותר משתמשות, או שלפחות שלושת הגוונים יהיו בהיר בינוני וכהה. אני מעריכה שבחודשים הקרובים יושקו גם גוונים כהים יותר כי זה פשוט לא הגיוני ככה. פספוס.


מברשת וקונסילר: כדי לא ללבוש את המעיל בקיץ

במידה ומצאנו גוון מתאים צריך גם להניח את המוצר כך שיראה הכי טוב שאפשר. את ה- BB בשפופרת אפשר להניח איך שאוהבים, אני מניחה אותו עם אצבעות שזו הצורה שאני מעדיפה להניח BB. כאילו החום של הגוף מפזר ומטמיע טוב יותר את המוצר הזה. העניין הוא ההנחה של ה- BB קומפקט. מצורפת לו ספוגית ויכול להיות שהיא נפלאה לשימוש, אני פשוט לא אוהבת ספוגיות וגם לשמור אותן נקיות אחרי כל שימוש, פשוט לא פרקטי מבחינתי. כך שהאופציה היחידה עבורי היא להשתמש במברשת כמו שאני מניחה מייק אפ. המברשת שממומלצת ע"י המותג היא ה- 191 פלאט-טופ מרובעת (207 ש"ח) שמתאימה לשימוש עם מוצרים קרמים כי היא סינתטית (לא דומה בכלום ל- 190 הפופולרית). מברשת איכותית עם סיבים גמישים מספיק אבל לא מדי. ההנחה של ה- BB קומפקט איתה היתה נהדרת. צריך לקחת בחשבון שזו מברשת קטנה, המשמעות היא שלוקח יותר זמן להניח איתה את הבסיס, בערך כמו להשתמש במברשת 130 הקטנה להנחת מייק אפ נוזלי, ואני מזכירה לכן את ההתקבעות המהירה יחסית של המוצר. בנוסף, יש מי שבאופן כללי לא מסתדרות עם מברשות שטוחות כי הן משאירות סימני מריחה, לכן כדאי להן להניח את הבסיס ולטפוח עם המברשת למראה אחיד (מקווה שהבנתן את הכוונה שלי...). בכל מקרה זו לא מברשת למתחילות ולא הייתי ממליצה לקנות אותה (או כל מברשת) בלי להתנסות בעצמכן בחנות לפני. אגב, למי שמניחה פריימר/קרם לחות עם מברשת, מדובר על אופציה נהדרת.
יש כאלו שרוצות להשתמש בבסיס קליל, שנראה טבעי וקורן יותר, אבל בגלל פגמים כאלו ואחרים בסקין הן מרגישות שהן חייבות כיסוי. אז במידה ומדובר על פגמים בולטים בהחלט אין ברירה. אבל במידה ומדובר על איזה פצעון או צלקת קטנה, חבל שהמראה כולו יהיה עשוי. אתן יכולות לאמץ את ה- BB ורק באזורים הנקודתיים שדורשים כיסוי להשתמש ב- Studio Finish. למי שלא מכירה, זהו קונסילר קרמי פיגמנטי עשיר לכיסוי גבוה של פגמי עור שונים, לא רק מתחת לעיניים למי שצריכה כיסוי גבוה. הוא בעל 35SPF שזה נהדר. אפשר להניח אותו עם מברשת או עם האצבע על הנקודה הספציפית שדורשת כיסוי ולטשטש טוב את הגבולות. אפשר להשתמש בו לפני או אחרי הנחת המייק אפ. אני משתמשת אחרי ואם צריך לאחד את הגוון של הסקין אני מוסיפה מעט בסיס. הקונסילר הזה מוצע ב- 15 גוונים, אני משתמשת ב- NC30. לצערי כבר לא קיים ה- NC25 שמדויק לי מבחינת גוון. אני יודעת שמי שרגילה להשתמש בכיסוי גבוה קשה לפעמים תודעתית לעבור למשהו קליל, זה קצת כמו ללכת עירומה, אבל זה בהחלט שווה ניסיון. בסוף זה מרגיש כמו לעבור מבגדי חורף כבדים לבגדי קיץ קלילים, במקום להמשיך ללבוש את המעיל בקיץ.
אז מה מוצלח יותר, השפופרת או הקומפקט? בגלל שבפועל לא מצאתי הבדלים מהותיים ביניהם אני חושבת שזה תלוי בהעדפה בצורת הנחת המוצר בעיקר, עניין של נוחות אישית. יש מי שמעדיפות בסיס נוזלי ויש מי שאוהבות קומפקט, לא סתם ה- Studio Fix מאוד פופולרי. הייתי ממליצה לנסות בחנות את שני המוצרים ולהתרשם מהכיסוי, הגימור, התאמת הגוון וגם מהעמידות. לאחר התנסות כזו אפשר גם להחליט אם זה מוצר שיתאים יותר כבסיס או כפריימר.

עפרונות עיניים לאביב: נגיעה מושלמת של צבע

צבע בעיניים תמיד עושה שמח. לפעמים צלליות צבעוניות זה טו מאץ' ותיחום מהיר עם עיפרון עיניים בקו הריסים העליון או התחתון, עושה עבודה נהדרת, לבישה ולא צעקנית מדי. בדיוק נגיעה של צבע. כמעט בכל קולקציה אביבית השנה נמצא עיפרון עיניים צבעוני ולנו נותר רק לבחור אז הגוון שמחמיא לנו ביותר. שלשה עפרונות מצאו חן בעיני במיוחד ומי שמחפשת להתחדש בעיפרון כזה כדאי לה לבדוק אותם.
עיפרון Deepwater Blue #10 של לנקום מקולקציית האביב In Love (מתוכה כתבתי על הסומק והמיסט לפנים) הוא כחול ים (סווטצ'). פורמולה קרמית פיגמנטית רכה מאוד שנוחה למריחה ומתקבעת היטב. התיחום עם העיפרון לא יהיה דק אלא אם נעזר במברשת זוויתית לתיחום. בגלל אופי הפורמולה מי שיש לה עפעף שומני ייתכן והעיפרון יהיה פחות עמיד או ימרח. לכן מומלץ או לטשטש מעט עם מברשת או לקבע עם צללית. עיפרון כזה הוא גם אידיאלי לשימוש כבסיס קרמי לצללית על העפעף. באותה הקולקציה יצא עם עיפרון טורקיז מפיל בשם Jade Crush #20 שלא כדאי להחמיץ (סווטצ', תמונה ממחישה עם שני העפרונות). לטעמי העפרונות לגמרי כוכבי הקולקציה הזו!
עיפרון מס' 16 של איב סן לורן מקולקציית האביב Arty Stone הוא בגוון ויולט, סגול לילך בינוני. גוון ייחודי שלא נתקלים בו כל יום. פורמולה עמידה שגם יציבה ונוחה לשרטוט ולכן ניתן לשלוט בעוצמת התיחום עם קו דקיק או עבה. בצידו השני ספוגית לטשטוש ומגיע עם מחדד מצורף באריזה. גוון שיכול להיות סופר מחמיא לאחת ולהיראות מחלה על אחרת. שווה לבדוק לאיזו קבוצה אתן שייכות. מדליק!
עיפרון Black & Blue #01 של אסתי לאודר מקולקציית האביב Pretty Naughty הוא עיפרון דו צדדי בשחור ותכלת (סווטצ'). פורמולה רכה ונוחה לתיחום דק או עבה. העיפרון התכלת בוהק ועם גימור טיפקסי. העיפרון השחור עם פיגמנט היסטרי שנמרח בצורה מושלמת גם בתוך העין (עמידות לא רעה). עם העיפרון הדו-צדדי הזה אפשר לשחק. להשתמש בכל גוון בנפרד או למשל לעשות תיחום עבה של התכלת ומעליו צמוד לריסים תיחום דקיק של השחור להדגשה ומסגרת. אם הייתי צריכה לבחור מוצר אחד בקולקציה לאמץ זה בטוח היה העיפרון הזה. עיפרון וואו לגמרי!

מסקרות חדשות של גרלן ו- YSL: מראה עירני ונשי

לא משנה איזה גוון בחרנו לתיחום, תמיד נסיים עם מסקרה אחרת זה יראה כאילו אין פיניש למראה. המסקרה מעניקה מראה עירני ונשי ואני לא הייתי מדלגת עליה בשום מצב. על השימוש במגוון סוגי המסקרות כתבתי במרוכז כאן, שווה הצצה.

מסקרה שחורה היא הבחירה הקלאסית והפופולרית ביותר. גרלן השיקו זה עתה מסקרה חדשה בשם Maxi Lash, ובהתחשב בעובדה שכבר יש להם מסקרות מוצלחות מסקרן לבדוק מה יש להם להציע לנו הפעם. אז נתחיל עם העיצוב שמושך את העין מיד, מסקרה מלבנית מוזהבת שנראית לי ממש כמו מטיל זהב. עיצוב הורס שבניגוד למסקרה G Noir de Guerlain המשקולית האוליגרכית לא שוקלת כמו אונקיית זהב ולא עולה כמוה... הדבר הראשון שמבחינים בו בשימוש במסקרה זה הניחוח המפיללל ביותר, כמו ניחוח הסיגליות של הברונזר טרקוטה האהוב. בתור מי שמעדיפה מוצרים נטולי בישום, לא הייתי משנה את הניחוח הזה לרגע. המברשת מאורכת ומעוגלת, עם ידית נוחה לאחיזה ושליטה. כדאי לנקות את העודף בקצה המברשת לפני השימוש. הפורמולה רכה ושחורה פיגמנטית שמצליחה ליצור נפח מרשים ומעט עיגול של הריסים כבר בשכבה הראשונה בלי להדביק אותם או ליצור גושים. זו לא מסקרה למי שמחפשת הארכה של הריסים. אפשר להוסיף עוד שכבה למראה עוד יותר מודגש  ודרמטי. במידה ויש ריסים שנדבקו בדרך מומלץ להיעזר במסרק ריסים להפרדה. מסקרה נהדרת, מקדישה לגרלן את השיר של בריטני ספירס - opps!... i did it again.

זה לא סוד גדול שביומיום אני לרוב משתמשת במסקרה כהה אבל לא שחורה שהיא מבחינתי לערב. הסיבה היא שמסקרה שחורה נראית עלי ממש בולטת. אז תמיד תהיה לי מסקרה חומה כהה שבפועל נראית כמו שחורה אבל לא טו מאץ בשבילי. לפעמים אני מגוונת עם מסקרות אפורות או ירוקות שאלו הצבעים שבכלל מועדפים עלי באיפור וכבר כתבתי על זה מספיק בבלוג. במסגרת קולקציית האביב של איב סן לורן הושקה המסקרה האהובה עלי ביותר מזה שנים רבות ה- Volume Effet Faux Cils בגוון Emerald Green #21, מן ירוק כהה/מושחר מושלם. אם נהיה כנים, אני לא בדיוק אובייקטיבית, הרי לא ממש משנה באיזה גוון המסקרה הזו תצא, אני תמיד אשמח לאמץ אותה. אבל כשהיא מושקת בגוון שכל כך אהוב עלי באיפור וגם בטון כהה מספיק לשימוש יומיומי, מבחינתי היא פשוט מושלמת. זו לא מסקרה צבעונית צעקנית בשום צורה ואל תצפו לריסים בצבע ירוק. את הגוון הירוק רואים רק בתאורה מסוימת, עבורי היא כהה מספיק לפיניש של האיפור ולכן גם יכולה להתחבר בלי שום בעיה לכל עיפרון מאלו שהזכרתי כאן. גם היא אוחזת בביצועים הנהדרים של המסקרה בכל גוון, כמו החומה והסגולה עליהן כתבתי בעבר. כמו תמיד, אותו ניחוח נהדר שהופך את השימוש במסקרה לחוויה. חבל שמדובר על גוון זמני בקולקציה. צריכה להתארגן על סטוק...

שפתיים קורליות: מתאימות לכל איפור עיניים שנבחר

אם יש צבע שהשתלט עלינו בשנים האחרונות והפך לסופר אופנתי ופופולרי, הרי שאלו הקורלים/אפרסקיים. שפתיים בגוון ישתלבו נפלא עם כל איפור עיניים שנבחר. גם עכשיו באביב לא נפקד מקומו של הצבע משום קולקציה וכל אחת מציעה אותו בגרסה משלה. אז הנה שלוש אופציות שונות לגמרי, כך שמי שרוצה לאמץ את העונה את הגוון תוכל למצוא אותו בדיוק בצורה המועדפת עליה:
לחובבות המרקמים האטומים - ה- La Favorite #43 של שאנל מהסדרה המופלאה Rouge Allure Velvet (שכתבתי עליה פה) הוא שפתון קורלי אפרסקי בוהק מושלם בגימור מאט, לא יבש (סווטצ', תמונה). השפתון הזה הוא המוצלח ביותר לטעמי משלל מוצרי השפתיים שיצאו בקולקציות האביב השונות ולכן ממש כמו שמו הוא המועדף עלי. כידוע אני אוהבת שפתונים אטומים בוהקים ולכן לא מאוד מפתיע שנפלתי ממנו. הכי מסוג השפתונים שמתקמצנים על השימוש בהם בשביל שלא יגמרו לעולם... הלוואי שיכנס למגוון הקבוע!
לחובבות הגימורים המבריקים - ה- Péche Cerra-Colla #27 של איב סן לורן מסדרת Vernis A Lévres האהודה, בחיי רק על השם שקיבל צריך לתת צל"ש ל- YSL. זהו גלוסטיין בגוון אפרסקי ורדרד בהיר (סווטצ', תמונה). בעבר ציינתי ואני מדגישה את זה שוב - הגוונים הבהירים בסדרה הזו הם לא ממש סטיינים, מכתימים, ומי שזה חשוב לה צריכה לקחת את זה בחשבון. את עוצמת הגוון צריך לבנות בשכבות שמוסיפים, שכבה אחת היא די אנמית. בגלל שהפורמולה דקה ונטמעת בשפתיים אין תחושה של העמסת חומר כמו שקורה עם ליפגלוס. גוון מדליק עם גימור מבריק ועמידות יחסית יפה. לייק.
לחובבות הגוונים השקופים - ה- Peach Mélodie #120 של לנקום שיצא במסגרת סדרת Baume In Love אליה אנחנו נחשפים לראשונה בקולקציית האביב. נראה ניאוני בוהק אבל בפועל זהו גוון אפרסקי ורדרד שקפקף (סווטצ'). העיצוב החיצוני זהה לגמרי לעיצוב של שפתוני Rouge In Love. מדובר על באלם לחותי לשפתיים, הגוון עדין ולא מורגש כמעט בכלל, הגימור מבריק אבל לא מדי, לא גלוסי. נעים למגע ומרכך את השפתיים. מתאים למי שלא מתחברת לשפתיים צבעוניות אבל רוצה לאמץ את הגוון האפרסקי בצורה כלשהי. בשביל בסה"כ באלם, מוצלח ככל שיהיה, מדובר על מוצר יקר. כך שזה בעיקר לחובבות מוצרי היי-אנד.

קולקציית OPI Euro Centrale: חגיגה של קיץ באביב

את הציפורניים לא נקפח כמובן, במיוחד שהכי קל להיות נועזים עם הלקים. OPI כמו תמיד עושים לנו שמח עם מגוון הצבעים. קולקציית Euro Centrale היא בהשראת מדינות האיחוד האירופי: רומניה, פולין, הונגריה וצ'כיה, או כמו שהגדירו במותג - איפה שההיסטוריה פוגשת את המודרנה. שמות הלקים בהתאם מדליקים כמו תמיד. הקולקציה הזו מגדירה מחדש את צבעי האביב, כך שאם ציפינו לגוונים פסטלים רכים שמזוהים עם האביב, הרי שקיבלנו הכל חוץ מהם. גוונים עזים ומקפיצים במספר גימורים שונים, חגיגה לכל מי שבא(ה)... למרות ואולי בגלל שזה לא צפוי, אהבתי את הרענון המקפיץ שכאילו מכניס אותנו מהחורף האפלולי ישר לתוך הקיץ העליז. הגוונים עצמם לא חדשניים שלא ראינו קודם, אבל יפים בפני עצמם. מדובר על קולקציה רחבה של 12 גוונים ואני בחרתי את הששה שהכי אהבתי מתוכה. חמישה לקים צבעוניים פיגמנטים נוחים למריחה בשתי שכבות לאחידות ואטימות וגליטרי מדליק אחד.
שני הלקים הרכים והאביביים יחסית:
You're Such a Budapest - גוון לבנדרי חיוור, אולי הקלאסי-אביבי ביותר בקולקציה. יש בו מיקרו שימר כסוף שבלתי נראה בפועל על הציפורניים אבל בהחלט תורם לברק.
Can't Find My Czechbook - תכלת אקווה קרמי שמעט עמום. מסוג הגוונים הפופולרים בשנה האחרונה שראינו להם מגוון גרסאות.

שני הלקים הנשיים והפופולריים:
Suzi's Hungary Again! - ורוד קרמי שנוטה לקורל. גם הוא בעל מיקרו שימר כסוף שבלתי נראה בפועל על הציפורניים. יפהפה ממש. כי חייבים ורוד בכל קולקציה.
My Paprika Is Hotter Than Yours! - כתום טנג'רין לוהט עם נטייה אדומה. בעל מיקרו שימר כסוף מאוד מעודן. גוון מהסוג שכולן שמחות לאמץ.

שני הלקים הנועזים ומפתיעים באביב:
OPI...Eurso Euro - כחול קרמי כהה. יש בו משהו בוהק ומדליק, עושה שמח לציפורניים. לא צפוי באביב ועדיין אחד היפים בקולקציה.
Polka.com - לק שקוף עם גליטרים גדולים וקטנים מרהיבים בצבעי כחול, טורקיז ופוקסיה. לק ליירינג להנחה מעל לק אחר. השילוב שהכי אהבתי שלו זה מעל הלק הכחול כהה. אם לאמץ לק אחד בקולקציה הרי שזה הלק. מרהיב!

בשמים חדשים לאביב: להשלמת האווירה

להשלמת הלוק והאווירה חייבים בושם מתאים לעונה. באביב יש מתקפת בישום היסטרית שעיקרה חג הפסח, אבל היא תלווה אותנו עוד זמן ותלך ותדעך עד לחג הבישום הבא ראש השנה ששוב צפויה בו מתקפה... השנה יצאו לא מעט בשמים מוצלחים, אני חושבת שכל מי שרצתה להתחדש בבושם חדש ולא למחזר את הקודם יכולה היתה לעשות זאת הפעם בקלות יתרה. במסגרת הצבעוניות בחרתי בשני בשמים חדשים ושונים מאוד אחד מהשני.
אחרי שני בשמי Jimmy Choo בגרסאות EDP ו- EDT שקרויים על שמו של המעצב הידוע, יוצא בית האופנה עם ניחוח חדש בשם FLASH בגרסת EDP. גם הפעם מדובר על בושם מתקתק אבל לא אוריינטלי חם כמו הקודם. הפעם הניחוח יותר דינמי וזורם, פירותי פרשי, צעיר יותר, מתוק שמתאים לאביב. הוא מורכב בין היתר מזרי פריחה לבנים, פפריקה, תותים, מנדרינה ותווים עציים ופודרתיים. הבושם קיבל את השם שלו בהשראת האביזרים הנוצצים של המעצב שמשלימים את ההופעה, כמו הנעליים והתיקים. גם העיצוב של הבקבוק, שמזכיר לי כוסות וויסקי מקריסטל משובח, מגיע מאותה ההשראה. בקבוק מרובע בגוון אינדיגו חיוור, בעל שלשה צדדים מרוקעים שיוצרים אפקט של החזרת אור, וחזית חלקה עם הטבעת הלוגו עליה. עיצוב יפה למרות שהוא לא בדיוק נשי קלאסי, אפילו גברי במקצת לטעמי בגלל הדימוי האלכוהולי. ניחוח ללוליטה בבקבוק גברי מבוסס.
בג'יבנשי יוצאים בגרסה חדשה בשם L'EAU לבושם DAHLIA NOIR שמתאימה מאוד לאביב. לצורך ההשוואה כמה מילים על הגרסאות הקודמות. גרסת ה- EDP הקודמת בבקבוק שקוף עם מכסה שחור מוצלחת לטעמי, ניחוח ניאו-קלאסי עוצמתי עצי-מריר קצת, ממש לא לכל אחת. גרסת ה- EDT בבקבוק שקוף ומכסה ורוד בייבי חלשה משמעותית גם מבחינת עוצמת הניחוח וגם מבחינת העמידות. הגרסה החדשה L'EAU שגם היא EDT, מגיעה בגוון ירקרק עם מכסה לבן. אני חושבת שאפשר לומר די בביטחון שעיצוב זה לא הצד החזק של הבושם, הבקבוק המלבני מינימליסטי שמאופק משהו, נטול השראה, מזכיר לי מזוודה... בכל מקרה, נתרכז בניחוח שהוא עיקר המהות (או שהקנקן בעצם?..). הוא מורכב בין היתר מעלי שושנים, נארולי, פאצ'ולי, מוסק וסידר. בגרסה החדשה הניחוח העצי מריר קיבל טוויסט חמצמץ פרשי ונוצר בושם לביש מרענן לאביב. בהחלט ניחוח לא שגרתי בים הבשמים המתקתקים לעייפה, אבל לא כזה שיתאים לכל אחת. לחובבות הניחוחות הקלאסיים ולמחפשות הייחוד.


ID

BB Beauty Balm
Tinted Foundation Cream 35SPF
גודל: 40 מ"ל
ייצור: קנדה
מחיר: 165 ש"ח
Compact 30SPF
גודל: 8 גרם
ייצור: קנדה
מחיר: 165 ש"ח
Studio Finish
Concealer 35SPF
גודל: 7 גרם
ייצור:קנדה
מחיר: 109 ש"ח

Khol In Love
Eyeliner Pencil
Deepwater Blue #10
גודל: 1.2 גרם
ייצור: גרמניה
מחיר: 135 ש"ח
Baume In Love
Translucent Neon Lipbalm
Moisturizing & Comfort
Peach Mélodie #120
גודל: 3.5 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 150 ש"ח

Dessin Du Regard
Long-Lasting Eye Pencil
#16
גודל:1.25 גרם
ייצור: גרמניה
מחיר: 156 ש"ח
Mascara Volume Effet Faux Cils
Emerald Green #21
גודל: 7.5 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 200 ש"ח
Vernis A Lévres
Glossy Stain
Péche Cerra-Colla #27
גודל: 6 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 195 ש"ח

Pure Color
Eyeliner kajal intense duo
Black & Blue #01
גודל: 2.56 גרם
ייצור: איטליה
מחיר: 155 ש"ח

Maxi Lash
Volume Creating Curl Sculpting Mascara
Noir #01
גודל: 8.5 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 225 ש"ח

Rouge Allure Velvet
Luminous Matte Lip Colour
La Favorite #43
גודל: 3.5 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 235 ש"ח

Euro Centrale Nail Polish
גודל: 15 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 65 ש"ח

FLASH
Eau de Parfum
גודל: 100 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 590 ש"ח

DAHLIA NOIR L'EAU
Eau de Toilette
גודל: 75 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 620 ש"ח

הבהרה / גילוי נאות: המוצרים שבחרתי נשלחו אלי מהחברות


Print Page

44 תגובות:

  1. התנסיתי רק ב BB הנוזלי, הוא נותן מראה מאוד יפה ומואר לפנים אבל לא מכסה, אצלי BB אף פעם לא היה עמיד לשעות רבות מלבד...גרניה. הלליט+ ישב עלי בול, למרות שגם לי היה מוזר לגמרי עניין הגוונים. מוצר מוצלח. אני אוהבת קופמפקט אך נאמר לי ע"י הדיילת שהוא מיועד לעור שמן.

    עפרון כחול רכשתי אך לא החמיא לי לטעמי, 2 האחרים חגיגה לעיניים תרתי משמע, בסגול אזהר כדי לא להיראות חולה. איך העמידות?

    על המקרות אני מדלגת מרוב קנאה, אני מסתפקת במסקרות עממיות, אך של YSL הן אהבה גדולה וכאת מציינת שזה בירוק, אין לך רחמנות עלי. מקוה שעד שאגיע לפארם, היא תיגמר במלאי...

    הבאלם של לנקום אכן יקר אבל נהדר.

    אהבתי את הקולקציה של OPI, משמחת ולבשיה ברובה, דגמתי אחד ממנה ועל הכוונת עוד כמה, מקווה להתאפק ולא לרכוש שוב...לילך :)

    התרשמתי מאוד מהבקבוק של ג'ימי צ'ו יש לו נוכחות.



    השבמחק
    תשובות
    1. נכון, מה שאת מתארת זה בדיוק ההתרשמות שלי, יש ל- BB הזה כיסוי קל בלבד והוא לא עמיד במיוחד לכן מתאים רק למשתמשות מסויימות. הגוונים הבהירים זה לגמרי תמוה.
      כן, במאק בארץ דואגים לציין שהנוזלי בשפופרת הוא יותר לעור רגיל עד שמן ושהקומפקט יותר לעור יבש. אבל אני ממש לא מוצאת לזה תימוכין בשום מקום ובטח לא אחרי שגם ניסיתי אותם. כמו שכתבתי, זה פלוס מינוס אותו מוצר פשוט צריך לבחור במה שפרקטי לנו יותר לשימוש.

      למה את לא מנסה לפני שאת קונה? את מפתיעה אותי! חוץ מזה שכחול זו הגדרה רחבה, יש כל מיני כחולים. איזה עיפרון יש לך? העמידות של הלנקום מעולה, של הלאודר טובה ושל ה- YSL סבירה. אבל הגוון הסגול הזה הוא לגמרי משהו שצריך לנסות קודם, לא מחמיא לכל אחת.

      תשמעי, יש מסקרות עממיות שעושות עבודה נהדרת (ה- Voluminous של לוריאל למשל חביבה עלי מאוד, חבל שאין אותה בארץ) ובשביל מוצר שמחזיק 3-6 חודשים לא כל אחת תמצא לנכון להשקיע במותג יוקרה, די הגיוני בסה"כ.

      הקולקציה של OPI ממש עושה שמח, למה אני לא מופתעת מהלילך?... ;)

      מחק
    2. את העפרון הכחול כהה, קניתי כי התלהבתי מתיאור בפוסט שלך, הוא לא עלה הרבה ומצא בית טוב, יש לי עפרון סגול והוא נראה בעיני כל כך יפה אבל לא הוחמאתי עליו בלשון המעטה...הציעו לי אקמול :)

      בקשר ללילך, לעת עתה אני מתאפקת ;) לא מבטיחה כלום.

      מחק
    3. אני ממש מופתעת שעיפרון כחול כהה לא החמיא לך, זה בדיוק לגוונים שלך!
      עיפרון סגול זה בהחלט לא לכל אחת, כמו שכתבתי, יכול להיראות מחלה...LOL

      מחק
    4. לא זוכרת למה, אולי שמתי קו עבה מידי, אולי היה ממש כהה כמעט שחור? איני מניחה על קו העין אלא רק בחוץ.

      מחק
    5. בדיוק, לכן הוא צריך להחמיא לך: עבה, כהה, בחוץ ;)
      (אני מדברת על העיפרון, כן?...LOL)

      מחק
  2. פוסט כיפי! אני ממש אוהבת עפרונות צבעוניים. כחולים וירוקים על כל סקלת הגוונים שלהם :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!
      גם אני, צבעוניים זה כל כך יפה.
      טוב, אני בכלל מכורה לעפרונות עיניים...

      מחק
  3. התלהבתי מהעפרונות צבעים ממש מעניינים בחרת! אין כמו עיפרון להקפיץ את המראה! והרעיון שלך לגבי העיפרון של אסתי לעשות תיחום עבה עם התכלת ואז דקיק צמוד לריסים עם השחור בכלל שוס! כיף לקרוא כרגיל:-)

    השבמחק
    תשובות
    1. עפרונות זה כזה מוצר מהיר לשימוש וברגע מכניס עניין למראה :)
      תודה מותק, שמחה שאהבת!

      מחק
  4. איך היה לי ברור שתכתבי על ה-DAHLIA NOIR L'EAU. כמו שברור לי שאת יודעת אני אוהבת

    השבמחק
    תשובות
    1. בטח יודעת :)
      אני אוהבת את הריחות השונים האלה, מאוד בולטים בים המתוקים..

      מחק
  5. איזה כיף להתחיל שבוע עם פוסט שלך!
    את צודקת לגמרי לגבי הBB של מאק. מה שגם הספוגית גורמת לבזבוז חומר נוראי. הגוונים ממש מגבילים. גם light plus. אני ממש לא אוהבת את המברשת המרובעת הזו של מאק, לוקח המון זמן לעבוד איתה.
    אני עם עור יבש מתקלף אז אני לא ממש מתמוגגת מהביבי הזה, אבל הוא חביב ותו לא. הBB הכי ביצועיסט שלי הוא גרנייר לעור מעורב. מצויין ועמיד גם בלי פידור והמחיר מצחיק.
    בקרוב אקבל את המסקרה הזו של גולן, או לפחות דוגמית... זכינו בה בהגרלה בעמוד של גרלן. הצחקת אותי עם המשקולות, אין תיאור יותר טוב מזה!! :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מותק!
      ה- BB של מאק הוא פשוט לשלגיות, זה מאוד מפתיע, מאוד. ברשת יש כזה זעם, לקחו את זה אישית המשתמשות...:O
      המברשת לטעמי מצויינת אבל זו בהחלט לא מברשת לביצוע מהיר, מהבחינה הזו היא לא פרקטית.
      כן, כמו שכתבתי לטעמי זה פשוט לא מוצר שיתאים לבעלות עור יבש שחייבות BB עשיר מאוד. שמחה שמצאת לך אחד מתאים ועוד במחיר כזה! בבשביל אחת שחובבת מוצרי היי אנד כמוך, שתדעי שה- Hydra Life BB Cream של דיור יהיה מושלם בשבילך.
      איזה כיף לך לקבל מתנה כזו! אני מחכה לשמוע מה דעתך עליה.
      חחח, המסקרה G NOIR האוליגרכית היא הכי משקולית שיש, כמו השפתונים בסדרת ה- G גם....LOL

      מחק
    2. אני חייבת להודות שכבר שמתי את עיניי על ההידרה לייף של דיור! כיף לשמוע שאת ממליצה. זה רק מחזק את דעתי. כשיגמר גרנייר אנסה :-)
      והאריזות המטורפות האלה של גרלן שוקלות בדרך כלל יותר מכל התיק שלי, ממש לא פרקטי! אבל מהמם בטירוף....

      מחק
    3. בהחלט שווה ניסיון הדיור הידרה לייף, גם כתבתי עליו סקירה בבלוג בזמנו:
      http://danrasvault.blogspot.co.il/2012/07/blog-post_11.html
      בקרוב דיור יוצאים עם BB חדש אבל הוא משהו אחר לגמרי.

      מחק
  6. הייתי קונה את הבושם של ג'ימי צ'ו רק בגלל הבקבוק המעלף. סקירה ממש מפורטת ומעניינת כרגיל :) אני ממש פוחדת ממסקרות לא שחורות, מחזיר אותי לאוטובוסים עם מסקרות כחולות זועקות על עיניים מאופרות יתר על המידה. אבל הסדר הזו של איב סאן לורן בהחלט האהובה עליי, זו "מסקרת הבית" שלי, ניסיתי להחליף אותה כמה פעמים, אבל הריסים שלי כל כך ארוכים ונופלים והיא היחידה שמצליחה להרים אותם ולתת להם מראה יפה. בנוגע לליפסטיקים- אני לא ממש מחובבות הקורל, או יותר נכון, הוא לא חובב אותי, אז אני משתדלת להתרחק. ובנוגע לאופיאיי- אני יותר מידי מתרגשת מהסדרה של אוז כרגע מלשים לב למה קורה בקולקציית היורו.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה דרלינג, כמו תמיד קנקנים עושים לנו את זה, סאקריות של עיצוב אנחנו!
      חח, את בטח מתכוונת למסקרה בצבע כחול רויאל, אבל המסקרה שפה לא נחשבת לצבעונית כזו, היא כהה, סוג אחר לגמרי. אני לא מופתעת שהמסקרה של YSL עושה לך כזה אפקט, כמו שכתבתי היא גם האהובה ביותר עלי :)
      דווקא הקורלים?.. טוב, לדעת איזה גוונים לא מחמיאים לנו זה לא פחות חשוב מאיזה כן...LOL
      תשמעי, בקולקציית OPI - Oz The Great And Powerful יש לק בשם When Monkeys Fly, גליטרי היסטרי! שמתי תמונה שלו בדף הפייס ובאינסטגרם, את חייבת לראותו אותו!

      מחק
  7. את הביבי טרם חנכתי ואני מחכה בציפייה לנסות, אני אוהבת מאוד כיסוי קליל קליל קליל ונשמע שיתאים לי יופי.
    הסטיין של לורן מככב אצלי כרגע כאהוב ביותר - בגוון שהכי לא חשבתי שאוהב (חברה נתנה לי במתנה) - משגע על בהירות עור :)

    השבמחק
    תשובות
    1. למי שה- BB של מאק מתאים לצורך תיהנה ממנו בהחלט.
      הגלוסטיין הזה של YSL מהמם, איזה כיף לך לקבל מתנה כזו! אני פחדתי שלא יראו אותו עלי, אבל רואים ועוד איך :)

      מחק
    2. זה פריט השפתיים הראשון שלי שהוא לא בגווני אדום-סגול-יין - ממש הפתעתי את עצמי שאני אשכרה קצת מאוהבת בו...

      מחק
    3. וואלה? חבל להיתקע על סגנון אחד, לגוון זה ממש מרענן והגוונים שלך גם מאפשרים לך את זה ;)

      מחק
  8. הליפסטיק של שאנל, וואו!!!!!!!!!!!
    אמשיך לחפור בהמשך:))))))

    השבמחק
    תשובות
    1. וואו זה באנדרסטייטמנט!!!
      אין לי ספק ארכיאולוגית חמודה :)

      מחק
  9. טוב, אחרי שבוע עמוס ונטול כוחות לחפירות, חזרתי אלייך במיטב ארכיאולוגיותי:)))

    1. מה שהכי תפס את תשומת ליבי בכל הפוסט זה האזכור הקטן על מסקרה אפורה, כאילו דא! זה נשמע מדהים, מעולם לא נתקלתי, אפשר הוכחות - מה, מו, מי?

    2. כל הליפסטיקים שסקרת מדהימים, לפחות בתמונות, אבל כפי שציינתי קודם, השאנל באמת הכי כבש אותי. צבע מיוחד שכמותו לא ראיתי וגם הגימור - (חובבת מאט גם בעצמי) מאד מצא חן בעיני. אלך לנסות אותו בהזדמנות, אם כי המחיר שערורייתי, כיאה לשאנל בארץ, לפי מה שכבר בדקתי באירופה, שם המחיר הוא מעל 100 ש"ח פחות, כך שאם אוהב, אחכה שמישהו יביא לי מחו"ל.

    3. לגבי העפרונות, אין לי הרבה מה להגיד. אני לא חובבת עפרונות גדולה, למרות שפה ושם אני מסוגלת להפתיע את עצמי, כך שאת התכלת טורקיז של אסתי לאודר מאד אהבתי כי יש לי חיבה גדולה לצבע הזה בלי שום קשר. את הכחול של לאנקום שבעיני הוא יותר נוטה לרויאל, ממש לא. זה צבע שאף פעם לא היה חביב עלי בעיניים בעיקר עכשיו עם הבלונד, הוא ישווה לי מראה של שחקנית פורנו.

    4. לגבי המסקרות. אני מאד אוהבת מסקרות צבעוניות, אבל איכשהו ממה שיצא לי לנסות, הפיגמנט ברוב המקרים לא ממש חזק ובסופו של דבר נראה תמיד נוטה לשחור. חוץ מהחצילית של ysl שאפשר לראות הבדל ביחס לשחורות, וגם החומה של אסתי לאודר ה soumptius לא רעה. עכשיו משהו לגבי ה g noir של גרלן אותה הזכרת. כזכור לך מאד פרגנתי לה בעבר ואף רכשתי אותה, מעולפת לחלוטין. אבל בהמשך מאד התאכזבתי מבחינת השימוש. הרפיל יוצא החוצה, הסגירה מגלה סימני גסיסה, פעמיים כבר יצאה לי כמות שערורייתית ולא צפויה של חומר שנמרח, הקיצר פחחח...ולי שנוחות שימוש היא משהו מאד קריטי, בגלל הסיבה הזו אין רצון לרכוש אותה שוב.

    4. ואחרונים חביבים הבשמים. אני לא התלהבתי מהדאליה של ג'יבנשי על כל גרסאותיו. את הג'ימי צ'ו הזה עדיין לא ניסיתי אבל קראתי עליו רבות, כך שבהזדמנות... תחושת הבטן שלי אומרת שלא אוהב:)

    ועכשיו עדכון קטן על המולקולה:) נעלי מארי אכן מחזיקים את כל הסדרה, הלכתי לנסות בחג אבל המולקולה 1 היה חסר. אז ניסיתי את ה 2 ואת ה 3 ובנוסף שוב פגשתי את אותה מכרה עליה הרחתי לראשונה והיה לה את הבקבוק בתיק כך שיצא לי לנסות גם אותו. מה אומר ומה אגיד, התאכזבתי. אני לא הצלחתי להריח אותו על עצמי. ולאור העובדה שאני תמיד נוהגת להזליף על פרקי היד כדי להסניף את עצמי במהלך היום, יצאתי עם המון סימני שאלה גם לגבי ה 2 וה 3. ביקשתי אחר כך מכמה אנשים להריח אותי ושאלתי אם מריחים, חלק אמרו שכן, חלק שבקושי. הקיצר הסיפור שלי איתו לא לגמרי סגור, כפיצוי פינקתי את עצמי בחג עם אחד הבשמים הנפלאים שיש, בושם שהיה לי בעבר והרבה זמן לא נכח על מדף הבישום שלי - רומאנס של ראלף לורן. אני כל כך, אבל כל כך אוהבת אותו - לא ניתן לתאר:)

    טוב יקירתי, רצה לעשות קופי פייסט, כדי שלא אפשל כמו בפעם הקודמת, נשיקות, וסופ"ש כייפי, רגוע, שיקי ומלא בעסיס.

    נ.ב
    מטורף כמה אנחנו מסוגלות לחפור על הבולשיט הכייפי והמענג הזה שקוראים לו ביוטי פרודקטס.

    דנה:))))

    השבמחק
    תשובות
    1. 1. איך תמיד את שמה לב לפרטים הקטנים! מסקרה אפורה זה אחד הדברים היותר מחמיאים ומדליקים לטעמי כי אני בהירה יחסית והריסים שלי בהירים והיא כאילו משתלבת מושלם. ממש אין הרבה מסקרות כאלו בשוק, בטח לא כאלו מוצלחות. לאיב סן לורן יש אחת יפה כזו, גם למייבילין יש אחת לא רעה.

      2. אני איתך על השאנל! כמו שכתבתי - הוא השפתון היפה ביותר לטעמי שיצא העונה משלל קולקציות האביב. כמובן שעדיף לקנות איפה שהכי זול, אבל נסי אותו קודם בארץ כדי להתרשם איך הוא עליך.

      3. חחח, את הורגת אותי עם התיאורים שלך - פורנו! אם את מתחברת לטורקיז אז שימי לב שללנקום יש גם אחד הורס כזה שיצא, שמתי קישור אליו שם.

      4. מסקרות צבעוניות כהות לא יהיו בולטות/מודגשות על מי שיש לה ריסים כהים, זה סתם יעניק לריסים מראה דהוי... אני בהלם ממה שאת מספרת על ה- G Noir, ממש אהבתי את המסקרה הזו ולכן השתמשתי בה בכוח עד שהתייבשה לגמרי... לא קרה לי איתה מה שאת מתארת, אני מניחה שאם זה היה קורה גם אני הייתי מעיפה אותה. עם כל הכבוד ליופי - פרקטיות ונוחות זה מאסט. מאכזב.

      5. אם הייתי צריכה להמר אז הייתי מהמרת שתאהבי את הדליה נואר ושלא תאהבי את הג'ימי צ'ו. אבל כידוע הקזינו תמיד מנצח, אז טעיתי... מעניין מה זה אומר על הג'ימי צ'ו. מחכה לשמוע.

      תודה על העידכון, שמחה שזכרתי נכון על מארי בכיכר. הסיפור שלך רק מחדד כמה זה חשוב לנסות לבד את הבושם, מזכירה לך ששקלת להזמין את הביוקר הזה בלי לנסות!! שמחה שהתפנקת לך עם הרומנס, זה נחשב לאחד הבשמים הבטוחים שלי. כתבתי עליו כאן בזמנו ועכשיו אני רואה שגם הגבת שם וכתבת שהוא מדהים :)
      http://danrasvault.blogspot.co.il/2012/09/blog-post_23.html

      לגמרי מוטרף כל הסיפור הזה, אפשר לחפור על ענייני ביוטי בלי סוף.... LOL

      נשיקות יקירה וסופ"ש מקסים :)

      מחק
    2. את לא יודעת שאלוהים נמצא בדברים הקטנים:) ראיתי את המסקרה האפורה של מייבלין היום, לא ניסיתי כי כבר הייתה עלי מסקרה, אבל שמתי לב שהיא עם המברשת הקפיצית הזו שאני לא מתה עליה. מחר לא אשים מסקרה ואלך לנסות גם אותה וגם את ysl, ממש מצא חן בעיני הרעיון האפרורי כי גם לי יש ריסים בהירים - איזה כיף שיש אותך, תמיד מפתיעה:))

      מחר אלך לנסות גם את שאנל.

      אכן הגבתי שם על הרומנס. אני באמת מטורפת עליו, בשבועיים האחרונים שמה רק אותו. הקטע איתו שבדקות הראשונות הוא מאד חזק אבל אח"כ הוא נעשה אוורירי ופרחוני וזה ממלא אותי בתחושות של התרחבות ואהבה. וכשבושם מצליח להשפיע עלי גם רגשית, אז הוא קונה אותי:)

      אגב, לגבי bb, לפני שבוע קניתי את ה bb החדש של לוריאל. זה הbb הראשון שאני מנסה וקונה,(עד עכשיו לא התחברתי לביבים:)) ואני מאוהבת במה שהוא עושה לי לפנים. מוצר מפתיע לטובה שארוץ ואקנה שנית. הוא די מוזר כי הוא לבן, ויש לו מין כדוריות קטנות כאלו שבהתחלה מרגישות מחוספס על העור אבל אז הן נמסות וההתמזגות על העור משווה לו מראה אחיד,זוהר, נקי וחלק. ממש אהבתי.

      מחק
    3. נכון, של מייבילין המברשת סיליקונית, גם הפורמולה לא קרמית נקיה. של YSL זו המברשת הרגילה. נסי ועדכני בהכרעת הדין של המסקרות והשאנל ;)

      הרומנס לגמרי בושם נקי אוורירי בגלל זה הוא הבושם "הבטוח" שלי, כל אחד יכול להתחבר אליו.

      מכירה את ה- BB הזה של לוריאל, הפטנט שלו (לבן עם גרגירים) זה משהו שהיה לפני זה ברבלון לפני כשש שנים. העיקר שמצאת אחד שאת אוהבת :)

      מחק
    4. אעדכן.
      ה ysl היא מהסדרה של ה effet cils?

      מחק
    5. כן. שלא תתבלבלי בינה לירוקה (לא הירוקה שפה), הן דומות.

      מחק
    6. עדכונים:)

      הליפסטיק של שאנל, מדהים, מאוהבת. נכנס לוויש ליסט.
      לגבי המסקרה, מסתבר שכמו תמיד אני לא מחובבות המרקם של ה effet cils. הגוון האפור לא רע, אבל כמו שאמרתי לא מטורפת על המסקרה הזו. כנראה בגלל שאני יותר אוהבת מסקרות מאריכות והיא יותר מעבה. ומניסיון שהיה לי איתה בעבר, לי לפחות היא קצת גושית, לא אחידה במריחה ונמרחת. המייבלין נחמדה, האפור שלה לא ממש הורגש לי כאפור.

      מחק
    7. לא מפתיע, השאנל פשוט הורססס!
      אז אולי אפור זה אחרי הכל לא בשבילך, או שבהמשך נגלה אפורות חדשות ששוות בדיקה :)

      מחק
    8. דווקא את הגוון האפור של ysl מאד אהבתי הוא הרגיש לי יותר אפור ממייבלין. את המרקם לא. אבל זה כבר לא קשור לאפור.

      מחכה מאד לסקירה אפורה חדשה.

      מחק
    9. כן, צריך שיהיה שילוב מוצלח של הגוון עם הפורמולה...

      אשתדל בקרוב :)

      מחק
  10. השפתונים מאוד מוצאים חן בעיני, אבל גוונים כאלה פשוט לא מתאימים לי לצערי.
    ה-BB של מאק (או BB בכלל, האמת) לא נראה לי כמו משהו נחוץ. טוב לי עם ארסנל המייקאפים שטיפחתי פה במגירה :)
    המסקרות עושות לי חשק. אולי יבוא יום ואני אשבר ואפנק את עצמי באחת המסקרות האלה.
    ההמלצה על קונסילר באה לי יחסית בזמן, כשהתלבטתי אם להמשיך עם הקונסילר הנוכחי (שנושם את נשימותיו האחרונות) או להחליף. אני בהחלט אבחן אותו.
    הלקים מעלפים. אין שם שום דבר מעניין בתכלס, אבל אלה צבעים שתמיד משמח לראות על הציפורנים.
    החשבוני(ו)ת בדרך :P

    השבמחק
    תשובות
    1. הכי חשוב לבחור את הגוונים שמתאימים לנו ועוד יותר לדעת מה לא מחמיא לנו ;)
      חחח, הכי להרגיש בטוח זה עם המייקאפ ולא עם איזה בסיס קליל.
      בהחלט מסקרות פינוק, לא משהו מאסט.
      שימי לב שההמלצה שלי על הקונסילר פה היא לא למטרה של מתחת לעיניים אלא כדי לטשטש פגמים בעור.
      היטבת להגדיר את הלקים, לא מחדשים אבל עושים שמח :)
      והקופה רושמת...LOL

      מחק
    2. לגבי הקונסילר - פספסתי את זה. אז אני לוקחת את זה חזרה, כנראה שאני אמשיך עם הקונסילר הגוסס לעוד שנה וחצי :)

      אוהו כמה שהקופה רושמת :P

      מחק
    3. חחח, תמיד יש את המוצרים שהתחושה היא שהם לא נגמרי ואנחנו תקועות איתם וכבר בא להתחדש...LOL

      מחק
  11. ה BB של מאק דווקא סיקרן אותי..אבל בשל המחסור בגוונים הכהים כנראה אוותר..
    כל העפרונות עינים כאן מהממים. בייחוד אהבתי את של לנקום !
    התלבטתי אם לרכוש את המסקרה החדשה של גרלן ואם כן אז האם השחור או הסגול. בכלל בא לי מסקרה סגולה כבר הרבה זמן ועכשיו ההתלבטות בין מס 4 של איב סאן לורן או החדשה של גרלן. ואם כבר מדברים על איב סאן לורן מה זו המסקרה המהממת הזו בצבע ירוק ? הולכת לבדוק מקרוב.
    השפתון של שאנל נראה באמת מושלם וה Polka של OPI מדליק!
    ניסיתי את הגרסה החדשה של דליה נואר ואני לא סגורה עליה לעומת ה EDP שיש לי שאני מאוד אוהבת..צריכה לנסות שוב עוד כמה פעמים ולהחליט..

    השבמחק
    תשובות
    1. מסכימה איתך, אין ספק שבמקרה שלך חבל בכלל על הניסיון, את תראי כמו רוח רפאים. אני עצמי בקיץ כהה יותר מהגוון הכי כהה שם... הבנתי ממאק שה- BB שלהם יצא לראשונה באסיה ולכן הגוונים בהירים אבל זה עדיין לא מסביר למה הם לא צירפו גוונים נוספים כשהחליטו להשיק אותו בשאר העולם.
      בגלל גוון העור שלך עפרון הטורקיז של לנקום (שמתי שם קישור) יהיה מפיללל עליך!
      המסקרה מס' 4 של YSL מהממת, כתבתי עליה כאן:
      http://danrasvault.blogspot.co.il/2012/01/blog-post_15.html
      אבל היא מאוד שונה מהסגול של המסקרה של גרלן, היא יותר בוהקת. תבדקי איזה סגול את יותר אוהבת ואיזה מהם יהיה יותר מובחן על הריסים שלך.
      השאנל והפולקה של OPI כוכבים אחד אחד!
      הדליה נואר EDP נהדר! גרסת ה- L'EAU פשוט מרככת אותו כך שיתאים לעונה. עדיין אני חושבת שבגלל שלא מדובר על ניחוח מתוק דביק ה- EDP יתאים לכל עונה כמעט.

      מחק
    2. אוי אני זוכרת את הפוסט הסגול הנהדר הזה. בזכותו רכשתי את הלק המהמם של קולור קלאב :)
      את המסקרה הסגולה הזו ראיתי על ריסיה של דיילת במשביר ששילבה אותו עם איפור מוקפד ואייליינר שחור ואז המסקרה קיבלה נוכחות כל כך יפה. שנים לא הלכתי עם מסקרה צבעונית..בא לי פתאום לחזור לזה ונראה לי שאלך באמת על ה YSL.
      אני אוהבת עפרונות טורקיז וגם לעיתים לשלב אותם עם עוד גוונים. בקיצור אלך לבדוק השבוע את כל הצבעוניות הכייפית הזו מקרוב :)

      מחק
    3. ה- Disco Dress של קולור קלאב מהמם, עכשיו עשית לי חשק אליו!
      גם לי נראה שהמסקרה של YSL תהיה יותר מתאימה לך כי הגוון שלה בוהק יותר.
      תהני מותק :)

      מחק
  12. עוד לא החלטתי אם אני אוהבת את ה-BB בתור בסיס או להשאירו לבד, קשה לי שמבלבלים אותי עם הגדרות מוצר:P

    רק בתקופה האחרונה התחלתי להתפרע עם עפרונות עיניים, וזה של YSL לגמרי בא לי בטוב כרגע.
    שפתיים כתומות- כן, כן כן! ואילו גוונים הורסים!

    השבמחק
    תשובות
    1. לגמרי מבלבל...:/

      התפרעות נהדרת, אצלי היא ממכרת...LOL
      חחח, אין על קורלים לוהטים!

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails