1 במרץ 2013

לגוון עם אותו הדבר



בחיפוש המתמיד אחרי המוצרים המוצלחים שיענו על הדרישות בשימוש היומיומי שלנו, יש לנו נטייה לחזור לאותו מותג אהוד או כזה שהצליח לנו איתו בפעם הקודמת. לפעמים אנחנו מוצאות מוצר שממש סוגר את הפינה ואז אנחנו מחליטות לקנות כמה ממנו רק בצבעים שונים. הרי אי אפשר לדעת מתי שוב נמצא כזה מוצר מתאים או משתלם ולכן כדאי ללכת על בטוח באותו רגע. זה קורה לנו לא מעט עם בגדים, נעלים ואקססוריז וכמובן עם איפור. רק שבמקרה של מוצרי איפור ידוע שכשמשנים פרמטר מסוים, כמו הגוון או הגימור, אז יש מצב שזה ישפיע על ביצועי המוצר. למשל במסקרות זה ממש בולט, מסקרה צבעונית שנבחר בעקבות מסקרה שחורה מוצלחת באותה הסדרה, בהרבה מקרים יהיו לה ביצועים פחות מרשימים. במקרים אחרים, יתכן שהמוצרים יהיו בעלי ביצועים דומים. מה שבטוח זה שתמיד כדאי לנסות ולהתרשם לפני שקונים גם אם זה בסה"כ נראה שינוי בצבעים.

צלליות סטיק של רבלון: למתחילות ולממהרות
From Top: Smolder 215, Torch 201, Flare 210, Volcanic 220, Atomic 205

צלליות קרם תמיד נראות מאוד מפתות אבל לפעמים יש מי שמוצאות אותן פחות נוחות לשימוש, בעיקר בגלל צורת ההנחה שהיא אולי קצת יותר מורכבת מצלליות רגילות. צלליות קרם בסטיק די מפשטות את השימוש ופותרות יחסית את בעיית ההנחה הזו. לאחרונה נחתו כאן סוף סוף הצלליות הקרם הדו צדדיות Smoky Shadow Stick מסדרת Colorstay של רבלון שהן צלליות סטיק בסיסיות ופשוטות לשימוש שכל אחת יכולה להסתדר איתן. כל סטיק מורכב משתי צלליות, בצד אחד צללית בהירה ובצד השני צללית כהה בגון משלים. הבהירה היא כביכול צללית הבסיס העיקרית ולכן הסיומת שלה עגולה לנוחות מריחה, הצללית הכהה מיועדת בעיקר לתיחומים והדגשות ולכן היא מעט מחודדת יותר. כמובן שזה לא מונע מבעדנו מלהשתמש בצללית הזו כצללית בסיס בעצמה אם בזה אנחנו חפצות. הצלליות האלו נמרחות די בקלות והן עמידות יחסית לאורך היום, למרות זאת אני לא מוותרת על פריימר לעיניים לפני כי הוא בהחלט משפר לא רק את העמידות שלהן אלא גם את אחידות המריחה והגוון. ברגע שהצלליות מתקבעות עדיף לא לגעת בהן כי זה יפגע באחידות ובמראה, לכן חשוב לטשטש את הגבולות עם האצבע/מברשת מהר.
הצלליות כולן שימריות מבריקות יחסית (סווטצ'ים) ולטעמי הן מוצלחות יותר לשימוש בפני עצמן ולא כבסיס לצלליות רגילות. בסה"כ גם אם הגוונים נראים מרתיעים ודרמטיים מדי, הם לא מאוד צבעוניים והפיגמנט לא חזק ואטום, במיוחד לא של הבהירות. לכן מדובר על צלליות שיתאימו לשימוש יומיומי מהיר בעיקר. בסדרה קיימים חמישה סטיקים דו-צדיים. אני הכי אהבתי את הסטיק 215 Smolder שהוא ירוק (Teal) מעושן עם תכלת מוכסף (סווטצ'). הכי פחות מוצלח הוא ה- Volcanic 220 שהוא אפור כהה עם לבן שהפיגמנט שלו על העין שקוף ובלתי נראה (סווטצ'). והסטיק הפופולרי ביותר מסתמן כ- Flare 210 שהוא סגול שזיף עם סגול לבנדרי (סווטצ'). בסיום השימוש כדאי לזכור לסובב ולהחזיר את הצללית פנימה לפני שסוגרים עם המכסה, אחרת יקרה לכן מה שקרה לי שקצה הסטיק נמעך למכסה... השילוב של נוחות השימוש, עם הגוונים היומיומיים והמחיר הנוח (במבצעים כמובן) הופכים את צלליות הסטיק האלו למוצר חביב מאוד בעיקר למתחילות ולממהרות. גם אם לא הספקנו בבוקר להתאפר, שולפים אותן מתיק האיפור וברגע מרעננים את המראה.

שפתונים של אסתי לאודר: גוונים לכל עונה בשנה

הכי כיף זה לגוון עם שפתונים ואני כידוע אוהבת במיוחד שפתונים צבעוניים אטומים. בדרך כלל אני נוטה באופן טבעי לאלו הקרמים נקיים. אבל גימורים אחרים כמו מאט, מבריק, שימר וכו' מאומצים בשמחה במידה והם מוצלחים ומחמיאים. בסדרת השפתונים Pure Color של אסתי לאודר קיימים מספר גימורים שונים ולכן גם הביצוע והמראה של כל אחד מהם שונה. את גימור המאט כבר פגשנו לאחרונה בליין ה- Velvet ואת הגימור השימרי מבריק אפשר למצוא בליין ה- Vivid Shine שהושק לפני מספר חודשים. הוא מוצע במבחר מרשים של גוונים שונים (לא כולם בארץ), רובם אטומים, עם פיגמנט מוצלח ועמידות סבירה (סווטצ'ים). הפורמולה שלהם בבסיס קרמית כמו של שפתוני ה- Pure color הרגילים ומכילה מיקרו גליטרים שמורגשים במגע עם השפתיים אבל עדיין התחושה יחסית חלקה. לשפתונים ניחוח שמזכיר ליקריץ, מתוק-חמוץ מוזר כזה, שלא כל אחת תתחבר אליו אז חשוב לשים לב לפני. לי כאמור הוא לא מאוד מפריע.
זה די מפתיע למצוא במותג פורמולה שימרית בוהקת כזו שיותר מזוהה עם מותגים אופנתיים ודינמיים. ללא ספק הליין הזה מתחבר למגמת ההצערה של המותג שכתבתי עליה בפוסט "לוק מחודד ומקפיץ". האמת שהביצוע של המותג ממש מוצלח במקרה של הגימור הזה ולכן הוא עובד טוב עם לא מעט גוונים. אבל אם צריך למקדם את הבחירה אז ישנם שלשה מיוחדים שהם גם לבישים ומחמיאים, כדאי לשים אליהם לב בכל עונה בשנה:
Fireball - כתום אדמדם, טרנדי עליז נפלא.
Magnetic Magenta - ורוד עמוק, סופר נשי ואופנתי.
Rebel Raspberry - שזיף סקסי לוהט, האהוב עלי בגימור הזה.

קולקציית מריה של OPI: גימיק חביב בגימור חדש 

אם יש משפט שכבר הפך לשגור בפינו זה "כמה עוד אפשר לחדש לנו עם לקים?", אבל נראה שעדיין מדי פעם יש הפתעות. קולקציית Mariah (מריה קארי) של OPI חושפת בפנינו גימור חדש שמכונה Liquid Sand שזכו לו ארבעה לקים מתוך השמונה בקולקציה. אלו לקים גליטריים בגימור מאט מעוך שכזה, או כמו שמם - כאילו לקחו חול וערבבו אותו עם לק גליטרי. אפשר לאהוב או לא לאהוב את זה, אבל חדש זה בהחלט כן. אני תמיד שמחה על כל חידוש ובמקרה הזה הוא גם לא רע לטעמי. כלומר, הביצוע משתנה בהתאם לגוון, יש גוונים שהגימור נראה מוצלח יותר ויש כאלו פחות.
חשוב לשים לב שטופ משנה את המראה של הגימור. ניסיתי את הלקים עם טופ מבריק ועם טופ מאט ובשני המקרים זה הרס את האפקט המשולב שמורכב מבסיס מאט וגליטרים זוהרים, כי הפך את הגימור לאחיד. עם זאת, לאחר ששני הטופים התייבשו ונספגו בלק אז האפקט שלהם היה הרבה פחות מהותי. עדיין, עדיף לדלג על הטופ במקרה שלהם. מבחינת התחושה, הגימור כמובן אינו חלק כמו לק קרמי, הוא מחוספס מעט אבל לא דוקרני מהסוג המעצבן שנתפס בבגדים. בסה"כ יש פה גימיק חביב ואני מאמינה שנראה גוונים נוספים עם הגימור הזה בעתיד.


הגוונים נראים יותר כהים בבקבוק מאשר על הציפורניים. נדרשות שתי שכבות לאחידות ואטימות.
ומה אני חושבת על הגוונים?:
Get Your Number - כחול בהיר שהשילוב שלו עם הגימור מוצלח יחסית. עם זאת, יתאים בעיקר לצעירות.
The Impossible - אדום שבשילוב שלו עם הגימור מתקבל לק שנראה זול ומלאכותי. לפרחות.
Can't Let Go - סגול שמבין הלקים הצבעוניים הוא השילוב המוצלח ביותר למרות שיש סכנה למראה "מימונה" קל.
Stay the Night - שחור עם גליטרים אדומים. הוא שונה מהלקים האחרים כי הוא גם עם מיקרו-גליטרים בלבד והם גם בגוון שונה מהלק. מהמם!

הבושם של נרסיסו רוריגז טו-גו: פינוק עילאי

לקראת חג פסח יוצאים כמדי שנה שלל בשמים, במגוון עיצובים וניחוחות. אולי המתנה הפופולרית ביותר לחג. בושם זו מתנה צבעונית וריחנית שתמיד נתפסת כמושקעת ויוקרתית. בניגוד למוצרי הביוטי האחרים פה הצבע מתבטא בניחוח. אנחנו הרבה פעמים נחזור למותגים אהובים ונעדיף את הבשמים שלהם, כאילו יש להם "הכשר" - שאם אהבנו בעבר ניחוח של מותג מסוים אז סביר שנאהב גם את הניחוחות החדשים שלו. האמת היא שאין לזה חוקיות קבועה, יש לא מעט מקרים שזה נכון אבל גם לא מעט מקרים שזה לא נכון. תמיד, אבל תמיד, כדאי לפני שקונים בושם חדש לנסות אותו על עצמנו, לבחון את הניחוח והעמידות שלו ולהתרשם איך זה מתקבל. אז הלכתי הפעם על מותגים שמניסיון העבר יש לי כבר ציפיות מהם. האם עמדו בציפיות?...

גיוון שהוא ללכת על בטוח, זה לבחור בבושם ותיק אהוב שמגיע באריזה שונה. לכל מי שעוד לא יודעת, הבישום האהוב עלי ביותר הוא של בית האופנה נרסיסו רודריגז (Narciso Rodrigues). וכשהבושם הסלקטיבי For Her האהוב מגיע באריזת To-Go עם עוד רביעיית מילויים זה הדבר הכי פרקטי והכי מפנק שיש מבחינתי. זו אגב מתנה נפלאה והרבה יותר מיוחדת מלקבל עוד בקבוק בושם לאוסף. הבושם מורכב בין היתר משמן מאסק, וניל, פטצ'ולי, תאנה ופירות, ופתאום אני תוהה איך יכול להיות שהמרכיבים המתקתקים מדי האלו מנפקים בושם מושלם כל כך עבורי. אין ספק שזה פינוק יקר שגם מעוצב מדהים, נקי ויוקרתי, אבל כידוע בשביל נוחות משלמים. ורק זה היה חסר לי, בושם צמוד בתיק, מקווה שלא אהפוך לעננת ריח מוגזמת. אבל עם הנרסיסו שלי לא באמת אכפת לי...

הבושם של קלואי: חופש ריחני

גיוון נוסף זה לנסות בושם חדש ממותג בישום אהוב, אם אהבנו את הבשמים הקודמים של המותג אולי נאהב גם את החדש. הבישום של Chloé הוא דוגמה נפלאה. התרגלנו כבר שבישום חדש של המותג יהיה גרסאות חדשות לבושם הקלאסי או גרסאות של ה- LOVE, שאת רובן אני מאוד (מאוד) אוהבת. והנה נחת לו בושם שלא שייך לאף אחד משני הליינים הללו ה- See By Chloé, כשם מותג ה- ready-to-wear הצעיר של בית האופנה. מסקרן בהחלט במיוחד לאור ההייפ ברשת, כשבאופן מובהק ברור שזה בושם שמיועד לנשים צעירות, השם, העיצוב, הניחוח. הבושם הוא בגרסת EDP ומורכב בין היתר מברגמוט, תפוח יסמין, וניל, סנדלווד וילנג ילנג. ללא ספק ניחוח פרשי זורם. לצערי הוא לא יושב עלי מדהים כמו הבשמים האחרים של המותג, יש בו איזה מרכיב שלא מתחבר לי טוב בניחוח, כך שאני ללא ספק מעדיפה את הבושם הקלאסי. אהבתי את הבקבוק שמעוצב כמו כלוב ציפורים שיושב על שלוש רגליים מזכוכית ופקק כסוף עם טבעת עליו מוטבע השם בצבע קורל. אלגוריה לכך שהציפור תוכל לעוף לחופשי ברגע שהכלוב פתוח. ממש מוכרים לנו חופש ריחני בבקבוק. פרש חדש לאביב.

הבושם של איב סן לורן: OMFG!

גיוון שונה לגמרי הוא לנסות בושם ממותג יופי אהוב כמו YSL. ה- Manifesto החדש של איב סן לורן הוא הבושם ממנו היו לי הכי הרבה ציפיות לאחרונה. מותג שמזוהה בעיקר עם בשמים ותיקים "רציניים" כמו Opium ו- Paris ומחליט להשיק ניחוח חדש ועדכני, יוצר אצלי ציפיות בשמיים שכן קשה לזכור מתי היתה הפעם האחרונה שהמותג השיק ניחוח חדש. אולי זה היה עם elle לפני כשש שנים. האהדה הרחבה בה התקבל מעבר לים רק הפכה אותו למסקרן יותר. השם שלו אגב הוא על שם המגזין "מניפסטו" של בית האופנה שחושף מדי שנה את מגמות האופנה והקולקציות של המותג. ברגע שנחת הזדרזתי לדגום אותו. העיצוב שלו מרשים וניכר כי היתה השקעה גדולה בפרמטר הזה. לפי המותג עיצוב הבושם הוא תכשיט מלוטש בדמות אישה ואני יכולה להתחבר לתיאור הזה אם כי אישית הייתי מעדיפה עיצוב פחות אקסטרווגנטי, ראוותני. אחרי העיצוב מגיע שלב הריח. בפעם הראשונה ניסיתי להבין מה אני מריחה, כלומר, ציפיתי למשהו אחר וניסיתי להבין איך יכול להיות שזה לא הניחוח שדמיינתי לעצמי... אבל זו היתה אהבה מרחרוח שני. בפעם השנייה כבר נפלתי, כאילו ברגע שקיבלתי את העובדה שזה משהו אחר הייתי פתוחה באמת לבחון אותו. אני חושבת שיותר משהניחוח מוצלח - הוא ממכר. והעובדה שאני מרגישה אותו מלווה אותי לאורך כל היום רק מעצימה את ההתמכרות הזו. הוא מגיע בגרסת EDP ומורכב בין היתר מיסמין, שושנת העמקים, דומדמנית שחורה, עץ ארז ואלגום, וניל ופולי טונקה. מכל אלו יוצא ניחוח מתקתק, נשי וסופר חושני. לא מדובר על ניחוח עדין ומרומז כי עם על ניחוח מודגש ובעל נוכחות. התיאור היחיד שלי בעצם לבושם המפיל הזה זה - OMG!!!

כשם הבושם, החלטתי לסיים עם "המניפסטו" שלי - דעתי על תהליך השיווק המקומי של הבושם. חצי שנה אני ממתינה בציפייה דרוכה לבושם הזה שינחת בארץ הקודש. חצי שנה! לבושם!! בדרך כלל בשמים מושקים בארץ די בסמוך להשקתם בחו״ל, לפעמים אפילו קצת לפני. אבל הפעם YSL שיחקו אותה Hard To Get באזורנו מה שכמובן העצים את הסקרנות. כך שמי שלא החתימה דרכון בחו"ל נאלצה להמתין לנחיתה הרכה בארץ. אבל זו לא היתה באמת נחיתה רכה, זו היתה נחיתה מתוקתקת, אולי מדי. היתה לי ציפייה די מתבקשת, שהמקום הכל כך מכובד ואליטיסטי שקיבל הבושם בחו"ל ישתקף גם בארץ. אבל כשחג הבישום בפתח, השקיעו במותג לא מעט משאבים כדי לכבוש כל פינה טובה. האובר חשיפה בפרסום ויח"צ שלא לדבר על הפצת הדוגמית בגלוסיבוקס (בהחלט הישג עבור גלוסי) הופכת את הבושם השווה הזה להמוני מדי, נפוץ מדי. במקום לפנות לאנינות הטעם פנו לכל אחת מהרחוב. רק נחת פה וכבר יש שלל מבצעים עליו, כך שאם המחיר הנומינלי שלו סביר, הרי שהמחיר הריאלי שלו נמוך ונגיש. איפה בניית התשוקה והכמיהה לבושם שווה חדש? 
בתור יבואן שיש לו מגוון בשמים ממותגים (ארמאני, ראלף לורן, דיזל ועוד), אבל לא כאלו סלקטיבים, נחת לכם כוכב ואתם כיביתם את הניצוץ שלו בשבילי. במקום כוכב עולה הוא הפך למטאור נופל. רציתי להתחדש בניחוח ייחודי לחג אבל כשמאפשרים לכל המדינה להתחדש בו אני מוותרת מראש. לצערי במקום מיצוב יוקרתי כמו שמגיע לו של מותג שלעיתים רחוקות משיק ניחוח חדש, קיבלנו עוד ״שחקן צבעוני״ בשוק הבישום העמוס לעייפה. הוא אפילו לא זכה למרבה ההפתעה לאירוע השקה רשמי, אבל על ההדרכה הסופר מושקעת לדיילות המכירה כמובן שלא ויתרו - חג מכירות בישום או לא? כאילו תזמון ההגעה שלו במקביל ל- FLOWERBOMB של מותג העל Viktor & Rolf הותירו אותו בעמדת האח החורג. הרי כשסוף סוף הצליח היבואן לנכס לעצמו מותג סלקטיבי שווה שכזה אז באופן טבעי עליו שם כל יהבו. סביר להניח שאם היה מגיע המניפסטו בתזמון המקורי היה זוכה לכבוד מלכים. Timing is Everything, כידוע...
אז נלחצתם בגלל התחרות ההיסטרית בשוק הבישום לקראת הפסח הקרוב? בחרתם ללכת על הכמות ולא על האיכות? רציתם במהלך השיווקי הזה, שהיה אולי מתאים לבשמים אחרים, להעצים את המכירות לחג עם ניחוח חדש? אז קיבלתם. מעבר לזה מדובר לצערי בסה"כ בעוד בושם על המדף שנאחל לו לא להעלות אבק עד שאולי תצא לו גרסת EDT חדשה לקראת חג הבישום הבא. אז כן, בכאב גדול אני מודה שעבורי מדובר על פספוס השנה. החמצה גדולה. אכזבה עמוקה. אין הזדמנות שניה לרושם ראשוני.


ID

COLORSTAY
Smoky Shadow Stick
Torch 201, Atomic 205, Flare 210, Smolder 215, Volcanic 220
גודל: 1.9 גרם
ייצור: ארה"ב
מחיר: 105 ש"ח

Pure Color
Vivid Shine Lipstick
Fireball, Magnetic Magenta, Rebel Raspberry
גודל: 3.8 גרם
ייצור: בלגיה
מחיר: 160 ש"ח

Mariah Carey
Liquid Send Mini Nail Lacquers
גודל: 3.75 מ"ל *4
ייצור: ארה"ב
מחיר: 120 ש"ח

For Her
her eau de toilette refillable spray and refills
גודל: 5 * 7.5 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 403 ש"ח

See By Chloé
Eau De Parfum
גודל: 75 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 544 ש"ח

Manifesto
Eau De Parfum
גודל: 90 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 650 ש"ח

הבהרה / גילוי נאות: המוצרים שבחרתי נשלחו אלי מהחברות


Print Page

60 תגובות:

  1. הבושם של נרסיסו כבש אותי מהרגע שהרחתי אותו באינסטייל.. המחיר קצת מונע ממני להשקיע בו ולפנות אוטומטית לשאנל.
    הלקים של אופי ( סגול ושחור ) מהממים!
    לגביי הצלליות של רבלון - לא מרגשות מספיק ;-)
    כרגיל פוסט מעולה למדונה שכמוך P:

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, בדרך כלל מה שמפריד בינינו לדברים הנחשקים זה המחיר, מה שהופך אותם לעוד יותר נחשקים. זה אגב אחד המהדברים שלדעתי YSL פיספסו עם המניפסטו כאן ;)
      מסכימה, אלו הלקים המועדפים גם עלי!
      אכן, צלליות הסטיק האלו לא ירגשו משתמשות מיומנות, כמו שכתבתי - הן בעיקר למתחילות.
      חחח, תודה מותק :)

      מחק
  2. העלית כמה נקודות מעניינות בקשר לשיווק הבושם של YSL. יכול להיות שהבעיה היא שאין ממש "כמיהה" לבשמים בארץ בגלל השפע שכבר קיים וטווח המחירים הרחב. התפיסה הרווחת היא "למה לחכות לבושם שיעלה לי 700 ש"ח ויותר ללא הנחות (אהמ, שאנל) כשאני יכולה לקנות בושם סביר במבצעים דיי קבועים של ספקים אחרים ב-100 ש"ח?". עדיין, ההשקפה שלי בעניין דיי קרובה לשלך אבל אני מרגישה שזו דעת מיעוט.

    השבמחק
    תשובות
    1. אין ספק שיש בארץ שפע, אנחנו מדינה חובבת בישום שמאמצת ניחוחות חדשים בשמחה. כתבתי על זה בהרחבה בפוסט בזמנו ויש בטקסט קישור לשם. יש פה מגוון רחב שמתעדכן תדיר ומכאן התחרות הקשה.
      בדיוק בגלל מה שאת כותבת - למה שאקנה בושם סלקטיבי יקר כשאני באותו המחיר יכולה לקנות כמה בשמים - יש פה פספוס.
      יש בשמים שונים לקהלים שונים. כלומר, בושם כמו נרסיסו או שאנל לא פונה לאותו קהל שקונה בשמים של ליידי מיליון קשארל או ארמאני. במקום לפנות לקהל אנין הטעם עם המניפסטו כמו שקורה בחו"ל ובמיוחד לאור העובדה שליבואן הזה אין עוד בשמים ברמה הזו, הוא מהלחץ של החג בחר לפנות לקהל הרחב, שזו הטעות המרכזית שלו. וזו הסיבה בגללה אני לא אשתמש בבושם הזה למרות שהוא מדהים. כמובן שכל מה שכתבתי זה על דעתי ואלי מישהו אחר יחשוב שתהליך השיווק פה היה פנומנלי...

      מחק
    2. בואי נגיד שאם היה בושם שהיה מפיל אותי והיה מתאים לי בול, הייתי אפילו שמחה לקנות אותו בהנחה (גם אם זה מפספס קצת באקסלוסיביות) :) אבל אני מבינה לגמרי מאיפה את באה, תמיד כיף יותר שהבושם האהוב עלייך לא פופולארי. אגב, מה דעתך על Essence של נרסיסו? אני מכורה גאה.

      מחק
    3. הנחה זה תמיד טוב ולכן יש לא מעט שקונות את הבשמים הסלקטיבים בחו"ל, אשליה של הנחה ;)
      אקסלוסיביות זו בדיוק ההגדרה! במונחים המקצועיים הם מוגדרים כבשמים סלקטיבים - כאלו שאין עליהם הנחות מהותיות או בכלל, כמו הבישום של שאנל שהוא סלקטיבי-על שכזה.
      אמרת נרסיסו אמרת הכל, אני אוהבת את כל הבשמים של המותג, עם מדרג העדפות מסויים כמובן, אבל זה די ללכת על בטוח במקרה שלי. אגב, ל- essence יש את העיצוב היפה ביותר לטעמי :)

      מחק
  3. השפתונים נראים מעולה!
    יש איזושהי בשורה חדשה לצלליות או שהן דומות לכל מה שאנחנו מכירות? חוץ מצורת ה
    הנחה....
    משום מה הלקים של opi מחזיקים עלי בקושי יום אחד, לא משנה עם איזה בסיס או טופ....
    לגבי בשמים- בסביבה שלי כולן הולכות עם המוכר והידוע ולא מתנסות בבשמים חדשים, אז אין לי בעיה ....

    השבמחק
    תשובות
    1. הויויד שיין סדרה מהממת של השפתונים, הולכים לאיבוד שם בין כל שפתוני ה- pure color.
      עם הסטיקים של רבלון הדבר היחיד זה שהם יתאימו למתחילות שחוששות מצלליות קרם. יש סטיקים של מותגים אחרים שממש לא יתאימו למתחילות בגלל סוג הפורמולה והפיגמנט העז שדורשת טשטוש מסיבי והנחה מדויקת.
      את מתכוונת לעמידות עליך של לקים של OPI בכלל או לליקוויד סנד שפה?
      מצד אחד זה בהחלט יותר נוח בסביבה שאין אימוץ של כל בושם חדש ומצד שני זה עניין של העדפה אישית שלא בהכרח קשורה לסביבה.

      מחק
    2. כל לקי opi שניסיתי לא החזיקו עלי מעמד, וביום שאחרי הוסרו עקב התקלפויות ו"מחיקות" של הלק. אם יש משהו מזעזע זה לק מתקלף.
      זהו, שמלכתחילה הסטיקים של רבלון לא דיברו אלי ...ואני יחסית חובבת צלליות קרם ומשתמשת בהן כמעט כל יום.

      מחק
    3. אני מסכימה, אין מה לדבר בכלל על לק מתקלף, ואם זה אחרי יום אז בכלל...
      זה מפתיע שזה קורה עם OPI שיש להם פורמולות משובחות, חבל.
      אז באמת הסטיקים לא בשבילך, יש מספיק חלופות אחרות.

      מחק
    4. את לא מאמינה! חלמתי על בושם בגלל הפוסט שלך...
      אני טסה בפסח להולנד (המלצות? אני טסה עם חמותי שהיא מכורת high end) ואמורה ללכת לסיבוב הרחות בשמים לפני הדיוטי פרי, ולגמרי חלמתי את הריח של הysl.
      וגם חלמתי שאני קונה לקטנה בושם בצורה וריח דל אבטיח.

      מחק
    5. די! חחח, הרגת אותי עכשיו!!!!
      נכון בחלום מרגישים ריחות? בגלל זה כתבתי שחצי שנה של המתנה הספיקה לי בשביל לדמיין בדיוק איך הריח של המניפסטו, גם אם בפועל זה משהו אחר....LOL
      אני הייתי הולכת לבדוק את כל הבשמים הסלקטיבים לפני הדיוטי. קשה לי להמליץ לך כי אני לא יודעת מה הסגנון שאת אוהבת אבל נסי בשמים כמו טום פורד, דיור, הרמס, ויקטור אנד רולף (קשה לפספס איתו). הייתי כותבת שאנל, ריחות מדהימים, אבל זה כבר נפוץ מדי... יש אגב בשמים שווים בדיוטי שאין בארץ.
      אבטיח, אה? אולי עלית על סטארט אפ לילדות ;)

      מחק
    6. ילדות (וגם חלק מהאמהות if you know what i mean) קונות מה שיש עליו hello kitty. זה מה שמוכר. אפילו התינוקת שלי (1.3) עפה על כל מה שיש עליו קיטי.
      אני רשמתי לפני את הבשמים שאמרת...

      מחק
    7. אז תשימי על ההמצאה שלך מדבקה של הלו קיטי...LOL
      אחרי שתתחדשי במשהו תעדכני מי זכה לחזור איתך הביתה ;)

      מחק
    8. בסוף קניתי 5 בשמים: מניפסטו, Miss Dior, See By Chloe, D&G the one, ואס"ל לגבר לאחי שמשתמש בהוגו בוס בערך 100 שנה ונמאס לי מזה. כשהוא הריח הוא ממש שמח.
      היו לי 10 דקות עם תינוקת במנשא בדיוטי ב-4 בבוקר, ונראה לי שעשיתי עבודה טובה כי כל הלקוחות שלי (אמא, אחותי ואחי) היו מרוצים :)
      אני לקחתי את Chloe ואת דיור...

      מחק
    9. וואו, איזה הספק ועוד איכותי!
      מעולה שזה הסתדר שם עם המבצע בדיוטי, ממש משתלם יצא לך.
      ממש לא מתפלאת שכולם מרוצים, שיחקת אותה!!
      והכי שווה - טיול בהולנד :)

      מחק
    10. אה וחמותי קנתה לי את הבושם האהוב עלי מהתקופה הסטודנטיאלית Ralph הכחול (המלצתי עליו לגיסתי הי"בניקית)..
      מבחינת קוסמטיקה אחרת לא קניתי כמעט כלום שם. המחירים או דומים או גבוהים לאלה שברשת..
      קניתי בספורה סט אחד של front cover, מכירה?

      מחק
    11. איזה קטע, אני זוכרת שכתבת שאת אוהבת אותו בפוסט השקוף:
      http://danrasvault.blogspot.co.il/2012/09/blog-post_23.html
      מכירה בגדול את המותג Front Cover, יש להם כל מיני סטים אבל לא יצא לי לנסות אותם.

      מחק
  4. צודקת!!!!!!
    אבל עדיין...עשית לי חשק פסיכוטי ללכת להריח אותו - מעניין אם אוהב.
    אגב, אני אף פעם לא ממש התלהבתי מהבשמים של ysl, היה לי את cinema ו elle, מהר מאד מיציתי, אם כי משניהם, אז את elle.
    לאחרונה אין שום דבר חדש שעושה לי את זה.

    השבמחק
    תשובות
    1. להריח ולהתרשם לבד תמיד כדאי, בטח למכורת בישום כמוך!! :)
      אני יכולה להבין אותך, כל בושם שלהם זה סיפור אחר, אין איזשהו כיוון דומה. ובכלל זה לא ממש מותג שמזוהה עם בישום אלא יותר עם ביוטי בגלל שלא מנפק לנו ניחוחות חדשים באופן תכוף.
      בתור מומחית בישום אין ספק שהאף שלך מאתגר יותר את מותגי הבישום, אבל חכי לפוסט הבא, תהיה שם הפתעה בשבילך ;)

      מחק
    2. אויש די!!!!!!!! סקרנת אותי לגמרי, לא עושים כזה דבר לנרקומנים:)

      שבת שלום מותק:) אעדכן בהזדמנות את התרשמותי מהבושם.

      מחק
    3. חחח, טוב אני מחכה בקוצר רוח לשמוע את ההכרעה שלך לגביו :)

      מחק
    4. חחחח...פתאום נפל לי איזשהו אסימון, ואם אני צודקת ויש לי הרגשה על איזו הפתעה את מכינה לי, עדיף שלא אראה את זה כי זה הולך להיות יקר, מאד יקר:))))

      רמז: זה קשור לאיזו התכתבות שהייתה לי, לך וללידיה בעבר?

      מחק
    5. יקר ויוקרתי :)
      האמת שאני ממש לא זוכרת על מה דיסקסנו...

      מחק
    6. כשתעלי את הפוסט תיפטר החידה:)

      מחק
    7. בהחלט ויש למה לצפות! :)

      מחק
  5. הצלליות של רבלון נראות חמודות, אבל הגוונים לא מעניינים במיוחד...
    על השפתונים האלה של אסתי לאודר אני מתה (!) - pure color זו בהחלט הסדרה הכי מוצלחת שניסיתי, למרות שהשפתונים של מאק מתחרים ראויים.

    השבמחק
    תשובות
    1. אכן גוונים בסיסיים ביותר של הסטיקים, קחי בחשבון שכמו שכתבתי הם גם לא עזים כמו שזה אולי נראה בתמונה או כשמנסים על היד. על העין הם הרבה יותר בהירים, הפיגמנט חלש. לכן יתאימו בעיקר למתחילות ולממהרות.
      השפתונים נהדרים, אני מאוד אוהבת את הגימורים הקרמים בסדרה ועכשיו כשגיליתי את גימור הויויד שיין אני גם מרוצה מאוד. מאק תמיד יהיו ברקע, גימור שימרי כזה נתפס לי הגיוני יותר במאק מאשר בלאודר ומכאן ההפתעה.

      מחק
  6. ווואו! איזה פוסט חותך!
    שמעי, קראת ללק של אופי פרחה והורדת לי את החשק לנסות..לי ישר זה הזכיר את מיני מאוס ותותים, כנראה שעל ציפורניים ארוכות זה אכן קצת פרחצ'
    לגביי הצלליות סטיק שמזכירות בית קברות מבחינת קשת צבעים נראה כמו צבעי פנדה לא מפתים בעליל בעיניי ואני הרי חובבת צלליות קרם כך שזה מבאס!
    בעניין הבושם של YSL <3 שאני מתה להריח ועוד לא הספקתי! אני מקווה שזה לא תופס תאוצה ברמת ההיפנוטיק, אנג'ל וכו אחרת הוא ייכנס לבלאק ליסט של כל הבשמים שפשוט אסור לקנות...מלבד זאת העיצוב האריסטוקרטי הורס בעיניי! אבל עדיין לא נראה לי שהמחיר נחשב לנגיש אז אני בספק ועוד אופטימית לעומתך, נשאר לי רק לאהוב את הניחוח,
    השפתונים של אסתי לאודר וואווים! שאפו על הכתוב (:

    השבמחק
    תשובות
    1. גררר!
      חחח, אני משתעשעת עם ההגדרות, זה הדבר הראשון שעלה לי כשראיתי את הלק האדום - פרחה. האמת שגם איזו דיילת בפארם שראתה את הציפורניים שלי ממש התלהבה מהן ומהאדום היא פשוט נפלה לגמרי, והיא היתה פרחת על, כך שבזה נחרץ גורלו של האדום...LOL
      אלו לא צלליות סטיק בשבילך, זה ממש למתחילות, הגוונים מאוד בהירים בפועל. זה טוב למי שנרתעת מצלליות קרם או למי שממהרת ולא רוצה להתעסק יותר מדי בטשטושים.
      ימים יגידו מה יקרה עם המניפסטו, ההימור שלי זה שלפנתיאון הבישום הוא לא יגיע. מה שכן את חייבת להריח אותו, אני נפלתי לגמרי, לא בטוח שאחרות יפלו גם. מבחינת המחיר כבר ראיתי אותו בכ- 35% בערך אז תעשי את החשבון. סלקטיבי הוא לא. נגיש בהחלט כן.
      תודה בובה :)

      מחק
  7. איי דנרה דנרה, זה כאילו פוסט במיוחד בשבילי, אני הכי בחורה של אותו המוצר בכמה גרסאות צבעים. אהבתי. הבושם נראה מקסים אבל אני את שלי לא מחליפה בי דלישס ללילה ולייט בלו ליום :)

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, אנחנו עושות לעצמנו חיים קלים ככה, אה?... ;)
      אני ממש אוהבת את הלייט בלו של דולצ'ה, כתבתי עליו בזמנו שהוא ממש מתאים באביב/קיץ, מרענן:
      http://danrasvault.blogspot.co.il/2012/04/blog-post_25.html

      מחק
  8. טוב אז את דעתי על הלקים את יודעת- אל אף שלא התחברתי לסווטצ'ים ברשת, ברגע שמרחתי אחד מהם עפתי על הגימור...
    את הצלליות הללו של רבלון אני חומדת כבר המון זמן... משום מה התעכבתי עם ההזמנה שלהם (הרי כמובן שלארץ הכל מגיע בדילאיי מטורף) ועכשיו הם פה, נראה לי שהגיע הזמן שאנסה אותן כבר!

    השפתונים של אסי... בדיוק הגוונים שבא לי לקיץ הקרוב.

    השבמחק
    תשובות
    1. בטח יודעת, אגב, כבר הגיע אליך הלק השחור וניסית? לטעמי הוא הכי שווה בקולקציה :)
      מעניין מה תחשבי על הסטיקים של רבלון, אני ציפית לפיגמנט יותר מרשים מאיך שפרגנו להם ברשת. קחי בחשבון שכשאת מסוויצ'ה על היד זה לא יוצא ככה על העין, זה יותר בהיר/שקוף בפועל.
      השפתונים של אסתי לאודר מדליקים, לא ציפיתי לכאלו במותג הזה.

      מחק
  9. היי יקרה!
    מעניינת מאד הנקודה שהעלית הקשר לשיווק הבושם.
    רחרחתי אותו בגלוסי ונדלקתי. אני קרועה על יסמין.
    ובאמת יש בו שילוב מאד לא צפוי שמצליח להתאים לי די בקלות. זה בושם שטעות להשיק באביב כי הוא בושם קלאסי לחורף, ואם חשבתי לקנות אותו אז זה בהחלט שיקול נגד.
    הנרציסו טו גו נראה מעלף, גם אני מאד אוהבת אותו והוא אגב אביבי בשבילי.
    זה נכון שכשמשאירים לנו מוצר.או מותג ללא הנחות מייד זה בהחלט יותר מפתה, בעיקר לטופ של הפירמידה.
    בכל זאת כשהתזתי עליי את הדוגמית רחרחתי את עצמי כל הזמן... נראה, אולי אחכה ואראה מה נהיה ממנו, לפני שאחליט.
    השפתונים של אסתי לאודר אכן שווים ביותר. אבדוק את הגוונים שהמלצת. איכשהו אני לא נמשכת לאסתי לאודר.
    אביב שמח לך!
    מיכאלה
    לא יודעת למה לא מצליחה להזדהות בשם

    השבמחק
    תשובות
    1. הי דרלינג, כן, אני כל כך אוהבת את המותג וממש אהבתי את הבושם ומכאן האכזבה הגדולה, כך שהרגשתי צורך לשחרר...LOL
      גם אני מתה על יסמין, בכל דבר כמעט אגב. הבושם הזה הושק באירופה לקראת החורף, אצלנו ובאמריקה רק עכשיו. אני לא מופתעת שאהבת אותו, הוא באמת ממכר.
      הנרסיסו טו גו כזה פינוק, הכי אני...:))
      אולי כי לאודר נתפס כמותג ותיק וכבד אז זה פחות עושה לך את זה, אני יכולה להבין. אין ספק שהם עושים מאמצים לרענן ולהצעיר את התדמית שלהם, כתבתי על זה בהרחבה בזמנו ושמתי קישור פה בפוסט.
      מה הכוונה את לא מצליחה? זה מופיע תחת השם שלך :)

      מחק
  10. 4 גוונים ו 4 הגדות - נפלתי לרצפה מרוב צחוק.
    Stay the Night - אכן לק אחד לאלף, אך הדהייה שלו יחסית מהירה.

    הסדרה הזו של אסתי מעלפת, פופי לאב, לא ממש יוצא מהתיק ומחמיא מאוד לעור, אהבתי מאוד את fireball - איכשהו עלי זה לא נראה הכי אך הוא גוון לטעמי.

    מניפסטו - מדהים מדהים מדהים - בושם נפלא (איב סאן לורן במיטבו)


    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, כן, כתבתי מה שברגע הראשון חשבתי כלפי כל גוון. אני זוכרת שאת אוהבת את הכחול.
      הלק השחור החזיק עלי יפה, לא הרגשתי שינויים מהותיים.

      הויויד שיין של לאודר סדרה מדליקה, הם בכיוון הנכון.

      אכן מדהים המניפסטו אבל לצערי אחרי כזה פספוס אני לא ממש אשתמש בו.

      מחק
    2. אם אני אוהבת מאוד בושם ואני לא קלה אז מבחינתי הוא מריח עלי אחרת.
      את קוקו מדמאוזל הכה פופלרי לא אהבתי עלי אך את אלור מוכנה להסניף בכל עת.

      מחק
    3. אוקיי, למרות שלא ממש הבנתי מה הכוונה מריח אחרת ;)
      שאנל זה שאנל זה שאנל!

      מחק
    4. אסתפק ב O.K במקום להרביץ את משנתי...
      שאנל זה ה!!! קוקו הוא היחידי שלא התחבר אלי :)

      מחק
    5. אולי עדיף שכך שכן נראה שכל בנות ישראל אימצו את הקוקו מדמואזל כבר...

      מחק
  11. מאד התחברתי למה שכתבת על ה- "אופיום להמונים" ! בגלל עובדה זו אני משתדלת לקנות בשמים שהם פחות נפוצים כמו בשמי נישה וכמובן כאלה שלא נמכרים בארץ. אין ספק שההמוניות של בושם טוב מוזילה אותו מיד ונותנת לו ארומה של שוק! אגב כך קרה לי גם עם הקלואי.... קניתי אותו כשעדיין הוא נמכר רק בחו"ל.... ואז רק בדיוטי... ואז הוא הגיע לארץ.... ותמיד שאלו אותי מה זה הבושם המדהים הזה. היום אני מריחה אותו על כל בחורה שנייה ברחוב - כן.... היום אני כמעט לא "לובשת" (?) אותו :)

    השבמחק
    תשובות
    1. הבנת בדיוק את הראש שלי :)
      לא משנה כמה מדהים הבושם, הוא לא יהיה בשבילי אם יש אותו לכולן או אם "מזנים" אותו בשיווק ופונים לכולן. זה לא מרגיש ייחודי בכלל.
      הקלואי בהחלט תפס תאוצה, בושם מדהים. אבל יותר מהקלואי יש את שאנל, שכל אחת כמעט מחזיקה בבית את ה- Coco Mademoiselle או את ה- Chanel Chance... סלקטיבי להמונים... :/

      מחק
  12. שנים לקח לי להיגמל מההרגל הזה של לקנות חולצה שאהבתי בכל הצבעים. באמת שנים. בשנה האחרונה זה קרה לי רק פעם אחת, ואלו היו חולצות שהן די בייסיק אז זה לא נחשב :)
    אבל באיפור זה יכול להיות יתרון. מצד אחד המקום המוכר של המרקם או של הגוון, מצד שני - הטוויסט השונה שמשנה את הלוק כולו.

    הלק השחור הורס! ואני לא חובבת גליטרים....
    הסדרה הזו של אסתי לאודר מוצלחת ביותר. לא מאוד עמידים אבל התחושה שלהם בהחלט נעימה על השפתיים.

    לא מתייחסת לעניין הבושם כי אני לא ממש טיפוס של בשמים כמו שאת יודעת... אבל אם אני מקבילה את זה למותגי אופנה - בגדים או נעליים - בהחלט מסכימה איתך.

    השבמחק
    תשובות
    1. זה ממש קטע לקנות בכל הצבעים, עד היום זה קורה לי לפעמים בכל מיני דברים..
      הלק השחור באמת הורס, הוא גם היחיד שלא ממש דומה עם הגימור החדש לאחרים.
      לויויד שיין ממש הצליח עם הגימור הזה, עמידות ממוצעת לטעמי לא נמוכה ולא פנומנלית.
      זו טעות שיווקית גדולה, בארץ ממש פספסו עם הבושם לטעמי.

      מחק
  13. אני מתה על הפוסטים המושקעים כל כך שלך!
    האמת היא שנראה לי שאף פעם לא ניסיתי את השפתונים של אסתי לאודר...
    איכשהו אף פעם לא נמשכתי לצבעים שלהם...

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :))
      שפתוני הויויד שיין בהחלט מציעים גוונים יותר מעניינים ומקפיצים בגלל הגימור.
      שווה לנסות בהזדמנות ולהתרשם מהם.

      מחק
  14. שמחה לדעת שהצלליות קרם הללו של רבלון הגיעו לכאן..הסגול והירוק באמת הכי מסקרנים. על סדרת הלקים הזו של OPI אני מטורפת ! על הסגול במיוחד. הייתי בטוחה שגם את תאהבי אותם..אבל בתכלס זה די הגיוני שהשחור-אדום הכי מצא חן בעינייך :)
    מגניבה לאללה הקופסת טו-גו הזו של נרסיסו רודריגז !! והרסת אותי עם התהליך שעברת עם הבושם החדש של YSL..חייבת לנסות אותו אחרי כל התיאורים האלו.
    את סדרת הפיור קולור של אסתי לאודר אני מאוד אוהבת - כל הגוונים כאן מוצאים חן בעיניי.

    השבמחק
    תשובות
    1. הגיעו הצלליות, גם אני הייתי סקרנית אחרי כל הסיקורים שהיו ברשת בחו"ל.
      חחח, אני תמיד מברכת גימורים חדשים בלקים ;)
      את בהחלט חייבת לרחרח את ה- YSL, לטעמי מפילללל!
      אלו השפתונים שהכי אהבתי בסדרה, הגימור מסתדר יפה עם עוד גוונים, הצליח להם.

      מחק
  15. אנונימי8.3.2013, 19:32

    הלקים נראים ממש טוב, אני חייבת לקנות לי איזה לק נוצץ לחורף :P
    פוסט מקסים!

    השבמחק
    תשובות
    1. יש ללקים לגמרי קטע, אין ספק ששונים בנוף.
      תודה :)

      מחק
  16. אהבתי את הצלליות, אני חייבת להודות שהן באמת נוחות לשימוש, למרות שהתוצאה מבחינת הצבע זה משהו שצריך קצת להתרגל אליו....

    השבמחק
    תשובות
    1. צלליות סטיק בהחלט מפשטות את ההנחה.
      מאיזו בחינה להתרגל? הגוונים לא ממש חזקים לטעמי, לא מצריכים טשטוש מסיבי.

      מחק
  17. אנונימי11.3.2013, 22:55

    מקווה שסוף סוף אחרי מיליון פעמים שאני מנסה הבלוג שלך ירצה לאהוב אותי ולתת לי להגיב !!
    אז אני חייבת לנסות את הצלליות האלו של רבלון , הן נראות לי מעולות פשוט !! הסגולים בהם נראים מקסימים !!
    אני חייבת לנסות גם את הבושם החדש של YSL הבנתי שהוא מאוד מוצלח אבל אני חייבת להריח אותו לראות על מה המהומה !!
    את הלק השחור עם הגליטרים האדומים ניסיתי, התלהבתי, אך לאחר כמה ימים התעצבנתי על זה וחסכתי לעצמי קניה מיותרת [ניסיתי אצל חברה]

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, מצחיקה! הוא אוהב אותך לכן מאתגר אותך ;)
      הצלליות מוצלחות אם את רוצה פתרון מהיר וקל, אין ספק שהסטיק הסגול האהוד ביותר.
      אם את מחובבות הבשמים המתקתקים דומיננטיים אז לכי (רוצי) לרחרח, אני נפלתי.
      אין ספק שהכי טוב זה לנסות כל דבר לפני שקונים. אבל מה עיצבן אותך בלק, מה???????? LOL אותי עיצבנה ההסרה שלהם, סרט רע!

      מחק
  18. מניפסטו - אז, אחרי שקראתי את הפוסט הזה שלך, רצתי להריח וכל כך אבל כל כך לא התלהבתי. אבל השבוע התרחש מהפך. תלמידה שלי הגיעה איתו לשיעור ופשוט לא יכולתי להפסיק להסתחרר מהריח. כמה שעות לאחר מיכן עברתי במשביר וניסיתי את 2 הגרסאות, הרגיל וחדשה שיצאה, אינטנס אליקסיר. היום רכשתי את האליקסיר יקירתי, אני מאוהבת!!!!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, תתחדשי אני שמחה בשבילך!!
      מתאים לך כל כך להתחבר לגרסה העוצמתית יותר, ואיזה עיצוב למות!!
      יצאה אגב ממש לאחרונה גרסה מעודנת חדשה שתדעי, אבל את לא קהל היעד ;)

      מחק
    2. ניסיתי גם את הגרסה הזו, נקראת Eclat , הוא או דה טואלט. נחמד, לא יותר מזה. צודקת:))))) אני לא קהל היעד. נדמה שבגרסה החדשה הבושם הזה מאבד את התווים שמאפיינים אותו והופך לעוד בושם קיצי וסתמי. אגב, מכירה את הפראדה הירוק? זה שהקופסה שלו צבעה ירוק פיסטוק. מניחה שאת מכירה:) אתמול הרחתי אותו לראשונה ומאד, מאד אהבתי. זה בושם שאיהנה לשים בקיץ, ובכלל. מה דעתך עליו?

      מחק
    3. גרסאות שונות זו הדרך להגיע למשתמשות שונות, או שזה מצליח או שלא.
      וואו, ממש לא זוכרת את הניחוח, אני רק זוכרת שתמיד בשמי פראדה חזקים ומתוקים לי, אבל בהקדם אלך לרחרח אותו :)

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails