21 בדצמבר 2012

להעצים את הטבע



איך שלא נסתכל על זה המראה הטבעי הוא מאוד פופולרי. גם אם אתן מתחברות למראה וגם אם לא ממש, יש מוצרים שמחדדים את הנתונים הטבעיים שלנו כך שהתוצאה תהיה טבעית משודרגת. משם נוכל לבחור האם להישאר עם המראה הטבעי הזה או להכניס עוד צבע, הדגשה ועניין למראה. אלו מוצרי בסיס שקיימים בכל המותגים שיתאימו לכל אחת ולכל מראה: מייק אפ, צלליות, גבות ומסקרה שהיא מאסט תמיד.
בהשראת התאריך המיוחד היום (21.12.2012) כשלפי לוח השנה של בני המאיה סוף העולם היה אמור להגיע, תהיתי איך הייתי רוצה להיראות ביום שכזה. האמת היא שאין לי תשובה מוחלטת, אבל מה שבטוח זה שגם ביום האחרון של האנושות לא הייתי רוצה להיתפס לרגע בלי איפור ולא משנה אם טבעי או לא. אולי צפויה אפוקליפסה כלשהי אבל בטוח לא על הפנים שלי...

מייק אפ דיור: היה ונשאר מהמועדפים

אם אנחנו בענייני הטבע, אז דיור השיקו לאחרונה גרסה חדשה למייק אפ "הערום" שלהם DiorSkin NUDE ואני תהיתי מה בדיוק צריך לשדרג במייק אפ הזה? כבר כתבתי בעבר על כמה שהוא מוצלח וכמה שהשם שלו מתאים לו, בהחלט מתמזג בצורה נפלאה בעור. לפי דיור הנוסחה החדשה מועשרת ברכיבים טבעיים ופיגמנטים זוהרים, כך שאין ספק שהייתי סקרנית ובהזדמנות הראשונה מיהרתי לנסות ולהתרשם מההבדלים. אני ממליצה לקרוא קודם כל את מה שפעם כתבתי עליו כי מבחינת העיצוב, הגוונים, הכיסוי והעמידות המאפיינים הם זהים פחות או יותר. השוני או השדרוג אם תרצו, הוא בפורמולה בעלת SPF 15 במקום SPF 10. הפורמולה יותר קרמית עשירה מהקודמת וקצת יותר דקה שמצליחה לשמור על רמת כיסוי (קל עד בינוני) זהה בזכות זה שהיא מאוד פיגמנטית. המייק אפ נוח למריחה בכל צורה (מברשת, אצבעות), מתמזג בצורה הרמונית בעור ומותיר גימור טבעי וקצת יותר מואר. אין צורך בפידור אבל מי שרגילה לפדר כדאי שתבחר בפודרה שקופה שלא תהרוס את הגימור היפה. מי שאהבה את המייק אפ ניוד הקודם תאהב אותו גם עכשיו, היה ונשאר אחד הפייבוריטים שלי.
לאחרונה יש לא מעט מותגים שמחדשים גרסאות קיימות של המייקאפים שלהם. גרלן למשל שמתחזקים אוסף מייקאפים מהמשובחים בשוק השיקו את ה- Parure de Lumiére כגרסה חדשה ל- Parure Aqua אך לצערי נראה שמדובר על אותו המייק אפ שרק עבר מיתוג ולא שידרוג. אז גרלן אהוביי תלמדו – כך משדרגים פורמולה.

BB של בובי בראון: ציפיות מקרם ברולה

מי שבענייני טרנדים וכיסוי זה לא משהו שהיא ממש צריכה אלא מחפשת רק לאחד את גוון העור, אז ה- BB Cream יכול להיות אופציה טובה (מה זה BB?). גם בובי בראון השיקו לאחרונה קרם BB שכזה והאמת שהיו לי הרבה ציפיות ממוצר כזה שמגיע ממותג שמזוהה כל כך עם המראה הטבעי. אז מדובר על שפופרת שחורה נקייה של 40 מ"ל, אהבתי את העיצוב ואת הפרקטיות בשימוש, עדיף לטעמי על משאבה. הפורמולה רכה ונעימה כמו של קרם ברולה מפתה, הניחוח לא מזוהה ולא מעניין ו- SPF 35. בארץ קיימים ארבעה גוונים (מתוך חמישה) ובדומה ל- BB של סמאשבוקס גם במקרה הזה הפער בין הגוונים מהותי לא רק מבחינת העוצמה אלא גם מבחינת תת הגוון (ורוד/צהוב). הגוון שלי הוא Light, הבהיר ביותר ואחריו קיים גוון Fair, כן קצת הפוך מהרגיל שה- Fair הכי בהיר. אז כדי שלא תתבלבלו, חשוב לנסות ולבדוק. הכיסוי קל עד קל פלוס והגימור טבעי שאינו מצריך פידור. העניין הוא בפיזור שלו. ההנחה האידיאלית – עם האצבעות במקרה הזה, גורמת ל- BB שהסתמן כלחותי להימרח בצורה לא מאוד אחידה, להדגיש קצת את הנקבוביות ואזורי היובש. יש בו פשוט משהו שלא נטמע אצלי בצורה הרמונית מספיק עם הסקין. אז חשבתי להניח לפניו משהו שיפתור את זה, כמו למשל את הפריימר לנקבוביות של קליניק. אבל שמתי לב שלא משנה מה אני מניחה לפניו: פריימר / קרם לחות / סרום, רק מפריע לו ופוגע יותר בביצועים. לכן ההנחה הכי טובה עבורי לתוצאה אחידה זה למעשה בלי כלום מתחת. כך שלאחר השימוש במי פנים ומקסימום גם תחליב/ג'ל לחות קליל כמו ה- DDMG של קליניק, אני מורחת אותו עם האצבעות בשכבה דקה ומוסיפה מעט יותר איפה שצריך. בסיום אני עוברת עם מברשת סיטיפלינג דואו פייבר בצורת טפיחות שתורמת למראה האחיד. לטעמי לא יתאים לבעלות עור יבש או פגום. אז כמו שכתבתי בהתחלה, אולי היתה ציפייה גדולה מהמותג אבל לא נרשמה התלהבות יתרה מהמוצר. לא מה- BB הכי המשובחים אבל גם לא מה- BB הפחות טובים. משהו ממוצע. אז כדאי להגיע לחנות להתנסות ולהתרשם לבד גם מהגוונים וגם מהביצועים, אולי עליכן זה יעבוד אחרת.

מסקרות של קליניק: פתרון לכל מראה שנחפוץ בו

ומהמראה הטבעי של הסקין נעבור לעיניים שהכי "מדברות" בלוק, בטח ובטח בלוק טבעי. נתחיל מהמסקרה שהיא מאסט לכל אחת, כל הזמן ובכל לוק. אז אם התחלנו בענייני חידושים והתחדשויות של מוצרים, אז גם קליניק מתחדשים באחות חדשה למסקרה High Impact הפופולרית והמוצלחת שלה, שהיא ללא ספק ממוצרי האיפור הבולטים של המותג לצד שפתוני Chubby Stick וסמקי Fresh Bloom. המסקרה הותיקה מעניקה ריסים מלאים, מופרדים בגוון שחור עז ובעלת עמידות נהדרת ללא התפוררויות, מריחות או התכווצויות במשך היום. 
המסקרה השחורה החדשה High Impact Extreme Volume שונה ממנה מכל מבחינה אפשרית. ההבדל המיידי מן הסתם הוא חיצוני - מגיעה בגוון כסוף ולא ירוק שימרי כהה שמקבל ביטוי רק בעיטור דק בידית. האקסטרים ווליום היא גם שמנמנה יותר, ונמוכה יותר - שמנמוכית לעומת ההיי אימפקט הרגילה ולכן גם בכמות גדולה יותר (10 מ"ל לעומת 7 מ"ל). המברשת הפכה להיות סיליקונית מלאה והיא קצת יותר ארוכה. קצה הראש שלה מעוגל כך שניתן באמצעותו להדגיש קבוצות ריסים ספציפיות כמו למשל את הריסים החיצוניים, משהו בסגנון של המסקרה הקיפודית של ג'יבנשי רק במוקטן. את החידוש הזה מאוד אהבתי. מבחינת הביצוע המסקרה החדשה מעניקה ריסים סופר מודגשים, דרמטיים ושחורים. המברשת מצליחה להפריד בין הריסים אבל חשוב לנקות אותה מעודף חומר לפני השימוש וגם את הקצה שלה, אחרת היא מעמיסה על הריסים מה שיכול להוביל להידבקות שלהם ולצורך בשימוש במסרק ריסים
אז מה ההבדלים בין שתי המסקרות? הרגילה ניתנת לבניה ולשליטה, המברשת שלה מפזרת בצורה יותר אחידה את החומר והמראה יותר מניפתי אוורירי גם אם עיבינו אותה. האקסטרים היא מסקרה כמו המסקרות בקטגוריית "הריסים המלאכותיים", מייצרת אפקט דרמטי ברגע, אפקט שדורש מההיי אימפקט הרגילה בניה באמצעות שכבות נוספות. האקסטרים גם מאריכה יותר את הריסים מהרגילה והפרדת הריסים שלה פחות מפוזרת, יותר בקבוצות של ריסים. הדרמה בילט אין. בניגוד למרבית המסקרות שרק לאחר שניים שלשה שימושים מתגבשות ואז מפגינות את הביצועים, האקסטרים מההתחלה ביצועיסטית ובהמשך זה מתחדד יותר. מסקרה לחובבות הדרמה, מצוינת גם למי שאין יותר מדי ריסים או לבעלות ריסים קצרים.

בשביל שיהיה מעניין קליניק השיקו גם את המסקרה השחורה Bottom Lash שמשמה אפשר להבין שמיועדת לריסים התחתונים. רעיון מדליק אבל לא חדש, ראינו את זה כבר במסקרה הדו צדדית - Le2 של גרלן, רק שהייחוד הפעם זה שהמסקרה עומדת בפני עצמה. זו מסקרה שמיועדת למי שלא מסתדרת עם המברשת של המסקרה הרגילה שלה לשימוש בריסים התחתונים ולמי שרוצה להגיע לריסים הכי קצרים שיש. המסקרה הזו קטנטנה חיצונית, כמו המסקרות דוגמית של המסקרות הרגילות. היא כסופה עם עיטורי פרחים, עיצוב מקסים שאולי מתאים גם לעובדה שהמסקרה הזו מיוצרת ביפן בניגוד לשאר מסקרות המותג שמיוצרות בקנדה, מעניין למה, אולי מהקיפאון בקנדה לא פורחים שם פרחים. יש לה מברשת פיצית באורך של הציפורן בזרת בערך. המבנה של המברשת משולש, מזכיר את מבנה המברשת Sumptuous של אסתי לאודר רק במיקרו. למרות שהיא קטנה מצטבר עליה חומר ולכן חשוב לנקות אותה היטב לפני השימוש כדי שלא תיווצר עיסה על הריסים העדינים האלו, במיוחד שמדובר בריסים תחתונים וחשוב להימנע מלכלוך על העור שם. את השימוש בה כדאי לעשות בזהירות מאותה סיבה בדיוק, שלא תהיה הכתמה. זה משתלם כי התוצאה מאוד יפה, הריסים התחתונים צבועים ומופרדים. מי שרוצה מראה יותר מודגש יכולה להוסיף שכבה נוספת. אז כן, מדובר על מסקרה שעושה עבודה טובה אם נזהרים מספיק, אבל לרכוש מסקרה במחיר של 90 ש"ח רק לריסים התחתונים נראה לי קצת יותר מדי. אגב, לשם השוואה בחו"ל היא עולה 10 דולר, נשמע קצת יותר הגיוני. אז משתלם או לא תחליטו לבד, זה ללא ספק גימיק אבל חמוד מאוד.

עיפרון גבות של דיור: אטרקטיבי בגוון אחד

מהריסים המודגשים נמשיך לגבות שבכל מראה צריך לתת להן תשומת לב מיוחדת. הגבות משפיעות לא רק על הגימור של הלוק כי אם על כל הבעת הפנים שלנו. לכן חשוב לדעת מהי הדרך הנכונה לאפר אותן כך שהתוצאה תהיה האולטימטיבית. להפעם בחרתי בעיפרון הגבות SourCils Poudre של דיור בעל העיצוב היפה במיוחד. זהו עיפרון גבות קלאסי מתחדד שבצידו האחד העיפרון לצביעת הגבה ובצדו השני מברשת לסירוק הגבה. העיפרון הזה נוח לשימוש, מרקם אבקתי רך, סופר פיגמנטי ובעל עמידות יפה. ללא ספק אחד מהעפרונות המוצלחים שניסיתי אך עקב האכילס שלו זה הגוונים. מתוך חמישה גוונים רק אחד מגיע בגוון ניטרלי באמת והוא ה- Sable Sand 453. גוון מוצלח מאוד שבמקרה שלי הוא קצת כהה מדי ולכן אני משתמשת בו כשאני רוצה מראה מודגש יותר, בערב בעיקר. היינו מצפים ממותג ברמה של דיור להביא לעולם יותר מגוון שמיש אחד וכולי תקווה שזה יקרה מתישהו בעתיד הנראה לעין (או לגבה..). עבור מי שהגוון הזה מתאים בשילוב המחיר הנגיש למותג כזה (120 ש"ח), מתקבל עיפרון אטרקטיבי ביותר.

צלליות סמאשבוקס: טבעי איכותי

במראה הטבעי המחודד שלנו יש תמיד מקום לצלליות. אז אולי בשוטף הצלליות לא מאסט כמו המסקרה אבל הן בטוח הכי פאן מכל המוצרים. פלטת MUSE של סמאשבוקס היא הפלטה שיצאה לצד פלטת ICON בקולקציית הסתיו Image Factory ומחזיקה גם היא בעיצוב צעיר ומדליק עם הדפס בגוונים טבעיים בהתאמה לגווניי הצלליות בה. זו פלטה עם צלליות פיגמנטיות רכות בששה גוונים פופולריים בגימורים שונים: חום שימרי מוזהב, חום אפרפר (טאופ) סטייני, שמנת ורודה חיוורת מאט, שזיף שימרי, חול מוזהב שימרי, חום כהה מאט (סווטצ'ים). סביר שלרובנו יש כבר משהו דומה ולכן זה מתאים לטעמי יותר למי שמתחילה את האוסף שלה. הגוונים בפלטה הזו מתאימים לשימוש יומיומי מהיר ולא מורכב, בעלת מראה גדולה, נוחה לנשיאה בתיק ועריכת תיקונים עם המברשת הדו-צדדית המצורפת.
במידה ורוצים להעצים את מראה הצלליות האלו או אחרות אז אפשר להשתמש בבסיס קרמי כהה. במסגרת הקולקציה הזו יצאו גם שני עפרונות ג'מבו שהם למעשה צלליות קרם עמידות ששייכים לסדרת ה- Waterproof Shadow Liner. האחד Metallic Bronze בגוון חום שימרי (סווטצ') בהתאמה לפלטת MUSE והשני Charcoal בגוון אפור פחם בוהק (סווטצ') בהתאמה לפלטת ICON. מעין צלליות סטיק כאלו בצורת עיפרון ג'מבו דו צדדי כשבצד אחד הצללית ובצד השני ספוגית לטשטוש. עם העיפרון מניחים את הצללית שנמרחת בקלות על העפעף ואז מטשטשים עם מברשת (עדיף סינתטית), או עם האצבע או עם הספוגית שבצד השני אם אין ברירה. לצללית יש מרקם קרמי נוח למריחה וכדאי לטשטש מהר לפני שמתקבעת כי אחר כך היא פשוט לא זזה. בהחלט שדרוג נוח לשימוש שיקפיץ כל צללית שתשימו מעל. טבעי מודגש כבר אמרנו?


ID

DiorSkin NUDE
Nude Skin-glowing Makeup
Medium Beige 030
גודל:  מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 265 ש"ח
SourCils Poudre
Powder Eyebrow Pencil
Sable Sand 453
גודל: 1.2 גרם
ייצור: גרמניה
מחיר: 120 ש"ח

BB Cream
SPF 35
Light
גודל: 40 מ"ל
ייצור: קנדה
מחיר: 190 ש"ח

High Impact Mascara
גודל: 7 מ"ל
ייצור: קנדה
מחיר: 141 ש"ח
High Impact Extreme Volume Mascara
גודל: 10 מ"ל
ייצור: קנדה
מחיר: 159 ש"ח
Bottom Lash Mascara
גודל: 2 מ"ל
ייצור: יפן
מחיר: 90 ש"ח

Photo Op Eye Shadow Palette - MUSE
גודל: 4.56 גרם
ייצור: ארה"ב
מחיר: 230 ש"ח
Waterproof Shadow Liner
Metallic Bronze, Charcoal
גודל: 2.67 גרם
ייצור: איטליה
מחיר: 89 ש"ח

הבהרה / גילוי נאות: המוצרים שבחרתי נשלחו אלי מהחברות


Print Page

67 תגובות:

  1. זה המראה האהוב עליי. קליל ונקי.
    המסקרה של קליניק נכנסה לרשימה שלי! מתה על מסקרות דרמטיות. הצלליות של סמאשבוקס עושות לי עיניים (:)), אבל הצבעים קצת בסנאליים לדעתי. לא משהו שישדרג משמעותית את אוסף הצלליות הטבעיות שלי. העפרונות הם דווקא משהו שאין לי באוסף, אז אולי דווקא אחד מהם יחזור איתי הביתה (קשה לנחש איזה...) :)
    המייקאפ של דיור נמצא ברשימת המוצרים שאני אבדוק כשאעבוד בעבודה אמיתית :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אכן מראה פופולרי מאוד.
      על איזו מסקרה את מדברת הרגילה או החדשה? האמת ששתיהן נהדרות.
      הצלליות מוצלחות אבל כמו שכתבתי מתאימות באמת יותר למתחילות כי סביר שלמשתמשות כמונו כבר יש משהו בסגנון.
      העפרונות צללית נוחים לשימוש ופתרון טוב למי שלא מסתדרת עם צלליות קרם רגילות בצנצנת.
      חחח, עבודה אמיתית, חמוד! :)

      מחק
    2. הכוונה למסקרה החדשה :) הקיימת נחמדה, אבל אני אוהבת דרמה במינימום מאמץ :)


      מחק
    3. אם כך היא באמת מסקרה בשבילך, עושה דרמה מיד!
      כמובן לנקות אותה לפני מעודף החומר שעליה.

      מחק
  2. לתחושתי גרסתו בקודמת של המ.אפ של דיור הייתה בכיסוי קל יותר ואילו זה, על גוון עורי הבהיר (020) מתקבל ככיסוי בינוני + שכן הוא ניתן לבניה בשכבות. אם לא מושלם אז כמעט מושלם...

    את המסקרה החדשה של קליניק דגמתי והיא לחלוטין הולכת להיות המסקרה הבאה שלי, מסכימה איתך שצריך להיזהר בכמות החומר שלא יווצרו גושים, אבל למי שמחפשת היא בהחלט נותנת מענה לאפקט ה WOW

    הקטנטונת לריסים התחתונים לא נראה לי שתהיה שמישה עבורי, אני לא מאפרת אותם שכן אני מרגישה שזה נותן לי מראה של עיניים בובתיות.

    העפרון של דיור זה 2 ב 1, גם גוון וגם מברש. המחיר שלו סביר (איפה ימי ה 30% והמבצעים שחלפו ואינם עוד) חבל/לא ברור לי עניין הגוונים. אני אוהבת מראה טבעי לגמרי, יותר לכסות את הלבנות הבודדות שצמחו פה ושם ופחות בשביל צבע.

    אז עכשיו שסוף העולם לא מתקרב, אפשר להמשיך להתייפות ולבזבז (בתבונה כמובן)

    שבת שלום :)

    השבמחק
    תשובות
    1. במייק אפ של דיור זה אכן כיסוי שניתן לבניה ולכן כתבתי שהכיסוי קל עד בינוני. הוא לא יותר מזה, הוא לא יכול להיות גם אם ירצה בגלל האופי שלו. בכל מקרה, אני לא מרגישה שום הבדל בכיסוי בגרסאות.

      נכון, חשוב לנקות את האקסטרים טוב כי למרות שזה לא ממש נראה היא מעמיסה חומר.
      המסקרה הקטנה היא רק גימיק חביב בסופו של דבר, כי גם מי שמאפרת את הריסים התחתונים אני בספק אם תרוץ לקנות אותה.

      עיפרון הגבות של דיור ממש מוצלח, עניין הגוונים לא ברור לי, לא הבנתי אף פעם את אלו שמסתובבות עם גבות בכתום או ורוד...

      חחח, הביזבוזים זה גם סוג של סוף העולם... לכיס!

      שבת שלום :)

      מחק
  3. נראה לי שאני אשאר עם ההיי אימפקט הרגילה. התפעול של הגרסה החדשה נשמע מסובך

    השבמחק
    תשובות
    1. אין ספק שהשליטה בתוצאה הרבה יותר גבוהה בהיי אימפקט הרגילה שאיתה אפשר לבנות את העוצמה.

      מחק
  4. הערת שוליים: בסיורי בדוכן של דיור בקניון סביונים,
    גיליתי את הדיילת המקסימה אתי, שהסתבר שהיא גם שכנה שלי וגם קוראת שלך
    שמחזיקה מלאי מטורף של קופסאות קטנות כדי לתת דוגמיות ללקוחות לפני ההחלטה הגורלית.

    השבמחק
    תשובות
    1. פשש, קוראת אותי - ריספקט לגמרי!
      קופסיות את אומרת? יפה מאוד, אני מבינה שיש יתרונות למגורים מחוץ לת"א, הלוואי שהדיילות של כל המותגים היו ככה...

      * וברוכה השבה *

      מחק
    2. לגמרי, אני אחרי תקופה עמוסה במיוחד, למעשה עוד לא ממש נגמרה.
      וכן, היא לא התביישה להגיד לי שהיא קוראת כאן ומתעדכנת.
      קופסאות אגב, יש לה מתמיד.
      ומבחינת איפור, היא מבינה מה היא מוכרת, שזה גם נדיר.

      מחק
    3. איך בכלל הגעתן לדבר על הבלוג? ולמה שהיא תתבייש? להיפך. אם יותר דיילות היו קוראות בבלוגים הן אולי היו מפגינות יותר ידע וגם מבינות איך למכור לנו יותר נכון...
      בהחלט נדיר למצוא דיילת שמבינה באמת מה היא מוכרת שלא לדבר מבינה את החשיבות בקופסיות.

      מחק
    4. התלהבתי מהקופסיות. אחר כך היא שאלה אותי איך אני מחליטה מה לקנות, ואמרתי לה שיש בלוגרית שגם כנה וגם אני מאוד מוצאת התאמה בין הניסיון שלה לשלי,
      והיא אמרה שיש רק אחת כזאת, שתינו אמרנו ביחד דנרה. ואחר כך הסתבר שהיא גרה ברחוב המקביל...

      מחק
    5. ולא רק שמבינה מה היא מוכרת, אלא, מש תגיד ללקוחה מה לא לקנות, לפעמים זה יותר חשוב וקריטי ממה כן לקנות.
      וכמו שאת כבר מכירה אותי, אני מפרגנת רק בלב מלא ושלם למי שמגיע.

      מחק
    6. חן חן מותק, תודה רבה לך ולאתי :)
      אחלה סיפור, אני זוכרת שהיה גם משהו בזמנו שסיפרת עם הדיילת של גרלן והמייק אפ אקסטרים.
      אני מסכימה שלא פחות חשוב לדעת מה לא לקנות, אבל זה מידע שהדיילות מקפידות לחסוך מאיתנו...

      מחק
    7. מי שבטוחה במוצר שלה, ולחברה שהיא מייצגת יש ספקטרום רחב יכולה להרשות את זה לעצמה.

      אגב, בסניף אחר של אותה רשת ליד דוכן אחר, חוויתי הזייה מבדחת.

      מחק
    8. תיאורטית את צודקת, מעשית אנחנו יודעות שזה לא עובד כך.../:

      את זורקת הזייה מבדחת לאוויר ומשאירה אותנו במתח? ספרי ספרי....!

      מחק
    9. נכנסתי לסניף זנוח ושאלתי לגבי משהו... לא זוכרת מה,
      קפצה עליי דיילת בשאגה, יש של ג׳ייד!!
      עניתי שאני מחפשת של מותג על, לא עממי
      טיחרנה אותי כל הדרך עד היציאה על זה שהם מותג על,
      במיוחד בחול איפה שיודעים להעריך איכות ושאני פק אצה שרק אוהבת לשלם ביוקר בלי להבין מה אני קונה....
      בקיצור, הזוייה, מצחיקה ועם המון לקוחות.
      (שלוש פעמים פיפי רק מלכתוב לך ולהיזכר בה, גם מאופרת ׳ליצן׳)

      מחק
    10. אנונימי22.12.2012, 19:10

      סליחה שאני מתפרצת פה לשיחתכן, אבל אותי הפתיעו לטובה באפריל ברמת אביב. הגעתי לנסות את הפרור אקסטרים (הארנק שלי זועק בגללך דנרה...) מצויידת בקופסית משלי. מסתבר שלדיילות בסניף יש מגרה של קופסיות בית מרקחת חמודות. אז או שהדיילת בסדר והייתה מביאה לי דוגמית בכל מקרה או שבגלל שלא השארתי לה ברירה היא החליטה להותיר רושם טוב. רק חבל שהגוון כהה מדי...
      דינה

      מחק
    11. צריך להתחיל לחפש אם מסתובב אחד על סוס לבן?

      מחק
    12. נטע, איזה קטע, קרה לי משהו דומה לפחות פעמיים גם עם דיילות של ג'ייד.
      יש לי הרגשה שהנחו אותן להדגיש שהמוצרים לא מיוצרים בארץ אולי כי זה מוכר יותר. הן גם ציינו שבחו"ל הם מתומחרים כיוקרה ורק פה עממי. אז עניתי שזה בגלל שאנחנו יודעים פה את האמת... זה היה ממש מופרך כבר. וחוץ מזה שאין לי שום בעיה עם מוצרים ישראליים אם הם איכותיים.
      אגב, זה כל כך מעיד על חוסר הבנה בזיהוי הסגנון של הלקוחה ומה שהיא מחפשת. שתביני שאני שוחחתי שם על שאנל וקופצת עלי דיילת על ג'ייד שגם להם יש פתרון טוב, כאילו, Really?...

      מחק
    13. דינה, קודם כל יש לך טעם טוב אם הלכת על הגרלן אקסטרים ;)
      זה ממש משמח לשמוע את החוויה שלך שם ואני מסכימה שזה קורה מדי פעם, אבל המקרים האלה הם טיפה בים לצערי. כך שכמו נטע אני די בספק אם המשיח הגיע. (ונטע זה חמור, לא סוס, מה שידרגת אותו?...LOL)

      מחק
    14. לגמרי טיפה בים, אחרת לא הייתי מגיעה מוכנה מראש...עבדתי מספר שנים בסופר פארם (בבית מרקחת למזלי...) ואני יודעת להגיד בוודאות שלדיילות יש מספיק יוזמה לבקש קופסאות מבית המרקחת, זה פשוט עניין של מוטיבציה. משום מה בארץ מתן דוגמיות נחשב למשהו פסול, כביכול אני הולכת ואוספת אותן כדי להמנע מלקנות את המוצר עצמו, בחיים לא אבין את הגישה המטופשת הזאת. כבר קרה לי לא פעם שקבלתי דוגמית, אהבתי את המוצר ורכשתי אותו.

      מחק
    15. קופסיות זו אכן לא הבעיה, יש להן במגירות וגם יש לקוחות שמגיעות איתן. הנקודה היא הנכונות למלא אותן או להביא דוגמית מוכנה רגילה. הגישה בארץ פשוט מתחת לכל ביקורת אבל זו ההתנהלות שמשרישים היבואנים לדיילות ולכן זה מה שקורה בשטח. מכירה את פוסט הדוגמיות הידועה לשמצה שלי? מוזמנת לקרוא, במיוחד את סיפורי הזוועה בתגובות:
      http://danrasvault.blogspot.co.il/2010/07/blog-post_19.html

      מחק
    16. אה סליחה נעלבתי :-) מכירה את כל הפוסטים שלך, פשוט לא אוהבת להגיב. הבלוג שלך מצויין, סופסוף נחשפתי לאיפור יוקרה בלי לעבור דרך דיילות שאני מתעבת ממש, יש לי פוביה מהן

      מחק
    17. חמורים יש פה מספיק.....

      וכן, אני חיפשתי עוד משהו של לנקום, אם אני לא טועה, שזה מותג ׳תפר׳.

      ויפה איך שענית, אני אחרי משפט אחד, רק געיתי מצחוק מהתקפת ההתגוננות הנמוכה שלה.

      מחק
    18. דינה, חחח, עכשיו כשאנחנו יודעות שאת יודעת להגיב ואפילו בעניין רב, את את מוזמנת תמיד לכתוב מה דעתך. דיילות זו בהחלט התמודדות לא פשוטה ולהגיע לקנות משהו בלי ידע בכלל ולהסתמך רק עליהן זה מתכון לאסון...

      מחק
    19. נטע, שנונה מתמיד...LOL
      לא הייתי קוראת ללנקום מותג תפר, הם בהגדרה מותג יוקרה, לא עילית כמו שאנל אבל יוקרה.
      התשובות האלו יוצאות לי טבעי, לפעמים אני מצטערת על זה, האמיני לי.../:

      מחק
    20. אגב, כמי שיוצאת מידי פעם מהלבנה, לא זכור לי שראיתי את ג׳ייד מככבים בחול....
      יש כליהם כל הזמן מבצעים, מותג שהוא בוע באיזהו מבצע, אבל עם היסטוריה עשירה, מבחינתי הוא על התפר.

      מחק
    21. סורי, לא הבנתי את הגדרת התפר שלך. יש על כל המותגים (למעט שאנל וכו') כל הזמן מבצעים, זה מבנה השוק הדפוק שלנו במקום שיהיה מראש תמחור הוגן. לנקום לא שונים בעניין הזה. חוץ מזה שיוקרה זה לא ביחס לשוק המקומי אלא לעולמי.

      מחק
    22. על לנקום וקליניק יש מבצעים שנם משתווים במחיר לרבלון אז לא מרגיש יוקרה, בארץ לפחות.
      זה גם כאילו הפך לcommon brand.

      מחק
    23. טוב אני מבינה את הראש שלך אבל באמת שבארץ זה לא דוגמה לכלום.

      מחק
    24. אבל ג׳ייד לעומת זאת, יש להם קומה שלמה בגלרי לאפייט, מה לא ידעת? ;)

      מחק
    25. ברור שידעתי, כתבתי לך שהדיילת שלהם עידכנה אותי.....P:
      אבל בלב שלם אני מאחלת לכל המותגים הישראלים שתהיה להם קומה כזו או לפחות ייצוג על המדפים באירופה ובחו"ל בכלל.

      מחק
    26. יש. אם תראי את התורים המשתרכים לחנויות סבון ומיכל נגרין, לא מביישים את הפירמה.
      לתפארת דור משכית.

      מחק
    27. נכון, אבל לפתוח חנות עצמאית של מותג זה אחרת מלהיות בשורה אחת על אותו מדף עם מותגים מובילים בעולם כשהלקוחה יכולה לעשות בחירה של איזה מותג היא מעדיפה. פשוט אחרת.

      מחק
    28. נכון. אבל החנויות שלהם תמיד במתחם חנויות......
      בסינגפור למשל, מוצרי אהבה מוצגים בטאקה ליד כל מותגי הקוסמטיקה המובילים.

      מחק
    29. המותג אהבה אכן הצליח בצורה ממש יפה, חבל שבארץ המצב שלו שונה (כמו כל מותגי ים המלח למעשה). אבל איזה עוד דוגמאות רציניות יש לנו? הלוואי שיהיו עוד.

      מחק
    30. יש, יש...לא זוכרת בעל פה, אבל בסינגפור נחשפתי להמון מותגי יוקרה ישראליים, בכל התחומים, שבארץ לא זוכים לאותה עדנה ולא שבצדק.

      מחק
    31. טוב לשמוע, חבל שאת לא זוכרת מי אלו, אני מקווה שלא רק מותגי ים המלח...

      מחק
  5. בא לי לקנות את המייקאפ של דיור, הבעיה היא שהתרגלתי לקנות מייקאפים זולים בחצי שמעניקים לי את אותו האפקט שהעניקו לי מייקאפים יקרים יותר בחיי. באמת שכבר כואב לי להוציא סכומים כאלה על מייקאפ! זה המוצר שאני משתמשת בו הכי הרבה, ונכון שדווקא בגלל העובדה הזאת לא כדאי להתפשר, אבל עדיין... אני מקבלת תוצאה לא פחות טובה עם ויזיבל ליפט של לוריאל.

    השבמחק
    תשובות
    1. תשמעי, לטעמי בכל מוצר, לא רק מייקאפ, אם מצאנו משהו (לא משנה המותג / מחיר) שעושה את העבודה עבורנו ואנחנו מרוצות ממנו, אז למה בעצם להחליף? אלא אם כן סתם בא לנו לגוון כמובן.
      חוץ מזה אם אני לא טועה חשבתי שאת משתמשת בטינט איידול של לנקום, לא?... ;)

      מחק
  6. פןסט כיפי ביותר, בגלל שהוא כל כך רלוונטי לגבי! הפוסטים שלך תמיד מאלפים, אבל כשאני יכולה להתחבר להכל זה ממש כיף.
    ושאלה - את חושבת שגוון העפרון לגבות יתאים לבעלת עור בהיר מאוד וגבות כהות (חום כהה על גבול השחור) שרק צריכות מעט מילוי?

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף לשמוע! תודה רבה, שמחה שאהבת :))
      שאלה טובה, יש מצב שהעיפרון אולי יראה מעט חום על רקע שיער כהה/שחור. אבל זה מוצר שאת יכולה לנסות אותו בדוכן של דיור ולראות איך זה מתקבל. תבקשי שיחדדו לך אותו לפני כמובן, שתהיה שכבה נקיה.

      מחק
  7. פוסט מצויין, אני מאד אוהבת את המראה הטבעי... במיוחד מסקרנת אותי המסקרה של קליניק, ההיי אימפקט אקסטרים.. אני מתה על הגרסא הרגילה - מה שאני אוהבת בה במיוחד זה שהיא מאד מפרידה ביחס למסקרות אחרות, ונשמע מהתיאור שלך שהאקסטרים פחות תתמקד בזה ותהיה יותר דומה לYSL לריסים מלאכותיים? בכל אופן, שווה בדיקה.
    הפלטה של סמאשבוקס מקסימה, לא משנה כמה פלטות וצלליות ניוד יהיו לי (שתי הנייקד לא מספיקות לי :-P ) אני תמיד ארצה עוד ;-)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה טל :)
      נכון, ההיי אימפקט הרגילה עושה עבודה מעולה בהפרדה של הריסים ואפשר לבנות שכבות איתה בצורה נקיה. האקסטרים דרמטית ובהחלט מזכירה את הביצועים של המסקרות לריסים מלאכותיים, צריך להיות זהירים איתה כי קצת מעמיסה חומר למרות שזה לא נראה.
      וואלה זה בדיוק ההיפך ממני, אני יודעת שהצלליות הטבעיות הן סופר פופולריות וכנראה רק אצלי ה- NAKED של אורבן דקיי מעלה אבק...LOL

      מחק
  8. היי,אני ממש זקוקה לעפרון גבות קצת לעבות ובנוסף לכסות כמה שערות לבנות, של דיור נשמע מעניין , מקווה שיש את הגוון חום קהה נוטה לשחור.

    השבמחק
    תשובות
    1. יש להם גוון אחד כהה מאוד אז את יכולה לנסות ולראות אם מתאים לך הגוון שלו.

      מחק
  9. יש לקליניק מסקרה שנקרת CURLING האם היא מוצלחת גם?

    השבמחק
    תשובות
    1. אם את מתכוונת ל- High Impact Curling Mascara אז אני לא ניסיתי אותה, קיבלה ביקורות צוננות ברשת. אם את רוצה אפקט של הרמה ועיגול אז כדאי לך להיעזר במעגל ריסים איכותי לפני השימוש במסקרה.

      מחק
    2. איך קוראים למעגל הריסים שכתבת עליו בפוסט ?

      מחק
    3. כתבתי על המעגל של שו אומורה בפוסט הזה:
      http://danrasvault.blogspot.co.il/2011/03/blog-post_12.html

      מחק
  10. מאוד מאוד אוהבת את ה-High Impact ולצערי אני אלרגית אליה ולא יכולה ללבוש אותה אפילו לשעתיים....

    השבמחק
    תשובות
    1. וואו חבל, אבל תודה על העידכון, כנראה לכל מוצר יהיה מי שאלרגי אליו.

      מחק
  11. לא מבינה את המונח הזה "שינוי פורמולה" , אם כבר משנים אז שישאלו אותנו. אין להם זכות לעשות דבר כזה!

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, מצחיקולה כרגיל!
      תשמעי, הרבה מותגים מרעננים את הפורמולות של המוצרים שלהם גם בטיפוח וגם באיפור כי יש התפתחויות כל הזמן והמטרה היא לשפר. רק שלפעמים השיפור מוצלח ולפעמים לא...

      מחק
  12. אין על העיפרון גבות הזה של דיור !! בין הטובים והאהובים שהיו לי Ever !
    מאז שגיליתי אותו לפני כשנה אני משתמשת בו פשוט כל יום, בגוון הזה שכאן: Sable Sand 453 והוא מתאים לי לשמחתי :)
    אני מאוד רוצה כבר לנסות את הניוד החדש של דיור, עוד לא יצא לי.
    כרגע משתמשת בכמה מסקרות במקביל, אחת מהן היא ההיי אימפקט הירוקה שהיא באמת נהדרת אבל לאחרונה אני באמת מחפשת מסקרות עוצמתיות ודרמטיות יותר והאקסטרים מסקרנת אותי.
    חמודה המסקרה הקטנה של קליניק..אהבתי את התיאוריה על הפרחים מיפן שלא מסוגלים לפרוח בקיפאון של קנדה..LOL

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף שאת מכירה אותו, לגמרי עיפרון גבות מדהים, אני לא מתפלאת שזה הגוון שאת משתמשת בו, הוא הכי מוצלח בסדרה.
      אם אהבת את הניוד הקודם אין לי ספק שתאהבי גם את זה.
      אני מסכימה שהיי אימפקט נהדרת אבל דרמה היא לא ממש, בטח לא בקלות. האקסטרים עושה את העבודה רק צריך ליזהר מעודף החומר שלה ולנקות את המברשת מעודפים לפני השימוש.
      חחח, סוף סוף מישהי מתייחסת לשנינויות המוזרות שעולות לי בראש ומשעשעות אותי...LOL

      מחק
  13. בסופו של יום זה המראה שאני תמיד חוזרת אליו...
    המייקאפ של דיור מעולה, בנתיים הוא צמוד אליי ואני מרוצה ממנו מאוד.
    מבחינת המסקרות- החביבה עליי ביותר היא האייאימפקט, ואני כבר בשפופרת השניה שלה!

    הצבעים שבחרת עבור הפוסט הזכירו לי את הקוסם החום מההוביט (ואני יודעת שראית את הסרט...:))

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, לא מפתיע, מראה פופולרי מאוד.
      ללא ספק מוצרים מוצלחים, גם המיייק אפ וגם המסקרה.

      חחח, ברור שראיתי, איך שיצא, מהגרופיות ;)
      ואיזו אסוציאציה, הרגת אותי!!! LOL

      מחק
  14. סוף סוף השוואה בין הדיור ניוד החדש לישן!!! קראתי כ"כ הרבה סקירות של החדש, אבל לא הבנתי מהן מה ההבדל ביניהם...
    מאוד אוהבת את הגרסא הישנה, ומהסקירה שלך עושה רושם שאוהב גם את החדשה.

    עפרונות הג'מבו של סמאשבוקס נראים מעולה. הרבה פעמים עפרונות כאלו לא ממש עמידים ועצם העובדה שאת מתארת אותם כעמידים בהחלט עושה חשק

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מסכימה איתך לגמרי, כשיוצאת גרסה חדשה מאוד מעניין להבין מה השינוי בעצם. יש כאלו שאכן מראים שידרוג וכאלו שנשארים אותו הדבר ורק מקבלים מעטפת חדשה.
      אם אהבת את הניוד הקודם אין לי בכלל ספק שתאהבי גם את החדש :)

      אלו עפרונות ממש חביבים, מאוד נוחים לתפעול מבחינתי, רק כמו שציינתי חשוב לעבוד איתם מהר כי מתקבעים במהירות.

      מחק
  15. אנונימי13.2.2013, 11:28

    באיזה שפתון היא משתמשת בסרטון? היתאהבתי :)

    השבמחק
    תשובות
    1. שפתון של רימל בגוון 700 Nude :)

      מחק
    2. אנונימי13.2.2013, 12:20

      תודה רבה!
      ידוע לך מאיפה ניתן להשיג?

      מחק
    3. פשוט תבדקי בדוכנים של רימל במחלקות הקוסמטיקה.
      אין להם פריסה גדולה בארץ, אני יודעת שיש למשל במשביר בקניון עזריאלי ת"א.

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails