24 באוקטובר 2012

שוטף ניקוי




בשגרת טיפוח העור חשוב לשמור על שני דברים בסיסיים: ניקוי ולחות. כל השאר זה אקסטרה בהתאם לצורך האישי. להשגת שתי המטרות הללו קיימים אינספור מוצרים בשוק שמתחרים על ליבנו. אמנם זה בלתי אפשרי עבורנו להכיר ולנסות את כולם, אבל בסופו של דבר כל אחת איכשהו מתכנסת סביב אלו הנכונים לה. בעוד מוצרי הלחות זוכים ל"תהילה" יחסית, מוצרי הניקוי הם "העונש, המטלה", אין סביבם שום אבק כוכבים ופרסומות מפתות, הם רחוקים מלהיות סקסיים כמו מוצרי הלחות שמבטיחים לנו ניסים ונפלאות. אז למרות שמוצרי הניקוי נמצאים בצל לעומת מוצרי הלחות, הם מהותיים וחשובים ביותר - עור נקי ומטופח הוא עור בריא וקורן יותר. לא אחת הזכרתי בבלוג שמוצרי הניקוי הם ההתמכרות הגדולה שלי, לגמרי יש לי יותר מדי מהם, אין לי ממש הסבר למה זה. אבל ניקוי צריך להיות במידה אחרת תשחק ההגנה הטבעית של העור שעשוי גם להתבלות ולהתייבש מזה. התובנה המופלאה והחשובה הזו לא תמיד מונעת ממני את האקסטרה ניקוי, אבל לפחות אני משתדלת להזכיר לעצמי אותה מדי פעם...

מסיר איפור ומי פנים של קליניק: לא הולכים לישון בלי לנקות את הפנים

מסיר האיפור הוא אחד ממוצרי הניקוי המהותיים שיש, עד כמה שזו נראית מטלה כבר כתבתי שללכת לישון בלי להסיר את האיפור זו בכלל לא אופציה. לקליניק יש סדרה של מספר מוצרי ניקוי בשם Take the day off (שם מעולה, נכון?...). שני מוצרים אני מאוד אוהבת בסדרה: את ה- Cleansing Balm המדהים שאינו נמכר בארץ (וחבל!) ואת מסיר האיפור הדו-פאזי לעיניים ושפתיים (דו שכבתי: שמן להסרה ומים ללחות). למרות שעיצוב המוצרים של קליניק רפואי משהו, ממש כמו מותגי הדרמו-קוסמטיקה, זה בטוח אחד המוצרים היותר יפים שלהם. לאחר ניעור הבקבוק לערבוב שתי השכבות מספיגים מעט על צמר גפן ולהסיר בעדינות את האיפור. המוצר הזה בהחלט מוצלח, מסיר בצורה יעילה את האיפור, הוא גם לא משאיר את העור מאוד שומני בסיום ההסרה יחסית למסירים אחרים. בתור מי שיש לה עיניים רגישות ומרכיבה עדשות מגע, הוא לא צורב ולא מגרה אותן. מה שמוזר זה שעל תווית המוצר מופיעה המלצה לשטוף במים לאחר השימוש בו, ממש לא הבנתי למה כי לא נתקלתי בזה במסירי איפור אחרים. כששאלתי שתי דיילות של המותג לפשר העניין הן אמרו לי להתעלם מזה, לא שציפיתי שיאמרו לי משהו אחר... אגב, ניסיתי את המוצר הזה גם להסרת שאריות שפתון, הוא הסיר את הרוב, אבל נשארו מעט משקעים בחריצי השפתיים שנספגו, ייתכן בגלל יובש קל. בכל מקרה, מדובר בהחלט על מסיר מוצלח שלא רק נראה יפה.

מי פנים הוא מוצר ניקוי לפיניש, השלב האחרון לפני מריחת קרם הלחות. הם משלימים את פעולת הניקוי ע"י הסרת שאריות השומן וכל סיב הכי קטן, מאזנים את רמת החומציות, דואגים לרענון הסקין וקליטת הלחות. יש כאלו שמוותרות על המוצר הזה משלל סיבות, במקרה שלי אין מצב. בוקר וערב מי הפנים בשימוש, כי מבחינתי אם לא העברתי צמר גפן ספוג במי פנים זה מרגיש לי שאין את הפיניש של תהליך ניקוי עור הפנים. בחרתי להפעם את מי הפנים Mild clarifying lotion של קליניק בגלל שרוב המשתמשות מכירות רק את מי הפנים האלכוהוליים מסדרת שלושת השלבים הידועה של המותג. יש כאלו שמתחברות אליהם כמוני בגלל תחושת חיטוי העור ויש כאלו שרק ריח האלכוהול כבר מרתיע אותן, חוץ מזה שאחוז גבוה של אלכוהול פוגע ברמת הלחות הטבעית של העור. אז למותג יש גם מי פנים נטולי אלכוהול, אלו מי פנים עדינים מאוד שמתאימים במיוחד לעור רגיש ויבש ומי שאין לה עור כזה לא ממש תרגיש בהשפעה שלהם. מה שמעניין בהם זה שהם לא נוזליים כמו כל מי פנים, יש להם מעין סמיכות כמו של מרק מוקרם כזה. למרות שהם נטולי בישום יש להם ניחוח עדין-רפואי מסוים. מי הפנים האלו מאוד נעימים לשימוש ואני מאמינה שכל מי שהרגישה שמי פנים גורמים לה לגירוי מסוים מסיבה כלשהי, לא תרגיש את זה איתם. הטיפוח לקראת העונה הקרה מתאים את עצמו וגם מוצרי הניקוי שנבחר יהיו פחות אגרסיביים כי הסקין מפריש פחות שומן. כאחת שמקפידה (אולי מדי) על ניקוי שוטף הם מדי עדינים עבורי, כך שאני עדיין באופן אישי מעדיפה מי פנים רגילים שלא לדבר על זה שאני לא מעבירה שום קיץ בלי מי הפנים עתירי האלכוהול מס' 3 של קליניק.

פדים של שיסיידו: יעשו עליה?...

שימוש בשני המוצרים האלו, מסיר איפור ומי פנים, מחייב אותנו בפדים - צמר גפן פרוס. על המבחר הדל והלא איכותי שיש בארץ כבר כתבתי בפוסט "המטלה היומית" ואתן מוזמנות להתעדכן. אז בהמשך ישיר למה שכתבתי שם, החלטתי לשתף בתגלית האחרונה שלי. מי שעוקבת אחרי המתרחש בתחום הביוטי ברשת בוודאי שמה לב שיש לא מעט בלוגריות, בעיקר מצפון אמריקה (דוגמה), שממליצות בחום על הצמר גפן של שיסיידו (Shiseido). כן כן, מסתבר שלמותג היוקרתי יש צמר גפן במגוון, לא להאמין! בסופו של דבר חשבתי לעצמי, בשביל מה אני סקרנית? למה שלא אקנה ואתרשם בעצמי האם הם באמת כאלו מוצלחים? אז קניתי. חייבת לציין שממש התרגשתי כשפתחתי את האריזה, להתרגש מצמר גפן, נו באמת... גיליתי פדים מלבניים, די גדולים ואפילו מעט עבים, רכים חבל"ז ונעימים מאוד למגע. השימוש בהם פנומנלי. הם מחזיקים את הנוזל ולא סופגים אותו כמו פדים אחרים, הם לא משאירים סיבים על הפנים והם לבנים צחורים בלי כתמי כותנה. וואו! ואני חושבת לעצמי, למה חיכיתי עד עכשיו כשכל כך הרבה זמן אני מודעת למוצר הזה... הדבר היחיד שקצת התאכזבתי ממנו זו אריזת הניילון הסתמית והלא מאוד נוחה שצריך לגזור כדי לפתוח, אין ספק שהגלילים בפארם עם החוט שפותח וסוגר את האריזה יותר נוחים מהבחינה הזו. הצמר גפן הזה עולה כ- 9.5 דולר ואני לא סגורה לגבי הכמות המדויקת שיש בו כי זה פשוט לא מצוין על האריזה (מוזר...). אבל זה בערך כמו שלשה גלילים של צמר גפן עגול שנמכר בפארמים כאן. אז נכון שהמחיר יחסית יקר, אבל הוא פשוט שווה את זה. נקווה ששיסיידו יחליטו להוסיף למגוון בארץ את הצמר גפן הזה (בתקווה שמחירו לא ירקיע שחקים, בכל זאת - צמר גפן). למי שיש אפשרות אני ממליצה לקנות (אני קניתי ברשת ספורה SEPHORA) ולהתרשם לבד מההבדל. לייק!

מוצרי ניקוי של דרמלוג'יקה: היכרות מחודשת

יש לי חברה שהיא קופירייטרית מוכשרת במיוחד וכשנכנסים לחדר האמבטיה שלה קשה להימנע מלהביט בפינת הטיפוח שלה שנראית כמו פרסומת לדרמלוג'יקה (Dermalogica). הרוב המכריע של המוצרים שהיא משתמשת בהם שייכים למותג. בתור מי שמוצרי דרמו-קוסמטיקה מהווים אחוז די נמוך בשגרת הטיפוח שלה - זה מאוד סיקרן אותי. שאלתי אותה לפשר הדבר והיא ענתה לי שאחרי כל כך הרבה שנים של ניסיונות ואכזבות היא מצאה את שחפצה נפשה בדרמלוג'יקה ומרוצה מאוד כמעט מכל מוצר של המותג שיש ברשותה. היא אף טרחה לנזוף בי ואמרה שמילא שמעולם לא כתבתי על המוצר בבלוג, אבל זה שאני לא ניסיתי לאחרונה את המוצרים שלהם? המממ, חוץ ממלמולי סרק לא ממש היתה לי תשובה מתאימה לזה. יש בזה משהו, אני מנסה לא מעט מוצרים טובים יותר ופחות שלא זוכים לראות אור יום בבלוג, איזו סיבה יש שלא אנסה גם את אלו של דרמלוג'יקה? ביקשתי ממנה המלצות למוצרי הכוכב שלה וכשהיא הכינה לי רשימה של כל מה שיש לה הבנתי שזה לא ממש מועיל ובחרתי להתחיל את ההיכרות המחודשת שלי עם המותג, איך לא - עם מוצרי הניקוי המועדפים עלי תמיד.

מכל מוצרי הניקוי, ג'לים לניקוי הם החביבים עלי ביותר, אני מחסלת אותם בקצב מהיר יותר מכל מוצר ניקוי אחר. אני משתמשת בוקר וערב לפחות באחד בכל פעם אם לא בשניים. המוצר הראשון של דרמלוג'יקה שניסיתי הוא ה- Special cleansing gel שמתאים לכל סוגי העור. הוא ללא סבון או בישום. מכיל מנטה להרגעת העור ולבנדר לריכוך שלו. אפשר לומר שהניחוח שלו בהחלט מורכב משניהם נעים ורפואי-סינתטי בו זמנית. זהו ג'ל נוח ובסיסי לשימוש שמקציפים על הפנים ושוטפים. הניקוי מאוד ייסודי והוא משאיר את העור נקי משומן ולכלוך אבל לא מיובש. העיצוב הוא המוכר של המותג בגווני לבן ואפור, עיצוב דרמו-קוסמטי קלאסי ופירטתי על זה לא מעט בפוסט בעבר. נוח לשימוש אם כי משאבה ללא ספק היתה משפרת את חווית השימוש. בסה"כ מוצר מוצלח שלא מצאתי בו איזה מאפיין מיוחד שמבדל אותו מג'לים אחרים ולכן לא ברורה לי מהות השם special  מה שכן ראוי לציון זה הגודל שלו - 250 מ"ל שזה גודל מרשים למוצר שבדרך כלל מגיע בגודל ממוצע של 150 מ"ל. מעניין.

המוצר של דרמלוג'יקה שממש הייתי סקרנית לנסות זה ה- Daily microfoliant הכל כך מהולל של המותג שמכונה "פילינג אורז". כמעט בכל פעם שנתקלתי באיזכור של דרמלוג'יקה, איכשהו המוצר הזה היה שם בסביבה. כשחברה שלי הכינה את הרשימה שהזכרתי קודם, המוצר הזה היה בראשה, היא גם טרחה להדגיש את זה. כמובן שמפלס הסקרנות שלי רק עלה. האמת שהמוצר הזה לא ממש דומה לשום דבר שניסיתי לפני. הוא מזכיר שימוש כמו בפילינג אבל לא בדיוק. זו בכלל אבקה עשירה יבשה אבל רכה ולחותית שמופקת מאורז. לפי המותג המוצר מיועד לניקוי והסרה של תאים מתים שמכיל פפאין (סוג של אנזים) וחומצה סליצילית שממריצה צמיחת תאים חדשים. במוצר הזה שמתאים לכל סוגי העור משתמשים לאחר שהעור נקי. לוקחים כמות קטנה ועם ידיים רטובות מעסים לתוך העור כך שנוצרת עיסה קרמית, משחה כזו, ובסיום מסירים במים. בעוד שהניחוח של הג'ל היה מעט סינתטי, הניחוח של המוצר הזה טבעי, אולי טבעי מדי (...), אבל קשה להתעלם מכך שמדובר על מוצר מדליק וכייפי לשימוש, אני יכולה להבין למה הוא כזה פופולרי. משאיר את העור לא רק נקי אלא גם רך וחלק, נעים מאוד למגע. הוא מתאים לשימוש יומיומי (פחות לבעלות עור יבש), מי כמוני שמחה על זה. התענוג הזה בדומה לשאר מוצרי המותג לא זול בכלל (338 ש"ח). אבל אם לבחור מוצר אחד להיכרות עם המותג, כדאי להתחיל מהמוצר הזה. לייק!


פילינג ל'אוקסיטן ומסכת ניקוי דקלאור: משלימים לניקוי השוטף

כל המוצרים שהזכרתי עד עכשיו מתאימים לשימוש יומיומי לשמירה על ניקיון העור. אבל ישנם מוצרים משלימים לפעולה היומיומית לניקוי עמוק ויסודי יותר.
הפילינג הוא הראשון והמתבקש ביותר. בחרתי הפעם ב- Brightening Instant Exfoliator ש לל'אוקסיטן מסדרת האימורטל. זהו פילינג שמוגדר להבהרה מיידית של העור שמכיל תמצית פרח החיננית להבהרה ושמן אימורטל ללחות מיצוק והחלקת העור. מה שמיוחד בפילינג הזה שמשתמשים בו על עור נקי ויבש ואז שוטפים. זהו ללא ספק פילינג אינטנסיבי והתחושה בזמן העיסוי על העור היא של פורמולה רוויה בשמנים נעימים כאלו שמאזנים מעט את תחושת הגרגירים האגרסיביים. הניחוח צמחי משהו, מזכיר לי סירפד. כמובן שלא התאפקתי וניסיתי את המוצר גם על עור רטוב, כמו כל פילינג אחר, זה פשוט ניטרל את כל תחושת ההזנה לעור והשאיר את הגרגירים לבד במערכה. אז לגמרי מומלץ לפעול לפי ההוראות. כמובן מיד בסיום השימוש משלימים עם מי פנים ולחות. אז חוץ מזה שמדובר על מוצר איכותי שכיף להשתמש בו, צריך לשים לב לעניין ההבטחה להבהרה. הייתי מגדירה אותו יותר כנותן אור לעור או משהו. זה נובע מהעור המאוד חלק שהוא משאיר, אולי זה ההסבר שלי להגדרה שלו כ"הבהרה מיידית". אבל בכל מקרה, אם מדובר על מוצר ששייך לקטגוריית הבהרה אז בסיום הקיץ ולקראת החורף זה העיתוי המושלם להתחיל להשתמש בו שלא לדבר על הפורמולה הלחותית העשירה. 

מוצר נוסף שמשלים את פעולת הניקוי זו המסכה Clay & herbal cleansing mask של דקלאור מסדרת ה- Aroma Cleanse. זו מסכת ניקוי קרמית ותיקה ומוצלחת על בסיס חימר ירוק ותמציות בוטניות לטיהור העור. היא מאוד בסיסית ופשוטה לשימוש, מורחים אותה בצורה אחידה על עור פנים נקי ויבש ואחרי 5-10 דקות כשהיא התייבשה מסירים במים. זהו. העור נשאר נקי וצח, מחכה למי הפנים וללחות. המסכה הזו מתאימה לכל סוגי העור כשתדירות השימוש המומלצת משתנה בהתאם סוג העור: פעם בשבוע לעור יבש, פעמיים שלוש בשבוע לשאר סוגי העור. חשוב לציין שהמסכה הזו לא זולה, בטח לא ביחס לגודל שלה, אבל אני אוהבת את המוצרים של דקלאור בכלל ואת מוצרי הניקוי בפרט, במיוחד את ה- phytopeel - הפילינג ללא גרגירים ההיסטרי!

ג'ל ופילינג של ל'אוקסיטן: פינוקי גוף

לגוף גם מגיע יחס ויש לא מעט מוצרי ניקוי שהם בכלל חווית שימוש מפנקת מתמשכת. הסדרה האהובה עלי ביותר בל'אוקסיטן היא סדרת הורבנה. הניחוח החמצמץ פשוט עושה לי טוב ומעלה לי חיוך אוטומטי. אז בשוטף לכולנו יש את סבוני הרחצה מהפארם עם הניחוחות המפנקים שנמצאים בשימוש שוטף. אבל יש לנו גם את סבוני הרחצה ששמורים לרגעי פינוק בעיקר מפאת מחירם... אז ההתפנקות שלי היא ג'ל הרחצה מסדרת הורבנה שמגיע בקבוק מלבני שקוף, כשאריזת החיסכון הכפולה בגודלה מגיעה גם עם משאבה נוחה לשימוש. הג'ל הזה עשיר ונעים ומשאיר את העור רך ולא צמא ללחות שכמובן תגיע בכל מקרה אח"כ. הניחוח שלו ממש כמו של ארטיק קרח לימון ומורגש גם שעות אח"כ. מומלץ במיוחד למקלחת הבוקר, מעיר וממריץ במיוחד!

מוצר מוצלח נוסף בסדרת הורבנה הוא המלח לגוף Verbena Body Salt Scrab. הוא מכיל מלח ים, שמני שקד, משמש וזרעי ענבים, תמצית ורבנה וויטמין A. אפשר לראות את השמן צף מעל המלח ובעזרת כף העץ המצורפת מוציאים את הכמות הרצויה לשימוש. זהו סוג של פילינג גס במיוחד אותו משפשפים על כל עור הגוף ובמיוחד באזורים קשים ויבשים כמו למשל המרפקים. הניקוי מן הסתם הרבה יותר יסודי שמשאיר את העור חלק וצח, בזכות השמנים העור אינו מתייבש מהמלח הגס. כמובן שלחות עשירה לגוף מיד אח"כ מתחייבת. זה אינו מוצר לשימוש יומיומי כמו פילינג הרחצה, אלא יותר מתאים לשימוש פעם בשבוע, יותר מזה נראה לי אגרסיבי לעור חוץ מזה שגם די מיותר, פעם בשבוע עושה את העבודה נפלא ובשביל המחיר הגבוה שלו כדאי שיעשה. מאוד אהבתי את עיצוב המוצר, את צנצנת הזכוכית וכף העץ המצורפת. ממש קישוט נאה בחדר האמבטיה.

מברשות לגוף: ניקוי יסודי עצמאי

גם לגוף קיימים אפליקטורים שונים שמסייעים לנו להשתמש במוצרים בצורה יותר אפקטיבית. המברשות בעלות הידית הארוכה מאפשרות לנו להגיע גם לאזור הגב בלי עזרה של מישהו אחר... זה כמו פילינג לגוף בלי לקנות מוצר ייעודי. אלו מברשות נפוצות מאוד ואלו שמופיעות כאן הן מל'אוקסיטן והן גם מוצלחות וגם עם מחיר נוח (29 ש"ח). מה שהפתיע אותי זה שבעוד שכל מוצר בחנות מהקרמים דרך הנרתיקים ועד המדפים נושא את לוגו המותג, המברשות הן אולי המוצר היחיד שחף ממיתוג. זה נראה לי מפוספס קצת כי מיתוג מוצר הוא חלק מחוויית השימוש בכל מוצר, אף אחת לא הייתה קונה פלטה של שאנל בלי הסמל עליה, נכון? וכשאין שום דבר שמבדל את המברשות האלו מאחרות אז למה בעצם לקנות דווקא אותן? נקודה למחשבה. בכל מקרה, ממותג או לא, נראה שכדאי לנו לאמץ איזו מברשת גוף כזו לניקוי טוטאלי מושלם.


ID

Take the day off
Makeup remover for lids, lashes & lips
גודל: 125 מ"ל
ייצור: אנגליה
מחיר: 136 ש"ח
Mild clarifying lotion
גודל: 200 מ"ל
ייצור: אנגליה
מחיר: 138 ש"ח

Special cleansing gel
גודל: 250 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 209 ש"ח
Daily microfoliant
גודל: 75 גרם
ייצור: ארה"ב
מחיר: 338 ש"ח

AROMA CLEANSE
Clay and herbal cleansing mask
גודל: 50 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 288 ש"ח

Brightening Instant Exfoliator
Immortelle
גודל: 75 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 200 ש"ח
Verbena Shower Gel
גודל: 250 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 100 ש"ח
Verbena Body Salt Scrub
גודל: 400 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 200 ש"ח

הבהרה / גילוי נאות: המוצרים שבחרתי נשלחו אלי מהחברות


Print Page

62 תגובות:

  1. בנוסף לתשובה הטיזרית בדף הספרצוף, אז ככה,
    קליניק, ממש דא! מאז ומתמיד יש לי מוצר כלשהו של קליניק במגוון. כרגע נגמרו המי פנים מס׳ 2 יש את מס׳ 1, ובהחלט מתכוונת לרכוש את המסיר איפור.
    לאחרונה רכשתי את המי פנים של בייודרם, והם נהדרים, ממש נהדרים. וגם קיבלתי מאחותי תרחיץ פנים גרגירי (לא פיליניג) של פיובנה, וגם הוא נהדר, משאיר את העור ״נושם״.
    עוד בשגרת הניקוי שלי, זה שטיפת פנים בסבון הירוק מעדן טבע מרקט בשימוש בסקוצ׳ברייט לפנים שהבאתי עוד מסינגפור, זה טוב מכל יליניג אחר, שתמיד אגרסיבי לי מידי לעור הפנים.
    זהו.
    רוצה לקנות שוב גם את המי פנים מחטאים של כריסטינה.

    השבמחק
    תשובות
    1. נ.ב.
      1. צמר גפן, מצאתי את ההוא בטיב טעם, והוא משרת אותי נאמנה במחיר מוזל.
      2. סאגת קרם הגוף שחיפשתי נפתרה בדמות מארז עם קרם ידיים וסבון מוקטנים של אהבה בריח ערמונים ולמטוס במחיר שערורייתי במיוחד של 70 ש״ח בגלל שאריות הקרטון של גרשטיין הייתה בלוייה.

      מחק
    2. את לא משתמשת קבוע באותו המספר של מי הפנים של קליניק? אני שנים הייתי עם מס' 2 ובשנים האחרונות אני עם מס' 3, לא יכולה להעביר את הקיץ בלי זה. מי הפנים שפה זה משהו אחר, נטולי אלכוהול לעור עדין.
      מסיר האיפור הזה בהחלט מוצלח, את בטוח תאהבי אותו.
      זה כיף שמוצאים מוצרים מוצלחים כמו שאת מתארת את הביודרם והפיובנה, חשוב שתהיה התאמה טובה לעור.
      הסבון הירוק מעדן גם מסיר איפור ומותר לשימוש באזור העיניים או רק ניקוי?
      את הצמר גפן שהצלצת עליו בזמנו מטיב טעם לא מצאתי וחיפשתי בכמה סניפים, בסוף התייאשתי.
      מחיר שווה לגמרי למארז כזה! ריח ערמונים את אומרת? מעניין...

      מחק
    3. לא, אני מזפזפת בין מס' 1, שכבר האמת הפך לאנמי בעיניי, אבל נשאר עוד חצי בקבוק... למס' 2 או לכריסטינה.
      מס' 3 עוד לא עלה במדגם הקולות הצפים.

      הסבון, איבדתי את האריזה, אבל צריכה חדש, אז לכשארכוש, אצלם לך, התשובה היא, שאני משתמשת בו אחרי מסיר איפור, הוא מדי-הרבל, ואני משתמשת על כל הפנים והצוואר עם עיניים עצומות, הוא עם עשבי ניקוי, חיטוי וטיפול. אחרי השטיפה, מן הסתם אם נשאר ליד העיניים ומגיע אליהן, אז יש צריבה קלה, כמו מכל סבון. אני דואגת שלא יקרה לי. ואגב, הסקוצ' הוא לא לשם.
      הצמר גפן- רוצה משלוח.
      ריח ערמונים ולוטוס עדין. קרם גוף עשיר אבל במרקם קליל, נספג בקלות, לא מותיר תחושה דביקה בכלל. בקבוק פלסטיק שמצויין בבית עם ילדים מתרוצצים. ובעל משאבה, למיקסום ההיגיינה.

      מחק
    4. אני מסכימה, מס' 1 די אנמי. אין סיבה לעבור למס' 3 אם זה לא מתאים לעור, הוא יותר אגרסיבי מהאחרים.

      סבבה, תעלי תמונה בפייס כשתוכלי, נשמע מעניין למרות טבעיות היתר. חשבתי שהסקוצ' זה להשלים את הפעולה של הסבון הזה..
      את רוצה משלוח של הצמר גפן? איזה?
      אני זוכרת ששמעתי המלצה איפשהו על קרם הגוף הזה, נשמע מסקרן, במיוחד בגלל הריח.

      מחק
    5. התכוונתי אם את רוצה משלוח של הצמר גפן ״שלי״?

      מחק
    6. אה, סימן שאלה שם היה עוזר ;)
      תודה רבה, עכשיו כשמצאתי את הפדים של שיסיידו נראה לי אצמד אליהם.

      מחק
    7. בוקר טוב.
      הייתי בטוחה ששמתי סימן שאלה.
      בכל אופן, מאחר וארוחת הבוקר שלנו בשבתות,
      זה בעיקר מדיילונס עם חמון וגבינה, אז את תמיד יכולה להתחרט.

      מחק
    8. תודה, מפתה, מפתה ביותר...:)

      מחק
    9. אם תתזמני את עצמך נכון, אז את לא רק מוזמנת לתה טוב, יש מצב שיהיו פה פינוקים טיבעוניים של מורן.

      מחק
    10. שמח אצלכם בבית :))

      מחק
    11. תמיד. היום יש גם מסיבת יומולדת להוד מתיקותה, מאדמוזל כלפתונה.

      מחק
    12. ברכות ליום ההולדת :)

      מחק
  2. מתה על הפילינג של דרמלוג'יקה, לפניו השתמשתי בפילינג של לאוקסיטן ועכשיו אני מרגישה שהוא די מיותר עבורי. הפילינג של דרמלוג'יקה משאיר את העור כל כך חלק ורך...
    שוקלת לרכוש גם את סבון הפנים של דרמלוג'יקה, נראה שהמוצרים שלהם באמת איכותיים. יש לך עוד המלצות ?
    את מי הפנים של קליניק דווקא ממש לא חיבבתי, אין למוצר השפעה על העור שלי בכלל. מעדיפה את מי הפנים הירוקים של קלרינס, מוצר עדין מאוד שמעניק מעט לחות לעור - באמת אחד הטובים שיש בשוק לטעמי.

    השבמחק
    תשובות
    1. המיקרופוליאנט הזה של דרמלוג'יקה מדהים חבל"ז! במקרה שלי הוא יומיומי ולא יכול להחליף פילינג גרגירים קלאסי פעמיים שלוש בשבוע. הוא בנוסף
      הג'ל מוצלח אבל אין בו איזה ייחוד מסויים שאני יכולה להצביע עליו, אל הריח הרפואי לא התחברתי. עוד אין לי המלצות נוספות מהם כי אלו שני המוצרים שהספקתי לנסות. אם אגלה מוצרים נוספים מוצלחים אעדכן כמובן.
      מי הפנים האלו הם לעור רגיש, גם לא בשבילי. כמו שכתבתי אני מעדיפה מי פנים רגילים או בקיץ את האלכוהולים מס 3 של קליניק. את מתכוונת למי הפנים הירוקים של קלרינס שכתבתי עליהם פה?:
      http://danrasvault.blogspot.co.il/2011/12/blog-post_16.html
      סופניים שאין דברים כאלה! לא ברור לי איך הוציאו אותם מהמגוון בארץ. אגב, שינו להם מעט את העיצוב לאחרונה.

      מחק
    2. רוב הסבונים מייבשים לי את העור, ואלו שלא - שומניים מדי ואיכשהו מעוררים לי פצעים. עדיין לא הצלחתי למצוא סבון ממש מאזן וטוב.
      אגב, בסטרוברינט מוכרים אותו (גם) בגודל של ליטר - נראה כמו ג'ריקן קטן...הצליח להצחיק אותי :-). אם יהיה להם 10% הנחה על טיפוח בקרוב, ייתכן מאוד שאכנע סופית.

      אכן התכוונתי בדיוק למוצר הזה של קלרינס. אני איתו עוד מהתקופה שטוקית המליצה עליו בפורום. עדיין לא הצלחתי להבין את היבואנים הטיפשים בנושא הזה, אבל כרגיל סטרוברינט מציל אותי. מדי פעם הם עולים במבצע של 20 דולר, ואני רוכשת סטוקים לכל השנה...כנראה בגלל זה עדיין לא נחשפתי לעיצוב החדש.

      מחק
    3. אז יש מצב שהג'ל הזה יהיה לך טוב, אני מאמינה שבטח יש דרך להשיג דוגמית שלו ולהתנסות לפני שקונים.
      ליטר??? הלכתי לראות שם, איזה קטע, ממש ג'ריקן...!טוב זה לא בדיוק למשתמשת הפרטית...LOL
      המחירים שם אגב גם לא זולים, בטוחה שתהיה הנחה מתישהו.

      וואלה, אני משתמשת במי הפנים האלו כל כך הרבה שנים, כמו שכבתי בפוסט ההוא גם אני לא מבינה את השיקולים המוזרים של היבואן של קלרינס במיוחד שמי הפנים שמוצעים בארץ עכשיו ממש לא משהו. כבר מופיעה בסטרוברי האריזה החדשה, עולה 1 דולר מהקודמת שעדיין מוצעת.

      מחק
    4. האמת שדי משתלם לקנות ג'ריקן כזה, אם כבר מכירים את המוצר ויודעים שהוא ממש מוצר מנצח.
      המחירים על דרמלוג'יקה בסטרוברי סבירים - לא הכי זול שיש, אבל בטח שיותר זול מבארץ. נדמה לי שבלוקפנטסטיק המחירים יותר טובים.
      אני כבר כמה חודשים מחפשת סבון פנים עם לבנדר, נכנס לי לראש הרעיון שלבנדר ירגיע לי את העור (כמו שמוצרי הידיים מסדרת הלבנדר של לאוקסיטן עושים). את מכירה אולי משהו כזה ? אם לא כנראה שאתנסה בדרמלוג'יקה.

      האמת שקלרינס די מאכזבים אותי בארץ, הסטנדים מאוד מוזנחים, אין דיילות, וזה ממש חבל כי המוצרים עצמם טובים. אני זוכרת שפעם חיפשתי סומק נוזלי שלהם שמרינה המליצה עליו, ואפילו לא היה זכר בסטנד למוצר כזה, שלא לדבר על דיילת או מישהו לשאול בנושא.
      אני מקווה שאצליח לעמוד בהוצאת דולר נוסף :-)). מצחיקים אותי בסטרוברי :-)).



      מחק
    5. משתלם אולי כן, אבל אין שום חווית שימוש בדבר כזה.. לא בשבילי.
      יש בטח בכמה מקומות, צריך להשוות. הרעיון באמת לתפוס אותם בהנחות כשיש ואז זה בכלל שווה.
      עם לבנדר לא עולה לי משהו כרגע, אבל זה לא שמרגישים אותו מאוד בג'ל, הוא פשוט חלק מהמרכיבים. מה שבטוח זה שהוא לא מגרה את העור.

      לקלרינס יש מוצרים נפלאים אבל בארץ זה באמת נראה כמו בשוק. חבל. ועוד לחשוב שסופר פארם הבלעדיים של המותג כאן ובמקום שישקיעו במותג שלהם ככה זה נראה... את הסומק הזה ראיתי פה דווקא, אבל לטעמי הוא לא מוצלח כי הוא עם פיגמנט חלש מאוד בפועל, ממש לא מרשים.
      קרועים סטרוברי, אני הייתי עושה פער של 10 דולר בשביל שתהיה התלבטות אמיתית, קטע הזוי.../:

      מחק
    6. תראי...קונים בפעם הראשונה את בקבוק המשאבה וממלאים.
      אצלי לפחות חוויית השימוש יותר קשורה לתחילת השימוש, ואחרי שעוברים לחשיבה נטו על התועלת של המוצר, אז פחות אכפת לי מה"מסביב".

      טוב, אז אני רואה שלא פספסתי משהו רציני עם הסומק הזה. ובכל זאת, רציתי לראות אותו ולהתנסות, ומבחינת הסופר פארם היה ראוי שתהיה לי אפשרות כזו. כנראה שגם יש פערים בין סניף לסניף.
      לא צובן העניין סביב מי הפנים, הרי ברור שעדיף להשקיע דולר ולקבל מוצר שאת יודעת שלא שוכב כבר שנים במחסנים של מישהו. כשאני רואה בסטרוברי מוצרים מקולקציות חדשות או עם סממנים שהם לא "עתיקים", זה מאוד מרגיע אותי, כי תמיד יש לי חשש מלקנות משהו כשכבר שכב שנים אצל היצרן ואח"כ שנים בסטרוברי - ואי אפשר באמת לדעת מה מצבו.

      מחק
    7. כן, זה ממש משהו אישי ההעדפה הזו. אני בכלל מאלו שמאוןד נהנות לסיים מוצרים ולנסות חדשים וגודל כזה לא יסתיים לעולם...LOL

      לגמרי היה ראוי שיהיו טסטרים ושתוכלי להתרשם בעצמך. אגב, יכול להיות שעדיין יש והם במגירה או משהו כי היו שייכים לקולקציה.
      נכון, הרבה יותר נעים לרכוש שם מוצר שבאופן כללי חדש בשוק, זה גם יותר בטוח. הרי בסטרוברי באמת אי אפשר לדעת את "הגיל" של המוצר לפני שנוחת אצלנו. ואגב, חברה שלי רצתה היום לקנות את מי הפנים האלו של קלרינס בגרסה החדשה אחרי שקראה מה שדיברנו פה, והם כהר נעלמו משם... קטע!

      מחק
    8. אני נאמנה למוצרי טיפוח מנצחים. אם משהו מרגיש לי בינוני, בהחלט אעדיף להמשיך להתנסות, אבל אם אני מרגישה שזה "המוצר" דווקא אשמח שהוא לא יסתיים :-)).

      אני ממש לא מבינה את הרעיון של לשים טסטרים של קולקציה במגירות. אלו מוצרים מוגבלים, לא הגיוני שדווקא ינסו למכור אותם וליחצ"ן אותם?. חבל באמת שלא פתחתי להם את המגירות, אם לא לקבל שירות אז לפחות ליצור קצת היסטריה בסניף.
      גם בחיפושי אחרי פלטת הברונזה של אסתי לאודר שפיתית אותי לרכוש לאחרונה, מצאתי אותה במשביר, אחרי שלא היה בסטנד זכר לפלטה, הדיילת טענה שמעולם לא היה מוצר כזה, ואני (בייאוש) ביקשתי ממנה שבכל זאת נסתכל במגירות. רק שתביני, מצאנו ארבע יחידות מוחבאות בפינה. ולפני זה מצאנו עוד כל מיני פלטות מקולקציות שיצאו לפני 4 שנים - אם הן יהיו במגירה בלי זכר בסטנד, מי יידע על קיומן ויחשוב לקנות אותן בכלל ?

      בסטרוברי כמו בסטרוברי - הכל חוזר, רק צריך לארוב להם במספיק קפדנות.

      מחק
    9. נשמע הגיוני, כמו שכתבתי כל אחת עם ההעדפה שלה. מזה שיש לנו בכלל בחירה ;)

      ההגיון הבריא שאת מנסה להפעיל פה לא בדיוק תואם למה שקורה במציאות, זה חדש לך? זה פשוט כל כך לא ברור כל העניין הזה.
      איזה סיפור הזוי! וזו היתה דיילת של המותג שאמרה לך את זה? בחיי שאין דברים כאלה! ומה בדיוק הם עושים כשיש ספירת מלאי? זה לא הזמן לאתר את כל הפריטים האלה???

      ברור, זה קרה לי בסטרוברי עם איזה מוצר של שאנל שאמרתי לעצמי אני אחשוב על זה ואחרי שעתיים כשבאי לקנות כבר אזל...

      מחק
    10. זו בהחלט היתה דיילת של אסתי לאודר, אפילו תיארתי לה שזו הפלטה עם המרקם החדש והיא הסתכלה עלי די המומה מהעניין. אגב, עברתי איתה תהליך זהה גם עם השימר הורדרד המהמם(נרכש עוד לפני הפיתויים שלך בנושא), אז כבר ידעתי שהם מקבלים מלאי מכובד מהקולקציות, ושרק צריך ללחוץ. נראה לך שאולי יש לדיילת הזו אנטי לטקסטורה החדשה?
      ואם הסכמנו שאין הגיון, אז אני פוסלת גם את ההגיון בספירת מלאי:-)

      עשית בדיקת מלאי לפני שהתחלת לחשוב על המוצר? זה הצעד הראשון שלי, במיוחד במוצרים של שאנל וארמאני שנחטפים ברגע. סטרוברי פשוט הופכים אותנו לציידות טובות יותר, זה הכל !

      מחק
    11. סיפור הזוי, בחיי, נראה לי שזה נובע מאפטיות, חוסר תשומת לב או עניין להתמקצע במה שהן עוסקות, כי לדעת שיש לך במגרה מוצר, לא כל שכן חדש, זה בסיסי ביותר. ומילא איפור, אבל מה עם טיפוח? לחשוב כמה זמן מוצר לחות או ניקוי עומד לו על המדף...

      ברור, אני עושה בדיקת מלאי, ואני רואה שיש בודדים, אבל בשביל המצפון אני מחכה קצת. נו טוב... כנראה מה שצריך לקרות קורה...;)

      מחק
    12. עזבי את המצפון, כשאנחנו אובססיביות למשהו - גם אם לא נקנה אותו מטעמי מצפון, נמצא את עצמנו חושבות עליו, מתבאסות עוד יותר ובסוף (כמוני) קונות אותו בארץ במחיר עוד יותר יקר.
      בפעם הבאה - למען השקט הנפשי - קני וזהו :-).

      סופ"ש נעים!

      מחק
    13. חחח, את צודקת אבל העניין הזה של המצפון זה משהו שגרתי אצלי כשמדובר על מוצרים יקרים או כאלה שאני לא באמת צריכה. כתבתי על זה פה עם המשקפי שמש, סרט בפני עצמו:
      http://danrasvault.blogspot.co.il/2012/07/blog-post_11.html

      סופ"ש נעים גם לך יקירה :)

      מחק
    14. טוב, עידכון.
      לוק פנטסטיק הפסיקו לשלוח דרמלוגי'קה לארץ (אחרי שחיכיתי יפה לקופון הלאווין). גם בסטרוברי לא היו מבצעים טובים.
      המבצע בסופר פארם על מוצרי הניקוי של קלרינס קרץ לי, והגיפט קארד שקיבלתי לחג סגר את העניין סופית.
      נרכשו שני סבוני מוס של קלרינס לעור מעורב-שמן, ומדובר על מוצר לא פחות ממצוין!. מוס עשיר מאוד שמנקה היטב, לא משאיר שום תחושה של יובש או מתח - רק עור חלק מאוד ונקי.
      ועוד הערה קטנה מפולנייה מצטיינת - היבואן מייבא רק את הסבון לעור יבש עד רגיל, ולעור מעורב-שמן. עור רגיל-מעורב אין בארץ, ולכן אין שום טעם לייבא מוצר כזה.

      מחק
    15. תודה על כל העידכונים!
      מה השם המדוייק של הסבון מוס הזה של קלרינס?
      במגוון או לא, מהיבואן פה אין לי ציפיות גם ככה...
      אני מתה על ניקוי במוס, כתבתי פעם בבלוג על המוס Purifying foaming water של וישי, הוא פשוט נהדר.

      מחק
    16. זה המוס לעור מעורב-שמן שקניתי :
      http://us.strawberrynet.com/skincare/clarins/gentle-foaming-cleanser-with-tamarind/94014/#DETAIL

      זה המוס לעור מעורב-רגיל שנראה לי שאעבור אליו בפעם הבאה (למרות שגם הראשון לא מייבש) :
      http://us.strawberrynet.com/skincare/clarins/gentle-foaming-cleanser-with-cottonseed/94030/#DETAIL

      מחק
    17. אה, מכירה את המוצרים, אלו קרמי מוס.
      השני באריזה הלבנה מוצלח אבל לי הוא היה טוב רק לקיץ כי מייבש. אולי לך זה יהיה אחרת.

      מחק
    18. כן, זה מוס מאוד סמיך.
      עבורי, המוס לעור מעורב שמן לא מייבש אבל מרגיש לי טיפונת יותר מדי, ולכן אני חושבת שהמוס לעור רגיל-מעורב יהיה בול.

      מוצרי הניקוי האחרים של קלרינס פחות נראו לי, כי היתה בהם שומניות מסוימת - אבל אולי במקרה שלך זה מה שאת צריכה ? שווה לבדוק.

      מחק
    19. זה פשוט קרם מוס, כשכתבתי פה על הוישי התכוונתי שהוא ממש מוס, קציפה כזו.
      נשמע הגיוני מה שאת כותבת ובכל מקרה יהיה שימושי עבורך.

      השומניות זה פשוט תלוי איזה מוצרים, אני כבר יודעת להבדיל ביניהם. אין לי בעיה עם המייבשים אבל רק בקיץ.

      מחק
  3. אני סאקרית של מוצרי טיפוח , במיוחד של קליניק. מאוד אוהבת את מי הפנים שלהם ואת סבון הפנים הנוזלי ומשתמשת בהם כבר שנים. מדי פעם אני פוזלת למקומות אחרים אבל לבסוף מוצאת את עצמי חוזרת לשלבים. את מסיר האיפור הסגול שלהם קניתי באיזה מבצע כלשהו ב-60 שקלים ואני לא מוצאת אותו מיוחד . יושב אצלי בארון ומחכה לגאולה.

    עניין הצמר גפן קצת שעשע אותי. לא רואה את עצמי הולכת לקנות צמר גפן של שיסיידו , זה באמת עניין של פינוק בחו"ל. בארץ זה בטח לא יתפוס למרות ש-9$ זה מחיר חביב.

    את דרמלוג'יקה מעולם לא ניסיתי. אחרי ששמעתי כ"כ הרבה באזז סביב הפילינג הזה הלכתי לבדוק מחירים וקצת התפלצתי. אני אשקול אותו בכל זאת לאור שמחת בית השואבה סביבו :-P.

    ולסיום סיומת - אני מאוד אוהבת את לאוקסיטן אבל חושבת שדווקא סדרת האימורטל [שקניתי בניו יורק די מזמן] פשוט לא מוצלחת. אולי הריח אולי המרקם אבל אני חושבת שיש תחליפים טובים יותר ושבטח ובטח יש להם מוצרים טובים יותר.

    יאללה חפרתי מספיק ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. זה מדהים איך שלושת השלבים של קליניק שנויים במחלוקת, או שאוהבים או ששונאים אותם... אני בלי מי הפנים האלכוהולים לא מעבירה את הקיץ. יש לי את הסבון הנוזלי ואת עכשיו מזכירה לי שלא קיבל יחס המון זמן. יתוקן מיידית. מחיר מעולה למסיר האיפור, אני חושבת שהוא מוצלח במיוחד שמסיר טוב ולא מגרה לי את העיניים, לא עושה עננים גם.

      כנראה שגם אני לא ראיתי את עצמי קונה צמר גפן של שיסיידו ולכן לקח לי המון זמן, אבל תשמעי, הוא פשוט שווה את זה.

      המחירים בכלל של מותגי הדרמו-קוסמטיקה בשמיים, כנראה שצריך לאהוב את הקטגוריה בשביל להשקיע ככה. המיקרופוליאנט הזה מדליק לגמרי, בחיי, למרות הריח "הטבעי" המוזר שלו. מעניין אם יש דרך להשיג דוגמיות שלו.

      טוב לדעת, אני לא ממש מכירה מוצרים אחרים בסדרת האימורטל כי היא מיועדת לצורך מאוד מסויים, כמו שכתבתי אני הכי אוהבת את הורבנה. אבל בלי קשר הפילינג הזה שבשימוש על עור יבש מעולה, ממש.

      קרועה, זו לא אמורה להיות ההתמחות שלנו?..;)

      מחק
  4. מטפחת את עור הפנים באופן קבוע-לא הולכת לישון בלי להוריד איפור במסיר איפור וסבון נוזלי.

    פילינג לגוף דבר חשוב! אך פה מתחילה העצלות ,,,ולא תמיד יש זמן,,,

    לגבי פילינג לפנים המצב טוב יותר הייתי רוצה לנסות את הפילינג של דרמלוג'יקה,חבל שמחירו יקר מאוד!

    השבמחק
    תשובות
    1. הכי מאסט להסיר את האיפור לפני השינה, לא מבינה את אלו שלא עושות את זה..

      נכון, פילינג לגוף זה לא משהו מאסט אבל טוב שיש בבית ולפחות שמשתמשים מתי שזוכרים.

      אכן יקר המיקרופוליאנט הזה של דרמלוג'יקה, בכלל המוצרים שלהם לא זולים.

      מחק
  5. אני חייבת לנסות את הפילינג של דרמלוג'יקה,
    עדיין לא שמעתי עליו ביקורת לא טובה,
    ועדיין אף פעם לא רכשתי אותו למרות שהיו לי הזדמנויות.
    גם אני אהבתי את מסיר האיפור לעיניים של קליניק הוא מצוין !

    השבמחק
    תשובות
    1. זה קטע, זה בדיוק מה שחשבתי עליו, שכולם כל כך מהללים אותו, מה נסגר?...
      אגב, אין לו גרגירים או משהו, נראה לי שההתלהבות היא שילוב של הגימיק האבקתי שלו עם העובדה שהוא משאיר את העור חלק ונעים במיוחד.

      מחק
  6. מאז שעברתי טיפול פנים טראומתי שהותיר אותי מצולקת, אני משתמשת רק בסבון הפנים הטיפולי "אקניל", בהמלצת רופאת עור. כל המוצרים בפוסט שלך עושים לי חשק, אבל אני חוששת להחליף את שגרת הניקוי שלי...
    ורציתי לשאול - איך את קונה מ"ספורה" מהארץ? או שאת שולחת לכתובת בארה"ב?

    השבמחק
    תשובות
    1. תראי, את מתארת פה מקרה חריג מאוד, הגיוני שהבחירות שתעשי יהיו עם מישהו שמתמחה בזה וטוב שכך. אני ממש לא חושבת שיש סיבה שאף אחת החליף את שגרת הניקוי שלה, לפעמים אפשר לשלב. כלומר, סבון זה לא פילינג ומי פנים זה לא מסכה. יש כל מיני מוצרים לכל מיני צרכים והחכמה היא למצוא את אלו שהכי נכונים לנו ולא סתם לקנות בשביל החידוש.
      אני מזמינה מהארץ דרך החשבון שלי בספורה לכתובת בארה"ב. חוץ מזה יש לי חברה דיילת (הזכרתי אותה בפוסט הניקוי הקודם עם הצמר גפן) שבאופן שוטף מגיעה לארץ וקונה לי מה שאני צריכה. מאוד נוח.

      מחק
  7. המסיר איפור לעיניים של קליניק לא רע בכלל והכי חשוב לא משאיר תחושת צריבה בעיניים לאחר שימוש, וגם הוא מוצר שכמעט תמיד יש עליו מבצע.
    לגבי המי פנים שלהם ובכלל הסדרה - פעם אהבתי יותר, עכשיו קצת פחות..זה ממש משתנה אצלי כל פעם..וזה בעיקר תלוי אם אני מגלה משהו שעושה לי את זה יותר...כרגע זה קלרינס אצלי וכבר די הרבה זמן.
    בא לי על הפדיות ניקוי האלו של שיסיידו...לגמרי !!
    אני עדיין לא בעלים של אף מוצר דרמלוג'יקה..אבל הקוסטמטיקאית שלי משתמשת במוצרים שלהם והם מרגישים מצוינים על העור.
    את הmicrofoliant הזה ניסיתי פעם-פעמיים בעבר אצל קרובת משפחה שהתארחתי אצלה שגם היא בעלת אוסף מרשים של מוצריהם. אני מניחה שיום אחד הוא גם יירכש, כרגע יש לי כל מיני אחרים טובים בשימוש.
    הניחוח של הורבנה גם אהוב עליי מאוד ואני צריכה לקפוץ ללאוקיסטן בקרוב לרכוש כמה מוצרי פינוק שאת תמיד מדליקה אותי לגביהם כאן ;)

    לגמרי פוסט מתאים לשבת בבוקר..מכאן אני רצה למרוח מסכה ופילינג לגוף.. איזה כיף !
    שבת שלום שתהיה ♥

    השבמחק
    תשובות
    1. לגמרי, והעיניים שלי מאוד רגישות ויש מסירים שזה פשוט זוועה להשתמש בהם.
      את מתכוונת למי הפנים האלו או האלכוהולים המוכרים יותר? אני בלי האלכוהולים לא מעבירה את הקיץ. על מי הפנים של קלרינס גם כתבתי בזמנו, פשוט מעולים! מכורה למי הפנים הירוקים שלהם, גם בתגובות פה עם רשף הזכרנו אותם.
      תשמעי, הפדים האלו של שיסיידו מעולים, כשתהיה לך הזדמנות לקנות אז שווה לך לנסות.
      איזה כיף שהקוסמטיקאית משתמשת במוצרים של דרמלוג'יקה, את יכולה להתנסות בכל המגוון שיש לה. גם את אהבת את המיקרופוליאנט? אני מחכה שתצוץ מישהי שתגיד שהיא לא נפלה ממנו, שיהיה מעניין...חחח
      מה אני יכולה לעשות, ל'אוקסיטן מסוכנים ממש, אני נכנסת לחנות ולא בא לי לצאת, ואת המדפים עם מוצרי הורבנה אפשר להעביר אלי כמו שהם...LOL

      מסכימה, שבת זה יום מושלם להתפנקויות ומסכות. תהני לך :)
      שבת נעימה ממי ♥

      מחק
    2. השתמשתי תקופה במי פנים האלכוהולים של קליניק גם במס' 2 וגם ב 3 ופשוט באיזה שהיא תקופה העור לא הגיב טוב. אני לא יודעת אם להאשים את מוצרי קליניק כי בדיוק שנה אחרי החלה לי תגובה דומה מתכשיר אחר אז ייתכן שזה משהו עונתי אצלי..בכל מקרה אני בעד לגוון וגם "להתגעגע" למוצרים אז אולי יום אחד עוד אחזור אליהם..
      את מי הפנים הירוקים של קלרינס שכתבת עליהם בעבר ושאתן מדברות עליהם כאן עוד לא ניסיתי..אני רוכשת את אלו שבארץ אבל מאוד סקרנית גם לגבי אלו..חבל שהם לא מביאים את המוצר הזה לכאן גם..טוב נו, יש אתרי און ליין - אנסה לחפש שם גם את הפדיות ניקוי של שיסיידו :)
      עוד לא גיבשתי דעה על המיקרופוליאנט...אני פריקית של ניחוחות מיוחדים ואני זוכרת שלא היה לו שום ריח אבל שהמרקם שלו היה סבבה..אני אצטרך לתת לו עוד כמה צ'אנסים ולהחליט..
      חח..איזה זה כיף זה מדף של לאוקיסטן משלך..אני בכלל חושבת שצריך בנוסף לחדר ארונות גם איזה "חדר סטנדים" בבית.. P:

      שיהיה שבוע נפלא :)

      מחק
    3. העור שלנו לגמרי משתנה עם הזמן ויש לו צרכים אחרים. גם אני בעד לגוון ולא תמיד צריך לחזור. יש מוצרים שהם טובים לנו לתקופה מסויימת, עשו את שלהם וזהו.
      מי הפנים הירוקים של קלרינס מדהימים, ממליצה לך בחום לנסות אותם. יש בסטרוברי אגב ויצאה להם גירסה בעיצוב חדש שמופיעה באתר שלהם.
      אם את מוצאת את הפדיות של שיסיידו באתר כלשהו אשמח אם תעדכני ;)
      בנוגע לריח, יש למיקרופוליאנט הזה של דרמלוג'יקה ריח, טבעי, מאוד טבעי מוזר כזה. אולי אם תנסי שוב תשימי לב. קשה לפספס.
      חדר ביוטי בבית, ממש סופר פארם משלנו, נפלא!

      מחק
  8. היה לי בעבר את הפילינג תפוז של ל'אוקסיטן והמרקם הגרגירי שלו היה המרקם הכי מושלם יותר מכל הפילינגים שניסיתי בחיי. גרגרים דקים דקים דקים שמתמוססים על הגוף. תענוג מושלם!

    השבמחק
    תשובות
    1. תענוג תענוג מותק, אבל ככה לבוא ולעשות חשק למוצר שאי אפשר להשיג?... לא יפה...P:
      הולכת להתנחם בפילינג האהוב שלי ;)

      מחק
  9. אני מאוד אוהבת את המסיר של קליניק- גם בגלל ההסרה המהירה איתו וגם בגלל העיצוב(נו, סגול... תמיד קונה אותי)
    פדים של שייסידו? הגבה התרוממה מעט, ואני תוהה האם הם מובילים טרנד חדש?

    השבמחק
    תשובות
    1. העיצוב של מסיר האיפור הז ממש יפה, אולי המוצר הכי יפה שלהם...
      מה הכוונה טרנד חדש? פדים של חברות יוקרה? לא נראה לי, אבל אם כן אני בטח אשמח ;)

      מחק
    2. כן- פדים... את יודעת הרגשה כזו שאחד מוציא אז כולם הולכים אחריו.
      אבל אולי אני סתם מפנטזת

      מחק
    3. טוב אני זורמת, מפנטזת יחד איתך............

      מחק
  10. מסכימה איתך לגמרי, עור נקי ומתוחזק כראוי מקנה מראה מטופח וגם יגרום לאיפור להיראות במיטבו. כמוך, אני מקפידה על ניקוי העור בוקר וערב, כאשר בערב הניקוי הוא יסודי יותר. זו ללא ספק מטלה, ולא ממש פינוק, אבל במקרה הזה המטרה מקדשת את האמצעים. לקח לי די הרבה זמן להגיע לדיגרת טיפוח מסודרת שתגרום לעור שלי להיראות טוב ולהיות חלק ומאז אני מתחזקת את התוצאה.
    המסיר הדו פאזי של קליניק מעולה, אני עוד מעט כבר בבקבוק השני שלו. באמת מוזר שהם כותבים לשטוף אותו במים...
    מי ההסרה האלכהוליים שלהם גם מככבים אצלי ולדעתי הם עושים את העבודה הטובה ביותר. לא אשכח את הפעם הראשונה שניסיתי אותם וכשהעברתי פד על הפנים ראיתי את כל ה"ליכלוך" ונדהמתי :)

    9$ לשקית של צמר גפן בהחלט לא זול, אבל גם לא ממש יקר בהתחשב בעובדה שמדובר במוצר איכותי ומפנק.

    את מוצרי הדרמולוג'יקה עדיין לא יצא לי לנסות. הפילינג ממש מסקרן אותי ואם מדובר במוצר "ביצועיסט" אז הייתי משקיעה באחד כזה.

    בכל מה שנודע למסיכות הניקוי, אני לרוב פשוט שוכחת להשתמש בהן ובשלב כלשהו פשוט הפסקתי לקנות כאלו. האחרונה שהייתה לי הייתה של קליניק וגם כשהעור שלי היה בתקופות הפחות יפות שלו לא שמתי לב שהיא עושה משהו.

    מוצרי הטיפוח לגוף עם ריחות "טעימים" הם אחת ההתמכרויות הגדולות שלי! גם אני מאוד אוהבת את הריח של סדרת VERBENA של לאוקסיטן ויש גם את CHERRY BLOSSOM הממכר שמתישהו יהיה שלי.

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון, ניקוי זו מטלה, אבל מטלה הכרחית ששכרה בצידה. לצערי לא כולן מבינות עד כמה זה חלק מהותי בשגרת הטיפוח.
      מסיר איפור מוצלח מאוד הקליניק, עד עכשיו הייתי צמודה רק לדו פאזי של לנקום.
      מה שתיארת זו השטה הכי טובה לבחון עד כמה מי הפנים האלכוהולים האלו מוצלחים, את כל הג'יפה שלא קלטנו שיש לנו עדיין על העור הם מסירים!

      יש מצב שאפשר להשיג דוגמיות של המיקרופוליאנט הזה של דרמלוג'יקה, אם כן אז שווה לנסות, מוצר מדהים.

      זו בדיוק הבעיה עם מסכות, שוכחים להשתמש בהן. בשביל שזה לא יקרה לי אז קבוע בכל יום שבת כשאני קמה מתמרחת באחת כזו. היום זה כאילו אוטומטי נעשה, אני אפילו לא חושבת על זה. אם את לא מרגישה את ההשפעה של המסכה אז ברור שהיא לא אפקטיבית עליך.

      כן, הסדרות של ל'אוקסיטן מפנקות, הריח תמיד הורס וזה הופך את כל המטלה הזו לסוג של חוויה מפנקת.

      מחק
  11. יקירתי, פוסט כלבבי.
    שני מוצרים שמסוגלים לגרום לי להתנשף כמו הכלבים מהניסוי של פבלוב, הם מי פנים וג'ל פנים. או בעצם כל מה שקשור לעולם הניקוי/חיטוי/טיהור.
    אני פשוט אוהבת אותם - את הבקבוקים עם הנוזל השקוף, הכחלחל או הירקרק.
    את הג'לים (מתעבת חלב פנים) עם ניחוחות הפרי הפרשיים והטרופיים.
    זה, חוץ ממדף הבשמים, המדף האהוב עלי בכל פרפומריה ודרגסטור. סוג של שדה פרחים מלבלב:)))))
    ועכשיו לתכל'ס: אני לא מבינה איך את מסוגלת להשתמש במס' 3 של קליניק, זה פאקינג הארד קור של מבשלת אלכוהול. אני גם עם ה 2 בשנים האחרונות, מתמתנת. למען האמת, אני ממש עכשיו עומדת לסיים בקבוק של מס' 2, מסכימה איתך שבקיץ הוא נהדר, הפנים מרגישות כמו אחרי גיהוץ, אבל לאחרונה גם הדרגה הזו חזקה לי מידי ואני עם עור מעורב שבקיץ נוטה לשמן. לגבי ה mild ones, זוכרת שכתבתי על משהו דומה כשסקרתי את הסדרה של גרלן, איכשהו הם נעימים אבל משהו בהם מרגיש לי כבד. בגלל זה הם מושלמים בעיני לבעלות עור יבש, בדיוק כמו חלב פנים.
    בכל מקרה מי הפנים הבאים שהחלטתי לרכוש הם אלו מסדרת האשכולית האדומה של ניוטרוג'ינה. ניסיתי קצת מחברה שנתנה לי וממש אהבתי, הם מאד פרשיים ולא חזקים. והריח - הורס!!!!
    לגבי הפילינג של דרמלוג'יקה אחד המוצרים ה-מ-ד-ה-י-מ-י-ם עלי אדמות! אני כל הזמן רוצה לקנות מחדש, (רכשתי לפני כמה שנים בגרמניה), אבל המחיר, אוף, המחיר:(((( מה שבטוח, מתישהו המוצר הזה חייב לחזור למדף הטיהור שלי.
    מסיר האיפור של קליניק - מצוין! אבל לא מצאתי בו משהו ששונה ממסירי איפור אחרים באותה פורמולה. אני כרגע עם הגרנייה הכחול וממש מבסוטית, גם בהקשר לכמות. את הסכומים הגבוהים, מעדיפה להוציא על מוצרים שהם באמת יחידי סגולה - ראה הפילינג של דרמלוג'יקה.
    את מסכת הניקוי של דקלאור אינני מכירה, אבל מכירה הרבה מוצרים אחרים של החברה הנפלאה הזו. אגב ניקוי - השמן ההידרופילי שלהם נהדר וגם מי הפנים הוורדרדים לעור רגיש. לפני הרבה שנים השתמשתי בסבון ניקוי שלהם אבל הוא עשה לי אלרגיה אולי משהו מאז השתנה?! מה שבטוח הבקבוקים מלאים בשיק והכמות מכובדת.

    טוב מותק, נהניתי מאד,
    נשיקות...

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, מעולה מותק!
      חחח, איזו אנלוגיה פבלובית דפקת פה! אגב, גם אני לא מתחברת לחלב פנים...
      אני אמיצה! סתם... באיזשהו שלב מי הפנים מס' 2 כבר לא היו מאוד אפקטיבים עלי ולכן עברתי למס' 3 ואני כבר כמה שנים איתם. מאוד מרוצה. אבל כמו שאת מתארת - הם מייבשים ולכן הם בשימוש קבוע אצלי רק בקיץ כמו שציינתי בפוסט. על מי הפנים שכאן אי אפשר לומר כבדים, הם כל כך עדינים שלמי שאין עור רגיש/יבש בכלל לא תרגיש כלום איתם.
      תשמעי, אני זוכרת כשהשיקו את הסדרה של האשכולית האדומה של ניטרוג'ינה וקיבלתי את המוצרים. לא מיהרתי להשתמש בהם ואז התחילו להופיע סקירות מהללות ומשבחות שזה סיקרן אותי. והתחלתי לנסות אותם אחד אחד והריח הכל כך דומיננטי שלא לדבר הנוראי לטעמי, פשוט הרג אותי שלא הייתי מסוגלת להשתמש בהם... אני יודעת שיש כאלו שמתות על הסדרה הזו, אני לא.
      את מתכוונת לדו-פאזי הכחול של גרנייה? הוא באמת מוצלח אבל סופר שומני ולכן אני לא נהנית להשתמש בו.
      גם אני מתה על דקלאור, פשוט הרוסה על המוצרים, הריחות, פחות על המחירים... מתה על עיצוב המוצרים שלהם, פינוק טבעי כזה.

      כיף לשמוע, נשיקות חזרה :)

      מחק
  12. הפדים של שיסיידו עושים חשק שיעלו. מצד שני, אני קצת חוששת לגלות את המחיר, כי בארץ לוקחים את המחיר בחו"ל, כופלים בשניים ואז נותנים 20% הנחה.
    לאוקסיטן זה לגמרי פינוק... כל פעם אני נכנסת לחנות שלהם ברמת אביב, מנסה להבין מי נגד מי ואז יוצאת כי אני לא מצליחה להחליט מה מוצא חן בעיני (אני גם לא מצליחה להחליט אם אני מוכנה לשלם סכום כזה עבור סבון/פילינג/קרם ידיים).

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, ניתוח מדויק! המחיר בארץ של הפדים בטח יהיה כזה מופרך שמראש ברור למה הם לא מביאים את זה לפה...
      מבינה אותך לגמרי, אם כבר משלמים כאלו מחירים אז כדאי לדעת בדיוק מה אנחנו רוצות ועם מה בא לנו להתפנק.

      מחק
  13. העור שלי בזמן האחרון ממש בוגד בי, כנראה שאחרי כל תקופה טובה שלו חייבת לבוא אחת גרועה ;( בא לי לנסות את המוצרים של דרמלוג'יקה, המוצר שהמלצת עליו נשמע לי מעניין

    השבמחק
    תשובות
    1. זה לגמרי תקופות, אני יודעת שעונות המעבר הן הכי בעייתיות אצלי ואז מגיע זמן "ההתאמות".
      הפילינג אורז הזה נהדר, באמת מגיעות לו התשבחות שמקבל בכל מקום.

      מחק
  14. זוכרת את הפוסט שלך על הנושא, זוכרת את תגובתי? יכול היות שמישהו שם בשיסיידו חשב עלי כשקבע את גודל פיסות צמר הגפן? ;)

    סופש נפלא, למרות התמונה בגוסטייל מניחה שעדיין לא אזהה אותך אם תבואי מולי אז עדיין החובה עלייך. לא מאמינה שטרם נפגשנו..............................

    השבמחק
    תשובות
    1. כשאת חושבת על שיסיידו והם חושבים עליך זה הכי win-win situation :)

      אני בקושי מזהה את עצמי שם ;)

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails