4 באוקטובר 2012

לוק מהיר ומודגש



המראה המינימלי המהיר שכל אחת מאמצת לעצמה מתאים את עצמו בדרך כלל גם לעונה. המעבר מהקיץ לסתיו באופן טבעי גורם לנו בהדרגה להיפרד מהמוצרים הצבעוניים והבוהקים ולעבור לצבעים מודגשים ועמוקים יותר. הסקין שלנו עוד סמוק מהשמש שלא באמת עוזבת אותנו כשמתחלף השעון, כך שבסיס קל או לחותי מחזיק יותר מעמד מאשר בתקופת הלחות האימתנית של הקיץ. וכמובן הניחוח שלנו יכול להיות יותר מודגש ועוצמתי בלי להכביד.
אז על בסיס המאסטים המינימלים שלי בחרתי להפעם מוצרים שממש קל ומהיר להשתמש בהם, הם לא דורשים מיומנות מיוחדת ועדיין "מספקים את הסחורה" בצורה נפלאה ובנוסף נוחים לנשיאה בתיק האיפור. הם מרגישים נכונים לעונת הסתיו הנוכחית, אבל האמת שהם מוצלחים ומתאימים לכל עונה...

מייק אפ שאנל: מהיר וטבעי

אם בעבר מישהו היה אומר לי שאני לא רק אוהב מייק אפ סופר קליל על בסיס מים אלא גם אאמץ אותו בשוטף, הייתי צוחקת לו בפרצוף. אבל המציאות מראה שזה בדיוק מה שקרה עם ה- Vitalumiére Aqua של שאנל. אין לי מושג מה בדיוק קרה פה, אבל המייק אפ הקליל הזה עשה במקרה שלי את העבודה, למרות החיבה הידועה שלי לכיסוי בינוני. אז מדובר על מייק אפ שמגיע בבקבוק פלסטי מלבני בעיצוב שאנלי קלאסי, מאוד נקי ומאוד פרקטי לנשיאה גם כי אטום בסגירה וגם כי הוא חסר משקל. הוא נוזלי דליל בעל SPF 15 עם כיסוי קל שאפשר לבנות לכמעט בינוני למראה מלוטש יותר של הסקין. הוא דורש ניעור טוב לפני השימוש בשביל שהפורמולה תהיה אחידה ויציבה. אני נהנית להניח אותו עם האצבעות ולא עם מברשת כמו שאני רגילה. יש לו ניחוח נעים. הגימור שלו הוא מאט-טבעי ולמרות שאין באמת צורך אני מוסיפה פודרה מאירה/שקופה מעל לקיבוע. פשוט אי אפשר לראות אותו, הוא נטמע בסקין והמראה כל כך טבעי שזה נפלא. העמידות שלו יפה יחסית לאופי הקליל שלו ובימים קצרים ולא ממושכים הוא יהיה הבחירה הטבעית עבורי. המייק אפ הזה יתאים לדעתי לכל סוגי העור למעט בעלות עור יבש שסביר שיעדיפו מייק אפ לחותי יותר. האופי הקליל שלו בשילוב המריחה עם האצבעות והתוצאה הנהדרת והאחידה הפכו את מלאכת הנחת המייק אפ למשהו הרבה יותר מהיר ממה שאני רגילה, יכול להיות שזה מה שעשה לי את זה. וואו.

האמת שהזכרתי את המייק אפ הזה כשכתבתי על המייק אפ Invisible של אסתי לאודר. הם שייכים לאותה הקטגוריה ובהחלט מובילים אותה. הבדלים קלים אפשר למצוא בין שני המוצרים (חוץ מהמחיר כמובן...): הלאודר קצת יותר דליל מהשאנל, לשאנל יש קצת יותר כיסוי מהלאודר שנטמע בסקין לחלוטין, הגימור של הלאודר טבעי יותר מהשאנל שנוטה למאט, השאנל קצת יותר עמיד מהלאודר, לשאנל יש SFF 15 הלאודר ללא SPF, הלאודר מוצע בארץ ב- 9 גוונים (מתוך 16) והשאנל ב- 6 (מתוך 9). מי שמחפשת פתרון מהיר וטבעי יכולה ליהנות מכל אחד מהם בהתאם להבדלים הקלים.

קרם BB סמאשבוקס: שחקן ראוי בתחרות

מי שמחפשת בסיס קליל ומהיר אבל לחותי יותר, יכולה למצוא מזור ב- BB Cream (פוסט עם הסבר מה זה BB). בין שלל קרמי ה- BB שיצאו לאחרונה, מוצלחים יותר ופחות, כחלק מטרנד גלובלי, השיקו בסמאשבוקס קרם BB בשם Camera Ready עם SPF 35. השם של המוצר מזכיר לכן משהו? לי הוא ממש מזכיר את קטגוריית ה- HD במייקאפים שהייתה בשיא תהילתה לפני מעל שנתיים. אז מדובר על קרם BB שמגיע בשפופרת נוחה לשימוש ולנשיאה, עיצוב שמזכיר את הפריימרים המוצלחים של המותג, רק יותר נמוך ושמנמן, שמנמוך כזה... חשוב לציין שהוא מגיע בכמות של 30 מ"ל כמו מייק אפ בניגוד ל- BB קלאסיים אחרים שמגיעים בגודל של 50 מ"ל. בכל מקרה, ה- BB הזה מאוד פשוט לשימוש, יש לו פורמולה יציבה, לחותית במידה, שנמרחת באחידות גם על אזורים בעייתיים, כמו פיגמנטציה בסקין. הניחוח נעים ואינו מעיק, הגימור טבעי מבריק ומספיקה פודרה שקופה קלילה לנטרול הברק הזה. העמידות כמו של כל BB ממוצע, לא גבוהה אבל בהחלט סבירה. אפשר לשפר את העמידות בעזרת פריימר לפנים, אני מסתפקת בעמידות המקורית, מספיקה לי בהחלט. המוצר הזה מגיע בחמישה גוונים מ- Fair ועד Dark כאשר אני מניחה שהגוונים הפופולריים בארץ יהיו הגוון השני Light והגוון השלישי Light/Medium. חשוב לשים לב שהפער בין שני הגוונים האלו מהותי יחסית ולכן כדאי לבדוק איזה מהם קרוב יותר לגוון הסקין במיוחד לאור העובדה שהגוונים אינם דוהים לאחר ההנחה במקרה הזה.  בסה"כ מדובר על BB מוצלח שמהווה פתרון מהיר, טבעי ומחמיא, בהחלט מוצר ראוי בשוק ה- BB התחרותי בו יש גם לא מעט נפילות.

מסקרה אסתי לאודר: ביצועיסטית פייבוריטית

שלל המוצרים לאיפור העיניים המסקרה היא החשובה ביותר לטעמי ואני לא אוותר עליה בכל יציאה מהבית. אחת המסקרות המוצלחות בשוק שהזכרתי אותה כבר לא מעט בבלוג היא ה- Sumptuous של אסתי לאודר ובהחלט הגיע הזמן שתקבל במה משלה פה. המסקרה הזו מלווה אותי כבר שנים רבות On/Off לצד מסקרות אחרות חדשות שצצות כמו פטריות אחרי הגשם. אבל למרות כל החידושים היא מצליחה להיות בהחלט אחת מהפייבוריטיות שלי ולשרוד לאורך זמן על שלל עיצוביה שהשתנו במשך השנים. אז נכון להיום העיצוב הוא מוזהב נקי עם פס כחול כהה במרכז, השארית האחרונה אולי מהעיצוב הכהה של פעם, עיצוב נקי ויוקרתי, לא הייתי מצפה לפחות מזה מהמותג. הפורמולה יציבה ואינה סמיכה או דלילה מדי ובעלת ניחוח רגיל של מסקרה, לא מבושמת או משהו. היא מוגדרת כמסקרה מעבה והיא אכן כזו, מעבה ואף מאריכה את הריסים, מעניקה ווליום מרשים. למברשת צורה משולשת והיא מחודדת יותר בקצה כך שמתאפשר להגיע לשורשי הריסים ביתר קלות. זו לא מברשת עגולה קלאסית ופשוטה, אני חושבת שצריך להבין איך להשתמש בה לקבלת התוצאות האולטימטיביות. בשימוש נכון התוצאה היא של ריסים כמו מניפה, המברשת מפרידה היטב את הריסים וניתן באמצעותה לקבל ריסים מודגשים יותר משכבה אחת לשנייה בלי שהריסים ידבקו. באווירת הסתיו והמראה המהיר בחרתי בגוון החום של המסקרה הזו שהרבה יותר חם וטבעי ממסקרה שחורה. הגוון החום שלה כהה מאוד ומדגיש נפלא את הריסים, הביצועים שלה לא נופלים בכלום מהמסקרה בגוון השחור הקלאסי. כך שהיא משתלבת נפלא בלוק גם אם לא התאפרתי בעיניים בכלל.  אגב, קיימת גם גרסה עמידה במים (Waterproof) למסקרה הזו, ובתור מי שממש לא מתחברת למסקרות עמידות, למסקרה הזו יש את הגרסה המוצלחת ביותר לטעמי בקטגוריה. כך שמי שמחפשת מסקרה כזו כדאי לה להתחיל ב- Sumptuous.

סטיינים סמאשבוקס: נכנסים לאווירת הסתיו

מקומם של מוצרי השפתיים שמור תמיד בכל לוק הכי מהיר. הליפ סטיינים למיניהם שמגיעים בצורה של שפתון, גלוס וטוש/עיפרון ויוצרים מראה של שפתים מוכתמות, הפכו בשנה האחרונה לפופולרים במיוחד וההייפ סביבם לא נרגע לבינתיים. גם סמאשבוקס שידועים בשפתונים המוצלחים שלהם הצטרפו לחגיגה והוציאו טושים-סטיינים כאלו בשם Limitless Lip Stain& Color Seal Balm. לסטיינים האלו יש מצד אחד טוש באמצעותו צובעים את השפתיים ובצד השני באלם לחותי שגם אוטם ומקבע את הגוון. ההמלצה שלי היא את המסגרת לעשות עם הקצה של הטוש ואת שאר השפתיים למלא עם הצד שלו למריחה כמה שיותר אחידה ובסיום להוסיף את הבאלם השקוף שמגיע באותו הגוון. אז הטוש הזה נהדר, ציפיתי שיגרום ליובש מסוים כמו עם מרבית הטושים אבל יובש רציני לא ממש הגיע. האמת שהוא לא ממש מתייבש על השפתיים אחרי המריחה כמו טושים של מותגים אחרים, כך שלמעשה אני מוסיפה את הבאלם כשהטוש עוד מרגיש "רטוב" על השפתיים. לא הייתי מוותרת על הבאלם במקרה הזה כי הוא בעצם זה שדואג למראה האחיד ולגימור היפה. כמו כן הוא נעים יותר למגע ועוזר לעמידות המרשימה של הסטיין הזה. במידת הצורך מאוד קל לחדש את הסטיין הזה ולהביא למראה אחיד, זה לא נראה תלוש כמו שקורה לפעמים עם סטיינים מייבשים. כמובן שחשוב להקפיד לסגור היטב את המכסה על מנת שהטוש לא יתייבש בעצמו. המוצר הזה מגיע בששה גוונים בלבד והייתי שמחה אם היו עוד כי בהחלט מדובר על מוצר מוצלח. בחרתי בשני הגוונים שהכי אהבתי שיכניסו אותנו לאווירת הסתיו. ה- Guava שהוא גוון כתום אדום בולט מהמם, מאוד אופנתי ומאוד מושך את תשומת הלב לשפתיים ובמראה מהיר ודי ערום זה נפלא. מאוד נשי ומאוד מחמיא. הגוון השני הוא ה- Berry שהוא בגוון סגול פטל כהה, מאוד דרמטי ואופנתי, גוון שזה הזמן להתחיל ולאמץ כי ילווה אותנו גם בחורף. לייק!

בושם Chloé: פרשי-מתקתק עוצמתי

גם אם אנחנו הכי ממהרות וגם בלוק הכי מינימלי, הבושם תמיד יהיה נוכח, הוא לא גוזל שום זמן. לקראת הסתיו השיקו Chloé גרסה שלישית EDT לבושם מסדרת ה- LOVE, Chloé בשם Eau Florale. אני מאוד אוהבת את בשמי המותג וגם את הגרסאות העונתיות שלו, איכשהו יצא שרוב הבשמים של המותג מעולים לטעמי, כאילו קשה להם להוציא בושם גרוע או אפילו סתמי ומשעמם... הבושם הזה מוגדר כקליל, פרחוני ופודרתי. אז קליל זו ממש לא הגדרה מדויקת לטעמי. זהו אולי בושם פרחוני ופודרתי אבל מאוד מודגש ודומיננטי. מריחים אותו מרחוק, אין צורך להתקרב. הוא מאוד נשי ומאוד עגול ולפי המותג מורכב בין היתר מאפונה, תה ירוק ופודרה (פודרה?...). אני לא יודעת לגבי המרכיבים האלו אבל אני הייתי מגדירה את הניחוח הפרשי הזה כטלק פירותי שחודר לחושי הריח בצורה עמוקה, יש שיגידו שזה ניחוח מדהים ומפתה ויש מי שזה אולי יזכיר להם ניחוח של שירותים מפונפנים. מה שבטוח זה שמהרגע שהתחלתי להשתמש בו שואלים אותי מה זה הריח המדהים הזה (לכו תדעו, אולי אסוציאציות מסוימות עושות טוב לאנשים, ממש כמו עם הבושם הסקסי BODY של ברברי, מי יודע...). למרות שהניחוח ממש לא סתווי קלאסי לדעתי, אולי בגלל המתקתקות והעוצמה שלו הוא מתאים עכשיו, בקיץ יש מצב שהוא היה טו מאץ'. העיצוב של הבושם דומה לשתי הגרסאות הקודמות, בקבוק זכוכית מלבני שקוף בגוון ניוד עם מכסה מוזהב ושרשרת עדינה שמחברת ביניהם. עיצוב נקי, אולי מדי, מזכיר לי בקבוקי אפטר שייב של פעם. אבל התרגלתי לזה כבר מהבקבוקים הקודמים, הוא קטן וחמוד  אז לטעמי העיצוב די נטול סממנים נשיים מובהקים בניגוד לניחוח הסופר נשי וסופר מודגש. רק תעשו לעצמכן (ולסובבים אתכן) טובה ואל תהיו נדיבות עם הבושם הנפלא הזה, מספיק מעט ממנו בשביל שיפיץ ניחוחו ותהילתו לעולם.




ID

Vitalumiére Aqua
Ultra-Light Skin Perfecting Makeup
Instant Natural Radiance
B30 Beige
גודל: 30 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 350 ש"ח

Camera Ready BB Cream
Light/Medium
גודל: 30 מ"ל
ייצור: קנדה
מחיר: 195 ש"ח
Limitless Lip Stain& Color Seal Balm
Guava, Berry
גודל: 2.5 גרם
ייצור: ארה"ב
מחיר: 115 ש"ח

Sumptuous Mascara
Bold Volume Lifting Mascara
Brown #2
גודל: 6 מ"ל
ייצור: בלגיה
מחיר: 161 ש"ח

LOVE, Chloé
Eau Florale
גודל: 75 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 576 ש"ח

הבהרה / גילוי נאות: המוצרים שבחרתי נשלחו אלי מהחברות


Print Page

69 תגובות:

  1. אם הכל זה טיימינג, אז הפוסט הזה הוא בול!

    השבמחק
  2. ה-BB של סמאשבוקס באמת נראה מצויין, אם כי המחיר קצת יקר עבור מוצר שמשמש אותי בעיקר לימי שישי-שבת שבהם אני לא ממש יוצאת מהבית...
    אני מאוד אוהבת את ה-BB של אנה לוטן (חברה עם שירות לקוחות מצויין, ששולחת בשמחה דוגמיות בשפע). הוא גם יקר (כ-160 ש"ח) אבל יותר קל לי לשלם את זה כשאני מקבלת שירות מעולה.

    השבמחק
    תשובות
    1. טלי, שיקול המחיר בהחלט חשוב ביותר עם כל מוצר.
      אין ספק ששירות לקוחות טוב/רע יכול לעשות הבדל מהותי בהחלטה שלנו לרכוש מוצר זה או אחר. זה אחד הפרמטרים החשובים ביותר עבורי.

      מחק
    2. לגמרי. זה כמו שאם אני יושבת במסעדה ונהנת משירות אדיב, אני אתן טיפ נדיב. ככה גם בכל דבר - שירות טוב הוא בעל ערך.
      אם לא היינו מוכנות לשלם טיפה יותר עבור שירות טוב לא היינו מקבלות אותו אף פעם.

      מחק
    3. נכון, שירות הוא בהחלט בעל ערך חשוב מאוד.
      אני לא ממש בטוחה שיש קשר הדוק בין מחיר גבוה לשירות. כלומר, זה יותר עניין של תחרות, אם לא נהיה מרוצים נעבור לנותן שירות אחר, למפעיל סלולרי אחר, לבנק אחר, לסופרמרקט אחר וכמובן - רשתות קוסמטיקה וכו'.

      מחק
  3. מצטרפת למיפז - באמת טיימינג מעולה!
    מזמן לא הגבתי כאן אע"פ שקראתי את כל הפוסטים.
    רציתי לנסות את המייקאפ הזה של שאנל אחרי כל הביקורות הטובות שהוא קיבל ברחבי הרשת אבל העור שלי יבש אז בחרתי ב Vitalumiére הרגיל שיושב עלי בול.

    אני בדיוק בחיפוש אחרי מסקרה חומה אז נראה לי שזו של אסתי לאודר היא אופציה מצויינת.
    תודה על הפוסט, חג שמח ושנה טובה ומוצלחת!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה שרון!
      העיקר שהגעת עכשיו ;)
      נכון, לעור יבש השאנל אקווה הזה ממש לא אידיאלי.
      אגב, ניסית את המייק אפ החדש של איב סן לורן, הטוש אקלה? נראה לי שמאוד תאהבי אותו.
      המסקרה הזו מדהימה, צריך לתת לה לעבור 2-3 שימושים בהתחלה כמו כל מסקרה אחרת ואז אפשר להתרשם ממנה באמת.
      חג שמח גם לך!

      מחק
    2. קניתי את האיב סן לורן החדש בשבוע שעבר :-)
      את צודקת, אני בהחלט מאוד מאוד אוהבת.

      מחק
    3. שמחה לשמוע, תתחדשי!

      מחק
  4. אני חייבת לנסות את המסקרה הזו, כבר שנים אני מחפשת את המושלמת שלי...
    כרגע אני משתמשת באחת של bourjois וב-DNA של סמאשבוקס, ומשתיהן אני לא בהתלהבות יתר...

    http://laceandchiffonblog.blogspot.co.il/

    השבמחק
    תשובות
    1. זו בהחלט אחת המסקרות המוצלחות שיש, לא דומה בכלל לשתיים שהזכרת.
      חשוב לזכור שעל כל אחת מסקרה עובדת אחרת, לוקח זמן עד שמוצאים את זו שהכי מתאימה לנו :)

      מחק
  5. אנונימי4.10.2012, 14:38

    הי דנרה,
    אין על הפוסטים שלך!!!!
    שאלה קטנה, האם יש לך חוות דעת על המייק אפ החדש של איב סן לורן (ורד ספיבק נתנה המלצה חמה באתר mako )?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :))
      כתבתי עליו עוד לפני הכתבה במאקו:
      http://danrasvault.blogspot.co.il/2012/09/blog-post_12.html
      בהחלט מייק אפ נפלא.

      מחק
  6. דנרה, התיאור שלך את הבושם, נפלא! בלי שום קשר לבושם, נהניתי מכל משפט. מיד עלו בראשי דמיונות של הריח. בהחלט עשה חשק ללכת ולהריח. מעולם לא היו לי בשמים של קלואה, הרחתי בעבר את ההוא עם הסרט מספר פעמים, היה לי נעים אבל לא הרגשתי שנפלתי. את ניחוחות ה love עוד לא יצא לי להריח.
    לגבי המסקרה, הסקרה הזו בהחלט מן המעולות. היה לי אותה פעם, בשחור. מעניין לנסות מסקרה חומה, בכזה גוון לא התנסיתי אף פעם, תמיד נאמנה לשחור. מכיוון שהג'י נואר של גרלן בה אני מאוהבת נואשות לא מגיעה בחום, האסתי לאודר היא בהחלט אופציה.
    שאנל - מייקאפ נהדר, אבל באמת מאד קליל. שמעת על הפרפקשיין לומייר?
    הסטיינים - עם כל ההייפ שמסביב, סטיינים של אף חברה הם לא ממש הקאפ אוף טי שלי.

    יאללה עוד חג שמח אחד ודי:)
    דנה:)

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף לשמוע ועוד מחובבת בישום כמוך! :)
      נראה לי שאת מתכוונת לבושם הקלאסי שלהם שהרחת, אני הרוסה עליו יותר מכל הגרסאות.
      מסקרה מדהימה וכמובן ששחור זה הכי פופולרי. אני במהלך היום בדרך כלל לא משתמשת במסקרות שחורות כי הן מאוד בולטות עלי, כתבתי על זה די הרבה בבלוג. אגב, גם במסקרות החומות יש גוונים שונים של חום, זו מאוד כהה למשל.
      את השאנל פרפקשיין לומייר יש לי וגם העליתי לא מזמן תמונה שלו בפייס בלוק של ראש השנה.
      הסטיינים זה בהחלט לא לכל אחת.

      חחח, חג שמח דנה!

      מחק
    2. בכייף מותק, כשמגיע אז מגיע!
      איך הפרפקשיין לומייר? עשית עליו סקירה? הבנתי שיש לו כיסוי מלא- בינוני. שהביקורות טובות.
      את יודעת, לפני הרבה שנים השתמשתי רק במייקאפים של שאנל. היה להם אחד, אינני זוכרת את שמו, בבקבוק זכוכית עבה, צורת גליל נמוך כזה, מכסה שחור, ובלי משאבה, לא הכי נוח שבעולם, החומר יוצא ישירות החוצה, אבל מייקאפ הורס. וגם השתמשתי בפודרה מייקאפ שלהם. מאז זנחתי אותם בגזרת המייקאפים, חשבתי לחזור אחרי שאסיים את הפריור של גרלן.
      הבושם הזה של קלואה באמת טוב, אבל שוב, כפי שכתבתי הוא עדיין לא הצליח לסחרר אותי לחלוטין.

      מחק
    3. על הפרפקשיין לומייר לא כתבתי סקירה, אני פשוט לא מתה עליו בכלל. הוא עם כיסוי בינוני אבל מאט מדי לטעמי ומאוד לא נוח למריחה אחידה.
      היו להם כמה בתיאור הזה אבל אני מהמרת שזה המאט לומייר והוא בהחלט נהדר!
      שווה בהחלט לקחת דוגמיות מהמייקאפים בשביל להתרשם מה עובד עליך הכי טוב.

      מחק
    4. אנונימי5.10.2012, 11:54

      @דנה - שם המייק של שאנל שאת מתארת הוא teint innocence - הוא אינו מיוצר יותר. האקווה מחליף אותו.

      מחק
  7. אנונימי5.10.2012, 7:15

    האם הגוונים של שאנל שהגיעו לארץ הם ורודים או צהובים?
    אני קצת ורודה, בערך 02 בלנקום טיינט מירקל ולאחרונה לא מצליחה למצוא את הצבע שלי במייק אפים אחרים או צהוב/כתום מדי או שנראה אפור ומת ( הצבעים ה*נייטרלים*)

    השבמחק
    תשובות
    1. רוב הגוונים הם נייטרלים.
      שמתי לב שאת רוב תתי הגוונים הורודים והצהובים שאנל לא מביאים לארץ, לא רק במייק אפ הזה אלא גם באחרים.
      נסי את מס' 20 ותראי אם הוא מתמזג טוב, בגלל שזה מייק אפ דק מאוד יכול להיות שזה יספק אותך.

      מחק
  8. מיכאלה5.10.2012, 10:01

    דנרה, איזה כיף שהקיץ מאחורינו... פוסטים על סתיו הכי משמחים אותי.
    המייק אפ הזה נוסה על ידי בספורה ואהבתי אותו.
    בינתיים הלנז׳רי דה פו מספק את כל צרכיי ועבר את מבחן הקיץ בהצלחה יתרה.
    הסטיינים מסקרנים והבושם נשמע הורס, אם כי אולי דומיננטי מדי בשבילי. זו הגרסא השלישית ל-love? לא עומדת בקצב. מהי הגרסא השניה? אני אוהבת את המקור מאד.
    חג שמח !

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, בעיקרון הקיץ מאחרינו, בשעות הצהריים עדיין מרגישים אותו יופי...LOL
      המייק אפ הזה נפלא, שונה מהלנז'רי המדהים.
      הסטיינים בהחלט מפתיעים, הרוב מייבשים לי ממש את השפתיים.
      אכן זו גרסה שלישית לבושם. הראשון היה love, chloé השני love, chloé, eau intense ועכשיו השלישי love, chloé, eau florale.
      חג שמח!

      מחק
  9. רשומה מעולה... כשראיתי את התמונה של הלייפסטיינס הייתי בטוחה שמדובר בטושי מרקרים... :-/

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה :)
      חחח, בהחלט נראים כמו מרקרים, נו טוב, הם סוג של... ;)

      מחק
  10. אנונימי6.10.2012, 7:48

    אם היה לי את העור של הבחורה מהסרטון, לא הייתי שמה בכלל מייקאפ...
    דנרה, איזה מייקאפ מומלץ עכשיו לקראת החורף לבעלת עור יבש כמוני?

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, קחי בחשבון שדרך המצלמה ועם התאורה הכל נראה טוב יותר ;)
      הייתי ממליצה לך לנסות את הגרלן פרור גולד ואת המייק אפ טוש אקלה החדש של איב סן לורן. על שניהם יש סקירות בבלוג.

      מחק
    2. אנונימי6.10.2012, 17:54

      איך אני מגיעה אל הסקירה הספציפית הזו ישירות?
      דנרה, לך יש עור שנוטה לשמנוניות ממה שאני קוראת בבלוג, איך את יודעת על המלצה לעור יבש?
      שמעתי על ניוד של דיור כמייקאפ טוב לעור יבש, יצא לך להתנסות בו?

      מחק
    3. יש רשימת תוויות בטור השמאלי, פשוט לחצי על שם המותג ויעלו לך כל הפוסטים איתו.
      נכון, העור שלי רגיל ובקיץ נוטה לשמנוניות. מן הסתם קל להבחין בין מייקאפים עשירים ולחותיים לכאלו אויל פרי או יבשים יותר באופיים.
      הדיור ניוד מייק אפ נהדר ובהחלט יכול גם להתאים, יש עליו גם סקירה בבלוג. ובכל מקרה בקרוב יוצאת למייק אפ הזה גרסה חדשה אז שווה לחכות.

      מחק
  11. הסטיינים נראים מעניינים, אבל איכשהו האסוציאציה שלי לסטיינים שנראים כמו טוש היא לא כל כך טובה.
    המייקאפ של שאנל מסקרן אותי, במיוחד לאור כל ההייפ שהיה סביבו (והשבחים...). מסקרות של אסתי לאודר דווקא פחות מדברות אליי, אני אפילו לא יודעת למה.
    וממשיכים במגמת הבישום - דווקא את רוב הבשמים של Chloe לא אהבתי (שזה לא מפתיע, לאור העובדה שאני לא אוהבת את רוב הבשמים).

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, סטיינים מגיעים בכל מיני צורות, מאמינה שיום אחד תנסי בעצמך ותתרשמי אם את אוהבת את האפקט.
      בהחלט מייק אפ מוצלח למי שמחפשת כיסוי קל, שווה לך לקחת דוגמית ולהתרשם בעצמך.
      באמת מעניין למה זה ככה לך עם המסקרות שלהם, אבל לכל אחת יש מוצרים שלא בא לה עליהם בלי סיבה של ממש, לי יש לא מעט כאלו...LOL
      חחח, איזה בושם את הכי אוהבת? מצד אחד בישום זה באמת עניין של טעם וחיבור אבל מצד שני את רובם לא אהבת? מעניין כי הם יחסית פופולריים.

      מחק
    2. אני אוהבת את Be Delicious של DKNY. אני לא אוהבת ריחות שמעמיסים עליי - זה גורם לי ישר לתחושת בחילה. דווקא על אחרות אני נוטה לאהוב בשמים, פשוט עליי זה עושה לי רע.
      במקרה הזה "אוהבת" זה לא ניסוח מדוייק, אלא זה אחד הבשמים הבודדים שלא מעוררים אצלי בחילה.

      מחק
    3. וואו, כנראה יש לך חוש ריח סופר רגיש.
      למה שלא תנסי במקום בושם מי קולון קלילים כמו שיש בל'אוקסיטן?
      האמת שיש בישום בכל מוצר כמעט, בקרם גוף, בסבוני רחצה, בטח לא פשוט לך העניין.

      מחק
    4. האמת שגם בקרמי גוף אני מאוד בררנית עם הריחות. עם סבונים קצת פחות :)
      מי קולון קלילים מתנדפים ממני ממש מהר, אז אני לא רואה בזה תועלת.

      מחק
    5. הבנתי, טוב, מאתגר בהחלט!

      מחק
  12. מתה על המייקאפ הזה של שאנל. השתמשתי בו הרבה בחורף הקודם, וכשהגיע הקיץ הוא כבר היה לי בהיר מדי (ה-40...)

    הסאממפצ'ס היא אחת משתי המסקרות המועדפות שלי ונמצאת אצלי תמיד בשוטף.

    את ה BB של סמאשבוקס לא ניסיתי, אע"פ שגם עדי (מאור סיסו) הליצה עליו בחום באחת הפעמים שפגשתי אותה. הוא היה עליה ונראה נהדר.

    אהבתי את הבושם הזה. וגם אני לא הבנתי מה זה מרכיב הפודרה :)

    סטיינים בפורמט הזה של טוש אני לא אוהבת ומסרתי הלאה את כל אלו שהבאתי איתי מארה"ב (הבאתי הרבה. הם בדיוק יצאו לשוק אז). אני חושבת שהם מתאימים יותר לבעלות שפתיים יותר בשרניות או מובנות.

    השבמחק
    תשובות
    1. הצרות שלך קורינוש.. הלוואי שה- 40 יהיה לי בהיר ולא משנה באיזו עונה...LOL

      הסטיינים טוש עושים אפקט הכתמה אחר ללא ספק, מה שמוזר בסטיינים האלו שהם נשארו רטובים כך ששמתי את הבאלם מעל כשהם רטובים ולא יבשים. אבל בסוף הכל התקבע.

      מחק
  13. המייקאפ הזה של שאנל מסקרן אותי כבר הרבה זמן, הוא לא מפסיק לקבל תשבוחות. יש לי את המאט לומייר שלהם ואני סופר אוהבת אותו, אם כי לא משתמשת בו על בסיס יומיומי בגלל שלא תמיד מתחשק לי על הכיסוי היחסית כמעט מלא שהוא מעניק.
    בא לי אחד קליל כזה עכשיו והאקווה ויטה לומייר נשמע כזה. אני בדיוק רואה שקורין מעליי רשמה שה 40 בהיר לה..אז אני מקווה שיש להם 50-60 שם :)

    כל ההמלצות שלך למסקרות תמיד טובות ורכשתי בעקבותן את ה YSL המדהימה והסמאפצ'ס שאני מאוד אוהבת בשחור. אגב, חדשות מהשטח: חברה חזרה מחו"ל עם רשימת הבקשות שלי מארה"ב וביניהן כמה המלצות שלך שכבר בערך חצי שנה שוכבות לי בוישליסט: שתי מסקרות של volimunus במחיר מבצע מצחיק מהדראגסטור. ועפרון הגבות של אנסטסיה שאני כבר לא יכולה לחכות לנסות. ועוד כל מיני ממתקים אחרים שהוספתי לרשימה משיטוטיי בבלוגים השונים. מחכה כבר לנסות ולדווח :)

    זה לא אופייני לי בכלל אבל עד לפני כחצי שנה לא יכולתי להריח את הבשמים מבית קלואי, נשים היו עוברות לידי עם הניחוחות שלהם ולא הבנתי מה הקטע, זה הרגיש לי מריר ומציק באף. ואז פתאום קרה משהו והתאהבתי ב Chloe הקלאסי ועכשיו אני אוהבת כמעט את כל הניחוחות שלהם...עדיין לא בעלים של אחד..אבל זה יקרה בקרוב :)

    השבמחק
    תשובות
    1. השאנל מאט לומייר מדהים אבל לא דומה בשום פרמטר לויטלומייר אקווה (אולי במחיר?.. חחח). הוא סופר קליל ומאוד טבעי, נסי דוגמית שלו ותתרשמי. אני חושבת שיש את המספרים הגבוהים בגוונים פשוט אין את התתי גוונים.

      איזה כיף לשמוע, שמחה שאת מרוצה! תתחדשי על הכל, המסקרה הזו וולומינוס של לוריאל מצויינת ובאמת במחיר מצחיק. העיפרון של אנסטסיה מדהים, בכלל המוצרים שלה לגבות מעולים. מחכה לדיווחים :)

      וואו, עוד אחת שנפלה ל- Chloé, חחח, זהירות הם ממכרים!!

      מחק
  14. חייבת לנסות את הבושם, כי אני די חזק BODY של ברברי... :))) ולפי התיאורים שלך זה יכול להיות שלי :))))
    אחלה פוסט דנרה!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, בודי של ברברי את אומרת, אה?...LOL
      תודה רבה :)

      מחק
  15. שמעתי הרבה דברים טובים על המסקרה הזו של אסתי לאודר, הבטחתי לעצמי שברגע שאסיים סטוקים של המסקרה הנוכחית שלי ארכוש אחת גם. וממש סקרת אותי עם הבושם החדש של Chloe, בדיוק עכשיו אני חווה התמכרות קשה לבושם אחר שלהם, שכולם גם שואלים אותי לשמו.

    חג שמח
    קטיה

    השבמחק
    תשובות
    1. בהחלט מסקרה מהוללת ברשת ומגיעות לה התשבחות.
      יש ל- Chloé פשוט מגוון של ניחוחות מדהימים והעמידות שלהם נפלאה גם. התמכרות ללא ספק...

      חג שמח גם לך קטיה :)

      מחק
  16. את הסאממפצ'ס אני מתה לנסות כבר הרבה זמן- אבל אני מונעת מעצמי לקנות עוד מסקרות עד שאדלל את אלה שאצלי (יותר מדי לבחורה אחת).
    אני סקרנית לגבי המייקאפ של שאנל- בעיקר כי כמוך גם אני לרוב לא מתחברת לכיסוי בינוני...
    אני מאוהבת בחול הבשמים של החברה, ואם זה היה תלוי בי הייתי מתקלחת איתם.

    השבמחק
    תשובות
    1. סייפור מוכר, גם לי יש לגמרי יותר מדי מסקרות.../:
      את מתכוונת לכיסוי נמוך או בינוני? כי אני בדרך כלל מעדיפה בינוני, המייק אפ הזה וגם זה של לאודר היו הפתעה בשבילי.
      איזה רעיון נפלא, להתקלח בבשמים של Chloé, כמו שאני רוצה לקפוץ לבריכת טרקוטה, בהחלט יש על מה לחלום...LOL

      מחק
  17. אהובה ♥

    הסטיינים מסקרנים אותי מאד והבושם- נהדר.

    תודה על הפוסט :-) שיהיה חג שמח

    השבמחק
    תשובות
    1. בחירות נפלאות מעיינוש!
      תודה ושיהיה לך חג שמח ♥

      מחק
  18. קנית אותי כבר בפסקה הראשונה: קל ומהיר להשתמש בהם, נוחים לנשיאה בתיק - לגמרי אני.

    יש לי הרושם שפיגמנטציה אצלי ואצלך זה תיאור מעט שונה? אצלי יש שני כתמים בתפוחי הלחיים שצועקים אני כאן! ובכל זאת אני מוצאת את עצמי דוגמת את ההמלצות שלך ואף יוצאת מרוצה. תוסיפי ההנחה באצבעות - הללויה.

    הרגת אותי עם השמנמןך, ביוטי מימי התיכון שלי - זו ההרגשה שלי כלפי המותג הזה בארץ - ניתן להשיג רק באפריל, רוב הדיילות לא ממש יודעות לכוון אותך.

    Sumptuos - מאז שסיפרת על הירוקה, לא יוצאת לי מהראש, מסרבת לנסות אותה בגוון אחר אוף!

    תאמיני לי שאין לי אף סטיין - בתחילה לא התחברתי, אבל יש לי הרושם שזה עומד להשתנות, זה כל כך באופנה, האריזה ואופן המריחה כל כך מוצלחת שלא לדבר על נוחות הנשיאה התיק.

    לא הבנתי את העיצוב של הבקבוק,אבל אם מספיקה טיפה אחת בשביל ניחוח עם נוכחות, מצפה שיהיה להיט לא?

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, ביומיום זה מאוד חשוב לי הפרקטיות הזו, מקצר תהליכים...;)

      יכול להיות, או בעצם בטוח שיש לנו פיגמנטציה שונה, אצל כל אחת זה מקבל ביטוי אחר. שמתי לב שיש מקרים שאני יכולה "לספוג" בסיס קל ועדיין זה יראה ממש טוב ויש מקרים שממש לא. זה לא אומר שלימים ממושכים זו הבחירה שלי, אבל בהחלט ליציאות קצרות מהבית/סידורים/קפה וכו'.

      חחח, שמנמוך זה הדבר הראשון שעלה לי לראש כשראיתי את השפופרת הזו של ה- BB, למרות שהיא לא כזו שמנה, אבל יחסית לפריימרים כן. מסכימה שיש בעיה עם ההיכרות של הדיילות את המוצרים של המותג, זה ממש פיספוס.

      תאמיני לי שאני יותר מבואסת ממך על המסקרה הירוקה, עד היום לא מצאתי מסקרה ירוקה שדומה לה, לא בביצועים, לא בפורמולה ולא בגוון. אבל היא יצאה מהמגוון של המותג, צריך לשחרר..

      תראי, לא כולן מתחברות לסטיינים, אבל אני חושבת ששווה לנסות ולו בשביל לבדוק אם יש חיבור או לא, במיוחד שיש כל מיני סוגים של סטיינים. עדיין ברור שסטיין לא מחליף שפתון עשיר, לפחות לא עבורי, כמו שמייק אפ קליל לא מחליף מייק אפ "רציני". מוצרים שונים, צרכים שונים.

      הבושם בהחלט להיט למי שמתחברת לניחוח, העובדה שהוא גם בעל נוכחות רק מחזקת את זה.

      מחק
  19. מוצרים נהדרים..ואיזה כיף שקיבלת אותם במתנה :)
    אני משתמשת חדשה במייק אפ מאט-לומייר של שאנל (הגרסת המעט יותר 'כבדה')
    והוא מתייבש תוך שניות עם כיסוי מושלם מושלם

    השבמחק
    תשובות
    1. בהחלט מוצרים מוצלחים :)
      השאנל Mat Lumiere הוא אחד המייקאפים בגימור מאט שאני מאוד אוהבת.

      מחק
  20. דנרה, הפוסט יפהפה ועשיר כתמיד.
    סליחה שאני מתפרצת עם נושאים שאינם קשורים .

    יש לי שאלה- על מה את ממליצה על פודרת המטאוריטיס בתפזורת (אקה כדוריות) או על המטאוריטיס הדחוסה?

    עוד שאלה של טיפוח- (אני ממש לא מודעת לטיפוח הציפורניים ואת מאד!) עשיתי מניקור אך תוך יומיים שלושה עור הקרנית (הקיוטיקלז) גדלו פרא ושוב הציפורניים לא מטופחות ): אני לא יודעת אם זו שאלה לגיטימית כאן בבלוג אבל האם יש לך עיצות מה לעשות לזה או שזה משהו שאת תמיד עושה אצל המניקוריסטית?

    אלפי תודות וסליחה...

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!
      את יכולה להתפרץ תמיד :)

      בנוגע לפודרה, את מתכוונת הכדוריות לעומת זו בקומפקט שכתבתי עליה בפוסט לקיץ כן? אלו שתי פודרות שונות לגמרי. אם את מחפשת פודרה שקופה למראה זוהר אז הכדוריות. אם את מחפשת גימור מאט טבעי עם טיפת גוון אז הדחוסה. ובנוסף, קחי בחשבון את עניין הנוחות בנשיאה, עם הכדוריות זה פשוט לא רלוונטי במיוחד...

      בניגוד לפדיקור - מניקור אני עושה לבד. בעיקרון אין קיצורי דרך, העור הקרני צומח מהר והדרך היחידה לנסות ולטפח את האזור זה לשמור אותו מלוחח, למרוח באופן יומיומי שמן או קרם שמיועד לאזור הזה וכמובן להסיר אותו ברגע שצומח. זה אכן מאוד לא אסתטי.

      מחק
    2. תודה רבה! צדקת. התכוונתי לפודרות אותן ציינת. עזרת לי, אני חושבת שאקח את הדחוסה.

      בקשר למניקור ראשית, איזה כיף לך שאת עושה לבד זה נשמע לי חלום. איך את מצליחה למרוח לעצמך באופן מדויק? והעיקר- איך את מסירה את העור האם זה לא עלול לדמם? ואני בכלל לא מצחיחה להסירו . קניתי קרם מיוחד של סאלי הנסן שאמור, לאחר 5 דקות, להסיר את העור הנ"ל אבל אין שום תוצאה. אולי לך יש טיפ לעניין הזה?

      שוב אלפי תודות (את שמה לב שאת הגורו שלי לענייני איפור וטיפוח (; )

      מחק
    3. אני מניחה שזה עניין של ניסיון, כל יומיים בערך אני מחליפה לק במשך שנים אז די מהר מקבלים מיומנות בנושא.
      אני משתמשת בצבת בשביל להסיר עור. בעיקרון, זה בהחלט לא מומלץ להסיר עור לבד אם לא ממש יודעים איך כי הסרה לא נכונה תעודד צמיחה חוזרת של העור במהירות. אני לא יודעת ספציפית על איזה קרם מדובר אבל כל הקרמים האלו לקיוטיקולות זה לא משהו שכדאי להשתמש בו אם לא ממש יודעים איך. שום קרם לא מסיר את היובש, הוא מרכך את האזור ואז צריכים באמצעות דוחפן לנקות את הציפורן ואז להסיר עם צבת. ממליצה לך לבקש מהמניקוריסטית שלך להראות לך איך את יכולה לתחזק את התוצאות של המניקור בין טיפול אחד לשני. חוץ מזה יש המון סרטונים ביוטיוב שמלמדים טיפוח בסיס של הציפורניים.

      בכיף ותודה לך :))

      מחק
  21. l i r o n i t10.10.2012, 21:39

    פוסט נפלא!
    ניסיתי מספר סטיינים של חברות שונות, ולמרות שמאד רציתי (מאד חשובה לי העמידות של מוצריי השפתיים) זה כנראה לא בשבילי... אני אשאר עם אהבתי הגדולה - שפתונים עם גימור מאט (גם הם סוג של סטיינים :)
    ובאשר לבושם - יש לי את הגירסא המקורית והוא אחד האהובים עליי! (רק לי קשה עם זה שיוצאות גרסאות שונות בבקבוקים זהים?? זה נורא מבלבל..)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!
      הגיוני לגמרי, סטיינים זה קטע אחר לגמרי, או שמתחברים או שלא. חוץ מזה שגם אני מתה על שפתוני מאט ועכשיו לקראת החורף זה בכלל שוס מבחינתי. אם יש לך המלצות אז תרגישי חופשי ;)
      ללא ספק בעייתי הקטע הזה של גרסאות באותו בקבוק בושם. מצחיק שאת מעלה את זה כי יש לי חברה שהריחה את הבושם הזה עלי וכל כך התלהבה שבאותו היום הלכה לקנות אותו ובסוף הסתבר שקנתה גרסה אחרת.../:

      מחק
  22. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  23. המייקאפ של שאנל נמצא כבר כמה זמן בוויש ליסט שלי !!!! ואחרי הפוסט הזה אני בכלל רוצה אותו יותר ! לגביי המסקרה אסתי לאודר אין ספק שהיא מעולה זה הצבע שמרתיע אותי קצת כמו בבגדים משהו שהוא לא שחור קשה לי לקבל אותו בברכה ....
    חוץ מזה כמו תמיד פוסט מהממם תמשיכי כך ...

    השבמחק
    תשובות
    1. מייק אפ מדהים למי שלא מחפשת כיסוי, בהחלט מגיעות לו כל המחמאות שמקבל ברשת!
      מסקרה חומה, כמו כל מוצר, זה בהחלט לא לכל אחת, החכמה היא לדעת מה מתאים לנו יותר ופחות.
      תודה רבה :)

      מחק
  24. אחלה פוסט ואני מתה על המייקאפ הזה של שאנל אבל יש לי שאלה, יש לך מושג מה קורה עם שאנל בארץ? זה לא יאמן שאין את הגוון שלי בשום מקום (בדקתי רק במשבירים בת"א אומנם) הם בכללי מוכרים רק במשביר נכון? התשובות שאני מקבלת מהדיילות הורגות אותי! "שאנל הפסיקו להביא לארץ beige 20+10 כי זה בהיר מידי!" מההה??? אני ממש בספק שהגוון שלי בהיר מידי! אומנם בחורף אני לבנבנה אבל אבל מההה? בקיצור אני גם לא מבינה מי מייבא אותם בכדי לפנות לשרות לקוחות שיצילו אותי מהטמטום של הדיילות.. אוף היאוש :(

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! אז קודם כל שאנל נמכרים בכל הרשתות: סופר פארם, המשביר ואפריל.
      בנוגע לגוונים, זו בעיה ידועה לא רק אצל שאנל אלא בכלל.
      בנוגע לשאנל כמו שכתבתי בפוסט, הם לארץ מביאים רק 6 גוונים מתוך 9 קיימים. ממש לא יפתיע אותי אם אין את 10, ואת 20 אני חושבת שראיתי.
      את ממש לא צריכה שום דיילת, אם ראית שקיימים ששה טסטרים ואין ביניהם את הגוון שלך אז גם אין לך מה לחפש במקומות אחרים, בכולם יש את אותו המגוון. ואז המסקנה היא רק לקנות בחו"ל.
      אני באופן אישי שאלתי את שאנל על הגוונים וענו לי שהם מביאים לארץ את הגוונים שהכי פופולריים לדעתם.

      מחק
    2. תודה על התשובה, מבאס נורא. מה שכן הן חפרו את כל המגירות לפני שאמרו שאין ככה שכל המצב קצת הזוי, טוב נו :) אני מניחה שאמצא בניו יורק :)

      מחק
    3. מבאס, אבל באמת שאין צורך לחפור במגירות, יש רק ששה גוונים וכולם מופיעים בטסטרים.
      נו, לפחות בניו יורק גם יותר כיף וגם יותר זול, תעשי חיים!

      מחק
  25. בחלט אני מסכימה איתך על המייקאפ של שאנל!!! בכל מילה ומילה!! קניתי אותו בספטמבר שנה שעברה והוא מהמועדפים עלי, כשאני לא רוצה מראה כבר אבל רוצה כיסוי דק ומושלם זה המייקאפ לו אני פונה. (בדיוק בתכנון שלי לעשות עליו סקירה בקרוב)
    לגבי ה-BB של סמאשבוקס - בדיוק עכשיו קניתי אותו בחול ואני עומדת להתחיל להשתמש בו יותר ויותר אך מכמות הפעמים שיצא לי למרוח אותו - גם בסקירה שלו תיארת אותו במדויק (וגם לו אני רציתי לעשות סקירה במקרה).
    מאוד אוהבת לקרוא את הפוסטים שלך!
    ענבר

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה יופי שגם את אוהבת את המייק אפ של שאנל וה- BB של סמאשבוקס, שניהם בהחלט פתרונות מהירים ומוצלחים!
      תודה רבה ענבר, כיף לשמוע :)

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails