23 בספטמבר 2012

שקוף שזה שקוף



בין המוצרים בשלל הצבעים הבהירים, הכהים והצבעוניים סביבנו, יש גם מוצרים נטולי צבע והכוונה לא לגוונים טבעיים אלא לשקופים. בהשראת עשרת ימי תשובה (בין כסה לעשור, הימים הנוראים שלפני יום כיפור) שחלים כעת, ימים של חשבון נפש בהם אנחנו שקופים לעצמנו, בוחנים את המעשים וההתנהלות שלנו, החלטתי לכתוב על המוצרים השקופים שמלווים אותנו לא רק בתחילת חודש תשרי אלא כל השנה. בשנה שעברה בחרתי בוורוד האופטימי, אבל השקוף מרגיש נכון הפעם. לפעמים המוצרים השקופים האלו יבלטו ויחליפו מוצרים צבעונים ולפעמים הם רק ישלימו אותם. מה שבטוח זה שלכל אחת יש מוצר שקוף שהיא משתמשת בו. העובדה שהמוצר שקוף לא הופכת אותו לפחות מוצלח או משעמם, יש גם מוצרים הכרחיים וכאלו מדליקים, כמו בחיים הכל תלוי בבחירות שאנחנו עושות...

פודרה שקופה של סמאשבוקס: עדינה וקלילה

פודרה שקופה היא אחת האהובות עלי, היא אינה קמחית וכבדה, מקבעת היטב את המייק אפ ואינה משנה את הגוון שלו. אחת הפודרות המוצלחות היא ה- Photo Set Finishing Powder של סמאשבוקס (Smashbox). זו פודרה בתפזורת שטחונה דק דק, שקופה לגמרי ולכן מתאימה לכל אחת. היא נטולת ריח ולמרות שזה דבר חיובי מבחינתי פתאום זה נראה לי מוזר, כאילו התרגלתי לכל המוצרים המבושמים... יש לה SPF 15 אבל האמת שאף פעם לא הבנתי מה הקטע ב- SPF בפודרות, אני בכל מקרה משתמשת במקדם הגנה לפנים. האריזה הקטנה שלה בסה"כ מאוד נוחה, יש מספר חורים במכסה הפנימי שלה באמצעותם יוצא החומר כך שהיא לא מתפזרת לכל עבר. האמת שאין בכלל צורך שהוא יצא, שתי טפיחות על המכסה עם מברשת הפודרה ויוצא מספיק חומר לפידור כל הפנים. בגלל האופי הדקיק שלה היא מתאימה גם לפידור וקיבוע הקונסילר מתחת לעיניים (בדומה לפודרה לעיניים של בנפיט). הגימור של הפודרה הזו הוא מאט אבל לאחר הקיבוע הוא די נטמע במייק אפ ולא משנה בצורה מהותית את הגימור שלו. פודרה עדינה ומוצלחת לכל מי שאוהבת גימור טבעי, נקי ומחמיא.

מסקרה שקופה לגבות של ארדל: מהירה ונוחה

מסקרה שקופה לגבות היא עוד מוצר שמשתלב פה נהדר ושכדאי לכל אחת לאמץ. כן, לא רק לבעלות הגבות הסוררות שמחפשות קיבוע או למי שרוצה פיניש נקי אחרי שהשתמשה בעיפרון גבות, אלא לכל אחת שמתאפרת. במקום גבות מעט מאובקות בסיום האיפור, או סתם גבות חסרות אופי, המסקרה השקופה מעניקה להן מראה נקי ובריא. חשוב לציין שמסקרה שקופה לריסים יכולה לרוב לשמש כמסקרה לגבות אבל להיפך זה לא עובד. לא הייתי ממליצה להשתמש במסקרה לגבות לריסים אלא אם כן מצוין בפירוש שהמסקרה מיועדת לשני השימושים. לאחרונה השתמשתי במסקרה השקופה לגבות Brow Sculpting Gel של ארדל (Ardell), מותג שמאוד מזוהה עם מגוון הריסים המלאכותיים שלו. מדובר על ג'ל בסיסי לעיצוב הגבות שמאוד פשוט לשימוש. בניגוד למסקרה לגבות עם צבע שחשוב להיות מדויקים איתה בשימוש, במסקרה שקופה זה הרבה יותר מהיר ונוח. יש לה מברשת שמנה יחסית למסקרות אחרות לגבות באמצעותה מסדרים בעדינות את שיער הגבה בכיוון ובצורה שאנחנו רוצות שיתקבע. הפורמולה של המסקרה הזו יחסית עדינה ולאחר הקיבוע שיער הגבה מתקשה אבל לא מדי. המשמעות היא שמי שיש לה גבות עבותות וזקוקה לקיבוע היסטרי אז זו לא המסקרה בשבילה. בשוק היום יש היצע מצומצם של מסקרות לגבות ורובו במותגים המקצועיים. טוב לדעת שגם בפארם יש עכשיו מוצר זמין כזה בשבילנו.

ליפגלוס שקוף של בובי בראון: כוכב!

ליפגלוס הוא אולי המוצר הכי מתבקש כשחושבים על מוצרי איפור שקופים והאמת שבגלל שלכל מותג כמעט יש במגוון גלוס שקוף, זו לא נראתה לי בעיה למצוא אחד שישתלב פה. אבל גלוס שקוף נקי לגמרי זה קצת משעמם וצפוי, רציתי גלוס שקוף עם קטע. אחרי חפירה בלא מעט גלוסים של מגוון המותגים, ותאמינו לי שזו לא חוויה מרנינה (...), נפלתי על הגלוס השקוף מסדרת ה- High Shimmer (סווטצ'ים) של בובי בראון (Bobbi Brown) בגוון Star #3 והוא אכן כוכב! באריזה הוא היה נראה לי די משמים, גלוס שימרי שקוף שיש בשוק אלף כמוהו. אבל ברגע שמניחים אותו על השפתיים מבחינים שבגלוס השקוף יש מיקרו-גליטר ורוד-אולטרה מהמם וסופר מבריק. הגלוס הזה יפה גם בפני עצמו וגם מעל לשפתון אחר. הוא אינו דביק מדי ויש תחושת מנטול או משהו לאחר המריחה. יש לו פורמולה יחסית עבה אבל כזו שמתקבעת בצורה מוצלחת על השפתיים כך שהגלוס לא נראה נוזל או נמרח... נראה תמים אבל לגמרי שובב, מדליק לגמרי!

טיפות ייבוש של OPI: ללא מגע עם הציפורניים

על לקים כמו תמיד לא נדלג, אבל לקים שקופים לגמרי זה בדרך כלל בסיס וטופ. בגלל שזה צפוי מדי בחרתי במשהו קצת שונה - טיפות הייבוש Drip Dry של OPI. במקום למרוח שכבת טופ מייבש ישנה האופציה לבחור בטיפות ייבוש. בעזרת הטפטפת הקטנה אותה ממלאים בנוזל המימי הזה, מטפטפים טיפה אחת או שתיים על הציפורן. ממש רואים איך הטיפה הזו מתפשטת על כל משטח הציפורן בצורה אחידה. אין ספק שהטיפות האלו מייבשות אבל לטעמי טופ מייבש קלאסי כמו ה- Seche Vite מייבש יותר מהר. בנוסף, הטיפות תפקידן רק לייבש ואינן מוסיפות גימור גלוסי או משפרות את עמידות הלק כמו הטופ. אז למה בעצם כדאי להשתמש בהן? אני משתמשת בשני מקרים בהם אני לא רוצה שיהיה מגע של האפליקטור עם הציפורניים. הראשון זה עם לקים פיגמנטים במיוחד כמו לקים אדומים שברגע שמעבירים עליהם את מברשת הטופ הם מכתימים אותה ואז למעשה מכתימים את כל הטופ כשמחזירים את המברשת, לא כיף בכלל. שימוש נוסף זה עם לקים בגימורים מיוחדים כמו לקים מגנטים או לקים מתפוצצים, הרי אף פעם לא ברור אם הם התייבשו לחלוטין ואם מעבירים את מברשת הטופ לפני שהתייבשו זה עשוי להרוס את הגימור שלהם. טיפות הייבוש מונעות את "התאונות" האלה כי כי כלל מגע עם הציפורן ואינן מכווצות את הלק כמו שקורה לפעמים עם טופים. במידה והגימור לא מספיק מבריק לטעמי אז אני אוסיף אח"כ טופ. הטיפות יכולות לייבש גם את הטופ...

לקים שקפקפים של OPI: ציפורניים עירומות אך מטופחות

למרות המראה השקוף צלול של המוצרים המשלימים, עדיין יש לקים בפורמולות שקופות עם טיפת גוון. כאלו הם הלקים של OPI מקולקציית NYC Ballet (סווטצ'ים כאן וכאן). כבר מהשם אפשר להבין את רוח הקולקציה, גוונים פסטלים עדינים שקופים בהשראת הבלט העירוני של ניו יורק (השראה שנפלה החודש גם על ולנטינו שעיצב לבלט הניו-יורקי תלבושות...). לקים בסגנון הזה שאינם אטומים כלל ודרכם אפשר לראות את הציפורן מתאימים בגדול לשני סוגים של משתמשות, חובבות פרנצ' וכאלו שאוהבות מראה "ערום" טבעי של הציפורניים אבל עדיין רוצה להיראות מטופחת. אני כאמור לא שייכת לאף אחד מהסוגים האלו, את הלקים שלי אני אוהבת קודם כל אטומים. מי שכן מתחברת לסגנון הזה של הלקים בהחלט יכולה למצוא מבוקשה בקולקציה הזו שמציעה ששה גוונים: חמישה ג'לים שקופים ואחד שקוף עם גליטר כסוף בשם היצירתי Pirouette My Whistle.

OPI: Care To Danse?, Barre My Soul

למרות שההבדל בין הגוונים לא מאוד מורגש בפועל (תמונה ממחישה), בחרתי את השקופים הקצת יותר מעניינים:
Care To Danse? הוא בגוון לילך חיוור, לטעמי המוצלח ביותר מכל הגוונים כי הפיגמנט שלו הכי מובחן ומיוחד.
Barre My Soul הוא בגוון בז' חיוור, גוון מאוד פופולרי ושימושי לחובבות הקטגוריה.
שני הגוונים השקופים הללו בעלי פורמולה נוחה למריחה. בשכבה הראשונה הם שקופים כמעט לחלוטין ובשכבה השנייה הגוון קצת יותר מובחן. הכי גוונים נשיים ועדינים כמו רקדניות הבלט. רוצה להיות בלרינה? את יכולה להתחיל בקולקציה הזו.

בושם של קלווין קליין: שקוף מלידה

נראה שכל בושם היה יכול למצוא את דרכו לפוסט הזה, אבל זה לא באמת כך, יש כאלו שנראה שממש מתבקש שיופיעו. ממש כמו ה- Sheer Beauty של קלווין קליין (Calvin Klein) בגרסת ה- EDT שכבר משמו ברור שמקומו כאן, אבל גם העיצוב הנקי והניחוח הזורם מבהירים שאם להיות נוכח בפוסט אז הכי בפוסט שקוף. עיצוב מוצלח לבושם, בקבוק נקי עם קווים עגולים ובגרסה הזו גם זכוכית סמוקה, נשי חם כזה. מדובר על בושם נשי צעיר, פרחוני ופירותי אבל לא מאוד מתקתק שמורכב בין היתר מפירות יער והדרים, שושן, יסמין, אדמונית, וניל ומושק. ניחוח יומיומי קליל שזורם טוב בכל עונה.

בושם של ראלף לורן: שהשקוף לא יבלבל אתכן

בושם שקוף ותיק שאני מתחברת אליו מאוד זה ה- Romance של ראלף לורן (Ralph Lauren). למרות שמדובר בגרסת ה- EDP הוא לא כבד ולא מעיק, לא מודגש מדי, יושב עלי בול כמו שאני אוהבת. מורכב בין היתר משמן הדרים, ורדים, ג'ינג'ר, לוטוס, חבצלת, סיגלית לבנה, פצ'ולי, אלון ומושק לבן. העיצוב החד והמרובע שכולו שקוף משדר משהו יוקרתי וקצת רציני ומבוגר, אבל הבושם הזה ממש לא מבוגר, הוא פאן אבל לא שטותי, נשי אבל לא ילדותי, זורם אבל לא צ'יפ. בושם ששומר על מקומו כאחד מהבשמים הנמכרים ביותר בעולם כבר שנים רבות. זה מסוג הבשמים "הבטוחים" שלי, יומיומי מוצלח ומרענן שכשאני מתלבטת איזה בושם לבחור הוא תמיד יהיה בחירה טובה בשבילי.

שנהיה שקופות ואמיתיות עם עצמנו ועם הסובבים אותנו כל השנה,
חתימה טובה.


ID

Photo Set Finishing Powder
גודל: 4.8 גרם
ייצור: ארה"ב
מחיר: 140 ש"ח

Brow Sculpting Gel
Clear
גודל: 7.3 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 60 ש"ח

High Shimmer Lip Gloss
Star #3
גודל: 7 מ"ל
ייצור: קנדה
מחיר: 105 ש"ח

Drip Dry
גודל: 9 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 110 ש"ח
Care To Danse?, Barre My Soul
גודל: 15 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 65 ש"ח

SHEER BEAUTY
Eau De Toilette
גודל: 100 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 545 ש"ח

ROMANCE
Eau De Parfum
גודל: 100 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 700 ש"ח

הבהרה / גילוי נאות: המוצרים שבחרתי נשלחו אלי מהחברות

Print Page

50 תגובות:

  1. מוצרי איפור עדינים ובהירים, אני דווקא אוהבת בשילוב עם מוצרים בגוונים דומיננטיים יותר כמובן, אבל לקים בהירים הרבה פחות, אני מעדיפה לקים עם נוכחות, ובזמן האחרון אני שמה לב שהבחירה שלי היא לגוונים כהים מאוד, אולי כי אני כבר מחכה לחורף :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. אין ספק שהבחירות שלנו משתנות בהתאם לחשק, למצב רוח וכמובן - לעונה.
      הסוד הוא לשלב ולערבב בצורה שתהיה הכי נכונה ומחמיאה לנו.

      מחק
  2. פוסט שיקי!
    הליפ גלוס השקוף המיתולוגי שלי היה של אליזבט ארדן. אני חושבת ששמו היה קריסטל קליר, משהו עם קריסטל זה בטוח, בטיובה שקופה. פתאום נזכרתי בו. מעניין לנסות את זה של בובי. מאז אליזבט לא השתמשתי באף ליפגלוס שקוף.
    והרומנס של ראלף לורן - אחד הבשמים הכי מדהימים עלי אדמות.

    צום קל ונעים דנרה, במידה ואת צמה:))))

    השבמחק
    תשובות
    1. וואו דנה, היסטוריה ה- Crystal Clear של אליזבת ארדן, כתבתי עליו בפוסט הנוסטלגיה, כמה רעש עשה בזמנו:
      http://danrasvault.blogspot.co.il/2012/06/blog-post.html
      הליפגלוס של בובי הורס אבל הוא לא שקוף צלול נקי כמו הארדן, כולו שימרי.
      הרומנס אכן מוצלח ביותר, לא סתם זה הבושם הבטוח שלי :)

      תודה, צום קל לך ולכל מי שצמה :)

      מחק
  3. יפה ומרענן! סמנתה נראית לי כ"כ צעירה בסרטון D: ושאלה יקירה - היכן ניתן להשיג את ג'ל הגבות השקוף של ארדל?
    תודה ♥

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה ממי :)
      נכון, נראית צעירה, נראה לי זה בגלל השיזוף והתלתלים, מראה בריא כזה.
      את הג'ל הזה אפשר להשיג בסופר פארם, יש גם מבצעים אאל"ט.
      נשיקות ♥

      מחק
  4. חוץ מלק חצי ניוד, אין לי מוצרים שקופים...
    אם כבר צבע, אז צבע.

    השבמחק
    תשובות
    1. אין לך מוצרים שקופים? אפילו לא פודרה שקופה?...

      מחק
    2. לא.
      גם לא זכור לי שאי פעם היה לי.נחוץ אולי מהגלוסקמאות לילך שקפקא של המטאוריטיס

      מחק
    3. אני חושבת שהבנתי מה שכתבת (...).
      וגרלן מטאוריטים זו פודרה שקופה ממי, מאירה אבל שקופה ;)

      מחק
    4. אם את אומרת...

      מחק
  5. איזה כיף לקרוא פוסט שלך!
    אני פחות מתחברת למוצרים שקופים, ובאופן כללי איפור נטול צבע.
    את הגבות שלי אני לא צובעת. אני אף פעם לא מצליחה לראות הבדל ועלי זה נראה לי מיותר. אולי כי בד"כ העיניים שלי מודגשות מאוד אז אני לא שמה לב.
    אני מאוד מאוד אוהבת בשמים של ראלף לורן, והחביב עלי במיוחד הוא Ralph בצבע כחול: http://www.ralphlauren.com/product/index.jsp?productId=1784861&cp=3280617.12311909&SMR=1&ab=ln_women_categories_ralph&parentPage=family

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה טלי :))
      המוצרים השקופים לפעמים משלימים, לא מחליפים מוצרים אחרים.
      פודרה שקופה זה נראה לי הכי מתבקש.
      יכול להיות שיש לך גבות דומיננטיות מבחינת גוון, אבל מסקרה שקופה לא מוסיפה צבע והיא לא רק לקיבוע אלא גם מעניקה פיניש מחמיא. כמובן שזה לא מוצר מאסט..
      כן, ניחוחות מוצלחים יש לראלף לורן. מעניין שהבישום של המותג מיוצר בארה"ב ולא בצרפת כמו רוב המותגים.

      מחק
  6. פודרה שקופה לקיבוע המייק אפ היא מוצר MUST אצלי. אני עדיין לא יכולה להגיד שמצאתי אחת שהיא מושלמת מבחינתי וכזאת שהייתי חוזרת לקנות שוב ושוב, אבל מצד שני גם לא יכולה להגיד שממש התאכזבתי מאלו שהיו לי. אנילרוב מעדיפה את הפודרות הדחוסות מאשר אלו שמגיעות בתפזורת, הן יותר פרקטיות עבורי.
    הייתי שוקלת להשקיע בפודרה של סמשבוקס, אם הם לא היו מתקמצנים על הכמות, מה זה 4.8 גרם? :)

    הטיפות ליבוש הלקבאמת נראות כמו מוצר לשימוש מעל לקים עם אפקטים כאלה ואחרים. את הלקה רגיל אני אוהבת בגימור כמה שיותר גלוסי והטופ הרגיל הוא זה שעושה את העבודה. לא ניסיתי את הטיפות האלו של OPI ונראה לי גם אוותר על הניסיון. מה שכן לפחות הן עושות את עבודת היבוש, כי הספריים למיניהםשמשמשים ליבוש הלק הם המוצר המיותר ביותר בעיני. יש דוכן של מניקור אקספרס ליד העבודה שלי וכל הלקוחות יוצאות עם הספריי על האצבעות אחרי המניקור והולכות עם אצבעות קדימה, כאילו שיתקו להן את הידיים, כדי שהלק לא יהרס. לא ברור למה לא לשים להן מייבש ולסיים את עניין היבוש תוך 5 דקות :/

    מכל הקולקציה של הבאלט, אהבתי את הגליטר הכסוף וכרגע "פוזלת" לכיוונו.

    בשמים נקייםבריחות פרשיים זה לגמרי אני. את ROMANCE השקוף אני מכירה ומאוד אוהבת. עוד אחד שאני יכולה להוסיף לקטגוריה הזאת הוא האהוב עלי מאז ומתמיד, l'eau Par Kenzo.

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אצלי פודרה שקופה היא מאסט. אין הבדלים מהותיים בין האיכותיות, לי מה שמאוד חשוב זו רמת הטחינה, שתהיה כמה שיותר דקה ומרגישים את ההבדל בין הסוגים. אין ספק שפודרות דחוסות יותר פרקטיות לנשיאה, פודרה בתפזורת לא תהיה בתיק האיפור שלי בתיק. מסכימה לגמרי שהכמות קטנה יחסית, חשוב לקחת את זה בחשבון, לא סתם אני מציינת כמויות פה.

      גם אני אוהבת גימור גלוסי ולא מסוגלת להיפרד מהסשה ויט המדהים. הטיפות אכן מייבשות והספריים האלו פשוט מופרכים וללכת למניקור ולחכות שיתייבש?... אני אומר לך יותר מזה, למה במכונים לא מורחים טופ מייבש כמו שצריך שיחסוך זמן ללקוחות? זה עולה להם הרבה כסף אז הם מדללים אותו, זוועה...

      לגליטר הכסוף אכן יש הכי הרבה קטע בקולקציה. אני לא מתחברת לכל השקפקפים כידוע.

      כן, הריחות הנקיים תמיד יעשו לנו טוב, אי אפשר לוותר עליהם. תודה על ההמלצה מותק!

      מחק
  7. מיכאלה23.9.2012, 15:13

    דנרה היי יקרה!
    אני שמחה לגלות שיש פודרה שיכולה לקבע קונסילר בהישג יד וכמה מזומנים...
    במחשבה שניה אבדוק קודם את הפודרות השקופות שיש לי כדי לראות שאני לא קונה סתם...משתמשת פחות בפודרות אבל ייתכן שהדור החדש עדין יותר.
    רומאנס זה הכי בושם הדיפולט שלי. שמחה לגלות שגם שלך!
    הוא באמת בושם טוב , מספיק מתוחכם ומספיק קומוניקטיבי ופשוט נעים...
    מקבלת עליו מלא מחמאות תמיד.
    את הקלוין קליין אני לא מכירה.
    יש לי מסקרה שקופה לגבות של מאק.
    קשה להגיד שאני חורשת עליה, אולי בעקבות הפוסט שלך אעביד אותה קצת יותר.
    ולגבי הגלוס- נשמע מעניין אם כי אני שואלת את עצמי אם זה לא קצת פאתט בגילי... זה רק מחזק את רצוני להכיר את המותג ומקרוב...
    יש שם דברים מעניינים כבר קלטתי מאחורי הדימוי הסולידי.
    גמר חתימה טובה לך יקירתי

    השבמחק
    תשובות
    1. הי מיכאלה!
      תמיד טוב לבדוק מה שיש לנו כבר בבית ואם את צריכה פודרה לעיניים אז הכי חשוב שהיא תהיה דקיקה אחרת היא תעשה בדיוק ההפך - רק תדגיש את הקמטוטים והיובש.
      רומנס בושם נפלא, איזה כיף שגם את אוהבת אותו!
      המסקרה השקופה לגבות של מאק מאוד ביצועיסטית, חבל שלא תשתמשי בה בשוטף אם כבר יש לך אותה.
      אני מניחה שאת מתכוונת לגליטרים בגלוס. תשמעי, זה מאוד עניין של הרגשה, צריך לנסות ולראות. אבל אני מסכימה שיש דברים שצריך לדלג עליהם עם הזמן, גם אני כך. אבל בלי קשר, אם את לא מכירה את המותג אני ממליצה לך לקפוץ לחנות ולהכיר, יש להם גם שיעורי איפור בחינם של 20 דקות בכל מיני נושאים (סקין, עיניים, שפתיים) ואת יכולה לתאם מראש שיעור כזה ואין התחייבות לרכוש כלום.
      חתימה טובה יקירה :)

      מחק
    2. מיכאלה26.9.2012, 22:47

      דנרה יקרה, במה את משתמשת להנחת הפודרה?
      תודה מראש

      מחק
    3. מברשת פודרה פלאפית רגילה ואז מנערת בעדינות את העודפים.
      זה עדיף לטעמי ממברשת צפופה של פודרה בשביל שלא תתפוס יותר מדי חומר בגלל שזה תפזורת.

      מחק
    4. מיכאלה23.10.2012, 9:01

      חזרתי לפוסט כדי להודות לך על ההמלצה. הפודרה הזו מיוחדת מאד ועדינה שאין דברים כאלה. מאד נהנית ממנה ולמרות העדינות היא עושה את העבודה ואזור הטי שלי מאד מבסוט.
      משתמשת במברשת הסטיפלינג של ריל טכניקס שמתאימה בגודל לפידור.

      מחק
    5. איזה כיף לשמוע! ממש שמחה שאת מרוצה.
      ברוב המקרים ממש אין צורך בפודרה עבה ואפשר להסתפק באחת עדינה כזו שאינה מקמחת אבל מקבעת ומנטרלת הברקות.
      וואלה, בסטיפלינג? אני משתמשת בה רק למוצרים קרמים כמו מייק אפ וסומק. אנסה לראות איך זה. מעניין...

      מחק
    6. מיכאלה29.10.2012, 16:20

      בחרתי בסטיפלינג במקרה והאוריריות שלה טובה לי. מוזר באמת...

      מחק
    7. ניסיתי גם אחרי מה שכתבת וזה לא ממש עבד אצלי../:
      אבל העיקר שיש לך שידוך טוב שמסתדר לך עם הפודרה :)

      מחק
  8. שקוף שזה אחלה פוסט!
    אהבתי ביותר...
    אני מאוהבי השקופים.
    גמר חתימה טובה
    ואמן ונהיה שקופות עם עצמנו
    ועם הסובבים אותנו ונרשה לעצמנו
    להשמיע את קולנו!!!

    השבמחק
  9. איזה נוסטלגיה עשית לי עם הromance הזה זה נראה לי בין הבשמים הראשונים שרכשתי אי שם בגיל העשרה בעקבות דוגמית במגזין seventeen חחח בושם מקסים לגמרי לא ידעתי שעדיין נמכר! (יש לציין שהוא עדיין קיים אצלי מטעמי תצוגה:-)

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, לבשמים טובים תמיד יש מקום ולא משנה בני כמה הם :)
      קחי בחשבון שיש לו כל מיני גרסאות היום, אבל זו הגרסה האהובה עלי.

      מחק
    2. חחח מעניין! בהחלט אבדוק אותו שוב זוכרת שמאד אהבתי אותו….גמר חתימה טובה

      מחק
    3. חתימה טובה טלי :)

      מחק
  10. קשה לומר ששקוף מלווה אותי, אולי בהבזקים.

    פודרה שקופה זה הכי, כיון שהרעיון אצלי לא תוספת גוון אלא רעננות וקיבוע. כבר דיברנו על כך לא אחת. לא מסתדרת עם תפזורת. אולי מהרגל וגם קצת דיעה קדומה.

    מסקרה שקופה מזכירה לי את הנעורי, שנים שלא ראיתי אחת כזו.

    הגלוס המנוצנץ שוכב לו גלמוד במגירה, לא שבה את ליבי, נראה לי הכי לנערות ולצעירות. לא חובבת גלוסים בגדול, לכן לא רואה את עצמי מניחה אותו מעל שפתון

    נתקלתי בטיפות יבוש ב LAKA, אך בתור אוהבת קיצורי דרך דילגתי על הצורך בעוד שכבה/פעולה

    כמוני כמוך אונבת לקים אטומים וממש מפריע לי אם רואים דרך הלק את הציפורן, אם כי יכולה להבין את חובבות הלקים העדינים הללו.

    אמרת רומנס, החזרתאותי כלכך שנים אחרוה - לא אהבתי אותו אז למרות הפופולריות הרבה שלו.

    לא רוצה להיות שקופה לאף אחד מלבד לעצמי.

    גמר חתימה טובה!

    אפרת

    השבמחק
    תשובות
    1. הבזקים זה הגיוני אחרת האיפור לא היה פאן באותה המידה אם היינו שקופות לגמרי ;)

      פודרה שקופה זה מאסט, איזו פודרה זו כבר העדפה אישית, אין ספק שדחוסה יותר פרקטית לנשיאה ואולי גם פשוטה יותר לשימוש.

      מסקרה שקופה של פעם היא מסקרה לריסים, זו מסקרה לגבות.

      כן, ליפגלוסים בגדול זה מוצר צעיר יותר, לא מתאים לכל אחת.

      לא מכירה את טיפות הייבוש של לקה אבל זו לא עוד שכבה, בעיקרון ברמת הייעוד הטיפות אמורות להחליף את הטופ.

      חתימה טובה!

      מחק
    2. פשוטה יות ר לשימוש - אני מניחה.

      יודעת לקורא ויודעת שלגבות - כוונתי שלא ראיתי מזה זמן רב מסקרה שקופה בשיטוטי הפארם.

      כתבתי שכבה/פעולה - יודעת את שחובבת קיצורי דרך אנוכי.
      לא נראה לי שטיפות של לקה יסכנו להחליף את הTOP

      גם לך יקירה

      מחק
    3. לא הייתה מסקרה כזו בפארם ובגדול אין יותר מדי מבחר של מסקרות מהסוג הזה בשוק, לכן כתבתי שטוב שיש עכשיו מוצר כזה שזמין לנו בסופר פארם.

      מחק
  11. פוסט יפיפה !!
    הפודרה הזו נשמעת באמת מוצלחת אבל מבחינת פודרות מקבעות אני לגמרי מסודרת כרגע בכמה מצוינות שאני לא מחליפה.
    הטיפות האלו של opi מצוינות! לצערי הבקבוק שלי נשפך בטעות ברובו כמעט מיד בהתחלה ולא ממש הספקתי להנות ממנו..אז נשארו לי עוד טיפות אחרונות שאני "חוסכת" עד להזמנה הבאה..
    ללקים שקופים גם אני לא ממש מתחברת..
    אוהבת את הרומאנס, נקי ונפלא.

    שתהיה חתימה טובה!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה ממי!
      העיקר שיש לך פודרה מוצלחת בבית, זה מה שחשוב :)
      אויש, זה כל כך מבאס תאונות כאלו, נו טוב, שאלו יהיו הצרות שלנו....LOL
      חתימה טובה.

      מחק
  12. אנונימי26.9.2012, 12:13

    תיקון קטן - ציפורניים עירומות ולא ערומות. ערום זה ערמומי, עירום זה ניוד :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה על ההערה, אבל בכתיב חסר כמו שנכון גם לכתוב "ערום" כך גם נכון לכתוב "ערומות". את יכולה לבדוק במילון. אבל אוסיף את ה- י' בתמונה כדי שתנוח דעתך :)

      מחק
  13. עם כל חיבתי לסמאשבוקס, אני חושבת שאני אדגום את הפודרה הזו :)
    הלקים דווקא לא עשו לי את זה. אני תמיד מרגישה שלקים בגוונים חיוורים משתלבים מדי עם צבע העור שלי.
    מה שכן - עם מוצרים שקופים הרבה יותר קשה לטעות :) צריך כשרון מיוחד לזה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני אוהבת את סמאשבוקס :)
      נכון, הלקים גם לא בשבילי, כמו שכתבתי אני מנחה שיש קהל מאוד מסויים לסגנון הזה.
      בהחלט צריך כישרון בשביל לפשל עם שקוף... LOL

      מחק
  14. הפוסט שלך פשוט מעולה!
    עשית לי חשק עז לנסות את הפודרה של סמאשבוקס. בעקרון אני לא עושה שימוש במייקאפ, אלא רק בפודרה ועדיף שתהיה כמה שיותר קלילה, לכן פודרה שקופה יכולה להיות אופטימלית עבורי!
    ולגבי הג'ל לגבות - זה נשמע גאוני! יש לי גבות ממש דלילות ללא צורה מוגדרת ונראה לי שמוצר הזה בהחלט יכול לסייע...

    תודה רבה!
    יאנה

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יאנה!!
      אם את לא משתמשת במייק אפ אז אני לא בטוחה עד כמה הפודרה העדינה הזו תעשה שינוי, אולי עדיף לך לנסות את הפודרה HALO המפורסמת של סמאשבוקס.
      הג'ל לגבות בהחלט מוצר מוצלח עבורנו במיוחד שהוא שקוף ולא רואים שעשינו משהו.

      מחק
  15. היי דנרה,כמו כל הפוסטים ,תענוג לקרוא!!!! גם אני באופן אישי פחות אוהבת פודרות שקופות....לא מצליחה להסביר את זה אבל זה לא שלי :)))) ליפגלוס שקוף של בובי בראון די קורץ... :))) של ראלף לורן יש לי את נוטוריוס אם את מכירה, קליל ונעים ונחמד :)))

    סופ"ש מקסים :)

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף לשמוע ואלרי, תודה!
      אין מה להסביר כל אחת וההעדפות שלה, ייתכן ואת לא מרגישה שפודרה שקופה היא אינטנסיבית מספיק בשבילך וזה בסדר גמור.
      בתור מי שלא מאוד מחוברת לליפגלוסים, מאוד נהניתי מהגוון של הגלוס הזה, יש בו משהו מדליק.
      בטח מכירה את ה- Notorious, מאוד אוהבת את העיצוב שלו..

      מחק
  16. פודרה שקופה תמיד הייתה מונחת על שידת האיפור שלי.
    אני חושבת שהיא הייתה מוצר האיפור הכי שימושי עבורי- וככה כל הנשים במשפחה שלי.
    לקח לי הרבה זמן לנסות עוד פודרות כי פשוט לא הייתי צריכה משהו אחר.

    מסקרה שקופה לגבות זה מוצר מעולה עבורי- הגבות שלי לא דקות ואני כן אוהבת שהשערות מסודרות- כך שזה מושלם עבורי.

    את הטיפות של OPI הכרתי בפריז- בחרתי במניקור בספורה, והם השתמשו בבסיס, לק, מייבש וטיפות של OPI. בהתחלה לא הבנתי מה הקטע שלהן, אבל מה שכתבת זה בדיוק מה שהרגשתי.

    גמר חתימה טובה יקירתי!

    השבמחק
    תשובות
    1. מסכימה איתך פיצ'ה, פודרה שקופה נראית לי לגמרי מוצר מאסט, כל מה שאני מצפה ממנה זה שתקבע לי את המייק אפ ותנטרל את ההברקות מעט. הסקין נראה כך הכי טוב.

      המצאה מצויינת המסקרה השקופה לגבות, גם לא דורשת התעסקות או דיוק כמו המסקרות עם הגוון.

      פינוק בספורה, למה לא למה לא...

      גמר חתימה טובה וחג שמח ממי :)

      מחק
  17. פוסט מצויין ונקי במיוחד :)
    ניסית את הפודרה השקופה בתפזורת של עפרה? היא מצויינת

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :)
      מעפרה יש לי את האנטי שיין הדחוסה שהיא מדהימה.

      מחק
  18. אנונימי6.10.2012, 15:36

    כל הכבוד נהנתי מהפוסט! יש השוואה בין סמאש באקס לפריים של מאק?

    השבמחק
    תשובות
    1. שתי פודרות מאוד דומות.
      ההבדלים הם בעיקר בגודל, מחיר ו- SPF.

      מחק
  19. אנונימי1.6.2013, 22:26

    laser treatment rosacea Vancleve

    Visit my website ... rosacea doctor Waterville

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails