3 בספטמבר 2012

שגרה יומיומית מתוקתקת



בשגרת האיפור כל אחת מאמצת את המוצרים המאסטים שלה, אלו שגורמים לה להרגיש יפה ומטופחת. אצלי זה תמיד יהיה המייק אפ או מוצר בסיס אחר, מסקרה, שפתון, הלק תמיד על הציפורניים וכמובן - בושם. כתבתי על זה לא מעט, על המינימליות הזו שהיא למעשה מאסט אצלי, למשל בפוסטים "הנבחרת הקיציתוב"מינימליות קיצית". אני מאמינה שהמאסטים האלו שלי יהיו מוצלחים לכל אחת כי כל אחד מהם עושה שינוי מהותי בלוק יותר מכל מוצר אחר. למשל במיוחד כשאני קצרה בזמן אני לא אוותר על מסקרה אבל על הצלליות בהחלט אדלג. אני חושבת שמספיק את המינימום איפור הזה בשביל לגרום לנו להרגיש נפלא בכל מקרה. להפעם בחרתי מוצרים שמתאימים לשימוש יומיומי, ללוק מהיר, קליל ומחמיא.

פריימר ו- BB של אסתי לאודר: במילה אחת - אכזבה

כשאומרים "מייק אפ" ו"אסתי לאודר" ביחד זה מעלה מיידית את האסוציאציה של המייק אפ Double Wear, גם מתוך שינה. אולי אפילו מספיק רק "מייק אפ" והאסוציאציה הזו עולה. כן, לאודר הטביעו חותמם בשוק בצורה מהותית מאוד בקטגוריית המייק אפ בזכות ה- Double Wear הסופר פופולרי (ובהמשך ה- Double Wear Light כמובן). אבל יותר מדי זמן הם נהנים מהקרדיט של מותג שמתמחה במוצרי בסיס בלי שלמעשה חידשו משהו, בלי שפנו לקהל צעיר חדש. לא ברור אם זה מכוון או שהם נרדמו בשמירה שם אבל הם פשוט נשארו בפינה החמה והבטוחה שלהם. אבל גם אם אתה מותג שנחשב איכותי ויש לך מוצר כל כך פופולרי אתה לא באמת יכול לשקוט על השמרים, במיוחד לא כשאתה מותג שלא נתפס כצעיר, מדליק ודינמי אלא כמתון ויציב, כזה שפונה לקהל מבוסס ומבוגר יותר. כנראה שלאודר הבינו את זה, באיחור לטעמי, והחליטו להמשיך את גל ההצלחה ולהישען על הקרדיט שיש להם על מוצרי הבסיס. הם השיקו לאחרונה שלשה מוצרים טרנדים וצעירים שלא דומים בכלום למוצרי הבסיס הותיקים שלהם בשאיפה לרענן את תדמית המותג וליצור ריגושים במקום שקשה לרגש. בתוך אחת  מהבודדות כנראה שרחוקות מלחבב את ה- Double Wear השפכטלי הפופולרי מאוד שמחתי. האם המותג שאני שמחה תמיד לאמץ מוצרים אחרים שלו, סוף סוף מציע מוצרי סקין נפלאים עבורי?...

המוצר הראשון שאסתי לאודר השיקו זה פריימר לפנים שמגיע בשתי גרסאות: למראה מאט ולמראה קורן. אין ספק שהבחירה להשיק פריימר מעניינת מאוד במיוחד לאור העובדה שזה מוצר שבשנים האחרונות צובר תאוצה. כלומר, זה לא שמותגי יוקרה אחרים לא מציעים פריימרים, כמו למשל הפריימר של לנקום, אבל אין ספק שהבולטים והמפורגנים בקטגוריה הם הפריימרים של המותגים המקצועיים כמו למשל הפריימר של סמאשבוקס, כי הם ביצועיסטים במיוחד, הכי תמורה למחיר. אז כשמותג כמו לאודר מחליט להשיק מוצר בקטגוריה הזו, ובמיוחד אחרי הפריימר הלא מרשים שלהם ה- Face Primer Plus שיצא לפני כמה שנים, אנחנו מצפים למוצר פנומנאלי, ציפיות שהתבדו מהר מאוד. המוצר הזה ממוצע לגמרי, בעצם קצת פחות ממוצע. כלומר, המוצר בשתי הגרסאות לא ממש עושה את העבודה, אין את ה- delivery. הפריימר למראה קורן פשוט לא עושה שום דבר וחבל על עוד שכבה על הסקין שאני פשוט אתעלם ממנו ואמשיך ישר לפריימר למראה מאט. מדובר על תחליב נטול שומן (oil free) לבנבן שהמרקם הדק שלו חצי סיליקוני חצי לחותי. יש לו ריח קצת תרופתי. הוא נעים למגע ונוח למריחה אחידה. הוא לא מעניק מראה מאט קלאסי אלא רק ממתן מעט את המייק אפ מעליו. המוצר הזה מבטיח לצמצם מראה של נקבוביות פתוחות אבל לא מקיים. הוא גם לא משפר את העמידות של המייק אפ. בקיצור, למי שמפריעה ההברקה של המייק אפ כדאי לה שתבחר בפודרה. אני לא מוצאת שום פרמטר שאפשר לומר שהפריימר הזה בולט בו. להשתמש בו בקיץ זה חסר תועלת, כמו כוסות רוח למת. הדבר הכי חיובי לומר על המוצר זה השפופרת הנוחה עם העיצוב הנקי היפה בגוון סקין בריא. נו, לפחות מי שהיה אחראי על עיצוב המוצר הזה הצטיין בעבודתו.

לאודר החליטו לזרום עוד יותר עם הצערת המותג והשיקו כחלק מסדרת ה- Day Wear המוצלחת שלהם קרם BB שהוא מוצר סופר טרנדי כרגע (אפשר לקרוא בפוסט הזה בפירוט מה זה BB Cream). הוא נטול שומן (oil free) עם 35 SPF. המעצב של הפריימר הצטיין גם הפעם עם השפופרת המטאלית יפה בצבע שמיים (אני מקווה שהוא מקבל בונוסים יפים שם...). למוצר עצמו יש ריח מדהים (שילוב של מלפפון, יסמין, סיגלית ורקפת) ושני גוונים מוצלחים בסה"כ (לייט ומדיום), אבל כאן נגמרו לי הדברים החיוביים לומר עליו. בתור מוצר שמתיימר להיות קרם BB הוא אינו לחותי מספיק, לא נמרח בצורה אחידה, לא נתפס טוב באזורי הפיגמנטציה, נכנס לנקבוביות ומתקבע יחסית מהר. הוא גם מגיע בכמות של 30 מ"ל כמו מייק אפ ולא 50 מ"ל כמקובל בקרם BB. בקיצור שום מאפיין שלו שציינתי לא מעיד על כך שהוא קרם BB. אפשר לומר שהוא יותר Tinted Moisturizer (קרם לחות עם גוון) לא מוצלח שגורם לסקין החלק והקורן שלי להיראות עייף וגם מתפוגג אחרי כארבע שעות בממוצע. כאילו זה לא מספיק, אז גם יש פער בין איך שהמוצר מוגדר ע"י המותג לאיך שהמותג משווק אותו. האמת היא שהמותג פשוט סובל מפיצול אישיות קשה, בעוד הזרוע המקצועית מגדירה אותו כפי שמופיע על המוצר כקרם לחות עם גוון, הזרוע השיווקית מוכרת לנו אותו כקרם BB כי זה מאוד טרנדי עכשיו, כאילו מילת קסם. שלא לדבר שהמותג עצמו לא מגדיר את ה- BB כ- Blemish Balm כמו שהוא נקרא ע"י המותגים האסייתיים ואפילו לא כ- Beauty Balm כמו שהמותגים המערביים משווקים אותו (פירטתי גם על זה פה), אלא כ- Beauty Benefit. שיחקו עם האותיות BB וזה אכן מבלבל. נו באמת אסתי לאודר, מה נסגר איתכם, יש גבול לכמה מעטפת שיווקית יכולה לשדרג מוצר כושל. אני הייתי מאוד עדינה יחסית לסקירות המוצר בחו"ל שם לא חסכו ברינונים על מוצר הבן-כלאיים הזה, סקירה עניינית למשל אפשר לקרוא פה. הכי לא "ביוטי בנפיט" שיש. לדלג ויפה שעה אחת קודם.
אז מדובר על שני מוצרי סקין שלא ממש הרשימו אותי, לא כי הם אינם ייעודיים לצרכים שלי, להיפך, הם  ממש כן, אבל אף אחד מהם לא חזק בקטגוריה שלו, יותר נכון - הם כישלון בקטגוריה.

מייק אפ של אסתי לאודר: נפלא!

כשאני בשיא האכזבה שלי מאסתי לאודר הם השיקו מייק אפ חדש בשם Invisible Fluid למראה קליל אוורירי וטבעי. אם זה היה בכל תזמון אחר אז הייתי נרגשת ממש כי מייק אפ חדש של אסתי לאודר על רקע ההצלחה של ה- Double Wear זו באמת סיבה לחגיגה. אבל כשהאכזבה שלי מהפריימר ומהקרם לחות/BB שלהם טרייה בזיכרוני ובעורי, ריגוש זה הדבר האחרון שחשתי. אפשר לומר שהתחושה היתה של מיאוס, של כמה הם יכולים לעשות עלינו טסטים בניסיון שלהם לרענן את המותג? אז ניסיתי אותו פעם אחת בחוסר חשק והחלטתי שהמוצר הזה לא משהו. נראה לי פשוט לא היה בא לי עליו. גם בחיים שלי לא נתקלתי באינדקס כל כך מסובך למציאת גוון שבנוי ממספר, שתי אותיות ומספר, מה זה הסיבוך הזה? הם לא אמורים לפשט לנו את הבחירה? בארץ מוצעים 9 גוונים מתוך 16 קיימים ועד שמצאתי את ה- 2NW2 (שכהה ממני בגוון כמו שאני אוהבת...) יצאה לי הנשמה... בלאודר רצו להיות מתוחכמים ורק להסביר מה המשמעות של כל חלק במספור הזה (גוון, תת גוון ועוצמת הגוון) יסגור לי פוסט שלם אז אדלג על זה. בקיצור, לא היתה לי בכלל אנרגיה לנסות את המייק אפ הזה שוב, יש מצב שהוא נענש בגלל שני האחים הכושלים שלו. אבל ידעתי שזה לא פייר, שצריך לתת לו הזדמנות ממש כמו שאני נותנת הזדמנות שוב ושוב למוצרים שכבר הוכיחו שמצטיינים הם לא. אני שמחה שעשיתי את זה כי גיליתי מייק אפ נהדר, לא יומרני, שמקיים כל מה שהוא מבטיח.
המייק אפ הדק והאוורירי הזה דורש ניעור של הבקבוק לפני השימוש בשביל לערבב את ההפרדה שנוצרת (כמו מוצרים דו-פאזיים). הוא מאוד נוזלי/דליל ולכן מומלץ לפתוח אותו כשפיית הבקבוק פונה למעלה ולא למטה, שלא יישפך ויכתים. הפורמולה דקה, נעימה ונמרחת באחידות על הסקין. יש לה ניחוח נעים ומאוד עדין, כמעט בלתי מורגש, כמו שאני אוהבת. הגימור טבעי ומחמיא לדעתי בזכות הפיגמנטים הבוהקים שיש בפורמולה, אפשר ממש לשים לב אם מורחים על היד ומסתכלים מקרוב. הכיסוי של המייק אפ קל שניתן לבניה עד קל פלוס, אבל השינוי המהותי בבניה הוא לא בכיסוי אלא בכך שהסקין נראה מלוטש יותר, יפה יותר ולכן נוצרת אשליה של כיסוי יותר גבוה ממה שבאמת. יש לו עמידות סבירה יחסית לאופי שלו ומן הסתם לא יתאים למי שיש לה פגמים בעור ומעוניינת בכיסוי גבוה יותר וגם לא למי שיש נטייה ליובש. אני, שאוהבת שלמייק אפ שלי יש כיסוי בינוני ומעדיפה להניח אותו עם מברשת, נהניתי מהמייק אפ הזה עם הכיסוי הקל ובמיוחד כשהנחתי אותו עם האצבעות! זה מייק אפ שבאמת נטמע בצורה נהדרת בסקין, מאחד גוון בצורה טבעית, הכי Invisible (בלתי נראה) שיש. יומיומי סופר מחמיא. עיצוב קומפקטי, בסיסי ופרקטי, מאוד מותאם לרוח המייק אפ (אני בטוחה שזה אותו המעצב שהזכרתי קודם שמקבל בונוסים, כבר מגיע לו קידום רציני, לא?...).
טוב שאסתי לאודר תיקנו מהר את הרושם שלי על מוצרי הבסיס שלהם, לא בא לי שהזיכרון האחרון שלי מהמותג תהיה תחושת האכזבה. אז נפנפתי את שני המוצרים האחרים ואני מרוצה מהמייק אפ החדש, רענון נהדר למותג, בהחלט אחד המוצרים המוצלחים בקטגוריה שלו (כן כן, לפני שתקפצו, לצד ה- Vitalumiére Aqua של שאנל).

המסקרה החדשה של דיור: וואו. פשוט וואו

המסקרה היא חלק בלתי נפרד מכל לוק שהוא, גם אם אנחנו סופר ממהרות, כי השדרוג שהיא עושה מהותי מאוד. כבר כתבתי בעבר כמה אני אוהבת את ה- DiorShow Extass של כריסטיאן דיור. אני אוהבת את ריסי המניפה שהיא עושה, את ההדגשה ואת המברשת הדומיננטית. אז כשהושקה המסקרה DiorShow New Look הייתי סקרנית מאוד לראות את החידוש ואצתי רצתי לדיור. מצאתי מסקרה עם אריזה נקייה מהממת כשבמרכזה עיטור כסוף של הטבעות חוזרות של לוגו המותג. בדיוק אריזה יוקרתית כמו שאני אוהבת. אבל שנפלו עיני על המברשת הסיליקונית הקטנה לא היה לה שום סיכוי. אני את המסקרה שלי לא פתחתי אפילו והיא חיכתה במגירת הענק שלי בתור ארוך מאוד של מסקרות לבדיקה שלא ברור אם יסתיים מתישהו. כל ההבטחות וכל התשבחות ששמעתי על המסקרה לא שינו לי, אני עם מברשת כזו לא מתעסקת. אני לא יודעת מה גרם לי לשלוף דווקא אותה לאחרונה, הרי יש לי מסקרות הרבה יותר מבטיחות ממנה שמחכות ליחס. אבל הנה, עשיתי את זה. ובפעם הראשונה שניסיתי אותה ממש עיקמתי את הפרצוף, כאילו אני עושה למישהו טובה שאני בכלל מנסה... ההפתעה שחיכתה לי היתה כל כך גדולה, כשכבר בשכבה הראשונה הריסים שלי היו מודגשים, מאורכים, מופרדים וסופר שחורים עם ברק. וואו. כן, זה מה שחשבתי, וואו. השכבה השניה בכלל הפכה אותם לפנומנליים כשהפורמולה המרשימה עם הפיגמנט העשיר לא מדביקה את הריסים ושומרת על ההפרדה שלהם והגימור סופר שחור ומעט מבריק. הייתי בהלם מוחלט. לא היה ברור לי איך המברשת הקטנה הזו עשתה את זה. אז אמרתי לעצמי, נו טוב, ידוע שהשימושים הראשונים לא נחשבים כי הפורמולה מתעצבת ואפשר לבחון את המסקרה רק אח"כ. אבל גם אח"כ וגם אחרי האח"כ המסקרה הזו הפגינה ביצועים מרשימים ביותר. למרות הפורמולה העשירה המברשת הקטנה נראית תמיד נקייה ולא עמוסה בחומר. המברשת גם מחולקת לשני חלקים שעד עכשיו לא ממש הבנתי את ההסברים מה הרעיון בזה אבל מה זה משנה, העיקר הביצועים הסופיים לא? חוץ מזה שבזכות הקוטן שלה היא נכנסת ממש לשורשי הריסים בלי ללכלך. כבר הרבה זמן שלא ראיתי שילוב של פורמולה ומברשת מנצח כזה. מסקרה מדהימה. ממש. אז יש פה מוסר השכל, לא? גם אם החלטנו על הביצועים של מוצר כלשהו לפני שניסינו, עדיין כדאי לתת לו צ'אנס, אולי נופתע במקרה. אני מקווה שאזכור את זה לפעם הבאה, לא אתפלא אם לא...

שפתונים של לנקום: צעירים ומוצלחים

השפתון, או כל מוצר שפתיים כלשהו, זה גם משהו שאני לא אוותר עליו, הוא בחזית הלוק וזה שאחראי להכנסת הצבע. שלא לדבר על זה שבניגוד למוצרים אחרים זה אולי המוצר שכי מהר להניח אותו, אז ממש אין תירוצים. סדרות חדשות של שפתונים זה תמיד כיף והסדרה האחרונה שלנקום השיקו היא ה- Rouge In Love (סווטצ'ים) אותה הזכרתי כשכתבתי על קולקציית הלקים שיצאה יחד איתה ה- Vernis In Love. אלו שתי קולקציות שכמו שציינתי בעבר, פונות באופן מובהק לקהל צעיר ואופנתי יותר עם אריזות מעוצבות וקומפקטיות מהרגיל. אני אהבתי את האריזות המוקטנות, פחות אהבתי את זה שהן מתכתיות כאלו. זה איזו שריטה אישית שלי שעם מוצרים מתכתיים כאלו זה תמיד נראה לי כאילו הפסיקו את העבודה באמצע, למשל, עם מכוניות כסופות זה תמיד נראה לי כאילו הורידו אותן מפס הייצור שניה לפני שהיו צריכים לצבוע אותן... טוב נחזור לשפתונים, אז יש בקולקציה הזו 24 גוונים שלפי המותג מחולקים לשלוש קבוצות בהשראת שלשה רגעים בחיי אישה צעירה, אופנתית ומודרנית. בקבוצת Jolis Matins יש את השפתונים לבוקר והמספר שלהם יסתיים באות M. בקבוצת Boudoir Time יש את השפתונים לשעות צהריים והמספר שלהם יסתיים באות B. בקבוצת Tonight Is My Night יש את השפתונים ללילה והמספר שלהם יסתיים באות N. כמובן שהרעיון הוא להשתמש בשפתון לפי מצב הרוח ולא משנה לאיזו קטגוריה הוא שייך. טוב, רעיון נחמד, בעיקר שיווקי. אז השפתונים האלו קרמים ומעט לחותיים שמאוד נעימים על השפתיים. אהבתי את הפורמולה שאינה עבה ואפילו הכיסוי לא באמת אטום "טיפקס" עד הסוף אבל נראה כאילו הוא לגמרי אטום עם פיגמנט עשיר. התלבטתי איזה גוונים לבחור לפוסט כי יש לי כמה שאני מאוד אוהבת להשתמש בהם. בסוף בחרתי ללוק הפעם בשני שפתונים בצבע Rose משלימים שהם בגוונים פופולרים אבל עדיין מיוחדים (סווטצ'ים).
ה- Rose Boudoir 340B (בתמונה משמאל) הוא בגוון ורוד אדמדם מעט בוהק נראה תמים אבל לאחר המריחה מבינים עד כמה הוא יפה ומדליק. גוון יומיומי מקסים ונעים,
ה- Rose Des Soupirants 351B הוא בגוון ורוד דובדבני עמוק יותר, לא בהיר ולא כהה מדי, גוון מדויק ומוצלח מהסוג שהרבה יאהבו, מאוד פופולרי ומאוד נשי. אולי אני מדמיינת אבל לשפתון יש גם ריח/טעם דובדבני...

מארז לקים מיני של OPI: לשחק עם הלקים

לק זה פשוט המוצר שאי אפשר לוותר עליו כי פעם אחת של השקעה מחזיקה לנו לכמה ימים, לא כמו איפור שמחדשים מדי יום. לידיים מטופחות שמקושטות בכל לק שנבחר פשוט אין תחליף. זה כל כך תורם לטוטאל לוק הסופי שלנו שלא לדבר על זה שזו הצהרה אופנתית לכל דבר ועניין. לפוסט הפעם בחרתי את קולקציית Outrageous Neons של OPI. הקולקציה הזו יצאה רק במארז לקים מיני שכולל ארבעה גוונים צעירים מדליקים, לק בסיס לבן וטופ. הרעיון הוא שלאחר שמרחנו שכבת בסיס, למרוח שכבה אחת מהלק הלבן ואז שתי שכבות של אחד מארבעת הצבעים ולסיים בטופ השקוף. הלק הלבן יעצים את גוון הלק ויהפוך אותו לניאוני. האמת שמצד אחד זו קצת התחכמות מה ש- OPI מציעים לנו לעשות, הרי אפשר פשוט להשתמש בכל לק ניאוני רגיל וזהו. מצד שני בזכות הבסיס הלבן הלק הניאוני הופך לאטום לגמרי שזה מבורך כי מרבית הניאונים לא אטומים באופן מלא, לא כך לפחות.
ניסיתי את הלקים בלי ועם הבסיס הלבן בשביל להתרשם מההבדלים ובכל מקרה אני לא יכולה להגדיר את הלקים כניאונים קלאסיים (סווטצ'ים), אלו ארבעה גוונים בסיסיים בוהקים שכפי שאפשר לשים לב השמות שהם קיבלו לא מאוד יצירתיים הפעם:
Riotously Pink - בלק הורוד ההבדל היה מאוד קל וחוץ מהאטימות המוחלטת לא היה פער מהותי בגוון עם ובלי הבסיס הלבן.
Formidably Orange - הלק הכתום התנהג בצורה דומה לוורוד, בלי הבסיס הוא קצת יותר שקוף.
Seriously Purple - אמנם הפער אם או בלי הבסיס הלבן לא מהותי מדי אבל בניגוד ללקים האחרים המריחה שלו לא מאוד נוחה ואחידה מעל הבסיס הלבן.
Ridiculously Yellow - בלק הצהוב נרשם ההבדל המהותי ביותר חוץ מזה שהוא אוחז בפורמולה הכי נוחה למריחה מהרביעייה. עם בסיס לבן הוא פשוט הורס ביופיו, צהוב בוהק ואטום מושלם. אבל בלי הבסיס הלבן הוא שקפקף לחלוטין והציפורניים שלנו פשוט נראות כאילו הצהיבו...

בסך הכל מדובר על  קיט חמוד, יותר גאדג'ט למי שאוהבת לשחק עם הלקים. מוצלח גם למי שרק רוצה מדי פעם לגוון עם צבעים כאלו ולא רוצה להשקיע בבקבוק לק צבעוני בוהק בגודל מלא. המסקנה הכי חשובה עבורנו זה שאולי נתחיל למרוח שכבת לק לבן לפני שאנחנו מורחות את הניאונים שלנו, המראה יהיה בטוח משובב ומלוטש יותר.

בושם ובאלם דיור אדיקט: פאן אורבני צעיר

לצאת מהבית בלי בושם זה קצת כמו לצאת חצי ערומה, לא? זה לפחות מה שהרגשתי לפני כמה זמן כשהגעתי לעבודה וקלטתי שפשוט שכחתי לשים בבית בושם. איך אפשר לשכוח דבר כזה בכלל?... מזל שתמיד יש לי איזה בושם מוקטן בתיק האיפור. אז למראה היומיומי שלנו הפעם בחרתי את ה- DiorAddict החדש של כריסטיאן דיור. זו גרסת Eau Sensuelle ולא EDT/EDP כמו שיש בדרך כלל. המשמעות היא שהבושם קליל וזורם יותר, מאוד מתאים לאווירה הקיצית (סרטון מדליק למי שרוצה להיכנס לאווירה), שהרי אף אחת לא רוצה להסתובב עם בושם כבד שיעיק עליה ועל הסביבה שלה (או לפחות כך אני מקווה...). הבושם הזה מורכב בין היתר מתמצית ורדים, יסמין, מאסק לבן וארז. הייתי מתארת אותו כבושם פרחוני עם טיפת מרירות שמאזנת אותו. בושם צעיר קצת מתוחכם ואורבני שמעוצב בצורה מינימליסטית נפלאה בדומה לבשמי הדיור אדיקט הקודמים. בקבוק מלבני מאורך שקוף הפעם בגוון סגלגל שהולך ומתעמעם כלפי מעלה עם מכסה כסוף ולחצן אותו אפשר לנעול. נראה ממש כמו הבאלם DiorAddict המעולה שלא יוצא מתיק האיפור שלי. פאן.


ID

Matte Perfecting Primer
גודל: 30 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 215 ש"ח
Day Wear BB
Anti-Oxidant Beauty Benefit Cream
גודל: 30 מ"ל
ייצור: בלגיה
מחיר: 215 ש"ח
Invisible Fluid Makeup
גודל: 30 מ"ל
ייצור: בלגיה
מחיר: 230 ש"ח

DiorShow New Look Mascara
Lash-Multiplying Effect Volume & Care
גודל: 10 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 184 ש"ח
DiorAddict
Eau Sensuelle
גודל: 100 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 593 ש"ח

Rouge In Love
High Potency Color
Rose Boudoir 340B, Rose Des Soupirants 351B
גודל: 4.2 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 150 ש"ח

Outrageous Neons
Mini Kit
גודל: 6 * 3.75 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 180 ש"ח

הבהרה / גילוי נאות: המוצרים שבחרתי לפוסט נשלחו אלי מהחברות


Print Page

64 תגובות:

  1. אנונימי3.9.2012, 16:07

    הכי כיף לקרוא את הפוסטים שלך :-*

    השבמחק
  2. פוסט נהדר! :-)

    המארז מיני של opi מתוק! ואהבתי את הסגול שבניהם.

    תודה על עוד פוסט משובח ♥

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מעייני מקסימה :))

      המארז הזה לגמרי חמוד, כל המארזי מיני שלהם מדליקים האמת.

      כיף שאת פה ♥

      מחק

  3. חיכיתי שתכתבי על ה- Rouge In Love :)
    בגזרת העיניים בשגרה היומיומית שלי אין יותר מעיפרון עיניים (או הכחל המופלא של גרלן) ומסקרה. אין לי זמן ואין לי יצירתיות בשביל צלליות.
    אבל בגזרת השפתיים לאחרונה אני ממש מתפרעת :)) הסדרה המועדפת עליי עכשיו היא ה- Rouge In Love. אני מאוד אוהבת את המרקם ואת הצבעים. גם העמידות שלהם מאוד טובה עליי. יש לי כרגע שלושה צבעים :Rose en Déshabillé, Midnight Rose ו Rose Boudoir המהמם :)ואני מתכננת עוד רכישות לעתיד.
    אני מסכימה איתך, האריזה הקומפקטית חמודה ומזכירה שפתוני וינטג', אבל היא מתכתית מדיי והייתי מעדיפה אותה יותר מושקעת.
    תודה על הפוסט המקסים!

    השבמחק
    תשובות
    1. כן הגיוני, כל אחת מאמצת את המאסטים שלה. למי יש זמן לאיפור מלא בבוקר כשממהרים?...LOL
      איזה כיף זה צבעוניות בשפתיים, נכוןו? זה גם כל כך מהר שממש אין סיבה לדלג.
      צבעים מהממים יש לך!
      העיצוב בדיוק כמו שהגדרת, וינטג' כזה, אבל גם אני הייתי מעדיפה משהו אחר.
      חן חן לך מותק!

      מחק
  4. ממש התחברתי למה שכתבת על דאבל וור והכול נכון פי כמה וכמה בימות הקיץ..
    פוסט מקסים נהניתי מאוד לקרוא.

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, הדאבל וור זה לא צחוק בכלל.../:
      ותודה רבה כיף לשמוע :)

      מחק
  5. מיכאלה3.9.2012, 21:32

    תודה יקרה על עוד פוסט מלא גודיז.
    כיף לשמוע את חוות דעתך הכנה.
    דוקא לי הביבי של אסתי בא טוב. מעניין איך המייק אפ החדש.
    כשבדקתי בקאונטר את הרוז' אין לאב הם נראו לי קצת ניאוניים מדי בשבילי.
    מסכימה אתך כמה שהכמה מוצרים המתאימים יכולים לשנות את ההרגשה ושבקיץ זה חייב להיות מינימלי. אני מאד אוהבת צלליות ומתקשה לוותר עליהן גם בקיץ אבל לפעמים כמה שפחות יותר טוב.
    נו בוא כבר סתיו, מחכים לך פה...

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח מיכאלה, חייבים קצת גודיס לנשמה, אה?..;)
      תמיד אכתוב בכנות גם אם זה לא פשוט ולא כיף, אין מה לעשות...
      אם ה- BB של לאודר טוב לך אז זה מה שחשוב. תדגמי את המייק אפ אולי תאהבי גם.
      מעניין מה שאת אומרת על השפתונים כי מה שאני חושבת על ה- Rouge In Love זה שאין שם גוונים נועזים וממש ניאונים בכלל. הייתי מצפה מקולקציה צעירה שיהיו כאלה. גם המרקם שלהם לרוב לא אטום לגמרי כך שבכלל זה ממתן את הפיגמנט. בכל מקרה רוב הגוונים שם רגועים לדעתי, אולי שווה לך להציץ שוב :)
      מינימליות זה חשוב גם בגלל הקיץ וגם בגלל שבבוקר תמיד ממהרים, אין זמן להשקעה. לכל אחת יש את המאסטים שלה, אם שלך זה צלליות אז נפלא. בסופו של דבר תמיד משהו בא על חשבון משהו אחר.
      תיאורטית הסתיו יגיע לקראת סוף החודש, מעשית נראה לי שיקח לנו עוד זמן להרגיש אותו...LOL

      מחק
    2. מיכאלה4.9.2012, 8:46

      את צודקת שהביבי לא מספיק מבחינת לחות ואני שמה אותו אחרי לחות. זה של דיור נותן מענה גם ללחות?
      בתכלס זה דמי מייק אפ שכזה עם הגנה סבירה, אבל נותן כיסוי מספיק בשבילי...
      אבדוק שוב את השפתונים.
      איכשהו אני לא סגורה על לאנקום בזמן האחרון, כאילו הם יורים לכל הכיוונים ומנסים לתפוס מרובה.
      המסקרה נשמעת מהממת!!! מחכה ששלי תיגמר. במסקרות אני לא אוהבת לאגור...

      מחק
    3. אם צריך לחות לפני ה- BB זה כבר אישי. בעיקרון אחד המאפיינים המרכזיים של ה- BB זה שהם לחותיים מאוד. עם דיור אני לא צריכה, עם הלאודר העור שלי מתחיל להתייבש גם אם שמתי לחות.
      בתכלס, ל- BB יש הגדרות, יש בנפיט מסוים שהוא צריך לתת לנו שמגדיר אותו כ- BB ואם אין לו את הבנפיטס האלו אז הוא פשוט לא BB. הכיסוי זה בכלל לא הנקודה כי ל- BB אין אף פעם כיסוי גבוה.
      מסכימה איתך על לנקום, הם מוציאים במקביל כמה ליינים בשביל לתפוס כל מיני קהלים, לא תמיד זה עובד טוב.
      המסקרה הזו אין לי מילים... אם את אוהבת מסקרות כחולות אז בכלל שווה לך לנסות אותה בכחול ההורס שלה.

      מחק
    4. מיכאלה4.9.2012, 18:00

      המסקרה הזו קיימת בעוד גוונים חוץ משחור וכחול? איזה גוון כחול יש לה?
      התיאור שלך גמר עליי. מה גם שמסקרה זה לא מוצר שמתנסים בו בדוכן(חוץ מבמאק עם האפליקטורים החד פעמיים שלהם).
      מעניין לנסות את הביבי של דיור.
      אני מוצאת את עצמי ניגשת מעט לסטנד של לאנקום. בפעם האחרונה ראיתי מדבקות של בטי בופ או איך שקוראים לה וזה נורא חמוד אבל איכשהו לא התחבר לי.

      מחק
    5. כן, המסקרה הזו של דיור קיימת בשחור, כחול וחום. הכחול הוא כחול ג'ינס בוהק כזה. הכי טוב לראות בעין, קשה לתאר. את תהיי בהלם עד כמה המברשת קטנה...
      זה בהחלט מוצר של ניסוי וטעיה, גם לכל אחת יש ריסים שונים אז האפקט משתנה.
      אני גם במאק לא מנסה, כי למרות שהאפליקטור חד פעמי מישהי מכניסה אותו שוב ושוב בשביל לשים עוד שכבה ולעין השניה. יש לי פשוט עיניים שברגע מודלקות...
      ה- BB של דיור זה ליגה אחרת לגמרי מבין ה- BB של המותגים המערביים. חבל רק שיש גוון אחד. מי שהגוון מתאים לה אז הרוויחה.
      לנקום הולכים להוציא בקרוב קולקציות מעניינות, להציץ שווה בכל מקרה.

      מחק
  6. עוד פוסט כתוב היטב!
    איך האינביסבל ביחס ללינג'רי?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה טלי :)
      הם שונים לגמרי. הגרלן לנז'רי הוא קרם דליל אוורירי שנמרח מדהים על הסקין עם גימור טבעי קורן והאינוויזיבל הוא מיימי יותר שנטמע בסקין עם גימור טבעי. שניהם בעלי כיסוי קל/פלוס אבל ללנז'רי יש יותר כיסוי באופן יחסי.

      מחק
    2. אם כך אז לינז'רי איט איז!
      אני לא אוהבת מיימי...ומאוד מאוד אוהבת את הלינז'רי

      מחק
    3. הגרלן LINGERIE DE PEAU סופני ללא ספק, אחד המדהימים שיש בשוק היום לדעתי.

      מחק
  7. הי דנרה כרגיל כיף לקרוא ולראות . אוהבת את הפוסטים שלך הכי! אני מאד רוצה את המייק אפ החדש שמעתי עליו לא מעט אבל להתאים צבע זה אחד הסיוטים שלי...

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף, תודה דורית!
      תשמעי, להתאים צבע במייק אפ זה תמיד סיוט...
      במקרה הזה של האינוויזבל מתווסף הפרמטר של להבין את המספור המסובך.
      קיצור, חייבים לשריין סבלנות יתרה הפעם...

      מחק
  8. הי דנרה,
    תודה על הפוסט הנהדר. חוות הדעת שלך מצוינות.

    קראתי באחד הפוסטים שלך את ההתרשמות שלך מהBB של דיור. קיבלתי דוגמית ואיני מבינה על מה הרעש. ז"א אני כן מרגישה שהוא איכותי אבל בתור כיסוי הוא לא מספיק ובתור בסיס למייקאפ הוא דביק מידי ותורם פחות מפריימר מוצלח. אז לאיזה צורך את משתמשת בו (אני יודעת שאת גם לא מסתפקת בכיסויים קלילים)

    אגב, קניתי את המייק אפ של YSL הטוש אקלה והוא חביב אבל פחות טוב מהסקין אילוז'ן של קלרינס. למה אני לא יכולה להתמיד אף פעם הא?!

    תודה!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה, שמחה על הפידבק הזה :)

      באותו הפוסט כתבתי פסקה שלמה לפני כן מה זה BB (יש קישור פה בפוסט לשם). ציינתי שם שאחד המאפיינים של ה- BB זה הכיסוי הלא גבוה. מי שמחפשת כיסוי גבוה מראש יכולה לדלג על כל הקטגוריה הזו. מאפיין נוסף זה שה- BB הם מאוד לחותיים (זו אחת הסיבות שהלאודר פה נכשל, הוא לא יכול להיות BB אם הוא כל כך לא לחותי). אני משתמשת ב- BB במקום מייק אפ. יש BB שהם שקופים לגמרי וחלקם מתאימים לשמש בפריימר, אבל אני לא מתחברת אליהם.

      עכשיו ממש בלבלת אותי, מצד אחד את מחפשת כיסוי גבוה וה- BB של דיור שיש לו יחסית ל- BB כיסוי יפה לא סיפק אותך. מצד שני קנית את החדש של YSL (אכתוב עליו בקרוב) שכיסוי זה ממש לא המאפיין החזק שלו. אז למה קנית אותו בעצם? מאיזו בחינה הוא פחות טוב לך? מה המייק אפ שאת הכי אוהבת? מנסה להבין את דרישות הסקין שלך ;)

      מחק
  9. אני מאוהבת בBB של אסתי לאודר. אולי בגלל שאני פחות מבינה בדיוק מה אומר הכיתוב הזה ומה אומר הכיתוב ההוא אלה תכלס בשטח.האמת, אני לרוב גם לא קוראת מה כתוב על האריזה - אם זה לא כתוב בעברית.
    אני שמה את הBB של לאודר כבר הרבה זמן יחסית. במקום קרם לחות במקום מייק אפ ובמקום פריימר והוא מיפה לי את הפנים, מכווץ את הנקבוביות ועושה את העבודה ומחזיק מעל ומעבר .
    הזרוע המקצועית כתבה על המוצר גם: מולטי אקשן כלומר לא רק כתוב קרם עם צבע.
    מניסיוני הביבי הזה הוא הרבה מעבר..הוא לא מעניק מראה מט. הוא לא קבוקי הוא מיפה את הטבעי שזה יותר גאוני מפשוט לשים מסיכה..מה נשים רוצות באמת? להיות יפות טבעי. עם הBB הזה ,זה עובד הוא מיפה את הקיים ולא מסתיר את הקיים. לא מתאים לנשים שמרגישות הכי נוח עם מסיכת קבוקי על העור.

    השבמחק
    תשובות
    1. יכול להיות שזה בגלל שאת באמת לא עושה הבחנה בין סוג המוצר להבטחה שלו. אני משערת לפי התיאור שלך שיש לך עור שמן. BB בגדול לא מיועדים לעור שמן בגלל מאפייני הלחות והתיקון. בגלל שה- BB של לאודר מייבש ולא לחותי אולי הוא נחמד לך כי העור שלך שמן. עם הנקבוביות הפתעת אותי, הוא ממש מדגיש אותן והעמידות שלו מאוד נמוכה. בהתחשב בזה שיש לך עור שמן אני לא מבינה איך הוא מחזיק לך מעל ומעבר.
      מולטי אקשן זה לא בהכרח BB, יש הרבה מוצרים שהם לפעילות משולבת.
      לטעמי זה מוצר גרוע, אם את מרוצה ממנו זה מה שבסופו של דבר חשוב.

      מחק
  10. אהבתי. במיוחד שמנסים להמציא ולתרגם את הגלגל מחדש.
    במקרה הציעו להתנסות ב-BB הזה של לאודר, הפתיע אותי שזו בדיחה עלובה לקרוא לזה BB, ועוד יותר שהדיילת ההזוייה הרצתה לי נמרצות כמה שאני בורה ועמת הארץ,
    חמש דקות אחרי שהיא החניפה ביתר שאת לאיפור שלי, תוך שהיא עומלת להוריד אותו.
    בקיצור כמו שכתבת- אריזה פגז, והשיווק מסביב אונס את המוצר להיות כל מה שהוא לא.

    הלקים והשפתונים עשו לי החשק "למדוד".

    השבמחק
    תשובות
    1. סיפור מעניין נטע שממצה את כל העניין.
      בואי נאמר שבשורה התחתונה, מי שבוחן את ה- BB הזה בצורה אמיתית ללא משוא פנים, לא יכול לומר שמדובר על מוצר מוצלח. פשוט לא.

      חחח, בטוחה שתמצאי משהו למידה שלך, במיוחד בשפתונים ;)

      מחק
  11. המייקאפ של אסתי קורץ לי. אני אוהבת מייקאפים בעלי כיסוי קל-בינוני, אז לדעתי הוא יעמוד באתגר :)
    הלקים הקטנטנים מאוד חמודים, וגם המסקרה של דיור (שגורמת לי להתגעגע למסקרה שלהם שהייתה לי פעם ושהפסיקו לייצר אותה).
    האריזה של השפתונים של לנקום כל כך יפה! עושה לי חשק לקנות ליפסטיק רק בגללה (כי את הליפסטיק אני לא באמת צריכה).

    השבמחק
    תשובות
    1. בהחלט מייק אפ מוצלח מאוד, הופתעתי לטובה.
      לגמרי חמודים הלקים, אני בכלל חושבת שיש ל- OPI את מארזי המיני הכי חמודים בעולם.
      את תהיי בהלם כשתראי את המברשת הפיצית של המסקרה, לא להאמין שהיא כל כך מעולה.
      חחח, השפתונים מוצלחים אבל זו הבעיה כשמפתים אותנו עם עיצוב המוצרים... ;)

      מחק
  12. אנונימי5.9.2012, 13:55

    אז אחרי שקראתי הרבה על ה BB קרם של אסתי לאודר גם אני הלכתי לדגום אותו בציפיות גבוהות ולא התרשמתי מהתוצאה כבר מהתבוננות במראה בסופר פארם.
    ואז המוכרת ניסתה להזיז אותי לכל מני מוצרים אחרים, כמו מייקאפ, אבל זה לא מה שבאתי לחפש, זה לא BB קרם...

    אני יכולה לומר מנסיון של שבוע בדוגמית של ה BB של אנה לוטן שהוא פשוט מעולה מעולה ובגלל שהיה לי למה להשוות אז יצאתי מהסופר פארם בידיים ריקות.
    הבאסה שאני לא בטוחה שכדאי להשתמש באנה לוטן לאורך זמן כי זה לא נטול שומן והעור שלי מעורב...

    אז אני מחפשת את ה BB האחד והיחיד עדיין.
    ניסיתי גם משהו דומה של מאק ובכל זאת היה צורך להוסיף מייקאפ פודרה מעל כדי לטשטש אדמומיות.
    המלצות? מוצר אחד שעושה הכל לימים של עצלנות?
    (הכיסוי הגבוה יותר שאני צריכה הוא רק מתחת לעיניים, מסביב לאף ובסנטר בעיקרון)

    גילי

    השבמחק
    תשובות
    1. גילי, לגמרי, ה- BB הזה של לאודר לא מרשים בכלל.../:

      כשתמצאי את האחד והיחיד הזה תעדכני כי אני עוד לא מצאתי אחד שעושה באמת ממש "הכל".
      הכי קרוב לזה הוא ה- BB של דיור שכתבתי עליו בבלוג.
      קחי בחשבון שהמאפיין המרכזי של ה- BB זה שהם לחותיים מאוד, כלומר אין מנוס מפודרה בדרך כלל.
      כשאסיים לבדוק את ה- BB של סמאשבוקס ושל בובי בראון אז אני מאוד מקווה שיהיו לי בשורות :)

      מחק
  13. תמיד זה מעניין לשמוע על הדברים הבסיסיים שאישה לא זזה בלעדיהם.
    וגם אני בעוונותיי הרבים כתבתי פוסט דומה לפני שבועיים בערך...

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, כל אחת עם המאסטים שלה.
      מעניין לקרוא מה בחרת, יש כאלו שלא זזות בלי קונסילר, יש כאלו בלי אייליינר, אלו שלי :)

      מחק
    2. זה מזכיר לי שראיתי מישהי לפני כמה שבועות מנסה במשביר את הפריימר של אסתי לאודר, היא באה לרכוש אותו אחרי שהיא ראתה פרסומת בטלוויזיה או משהו כזה, יצא לנו קצת לשוחח, אני בדיוק ניסיתי את הטיינט איידול של לנקום (שנרכש בהמלצתך כמובן ומדווחת שמאוד מרוצה :) ) והתחלנו קצת לפטפט על איפור וכו'..ואז היא סתם ניסתה במקרה גם את הפריימר של לנקום שהיה שם בסטנד איפה שאני עמדתי ונדלקה ולדעתי הלכה להחליף את זה של אסתי לאודר..קטע.. בכל מקרה אני עם הקלרינס כרגע ובקושי משתמשת בו למען האמת..ממש רק לעיתים רחוקות, מה שכן הפריימר של סמאשבוקס שתיארת באחד הפוסטים הקודמים נראה לי קליל יותר וצריך להיבדק בקרוב ואולי גם אנסה את זה של לנקום. יש לי כמה דוגמיות בנייר של הפריימר של לאודר שקיבלתי עם אחת הרכישות, אבל לא יצא לי לנסות, כנראה שאני לא ממש מפסידה (יש לי אנטי לדוגמיות נייר האלו..הן פשוט לא מקבלות תשומת לב ממני...)
      לגבי BB קרים, אתמול עברתי בסטנד של דיור והדיילת שאני מכירה נתנה לי כמה דוגמיות וביניהם דוגמית מוקטנת מתוקה של הביבי שלהם שאני זוכרת שהמלצת עליו בחום לא מזמן. היא ציינה שהוא היה חסר הרבה זמן אצלה ורק עכשיו חזר למלאי. בקיצור ניסיתי רק היום בינתיים..ועוד מוקדם לנתח..אעדכן בהמשך :) (חוץ מזה לא ניסיתי אף BB אחר..)

      האמת שאין לי שום מייקאפ של אסתי לאודר כי לא הצלחתי למצוא אחד שהתאים לי בגוון או במרקם, אני הרוסה על הריח של הדאבל וור (..כן..שריטה כזו, תמיד פותחת לרחרח אותו כשאני אצל חברות או בסטנדים..) אבל פשוט לא מסוגלת למרוח אותו על עצמי, כבד ועבה לי מידי, אך המייקאפ החדש הזה חייב להבדק.
      אהבתי את הרעיון של למרוח לק לבן לפני לק ניאוני.
      שכנעת אותי לגמרי עם המסקרה !! היא בהחלט תרכש בהזדמנות הבאה יחד עם הבאלם המהמם הזה שכבר מזמן שמתי עליו עין...

      מחק
    3. שמחה שאת מרוצה מהטינט איידול :)
      חחח, כנראה שהיא לא עשתה מראש בדיקה להשוואה בין הפריימרים, הם פשוט שונים לגמרי הלנקום והלאודר, גם בייעוד וגם בביצוע... קיצור טוב שהחליפה.

      אם את מתכוונת לפריימר של קלרינס בצנצנת הוא מאוד כבד וגריזי. הסמאשבוקס בהחלט יותר נעים ונוח לעומתו. חוץ מזה שהוא מצויין. יש בסמאשבוקס הבדלים בין כל גוון, תראי מה הכי מתאים לך ובכל מקרה השקוף הכי ביצועיסט לטעמי.
      דוגמיות נייר זה בהחלט לא פאן אבל אם יש לך כבר את הדוגמית של הפריימר של לאודר אז אין לך מה להפסיד בלנסות.
      נכון, ה- BB של דיור חוסל בזמן שיא, קטע! אם הגוון היחיד שלו מתאים לך אז אני מניחה שתגלי BB נפלא. כדאי שתנסי לפחות עוד BB אחד שתוכלי להתרשם מההבדלים.

      כן, גם אני לא מתחברת למייקאפים של לאודר. המייק אפ החדש מאוד קליל ומצוין למי שלא מחפשת כיסוי ורוצה רק איחוד קל של גוון העור. אגב, אם את אוהבת את הטינט איידול של לנקום אז הם לא דומים בשום פרמטר.
      כן, אני הולכת להקפיד על לק לבן מעכשיו, ההבדל משמעותי.
      המסקרה הזו...גררר והבאלם... סופני!

      מחק
    4. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

      מחק

    5. כן, זה הפריימר של קלרינס בצנצנת, אכן מעט גריזי..הוא התאים לי אז בחורף, אבל בקיץ עם הקרם הגנה, קרם לחות, מייק אפ, לחות וחום באוויר וכו'..הגיע שלב שויתרתי עליו. אבדוק את זה של סמאשבוקס השקוף בקרוב, גם האריזה שלו נראית יותר נוחה.

      הטיינט איידול מוצלח !! הוא משתלב מצוין בעור, לא מורגש, יש מספיק גוונים (מה שחסר אצל גרלן לצערי..עדיין מפנטזת גם על הלנז'רי שהמלצת עליו באחד הפוסטים..) ולא עושה סימנים על הפלאפון :) לגבי עמידות..לא סגורה על זה לגביי..יש מצב שעם פריימר הוא יחזיק יותר זמן, אבל אל לשכוח שהשתמשתי בו בשיא החום והלחות עד עתה.

      מדווחת שה BB של דיור מגניב מבחינת תחושה ומריחה, אך מסתמן כמעט בהיר לי לתקופה שזופה זו..אני יחסית כהה. בהזדמנות אנסה גם את ה BB של אסתי לאודר מהדוגמיות שקיבלתי סתם מתוך סקרנות..אני באופו כללי מעדיפה להשתמש במייקאפ ביום יום, אלא אם כן זה יום סידורים מהיר כזה או בילוי בחוף הים ואז ה BB יכול למלא אצלי תפקיד לגמרי.

      (כתבתי תגובה קודם וניסיתי לערוך כי שכחתי לציין שם שהתכוונתי לBB של דיור...בכל מקרה..לא הלך אז מחקתי וכתבתי מחדש..)

      מחק
    6. הגיוני לגמרי, הקלרינס הזה מאוד כבד ולא מאוד נעים ואידיאלי לסקין בקיץ עם כל השכבות.
      נסי דוגמית של הסמאשבוקס ותראי אם מוצלח לטעמך.

      קחי בחשבון שהלנקום טינט איידול והגרלן לנז'רי שונים לגמרי מבחינת כיסוי, גימור ועמידות. פריימר מוצלח זה תמיד טוב לשיפור העמידות. אין מה להפסיד.

      טוב עכשיו אני ממש מקנאה... ה- BB של דיור בהיר לך?... והוא עוד נחשב לכהה. כשתנסי את ה- BB של לאודר (לכי ישר לגוון הכהה מבין השניים) תביני לבד את ההבדלים התהומיים ביניהם.
      אין ספק שברוב המקרים BB לא מחליף מייק אפ אלא אם כן אלו דרישות הסקין של המשתמשת.

      מחק
  14. אנונימי6.9.2012, 21:26

    היי דנרה,

    רק לאחרונה גילית את הבלוג שלך והוא פשוט מדהים! כ"כ הרבה המלצות מעולות וסופר רציניות. תודה :)
    רציתי לשאול אותך, אחרי שקראתי הרבה פוסטים שלך על סוגי מייק אפים, לא לגמרי החלטתי מה הכי יכול להתאים לי, עור מעט שמן, עם נקבוביות ונטיה לאדמומיות...
    האם הטנט אידול? או אולי הגרלן אקסטרים? אני לא מאד אוהבת מייק אפים כבדים וגם אוהבת את העור שלי בהיר ולא שזוף...ובכל זאת רוצה שיכסה וגם יעזור לאדמומיות...מה דעתך? מאד אודה לך לאיזושהי המלצה...

    מיכל.

    השבמחק
    תשובות
    1. הי מיכל, אני שמחה שהגעת לפה :)
      תודה רבה על המחמאות כיף לשמוע שאת נהנית!
      תראי, מצד אחד את רוצה כיסוי ומצד שני את לא אוהבת מייק אפים כבדים, זה לא ממש הולך יחד, אז צריך ללכת בין הטיפות מה שנקרא ;)
      אז בעיקרון הלנקום טינט איידול היה יכול להיות לך מוצלח אלמלא היית כותבת שיש לך נקבוביות. לטעמי הוא לא מתמודד טוב עם נקבוביות בכלל.
      הגרלן אקסטרים יכול להיות לך מושלם לדעתי אבל אני לא בטוחה אם הוא נופל תחת ההגדרה שלך של מייק אפ "כבד". אז אם כבר גרלן הייתי ממליצה לך לנסות את הגולד שהחיסרון המרכזי שלו זה המחיר...
      יצא ל- YSL מייק אפ חדש בשם Le Teint Touche Éclat ויש מצב שהוא גם יכול לסגור לך את הפינה בצורה מוצלחת.
      בנוסף, אני מאמינה ש- BB מוצלח יענה על כל הדרישות שלך.

      מחק
    2. אנונימי7.9.2012, 12:32

      דנרה , תודה רבה, אבדוק את שניהם. ועוד שאלה אחרונה, איזה BB את ממליצה לאור מה שכתבתי? , שוב תודה... מיכל

      מחק
    3. ה- BB המוצלח ביותר שניסיתי עד עכשיו זה של דיור שאת יכולה לקרוא עליו כאן:
      http://danrasvault.blogspot.co.il/2012/07/blog-post_11.html
      העניין זה שהוא מגיע רק בגוון אחד וצריך לבדוק אם הוא מתאים לך.
      אני מתחילה עכשיו לבדוק עוד שניים חדשים שיצאו אז בקרוב אעדכן אם יש תגליות ;)
      בנוסף, בגזרת העממיים הבנתי שגרנייה הוציאו BB חדש לעור שמן, אבל לא ניסיתי אותו.

      מחק
  15. את קריאת הפוסט השארתי לי כעונג שבת

    עד שאימצתי אי אלו מהמלצותייך, המאסט שלי היה: מ.אפ שפכטל מכסה, פודרה, סומק ושפתון. (בישום מבחינתי לא נכלל בקטגוריה של האיפור.

    בתחילה דר' עור ובהמשך ה BB של אסתי לאודר שאינך מחבבת בלשון המעטה, היוו עבורי תגלית נחמדה. אמנם לא יחליפו מ.אפ מכסה, אך הביבי של אסתי קצר אצלי הצלחה ליציאות קלות שכן יתרון ה 1 ב 3 הוא מאוד מוצלח עבורי וגם היורשת אהבה אותו מאוד, מה גם שיש לציין כי הגוון בול עבורנו.

    את מוסר ההשכל בו חתמת את הפסקה אודות המסקרה של דיור המותג האהוב עלי, הרגשתי שוב ושוב בשנה האחרונה, כשדעות קדומות חסרות שחר נשברו בזו אחר זו.
    אשר למסקרה, לא זוכרת מסקרה שלא אהבתי כולל זו המדוברת -כל שכתבת ואף יותר.

    שפתונים (וסמקים) הם מוצר האיפור שאני הכי אוהבת ואישהו הכי קשה לי לבחור. השניים שהצגת הם ממש הטעם שלי בשפתונים ובכל זאת מצפיה בסווצ'ים (רובם מטעים) בחרתי לי את Corail in Love - שבתחילה נראה לי בהיר "מידי" וסופו שלא יוצא מהתיק.

    הבונבונים של OPI משגעים (בעבורי מלבד הצהוב כמו שהגבתי בפייס) היתרון במוקטנים הוא גדול בחינת התנסות בגוונים ובמיוחד כאלה שהם טרנדיים, החסרון הוא לפעמים במברשת, כך שכמו שציינת, אם אני מאוד אוהבת גוון אעדיף אותו בבקבוק ברגיל.

    וכמו תמיד יש אבל...כל כמה שאני אוהבת את דיור - לבשמים (הנשיים) שלהם לא התחברתי, להאמין? קיבלתי לא פעם במתנה בשמים שלהם, הרחתי והעברתי הלאה עד שהחכמתי, מריחה בפארם ואם איני אוהבת מחליפה.

    ובכל זאת - הבקבוק מדהים והתיאור מסקרן, נלך להריח - ערב שנה חדשה והמבצעים הלונטים זה זמן טוב לחדש בתחום הבשים(ולא רק)

    שבת שלום יקירה






    השבמחק
    תשובות
    1. וסליחה על הג'יבריש, זו לא מסורת, זו השעה

      מחק
    2. הכי כיף ברגוע בסופ"ש :)

      בישום זה אכן לא בקטגוריה של האיפור, זו קטגוריה נפרדת אבל עדיין זה מאסט בשגרה היומיומית שלי.

      למייק אפ ול- BB יש ייעודים שונים ולכן צריך להתאים את השימוש לתזמון ולצורך. ה- BB של לאודר לטעמי פשוט לא באותה ליגה של ה- BB האיכותיים, אין מה לעשות.

      כן, בנוסף למוסר ההשכל הזה יש עוד כל מיני תובנות שאנחנו אוספות בדרך עם הזמן. חלק מהניסיון שאנחנו צוברות.
      המסקרות של דיור בהחלט מצוינות, מזו פשוט הופתעתי ממש בגלל המברשת.

      שפתונים זה צבעוני ופאן, סווטצ'ים לא פעם מטעים לטעמי חוץ מזה שאנחנו לא רואות את גוון השפתון בהקשר של גוון העור שלנו ולכן הגוון הכי יפה יכול להיות מאוד לא מחמיא עלינו ולהיפך. לפחות זה נותן מושג...

      הגדרה מדויקת - בונבונים הלקים המוקטנים של OPI, בכלל המארזים שלהם של המוקטנים תמיד הכי יפים ומפתים שיש.

      אין 100% בשום מותג ולא משנה כמה נאהב אותו. ובמיוחד בבישום שזה מאוד אישי. מאמינה שבסוף יגיע הניחוח של דיור שיעשה לך את זה.
      שנה חדשה בושם חדש, בהחלט!

      סופ"ש נעים מותק :)

      מחק
  16. היי דנרה קצת באיחור אבל עדיף עכשיו מאשר אף פעם לא?...

    אני רוצה דווקא לפתוח במייק אפ הניסיון שלי איתו היה ממש מדהים מתמזג עם העור וניראה טבעי ויפהפייה מוצר מושלם לימים חמים :)
    ה-BB והפריימר היו אכזבה לאור ההיסטוריה של לאודר ולא רק לי אלה גם לכמה מחברותי שאני מעריכה את הדעה שלהן על מוצרי איפור...תודה לאל על המייק אפ החדש;)

    המסקרה של דיור נשמעת עילאית החולשה שלי לדיור ידועה כבר בפלטת חמישייה שלהם והמסקרה שלהם נשמעת בדיוק מה שאני צריכה כדי להתאהב מחדש..תנוסה בהקדם!!

    לנקום יצרה קו חדש וצעיר לשפתונים ואני אישית נהנית מהגימיק של החלוקה לבוקר צהרים וערב...מסכימה איתך האריזה נראית כאלו עצרו באמצע הייצור והלכו הביתה חבל:\

    את אתת והטעם שלך הורסים אותי!! הבושם הזה בגרסת ה-Eau Sensuelle ניגלה אלי לפני שבועיים ומאז הוא עליי בכל רגע!

    הלקים מהממים הצבעים פשוט אריזה חמודה להכנסת קצת צבע לעיניים :)

    פוסט מקסים כרגיל נהניתי לקרוא את מילות החכמה שלך.. מחכה לפוסט הבא!!

    השבמחק
    תשובות
    1. על איזה איחור את מדברת מותק? תמיד זה בזמן המתאים :)

      שמחה שאת מרוצה מהמייק אפ ולא מתפלאת על האכזבה מהפריימר וה- BB. אנחנו לגמרי באותו הראש.

      כן, מסתבר שלא צריך יותר מדי כדי להיות מאוהבים בדיור. המסקרה הזו היא הפתעה רצינית בשבילי. אני מאוד שמחה שטעיתי לגביה ושהחלטתי לנסות אותה בסוף.

      זה גימיק חביב ולא מפריע של לנקום שגם עזר להם להוציא אימג'ים פרסומיים יפים. העיצוב באמת מוזר, אה?.. חשבתי שרק אני חושבת ככה....LOL

      די, איזה קטע! תתחדשי על הבושם! נכון העיצוב שלו וצורת האחיזה עושה חשק להשפריץ עוד ועוד? זה קטע הזוי. אז שמתי את הבושם במגירה כי קלטתי שכל פעם שאני עוברת לידו אני מוסיפה עוד למרות שאין צורך, ומילא זה, אני מוסיפה גם אם אני באותו היום בכלל עם בושם אחר... אז עדיף שלא יהיה לי מול העיניים... חחח

      לקים צבעוניים זה פאן ו- OPI מומחים במארזים מדליקים כאלה!

      תודה רבה יקירה, איזה כיף לשמוע :)

      מחק
  17. אני לא יודעת מאיפה להתחיל!!
    אני בשלבי התנסות עם ה-BB קרים של לאודר, אני מבינה את מה שאת אומרת לגבי זה שהוא פחות לחותי, אבל לא הרגשתי את זה עד שקראתי את המילים (אולי זה בגלל שאני מורחת אותו עם האצבעות והן מחממות אותו מעט?)
    נכון לעכשיו אני תמיד מוסיפה עוד מייקאפ באיזורים הבעיתיים שלי (קיץ בבקשה תגמר, העור שלי רוצה מנוחה!) אז דעתי עדיין לא גובשה סופית.
    המסקרה של דיור נותנת אפקט מרשים ברמות, אבל לצערי הרב היא נוטה לנזול לי מעט (הכי מבאס!!)
    אני ממש אוהבת את סדרת השפתונים הזו- החל מהעיצוב החדשני (בכל זאת לנקום תמיד בחרו בקלאסי הנקי) וגם מבחינת הדינמיות והתמורה שהשפתונים נותנים לי.
    לבסוף- אני באמת צריכה לציין שעפתי על הלקים?

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, פיצ'ה, העיקר שבסוף התחלת :)
      גם אני מרחתי את ה- BB הזה עם האצבעות ובכל מקרה חוסר הלחות שלו זו רק בעיה אחת מיני רבות שלא לדבר שזה משהו שמאוד לא מאפיין מוצרי BB שידועים כעתירי לחות. ואנחנו בקיץ, לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם הייתי מנסה את המוצר הזה בחורף היבש...
      BB מהסוג של לאודר ויש עוד כל מיני כאלה (בלי קשר לאיכות) לא יכולים להחליף מייק אפ. לעומתם ה- BB של דיור בהחלט יכול להחליף מייק אפ.
      השפתונים של לנקום מדליקים, ואין ספק שהתמורה שלהם ראויה ביותר. אני מניחה שכל אחת תופסת אחרת את העניין העיצובי שלהם ;)
      חחח, נכון OPI עושים מארזי מוקטנים פשוט הורסים? אי אפשר לעמוד בפניהם, פשוט מתוקים ואני בכלל לא אוהבת לקים מוקטנים...LOL

      מחק
    2. התמונה שעולה לי בראש מהתיאורים של הBB והחורף היא דומה לזו של הפרסומות להתייבשות הכינרת:)

      מחק
    3. אויש, זה כל כך מדוייק!!
      עכשיו זה לא יצא לי מהראש בגללך...LOL

      מחק
  18. הסווטשים של הלקים האלו מהממים! והשפתונים מוצלחים.

    בכל יתר הדברים בפוסט הזה אני הפוכה ממך :) (חוץ מהמייקאפ של אסתי לאודר שטרם ניסיתי....)

    בדיוק כמוך, גם המסקרה הזו לא עשתה עליי רושם ראשוני בגלל מברשת הסיליקון שלה, אבל ניסיתי בכל מקרה :) לא אהבתי את התוצאה. את הריסים שלי היא בקושי מדגישה.

    את הפריימר של אסתי לאודר אני מאוד אוהבת בדיוק בגלל שהוא לא פריימר מאט קלאסי. העור שלי טיפה יבש השנה וכל הקלאסיים מדגישים את היובש, אז הוא בא לי טוב :)

    ה BB הזה מבחינתי, כמו רוב אלו שיצאו בקטגוריה לאחרונה, הוא דמי מייקאפ ולא BB ואני מתייחסת אליו ככזה (בדיוק כמו כל האחרים).
    מה שאהבתי בו זו בדיוק העובדה שהוא לחותי כמו האחרים. רוב ה BB החדשים מאוד כבדים לי על העור וחלקם גם דביקים, ועם זה זה קורה פחות. (כן ראוי לציון שאני מניחה אותו כמו מייקאפ, מעל קרם לחות ופריימר והוא יושב לי טוב. ניסיתי רק פעם אחת בפני עצמו וזה לא היה מספיק כדי להתרשם).

    השבמחק
    תשובות
    1. קורינוש, הכי צבעוניים שעושים שמח השפתונים והלקים :)

      המסקרה הזו ממש מעולה, אבל כמו כל דבר זה הרי משתנה בהתאם לסוג הריסים. מאוד הרשימה אותי.

      הפריימר של לאודר פשוט לא עושה כלום. ואם העור שלך יבש אז עדיף שתשתמשי בפריימרים לחותיים ולא במאטים מייבשים, לא?

      אבל BB לא אמור להיות דמי מייק אפ רגיל, זה של דיור למשל ממש לא כזה.
      לכן כתבתי על ה- BB של לאודר שהוא פשוט דמי מייקאפ כושל. ה- BB מאוד לחותיים, זה המאפיין שלהם והלאודר רחוק מלהיות לחותי, לא הבנתי למה כתבת שהוא לחותי כמו האחרים, הוא ממש לא. ואם יש לך עור יבש למה שתרצי משהו נטול לחות, זה ההיפך ממה שכתבת בפריימר..
      בנוסף, הוא אמור להחליף את הלחות והפריימר ואת מניחה אותם בנוסף, אז מה עשינו בזה, הרי זה הרעיון של ה- BB לא? לחסוך מוצרים.
      בכל מקרה התנסות אחת בהחלט לא מספיקה. תראי מה קרה אחרי התנסות אחת שלי עם המייק אפ פה... מזל שניסיתי אותו שוב :)

      מחק
  19. אסתי לאודר באמת נראים "מבוגרים" יחסית למותגים האחרים. מעניין באמת אם זה מכוון? הכי מצחיק שגם הליין של AERIN LAUDER נראה בול אותו הדבר כמו המוצרים של אסתי, רק מהתמונות כבר התחלתי להשתעמם.
    לא ניסיתי את Double Wear הקלאסי, אבל ה-DWL היה ונשאר אחד האהובים עלי, במיוחד בתקופה החמה בעיקר בזכות העמידות שלו וכי גם בסוף היום כשהוא מתחיל לדהות הוא עדיין נראה מעולה.
    את הפריימר מאט של אסתי קניתי לא מזמן, בעיקר מתוך סקרנות (וכי היה מחיר מפתה :). אני מסכימה שהמוצר הזה לא ממש את ההבטחות שלו, אבל במקרה שלי אני כן מרוצה מכך שלמייק אפים הפחות עמידים שלי לוקח קצת יותר זמן להבריק ולדהות. הפריימר הזה מאוד עדין בעיני ואני אוהבת שאין תחושה של כובד ועוד שכבה על העור.
    מסכימה לגמרי שמי שמחפשת ביצועים ומראה מאט אמיתי לאורך היום זהו לא המוצר עבורה.
    על ה-BB ויתרתי מראש, כי אחרי כל הניסיונות הגעתי למסקנה שאני אוהבת כיסוי בינוני טוב. אחרי הפוסט הזה ויתרתי באופן מוחלט :)

    איך העמידות של Invisible fluid בהשוואה ל-Vitalumiere Aqua?

    אני חושבת שאם הייתי צריכה לבחור מוצר איפור אחד, הייתי בוחרת במסקרה. המסקרות של דיור מסקרנות מאוד וזאת שהצגת בפוסט נשמעת מבטיחה במיוחד. הדבר היחיד שעוצר אותי מלהתחדש באחת כזאת הוא המחיר כמובן.

    מאוד אהבתי את Rouge in love של לנקום ואת האריזות הקומפקטיות. הבעיה היחידה שלי עם השפתונים האלו ועם רוב השפתונים של החברות היוקרתיות היא שאם יש לי כמה מהם, צריך לבדוק אחד אחד עד שמוצאים את הגוון הרצוי במגירת האיפור.
    את 340B יש לי והוא מהמם! 351B כרגע ב-wish list.

    לבוא לעבודה ולגלות ששכחת לשים בושם זה אחד הדברים המבאסים. במקרים כאלה אני ממש מצטערת שאני לא מצויידת באיזה בושם קטן או דוגמית בתיק (אין לי מושג למה אני כל פעם שוכחת לעשות את זה). מזל שזה לא קורה לי הרבה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. עדן, נכון, הם ככה נתפסים כבר שנים, כמותג מבוגר ויציב יותר. אין עם זה בעיה אלא אם כן אתה מחליט להצעיר את עצמך ומוציא מוצרים לא מוצלחים...
      הליין הזה של ארין הנכדה של לאודר לא יגיע לארץ, ולפי מה שאת כותבת אולי זה לא נורא.
      הדאבל וור שונה לגמרי מהלייט, אני פשוט לא מבינה איך העור נושם שם בפנים... זה מייק אפ מעולה לצילומים וכזה, אבל לא משהו שאני הייתי מסתובבת איתו בשוטף. אבל יש כאלו שאוהבות כיסוי היסטרי, אז שיהנו ממנו.
      תשמעי, הפריימר הזה כמו שתיארת באמת עדין מאוד. הוא יקר לטעמי בשביל שזה יהיה הביצוע, תכלס אני מעדיפה לחסוך שכבה ולא לשים אותו בכלל.
      ובצדק ויתרת על ה- BB. הבעיה היא שיש כאלו ששוכחות מה הייעוד של ה- BB, כלומר, מי שמחפשת כיסוי מראש יכולה לדלג על כל ה- BB בשוק, זה פשוט לא המטרה שלו. לקנות ואח"כ לכתוב שהוא גרוע כי אין לו כיסוי זה מופרך...

      שני המייקאפים האלו מאוד דומים. ההבדל הוא בעיקר בסמיכות של הפורמולה, של הלאודר מאוד דלילה ושל השאנל קצת יותר יציבה ולכן טיפה יותר עבה אם אפשר לקרוא למרקם הדקיק של המייק אפ הזה "עבה"... הכל יחסי כמובן. התחושה שלי זה שהלאודר ממש נטמע בעור, נעלם, עם השאנל זה טיפה פחות ואולי לכן יש יותר "אשליית" כיסוי לשאנל אבל כמובן שבשני המקרים מדובר על כיסוי קל. בגלל שכתבת שאת אוהבת כיסוי בינוני סביר שתעדיפי לדלג על שניהם. מצד שני, גם ללייט אין בדוק כיסוי, אז לכי תדעי...

      מסקרה עושה בהחלט שינוי דרמטי בלוק, ואת גם מאוד בהירה אז האפקט עליך עוד יותר מהותי. המחיר זה בהחלט מה שמונע מאיתנו "לנקות" את מחלקות הקוסמטיקה מהדברים המפתים האלו. בכל מקרה יש מספיק מסקרות מוצלחות בכל טווחי המחירים :)

      השפתונים האלו מדליקים בהחלט! חחח, בהחלט מכירה את הקטע הזה של לכי תמצאי עכשיו את הגוון שחיפשת בין כל השפתונים שנראים חיצונית בדיוק אותו הדבר... גדול!

      לגמרי מבאס לגלות ששכחת בושם... תשימי לך מהר משהו קטן בתיק, זה גם כיף סתם כשבא לחדש מדי פעם :)

      מחק
  20. אני דווקא מרוצה מאוד מה-BB של אסתי לאודר עובד לי טוב, יש צורך בעבודת מריחה טובה עם המברשת הוא לא "מתאחד" בקלות אבל בתוצאה הסופית טוב לי בקיץ הזה...

    השבמחק
    תשובות
    1. אם הוא עובד לך טוב אז זה מה שחשוב בסופו של דבר :)
      ותראי, BB אמור להימרח בקלות גם עם האצבעות כי הוא אמור להיות מאוד לחותי.
      בגלל שה- BB הזה אינו לחותי אז כמו שאת מציינת קשה יותר למרח אותו בצורה אחידה.

      מחק
  21. דנרה אני חייבת להודות לך זו אחת המסקרות הטובות יותר שיצא לי לפגוש לפחות לריסים שלי היא מעבה מאריכה ושחורה כמו שאני אוהבת ולא גושית והכי חשוב לא מלכלכלת לשם שינוי!!! המון תודה עד כה רכשתי בעבותייך את האנל- ברונזר השוקולד הקרמי וההיילייטר והמסקרה ואני מרוצה מכל רגע ורגע!!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. איך אני שמחה שאת מרוצה מכל הרכישות האלו, משובחות לגמרי, תתחדשי ותהני!
      החכמה היא באמת להכיר את המבחר שיש בשוק אבל לא להתפתות לכל דבר ולקנות רק את מה שמתאים בדיוק לצרכים ולפינוקים... ;))

      מחק
  22. הי דנרה, בקנייה שעשיתי השבוע, קיבלתי 3 דוגמיות של ה bb של אסתי. חיפשתי את הפוסט הזה כי רציתי לקרוא את התרשמותך. עד עכשיו השתמשתי בו 3 פעמים. פעם אחת עם פריימר (של שיסיידו שאני חולה עליו) פעם אחת בלי. בכל הפעמים פיזרתי מעליו מעט מהמטאוריטים כי אני מכורה לה, בעיקר בחורף:) ההתרשמות הראשונה שלי זכתה להתלהבות, אם כי הוא הרגיש לי קצת כבד וקשה למריחה, מתקבע מאד מהר. בפעם השנייה עם הפריימר, לא נרשם שינוי משמעותי. בפעם השלישית, שלשום, שמתי אותו שוב ללא פריימר והפעם אחרי כמה שעות הרגשתי שהוא נכנס לי לנקבוביות, לא נמרח בצורה אחידה מה שיצר כתמים לא אחידים על הפנים - אז בפעם הראשונה נרשמה אכזבה. הגוון שלי הוא light. אתן לו עוד כמה הזדמנויות בדוגמיות שנותרו , אבל הופתעתי לקרוא על האכזבה העמוקה שלך:) אם כי זה נתן לי כמה פרמטרים לחשוב עליהם כשאניח אותו שוב. מסוקרנת לנסות את הbb של דיור אחרי שהיללת אותו כל כך וגם את המייקאפ של אסתי שהיללת. אגב, אני די חדשה בעניין הbb. כרגע משתמשת בזה של גרנייה ומאד מרוצה ממנו. ועדיין נאמנותי הכי שמורה למייקאפ. לגבי האדיקט שסקרת, איך העמידות שלו? הרבה שנים השתמשתי באדיקט השחור וכשנגמר לא התחשק לי לחזור אליו יותר, הרגיש לי כבר מאד אז מיציתי.

    השבמחק
    תשובות
    1. זה אחד ה- BB הכי פחות מוצלחים שניסיתי לצערי...
      ה- BB הידרה של דיור מדהים והבעיה היחידה שלו זה הגוון הבודד הכהה יחסית שזה כנראה מה שיכול להפריד ביניכם ;)
      הגרנייה לעור מעורב שמן מוצלח מאוד בעיני, פחות התחברתי לגרסה הרגילה השמנונית.
      קחי בחשבון ש- BB לא מחליף מייק אפ, אלו קטגוריות שונות ואין מה להשוות ביניהן.
      הבושם הזה נהדר, העמידות לא מאוד גבוהה אבל גם לא נמוכה, משהו באמצע כזה.

      מחק
  23. לקחתי בחשבון ויודעת:)
    אנסה השבוע את האדיקט, סיקרנת אותי.
    תגידי, באופן כללי, נהוג להשתמש בפריימר כשמשתמשים ב BB?"

    השבמחק
    תשובות
    1. זה מאוד תלוי באיזה BB מדובר ובגדול זה עניין של ניסוי וטעייה.
      יש כאלו שה- BB מחליף להן את הבסיס ויש כאלו שהוא מחליף את הפריימר או שהוא מחליף את שניהם, שזה תכלס הייעוד שלו המקורי, לעשות הכל במוצר אחד...
      בקרוב אעלה פוסט מרוכז בעניין אז תעקבי ;)

      מחק
  24. מעולה! מחכה בסבלנות:) אגב, כשהשתמשתי בbb של לוריאל, הוא היה לי מעולה כפריימר הרבה יותר מאשר כbb על אף שגם כ bb הוא לא רע, רק הריח מחריד. כמו של צמיג שרוף.

    השבמחק
    תשובות
    1. את מתכוונת יותר מאשר בסיס, כי BB יכול להיות כל מיני דברים.
      גם על הלוריאל כתבתי בפוסט... בקרוב ממש :)

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails