19 באוגוסט 2012

אוקיינוס כחול



בכל עונה הצבע הכחול משתלב בצורה נהדרת, צבע זורם ונעים שתמיד מתאים ועושה לנו טוב. גם בקיץ שמאופיין באינפלציית צבעיים אינסופית יש לכחול מקום, במיוחד כשאחד הדברים המזוהים ביותר עם העונה זהו הכחול הגדול - הים, האוקיינוס. אז קראתי לפוסט "אוקיינוס כחול" על שם האסטרטגיה העסקית המפורסמת להתמודדות בשוק תחרותי כי גם בעולם הביוטי כל צבע (וכל מותג) מתחרה על מקומו בהעדפות ובחיבה שלנו.
באיפור, כחול הוא צבע די שנוי במחלוקת כי תמיד יהיו מי שיגידו שזה לא צבע טבעי ולא הרמוני שלא מסתדר להן בשום קונסטלציה. אבל מי אמר שיש מקום רק לאיפור טבעי? מה, הסגול הפופולרי הוא יותר טבעי מהכחול?...  אני מאוד אוהבת איפור כחול ויכולה לשלב את הגוון ברמה כזו או אחרת בכל לוק כמעט, למשל האיפור בסרטון הזה, לא הורס? פשוט כל אחת צריכה למצוא את הגוון הכחול שמחמיא לה. לאיפור כחול יש גם יתרון חשוב, הוא "מלבין" מעט את מה שברקע שלו. כלומר, מוצרי שפתיים בעלי תת גוון כחול יגרמו לשיניים להיראות מעט לבנות יותר ואיפור כחול בעיניים ישווה לעיניים מראה נקי ורענן יותר. בנוסף, כחול זה צבע מיסטי מסקרן, צבע המים של שלום, שלווה והשראה וגם דרמה כשצריך. כשנבחר בו תמיד יהיו פידבקים כי פשוט קשה להתעלם ממנו...

מסקרה כחולה של לנקום: כחול ג'ינס שנטמע בלוק

ידוע שמסקרה כחולה מעניקה לעיניים שלנו באופן מיידי מראה רענן וערני. בשוטף סביר שפחות נבחר בכחול רויאל שהוא מאוד צעקני ופחות שמיש אלא לכחול מתון שנחשב לצבעוני אבל לא מאוד בולט. למשל המסקרה Hypnose של לנקום בגוון Densifying Blue 03 שהוא גוון כחול ג'ינס מאוד יפה. הגוון בפועל על הריסים לא מאוד מורגש ולכן לביש, ככל שהריסים כהים יותר כך הגוון יהיה מעומעם יותר. המסקרה הזו מוגדרת כמסקרה מעבה, אבל בפועל השילוב של הפורמולה הדקה עם המברשת הצרה שמפרידה מצוין את ריסים, יוצר אפקט מאריך יותר, לפחות אצלי זה כך. השכבה הראשונה טבעית יחסית ולכן אני תמיד מוסיפה לפחות עוד שכבה שהמראה יראה קצת יותר דומיננטי ומודגש. פורמולה קלה שלא מדביקה את הריסים, בעלת עמידות נהדרת לאורך כל היום, היא לא מתכווצת ולא מתפוררת וההסרה מהירה. המסקרה הזו מומלצת למי שרוצה ליהנות מהצבע הכחול אבל לא בצורה המאוד דרמטית ובולטת שלו, היא לא מעבה ולא צבעונית מדי, עדינה יחסית למסקרות כחולות אחרות. למעשה עם לוק בכל צבע אפשר לסיים עם המסקרה הזו, הכחול לא יפריע, הוא ישתלב.

אייליינר כחול כהה של עפרה: לרענן את האייליינר השחור

מי שרוצה שקו הריסים שלה יהיה עוד יותר מודגש בכחול ולא מסתפקת במסקרה יכולה לבחור באייליינר כחול. אייליינר ג'ל הוא לטעמי הנוח ביותר לשימוש וגם מאוד עמיד, מומלץ במיוחד בקיץ כמו שאר מוצרי האיפור בקרם. אייליינר ג'ל כחול יקפיץ את כל הלוק, זה פשוט ממש יפה ובהשקעה מינימלית. האייליינר של OFRA בגוון NAVY הוא כחול כהה מוצלח, קרמי נקי, כזה שבקלות יכול להחליף את האייליינר השחור הקלאסי. למרות שהוא מאוד כהה ברור שהוא כחול, אבל לא מאוד צבעוני, מאוד זורם ולביש. האייליינר מגיע בצנצנת זכוכית חלבית קטנטנה נוחה ולא כבדה. הפורמולה שלו כנראה הכי רכה שאי פעם נתקלתי בה, עוד יותר רכה מהפורמולה של האייליינר ג'ל של קליניק שיותר רכה בהרבה מהאייליינר ג'ל של מאק. המשמעות היא שצריך מיומנות מסוימת בשימוש, כלומר, להיזהר שלא ייאסף יותר מדי חומר על המברשת. המריחה נוחה, הפיגמנט עשיר ואטום והעמידות פנומנלית אבל מסיר איפור עיניים מוצלח יסיר הכל ברגע. מדובר על אייליינר ג'ל משובח עם גוון כחול מוצלח שיחמיא לכל אחת.

מברשות אייליינר של עפרה: לביצוע מדויק

למריחת אייליינר ג'ל אני נעזרת במברשת אייליינר כלשהי, יש מגוון סוגים של מברשות וכל אחת צריכה למצוא את המברשת המועדפת עליה להנחה הכי נוחה ומדויקת. באוסף מברשות האייליינר שלי יש לי גם שתיים מוצלחות של OFRA. האמת שהמברשת של שתיהן זהה, שיער טבעי שמחודד מעט בקצה. השוני היחיד שאפשר להבחין בו הוא בידית, כלומר צורת האחיזה שמשפיעה על הביצוע. אני אישית מאוד אוהבת להשתמש במברשת מס' 1 (56 ש"ח), אני מרגישה שהתוצאה שלי איתה קצת יותר מוצלחת והיא בטוח המועדפת עלי כשאני רוצה אייליינר דקיק. עם זאת, מברשת מס' 41 (88 ש"ח) בעלת הידית הארגונומית מאוד נוחה לאחיזה יציבה יותר ומוצלחת לשרטוט אייליינר בכל עובי.

אייליינר נוזלי של לנקום: לא לנחבאות אל הכלים

מי שלא מסתפקת באייליינר כחול מתון ורוצה אותו יותר מודגש וצבעוני כדאי לה לעשות היכרות עם האייליינר הנוזלי החדש של לנקום. אחרי שהתלוננו למה אין בארץ את האייליינרים הצבעוניים המדליקים של Make Up For Ever או של Urban Decay, השיקו עכשיו לנקום שלשה אייליינרים נוזליים מליין הארטליינר בגוונים מטאליים סופר בוהקים וצבעוניים: ירוק, סגול וכמובן - כחול (סווטצ'ים), הרי למה להסתפק בארטליינר שחור קלאסי כשאפשר חגיגה בעיניים?... אז כן, הם נועזים ויפים אחד אחד ומשתלבים יופי בכל הצבעוניות הקיצית שלנו. בניגוד לאייליינר ולמסקרה פה בכחול המתון, הארטליינר Bleu Métal הוא כחול עם שימר כסוף, צבעוני ובולט, ממש לא מוצר לביישניות ולחובבות המראה הטבעי, כלומר - הכי מוצר בשבילי! חשוב לנער אותו טוב לפני השימוש בשביל שהקו יהיה אחיד ולא שקפקף, מקסימום צריך לעבור שוב מעל בשביל לחזק (תמונות ממחישות). האחיזה נוחה, המריחה מדויקת והעמידות מרשימה. כן, אם האייליינר ג'ל הכחול עושה את כל הלוק, אז הארטליינר הכחול גורם לכך שלא נראה כלום בלוק חוץ ממנו, גונב את כל ההצגה. ארטליינר יקר, איפה היית עד עכשיו?...

גלוס כחול של פוצ'י לגרלן: איחוד מהיר וצח

אם יש משהו מאסט לטעמי זה שפתון או גלוס, הרי את העיניים אפשר פשוט הסתיר עם משקפי שמש ענקיים... יש מגוון שפתונים בעלי תת גוון כחול, הכוונה היא לא שרואים את הצבע הכחול אלא שתת הגוון מעניק מראה בוהק וקר יותר, משווה לשיניים מראה צח יותר. אז אם כך, למה שלא נלך פשוט על שפתיים בכחול?... טוב, אז נכון שזה לא באמת פרקטי, אבל עדיין רמיזות של הגוון יכולות להיות מדליקות, אם יש ליפגלוס ירוק אז למה בעצם לא גם כחול? במסגרת קולקציית Terra Azzurra של פוצ'י לגרלן, יצא גם טרקוטה-גלוס הורס בגוון Porto Azzuro כחול אינדיגו. לא היה ספק בכלל שהגלוס הנדיר הזה ואני נעשה איחוד מהיר, הרי ראיתי גלוסים בכל כך הרבה צבעים משקוף ועד שחור, אבל כחול כזה יפה עוד לא ראיתי. אז נכון, בפועל מדובר על גלוס שקפקף ולכן לא מוצר מאסט או באמת חריג (סווטצ'ים). חבל האמת, מצדי גם אם הוא היה כחול כמו באריזה לא היתה לי בעיה להשתמש בו. מדליק לגמרי. אבל הוא לא שקוף ונטול גוון לגמרי, יש לו ברק כחול שעל השפתיים נראה יותר כנוטה לסגלגל, ברק אינדיגו כזה. זה בעצם מה שהופך אותו ללביש כמו כל גלוס שקוף אחר. הפורמולה שלו ג'לית ולא קרמית. בפני עצמו הוא מדגיש את השפתיים ואם נבחר בו מעל שפתונים אחרים הוא יעניק להם לא רק גימור מבריק אלא גוון קצת יותר עמוק. יש לו ריח מתקתק של סוכריות, כייפי וצעיר, לא בדיוק משהו שמשתלב לי עם קולקציית האספנות הזו, אבל אם זה מה שפוצ'י בחר אז אני בטח לא אתווכח...

לקים בצבעי אוקיינוס כחול עמוק: הכי אווירת חופש שיש

אם יש משהו כחול שרובנו שמחות לאמץ ואינו בולט בחזית הלוק כמו איפור כחול בפנים, הרי שאלו הלקים הכחולים, הכי אווירת ים וחופש שיש. בחרתי ארבעה לקים כחולים, כולם שימריים, כולם בצבעי הים התיכון, צבעים אופנתיים ומוצלחים לכל גיל ולכל עונה האמת.

* כמו תמיד, בלחיצה על שם הלק תוכלו להתרשם ממנו עלי *

China Glaze - Frostbite, Guerlain Pucci - Riviera, OPI - Into The Night, Color Club - Electro-Midnight

Frostbite של China Glaze הוא כחול רויאל שימרי. פורמולה עם פיגמנט עשיר, נוחה למריחה, שתי שכבות לאחידות ואטימות. אחד הגוונים הכחולים היפים ביותר ששייך לקולקציית SKI הוותיקה. סוחף מחמאות היסטרי מכל שכבות הגילאים. כחול מיוחד. לא לדלג.

Riviera של פוצ'י לגרלן הוא כחול שימרי כהה, נוטה לאינדיגו, מיסטי אוריינטלי משהו. פורמולה בעלת פיגמנט עשיר, מעט דביקה, שתי שכבות לאחידות ואטימות. גוון יפה ואופנתי שהושק במסגרת קולקציית האספנים Terra Azzurra מתוכה כתבתי על הליפגלוס הכחול כאן ועל מוצר הכוכב בקולקציה בפוסט הקנקנים. הלק בעיצוב עגול נקי בלי שום כיתוב עליו ועם מכסה עץ מיוחד עליו מטבע הלוגו של גרלן. זה גורם לי לתהות מדוע גרלן לא משיקים ליין קבוע של לקים, שהרי ליין הלקים שהיה להם בעבר היה מרהיב ומפואר. Wishful thinking...

Into The Night של OPI הוא כחול שימרי כהה עם תת גוון סגול מעט מנצנץ. פורמולה נוחה למריחה אבל שקפקפה מעט ולכן דורשת שלוש שכבות לאחידות ואטימות מלאה. הגוון היפה, המדליק והמחמיא בקולקציית ספיידרמן של המותג. אם זה הגוון של ספיידרמן כל השנה אז הוא בטוח נכון גם לעכשיו.

Electro-Midnight של קולור קלאב הוא לק מגנטי בגוון כחול מעושן. הפורמולה נוחה למריחה, שכבה ראשונה רגילה ובשנייה משתמשים במגנט. אפשר לקרוא יותר בפירוט על הלקים המגנטים בפוסט הזה בו כתבתי על הלק Hipnotic המגנטי הוורוד של המותג מקולקציית Magnetic Force. המגנט שקיבלתי עם הלק היה כנראה פגום כי הוא לא עשה את האפקט המדויק כמו שקרה עם הלק הוורוד. מאכזב משהו. אבל עדיין, האפקט המגנטי בשילוב הגוון הכחול הכי יוצרים מראה של גלים בים. הכי ים, הכי חופש, הכי קיץ.


ID

HYPNOSE
Precious Cells
Lash-by-Lash
Volume Mascara
Densifying Blue #03
גודל: 6.5 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 173 ש"ח
ARTLINER
Gentle Felt Eyeliner
Intense Line
Bleu Métal #033
גודל: 1.4 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 198 ש"ח

Fixline Eyeliner Gel
Navy
גודל: 5 גרם
ייצור: ארה"ב
מחיר: 110 ש"ח

By Emilio Pucci
Terracotta Gloss
Porto Azzuro #12
גודל: 5 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 187 ש"ח
Terracotta Vernis
Riviera #02
גודל: 11.5 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 158 ש"ח

Frostbite
גודל: 14 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 55 ש"ח

Into The Night
גודל: 15 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 65 ש"ח

Electro-Midnight
גודל: 10 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 65 ש"ח

הבהרה / גילוי נאות: המוצרים שבחרתי נשלחו אלי מהחברות


Print Page

64 תגובות:

  1. הלקים מעניינים. כמה שאני אוהבת כחול קצת קשה לי איתו (במיוחד בסרטון הזה, נכון שהיא הדגימה איך לעשות את הליינר אבל אם את עושה משהו תעשי עד הסוף דאמט) מבחינתי השימוש צריך להיות מדויק מאוד ועל רקע עפעף עשוי טוב. הגוונים שבחרת בהחלט שמישים ויפים. הגלוס הזה של גרלן... אני עפה ממנו כל פעם שאני רואה אותו. הוא יכול לתת כזה אפקט מהמם.

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, האמת שבגלל זה דווקא בחרתי בסרטון הזה, להראות שאפשר לשלב את הליינר הכחול בעוד צורות וכך הוא לא נראה בולט בצורה היסטרית.
      בלי קשר, את צודקת, אייליינר בהחלט חשוב שיהיה מדויק אחרת זה נראה ממש לא טוב.
      הגלוס הזה של גרלן הורס, אבל האפקט מאוד מעודן האמת, הייתי שמחה אם הוא היה כחול יותר בפועל, זה היה יכול להיות מדליק. אבל זה בטח לא מסחרי/נמכר אז הלכו על בטוח...;)

      מחק
  2. אני זוכרת שתמיד אמרו לי לא להתאפר עם צלליות כחולות בגלל צבע העיניים שלי,
    אבל כמובן שלא הקשבתי :-)
    אישית, אני לא אוהבת מסקרות ואיליינרים צבעוניים,אני מעדיפה מסגור שחור,
    אבל צלליות בגוונים שונים של כחול, אני מאוד אוהבת למרות שאין לי מבחר גדול מהן.
    לא מכירה אף מוצר שכתבת עליו ותמיד כיף לקרוא סקירות על מוצרים שלא מכירים
    :-)
    אני חושבת שכבר כתבתי את זה באחת התגובות האחרונות שלי ....

    השבמחק
    תשובות
    1. הקטע הזה של לא להתאפר בגוונים של העיניים ממש לא תופס לדעתי.
      כחול יפה לעיניים כחולות וירוק יפה לעיניים ירוקות, כמו תמיד הכל שאלה של איזה גוונים ואיך הביצוע.
      חוץ מזה, עם העיניים בצבע האוקיינוס שלך זה לא כוחות לכלום...P:
      נכון אני זוכרת שכתבת ומסכימה איתך, זה באמת כיף לקרוא על מוצרים שלא מכירים, לכן אני מאוד משתדלת לא לכתוב על מוצרים שנכתב עליהם המון לפני, שיהיה חדש ומעניין יותר :)

      מחק
  3. אנונימי19.8.2012, 17:32

    כל הכחולים הללו ממש מקסימים. אני מנסה לאמץ צלליות כחולות אך ללא הצלחה :/ מרגישה קצת ליצנית :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אין ספק שכחול זה צבע שצריך לדעת איך להשתמש בו נכון בשביל לא להרגיש ככה.
      ממליצה לך לקפוץ בהזדמנות לסניף של מאק ולבקש שיראו לך איזה גוון כחול מתאים לך ואיך הכי נכון להניח אותו. זה לא מחייב אותך לקנות שום דבר שם כמובן.

      מחק
    2. אנונימי19.8.2012, 18:07

      אחלה רעיון! תודה!

      מחק
    3. בכיף וממליצה לך להגיע בשעה רגועה שם ולא כשעמוס, זה יותר נעים :)

      מחק
  4. אנונימי19.8.2012, 18:18

    אני זוכרת שביום איפור הניסיון שלי ככלה אמרה לי המאפרת שבשום פנים ואופן לא כחול כי אז זה נראה בצילומים כאילו קיבלתי מכות. חייבת לציין שראיתי כמה כלות מצולמות עם כחול וזה לא ממש נראה כך. פשוט צריך לדעת איך להשתמש נכון בכחול. גוון, מינון וכד׳
    כרגיל פוסט מקסים. אהבתי את החיבור של העולם העיסקי/כלכלי.
    אגב, שמעתי בעצתך ופשוט השתמשתי בפחות פריימר וזה עבד. אבל בלי שום קשר שווה לנסות פריימר חדש. אף פעם לא מזיק :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. צודקת בגדול, אבל אם יש משהו שנמאס לי לראות באיפור זה כחול על כלות. פשוט סולדת סולדת עוד מאז איפור החתונה של אילנית לוי. (או שמא היא הייתה מאופרת בסגול?) עדיין..פשוט לא יכולה לסבול כלות באיפור עיניים כחול. לא רק עם כחול אפשר להדגיש את העיניים, בנות תתעוררו!

      מחק
    2. The Librarian:
      בדיוק, כל העניין זה המינון והטכניקה. יש כל מיני צבעים וכל מיני סגנונות שיש מתאפרות שחוששות ליישם, אבל אם הן היו יודעות מה הביצוע הנכון עבורן זה היה מפיג את החשש.
      תודה רבה, מנסה תמיד לתת איזו נקודה מעבר לביוטי :)
      ממש שמחה לשמוע, עם פריימר לעיניים אין צורך להיות נדיבים אחרת זה מפחית מהיעילות. מסכימה שבלי שום קשר שווה לנסות פריימר חדש, לכי תדעי איזה שידרוג זה אולי יהיה עבורך ;)

      מחק
    3. my beauty - תשמעי, סביר שכחול לא היה מועדף גם עלי לאיפור כלה, אבל זה משהו מאוד אישי.
      יכול לצאת מצועצע אבל גם יכול לצאת מדהים.
      תלוי בגוון הכחול שבוחרים ותלוי בביצוע.

      מחק
  5. נשמע מעניין הליפגלוס הכחול. בתקווה שלא נראים כמו גופה:)

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, איזו אסוציאציה!
      שמתי קישור לתמונה וסווטצ'ים אז את יכולה לראות איך זה מתקבל.
      כמו שכתבתי זה לביש כי התוצאה שקופה בסה"כ.

      מחק
  6. אילנית19.8.2012, 23:41

    תמיד כשאני קוראת את הפוסטים שלך אני ממש שומעת אותך מדברת זה מה שקורה למי שהיא כל כך ורבלית!!
    לגבי הפוסט המדהים הזה אני רק יכולה לכתוב שמי שמכיר אותך ואת עברך יכול להבין מאיפה הסגנון והניסוח ומי שלא ... הפסיד
    אוהבת אותך מאד דנרה
    אילנית

    השבמחק
    תשובות
    1. נשמה, איזה כיף שאת פה!
      יש בזה משהו אה?...
      אני כותבת בבלוג כמו שאני מדברת על ביוטי...LOL
      מניחה שאת מתייחסת לקישור של הביוטי לאסטרטגיה הכלכלית, אז כן, טבוע בראש, לא שמתי לב לזה בכלל שזה אולי לא משהו מוכר לאחרים.. ;)
      נשיקות יפה ♥

      מחק
  7. לדעתי יש לי לק של OPI בגוון דומה (אולי זה אפילו אותו הגוון, אין לי כוח לקום מהספה ולבדוק) ואם זה זה, אז אחד הלקים שאני הכי אוהבת בימי החורף הקרים. אני שומרת אותו במיוחד לשבועות הכי קרים בשנה, כי משהו בכחול העמוק שלו עושה לי נעים בנשמה. אי אפשר להסביר את זה אבל הוא לק שאני באמת מאוד מאוד אוהבת.

    השבמחק
    תשובות
    1. אם זה לק שאת אוהבת לחורף אז סביר שזה לא הלק הזה כי הלק הזה יצא הקיץ.
      אבל אין ספק שלקים כחולים מוצלחים לכל השנה, כמו שכתבת הם עושים נעים בנשמה :)

      מחק
  8. אני מאוד אוהבת את הצבע הכחול, אבל חוששת ממנו. כשהייתי בת 11-12 קיבלתי פלטת צלליות וקצת הגזמתי עם הכחול... נראיתי כאילו מישהו נתן לי אגרוף בעין. מאז אני חוששת.
    אבל על הציפורניים- כחול זה אחד הצבעים הפופולרים אצלי!

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, קרעת אותי מצחוק!
      בגיל הזה נראה לי שכל מה שתשימי בעיניים יראה כמו בוקס בעין...
      ממליצה לך לעשות ניסיון מחודש עכשיו אם כחולים כהים מתונים, לכי תדעי, אולי תתאהבי :)
      לקים כחולים זה לגמרי מהמם!

      מחק
  9. מיכאלה20.8.2012, 9:46

    היי דנרה!
    אין כמו le grand bleu...
    הגוונים של כחול שאני לובשת באיפור הם כחולים-אפרפרים בסגנון הקחל הערבי הקלאסי. בעיניי הם הכי מייפים את העין. אני כנראה די שמרנית כי אף פעם לא השתמשתי בכחול רויאל כאיי ליינר או מסקרה.יכול להיות שאני בטראומה מדיילות היופי.. אולי בהשראתך אנסה.
    את הגלוס הזה לא קלטתי בדוכן.
    מה חשבת על המוצר הכחול סגול למסגור העיניים (לא בדיוק עפרון) בקולקציית פוצ׳י של גרלן? אני סקרנית לשמוע את דעתך למרות שאם לא כתבת עליו כנראה שלא התלהבת...

    השבמחק
    תשובות
    1. אוח... לגמרי!!
      גם אני מאוד אוהבת כחול-אפור, אבל זו לא חכמה כי אני בכלל הכי אוהבת להתאפר באפורים...
      אין פה שום מוצר שהוא כחול רויאל קלאסי, להיפך, אם תקראי את המשפט הראשון על המסקרה כתבתי שזה צבע צעקני ופחות שמיש (ואני לא נגד אם משתמשים בו נכון). ולכן כדאי ללכת על כחולים מתונים. המסקרה פה היא כחול-אפור כמו שהזכרת. אבל היא לא עושה ריסים דרמטיים, מאוד עדינה. לא כל אחת תאהב את זה. בכל מקרה, תשארי עם הגוונים הכחולים שלך, זה מהמם!
      יש מצב שהגלוס של פוצ'י חוסל, זה בהחלט מוצר מיוחד. אם תעברי בדוכן תבקשי שיראו לך לפחות את הטסטר או משהו. בכל מקרה בפועל זה גלוס שקוף עם מעט גוון. תסתכלי בקישור לסווטצ'ים ששמתי.
      בנוגע לכחל, להיפך, אני חושבת שזה מוצר מדהים. הגוון הכחול שלו מהמם ומיוחד, גוון אינדיגו כזה שדומה לגלוס. מי שאוהבת את הגוונים האלו כדאי לה לאמץ וזה בלי קשר לעיצוב ההורס שלו שהוא חוויה בפני עצמה.

      מחק
    2. בל נשכח שהכחל היה נפוץ מאוד במצריים העתיקה,
      כבר אז אהבו את היופי והעוצמה שלו...
      אני מאוהבי הצבע הזה בעיקר כשהוא נוטה טיפה לטורקיז.

      מחק
    3. לא רק שלא שוכחים, אפילו כתבתי על הכחל פוסט מיוחד :)
      מוזמנת לקרוא:
      http://danrasvault.blogspot.co.il/2011/01/blog-post.html

      מחק
    4. מיכאלה20.8.2012, 13:07

      תודה יקרה!!! כיף שמישהו מבין ללבי!
      הכחולים אפורים זה מטורף כמה שזה צבע הכי דיפולט שלי כשאני נגשת לסטנד איפור. גם הצלליות אגב...
      אקרא את הפוסט על הקחל מהבית, ושמחה שאהבת את האינדיגו הסגול הקורע של טרקוטה...
      אגב גם אינדיגו זה גוון של כחול שאפשר למות ממנו.
      הכי עמוק ומיוחד.
      אם המסקרה היא ממשפחת הכחולים אפורים אז יש מצב בהחלטטטט!
      כיף שאפשר להתעסק בעניינים הרי גורל שכאלה!!!!

      מחק
    5. מיכאלה, הכחול-אפור צבע ממש זורם ולא צעקני, אני לא מתפלאת, בחירה נהדרת :)
      אינדיגו זה צבע מדהים, אין יותר מדי היצע של איפור בגוון הזה (ואני לא מתכוונת לסתם כחול שהמותגים לפעמים קוראים לו אינדיגו...).
      המסקרה אכן מאותה משפחה של גוונים, אבל שוב - מאוד מעודנת, לא למראה דרמטי.
      חחח, לגמרי הרי גורל... אבל העיקר שפאן לנו :)

      מחק
    6. וואו המסקרה מאד נראית לי... סוף סוף גוון לביש בשבילי.
      לא צריכה צבעים צועקים.
      נראה לי שרק ראיתי את המילה בלו רויאל בהקשר של המסקרב ודילגתי הלאה.
      אני שוכחת שאצלך צריך להתעמק וכל מוצר נבחר בקפידה...
      איזה מוצרים של אינדיגו אמיתי את מכירה? ספרי ספרי....
      תודה מהממת אחת מתה עלייך בלי להכיר אותך....

      מחק
    7. חחח, כן, שווה לקרוא קצת לעומק, לפעמים יש תגליות...;)
      שאלה טובה, אין יותר מדי מוצרים באינדיגו מובהק שעולים לי בראש כרגע, פעם היו כמה כאלה לאסתי לאודר אבל יצאו מהמגוון. לכן הכחל של פוצ'י הוא אטרקציה, ואגב יש גם מסקרה לה-דו בגוון באותה קולקציה אבל לא ניסיתי אותה. מבטיחה שאם יצא משהו מעניין בגוון ישר אכתוב עליו בבלוג :)
      מתה עליך חזרה בלי להכיר אותך ;)

      מחק
    8. מיכאלה23.8.2012, 7:51

      Thnx babe..

      מחק
    9. מיכאלה31.8.2012, 8:57

      טוב אז דיווח מהשטח: המסקרה נרכשה כלאחר כבוד על אף היסוסים כי הריסים שלי כהים למדי, ואני מאד מרוצה ממנה, היא נותנת איזה פיניש מצועף ומעושן שקשה להגדיר וגם לא זועק ״שמתי מסקרה כחולה״ אבל נותן פיניש קלאסה ללוק. מאד מאד אהבתי את העידון המרומז. תודה יקרה!

      מחק
  10. אני מתקשה להתחבר לגווני הכחול באיפור לא כי הגוון לא יפה או כי לא מצאתי את זה שהולם אותי, אלא פשוט כי לגוון הזה יש נטיה להימרח עליי (לצערי) ואז להיראות כמו שקיות מתחת לעיניים.
    ואגב גלוס כחול - הביאו לי בעבר מארה"ב טיובה של גלוס תכלת של אסתי לאודר בריח מנטה. על השפתיים גם זה נתן מן ברק כחול. הצרה הייתה (ועדיין) שאני לא ממש אוהבת גלוסים.

    השבמחק
    תשובות
    1. אויש, כחול מרוח זה בהחלט רע, רע מאוד...
      מעניין למה זה קורה לך דווקא עם הצבע הזה.
      אם זה מתחת לעיניים ואת מתכוונת למסקרה אז כנראה היא לא עובדת לך טוב על הריסים התחתונים.
      גם אני לא הכי מתה על גלוסים אבל הייתי שמחה אם היו מביאים לי את הגלוס תכלת שלך, נשמע ממש מדליק ;)

      מחק
    2. האמת שלא מדובר במסקרה, כי אין לי מסקרה כחולה. אני לא יודעת מה זה בדיוק - אבל אני לא אוהבת את המוצר הזה! החשד שלי הוא הצללית, אבל אני לא רואה איך היא עושה את כל הסיבוב הזה מהעפעף העליון לתחתון ועוד מתגברת על הפריימר שמזיק אותה בכוח..

      מחק
    3. גם לי לא ברור איך היא מטיילת מלמעלה בשביל להימרח למטה ועוד עם פריימר.
      אולי הצללית ישנה או משהו. בהזדמנות נסי סתם בשביל הבדיקה צללית כחולה אחרת, לא יכול להיות שזה בגלל הצבע, מוזר.../:

      מחק
    4. דווקא היא לא אמורה להיות ישנה. צללית סמאשבוקס שנקנתה לפני כשנה וחצי. אני אתן לה עוד הזדמנות בחורף.

      מחק
    5. בגלל זה חשבתי שכדאי לנסות צללית אחרת, כי בלי קשר אליה לבדוק מה העניין עם הכחול. אם זה קורה רק איתה ולא עם צלליות כחולות אחרות, אז הבעיה היא לא בצבע מן הסתם ;)
      בלי קשר - אני מאוד אוהבת את הצלליות הבודדות של סמאשבוקס, חבל שיצאו מהמגוון.

      מחק
  11. אוח דנרה, את מהממת ! איזה פוסט מדהים.. !
    כחול רויאל זה הטופ של הטופ. כיף לקרוא- חגיגה לעיינים :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מותק!!
      רויאל זה לגמרי הכחול הכי צבעוני, הכי לקיץ :))

      מחק
  12. איזה כחולים מהממים בחרת!
    אלו בדיוק הכחולים שאני אוהבת. הכהים, העמוקים.
    אני גם אוהבת שהם טיפה מושחרים, ואז זה נותן מראה עמוק לאיפור אבל לא שחור גמור. ממש אוהבת...
    ואהבתי את הרקע של הצילום. מה זה?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה קורינוש, הכחולים האלו באים לי טוב כל השנה, ממש עושים טוב!
      המושחרים בכלל נהדרים, עושים את העבודה של השחור אבל עם טוויסט מדליק.
      זה איזה בד שהיה לי ממזמן והוא נראה לי ממש מתאים לאווירה הזו של הפוסט בקיץ :)

      מחק
  13. אני שייכת לקטגוריה של הבנות שאוהבות את הצבע, אבל לא משתמשות בו לאיפור.
    יש לי מוצרים כחולים, ותמיד הם נדחקים לסוף המגירה ונמצאים בתחתית הרשימה מבחינתי.
    אבל אהבתי את האיליינר- אני מוכנה לנסות אותו עליי:)
    לקים זה כבר סיפור אחר- כחול הוא אחד משלושת הצבעים הכי אהובים עליי!
    הכי מיוחד בעיניי הוא הגרלן- יש לו צבע מטריף ביופיו!
    בדיוק תכננתי לכתוב פוסט "כחול עמוק"- טלפתיה?

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, זו בדיוק הבעיה שהצבע הכחול סובל ממנה, אהוב אבל לא באיפור...LOL
      האייליינר הזה סופני ממש בשלושת הגוונים שלו, את חייבת לפחות להציץ בדוכן!
      ברור, בלקים זה הכי קל לאמץ, כמו שכתבתי זה הרי לא מפריע לנו בחזית הפנים...;)
      הלק של פוצ'י לגרלן מהמם, בהתחלה לא חשבתי שמדובר באיזה גוון מיוחד, אבל אחרי שכל דקה שאלו אותי איזה לק יש לי על הציפורניים הבנתי שכנראה יש בו משהו באמת ייחודי שמושך את העין.
      הכי טלפתיה שיש! מחכה לפוסט!!

      מחק
    2. נו אם את מפצירה בי להציץ, אציץ...
      זה כ"כ כיף לגלות במפתיע גוון מיוחד, על אף שלא ציפית:)

      מחק
    3. חחח, עד שיוצא מוצר כזה חייבים לפחות לראות אותו.
      לא יודעת איזה גוון הכי תאהבי משלושתם אבל אני בטוחה שלא תתאכזבי ;)
      הלק בהחלט היה הפתעה :)

      מחק
  14. כתבתי, ולא עלה, ונמחק... ועכשיו לשחזר???
    אוףףף

    בקצרה- תכללת למעקה העין- מלבין את הלבן יותר.

    טרם התבייתתי על הגלוס.

    השבמחק
    תשובות
    1. * עוד לא למדת שתמיד מעתיקים תגובה לפני ששולחים גם בבלוגים, בפורומים וכו'?...*

      התייחסתי לאפקט ההלבנה של הפיגמנט הכחול בכמה מקומות בפוסט.

      מה זה אומר?... לא מצאת את הגלוס או שאת לא סגורה עליו?....

      מחק
    2. לא מצאתי, הוא מועד לקנייה סרגע שנראה אותו.
      וכן, תודה על זה שציטטת אותי, עשיתי קופי, אבל המחשב קרס ושכח הכל....

      מחק
    3. מקווה שעוד נשאר ממנו, כנראה שעד שמגיע משהו מוזר חוטפים אותו....

      מחק
  15. אהבתי את השם של הפוסט, למרות שלא ידעתי שיש לו קשר גם לתחום הכלכלי, גורם חשק להסתכל אל האופק.

    כחול תמיד אהבתי, התיכון היה לי תיק גב כחול עמוק שכשהוא נקרע חרשתי וחרשתי עד שמצאתי אחד זהה לו.

    יש לי לא מעט אביזרים ובגדים בכחול, אלגנטי מאוד הייתי אומרת.

    איפור - פחות יועית להתנהג עם איפור כחול , היות ואני לא "מעשנת" את העיניי ועפרון כחול שקניתי (לדעתי אחרי אחד הפסטים שלך) נשאר מיותם כי מצאתי שלי זה לא ממש מתאים.

    עם פוצ'י לא מתוכחים אבל עושה רושם של גלוס מיוחד ויפה, לא הייתי מתנגדת שיהיה שלי. בגלל הפוצ'י פחות בגלל שזה גלוס.

    לקים - יותר מעשרים שנה לא שמתי לק כחול על הציפרניים, השנה זה התחיל בבני משפחה, בסוף גם כחול כהה ומסתורי יהיה.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, זה בהחלט שם עם הרבה אסוציאציות.

      באאוטפיטס שלנו יותר קל לשלב את הצבע ללא ספק.

      לאיפור כחול בעיניים צריך להתחבר ואם אין חיבור אז יש מספיק גוונים אחרים שמחכים לנו.

      ברור בגלל הפוצ'י, נראה לי אצל כולן זה ככה, לא חשבתי אחרת LOL

      לק כחול בטוח יהיה בסוף, אי אפשר לברוח מהם..

      מחק
    2. נמחק בגלל OVER ג'יבריש, אנסה לשחזר:
      הים לבשתי סקיני כותנה כחול, טופ כחול בגוון זהה עם עטיור קטן בלבן וצללית כחולה של שיסיידו (BL 711)

      מחק
    3. טוטאל לוק כחול ממש. צללית מהממת הצללית Angel הזו. שמחה שעבד לך הכחול הפעם :)

      מחק
  16. מתה על כחול ומשלבת אותו לא מעט באיפור שלי (בטח כבר שמת לב לכך :) כמעט את כל הטונים אני אוהבת למעט הבהירים מאוד. את האייליינר של לנקום ראיתי לא מזמן בסטנד והוא מדליק. הדיילת שם ציינה שכדאי למרוח אותו מעל אייליינר או עיפרון שחור כי הוא מקבל יותר עומק. גם את המסקרה ראיתי. היה לי פעם גוון דומה והוא קצת נעלם עלי בגלל שהריסים שלי די כהים. מאוד אהבתי את האיפור של טיפאני בסרטון, כמה פשוט ככה יפה. גם את הסרטון השני אהבתי עם האייליינר השחור והכחול, אני עושה לפעמים שילוב דומה וזה מקסים ורענן (אני אישית מעדיפה עפרונות על אייליינרים, יש לי אייליינר כחול אחד בלבד של מייבלין). הלקים פה יפים אחד אחד. הצילומים בפוסט מוצלחים במיוחד הפעם עם הרקע המקסים, הצליח לך! המשך שבת נהדרת :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. ברור ששמתי לב לידיה, כחול זה הכי את!
      אני אפילו זוכרת ששמת פעם בפייס תמונה עם המסקרה הכחולה של קלרינס.
      הליינר הזה של לנקום מדליק, אבל ממש אין צורך למרוח אותו מעל לבסיס אחר כי הוא אטום בפני עצמו. הבסיס לא מעצים את הגוון שלו במקרה הזה.
      המסקרה באמת פחות מתאימה למי שיש ריסים כהים, כמו שכתבתי, הגוון ממש מעומעם איתם ואז זה די מייתר את הקטע הכחול.
      האיפור של טיפאני הורס, מתה על הלוק הזה, באמת פשוט ויפה.
      הסרטון השני הוא דוגמה טובה לשימוש עם כל אייליינר צבעוני לכל מי שחוששת מעוצמת הצבע, השחור ממתן אותו והופך אותו ליותר לביש.
      אני מכורת עפרונות עיניים אבל האפקט פשוט שונה, הם לא יכולים לטעמי להחליף את האייליינר.
      שמחה שאהבת את הלקים והצילומים, כיף לשמוע :)

      מחק
    2. התעוררתי מוקדם הבוקר, לפני הציפורים ונכנסתי לפה לצייץ בוקר טוב :) כל כך מסכימה עימך בעניין הליינר של לנקום, בהחלט ניתן למרוח אותו בלי בסיס כהה מתחתיו, הדיילת חשבה אחרת - לגיטימי :-) גם בעניין האפקט של אייליינר וזה שעפרונות לא יכולים להחליפו אני מסכימה. אני אישית על עצמי אוהבת יותר את המראה הרך של העיפרון או שמשתמשת בצלליות כליינרים עם מברשת רטובה מעט. נדיר לראות אותי עם אייליינר אמיתי שחור (אגב, גם מזה יש לי רק אחד :-) אני מניחה שזה בגלל שמסגרת העין שלי כבר כהה מאוד לכשלעצמה עם הריסים השחורים. כמו כן, יש לי עיניים גדולות יחסית ולכן כל הדגשה נוספת של ליין נותנת מראה מוגזם מדי. אוהבת לראות אייליינר על אחרות מאשר על עצמי למרות שלפעמים אני חורגת מכך ומתפרעת במראות מוגזמים....זה מה שכייף באיפור - אפשר להתפרע איתו מעת לעת D: כשאני מאפרת אחרות, אני נעזרת המון באייליינר השחור, קלאסיקה נצחית...מה שמזכיר לי שעוד מעט צריך לרכוש אחד כי שלי עומד להיגמר...את ממליצה על אחד מיוחד? יום נפלא שיהיה ♥

      מחק
    3. חחח, באמת לפני הציפורים, טוב שהתעורת לצייץ להן :)
      אני מזמן הפסקתי להתייחס למה שהדיילות אומרות. זה כמו זאב זאב, מדברות שטויות ועד שפעם אחת יש להן משהו אולי הגיוני או חכם לתרום לאומה, אני כבר לא בעניין... בכל מקרה, הקטע של העצמת גוון נכון למוצרים שאינם אטומים, כמו למשל צללית מעל בסיס קרמי. אבל ההפך זה לא יעבוד מן הסתם כי הקרם אטום. כך גם האייליינר הזה.
      כן, עיפרון או אייליינר זה תלוי באפקט שאנחנו רוצות להשיג.
      אני כמעט כל יום עם אייליינר, אבל לא שחור, כמו שהמסקרה שלי ביומיום לא שחורה רק בערב. אני אוהבת צבעוני מושחר. כיף לך שהריסים שלך כהים, הדגשה טבעית של העין :)
      לא כתבת איזה אייליינר שחור את מעדיפה. אם נוזלי אז לגמרי הסופרליינר של לוריאל ואם ג'ל אז הפלואידליין של מאק. על שניהם כתבתי כאן:
      http://danrasvault.blogspot.co.il/2010/10/blog-post.html
      אייליינרים ג'ל נוספים שאני מאוד אוהבת: של עפרה כמו זה שפה כי השחור שלו הכי שחור שיש, הבובי בראון וזה של קליניק שפעם כתבתי עליו בצבע חום, אבל ניתן להשיג רק בחו"ל.
      יום מקסים גם לך ♥

      מחק
    4. תודה על ההמלצות והאיחול:-) האמת שאין לי העדפה לנוזלי או לג'ל, שניהם נוחים לעבודה ואני מסתדרת עם שתי הטקסטורות מצוין. שמעתי טובות על הסופרליינר של לוריאל וגם על הפלואידליין של מאק. הבנתי שהוא מאוד מזכיר בנוסחה את את האייסטודיו לאסטינג ג'ל ליינר של מייבלין (או להפך- המייבלין מזכיר את מאק :) יש לי כזה בכחול כהה מהמם) בפעם הבאה שאני במאק אבדוק את הבלקטרק איזה פיספוס, בשבוע שעבר רכשתי כמה מוצרים בחנות בראשל"צ...טופ, כנראה שאצטרך לבקר שם שוב או לתת הנחיות לאיש שירכוש לי בדיוטי, בקרוב יש לו עוד נסיעה לחו"ל. יש לך מושג אם המחירים של מאק מוזלים בדיוטי או שזה כמו פה?

      מחק
    5. בעיקרון ההבדל ביניהם זה לא רק בהעדפה לצורת השימוש, אם זה מכחול או מברשת, אלא גם בגימור. הסופרליינר הוא מבריק (יש גם מאט) וחד. הג'לים הם מאט. התוצאה נראית אחרת. גם הג'ל של מייבילין מוצלח ובמחיר שווה.
      בדיוטי המחירים של מאק קצת יותר זולים מהארץ כי זה ללא מע"מ. רק שימי לב שהבעיה בדיוטי פרי עם מאק זה שקורה שמבקשים מוצר X ומקבלים מוצר Y. אז אם הוא מביא לך שיסתכל טוב אם המצר שהוא ביקש זה מה שהוא קיבל. שלא יסמוך עליהן שם...

      מחק
    6. כן, ראיתי שרשמת על עניין הגימור. אני אישית מעדיפה גימור מאט כשמדובר באייליינר שחור (לכן הימרתי על מאק:) בצבעים אחרים דווקא מבריק או סמי מבריק יכול להיות מקסים. וכן, מאק ללא מע"מ בדיוטי כמובן. חשבתי שאולי יש מחירים אטרקטיביים מעבר לעניין המע"מ כמו שיש לפעמים במותגים אחרים בדיוטי. עדיין לא יצא לי לרכוש מאק בדיוטי או לבקש שירכשו לי שם , מפה נובעת "הבורות" :) עד היום רכשתי מאק בארץ או בחו"ל. תודה בעניין הטיפ בעניין בדיקת המוצרים :) האמת שתמיד כשהאיש קונה לי בדיוטי אני משגעת אותו שישים לב למה שהוא קיבל מהדיילת בהשוואה לרשימה שאני רשמתי לו...:-) יום נפלא שיהיה, פורה ומחוייך ♥

      מחק
    7. אז את מסודרת, רוב האייליינרים מהסוג הזה הם מאט.
      בואי נאמר שלקנות מאק בדיוטי זו לא איזה אטרקציה משמעותית מבחינת המחיר, הכי זול לקנות מאק בארה"ב.
      טוב מאוד שאת יושבת לו על הוריד שיבדוק כי זה ממש מבאס לקבל משהו אחר...
      יום מקסים יקירה :))

      מחק
  17. אני אוהבת כחול על כל גווניו !
    ואני חושבת שאם מתאפרים נכון עם כחול יכול להתקבל לוק מהמם, תמיד אפשר להוסיף קצת שחור כדי להכהות.
    שנים שלא השתמשתי במסקרה כחולה, עשית לי חשק עכשיו, כחול ג'ינס נשמע באמת צבע לביש ורגוע.
    אהבתי מאוד את השילוב של האייליינרים בוידאו.
    הלקים מקסימים, המגנט נראה מדהים !! (לא שמתי לב למשהו פגום שם..)
    ממש הרגשה של גלים וחופש :)

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני איריתה, איזה צבע!
      מסכימה לגמרי, הכל עניין של משחק ומינונים, פשוט צריך לדעת איך להשתמש.
      מסקרה כחולה זה מהמם וכחול ג'ינס זה גם מאוד לביש ולא צעקני.
      למי שיש ריסים כהים עדיף לוותר כי הכחול לא יבלוט בכלל.
      לשלב אייליינר צבעוני עם שחור זה מהמם וגם פחות בולט.
      תודה, הלקים באמת יפים. בנוגע למגנט, אם תלחצי על השם של הלק המגנטי הכחול ועל השם של הורוד תראי את ההבדל בין שני המגנטים ותביני.
      לגמרי, הכי חופש :))

      מחק
  18. מקסיםםםםםםם
    אני רוצה!!!
    את הלקים , את הגלוס בעצם הכל נשמע מגניב!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון, כחול זה לגמרי מגניב :)))

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails