24 ביולי 2012

חגיגה צבעונית קיצית



אחד הדברים הכי כיפים בקיץ זו הצבעוניות מסביבנו שעושה שמח בעיניים במזג האוויר החם עם הלחות המתישה. אז כמו שהאאוטפיטס שלנו מקבלים יותר צבע, אין סיבה שגם באיפור לא נעיז יותר. לקים בשלל צבעים זה הדבר המתבקש והקל ביותר לאימוץ, הם לא בולטים מדי בחזית המראה שלנו. אבל גם צלליות ושפתונים יכולים להיות נהדרים באיפור היומיומי שלנו אם משלבים אותם נכון. מי שבשוטף אוהבת איפור צבעוני הרי שהקיץ זו ה-עונה שלה לחגוג. מי שבדרך כלל הולכת על מראה בסיסי וטבעי יותר יכולה להכניס נגיעות צבע פה ושם, רענון מבורך. כן, לנסות לא מזיק אף פעם. קחו בחשבון שאיפור צבעוני באור יום הרבה יותר בולט ומי שמעדיפה יכולה להתאפר צבעוני בערב, אז הצבעים נראים הרבה יותר מתונים ופחות בולטים. 
זה ממש לא מקרי שכל המוצרים בפוסט שייכים למותגים מקצועיים, הם אלו שבדרך כלל יציעו לנו את הדברים היותר מיוחדים ושונים לצד הדברים היותר נפוצים ושגרתיים. אני כידוע שמחה כל השנה להוסיף צבע לאיפור ובקיץ בכלל זה מאוד כיפי ומחמיא על רקע הסקין השזוף יותר באופן טבעי. אז אל תסתפקו בלראות על אחרות, נסו ותיווכחו שאם הגוונים שבחרתם מתאימים לכן, והביצוע מוצלח ולא מופרך ועמוס מדי, אז התוצאה תהיה מרהיבה ומחמיאה.

פלטה של עפרה: הג'ימבורי הקיצי שלי

כשנפלו עיני בפעם הראשונה על הפלטה Bright Addiction הצבעונית החדשה של OFRA הייתי מהופנטת. זו פלטה שמשלבת צבעים בצורה כל כך מרהיבה ומגיעה באריזה מדליקה כמו של מחברת בכריכה קשה, נסגרת עם מגנט ויש לה מראה פנימית מובנית בכריכה. כן, הפלטה עשתה לי עיניים כמוצלחת ועוד עם צלליות צבעוניות בגימור מאט כך שהיה ברור שאין לה סיכוי מולי, או לי מולה... האמת שזה דבר די מפתיע לאור העובדה הידועה שאני ממש לא מחבבת פלטות, די חפרתי על זה כבר פה. אני מעדיפה צלליות בודדות או פלטות קומפקטיות. פלטות גדולות הן בלתי אפשריות לנשיאה בתיק האיפור ותמיד בהן יש גוונים שאנחנו לא נשתמש בהם. מבחינת מחיר הפלטות, אם נחלק אותו בכמות הצלליות בדרך כלל  זה יצא משתלם אבל אנחנו בעצם משלמות גם על הגוונים שלא בחרנו. כן, פלטות כאלו זה מבחינתי טוב למאפרים שיכולים לנצל את כל הגוונים בהן וגם מקבלים מחיר מוזל משמעותית, כן את הדברים היקרים האלה כדאי שחברים מאפרים ירכשו עבורכן. אבל כמו אצל כולן, גם במקרה שלי יש לפעמים חריגות וכמו שרציתי את פלטת ה- NAKED של Urban Decay, כך גם במקרה של הפלטה הזו. אז נכון, בדומה לפלטות אחרות גם בפלטה של עפרה יש גוונים שהסבירות שאשתמש בהם אפסית, כמו הוורוד והכתום, אבל שניים מתוך פלטה של 12 גוונים זה מבחינתי די זניח.
הצלליות בפלטה קלות להנחה וטשטוש, כולן בגימור מאט עם פיגמנט עשיר וכולנו יודעות שלמצוא צלליות מאט איכותיות זה לא דבר של מה בכך. כמובן שתמיד אשתמש בפריימר לעיניים או בסיס קרמי לפני השימוש. הפורמולה מאוד נוחה לאיסוף באמצעות מברשת הצלליות ולכן צריך להיזהר עם זה, שלא נניח יותר מדי צבע. תמיד עדיף להוסיף במידה הצורך מאשר לעבוד על טשטוש מסיבי. הגוונים שהכי אהבתי הם הירוק (בשורה העליונה, השני  מימין), הכחול חזק (בשורה התחתונה, השני משמאל) והירקרק לימוני (בשורה האמצעית, הראשון מימין). הגוון עם הפיגמנט הכי פחות מרשים יחסית לאחרים היה הכחול (בשורה התחתונה, שני מימין) ואחריו הסגול (שורה אמצעית, שני מימין). זה לא שהפיגמנט שלהם לא מוצלח, הוא פשוט לא חזק ואטום באותה המידה של האחרים. יש בפלטה גם צבעים של חום ושחור (פיגמנט היסטרי!!) לאיזון, חידוד והדגשה במידת הצורך של הגוונים הצבעוניים. כבר הרבה זמן לא נהניתי להתאפר כמו עם הפלטה הזו. זה ממש לשחק עם הצבעים, ולמרות שבכל פעם מחדש בא לי לשים את כולם ביחד (...) אני מוצאת שילובים חדשים מדליקים. בערב אני אוהבת הצבעים עוד יותר אטומים ומודגשים כי גם ככה הכל נראה מתון יותר כשאין אור, ואז אני מניחה אותן מעל צללית קרמית צבעונית או כהה. התוצאה היסטרית (!) וסוחטת מחמאות אבל זה משהו שמתאים בעיקר לחובבות האיפור בסגנון אחרת זה לא יהיה זה. הכי פלטת המשחקים הכיפית שלי הקיץ!

שפתונים של סמאשבוקס: צבעוניים מדליקים ואופנתיים
Melondrama, Pink Petal, Fuchsia Flash

השפתיים זו דרך נהדרת ומתבקשת בשביל להכניס צבע ללוק. לא משנה איזה גוונים אתן אוהבות, בקיץ הם יכולים להיות יותר בוהקים ומבריקים מכרגיל. זה המקום שאני לא פוסחת עליו אף פעם, זה מדליק וגם מחמיא ומשדרג את כל המראה. גם באיפור הכי מינימלי תמיד השפתון שלי יהיה בגוון דומיננטי בקיץ ובכלל. אז להפעם בחרתי שפתונים בגוונים קיציים של סמאשבוקס. העיצוב שלהם הייטקי כזה, אריזה פלסטית מתכתית קשיחה, שחורה מרובעת עם הטבעת הלוגו בצבע כסוף. בהחלט לא עיצוב שגרתי, מאוד נקי ומאופק אבל מתוכם יוצאים גוונים שהכי לא מאופקים, הכי צבעוניים מדליקים וצעירים. השפתונים האלו אטומים, בעלי פיגמנט עשיר ובגימור קרמי טבעי נקי. יש להם ניחוח עדין, נוחים למריחה, המרקם לא קשה מדי ולא רך מדי והעמידות נהדרת.
ה- Melondrama הוא אפרסקי כתמתם מושלם, הגוון שהכי אהבתי מכל השפתונים בסדרה. גוון הורס במיוחד.
ה- Pink Petal הוא ורוד בוהק עם נטייה קורלית, יפהפה, גוון אהוד שכולן אוהבות, סביר שיהיה הכי פופולרי מהשלשה פה.
ה- Fuchsia Flash הוא ורוד פוקסיה עשיר עם גימור טבעי-מאט, גוון קלאסי סופר נשי, יחמיא לכל אחת כמעט.
מה שמאוד אהבתי זה שאפשר לשלוט בצורה מוצלחת בעוצמת הגוון. מריחה קלה תביא לתוצאה מעודנת ולבישה ושכבה נוספת תביא לתוצאה דומיננטית ומרשימה. כך שאלו שפתונים שיכולים לסגור לנו את הפינה גם במשך היום וגם בערב.

סט ליפגלוסים של סמאשבוקס: לצבעוניות מתונה אך מבריקה
Candy, Buff, Hibiscus, Star, Papaya

מי ששפתונים זה דומיננטי מדי בשבילה ומעדיפה ליפגלוסים כדאי לה לבחון מקרוב את סט הליפגולסים של סמאשבוקס Shades of Fame שיצא בקולקציית הקיץ (בקרוב יגיע לארץ לרשת אפריל). מדובר על סט שמגיע במארז צעיר ומדליק של חמישה גלוסים מוקטנים חמודים (5.5 מ"ל במקום 10.5 מ"ל) בגוונים שונים (תמונות וסווטצ'ים). לטעמי זה גודל מעולה כי לא יצא לי לסיים גלוס אף פעם, זה נוח לנשיאה בתיק האיפור ואפשר לגוון לפי הלוק עם הגוונים הקיציים (סווטצ'ים).
ה- Candy הורוד קורלי וה- Papaya הכתמתם, גוונים אופנתיים מוצלחים מאוד לקיץ עם שימר עדין.
ה- Hibiscus הוא ורוד דובדבני מוצלח שהכי בולט על השפתיים ועם שימר מנצנץ.
ה- Buff הוא חום טבעי עם שימר מוזהב, גוון טבעי שמתאים גם לנטרול שפתונים צבעוניים או בוהקים מדי.
ה- Star שקוף עם שימר מעודן, גלוס לברק לשפתיים עם ובלי שפתון.
צעירות יהנו מאוד מהסט הזה. לכולם יש ניחוח פירותי מתקתק, חצי שקופים ושימריים במידה משתנה. נעימים על השפתיים ולא דביקים מדי או נוזלים. הם מוצלחים לשימוש גם בפני עצמם וגם מעל שפתון בצבע דומה לגימור מבריק ובצבע שונה ליצירת גוון חדש.

קולקציית הניאונים של צ'יינה גלייז: צבעונית, טרנדית, צעירה

על לקים אי אפשר לדלג בשום עונה ובקיץ בכלל כיף עם כל הצבעים הבוהקים. קולקציית NEONS של צ'יינה גלייז (China Glaze) היא מהגדולות והצבעוניות ביותר שיצאו הקיץ. הרבה פעמים אנחנו אומרות שכבר לא מחדשים לנו שום דבר בגווני הלקים, הרי בינינו, כמה כבר אפשר לחדש? יש משהו שלא ראינו? אז אני חושבת שהקולקציה הזו בין אם לטעמנו או לא בהחלט מחדשת. החידוש הוא למעשה השילוב בין הצבע הניאוני לגימור השימרי. זוהי למעשה קולקציית לקים שמוגדרים כניאונים אבל בפועל אלו ממש לא ניאונים קלאסיים מסנוורים כפי שאנחנו מכירות. אלו יותר לקים סופר בוהקים מאשר ניאונים.
בקולקציה ישנם 12 גוונים ואני בחרתי ששה מתוכם שהם לטעמי די מייצגים את כלל הקולקציה, בנוסף ל- Orange You Hot עליו כבר כתבתי בפוסט "טנג'רין לוהט". הפורמולה שלהם שימרית עבה וסמיכה יותר מהרגיל. מומלץ למרוח מהר על מנת שלא ייווצרו סימני מריחה. הגימור פלסטי ולכן נדרש להוסיף טופ מבריק מעל. ההסרה שלהם לעיתים סבירה ולעיתים קצת מאתגרת בגלל השימר. יש גוונים לבישים יותר אבל יש גם חריגים ושונים, אבל כולם מאוד צעירים וטרנדיים, מאוד אופנתיים.

*כמו תמיד אם תלחצו על שם הלק תוכלו לראות איך הוא נראה עלי*
Surfin’ For Boys הינו קורל שימרי עם נטייה כתמתמה, גוון מדליק וייחודי, פורמולה עשירה, שתי שכבות לאחידות ואטימות מלאה. הגוון האהוב עלי בקולקציה.

Love's A Beach הינו ורוד ניאוני שימרי בוהק. פורמולה נוחה יחסית למריחה, אטימות מהשכבה הראשונה, אחידות והעמקת הגוון בשכבה השנייה. השילוב של הניאון עם השימר מעניק לו גימור כמעט פנינתי כזה באור. גוון צעקני מדליק במיוחד.

Beach Cruise-r הינו ורוד פוקסיה שנוטה לסגול עם שימר כחול, פורמולה נוחה למריחה, שתי שכבות לאחידות ואטימות. אולי הגוון הכי לביש בקולקציה, הגוון שכולן אוהבות לאהוב.
Sun Kissed הינו צהוב ניאוני שימרי, סופר בולט, שתי שכבות לאחידות ואטימות. מחזיר אור היסטרי כך שממש יתאים למשמרות הזה"ב (זהירות בדרכים) ויש מצב גם שבמשטרה יאשרו אותו במקום אפודת המגן הזוהרת שיש ברכב... האמת היא שזו פעם ראשונה שאני עם צהוב ניאון, כן... פעם אמרתי שהצבע היחיד שאני פשוט לא רואה את עצמי איתו זה צהוב ניאון, כנראה שהראיה שלי שובשה או משהו...

I’m With The Lifeguard הינו ירוק ניאוני שימרי סופר בוהק עם תת גוון צהוב, גימור שנוטה לפנינתי. פורמולה עבה ודביקה, שכבה ראשונה לאטימות שנייה לאחידות. גוון שאהבתי במיוחד. לחייזריות בינינו.

Splish Splash הינו כחול שנוטה לרויאל עם שימר ירקרק, פורמולה עבה אבל נוחה יחסית למריחה, שתי שכבות לאחידות ואטימות. שכבה שלישית לגוון עמוק מדהים. בבקבוק נראה כהה על הציפורניים אין ספק שמדובר על גוון קיצי שווה שזכה לשם מדליק. חשבתי "עוד כחול" אבל יצא הפתעת הקולקציה!

בסיס וטופ של צ'יינה גלייז: מפתיעים

כמו תמיד אני משתמשת בבסיס לפני מריחת הלק ובטופ שמייבש לק מבריק/מאט בסיום. הפעם השתמשתי לראשונה בבסיס ובטופ של צ'יינה גלייז גם עם הלקים הניאונים כאן וגם עם לקים של מותגים אחרים. כמו הלקים שלהם גם הבסיס והטופ הם 3Free. האמת שלא היו לי ציפיות כי המותג מזוהה מבחינתי יותר גם הצבעוניות וקולקציות הנושא הטרנדיות שלו אבל בסה"כ גיליתי שני מוצרים מוצלחים. 
הבסיס ללק Strong Adhesion Base Coat הוא רגיל לגמרי, קל למריחה, מחליק מעט את פני הציפורן ומתייבש מהר מאוד. מוצר בסיסי רגיל שמכין את הציפורן למריחת הלק.
הטופ Fast Forward Top Coat הוא ההפתעה האמיתית. אז הדבר הכי בולט בטופ זה הריח, לא עוד ריח חזק כמו של ה- Seche Vite או של צמיג שרוף כמו ה- Poshe. יש לטופ ריח מתקתק כזה, זה מפתיע אותי בכל פעם מחדש. ממש לא צפוי. בכל מקרה הטופ הזה קצת יותר דליל מטופים אחרים ולכן הוא גם נמרח יותר בקלות. הוא מתייבש מהר מאוד והגימור שלו מבריק כמו של האחרים. אני מאמינה שהדלילות שלו תגרום לזה שהוא לא יסמיך לי לקראת אמצע הבקבוק כמו שקורה לי בדרך כלל עם טופים שדורשים מדלל. לכל מי שמחפשת לנסות טופ חדש או שנמאס לה מהריח של הטופ שלה, כדאי לה בהחלט לנסות את הטופ הזה.

הבשמים של ז'אן פול גוטייה: הכי ג'ונגל אורבני צבעוני

הקיץ מדי שנה מביא איתו הצפה של גרסאות עונתיות לבשמים מוכרים, רובם יהיו קלילים ופרשים יחסית, מותאמים לעונה ולאווירה. אין ספק בכלל שמשלל הבשמים שיצאו הקיץ, הצבעוניים והמרהיבים מכולם היו גרסאות הקיץ The Urban Jungle של ז'אן פול גוטייה (Jean Paul Gaultier), גם של ה- Classique לאשה וה- Le Male לגבר. כן, מדי עונה גוטייה מוציא את הבשמים המפורסמים שלו בצבעים שונים ודוגמאות אחרות, אבל אני לא זוכרת שהתרשמתי ככה מעיצוב של גרסה קודמת, כמה הם יפים וצבעוניים, אי אפשר שלא להתלהב מהעיצוב ההורס. במותג אומרים שזה עיצוב הורס נשימה ואני חייבת להסכים. אפילו האריזה המתכתית העגולה שלהם סופנית ואני מתלבטת למה לעשות לה הסבה כך שתהיה לי קבוע על שידת האיפור.
אז כמו תמיד הבקבוקים מעוצבים כקווי המתאר של הגוף הנשי והגברי, אבל הפעם מוטבעים עליהם עלים אקזוטיים פראיים צבעוניים מרהיבים. הגרסה הנשית בגווני בורדו, ורוד וצהוב והגרסה הגברים בגווני כחול, ירוק וצהוב. כן, ג'ונגל אמיתי, אבל התאמת הגוונים די צפויה האמת, למה גוטייה לא חשב להפתיע אותנו ולהחליף את הגוונים בין שתי הגרסאות? למשל גרסה נשית כחולה וגברית ורודה? דווקא ממנו הייתי מצפה לזה אבל כנראה שזה לא היה מסחרי מספיק... בכל מקרה, הג'ונגלים האורבניים כל כך עשו לי את זה ששכחתי בכלל שזה בושם ואולי כדאי גם שאתרשם מהריח. אבל זה לא היה מאוד דחוף לי, אני לא זוכרת שנפלתי מהניחוח של איזו גרסה קודמת בעבר. אבל כמובן שלבסוף גם בדקתי מה יש לבושם להציע לנו בגזרת הניחוח.
הגרסה הנשית מורכבת בין היתר מתפוז, שושנה, יסמין, ילנג-ילנג, חבצלת העמק, איריס לבן, וניל ומושק שמבחינתי מורגש מאוד. לטעמי מדובר על ניחוח נעים, זורם, יש בו משהו מיני, מפעיל את החושים. מורגש כשהוא עלינו שזה מרענן בקיץ. כמו בכל בושם פרשי, העמידות לא דומיננטית לכל היום. אני יכולה להבין למה זה בושם שהרבה יאהבו וגם למה זה בושם שיהיו מי שלא יאהבו - סביר בגלל שהריח פופולרי.
הגרסה הגברית מורכבת בין היתר מלבנדר מנטה, הל, מושק, וניל וסנדלווד. ממש אהבתי את הניחוח שלו, אנדרוגיני לגמרי, כלומר, מתאים גם לנשים. כבר הזכרתי בעבר שה- Le Male הוא בושם אנדרוגיני שכזה, כך גם הגרסה הזו. הוא נעים, פרשי, מרגיע ומאזן בחום המתיש הזה.
אם כבר מדברים על בשמים לאישה ולגבר אז אשתף בתהייה קבועה שיש לי. איך זה שתמיד בכל המותגים הבושם בגרסה הגברית מגיע באותה הכמות או אפילו בכמות גדולה יותר מהגרסה הנשית, אבל תמיד יהיה במחיר יותר זול? מה זה אומר על הגברים? מה זה אומר על הנשים? מה זה אומר על מה שהמותגים חושבים עלינו? טוב, בחום הזה אני לא ממש מסוגלת לחשוב יותר מדי על דברים כאלו ברומו של עולם, הולכת להתיז על עצמי מגרסת ה- Le Male הקיצית לקצת התרעננות...


ID

Makeup Palette
Bright Addiction
Magnetic System
גודל: 12 * 4 גרם
ייצור: ארה"ב
מחיר: 790 ש"ח / 315 ש"ח

Be Legendary Lipstick
Melondrama, Pink Petal, Fuchsia Flash
גודל: 3 גרם
ייצור: קנדה
מחיר: 89 ש"ח
Shades Of Fame
Reflection High Shine Lip Gloss Set
גודל: 5 * 5.5 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 130 ש"ח

Surfin’ For Boys, Love's A Beach, Beach Cruise-r, Sun Kissed, I’m With The Lifeguard, Splish Splash
גודל: 14 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 55 ש"ח
Strong Adhesion Base Coat, Fast Forward Top Coat
גודל: 14 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 65 ש"ח

Classique - Urban Jungle
Eau D'ete Summer Fragrance
גודל: 100 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 498 ש"ח
Le Male - Urban Jungle
Cologne Tonique Stimulating Summer Fragrance
גודל: 125 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 415 ש"ח

הבהרה / גילוי נאות: המוצרים שבחרתי נשלחו אלי מהחברות


Print Page

73 תגובות:

  1. מיכאלה24.7.2012, 20:54

    פוסט כיפי קיצי!
    אני אאלץ להסתפק בנגיעות של צבע אבל הפאלטה עדיין מגרה אותי. איפה כל הדברים האלה היו כשהייתי טינאייג'רית?
    השפתונים של סמאשבוקס יפים ומתומחרים סביר ואהבתי שאפשר לשלוט ברמת הכיסוי שלהם. בהחלט ייבדקו.
    קיץ קריר!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירה!
      גם נגיעות של צבע עושות שמח :)
      אני מניחה שיש בפלטה הזו משהו מדליק שעושה חשק גם למי שלא מתאפרת בכלל בצבעים האלה.
      וזה ממש לא דברים רק לטינאייג'ריות, הגזמת...P:
      סדרת השפתונים הזו של סמאשבוקס מעולה, אלו הגוונים היותר צבעוניים אבל בכל מקרה אני מאוד אוהבת את הפורמולה שלהם.
      אמן קריר שיהיה לנו!

      מחק
    2. מיכאלה25.7.2012, 9:29

      מסכימה אתך לגמרי דנרה מקסימה שהצבעים מטרתם לשמח! ייתכן שנסחפתי עם עניין הטינאייג׳ריות... מכל מקום השימוש בצבעים הבוהקים דורש מיומנות ושימוש נכון אחרת זה יכול בקלות להיראות פורימי, הלא כן?

      מחק
    3. תשמעי, אין ספק שצבעוניות כזו דורשת מיומנות, אף אחת לא רוצה לצאת ליצנית... או שכן?....LOL

      מחק
  2. כחולת נפש של צבעים - lol, דווקא מצלליות ניאוניות אני די נרתעת. בעבר כשנהגתי להופיע הרבה, התפרעתי קצת יותר. הייתה תקופה שהשתמשתי בצללית פוקסיה הורסת של שו אומורה, גם בחורף אגב, עם אאוטפיט אפור זה הורס, עד שמאז התמתנתי. אופס' פתאום תוך כדי כתיבה בא לי:))))בכל מקרה, להסתכל על הפלטה הזו עושה כזה חשק לחיים.
    הליפסטיקים מדהימים - מנחשת איזה צבע הכי עשה לי את זה?:)
    את הבושם של גוטייה יש לי כרגע בגרסה הוורדרדה עם הציור של מחוך התחרה השחור. יש לי רומן ארוך שנים עם הבושם הזה. את הראשון בבקבוק הכתמתם שיצא לפני 15 שנה היה לי, אח"כ עשיתי ממנו הפסקה ולפני שנתיים קניתי את הנ"ל, עכשיו שוב נמאס לי ממנו על אף שאני עדיין בדעה שהוא מדהים ומאד סקסי. מסקרן להריח את גרסאות הקיץ שהעלית כאן.

    השבמחק
    תשובות
    1. את מתכוונת שהצלליות הצבעוניות כאן הן צלליות ניאוניות?... כי יש דבר כזה צלליות ניאוניות וגם אני לא ממש מסוגלת להשתמש בהן. וכמו שציינתי, צלליות ורודות וכתומות זה לא אני בכלל בשום קונסטלציה. מסכימה איתך שבחורף יש לצלליות צבעוניות קטע לגמרי! הפלטה הזו ממש עושה שמח, אה?.. :)
      אמממ, אני מניחה שהשפתון Pink Petal עשה לך את זה?....
      נראה לי אצל כולן עברה גרסה כזו או אחרת של הבושם הזה. ואם את חושבת שמה שהיה לך מדהים אז כיף שתמיד יש לך לאן לחזור. מעניין מה תחשבי על הגרסה החדשה :)

      מחק
    2. בעיני יש כאן כמה צבעים שהם ניאונים - הירוק הצהוב, הורוד. אבל יכול להיות שהטרמינולוגיה של שתינו שונה.
      דווקא הפוקסיה פלאש:) למרות ששלושתם הורסים. הPink Petal מזכיר הרבה גוונים ורודים שיש לי ושקיימים בחברות אחרות אבל הפוקסיה משהו מיוחד.
      אלך להריח את הגוטייה בהזדמנות הקרובה.

      מחק
    3. כן, כנראה שונה אבל העיקר שאנחנו מבינות את הכוונה ;)
      הפוקסיה פלאש כזה נשי ויפה, גם הגימור שלו שונה משל האחרים, מאט טבעי כזה.
      מגניב, עדכני איך הוא...

      מחק
    4. תגידי, ביחס למס' 2 המפורסם של רימל, יש שוני? כי בתמונות הרבה פעמים הגוונים נראים אחרת מבמציאות.

      מחק
    5. הסווצ'תי אותם עכשיו בשביל לבדוק לך :)
      הרימל נוטה יותר לאדום והגימור שלו מבריק.
      הסמאשבוקס נוטה יותר לסגול והגימור שלו מאט טבעי.
      לא דומים בכלל.

      מחק
    6. איזה נשמה את:)
      הייתה לי הרגשה שהוא סגלגל יותר.
      ועוד שאלה, רצה שמועה שסמאשבוקס יפסיקו להימכר בארץ בקרוב, ממה שאת יודעת, יש אמת?

      מחק
    7. זה ממש לא נכון.
      הם ימשיכו להימכר באפריל לפחות בשנה הקרובה.
      בגלל שמבחינה בינלאומית קונצרן אסתי לאודר רכש את המותג יכול להיות שבהמשך ימכר גם במקומות נוספים.

      מחק
    8. מעולה. תודה.

      מחק
  3. הפלטה משגעת למי שיודע להשתמש בצבעים כאלה. אני אראה כמו ליצן אם אנסה להתחיל לשחק עם הצבעים. מה שכן, אהבתי ממש את הפוסט הזה :) הצבעוניות מכה כמו סוכריות קופצות :)

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, יש כאלו שאכן נראות כמו ליצן כשהן משתמשות בצבעים כאלו, אבל כמו שאמרת, כשיודעים לעשות את זה נכון זה מהמם.
      תודה נשמה, הכי כיף שיהיה לנו צבעוני עכשיו, עושה שמח :)

      מחק
  4. טוב, קנית אותי מהשנייה הראשונה עם התמונה הצבעונית הזאת :)איזה כיף עם כל הצבעים, חגיגה!!!
    אהבתי הכל..רק שעם הצלליות אני פחות מסתדרת, את יודעת. אבל לגמרי מאמצת את הפוקסיה של סמאש בוקס ואת הכחול ירוק צהוב של צ'יינה:)

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף! הכי חגיגה שול :))
      כן, צלליות כאלו זה ממש לא לכל אחת, כמו שכתבתי בתגובה מעליך...
      השפתון הפוקסיה זה כזה את חבל"ז!
      וברור שתלכי על הלקים המשוגעים יותר...LOL

      מחק
  5. פוסט צבעוני ושמח.
    אני אוהבת צבעי ניאון במיוחד בלקים הם מכניסים שמחה לפחות ליץ
    והם גם מאוד קיציים ומספיק אודם אחד בולט שיגנוב את ההצגה .

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, שיהיה לנו קיץ שמח :)
      מסכימה איתך, לקים ניאונים זה פאן, גם כמניקור וגם כפדיקור.
      שפתון קיצי כזה לגמרי עושה את העבודה, לא צריך להתאמץ עם צבעים מעבר.

      מחק
  6. גווני הפלטה יתאימו לי בכל תחומי האיפור האקססוריז והלבוש מלבד על ה...עיניים.

    השפתונים ביג לייק בגגל הקנקן והגוונים כאחד. גלוסים פחות.

    הניאונים עברו כולם לגזרתהפדיקור, קוצרים מחמאות אצל הצעירות.

    השבמחק
    תשובות
    1. צבעוניות כזו בעיניים זה ממש לא לכל אחת כמובן.
      השפתונים האלו מהממים פשוט, את תאהבי אותם.
      הגלוסים כמו שכתבתי מתאימים יותר לצעירות.
      אני קבוע עם פדיקור ניאוני בקיץ, איך אפשר שלא?... :)

      מחק
    2. לא מעט בזכותך, בשנה שעברה לא הייתי מעלה על דעתי שאני וניאון נתחבר :)

      מחק
    3. וואלה, טוב לשמוע, במיוחד אם את נהנית מהם :)

      מחק
  7. כיף של פוסט - צבעוני ומשמח!
    כשראיתי לראשונה את הפלטה של עפרה בדף הפייסבוק שלהם חשבתי לעצמי שהיא צריכה להיות שלי, אבל משום מה כשהייתי אצלם בהשתלמות בשבוע שעבר שכחתי ממנה לגמרי וקניתי דברים אחרים, אז אולי בעצם היא לא נועדה בשבילי?..
    נראה, אולי בכל זאת תירכש בפעם הבאה שאגיע אליהם, כי היא באמת מהממת בצבעוניותה.
    בתור חובבת גלוסים, הסט של סמאשבוקס לגמרי עושה לי את זה, ואני בדיוק נמצאת בחיפוש אחרי בסיס וטופ חדשים ככה שההמלצה שלך על צ'יינה גלייז מגיעה בזמן :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!
      חחח, גם אני כשראיתי את הפלטה ישר היה ברור לי שאני רוצה אותה, רק שלא שכחתי ממנה..LOL
      היא פשוט הורסת, כיף שיש כאלו צבעים בגימור מאט. פלטה מוצלחת מאוד.
      הסט של סמאשבוקס ממש חמוד וכיפי למי שאוהבת גלוסים ויש לו גם מחיר מוצלח.
      הבסיס והטופ של צ'יינה הפתיעו אותי, יותר נכון הטופ הפתיע אותי. מוצלח מאוד, שווה ניסיון בהחלט.

      מחק
  8. איזה פוסט מהנה ! כל המוצרים שהראת פה הם ממש ממתקים לעיניים :)
    היה ממש כיף לקרוא את כל הפוסט, מחכה כבר להבא ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון גלי, לגמרי ממתקים :))
      תודה רבה!

      מחק
  9. מהסוף להתחלה:
    בושם- זה אומר שגברים פחות מודעים לצחנה שלהם, ואצלהם המחיר הוא פקטור חשוב,
    בעוד נשים ישקללו קניית בושם עפ"י הריח.
    לגבי הקופסאות- תשימי בהן את כל העפרונות ומברשות....

    צ'יינה- הסדרה משום מה לא עשתה לי את זה. מה שכן, נראה לי שננסה את הטופ.

    צלליות- אני מחפשת רק שלושה או ארבעה גוונים, הם נמכרים גם בבודדים?

    השבמחק
    תשובות
    1. מסכימה איתך על הבישום נטע, אני חושבת שזה עוד יותר שורשי מזה.
      סביר שהרכישה שלנו מאוד אמוציונלית, אצלם יותר פרקטית.
      נראה, הכל אצלי במגירות, גם העפרונות והמברשות. לא אוהבת דברים בחוץ שצוברים אבק.

      הסדרה הזו של צ'יינה בהחלט לא לכל אחת, מאוד שונה. הטופ מפתיע, שווה ניסיון בהחלט.

      הגוונים בפלטה לא נמכרים כרגע בבודד לצערי, נקווה שבהמשך.

      מחק
  10. איזה פוסט משמח וצבעוני :)

    השבמחק
  11. הפלטה מרהיבה ! יש בה הרבה גוונים שמישים ויפים אם כי אני בחיים לא הייתי רוכשת אותה....אני לא טיפוס של פלטות (אם כבר פלטה אז מקסימום של 5 גוונים ושיהיה בקטן :-) לדעתי אפשר ליצור עימה מראות מגוונים ומרהיבים, תיהני ממנה בטוח :-)
    מהשפתונים אהבנו שתינו את אותו הגוון Melondrama מקסים בעיניי. הטופ של צ'יינה גלייז מסקרן, במיוחד כי אין לו ריח חזק ודוחה (אני סובלת קשות מריחות חזקים מדי...), בגזרת הלקים אהבתי את הכחול, כל היתר המוניים מדי בעיניי אבל בטח על הציפורניים שלך הכל נראה נהדר :-) עיצוב הבשמים של גוטייה מדליק כרגיל....הריחות של הבשמים שלו אף פעם לא הלהיבו אותו במיוחד, ואת אלה עדיין לא יצא לי להריח. אולי כשאהיה בפארם ארחרח אותם. אחלה פוסט צבעוני לקייץ :-) אני כבר בגעגוע לסתיו שיבוא ויקרר אותנו קצת :)

    השבמחק
    תשובות
    1. פלטה הורסת לגמרי! כידוע גם אני לא טיפוס של פלטות כמו שכתבתי אבל לא הצלחתי לעמוד בפניה, אין לי שום דבר שדומה לזה ;)
      השפתון מלונדרמה הזה ממש מוצלח, אני מאוד מרוצה ממנו, גם מבחינת גוון וגם מבחינת ביצועים.
      הטופ שווה בדיקה בהחלט, הפתיע אותי לגמרי הריח שלו, בהתחלה חשבתי שאני מדמיינת...
      הלקים האלה צעקניים בהחלט, כל הקולקציה היא כזו, אני מאוד אהבתי. כמובן משתלבים טוב גם בפדיקור.
      גם אני לא גוטייה טייפ. תרחרחי במיוחד את הגברי, הכי ריח אנדרוגיני.
      תודה, רציתי משהו צבעוני שיעיר אותנו קצת ויעשה שמח.
      בחום הזה הסתיו נראה עוד רחוק מאוד....LOL

      מחק
  12. מה זה הצבעים המטריפים הללו! פלטה מדליקה לגמרי, קצת הבהילה אותי ממבט ראשון כי אני לא בחורה של פלטות ובטח שלא הייתי לוקחת פלטה עם הצבעים האלו. אבל כשהתעמקתי בה הבנתי שהיא פשוט מאגדת צבעים שברגיל לא הייתי בוחרת לקנות את רובן. אבל כשיש לך בבית פלטה כזו כל צבע "משוגע" יכול להיות בעצם הבסיס לאיפור מדליק,קיצי ולא שגרתי.
    השפתונים מדליקים אחד אחד, הגלוסים חמודים לאללה הייתי מוצאת שימוש לכל אחד מהם ביום בלילה ומתי לא ;). ואהבתי את זה שהם מוקטנים! רעיון מעולה שכל חברה יכולה לאמץ.
    הלקים יפהפיים,הניאונים מדליקים כמובן, לא יודעת אם הייתי הולכת ביומיום עם צבעים כאלה אבל בשביל האמנות הייתי מפקירה את אצבעותיי.
    אני אוהבת מאוד את הבשמים של גוטיה, מיוחדים בים הריחות הממוחזרים. שמתי לב..למרבה הלא (או שלא) שאני מתחברת לבישום הגברי שלו.. מה זה אומר? שאני אחלה גבר?

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, כן, מדליקה לגמרי הפלטה וממש לא שגרתית.
      כמו שאמרת, צבעים משוגעים כאלו ואת רובם אין לי בבית וזה מגניב חבל"ז :)
      אני מתה על השפתונים בסדרה הזו!
      הגלוסים נהדרים למי שאוהבת גלוסים, אהבתי את הגוונים, הגודל וגם את המחיר של הסט.
      חחח, בשביל לקים שמחים הציפורניים שלנו יסבלו הכל...LOL
      אחלה גבר, הרגת אותי!! "את אחלה ואת חמודה", זה מה שזה אומר :)))
      ואגב, כמו שכתבתי גם אני אהבתי מאוד את הגרסה הגברית הזו.

      מחק
  13. אני מתה על דברים צבעוניים! ( אצל אחרים כמובן ) :)

    השבמחק
  14. איזה אור לעיניים ♥ כייף גדול!

    אהבתי מאד את השפתונים ואת ה- Beach Cruise-r
    הכל נראה עלייך מהמם!

    וז'אן פול גוטייה יודעים להפתיע בכל פעם מחדש :-)

    שיהיה סופ"ש נעים! ♥

    השבמחק
    תשובות
    1. מעיינוש נשמה, כמו תמיד את זו שמכניסה אור :)

      בחירות נהדרות השפתונים והלק הזה!

      גוטייה בהחלט הפתיעו אותי הפעם.

      סופ"ש מקסים יקירה ♥

      מחק
  15. פוסט מהמם!
    צבעוני ושמח.......

    השבמחק
  16. פוסט הוררססס!!!!
    נתחיל מהפלטה אני מאוהבת בצבעים האלו תמיד משלבת אותם בהתאם לבגדים אבל חשוב לדעת איך לשים כי אז את ניראת כמו תאונה... אני ממתנת את זה בשילוב צלליות בשחור וניוד או עם טישטוש זה יוצא הורס:)
    מה שכן חיפשתי את הפלטה באתר שלהם ולא מצאתי... איך אני משיגה אותה?
    השפתונים זה חלום כל כך נשיים ורכים שאין אחד שיישאר אדיש, אני לא טיפוס של ליפסטיק זה נידבק לי לשיער ומעצבן אותי אבל הצבעים מהממים.

    בקיצור פוסט קייצי סקסי וכייפי, כמו תמיד נהנתי מהפוסטים שלך חבל שהארנק קצת פחות LOL

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה ליאן :))
      חחח, בהחלט כדאי לדעת איך להשתמש בצלליות צבעוניות, תאונה זה לא פאן.
      אגב, אני לא הייתי מתאימה את הצבעים לבגד אלא בוחרת בגוונים הפוכים..
      הפלטה אמורה להיות באתר אבל בכל מקרה את יכולה להתקשר לטלפון שמופיע שם והם יתנו לך את כל הפרטים. הם גם עונים בדף הפייסבוק שלהם.
      לגמרי שפתונים מהממים, אבל צריך בהחלט להרגיש נוח אם משתמשים בשפתון.
      גם אני לא סובלת שהשיער נדבק לי אבל זה קורה לי רק עם גלוסים.

      כיף לשמוע שנהנית יקירה, תאמיני לי שאין צורך לקנות כלום, רק להשתמש במה שיש לנו כבר בבית ולא מקבל יחס ;)

      מחק
    2. אני יודעת יש פטיש חזק על התאמות של איפור ובגדים עוד מגיל 17 :)
      בנוגע לקניות זה מיקרה אבוד וחבר שלי יכול להעיד כי ברגע שסיימתי הרמתי אליו טלפון לאסוף את השפתונים בדרך (דחיית סיפוקים משהוא ?)
      תודה על העזרה פלטת צלליות כזו צריך לנצל!

      מחק
    3. וואלה?? עוד לפני שניסית אותם בעצמך?
      שתהיי לי בריאה, בהחלט דחיית סיפוקים זה לא את...LOL
      אבל תתחדשי, כיף גדול הורסססססים!
      מחכה לעידכון מה את חושבת אחרי שתנסי אותם :)

      מחק
    4. חזרתי לדווח על השפתונים:
      ניסיתי את הגוון melondrama הפיגמט נימרח בצורה מושלמת והצבע מהממם כבר מהמריחה הראשונה מישתלב יפה עם צבע העור שלי ולא מעבה את השפתיים שגם ככה עבות ואם זה לא מספיק עברתי את הערב עם חידוש השפתון פעם אחת בילבד!!
      אין ספק אהבה ממבט ראשון:)

      מחק
    5. וואו, איך אני שמחה לשמוע, לגמרי שפתון מוצלח :)
      זה גם הגוון שהכי אהבתי פה, פשוט מהמם!
      תתחדשי ותהני מותק!

      מחק
  17. אין לי מה לומר אני פשוט אוהבת את הפוסטים שלך נקודה .

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה חני, כיף לשמוע :)

      מחק
  18. השפתונים של סמאשבוקס נראים מעלפים וברור שהאמצעי הכי הורס ביניהם! דווקא הקולקציה הזאת של צ'יינה לא עשתה לי את זה. הרעיון מדליק ויוצא דופן אך ממש לא לטעמי.

    השבמחק
    תשובות
    1. תשמעי השפתונים האלו מוצלחים והגוונים הורסים, האמצעי אכן הכי בשבילך :)
      כן, הקולקציה של צ'יינה מחדשת ושונה אבל כמו תמיד יש כאלו שנפלו ממנה ויש כאלו שממש לא..

      מחק
  19. הפוקסיה של סמאשבוקס נראה הורס :)
    פעם כשהייתי צעירה ובועטת הייתי מסוגלת להשתמש בכל הצבעים בפלטה הזאת.
    היום - תני לי צלליות טבעיות, אייליינר חום, מסקרה ו-I am good to go.
    כבר אין לי סבלנות (ובמיוחד אין לי זמן) לעשות ניסויים.
    אבל - זה נחמד עדיין מידי פעם כשיוצא לי לצאת מהבית לא לעבודה / לסופר (פעם באלף שנה) לגוון בצלליות.

    השבמחק
    תשובות
    1. טלי, הוא אכן הורס :)
      כן, צלליות צבעוניות זה לא לכל אחת מהרבה סיבות.
      אני מאוד אוהבת לגוון, צלליות טבעיות זה לא אני, מעדיפה כבר לא לשים כלום...LOL

      מחק
  20. אני כ"כ אוהבת את הצבעוניות הזו בעיניים! משמח ומעודד בכל רגע נתון.
    אהבתי מאוד את הפלטה- אני חובבת מאטים לגמרי, והיא נראית כאופציה מעולה (אמתין עם זה כי בדיוק קיבלתי את הסליק שלי...)
    השפתונים מהממים- אני אוהבת בתקופה זו את הגוונים הללו על השפתיים, הם מתאימים מאוד לגוון העור ולמזג אוויר.
    הלקים... אוי כמה שהם יפים...
    פוסט משגע!

    השבמחק
    תשובות
    1. פיצ'ה, הצבעוניות לגמרי עושה שמח :)
      הגימור מאט של הצלליות זה באמת מה שהפיל אותי סופית, אין דברים כאלה!
      הפלטה של סליק נראית ממש יפה, אני צריכה לנסות איזו פלטה בהזדמנות.
      לגמרי באים טוב שפתונים כאלו בקיץ, זה פשוט מתבקש.
      הלקים האלו הפתיעו אותי, לא ממש התרשמתי מהם בהתחלה, אבל על הציפורניים... אין דברים כאלה!
      תודה נשמה :))

      מחק
  21. כרגיל פוסט מהמם, חיכיתי לו כל השבוע (ידעתי שזה עניין של זמן עד שאני אפתח אובססיה)
    רציתי לשאול, איך את מניחה צלליות כ״כ דומיננטיות בלי שזה יראה מצועצע? עם איזה מברשת? ואת מניחה אותן על השקע של העין או על כל העפעף?

    השבמחק
    תשובות
    1. שמחה שאהבת את הפוסט רותם, תודה :)
      חחח, האובססיה מגיעה אל כולנו בסוף...
      הביצוע מאוד משתנה בהתאם לסגנון שאני רוצה להשיג ובהתאם לצבעים שבחרתי.
      בצורה הבסיסית והמהירה ביותר אני אניח משהו צבעוני על העפעף כשבקצה אחדד החוצה עם גוון אחר. בשקע העין תהיה צללית חימום ומתחת לגבה צללית מאט בהירה להארה. זה ממש לא יוצא מצועצע, במיוחד שמסקרה שחורה קצת מרגיעה את כל הצבע. שימוש בסיסי נוסף זה להניח צללית צבעונית כמו אייליינר עבה. אלו השימושים הכי בסיסיים/לבישים ולא מורכבים/צבעוניים מאוד.
      גם השימוש במברשות משפיע מאוד על התוצאה. מברשת צלליות כמו 239 תביא לתוצאה יותר אטומה וצבעונית ממברשת כמו 217 שתביא לצבעוניות שקופה/דהויה יותר יחסית. אם אני רוצה להעצים כל דבר אשתמש גם בבסיס קרמי צבעוני ולא בפריימר שקוף.
      ממליצה לך גם לצפות בכל מני סרטונים ביו טיוב שמראים איך לעשות את זה בכל מיני רמות של צבע וחוץ מזה לשחק עם זה קצת בבית ולראות איך הביצוע הכי נכון עליך.

      מחק
  22. פוסט צבעוני במיוחד לקיץ!
    אהבתי את הפלטה במראה ראשון אך כשאני חושבת על זה רוב הצבעים בה לא ממש ישמשו אותי... אני מעדיפה באופן אישי להרכיב פלטות מהצבעים שאני אוהבת :)
    אני באמת שוקלת לנסות את השפתונים של smashbox בקרוב (ועוד מוצרים של החברה). יש לך מומלצים מהם?

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, שיהיה לנו שמח :)
      נכון, כמו שכתבתי, כשרוכשים פלטות מוכנות סביר שיהיו גוונים שלא נשתמש בהם.
      בנוגע לסמאשבוקס, אם תלחצי על תווית השם שלהם פה, תוכלי לקרוא על המוצרים שלהם שאני אוהבת. מותג נהדר.

      מחק
  23. עם צבעים כאלו,הקיץ צבעוני ועליז.אהבתי את האודמים , לגבי הצלליות רק חלק הייתי מאמצת.נהנית כרגיל לקרוא את הפוסטים שלך!

    השבמחק
    תשובות
    1. עליז לגמרי בקי :)
      השפתונים האלו בהחלט הורסים!
      כן, בצלליות כמו תמיד לכל אחת יש את הגוונים המועדפים עליה.
      תודה רבה :)

      מחק
  24. הפוסט הזה הוא לגמרי תענוג לעיניים! איזה צבעוניות אדירה :-) הפלטה של עפרה נראת כ"כ כיפית...

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירה, חגיגת צבעים שיהיה לנו שמח :)
      כמו שכתבתי, הפלטה הזו הכי ג'ימבורי בשבילי...LOL

      מחק
  25. אהבתי את הלקים הניאונים מאוד !!!
    הצבעים של הפלטה יפים אבל באמת שאני פחות מתחברת לפלטות בגודל כזה, כאילו שברור לי כבר שהיא תשב אי במגירה ועם הזמן אשכח מקיומה, אני אוהבת אריזות קטנות ונגישות :)

    לגבי עניין הבושם, אני כבר שנים תוהה לגבי העניין הזה..או שמישהו שם החליט שאישה פשוט תשקיע בעצמה יותר ומראש החליט לעשות עלינו קופה..או שבאמת משקיעים בניחוחות נשיים יותר זמן פיתוח וחומרים..מעניין הנושא הזה..

    השבמחק
    תשובות
    1. לקים מדליקים, נכון?...:)
      כמו שכתבתי, גם אני לא מתה על פלטות, אוהבת צלליות בודדות או פלטות קטנות שאפשר גם לקחת בתיק במקרה הצורך.

      הקטע הזה עם הבשמים לגמרי מוזר, ממש לא נראה לי שמשקיעים בפיצות יותר.
      אולי זה בגלל שהרכישות שלנו יותר אמוציונליות, אני לא יודעת.
      מצד שני גברים פחות רגישים למחיר, אז דווקא את המוצרים שלהם אפשר לתמחר ביותר, לא?....LOL

      מחק
    2. ממש מדליקים ! והצהוב נראה מגניב עלייך לפי התמונה שהעלית בפייסבוק לפני כמה ימים .
      אני זוכרת שכתבת בעבר שאת גם לא מתה על פלטות..אני מניחה שבשלב זה או אחר גם אני אשבר אם תגיע פלטה ממש מיוחדת.
      ממה שהבנתי מגברים שאני מכירה הרוב לא אוהבים לשלם על בושם יקר..אבל ייקח להם הרבה פחות זמן מאיתנו להסגר על ניחוח..אולי זו הסיבה שמוזילים להם עלויות..? רק תקנו משהו ותלכו סטייל.. ;) לי למשל יכול לקחת חצי שנה למצוא את הניחוח שלי אם לא יותר..) כמה טסטרים כבר בזבזתי בדרך... אנחנו עולות יותר למערכת נראה לי.. חחח

      מחק
    3. תודה, נדלקתי לגמרי על הלק הצהוב!
      אגב, אם תלחצי פה על השם של הלקים תגיעי לתמונות בפייס :)
      כן, הפלטה הזו והנייקד ממש חריגות, אין לי עוד פלטות חוץ מהן.
      וואלה? את אומרת שעניין הבישום הגברי קשור למחיר בשילוב זה שהם זורמים עם הריח? מעניין מאוד ומאכזב אם זה נכון... עדיין לא פייר...P:
      מצחיקה! אל תדאגי למערכת, תתבשמי לך מהטסטרים בשביל לבדוק את הניחוח, עדיף שלא את תספגי את המחיר של הבחירות הלא מתאימות ;)

      מחק
  26. ממש חגיגי וקייצי...
    הכל נראה כל כך יפה הלוואי היה לי אומץ לשים צבעים כאלו על הציפורניים ;-)

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, צבעוני שיעשה לנו שמח........
      ציפורניים בגוונים כאלו זה כיף, אם את לא מרגישה נוח על הידיים אז לכי על הרגליים, זה מהמם לא פחות :)

      מחק
  27. אנונימי27.8.2012, 16:57

    היי דנרה רציתי לדעת איך השגת את הפלטה במחיר 315 הלכתי לסוכנת איפור של עופרה והיא אומרת שהפלטה לא קיימת במחיר הזה אלה רק בצלליות קרמיות...

    השבמחק
    תשובות
    1. כמו שאת יכולה לראות מופיעים שני מחירים.
      כתבתי בפוסט שלמאפרים/ות יש הנחה משמעותית וזה המחיר.

      מחק
  28. קולקצית הניאון של צ'יינה גלייז באמת מקסימה!
    הבעיה עם פלטת הצלליות היא שבידיים לא מיומנות כמו שלי, העיניים עלולות להראות יותר כמו כאלה של ליצן :)

    השבמחק
    תשובות
    1. חח, מסכימה איתך לגמרי, חשוב לדעת איך להשתמש בצבעים.
      שיטה אחת טובה זה למשל לשלב אותם עם משהו נייטרלי :)

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails