27 ביוני 2012

טנג'רין לוהט



בין שלל הצבעים האופנתיים שבאים לפתחנו מדי עונה, נראה שהצבע הכתום (Tangerine, מנדרינה) איתנו כבר זמן מה והוא כאן להישאר. אם פעם הצבע הזה היה מוקצה בכל דרך אפשרית, הרי שעכשיו הצבע על שלל גווניו מקבל מאיתנו חיבוק חם (לעיתים אולי אפילו חיבוק דב?) ומאומץ באאוטפיט, באקססוריז ובאיפור שלנו. כמובן שכמו עם כל צבע לא מומלץ טוטאל לוק שלו (שכל המוצרים כתומים בו זמנית...).
לא ממש ברור איך הכתום הפך לטרנדי כל כך, אולי החום הכבד מעביר אותנו על דעתנו ואנחנו מחפשות להתחדש כדי לא להירדם או משהו. הרי עם כל הצבעים האופנתיים שבאים והולכים כבר יש צבעים שמזוהים מאוד עם הקיץ, למשל הצבעוניים והניאונים ממש צפויים כמו גם הכחולים על שלל הטיותיהם, תכלת וטורקיז. אבל כמו עם כל צבע שנבחר לאמץ חשוב שנמצא את הגוונים שלו שהכי מחמיאים לנו, עם הכתום זה קריטי במיוחד ובחירה לא נכונה של הגוון תהפוך אותנו מסופר אופנתיות בפוטנציה לאחרונת קורבנות האופנה ברחוב...

סומק נוזלי של גרלן: מעצים שיזוף מתוחכם

כשגרלן השיקו במסגרת קולקציית טרקוטה השנתית שני סמקים נוזלים חדשים בגווני ורוד וכתום (תמונות וסווטצ'ים) לא היה לי ספק איזה מהם אני רוצה לאמץ (את שניהם אם לא הייתי צריכה לבחור...). הרי סמקים ורודים יש כל כך הרבה בשלל גוונים, גימורים ומרקמים, אבל סמקים כתומים ועוד בגוון כזה מדהים ולביש ממש אין יותר מדי, לפחות לא לי. אז לסומק שזכה לשם Spicy Coral יש גוון כתום שזוף כזה בגימור שימרי בוהק (סווטצ'ים), הכי יכול להשתלב בפוסט "מעצימי שיזוף". גוון שממש מתאים לאווירת הקיץ ולעור הסמוק שלנו גם ככה והאמת שיכול לשמש גם כצללית, שימר לפנים ואפילו לאזור המחשוף. כל אלו שמקפידות לשמור על המראה הבהיר/חיוור שלהן בקיץ יכולות לדלג על המוצר הזה, עליהן הוא לא יהיה הרמוני אלא פשוט יראה כמו כתם...
הסומק הזה מעצם היותו נוזלי-קרמי הוא מוצר למשתמשות מיומנות קצת יותר שלא נרתעות מצורת ההנחה שלו, במיוחד לאור העובדה שבקיץ מומלץ לאמץ מרקמים קרמים יותר מאבקתיים בגלל העמידות והפיזור שלהם. הסומק הזה מגיע במיכל מאורך עם משאבה נוחה שלחיצה אחת ממנה מוציאה חומר בכמות מדויקת לשתי הלחיים. את הסומק אפשר להניח בטפיחות עם האצבעות או עם מברשת דואו פייבר (Duo Fibre) קטנה (כמו מאק 130) שתפזר אותו באחידות ובצורה מטושטשת בגבולות, לא מוכתמת. ללא ספק המראה שנוצר מרהיב ואף עמיד לאורך כל היום למרות האתגרים שהלחות הקיצית מציבה לו. אם לאמץ משהו אחד מקולקציית טרקוטה השנה הרי שזה את המוצר הזה למראה מתוחכם וסקסי במיוחד.

גלוסטיין כתום של YSL: קשה לפספס איתו

שפתונים בגוון כתום זה הכי מתבקש לאמץ ויש לא מעט כאלו (סרטון חביב על איך למרוח שפתון כתום). בשוק יש היצע במגוון מרקמים וגימורים שונים כך שכל אחת יכולה להתחבר לכתום שלה.

המוצר הראשון שבחרתי הוא גלוסטיין מסדרת Vernis A Lévres של איב סן לורן (YSL), סדרה נהדרת וכל מי שרוצה לדעת עוד עליה ועל הביצועים שלה יכולה לקרוא בפוסט "מתקתקות אביבית" (סווטצ'ים). הפעם בחרתי בגוון 8 Orange de Chine (תמונות) שהוא הגוון האהוב עלי ביותר בסדרה, גוון כתום לוהט. הפורמולה נראית עם מעט שימר אבל בפועל הגימור נקי לגמרי והשימר הזה רק תורם לברק. אפשר לבנות את עוצמת הגוון הכתום עם כל שכבה נוספת שמורחים בלי שתהיה תחושה עמוסה או דביקה על השפתיים, מגוון סטייני מעודן ושקפקף ועד גוון מבריק עמוק ולוהט. קשה לפספס עם הגוון הסופר סקסי נשי הזה, צמוד אלי הקיץ!

שפתון כתום של לוריאל: כוכב הקולקציה

קולקציית הקיץ של לוריאל שזכתה לשם Electric (אלקטריק, חשמלי) מציעה צלליות, לקים ושפתונים בגוונים שונים והאמת שבגדול מאוד אהבתי אותה. אממה, לפי המותג זו קולקציה בהשראת שנות ה- 80 עם צבעים פלורוסנטים ניאונים אבל למרות השמות המדליקים שניתנו למוצרים, הצצה קלה בקולקציה במציאות (ולא באימג'ים הפרסומיים שלה עתירי הפוטושופ) מבהירה כי אין צבע ניאוני אמיתי אחד בכל הקולקציה, היא מאוד לבישה. לטעמי היתה מתאימה להיות קולקציית סתיו בכלל...
בכל מקרה, כמו שכתבתי עדיין מדובר על קולקציה לא רעה בכלל והמוצר הקיצי המעניין והמסקרן ביותר הוא לטעמי השפתון 406 Neonic Orange (סווטצ') מסדרת Color Riche המוצלחת עליה כתבתי בפוסט "קולור בלוק". השפתון הזה למרות שמו אינו ניאוני כלל, הוא בגוון כתום גזר עם גימור שימרי מוזהב, שנות השמונים all right! גם הוא כמו הסומק של גרלן יכול היה להשתלב נהדר בפוסט "מעצימי שיזוף", הכי יחמיא לבעלות סקין עם נשיקת שמש. אני לא זוכרת מתי בפעם האחרונה נתקלתי בגוון כזה מיוחד, סגנון וינטג'י כזה. אין ספק שמדובר על גוון טרנדי שמי שרוצה להתחבר למגמה כדאי לה לנסות אותו, זה בכל זאת לא גוון שיגרתי שנראה על כל אחת. אז מי שמחפשת את הייחוד זה הגוון בשבילה. לטעמי זה הכוכב האמיתי של קולקציית אלקטריק.

שפתון לחותי כתום של רבלון: גוון קליל, נעים וזורם

אחרי ציפייה והמתנה ארוכה נחתו גם אצלנו השפתונים הלחותיים מקולקציית ColorBurst Lip Butter (סווטצ'ים). זו למעשה הגרסה הלחותית טבעית של שפתוני ColorBurst הדומיננטיים ומוצלחים של המותג שמועשרת במנגו, חמאת שיאה וקוקוס. קשה להימנע מהשוואה בין הסדרה הזו לסדרת Rouge Caresse של לוריאל שגם נחתה פה לאחרונה, עליה כתבתי בפוסט "קלילות מעודנת" ומי שרוצה להתעמק בהבדלים בין שתי הסדרות ובסווטצ'ים מוזמנת לצפות בסרטון הזה.
הבאטרים החדשים של רבלון מגיעים במבחר גוונים וכלל שהגוון כהה יותר כך פיגמנט הצבע שלו מרשים יותר ובכל מקרה מדובר על שפתונים חצי שקופים כיאה לשפתונים בקטגוריה הזו. שפתונים שיתאימו למי שמחפשת גוון עם לחלוח מסוים של השפתיים, כמו באלם רק שהמרקם שלו מעט שעוותי למגע. מאוד אהבתי את העיצוב הצעיר והמדליק של הבאטרים. העיצוב החיצוני שלהם דומה לשפתונים מהסדרה הרגילה רק שכמו המרקם שלהם, גם בעיצוב הם זכו למכסה צבעוני חצי שקוף, כל שפתון עם מכסה בגוון שלו. בהתאם לטרנד הקיצי בחרתי בגוון הכתום 15 Tutti Frutti, שם מדליק או מה?... (ממתקים, סווטצ'ים). השפתון הזה יתאים לכל מי שרוצה לאמץ את הגוון אבל לא בצורה הנועזת שלו כמו עם ה- YSL פה או בצורה המיוחדת שלו כמו עם השפתון של לוריאל פה. הוא קל לשימוש ואינו דורש שימוש בעיפרון שפתיים או הנחה סופר מדויקת. הוא שקוף עם גוון כתמתם קל שמכניס קצת צבע ללוק, לא צעקני ובולט. מאוד נעים וזורם.

לקים כתומים: מאסט העונה!

על ציפורניים כתומות פשוט אי אפשר לוותר, בטח לא העונה, בטח לא כשהגוון בשיא תהילתו. האמת שיש אינפלציה בלקים כתומים בשוק, הרגשתי די מוצפת והיה קשה לבחור מבין הלקים הכתומים שיצאו לאחרונה, במיוחד לאור העובדה שכל מותג לא מציע רק לק כתום אחד אלא מגוון של לקים כתומים במגוון מרקמים וגימורים. כן, אין מותג שמכבד את עצמו ומדיר רגליו מהמגמה הקיצית הכתומה.
אחרי סינון היסטרי בחרתי ארבעה לקים: שניים בגוון כתום לוהט, סופר שיקי נשי סקסי ושניים בגוון כתום טרנדי ואופנתי יותר, לקים צעירים. סביר שכל אחת תוכל למצוא את עצמה במבחר הגוונים הכתומים שמוצעים היום בשוק ולאמץ את הצבע כמניקור שווה או פדיקור לוהט.
A Roll In The Hague של OPI הינו כתום חזק ובוהק, מקולקציית הולנד המשובחת. פורמולה נוחה למריחה, שכבה ראשונה לאטימות שנייה לאחידות. גוון נשי הורס ומחמיא.

Orange It's Obvious! של Essie כתום עמוק עם תת גוון צהוב, נוטה לגזר, מקולקציית האביב. פורמולה עם פיגמנט עשיר, שתי שכבות לאחידות ואטימות. אחד הגוונים החזקים של המותג מזה זמן רב. גוון סקסי לוהט במיוחד.

Nfu.Oh - #418China Glaze - Orange You Hot

#418 של Nfu.Oh הינו כתום תפוז בהיר, פורמולה עבה וסמיכה יחסית, שכבה ראשונה לאטימות שנייה לאחידות. גוון מעניין שבתאורות מסוימות נראה כתום חיוור ובתאורות אחרות אפרסקי בוהק. גוון צעיר מדליק.

Orange You Hot של China Glaze הינו כתום גזר ניאוני שימרי מקולקציית הניאונים לקיץ. פורמולה סמיכה ודביקה למריחה, שתי שכבות לאחידות ואטימות, שכבה שלישית לגוון מודגש במיוחד. חשוב למרוח מהר ומדויק כדי שלא יהיו סימני מריחה. גוון ייחודי ולא שיגרתי, קצת ביזארי אפילו.

בושם של הרמס: רגליים על הקרקע, ראש בין הכוכבים

בשביל לעטוף את האווירה הכתומה הזו בניחוח הולם בחרתי בבושם של הרמס (HERMESׂ). האמת שחייבים להודות שהבשמים של הרמס ממש לא מתאימים לכל אחת. אלו בשמים סלקטיביים בריחות נישתיים למחפשות הייחוד ולמבינות עניין. נכון שניחוח זה עניין של טעם, אבל בשוק הבישום יש הפרדה ברורה בין הניחוחות הפופולריים המסחריים לניחוחות המיוחדים, השונים. הייחוד הזה כמובן מקבל ביטוי גם בגזרת המחירים שכן אין עליהם בכלל הנחות/מבצעים, כן, כמו תמיד על ייחוד משלמים.
האמת שבהתחלה כיוונתי לבושם Eau d'orange verte הוותיק והמרענן שאולי לא נראה כתום אבל בהחלט מריח כך. אבל החלטתי לשמור אותו להזדמנות אחרת שתתאים יותר ובחרתי ב- Eau Des MERVEILLES שגם נראה כתום וגם מריח לי יותר מתאים לעכשיו, לפחות בגרסת ה- EDT שלו. אני חושבת שמבין שלל בשמי הרמס, דווקא הבושם הזה הוא הכי פחות "חריג", כזה עם ניחוח נגיש יותר מהאחרים. הניחוח עצי מתקתק שמורכב בין היתר מעץ אלון, עץ בלזם, אמבר, פלפל ותפוז (באווירת הפוסט...). גם העיצוב שלו נגיש יותר מהבשמים האחרים, בקבוק שקוף כתמתם שנוטה על צדו, החלק האחורי שלו ישר והקדמי מעוגל, כשברקע שלו שמיים עם כוכבים כסופים. עיצוב אופורי קסום שכזה (הסרטון המקסים של הבושם). במותג מספרים שהבושם מספר את סיפור המסע של Hermés: רגליים על הקרקע, ראש בין הכוכבים. יפה. מבין שלוש הגרסאות של הבושם, גרסת האו דה טואלט שלו לטעמי הכי מוצלחת, נעימה וזורמת. בושם אלגנטי מפתיע שממש לא נריח על כל אחת. ייחודי, כבר אמרנו?...


ID

Terracotta
Blush Sun
Shimmer Highlighter
03 Spicy Coral
גודל: 15 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 256 ש"ח

Rouge Pur Couture
Vernis A Lévres
Glossy Stain
8 Orange de Chine
גודל: 6 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 180 ש"ח

Color Rich Lipstick
406 Neonic Orange
גודל: 4.2 גרם
ייצור: איטליה
מחיר: 99 ש"ח

ColorBurst Lip Butter
15 Tutti Frutti
גודל: 4.8 גרם
ייצור: ארה"ב
מחיר: 110 ש"ח

A Roll In The Hague
גודל: 15 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 65 ש"ח

Orange It's Obvious!
גודל: 13.5 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 50 ש"ח

#418
גודל: 17 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 68 ש"ח

Orange You Hot
גודל: 14 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 55 ש"ח

Eau Des MERVEILLES
Eau de Toilette
גודל: 100 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 625 ש"ח

הבהרה / גילוי נאות: המוצרים שבחרתי לפוסט נשלחו אלי מהחברות


Print Page

45 תגובות:

  1. הלק של OPI נראה מאוד מעניין... והליפ באטר ישר נכנס לוויש ליסט שלי!

    השבמחק
    תשובות
    1. זה אחד הלקים היותר לוהטים!
      הליפ באטרים ממש המצאת העונה, אני חושבת שהרבה ישמחו לאמץ אותם.

      מחק
  2. כתום זה הצבע עבורי, מאוד אוהבת, מלהיב ומכניס חיים.

    406 מקולקציית אלקטריק נראה מהמם על המדף, כשדגמתי אותו עלי - הוא נשאר המדף. על שפתי הוא נראה יותר מידי...זורח. הקולקציה לא תתאים לכל אחת, צריך טיפה נועזות כדי ללכת עם גווני השפתונים האלה. 407 יצר מראה מדהים ומואר שבמבט ראשון לא הייתי מצפנ לאו כלל.

    Orange It's Obvious - עבר מייד להיות הפדיקור שלי לקיץ.

    השבמחק
    תשובות
    1. לגמרי צבע חי ושמח!

      השפתון של לוריאל 406 רחוק מלזרוח עלי, פשוט יש לו גוון כתום ממש מוזר אז היה צפוי שאוהב אותו...LOL
      ה- 407 כהה וסולידי ממנו אבל גם גוון מיוחד ממש.

      ה- essie הזה מדהים חבל"ז!

      מחק
    2. אפשר לתאר את 407 בכמה צורות - סולידי - לא נראה לי.

      מחק
    3. אפרת, כתבתי "סולידי ממנו" כלומר, ה- 407 סולידי מה- 406 באופן יחסי.

      מחק
  3. ואיך שכחתי, הליפ באטרס - אצלי נרשמה אכזבה אמיתית, המוצרים של רבלון מצויינים אך הפעם הייתה לי ציפייה לתחושה חמאתית ומלחחת מראה של שפתון. האריזה מוצלחת ביותר אך על השפתיים מריחה לא אחידה ותחושת יובש.

    השבמחק
    תשובות
    1. כנראה שזה באמת אישי כי אני ממש לא הרגשתי ככה.
      הם ממש נעימים, קצת שעוותיים.
      מוצר מוצלח לטעמי שפונה לקהל רחב.

      מחק
    2. מיליארד קונים לא טועים אבל מקריאה בפורום מסתבר שיש 2 מחנות ממש ואין פרווה - או שאהבו או שלא, הייתי שמחה לאהוב כי הקנקן והמחיר - בסדר גמור

      מחק
    3. סבבה, אחרי הכל אני לא כותבת מה אחרים אהבו או על מה קורה בפורום.
      הבלוג מייצג את מה שאני אהבתי אישית.
      אפשר להתחבר, אפשר לא. הכל הולך.

      מחק
  4. יש לי רתיעה עזה מהצבע הזה, קל ליפול איתו,
    בעיקר אם שנות העלומים מאחורייך...
    אני מעדיפה את פלטת הסגולים על כל גווניה.

    השבמחק
    תשובות
    1. מסכימה איתך, קל ליפול עם הצבע, לא סתם כתבתי שזה קריטי במקרה של הכתום שנמצא את הגוון שהולם אותנו.
      סגול הוא הצבע האהוד ביותר כנראה שיש באיפור, אני לא מופתעת :)

      מחק
  5. מיכאלה28.6.2012, 8:49

    גם אני נזהרת מכתום על הפנים, אך יש מצב שאלך לכיוון הלאקים. את הבושם הזה אני מאד אוהבת אבל לקיץ כבד לי איתו גם כאו דה טואלט...
    תודה שעוררת את מודעותי לצבע שבדרך כלל אני פוסחת עליו. 

    השבמחק
    תשובות
    1. לקים זה בהחלט הכי בטוח שיש מהבחינה הזו :)
      וואלה? הבושם הזה ממש יושב לי טוב עכשיו, לא כבד, מאוד זורם. הכי הרגשה אישית בהחלט.
      יופי, אולי עכשיו תתני לצבע קצת יותר צומי :)

      מחק
  6. אני מוצאת שהעין שלי נמשכת לצבע הכתום בלי לבקש רשות בכלל...
    כמו למשל במקרה של הטוטי פרוטי 15 שבמקרה הוזמן לפני שבוע מאיביי...
    או Orange It's Obvious שאני מאוהבת בו...

    מסכימה איתך - אפשר להראות איתו סופר יוקרתית (כמו בסרטון עם השפתון הורוד) או כמו פרחה מהשיכון.
    אני ממש רוצה את הYSL... מישהי אמרה מוצר אחד והשני בעשרה שקלים במשביר?..

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, זה לגמרי צבע שמושך צומי!
      הטוטי פרוטי מדליק, האמת שהייתי שמחה שיראה על השפתיים כמו שנראה בשפתון עצמו ולא חצי שקוף. טוב, ידוע שאני אוהבת צבעים חזקים...D:

      מעולה, חחח, אהבתי את התיאור! זה ממש כך!
      תשמעי, הגלוסטיין הזה של YSL סקסי בטירוף, ברור לך שאני שמה שכבות ממנו בשביל להגיע לגוון היסטרי, כן?...LOL

      מחק
    2. אני בטוחה:)
      אני מאזנת אותך לגמרי בקטע הזה:)

      מחק
    3. טוב צריך שיהיה גיוון...LOL :)

      מחק
  7. פוסט מצויין, כאילו ממש כתבת אותו בשבילי, מתה על כתומים וורודים,
    הדלקת אותי על הרבלון ואלך לדגום אותם באחד הדראגסטורים הקרובים
    והלקים, יש לי מלא לקים כתומים, יש לי שריטה עמוקה עם הצבעים האלו ואין לי שובע מהם...

    השבמחק
    תשובות
    1. מדליק, איזה כיף!
      הבאטרים של רבלון מגניבים והצבע הזה מהמם :)
      טוב מאוד כי אין כמו לקים כתומים, הם פשוט כל כך מחמיאים שזה משהו!

      מחק
  8. פוסט מצוין כרגיל דנרה היקרה שלי!
    בא לי לתת לך חיבוק :)
    זה הצבע הכי מתאים לימי הקיץ העליזים האלו של תחילת החופש הגדול.
    בחרת לדעתי בגוון הכי יפה של הליפ באטרס של רבלון והלקים של nfu וצ'יינה גלייז - וואוו!
    שיהיה לך יום כתום ונשיקות.
    XOXO

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה ממוש!
      אני מחכה לחיבוק, איפה הוא? איפה???
      לגמרי צבע לעכשיו, הכי שמח שיש.
      גם לטעמי זה הגוון הכי יפה מהבאטרים, שני הלקים האלו מיוחדים נכון? ממש צעירים כאלו, טרנדים.
      גם לך מקסימה, XOXO חזרה!

      מחק
  9. אני מתה על כתום- זה כ״כ שמח! אוהבת בעיקר בלקים, כמניקור וכפדיקור. באיפור מעדיפה כתום שנוטה לקורל או לאדום, כתום נקי שכזה נראה עלי מזעזע! (יעיד על כך גלוס כתום והורס של קלרינס ששוכב בדד במגירה ומחפש בית אוהב...)

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף פה, פוסט שמח לכולן :))
      כתום בלקים זה בהחלט מהמם וגם הכי בטוח.
      באיפור זה באמת לא פשוט, כתבתי שצריך להיזהר, אין מה לעשות...
      ממש חבל על הגלוס, נסי לשים אותו מעל שפתון ורוד או אדום, זה ינטרל את הכתמתמות שלו ויהפוך אותו לקורלי יותר.

      מחק
    2. דנרה, איזה רעיון מעולה! הגלוס די אטום אז לא חשבתי על layering אבל למה לא בעצם? אנסה אותו מעל gem of roses של מאק. סקרנית עכשיו!

      מחק
    3. ליירינג זה פתרון מוצלח כשיש גוונים בעייתיים.
      שמחה שכבר יש לך שידוך בשבילו, עדכני אם יש חתונה ;)

      מחק
  10. פוסט כלבבי, כתום הוא צבע מדהים בעיניי
    אוהבת אותו בהכל, איפור בגדים לק אקססוריס, משתלב בהכל!

    היי גם רכשתי את תותי פרוטי, אני בציפייה כבר שהוא יגיע, כל כך הרבה שמעתי על הליפ באטרס שאני כבר לא יכולה לחכות יותר.. איביי הארור!!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, מי היה מאמין שזה יהיה כזה צבע אהוד פה בתגובות ;)
      לגמרי משתלב בהכל ומקפיץ את הלוק!

      הטוטי פרוטי באטר מדליק לגמרי, בסוף יגיע ואת תהני ממנו חבל"ז!

      מחק
  11. מאוד אוהבת את הסומק של גרלן רק שלי יש אותו בגוון ורדרד יותר. סטיינים וליפ באטרס הם השפתונים שלי לאחרונה. מחכה להוסיף עוד גוונים של סטיינים לאוסף הקיים. הם פשוט מעולים.
    מסכימה שלקים כתומים פופולריים ולדעתי תמיד יהיו כאלו, במיוחד בקיץ.
    המלצות בשמים שלך לרוב מוצאות חן בעיניי ולאור העובדה שלאחרונה התחדשתי באורנג' של הרמס אני אבדוק גם את זה בהזדמנות.

    השבמחק
    תשובות
    1. הסומק הזה מהמם וגם מגיע בכמות יפה. מוצלח מאוד.
      כן, יותר נעים עכשיו עם מוצרי שפתיים קלילים שלא נמרחים או נוזלים...
      תודה מותק, רציתי לכתוב על ה- d'orange אבל חשבתי שלפעם הראשונה בבלוג עם הרמס עדיף להתחיל עם ניחוח הרמסי שיותר קל להתחבר אליו יחסית כמו ה- MERVEILLES בגרסת האו דה טואלט. ה- d'orange ממש ניחוח "חריג" יחסית, תמיד אני מרגישה מיוחדת כשאני איתו.

      מחק
  12. אנונימי1.7.2012, 9:14

    אחלה פוסט כיף לקרוא כמו תמיד .
    אבל אני חייבת לך גילוי נאות משל עצמי אני חולת מותגי יוקרה אני אוהבת לקרוא את הסקירות האלה על המוצרים (בעלי פחות)
    לפעמים אני חושבת לעצמי שבטח נורא קשה להיות את ולקבל לסקירות את כל המוצרים האלה ואז אני ממש שונאת אותך :) סתם. האמת היא שאני לגמרי מפרגנת (קצת מקנאה)
    אבל לגמרי מפרגנת אני אוהבת שאת אומרת מה את חושבת על המוצר לטוב ולרע
    ישר כח
    קוראים לי חני (hanitos1 בפורום)

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף שאת פה חני, תודה :)
      כן מותגי היוקרה מפתים ותמיד כיף לקרוא עליהם ולהתעדכן, גם אני ככה בדיוק :)
      חחח, מצחיקה! מה שאת רואה בבלוג זה אחרי סינון היסטרי מוקדם, אחרת אין לזה סוף, מבחינתם הם יציפו אותי שאטבע...LOL
      תמיד כותבת מה שאני חושבת, גם כשזה לא נעים, היינו רוצות את כל המוצרים מושלמים, אבל....
      תודה רבה על הפרגון!

      מחק
  13. סוף סוף מוצאת זמן להגיב :)

    את הסומק טרקוטה חזרתי לנסות שוב על גב היד בעקבות המלצתך ואכן אהבתי מאוד את הורוד , יש לו שימריות יפיפה...אני חייבת לחזור שוב עם מברשת דואו פייברית מהבית.. כדי לתת לו צ'אנס אמיתי וכמובן לחכות למבצע שווה :)

    לליפ באטרס חיכיתי בסבלנות שיגיעו ארצה כדי לבדוק אותם מקרוב(על גב היד כמובן..) לאחר התלבטות קשה בין ה Cotton candy וה Strawberry Shortcake, לבסוף רכשתי את האחרון אבל עוד לא יצא לי לנסות ועכשיו עשית לי חשק לתותי פרוטי..

    את הבושם הזה אבדוק בהזדמנות, מתה על הריחות של הרמס.

    השבמחק
    תשובות
    1. העיקר שאת פה עכשיו :)

      איזה סטארט אפ יש לך לבוא עם מברשת משלך, הדיילות בהלם מזה בטח...חחח, רעיון נהדר!
      מבצעים יש כל הזמן, אם תרצי אותו הוא יהיה שלך בסוף :)

      כן, גם אני רציתי לראות איך הם במציאות, סווטצ'ים זה נחמד אבל לא כמו לנסות לבד. טוב שקנית אותו, הראשון נראה לי שקוף מדי, לא?

      וואלה? מעניין איזה בושם את הכי אוהבת של הרמס. זה מה"לבישים" יותר שלו לגמרי. מעניין מה תחשבי עליו.

      מחק
    2. הדיילות כבר התרגלו אליי.. היתה תקופה בחורף שהרגשתי חמלה מצידן...ואף הציעו לי כוס קפה באפריל מרוב ההתנחלות והבדיקה לעומק..

      יש לי את voyage d'hermes והוא הורס ועדיין לא נסגרתי על אחד משני הירוקים בסדרת ה jardin. לא זוכרת את השם המדויק, אחד מהנילוס והשני האחרון שיצא שנקרא על גגות פריס או משהו כזה :) שניהם מעולים בעיניי.

      מחק
    3. חחח, מעולה! מי אמר שלא צריך לפרגן לדיילות?....

      בחירות נהדרות מהרמס, שמתי לב שלאחרונה ה- Jardin מאוד אהוד והרבה ממליצות עליו, ה- sur le Nil אאל"ט. יוניסקס כזה.

      מחק
  14. טנג'רין זה גוון מהמם, אבל גם בעייתי. ממש לא לכל אחת, או שכל אחת צריכה למצוא את הגוון הזה שמתאים לה. אני יחסית שזופה עכשיו וכתומים מסויימים יכולים להראות עליי זולים או מאוד מאוד לא מחמיאים.
    השילוב העדין מהסרטון ששמת למשל יכול להתאים לי (הווגאס וולט בפני עצמו מעט בהיר לי כרגע).

    מה שכן - אני תמיד מתפעלת מתמונות של בנות שעליהן זה נראה טוב. כמו למשל הפרסומת של שלי גפני מלמדינה מילאנו, ואחת הקולקציות האחרונות של בובי בראון.

    מתה על הגלוס סטיינים של YSL, והגוון הזה ממש יפה.
    את הסומק של גרלן אהבתי בורוד, שהוא גם ורוד חמים כזה, אבל כתום חמים זה טו מאץ בשבילי.

    כמובן שבלקים אני מתפרעת :)

    השבמחק
    תשובות
    1. קורינוש את צודקת לגמרי, זה בדיוק מה שכתבתי פה, בחירה לא נכונה של גוון ממש יכולה להיראות קטסטרופלית. הסרטון בהחלט מציע לוק לביש יותר שאפשר לקחת ממנו רעיונות. מאוד קיצי.

      לגמרי! התמונה של שלי גפני עם השפתון הכתום מהממת, אבל למה היא הרגישה צורך גם ללבוש כתום? אני הייתי מלבישה אותה בטורקיז או בגוון חול, שיהיה קונטרסט, לא התאמת צבעים...

      הגוון הזה של הגלוסטיין מושלם, את ממש תאהבי אותו, במיוחד שכבות כמוני לגוון עז וכמעט אדום כזה...
      אין לי ספק שהסומק הוורוד יותר פופולרי, אבל הכתום הזה היסטרי פשוט, לא יכולתי לוותר עליו, מיוחד מדי.

      בא-רור, איפה נתפרע באמת אם לא בלקים ;)

      מחק
  15. אני מאוד מאוד אוהבת כתום ו/או קורלי :)
    האמת שקניתי לי לק מהמם בגוון כתום. מה שקרה הוא שאמא שלי אימצה לי את הלק (הוא אפילו כבר לא אצלי). מצד שני אני גונבת לה לקים בלי סוף, אז זו אחלה סימביוזה :)
    כשזה מגיע לשפתונים, מצד שני, אני נוטה פחות לכיוון הכתום. אולי קורלי עדין, אבל לא מעבר לזה. מצד שני - never say never :) בכל זאת, ה-Vegas volt ברשימת הליפסטיקים שאני רוצה לבחון (שמתארכת ומתארכת, לצערי או לשמחתי).

    השבמחק
    תשובות
    1. צבעים נהדרים :)
      חחח, מעולה, הגונב מגנב פטור לא?...P:
      שפתיים בכתום זה בהחלט משהו אחר, אבל בגלל שיש שלל גוונים לצבע הזה אז יותר קל למצוא משהו. למשל, הבאטר של רבלון כאן נוטה בבירור לקורל על השפתיים. ה- YSL נוטה לאדום וכו'. הוגאס וולט שגם המלצתי עליו מזמן בבלוג הוא אחד השפתונים היותר מושלמים שיש. אני הרוסה עליו!

      מחק
  16. אנונימי10.1.2013, 22:34

    Unquestіοnablу believe that which you stateԁ.
    Your faνоrite reаsοn appeared to be on the ωеb the eaѕiest thіng to be аware of.
    I say tο yοu, Ι certainly get irked while people
    consideг ωorrіes that thеy plainlу do
    not know about. You managed to hit the nail upon the top as wеll аs dеfined оut the whοle thing without having side effect ,
    ρeople can tаkе a signal. Will ρrobably be back tο get
    more. Тhаnks

    Also visіt my web site: www.2applyforcash.com
    my web page: payday loans online

    השבמחק
  17. אנונימי4.2.2013, 0:05

    Appreciate this post. Will try it out.
    My page cafetiere senseo

    השבמחק
  18. אנונימי21.2.2013, 11:37

    The heart of any Τаntric Маssage iѕ tо bring a tо
    dismіsѕal mуstеriouѕ knots and tenѕions frοm сlosе muѕcleѕ.
    Sο, the press гelеase thаt he'll be worldwide in nature exclusively and should not be put-upon as specific Aesculapian advice. A fair sex suffered cervix and back injuries when Topper to refrain from consuming herbs if you are taking any other medication.

    Feel free to visit my page erotic massage London

    השבמחק
  19. click for more info find see it here index read what he said useful source

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails