14 ביוני 2011

אינטימיות נשית הכרחית



עם כל הפאן בהתעסקות באיפור וטיפוח והעובדה שברור שאנחנו לא פחות ממושלמות, יש עניינים שדורשים התייחסות וטיפול שנובעים מעצם היותנו נשים. על האינטימיים שבהם רציתי לכתוב כבר מזה זמן מה. העניין זו השפה, איך לכתוב בלי שיהיה בוטה או מביך מדי. אז ניסיתי לכתוב את הפוסט הכי פוליטיקלי קורקט ובהתייחסות הכי רחבה שאפשר לעניין, כלומר על דברים שמשותפים לכולנו מבלי להיכנס להגדרות והסברים שאולי אמורים להיות מובנים מאליהם. הרעיון הוא שלטעמי לא משנה באילו מוצרים תבחרו להשתמש או לא, הטיפול בעניינים האלו הוא חובה ברמה היומיומית השוטפת לשמירה על ההיגיינה ולא פחות חשוב על ההרגשה, לא עניין שאפשר להזניח או משהו. ומי שכן מזניחות בסופו של דבר סביר שזה גם ניכר בהזנחה בדברים אחרים והמבין יבין. שלל המוצרים האינטימיים שמוצעים בשוק מבטיחים לנו רענון ברמה המיידית, פעם חשבתי שכדי להתרענן מספיק לשתות מים קרים...

תחתוניות: מגוון מרשים של סוגים בשוק 

התחתוניות האישיות הן מוצר לשימוש יומיומי ולהחלפה לפחות פעם ביום. פעם שמעתי ממומחית לרפואה סינית שלא מומלץ להשתמש בתחתוניות כי אז האזור לא מאוורר ומעודד גירויים שונים, שזו גם אחת הסיבות של כאלו שבוחרות לא להשתמש במוצר. הכל טוב ויפה אבל לא להשתמש בתחתוניות על בסיס יומיומי נראה לי אישית לא היגייני ולא נעים בכלל. שני מותגים "מככבים" אצלי בתחום (שימו לב לשמות שלהם שמעידים על השימוש). הראשון והבולט זה קרפרי (Carefree). כתבתי פעם בפוסט על מחקר שמראה שיש מוצרים שאנחנו לפעמים מחוסר מודעות ממשיכים להשתמש כהרגל מצעירותנו. הקרפרי זו דוגמה טובה נוספת למוצר שמאז ומתמיד היה אצלנו בבית אז למה לא להמשיך להשתמש בו במיוחד כשהוא בסה"כ מוצלח? המותג השני הוא אולדייז (Alldays). מדי פעם אני מגוונת וקונה אותו. נתון מעניין שמופיע באתר של אולדייז הוא ש- 83% מהישראליות משתמשות בתחתוניות בניגוד לרק 50% מהאירופאיות, מעניין אם זה בגלל מזג האוויר או דברים אחרים... בכל מקרה שני המותגים האלו מציעים שלל סוגים של תחתוניות בגדלים, ריחות, צבעים וגימורים שונים (במרקם ובצורה). כל כמה זמן מרעננים מעט את העיצוב ואת המגוון, לא תמיד זה יוצא מוצלח ולא תמיד ברור ממש מה ההבדלים בין כל אחד... השם הפורמאלי של התחתוניות על האריזות זה בכלל "מגני תחתון" שזו עוד פעולה שלהם ובניגוד למקובל במוצרים אחרים לא מצאתי על האריזות הסבר איך להשתמש במוצר, או שהמידע אמור להיות ברור לנו או שזה מידע שעובר מפה לאוזן, כנראה שיש דברים שלא מסבירים בכתובים... אגב, אומרים שכל אלו עם הריח, כלומר מבושמים, פחות מומלצים כי יכולה להיווצר רגישות מסוימת, אז שכל אחת תבחר את הסוג שלה העיקר שרק תשתמש במשהו...

שטיפה אינטימית: הפמינה מוצלח הדאב הרבה פחות

השטיפה האינטימית היא גם סוג של מוצר לשימוש יומיומי. עוד כמה שניות באמבטיה, זה מה שיהרוג אותנו? יש הרבה שמוותרות על המוצר מחוסר הבנה, חוסר עניין, עצלנות, מחיר וכו'. אני במקומן הייתי שוקלת שוב את העניין שכן זה מוצר שחשוב להשתמש בו תמיד במיוחד בקיץ עם הטמפרטורה הגבוהה, הלחות ושאר ירקות.. קיימים מוצרי שטיפה אינטימית למגוון שימושים: לשימוש יומיומי, לתקופת המחזור, לחיזוק הרקמות (כן...) ומועשרים בכל מיני דברים (לחות, אלוורה, אובליפיחה). המוצר הזה שבדרך כלל מגיע בצורה של תחליב, בהגדרתו נועד לאיזון ושמירה על רמת החומציות והלחות באזור האינטימי, רענון וניקיון, מניעת ריחות, אדמומיות וגרד. בכל מקרה, לעיתים אני מגוונת בין המוצרים, לבדוק אם יש מוצר חדש ומוצלח יותר מאלו שכבר ניסיתי. פעם היה מוצר שנקרא ליגיינה פרש והוא היה פשוט מעולה, לא ברור לי מדוע יום אחד נעלם מהמדפים ובמקומו צץ מוצר בשם ליגיינה פרוטקטיב/אקטיב שהוא לא ברמתו. כך שכרגע לטעמי באופן יחסי אחד המוצלחים על המדף זה הפמינה (Femina) והכי פחות מוצלח זו השטיפה של דאב (Dove). הפמינה אגב זה המותג הישראלי היחיד כאן בפוסט והוא מיוצר ע"י חברת כצט.

מגבונים אינטימיים: תמיד טוב שיש בזמינות

נראה שהמגבונים האינטימיים הלחים שמבטיחים רענון ומניעת ריחות אינם פופולריים כמו התחתוניות או השטיפה האינטימית. אז מה עושים אם לפעמים יש תחושה שנייר טואלט לא מספיק טוב וצריך משהו לרענון וניקוי יסודי יותר? זה קורה לעיתים בקיץ, לעיתים כשאנחנו בהסתובבויות ממושכות, כשמשתמשים בשירותים ציבוריים (כמו בקניון), בזמן המחזור החודשי או סתם כך. המוצר הזה יכול להיות נוכח אצלנו קבוע על המדף כמו זה של קרפרי או בתיק בצורה של אריזה אישית בודדת (To-Go) כמו זה של פמינה, שלשניהם לשמחתי אין ריח כמו של מגבונים לתינוקות. חשוב לציין לחיוב שעל שני המוצרים האלו יש תאריך שמציין מתי פג תוקף השימוש במוצר. בכל מקרה, גם אם לא משתמשים מדי יום תמיד טוב שיש את זה זמין. 

סכין חד פעמי: היגייני ומהיר

במעבר חד לענייני שיער הגוף ברגליים, בבית השחי וקו הביקיני (מפשעות) לטובת אלו שלא עשו לייזר (שאפקטיבי יותר ופחות, תלוי למי). הסרת שיער היא הכרחית לכולן ומשום מה זה אחד הדברים שבאופן יחסי הרבה מרשות לעצמן להזניח כי לא הולכות עם חצאית או עם גופיות, או שאין מי שיראה, שלא לדבר שאם זה חורף אז בכלל אפשר לגדל יער... BIG NO NO! זה קודם כל בשבילנו, לאסתטיות ולהרגשה שלנו ולא משנה מי רואה או איזו עונה זו. תמיד כשאנחנו "חלקות" התחושה נעימה וכייפית יותר. מראש אציין שהמוצרים האלו שאני משתמשת בהם בהחלט לא אידיאליים ולא מומלצים למי שיש שיעור יתר, שערות כהות עבות או צמיחה מהירה. 
מאז ומתמיד העדפתי להשתמש בסכין חד פעמי שסוגר את הפינה וזהו. למזלי אין לי הרבה שיער בגוף ורובו בהיר כך שהסכין יכול להתמודד בקלילות עם המעט שיש. אני משתמשת בעיקר בסכינים של ג'ילט (Gillette), שבאופן יחסי לקטגוריה שלהם הם טובים מאוד. אחרי הכל אנחנו לא זורקות סכין חד פעמי אחרי שימוש בודד, אפשר להשתמש בהם מספר פעמים וזה המותג שהכי נוח לי גם לאחיזה (מוט סיליקוני) וגם מחזיק יותר מהאחרים, לא מתבלה או מתקהה מהר. מה שמפריע לי בו זה בעיקר מכסה הפלסטיק השקוף שמגן על הסכין, ממש לא איכותי ולא נוח, קשה להחזיר אותו למקום לאחר השימוש בסכין. הייתי מצפה מחברה כמו ג'ילט שתחשוב על הדברים הקטנים האלו. בכל מקרה הסכין הוא פתרון היגייני ומוצלח מבחינתי כי הוא חד פעמי ומהיר.

ויט לאזור בית השחי (הכחול): מומלץ!
ויט לאזור הרגליים: לא ממש מומלץ.

במקביל לסכין החד פעמי אני מחזיקה קבוע רצועות שעווה מוכנות (ברור, למה שאתאמץ כשאפשר לקבל משהו מוכן?...) של ויט (Veet) לאזור בית השחי וקו הביקיני מועשרות בשמן שקדים (שעווה קרה). בגדול אני מאוד מרוצה מהן (לא שמתי לב לשקדים...), עושות את העבודה מהר וביעילות כשרצועה אחת (דו צדדית) מספיקה לי בכל פעם. בכל רצועה אפשר להשתמש שוב ושוב עד שכל השיער מוסר או עד שהרצועה מלאה כבר, מה שבא קודם... אני אוהבת את זה שיש תאריך פג תוקף למוצר, כלומר חשוב להשתמש ברצועות לפני התאריך שבדרך כלל הוא שלוש שנים מיום הייצור אם כי מניסיון עדיף להשתמש עד שנתיים אחרי זה המוצר פשוט לא עובד אותו הדבר. בנוסף חשוב להשתמש לפי ההוראות, למשל על עור נקי ויבש, למשוך מהר כנגד כיוון צמיחת השיער ולחמם את הרצועה בין הידיים למספר שניות לפני השימוש אחרת היא פשוט תתבקע/תקרע כי השעווה תישאר קשה מדי, לא תעבוד טוב. אני מסירה שערות באזורים האלו באמצעות השעווה ובהמשך מסירה את השיער הדק והדליל שצומח עם סכין חד פעמי כל כמה ימים. כשהכל צומח יחד אני שוב משתמשת ברצועה. הסרה של סכין בלבד באזורים האלו גורמת לרגישות, אדמומיות ולגירויים כשהשיער צומח ולכן אני מעדיפה לשלב שעווה.
באחת הפעמים כשקניתי קופסה כזו של ויט ראיתי שיצא מוצר חדש יחסית של רצועות מוכנות לאזור הרגליים מועשרות בתמצית שמנים ובניחוח ורדים (41 ש"ח, 10 רצועות). חשבתי למה לא לנסות?... אז קניתי וניסיתי. במבט ראשון זה מוצר דומה לזה של בית השחי רק שהרצועות עבות יותר. בפועל זה לא עובד בדיוק אותו הדבר. לאחר חימום הרצועה ושימוש בצד אחד שלה הצד השני מתקרר עד שמגיעים אליו כי בעצם טיפלנו בשטח גדול יותר. בנוסף, בניגוד לרצועות הקטנות, הרצועות הגדולות לא הצליחו לתפוס שערות קטנטנות. בנוגע לניחוח הורדים, אני חושבת שאם נריח את הקופסה עצמה אולי נרגיש איזו ורד... בהתחשב בכל זה ובעובדה שסף הכאב שלי נמוך מאוד, לא חושבת שאקנה את המוצר הזה שוב. יכולה להסתדר עם סכין חד פעמי בלבד ברגליים.

Veet: מתקמצנים על המגבונים הלחים...
למעלה רצועות השעווה, למטה המגבונים הלחים

יש מגוון בעיות עם המוצרים המוכנים האלו. הראשון והמיידי זו העובדה שהרצועות מגיעות בתוך קופסה שכל אחת יכולה לפתוח ולחטט על המדף, אין מדבקה שאוטמת ומונעת את פתיחת האריזה. כבר שמעתי על כאלו שקנו מוצר של ויט והיו פחות רצועות בתוך האריזה, שלא לדבר על זה שזה לא היגייני. אבל החיסרון הגדול של המוצרים המוכנים האלו זה המחיר המופקע שאנחנו משלמות על הנוחות הזו, הרי באותו המחיר של קופסה אחת אפשר לקנות רצועות נקיות ושעווה חמה שיספיקו להרבה שימושים. גם לא הייתי בונה על עור חלק לארבעה שבועות כמובטח, כן?... אז להוריד ציפיות. חסרון נוסף זה שלעיתים יש שאריות שעווה שנדבקת אל העור. על מנת להסיר אותה מצורפים מגבונים מיוחדים לניקוי. השאלה היא רק למה אין מגבונים כמספר רצועות השעווה?... בשעווה לבית השחי וקו הביקיני יש רק 4 מגבונים ל- 16 רצועות שעווה (8 כפולות) ואילו בשעווה לרגליים יש רק 2 מגבונים (!) ל- 10 רצועות שעווה (5 כפולות). בהתחשב בעובדה שאני משתמשת ברצועה אחת כפולה בכל פעם אני צריכה מגבון בכל פעם, לא? הפתרון אגב למי שנתקעת זה שמן כמו ה- Baby Oil של ג'ונסון ( Johnson & Johnson). אין ספק, ה- Veet הכי מוצר של הביוקר.

התחושה הכללית שלי משלל המוצרים בתחום ההיגיינה הנשית זה שיש רצון של החברות להחניף לנו ולחדור אל לבנו אולי כי אנחנו נתפסות (בצדק או שלא בצדק) כקהל שבוי שישקיע בעצמו. אבל האם הן עושות זאת בהצלחה ומספקות אותנו? לפי הפרסומות המגוחכות ברובן למוצרים מהסוג הזה אני לא בטוחה. ומה נסגר עם העיצוב? למה רוב המוצרים מתקשטים בצבע ורוד? האם 'נשי = ורוד' בהכרח? יש לי גם הרגשה שתוספת הלחות, שמנים, ריח לפעמים מאולצת, כאילו אנחנו לא נעריך מוצר שפשוט עושה את העבודה. זה אולי נחמד שיש תוספות כאלו אבל בינינו, בפועל אני ממש לא הרגשתי הבדל מהותי. ומה עם המבחר? אני חושבת שהמשותף לכלל המוצרים שהזכרתי כאן זה שאין יותר מדי מבחר להתלבט בו, יש בממוצע שלוש ארבע חברות מובילות בולטות (במקרה הטוב...) לבחור מהן. לא דומה אפילו בקצת למבחר מוצרי הטיפוח והניקוי כמו שמפו, קרם גוף או דאודורנט. למרות זאת, עדיין אני מוצאת הבדלים משמעותיים בכל קטגוריה בין המוצרים שבה ועדיין אני חושבת שהם לא מושלמים. יש איפה לשפר ולשדרג את המוצרים ולפעמים מדובר רק על שינוי קטנטן.


ID

מגני תחתון
גודל: 58 יחידות
ייצור: איטליה
מחיר: 23 ש"ח
מגבונים לניקוי אינטימי
גודל: 20 יחידות
ייצור: איטליה
מחיר: 20 ש"ח

מגני תחתון
גודל: 58 יחידות
ייצור: גרמניה
מחיר: 24 ש"ח

שטיפה אינטימית
גודל: 220 מ"ל
ייצור: ישראל
מחיר: 30 ש"ח
מגבונים אינטימיים
גודל: 20 יחידות
ייצור: ישראל
מחיר: 20 ש"ח

סבון אינטימי
גודל: 250 מ"ל
ייצור: פולין
מחיר: 33 ש"ח

Blue 2 Plus
סכין גילוח חד פעמי לנשים
גודל: 5 יחידות
ייצור: רוסיה
מחיר: 20 ש"ח

רצועות שעווה מוכנות לשימוש לקו הביקיני ובית השחי
מועשרות בשמן שקדים וויטמין E
גודל: 16 יחידות (8 כפולות) + 4 מגבונים לניקוי
ייצור: צרפת
מחיר: 40 ש"ח
רצועות שעווה מוכנות לשימוש לאחיזה נוחה במיוחד
מועשרות בתמצית שמנים וניחוח ורדים
גודל: 10 יחידות (5 כפולות) + 2 מגבונים לניקוי
ייצור: צרפת
מחיר: 41 ש"ח


Print Page

102 תגובות:

  1. חחחחח הרגת אותי עם היער!אני מאלה המגלחות רגליים כל יום גם בחורף כי יש לי סלידה משיער מיותר ובגלל זה גם יש לי אובססיה לגבות.
    אני חושבת שישער מיותר זה דוחה לא נשי ולא היגייני!
    דרך אגב רציתי לשאול,אני שנים משתמשת באולדייז נורמל כל יום ורק בהם אבל לאחרונה גיליתי שהחברה עושה ניסויים בבעלי חיים,רציתי לעבור חברה אבל לאן?לא אוהבת את קוטקס..קרפרי עושים ניסויים?
    לגבי השטיפה ההיגיינית,אף פעם לא השתמשתי כי הבנתי שזה מפר איזשהו איזון של חיידקים טובים...

    השבמחק
  2. שכחתי לגבי הויט!אני מסכימה שהמחיר שערורייתי בהחלט!ולמה תמיד שמים כזאת כמות עלובה של מגבונים???

    השבמחק
  3. @לימור

    כולנו מכירות מגדלת יערות אחת או שתיים, לא?...;-)
    כל יום מגלחת? לא מייבש לך את העור?
    אין לי מושג מי עושה ומי לא עושה ניסויים, אבל יש כאן בטור השמאלי בקישורים, קישור לאתר עם רשימת החברות שעושות ולא עושות.
    אגב, ויט כן עושים ניסויים לפי מה שהבנתי.
    מה שאומרים על השטיפה זה מה שאומרים על התחתוניות ושאר המוצרים. לכי תדעי מי צודק. אני בסופו של דבר משתמשת במה שעושה לי טוב.
    לגמרי מחיר שערורייתי לויט, אבל אני מתוך נוחות ממשיכה לקנות את זה של בית השחי. חבל מאוד שהם מקמצים במגבונים. מאוד מעצבן.

    השבמחק
  4. עוד חיסרון של ויט [הכחול] זה שהדבק ממש נצמד לעור, מקלחת עם סבון רגיל לא מספיקה ואז באמת יש צורך באמצעים דרסטיים יותר [כמו שמן, שאני לא אוהבת].

    השבמחק
  5. @Lewis

    את צודקת, זה מה שכתבתי שמי שנתקעת כי נגמרו המגבונים יכולה להשתמש בביביי אויל של ג'ונסון למשל. סבון רגיל לא מצליח להתמודד עם השעווה.

    השבמחק
  6. עשית לי חשק לנסות את השעווה הזו לבית השחי, אני מגלחת ומתחיל די להימאס עלי העיניין שאחרי יומיים יש כבר שערות.

    ברגלים אני משתמשת עם מכונה ואני דווקא ממש בסדר איתה.

    פמינה- משתמשת קבוע בזמן המחזור וכמה ימים אחריו, אוהבת מאוד את הסבון הזה!

    לגבי המגיני תחתון של קרפרי- גם אני אוהבת אותם:-)

    השבמחק
  7. @מורן (מסטיק)

    הויט לבית השחי בהחלט מוצלח ולוקח שתי דקות בלבד.
    מכונה ברגליים זה כואאאאאב לי.
    יש פמינה גם לזמן המחזור, עליו את מדברת? או שמשתמשת ברגיל כמו שפה?

    השבמחק
  8. נושא מאד חשוב שלא רבות היו מתנדבות לפתוח. כל הכבוד!!
    ניסיתי פעם רצועות שעווה ואני פשוט לא מסוגלת להתמודד עם זה. גמרתי את הניסוי המצער בניסיון לקלף אותן בעדינות הכי רבה מהרגליים ומעוד כל מיני אזורים רגישים.... סכין כל הדרך... או אמא המורטת חסרת הרחמים...

    השבמחק
  9. אחד הדברים הכי מעצבנים שקורים עם הרצועות המוכנות (קרה לי עם כל הסוגים - ויט, הדבש, לייף ועוד)- הרבה פעמים הן פשוט יבשות. כלומר, יש שעווה, אבל היא כנראה ישנה או משהו ולחלוטין שכחה מה היא אמורה לעשות.
    זו ממש עוגמת נפש, כי רצועה יבשה אחת היא לרוב סימן לחבילה שלמה יבשה (וכמו שאמרת - זה לא זול!) חבל שאין תאריך תפוגה למוצרים האלה.
    אגב, ברצועות של HAIR OUT (מנייר אלומיניום) מעולם לא נתקלתי בתופעת ההתייבשות, אבל אני כבר לא מוצאת בכלל את השעווה הזו :\

    השבמחק
  10. הממ נושא לא פחות חשוב מאיפור וטיפוח הרגילים
    אני מעדיפה שעווה רק בקו ביקיני וגם זה רק אצל קוסמטיקאית שלי. מה לעשות שיש לי סף כאב מאוד נמוך.
    ברגליים אני מסתדרת מצויין עם מכונה. בבית שחי גילוח. מפחדת מלעשות שם כל דבר אחר.
    ניסיתי בעבר את הרצועות ולאחר נסיון אחד ויתרתי. יותר מדי התעסקות אפילו בשבילי.
    אני שואלת - איך אפשר בלי תחתוניות ושטיפה אינטימית!? פויה אירופאיות פויה!

    השבמחק
  11. פוסט מאד חשוב. אני לשמחתי לא החכמתי ממנו;)
    למרות שחלק מאנשי המקצוע טוענים ששטיפה ותחתוניות זה מזיק, אני חושבת שכדאי להשתמש במה שעושה טוב. אם זה לא עושה גירוי אלא רק הרגשה פרשית אז למה לא? אני לא מתארת לעצמי מצב בו לא אשתמש בהם.
    אגב, אצלי זה אותו דבר גם עם שמפו- אומרים שזה לא טוב לשיער ומיבש, אבל אני פשוט לא יכולה לא לחפוף כל יום, זה מרגיש לי מגעיל...

    השבמחק
  12. אני משתמשת במה שיש פה, ברגיך. אבל האמת שראיתי שיש כמה חדשים, אני אנסה אותם ברגע שזה ייגמר. אגב אני ממליצה לקנות את הפמינה בבית מרקחת של קופת חולים, זה הרבה יותר זול מאשר בפארמים, אפילו או יש אצלם מבצעים.

    לגבי הסף כאב- אני מכונה יכולה לסבול ברגליים אבל לא במקומות אחרים, בבית השחי למשל אני מרגישה שזה מושך את העור ולא את השיערות. פעם גם אני הייתי עם סף כאב נמוך אבל איכשהו הצלחתי להתמודד איתו.

    השבמחק
  13. הספיק לי לראות את התמונות כדי לקפוץ לישר לתגובה שלי:
    1. שטיפה אינטימית #1 זה של HIS+HERS- להשיג בבתי הטבע. היא גם מחטאת וגם דואגת לרמת PH נבונה ויתרה מכך, לי אישית היא זרזה החלמת תפרים (כן אאוצ').

    2. תחתוניות- רק של natra care הטיבעיות, כל השאר מלאות בכימיקילים שמעודדים פיטריות ושאר צורעס.

    3.משחת מזור של עשבי קדם- כן יש לה ריח "חריף" אבל היא הדבר הכי טוב אחרי ים, בריכה ושאר דברים שמותירים אי-איזן חיידקי נאות.

    4. לא מביאים לארץ- קרם להסרת שיער בריח תות של NAIR- זה המנצח. וגם הסטריפים שלהם למקומות ששם יש צורך בלעקור נטוע.

    אף אחד מהמוצרים שהמלצת עליהם אני לא משתמשת ולו בגלל שלי הם גורמים לגירויים שאני נעשית מפלצת בעקבותייהם.

    השבמחק
  14. שכחתי מחירים- שטיפה 39 ש"ח, בערך 100 ML יוצא מוקצף. תחתוניות 19 ש"ל ל-30 יח'. משחה 50 ש"ח נדמה לי של 50 ML כמו ג'ארה של קרם יום - מספיק לשנתיים ויותר לא מתקלקל את כל אלה קונה בעדן טבע מרקט.

    נאיר- בסיגפור עלו 7-11 דולר סינגפורי (השער הוא 2.8)

    השבמחק
  15. התחלת לכתוב מתחת לחגורה LOL

    לגבי החלק הראשון אצין רק: 1. הכי אסתטי זה להתקלח יום-יום 2. אני משתמשת אך ורק באולדייז.

    קפיצה חדה:
    אני מרוצה מהסכינים של ונוס, עם הראש שניתן להחלפה. קניתי סטוק בארה"ב במחירים מצחיקים. כשנאלצתי לשוב ולרכוש אותם כאן, התאכזבתי מאוד. יש פה מעט דגמים והראשים מאוד יקרים.

    ויט- משתמשת במוס שלהם. מריחה, המתנה של שלוש דקות, הורדה עם הפלסטיק המצורף ויאללה למקלחת.

    התרעננות נעימה!

    השבמחק
  16. @IsraelMakeup

    לגמרי נושא חשוב וכמעט לא כותבים עליו.
    שעווה זה כאבים גם לדעתי, ברגליים זה גומר אותי אבל בבית השחי ובקו הביקיני אין ברירה, אחרת הכל נהיה אדום שם.
    אם מישהי אחרת עושה לנו אז אין חוכמות, הכאבים איומים אך נסבלים...

    השבמחק
  17. @מרג'ורי מורנינגסטאר

    אם הרצועות יבשות כנראה שהקופסה הייתה על המדף המון זמן.
    למוצרים של ויט יש תאריך תפוגה, התייחסתי לזה כאן בפוסט. בדרך כלל זה שלוש שנים מהיצור, אבל אני ממליצה להשתמש עד שנתיים אחרת באמת מתייבש.

    השבמחק
  18. @marina

    בהחלט נושא חשוב!
    אין ספק שיותר קל כשמישהי אחרת מתעללת בנו מאשר שאנחנו נתעלל בעצמנו עם השעווה...;-)
    הרצועות בבית השחי לוקחות לי שתי דקות, לא התעסקות מבחינתי.
    גם אני לא מבינה איך אפשר בלי תחתוניות, מתברר שיש כאלו...

    השבמחק
  19. @עמית

    חחח, שמחה שלא החכמת :-)
    גם אני מאמינה שכדאי להשתמש במה שעושה לנו טוב. ואת צודקת, על הרבה דברים אומרים שמזיקים ואנשים ממשיכים לצרוך, אז על ההיגיינה שלא נשמור?...

    השבמחק
  20. @מורן (מסטיק)

    ניסיתי פעם פמינה אחרת, אני חושבת עם האלוורה, היתה גם מוצלחת.
    יותר זול בבית המרחקת גם אם יש מבצעים? באמת? תודה, אבדוק את זה!

    מבחינת כאבים מאוד קשה לי, מכונה ברגלים אין מצב. אבל אם מישהי הייתה עושה לי שעווה אז אולי. בכל מקרה אין לי מספיק שיער לכל זה, אז מסתדרת עם הסכין.

    השבמחק
  21. @Neta

    מאיפה הבאת את הרשימה הזו? כל כך מתאים לך דברים טבעיים ואני הכי בנאדם של פארם...LOL
    רציתי לשאול איפה את קונה אבל ראיתי שענית.
    אני לא מגיעה בכלל לעדן מרקט, בהזדמנות אכנס לראות על מה את מדברת.
    בכל מקרה אני לא מוצאת סיבה לשלם יותר יקר אם יש מוצרים שאני מסופקת מהם וגם נגישים לי. לי הם לא עושים שום גירויי. מי שיש לה עור רגיש אז טוב שיש לה תחליפים טבעיים כאלו.
    והנה עדכון - את ה- NAIR ראיתי בסופר פארם, לא יודעת אם תות או לא.
    קרמים להסרת שיער אני פשוט לא סובלת, לא עושים את העבודה ומלכלכים יותר מדי.
    ומה זה משחת מזור? לאיזה שימוש זה?

    השבמחק
  22. @Efrat

    חחח, מישהי הייתה צריכה לעשות את זה מתישהו אז הרמתי את הכפפה.

    מה הכוונה הכי אסתטי זה להתקלח כל יום? יש מי שלא מתקלחים יום יום?...בעעע

    המחירים פה של סכיני הגילוח מכל הסוגים יקרים משמעותית בצורה מופרכת יחסית לארה"ב. ממש מבאס.

    כמו שכתבתי לנטע, אני לא אוהבת קרמים להורדת שיער, לא נוחים לי, לא עושים את העבודה באופן מלא ומלכלכים. התעסקות מדי בשבילי.

    השבמחק
  23. פוסט מעולה!
    לגבי השטיפה - בתקופת הצבא הייתה לי דלקת בדרכי השתן שפשוט חזרה כל שבועיים על עצמה, כנראה בגלל השירותים המטונפים :/
    מאז אני באובססיה לגבי הדברים האלו, האמת שבשטיפה אני לא משתמשת, בהמלצת רופאת הנשים שלי, כי זה אכן מפר את ה-pH ואז הצרות חוזרות. יש מוזר שנקרא Lactal Femina שנמכר בפארמים, וזה דבר מעולה, שמים פעם בשבוע וזה שומר מכל הצרות למינן. ממליצה בחום!
    לגבי התחתוניות - זה חובה, אין מה להגיד.
    התמזל מזלי וכבר כמעט לא צומחות לי שערות על הרגליים (תודה על הגנטיקה אמא...), אז אני פשוט משתמשת במכונה פעם בחודש להעלים את השיערות הקטנות. אני עושה את קו הביקיני אצל הקוסמטיקאית, כל 5 שבועות עד השעון, אבל זה פשוט עינוי שלא ניתן לתאר!!
    בית שחי אני מגלחת, גם ככה כמעט אין שם כלום, אבל אני שוקלת לעשות לייזר, להיפטר מזה לתמיד. יש לי עור ממש ממש רגיש, וגילוח לא מתאים, אבל זה הפיתרון הכי נוח!

    השבמחק
  24. @ravitb

    תודה!
    כל אחת והחוויות המסעירות שלה מהצבא שהשאירו בה חותם לעד!...
    אבדוק מה זה המוצר שאת מדברת עליו כשאהיה בפארם. זה סוג של שטיפה אני מניחה?...
    יפה שבשביל כמה שערות את מוכנה לסבול עם מכונה.
    לייזר יכול לצאת מעולה אם הוא אפקטיבי, לי משום מה אין אינסנטיב לעשות, אין לי סבלנות לזה.
    אבל אם לעשות בבית השחי אז באותה הזדמנות להפטר גם מקו הביקיני, לא?...

    השבמחק
  25. כל הכבוד על האומץ והפתיחות!!..והסגנון:)
    הגיינה, הכי בסיסי, הכי חשוב..את יודעת לפני כל היתר. לגבי שיער גוף..אני כבר מזמן עברתי ללייזר, צריך לתחזק פעם בכמה חודשים, אבל הכי כיף שהכל חלק. כל הזמן!!!

    השבמחק
  26. לפי מה שהבנתי, לייזר לא ממש אפקטיבי בקו הביקיני, אבל אני אבדוק את זה.
    המוצר שאני מדברת עליו זה לא ממש שטיפה, זה סוג של ג'ל שמחדירים לשם לפי שהולכים לישון, מספיק פעם בשבוע. זה ממש יקר בפארמים, תנסי בבית מרקחת של הקופה. ממליצה בחום!

    השבמחק
  27. @shul

    תודה!
    בהחלט חשובה ההיגיינה לפני הכל.
    אין ספק שמי שעשתה לייזר יש לה שקט לאורך זמן.
    למה צריך לתחזק? חשבתי שזה מעלים הכל.

    השבמחק
  28. @ravitb

    וואלה? לא ידעתי. חשבתי שזה צמד קבוע שהולך ביחד להיפטר מהשיער בבית השחי ומקו הביקיני.
    מעניין המוצר... אבדוק מה זה בדיוק, אני מבינה שזה לא חיצוני אז כנראה משהו רציני יותר אם זה פנימי. אשווה גם מחירים בהחלט. תודה!

    השבמחק
  29. הצלחת להגיש את הנושא האינטימי ממש באלגנטיות! ואם חושבים על זה, כמעט ולא מדברים על נושא הגיינה הנשית בבלוגיה ובכלל. תודה על הפוסט האמיץ :)

    אני משתמשת בתחתוניות על בסיס קבוע, בעיקר באולדייז וקרפרי, כמוך. לפעמים אני גם קונה את התחתוניות של קוטקס, הקטנטנות שארוזות בנפרד, כדי לקחת איתי בתיק. אני לא מתייחסת לכל הדיבורים האלו שזה מזיק כי זה לא נושם וכו' כי באותה מידה ללבוש סקיני ג'ינס בקיץ זה גם לא בדיוק "נושם". אז בשבילי זאת עוד דרך לשמור על רעננות במשך היום.

    שטיפה אינטימית של פמינה מצויינת. אני כרגע עם "קצף להגיינה נשית" של קמילוטרקט שאני ממש אוהבת. אחרי זה כנראה אלך על השטיפה שנטע דיברה עליה.
    בבחירה של מוצר כזה חשוב לי מאוד שזה לא יכיל SLS כי זה עלול לגרום לגירוי ועוד דברים לא נעימים.
    המגבונים האינטימיים של פמינה מעולים ונמצאים קבוע אצלי בתיק. זה גם סופר נוח לנסיעות.

    בהסרת שיער אני בעייתית. כרגע אני משתמשת רק בסכין גילוח כל כמה ימים. פעם הייתה לי מכונה של בראון שהשתמשתי בה להסרת שיער מהרגליים וזה חיצ'קן אותי למוות. לא הפריע לי הכאב כי מתרגלים מהר, זה פשוט גרם לשיער שלי לצמוח הפוך ושום סקראב לא עזר. בסופו של דבר ויתרתי.
    שעווה אני לא מסוגלת לסבול בשום מקום בגוף. עברתי את ה"חוויה" הזאת פעמיים בחיי - הספיק לי. אני מעריצה בנות שמסוגלות לעשות שעווה בקו הביקיני, אני כנראה הייתי מתה מהתקף לב.

    השבמחק
  30. @Edenable

    תודה מותק! באמת חשבתי איך לכתוב את זה בצורה ידידותית למשתמש...
    גם לי יש את הקוטקס הארוזות האלו, פתרון נפלא.
    העניין שהן ממש דקות, כך שזה רק למקרה חרום או לזמן קצר.
    יש גם לקרפרי כאלו לא יודעת למה לא מביאים לארץ.
    גם אני לא מבינה את הקטע עם לא נושם הרי תחתון בלי כלום כן נושם? גם אם הוא 100% כותנה זה לא מספיק טוב לדעתי. ולא יודעת, ההרגשה... ואת צודקת, כל בגד צמוד הוא לא נושם ולא משנה מאיזה סוג הוא.

    מה זה הקצף הזה?... לנטע תמיד יש המלצות טובות :-)
    המגבונים באריזה האישית בהחלט מצוינים, לא מבינה איך כולן לא נעזרות בזה.

    אני לא הצלחתי להתרגל לכאבים של המכונה ולכן ננטשה מהר. בכלל תלישת שיער עשויה לגרום לצמיחה מתחת לעור ועם זה בכלל סרט להתמודד.
    שעווה פחות כואב ממכונה לדעתי, אבל זה ממש עניין אישי. ברגליים ממש כואב לי ובבית השחי וקו הבקיני אני סובלת בשקט...

    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימי24.11.2016, 11:53

      יש בסופר פארם את התחתוניות של קרפרי ארוזות אחת אחת..

      מחק
  31. דנרה: נראה לי בקיץ הישראלי שום בגד לא נושם :) רק מהמחשבה על החום שהולך להיות פה ביולי-אוגוסט כבר נהיה לי חם.

    זה הקצף: http://www.kamilotract.co.il/catalog.php?id=10
    בגלל זה אני אוהבת גם לקרוא תגובות אצלך בנוסף לפוסט עצמו.

    השבמחק
  32. @Edenable

    טוב יולי אוגוסט זה ממש סאונה בחוץ...
    את נכנסת למקלחת וברגע שאת יוצאת את צריכה שוב להתקלח...

    איפה קונים את הקצף? בפארם או בעדן מרקט כמו נטע?

    תודה, גם אני אוהבת את התגובות בבלוג, יש בהן המון מידע שימושי :-)

    השבמחק
  33. קניתי באחד הפארמים, במחלקה של מוצרי טיפוח "טבעיים".
    ל"עדן טבע מרקט" לא יוצא לי להגיע ולרוב אני מוצאת קוסמטיקה טבעית בחנות "Anise" בסנטר.

    השבמחק
  34. @Edenable

    מעולה תודה!
    אבדוק בפארם שזה הכי נגיש לי.

    השבמחק
  35. @danra
    אז ככה:
    אחרי לידות כל האנטומייה משתנה ואצלי זה ברמת המשתבשת, למזלי יש פיתרונות.
    והפארם בעדן הוא מדהים מרגיש כמו ספא-פארם עם כל הריחות הטובים.
    *פעם מאוד התלהבתי מהתק' הויקטוריאנית עם הקרינולינות וכד'..
    עכשיו אחרי הלידות, אני לא קולטת איך מסתדרות הפלסטיניות לא כל שכן הסתדרו הויקטוריאניות.

    מביאים NAIR לארץ, אבל לא את כל הליין. למעשה, כדרכם בקודש של היבואנים לארץ הקודש, מביאים את מוצרי הבסיס ביותר של החברה ןמוכרים אותם במחירי high end.

    כמי ששיערה יחסית דליל ודק הקרמים להסרת שיער עושים לי עבודה נפלאה ולא מייבשים את העור כדוגמת הגילוח וצמיחה זקורה ודוקרת, או לחילופין צמיחה פנימית מהשעוות.
    כמובן שהקרמים והמוסים שיש בארץ, הם לא רבע באיכותם ממה שמוכרים בחו"ל (גם ויט, לכאן מייבאים את המוצר היווני)

    משחת מזור היא משחה מחטאת ומונעת "מיינע צורעס" אז אם נכנס חול בים שבד"כ זה מזוהם, יותר מידי כלור בבריכה שמייבש את הנרתיק ומהווה קרקע פורייה להתפרצות הקנדידה, או שהלכת כמוני לטיולי שטח עם הילדים וצריך להקדים משהו.. זו משחת מזור.

    ואגב, כשהייתי קטנה אז היו "מיים סגולים"- מים עם אבקת קאלי שמחטאת.
    זה גם מצויין.

    השבמחק
  36. @Edenable
    תזהרי משימוש יתר באובלפיחה.

    השבמחק
  37. לינקים
    http://www.magiray.com/English/catalogue.php?section=43

    http://www.kesemhatevanet.co.il/products.php?actions=show&id=28983

    http://www.natracare.com/Default.aspx?CultureId=en-GB

    http://www.naircare.com/products/nair-silky-sensations.aspx

    השבמחק
  38. אנונימי15.6.2011, 10:14

    פוסט נהדר דנרה! אני השתמשתי שנים בשטיפה של פמינה, יש עוד שני סוגים עם אובליפיכה ועם אלוורה שגם הם מוצלחים. לא מזמן התחלתי להשתמש בשטיפה חדשה נפלאה ללא SLS ללא צבע, בישום ומשמרים העשוייה ממרכיבים אורגנים, הריח מאוד נעים ועדין למרות שאינו כולל מרכיבי בישום ונובע בעצם מהשמנים האתריים הטבעיים הנמצאים במוצר. למוצר קוראים ORGANYC שטיפה אינטימית רכיבים אורגנים PH4.5 והוא מיובא מאיטליה, יקר מאוד אך שווה כל שקל 66.99 ש"ח ל- 250 מ"ל. קניתי בעדן טבע מרקט בראשל"צ. לגבי "היערות" ;-) בבית השחי ובמפשעות אני מורידה עם שעווה פעם ב3-4 שבועות וברגליים (חצי רגל) הורדתי בלייזר בשנת 2001 (טיפול שנמשך עד 2003) והיום פעם בכמה חודשים אני מגלחת מעט את הפלומה הדקיקה והשקפקפה שאיש אינו רואה חוץ ממני. ממליצה בחום על טיפול בלייזר לכל מי שיש לה שערות עיקשות וכהות כמו שלי היו, היום הרגלים שלי חלקות ורכות כמו הטוסיק של התינוק המתוק שלי. בחצי הרגל מהברך למעלה אני גם מגלחת פעם בשבוע וחצי שם זה גודל לאט למזלי.
    את התחתוניות של אולדייז אני לא מחליפה לאחר שניסיתי את רוב המותגים האחרים הקיימים בשוק, גם לאולדייז יש תחתוניות לנשיאה בתיק ארוזות אחת אחת.
    לגבי המגבונים עדיין לא ניסיתי אך בעקבות הפוסט שלך אני אלך לחפש את המגבונים של פמינה, נראה לי שווה בדיקה.
    יום נפלא ורענן לכולן,
    לידיה.

    השבמחק
  39. @Neta

    בהחלט טוב שיש פתרונות כאלו.
    התקופה הויקטוריאנית, אה?...

    מה שקורה עם NAIR זה מה שקורה עם הרבה מותגים בארץ, רק מעיד עד כמה אנחנו פריירים כנראה...

    גם לי יש שיער דליל ודק ועדיין הקרמים לא עושים לי כלום...
    אולי אקנה משהו מארה"ב להבין על מה את מדברת.

    תודה על ההסבר על המשחה. אבדוק מה זה, לא בטוחה עד כמה יהיה לי שימוש לזה.

    ותודה על כל הטיפים והלינקים. תמיד זה עוזר. גם עדן מרוצה!

    השבמחק
  40. @אנונימי

    תודה לידיה!
    בהחלט יקרה השטיפה הזו, כל דבר שנקרא אוגרני כנראה חייב להיות יקר בארץ...
    גם את קונה בעדן מרקר כמו נטע? טוב עכשיו אני חייבת לקפוץ לשם לראות מה קורה...
    לייזר זה נפלא אם אפקטיבי. הבנתי שהוא לא יכול להתמודד עם השערות הבהירות שלי ובכל מקרה אין לי סבלנות לדברים האלו. גם ככה אין לי יותר מדי מה להוריד.
    תודה על הטיפ על אולדייז, פעם ראיתי את הארוזות, היום אני כבר לא מוצאת. אחפש שוב!
    שווים בדיקה בהחלט המגבונים, במיוחד לקראת הקיץ...
    יום מקסים שיהיה :-)

    השבמחק
  41. חייבת להגיד שהפוסט הזה העשיר אותי (לא שאני לא היגיינית, אני מאוד, אבל לא ידעתי על המגבונים) ואני הולכת היום לעשות refill לדברים ההכרחיים.
    לא מתה על הסכינים של ג'ילט. לא יודעת למה. אחותי משתמשת בהם קבוע.
    לגבי הרצועות - הן יכולות להיות ממש מעצבנות. קרה לי לא פעם ולא פעמיים שהן נדבקו לי לעור ולשיער וזה היה מגעיל בטירוף. מעדיפה מכשיר שמוריד שיער.

    השבמחק
  42. @Noa

    הרבה לא יודעות על המגבונים הלחים האינטימיים, לכן כתבתי שנראה שהם פחות פופולריים מהתחתוניות או השטיפה האינטימית.
    זה מוצר מאוד נוח וטוב שיש לנו אותו לכל מקרה...
    יש כאלו שמשתמשות בג'ילט או אחרים עם ראש מתחלף. אני מעדיפה חד פעמיים לגמרי. עוד לא מצאתי חד פעמיים יותר טובים.
    אין ספק שצריך מיומנות לכל ההתעסקות הזו עם שעווה. גם העובדה שאנחנו לא יכולות להכאיב לעצמנו ולכן הכל מתעכב ומתקרר לא תורמת. ה גם מה שמביא לפעמים לכל ההידבקויות האלו לעור. מהתגובות אני רואה שיש הרבה שמשתמשות במכונה. לי זה ממש כואב ברגליים, לא עומדת בכאבים...

    השבמחק
  43. פוסט נהדר!
    אני שמעתי שהתרחיץ האינטימי (או כמו שאני קוראת לו- שמפות) יכול לגרום לדלקות בגלל שהוא מפר את האיזון החיידקי בנרתיק
    אני מתשמשת בו פעם-פעמיים בשבוע.וכמובן במחזור

    לגבי הויט- סיקרנת אותי עם הרצועות שעווה לשחי ולקו הבקיני.אני אנסה אותם:)

    יום נפלא!

    השבמחק
  44. @Anat

    תודה רבה!
    בנוגע לזה, יש כאן בתגובות טיפים מעולים וכל מיני הסברים בעניין ומה צריך לשים לב, כמו למשל שהשטיפה לא תכיל SLS וכו'.
    אני משתמשת שנים ברמה היומיומית בשטיפה ועד עכשיו לא הייתה שום בעיה עם זה. אבל כמובן שכל אחת תשתמש כפי שטוב ונכון לה.
    הויט בהחלט סוגר פינה, רק חשוב להשתמש לפי ההוראות.
    יום נפלא גם לך :)

    השבמחק
  45. הצגת את הנושא ממש יפה :)
    לא חידשת לי הרבה, חוץ מהמגבונים, לא ידעתי שהם קיימים. לגמרי הולכים להתווסף לתיק :)
    וזה בהחלט מטריד להיות בלי מגן תחתון. קשה לי לדמיין מצב כזה.

    לגבי הסרת שיער - אני כרגע עם הסכיון של ונוס עם הראש המתחלף (שאפרת ציינה) ולגמרי מרוצה - עושה את העבודה ממש מהר ובלי כאבי ראש מיותרים (בעיקר כי אין יותר מדי מה להוריד).

    השבמחק
  46. @Irena

    תודה אירנה :-)
    אני מגלה בתגובות שיש לא מעט שלא היו מודעות לקיומם של המגבונים.
    ממליצה בהחלט לנסות אחד מהם.
    גם אני לא יכולה לדמיין מצב כזה בלי תחתוניות. לא מבינה איך יש כאלו שמסתדרות בלי.
    בעבר היו לי סכינים כאלו עם ראש מתחלף של כל מיני חברות, אבל מעניין של נוחות הבנתי שהחד פעמיים הכי מתאימים לי. אין ספק שסכין זה פתרון טוב למי שיש מעט שיער.

    השבמחק
  47. אני מסתכנת בלצאת דוחה לאללה, אבל אני באמת לא מבינה מה הייתרונות של השטיפה האינטימית ולמה צריך להשתמש בזה?

    השבמחק
  48. @גילי

    טוב שאת שואלת.
    בעיקרון בהגדרה המוצר הזה כמו שכתבתי בפוסט: נועד לאיזון ושמירה על רמת החומציות והלחות באזור האינטימי, רענון וניקיון, מניעת ריחות, אדמומיות וגרד.
    לאזור האינטימי הסבון הרגיל לא תמיד מתאים או מספיק, לא עושה את עבודת "החיטוי" ולכן זה מוצר משלים. רמת הלחות והחומציות (ה- PH) באזור האנטימי שונה משאר הגוף ולכן כדאי להשתמש במה ששומר על רמת האיזון הנכונה והטבעית שלנו.
    זה לא מוצר רפואי (הוא גם לשימוש חיצוני בלבד) כך שאם יש זיהום או דלקת באזור זה לא מטפל בזה. אבל שמירה על ההיגיינה באזור עשויה להפחית את ההסתברות לפתח זיהוים כאלו ואחרים, שלא לדבר על ההרגשה.
    אני חושבת שכל מה שנכתוב לא יחליף התנסות אישית. תנסי פעם ותראי איך ההרגשה שונה, כאילו האזור נקי ונעים יותר.

    השבמחק
  49. אני חייבת להתוודות שבחורפים קרים ומדכאים בהם הייתי תמיד עם מכנסיים ואף אחד לא נגע בי, לא היה לי כזה אכפת שהרגליים שלי לא חלקות כמו תחת של תינוק.
    לא נתתי לעצמי להגיע למצב בבון כמובן, אבל עצוב לי להודות שבתקופות כאלה גילחתי רגליים רק אם היתה "סכנת מגע".
    לגבי הרצועות של "ויט"- קניתי כמה פעמים כי שכנעתי את עצמי שהפעם זה ילך טוב, וכל פעם התאכזבתי מחדש ואכלתי את הלב על הכסף המבוזבז לשווא. הגעתי למסקנה שהרבה יותר משתלם ללכת לקוסמטיקאית- המחיר הוא פחות או יותר זהה, העבודה יסודית יותר, התוצאות מוצלחות יותר וגם, יש את מי לקלל כשנורא כואב לך :)
    שטיפה אינטימית מצויינת שאני משתמשת בה היא Sliquid Splash, היא מגיעה בכמות גדולה (255 מ"ל) ובמגוון ריחות נעימים, למרות שאני משתמשת בגרסא ללא ריח. את שלי קניתי בארה"ב אבל אפשר להזמין אותה מדראגסטור.קום שלדעתי עושים משלוחים לארץ. המחיר שלה נע סביב 50 ש"ח, והיא מאוד עדינה ונעימה לשימוש (עד כמה שאפשר להגדיר מוצר מסוג זה כ"נעים לשימוש")

    השבמחק
  50. @Margi's

    העניין הוא שיש הרבה שמגדלות את השיער מכל מיני סיבות ואני אומרת תורידו קבוע בשביל עצמכן, להרגשה.
    לא צריך לחכות ל"סכנת מגע" כמו שאת מגדירה ;-)
    מבינה אותך עם הויט, זה בהחלט מעצבן. טוב שויתרת על זה. אין ספק שיותר קל כשמישהו אחר מכאיב לנו משאנחנו נכאיב לעצמנו... ללכת למישהי מקצועית זה בהחלט תוצאה יסודית יותר אם לא מסתדרים עם זה בבית.
    תודה על ההמלצה, מי שיכולה לקנות בארה"ב נשמע שכדאי לנסות. פשוט דמי המשלוח מהאתר הזה הם פשוט מוגזמים.
    ובטח שאפשר להגדיר נעים, יש שטיפות נעימות יותר ויש כאלו פחות. מאוד אישי.

    השבמחק
  51. בשטיפה אינטימית אני כבר הרבה זמן לא משתמשת. גם רופאה וגם אחות אמרו לי שהכי טוב זה לסבן את האיזור שם בסבון רגיל שבו אני מסבנת את כל הגוף. בתקופה שהשקעתי והשתמשתי בשטיפה האינטימית סבלתי מדלקות חוזרות בדרכי השתן, מאז שהפסקתי להשתמש פחתו משמעותית הדלקות - כך שאני כן רואה קשר מסויים.
    גם אני משתמשת בסכיני הגילוח של ג'ילט אבל הפס הורוד נופל לי אחרי 2-3 שימושים גג וזה מאוד מאוד מעצבן אותי. אני מחפשת חלופה ראויה אחרת... אך לשווא עד כה.

    השבמחק
  52. @photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי

    כנרא שזה באמת משהו אישי התגובה לשטיפות, אולי יש משהו שמתאים לצרכים שלך.
    אני בכל מקרה כשבדקתי עם רופא הנשים שלי הוא אמר שאין שום מניעה להשתמש בשטיפות.
    נופל לך הפס הורוד? את מתכוונת לפס הלחות שמעל הסכין? אצלי זה קורה רק אם אני ממש מחזיקה יותר מדי זמן את הסכין. ממש לא אחרי שניים שלשה שימושים. גם אז הוא לא נופל אלא כאילו מתייבש ומצ'תקמק. אולי את מחזיקה את הסכין בסביבה עם לחות מדי, למרות שגם אצלי זה נשאר באמבטיה. מוזר...

    השבמחק
  53. בהחלט נושא חשוב, כל הכבוד שכתבת על זה
    אני לא מבינה איך אפשר בלי תחתוניות, אני כל פעם מחליפה כמה פעמים טובות ביום בשביל הרגשה אישית
    לא מבינה מי לא שמה חח

    השבמחק
  54. באמת נושא חשוב ויפה שהעלית אותו..!
    לגבי השטיפה האינטימית- אני גם הייתי משתמשת בזו של פמינה אבל מישהי שהיא מומחית גניקולוגית שאני מאוד סומכת עליה אמרה שהיא לא אוהבת את השטיפות האלה והיא חושבת שהן לא מספיק טובות... והמליצה לי להשתמש באל- סבון של תינוקות... ובכן מה אגיד ומה אומר? זה משאיר את העור לא פחות נעים ואף יותר וגם ריח של תינוקות (ד"א אני משתמשת בו לכל הגוף.. הוא פשוט מעולה!)
    וגם אני לא מבינה איך אפשר בלי תחתונית- הרבה יותר נוח... אבל אני מחליפה יותר מפעם ביום (בד"כ פעמיים)- במיוחד בקיץ..
    אחלה פוסט!!!

    השבמחק
  55. @Lian :)

    תודה יקירה. חשוב בהחלט להעלות את המודעות לעניין ההיגיינה כי מתברר שלא כולן מודעות או משתמשות במוצרים שיכולים לעזור.

    השבמחק
  56. @sapirfisher

    תודה, לגמרי חשוב!
    כנראה זה מאוד תלוי את מי שואלים על השטיפה, כל רופא אומר משהו אחר.
    אם האל סבון מוצלח עבורך אז מצוין!
    תחתוניות זה מאסט גם לדעתי, גם נוח יותר וגם ההרגשה...
    בקיץ אין בכלל מה לדבר.
    תודה רבה:-)

    השבמחק
  57. פתחתי את המייל והייתי צריכה לקרוא פעמיים את הכותרת ולהתעכב על התמונה לפחות דקה. לא ציפיתי לפוסט כזה, אבל סחתיין על היוזמה.

    מסכימה איתך לגבי הליגיינה. הכי מוצלח שנתקלתי בו וחבל שלא מייצרים אותו יותר.

    אני מורידה בכל הגוף עם שעווה. לעצמי. אני ככה שנים. לא יכולה לסבול את הגימור של סכין גילוח.
    עם הרצועות של ויט אני לא מסתדרת. תלשו לי את האמ-אמא של העור (וחיממתי את השעווה בפנים בכל דרך אפשרית). אני אולד פאשן בקטע של שעווה, ומעדיפה את הסוג הישן והטוב שמחממים כל הגז. (לפעמים אני מתפשרת על גרסת המיקרו, אבל זה לא קורה הרבה)

    כל קיץ מחדש אני מבטיחה לעצמי בשחורף הבא אעשה לייזר, ואז מגיע החורף ואני שוכחת, אז אני עדיין עם השעווה. המזל שלי הוא שאני לא שעירה, ואחרי שנים של שעווה הצמיחה בכלל איטית.

    השבמחק
  58. בעניין התחתוניות - אני אישית לא חושבת שהן מספיקות להגיינה מושלמת (יצא לי להכיר בנות שמשתמשות בתחתוניות עם מצב הגיינה אומלל), וגם חושבת שהן לא מחויבות המציאות מבחינת הגיינה. אני חושבת ששטיפות קבועות (לאו דווקא עם מוצרים יעודיים. אצלי מים וסבון רגילים עובדים מצוין), כולל באמצע היום (ואני לא מדברת על ניגוב עם מגבון. זה לא מספיק בעיני) והחלפות תחתונים תדירות לפי הצורך יעילות יותר מתחתוניות בשמירה על הגיינה מושלמת, אבל כמובן גם דורשות קצת יותר התעסקות ולא תמיד נגישות. אם אין אפשרות כזאת אז תחתונית היא כן אופציה, אבל כמובן שפחות טובה ופחות הגיינית. על כל פנים המבושמות הן קטסטרופה בעיני. מדי פעם אני מסתובבת ליד נשים שרק מעמידה לידן אםשר להריח את התחתוניות המבושמות שלהן (בשילוב הריח ה"טבעי"). להקיא.

    השבמחק
  59. @קורין - ריסים ורסיסים

    מותק, את לא ציפית לפוסט כזה, אני לא ציפיתי לכתוב אותו...LOL

    שמחה שמישהי זוכרת את הליגיינה, ממש חבל, ועוד זה עם המנטול...

    מורידה בעצמך עם שעווה? כל הכבוד! נראה לי כאבי תופת...
    אין מצב שאני מסתדרת עם שעווה חמה, נראה לי מתוחכם, מסובך ומתעלל מדי.

    זה היתרון באמת, שהשיער מדלדל לנו גם עם הזמן, חשבתי שזה רק למי שתולשת שיער, אבל גם אני עם סכין כבר יש לי קרחות...

    השבמחק
  60. @VanityGirl

    בחורות שאינן שומרות על היגיינה, גם שימוש במוצרים לא יעזור להן.
    המוצרים אמורים להיות אופציה/תוספת, לא תחליף לניקיון השוטף שלנו.
    שימוש בתחתונית מבחינתי זה מאסט ולא משנה כמה פעמים אחליף את התחתון.
    עשית לי ממש בחילה עם המשפט האחרון...
    לא יצא לי להריח דבר כזה מאחרות (ועוד בשילוב הריח הטבעי..).
    אני הזכרתי את הריח בקטע שיש מי שאומרים שזה לא בריא כי יכול להביא לתופעות לוואי בגלל הבישום. אבל בגלל דבר כזה? אללי... פאדיחה רצינית. זו סיבה מספיק טוב לא להסתכן ולוותר על המבושמים... בעעע.

    השבמחק
  61. @danra
    יש גם אנשים עם 7 תחתונים.

    השבמחק
  62. @Neta

    מה הכוונה נטע?
    באיזה הקשר את אומרת את זה?

    השבמחק
  63. אנונימי17.6.2011, 0:20

    היי דנרה :) מתה על הפוסטים שלך :)
    בהקשר לפוסט זה, אני חייבת לציין שלמרות שאני רואה את עצמי כבחורה מאד היגיינית וסטרילית,יותר מהממוצע, איני משתמשת לעולם בשטיפות וגינליות, משתי סיבות: ראשית, כיוון שקראתי באינספור מאמרים כי הדבר עלול לפגוע בפוריות וגם רופא הנשים שלי הזהיר אותי שלא לעשות כן ושנית, כיוון שלטעמי, הריח של מוצרי השטיפה ההיגיינית הוא פשוט מזעזע (לפחות של אלו שלי יצא לנסות), הרבה יותר מן הריח הטבעי שהאזור הזה מפיק...

    השבמחק
  64. @אנונימי

    תודה אנונימית :-)
    אפשר לשמור על היגיינה גם אם לא משתמשים בכל המוצרים בשוק.
    כל אחת חשוב שתעשה מה שנכון לה ומה שהיא מאמינה בו.
    ממש כמו שלא צריך להשתמש בכל מוצרי האיפור. לפעמים מייק אפ משובח, מסקרה טובה ושפתון בלבד יעשו את העבודה מושלם.
    כפי שכתבתי בתגובות, רופא הנשים שלי, שהוא אגב מומחה לפוריות, לא מוצא שום בעיה עם השטיפות.
    הצחקת אותי עם הריח...;-)
    אני דווקא לא נתקלתי בריח שהרתיע אותי, לא ממש זוכרת שהיה ריח דומיננטי או משהו.

    השבמחק
  65. @danra

    בהקשר שאת לא מבינה איך יש אנשים שלא מתקלחים כל יום. יש אנשים שגם לא ממש מחליפיפ בגדים וכד'
    הייתה לי חיילת כזאת- מזעזעת.

    ואגב, שמחה שגם עדן נהנית, אני מניחה שההמלצות שלי מככבות באניס.

    ואגב הסרת שיער לצמיתות, אני עשיתי אינפרא. רק שצריך להיות מאוזנת הורמונלית.

    השבמחק
  66. @Neta

    אויש... אני לא מבינה איך אפשר לא להתקלח כל יום!
    כשאפרת כתבה את זה לא הבנתי כי זה היה ברור מאליו שכולם מתקלחים לפחות פעם ביום ועוד באקלים שלנו. אולי יש דברים שאני מעדיפה להדחיק...
    כבר ברור לי שבעקבות הפוסט הזה אצטרך ללכת לעדן מרקט ולאניס לראות מה אני מפספסת.

    השבמחק
  67. אנונימי17.6.2011, 18:45

    תשמעי יש הרבה דברים הזויים בעולם.
    כמו המצחינה שישבה אתמול מאחורי בהופעת סיום בלט וצחקה שהרחתי ממנה בדיוק את מה שאת חושבת, חשבתי שמזמן אנשים מודעים לציחצוח השיניים וחלל הפה.
    כשאת בעדן. ממליצה לך להתפנק גם בשמן גוף רימון ונרולי של. לבידו ובלחמניית צימוקים מקמח מלא.

    אגב, היום חולק דף קופונים לס"פ יש ןיט 1+1.


    נטע

    השבמחק
  68. נטע, אויש, בבקשה אל תספרי לי דברים כאלה!!!!
    לא מצליחה להבין את חוסר המודעות הזו של אנשים ולא משנה באיזה חלק בגוף מדובר...
    תודה על ההמלצות, נראה לי אני אצא משם בנזק כבד... שמן הגוף יחכה לחורף. הלחמניה תיחטף בטוח!

    השבמחק
  69. נושא שאיכשהו לא ראיתי סיכוי שמישהי תתיחס אליו.. כל הכבוד על הרמת הכפפה :P
    לגבי תחתוניות, אני השתמשתי עד לאחרונה דווקא בקוטקס עד שהם עשו איזה שינוי קיצוני והחליפו את מגני התחתון בחתיכות נייר חח טוב נו, פשוט הפכו אותן לכ"כ דקות וכ"כ עדינות שהן הפכו לפשוט לא פרקטיות.
    ודווקא אצלנו בבית תמיד היו את אלוויס אבל זה לא מה שגרם לי להמשיך להשתמש בהם, ניסיתי גם את קרפריי וגם מוצרים אחרים ביניהם אורגניים.
    ההבדל היה (לדעתי) בעיקר במחיר.

    בכל מקרה, אני לא ממש נאמנה לאף חברה באופן קבוע. עניין של מצב רוח ותחושת "אקספלורינג" אם בא לי אחת כזאת (לנסות משהו חדש).

    לגבי צורך או חובה בשימוש, לדעתי זה עניין אישי, יש כאלה שטוענות (ומי אני שאתווכח) שאין להן צורך בשכאלה. אני נוטה להאמין להן, כי בשביל מה לשקר בנושא שכזה?

    לגבי השטיפות, זכור לי שקראתי גם משהו לא חיובי במיוחד על המוצרים האלה. לצערי אני לא זוכרת איפה ומה בדיוק היה, אנסה להזכר אותי משהו יעלה.. אין לדעת..

    עם זה שהתיק שלי מלא בכל טוב, מגבונים במקום נייר טואלט נראה לי הקצה העליון של מה שאני מוכנה לסחוב. ולמזלי אני אף פעם לא נמצאת כ"כ רחוק משירותים במצב נורמלי ואם יצאתי לבילוי ואני צריכה להתמודד עם שירותים - יאללה, נעבור את זה!

    אני אידיאלית לליזר - שיער כהה ועור בהיר - ואכן התוצאה נראית.. בעקרו לא סיימתי את הטיפולים לגמרי. רגליים אני עושה פעם ב 8-10 חודשים עכשיו כי פשוט אין סיבה לעשות. והאמת לא יודעת אם יצא לי לבקר שוב כי באמת לא גודל שום דבר משמעותי. כלומר, אם יש משהו אני רואה אותו ואף אחד אחר לא. אזורים אחרים אני מטריחה את עצמי כל כחצי שנה. גם במקרה של האזורים האלה זה כבר לא ממש משמעותי אבל כן צרך ללכת לפינישים אחרונים.
    אני משתמשת בחד פעמים (לא זוכרת אפילו של מי) פשוט מנוחות.. אם מגלחים אחת לחצי שנה אין טעם לקנות משהו שהוא לא חד פעמי, לא?
    בכל מקרה, לפני זה כשהייתי מגלחת בתדירות גבוהה יותר (נגיד בית שחי) השתמשתי בוונוס ואהבתי אותו הרבה יותר מאשר את החד פעמיים. לדעתי הוא הרבה יותר נוח ומוצלח וגם הפספוסים איתו הרבה פחות מסוכנים.. ובתור ברברית לחלוטין אני אומרת את זה מניסיון!!!

    אני חושבת שעצם זה שיש מעט מוצרים בשוק שלא מציאים פתרון אופטימלי, לא מפתיע שמנסים למכור לנו בתוספות קטנות שדוגרי לא עושות שום דבר..

    אני שמחה שבחרתי לעשות לייזר. עברו כ"כ הרבה שנים מאז שבאשכרה הייתי צריכה להשתמש במוצרים האלה שאני לא זוכרת איך זה היה (סיוט זה כן אני זוכרת). זה עלה לא מעט כסף, שעבדתי בשבילו לא מעט, אבל מבחינתי זה שווה את זה. 3 פעמים בשבוע אני בבריכה, ואף פעם לא עולה בי המחשבה שאולי צריך להוריד שערות. אידיליה.

    השבמחק
  70. פוסט מצוין :)
    שקלתי אם לכתוב משהו בנושא אצלי בבלוג, אבל אני מודה שלא חשבתי בכלל לקחת את זה לכיוון הזה.
    כבוד על ההשקעה ועל המחקר המקיף ;)

    לגבי תחליב לשטיפה אינטימית- אני מאוד מרוצה מפמינה.
    ולגבי הסכינים- בתקופת הצבא הקפדתי שיהיו לי תמיד כמה כאלה חד פעמיים למצבי חירום, אבל בגדול אני לא אוהבת אותם. יש לי סכין של ג'ילט שקניתי מזמן ומדי פעם אני מחליפה את הראש עם הסכינים [וכמובן בין לבין מקפידה לשמור עליו נקי]. אבל זה באמת עניין של נוחות :)

    השבמחק
  71. @Meital

    תודה מיטלי, לקראת הקיץ הרגשתי צורך עז לכתוב על הנושא...

    מה שציינת זו בדיוק הסיבה שאני לא משתמשת בקוטקס, מרוב שהן דקות הן פשוט מיותרות ולא אפקטיביות.

    אותי זה ממש לא מעניין לעסוק בשאלה אם המוצרים כמו תחתוניות או שטיפות מומלצים/הכרחיים או לא. שכל אחת תעשה מה שטוב לה. אותי מה שמעניין זה להעלות את המודעות להיגיינה ושבעזרת שימוש במוצרים כאלו ואחרים אפשר לשמור עוד יותר. לא ציפיתי שבעקבות כתיבת הפוסט אגלה מהתגובות שיש כאלו שלא מתקלחות/מחליפות בגדים כל יום, ושאפשר להריח את התחתוניות שלהן....מזעזע!

    לייזר בהחלט סוגר פינה למי שזה אפקטיבי עבורה. אין ספק שזה משתלם לטווח ארוך וחוסך הרבה כאב ראש, התעסקות ופאדיחות כששוכחים להוריד. ברור שבמקרה כזה אין סיבה להשקיע ביותר מסכין חד פעמי לפינישים. בנוגע ל"פיספוסים" עם הסכין, אני חושבת שזה תלוי בסגנון ובמידת האגרסיביות בשימוש והרגישות בעור. העיקר שבסוף אפשר למצוא מה שמתאים לנו.

    יש בהחלט מבחר מצומצם בשוק וכל מוצר מנסים להמציא לו מספר גרסאות. חבל שאין ייבוא של מותגים נוספים להרחבת המבחר. ואם יש שוק למוצרים האלו בצורה האורגנית/טבעית שלהם, אז למה לא למכור אותם בפארמים שנגישים יותר? כאילו מוכרים לנו כל הזמן את אותו הדבר רק בעיצובים מעט משופרים...

    השבמחק
  72. @אלטר אגו

    תודה רבה :-)
    לאיזה כיוון חשבת לקחת את הנושא?
    האמת שהכי חשוב זה להעלות את המודעות לשמירה על ההיגיינה בכל דרך שנבחר.

    הפמינה היא שטיפה נהדרת, בהחלט מרגישים שעושה את העבודה.
    גם לי פעם היה את הסכין הזה של ג'ילט אבל הידית השחירה לי מהר כנראה מהלחות ופשוט התייאשתי ועברתי לחד פעמיים.

    השבמחק
  73. עד יחסית לאחרונה קוטקס היו מעולים! ממש אהבתי להשתמש בהם. בטח כשהם אופציה זמינה שלא עושה ניסויים. אבל עכשיו "נתקעתי" עם אולדייז/קרפריי ששניהם שייכים לקונצרנים שעושים.

    תראי, העניין של הכרחי הוא באמת מאוד אישי ואני אתן לך דוג'. רוב הנשים היום משתמשות בדאודורנטים שהם אנטי פרספרנט. כולנו יודעות שזה לא בריא, לא טוב וכו'.
    חברה טובה שלי התחילה להתעסק עם כל מיני מוצרים טבעיים והציע לי את הדאודורנט שלהם (שהוא *לא* אנטי פרספרנט) באותם ימים הייתי הרבה יותר רזה ממה שאני היום ותקופה ארוכה מאוד נהנתי מהשימוש במוצר הזה. פשוט כי ההזעה שלי לא היתה נוראית, ועבורי המוצר עשה את העבודה.
    ימים אחרים הגיעו, המשקל עלה, והמוצר "הפסיק לעשות את העבודה" (כפי שרוב החיים שלי היה כי רוב הזמן שקלתי כמו היום פחות או יותר). ולכן ויתרתי על המוצר הזה וחזרתי לאנטי פרספרנטים.

    מה הנקודה שלי? יש כאלה שלא ממש צריכות דאודורנט אנטי פרספרנט, הן לא מזיעות מאוד, ומספיק משהו שבעיקר מרגיע את העור ומבשם מעט אם בכלל.
    זה מה שהן צריכות. זה לא אומר שהן נקיות יותר או פחות. זה פשוט עניין ביולוגי שהגוף מפריש פחות זעה. או שהיא פחות / יותר חומצית

    כנ"ל בעניין התחתוניות.

    הסכין לא מיועד עבורי לפינישים, אלא לפני טיפול. עדיף שיהיו "נקודות" שחורות (קוצים של שיער) בשביל שהליזר יקלוט אותם ולכן אני מגלחת לפני. עם המצב עכשיו זה לא בבוקר/ערב לפני אלא כמה ימים (אחרת הליזר לא קולט כלום)
    בתור מי שאוהבת להיות חופשית ולא לחשוב יותר מידי מה אני שמה עלי ולאן אני הולכת זה אידיאלי!
    בתקופה שאני התחלתי מעט מאוד נשים עשו את זה, והרבה התייעצו איתי בעניין.

    אני תוהה מה רמת הביקוש לכל הרצועות האלה אולי זה לא מספיק נמכר. בעיר שבה גדלתי היו שתי נשים שאין בחורה שלא ידע את שמן (גם אם מעולם לא ראתה את שתיהן). אחת מורידה בשעווה והשניה בסוכר (שזה כמו שעווה בגדול פשוט מחומרים אחרים). יצא לי מן הסתם להיות אצל אחת מהן, כמה וכמה פעמים. זה פתרון מאוד נוח ויחסית זמין. וגם אגב, לא היה כזה יקר. בטח עבור מישהי שעושה עבורך את העבודה ואת יכולה לבדוק שלא היו פספוסים.
    אני לא יודעת איך זה בערים אחרות כי מעולם לא טרחתי לשאול אף אחת אבל אני חושבת שזה עדיף וזה נוח בצורה הזו. אני לפחות לא יכולה לחשוב איך אני יעשה ירך אחורית מבלי לראות מה אני עושה...

    השבמחק
  74. @Meital

    מיטל - זו בדיוק הבעיה של המבחר, שגם אם מפריע לך הניסויים בסוף נשארת איתם.

    בנוגע לדאודורנט, יש מצבים שגם מבחינה הורמונלית או אקלים האפקטיביות שלהם משתנה. חייבת לומר שכמו בניסויים גם כאן אני לא עוקבת מי אנטי ומי לא. לוקחת מה שבא לי...
    בכל מקרה זה עניין של הרגשה, לדעתי, לא כמה אנחנו מזיעים. ובקיץ שלנו תראי לי אחד שלא מזיע.

    אם לא היה מספיק ביקוש הרצועות לא היו נמכרות. אף אחד לא ישווק בהפסד. בטח לא לאורך זמן. זה אחרת לגמרי מללכת למישהי שמורידה לך. עולם אחר. לי יותר נוח בבית לבד להוריד בבית השחי ולא להתחיל לבזבז זמן עם כל ההתעסקות של ללכת למישהי. בכל עיר אפשר ללכת למישהי שתוריד אבל זה עניין של מה מתאים. אני בכל מקרה משתמשת בסכין לרגליים אז זה לא משנה לי.

    השבמחק
  75. אנונימי18.6.2011, 18:04

    נועד לאיזון ושמירה על רמת החומציות והלחות באזור האינטימי, רענון וניקיון, מניעת ריחות, אדמומיות וגרד.

    זה לא אמור ליהיות מלחתחילה. זה לא אמור להסריח ולא אמור לגרד. אם זה כן-לגניקולוג.

    לגבי הטענה שזה "מחטא"
    אז יש דבר כזה מערכת חיסונית, ובעזרתה אף אחת לא תקבל דלקות. כן כן..גם אם היא רק מתקלחת פעם ביום ושוטפת עם מים.


    חשוב לציין בטקסטים כאלה שאם לאחר השימוש יש משהו (דווקא מה שמצויין על האריזה) להפסיק מיד את השימוש! ולא לנסות לפתור את זה עם התכשירים- כי לזה הם גרמו!

    השבמחק
  76. יש כאלה שמזיעים אבל פחות, ברמה שאין להם צורך באנטי פרספרנט. ואני מכירה אישית כמה וכמה כאלה (לא מקללת אותם בלילה זה לא הסגנון שלי :P)
    אותו הדבר בעניין התחתוניות, יש כאלה שיש להן הפרשות שמחייבות שימוש בתחתונית, או כאלה שמרגישות שזה נוח להן יותר ויש כאלה שפשוט אין להן צורך בכאלה. אני לא מכירה אף אחת כזאת אישית שאמרה לי את זה בפרצוף, אבל שמעתי על כאלה ברשת.
    עבורי זה הכרחי, כמו שדאודורנט אנטי פרספרנט הוא הכרחי. ואני מקבלת את זה כעובדה וממשיכה הלאה.
    מצד שני, אני מקבלת את זה שיש כאלה שאין להן צורך בזה. ומקבלת גם אותן כמו שהן מבלי להעביר עליהן ביקורת או לחשוב שהן לא אמיתיות איתי.

    כיוון שזה מה יש, גם אם זה לא אידיאלי אני משערת שיש בנות ש"אין להן ברירה" והן הולכות על האופציות הזאת. הרבה מתביישות ללכת למישהי אחרת או לא לעשות בבית. מילא, אני עברתי את זה. מזל שזה מאחורי!
    עלה לי יותר מפי 2 ממה שעולה היום (רק ששילמתי על תוצאה ולא על X סדרות של טיפולים שזה גם יתרון) והרבה הטיפו לי מוסר ואמרו לי שזה המון כסף ויכולתי לעשות עם הכסף הזה המון (כמה וכמה וכמה טיסות לחו"ל) אבל אני הייתי בשלי. אני עובדת עבור זה, זה מה שאני רוצה. והיום אני לא מצטערת אפילו לא לשניה.

    השבמחק
  77. @Meital

    מיטל - כל עוד שומרים על ההיגנייה זה ממש לא משנה לטעמי במה משתמשים או לא משתמשים. הבעיה היא של אלו שחוסר שימוש מהווה תירוץ לחוסר היגיינה, או כאלו שכן משתמשות ועדיין ההיגיינה מהן והלאה... המוצרים ם עזרים, לא יהפכו אף אחת להיגיינית אם בטוטאל היא לא.
    הסיבות למה כן או לא משתמשים ממש לא חשובות ולא מעניינות. השורה התחתונה חשובה.

    מתביישות להוריד שיער אצל אחרות? מוזר... העיקר שיורידו את השיער בסוף.
    מסכימה שאם זה הביא לתוצאה ואת מרוצה אז זה היה בסה"כ שווה את ההשקעה. למרות שהמחירים ירדו עדיין יש כאלו שלא יכולות להרשות לעצמן, או שיש להן סדרי עדיפות אחרים, או שזה פשוט לא אפקטיבי להן.
    כיף לך שאת חלקה ולא צריכה להתעסק בזה ברמה השוטפת.

    השבמחק
  78. צודקת ברור שהשורה התחתונה היא שחשובה.

    שמעתי על לא אחת שזה בייש אותה. לא מדובר סתם על להחשף בפני מישהי, אלא להחשף כשאת בשעירותך הגדולה ביותר.. אני יכולה להבין למה זה מביך.

    כיף לי עכשיו :) הדרך היתה ארוכה ומייגעת. יש לי שערות *מאוד* עקשניות. אני לא מאמינה על עצמי אפילו שאני בסוף התהליך, פשי!

    השבמחק
  79. @Meital

    אני התייחסתי להורדת שיער ברגליים אצל מומחית, אם את מדברת על איזורים אחרים אני יכולה להבין למה זה יביך מישהי.
    טוב שיש מספיק אופציות לכולן.

    השבמחק
  80. ואל תשאלי מה שראיתי היום בבריכה...

    השבמחק
  81. @Neta

    לא שואלת!
    בבקשה אל תספרי או שבגללך לא אלך לבריכה יותר בחיים...P-:

    השבמחק
  82. חחח
    ואגב, קניות בעדן אם את באזור אני מוכנה לגהץ לך ת'מועדון שלי- תקבלי עוד הנחה.

    והשמן גוף- אחרי בריכה או ים הוא הכי בושם.

    השבמחק
  83. @Neta

    תודה מותק, יש לחברה שלי יש כרטיס שלהם אם אחליט לקנות משהו.
    קודם אלך להתרשם מהמוצרים. לא זוכרת מתי הייתי שם פעם אחרונה...
    אחרי ענייני הבריכה שלך, אולי עדיף לי אלכוהול ולא שמן...;-)

    השבמחק
  84. זה היה במסגרת החוף, מאלה שלא נכנסות למים...

    השבמחק
  85. אנונימי14.7.2011, 13:25

    היי, קווראים לי דניאל וממש אהבתי את הבלוד, השאלה שלי היא כזאת, איך לדעתך הקרם שמוציא שיער של ויט? ועל איזה את הכי ממליצה:) תודה

    השבמחק
  86. @אנונימי

    תודה אנונימית :)
    אני לא מכירה את הקרם הזה.
    מכירה רק את שני המוצרים של ויט שכתבתי עליהם כאן.

    השבמחק
  87. אמנם עבר ההרבה זמן מהפירסום אבל לפני כשבוע קניתי את השעווה הזו ואני ממש ממש מרוצה! גילחתי קבוע את בית השחי למעלה מ- 10 שנים (לא זוכרת באיזה גיל התחלתי) והייתי צריכה כל יום-יומיים לגלח שוב.
    בהתחלה ממש כאב עם השעווה הזו כי השיער היה עבה וצפוף (יש מקומות שיצאו מזקיק אחד של שערה 2-3 שערות) ככה שהייתי צריכה לחלק את התלישה לכמה ימים אבל ההרגשה הרבה יותר נעימה! במיוחד שעברו כמה ימים ובינתיים אין זכר לשערות חדשות.

    אני מניחה שאעשה כמוך ואת מה שלא הצלחתי להוריד עם השעווה אני אגלח (כי ארוך מידי עכשיו לשעווה הזו) ושיגדל לאורך שווה אעשה שוב.

    את המוצר לרגלים קניתי גם (אבל את הכחול ולא האדום) כי מרוב שהשיער היה עבה הקטנים של בית השחי לא הצליחו להוריד את הכל, השתמשתי בו גם לרגלים והוא מעולה כמו הקטן.

    ממליצה לך לנסות את השעווה המוכנה האריזה הכחולה.

    אז תודה על ההמלצה שוב!

    השבמחק
  88. מורן - תודה על העדכון, יש הרבה מי שקוראות את הפוסטים בלי קשר למועד הפרסום.

    ממש שמחה שאת מרוצה מהויט לבית השחי, זה בהחלט מוצר מוצלח!
    אני בהחלט לא מחכה שהכל יצמח ויהיה ארוך כי הגדילה של השיער לא אחידה וכך הרצועה לא צריכה להתמודד עם"כמות" של שיער. זה יותר נוח ואסתטי כך. הפיניש עם סכין, לא נורא.

    להשתמש בויט של בית השחי לרגליים נראה לי פשוט יקר מאוד וגם לוקח המון זמן כי הרצועות קטנות.
    אם הויט הכחול לרגליים עושה אצלך את העבודה אז מעולה! תודה, אנסה אותו בהזדמנות :)

    השבמחק
  89. קראתי מזמן ופשוט רק עכשיו יצא לי לנסות. השתמשתי ברצועות לרגלים עבור בית השחי, לא ההפך.

    השבמחק
  90. אני יודעת שקראת מזמן כי גם הגבת פה שהפוסט עשה לך חשק לנסות את השעווה :)

    אה, הבנתי, זה רעיון מצוין!
    תודה, אשתמש במה שנשאר לי מזה של הרגליים גם לבית השחי!

    השבמחק
  91. אנונימי16.10.2011, 12:24

    קצת באיחור..
    קניתי את השעווה של ויט לרגליים,ואחרי פעם אחת שהיא תולשת,היא כבר לא מורידה עוד שערות בפעם השנייה והשלישית..
    זה ככה לכולם או רק לי ?

    השבמחק
  92. הי אנונימית,
    כמו שאת יכולה לקרוא פה, אני לא ממש הייתי מרוצה מהשעווה של ויט לרגליים.
    עם זאת, היא אמורה לתלוש עד שהרוצועה כולה מתמלאת בשערות יחסית.
    בהחלט מוזר שאחרי פעם אחת היא לא תולשת לך יותר.
    יש מצב שאת לא מחממת מספיק בין הידיים את רצועת השעווה לפני?
    במקרה כזה הגיוני שהיא לא תעבוד.
    חוץ מזה תסתכלי מה התוקף שמצוין על הקופסה. אולי מדובר על קופסה ישנה.

    השבמחק
  93. ואו, אני קצת בהלם.
    לא ידעתי שיש כל כך הרבה בנות ששמות תחתוניות.
    אני יודעת שזה פוסט ישן.
    אבל, אני מתמחה במחלקה גניקולוגית וחייבת להגיד שתחתוניות משמשות אזור גידול לתרבית חיידקים, חיידקים מתרבים בסביבה סגורה ולא נושמת תוך שעות, ואפילו אם אתן מחליפות זה לא עוזר.
    שמעו, אישה בריאה, כלומר בלי שום בעיה גיניקולוגית לא צריכה תחתוניות. היא תשאר יבשה שם לאורך כל היום. תחתונית יוצרת צורך בתחתונית, כלומר האזור שם צריך לנשום, וברגע שחוסמים אותו עם חומרים וריפוד נוסף (לא רק בגדים) האזור נכנס לסטרס ומתחיל לייצור שם לחות. מה שזה אומר שברגע שתפסיקו להשתמש בתחתונית בהתחלה זה יהיה קשה כי תהיה לחות באזור אבל עם הזמן (כשבוע) זה יעבור ותהיו כל היום ללא צורך בזה. בקיצור. תבררו עם רופא הנשים שלכן. חבל לגדל חיידקים באזור כל כך עדין. אני יודעת שזה נורא מעצבן לקרוא משהו נגד הרגל כלשהו שאיתכן שנים אבל, תנסו. באמת.

    השבמחק
  94. נועה, אם את מתמחה במחלקה הגיניקולוגית אז איך את מופתעת מזה?
    יש המון שמשתמשות בתחתוניות, אותי יותר מפתיע כאלו שלא האמת.
    תודה רבה על ההסבר המעמיק, בתגובות היו עוד כמוך שהתייחסו לזה אבל בסופו של דבר זה עניין של הרגשה אישית.

    השבמחק
  95. אנונימי28.2.2012, 17:26

    אם כבר תחתוניות אז עדיף תחתוניות מכותנה ולא את התחתוניות שהצגת כאן. בנוגע לנושא השטיפה האינטימית, זה לא בריא, תשאלי כל גניקולוג מוסמך, זה גורם לגירויים והשטיפה בסבונים האלו לא באמת מתאימה לאיזור הרגיש שלנו למטה, אז לא הייתי מציעה לך לשטוף שם בזה כל יום ובמידה ומופיעים גירויים בואי נגיד שזו לא הדרך להוריד אותם. אבל שאר הפוסט היה מעולה:)

    השבמחק
  96. אנונימית, המסר של הפוסט זה שחשוב לשמור על ההיגיינה שמתברר שלא ממש ברור לכל אחת. אם לך נוח תחתוניות מסוימות ולי אחרות או את מעדיפה לא לשהשתמש בשטיפות ואני כן אז שכל אחת עשה מה שהיא מעדיפה, העיקר ש"העניין" יהיה מטופל.
    ותודה רבה :)

    השבמחק
  97. היי דנרה,
    פוסט מצוין!
    אני חושבת שזה נושא חשוב, שלצערי בקושי מדברים עליו
    וכתבת בצורה נפלאה וברורה.
    רעות

    השבמחק
  98. תודה רבה רעות :)
    לפעמים כשלא נעים לדבר על משהו אז פשוט לא מדברים וזה חבל כי מכל התגובות פה אפשר לראות שלכל אחת יש מה לומר בנושא ויש המון דעות שונות ומחכימות.

    השבמחק
  99. לפני הכל תודה על פתיחת הנושא שמשום מה עדיין נחשב טבו ואסור לדיבור במחוזות מסויימים.
    קל לקנות תחתונים לנשים אבל לא קל לקנות קבלה חברתית ונוחות לדבר על מה שלא נוח.
    בכלל, תודה על פירוט ומעמיק גם לנשים וותיקות בעולמנו..

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails