16 באוקטובר 2010

פיסול מתקתק


זה לא פשוט לבחור קרם לשיער, במיוחד לא לשיער מתולתל. יש כל כך הרבה סוגים של תלתול מגלי ועד מקורזל עם שיער ארוך/קצר, קשה/רך, עמוס/דליל, עבה/דק, וכו'. כל מתולתלת יודעת שאין לאף אחת שיער כמו שלה ורק היא באמת מכירה אותו. לכן מה שיהיה טוב לשיער של אחת לא בהכרח יהיה טוב לאחרת. באידיאל הייתי שמחה אם היו מייצרים קרם שיער ייעודי לכל אחת על בסיס התאמה מדויקת לשיער שלה... כן כן.. בעולם מושלם היו מייצרים קרם אישי לכל אחת לפי ה- DNA של השיער... כמה כאב ראש זה היה חוסך לכולנו!

יש מי שיגידו שמתולתלות לא צריכות בכלל להשתמש בקרם אלא במוס, ג'ל או פתרונות אחרים. אני לא אחת מאלה ואני גם מאמינה שבסופו של דבר כל אחת יודעת מה הכי טוב לשיער שלה. בכל מקרה, השיער שלי הוא די נוח, הוא מתולתל פתוח יחסית ולא עמוס, רך ונוח "להשתלטות" (זורם גם עם עיצוב מתולתל וגם עם פן). עם זאת הגוונים ללא ספק מייבשים אותו, לכן חשוב לי שהקרם לשיער יהיה לחותי, שיוסיף ברק ושיעצב אותם בצורה הרמונית ומסודרת. במשך השנים ניסיתי  הרבה קרמים בחיפושי אחרי הקרם המושלם. עם זאת בסה"כ אני יכולה להסתדר כמעט עם כל קרם בגלל האופי הנוח יחסית של השיער שלי. מזל...  

Foxy Curls: מפסל תלתלים עם נפח מדויק

אני מאוד אוהבת את המוצרים לשיער של חברת TIGI. גם איכותיים וגם כייפים לשימוש. מותג מעוצב וצעיר. שני מאפיינים בולטים יש להם: המחיר הגבוה יחסית והריח הדומיננטי. ונגיע לזה בהמשך... בכל מקרה, הרבה זמן סימנתי לעצמי את הקרם Foxy Curls – Contour Cream שיצא בסדרת BED HEAD. לפני כחצי שנה קניתי אותו ואין ספק שהוא מאוד שונה מקרמים אחרים שאני מכירה. מדובר על קרם סטיילינג סמיך מאוד במרקם ג'ל בגוון חול. אני מורחת אותו אחרי החפיפה על שיער רטוב וספוג מלמטה למעלה בתנועות כיווץ בשאיפה שיהיו לי תלתלים אמיתיים ולא רק גלים מפוזרים. המגע הג'לי שלו קצת דביק וכשהשיער מתייבש הוא מקבל מגע מעט קריספי בהתחלה. היתרון הבולט שלו - מעניק נפח בינוני, לא נפוח מדי ולא שטוח מדי, בדיוק כמו שאני אוהבת. הוא מפסל את השיער בצורה מאוד יפה, אני מניחה שזה הודות למרקם הג'לי שלו. כשהוא מתייבש הוא מעניק ברק טבעי יפה והמראה של השיער הוא כמו אחרי מוס, מעוצב מעט פרוע עם נפח. אבל בגלל המאפיינים הפיסוליים שלו חסרה לשיער התנועתיות שאני כל כך אוהבת. בגלל זה אני גם לא משתמשת איתו בספריי שיער, נראה לי מיותר.

הריח של הקרם הזה ממש כמו של סוכריות ג'לי טעימות, מדהים! אבל... האם אנחנו באמת רוצות שכך יריח השיער שלנו? כל היום לשקול האם ללקק אותו או לא?... אני בכל מקרה פחות מתחברת לריחות דומיננטים במוצרים שלי. עם זאת, הריח נרגע יחסית לאחר שהשיער מתייבש. ואם כבר סוכריות אז אני מעדיפה את הדבר האמיתי – Jelly Belly בטעמי פירות (100 גרם, 11 ש"ח). למרות שאני לא מחובבות המתוק בכלל והממתקים בפרט, לדעתי אלו סוכריות הג'לי המוצלחות ביותר שיש בארץ, המגוונות והטעימות ביותר. כל שקית מגיעה עם טעמים שונים ואפשר לבחור מה שאוהבים. מאחור יש פירוט של הטעמים לפי הצבעים, המומלצים שלי: Coconut, Top Banana, Lemon Lime. אני מזהירה מראש שהן ממכרות, מאוד קשה לא להתייחס לסוכריות האלו כמו לגרעינים ולחסל חבילה שלמה...

Jelly Belly: זהירות - ממכר!
למעלה: הטעמים מופיעים מאחורי האריזה

לאחר הפוגת האנרגיה המתוקה, נחזור לקרם... אם יש משהו שאי אפשר להתעלם ממנו זה שבדומה לשאר הסדרה גם העיצוב של הקרם הזה הורס: גם צורה מגניבה וגם צבע סגול חצילי מהמם. הוא בעל משאבה שהיא חשובה מאוד מבחינתי, פחות נוח לי להשתמש בקרם לשיער בלי משאבה. אין ספק שהכמות הקטנה של החומר בשילוב המחיר הגבוה הופכים אותו לפחות אטרקטיבי עבור רבות. אני חושבת שהקרם הזה יהיה מצוין לבעלות תלתלים סבוכים יותר משלי עם שיער לא ארוך במיוחד שמחפשות מוצר שיפסל להן את התלתלים. מצד שני יש מצב שיתאים גם לבעלות שיער דליל כי מעניק נפח מאוזן. בשורה התחתונה יש לו לדעתי את כל המאפיינים של מוצרים שהם לא קרם לכן בטוח יתאים לחובבות מוס/ג'ל שמחפשות לגוון עם גרסה חדשה ונוחה לעיצוב השיער.

סרום JOHN FRIEDA: בסה"כ עושה את העבודה

בכל מקרה, לא משנה באיזה קרם אבחר תמיד אשתמש קודם בסרום לשיער גם אם אני עם שיער חלק וגם עם מתולתל, מאוד חשוב לי לסגור את קצוות השיער מה שעושה את הפיניש. יש לי מספר סרומים ואחד מהם הוא הסרום של JOHN FRIEDA מסדרת FRIZZ-EASE. בסדרה יש ארבעה סרומים שונים, חבל להיכנס להבדלים ביניהם כאן כי לאחר בדיקה של שלשה מהם אני יכולה לומר שהם פחות או יותר אותו הדבר. כרגע אני משתמשת בין היתר בסרום בשם THERMAL PROTECTION ואני די מרוצה ממנו. אני לוקחת טיפה אחת של הסרום, משפשפת בין הידיים ומחדירה רק לקצוות, בסיום אני מפזרת את השאריות בשיער ואח"כ מוסיפה את הקרם. הסרום הזה גורם לאיזון של השיער שלי, הורדת החשמל (ה"פריז"), סגירת קצוות, קצת ברק ויש לו ריח נעים. הוא גם חי טוב עם כל קרם שיער שאבחר ואת זה אני לא יכולה לומר על כל סרום. בקיצור, סרום נחמד שבסה"כ עושה את העבודה, מה שבטוח זה שמבין ההיצע שיש בפארמים בארץ הוא הטוב ביותר. בשורה התחתונה - לא משנה באיזה תכשיר עיצוב שיער משתמשים, סרום לפני יעשה את ההבדל בגימור העיצוב.


ID

BED HEAD
Foxy Curls – Contour Cream
גודל: 200 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 17 דולר

FRIZZ-EASE
HAIR SERUM - THERMAL PROTECTION
גודל: 50 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 100 ש"ח



72 תגובות:

  1. דנרה הייייי...
    לי יש שיער גלי שדי משתטח למעלה ומעצבן אותי,רציתי לתת לו קצת נפח ואני לא יודעת איך,אני כבר לא יודעת איזה קרם לקנות.
    תמיד שאני יוצאת מהמספרה הוא יפה ושאני חופפת הוא חוזר לאותו דבר.
    יש לי איזה קרם בצבע תכלת של תיגי אבל הוא תמיד משאיר לי לבנים בשיער.
    אולי אני אנסה את הקרם הזה שהמלצת...

    חחחחחחח בדיוק אחותי הביאה את הג'לי בלי מברלין,בארץ זה נורא יקר וקשה למצוא.
    דווקא אהבתי את הטעם תות :)

    השבמחק
  2. פוסט מעניין ביותר. בדיוק היום דיברתי עם חברה על שיער מתולתל והיא סיפרה לי שהיא התחילה להשתמש בסרום הזה והיא מאוד מרוצה. אגב הסרום הוא רק לשיער מתולתל? או לכל סוגי השיער?

    השבמחק
  3. לימור, אם הבעיה שלך זה רק נפח מהשורש אז אולי בכלל כדאי לך להשתמש שם בספריי לשיער שירים אותו, ממש להשפריץ ממתחת.
    הקרם הזה העניק לי נפח שאהבתי שכן השיער שלי נוטה להפתח כולו. לבנים בשיער זה בדרך כלל אומר שהקרם ישן או לא איכותי, אם זה של טיגי אז סביר להניח שעבר זמנו. זה קורה גם למי שמשתמשת במוסים או ג'לים ולא חופפת והחומר מתכווץ על השיער. זוועה!

    איזה כיף ג'לי בלי, טוב כמעט כל מה שבטעם תות טעים :-)

    השבמחק
  4. הבולשת - זה לכל סוגי השיער בגלל זה כתבתי שאני משתמשת בו גם אם אני עם חלק וגם עם תלתלים. השיער פשוט נראה אחרת אם שמים בקצוות סרום. הוא פחות פריזי וסגור למטה. מאוד יפה.

    השבמחק
  5. את חושבת?הזמנתי אותו מאיביייי איזה באסה.והריח כזה טוב...
    הספריי של ג'ון פרידה לא עזר לי אני כבר לא יודעת מה לקנות אוףףףףףףףףף!
    מוס אני פחות אוהבת אני מעדיפה לחות...

    השבמחק
  6. תראי, יכולות להיות מיליון סיבות. אני ניסיתי מספר מוצרים שלהם ולא נתקלתי בזה. הכל יכול להיות... מה שבטוח שלא כיף להשתמש במשהו שמשאיר לבנים בשיער.
    תנסי ספריי להענקת נפח של מישהו אחר, יש מיליון סוגים, גם כתבתי כאן פוסט על ספריי לשיער אז את מוזמנת להציץ.
    גם אני מעדיפה קרם, מוס לא בא לי טוב בכלל...

    השבמחק
  7. הבעיה היחידה שלי עם מוצרי השיער היא הריח. בגלל זה אני מוותרת לגמרי על השימוש בהם, ומשקיעה במסיכה איכותית ולא ריחנית מדי (קרסטס גם מעולה וגם בעלת ריח נסבל בעיני, ולכן היא הבחירה המועדפת שלי). אגב, לא רק אצלי - גם אצל אחרות אני לא יכולה לסבול את הריח של מוצרי השיער. ממש כולם - כמעט בלי יוצאים מן הכלל - מריחים רע וזול. שונאת שיער מבושם שמריח כמו ממתקים, וטרם מצאתי את המוצר שלא נגוע בריחניות המאוסה הזאת.

    השבמחק
  8. לא נותר לי אלא להסכים איתך על הריח, כתבתי שגם אני לא אוהבת ריחות דומיננטיים במוצרים שלי, במיוחד לא מתוקים (שאותם אני לא אוהבת בכלום...).
    עם זאת אי אפשר לומר שכולם מריחים רע וזול. אם תריחי את הסרום הזה שבפוסט למשל לא תגידי ככה....
    ומסיכה זה יופי אבל לא מחליף בכלל מוצרי עיצוב שיער. המטרות והתוצאות שונות לגמרי. אם אני לא אשים קרם או משהו הוא פשוט יקבל חיים משל עצמו ואת זה אי אפשר להרשות!....

    השבמחק
  9. מוצא חן בעיני הרעיון של הסרום. אני גם בדיוק מחפשת משהו להגנה על השיער מחום (אני מחליקה אותו מדי פעם).

    על קרמים ומוסים ויתרתי כבר מזמן (שלא לדבר על ג'ל). אני עכשיו עם גלייז :)

    אה, וג'לי בליז זה אחד הדברים היותר טעימים שטעמתי! בסינמה סיטי בגלילות יש סניף ויש שם אפשרות להרכיב לעצמך אריזה עם הטעמים שאת אוהבת. התאהבתי במקום! :)

    השבמחק
  10. אירנה - אם את מתכוונת מחום השמש אז הסרום הזה מתאים, אם את מתכוונת להגנה מפני מכשירים חשמליים כמו פנים ומחליקים אז יש מוצרים ייעודיים לזה. בסרום משתמשים אחרי השימוש במכשירים ולא לפני כי זה עלול לשרוף את השיער.
    וכן, גלייז זה הייפ כבר זמן מה. במה את משתמשת?

    להגיע לסניפים כאלה של ג'לי בלי זה מאוד מסוכן ומועד לפורענות. אני תמיד עוברת שם ומתעלמת כאילו אני לא רואה, אחרת התוצאות קשות... :-)

    השבמחק
  11. אני משתמשת בגלייז של פול מיטשל - super sculpt styling glaze.

    ו.. אני לא מצליחה לעבור על פני מקומות כאלה. מזל שאני מגיעה לסינמה סיטי פעם באף פעם ;)

    השבמחק
  12. אני אוהבת את רוב המוצרים של פול מיטשל שניסיתי. בינתיים לא התחברתי לגלייזים, אבל אבדוק בהזדמנות את הגלייז הזה, נראה מה יעשה לשיער שלי.

    השבמחק
  13. אז לזרוק אותו?נראה לך שהוא מקולקל?

    השבמחק
  14. אין לי מושג לימור, אבל אולי תתני למישהי אחרת לנסות אותו ותראי אם זה קורה גם אז. בכל מקרה, איך אפשר להשתמש במשהו שעושה לך לבן, נראה ממש לא טוב ובטח לא כיף...

    השבמחק
  15. איזה באסה...
    את הפוקסי קרלס יש בסטרוברי דרך אגב...
    תגידי ניסית במקרה את השמן המרוקאי?

    השבמחק
  16. יש לשמן מרוקאי מספר מוצרים לאיזה את מתכוונת? בכל מקרה, אני ניסיתי את השמן עצמו והוא מעולה. אבל עבורי שמן זה מוצר משלם לקרם לא תחליף. בהזדמנות אנסה גם את הקרם שלהם.

    השבמחק
  17. כן,התכוונתי לשמן ולקרם לתלתלים...
    הוא לא עושה את השיער שומני?

    השבמחק
  18. שמן איכותי לשיער ממש לא עושה שיער שומני, הוא מרכך, מעניק ברק וגמישות/תנועה לשיער. הוא לא מעצב כמו שקרם אמור לעצב. בגלל זה אני הכי אוהבת לערבב קצת שמן עם קרם ואז למרוח על השיער.

    השבמחק
  19. אנונימי16.10.2010, 15:43

    הי , את יודעת אם ניתן להשיג את הקרם בארץ ? במספרות ?
    או רק דרך האנטרנט ?
    תודה ;]

    השבמחק
  20. אוקיייייייייי :)
    עכשיו צריך למצוא את השמן...
    בארץ יש חלק ממוצרי תיגי בכל מיני מספרות...

    השבמחק
  21. אנונימי16.10.2010, 15:45

    את מכירה איזה מספרה ספציפית ?

    השבמחק
  22. יש מקומות בארץ שראיתי שמוכרים בצורה לא מוסדרת מוצרים בודדים של TIGI, כנראה שייבאו באופן אישי. אולי יש אבל אני לא נתקלתי בשום מוצר מהסדרה Foxy Curls בארץ עד היום.

    השבמחק
  23. יש לי שיער חלק לגמרי, שאפילו אם אני אשן עם רולים - אחרי שעה הוא שוב יהיה ישר. תמיד רציתי שיהיה מתולתל שאוכל "לשחק" איתו קצת יותר (בטח כל מתולתלת תגיד לי בדיוק את ההיפך :).
    אין לי יותר מידי מוצרים משלימים לשיער בבית. יש את המסכה שעליה אני לא מוותרת וקונדישנר נוזלי ללא שטיפה. מה שכן שמתי לב בתקופה האחרונה שהשיער לא ממש מבריק ונורא בא לי לשנות משהו בשגרת הטיפוח שלו כדי לגרום לו להיראות יותר טוב. מצד שני הפחד שלי זה שהשיער באמת יראה "שומני" וכו'

    השבמחק
  24. טוב, אחרי ההמלצה המעולה שלך על השימר בריק של בובי בראון, אני אחפש גם את ה - foxy curls
    עוד לא מצאתי מוצר לשיער מתולתל שאני ממש אוהבת.

    השבמחק
  25. נתקלתי בתיגי בתחנה הרכזית החדשה בראשון אם זה עוזר...
    עדן,אפשר להתחלף איתך בשיער?

    השבמחק
  26. עדן בובה, זה לא הזמן להשוויץ בשער חלק טבעי (ובבלונד טבעי בטח) בין המתולתלות ;-))
    מותק, למרות שאני מאוד אוהבת את השיער שלי, אני חושבת שאם היה לי שיער כמו שלך הרבה כאב ראש היה נחסך ממני (והרבה פנים...) :-)

    אני מאמינה שאם זו הבעיה היחידה של השיער שלך (גרר) אז תשתמשי בספריי סרום לברק. ההמלצה שלי סופר סקיני סרום של פול מיטשל. הבסט של הבסט.

    השבמחק
  27. אורלי, אני איתך, גם אני לא מצאתי את המושלם. הקרם הזה מצויין אבל עם כל המאפיינים שלו אם זה מתאים לך לסוג השיער.
    אגב, מיטל המליצה השבוע בבלוג שלה Blau Montag על קרם לשיער מתולתל של MY WAY ורכשתי אותו מיד. בינתיים אני מתרשמת שהוא לא רע בכלל, עושה תלתלים יפים ומבריקים. אבל: כבד קצת, מפיל את השיער כך שמי שרוצה נפח לא תקבל אותו כאן, ומעט שומני אם שמים יותר מדי. לדעתי שווה בדיקה בהחלט. שונה מאוד מהקרם שכבתי עליו כאן.

    השבמחק
  28. אהבתי את האנטי פריז... אני אשמח למשהו כזה.


    לגבי הג'לי- אני חושבת שאני הצרכנית הגדולה שלהם.
    בעבר הביאו לי חבילה מלונדון של הטעמים בסגנון הארי פוטר. היום כל פעם שאני בסינמה סיטי אני קונה לי חבילה שאני בוחרת את הטעמים.

    השבמחק
  29. לטפל בפריז זה חשוב גם לחלקות וגם למתולתלות. יש משום מה מחשבה שרק מי שעושה פנים יש לה כאלה, אבל יש את זה להרבה וזה בשנייה מטופל.

    ופיצ'ה, מה זה בסגנון הארי פוטר ולמה אני לא קיבלתי גם :-(
    אוי ואבוי לי אם כל פעם שאהיה בסינמה סיטי אקנה כזה. לא סתם כתבתי שזה כמו לאכול גרעינים, אי אפשר להפסיק. ממכרררררר!

    השבמחק
  30. (מסמיקה בפינה :))
    איפה קונים את המוצרים של פול מיטשל?
    ומה זה גלייז שדיברתם עליו בתגובות למעלה?

    לימור: בהתחלה חשבתי על ההחלפה ברצינות, אבל אחרי כל המחמאות של דנרה נראה לי אשאר איתו :)))

    השבמחק
  31. בעולם האידיאלי היו גם מתאימים לנו מייקאפ שכזה :P
    לדעתי זה אפילו יותר מסובך משיער, עם זה שיש לי שיער מתולתל ודליל (כמובן בשונה מכל שאר בנות המשפחה שגם יש להן שיער מתולתל אבל אחר..)

    תגידי, מאיפה את משיגה את הפוקסי הזה? בטח לא בארץ, הא?
    ועוד שאלה, איך הוא אחרי שנת צהרים, לילה?

    בטח לא יפתיע אותך שלא משתמשת בסרום ולא ממש מבינה בשביל מה הוא..
    איך ה מיי ווי?
    מזל שלא הצלחת לעשות לי חשק למתוק עכשיו.. (מפוצצת מארוחת הצהרים חחח)

    השבמחק
  32. עדן, אם יש החלפות שיער אז בבקשה מכרז מסודר בשביל שיהיה פייר לכולן...LOL

    יש את המוצרים של פול מיטשל בכל מספרה שמכבדת את עצמה ובכל חנות רצינית למוצרי שיער. אבל... היייתי ממליצה לך לרכוש אותו באינטרנט או בארה"ב כי בארץ המחיר שלו מופרך לגמרי!

    גלייז זה סוג של ג'ל אבל דליל יותר/נוזלי ומגיע בתרסיס. הוא אמור במרבית המקרים להעניק ברק ולהוריד נפח. אבל הוא בדרך כלל גם מקשה מעט את השיער בגלל האופי שלו אז אפשר לערבב עם קרם שימנע את זה. יש מגוון סוגים של כל מיני חברות.

    השבמחק
  33. מיטלי, בעולם מושלם היו עוד כמה דברים לרשימה , מייק אפ זה אחד הראשונים בהחלט :-)

    אני קונה את רוב הדברים שלי בארה"ב או מזמינה באינטרנט. המחירים בארץ פשוט לא אמיתיים.

    אחרי השינה כל הקשה שלו נעלם אבל הנפח נשאר, עם זאת התלתלים נפתחים קצת. אבל יש לי שיער שונה מאוד משלך. שלי אמנם לא צפוף אבל גם לא דליל. משהו באמצע. גם יותר מתולתל משלך לדעתי.

    אם תשתמשי בסרום שיתאים לך את תהני ממנו ותרגישי בהבדל. זה לקצוות, לא לכל השיער, כן?

    בנוגע ל- MY WAY כתבתי פה בתגובות תקראי... מפתיע אותי שהוא טוב לך, איך הוא לא משטיח לך את השיער ומדגיש את הדלילות? הייתי חושבת שדווקא הקרם שכתבתי עליו פה של TIGI יתאים לך יותר והוא בדיוק ההפך מהשני. מוזר...

    מבטיחה לך שאם הסוכריות האלו היו עכשיו לידך לא היית מדלגת עליהן :-)

    השבמחק
  34. אולי השיער שלי בכל זאת יותר מתולתל מהנראה?
    בתמונה בפוסט האחרון שלי השיער "מותש" לגמרי ממש לא בתלתול הרגיל שלו.
    חשבתי שתהיה לי תמונה מהיום, אבל לא היתה הזדמנות להוציא מצלמה.. מילא..

    מאיפה את מזמינה? סטרוברי? עם EBAY לפעמים יש לי קטע. לא יודעת, פחות מרגישה שם בנוח איכשהו. בלגן כזה. וגם עובר לי בין הגרסא העברית לאנגלית ואני מצליחה לא למצוא את עצמי.

    קראתי את התגובה על המיי ויי :)
    הוא באמת כבד ולכן צריך לשים ממנו מעט. מבחינתי זה אומר שהוא פשוט חסכוני :)
    דווקא אצלי הוא מחזיק את השיער יפה ולא מפיל שום דבר.. ובעבר השתמשתי בו כשהיה לי שיער הרבה יותר ארוך.. אז לא יודעת. כנראה שפלא.
    וכמובן - שמחה שאת אוהבת אותו.

    השבמחק
  35. לא יודעת מיטל, תגידי את. בכל תמונה ששמת בבלוג שלך לא התרשמתי שהוא סופר מתולתל.

    מאיביי אני קונה ברור, צריך פשוט לדעת ממי בשביל לא להתאכזב ולא להתקשקש עם זה כי למי יש כוח. אם אני רואה משהו בסטרוברי ברור שאזמין, אני מאוד מרוצה מהם בסה"כ. היו חריגות אבל הכל פתיר ומהיר שם.

    לומר על ה- MY WAY שהוא חסכוני זה ב- understatement... בזמנו כתבתי לך שהוא לא יקר לדעתי בגלל הכמות למחיר. כשראיתי אותו בעיניים הייתי בהלם וחשבתי לעצמי שהוא ממש זול! זו כמות ענקית גם אם את שמה המון על השיער. פתרון מעולה למי שיש שיער מתולתל עמוס ונפוח.

    השבמחק
  36. אני חושבת שאני זאת שהורסת את השיער כך שהוא לא יראה מתולתל.. בגלל שהייתי מיואשת ממנו הלכתי המון עם שיער אסוף = הברשתי אותו בחלק העליון אז הוא נראה חלק כזה למעלה.
    ואין לי ממש תמונות טובות מלאחרונה.. או מהתקופה שהייתי שמה הרבה את המיי ויי ובינינו, אף אחת מאיתנו לא רוצה לראות תמונות שלי מהתקופה הזאת (שקלתי כמו שאחותי שקלה כשהיתה בחודש תשיעי..) :S
    יש לי תמונות טובות שמישהו צילם אותי בראש השנה. נקווה שהוא יזכר לשלוח לי אותן..

    אני הרבה זמן רוצה לנסות את סטרוברי אבל אני משערת שאני לא מספיק רוצה את המוצרים האלה..
    מה שאני בעיקר רוצה זה פריימר לעיניים (שעדיין לא נגמר לי) ומסקרה (שגם יש לי כרגע). אז לא דחוף ותמיד נדחה..

    הוא באמת חסכוני. וזה באמת לא יקר אם את חושבת על זה בצורה הזאת. אם את חושבת על ההוצאה פר בקבוק למה שאנחנו "רגילים" מהסופר פארם זה מרגיש יקר. אבל זה באמת מחזיק מאתיים שנה. ומהר מאוד לומדים לא לשים כמות גדולה..
    ואני לא יודעת, השיער שלי לא עמוס ולא נפוח וזה עובד עליו..

    השבמחק
  37. מחכה לתמונות מיטל. חבל להבריש תלתלים, זה אף פעם לא יכול להיגמר טוב...

    אני לא מאמינה שאף פעם לא הזמנת משם! אולי עדיף בעצם, כי זה כל כך מהיר וקל, שלא תתפתי להזמין בשוטף... מזכירה לך לא להזמין מעל 50 דולר בגלל המכס. ובכל מקרה לא חושבת שיש שם כרגע פריימר שהייתי ממליצה עליו לעיניים אגב.

    לדעתי צריך תמיד לחשוב על מחיר ביחס לכמות, לכן כתבתי שהקרם פה בפוסט של TIGI לא יהיה אטרקטיבי מהבחינה הזו כי הכמות מאוד קטנה והמחיר גבוה.

    השבמחק
  38. אנונימי16.10.2010, 19:18

    אהלן דנרה
    נראה כי יש כאן כמה מוצרים שאני צריכה לבדוק!
    TKS:)

    השבמחק
  39. יקירתי, מתולתלת כמוך בטח מבינה את הסרטים עם השיער.
    ואם יש לך המלצות נוספות כולנו כאן לשמוע :-)

    השבמחק
  40. אנונימי16.10.2010, 19:43

    דנרה
    המלצתי וצילמתי בפוסט שלי. צריכה קישור?

    המוצרים של aussie אין איתם טעות פשוט אין.
    המסיכה" 3 דקות קסם" עומדת בהבטחה. (שמורה לימים קשים)המוס קונדישינר מדהים מכיוון שהוא כמו מרכך שיער שמעצב את השיער ולא מקשה אותו.
    המוס של tresemme מעצב תלתלים מהממים ונוקשים.
    שמור לאירועים מיוחדים.

    השבמחק
  41. מה? איך פספסתי אורית???
    הולכת מיד לבדוק!
    במוס אגב אני לא משתמשת, לא מסוגלת לא יודעת ממש למה... אולי זה בגלל שזה עושה שיער קשה ואני אוהבת שיער זורם, תנועתי ורך.

    השבמחק
  42. כרגע אני מרוצה מהמי ווי אז אין לי סיבה אמיתית לנסות משהו אחר..

    הייתי בטוחה שיש בסטרוברי את 2FACED ואם לא את ה UDPP. עכשיו יש לי את ה F.Y.EYE שאני ממש מרוצה ממנו אבל הבנתי שאין אותו כבר..

    אם המשלוח לא עולה אפשר להזמין כמה חבילות עד 50$ ממש בסדר מבחינתי :) כמו דיל אקסטרים :)

    השבמחק
  43. אנונימי16.10.2010, 20:10

    תגידי לי
    עם תלתלים זה באמת משנה מה את אוהבת? אני בכלל מעדיפה חלק:) זה מה יש. ועם זה צריך להסתדר.
    בקשה לסור לבלוג שלי, מחכה לך שם תשובה.
    סוג של ספורט, זה מרזה:)
    (הסרתי למעלה בגלל טעות כתיב שהתפלקה לי,תיקנתי)

    השבמחק
  44. מיטל, נכון, אין את הפריימרים האלה שם והם שונים מהותית מהבנפיט האגדי שהפסיקו לייצר. גם אני השתמשתי בו בעבר. עם זאת, ממליצה לך בכל זאת לבדוק אחד מהם, הרבה יותר נוח.

    המשלוח לא עולה ולכן עדיף להזמין כל מוצר בבודד ליתר בטחון אם המחיר גבולי. אם לא אז תזמיני 3 מוצרים ואז תהיה לך עוד הנחה.

    השבמחק
  45. אורית, זה משנה כי אני אוהבת שיש לי את האופציה לגוון אחרת הייתי עושה החלקה קבועה. אין ספק שחלק יותר נוח ובלי התעסקויות מיותרות. חוסך המון זמן.

    הגבתי לך מיד בבלוג כמובן, מה שהיה חסר לי זה המלצות על כל מוצר. בכל מקרה הכי עניין אותי זה ה- aussie קונדישינר, מה זה בדיוק? קונדישינר רגיל או סוג של מסיכה?

    השבמחק
  46. אנונימי16.10.2010, 20:31

    דנרה
    זה מוס קונדישינר. סוג מאד מיוחד של מוס לשיער.
    משאיר את השיער רך ונעים כמו ששמים מרכך וגם מעצב את השיער כמו מוס. מאד אוהבת. מה עוד תרצי לדעת?

    השבמחק
  47. תודה אורית, התכוונתי לקונדישינר שנמצא בצד שמאל כי כפי שציינתי לא מתה על מוסים. זה שכתוב עליו 3 minute miracle.

    השבמחק
  48. אנונימי16.10.2010, 20:39

    אה
    זאת מסיכה לשיער. מעולההה. משתמשת בה כשאני חייבת שהשיער יראה מצויין, לא בשימוש יומיומי.

    השבמחק
  49. סבבה, תודה אורית, הבקבוק ענקי בשביל להיות מסכה לא? בגלל זה היה נראה לי כמו קונדישינר עמוק שזה גם מה שכתוב עליו.
    יבדק בהחלט העניין!

    השבמחק
  50. נעלבתי עדן...
    פול מיטשל יש בסופר פארם אבל עדיף לחכות למבצעים...

    השבמחק
  51. מה???
    ממתי יש פול מיטשל בסופר פארם לימור?
    אין מצב....

    השבמחק
  52. אנונימי16.10.2010, 21:10

    כן
    קונדישינר עמוק, סוג של מסיכה משקמת.
    250 מ"ל זאת הכמות, הריח לא להיט, לא מבושם, קשה לי לתאר... אבל מרגישים ניחוח של חומרים חזקים שהם לא בושם. יצאתי ברור?

    השבמחק
  53. ברור לגמרי אורית. אין לי בעיה אם אין ריח, אפילו עדיף... אין ספק שלפי הכמות זה אטרקטיבי ושווה בדיקה. תודה!

    השבמחק
  54. אני מסכימה שזה לכולן... הרי הפריזים האלה זה שיער שנשבר ועומד...
    לכולנו יש!

    את זוכרת מהארי פוטר את סוכריות ברטי בוטץ' בכל הטעמים?
    אז לפני בערך 6 שנים הביאו לי אותן מלונדון... והן באמת היו בכל הטעמים! (שעוות אוזניים, בוץ וכו'...)
    בהחלט הגרעינים שלי.
    אבל אני קונה את הקטן ומקציבה לעצמי כמה סוכריות לכל יום! (צריך אופי חזק חחח)

    השבמחק
  55. טוב זה נשמע סוף פיצ'ה!
    אולי צריך להתחיל להוציא בארץ קולקציות לג'לי בלי כמו של מאק...
    לקנות את הקטן זה עוד בסדר, איזה אומץ לקנות גודל אחר... הייתי נכנסת לסרט ומעלימה הכל ברגע...

    השבמחק
  56. ורדינה17.10.2010, 9:52

    בוקר טוב דאנרה,
    לצערי אין לי מה להוסיף בענייני שיער מתולתל או שיער בכלל, ולכן אני רק אתייחס לסוכריות ג'לי. אכן אין עליהן...
    שיהיה שבוע נפלא וצבעוני

    השבמחק
  57. שבוע מקסים ורדינה.
    אם כך, מזל ששמתי את הג'לי בלי :-)

    השבמחק
  58. אויייייייי בלבלתי את פול מיטשל עם ג'ון פרידה חחחחחחחחחח סורי :)

    השבמחק
  59. הי, לי יש שיער שכולם אוהבים אותו וספרים ? אין על מה לדבר.השיער שלי קצת גליואפשר לעצב אותו איך שרוצים וכל עיצוב מחזיק מעמד עד לחפיפה.
    פן,תלתלים,תסרוקת.בדר"כ אני עם תלתלים-חופפת שמה קרם לחות ומוס חזק של ולה שמקשה את השיער לא רואים רק מרגישים כשנוגעים.,בבוקר מרטיבה קצת את השיער שמה מוס מעצבת קצת עם הידיים וזה נשמר,התחלתי קצת לגוון אחרי שנות התמכרות למוס של ולה,עברתי לגלייז תפוחים ולפני מספר חודשים קבלתי מתנה מעצב שיער לתלתלים,רוכשים אותו בחו"ל שמוCATWALK והוא מעולה.
    התעייפתי קצת מתלתלים ובחודש האחרון אני עם פן ולמטה כמו בקבוקים פתוחים -זה ללכת לישון לקום בבוקר ולצאת. אין מה לסדר השיער שלי יפה ומסודר,זה אומנם מצריך ללכת לספר פעם בשבוע אךאחרי כ17 שנה זה נחמד אני מאמינה שעוד זמן קצר זה יהיה משולב למעלה קצת פן והשאר מתולתל,,,טוב התלהבתיאיזה תאור ארוך.

    השבמחק
  60. איזה כיף לך בק שככה בקלות השיער מתארגן עם תלתלים וברור שנחמד לגוון עם פן מדי פעם, זה ממכר! מבינה שגם את זורמת עם טרנד הגלייזים, אין מנוס, כנראה אצטרך לבחון בעצמי משהו משלל ההמלצות בתגובות כאן. בכל מקרה נראה לי מהתגובות פה ובכלל שמוס זה המוצר הכי פופולרי לעיצוב תלתלים, לא יודעת למה אני לא מתחברת אליו...
    המוצר שקיבלת CATWALK הוא גם של TIGI! אני מכירה אותו ממש טוב. אם כבר פיסול תלתלים אז הוא אקסטרה בזה, ממש קרם ג'ל סמיך. הבעיה שהייתה לי איתו שבדומה למוס הוא עושה קשה בשיער וזה בלתי נסבל מבחינתי...
    תהני מהפן, בטוחה שתחזרי לתלתלים במהרה :-)

    השבמחק
  61. אעעעעעעעאאא ג'לי בינס - עשית לי קרייבינג מטורף!

    השבמחק
  62. אני מסירה אחריות מההשלכות של הקרייבינג!
    גם ככה חירפתי את נפשי בצילומים הקשים האלו...:-)

    השבמחק
  63. ג'לי בלי הן לא רק הכי מוצלחות בארץ, אלא הכי מוצלחות בעולם לדעתי.

    השבמחק
  64. מילים כדורבנות הרמוני...:-)

    השבמחק
  65. זכרתי שהמלצת משהו על ג'ון פרידה, מזל שדיברתי עם אפרת בטלפון (ממש במקרה) והיא הזכירה לי שהמלצת על הסרם.
    ובכל זאת, בגלל שמה שהייתי צריכה זה מוס (והוא היה יותר בתקציב שלי) החלטתי לרכוש את Take Care.
    (אולי פעם הבאה גם הסרום?)
    בכל מקרה, ואו! עד היום השתמשתי בעיקר בקרם לחות לשיער (לאחרונה של MyWay שכידוע אני מאוד אוהבת) השתמשתי תקופה במוצר של לוריאל (למורת רוחי!) שהיה די חביב. אבל המוס הזה לוקח את כל מה שניסיתי עד היום!
    השיער נראה עם הרבה יותר נפח ובכלל הרבה יותר מתולתל!
    איזה כיף!!
    אז תודה על ההמלצה! (גם אם לא הספציפית.. לא הייתי מנסה אותם מבלי לשמוע מילה טובה על החברה..)

    השבמחק
  66. בכיף מותק ותודה על ההמלצה מיטלי,
    אני לא סובלת מוס ואין מצב שאני משתמשת באחד כזה.
    שתדעי שהתמכרתי ל- MyWay ואני משתמשת בו קבוע! הבעיה היחידה איתו שהוא כבד ונדבק. השמפו אחרי כמה חפיפות כאילו לא משפיע עליו... הזוי... אז אני חופפת פעם בשבועיים עכשיו בשמפו של LUSH מהפוסט "קיץ בניקוי עמוק" כי הוא היחיד שבאמת מנקה לי את הקרם הזה כמו שצריך מהשיער...

    השבמחק
  67. חחחח
    התחלפנו!
    לא אנטוש את הקרם של MyWay אבל יתכן ואבדוק מוצרים אחרים שלהם (הכוונה לא לחות)
    הוא באמת ממש כבד ובאמת מצריך ניקוי שמפו יסודי בשביל להסיר אותו. מצד שני, אחרי מקלחת לילה כשאני קמה בבוקר השיער מסודר וזה תענוג! :)

    השבמחק
  68. וכמובן אל תשכחי לעדכן אם יש עוד מוצרים מומלצים שלהם!
    לפי מה שראיתי זה המוצר היחידי שלהם שמיועד ספציפית לתלתלים. אולי יש מוצרים משלימים מעניינים.

    השבמחק
  69. היתה סידרה שלמה שהיה כתוב עליה Curly.
    לא זוכרת אפילו איזה מוצרים.
    אולי בפוסט איפורים הבא אזכיר אותו (כשרואים גם את השיער המתולתל והאפקט שהוא עושה לו).

    השבמחק
  70. מגניב. אני גם ממליצה בחום,
    אבל כדאי לשריין שמפו רציני בהתאם...LOL

    השבמחק
  71. השמפו הזה נראה רציני ביותר ומעבר לזה
    יופי של כתבה, חזק ואמץ (:
    בתודה,
    שרון


    הסרת שיער בלייזר

    השבמחק
  72. תודה שרון :-)
    מבינה שהכוונה לשמפו של LUSH, בהחלט שמפו רציני במיוחד!

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails