8 באוקטובר 2010

סולידיות נשית מטופחת


כל מי שמקפידה לטפח את ציפורנייה ומורחת לק באופן קבוע ודואגת כל הזמן לגוון בצבעים יודעת שבגדול יש שלוש תגובות שהיא יכולה לקבל:
  • מחמאות והתלהבות (לפעמים היסטרית ממש) של כל מי שקולט אפילו בחצי עין את הלק.
  • זעזוע עמוק ומבטי רחמים על הילדות הקשה שבטח הייתה לך (בהחלט יכול להיות שאותו לק יקבל את התגובה הזו במקביל לתגובה הקודמת פשוט מפרסונות שונות...).
  • התעלמות. הדבר הכי מבאס. ברור לך שבחירת הלק הייתה משעממת ביותר כך שאם יש נדודי שינה אפשר פשוט לבהות בלק הזה והוא ירדים אותך בשנייה. 
ועדיין לפעמים יש אירועים שמחייבים מריחת לק שלא יגרור תגובות יתר. כשההופעה שלנו דורשת מראה מאופק נקי ומסודר כמו ענייני עבודה, פגישה מיוחדת, מפגש עם דמויות מסוימות ולפעמים גם אירועי משפחה מורחבים בהם לא תמיד נרצה לצאת החריגות עם הלק הכחול שעוד שנים קדימה ידברו עליו כסימן הזיהוי שלנו... אז יש את אלו שבנסיבות האלה בוחרות בלק שקוף, ליתר בטחון... למה בדיוק? הרי לק שקוף חושף את הצהבהבות ואי הסימטריה של הציפורן שלנו שבטוח ידעה ימים טובים יותר (לא בטוח מתי זה היה...). חלק יבחרו בלק בהיר, שלפעמים הוא כמו הורוד השימרי הבהיר של איזה דודה רומניה או אטום וטיפקסי מזעזע, ויש את אלו שילכו על פרנץ' שבהגדרה עדינה - די מוצה לטעמי...

האמת שיש לי לא מעט אירועים כאלה וזה תמיד מבאס לשים לק משמים יחסית. הרבה זמן חיפשתי לק רגוע, עדין ונשי אבל כזה שלא יגרום לי להירדם ממנו. לפני כמה חודשים גיליתי אותו ומאז אין ספק שאני הרבה פחות מתבאסת. מדובר על לק של ORLY בשם Petit Four. הוא לא קלאסי טבעי והגוון שלו סגלגל מעושן עם תת גוון אפרפר כחלחל. בשביל אחת כמוני שהמחשבה על ציפורניים בלוק "ערום" לא בא לה טוב, מצאתי בגוון הזה פתרון חי שמחמיא מאוד, גוון שיתאים כמעט לכל צבע עור. מעניק מראה נשי, מעודן ונקי.

Petit Four: סולידי ועדיין נשי

הלק הינו קרמי מבריק הגימור האהוב עלי ביותר, חלק ונוח למריחה. לא מזכיר בכלום את הלקים החלקים מאט שבסוף נראים כמו טיפקס על הציפורן. העמידות של הלק ללא הטופ מרשימה, לא מש ממקומו, שמר על הברק ולא שינה גוון במשך 3 ימים ורק ביום הרביעי קצת נשחק בקצה, לא משהו ששמים אליו לב בכלל. אבל למרות שלא באמת צריך להוסיף טופ מבריק, הוספתי בפעמים הבאות מההרגל... ומשהו על הלקים של ORLY. הם מגיעים בגודל של 18 מ"ל שהוא גדול משמעותית מלקים של חברות מקצועיות אחרות שהם בממוצע 10-15 מ"ל. אין ספק שזו תמורה איכותית למחיר.

בנוסף ללק הזה השתמשתי בכמה הזדמנויות בשלושה מוצרים נוספים של ORLY שבחנתי גם על לקים אחרים, שמתאימים כמובן לציפורניים טבעיות (יש להם סדרות מקבילות לציפורניים מלאכותיות).

מסיר לק שלא מייבש או מותיר תחושה שמנונית

הראשון הוא מסיר הלק Nail Lacquer Remover - Extra Strength. יש לי מגוון מסירי לק והוא אחד המוצלחים לדעתי, כבר הרבה שנים אני איתו. ניסיתי בעבר את המסיר ללא האציטון אבל הוא לא הצליח לעשות את העבודה כמו שצריך לטעמי. מסיר הלק הזה נוח לי ואני מרוצה ממנו, מסיר את הלק במהירות וללא התעסקויות מיותרות. לאחר ההסרה הוא לא מייבש לי את הציפורניים והעור וגם לא מותיר תחושה שמנונית. מה שכן, אין ספק שבשביל הכמות הקטנה שלו המחיר לא זול.

מסיר לק במיכל: גימיק פרקטי
מימין למעלה: ספוגית משומשת

השני הוא מסיר הלק Slip It Off - Gentle Remover שהוא סוג של גימיק אבל בהחלט גימיק פרקטי. מגיע במיכל עגול עם ספוגית בפנים. הרעיון הוא לדחוף את האצבע לחור שבתוך הספוגית ובתנועות סיבוביות הלק יוסר. המציאות היא שזה בהחלט עובד עם לקים עדינים ובעיקר עם כאלו במרקם קרמי, עם זאת לעיתים בגבולות הציפורניים עם העור זה לא מסיר עד הסוף ולכן אין מנוס מלהשתמש במקביל גם בצמר גפן ספוג במסיר לק להסרה מלאה. עם לקים שימריים ובטח גליטריים אפשר בהחלט לדלג על הגימיק הזה ישירות למסיר לק קלאסי כמו זה שכאן למעלה. מלבד נוחות ואסתטיות, הוא פתרון מוצלח במקרה של נסיעות ולא רוצים לקחת נוזל בתיק, אם כי לא הייתי משאירה אותו שם יותר מדי ולוקחת ריזיקה שידלוף ממנו משהו... היתרון הגדול של הגימיק הזה זה במידה וציפורן אחת נהרסה לנו באמצע מריחת הלק או יותר גרוע - כשסיימנו למרוח את הלק (ולכולנו זה קורה מדי פעם), אפשר להסיר את הלק רק מהציפורן הזו ולמרוח מחדש בלי להרוס את שאר הציפורניים. ברמת העיקרון כתוב על המוצר שכשבהוא מתייבש אפשר להחיות אותו ע"י הוספת מסיר לק. המציאות מראה שהספוג מתלכלך וכמעט מתפורר עוד לפני שהתייבש לגמרי כך שאין מנוס מלקנות מיכל חדש. אגב, זו לא המצאה ייחודית ל- ORLY, יש למגוון חברת פתרון דומה.

מייבש לק בתרסיס: אפשר לדלג למוצר הבא...

המוצר השלישי Spritz Dry הוא רק גימיק לטעמי בלי פרקטיות. מדובר על תרסיס שקוף שנועד לייבש את הלק. אפשר להשפריץ על כל שכבה ואפשר בסיום המריחה. לתרסיס המייבש הזה יש ריח טוב שעוזר בניטרול יחסי של הריח של הלק תוך כדי המריחה, הוא אולי תורם לתהליך הייבוש אבל בצורה ממש זניחה, בטח לא בצורה כזו ששווה קנייה שלו או שיהיה שווה לנו לזנוח את מייבש הלק הקלאסי. בנוסף, המייבש הזה לא חי טוב עם כל פורמולה של לק (אורלי וגם מותגים אחרים) ונתקלתי במגוון תופעות איתו. יש לקים שהוא השאיר עליהם כתמים, כאלה שהוא שינה את הפיגמנט שלהם או הרס את הגימור שלהם כך שהקריז במצב כזה לא ניתן לתיאור. קיצור - Big No No!

בכל פעם שאני מחליפה לק אני משקיעה גם בכל המסביב, חשוב לי להשתמש במוצרים פרקטים שיחסכו לי בזמן הרבה יותר מאשר בגימיקים, שהרי לכל גימיק יש בסוף גם גבול...

ID
ORLY
ייצור: ארה"ב
Petit Four
גודל: 18 מ"ל
מחיר: 25 ש"ח
Nail Lacquer Remover
Extra Strength
גודל: 120 מ"ל
מחיר: 20 ש"ח
Slip It Off
Gentle Remover
גודל: 100 מ"ל
מחיר: 30 ש"ח
Spritz Dry
גודל: 120 מ"ל
מחיר: 10 דולר


74 תגובות:

  1. אנונימי8.10.2010, 16:58

    היי, קודם כל חייבת להגיד שאני ממש שמחה שמצאתי את הבלוג שלך! בינתיים קראתי כמה פוסטים, העצות וההמלצות שלך עזרו לי מאוד, הוספתי למועדפים :)
    ועכשיו יש לי שאלה אלייך, כבר הרבה זמן שאני מחפשת עיפרון לקו התחתון הפנימי של העין שיהיה עמיד. ניסיתי כמה עפרונות שנאמר לי שהם עמידים אבל משום מה לא עליי... הם יורדים נורא מהר. יש לך איזו המלצה בשבילי?

    השבמחק
  2. תודה אנונימית :-)
    אני מניחה שאת מתכוונת בעיקר לעפרון שחור. אני חושבת שזה מאוד אינדיבידואלי עניין העמידות. אני אוהבת את השחור של לנקום ויכולה להמליץ לך גם על השחור של סטילה (שאותו אין בארץ). העניין הוא ששניהם כמו מרבית העפרונות סמאדג'ים - עשויים להימרח כי הם מלאי פיגמנט. לכן כדאי לשים עם מכחול דק קצת צללית שחורה על/מתחת לקו הריסים והיא תעזור לעמידות. תנסי את זה גם על העפרונות שכבר יש לך.
    במידה ואין לך רגישויות מיוחדות בעיניים את יכולה להשתמש בפלואידליין של מאק שהוא אייליינר בצנצנת (כתבתי עליו בפוסט הקודם) ועם מכחול מתאים להניח בעדינות על מעקה העין (התיחום הפנימי).

    השבמחק
  3. פוסט בהחלט נחוץ לכל מי שאוהבת את אורלי. מסכימה לגבי המייבש - קניתי, ניסיתי פעם אחת. אחרי לילה שהלק לא התייבש הוא נשאר איפשהו בארון...
    מתי נראה את ציפורנייך בפוסטים עם הלקים? :)

    השבמחק
  4. תשמעי מרינה, אורלי בהחלט הפתיעו אותי בשנה האחרונה מבחינת הלקים לפחות. מאוד מרוצה.
    בנוגע לציפורניים - אני לא ממש אוהבת בבלוג שמופיעים כל מיני חלקי גוף, אבל בפייסבוק שלי התחלתי לבנות "ספריית" תמונות לקים שתהיה המחשה, מוזמנת כמובן להציץ שם :-)

    השבמחק
  5. אנונימי8.10.2010, 18:16

    תודה רבה! אני אנסה את העניין עם הצללית :) ואני גם מתכוונת לקנות את האייליינר שדיברת עליו אז יופי שאפשר להשתמש גם בו :)

    השבמחק
  6. בשמחה ובהצלחה עם הצללית.
    תתחדשי מראש על הפלואידליין :-)

    השבמחק
  7. אני מאוד אוהבת את הלקים של אורלי, את בטח כבר יודעת את זה, וחושבת שהם ברמת איכות גבוהה מאוד (יותר איכותיים מהלקים של אסי בעיני, כמובן שיותר איכותיים מצ'יינה גלייז וקולור קלאב. רק OPI וניובר עומדים איתם בתחרות ממשית מבחינת איכות). לגבי המוצרים האחרים שלהם פחות התלהבתי. מסיר הלק בקופסא פשוט גאוני בעיני, אבל כל הבסיסים, הטופים, המייבשים, שמני הקיוטיקלס וכיו"ב היו בינוניים ומטה. גם בתחום מסירי הלק ישנם מוצרים טובים יותר בעיניי.
    את Petit Four יש גם לי ואני מאוד מחבבת אותו, אם כי בקושי לובשת אותו. מסכימה איתך שהוא צבע "עבודה" טוב, בכך שהוא סולידי מצד אחד, ומצד שני לא ממש בנאלי.

    השבמחק
  8. מסכימה איתך, בהחלט איכותיים מאוד וכבר ספרתי לך פעם "שגיליתי" אותם מחדש פתאום. נראה לי שהשיווק בפארמים לא עשה לי טוב מבחינת ההתייחסות למותג.
    בנוגע למותגים האחרים, אני חייבת לומר שאין על אסי מבחינתי למרות הפורמולה שלא כולם חיים איתה בשלום. אסי זה המותג מס' 1 שלי.
    לא ניסיתי מוצרים אחרים של אורלי חוץ מאלו שמופיעים כאן ואחרי מה שכתבת גם לא אנסה...
    הלק הזה הוא היחיד שאני מצליחה לסבול במצבים כאלה, להפתעתי אפילו מקבלת מחמאות עליו מדי פעם.

    השבמחק
  9. מבחינתי אסי הוא מותג לא הכי איכותי הן מבחינת הפורמולות והן מבחינת הצבעים. בשנה האחרונה הופתעתי לטובה מהם בגלל המון צבעים שאהבתי, אבל המותג הזה בהחלט רחוק מלהיות מס' 1 אצלי (אם כי אם הם ימשיכו עם צבעים מצוינים כמו שהיו להם השנה, הם יזכו להרבה יותר כבוד ממני).
    מה שכן, אסי כנראה עשו עבודה טובה מאוד בתחום המיתוג, כי אני מכירה המון אנשים שנשבעים במותג הזה ושומרים לו אמונים (בארץ אנשים ממש סוגדים לאסי).

    השבמחק
  10. תשמעי, אהדה למותג זה לא רק איכות זה הרבה מסביב. לא מסכימה איתך שהוא לא איכותי ושאין מגוון. מאוד איכותי, אם כי יש כמה גוונים שהפורמולה בהם זוועה וגם כתבתי על זה בפוסט הקטקטים איך זה ביאס אותי כי יש לי כל כך הרבה ציפיות מהם. אני לא "עיוורת" מותג.
    והאמת שהקולקציות האחרונות שלהם ממש איכזבו אותי ואני מקווה שהמגמה הזו לא תמשך. מזכירים לי בזמן האחרון את מאק שמוציאים כל הזמן קולקציות ממחוזרות. מצד שני, את חושבת שכבר קל לרגש ולהפתיע משתמשות כמונו? לא בטוחה בכלל...

    השבמחק
  11. מעולה=]
    חשוב הקטע של האצטון- במיוחד לכאלה שמחליפות לקים בתדירות גבוהה.

    השבמחק
  12. צודקת פיצ'ה, לגמרי חשוב! המסירים הנטולים גורמים לי יותר מדי להתעסקות, כמה זמן לוקח להסיר לק...

    השבמחק
  13. היי דנרה רק היום גיליתי את הפוסט הזה,הכיצד?
    בנוגע לאצטון,צריך לשים לב לפעמים הוא נמכר בסופר פארם בעשרה שקלים...
    דרך אגב,אני משתמשת בCUTEX והוא גם טוב...מכירה?
    אני גם מאוד אוהבת את הלקים של אורלי,הבעיה שלפעמים אין הרבה מבחר...

    השבמחק
  14. חמודה :-) גילית אותו היום כי עוד לא הספקתי לפרסם אותו בכל המקומות, אבל זה בסדר, עוד לא עברו 24 שעות מהרגע שעלה :)
    מסכימה איתך שתמיד יש מבצעים וחשוב לעקוב, אבל ברור שנחכה לרגע האחרון ואז אין זמן לחכות למבצע... חוץ מזה זה עניין התמחור הראשוני. מאוד יקר לדעתי. אגב, גם בעשרה שקלים יש לו תחרות לא קטנה בפארמים. מכירה כמובן את הקיוטקס עם האציטון, בהחלט עושה את העבודה.
    מבחר הלקים אכן משתנה מסניף לסניף, זה ממש מעצבן בסניף אחד לראות כמה בודדים ישנים ובסניף אחר כמות ענקית עם כל החדשים... זה עוד קטע שלא ברור לי למה לא דואגים לאספקה שוטפת. למשל מיכל הספוג הזה, בסניף ליד הבית שלי חסר המון זמן אבל יש אותו בסניפים אחרים.. מוזר...

    השבמחק
  15. חחחחחחח לא שמתי לב לתאריך,הוא התפרסם רק אתמול אז לא איחרתי בהרבה :)
    זה יקר לבקבוק כזה קטן,זה נכון.
    אני קונה את הקיוטקס ללא האצטון ,לא זוכרת את צבע הבקבוק.
    בקניון הזהב לדוגמא מבחר האורלי די עלוב...
    אולי צריך להתלונן?

    השבמחק
  16. תשמעי, למי להתלונן? לפארמים? ליבואן? כולם מבינים את המצב ולא משנים אותו. לא ברור למה. עצם העובדה שהיבואן מחליט לא להביא קולקציות מסוימות לארץ מעיד שיש איזו בעיה. אני מאמינה שאורלי נמכר הרבה הרבה פחות בפארמים משיק, לייף, ג'ייד, קרליין ושות'. כשלק כזה עולה עשרה ש"ח ומטה הרוב יבחרו בו, לא כולן כמונו ולא לכולן יש עשרות/מאות לקים בבית...

    השבמחק
  17. ורדינה9.10.2010, 12:55

    היי דנרה,
    כמו תמיד, גם הפעם הצלחת להפתיע אותי עם משהו שאני לא מכירה. מסיר הלק במיכל מצא חן בעיני ואפקוד את הסופר פארם הקרוב לביתי לרכוש אותו בקרוב.
    מה שכן, מעניין איך איראה אם אנסה להכניס אליו את הבוהן של הרגל, במקרה שלא אצליח למרוח עליה את הלק כמו שצריך ולא ארצה להשתמש במסיר הלק הקונבנציונאלי.. ;-)

    השבמחק
  18. תודה ורדינה :-)
    חחחחחחח קרעת אותי עכשיו!!!!!!!!!!!
    בחיים לא הייתי חושבת על הרגליים, אבל אם את מנסה את זה אני דורשת תמונה!!!

    השבמחק
  19. מעניין מה הבעיה שלהם...אני אוהבת גם את ג'ייד אבל הפורמולה של אורלי והשאר יותר טובה והצבעים ייחודיים.
    דווקא מאות לקים אין לי אולי 15 :)חחחחחחח
    מזל שאנחנו מזמינות ממקורות אחרים.

    השבמחק
  20. טוב, תשמעי, זה שונה מאחת לשניה, אבל לך בוודאות יש למשל אסי באוסף כשהרוב בארץ לא יודעות מה זה בכלל... מכירות רק מה שבפארמים.
    אין ספק שהאפשרות להזמין מחול פותחת לנו אפשרויות נוספות לחורר את הכיס... :-)

    השבמחק
  21. את אומרת בוודאות כי את יודעת שבגללך קניתי את CUTE AS A BUTTON ! חחחחחחחחחחחחחח
    אני דווקא אוהבת את אסי גם את OPI רק המברשת הענקית קצת מעצבנת אבל היתרון שלהם הוא שהם מתייבשים נורא מהר.
    מזל שיש איביי!

    השבמחק
  22. רק אותו? נעלבתי... מה עם הקליפורניה קורל?....LOL
    טוב, טוב, לוקחת את האשמה עלי....;-)
    מסכימה על המברשת של OPI, הגודל מופרך וזה פשוט לא נוח, אבל הלקים מהממים!

    השבמחק
  23. אה נכוןןןןןןןןןןןןןןןןן שכחתי אותו!מהמם גם.
    מזלך שלקחת את האשמה עלייך :)
    יש לי רק OPI אחד,אני מתביישת לי בצד...

    השבמחק
  24. תנסי לא לקחת ברצינות את הדברים שאני ממליצה עליהם שלא אצטרך לקחת שוב את האשמה עלי...:-)))

    השבמחק
  25. טוב,מעכשיו אני לא מתייחסת אלייך :)
    אם אראה המלצה על לק ויאהב את הצבע שלו אני יתעלם ואמשיך הלאה כאילו לא ראיתי אותו.

    השבמחק
  26. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח :)
    אני לא יודעת אם אני חזקה מספיק

    השבמחק
  27. תשמעי, תנסי אבל כשאין ברירה, אין ברירה...:-)

    השבמחק
  28. חחחחחחחחחחחחחחחח אני מבקשת ממך לא להמליץ יותר על לקים בגוונים אדומים וורודים.

    השבמחק
  29. וואו.. זה יהיה קשה, במיוחד כשבזמן הקרוב אני הולכת להמליץ על גוון הורס שהוא מאסט!!!
    אבל הבטחת שתנסי להדחיק, אז פשוט תתעלמי מההמלצה, או שתתחילי את ההדחקה אחריו...;-)

    השבמחק
  30. לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא!
    טוב אני ארשום אותו ברשימה שלי ואמשיך הלאה...יש לי רשימת לקים להזמין מתישהו

    השבמחק
  31. את קורעת אותי מצחוק! כיף לקרוא את הפוסטים שלך :)))
    אהבתי את הלק הסולידי של ORLY!

    השבמחק
  32. תודה חמודה :-)
    איזה כיף לשמוע!

    השבמחק
  33. לא אמרתי שאסי זה מותג לא איכותי. אמרתי "לא הכי איכותי". אני לא חושבת שהפורמולה של אסי עומדת בשורה אחת עם זו של OPI וניובר ואפילו אורלי, ואני לא מדברת על מעידות פורמולה של לק זה או אחר (כאלה יש לכל החברות), אלא באופן כללי.
    מבחינה צבעונית, מעבר לכמה יציאות שמאוד אהבתי בשנה החולפת, אסי הוא מותג שמרן יחסית, שנותן עדיפות לקו הסולידי ומגלה הרבה פחות תעוזה ממותגים אחרים. עם זאת, יכול להיות שעניין זה במגמת שינוי (לאור השנה האחרונה), ואם יתברר שזה אכן נכון, הרי שאני מברכת על כך, ובשמחה נותנת לאסי עוד כמה נקודות זכות.
    מהקולקצית הסתיו האחרונה של אסי גם אני לא התלהבתי בכלל.

    השבמחק
  34. פוסט כיפי ואינפורמטיבי כרגיל :)
    יש לי כמה שאלות אם אפשר:
    באיזה בייס ובאיזה טופ את משתמשת?
    את הלק שמדובר עליו כאן, קנית בארץ?
    בדקתי את אורלי בערך ב3 סניפי סופר פארם,
    ובכל אחד היה משהו כמו 10 גוונים,
    שדי חזרו על עצמם בין הסניפים =/.

    השבמחק
  35. תמיד כיף לקבל מחמאה על צבע הלק. אבל, הדבר המעצבן ביותר שקורה בדרך כלל - וזה קשור לחלק מהתגובות על המיתוג שהיו לפניי - כשאומרים "יו, איזה צבע מהמם, מה זה, של שיק?" את צודקת שאין הרבה נשים שמכירות מותגים של לקים שלא נמכרים בפארמים.

    לגבי ORLY - אני מתה על הלקים שלהם גם מבחינת האיכות וגם מבחינת הגוונים, למרות שבשנה האחרונה אני די התאכזבתי מהמבחר. במיוחד בגלל העובדה שהחליטו לא להביא את 2 הקולקציות של קיץ לארץ (לדעתי זה בגלל משרד הבריאות אבל who knows).
    אני גם לא מבינה את האסטרטגיה של היבואן שלהם, שלדעתי לא מתייחס למותג הזה כראוי ולא ממתג אותו כמו שצריך.

    את Petit Four יש לי גם. אוהבת אותו מאוד, אבל בזמן האחרון משתמשת בו פחות כי אוהבת יותר צבעים דרמטיים ובוהקים (לעבודה אני יכולה לבוא עם ירוק אם מתחשק לי ככה שאין בעיה).

    את Spritz Dry ניסיתי כמה פעמים והוא מעצבן ממש. הלק לא יצא לי גלוסי והיבוש גם היה ארוך. אין על טופ מייבש רגיל!

    הצינצנת נראית לי קצת מוזרה :) אני נשארת עם המסיר שלי שהוא גם של אורלי אבל הגרסה ללא אצטון. אני מרוצה ממנו ביותר!

    השבמחק
  36. תראי וניטי, לא יודעת... בעניין האיכות כנראה לא נסכים.
    מבחינת הצבעוניות אני מסכימה איתך, אם כי בדרך כלל אני מאוד נהנית מהקולקציות וכשיוצא גוון חדש מיוחד הוא מאוד מאוד ייחודי, לדוגמה ה- Pretty Edgy שיצא לאחרונה.
    מקווה גם לראות שינויים בקרוב והתלהבות חדשה.
    אני עדיין חושבת שקשה מאוד לרגש כבר ובזה אני מתכוונת לכל החברות... אני חושבת שרק ליפמן מאוד הפתיעה אותי לטובה לאחרונה ועוד בקטגוריה שאני הכי לא מחוברת אליה עם כל הנצנצים הענקיים האלה.

    השבמחק
  37. תודה ליפגלוסית :-)
    אני ברוב המקרים משתמשת בבסיס Essie ridge filling basecoat והטופ Essie good to go. מדי פעם אני משתמשת ב- Essie 3-way glaze לבסיס וטופ יחד ומדי פעם בסשה בסיס וסשה טופ.
    את הלק הזה קניתי בפארם בארץ וממש במקרה בחרתי אותו כי אני לא נוטה לקנות גוונים כאלה. כפי שאת יכולה לקרוא בתגובות גם לימור דיברה על בעייה של מגוון בסניפים, זה ממש משתנה מסניף לסניף. אפילו גוונים חדשים אי אפשר למצוא קבוע במלא בכל הסניפים, לפעמים צריך לחכות. לא ברורה מדיניות היבואן והפארמים בעניין הזה...

    השבמחק
  38. עדן, זה באמת המצב, הרוב לא מכירות מותגי לקים, אפשר לחשוב שאנחנו מייצגות אבל אנחנו ממש לא. יש דיילת בסופר פארם ליד הבית שלי שכל פעם שהיא רואה אותי היא אומרת לי "איזה לק מהמם יש לך יו... איזה מספר זה?..." ואני כרגיל לא מבינה מספר של מה כי אני מכירה רק שמות, אבל מיד היא עונה לעצמה "לא, זה בטח אסי, נכון?..." ומחייכת. למדה...
    הקטע עם הקולקציות לא ברור ואכן ליבואן הזה יש פספוס אדיר במיתוג. למה שמישהי שלא מכירה תקנה ב- 25 ש"ח לק כשהיא יכולה לקנות שניים לפחות במחיר הזה?... גם לא מביא את מגוון המוצרים החרים, גם המייבש הגרוע הזה נרכש בחו"ל ולא בארץ...
    כיף לך כשאת יכולה לבוא לעבודה עם צבעים ועוד ירוקים. כשהייתה אצלנו חופשה מרוכזת קפצתי איזה יום לעבודה כי צץ משהו דחוף, מתברר שגם כמה מנהלים אחרים הגיעו בגלל אותו עניין ואני הייתי עם לק צהוב... הם הסתכלו עלי כאילו אני חייזר, אל תשאלי... לפחות ברחוב היו כמה בנות שהתעלפו עלי ואמרו שהלק הורס...
    המייבש אכן גרוע ואין כמו טופ מייבש קלאסי. המיכל אכן היה מוזר גם לי בהתחלה, אבל הייתי חייבת לנסות. יש לו כמה יתרונות מובהקים על מסיר לק רגיל שכתבתי אותם. אבל מסכימה שאם צריך לבחור אחד אז כדאי להשתמש באחד מהסוג הרגיל. עוד לא מצאתי לו תחליף.

    השבמחק
  39. תודה על התשובות :))
    אני חדשה בעניין הטופים וכד'... האם המוצרים האלה (למשל סשה הבנתי שהרבה אוהבות) מאריכים עבורך את הזמן שהלק מחזיק?
    כן, חבל שזה ככה. מקווה מתישהו למצוא סניף שכן יש בו יותר מבחר. עוד לא התייאשתי P:

    השבמחק
  40. ליפגלוסית, בסוף אין לי ספק שתמצאי סניף עם מבחר שבו תמצאי את הגוונים שאת רוצה :-)
    עמידות זה דבר מאוד אינדיבידואלי, אבל אין ספק שלא משנה מה העמידות האישית, יחד עם בסיס וטופ איכותי הלק יהיה עמיד עוד יותר. בנוסף, הלק נמרח טוב ונוח יותר על בסיס איכותי והגימור שלו מודגש יותר עם טופ מוצלח.
    בנוגע לאיזה בסיס וטופ עדיף זה גם מאוד אישי. יש כאלו שישבעו לך ב- CND, יש כאלו ב- OPI ויש כאלו ב- POSHE. כל אחד מהם עובד אחרת על כל אחת. אין ספק שאם לא מכירים כדאי להתחיל לנסות מאלה הפופולרים המומלצים. בכל מקרה לדעתי כולם טובים ואני מסתדרת עם כולם, בסה"כ גם הכל די עמיד עלי, אני מחליפה לק פעם בשבוע בדרך כלל והוא נראה טוב עד רגע ההסרה.

    השבמחק
  41. מצחיק הקטע עם השמות, כי אני לדוגמא לא מבינה כלום במספרים של שיק/ג'יד וכו' :) , פשוט אין לי בבית את החברות האלה.

    קניתי את ה"שפריץ דריי" ברשת אפריל, עלה לי בסביבות 30 ש"ח. ועוד הדיילת אמרה לי שהיא ניסתה והוא גרוע וסתם חבל, אבל קניתי בכל זאת כי כמו שאמרת הייתי חייבת לנסות. לפעמים הדיילות יודעות מה הן אומרות :))

    מי עובד שם אצל היבואן של אורלי, שאפילו אחת כמוני שאין לה קשר לשיווק או אסטרטגיה שיווקית מבינה שמשהו לא תקין שם?? אתמול בפעם הראשונה ראיתי דיספליי קטן של קולקציית פלסטיקס בסניף של אפריל, שזו התקדמות יחסית. אבל העמידו אותו באמצע המדף שם ושמו מלא לקים שונים מסביב. אז גם בפארמים לא ממש תורמים לעניין של מיתוג.

    אני לא שמה לקים ירוקים או כחולים (זה היה ניסיון להגזים:). אבל העובדה שאני יכולה - משמחת אותי מאוד!

    השבמחק
  42. וואלה עדן, חידשת לי, לא ידעתי שיש אותו בארץ. יש שם עוד מוצרים של אורלי? (למרות שוניטי קטלה אותם לגמרי אז לא חושבת שכדאי לקנות).
    גם אני בטוח לא הייתי מקשיבה למה שהדיילת אומרת לי... אבדוק לבד ואחליט...LOL
    רוב השילוט באזור הלקים הם של המותגים העממיים שכמעט תמיד יש עליהם מבצע כלשהו, אז באמת מפתיע שראית משהו של אורלי. לא מתפלאת שבמקום לשים את הלקים מהקולקציה שמו לקים אחרים.. בדיחה ממש...
    אצלנו בעבודה זה לא מקובל לשים לקים מוזרים אז מזל שיש חופשות... גם כתבתי פוסט שנקרא "צבעוניות קייצית לשעות הפנאי" על העניין הזה...

    השבמחק
  43. חחח תודה D: (אחח ההתמכרות)
    טוב, החכמתי. תודה על ההסבר :)
    יש פושה ויש סשה ויט, נכון? אני נוטה להתבלבל מהשם הדומה. נראה לי שאני אנסה אחד מאלה. CND לא זכור לי שקראתי עליו. מצד שני אני בכלל לא "בעניינים" ;).
    מה?? פעם בשבוע? איזה כיף לך!
    עליי במקרה הטוב מחזיק שלושה ימים ואחר כך מתחילים להיות חורים ואז זה כבר לא מוצא חן בעיניי.
    אם זה לק לא משהו יכול להיות כבר ביום השני |:
    בגלל זה אני צריכה טופ טוב. אולי אפילו משהו שיכול לתפקד גם כבסיס וגם כטופ.

    השבמחק
  44. צודקת, השם מבלבל, אבל בסוף תזכרי :-)
    CND היא אחת החברות המוערכות בתחום ויש להם מוצרים מצויינים.
    מזל שהכל די עמיד עלי, אין לי זמן לזה במהלך השבוע אני קמה בשש וחוזרת הביתה לא לפני שמונה תשע (ואם יש אירוע אז ממש מאוחר בלילה). זה מעייף והדבר האחרון שבא לי זה להתעסק בהחלפת לק. לקים שאני מגלה שאחרי שלשה ימים מתחילים לגלות סימני מצוקה נדיר שימרחו שוב.
    אין ספק שאת חייבת להשתמש בבסיס וטופ, זה ישדרג לך דרמטית את הכיף שבהתעסקות עם לקים.

    השבמחק
  45. את הספריי קניתי מזמן, יותר מחצי שנה בסניף אפריל בקניון איילון. מאז אני חושבת שראיתי גם באפריל בסנטר. אני מאוד אהבתי את המייבש של אורלי עד שהם החליפו בקבוק ואז הפסקתי לקנות. מחזק שלהם ניסיתי פעם אחת ואין בו שום דבר מיוחד. ככה שמוצר משלים הטוב ביותר של אורלי מבחינתי - מסיר לק.

    מבחינת מבחר הלקים הצבעוניים של אורלי - מי שגרה במרכז - זה סופר פארם בדיזנגוף סנטר (יש להם 2 מדפים מלאים)

    השבמחק
  46. טוב, אלך לבדוק באפריל מה בדיוק יש שם מהסקרנות....
    מסכימה על המגוון המרשים בסנטר ומוסיפה את הסניף בקרליבך :-)

    השבמחק
  47. רשמתי לעצמי לברר גם על CND.
    באמת יש לך מזל! :) וסתם מסקרנות, אפשר לשאול במה את עובדת?
    כן כרגע בגלל זה אני לא כל הזמן עם לק כלשהו,
    כי לפעמים נמאס לי להתעסק...
    תודה רבה על ההמלצה :))

    השבמחק
  48. בשמחה ליפגלוסית, תעדכני מה בחרת והאם זה עובד :-)
    אני עובדת בתחום הפיננסי, בדיוק 180 מעלות מתחום הביוטי ;-)

    השבמחק
  49. פוסט נהדר!

    אהבתי מאד את הלק! עדין ומתוק.

    אחח כמה אני אוהבת את הבלוג שלך =))

    השבמחק
  50. איזו מותק את מעיין :-)))
    תודה!

    השבמחק
  51. הגימיקים האלה ממש חמודים :) אמנם חלקם לא מאוד פרקטיים, אבל עדיין חמודים :)

    השבמחק
  52. מסכימה איתך אירנה שממש נחמד שמגוונים לנו את המוצרים ואם הם גם פרקטיים אז בכלל כיף :-))

    השבמחק
  53. אנונימי10.10.2010, 20:20

    יופי של פוסט. אבל לא חוכמה לשים על הצפורניים שלך כל צבע של לק. אין מצב שמישהו לא יאהב את התוצאה.

    השבמחק
  54. כרגיל אני בדיליי.. :)

    הלק מטריף! באמת עונה על הדרישה של "סולידי" ובכל זאת עם סוויץ' מסוים.
    לרוב אני לא מגדירה אירועים ככאלה שמצריכים ממני לק סולידי. ואם כן, תמיד אפשר לשים אדום ועכשיו שיש לי כמה ורודים גם הם אופציה.
    אין לי בעיה להגיע לכל אירוע בכל גוון לק. ואם ידברו על זה שנים אח"כ - סבבה. עדיף על חור במכנס חחח
    אני מודה שהעבודה שלי לא מצריכה פגישות עסקיות או משהו שכזה שיצריך ממני מראה מאופק. אבל אני חושבת שזה ביצה ותרנגולת. אני לא בן אדם כזה אז אני לא מתעסקת במקצוע שדורש ממני את זה..

    אני אוהבת את המסיר לק של אורלי (בלי האצטון) אבל לאחרונה הוא עושה עבודה פחות טובה (יתכן בגלל שהבסיסים שאני משתמשת בהם חזקים יותר). אני חושבת שאנסה את המסיר עם האצטון רק בשביל לראות איך הוא. למרות שרציתי "להתנקות" מהשימוש באצטון..

    ואת צודקת לגמרי, הקופסה היא גימיק נחמד או שימושית למי שמשתמשת רק בלקים קרמיים ורצוי בהירים.. באסה, כי יש לה קטע לגמרי, היא נוחה לשימוש בטח אם עשינו פישול במהלך מריחת הלק..

    השבמחק
  55. וואו, תודה על המחמאה אנונימי/ת :-))

    מיטל - כנראה שגם סולידי זה עניין יחסי אם את מחשיבה אדום כסולידי.
    אני מניחה שבניגוד אליך דווקא בגלל שאני סולידית ושמרנית יחסית אני נהנית כשאפשר "להתפרע" עם צבעים וגוונים כהים/בולטים/בוהקים.
    ניסיתי בעבר את המסיר של אורלי בלי לק והוא פשוט לא היה מספק. יותר מדי התעסקות עם הלק ואיתו. אני אוהבת הסרה מהירה ומלאה. אין לי בעיה עם אציטון, בטח לא כשאני משתמשת בו רק פעם בשבוע...
    המיכל הזה עם הספוג אכן נוח ואין ספק שאמשיך לקנות אותו, אבל אני מודה שלוקח לי יותר זמן איתו בגלל זה רק אם אני לא בלחץ אני אשתמש בו. מאוד אסתטי ונקי, בטח יותר מצמר גפן ואציטון...

    השבמחק
  56. אולי לא כל אדום הוא סולידי, אבל יש גוונים אדומים שהם יותר כתומים או יותר ורודים שבהחלט יכולים להחשב סולידיים או נעימים לעין. וכמובן שזה תלוי גם בתת גוון של העור וכאלה. אגב, אפשר גם ללכת על אדום שהוא כמעט חום ואז גם יכול להתקבל מראה נעים לעין.

    אני מתפרעת כל הזמן :) סוג של TM שלי. כל מי שמכיר אותי יודע את זה, וכל מי שלא מכיר אותי לומד די מהר שאני לא ממש קונפורמיסטית..
    האמת, שעד לא מזמן זה היה אפילו יותר גרוע אצלי. לאחרונה זה בכמה שנים האחרונות. למדתי שאולי עדיף אפילו להציג מראה "נורמטיבי" קודם לפני שאני מתחילה לעשות שטויות ואנשים נבהלים ממני ולא רוצים לפגוש אותי שוב (yeah, shit happened!!!)

    השבוע לא היתה לי קריזה אז אני עם אותו לק כבר כמה ימים, אבל זה ישרוד בדיוק עד היום בערב.. (גם אין לי ממש ברירה, הלק נראה מזעזע!) בכל מקרה, עם הבסיסים הקודמים שהשתמשתי בהם ההסרה עם המסיר הזה היתה טובה. נראה מה אני אחליט לגבי האצטון. אני מעדיפה שלא לצרוך אותו בטח כשאני מסירה לק 2-3 פעמים בשבוע..

    השבמחק
  57. תשמעי, סולידי בשבילי זה כמו שכתבתי - שלא יגרור תגובות יתר, שיהיה יחסית מאוד טבעי ורגוע. בגלל שגוונים כאלה משעממים בדרך כלל היה לי מאוד קשה למצוא אחד כזה שלא. אדומים/כתומים/ורודים לא עומדים בקריטריונים האלה בכלל מבחינתי.

    חוץ מזה את יודעת שלהתפרע זה לא רק בלקים אז אני מניחה שאולי באמת כדאי לעשות בכאילו, ככה קל יותר לאחרים להסתגל בהדרגה לשריטה...;-)

    בנוגע לאציטון אני בהחלט מבינה אותך, מי שמסירה באופן תכוף לק אולי עדיף לה שתשתמש במשהו נטול. ואני מקווה שבלי קשר ללק טיפלת בקוטיקולות שלך, שאם לא תטפלי בזה שום לק לא באמת יהפוך את הציפורניים לכאלו שנראות טוב. אני רוצה סווטצ'ים מושלמים אצלך, כן? בטח עם האורלי קוסמיק שאני מחכה שתעלי!

    השבמחק
  58. אני לא ממש עושה "בכאילו" כמו שאני משאירה את החלק הזה איפשהו סמוי. אני יכולה להיות ובהרבה דברים אני כן "נורמלית" אז זה לא ממש משחק..

    הקיוטיקולות שלי זה on-off. יש להן רגעים טובים ופחות טובים וכמו שאמרתי, אני לא ממש מבינה למה.. אין לזה ממש הסבר. ואני לא רוצה לשמוע את עדן :P המדיח שלי עובד אז אין חומר כלים ואני לא רוצה להגיד מתי פעם אחרונה עשיתי ניקוי ראוי בבית (כזה שמצריך חומרים "בעייתיים") ככה שבאמת אין סיבה שהן יראו ככה..
    מה שכן, שבוע שכחתי לשים את החמאת גוף אז אולי זה באשכרה משפיע?

    ואכן יש 2 אורלי קוסמיק בדרך. אחד כבר עשיתי סווץ, נקווה שהוא סביר :S

    השבמחק
  59. טוב, לכולנו יש שריטה ואנחנו מנסים להרגיע/להסוות אותה לפחות בהתחלה, לא?... אני חושבת שזה היה מאוד מטריד אם אנחנו ואחרים היו חושפים הכל מהתחלה...
    ממש מוזר הקטע הזה, למה את לא מסירה אותן מדי שבוע? לא נראה לי שרק מריחת קרם זה או אחר יכול לעזור בלי להסיר אחת לכמה זמן. אני כל פעם לפני מריחת לק מסתכלת שאין איזה משהו ואם יש אני מורידה. אין מה לעשות...
    הקוסמיקים האלה פשוט מהממים, מחכה בקוצר רוח!

    השבמחק
  60. מטריד את אומרת? חחח
    טוב, אז אני שמחה שלמדתי משהו לאורך השנים חחח
    פעם זה בדיוק מה שהייתי עושה. איך שהיית מכירה אותי היית יודעת את כל הדברים היחודיים והמופרעים שלי.

    לי הרבה יותר מעניין להכיר אנשים ככה. שהם יספרו לי מה מייחד אותם. כי אני בדיוק ההיפך מכבשה.. אבל רוב האנשים לא "עובדים" כמוני... oh well...

    להוריד מה? את העור סביב האצבע? כשאני עושה את זה לרוב זה נראה הרבה יותר רע מאשר קודם..

    השבמחק
  61. כן מטריד :-)
    לא יהיה לנו רגע מנוחה אם נכיר את השריטות של כולם סביבנו, כאילו חסרות לנו צרות גם ככה...;-)

    נראה יותר רע? אז אין לי מושג מה את עושה בדיוק. אולי המסקנה היא שאת צריכה ללכת קבוע למניקוריסטית, אבל אם זה לא מפריע לך אז סבבה. לי אישית אם יש טיפה אני ישר מורידה, לא יכולה לראות את זה...

    השבמחק
  62. הבעיה אצלי היא לא הקיוטיקולה שמחברת את הציפורן בקצה אלא המסביב לציפורן ה"בשר" עצמו. ואין לי מושג מה לעשות עם זה.. :/
    כמו שאמרתי בעבר, לא מכירה מניקוריסטיות באזור שלי. אשמח להמלצה למישהי שתוכל לעזור לי לפתור את זה (מבלי שאצטרך להיות אצלה פעם בשבוע..)

    השבמחק
  63. התכוונתי בדיוק לזה. כל אחת מורידה בשיטה שלה אבל חשוב לעשות את זה בצורה נכונה בשביל לא לגרום נזק.
    אני מקווה שתמצאי מישהי טובה בהקדם באזור שלך, ובכל מקרה זה משהו שצריך באופן תכוף לטפל בו, זה הרי צומח חזרה מהר...

    השבמחק
  64. אני יודעת שצריך לטפל בזה באופן תכוף אבל כיוון שאין לי עצה מקצועית אני די לא יודעת מה לעשות. אז יש תקופות טובות יותר ותקופות טובות פחות (בלשון המעטה).

    פרסמתי כמה פעמים בפורום ולא ראיתי שענו לי. אולי אף אחת לא מכירה באזור שלי..

    השבמחק
  65. תשאלי בפורום איפור, יש שם הרבה יותר גולשות, בטוח תקבלי המלצות!

    השבמחק
  66. רעיון טוב. אנסה :)

    השבמחק
  67. אני אוהבת גוונים סולידיים, כדי להפוך אותם למיוחדג'ים אני משלבת אותם יחד על אותה יד :)

    השבמחק
  68. מה הכוונה לשלב אותם יחד על אותה יד?
    כל אצבע בגוון שונה?

    השבמחק
  69. כן, אצבע אחת כזו ואחת כזו
    ובגלל שאלה גוונים סולידיים, בדרך כלל שני גוונים של ורוד זה לא נראה פריקי
    למרות שלסופ"ש מתחשק לי לשלב את האפור הטרנדי עם זרת שחורה

    השבמחק
  70. טוב, זה מאוד מתקדם לאחת כמוני... בטח לא סולידי, מאוד נועז הקטע גם אם הגוונים רגועים יחסית.
    ורק הזרת שחורה??? אני בטוח עוד לא שם :)

    השבמחק
  71. איפה השגת את הלקים של אורלי ב25 ש"ח?? אני כבר שנים מחפשת... אבל בארץ, כן? ואם לא, תוכלי להגיד לי כמה הם עולים בארץ ואיפה? :)

    השבמחק
  72. בטח בארץ, אם מופיע מחיר בש"ח זה מהארץ, לא מהארץ מופיע במטבע אחר.
    בסופר פארם הם עולים קבוע במבצע 20-25 ש"ח ואל תשלמי שקל אחד יותר.
    באפריל יש גם מבצע קבוע של 1+1.

    השבמחק
  73. תודה רבה! אני אלך עכשיו לקנות :)

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails