8 בינואר 2012

אפרפרות מקפיצה



החורף מזוהה עם שלל צבעים כהים ואפלים כשאחד הבולטים באופן מובהק הוא האפור. האמת שעבורי אפור הוא צבע שבא לי טוב כל השנה גם בלבוש וגם באיפור אבל בגלל שהאפרפרות נוטה להיות מזוהה עם העונה הקרה זה נראה לי זמן טוב לתת לו את הבמה. לאפור יש ייצוג מרשים במלתחה שלי וגם באוסף האקססוריז שלי כולל נעליים ותיקים ממגוון מותגים מ- Max Mara, דרך FURLA ועד ZARA, אני באמת ממש אוהבת את הצבע, אולי כי נתפס אצלי כצבע מאוד סופיסטיקייטד (מתוחכם, Sophisticated). זה צבע ניטרלי שכל גוון שלו, בהיר או כהה, ישתלב מעולה עם כל צבע אחר, ממש כמו הצבע השחור, רק פחות קשה ומוחלט ולעיתים אפילו מקפיץ את כל הלוק. בנוסף, הרבה יותר קל להתחבר אל האפור שחף מדימויים שנויים במחלוקת מהם "סובל" הצבע החום למשל...

גרלן Les Gris: שילוב מוצלח של גוונים

באיפור העיניים יש שני צבעים, על שלל גווניהם, שבשימוש תכוף מאוד אצלי יחסית לאחרים: אפור, ירוק זית וכל מה שבניהם כמו צבעי החאקי. הגוונים האלו מרגישים לי הכי טבעיים, מחמיאים וזורמים בהתאם לגוון העור והשיער שלי, הרבה יותר מהגוונים החומים הפופולרים והנפוצים. האמת שאני חושבת שאיפור אפור יכול להתאים לכל צבע עיניים, יש סקאלה רחבה ממנו. גם לא משנה איזו צללית אפורה אבחר היא איכשהו תשתלב עם כל גוון שפתון שיבוא לי. הנטייה הטבעית שלי בכל איפור עיניים חדש שיוצא זה לבחון את הגוונים האפורים שמוצעים ובדרך כלל הם יהיו הבחירה שלי כי מהם אני גם הכי נהנית וגם הכי קל לי להתרשם. כך בדיוק היה כשגרלן יצאו עם קולקציית ECRIN של פלטות רבעיות בשלל גוונים. העין אמנם מתרוצצת ונמשכת לגוונים הצבעוניים המרהיבים אבל הלב שלי תמיד ילך לאפור שתמיד יהיה המועדף עלי. כך שבבחירה בין שלל הפלטות החדשות לא באמת היתה לי התלבטות במה אני חושקת ובחרתי ברביעיית ה- Les Gris 05 האפורה שנראה שכל גוון בה נבחר בדיוק עבורי: אפור יחסית כהה היחיד בגימור מאט, אפור כסוף שימרי, אפור-חול בהיר שימרי-סאטיני (Taupe) ואפור כהה מטאלי עם שימר תכול-ירקרק (Teal) שהוא הגוון הכהה והדומיננטי ביותר בפלטה. שילובים נפלאים אפשר ליצור עם הפלטה הזו, גם עם הרביעייה לבד וגם בשילוב של צלליות אחרות טבעיות וצבעוניות. 
הבחירה של גרלן בצבעים האלו מעניינת ולא צפויה כמו פלטות אפורות שלרוב מורכבות מאפור-שחור-לבן, הגוון האפרפר ירקרק בהחלט עושה את ההבדל. לטעמי זו פלטה שמתאימה בעיקר לחובבות הגוון שקל להן לשחק עם הצבעים האלו כי אחרת הם אולי יהיו מתוחכמים ונועזים מדי. כלומר, עבורי מדובר על פלטה לשימוש יומיומי אבל למישהי אחרת זו בהחלט יכולה להיחשב פלטה לאיפור ערב. ארבעת הצלליות מתהדרות בפיגמנט עשיר ובפורמולה נוחה למריחה שאינה מתפוררת, גם הגוון המאט שבהרבה מקרים מאתגר יותר וקשה להוציא ממנו גוון אינטנסיבי עשה את העבודה אך הגוון הכסוף הוא בעל הפיגמנט הצפוף ביותר. הפלטות בסדרה הזו הינן באריזה פלסטית דמוי מתכתית בגוון מוזהב מעודן עם מראה גדולה ונוחה ונעילת מגנט איכותית שתמנע מהפלטה להיפתח לנו סתם כך בתיק האיפור. הפלטות מעוצבות כשהמכסה מעוגל למעלה אך בצדדים הוא חתוך בצורה חדה מרובעת גם בפינות וגם בפאות הפלטה (תמונה). העיצוב הזה שונה מהפלטות מהדור הקודם עם הגימורים העגולים, השטוחים והזורמים יותר. האמת ששני העיצובים יפים אבל מצופה מכל מותג לחדש כל הזמן גם אם במעט, אחרת פשוט נשאר עם המוצר הקודם. למעשה השינוי העיצובי בפלטות של גרלן זה כמו לעבור ממרצדס E-Class למרצדס S-Class, האחת בעיצוב עם גימור עגלגל יותר והשנייה עם גימור מרובע יותר, אבל מרצדס זו מרצדס ותמיד כשנכנסים פנימה מרגישים מיליון דולר ולהרגיש האלפיון העליון זה הכי אנחנו. אז אולי למרצדס מדגם ה- S-Class נצטרך לחכות עוד קצת, אבל עם הפלטה של גרלן אנחנו יכולות להתמזג מיד.

עפרונות סטילה: רב תכליתיים

בתור מישהי עם התמכרות קשה לעפרונות עיניים, לא מפתיע בכלל שהעפרונות האפורים מקבלים ייצוג מרשים במיוחד באוסף. למרות שלמישהי אחרת זה יראה כמו מלא עפרונות באותו הצבע, מבחינתי כל אחד שונה בגוון, במרקם ובגימור שלא לדבר על ביצועים ואיכויות שונות. אחד העפרונות שאני מאוד אוהבת וכבר כתבתי בעבר על הגוון השחור שלו זה עיפרון העיניים kajal של סטילה שיש לי אותו גם בכחול, ירוק ושני גוונים של אפור: smoky quartz אפור כהה עכברי ו- silver אפור בינוני מבריק. שניהם בדיוק כמו אחיהם לסדרה: פורמולה רכה עם פיגמנט מרשים ומריחה קלה ונוחה. בגלל האופי פחות יתאימו לתיחום דקיק ומדויק ויותר מתאימים לתיחום בולט עם או בלי טשטוש, לתיחום פנימי בעין (שכדאי לקבע שלא ימרח) וכבסיס קרמי לצלליות. מוצלחים אחד אחד ומשתלבים טוב עם כל צללית שאבחר.

Nfu.Oh - #301Barry M - Grey, Essie - Chinchilly, ORLY - Mirror Mirror

בניגוד לאיפור עיניים אפור שעבורי מתאים לכל השנה, בלקים אפורים אני משתמשת בעיקר בסתיו/חורף. זה מצד אחד צבע שנעים בעין אבל לקיץ הוא לא מספיק צבעוני ושמח אלא אם כן משלבים אותו עם לקים ניאונים מסנוורים. כל קולקציה חורפית של כל מותג מתהדרת בגוון אפור כלשהו כך שזה ממש לא קשה למצוא לק אפור להתחבר אליו. בחרתי ארבעה לקים אפורים מוצלחים בגימור קרמי הפופולרי ביותר. כמובן שלקים אפורים בגימור כסוף, שימרי וגליטרי באים גם טוב עכשיו אבל אליהם אתייחס בהזדמנות אחרת.

#301: סופר אפור

#301 של Nfu.Oh הוא אפור סופר כהה, כמעט שחור עם תת גוון ירוק. פורמולה מוצלחת עם פיגמט עשיר שנוחה למריחה, שתי שכבות לאחידות ואטימות. הגוון הקלאסי ביותר שיש, מוצלח עבור כל גוון עור, סופר אפור - סופר חורפי.

Grey: הכי מתחבר

Grey של Barry M הוא אפור עכברי כהה עם תת גוון כחלחל. מריחה סבירה, שתי שכבות לאטימות מושלמת וגוון עמוק. שם לא יצירתי ללק בגוון אפור מדויק שמסתמן שאליו יהיה הכי קל להתחבר. 

Chinchilly: הכי מיוחד

Chinchilly של Essie הוא אפור גרניט בינוני עם תת גוון ירוק-ורוד (נוטה ל- Taupe). שתי שכבות לאחידות ואטימות, שכבה שלישית להעמקת הגוון. פורמולה קרמית נוחה יחסית למריחה. אפור ממש מיוחד ואם תת הגוון היה דומיננטי יותר אז הלק היה יכול להשתלב יופי בפוסט החאקיאחד האפורים האהובים עלי ביותר, עוד נצר לשושלת הלקים בקולקציה האהודה עלי ביותר של המותג.

Mirror Mirror: נעים ומעודן

Mirror Mirror של ORLY הוא אפור בהיר עם תת גוון כחול שבתאורות מסוימות גורם לק להיראות תכלת. לק קרמי עם פורמולה דלילה כרגיל ומברשת דקה וארוכה שלא ממש מקלה על המריחה של הפורמולה הדלילה. עם זאת מספיקות שתי שכבות לאטימות ואחידות. גוון חיוור שלא יחמיא לכל אחת, עם זאת יחסית ללקים אפורים מדובר על לק מעודן ונעים לעין.

ACQUA di GIOIA essenza: אנדרוגיניות מפתיעה

כשהושק לאחרונה הבושם ACQUA di GIOIA בגרסת ה- essenza של ג'ורג'יו ארמאני אי אפשר לומר שהתרגשתי, האמת שהייתי די אדישה וחשבתי לעצמי 'נו, אז עוד בושם של ארמאני הגיח לעולם'. הסקרנות שלי לגבין החלה רק כשראיתי את הבקבוק. אמנם בצורה הוא זהה לקודמו אבל בחירת הצבעים המהפנטת של האפור-כסוף מראתי אטום בבסיס שהופך בהדרגה לשקוף לגמרי גימור תכול-ירקרק (Teal) גרמו לי לחשוב שארמאני החליט לזרום טוטאלית עם טרנד הלוק האנדרוגיני והוציא בושם נשי בעיצוב גברי. הרי כל חלק עיצובי בבקבוק הזה נראה מתאים יותר לעיצוב בושם לגבר: הצורה, הצבע, הגימור. הסקרנות היתה בשיאה ולי רק נותר לבדוק האם גם הריח אנדרוגיני או מה בדיוק קורה פה. אני חושבת שבשביל להבין מה אני חושבת על הריח מספיק להסתכל על הבקבוק ולראות שיחסית לזמן הקצר שהבושם אצלי השתמשתי בו לא מעט בכלל מה שנדיר שקורה לי. אין ספק שהפתעתי את עצמי. את הריח הייתי בהחלט מגדירה כנשי-אנדרוגיני משהו, יש לו ריח ממריץ של חופש, ריח נקי של ים או משהו, חיבור לטבע. הוא בעל נטייה מתקתקה מובהקת למרות שמורכב בין היתר ממנטה, לימון, פלפל ורוד, יסמין, קשמיר, וארז. אולי בהתאם לאופי האנדרוגיני שלו זה מן ריח שמתאים לטעמי לכל השנה, מאוד זורם. יש בו משהו סוחף, מסקרן ומתפרץ שעלי לפחות הוא יושב ממש טוב וסוחט מחמאות מכל מי שרק עובר לידי, כך שלמרות שמאוד התחברתי לריח משום מה עדיין הייתי מופתעת מהמחמאות בכל פעם מחדש. הייתכן שדווקא בושם של ארמאני, שלא הרשים אותי מעולם בניחוחות שלו, עשה את זה ועשה את זה בגדול? אין ספק שלטעמי הבושם לוקח את המקום הראשון בקטגוריית הפתעת השנה שלי. כנראה שכשאין ציפיות ממשהו ההפתעה החיובית עוצמתית יותר.


ID

Ecrin 4 Couleurs Eyeshadow
05 Les Gris
גודל: 7.2 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 352 ש"ח

Kajal Eye Liner
smoky quartz, silver
גודל: 1.2 גרם
ייצור: איטליה
מחיר: 18 דולר

#301
גודל: 17 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 68 ש"ח

Grey
גודל: 10 מ"ל
ייצור: אנגליה
מחיר: 3 פאונד

Chinchilly
גודל: 15 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 65 ש"ח

Mirror Mirror
גודל: 18 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 25 ש"ח

ACQUA di GIOIA
essenza
Eau De Parfum Intense
גודל: 100 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 680 ש"ח

הבהרה / גילוי נאות: הפלטה והבושם נשלחו אלי מהחברות


Print Page

92 תגובות:

  1. מאד אוהבת איפור אפור! אני חושבת שזה גוון שאיכשהו מאד מחמיא לעיניים חומות, זה ישמע מצחיק אבל כשאני מתאפרת באפור אני תמיד מרגישה שהעיניים שלי ניראות מבריקות יותר. קשה להסביר את זה. ועדיין, משום מה אני כמעט ולא מתאפרת באפור! אני באמת לא יכולה להסביר את זה, צבע שאני אוהבת וחושבת מחמיא לי אבל אני כמעט לא עושה בו שימוש... אני חייבת להתחיל להושיט את היד לכיוון הצלליות/עפרונות שיש לי בגוון הזה, במקום לדברים אחרים שאני רגילה אליהם.
    על לקים אפורים לעומת זאת אני מוותרת...
    בדיוק היום ניסיתי בסופר פארם את הבושם הזה ובאמת הייתי צריכה להסתכל פעמיים על הבקבוק כדי לוודא שזה מיועד לנשים. הריח נחמד, לא מעבר אם כי מאד אמיד. אני עדיין מעדיפה את הגרסה המקורית :-)

    השבמחק
  2. ישראלה, מסכימה איתך לגמרי!
    זה צבע מעולה לעיניים חומות, הופכות לנוצצות יותר.
    אני מתה על זה. מאוד משדרג.
    אולי את לא מתאפרת באפור כי זה נתפס לך גם נועז?
    זה בסה"כ צבע נייטרלי שממש משתלב מעולה, רעיון טוב לרענן ולהשתמש במה שיש לך.
    ללקים אפורים צריך להתחבר, זה בהחלט לא צבע קונבנציונלי לציפורניים.
    נכון הבקבוק נראה גברי לגמרי? פשוט קטע הזוי עם הארמאני הזה....

    השבמחק
  3. הצלחת להחזיר לאפור את הכבוד המגיע לו, בזכות סגנון הכתיבה הצבעוני שלך.
    א-לופה !

    השבמחק
  4. וואו, תודה רבה גולדי, איזה כיף לשמוע :))
    אני הרוסה על אפור!!

    השבמחק
  5. איפור אפור אני מאוד אוהבת. במיוחד להצמיד את הצלליות האפורות לשחורות (במידה, שלא יצא מפחיד :)), אבל בד"כ אני עם איפורים חומים, משהו כמו 60-70% מהזמן.
    לק אפור זה מעניין, אבל קצת קודר. אפרופו לק - כמעט כל הסמסטר האחרון אני בלי לק בכלל :(
    את בשמי הנשים של ארמאני אני לא אוהבת בד"כ, אבל אולי אני אתיז על עצמי את הבושם הזה בטיול הבא בסופרפארם :)

    השבמחק
  6. אירנה, זה בהחלט שילוב מתבקש האפור והשחור.
    אני משלבת אותם הרבה פעמים באיפור ערב, דרמטית אני...
    האיפור החום מאוד פופולרי לא מתפלאת בכלל שרוב הזמן את איתו.
    החום שלי זה בעצם האפור ;)
    הגדרה מדויקת - האפור קודר בהחלט ולקים בצבע הזה מן הסתם גם כן.
    את? בלי לק? למה???
    גם אני כתבתי שאני ממש לא התחברתי עד עכשיו לבשמים של ארמאני, לכן הייתי ממש מופתעת מהבושם הזה.
    בהחלט שווה ריחרוח בפארם.

    השבמחק
  7. האמת שבעבר הייתי בעיקר עם אפור ובכלל בלי חום, אבל נגמרה לי הצללית האפורה שאהבתי, אז פשוט זרמתי עם זה ועברתי לאיפור חום, שאגב מחמיא לי לצבע העיניים ממש.
    אני בלי לק כי אני מתזזת בין עבודה ולימודים וכשאני מגיעה הביתה לא בא לי למרוח לק אלא אני צריכה את האצבעות שלי פנויות לכתיבה, הקלדה או שינה :)
    והבושם - ירוחרח בהקדם :)

    השבמחק
  8. וואלה? איך נטשת את האפור?...;)
    ויפה מאוד שסיימת צללית, זה עוד לא קרה לי מעולם. סוג של פנטזיה.
    אבל כן, בגוונים החומים טבעיים כל אחת יכולה למצוא את אלו שהכי מחמיאים לה.
    תשמעי, הפתעת אותי עם הלק, כבר חשבתי שתגידי שהציפורניים מתפצלות, שאת כוססת או איזו בעיה מעצבנת אחרת...LOL
    עדכני מה דעתך על הבושם, אם מצטרף לקטגוריה של קודמיו או שהצליח להפתיע גם אותך ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. טוב, הבושם רוחרח וגם אותו לא כ"כ אהבתי.
      אולי יבוא יום ואני אמצא בושם נוסף שאני אוהבת :)

      מחק
    2. חחח, הבנתי, לא פשוט העניין, אה?... ;)

      מחק
  9. LOL, חוסר זמן בהחלט יכול להיחשב כבעיה מעצבנת אחרת ;)

    השבמחק
  10. חחח, בהחלט עניין של סמנטיקה, למה להיות קטנוניים......LOL

    השבמחק
  11. פוסט מקסים:).איך התגעגעתי!!!..יש לי עכשיו רשימה של פוסטים שלך להשלים!
    מאוד מתחברת לאפור בכל מצב..כרגיל הוספת לי אייטמים לרשימת הקניות:)

    השבמחק
  12. תודה רבה ואיזה כיף לראות אותך פה!!!
    בהחלט יש לך מה להשלים אבל בטוחה שתיהני מכל רגע :)
    אפור צבע נהדר אז אם רשימת הקניות התארכה מהדברים שפה בפוסט אז אני חיה עם זה בשלום ;)

    השבמחק
  13. מיכאלה9.1.2012, 7:02

    פוסט מקסים ומגרה!
    הרביעייה הזו של גרלן מחכה לי כבר הרבה זמן.
    מכל הקומבינציות היפות יש לציין היא תפסה לי את העין ובגדול.
    יפהפיה.
    האפורים הם גם אצלי בחירה ראשונה, מרוככת יותר מהשחורים ומתאימה לעישון יומיומי. הכי אוהבת את האפורים- כחלחלים בסגנון הקחל. נמשכת לעפרונות ולצלליות האלה.
    אפור ביחד עם סגול זה גם מהמם לעישון.
    טוב עשית לי חשק כרגיל... תודה!
    אשמח לנסות את העפרונות של סטילה. אפשר למצוא בסטרוברי?
    את הבושם ארחרח גם ארחרח.

    השבמחק
  14. תודה רבה מיכאלה, איזה תיאור!
    אם כך אנחנו יחד בזה, גם אני הכי אהבתי אותה מכל הפלטות שיצאו לגרלן.
    בעצם עם כל מה שכתבת אני איתך, גם אצלי אפור זו בחירה ראשונה, בשוטף אני עם איפור אפור, מתה על זה שיש לגוונים האפורים תת גוון כחול/ירוק.
    השילוב עם סגול מהמם ובעצם שילוב עם כל צבע הוא מוצלח במיוחד.
    יש מדי פעם את העפרונות של סטילה בסטרוברי, כל פעם הם מציעים גוונים אחרים אז צריך לעקוב.
    יכולה לומר לך שכל גוון שתבחרי מהעפרונות קז'אל שלהם יהיה מוצלח.
    והבושם שווה שתרחרחי אותו בהחלט :)

    השבמחק
  15. האפור צבע מדהים המתאים ומשתלב על הכל.גם בביגוד גם באיפור.אפור לעיניים אני משתמשת מידי פעם ואני אוהבת את התוצאה,אך לרוב אני משתמשת בשחור כנראה שאני מכורה לשחור,טוב שהזכרת לי!
    אהבתי את העיצוב של בקבוק הבושם,נשאר רק להריח.

    השבמחק
  16. בקי, בהחלט צבע מדהים שמשתלב שצורה מוצלחת עם הכל.
    כן, השחור האחד והיחיד מככב, אבל לפעמים בהחלט אפשר לרדת בטונים ועדיין להישאר עם ההדגשות והדרמות.
    עיצוב גברי מעניין של הבושם הנשי הזה, שווה הרחה!

    השבמחק
  17. מאוד אוהבת אפור, במיוחד בתור בעלת עיניים אפורות. לי יש פלטה אחרת בה הגוונים עוד יותר אפורים. אחרי מספר התנסויות גיליתי כי הפיגמנט בחלקן לוקה בחסר ואפילו עם פריימר הן לא מאוד עמידות. חבל כי אריזה מהממת.
    הלקים של ברי מ ואיסי הכי מיוחדים בעיניי. את הבושם אריח בהזדמנות (אוהבת גרסה רגילה שלו).

    השבמחק
  18. כן, צבע מהמם לעיניים אפורות/כחולות והאמת שבא טוב עם כל גווני העיניים.
    את מתכוונת לפלטה השחורה של גרלן? אני לא נתקלתי איתה עם הבעיה הזו וגם לא עם הפלטה הזו.
    אני משתמשת עם כל צללית בפריימר לפני כך שלא היתה לי בעיה עם העמידות.
    שני הלקים שציינת יפים ממש, הלק של אסי ממש מיוחד אני מתה עליו.
    הבושם הזה שונה מהגרסה הרגילה, אני לא ממש התחברתי לבשמים של ארמאני עד עכשיו.
    מקווה שזה מעיד על שינוי מגמה.

    השבמחק
  19. התכוונתי לפלטה מס' 9 מסדרה של רביעיות. צריך ממש לבנות את הצלליות והן לא פיגמנטיות כמו של מאק/אינגלוט.

    השבמחק
  20. בדיוק, הפלטה השחורה של גרלן היא מס' 9 Les Noirs.
    אני לא נתקלתי בבעיה כזו אבל הבנתי למה את מתכוונת.
    למאק אגב יש צלליות טובות יותר ופחות, למשל נניח בגימור מאט שהוא הכי בעייתי אי אפשר להשוות בין ה- Copperplate האפורה המעולה ל- Purple Haze הסגולה הגרועה.
    כל גוון אני בוחנת בפני עצמו. עם הפלטה הזו היה לי מאוד קל להתאפר.

    השבמחק
  21. גם אני אוהבת אוהבת אוהבת אפור-בבגדים, באיפור, בנעליים, במה שבא כבר שנים. צלליות אפורות הן הכי פופולריות אצלי והן הולכות מעולה עם העיניים הירוקות שלי.. מעניין אם יש מסקרה אפורה, לא נתקלתי :)

    השבמחק
  22. ניבה, לגמרי צבע שבא טוב בכל דבר, אה? הכל נראה ממש מוצלח בגוון הזה.
    עיניים ירוקות את אומרת? זה החלום שלי...LOL
    בטח שיש מסקרות אפורות (ואני מתכוונת לאפור, לא לשחור דהוי), לצערי המוצלחות שנתקלתי בהן יצאו במהדורות מוגבלות. זה משהו שאני קבוע מחפשת לראות מה התחדש. עכשיו למשל אני משתמשת באיזו מסקרה אפורה one by one של מייבילין (אריזה אדומה). הגוון נקראה glam grey וזה מן אפור כהה, אבל לא אנטנסיבי ונקי כמו שאני אוהבת. חביבה, לא יותר.

    השבמחק
  23. לא ראית את העיניים שלי בפוסט שלי? :)
    אם את מוצאת מסקרה אפורה נורמלית תעדכני.

    השבמחק
  24. ברור שראיתי וגם עם כל הצלליות החדשות,
    פשוט זה חלום שלי שכבר לא יתגשם בגלגול הזה... ;)
    כשאמצא מסקרה אפורה שווה מבטיחה לך שהיא תככב בפוסט מיוחד בעניין :)

    השבמחק
  25. אומרים שבכל צבע עיניים מסתתר ירוק, תחפשי :)
    אם לא, אז באמת בגלגול הבא..
    מחכה לפוסט. נראה לי שלנשים בהירות יותר יפה מסקרה אפורה משחורה, ואפילו מחומה (לא מסתדר לי טוב החום הזה).

    השבמחק
  26. תאמיני לי ניסיתי בכוח למצוא, אבל בסופו של דבר אם יש ירוק הוא מתחבא טוב טוב ;)
    נראה לי שזה שילוב של גוון העור והשיער אם עדיף מסקרה אפורה או חומה (שחורה טובה לכולן).
    עם שני הגוונים אני מסתדרת טוב, האפור ממש טבעי מבחינתי, החום יותר מודגש.

    השבמחק
  27. אחד הצבעים האהובים עליי גם באיפור וגם בלבוש.
    בהחלט צבע שיכול להיות דומיננטי, ויכול להיות מאחורה.
    כמו שכתבו לפני- לעיינים חומות זה צבע מעולה.
    ושתהיי בריאה עם הלקים שלך, קשה לי לעמוד ביופי שלהם!

    השבמחק
  28. פיצ'ה, איזה כיף לגלות שיש הרבה שאוהבות את הצבע!
    לגמרי אפשר לשחק עם הצבע ולהשיג איזה לוק שרוצים.
    צבע מדהים לעיניים חומות ובכלל לכל צבע עיניים.
    חחח, לקים יפים ממש, בטוחה שיש לך כמה אפורים באוסף :)

    השבמחק
  29. אני מאוד אוהבת אפור למעילים / תיקים / ארנקים / נעליים וכו' ממש כמו חום ... אני לא כל כך מאפרת את העיניים אז חוץ מהצללית האפורה של שיסיידו אין לי ממש איפור אפור. המוצרים שהצגת נראים מעניינים והלקים מקסימים. עשית לי חשק ללק אפור (את האסי הכי אהבתי)והפוסט מקסים כמו תמיד!

    השבמחק
  30. שרון, בהחלט צבע מעולה לדברים האלה, הם תמיד נראים משודרגים כשבאים בצבע אפור.
    בעיקרון צללית אפורה מוצלחת אחת בגוון אפור צריכה להספיק כי את יכולה לשחק איתה, להכהות או להבהיר לפי החשק. אם את משתמשת בה בתכיפות אז אולי כדאי לקנות עוד משהו אפור, אולי בגימור אחר כי זה אומר שאת מתחברת לעולם הצבעים הזה באיפור העיניים.
    למה אני לא מופתעת שהכי אהבת את האסי?....;)
    הוא אפור בגוון ממש מיוחד, אני מאוד אוהבת אותו.
    ותודה רבה מותק, כיף תמיד לשמוע את זה ממך :)

    השבמחק
  31. כל כמה שהייתי רוצה, לא אני אשבור פה את הקונסנזוס.
    כרגיל נהנית כבר משם הפוסט, משובח במיוחד.

    שאלתי פעם עמיתה לעבודה, די נמוכה במראה, מה גובהה והיא ענתה לי "1.65 אבל מרגישה 1.75, זו בדיוק הכוונה באפור. הצבע הבסיסי של אימוניות לספורט הוא אפור, קחי את האםור, תני לו ניואנס יותר מלא בגזרות מחויטות, חולצה משיית או חצאית עפרון אלגנטית וקיבלנו את שיא הפזטות המתוחכמת. אפור ממלא חלק מהמלתחה. אעדיף בלייזר אפור עכבר מאשר שחור. משלבת באיפור צלליות בסגול/ורוד שימרי עם אפור פנינה בהיר והמחמאות מגיעות.

    אחד התיקים שקשה לי להפרד מהם הוא תיק אוברסייז אפור עם אלמנטים כסופים שרוצה ללכת הביתה אבל אני לא מסכימה. עוצרים אותי ושואלים איפה קניתי אותו)

    טוב, יוצאים קצת, המשך יבוא. סליחה על ההפסקות :)

    השבמחק
  32. אפרת, לגמרי קונצנזוס יחסי, מאוד הופתעתי האמת. לא ציפיתי שהרבה יאהבו ככה את האפור.
    שמחה שאהבת את השם, רציתי להעביר מסר שהאפור מיוחד ואפילו מקפיץ ולא משמים כמו שאולי אפשר לחשוב.

    מעניין מה שאת כותבת. אני מסכימה שבחירה בגוון האפור מוסיפה קטע ללוק, מן משהו מתוחכם יותר.
    צלליות אפורות משתלבות טוב עם כל צבע, אחד השילובים הפופולריים זה בהחלט הוורוד ולכן רואים שבהרבה פלטות אפורות משלבים גוון ורדרד אחד. אני האמת חשבתי דווקא על צללית אפורה כהה עם ורוד בהיר. אבל כל שילוב שלהם יעבוד טוב.

    מה הכוונה תיק שרוצה להיפרד ? אם הכוונה שהוא בלוי אז אני הייתי נפרדת בכאב לב ומפרגנת לי אחד חדש בהזדמנות.  יש תיק אפור של בלנסיאגה שאני רוצה כבר המון זמן אבל עוד לא התפתיתי להשאיר עשיריה בחנות עליו...

    תהנו בבילוי :)

    השבמחק
  33. מיכאלה9.1.2012, 21:42

    בשיטוט בסטרוברי התגלתה מסקרה אפורה של איב סן לורן
    Yves Saint Laurent -
    Mascara Volume Effet Faux Cils ( Luxurious Mascara ) - 7.5ml/0.25oz
    לא קניתי אבל בהחלט מעניין איזה אפקט מתקבל ועוד עם הפורמולה המנצחת
    הזו.. אם מישהי מנסה נא לדווח!

    השבמחק
  34. מיכאלה, מבחינת מסקרה, זו המסקרה מס׳1 שלי. אני מתה על הפורמולה, המברשת, הריח, העיצוב, הכל!! השאלה היא מה הגוון של האפור, אני בהחלט אבדוק בהקדם ואם יש מישהי פה שמכירה שתעדכן...

    השבמחק
  35. כרגיל, פוסט מעולה. אין לי מה להוסיף מלבד זה שאני אישית מאוד מאוד אוהבת את האפור וזה צבע שחוזר אצלי במלתחה ויותר ויותר גם באיפור.

    השבמחק
  36. תודה רבה!
    אפור צבע נהדר, אני עדיין מופתעת כמה אוהבות אותו פה.
    בטוחה שאת נהנית ממנו גם עם הבגדים וגם באיפור, צבע מוצלח!

    השבמחק
  37. דנרה,

    אני מגיבה כאן למרות שהפוסט הנוכחי לא מאד מדבר אלי (אפור לא עושה לי את זה)

    רציתי רק לכתוב לך כמה הבלוג שלך משמעותי בעיני. (כן, למרות שהנושא שלו הוא לכאורה שטחי)
    את כותבת נפלאה, ניחנת באינטלגנציה (הן קוגנטיבית והן רגשית)וכמעט תמיד אני נהנית להיוכח שעוד מישהיא חושבת כמוני במגוון נושאים.
    הכתיבה שלך משובחת (נטולת שגיאות זה אנדרסטייטמנט אבל למרבה הצער גם עניין לא מאד שכיח, שיש לציין לשבח)
    הנושאים מלאי השראה, מעוררי עניין ומשכילים (אפילו בחורה כמוני שחשבה שיודעת הרבה על העולם הזה (: )

    אז שוב תודה! ואל תעלי על דעתך אפילו לסגת מהבלוג הנפלא הזה...

    לירי

    נ.ב. מה מקור הכינוי שלך?

    השבמחק
  38. לירי, עוד יותר כיף שאת מגיבה אם אפור לא עושה לך את זה, שוברת פה את הקונצנזוס היחסי בשביל שיהיה מעניין ;)

    תשמעי, אני מסמיקה, נרגשת ונהנית בו זמנית מכל מה שכתבת.
    נגעת בדיוק במה שחשוב לי: הכתיבה, השפה, העניין והקצת שמעבר בחומים אחרים.
    זה חשוב לי תמיד ולא משנה מה הנושא שכותבים עליו, חוץ מזה שהעיסוק שלי רחוק שנות אור מתחום הביוטי.
    אני משקיעה המון זמן בכל פוסט, אפשר להבין שהם מתוכננים מראש בשביל שיהיה קונספט לכל פוסט ופוסט.
    שימחת אותי מאוד עם הפרגון ואשמח גם לקבל ביקורת.
    הניק ניים שלי זה משהו ותיק שדבק בי עוד מלפני המון שנים מהפורומים בתפוז אז כשהתחלתי את הבלוג פשוט נשארתי איתו.
    נו, יום שלישי פעמיים כי טוב, באת ממש בזמן לעשות לי טוב :))

    השבמחק
  39. אפורים אני אוהבת מסויימים :)

    אני חייבת שיהיה טוויסט מסויים לאפור. סתם אפור רגיל ופשוט ומאט לא עושה לי את זה (באיפור... בבגדים אני מאוד אוהבת. כמו שאמרת - מרגיש לי מתוחכם).

    אהבתי את כל הלקים שהצגת. אוהבת לקים שיש בהם אפרפרות, כידוע לך :)

    לבושם לא התחברתי. אהבתי הרבה יותר את האקווה דה ג'יו...

    פוסט מאוד מתאים לעונה, ובכלל לימים האחרונים!

    השבמחק
  40. אפור זה הכי אני
    גיסתי (הכלבה) אומרת שכל הארון שלי אפור ומשעמם. בעיני הוא אפור ואיכותי.
    פוסט מעולה, ואת, ועוד חברה (עם שיער ורוד...)עשיתם לי בר דודא מטורפת ללקים של NFU.OH.
    הולכת להזמין.
    שוב את מדרדרת אותי

    השבמחק
  41. @קורין - ריסים ורסיסים

    קורינוש, אין ספק שאפור עם טוויסט יותר מדליק.
    אבל אני אוהבת את כולם, האפורים הבסיסיים באיפור הכי שמישים לי כי הם מבחינתי על תקן "החומים" של האחרות.

    הלקים מדליקים, ואני גם יודעת כמה הגוונים האלו יפים לך!

    כן, הבשמים בגרסאות שונים, מי שאהבה את הראשון לא התחברה לשני ולהיפך כמוני.

    תודה רבה יקירה, בהחלט הזמן לאפור :)

    השבמחק
  42. @מיכלש

    מיכלש, אפור זה את, אני ומי שמבינה, כנראה גיסתך לא שם, אבל זה בסדר, תארי לך כולן יהיו עם אפור אז אנחנו לא נהיה מיוחדות....
    תודה מותק, מחמאה ממך זה ממש לגזור ולשמור... P:
    תשמעי, הלקים של NFU באמת מעולים אבל אם זו התנסות ראשונה לכי על המיוחדים כמו האופלים וההולוגרפים.
    מדרון תלול זו אני ;)

    השבמחק
  43. אפור הוא אחד הצבעים האהובים עלי בלבוש והאמת שגם בלקים. הכי אהבתי את NFU OH, שקצת מזכיר לי את "קלי" של זויה האהבו עלי. נראה מאוד מרשים ואני מאוד אוהבת את הגימור הקרמי המבריק שלו.
    אני מאלה ש"Mirror Miroor" של אורלי לא מחמיא להן. לא מתחברת ללק הזה עלי, בעיקר בגלל תת גוון הכחול שלו. מסכימה שהפורמולה לא משהו...

    הגוונים בפלטה של גרלן מאוד יפים, במיוחד האפור מאט שאני לא פוגשת הרבה כמוהו, בעיקר בגלל בעיות פיגמנט. אין ספק שאפשר להפיק הרבה שילובים ומראות מהגוונים האלו גם לערב וגם ליומיום. בהרגשה שלי אלו גוונים חורפיים נטו.

    אני מאוד אוהבת את הריח של "Aqua di gioia המקורי! איכשהו פיספסתי את יציאת הגרסה החדשה, יבדק בהקדם!

    השבמחק
    תשובות
    1. עדן, את ממשיכה לחזק את הקונצנזוס האוהד לאפור, אני לא מתפלאת, זה צבע שצריך להיות נהדר עליך.
      האמת שהלק של NFU כהה בהרבה מהזויה קלי, אם כבר אז הבארי אם יותר דומה לקלי.
      כן, הפורמולה של האורלי לא עושה חיים קלים וגם כתבתי שזה גוון שממש לא יחמיא לכל אחת, מחוויר משהו.
      הפלטה הזו של גרלן נהדרת, שילובים מדהימים, אצלי אפור זה כל השנה למרות שברור לי למה זה צבע שנתפס חורפי.
      ואם כבר צללית באפור מאט אז האהובה עלי זו ה- Copperplate של מאק. פשוט צללית אפורה משובחת.
      מעניין מה תחשבי על הבושם, אני בפעם הראשונה אוהבת ממש בושם של ארמאני, מסתמן שמי שאהבה אותו בגרסה הרגילה לא התלהבה מהגרסה החדשה, אבל אי אפשר לדעת.

      מחק
  44. גם אני! גם אני מצטרפת לחובבות האפור ;-)הכל נראה יאמי...עדיין לא קניתי לק אפור באמת. מחדל.

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, טל, מה יהיה? כולן פה כמעט אוהבות אפור!
      שמחה שאהבת את הכל :)
      לק אפור זה גם מהמם וגם הכי קל להתארגן על אחד, לכי על זה.

      מחק
  45. שלום. קוראים לי יעל ואני לא אוהבת אפור באיפור...SHOOT ME!
    אם כי הצ'ינצ'ילי של "אסי" מהמם...

    השבמחק
    תשובות
    1. או, יעלי, טוב שבאת לערער במקצת את הקונצנזוס היחסי האוהד שתפס פה האפור.
      וכן, גם בין האפורים בסוף תמיד יהיה זה שיפיל אותנו...P:

      מחק
  46. סופ-סופ יש לי גם זמן להגיב.
    אז ראשית, בגלל קוצר זמן, רק חידשתי את הלק האדון שלי ולא עברתי לאפור, אתמול, כיי ממש עשית לי שוב חשק. מחזיקה באוסף אפור וחאקי של לאקה ועוד סמוקינג של אססי.
    בגזרת העיניים- דא!! כמובן שיש עיפרון אחד של סטילה. הוא דווקא שחור משולב עם כסוף ביחד שנותן אפקט מדהים. כנ"ל האיי-לינר של מג'וליקה- שחור עם שימר כסוף. וצללית עכברית של שו אמורה.

    בגזרת הביגוד פעם הייתי כמעט רק עם אפור שחור ולבן, עד שהתחלתי להיות קצת יותר ציבעונית.
    עדיין לא מעט פריטים הם מתחום האפור.
    מיוחדים במיוחד, מכנס רכיבה ומגפון עם עטרת קלוש.
    וכמובן התיק קומדיטה שלי, שאני כל כך אוהבת אותו, כי יש בו קייציות אפרורית והוא ענקי כזה שיוכולה לסחוב חצי בית בו. (מככב גם בתמונות מברלין)

    ואין כמו מי שבילתה מעל 15 שנה בחדר חושך לקבוע שלאפור יש לפחות 99 גווני ביניים רק על הסקאלה בין לבן לשחור מבלי להחשיב תת-גוונים עם אפור בהם, כמו חאקי למשל....

    השבמחק
    תשובות
    1. נפלא נטע, ושימי לב שיש מערכת תגובות חדשה, אני עוד מעכלת אותה אחרי שעשתה לי תקלות פה חבל"ז, כמעט אמרתי קדיש על הבלוג (תראי בפייס מה כתבתי...).
      לק אדום זה צפוי ומכניס צבע, אבל אין ספק שזה זמן טוב ללקים האפורים שלך. הסמוקינג הוט של אסי הוא לא אפור, סוג של סגול מעושן.
      ממי, מסקרה או עפרון שחור עם כסף זה מדליק אבל לא אפור!
      אני מאוד אוהבת את שו אומורה, חבל שלא התרוממו בארץ.

      ברור לי שאם יש לך פריטים אפורים בארון אז הם יהיו מיוחדים ככה. מכנס רכיבה כזה ותיק ענקי כזה נשמע מעולה. הולכת להציץ בתמונות שלך בפייס.

      אין ספק שכל מי שעוסק בצילום מתערבב הרבה עם האפור, את החאקי גם ציינתי פה, יש אינסוף אפורים, מספיק להסתכל בתמונת שחור-לבן בשביל להבין את זה.

      מחק
    2. ראיתי את הפוסט שלך בפייס ורק עכשיו הבנתי, במיוחד גם שאני מרפרשת את הדף מיליון פעם כי חשבתי שבאג אצלי...

      ואיך שכחתי שני אפורי אלמותיים- 1. שרשרת פנינים אפורות בשתי שורות + צמיד תואם, מתנה ליום הולדת (לפני 11 שנה) מהיקר לי מכל.
      2. הבושם ג'ולייט שעוד טרם נרכש..

      ואמות הכלתי על לוק אפור מטורף שמשלב סופיסטיקייטד-ילדותי.

      ואגב, גם סט המאגים החדש שלי הם בגווני אפור.

      מחק
    3. תשמעי נטע, התחרפנתי, מה אני מומחית ל- HTML?....
      מזל שחברים מומחים עזרו לי, נשמות!

      אוי, גם לי יש שרשרת פנינים אפורה, זה פשוט מהמם!
      צמיד אין לי אבל עשית לי חשק עכשיו....
      הבושם הזה של ג'ולייט בטיפול! אני בכלל רוצה לעשות בדיקה של הסדרה הזו.

      לא הבנתי מה כתבת פה... מה לוק אפור מטורף?....

      תתחדשי על סט המאגים, אפור זה מעניין בהחלט, אצלי זה משתנה כל הזמן.

      מחק
    4. הסברים:
      1. ראשית, אציין שהשרשרת הנ"ל חיכתה לי בהפתעה בה. שטרן בשדה"ת כשלקח אותי לחופשה בהפתעה ליומולדת הראשון שלי שחגגנו יחדיו.

      2. הסט מאגים: 2 בלבן עם נקודות אפורות 2 באפור עם נקודות לבנות ו-2 בדוגמת מפת משבצות באפור. פשוטים מהחנות השכונתית, סתם התחשק לי פתאום לחדש לעצמי.

      3.אתמול- לוק אפור מטורף- היה ככה, מכנסי הרכיבה והציק, ברור! מגף חצי בלבן (כי איתו הייתי בפקקים ולא היה זמן להחליף) חולצת-שמלה- בלון (זה גזרה של שמלה אבל מגיע רק עד קו אמצע הטוסיק ויש לזה גימור למטה כמו של חצאית בלון) בלבן עם נקודות אפורות, עם צווארון א0סימטרי עם כפתור ענקי. השרשרת והצמיד ואיפור של אפור בוקר- לא מעושן וכד'.
      החולצת שמלה הזאת נותנת טאצ' ילדותי, העיניין הוא שזה בשילוב עם האפור זה יוצר ילדותי-סופיסטיקייטד.
      לא זכור לי שהצטלמתי אתמול, אגב...

      מחק
    5. 1. עכשיו זה נשמע עוד יותר שווה!! צלמי את השרשרת והצמיד בהזדמנות שנראה.

      2. נשמעים מאגים מדליקים לגמרי, מי אמר שאפור זה משעמם מי?....

      3. דפקת הופעה אה? ואיך לא צילמת את זה? מה יהיה איתך?...P:
      הגיוני מכנס רכיבה עם חולצה רחבה כזו אבל תגידי, החולצות בלון האלו לא משמינות חבל"ז?...

      מחק
    6. ממש לא. מסתיר באלגנטיות את הבטן שטרודל של החורף, חח.
      נראה אם צילמו אותי בכל זאת, היה מי שהסתובב עם מצלמה.
      פשוט חולצה לבנה קלאסית הייתה עושה את הלוק לפוצי- מתיימר, לטעמי.

      וכן, אפור זה ממש לא משעמם.

      מחק
    7. חחח, אין ספק שמסתיר את הבטן, זה היתרון של החולצות האלו.
      נראה לי כדאי שאתארגן על חולצה כזו לפעם הבאה שיש לי ארוחה משפחתית כבדה...

      מחק
    8. ללא ספק! ועם מכנס צמוד בתוך מגף, זו בכלל ההסוואה המושלמת.
      אגב, כרס שטורדל לא צומחת רק בחורף ו/או לאחר לידות, יש אנשים שיש להם שריר בטן ארוך ויש מי שהתמזל מזלם לאחד קצר. אלו עם הקצר, חצי שעה כפיפות בשבוע ןמדגמנים קוביות, אלה עם הארוך, לעולם לא יהיה עם קוביות- מניסיון של עבודה מאומצת מאוד מאוד מאוד.
      כמובן שזב בהתחשב באכילה סבירה ומנהנה וללא בבליסה חסרת פרופורציות- אז זו השמנת יתר.

      מחק
  47. אני מכורה לאפור מאז שביקרתי לראשונה באינגלוט ורכשתי כמה צלליות אפורות. גיליתי שזה צבע ורסטילי ומחמיא לי מאד.

    הפלטה והלקים נראים משגע.

    השבמחק
    תשובות
    1. הר הקסמים, בדיוק, זה לגמרי צבע ורסטילי, מחמיא לכולן.
      באינגלוט בהחלט יש מגוון מרשים של גוונים לשחק איתם.
      תודה, מאוד נהנית מהצלליות והלקים, זה הזמן שלהם :)

      מחק
  48. השתנה משהו במערכת התגובות ופספסתי ?
    אני לגמרי רוצה לבחון את העפרונות של סטילה ואת הלק של Barry M , הגוון שלו הורס בעיניי. את ארמאני אני ממש לא מחבבת [אף בושם שלו לא בא לי טוב באף] אז אני אשאיר לאחרים להנות ממנו.

    השבמחק
    תשובות
    1. הבולשת, כן, בלוגר שידרגו את המערכת, לא ראית שכתבתי על זה בפייס? שיבש לי את כל הבלוג...
      העפרונות של סטילה משהו חבל"ז, איזה פיגמנט חזק שאין דברים כאלה.
      הבארי אם בהחלט גוון מהמם ומחמיא, אבל יש לך מיליון כאלו דומים של צ'יינה בטח...P:
      בנוגע לבושם זה בדיוק מה שכתבתי, גם אני אף פעם לא התחברתי לשום ניחוח של ארמאני אבל עם זה ממש הצליח לו לטעמי.

      מחק
    2. סביר להניח שיש אבל שאני אלך לחפש בין מאות הלקים שלי? יותר זריז זה לקנות אחד :-D [הצהוב מחכה לך בסבלנות].

      מחק
    3. חחח, זו כזו תשובה שמתאים לי לכתוב...
      למי בכלל יש כח לחשוב איפה ולחפש בארכיון....LOL
      הצהוב מחכה לי ואני לו ובסוף יהיה שידוך שיוביל אותך לגן עדן!

      מחק
    4. גברת , עד כה היו לי שישה שידוכים בצורת קראקלים. בואי נשאיר את גן עדן לחכות לי עוד נצח ;)

      מחק
    5. LOL, קרועה!!!
      אמנם זה נכון, אבל זה היה יותר תרומה לקהילה, פתרון הדדי, סוג של ניסוי סוציולוגי אנתרופולוגי...
      פה מדובר בשידוך כמעט בטוח, מה שנקרא מכסה לסיר....P:

      מחק
    6. שטחים תמורת שלום ? :-P תודי שהיית מוכרת את נשמתך לשטן תמורת הצהוב הזה! :-D

      מחק
    7. חחח, אם היתה לי כזו אז יש מצב...P:

      מחק
    8. אם תחפרי בתוכך , אני בטוחה שתמצאי אחת ;)

      מחק
    9. מקווה שאת צודקת ;))

      מחק
  49. המשך בא:
    מחילה על ה"תגובה המפוצלת" ועוד יותר על הג'יבריש שבה. (וגם על סימני הקריאה, זה אוטומטי, אין שליטה)
    כאוהבת קנקנים לא פחות מתוכם: האריזה של הפלטה מתוחכמת עשירה וזהובה, הגוונים קלאסיים. השילוב של הורוד עם הכסוף נראה לי הורס. למען האמת, שנים שלא דגמתי צלליות של גרלן.
    אשר למרצדס, אני ירושלמית ולמרצדס יש קונוטציה של מוניות. אני יותר טיפוס של אאודי אז יכולה לדלג על הפלטה ישר לשם LOL.

    עפרונות עיניים באפור? יש לי מטרלי מנצנץ, אבל במאט טרם דגמתי. ליורשת יש אבל לא משכו את עיני. סקרנת אותי. אני שוקלת לקנות את הברונזר של סטילה, מעשה שהיה: כשדגמתי את האקסטרים של גרלן (לשמחתי הדיילת לא הייתה, אז הניחו לי לבד)(טרם קניתי, 2 או 3 לא מחליטה, ויש הנחות מעולות באחרונה) שהכיסוי שלו הוא כל מה שאמרת ואף יותר. מדהים!!!)הוספתי לי מעט פודרה בטפיחות נדיבות. בערב היורשת שאלה למה הפנים שלי שזופות. מסתבר ששמתי פודרה משזפת LOL, רק באור של הפארם לא שמתי לב. - מצא חן בעיני לתת קצת חיים לפנים. רק שאני לא ממש חושבת שאתמיד בזה. הברונזר של בורז'ואה עדין מידי. הברונזר של שיסיידו ממש סומק מואר. התרשמתי שהסטילה עדין ואפשר לבנות איתו בעדינות מראה חי טבעי אבל לא מוגזם? מה דעתך, ממליצה? מצרפת לי לרשימת סטילה את העפרונות ואתרשם(החלטתי להפסיק קצת עם קניית איפור, להשתמש קצת במה שיש, ראוי לא?)
    אפרופו לקבע בתוך העין, מניחה שכוונתך עם צללית,לא שורף? מפריע, נכנסים גרגרי צבע? אני אחרי ניתוח לייזר והיורשת עם עדשות מגע, אפילו עפרון זה לא תענוג עבורנו בתוך העין.

    Chinchilly שבה את ליבי כבר בתמונתו בפייסבוק, אך למודת אכזבות מהחפורים בשנה שעברה, לא אמהר לשקול אותו כפוטנציאלי.

    ACQUA di GIOIA בגרסתו הגברית הקלאסית הוא הבושם המועדף על יורש העצר שלנו כבר מגיל 16 (אצלי בבית משתמשים בבאלם ובושם ולא באפטר שייב. טעם משובח יש להם) לפי התיאור שלך הוא לא כוס התה שלי, אך אם אמרת הפתעת השנה, אין ספק שבד"כ מההמלצות שלך אם אני מופתעת זה רק לטובה. מוזר מאוד, עכשיו שאני חושבת עלכך: לאחרונה איני נמשכת למחלקת הבשמים בפארם אלא אם כן אני סקרנית להריח. הפעם האחרונה שקניתי בושם הייתה...באוק' שעבר בדיוטי, CINEMA של א.ס.לורן ו ALLURE של שאנל, שניהם בשמים חוזרים שכבר היו לי בעבר. האם אני מאבדת את זה? לא מעודכנת?

    נהנתי, מקווה לקבל ציון עובר על הג'יבריש
    שבת חמימה ונעימה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אפרת, אני כבר רגילה לזה ;)
      אני מסכימה שהקנקן חשוב מאוד, אין בפלטה הזו גוון ורוד למרות שהוא בהחלט שילוב מוצלח עם אפור.
      מרצדס מונית זה לא רק בירושלים, זה בכל הארץ. עדיין מרצדס זו מרצדס ולמוניות אגב יש דגם מסויים ייעודי שהכל בפנים מובנה למונית. לא יודעת איזו אאודי את אבל אם את Q7 או A8 כמוני אז הדילוג יהיה לא פשוט...

      עפרונות עיניים אפורים אני מאוד אוהבת, לאו דווקא מאט אבל בטח לא מנצנצים, בהחלט שווים ניסיון.
      האקסטרים מבחינתי הוא המייק אפ מס' 1 למי שצריכה כיסוי, היללתי אותו מספיק פה בבלוג. מה שאת מספרת ששמת פודרה משזפת זה בדיוק מה שאני עושה על בסיס יומיומי בקיץ, מכורה.
      בנוגע לברונזרים, יש אינסוף סוגים, אם התחברת לסטילה אני לא רואה מניעה פשוט בלנסות במיוחד בהתחשב בעובדה שהמוצר עולה כ- 40 ש"ח בלבד.
      אם עפרונות עיניים לא באים לך טוב בתוך העין גם ככה אז למה בכלל לנסות, רדי מזה. לא התכוונתי קיבוע של צללית בתוך העין אלא עם מברשת דקיקה על קו הריסים מה שמונע גלישה של הפורמולה הקרמית של העיפרון וגם תורם לעמידות.

      אם כל גווני הלקים האפורים והמעושנים דהויים האלו לא עושים לך את זה אז בהחלט כדאי לדלג. חבל על עוד אכזבה.

      תראי, הבושם הוא הפתעת השנה בשבילי כי היה פער גדול מחוסר הציפיות שלי לגביו לבין זה שמאוד אהבתי אותו. לרחרח תמיד את יכולה ואז לבחון אם את מתחברת. לא חושבת שזה לא להיות מעודכנת אם את קונה בושם ותיק או בושם שכבר היה לך אותו. אני מאוד בעד להיצמד לניחוחות שאוהבים ומתאימים לנו.

      תודה רבה ושבת שלום :)

      מחק
    2. אפור-חול בהיר שימרי-סאטיני (Taupe)נראה ורוד בהיר מאוד בצילום, לא?

      סטילה עולה 87 ש"ח בסטרוברי ו20 אירו באתרים אחרים, מראש לעלות מדרגה לא?

      מחק
    3. לא, אין בו כלום ורוד אחרת הייתי מציינת את זה, אני חושבת שהתיאור שלי די מדויק.
      הברונזר של סטילה לעיתים קרובות במבצע בסטרוברי ועולה גרושים, תעקבי ותקני באותה הזדמנות. לא הייתי משקיעה בו שקל יותר. אגב, יש מדי פעם גם בקומונה של הפורום כאלו שמפרסמות שהן מוכרות את הברונזר הזה ממש בגרושים.

      מחק
    4. דנרה, אמרתי שהיה נראה לי אישית ורוד בהיר מאוד בצילום פה, אין לי ספק שטעיתי, רק הסברתי למה חשבתי ורוד.

      לא רואה את עצמי קונה איפור ששומש...

      מחק
    5. בקומונה ממש לא מוכרים רק מוצרים משומשים אלא גם כאלו חדשים עם הקופסה.

      מחק
    6. צריך להגיש בקשה להצטרף וכאלה, לא? קראתי שמישהי התפלאה למה סירבו לה...

      מחק
    7. כן, ברגע שתנסי להיכנס לקומונה בפעם הראשונה זה ישלח בקשה להצטרפות.
      מאשרים מי שפעילה בפורום והניק שלה מוכר. כנראה זו מישהי שלא היתה פעילה.

      מחק
    8. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

      מחק
    9. הסרתי את קודמת בגלל הג'יבריש, מה יהיה עלי?

      טוב לדעת, תודה על המידע :)

      מחק
  50. את צודקת, יש משהו סביל יותר באפור מחום, אבל גם אותו אני לא מאוד מחבבת..

    הפלטה של גרלן דווקא לא נראית לי כזאת מרתקת..
    אבל הרי אמרתי שאני לא חובבת גדולה של אפור..
    ניסיתי לרכוש את הצללית האפורה של בורז'ואה. הגוון משמים לחלוטין, והעמידות של הצללית כ"כ אכזבה אותי
    שאני לחלוטין מעוצבת שדיפטתי אותה (ואת חברתה הכחולה) וכעת היא לא יכולה לצאת מפתח הבית שלי.. :/
    מעבר לזה, היתה לי את הצללית שהגיעה ממך :) אבל כמובן שעם גאונה כמוני היא נפלה על הרצפה ברגע מסוים ו...
    הייתי ממש מבואסת כי האמת, ממש אהבתי אותה (למרות שהיא אפורה!)
    והיא אפילו השתלבה לי מטריף עם הפיינטפוט הכמעט שחור.
    נו, מילא.
    מה שכן, מאז, בהמלצה של רותי, השתמשתי עם שני הפיינטפוטים שלי עם מברשת סינטתית (ולא 217/239 שאני רגילה להכל בערך)
    והפלא ופלא, המריחה ממש ממש נוחה!

    הבארי M נורא מזכיר לי את קלי, היתכן?
    דווקא הצלחתי לחבב את הצ'ינצ'ילי למרות שבתמונות אחרות אני פחות מחבבת אותו
    והמירור מירור Dont get me started!!! אני שונאת את הלק הזה!

    הבקבוק של ארמני מעלף!!!
    לא שאני אומרת שאוהב את הריח אבל מילא :)

    השבמחק
    תשובות
    1. מיטלי, כן, הכל יחסי, ובמקרה שלך צפוי כי גם החום וגם האפור אינם צבעוניים כמו שאת אוהבת (למעט שחור...).

      בין פלטות הרביעייה האלו של גרלן הכי את זו פלטה מס' 1 הסגולה, תסתכלי עליה בפעם הבאה כשאת בפארם, אני בטוחה שהיא תהיה המועדפת עליך.
      האיפור של בורז'ואה לא מדבר אלי בכלל, ניסיתי את הצלליות, זה לא בדיוק איכות כמו שאני אוהבת, צלליות המאט הן בכלל לא משהו. אולי המסקנה מהסיפור שלך שכדאי להימנע מדיפוט עד שמגבשים דעה על הצללית/סומק. אני לא מדפטת אז אין לי בעיה כזו.
      לא מאמינה!!! נפלה לך הצללית הזו? חבל... אגב, היא אפורה כהה כמעט שחורה ומבריקה, באמת מהממת.
      עם צלליות קרמיות זה ידוע שמומלץ להשתמש עם מברשת סינתטית, אני גם כותבת את זה בפוסטים בכל פעם מחדש. בפעם האחרונה כתבתי את זה בפוסט על הצלליות הקרמיות של שיסיידו.

      איזה קטע, גם את וגם עדן הזכרתן את הקלי, היא חשבה שהוא דומה ל- NFU אבל כתבתי לה באמת שאם כבר אז הוא דומה לבארי אם.
      הצ'ינצ'ילי מנצח מבחינתי, המירור של אורלי לא לק שמתאים או מחמיא לכל אחת אז די צפוי שלא אהבת, מת כזה.

      הבקבוק של הבושם מעניין, נראה לי עיצוב מאוד גברי, ואת הריח עד שלא תבדקי לא תדעי ;)

      מחק
  51. הפלטה הסגולה תבדק! סקרנת אותי :)

    נכון מבאס שהיא נפלה :( את לא מבינה כמה התבאסתי.. ואת לא מבינה כמה לכלוך!!
    ואת צודקת לגבי בורזו'אה היתה פשוט כזאת התלהבות מהצלליות האלה שלא העלתי על דעתי שיש מצב שאני אחשוב שהן *כאלה* גרועות.
    אני אף פעם לא משתמשת במברשות סינטיות גם זו שיש לי - לחלוטין הגיע אלי במקרה.. ואף פעם לא השתמשתי בה.. עזבי, לקח לי שבועיים למצוא אותה! חחח

    מת? באמת צבע של פגר יש למירור מירור הזה. פיכס!

    השבמחק
    תשובות
    1. תבדקי, אני בטוחה שתאהבי, רק תחזרי עם רשמים ;)

      אויש הלכלוך.... ועוד צללית כהה, הזוועה.............
      היתה התלהבות בעיקר בגלל היח"צ ושטף פוסטים שנראים כולם אותו הדבר (כמו בעוד מקרים...). צריך לקחת דברים בפרופורציות, אני לא הסכמתי לתת להם במה בכלל.
      גם עם מברשת סינטטית צריך לבחור אחת מוצלחת שתעשה את העבודה בקלות. העיקר שמצאת בסוף ;)

      (ושימי לב שיש מערכת תגובות חדשה ואת יכלה לעשות "השב" לתגובה).

      מחק
  52. אפרופו פלטות של גרלן,יש להם עוד את הצלליות ברבעים לקומפוננט? יש לי אותו, עדיין, וריק...

    השבמחק
    תשובות
    1. שאלה טובה נטע, אין לי מושג... אבל אם תרצי אברר לך.

      מחק
  53. Totally beautiful winter colours, good choices -LIKE !!!

    השבמחק
    תשובות
    1. Thanks dear!
      I love grey colors, glad you like it :)

      מחק
  54. הפלטה האפורה של גרלן נראית מדהימה!

    השבמחק
    תשובות
    1. היא אכן מדהימה, עד היום אני חורשת עליה :)

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails