20 באוגוסט 2011

קולור בלוק



יש כל כך הרבה תהיות ושאלות בעניין התאמת הצבעים כמו: האם האיפור והלק צריך להתאים לאאוטפיט, האם הלק בידיים וברגליים צריך להיות זהה? האם הצלליות צריכות להתאים לסומק והסומק לשפתון? והאם השפתון צריך להתאים ללק?...
מה זה אומר כל השאלות האלו, אז צריך להתאים צבעים או שלא? אז אני בפוסט לא אענה על השאלה הזו אבל אכתוב מה אני מעדיפה לעשות (או לא לעשות) בעניין התאמות הצבעים כי בסופו של דבר אין נכון או לא נכון, אין חוקים באיפור, שכל אחת תעשה מה שנכון לה ומה שהיא מרגישה נוח, גם אם למישהי אחרת זה נראה מגוחך או מופרך...
אז להתעסקות בעניין התאמת הצבעים בפוסט אעזר בטרנד הקולור בלוק (Color Block) שפשט בעולם האופנה והביוטי ועוסק בשילוב צבעים נועזים יחד בלוק. לצורך ההמחשה בחרתי בלקים מקולקציית Starry Temptress של קולור קלאב ובשפתונים מסדרת Color Riche של לוריאל, הם כולם צבעוניים קיציים ובולטים בהתאמה.

ואם להתייחס לשאלות מלמעלה אז אני לא מאמינה בהתאמות כמעט בכלל. לא צריך להתאים או לא להתאים באופן מאולץ, לפעמים צריך לזרום. מי שזה עדיין לא עובד לה באופן טבעי יכולה תמיד להתייעץ, זו לא פחיתות כבוד, הרי המטרה להיראות טוב באופן שמותאם אישית, הרי מה שנכון לאחת לא בהכרח נכון לאחרת. אני מאמינה שכל בחירת צבע צריכה להיבחן בלוק הכולל ולא משנה אם יש או אין אחידות בצבעים. אם הוא הרמוני ולא מופרך זה יכול לעבור יופי, גם אם החולצה סגולה והצללית ירוקה. הרמוניה זה בשילוב מוצלח בכל גוון שהוא עדין או נועז ולאו דווקא באחידות הצבע. למשל לוק של עומס פריטים בצבע אדום כמו: נעליים, חולצה, תיק ושפתון נראה פשוט מופרך ומגוחך למרות הצבע האחיד (שנות ה- 80 מישהו?...). 

ולמרות שהכל די פתוח ואין חוקים, הנה דוגמאות שממחישות מאוד מה לא צריך לעשות לדעתי:
  • חברה שלי שחוזרת מטיפול פדיקור מספרת לי שלמישהי שעשתה מניקור באותו המכון התחשק לק בצבע טורקיז, אבל לפני שהיא נתנה את "האישור הסופי" למניקוריסטית, היא החלה לחשוב איזה בגדים יש לה בבית בטורקיז כי אחרת היא פשוט "תתקע" עם הלק הזה ובושות שזה לא יתאים לכלום...
  • מישהי מהעבודה שהחמיאה לי על איזה לק ורוד וציינה שממש חבל שלא באתי עם חולצה ורודה כמוהו, שזה מהמם כשזה מותאם והיא מאוד מקפידה על זה...
  • וכולנו מכירות את אלו שלא קונות תיק או כל אקססורי שהוא בצבע "חריג" כי אין להן למה להתאים אותו.
אז למרות שבתמונה הראשית של הפוסט יש כביכול התאמה בין הלק והשפתון בצבעים: כתום, ורוד ופוקסיה/סגול, ולמרות שזה שילוב שאני דווקא יכולה לחיות איתו, אכתוב עליהם פה בשילובים שונים ומוצלחים מאוד, בטוחה שתצליחו לעקוב...

Wink, Wink, Twinkle הסגול ו- Pink Passion הורוד - הפופולריים

Wink, Wink, Twinkle – גוון סגול ורוד עמוק עם גליטרים, האח הצעקני של הלק Mrs. Robinson. פורמולה מחרידה במיוחד, גם מאוד עבה וגם מאוד סמיכה ודביקה. אני מהמרת שאחרי כארבעה שימושים בלק הוא יהפוך לכמעט בלתי אפשרי למריחה, לפחות לא אחת כזו שאפשר לחיות איתה.
הגוון הזה הוא המדובר והנחשק ביותר בקולקציה. אחרי שבחנתי אותו בעצמי אני יכולה להסכים שהוא אכן מהמם אבל לאו דווקא המוצלח ביותר לטעמי. 

Pink Passion - שפתון קרמי ורוד, אך לא סתם עוד ורוד כי אם בוהק, שמח ומדליק. דומיננטי ואטום על השפתיים. גוון פופולרי שקל מאוד להתחבר אליו.

Ultra Astral הוורוד ו- Magentic Coral הכתום: האופנתיים

Ultra Astral – ורוד ניאוני עמוק ובוהק עם גליטרים. פורמולה סמיכה אבל מאוד נוחה למריחה בניגוד ללק הקודם. לטעמי מדובר על גוון ורוד יפהפה מוצלח במיוחד.

Magentic Coral - שפתון בגוון מוצלח של קורל קלאסי, כתום-אדום. הגימור אינו קרמי, יש בו מעט שימר שיוצר גימור פרוסטי (מעט פנינתי). בפועל לא שמים לב לזה בכלל אבל כן שמים לב לזה שהגימור יוצר ברק יפה ומחמיא. העמידות של השפתונים בגימור הזה יותר טובה מאלו הקרמיים אך גם מייבשת מעט את השפתיים. זהו הגוון שהכי אהבתי בקולקציה!

You Got Soul-ar הכתום ו- Intense Fuchsia הורוד פוקסיה: הטרנדיים

You Got Soul-ar – כתום ניאוני בהיר עם גליטרים. שוב פורמולה סמיכה שיותר מזכירה את זו של Wink, Wink, Twinkle מאשר של  Ultra astral. אם בשנה שעברה היה זה ה- Flip Flop Fantasy של China Glaze שכיכב אצלי בפדיקור, הרי שהשנה הלק המהמם הזה לקח ובגדול. לק מאסט מהקולקציה!

Intense Fuchsia - ורוד פוקסיה עמוק, הגימור אינו קרמי אלא פרוסטי קל גם כן. שפתון אטום ולא כבד בגוון מחמיא ונועז שמומלץ במיוחד לערבי הקיץ, להפיח בהם קצת צבע!

You Got Soul-arUltra AstralWink, Wink, Twinkle: צבעוניים, אופנתיים וצעירים

קולקציית Starry Temptress של Color Club מורכבת מלקים ניאונים עם גליטרים הולוגרפים דקים. הם צבעוניים, אופנתיים ועם פורמולה פחות או יותר דומה : סמיכה, דביקה ולכן בעייתית למריחה. השכבה הראשונה אטומה אך חובה שכבה שניה לאחידות. יש למרוח את הלק מהר אחרת קשה להגיע לתוצאה יפה ואחידה. הגימור פלאסטי-מאט סתמי כמו כמעט כל לק עם מרכיב ניאוני, לכן מומלץ טופ גלוסי כמו Seche Vite: לברק, להעצמת הגוון ולהחלקה יחסית של הגימור המחוספס בגלל הגליטרים.
להפתעתי למרות עומס הגליטרים מאוד אהבתי את הלקים בסדרה ולא מצאתי שהגליטר מפריע, הוא ממש מוסיף להם והופך אותם לצעירים ומדליקים. מה שכן יש ללקים האלו עמידות מרשימה והסרה קשה וסיוטית במיוחד... ומה העניין עם השמות שלהם? לא ממש רואה את החיבור של השם לגוון, לא "הסגול הקורץ", לא "הוורוד השמיימי" ולא "הכתום הסולארי"... אבל לא נהיה קטנוניים, השמות חביבים והאמת שזה דבר די נפוץ בלקים, החתירה לשמות יצירתיים, לפעמים בהצלחה יתרה ולפעמים לא...
בסיכומו של דבר: הלקים האלו מוצלחים ויפים גם כמניקור וגם כפדיקור ומומלצים למי שיש אורך-רוח בהסרה שלהם...

סדרת Color Riche: אופנתיים ומחמיאים

בניגוד לשמות הלא ברורים של הלקים, שמות השפתונים בסדרת קולור ריש (Color Riche) מאוד מדויקים ומשקפים את הצבע. אמנם לא מדובר על קולקציה חדשה אבל מדובר על גוונים חדשים בסדרה שגם אם הם לא מפתיעים הם מאוד אופנתיים ומחמיאים ולכן גם לבישים. פורמולה דקה, נעימה ולא דביקה למגע, העמידות יפה ואהבתי שכשהם יורדים זה בצורה אחידה יחסית ולא מצטברים בקצוות השפה. מדובר על שפתונים איכותיים בסה"כ שמותאמים לטרנדים העכשוויים ועם חלוקה לגוונים עזים יותר (INTENSE) ורכים יותר (NATURAL) כך שכל אחת יכולה למצוא גוון להתחבר אליו. שלושת הגוונים בפוסט שייכים מן הסתם לאלו העזים שאני מתחברת אליהם יותר. יש גם איזו חלוקה של הגוונים לפי Brunettes ו- Blondes אבל לא ממש הצלחתי להבין אותה ולפחות שלוש דיילות המותג ששאלתי בכלל לא היו מודעות לחלוקה הזו, נו שווין.... אני בכל מקרה מצאתי גוונים שאהבתי משתי הסדרות. בדומה לשפתונים של מותגים מובילים בשנים האחרונות, גם על השפתונים האלו יש חריתה של שם המותג על השפתון עצמו, אני אוהבת את זה ואפילו הייתי עושה אותה בולטת יותר.

אריזת השפתון עמוסת מדבקות שמפריעה ללוק הנקי ולחווית השימוש.
מימין: חזית השפתון (לא שמים לב בכלל להטבעת הלוגו היפה בגלל שתי המדבקות),
מדבקת ברקוד בצד השפתון, לפחות את הצד האחורי השאירו נקי שאוכל לצלם...

מבחינת עיצוב אריזת השפתון אהבתי את הגוון המוזהב ואת הטבעת הלוגו הבולטת בחזית. מדובר על אריזה ותיקה (מאוד) שעברה כל מיני גילגולים ושיפורים בצבע ובעיצוב אבל בסופו של דבר מדובר על אריזת פלסטיק מוזהבת פשוטה יחסית, אולי לא במבט ראשון אבל בטח במגע ראשון. אמנם היבואנית המקומית לא ממש יכולה לעשות משהו בעניין, אבל היא בטח יכולה לתרום. איך? יש לא פחות משלוש מדבקות מיותרות על האריזה, לא זו שבתחתית אלא על השפתון עצמו (אחת ברקוד ,שניה לפרטי המוצר ושלישית שיוך לסדרה). היבואנית בטח יכולה להפסיק לשים אותן, זה לגמרי מפריע לעיצוב הנקי ואני לא מכירה שפתון ממותג מוביל שיש אפילו מדבקה אחת עליו. למשל המדבקה עם הכיתוב בעברית שכוללת כל מיני פרטים על היבואן והיצרן, אז נכון שמשרד הבריאות מחייב גילוי נאות בפרטים האלו, אבל השפתונים הרי מגיעים מנויילנים ומקומה של התווית הזו אם כבר מעל הניילון הזה. ובשביל מה המספור הכפול? מספיק בתחתית שם יש תווית אסתטית וצבעונית בהתאם לצבע השפתון ועליה מופיעים המספר והשם. בשביל מה צריך להטביע את המספר בשחור בראש האריזה שפוגע בעיצוב? לפעמים הדברים הקטנים האלו עושים את ההבדל בחווית השימוש.
בסיכומו של דבר: שפתונים מוצלחים בגוונים אופנתיים, מאוד תמורה למחיר (כמובן בהנחות השוטפות שיש) ועם פוטנציאל להיות מפתים עוד יותר ככל שהאריזה שלהם תהיה נקייה יותר ממדבקות וחריטות מיותרות.

אני  מקווה שקצת יותר ברור עכשיו מה דעתי על התאמות ולמי שמשום מה עדיין לא הבינה אז התשובה שלי לכל השאלות בפסקה הראשונה היא - לא. יותר חשוב לטעמי להתחשב בבחירת הצבעים בגוון העור והשיער מאשר להתאים למשהו אחר. והדבר האחרון - האופי. אל תשכחו שצריך להרגיש נוח עם בחירות האאוטפיט והאיפור ולא משנה איזה טרנד חם יש באותו הרגע. בנוסף, הלוק הסופי בהרבה מקרים גם קשור לפרסונה, הרי יש כאלו שלא משנה מה יבחרו הן יראו טוב ויש כאלו שצריכות להיזהר תמיד ממראה מתאמץ או גרוטסקי. וכמובן יש את יחידות הסגולה שבכלל משדרגות את מה שהן בוחרות ולא הבחירות משדרגות אותן... נסו להבין איפה אתן בסקאלה הזו.
אגב, אותה חברה שלי מסיפור המניקור בטורקיז כאן למעלה, סיפרה לי את זה כשהיא בחולצה כתומה בוהקת (ZARA), שפתון ורוד פוקסיה צועק (MAC) ולק כחול ים (OPI). נראתה מהמם כמו תמיד...


ID

Wink Wink Twinkle, Ultra astral, You Got Soul-ar
גודל: 15 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 29 ש"ח

L'Oreal
Color Riche Lipstick
Pink Passion (371), Magentic Coral (373), Intense Fuchsia (288)
גודל: 4.2 גרם
ייצור: איטליה
מחיר: 96 ש"ח

הבהרה / גילוי נאות: את השפתונים קיבלתי מהחברה


Print Page

94 תגובות:

  1. למרות שלרוב אני לא חובבת גליטרים אהבתי את הלקים, בעיקר את הכתום.
    אני קצת אולד פאשן, ונוטה לעיתים להתאים צבעים (לא ברמת להתאים את הלק לחולצה, זה קצת חולני בעיניי)

    השבמחק
  2. מיכל, גם אני לא חובבת גליטרים בכלל אבל הלקים האלו ממש מצאו חן בעיני. כמו שכתבתי, גם לדעתי הכתום הכי מפיל.
    אולי להתאים צבעים זה אולד פאשן אולי אופי, וכמו כל דבר לפעמים זה עובד לפעמים לא...

    השבמחק
  3. שונאת אריזות של מוצרים מסוימים בארץ. צריך להיאבק קשות כדי להוריד את כל המדבקות. מה הם לא יכולים להתחשב בבלוגריות שמצלמות את המוצרים!?
    השפתונים נראים אחלה ואני בטוחה שיש עוד גוונים לא פחות טובים.
    מסדרה זאת של קולור קלאב יש לי גם את WINK WINK (הראתי אותו לפני מספר חודשים). מסכימה שהפורמולה שלו היא לא משהו מדהים.
    לא אוהבת להתאים במיוחד לק לאיפור ולביגוד אבל עדיין חייבת להיות איזושהי הרמוניה לדעתי.

    השבמחק
  4. מרינה, המדבקות האלו בהחלט מחרידות, אני אפילו לא מתאמצת להוריד כי אז נשאר סימן לבן מכוער כזה.
    למה לא לשים את כולן על הניילון שעוטף את השפתון כשקונים חדש?
    בהחלט הייתי שמחה לצלם את כל השפתונים בפוסט מהחזית ולא מהמאחורה שלהם....
    למות זאת, השפתונים בהחלט מוצלחים ויש בסדרה גם גוון אדום אחד ממש מהמם!
    הפורמולה פשוט זוועתית בלקים האלו. אין ספק שה- Wink, Wink, Twinkle הכי מדובר מהקולקציה ולהרבה יש אותו, זוכרת כמובן שגם לך.
    מסכימה שצריך הרמוניה, זה בדיוק מה שכתבתי. אבל היא לא בהכרח מושגת מהתאמה או מחוסר התאמה. זה מאוד קשור למי שבוחרת בהם.

    השבמחק
  5. לי קשה לצלם עם מדבקות ולכן אני מגרדת. יש להם ריח/טעם?

    השבמחק
  6. אין מצב שאני משקיעה ככה בלגרד אין לי סבלנות ויש לי לק על הציפורניים ;)
    בסה"כ אני חושבת שהתמונות יצאו ממש יפה למרות שהן לא בחזית.
    לוריאל היו "מרוויחים" יותר אם לא היו המדבקות וכך היו רואים את הלוגו בכל התמונות.
    טעם אין בכלל לשפתונים וזה טוב, הריח אותו ריח של הסדרה הקיימת לכן לא התייחסתי לזה.
    ריח סביר, לא מפריע או מעיק כמו למשל הריח של השפתונים של מייבילין החדשים שאמנם מוצלחים אבל הריח משגע אותי.

    השבמחק
  7. אהבתי את מה שכתבת בסוף - מאוד חשוב האופי - כל כך נכון..... חשוב להרגיש בנוח עם האיפור והלק כמובן :-)

    אהבתי את הגוונים של הלקים אבל אני ממש לא אוהבת לקים עם גליטר ...לוקח שעות להסיר אותם....

    השפתונים לעומת זאת נראים מדהים !!! :-)

    השבמחק
  8. מסכימה עם מה שכתבת בתחילת הפוסט. אין ספק שכל אחת עם הסגנון שלה. ולא רק זה, מה שיתאים לי לאו דווקא יתאים לך מכ"כ הרבה סיבות שקשה להתחיל אפילו למנות אותן.. אבל זה הכל, מבנה פנים, גדול שפתיים, גוון שפתיים, מבנה העין שלא לדבר על מראה חיצוני כללי.

    אצלי דבר ראשון האיפור מתאים למצב הרוח. והוא בדר"כ מתבצע לפני שאני ממש מתלבשת. או נגיד ככה לפני ששמתי חולצה. וכיוון שרוב המכנסיים שלי הם או שחור או חום כהה זה יעבוד עם הכל.
    מעבר לזה אני מתאפרת אך ורק לפי תחושת בטן. זה יכול להיות כל שילוב. כל דבר. זה רק צריך להתאים למצב הרוח. אני יכולה לומר שירוק לדוג' הוא איפור שאין לי הרבה פעמים מוזה אליו. מעבר לזה, כל הגוונים הולכים בכל שילוב.

    כשאני בוחרת חולצה (99% גופיה כי זה הדבר היחידי שאני מסוגלת להתחייב אליו בקיץ, סורי!!) הדבר העיקרי שאני חושבת עליו הוא אם הוא החולצה תהיה נוחה בהקשר למה מתוכנן לי היום (שזה לא תמיד ברור גם ככה).

    אין שום מצב שאני מעלה על דעתי להתאים (ביום יום) איפור וביגוד. זה פשוט לא קשור בעיני בשום אופן. בחורף זה הרבה יותר קל, אני לובשת כמעט אך ורק שחור חחח בקיץ, אם נחזור לגופיות שלי, רובן די ססגוניות, אדום, ורוד, ירוק, אפור, שחור וכאלה.

    כשאני יוצאת אני מקפידה לא לשלב בין המראה הכללי לאיפור. אבל אז גם האיפור יותר מושקע ובדר"כ (אמור להיות) יותר מורגש.

    אני לעולם לא משלבת בין שפתון ללק. וגם הלק, אגב, מגיע אך ורק בהקשר של מצב הרוח. ואין לו שום קשר לאיפור באותם ימים שהוא עלי או למה שאני לובשת. כמובן שאני אף פעם לא משלבת בין הלק בידיים לרגליים. למרות שטעויות קרו :P

    בחזרה לפוסט :P
    לא התחברתי בכלל לקולקציה הזאת של קולור קלאב. אני אוהבת את השילובים בין השפתונים ללקים כקונספט אבל הייתי בוחרת בלקים אחרים (בעלי אותו גוון). אכן הכי יפה הוא הסגול אבל בכל הסווצ'ים הרבים מאוד שראיתי (כי שקלתי אותו) לא הצלחתי ליצור את החיבור הנפשי ללק. משהו שם לא עובד לי..

    מסכימה איתך שעודף המדבקות לא תורם לשום דבר :/ עדי היה למצוא פתרון אחר. ויש מבחר אופציות שאני משאירה ליבואן לפתור..
    אם אני הייתי קונה מוצר עם מדבקה שהיתה מפריעה לי דבר ראשון הייתי מסירה אותה, ועוברת עם קצת בנזין לבן בכדי לוודא שההסרה טובה. לפני שאת קופצת בלחץ, זה החומר האידיאלי להסיר איתו מדבקות נייר שרוב המקרה זה מה שמודבק שם (מדבקות פלסטיק/ויניל לא משאירות סימנים) וזה חומר שדי נגיש לי בעבודה. כן יש להזהר בשימוש בו, ולא לנשום אותו, להשתמש במקום מאוורר לשטוף ידיים טוב אחרי השימוש וכו'ו וכו'

    אני ללא ספק נתפסת כפרסונה שיעבור עליה הכל. למה? לא יודעת. אני מקבלת המון מחמאות על האיפור שלי ועל הלקים (לפעמים על שניהם, אבל לרוב על אחד מהם). לגבי האאוטפיט אני מתלבשת די פשוט בסופו של דבר. מאוד לא מתוחכם אז לרוב על הופעה אני לא מקבלת יותר מידי התייחסות (בטח שלא בחורף השחור שלי)

    השבמחק
  9. השילוב הראשון כבש אתת ליבי... <3

    השבמחק
  10. @רוקמת חלומות

    תודה אורלי, זה לגמרי נכון, האופי כל כך משפיע על הלוק שלנו, אין שליטה על זה...
    ואם מישהי לא מרגישה נוח בתוך הבגד או האיפור אז כנראה זה לא בשבילה גם אם זה מחמיא לה.

    גם אני לא מחובבות הלקים הגליטריים, אבל את אלו ממש אהבתי באופן מפתיע.
    ההסרה כמו שכתבתי זוועתית!!!

    השפתונים האלו ממש מוצלחים ולגמרי תמורה למחיר. הגוונים החדשים ממש מעודכנים ואופנתיים.

    השבמחק
  11. @trix82

    סיוון יקירתי,
    את מתכוונת ללק Wink, Wink, Twinkle הסגול והשפתון Pink Passion הוורוד?
    הם ממש יפים וגם אלו שהכי קל להתחבר אליהם.
    מאוד מחמיאים!

    השבמחק
  12. @Meital

    מיטלי, זה הכי סיפור של סגנון וגם אישיות, אין מה לעשות.
    ולמרות שכל אחת צריכה לעשות מה שנכון לה זה כמובן לא מצביע על טעם טוב בבחירה ;)

    אין ספק שלפעמים מצב רוח משפיע בבחירת הגוונים אבל הוא עדיין יהיה במסגרת אותו הסגנון וגבולות הטעם, הוא לא יהפוך הכל פתאום.
    אין ספק שאת ידועה בשילובים הבלתי נלאים שלך, אחת הנועזות והצבעוניות ללא ספק!

    סביר להניח שאת לא מתאימה בין הלבש לאיפור אבל בטח יש איזו מחשבה מקדימה.
    הרי עדיין התוצאה הסופית גם אם היא סופר צבעונית צריכה להיות הגיונית ולא ליצנית...LOL

    בידיים וברגלים את לא תתפסי אותי עם אותו לק, זה פשוט לא. כמובן גם לא עושה שום התאמה אחרת אבל יש מצב שבמקרה בחרתי שפתון כמו הלק כי הוא בא לי טוב עם האיפור ולא בגלל הלק.

    אני מאוד אהבתי את הקולקציה הזו של קולור קלאב ויש בה עוד שלשה צבעים מהממים במיוחד הירוק הזוהר!
    ואם אין חיבור אז אין, יש לנו מספיק לקים אחרים שיש חיבור איתם.

    המדבקות האלו על השפתון נוראיות, וכבר מצאתי פתרון ליבואן. כמו שכתבתי - להדביק את כולן על הניילון שעוטף את השפתון כשרוכשים אותו. אח"כ כשמסירים את הניילון הכל יורד.
    גם מרינה כתבה שהיא מורידה את המדבקות אבל בגלל הצילום. אני לא מורידה מדבקות, ככה המוצר הגיע וזה הגורל שלו לטוב ולרע. השמירה על המניקור שלי ועל העצבים יותר מהותית מהמדבקות בלטרוח ולהסיר אותן...
    מה שאת מציעה זה בכלל סופר להתאמץ ועל הדרך גם לסכן את הבריאות. נראה לך שמוצר שאמור לעשות לי טוב בלב אני צריכה להשקיעה בו ככה?...

    אין ספק שקשה להתעלם מהאיפור שלך, הוא גם צבעוני וגם מושקע.
    לא כל אחת יש לה את האופי לצאת ככה מהבית.

    השבמחק
  13. לא אומרת שהבחירה שלי בהכרח נכונה, אבל בתחושה שלי, אפילו עדיף עודף צבעוניות על אובר שילובים שנותנים מראה של "הנה סט הפיג'מה החדש שלי!!" :P

    גם כשבא לי בדיוק אותו הדבר או בא לי משהו מסוים בסופו של דבר זה מתקבל אחרת. יום חמישי שילבתי צללית ורודה פוקסיאתית עם צללית תכלת מאט. בכוונה שמתי את הורודה על כל גלגל העין כך שהתכלת שהגיע בזוית החיצונית הפכה למעין סגלגל כזה ולפעמים בכל זאת נתנה תחושה של תכלת.
    יום אחרי, החלטתי שבא לי על שילוב ורוד-תכלת אבל לא אותו השילוב אז שמתי את סטארז אנד רוקטס (אני מקווה שאני זוכרת נכון) הורודה עם התת גוון תכלת. בשילוב עם הצללית התכלת המראה שהתקבל כבר לא היה סגול בזוית החיצונית אלא בעיקר - תכלת אבל לפעמים היתה התחושה שיש גם סגול.
    בקיצור אותו הדבר ולא אותו הדבר בכלל..

    אני אומרת לך דוגרי, אין שום מחשבה. אני לא טיפוס של בוקר (תשאלי את אפרת מתי מותר להתקשר אלי בשביל שהתגובה לא תהיה תוקפנית... וזה באמת לא קשור למתי קמתי). אין לי המון פריטים מאוד ססגוניים. לרוב החולצה תהיה בצבע אחיד גם אם יש עליה איזשהו הדפס או נגיעה של צבע אחר. אז אני משערת שחולצה, נגיד אדומה, עם מכנס שחור (או חום כהה) גם עם איפור ירוק יצליח לעבור.. אני מאוד לא מעניינת בנעליים, לרוב גם כן שחור או חום. ה"בעייתיות" היחידה עשויה להיות בשלוב עם הלק/ים.

    עכשיו אני עם האלקטרו קנדי על הבהונות ומתישהו שבוע שעבר ניסיתי לעשות סווץ ללק ורוד-סגול כזה בשביל פוסט (בסוף נגנז לצערי וזה לא קשור לפוסט המדובר :P) אז יצא שאני עם שני סוגים של ורוד (גם אם מאוד שונים). לא אהבתי את זה.. היה נראה לי כאילו מעושה מידי למרות שלא היתה שום כוונה מיוחדת... להיפך, היתה עצלנות של החלפת לק על הבהונות שנראה מעולה.

    אני לא עושה את זה עם כל מוצר שמגיע אלי. רק אם זה מפריע לי. לא יכולה לחשוב מתי עשיתי את זה. אבל היתה איזושהי פעם.. חוץ מזה שלפעמים כשאני עושה דיפוט קר אני משתמשת בסכין חיתוך שהעברתי בבנזין לבן.
    אבל עכשיו כשגיליתי שאפשר לעשות דיפוט חם עם מגהץ שיער אין מבסוטה ממני!

    ורק שלשום קיבלתי את התגובה (מהומוסקסואל שזה בכלל שעשע אותי) שבשביל מה צריך קוסמטיקה?!?! נועדה לנסות ו"לתקן" (ולא בצורה חיובית) את מה שהטבע נתן או מה שהטבע לא נתן..
    עפעפתי לו עם העפעפיים המאופרות שלי וחייכתי.
    המשך השיחה היתה בנושא כלבים, ממש מזל! חחחח

    השבמחק
  14. @Meital

    מיטל, לא התכוונתי אליך בעניין של האם הבחירה נכונה או לא. התייחסתי באופן כללי.

    זה מה שיפה בשילוב צלליות, אפשר להגיע כל פעם למשהו אחר. קורה לי גם לא מעט שאני מתכוונת להתאפר בצורה אחת ואיכשהו זה יוצא אחרת. בדרך כלל זה יוצא לא רע בכלל. אם כי בניגוד אליך אין מצב שאני מתמשת בצללית בוורוד פוקסיה ולא משנה איך היא אמורה לצאת...LOL

    אם רוב הבגדים חלקים וללא הדפסים אז הגיוני שיש המון שילובים שיעברו כמו שצריך. לפחות ככה אני מקווה...
    עם לקים לא יכולה להיות שום "בעיתיות" כאמור.

    ורוד זה צבע בעייתי אינדיד ולמרות שזה לא אותו גוון לק ורוד על הידיים והרגליים אני יכולה להבין מה "הטריד" אותך בזה. גם אותי זה היה מעצבן בטח.
    את הלק בידיים באופן טבעי מחליפים בתכיפות גבוהה יותר מברגליים. זו ממש לא עצלנות.

    לפי השיטה שלך בלהוריד מדבקות אפשר גם לשרוט את המוצר או לפגוע בגוון שלו.
    ומה הקשר של דיפוט לכל העניין לא הבנתי...

    יש תמיד את אלו החוכמולוגים שלא מבינים למה צריך איפור ובכלל טבעי זה הכי.
    שיבושם להם. הוא בתור גבר גם ככה לא מתאפר, אז זה ממש לא רלוונטי לטעמי.
    טוב שתפס אותך מאופרת, מקווה שהוא לא אמר את זה בגלל שילוב צלליות צבעוניות שקשה לעכל...LOL

    השבמחק
  15. רוב הבגדים שלי גם עם בעלי הדפס וגם אם הוא נוכח, אני חושבת שזה לא עד כדי כך מופרע. אני לא נראית היפית חחחח
    בחורף אני באשכרה כל הזמן בשחור. אולי בגלל שאם היית שואלת אותי זה כל מה שהייתי רוצה ללבוש כל השנה פשוט נורא קשה ליישום בקיץ...
    עם לקים יכולה להיות בעייתיות אני משערת. עם חולצה ורודה ולק ורוד זה יראה קצת, אהם, over doing it. אז דווקא כשאני עם לק שיש מצב שיש לי חולצה בצבע שלו (נגיד אדום) הייתי משתדלת בכל זאת לא לשלב למרות שזה תלוי איך קמתי

    לא הורדתי מדבקות עם הסכין חיתוך :) השחלתי את הסכין חיתוך עם הבנזין הלבן עליו בין הפאן של הצללית לפלסטיק בשביל להמיס את הדבק.
    לגבי הורדת מדבקות מן הסתם לא משתמשים במשהו שעשוי לשרוט את המוצר. אפשר להשתמש במשהו מפלסטיק "לגרד" בעדינות עם הבנזין הלבן.

    הוא אמר את זה כי הוא נהנה מפרובוקציות. ואני הגבתי כפי שהגבתי בשביל לא להזין את הפרובוקציה שלו.
    תאמיני לי שאם היית רואה אותו היה לך אי אילו דברים להגיד על האאוטפיטים שהוא בוחר לעצמו. ולרגע אל תחשבי שמה שהיית אומרת הוא לטובה.. אפילו יכול היה להיות משעשע כשאני חושבת על זה..
    לי זה כמובן מעולם לא הפריע כי אני לא רואה אותו כל יום וגם אם הייתי רואה אותו כל יום - יש לי דברים אחרים שמטרידים אותי בחיים חחחח

    השבמחק
  16. I love the make up colours :)
    http://cupcakesandtreacle.blogspot.com/

    השבמחק
  17. @Meital

    מיטל, מהתמונות שלך בפייסבוק אני זוכרת שיש לך המון בגדים ושמלות בצבע אדום. איך את מתאפרת איתם?
    שחור זה צבע נפלא, אבל מלתחה שלמה בשחור? לא אני. אוהבת צבע.

    אה, בעייתיות כזו בלקים, ברור שממש ממש לא! להתאים את הלק לחולצה זה הכי לא.
    אני באופן מודע אבחר בחולצה בגוון שונה מהלק. זה בדיוק אחת הדוגמאות המחרידות שהבאתי כאן למעלה...

    דיפוט ברור לי איך עושים, לא היה ברור לי הקשר למדבקות...
    בכל מקרה, איך לי עצבים להתאמץ ולהוריד אותן.

    פרובוקטורים יש בשפע. לרגע לא חשבתי שהתכוונת למשהו חיובי על האאוטפיטס שלו...;)
    לפחות הם מכניסים קצת קבע ועניין לעולם :)

    השבמחק
  18. שמלות אדומות זה לבוש יציאה = מחשבה עמוקה לפני שאני מתאפרת.
    לא יהיה ורוד ולא יהיה אדום. יתכן מאוד שיהיה סגול. יכול לעבוד לי אולי תכלת וסגול? כיוון שאין לי משהו שאני צריכה ללכת אליו עכשיו אז קשה לי לחשוב על זה.
    לרוב, כשאני מתכננת "אירוע" שאני ממש צריכה להתלבש אליו מושקע יום קודם אני כבר סגורה על האיפור אחרת כשאני אשב מול המראה יקח לי לפחות שעה! וכל הזמן ילך על מחשבות מה לעזאזל אני עושה - קטסטרופה!!!

    כל העניין שלו משעשע אותי כי הטענה שהומוסקסואליים מתחברים לצד הנשי שלהם (כביכול) והם מתלבשים מעולה ומבינים גדולים בכלל בנושא ה"אופנה" נקרא לזה בצורה רחבה - ממש לא נכון לגביו :P

    השבמחק
  19. @Meital

    מיטל, איפור סגול או תכלת יכול בהחלט לעבוד עם אאוטפיט אדום.
    אבל גם סגול וגם תכלת יחד? לא יודעת...
    אני לרוב בוחרת באפור עם אדום.
    עם או בלי לדעת מראש איך להתאפר, לוקח לי גם ככה שעה להתאפר לאירוע רציני....LOL

    הטענה הזו לגבי הומואים נכונה רק לגבי חלק מהם. אני מכירה כמה מאוד גבריים.
    מה שאת מדברת עליו בהקשר שלו זה סתם חוסר טעם טוב שלו...

    השבמחק
  20. שונאת מדבקות על מוצרים!!! אני ידועה כמישהי שמגרדת כל מדבקה מיותרת, זה ממש מפריע לי בעין. מרגיז שבארץ יש את כל המדבקות האלה על המוצרים עצמם. בחו"ל הרבה חברות עממיות מוכרות בכלל את המוצרים באריזות קרטון ופלסטיק קשיח כך שעל המוצר עצמו אין בכלל שום מידע מיותר.
    לגבי התאמת צבעים - מודה שאני מסוג האנשים שדבקים בזה, אבל לא בגלל שאני חושבת ש"אי-התאמה" זה בהכרח לא יפה. על עצמי זה פשוט יפריע לי בעין עד אין סוף ולכן אני מוותרת מראש. דוגמא - לפני שבוע היה לי אירוע והחלטתי ללבוש משהו בגווני כחול אז התאמתי לזה איפור עיניים בגווני אפור/כסוף עם סומק ושפתון וורודים. הכל היה טוב ויפה עד שברגע האחרון החלטתי להחליף לשמלה חומה עם הדפסים בחום וכתום ובגלל שזה היה רגע אחרון לא שיניתי כלום באיפור. אני יכולה להגיד לך שכל, אבל כ-ל, הערב העובדה שהאיפור שלי נראה בעיניי מתנגש עם השמלה הטריד אותי עד אין סוף והרגשתי שכל מי שהסתכל עליי בטח חשב לעצמו מי זאת הסתומה הזאת שלא יודעת להתאים צבעים P:
    בתאכלס - זה היה לילה והאיפור האפור/כסוף נראה כמו עין מעושנת סטנדרטית והשפתון הוורוד כבר ירד עוד בשלב הקבלת פנים (למותר לציין שלא חידשתי אותו...) האם זה שינה מהרגשתי? לא..
    לעומת זאת - התאמת איפור ללק זה ממש לא אני, ואני גם לא מתאימה את הלק לבגדים אף פעם. איכשהו זה אף פעם לא מתנגש לי. אמא שלי, לעומתי, תמיד נחרדת מזה שאני לא מתאימה לק לאיפור/ביגוד. שנות ה-70 וה-80 עדיין חזקות אצלה..
    בקיצור - אני מניחה שזה עניין מאד אידבידואלי. מי שיודעת לעשות את זה כמו שצריך ומרגישה נוח בזה - תיראה מעולה. מי שלא (כמוני) תמשיך לדבוק בהתאמות צבעים סטנדרטיות..

    השבמחק
  21. ישראלה, גם אני לא סובלת את המדבקות האלו!
    אבל נדיר שאני אתחיל להתעסק איתן, זה רק משאיר כתם לבן מכוער כזה.
    בחו"ל האריזות הרבה יותר מוצלחות, אבל גם כאן אם לוריאל היו מניחים אם המדבקות על הניילון שעוטף את המוצר החדש, הכל היה נראה אחרת. מפתיע אותי שהם לא חשבו על זה.

    מתאימה צבעים את, אה?...:) תלוי איך זה יוצא בסוף האמת.
    הדוגמה שלך מעניינת ואני לגמרי מבינה את ההרגשה שלך, אבל ברור לך שאף אחד חוץ ממך לא חשב על זה ככה כן?... זה יותר עניין של ההרגשה שלנו, גם אני ככה. אם משהו השתנה לי בתוכניות הלבוש זה ממש מבאס אותי כי סביר להניח שהייתי בוחרת באיפור אחר.

    זו לא רק אמא שלך, יש לא מעט מבוגרות (לא רק מבחינת הגיל...) שלא מצליחות להבין את הקטע, לא זורמות, לא מתקדמות עם מה שהולך. אין מה לעשות איתן באמת...

    אין ספק שכל הסיפור הזה מאוד אישי, לפעמים התאמה נראית טוב ולפעמים מגוחכת להפליא, כנ"ל עם אי התאמה..

    השבמחק
  22. דנרה , אני הכי איתך!!!
    "התאמות" זה הכי לא, הכי משעמם , פטט ומעפן. זה נכחד מהעלום וטוב מאד שכך.
    גם לי יש זיכרונות ילדות בסגנון התייעצות עם חברה על צללית או תכשיט וישר השאלה הייתה "מה את לובשת?"
    אז אני מאד שמחה שהיום הכל הולך הכל רץ , איך אמרת העיקר הארמוניה והחיבור האישי.
    אאוטיפט מסויימם יכול לקבל כמה סגנונות שונים עם איפור ואקססוריז אחרים.
    אז יש בנינו הסכמה מלאה לכן לא הכביר במילים.
    חוץ מזה מאד אהבתי את הבחירות שלך כאינדיבידואל , כשילובים גם אך קשה לי ממש לאמר את זה בפה מלא כי אני לא מכירה את המוצרים , אבל זה ניראה נהדר ובטוח יש כימיה כי בכל זאת , בואי נודה בעובדות , זאת את!!...אולי תדגמני לנו כיצד זה מתחבר יחד לצורך ההמחשה ;) , אני בטוחה שכולן פה בעד.
    אה...ועוד דבר ...יפה מיצידך שטרחת לפרט על הלוק של חברתך. (ההיא ססיפרה על הטורקיז), זה אכן היה נחוץ לקלוזינג של הסיפור וחברי מיצידך.

    השבמחק
  23. מיפז מותק, הלוואי וההתאמות זה משהו שהיה נכחד מהעולם אבל בפועל לא מעט פעמים עדיין אפשר לחזות במראות קשים...LOL
    הכל לגמרי הולך, ההתאמה היחידה זה אלינו ולאופי שלנו.
    אין ספק שאיפור ואקססוריז משנים את הלוק, כיף לשחק עם זה.
    השילובים כאן הם רק להמחשה שאפשר ללכת עם שני צבעים כמו ורוד וכתום, זה לא חייב להיות מותאם בשביל להיות מהמם!
    תודה נשמה על כל המחמאות, את הדוגמנות נשאיר למישהי אחרת :)))
    שמחה ששמת לב לחברה שלי ובכלל לקלוזינג, אין ספק שהיא ממובילות הטרנד... LOL

    השבמחק
  24. אני לא אוהבת גליטרים. ההסרה המעצבנת גורמת לי לסלידה מטורפת מהמרקם הזה של הלקים. כל מרקם אחר אני מוכנה למרוח על הציפורניים אבל רק לא גליטר :)
    לגבי השפתונים - אין לי אומץ לשפתונים בוהקים, אבל לאט לאט הם הופכים אצלי ליותר נראים לעין. אולי עוד כמה שנים :)
    התאמת צבעים זה דבר מעניין - אני לא אוהבת שהכל באותו הצבע, אבל אני כן אוהבת שילובים הרמוניים בין הצבעים.
    האמת שהיה לי מקרה משעשע לפני מספר חודשים, כזה שגרם לי להסתכל על התאמת צבעים באופן טיפה שונה: יצא איכשהו שעל הציפורניים שלי היה לק סגול כהה, והחולצה הייתה בגוון מנטה. השילוב הזה ממש קנה אותי :) גם חולצה כתום בוהק ולק הלק Jack n' Jill לחלוטין משתלבים מבחינתי :)

    השבמחק
  25. אירנה, אין ספק שההסרה של לקים גליטרים סיוטית במיוחד וזו רק סיבה אחת למה אני לא אוהבת לקים גליטרים... אבל אלו פה היו פשוט מ ה מ מ י ם !
    עם שפתונים נועזים צריך להרגיש נוח אחרת זה לא מרגיש נכון ולא נראה טוב.
    את יכולה לנסות גוונים אחרים בסדרה, אלו בסדרה ששייכים ל- NATURAL ולא ל- INTENSE.
    להתאים צבעים זה לגמרי לא מבחינתי, לוק הרמוני זה הכי חשוב ולא משנה איזה שילוב עושים. לגמרי מבינה אותך.
    הכי הצליח לך, שילוב מהמם הסגול והירוק מנטה!
    מסכימה שגם כתום והפוקסיה כמו הלק Jack n' Jill של קולור קלאב הולך יופי!

    השבמחק
  26. לא מתאפרת באפור, לא חושבת שיש לי צללית אחת שאפשר לקרוא לה אפורה.. ובאופן כללי פחות מתחברת לצבע הזה (באיפור).

    איך יעבוד סגול עם תכלת, ואללה, לא יודעת, זה מה שעלה לי לראש. אני יכולה לדוג' לשים את מונס ריפלקשן שהיא תכלת עדין בשילוב עם סגול זה יהיה מעלף! אפשר גם לשים בזווית הפנימית של העין את קריסטל ואז זה לא יהיה כזה "הארש" גם ככה.
    אבל שוב, אנחנו מדברים על אירוע היפותטי :)

    לוקח לי כ 20 דק' להתאפר מהרגע שאני שמה קונסילר-מייקאפ עד הלוק הסופי.

    בגדול אני תמיד משתדלת לא להדביק סטיגמאות. אני חושבת שהוא בהחלט גברי.הייתי אומרת שאם לא הייתי יודעת הייתי חושבת שהוא סטרייט, אבל בינינו, אני ממש, אבל ממש לא יודעת לזהות...

    סיפור משעשע (אם כבר הומוסקסואליים, אדום והנסיגה שלי מהעולם הזה בכל מה שיכול להיות "רלוונטי"):

    קחי סביב ה 7 שנים אחרונה. אני וחברה יושבות על הדשא באוניברסיטה ונהנות מקצת אנרגיה סולארית.
    פתאום חולף על פנינו בחור מחזיק בקסדה. התגובה הראשונה שלי - "או! שלום!" (לא נאמר בשאגות אלא יותר הבחנה מיידית לכיוון החברה) והתגובה המיידית שלה "את לא רואה שהוא לא מעוניין?!" ואני, קצת טיפשה, שאלתי "מעוניין במה?" כל מה שעניין אותי היתה הקסדה והמחשבה של "עם איזו חבילה היא באה".
    אחרי שהוא מעט התרחק היא אומרת לי - "כשאת רואה בחור לובש טייץ' אדום את יודעת שהוא לא מעוניין בנשים..."
    "אה.." החזרתי לה "לא שמתי לב שהוא לבש טייץ אדום"
    אפילו לה לא היה מה לענות לזה..

    השבמחק
  27. באמת?... האפור בשבילי זה החום של כולם....
    יש לי המון צלליות אפורות מכל המרקמים והגימורים.

    לא אמרתי שצללית סגולה עם תכלת לא עובדת טוב, חשבתי על השילוב של שתיהן יחד עם השמלה האדומה שכתבת בתגובה למעלה.

    עשרים דקות להתאפר לאירוע?...
    יפה לך. אין מצב שזה קורה אצלי לפני אירוע...

    חחח, סיפור מעולה!
    גם לי קורה לפעמים שאני נתפסת למשהו אחד ובכלל לא שמה לא לפרסונה עצמה...
    הזוי לגמרי...

    השבמחק
  28. בעניין הסיפור, לזכותי יאמר שהיה לי בן זוג, ובתקופה ההיא (תקראי לי תמימה) באשכרה היו לי "עיניים" רק בשבילו.
    גם אם מישהו הורס היה עובר מולי לא הייתי שמה לב או לא הייתי מייחסת לזה חשיבות כי היה לי את ה"חתיך שלי".

    לגבי האיפור שתארתי, זה היה בהקשר של אותה שמלה אדומה :) תכלת וסגול עובד לי באופן כללי למרות שצריך לבדוק שהשילובים לא יהיו בלתי ברורים מידי.

    השבמחק
  29. מעניין שבעולם שלנו יש עוד כזו טוטאליות עיוורת לגבר (או שמא רחפנות...).
    מאחלת לך שוב זוגיות כזו במהרה :)

    ובנוגע לאיפור, הממ מעניין.... אולי אנסה את זה בהזדמנות לראות איך זה.
    בסוף יתברר עוד שזה סטארט אפ...P-:

    השבמחק
  30. אני מוכנה לנסות, אני אחשוב איך אני משתלבת את זה.

    אני לא יודעת אם יש כזאת טוטליות בעולם. הייתי בת 22. החיים היו אחרים לגמרי מהיום. הייתי תמימה יותר ומאוהבת יותר. אני יכולה לומר לך שלא חזרתי להרגיש ככה כלפי אף אחד אחר. אני חושבת שזאת תמימות נעורים כזאת שבאיזשהו שלב אנחנו מתגברים עליה. כמו שהפרפרים בבטן שיש לנו כשאנחנו מכירים מישהו חדש היא כבר לא מה שהיתה פעם.
    אני חושבת די איבדתי הכל מאז. אני די "שטוחה" מבחינת הרגש. נדיר שמישהו יצליח להלהיב אותי.

    השבמחק
  31. סבבה, תעדכני איך יצא, בסוף עוד יצא פוסט מזה ;)

    איך ספק שהכל היה יותר אינטנס פעם מהבחינה הזו וככל שמתבגרים משהו מזה מתקהה. המציאות מכה בנו. חבל.

    השבמחק
  32. @danra

    את צריכה לעשות שינוי בהגדרות, שלא מופיע בתגובה עמוד עם התגובות אלא בהמשך לפוסט אחרת אין לי את האופציה של ללחוץ על reply to comment.

    בחזרה לעניין :P
    עם השנים אנחנו מתייבשים קצת. במקרה שלי יותר מקצת חחח
    אנסה לעשות את האיפור הזה עם חולצה אדומה בשביל הקטע

    השבמחק
  33. לא הבנתי מה הכוונה שלך, הנה הצלחת להגיב ככה...

    מחכה לאיפור עם שילוב הצבעים הזה, מי כמוך עשתה כבר שילובים הרבה יותר נועזים...P-:

    השבמחק
  34. @danra

    כשאני מקבלת ממך תגובה למייל יש לי אופציה ל"השב" או "בטל מנוי". אם אני לוחצת על "השב" הוא מוביל אותי לעמוד כזה שיש בו את כל התגובות (עמוד שלא מופיע בו הפוסט רק התגובות) ואין שם את הלחצן Reply to comment. צריך ללחוץ על שם הפוסט ואז הוא מוביל אותי לפוסט עצמו, שם אני גוללת על למטה ויכולה ללחוץ על ה Reply.
    את צריכה שכמו אצלי, כאשר לוחצים על "השב" בתגובה למייל הוא מגיע לעמוד של הפוסט עצמו.
    יש איפשהו מקום שמגדירים את זה. כבר שכחתי איפה.
    את משתמשת בעורך הרגיל או בדרפט? בעורך הרגיל אני יכולה למצוא את זה בדראפט אין לי מושג.

    השבמחק
  35. תודה. הבנתי אותך עכשיו, אבדוק את העניין!

    השבמחק
  36. אני מסכימה איתך שכל אחת צריכה להתאים לעצמה מראה שנוח לה בו.
    יצא לי כבר להיתקל במוצרי איפור מדהימים [בעיקר שפתונים בצבעים נועזים] שאין שום סיכוי שאני ארגיש בהם נוח.
    יש לי שני שפתונים אדומים- יש ימים שבא לי עליהם ויש ימים שהם מרגישים לי יותר מדי.
    למשל שלושת הלקים- הם מקסימים, אבל אני ממש לא רואה את עצמי לובשת אותם.

    ולגבי השפתונים- יש לי שפתון אחד מהסדרה הזו, ואני ממש מרוצה. לא ידעתי שיש חלוקה לגוונים נועזים יותר ולגוונים רגועים יותר :/ עם כל הבלגן בסטנדים אי אפשר באמת לשים לב למשהו.
    לא אהבתי כ"כ את העיצוב של השפתונים, הוא הרגיש לי מיושן וקצת זקן, וגם האריזה לא כ"כ נוחה לי. אבל בסה"כ השפתון עצמו מצוין, עמיד מאוד, נמרח בקלות. עמוס פיגמנטציה- לפי דעתי קצת יותר מדי.

    השבמחק
  37. מי שלא מרגישה נוח עם האיפור/הלבוש שלה, גם אם הוא מהמם עליה, זה משהו שלא ישרוד לאורך זמן, זה ירגיש מזויף.
    מה שכתבת על השפתונים האדומים זה ממש כמוני - בא לי עליהם אבל זה תמיד מרגיש לי טו מאץ'. חייבת מצב רוח מיוחד בשבילם. וזה קטע הזוי כי עם שפתון בוהק בוורוד או קורל שזה אולי הרבה יותר נועז אין לי בעיה בכלל...
    הגוונים של השפתונים פה זה ממש אני.

    בהחלט שפתונים מוצלחים. יש להם סטנד רצפתי חדש נפרד בכל העמדות רק לשפתונים. חוץ מזה שעל המדבקה שעל השפתון כתוב לאיזו סדרה הוא שייך. איזה שפתון יש לך בכלל? איזה גוון?
    האריזה לא סתם מרגישה לך ככה היא באמת מאוד ותיקה, לגמרי הגיע הזמן לא לרענן אותה אלא להחליף אותה.
    אכן מריחה נוחה ועמידות מרשימה. מה הכוונה עמוס פיגמנטציה? את מתכוונת לזה שהפיגמנט עז ואטום? אני אוהבת את זה מאוד דווקא.

    השבמחק
  38. התאמות זה נראה לי אחד הנושאים שמדברים עליהם הרבה בהקשר של לקים/איפור וכו'.
    אני אישית לא מתאימה בין לקים/איפור/ביגוד, אלא אם כן יוצא לי במקרה (הכי נפוץ - חולצה ורודה ולק ורוד). אני חושבת שהתאמה כזאת עלולה להיראות "מתאמצת" מידי.

    פעם אהבתי שצבע הלק במניקור ופדיקור יהיה זהה. היום אני לא עושה את זה אף פעם. מה שכן אני אוהבת שיהיה איזה שהוא מכנה משותף ביניהם. למשל, לק קורלי בידיים ולק ורוד פוקסיה ברגליים, סגול בידיים וורוד בייבי ברגליים וכו'. לא אשים שילובים של כחול ואדום למשל.
    לאירוע לדוגמא, אני משתדלת להתאים לק לפדיקור שיראה הרמוני עם הנעליים ולק למניקור שיראה טוב עם הלבוש.

    לצבע של שפתון בכלל אין קשר לצבע המניקור לדעתי. הרבה יותר חשוב לי שהשפתון יראה הרמוני עם האיפור וממש לא מעניין אם הוא מתאים ללק. לק ושפתון תואמים מזכיר לי את סבתא שלי שתמיד לימדה אותי שאם שמים לק אדום אז חייבים אודם תואם גם :)

    בקטע של אקססוריז קצת קשה לי. אני לא מחליפה תיקים ולרוב הולכת עם אחד שהוא שחור (מן הסתם). כרגע אין לי אף תיק לא שחור והייתי קונה צבע אחר אולי ללבוש מאוד ספציפי. אני קצת מרובעת בקטע הזה. לעומת זאת, בנעליים אין לי בעיה עם אף צבע כמעט.

    אהבתי את ההתאמה של הצבעים שעשית עם הלקים והשפתונים. הקולקציה הזאת של קולור קלאב (השימרית) לא ממש עשתה לי את זה ואם הייתי צריכה לבחור בין שלושתם הייתי הולכת על כתום, כי כזה עדיין אין לי. 2 הקרמיים שיש לי מהקולקציה הזאת יפים, אבל ממש לא עמידים עליי שזה מרגיז.

    השבמחק
  39. אלטר אגו21.8.2011, 21:25

    בגלל שחבל לי על השפתונים האדומים, אני בד"כ מניחה אותם בטפיחות, ואז מתקבל מראה עדין יותר, קצת כאילו השתמשתי בליפ סטיין ולא בשפתון. סוג של פשרה.

    השפתון שלי הוא מהחלק של האינטנס, מס' 286 שנקרא:
    burning rose
    והוא אכן כזה. הוא אדום דיי כהה [לא בורדו] עם נצנצים. הוא נשמע קצת מוגזם אבל בפועל הוא מאוד יפה.
    הוא מאוד רך ונמרח בקלות, אבל הוא מאוד מאוד פיגמנטי, לדעתי במקרה הזה זה קצת חיסרון כי אין אפשרות לבנות את רמת הכיסוי. אם מורחים ישירות מתקבלת שכבה עבה עם המון צבע, מאוד לא מדויקת ומאוד מוגזמת [לדעתי]. האופציות הן להניח בטפיחות או לעבוד עם מברשת. עם מברשת זה יוצא מצוין, החיסרון שבמשך היום קשה מאוד לחדש אותו.

    אגב, עד שקראתי את ההערה שלך על המדבקות לא שמתי לב לזה, אבל עכשיו כשהסתכלתי- זה באמת כעור :/

    השבמחק
  40. @אלטר אגו

    אלטר אגו, אז זהו שאני לא אוהבת להניח ככה שפתונים משום סוג וצבע. מניחה אותם באהב או לא מניחה בכלל...LOL

    אבדוק גם את הגוון שלך אם מתאים לי הצבע. דווקא שפתון פיגמנטי כזה מעיד על איכות, אני מאוד אוהבת את זה.
    בגלל שאת לא אוהבת את זה ככה, אז מה שאת יכולה לעשות זה למרוח רק על השפה התחתונה ואז לחכך את השפתיים ויצא גוון מעודן יותר.

    המדבקות ממש הורסות לי את הכיף בלשלוף את השפתון מתיק האיפור ולחדש, זה מעניק מראה זול וחבל כי בסה"כ בחזית השפתון מאוד יפה.

    השבמחק
  41. @Edenable

    עדן, זה לגמרי נושא נפוץ וכל הזמן מחפשים תשובות, אבל אין באמת תשובות, זה מאוד אישי.
    גם אני חושבת שהתאמות כאלה נראות מתאמצות ובסה"כ גם לא מחמיאות או מוסיפות ולכן מיותרות.

    לי אין שום בעיה לשים כל שילוב בין הידיים והרגליים גם ככה הן רחוקות אז מה זה משנה.
    חוץ מזה שבקיץ אני קבוע עם לק ניאוני ברגליים בדרך כלל כתום ולפעמים ורוד.
    בידיים זה מתחלף כל הזמן בשלל צבעים...:)

    אדום זו הדוגמה הקלאסית להתאמה בין המניקור לשפתון, אבל בכל מקרה זו התאמה שלא מפריעה לי אם היא זורמת עם האיפור ושאר הלוק. בכוח לעשות את זה? ממש לא...

    אני לא חושבת שיש לי בכלל תיקים שחורים האמת, צריכה לארגן לעצמי משהו כזה, הרוב ניודים או חומים וגם קצת צבעוניים.
    מחליפה כל הזמן בין התיקים וממש בלי קשר ללק או משהו אחר. יותר מתאימה ללוק.

    תודה, הקולקציות האלו צבעוניות מאוד היה כיף לשחק עם זה. הלק הכתום הוא הכי יפה, מככב אצלי בפדיקור השנה!
    אין בקולקציה הזו לקים קרמים, יש בה ששה גוונים גליטריים כולם. את כראה מתכוונת לקולקציה הריחנית או למשהו אחר.

    השבמחק
  42. קולור בלוק זו אני (אפשר להבין גם מהרקע של הבלוג השובת שלי) צבעים חיים, שמחים משובבים את העיין. כמו שכתבת מסכימה איתך שהלוק הכללי הוא הקובע, אך אני מוצאת שלפעמים לשים לק שתואם את משפחת הצבעים של הבגד, מוסיף ולא מפחית.

    בדרך אלי כתום נצנצי של זויה, מקווה שהפורמולה תהיה ידידותית יותר מזו של קולור קלאב.

    טרם התנסיתי בשפתון של לוריאל, אך הגוונים החדשים בהחלט מושכים את העין. לא מפריע לך הכיוון של המכסה בגלל השן הקטנטנה שצריך להתאים?

    קניתי לי שמלה בורוד פוקסיה עז, עם מחרוזת סברובסקי ולק כתום - אני מודרנית ומעודכנת.

    אך כשאני עונדת לק סגול עז, לא מרגיש לי ללבוש אדום 0אני אוהבת אדום)

    פוסט משמח ונחמד שהכל בו נגיש תרתי משמע

    השבמחק
  43. @Efrat

    אפרת, צבעים לגמרי עושים שמח!
    אני לא חושבת שהתאמה כזו בין הבגד ללק מוסיפה, מעדיפה גוון מנוגד שיבלוט על רקע הבגד ולא יתמזג איתו.

    תתחדשי על הזויה, איך קוראים לו לא כתבת.
    יש ללקים שלהם פורמולה מוצלחת, לא דומה בכלל לדעתי לקולור קלאב, יותר חלקה ופחות סמיכה.

    אני חושבת שאת תאהבי את השפתונים שלהם. המכסה לא מפריע לי בכלל, זה הקטע של העיצוב, חבל רק שהצד הקדמי עם הבלטת הלוגו במרכז, מעוטר במדבקות. השן הזו היא "המאחורה" של השפתון.

    חחח, מעודכנת לגמרי את :)
    תתחדשי! תפנקי אותנו בפייסבוק בתמונה שנתרשם כולנו.

    אם מרגישים לא נוח עם שילוב מסוים אז לא, לכן עניין ההתאמות מאוד אישי.
    אני חושבת שאדום וסגול זה אחד השילובים המוצלחים דווקא.
    בדיוק מיטל ואני הזכרנו את זה בתגובות פה.

    תודה, שמחה שאת מרוצה מנגישות המוצרים, לא מבטיחה כאמור שכך זה יהיה תמיד...;)

    השבמחק
  44. @danra
    דווקא לתיק ניודי אני יכולה להתחבר, במיוחד של פורלה למשל :)) אבל תכלס, עם האופי שלי זה בלתי אפשרי להחליף כל הזמן בין התיקים. גם כשיש לי זמן, אני לא מספיקה כלום ולעבודה אני יוצאת לרוב בריצה.

    התכוונתי לקולקציה הריחנית שהצבעים בה דומים, רק קרמיים.

    השבמחק
  45. @Edenable

    עדן, תיק ניודי של FURLA, אה?
    טעם טוב יש לך, אין לי ספק שאפשר להתחבר לזה...:))
    יש הרבה שצמודות לתיק אחד, אבל אני נהנית להחליף.
    לוקח לי בדיוק שני רגעים להעביר הכל מתיק אחד לשני, הרי אין תאים או משהו, תמיד זה תא אחד גדול.

    חשבתי באמת שהתכוונת לקולקציית Wicked Sweet, הצבעים אכן מקבילים יחסית לקולקציה שפה.
    אני פשוט לא יכולה לסבול לקים עם ריח אז ככה שאם הם גם לא עמידים אז בכלל הם לא באים בחשבון מבחינתי.

    השבמחק
  46. אלטר אגו22.8.2011, 10:05

    אני גם מעדיפה למרוח "רגיל" ;) זה יותר נוח לי, בטח כשאני צריכה לחדש במהלך היום [עם כל הכבוד לעמידות, אף שפתון לא הצליח לשרוד עלי ארוחת צהריים].
    אבל איתו ברגע שאני מורחת רגיל הוא פשוט יוצא מוגזם מדי. אני בטוחה שיש בנות שיאהבו את זה מאוד וזה יתאים להן, אישית בשבילי זה חיסרון.
    האמת שעשית לי אתמול חשק מטורף למרוח את השפתון הזה :) בבוקר התאפרתי איתו, ונזכרתי כמה שהוא מהמם. הפעם הלכתי על איפור עיניים ממש ממש סולידי, אולי זה הפיתרון בשבילי- איפור מינימלי בעיניים ולהדגיש את השפתיים. כי תמיד כשהייתי משקיעה באיפור עיניים הייתי מרגישה ששפתון אדום זה יותר מדי.

    השבמחק
  47. אלטר אגו, אני לא מכירה שפתון שלא שייך להגדרת "העמידים" שנשאר אחרי ארוחת צהריים כשאוכלים כמו שצריך. עם זאת כן צריך לשרוד שתייה ונישנושים...LOL
    בגלל שזה חיסרון עבורך את אולי צריכה להתמקד יותר בשפתונים שאינם אטומים לגמרי אלא בכאלו שהם קצת שקופים כמו השפתונים בסדרות של גרלן ושאנל שכתבתי עליהם לא מזמן באיזה פוסט. כך תוכלי להשתמש בשפתון בצורה "רגילה" ולהרגיש נוח עם התוצאה.
    זה פתרון מוצלח להרגיע את השפתיים עם השפתון נועז ולהפך, להרגיע את השפתיים עם עיניים מודגשות, אחרת הכל נראה טו מאץ'. בטח ובטח עם שפתון אדום. כך גם כל תהליך האיפור יותר מהיר יחסית.

    השבמחק
  48. שימי לב!!
    לגמדות כמוני יש הפרש קטן יותר בין הידיים לרגליים... :-P

    השבמחק
  49. חחח, גם אם הידיים והרגליים קרובות יותר עדיין הייתי מעדיפה שהלק יהיה שונה ולא זהה.
    ההתאמה הזו היא הכי פאסה...P-:

    השבמחק
  50. בגלל זה אני לא קונה הרבה דברים בסוף, כי המדבקתיות הזאת גורמת לזה להיראות ולהרגיש צ'יפ לאללה.
    זה מזכיר לי דילמה שלי עם עצמי לגבי מזה נובורישי-שואו, כי איפשהו בשהות בסינגפור גיליתי שי קו מאוד דק ועדין של נובוריש-שואו שעד אליו זה לא רק נסבל, זה אפילו חינני, במיוחד כשיש לזה קהל צרכני, ולראייה הרבה מותגים אירו-אמריקאים שבאופן מסורתי כאולד-סקול, שמים לוגו קטן ואיכותי על המוצרים, משווקים במזרח את אותם המוצרים עם לוגו מתנוסס, ואת הגבול הזה אפשר בקלות לעבור ואז הכל יראה פשוט זול וזנותי. למשל התיקים של קואאצ' ושאנל הגדילו את הלוגו שלהם ב-150% במזרח, גאסס בחרו ב-300% ואז זה כבר נראה קטסטרופה.
    אגב, כך מזהים שם בין BEING ל- WONNA-BE
    כנ"ל לגבי המדבקות על המוצרים.
    ואגב, אני כבר בחרתי ליפסטיק לחורף.

    השבמחק
  51. שכחתי בנוגע חהתאמות- בעיקרון אני בעד!!
    שוב, כשזה בגבול הטעם הטוב ומכירים את פלטת הצבעים ועושים שילובים ציבעוניים נכונים ולא נראים בסוף כמו קרקס.
    ואגב, לק כחול ים עם כתום ופוקסייה- זה שילוב נכון. ירוק תפוח למשל, מתחיל לדגדג את ה-לא!.

    השבמחק
  52. נטע, המדבקות ממש משוות מראה זול, ממש לא חוויה בשימוש.
    נובורישיות או זול או קלאסי אלו הגדרות שמשתנות ממקום למקום.
    אין מה להשוות את מה שקורה במזרח לאמריקה כמו שאין מה להשוות אותנו לקלאסה של אירופה "ה(מ)ערבית"...
    בכל מקום "הטוב טעם" עובד אחרת. במזרח הם גילו בשנים האחרונות את "האור" את "המערב" הכל שם יותר גדול, עשיר ומרהיב, לא פלא שהפציצו בלוגו של המותגים. סביר שזה בסוף יתאזן איכשהו, זו תקופה של גאות שם.
    ומה את זורקת פצצה כזו והולכת, אה?... על איזה שפתון את מדברת??

    את בעד התאמות? את מפתיעה אותי... אבל גם אומרת ההפך אז זה לא ממש ברור.
    את משלבת בין צבעים עזים או שאת מתאימה - שומרת על הכל מאותה משפחה?...

    השבמחק
  53. @danra
    לגבי השפתון, לא משהו חדש, גבריאל של שאנל. הוא כבר שנה לא יצא מה-"וויש ליסט" שלי ואני מחפשת להביא אותו מפריז, כי בארץ בשלושה מקומות הוא נראה לי ישן, הטסטר היה מזעזע במרקם ובריח, כשאני יודעת איך זה אמור להיות, אז וויתרתי על התענוג של לקנות ולהתאכזב.

    בנוגע להתאמות יותר משיש שילובים שהם כן, אז יש יותר שילובים שהם לט, מו כתום ופנטה וירוק תפוח, נכון ללוגו של מגה בול זה עושה נפלאות, אבל בשום שילוב באאוטפיט זה לא יראה בוננזה.
    כנ" צהוב ושחור, מעטות ידעות לשלב אותם נכון, אז עדיף מראש שלא ינסו.

    צריך להכיר את צבעי היסוד, הן בצבעים פיזיים והם בצבעי הספקטרום ואת המשלימים שלהם, ואת התת-גוונים בין אחד לשני, ולפי זה לשלב צבעים וגוונים.

    אגב, אצלי המלתחה בנוייה מאאוטפיטים לפי ז'אנרים, אז תמיד ההשלמות של איפור ושות' יהיו בהתאם לז'אנר פחות או יותר, תמיד אני אשאיר טוויסט קטן, כמו "טעות המכונה" בהדפסים של אנדי וורהול.

    השבמחק
  54. נטע, ה- Chanel Rouge Coco Gabrielle יפה במיוחד.
    יש לך אותו בסטרוברי ב- 37 דולר. אין מה לחכות...

    יופי של פירוט כתבת על התאמות הצבעים ועדיין לא הבנתי בשורה התחתונה אם את משלבת צבעים נועזים או מעדיפה לשלב צבעים מאותה משפחה מה שנקרא "מתאימה"... ומה את עושה עם האיפור.

    השבמחק
  55. @danra
    בעיקרון מתאימה אבל לא בפולניות.
    למשל שמלה תכלת, תבוא לעולם עם נעל אדומה ואודם אדום בהתאם (לק מה שיש אלא אם התכוננתי מבעוד מועד)
    בתיק יבוא הטוויסט- במקום קלאצ' אדום, או בכלל תיק אדום, אז יהיה טורקיז, או כתום אפרסק או בכלל זהב, ואז, לטעמי, המראה הוא מוקפד, מותאם מסוגנן ולא קירקסי.
    או למשל שמלה כתומה עם תיק ירוק והנעל אם היא לא ניוד אז שחור וזה שובר את ההתאמה המושלמת אבל עדיין נראה מחושב.
    יש התאמות לא מתאימות שהולכות יחד שיש מחשבה ויש כאלה שלא משנה כמה יתאמצו יראו או כמו עם תחפושת או כאילו שמו את הדבר הראשון שנפל מהארון.

    השבמחק
  56. נ"ב- אני נטולת פיי-פאל.

    השבמחק
  57. יקירתי, אז זה נחשב בדיוק לאלו שלא עושות התאמות צבעים אלא מצליחות לשלב כמה צבעים, אפילו דומיננטים, בצורה הרמונית.
    אם היית אומרת גם קלאצ' אדום אז זה היה כבר אהמ.., אלו שמתאימות לעולם לא היו משלבות כתום עם ירוק.
    לרגע נבהלתי שנתקעת בשנות השמונים....LOL

    אבוי, למה נטולת פיי פאל?...

    השבמחק
  58. היי דנרה :)

    התשובה לכל השאלות ששאלת בפוסט היא לא! לא מתאימה כלום לכלום, אבל בקטע טוב ולא ליצני.

    אני באמת מסכימה עם זה ששילובי צבעים שונים ובוהקים חייב להתאים לאופי ושלא כל אחת יכולה לשלב ככה. לאחרונה יוצא לי להתקל ברחוב בבנות צעירות לרוב שפשוט מנסות בכוח לשלב צבעים ולעשות קולור בלוקינג. לובשות מכנסיים ירוקים עם חולצה ורודה, תיק כחול ולק ירוק... רק חסר אף אדום מספוג... לא בכוח, בנות, לא בכוח!

    התמונה הראשונה שעלתה לי לראש כשחשבתי על התאמת צבעים בכוח קשורה דווקא לעבודה שלי. אם מישהי טסה עם חברת התעופה אוסטריאן איירליינס לבטח יודעת על מה אני מדברת. צוות אוויר שלם בצבע אדום (חוץ מהטייס וטייס המשנה). פשוט אדום. נקודה. מדובר בשמלה או בחליפה מחוייטת בצבע אדום, גרביונים אטומים בצבע אדום, נעליים בצבע אדום, ג'קט אדום ותיק(!) אדום. כדי להמחיש את גודל הזוועה חיפשתי תמונה של הצוות באינטרנט. לא מצאתי תמונה הכי מייצגת אבל זה מה יש :)
    http://www.red-blog.at/en/2011/07/a-day-in-the-life-of-a-crew/
    רק תראו את הדיילות, שאמורות להיות הכי מתוקתקות ואלגנטיות, עם כל האדום הזה. אל תשכחו לדמיין אותן עם התיק האדום! חחח כשכל הצוות הולך יחד זה נראה מזעזע, פשוט גוש אדום הולך!

    נהניתי לקרוא את הפוסט! עוד פוסט מצוין מבית דנרה :) אה כן, ותמונות מצוינות ומעניינות למראה... אהבתי.

    השבמחק
  59. טוב לשמוע שאני לא לבד ליטל :)
    כל מיני שילובים לגמרי חייבים להשתלב גם עם הפרסונה עצמה, עם האופי ועם מה שהיא מקרינה.
    את צודקת - לא בכוח כלום, לא כל טרנד צריך לאמץ, אין מצב שהכל מתאים לנו.
    החכמה היא לדעת מתי כן ומתי לנוח קצת...

    הרסת אותי עם התמונה הזו של Austrian Airlines, פשוט מבחיל!
    חייבים מיידית לוותר על הגרבונים והנעליים באדום!!
    ואם החלק התחתון של הדיילים שחור, למה זה לא ככה גם אצל הדיילות? מסכנות ממש התעללות בעבודה...P-:

    תודה רבה יקירה, שמחה לשמוע שנהנית :)
    (ותנסי בבקשה לא להעלות תמונות זוועה כאלו לפני השינה שלי...LOL).

    השבמחק
  60. חחח להבא אעלה תמונות כאלה בשעות היום! קבלי את סליחתי =)
    החלק התחתון של הדיילים גם אדום, בגלל זה רשמתי שהתמונה לא הכי מייצגת. ועוד מתחת למקטורן יש להם וסט אדום!!! אני לא מסוגלת להסתכל עליהם יותר מדי במהלך בדיקה אז אני מנסה פשוט לבהות באוויר או במשהו לא אדום. פשוט מגוחך מה שהולך עם האוסטרים האלה....

    השבמחק
  61. ליטל, הפעם אני מעבירה לך את זה, עבר לילה בלי סוטים אבל יכול להיות שיש נזקים לטווח ארוך...LOL
    גם אצל הדיילים הכל אדום? תשמעי, אולי לאוסטרים יש עיוורון צבעים או משהו כי אין מצב שמישהו בהכרה מלאה יארגן כאלו מדים צעקניים ומחרידים. אפילו בשנות השמונים זה לא היה עובר נראה לי...
    ואם תמשיכי ככ לא להסתכל עליהם עוד יחשבו שאת מסתירה משהו ויבדקו לך את הקניות בדיוטי...P-:

    השבמחק
  62. @danra
    אז ככה... יש לוק סטייל שנות ה-80' שיכול ללכת נהדר ולהיראות נפלא.
    למשל, בשנות ה-80' היה אופנתי חולצת סטאן אדומה עם כריות, מכנס לבן צמוד ונעל עקב בובה לכיוון שפיץ באדום לכה וכמובן קלאצ' אדום.
    נוריד את הכריות, המכנס יהיה באופוויט ולא הדוק, והחולצה בפודרה לכיוון ורוד, ללא כריות כמובן, תוסיפי נעל, רצוי סנדל וודג' בורוד או אפרסק, שימי קלאצ' אדום, ליפסטיק אדום מבריק תסרוקת, כמובן סטייל פארה. ויש לך שנות ה-80' מעודכן ומדהים.

    אגב כל המשפחות צבעים שבנו האופנאים הן כאלו באנליות וברמת תיחכום של פעוטון.

    ובקשר לפיי-פאל זה סיפור מסובך.

    השבמחק
  63. נטע נשמה, אחרי כל השיפצורים שעשית זה הכי מעודכן והכי לא שנות השמונים :)
    אני אגב לא הייתי שמה חולצה ונעליים באותו הגוון בצבעים האלו.

    השבמחק
  64. חולצת סטאן זה שנות ה-80' סו-אלן לייק איך שלא תהפכי את זה.

    השבמחק
  65. מה זה קשור? כל דבר שיש היום הוא איזושהי חזרה מפעם, זה לא הופך את זה בהכרח למיושן, אלא מעודכן בהתאמה לתקופה.

    השבמחק
  66. זה מה שאמרתי. שיש התאמות שהן נראות כאילו נלקחו מתק' אופנתית אחרת אבל מעודכנות.
    אגב, גם חוצלת סטאן אדומה עם מכנס לבן יכולה להיראות מעודכנת.

    רק דבר אחד אני לא יכולה לחשוב עליו שיחזור להיות אופנתי, בשום צורה, טוניקה טייץ וחותלות.

    השבמחק
  67. המדבקות מטריפות את השכל. עוד מנהג ישראלי אטום וחסר כל שירותיות ורגישות ללקוח. מעולם לא ראיתי דברים כאלו באירופה, ויותר מכך- כאשר כבר יש מדבקות הן מתקלפות בקלילות ובעדינות בלי להשאיר שמץ כתם דבק על המוצר. המדבקות הישראליות לא יורדות, יורדות בחלקים ומשאירות שכבת נייר מכוערת וקרועה, או אם כבר הצלחת להסיר לגמרי נשאר לנצח פס דבק אוסף לכלוך. למההההההה? וזה נכון לכל המוצרים לא רק מוצרי איפור וקוסמטיקה. גם על איכות המדבקות חוסכים עלינו, סאאמק

    השבמחק
  68. @Neta

    נטע, למיטב זיכרוני לא מזמן היו באופנה הטוניקה טייץ והחותלות...
    הכל חוזר גם אם אנחנו מדחיקות את זה...
    אני הייתי מעדיפה שהכריות לא יחזרו לעולם.

    השבמחק
  69. @ענת

    ענת, כל כך מסכימה עם מה שאת כותבת.
    העניין עם המדבקות בארץ זה הכי קטע של חוסר תשומת לב לפרטים.
    מסכימה שיש מדבקות בלי דבק שנשאר, שבקלות מסירים אותן, אבל אני חושבת שלקוחה בכלל לא צריכה להתעסק עם הסרת מדבקות לא משנה מאיזה סוג הן.

    השבמחק
  70. אני אישית גם לא אוהבת להתאים לק לאיפור והכל וגם לא אכפת לי שיהיה לי לק תכלת בידיים ואדום ברגליים חח
    למרות ששפתון מותאם ללק זה נחמד אבל לא נראה לי שזה יסתדר גם עם לק תכלת חח
    אהבתי מאוד את כל הלקים יש לי גם את הWink, Wink, Twinkle והמריחה שלו זוועה אבל הוא שווה את המאמץ חח:))

    השבמחק
  71. ליאן - צודקת, לגמרי מיותרות ההתאמות האלו...
    גם לטעמי שפתון ולק זה עוד בסדר, אבל זה לא צריך להיות מאולץ, לא בכוח, אם יצא יפה במקרה אז סבבה.
    חחח, לגמרי פופולרי הווינק הזה, אה? מהמם אין ספק.
    השתמשת בו הרבה? יכולה לומר אם ההימור שלי עליו שכתבתי פה, שאחרי כמה שימושים הוא יהיה בלתי אפשרי לשימוש נכון?..;)

    השבמחק
  72. היי דנרה,איזה פוסט שווה ומעניין למרות שאני בחלק מהדברים לא מסכימה איתך.
    פעם היה לי קטע של התאמות נשאר לי מזה משהו.שלא תביני, לא שהכל מותאם:נעל,חולצה,תיק,אודם,לק ,ממש לא!אך חלק מהדברים כן מותאמים.לא מחייב שצבע החולצה יהיה בצבע הלק אך גם לא נוגד בצורה מזעזעת במילים אחרות לא ארצה שכל צבעי הקשת יהיו עליי.מצד אחד את אומרת שכל אחת תזרום ותעשה מה שבא לה,ומצד שני את מדגישה שזה ממש לא אופנתי,מי אחראי על האופנה,אז יש מעצב/ת שמחליטים שזה לא באופנה,למה?כי הם החליטו!הרי מחר/בעוד שנה הם יחליטו משהו אחר לגמרי,אז?אין ספק שאופנה משפיעה ואני מתיחסת, אך לא בצורה מוגזמת ופוסלת דברים.הרי אם הייתי עם חולצה בצבע ורוד/ירוק לפני מספר שנים היו אומרים שזה עזתי/ערבי וכיום שיא האופנה מהמם וואו.זה פשוט לשגע אנשים כי מה שהיום IN מחר הוא OUT כן ,כן ואיך יתפרנסו כל המעצבים המוכרים ודומיהם?
    ושלא תביני אני קונה בצבעים אופנתיים אך בקטנה ויותר את הצבעים הבסיסיים ונחזור לעניין ההתאמות,לק בצבע זהה בידיים וברגליים לדעתי יפה.למרות שיש לי חברה שאומרת לעשות שונה מה שמתאים לי אני לוקחת ובאמת התחלתילשים לק נוגד בצבעו ברגליים ואז לעיתים אני פוגשת חברות אחרות שלא מבינות איך עשיתי זאת,תראי קצת נגמלתי מהתאמות עד הסוף אך לא אשים נעל ירוקה ,חולצה אדומה,ולק כחול,זה צעקני מדיי ואין קשר בכלל כמוכן זה מושך תשומת לב ומבטים.את כותבת שבחורה יפה לא משנה מה תשים היא תיראה פצצה.ברור!אני אוסיף צעירה ויפה גם אם תשים סמרטוט עליה זה יראה מהמם כך שזאת לא דוגמא טובה.אסור שנהיה עבדים לאופנה וזה מה שקורה אם לבשתי חולצה פעם פעמיים והיא כמעט חדשה כעבור שנה שנתיים היא כבר לא אופנתית לא בצבע או בדוגמא או באורך,יש פה משהו לא נורמלי מוגזם.

    השבמחק
  73. תודה בק, יותר מעניין כשלא מסכימים על הכל, לא?... :)

    יש הרבה שדובקות בעניין התאמות הצבעים כי זה הכי נכון להן וזה בסדר גם אם זה לא ממש אופנתי באותו הזמן.
    על מה שכתבת שמצד אחד אמרתי שכל אחת תעשה מה שבא לא ומצד שני שזה לא אופנתי, שימי לב מה כתבתי בהתחלה: אין חוקים ואני לא אענה על השאלה האם צריך או לא צריך להתאים. הדבר היחידי שאכתוב זה מה אני חושבת, באופן אישי. כל אחת יכולה כמובן לחשוב אחרת.
    וכן, יש דברים אופנתיים יותר ופחות, יש מגמה בכל פעם ואי אפשר להתעלם ממנה וממש לא משנה מי התחיל איתה אם בסופו של דבר היא תפסה. ונכון, האופנה מתחלפת באופן תכוף ודברים יוצאים וחוזרים, זו לא הנקודה פה בכלל למה זה, זו עובדה. מציאות.

    אני חושבת שלשים לק שונה בידיים וברגליים זה חובה, חובה בשבילי, אם מישהי חושבת שאותו זה זה הדבר אז שיבושם לה. ולי ממש לא משנה אם מישהי מבינה את זה או לא, מי שלא מבינה את זה כנראה פחות מחוברת למה שהולך היום, ואני מהמרת שגם דובקת בהתאמות הצבעים...

    ברור לי שכמה צבעים בלוק זה משהו שאת לא מתחברת אליו, בסדר, טרנד הקולור בלוק דילג עליך, לא חייבים לאמץ כל טרנד אם לא מתאים.
    ואני לא מסכימה שבחורה אם היא יפה וצעירה כל זבר יראה עליה טוב, יש את העניין של האופי, מה שהיא משדרת, האדיטיוד, הם חייבים להשתלב טוב בלוק כזה אחרת גם עליה זה לא יעבוד.

    את שוב מעלה נקודה של אופנה שמתחלפת וקשה לעקוב ולא בסדר שקונים חולצה לשימוש די חד פעמי כי מחר תצא מהאופנה. אין בסדר או לא - זו מציאות. כל אחת יכולה המשיך להשתמש בבגדים שנראים לא ולהתעלם ממה שהולך ואופנתי. לתקן את העולם בנושא - כבר לא יקרה.

    השבמחק
  74. שילובי צבעים, כמו בחירה של פריטים וסגנון אישי הם עניין נורא חמקמק. יש כאלו שתמיד יצליחו להראות שיקיות גם בשילובים שעל רובנו יראו צורמים, ויש כאלו שיצליחו לייצר מראה מקושקש גם משני צבעים (; (=אמא שלי).
    הלוואי והיה אפשר לרכוש תואר במדעי השיק, זה חוש שנולדים איתו, בחיי.

    השבמחק
  75. באופן כללי החוק שמנחה אותי הוא סולידיות בבסיס וצבעוניות עזה עד מתונה באקססוריז (לק נכנס להגדרה (;) בהתאם לעונה/מצב הרוח ואפילו צבע השיער.
    אני מאד מתפעלת מהסטייל האירופי המאופק- לעולם לא עמוס לא מוגזם ולא צעקני. וכשמקפידים על מינימליזם ומראה מסודר ופשוט בבסיסו, גם צעיף משי בגוון פוקסיה ייראה טוב ליד רעמה ג'ינג'ית (;

    השבמחק
  76. ענת, כל מילה בסלע!
    בגלל זה כתבתי שלאופי ולאדיטיוד, בכלל להתנהלות שלנו, יש חלק גדול בלוק הסופי.
    לא מספיק להיות יפה או רזה או צעירה, אם אין את זה אז פשוט אין!
    מסכימה שזה משהו שנולדים איתו אבל גם אם זה דילג עלינו כדאי להיות מודעים לזה.
    יש כאלו שפשוט חיות בהדחקה... חבל. עדיף להתייעץ ולנסות לשפר.
    את לפחות מצאת מה נכון ומתאים לך ומה לא. לא כל אחת יודעת לעשות את זה. יש כאלו שנראות קבוע "קורבן אופנה" וכאלו שפשוט מדחיקות את כל עניין האופנה ונראות הכי של פעם ואני לא מתכונת לרטרו...LOL
    האירופאיות כאילו נולדו עם זה, זה שייך גם הרבה למודעות, לתרבות המקומית ולמזג האוויר.
    מי שיש לה את זה לא צריכה תמיד להקפיד על מינימליזם לטעמי, שהרי כמעט כל דבר יראה עליה טוב גם צעיף פוקסיה שכזה עם רעמה ג'ינג'ית...;)

    השבמחק
  77. @danra

    בקשר לחותלות ושות'- ראיתי, אבל זה היה הבלחה זמנית, ניסיון לשידור חוזר שלא ממש צלח, למזלינו.

    ובקשר למה שענית לענת על האירופאיות, זה בגלל שזה מה שהן רואות ברחוב מגיל אפס- אופנתיות מעודכנת ומתאימה ולכן מעטות מהן הופכות לקורבן אופנה, זה כמו רכישת שפה בדיאלקט מסויים.

    אגב, אירופאיות, למעט הבריטיות, שגם אלו שפגשתי בסינגפור, קרי, סטאטוס חיים- גרה בקונדו, משכורת רילוק ומייד בית, עדיין נראו מדובללות יותר מהמייד, להן, עפ"י רוב, פשוט אין את זה, למעט הלונדוניות.

    נ"ב- הכותבת ע"ס קבוע בודקת שהמראה המפונטז שלה לא נראה כמו קורבנות אופנה חו"ח.

    השבמחק
  78. נטע, מסכימה שינסיון החזר החותלות לא צלח, אבל העובדה שחזר וסביר שמתישהו יחזור שוב...

    בנוגע לאירופאיות, את פשוט כתבת את מה שאמרתי בצורה אחרת. מסכימה איתך. נולדים לזה וחיים את זה.
    לטעמי לבריטיות אין את זה ולא משנה לונדון או לא...

    לפחות את בודקת, מה נעשה עם כל אלו שמה שהן רואות במראה זה לא את המציאות המשתקפת?...

    השבמחק
  79. הבריטיות הן מקרה אבוד! לא סתם הם מנותקים פיסית מהיבשת (; כמו שאת המטבח שלהם הם הצליחו לנתק מהמסורת האירופאית הרבגונית והמופלאה ולהפוך אותו לתפל ומשמים, גם בתחום האופנה, סוודרים מהוהים שיער מדובלל או לחילופין פאנקסיטים עם כרבולת ורודה בלונדון הם סממן ההיכר האופנתי שלהם (; אבל יש להם יתרונות אחרים אז לא נרד עליהם.
    לעומת זאת כשמשוטטים ברחובות ערים אירופיות גדולות הנשימה פשוט נעתקת- מהבחירה הטבעית באיכות, מהקפדה עקבית על מראה מכובד נקי ומסודר, מהאלגנטיות גם בגיל 60 וגם כשבקיץ המעלות מטפסות.
    אני עוצרת לפעמים ולוטשת מבט (; מנסה להבין איך הן עושות את זה, אם יש איזה סוד שאפשר להעתיק. אבל זה כנראה הולך ביחד עם איפוק ומתינות בעוד הרגלי חיים,וגם עם התייחסות כללית בתרבות לאסתטיקה כערך קלאסי ונצחי.

    השבמחק
  80. ענת, הבריטיות הן לגמרי מקרה אבוד, לא ברור איך זה קרה במרוצת השנים.
    אולי זה בגלל שהן באי נפרד הכל נפרד...LOL

    מה שיפה אצל האירופאיות זה שזה לא רק מגיע בטוב טעם ובטבעיות, הן גם מרגישות נוח עם הכל.
    למשל ללכת על עקבים גבוהים זה לא פשוט ובזמן שפה זה לא מחזה נדיר לראות בנות שמדדות עליהם בצורה מביכה, שם הן הולכות כאילו זה נעלי נוחות...
    חוץ ממה שכתבת זה גם נובע מהגישה שלהן לעצמן ומהגישה של הסביבה. זה האתגר האמיתי שלנו אולי.

    השבמחק
  81. @ענת

    ובעיניין זה- מעניין איך שתי "איקונות" אופנה כמו טריני וסוזנה הגיעו מהאי האפור ההוא.

    אני אישית ממש לא מתלהבת מהן והמעצות שלהן.
    אגב, כמה שהבריטיות מרושלות ומדובללות כך הסקוטיות מפגינות אופנתיות עד התרסה, עפ"י רוב בגבולות הטעם הטוב, כך צפיתי לפני 12 שנים הן בגלאזגו והן באדינברוה.

    השבמחק
  82. נטע, מעניין שהזכרת את טריני וסוזנה. גם אני לא נפלתי מהן.
    לטעמי הפספוס שלהן (ואני מתעלמת מהבחירות שלהן) זה שהן לא מצליחות לחבר את השדרוג החיצוני לאישיות של אותה משתדרגת, למה שהיא מקרינה, ולכן זה לא עובר באמת חלק.

    השבמחק
  83. @danra

    ולא רק זה טריני היא ממש עור על עצם זה מחריד ברמות על, והאישה הזאת עוד "דוגלת" בנשיות ומלאות, שתיהן אגב, מה שלא משכנע במיוחד, שסוזנה תמיד הייתה חביתית שממש לא לבשה גזרות שמחמיאות לה, ועכשיו היא גם מנסה לרזות, אחרי שהיא העלתה על דגל את האופנה למלאות עד שמנות היא עושה ההיפך. ושתיהן מתלבשות לפי צו האופנה ולא לפי הגיזרה- קורבנות ביג טיים!!!

    השבמחק
  84. את צודקת נטע. ראיתי אותן באירוע הפתיחה של הביוטי סיטי של סופר פארם.
    טריני נראית כמו חולת אנורקסיה, השמלה תלויה עליה כמו קולב.
    סוזנה לידה היתה "דבה" למרות שהיא ממש היתה בסדר בגודל...
    בכל מקרה, הן היו נטולות כריזמה. הופעה כושלת לטעמי.
    מעניין מה הן אומרות על התאמת צבעים...

    השבמחק
  85. @danra
    ראית אותן פעם מדסקסת על זה בתוכנית שלהן?
    יש להן ביקורת עוקצנית וסרקסטית כשהן בעצמן או עושות שילובי סבתא או שילובים לא משלולבים ומזעזעים.
    סוזאנה לבשה פעם חולצה ורודה על סף הפקסיה (ככה הגוון נקלט בטלביזייה) עם מכנס כתום פנטה ואמרה לאישה שלבשה חצאית שחורה עם חולצה צהובה (בננה) שטענה שזאמרו לה שצבעים משתלבים, אם היועץ היה נמר.

    השבמחק
  86. אויש... לא ראיתי אותן בתוכנית, כל פעם כשהתחלתי לצפות אחרי דקה העברתי... ראיתי אותן בתוכנית הבריטית פעם.
    הן פשוט לא מרשימות בשום צורה. כלום... לא מבינה איך הן הצליחו ככה. אולי הקונספט עבד. לא יודעת...

    השבמחק
  87. טריני היא בבסיסה אשה מאד יפה עם פרופורציות של דוגמנית, הבעיה היא שהגיל המתקדם לא עושה חסד עם רזון קיצוני. מה שנראה מרהיב בגיל 20-30, בגיל העמידה עלול להראות מיובש וצפוד. אין מה לעשות למאגרי השומן הנשי יש תפקיד במעיין הנעורים שלנו, והם גם קשורים להורמונים ששומרים על מראה צעיר. בלי שומן באחוז מספק אין הפרשת הורמונים, ככה הוסבר לי (כדי להתנחם כן? (;
    סוזנה היא אשה לא אטרקטיבית במיוחד שדי הצליחה לשדרג את עצמה, אבל לדעתי הן באמת סובלות ממחלת הטעם הבריטי הדודתי וההדפסי והשמרני. הן הצליחו בזכות יתרון בריטי אחר- ציניות והומור יבש וחסר מעצורים (;

    השבמחק
  88. ענת- צודקת לגבי המראה הצפוד והמיובש.

    השבמחק
  89. לגמרי צודקת, במקום להיראות כמו ענב היא נראית כמו צימוק.
    אני מאוד אוהבת הומור בריטי, אבל זה שלהן פשוט לא עובד טוב לטעמי...

    השבמחק
  90. כן נו, לא כל הבריטים הם ג'ון קליז ושות'..

    השבמחק
  91. איזה פוסט כייפי!
    אחד השילובים שאני הכי אוהבת זה כתום בוהק עם ורוד פוקסיה בוהק. מהמם בעיניי.

    ללקים לא התחברתי הפעם. גליטרים, נצנצים ושימרים הם לא בשבילי.....

    מאוד אוהבת את הקולור ריש. יש להם פיגמנט טוב מאוד ועמידות טובה של כמה שעות, ואלו שלא מכילים נצנצים לא מייבשים את השפתיים (גם אלו עם הנצנצים לא ממש מייבשים, אבל פחות טובים מאלו שבלי)

    שניים מהגוונים בפוסט הזה יש לי והם ממש יפים לקיץ בעיניי - הפוקסיה והקורל.
    על הורוד המלצתי כבר כמה פעמים אבל טרם רכשתי אותו בעצמי :) הוא באמת נראה טוב.

    פוסט מקסים!

    השבמחק
  92. תודה קורינוש :)
    דפנטלי שילוב מטריף הכתום בוהק עם ורוד פוקסיה!

    מבינה אותך על הלקים, גם אני לא מתחברת לנצנצים בדרך כלל אבל אלו הפילו אותי, מה אני יכולה לעשות...

    מסכימה על השפתונים, למרות העמידות היפה הם לא מייבשים את השפתיים וזה מאוד מרשים.

    השפתון הקורלי הזה הורס חבל"ז,
    הגוון הכי יפה בקולקציה לטעמי!

    תודה בובה <3

    השבמחק
  93. וואחס...בדקתי עכשיו את הג'ייד הורוד החדש שרכשתי..ממש לא זה!...טוב ששלושת האחרים יצאו מוצלחים מאד..

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails