3 במרץ 2011

כתם כתם תרדוף


מחקר שקראתי פעם בדק את הדברים שגורמים לנו להיראות מבוגרים יותר. התוצאות הראו שכתמי עור הם יותר בעייתיים מקמטים כי הם משווים לנו מראה עייף ודהוי שמבגר. כך שנראה שבמקום להיות מודאגים מכל קמטוט שיוצא לנו ולהשקיע בקרמי אנטי אייג'ינג יקרים ולמתוח עם האצבעות את עור הפנים ולדמיין איך ניראה אחרי מתיחת הפנים שנעשה, אולי כדאי שנטפל קודם כל בכתמים שמעטרים את עור פנינו. הכתמים זה לא רק עניין של גיל. בהתחשב באקלים המקומי שלנו ובתחביב של לצלות עצמנו לדעת מדי קיץ, אולי זה לא מפתיע שרבות מתקשטות בכתמי פיגמנטציה, וכשהחשיפה לשמש מגיעה בשילוב של גלולות למניעת הריון, הכתמים קשים עוד יותר. האמת שגם מי שמאוד מקפידה לא להיחשף לשמש קשה לה להימנע מזה, הקרינה איתנו בכל מקום אליו נפנה גם אם התמרחנו בקרם עם SPF גבוה. הבעיה היא שבסופו של דבר כמה לא משנה באיזה עיניים חתוליות או שפתיים חושניות התברכנו, הכתמים יתמיד משכו יותר תשומת לב וזה ממש לא מתאים... הרקע שבחרתי לפוסט הוא רקע של צבא, של מלחמה וזה לא מקרי, כי אם להילחם במשהו נראה לי שהפיגמנטציה היא סיבה מספיק טובה. אבל מי מנצח בסוף במלחמה מי? לא אנחנו כנראה...

את הפוסט הקודם בעניין הפיגמנטציה סיימתי בתובנה שאין מוצר קוסמטי שמבהיר משמעותית ונותן תוצאות שמחזיקות לאורך זמן. אך גם עם שמץ של תקווה שההצלחה הפנומנאלית בהבהרת הכתמים של האוקראינית תפעל גם עלי... אז התחלתי להשתמש במסכה של סיסלי שנקראת GIVRE. בהגדרה הרשמית, זו מסכה עם תמצית "ליים" לעור רגיש. מרגיעה ומרככת את העור, הופכת אותו לקורן, אחיד וחלק. מומלצת לשימוש פעם עד פעמיים בשבוע. נכתב שיש אפשרות לשימוש גם באזור העיניים, דבר שהיה נראה לי תמוה ולאחר בירור העלה שזה מתייחס לכל העור סביב העין, גם לעפעפיים, רק לא ממש קרוב לעין. השתמשתי במסכה פעמיים בשבוע במשך ארבעה חודשים. לפני כל שימוש עשיתי פילינג לעור. אחר כך דאגתי כמו בהנחיות למרוח שכבה נדיבה מהמסכה על העור ובאזור הפיגמנטציה הוספתי ליתר בטחון שכבה נוספת. ההמלצה היא להשאיר למשך 20 דקות, אבל לקחתי מקדם של מינימום עשר דקות נוספות, שיהיה... אחרי שהסרתי את המסכה הנחתי בטפיחות את תמצית השמנים של דקלאור, כאילו העור מחכה לבוסטר לחויות הזה, קולט אותו טוב.

מסכה של סיסלי: אולי ההבהרה עובדת רק על אוקראיניות...

המרקם של המסיכה מאוד אינטנסיבי, צפוף וצמיגי, לא נמרחת "באהבה" על העור. מילא זה, הרי בכל זאת זו מסכה, אבל מה שבאמת איכזב זה הריח של המסכה. הייתי מצפה ממסכה של חברה יוקרתית כמו סיסלי במחיר "היוקרתי" שלה, שיהיה ריח נעים ומפנק. במציאות הריח לא משהו בכלל, לא דומה לכלום, אולי בעצם דומה לריח של משחה רפואית עם שמץ חמצמצות. אבל לא באנו להתפנק ולשחק, באנו לטפל פה בבעיה רצינית.

במבחן התוצאה המסכה לא הבהירה את הכתמים כמו שנשבעה לי האוקראינית שאצלה זה עבד, כך שהאכזבה שלי הייתה ברורה. אבל בעצם החברה מעולם לא ציינה על המוצר שלמסכה יש תכונות מבהירות, למעט דיילת החברה שאישרה את אפקט ההבהרה שלה. אז יכולת הבהרה אין למסכה, מה כן יש לה? לא בטוחה שהרגשתי תוספת לחות כמו שהבטיחה המסכה ולכן השתמשתי בתמצית השמנים של דקלאור מיד אח"כ. מה שהיא כן עשתה זה להפוך את פני העור לחלק יותר שקולט טוב יותר את מה שאניח עליו גם בטיפוח וגם באיפור. העור נראה טוב. בתור מי שמקפידה על שימוש בפילינג היא עשתה את הפיניש עם עבודת החלקה מאוד מרשימה של משטח העור. הבחנתי גם שיותר קל לי למרוח את המייק אפ על הפיגמנטציה שהרי לא כל מייק אפ נתפס באזור הזה כמו על העור. ההנחה בהחלט היתה יותר פשוטה. אז מדבר בהחלט על מסכה שעושה הרבה טוב לעור ומי שהפרוטה מצויה בכיסה תהנה ממוצר אליטיסטי במיוחד, למרות שאני לא בטוחה שאי אפשר למצוא תחליף זול יותר.

אחרי ההתנסות הזו, אני עדיין מחזיקה בדעה ששום מוצר קוסמטי לא יבהיר לנו את כתמי הפיגמנטציה, שמאוד חם ונעים להם על העור שלנו והם ממש לא ממהרים ללכת לשום מקום. למי שהפיגמנטציה ממש מפריעה נראה שרק התערבות כימית תעזור פה. מבחינתי כרגע פתרון כימי לא בא בחשבון ולכן אני ממליצה להשקיע במוצרים מוצלחים שיכסו את הכתמים במקום מוצרי "פלא" להבהרה.

מתקן גוון OFRA: יעיל בהסוואה

מתקני הגוון טובים להסוואת מגוון פגמים בעור כמו אדמומיות, צלקות, אקנה וכמובן כתמי פיגמנטציה. מתקן הגוון AMBER של OFRA מגיע בצבע חום עם תת גוון כתום מובהק. זה בעצם קונסילר דחוס מאוד וכהה מהעור שאמורים להניח על הכתמים לפני/אחרי הנחת המייק אפ על העור. אני אישית מעדיפה לפני המייק אפ. טעות נפוצה זה להשתמש בקונסילר / מתקן גוון בהיר יותר מהכתם, כי במקום להסתיר זה הופך את העסק לאפור ונראה נורא. עדיף לקחת גוון כהה יותר שבפועל יאזן את הכתם ויגרום לעור להיראות אחיד לאחר הנחת המייק אפ על הפנים. יש אגב מי שממליצות בחום על המוצר הזה לשימוש כמנטרל כהויות בעיניים שמורחים מתחת לקונסילר, עבורי זה לא רלוונטי למטרה הזו. בכל מקרה, על מנת שמתקן הגוון הזה יהיה יעיל אני ממליצה:
  1. להניח את החומר עם האצבע בתנועות עיסוי מעגליות שיחדירו את החומר לעור, יסתמו נקבוביות ויכסו את הכתם כמו שצריך באופן אחיד.
  2. לתת לחומר להתייבש מספר רגעים על מנת שיתקבע על העור היטב.
  3. להתאים את סוג המייק אפ מעליו, לא חי טוב עם כל סוג כי יש כאלו שממיסים אותו גם לאחר שהתקבע.
  4. להניח את המייק אפ מעליו בטפיחות ולא במריחות כי יכול להרוס את האחידות במריחה.
מוצר נוסף שהותאם באופן ייעודי לאיחוד העור וטיפול בפגמי עור ופיגמנטציה הוא המייק אפ even better של קליניק. אני זוכרת כשהוא הושק לפני פחות משנה וחצי כמה ציפיות היו ממנו ואיזו התרגשות שסוף סוף יש חברה שמתייחס לפגמים האלה ועוזרת לנו לטפל בהם. המייק אפ הזה מבטיח כיסוי בינוני עד מלא, מראה טבעי, עמיד ועשיר במינרלים. מוצג כסוג של טיפולי שמתיימר לא רק לכסות את העור אלא גם לתרום למראה שלו במשך הזמן ע"י טשטוש כתמים כך שנבחין ביצירת מראה אחיד יותר וכל זה תוך ששה שבועות של שימוש בלבד. בגלל זה אגב מתחת לשם שלו מצוין evens & corrects מדובר על מוצר נטול שומן כשמה שהפתיע אותי עוד לפני השימוש הראשוני זה איך יש במוצר מסוג כזה רק SPF 15, הייתי מצפה ממוצר "טיפולי" שמיועד לכתמי עור שיהיה בעל SPF גבוה יותר. את המייק אפ הזה אפשר להניח בצורה שנוחה לנו, מברשת או באצבעות, הפורמולה נוחה למריחה בצורה אחידה. הכיסוי שמתקבל הוא בינוני שניתן לבנות, אבל כאן גם הקאטץ'. ככל שנוסיף יותר שכבות אז זה יראה בצקי קצת, עמוס. הוא גם מחייב פודרה כי בגלל הגימור הטבעי הוא מעט מבריק ובגלל הפורמולה מעט דביק. היתרון הגדול זה שהוא יושב טוב על העור באזור הפיגמנטציה שהעור שם שונה ולכן יש מייקאפים שפשוט לא מתקבעים טוב באזורי הכתמים. בנוגע לריח אין לו איזה ריח מיוחד, וגם העמידות סבירה, לא איזה משהו יוצא דופן. לי יש עור רגיל ולטעמי הוא יתאים לכל סוגי העור למעט מי שיש לה עור שנוטה ליבש. במקרה כזה המוצר ידגיש את הנקבוביות וגם את היובש בעור. חברה שלי בעלת עור עם נטייה ליובש ועם פיגמנטציה רכשה את המייק אפ ודיווחה שהתחושה איתו מאוד כבדה והמראה מסכתי שמבליט נקבוביות פתוחות ולכן הפסיקה מיד את השימוש בו.

מייק אפ של קליניק: מכסה בהצלחה אבל ממש לא טיפולי

אני חושבת שמי שצריכות להתעניין במייק אפ הזה אלו רק מי שבאמת יש להן פגמים בעור, אחרת יש מספיק חלופות בשוק בלי הבטחות טיפוליות. בדיקה קצרה ברשת מעלה שזה מוצר מאוד שנוי במחלוקת מבחינת הביצועים שלו וההנאה בשימוש. למרות שבאמת אין לי שום דבר רע לומר עליו, לא ממש נפלתי. בהתחשב בעובדה שהוא גם לא "טיפולי" כמו שמתיימר להיות אז אני לא רואה סיבה להשתמש בו אם אין חיבור אמיתי, שכן יש מוצרים עם כיסוי ועמידות מוצלחים יותר.

התייחסות נפרדת נדרשת כאן לעניין הגוונים. אני השתמשתי במספר 4 Cream Chamois שהוא כהה מהעור שלי. אבל הכהות זה לא מה שהפריע לי כי תמיד אני שמחה לא להיראות לבנה וחיוורת כמו שאני במציאות. מה שהפריע לי זו העובדה שאין גוון שמתאים לי ממש בסדרה ושבכלל רוב הגוונים בארץ נוטים לורוד. "המחלה" הזו של היעדר היצע גוונים בסדרות מסוימות בארץ נפוצה בלא מעט חברות כשהמובילות לדעתי שנדבקו ב"וירוס" הזה לדעתי הן קליניק, לנקום וכריסטיאן דיור. משום מה כשהיבואן (או מי שזה לא יהיה) בוחר את הגוונים של המייק אפ שיעשו עליה, איכשהו קורה שמדלגים על הגוונים המאוד בהירים והנייטרלים ויש נטייה ברור לגוונים צהובים מאוד או ורודים מאוד. מה נסגר עם זה? זה לא קיבוץ גלויות פה? מבחר של גוונים ותת גוונים בעור?... והכי מעצבן שדיילת ממליצה לי לערבב שני גוונים, כי למה בדיוק? בשביל למכור לי בכוח שני מוצרים? ועוד יותר גרוע זה כשנגמר לה במלאי גוון מסוים והיא במאמצי שכנוע נשבעת שהגוון הנוכחי פשוט מחמיא מאוד לעור ושהרבה זמן היא לא ראתה כזה יופי... ואחרי כל המחמאות דוגמית היא בדרך כלל לא תסכים להביא בשביל לנסות בבית... אגב, על הניסיונות להשיג דוגמית בתקופת ההשקה של ה- even better, כבר כתבתי בפוסט הדוגמיות הידוע לשמצה!...

עד שכבר קיבלתי דוגמית מייק אפ של לנקום:
למה הגוון כל כך כתום?...

אני חושבת שכמעט כל אחת שיש לה כתמים התעניינה או התנסתה במוצרים קוסמטיים מבהירים. זו מן פנטזיה כזו שיום אחד ניפטר מהפיגמנטציה והעור שלנו יחזור להיות חלק וצח ממש כמו כשנולדנו. שימוש בחומרי הבהרה מכל סוג שהוא חשוב שיעשה בחורף, להימנע כמה שיותר משמש ישירה שעשויה לפגוע ביעילות הטיפול וכמובן להשתמש בנדיבות במקדם הגנה גבוה כל השנה. אחרי השקת המייק אפ, התחילו בקליניק להשיק עם הזמן מוצרים נוספים בסדרת ה- even better. אני זוכרת כשהשיקו את סרום ההבהרה שלהם בסדרה שנקרא Clinical Dark Spot Corrector ביולי - שיא הקיץ האחרון. מה נסגר איתם, לא יכלו למצוא תזמון מופרך יותר ועוד להמליץ על השימוש בו "בחום"?... יופי של יחסי ציבור קיבל המוצר הזה, אבל לא ראיתי ביקורות בעיתונים או בבלוגים שמגנים את התזמון המופרך (ואם היה כזה אז כל הכבוד) שהרי ידוע שלא מומלץ להשתמש בקיץ במוצרים כאלו. היו רק שבחים או מקסימום שמירה על נייטרליות, כנראה שכולן מאוד שמחו לקבל את הסרום מתנה ולא רצו להסתכן בלא לקבל עוד מוצרים של החברה בחינם... כן.. מאוד אמין כל העניין, במיוחד שמדובר על כאלו שאין להן בכלל בעיות פיגמנטציה או שאחרי יומיים מההשקה החליטו שהסרום ממש מדהים ויעיל... אזכורים בודדים ביותר היו בבלוגים מספר חודשים אח"כ (בדרך כלל איזכורים אגביים בתוך פוסט אחר) שמציינים שהסרום הזה לא עשה כלום בהבהרה. אז בכל מקרה תחסכו את הכסף, גם הסרום הזה וגם מוצרים אחרים בשוק למטרות טשטוש והבהרה, נעימים על העור ככל שיהיו , פשוט לא יבהירו לכם את הכתם... כך שאם שאלתי בתחילת הפוסט מי מנצח במלחמת הפיגמנטציה, נראה שנכון לעכשיו מנצחות חברות הקוסמטיקה שנהנות מהנואשות/אופטימיות שמניעה אותנו להוציא סכומי עתק למען אשליה.

ויש פה שורה תחתונה אפילו, גם אם לא חינוכית/בריאותית... למרות כל הסיכונים הבריאותיים והפגיעה האסתטית במראה העור, אם הייתה לי האפשרות להימנע מהצלייה העצמית בשמש במשך כל השנים כמו שיפוד על גחלים וע"י כך להימנע מהכתמים, אני חושבת שלא הייתי מוותרת על דקת שיזוף ולוקחת בשתי לחיים חלקות את הפיגמנטציה. הרי אותה אפשר להסתיר עם מייק אפ, את ההנאה שלי מהשמש שום דבר לא יכול להחליף...

 
ID

Sisley
גודל: 60 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 560 ש"ח

OFRA
DERMA TONES 
AMBER
גודל: 6 גרם
ייצור: ארה"ב
מחיר: 112 ש"ח

CLINIQUE
even better makeup
גודל: 30 מ"ל
ייצור: בלגיה
מחיר: 175 ש"ח

הבהרה / גילוי נאות: את מתקן הגוון קיבלתי להתנסות מהחברה.


73 תגובות:

  1. הורסת! מתה על הבלוג שלך! איזה כיף שהעלית פוסט חדש!!!

    השבמחק
  2. תודה לירז, שמחה שאת מרוצה :-))

    השבמחק
  3. אני משתמשת בקרם נגד שמש של קליניק.

    city block
    יחסית לקרם נגד שמש הוא ממש קליל, אוורירי ונעים, וגם לא גורם לגירוי בפנים. (ד"ר פישר משום מה תמיד שורף לי באיזור השפם: מעל לשפה העליונה ומתחת לאף)
    לקרם נגד שמש של קליניק יש גם צבע. הוא נראה ממש כהה על האצבע כשיוצא מהשפופרת, אבל הוא למעשה שקוף שקוף ככה שמתאים לכולן. אפילו לי שאני מאוד מאוד מאוד בהירה (תעמדי רגע ליד הקיר? הופס! נעלמת!).

    25 SPF מעולה לעבודה.

    השבמחק
  4. וואלה, גם אני משתמשת בסיטי בלוק אבל במס' 40. כתבתי את זה בכל כך הרבה פוסטים אז ויתרתי על זה הפעם...
    אני מאוד מרוצה ממנו, נראה שיש לו גוון אבל בפועל הוא שקוף ומתמזג עם העור. אני גם אוהבת את זה שהוא חי טוב עם כל מייק אפ עליו, אפילו משפר עמידות לפעמים כמו פריימר.
    איזו מצחיקה את... קיר... גם אני לבנה, לא כמו קיר, אבל מספיק לבנה בשביל להעמיס כמות בלתי אפשרית של ברונזר כל בוקר...

    השבמחק
  5. הרגת אותי עם ההמנון לשמש הזה שלך. אני נורא מפחדת מהשמש והפחד הזה עזר לי להשלים עם הלובן הטבעי שלי.

    השבמחק
  6. מזל שאני לא אוהבת להשתזף. זה לא אומר שלא יצאו לי נמשים וכתמים קטנים של פיגמנטציה עם השנים. באסה. מצד שני מייק אפ כרגע נותן לי מראה אחיד, ואין לי צורך במוצרים "מתקדמים יותר". אבל בקצב הזה נראה לי במוקד או במאוחר אני אצטרך.

    אני בהירה גם ונראית חיוורת בלי איפור וגם עור הפנים שלי בהיר בהרבה משאר הגוף. לכן נדיר מאוד שרואים אותי בלי מייק אפ, סומק וברונזר (רק אם אני יוצעת לסופר או לדואר, שם כבר רגילים :))
    שמתי לב גם למבחר גרוע של גווני מייק אפ. כמעט ואין בהיר.
    כשקניתי את המייק אפ של שיסיידו, שגם ככה טיפונת צהוב מידי משאר המייק אפים שלי, הדיילת ניסתה לשכנע אותי לקחת גוון כהה יותר, ציטוט: "הוא מתאים את הגוון שלו לגוון העור שלך לכן זה לא משנה אם תקני בהיר או כהה יותר" סוף ציטוט.

    על עניין הדוגמיות כבר דיברנו. מעצבן.
    בקטע הזה אני מתה על MAC. תבואי, נתאים לך מייק אפ, נשים בקופסית ותנסי. יותר פשוט מזה? ולא צריך להתחנן.
    אה, היום הייתה לי חוויה מתקנת של דוגמיות. רציתי לנסות קרם פנים של VICHY וקיבלתי 2! זה מצחיק, כי במקור זה מה שאמור להיות תמיד וכאן זה נחשב להישג אם משיגים דוגמית :/

    השבמחק
  7. וניטי - אם עד עכשיו לא השלמתי עם הלובן כנראה שזה כבר לא יקרה לעולם...

    עדן - זה בדיוק העניין, קשה להימנע משמש גם אם מאוד משתדלים.
    כך שאין מנוס ממייק אפ בעל כיסוי טוב.
    הקטע של הגוונים זה פשוט מטריף!
    הדוגמיות זה משהו שאף פעם כנראה לא יפסיק להפתיע אותי.
    לפעמים נופלים על דיילת במצב רוח טוב כנראה כמו זו שנתנה לך שתי דוגמיות :-)

    השבמחק
  8. קודם כל הבלוג שלך מדליק, מעניין וכתוב לתפארת.
    המסכה של סיסלי בשימוש אצלי כבר שנים, אמא שלי סוג גורו בעיניני סיסלי מאז שגנבתי ממנה את המסכה, התמכרתי.. לדעתי היא פשוט מחייה לי את העור אחרי כל השמש, פיח, לכלוך,לחות שהוא סובל ממנו בחיי העירוניים.
    לגבי כתמי פגמנטיציה, לי היו, ממש כתמים, העבודה שלי כללה בזמנו הסובבות רבה בשמש וזה נורא הזיק. עד שהגעתי לרוקחת ברעננה שרוקחת קרמים להבהרה. ממש ככה, זה שני קרמים שאחד מורחים כל יומיים ואחד כל יום. חייבים בזמן השימוש ללכת עם מסנני קרינה תמיד תמיד תמיד אבל במבחן התוצאה. מדהים! הפנים שלי חזרו להיות כמו לפני הצבא אחרי חודשיים.
    אני אמסור פרטים בכייף למי שרומה, הרוקחת מקסימה, צרפתייה מטופחת ומאד מקצועית. אמסור פרטים לכל מי שתרצה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימי15.5.2012, 14:03

      הי, רק עכשיו קראתי את הבלוג ואשמח, אם לא מאוחר מידי, לקבל פרטים על הרוקחת מרעננה ואיך ניתן ליצור איתה קשר.
      תודה רבה

      מחק
    2. הי , גם אני אשמח לקבל את שם הרוקחת ברעננה, תודה רבה!

      מחק
    3. אשמח לקבל פרטים על הרוקחת מרעננה, כמובן שאם היא עדיין רלוונטית :)

      מחק
  9. תודה רבה נועה :-)
    שמחה לפגוש עוד משתמשות במסכה, אני חושבת שכתבת בצורה מאוד מדויקת מה היא עושה.
    בנוגע לקרמים האלו מהרוקחת, שמעתי על כל מיני כאלה אבל לא שמעתי שבאמת עוזרים. שמחה בשבילך שבמקרה שלך זה עזר.
    הלכתי לרופא עור פעם בגלל הכתמים. הוא אמר לי שאפשר לרשום תמיסה רפואית שירקחו לי שמיועדת להבהרה אבל באותה נשימה אמר שחבל על הכסף והזמן שלי. כנראה הייתי צריכה להגיע למסקנה הזו לבד...

    השבמחק
  10. את נהנית מהצליה בשמש, אני מתחמקת ממנה כמו מ- אש! :)
    כנראה בגלל זה גם כשלא הקפדתי לשים קרם הגנה עדיין הצלחתי להגיע למצב שאין לי כתמים.
    אני מאוד רגישה לגוון שלי, ומעדיפה את עצמי כמה שיותר בהירה. לכן מסתדר לי בהירה בלי כתמים :)

    לא שעור הפנים שלי מושלם, פצעים ישנים וסימנים ישנים כן יש, אבל הקולורסטיי מצליח לאחד מספיק את גוון העור כך שזה נראה טבעי או לא מאוד ברור.

    השבמחק
  11. מיטלי - אני זוכרת שאת שייכת לזן הערפדי...LOL
    אני מנגד כמו גוף סולארי שרוצה לקלוט כמה שיותר אנרגיה...
    לא מסוגלת להיות בהירה ואני מרגישה שלא משנה מה אני עושה וכמה ברונזר אשים, תמיד כשאסתכל במראה אראה את עצמי לבנה.
    בסופו של דבר כולנו רוצות להסתיר משהו על מנת לאחד את מראה העור. אין מנוס ממייק אפ עם כיסוי טוב.

    השבמחק
  12. אנונימי4.3.2011, 3:48

    לנועה..
    אפשר לקבל יותר פרטים על הרוקחת מרעננה?
    איך יוצרים איתך קשר??

    השבמחק
    תשובות
    1. אפשר בבקשה לקבל פרטים על הרוקחת מרעננה תודה

      מחק
  13. אנונימי4.3.2011, 8:52

    את כוכבת! הסקירות שלך מדהימות כל פעם מחדש, ויש לך כשרון כתיבה אדיר:-)

    את חייבת טור בעיתון!

    תודה על השיתוף:-)

    השבמחק
  14. וואו, תודה אנונימית :-)
    תמיד שמחה לקבל פידבקים (מכל סוג שהוא...).
    האמת שקיבלתי כבר כמה הצעות לטור ובתזמון המתאים כשיהיה נכון לי אולי אלך על זה ;-)

    השבמחק
  15. אנונימי4.3.2011, 9:14

    אין בעד מה, את מקסימה והמידע שאת משתפת משמש לי כעזר רב:-)

    וברשותך- אנצל את הבמה ואומר לנועה ששלחתי לה הודעה לפייסבוק לגביקבלת הפרטים על הרוקחת מרעננה ואשמח שתענה לי:-)

    השבמחק
  16. אם תשתמשי בקרם הזה של הרוקחת בסוף, אל תשכחי לעדכן בתוצאות...;-)
    אולי אכן יש אור בקצה המנהרה.

    השבמחק
  17. :) שלחתי לך את הכתובת אנונימית, וכל מי שעוד מעוניינת. מוזמנת!
    דנרה! מקווה שתלכי על הטור! השילוב של הטעם המעולה שלך עם הכתיבה המוצלחת נדיר!
    בהצלחה!

    השבמחק
  18. אנונימי4.3.2011, 10:27

    נועה, זו שירה:-) עניתי לך, תודה רבה רבה!!!

    ודנרה, במידה ואתחיל שימוש מבטיחה לעדכן!

    השבמחק
  19. הפוסט שלך עורר פתאום אצלי את מה ששמתי אליו לב לא מזמן (והשתדלתי להתעלם ממנו) - כמה כתמתמים קטנים מתחת לעין. זה מוזר כי אף פעם לא היו לי, וכמוני כמוך, אני משתדלת להתמרח בקרם פנים עם SPF וכנ"ל מייקאפ. אני עדיין לא חושבת שאני ברמה של להתחיל להשתמש במבהירים כלשהם אבל מה שבטוח זה שאני כן חייבת לשים לב שזה לא מתפשט לי לעוד איזורים בפנים.

    חברה שאני יכולה להמליץ לך שעושה פלאים לעור בנושאי הכתמים, היא: Exuviance. אין אותה בארץ לדעתי (אולי רק אצל קוסמטיקאיות "מובחרות") והיא ממש העלימה לאחותי כתמים רציניים שהיו לה על המצח (אחרי שמש, גלולות ולידות). היא רכשה בארה"ב מספר מוצרים שלהם ומראה העור שלה באמת השתפר פלאים.

    סופ"ש מקסים,
    שרונה

    השבמחק
  20. שרונה, גם אני התעלמתי מאיזה כתם ממש קטן בגודל של נקודת חן פעם, יום אחד קמת וקלטתי שהוא התפשט ללחיים כי ממש לא התייחסתי... מאותו רגע התחלתי להקפיד על מריחת SPF כל בוקר, מה שנקרא "קצת מדי מאוחר מדי"...
    אז טוב שאת מקפידה על זה בזמן ולא מתעלמת ממש כמוני... זה גם בטוח לא ברמה של להבהיר, מייק אפ טוב יכסה הכל.

    תודה על ההמלצה, תבדק בהקדם באינטרנט, למרות שאני סקפטית שמשהו קוסמטי יעזור לי.

    השבמחק
  21. אנונימי4.3.2011, 18:24

    יש לי הרבה מה להגיד....
    זה יקרה אחרי שאני אשכיב את הילדים לישון.
    גם ככה ארץ נהדרת כבר ממש משעממת.

    השבמחק
  22. בכלל, כדאי לקחת את מה שכתוב על מוצרים קוסמטיים בערבון מוגבל. יש הרבה דברים שקרמים מתיימרים לעשות ובפועל אם תשאלי רופא עור הוא יגיד לך שאין סיכוי שזה אפשרי ללא חומרים רפואיים או התערבות כירורגית.

    מעבר לכך, חייבת להשבית את השמחה (סורי...) להצלות בשמש במדינה כמו שלנו עלול לגרום לסרטן, שיכול לפרוץ גם שנים אחרי חשיפות מוגזמות לשמש. ממליצה לאוהבות המראה השזוף להתאפק, כי נזקי השמש הם נזקים מצטברים או לחילופין להשתמש בתכשירים לשיזוף ללא שמש

    השבמחק
  23. מסכימה עם כל מה שכתבת מיכל.
    גם שצריך להתעורר מהאשלייה שהמוצרים הקוסמטים מספקים לנו וגם על עניין הסרטן. זה יכול להיות בכל מקום בטח ובטח באקלים כמו שלנו. ממש לא מעודדת אף אחד לחשיפה.
    זו בדיוק הסיבה שכתבתי שהשורה התחתונה שלי היא ממש לא חינוכית או בריאותית. ממש לא. זו פשוט הבחירה שלי באופן מפוכח שמודע להשלכות האפשריות.

    השבמחק
  24. אני מאוד אוהבת את המוצרים של סיסלי, יש לי פינה חמה בלב להם עוד מנעורי.
    אבל לעולם לא אשתמש בהם שוב, כי זו חברה שעושה ניסויים בבעלי חיים.
    הדבר היחיד שעזר לפיגמנטציה אצלי היה דיקור קוסמטי, אצל מדקרת מדהימה שמומחית לזה. היה ממש שינוי משמעותי, והטיפול עצמו היה כייפי וממכר.
    תודה על הסקירה המושקעת!

    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימי31.3.2013, 15:09

      היי אפרת, אני סובלת מפיגמנטציה ואשמח לקבל את הפרטים של המדקרת שעזרה לך בנושא. תודה וחג שמח...

      מחק
    2. אנונימי30.8.2014, 17:05

      היי אפרת אשמח גם כן לשם של המדקרת

      מחק
  25. אפרת - תודה על העדכון בעניין סיסלי, לא ידעתי.
    מה זה דיקור קוסמטי? לא שמעתי על זה. איך דיקור עוזר לפיגמנטציה?...
    אני מופתעת כל פעם שיש כל כך הרבה שיטות לטיפול בפיגמנטציה, אבל לא התרשמתי שמשהו באמת עוזר חוץ מטיפולים כימיים.

    השבמחק
  26. איזה כיף לקרוא כזה פוסט מושקע ונהדר!
    מאז שהפסקתי להשתמש בגלולות התחילה לה לי פיגמנטציה...ממש מבאס!
    אז אני נצמדת ל-double wear light שלי ומקפידה למרוח קרם הגנה...חוצמזה אף פעם לא חשבתי לנסות מוצרים טיפוליים כי זה פשוט מפחיד אותי..
    אם כי פעם אחת קניתי מסיכת פילינג של קריטה שהבהירה זמנית את הכתמים...היא היתה מעולה!
    הה המסיכה: http://www.millesime-beaute.com/carita-vitalising-smoothing-peeling-gel-,us,4,3123000.cfm

    השבמחק
  27. תודה רבה :-)
    מענין שזה התחיל אצלך אחרי שהפסקת את הגלולות. לרוב זה בעקבות השימוש בגלולות ובשילוב עם חשיפה לשמש זה בכלל קטלני...
    הפילינג הזה באמת הבהיר לך?... למה הפסקת להשתמש?
    ראיתי את הפילינג הזה בקישור ששמת אלך לראות בפארם על מה מדובר. תודה.

    השבמחק
  28. הפסקתי כי הוא נגמר ואח"כ קניתי מסיכה של אסתי לאודר שפתרה לי בעיה של עור לא חלק..
    אצל אחותי הפיגמנטציה התחילה אחרי הגלולות באמת..
    הוא מבהיר זמנית...השתמשתי בו לאירועים וכו' ופחות ליום-יום...
    אחרי המקלחת גוון העור שלי היה אחיד וגם כמה שעות אחר כך...

    השבמחק
  29. אה, הבנתי, בהבהרה זמנית את מתכוונת שלאותו רגע הפילינג עשה עבודה ולא לאורך כל תקופת השימוש.
    מעניין, שמעתי על מוצר דומה של קלרינס ואני חושבת שאפילו יש לי דוגמית שלו איפשהו אבל עוד לא יצא לי לבדוק.

    השבמחק
  30. קצת מפריע לי ניסוח "הבלוגריות שמקבלות חינם לא באמת מבקרות את המוצר" . אני קיבלתי את הסרום הסו קולד מבהיר של קליניק בחינם , זה נכון. הרעיון הוא לתת לבלוגרית מוצר X כדי שהן יחוו דעתן וזה לגיטימי. אני כמי שכתבה על המוצר התייחסתי לאריזה , לנעימות החומר ולא לאפקט כי מן הסתם זה עניין שלוקח זמן [אם בכלל]. מכיון שלא הצלחתי להיות עקבית ומתמידה גם לא כתבתי מה היו תוצאות הניסוי שלי למרות שרציתי ולא כי "פחדתי" שלא ישלחו לי מוצר [כי אני לעולם לא מבקשת ותמיד שולחים לי מבלי לשאול אותי ואני בוחרת על מה לכתוב ועל מה לא] אלא כי רציתי שזה יהיה אובייקטיבי.

    אני לעולם לא אכתוב על מוצר מזויע או אתן מחמאות לשם המחמאה כי אני באמת חושבת שהקוראות מתייחסות לדברים שאני כותבת ברצינות. ישנן המון מוצרים שלא מצאתי נכון להתייחס אליהם כי הם היו גרועים או לא מעניינים וחבל לי על זמן המקלדת בזמן שאני יכולה לסקר מוצר טוב שאהבתי. כמובן שאת הדברים שאני כותבת כל אחת יכולה לקחת איך שהיא רוצה והם בגדר המלצה או אי המלצה בלבד .
    את יודעת שאני מחבבת אותך אבל זה היה צורם ומאוד מכליל....

    השבמחק
  31. יקירתי הבולשת, אני מאוד שמחה שמישהי מתייחסת לעניין הזה.
    מה שכתבתי הוא באמת בהכללה, תמיד יש יוצאי דופן.
    התגובה שלי כאן היא כללית ולא אליך ספציפית גם כי אני מגיבה מהבלקברי ולא יכולה לראות עכשיו את הפוסט שאת מדברת עליו וגם כי זה לא רלוונטי. זה לא אישי.
    אז אחלק את התשובה שלי לשני חלקים.
    ראשית, אני בעד שבלוגריות יקבלו מוצרים לסקירה, השאלה אם קבלת המוצרים היא המהות או שהסקירה שלהם היא המהות. פה נראה לי שיש בלוגריות שהתבלבלו קצת...
    שנית, כשראיתי את הסיקור למוצר הספציפי הזה פשוט נדהמתי מהיכולת לעשות קופי פייסט להודעה לעיתונות בלי שמץ של ביקורת. אם תקראי שוב מה כתבתי התייחסתי לעניין התזמון של ההשקה בקיץ שאף אחת לא ביקרה. ברור לי שאי אפשר לחוות דעה אם המוצר אפקטיבי מיד לאחר ההשקה, למרות שאגב היו גם מי שעשו את זה...
    לכן אם בלוגרית לא מוסיפה התייחסות אישית בידיעה אז מה מטרת הידיעה? לכתוב מילה במילה מה שכתוב במיליון מקומות אחרים?... אבל שכל אחת תכתוב מה שבא לה בבלוג שלה.
    אני מאוד מקווה שבלוגריות יקחו את עצמן יותר ברצינות כי זה ממש זלזול באינטיליגנציה של הקוראים ומעמיד את עולם הביוטי בלוגינג בעמדה נחותה...

    השבמחק
  32. ברור לי שלא התכוונת אליי באופן אישי :)
    אני מבינה את המקום ממנו את כותבת , זה באמת מעמיד חלק מהבלוגריות בעמדה נחותה וגורע מאפקט הביקורת.
    ישנן כאלו שאוהבות לעשות קופי פייסט , מה נעשה ? זו דרכן למלא את הבלוג ויש עשרות אחרות שמתייחסות ברצינות , באריכות או בלקוניות למוצר . אבל ההכללה היא לא נכונה והיא מעמידה באור לא מחמיא את אלו שכן מתאמצות וחבל.*אני* [ואדבר רק על עצמי] מאוד אוהבת את הבלוג שלי ולא רואה אפקטיביות בלהעתיק קומוניקט , הרי אני יכולה לקרוא אותו בעוד עשרה בלוגים אז מה עשיתי פה ? הרעיון הוא לתת חוות דעת אמיתית וכנה ולא למכור מוצר כי לא משלמים לי ואני לא מוכרת שום דבר . אם יש כאלו שחיות בשביל המוצרים שיבושם להן , אני נהנית מחווית הכתיבה , מהקוראים שלי , מהתגובות שלהם וללא ספק גם ממוצר טוב ובהכרח בסדר הזה ולא להיפך.

    }{

    השבמחק
  33. את רואה, בסה"כ אנחנו חושבות אותו דבר.
    אני פשוט כותבת את זה בצורה יותר ישירה והחלטית.
    האמת שכתבתי אז זה במקור ממש קשה אז זה עוד לאחר סינון וריכוך...
    המקרה ההוא פשוט חרוט לי בזיכרון כך שהייתי חייבת לשחרר...

    השבמחק
  34. LOL
    שוחרר!
    עד הפעם הבאה...;-)

    השבמחק
  35. אפרת - את בטוחה שסיסלי עושים ניסויים ? אאל"ט בדקתי בעבר בגוגל ומצאתי שלא. אם כן ממש חבל :(

    השבמחק
  36. אנונימי6.3.2011, 9:58

    בסוף נרדמתי יומיים ברצף מוקדם ככל האפשר.
    אז הנה תובנותיי כדלקמן:
    1.במזרח נחשפתי לקרמים שמלבינים את העור whitener וזה בגלל שלאסייתיות לשוב מאוד עור צח כחרסינה. כאחת שלא סובלת מפיגמנטצייה אבל כן מנומשת ואחרי הרבה חשיפה לשמש יומ-יומית {אין שם חורף} קניתי וניסיתי וזה באמת קצת הדהה את הציבעוניות הכללית בפנים. את השאריות נתתי לאחותי שניסתה על מישהי עם פיגמנטצייה, במריחה נקודתית, וזה הראה שיפור משמעותי בכההות הכתם. ושוב אני משבחת את חברת bio-essence.
    2. מאותה חברה בדיוק יש לי מייק-אפ קרם שגם עובד על הבהרת כתמים, גם חוסם שמש וגם, בשילוב עם פודרה מתאימה היא קונסילר.
    הוא יודע להתלבש במרקם, צפיפות ודביקות המתאימים לכל נק' בעור והוא מוציא עור פנים אחיד, באופן יחסי למוצרים של חברות אחרות שמתיימרים לזאת.
    3. חשיפה לשמש- נושא כאוב. אמנם להיות שזופה זה יפה, אבל גם לבן צח הוא לא רע. אחרי נשציים ברצף של חשיפה לשמש, אני נהנית לתת לעור לנוח בחורף הזה. פעם הייתי הולכת עם שימשיות כדי לא לחשוף את הפנים לשמש יותר מידי. כשהתחלתי לדחוף עגלות זה ירד מהמצאי, חזר שוב במזרח, כי שם קבוע מסתובבים עם מטריה לשמש או לגשם, כמעט תמיד יש גם וגם, ואז חזרנו לארץ, ומבטי החייזריות שקיבלתי גנזו שוב את הרעיון הזה. למרות שהבת שלי ממשיכה איתו ואין גאה ממני.

    השבמחק
  37. נטע, הקטע התרבותי הזה של השאיפה לעור לבנבן זה ממש קטע. איפה הן ואיפה הטרנד השזוף.
    אני חושבת שפעם כבר המלצת על החברה הזו השאלה היא איפה רוכשים את זה אם רוצים.
    המייק אפ באמת מבהיר? זה כאילו ה- even better של קליניק רק שעובד באמת?...
    היית הולכת בארץ עם מטרייה בקיץ? לא מפתיע שקיבלת מבטים...LOL

    השבמחק
  38. אנונימי6.3.2011, 11:58

    אני מניחה שיש רפשרות לרכוש on line.
    בת"א לא מקבלים מבטים בוהים, או לפחות כשהייתי צעירה, תלביבית והלכתי עם שימשיות, לא חשתי שנועצים בי עיניים. אבל מחוץ לבועה, הכל מוזר.

    השבמחק
  39. אנונימי6.3.2011, 13:33

    לסדרה קוראים Tanaka White
    זה המוצר לרכישה http://www.ginvera.com/shop_online/product_details.asp?product_id=570
    המחיר סביר. בפועל יוצא תמיד יותר זול בכלל מכירות לקראת חגים וכד'.

    עכשיו מצטערת שלא העמסתי עוד כמה במכולה, כל מה שהבאתי על סף ריקון P:

    השבמחק
  40. תודה נטע,
    נראה מעניין בקישור, גם לא יקר.
    אבדוק ביקורות עליו.
    לא יודעת אם משהו באמת יעזור כבר...

    השבמחק
  41. דיברנו על זה כבר - רק בשנים אחרונות, אחרי שעברתי את שנות העשרה, הבנתי שלהשתזף לא מוי רע. גם לי יש פה ושם נמש או כתם קטנטן אך אני נמצאת עם היד על הדופק ביחד עם קוסמטיקאית שלי. הרבה נשים לעומת זאת לא מבינות את הסיכון שהן נוטלות בצלייה ולהיות יפה.
    לפחות את הבנת את זה מתישהו.
    ובקשר לבלוגרים- מסכימה איתך. אין לי בעייה עם אלו שמקבלות מוצרים בחינם אך זה צריך להיות לא המטרה אלא הדרך להעשיר את הבלוג ואת ידע של אחרות, שלא זכו להתנסות במוצרים. לי אין בעיה גם לכתוב על מוצרים שלא אהבתי. חייבים להיות ביקורתיים תמיד ולתת יחס זהה גם למוצרים שמקבלים וגם למוצרים שרוכשים לבד.

    השבמחק
  42. לימור7.3.2011, 20:55

    היייי חמודית!
    פוסט מעניין וחשוב ביותר.
    אז ככה,מפיגמנטציה אני לא סובלת,אולי כי בקי\ץ לא הספקתי ללכת הרבה לים בגלל הניתוח ובפעמיים שכן הלכתי נמרחתי היטב...
    מה שכן מעצבן אותי אלו 2 כתמים אדומים בלחי שנשארו כתוצאה מ2 חצ'קונים,אני לא יודעת מה לעשות איתם והמייקאפ גם לא כל כך מסתיר אותם!איך מטשטשים את הדבר הזה?הקונסילר של עופרה יעזור כאן?
    בנוגע לדוגמיות,זה פשוט מחלה בארץ ואין מה לעשות חוץ מלהיות עקשנית!אני זוכרת שרציתי דוגמית של האיוון בטר הייתי עם חמותי,היא קנתה את המייקאפ הזה אז אבל היא כהה בפנים,כמובן שהכי בהיר בשבילי לא נשאר ואזלו הדוגמיות!

    השבמחק
  43. מרינה - טוב שאת עוקבת. אני מתוך מודעות התעלמתי, אבל מנסה להרגיע את הצלייה בשנים האחרונות.
    בנוגע לבלוגים זו בדיוק הייתה הנקודה במה שכתבתי כאן לבולשת. צריך לזכור שהמטרה זה הסיקור ולא קבלת המוצר ונראה שהבלוגריות התבלבלו קצת הרבה בעניין. מסכימה שלא פחות חשוב לכתוב גם על מוצרים לא מוצלחים, אבל זה נמצא בשוליים ובעיקר במוצרים שנרכשו ולא שנשלחו לבלוגרית במתנה.

    השבמחק
  44. תודה לימור :-)
    מסכימה שהנושא חשוב מאוד ושמחה בשבילך שאת נטולת פיגמנטציה.
    אני חושבת שבשביל הכתמים האדומים כדאי שתבדקי אם עוזר לך מתקן גוון / קונסילר ירוק של כל חברה שנראית לך. הירוק שיש לי של עפרה מופיע בקישור כאן מתחת לתמונה בשם "אדמומיות", כתבתי עליו בפוסט הצינון. יש מצב שאולי פריימר ירוק של פופה או סמאשבוקס גם יעשו גם את העבודה, זה תלוי ברמת האדמומיות.
    הדוגמיות במייק אפ זה ממש עניין קריטי, מאוד בעייתי לקנות מייק אפ בלי להתנסות בצורה מסודרת, אחרת תמיד יש נפילות. אני יכולה להשתגע מהקטע הזה שצריך להילחם בשביל דוגמית...

    השבמחק
  45. לימור8.3.2011, 10:44

    היייי :)
    אלה כתמים די קטנים האמת בגלל זה לא נראה לי שאני צריכה לקנות בקבוק פריימר אלא צריכה משהו נקודתי יותר.
    אני זוכרת את פוסט הצינון אבדוק שם..למרות שעופרה טיפהלה יקר.
    דווקא שניסיתי את הקלארינס אברלאסטינג אני חייבת לציין שהדיילת בקניון הזהב הייתה נדיבה ביותר ומילאה לי 2 קופסיות!

    השבמחק
  46. לימור, כמו שכתבתי את יכולה להשתמש בכל קונסילר ירוק איכותי, ממש לא חובה של עפרה.
    סביר להניח שזה ינטרל לך את האדמומיות הנקודתית.
    רק תני לזה כמה שניות להתקבע על העור לפני שאת מניחה את המייק אפ.

    השבמחק
  47. לימור8.3.2011, 16:23

    מי עוד מוכר בארץ דבר כזה?
    תודה יקירה

    השבמחק
  48. לכל החברות המקצועיות יש קונסילר ירוק.
    לפעמים הוא מגיע בצורה של מוצר בודד ולפעמים בתוך גלגל קונסילרים.
    יש גם לקליניק אם אני לא טועה מוצר כזה בקטגוריית הטיפוליים.

    השבמחק
  49. לימור8.3.2011, 17:02

    זהו ראיתי באיביי של קליניק בטיובה...
    תודה עזרת לי מאוד...

    השבמחק
  50. בכיף מותק,
    כשתבחרי במה להשתמש תעדכני אם מומלץ או לא...

    השבמחק
  51. ורדינה22.3.2011, 11:16

    ממש, ממש, ממש באיחור.... אבל השורה התחתונה הורסת :)) היה שווה לקרוא את כל ההשתלחויות בכל המוצרים, בתזמוני ההשקות וכו', רק כדי להגיע למסקנה הנחרצת שלך. איזו מצחיקה!!!

    השבמחק
  52. ורדינה - אף פעם לא מאוחר מדי להגיב לפוסט :-)
    שמחה שאת משועשעת, לא חושבת שממש השתלחתי, יותר שיחררתי...LOL
    חשוב שמי שקורא פוסטים בבלוגים ידע להיות ביקורתי כשמדובר בהמלצה על מתנות חינם...

    השבמחק
  53. יש לי שני מייקאפים של קליניק, את even better וזה שבא בבקבוק המרובע, שהוא מיימי טיפה לטעמי
    אולי אנסה לערבב מעט משניהם, נראה מה יצא

    השבמחק
  54. רעיון טוב לנסות את זה, בהנחה ששניהם טריים יחסית.
    מעניין אם הם יחיו יחד טוב, שלא יצא כבד מדי אחרי שמתקבע על העור.

    השבמחק
  55. פינת ההלשנה היומית -
    שלישי במפגש הצמרת נבדק המורנג' (הרבישינג היה חסר! :( אוף!), על אפרת נראה כמו.. $%#%*& עלי נראה שפתון כתום. לא בוהק ולא כלום :)

    השבמחק
  56. שניהם טריים ומגניבים, אודיע לך :)

    השבמחק
  57. מיטל - ממש מוזר הקטע של הצבעים עליך... אם המורנג' לא זוהר עליך למרחקים אז לא ברור מה קורה שם... כנראה שעל כולנו זה נראה כמו על אפרת ;-)
    אפילו כטסטר לא היה את הרבשינג? מוזר...

    Macabre Doll - מחכה לשמוע תוצאות. בהצלחה!

    השבמחק
  58. קטע מוזר לאללה! חחח

    לגבי הרבשינג, לא, אפילו טסטר לא היה :/ הם אמרו שיש המון המון חוסרים גם במלאי וגם בטסטרים (בין 3 אודמים שרציתי לא היו את שלושתם!)
    שבוע הבא צפוי מלאי חדש (בעזריאלי) כנראה לקראת צאת הקולקציה החדשה. נו מילא, נבדוק גם בסניף אחר..

    השבמחק
  59. אנונימי12.11.2011, 11:27

    קודם כל פוסט מעניין, כיף לקרוא את הפוסטים שלך!

    לי יש פיגמנטציה לבנה, באיזה מייק אפ את ממליצה שאשתמש?

    השבמחק
  60. תודה רבה אנונימית :)
    הבחירה במייק אפ כוללת פרמטרים נוספים כמו סוג העור, הגימור שאת רוצה (מאט, טבעי, מבריק) ועוד.
    אני חושבת שחשוב שתבחרי בכיסוי בינוני לפחות וחשוב שהפיגמנט יהיה אינטנסיבי כך שיוכל להתמודד עם הפיגמנטציה שלך.
    אין מנוס מלנסות ולראות מה עובד יותר טוב עליך, יש הרי מייקאפים שלא נתפסים טוב על פיגמנטציה בכלל.
    נסי את הגרלן אקסטרים ואת הקלרינס אברלאסטינג. אלו מייקאפים איכותיים שאני משערת שיתמודדו יפה עם הפיגמנטציה שלך, אצלי הם עובדים בהחלט.
    כתבתי על שניהם פה בבלוג ואת יכולה לקרוא קודם ולהתרשם (לחצי על התווית "מייק אפ" ותגיעי אליהם).
    בנוסף, סביר ששימוש במתקן גוון/קונסילר כלשהו יפתור לך את הבעיה. שווה בדיקה בהחלט.

    השבמחק
  61. אנונימי26.1.2013, 18:41

    היי דנרה ,
    ראשית אני חייבת לציין שאני מאוד נהנית לקרוא את הבלוג שלך :)
    גם אני סובלת מפיגמנטציה בעקבות חשיפה לשמש וגם צלקות אקנה. מרקם העור מאוד לא חלק ויש גם גבשושיות...
    אני חושת שניסיתי כבר עשרות מוצרים. אני משתמשת במייק אפ של אסטי לאודר כי הוא היחיד ששורד עליי יום שלם ומכסה את הכתמים .
    שמעתי על סט מוצרים להבהרה של חברת דרמלוג'יקה ורציתי לשאול האם יש לך ניסיון איתם ? הסט יחסית דיי יקר אך אם הוא יעזור לא אכפת לי לשלם.

    האם יש לך רעיון לפריימר מוצלח ? ניסיתי את זה של עפרה ושל קלרינס ולא ממש ראיתי שיפור במרקם העור.

    לגבי הקונסילר בגוון אמבר של עפרה - האם זה יכול להתאים לכל גוון עור ? או שאני צריכה לחפש גוון שיתאים לי ספציפית ? האם יש איזשהו קונסילר או פריימר שמחליק את הגבשושיות ?

    תודה רבה!

    השבמחק
  62. תודה, כיף לשמוע :)
    אני מכירה כמובן את דרמלוג'יקה אבל לא ניסיתי את מוצרי ההבהרה שלהם.
    הגעתי למסקנה שחבל להשקיע את הכסף במוצרים קוסמטים להבהרה כי אף אחד מהם לא באמת יהיה אפקטיבי, בטח לא לאורך זמן וזה סתם לשחק עם העור.
    אני לא יודעת מה גילך אבל חוץ מביקור אצל רופא עור או בחינה של טיפולים "רציניים" יותר אני חושבת שאין מה להמקד בפתרון הקוסמטי.
    עדיף להשקיע במייק אפ טוב שיכסה ויאחד את הסקין. אני מניחה שאת מתכוונת לדאבל וור של אסתי לאודר. זה אכן מייק אפ כבד אבל אם הוא עושה את העבודה אז זה מה שחשוב.

    לא ציינת מה בדיוק את מחפשת שפריימר יעשה, יש כל מיני פריימרים לכל מיני מטרות. בסה"כ ניסית שני פריימרים מוצלחים. אבל פריימרים הם מוצר קוסמטי לא טיפוחי, כלומר, הם לא אמורים לשפר את מרקם העור אלא להכין את העור לקליטת המייק אפ מעליו. אם תלחצי על התווית "פריימר" (כל התוויות נמצאות בטור השמאלי בבלוג וגם בסוף כל פוסט) אז תגיעי לכל הסקירות הרלוונטיות. אני מאוד אוהבת את הפריימר השקוף של סמאשבוקס.

    הקונסילר אמבר ובכלל קונסילרים צבעוניים אמורים לנטרל את גוון העור. האמבר מיועד בעיקר לכתמי פיגמנטציה, כמובן שעדיף לנסות קודם ולהתרשם אם אכן עושה את העבודה. ומה הכוונה גבשושיות? את מתכוונת לנקבוביות אולי? יש את הפריימר של קליניק שגם עליו יש סקירה בבלוג וגם אליו את יכולה להגיע דרך התוויות.

    בהצלחה!

    השבמחק
  63. אנונימי26.1.2013, 19:35

    יש לי קצת גבשויות של פצעונים בלחיים . חשבתי שיש איזה מוצר שיכול להסתיר את זה.
    תודה רבה על התשובה המפורטת בהחלט עזרת!

    השבמחק
  64. אנונימי23.4.2017, 3:30

    היי דנרה,
    האם מצאת כבר קרם להבהרת פיגמנטציה?

    השבמחק
    תשובות
    1. כמו שציינתי פה, הפתרון הכי אפקטיבי זה ללכת לרופא עור.
      שום תכשיר קוסמטי לא באמת יבהיר פיגמנטציה.
      ומזכירה שלא מומלץ לעשות טיפולי הבהרה בקיץ.

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails