2 בנובמבר 2010

צהוב עולה


לכל אחד כמעט יש איזה צבע אהוב, ואני לא מתכוונת לשחור כי הוא מרזה (...) אלא על אהדה לצבע מסוים ללא איזו סיבה ממשית בהכרח. נראה שהצבעים הפופולאריים ביותר הם כחול ואדום. אצלי מאז ומתמיד זה היה צהוב, לא צהוב בננה, לימון או מוזהב, פשוט צהוב. חזק. לא ממש יודעת למה דווקא צהוב, אולי כי זה מזכיר לי אור ושמש. ידוע שהצהוב מזוהה עם שנאה כי אומרים שאנשים נעשים צהובים משנאה. מבאס משהו... הלכתי ובדקתי כל מיני מקורות שמתייחסים לסגולות של הצבעים. באחד מהם למשל, צהוב מסמל חריצות, שכליות, כוח, אגו, דימוי עצמי, תקשורת, יחסים עם העולם החיצון, עליזות וקלילות, איזון נפשי ושיפור מצב הרוח. כתוב שם שהצהוב שימש את הקיסרים בסין ולפי הפאנג שוואי בהיותו משויך לאלמנט האדמה, הצהוב מייצג את החיבור אל הקרקע, הפרקטיקה, החוכמה והסובלנות. יופי, נראה לי שאני אזרום עם הפרשנות הזו...

יש ספק בכלל מה אני מעדיפה?....

אבל מה זה הצבע הזה בכלל? הרי הוא ממש לא פרקטי לכלום ואני חייבת להודות שאין לי הרבה פריטים בצבע הזה (למי זה יחמיא בכלל??). זה צבע אינטנסיבי דומיננטי שאי אפשר להתעלם ממנו, מציק בעיניים ממש... אני מתלהבת כמעט מכל דבר שמגיע בצבע הזה, אפילו מדברים קטנים כמו הסיכה של OPI כשקיבלתי פעם באחת מקניות הלקים שלי. איך הם ידעו לתת לי את הסיכה הצהובה ולא הורודה או הכחולה...

סיכה של OPI:
מה אני אעשה איתה בכלל?...

אני לא חושבת שיש ממש עונה לצבע הזה כי הוא באמת לא נראה לי קשור לכלום. באביב ובקיץ הוא בולט ושמח ובסתיו ובחורף מכניס צבע לאפרוריות. כשפתחתי את הבלוג הזה בחרתי שהכותרת שלו תהיה בצבע צהוב. זה היה נראה לי הכי מתאים ונכון בזמנו, לא ייחסתי לזה חשיבות. אבל במבט לאחור ברור לי שזה לא מקרי. זה הצבע שלי, טבעי שאכניס למשהו חדש שיצרתי קצת מזל... אז מהדברים שיש לי בצבע הזה החלטתי לשתף במספר פריטים נבחרים.
 
Almost Famous: אי אפשר להיות אדישים אליו!

הדבר הראשון והמתבקש זה לק בצבע צהוב. במשך הזמן נתקלתי במגוון לקים צהובים אך לרוב הפיגמנט שלהם היה בעייתי ולא חזק מספיק או שהלק היה דליל ושקפקף גם לאחר מספר שכבות. לשמחתי מצאתי את הלק המיוחל ב- Color Club. הוא זכה לשם ההורס Almost Famous, שם עם הבטחה גדולה! הפורמולה של הלק מזכירה לי קצת את זו של Essie וזה בולט במיוחד במריחה. שתי שכבות יביאו לאטימות. שכבה שלישית לשלמות. פיגמנט צהוב מעולה בגוון מדויק, ייבוש מהיר וגימור מבריק עם עמידות ממוצעת כמו כל לק. אין ספק שמדובר על לק שווה ואיכותי. מדובר על צהוב רציני, לא סתם. הוא שואב תשומת לב ובולט לא פחות ואולי יותר מהלקים הניאונים ביותר. אין ספק מי שתקנה אותו תקנה ייחודיות. בפעם הראשונה שהסתובבתי איתו הייתי בטוחה שאזעזע המון אנשים. אז נכון, היו כמה מזועזעים שהסתכלו עלי במבטי רחמים (...). מצד שני, כמות המחמאות שקיבלתי הפתיעה אותי לגמרי, היו מספר מקרים שפנו אלי כשהסתובבתי בקניון, עוד אחת שממש רדפה אחרי כשחציתי את הכביש ברחוב בשביל לשאול מה זה וכמה נוספות שהחליטו שזה ה- לק הנכון כרגע ורצו לקנות... אוהבים או לא, מה שבטוח אי אפשר להיות אדישים ללק הזה. לק שמח לקיץ ומרענן ומאיר בחורף.

צללית צהובה של קלרינס: איך משתמשים בלי להיראות חולים?....

יש לי גם צללית צהובה של קלרינס שברור לי שרק בגלל הצבע הייתי חייבת לקנות אותה, אין לזה הרי שום הסבר הגיוני אחר. הצללית בגימור סאטין-מאט, רכה מאוד, נוחה למריחה ועם פיגמנט נהדר. מצד אחד היא כל כך יפה! מצד שני, איך אפשר להשתמש בצללית צהובה בלי שזה יראה כמו מחלה?.... אני משתמשת בצללית לעיתים רחוקות בשתי דרכים עיקריות: האחת זה על כל העפעף התחתון עם אייליינר שחור או אפור. השנייה היא על העפעף התחתון כאשר יש וי חיצוני בצבע אחר: כחול, אפור, ירוק, סגול. זה יוצא מרהיב ומרענן. בשתי הדרכים אני מטשטשת מעט את הצללית בקפל העין ובחיבור בין הצבעים כמובן. אני מעדיפה בשימוש עם הצללית הזו שהשפתיים יהיו בגוון ניוד לגמרי.

צמיד צהוב של Sonia Rykiel ל- H&M: כשיש קשרים מי צריך קומבינות?...

כשנחת המותג H&M בארץ לפני כחצי שנה היה אירוע ערב להשקתו, המקום היה עמוס ומי שהגיע קיבל 20% הנחה על המחירים הנוחים גם ככה. מיותר לציין שכולן הסתובבו עם כמויות מופרכות של פריטים בידיים שאיימו לקרוס מהעומס. באותו האירוע חשפו גם את הקולקציה של Sonia Rykiel שהייתה מבחינתי קצת מאכזבת. הדבר היחיד שממש אהבתי בכל הקולקציה היה צמיד צהוב, מבריק, כבד ומהמם. אחרי שבחרתי את שלל הפריטים שיחזרו איתי הביתה, החלטתי לוותר על הצמיד הזה. רק אלהים יודע מה עבר לי בראש כשקיבלתי את ההחלטה, הרי ברור שברגע שהגעתי הביתה קיבלתי קריז על עצמי כי לא היה לי שום הסבר רציונלי להחלטה הזו. זה היה כמובן מאוחר מדי, יומיים אחרי ערב ההשקה פתחו את החנות לקהל וזה היה בלתי אפשרי בעליל להתקרב למקום במשך כחודש לפחות. מיותר לציין שהצמיד אזל במלאי במהירות בדומה לשאר הפריטים בקולקציה. לפני כחודשיים עלה הנושא הזה במקרה בשיחה עם חברה שלי. התבכיינתי לה על מה חשבתי לעצמי בכלל באותו הערב... היא מצידה לא הבינה איזה בנאדם נורמלי ירצה משהו צהוב כל כך ועוד יתבאס על זה חודשים אח"כ... כשפגשנו שבועיים מאוחר יותר לקפה היא הפתיעה אותי והביאה לי את הצמיד. אני כמעט התעלפתי! איך אחרי כל כך הרבה זמן כשזה סולד אאוט בעולם היא הצליחה לאתר לי את הצמיד? מתברר ששיחת טלפון אחת סדרה את העניין, או כמו שאומרים, מי צריך קומבינות כשיש קשרים?... העיקר שהצמיד עבר לכוחותינו!

Replay בצבע צהוב: אהבה ממבט ראשון

יש לי גם נעליים של Replay שאני מאוד אוהבת בעור לקה צהוב. משהו לפנים. זו הייתה אהבה ממבט ראשון ולא היה סיכוי שאשאיר אותן בחנות. גם יפה, גם נוח וגם צהוב... אין ספק שהשתמשתי בהן המון! למרות שאני משתדלת לא לעשות התאמות צבעים בצורה מוגזמת, אפשר לתפוס אותי עם הנעליים האלו והצמיד של Sonia Rykiel יחד.

קולקציית L.A.M.B ל- Apple: עיצוב של גוון סטפני ההורסת!

מותג נוסף שאני מאוד מחוברת אליו זה Apple ולא רק בגלל ה- iPhone שלי שאני הרוסה עליו. אין כמו להיכנס ל- Apple Store ב- 5th Avenue במנהטן ולהתחיל לחטט שם. חנות מדהימה! אין מצב שאני יוצאת בידיים ריקות! Apple מוציאים מדי פעם קולקציות מיוחדות למוצרים משלימים בשיתוף מעצבים. אחת מהן הייתה קולקציית תיקים ונרתיקים מגניבים לגאדג'טים בשיתוף .L.A.M.B שעיצבה גוון סטפני ההורסת. אחד הפריטים בה היה נרתיק בעיצוב גרפיטי כשהאלמנט הבולט בו היה הצהוב. גם במקרה הזה לא היה לנרתיק סיכוי והוא נחטף בו ברגע. מהמם מבחוץ ולא פחות מעוצב מבפנים (פסים בלבן וכחול נייבי). הנרתיק מרופד וקשיח יחסית. אני משתמשת בו בעיקר כשאני יוצאת לגיחות קצרות מהבית ולוקחת רק מפתחות, ליפסטיק טלפון וקצת כסף או במקרים שאני עם התיקים הענקיים שלי אז שהדברים הקטנים לא ילכו לאיבוד שם.... נרתיק נוח ומהמם שאין דברים כאלה!

Ferrari בצבע צהוב: האקססורי המושלם!

יש לי עוד מגוון פריטים בצהוב, אבל נראה לי שבחרתי את המעניינים מביניהם עם סיפור מאחור. ובכל מקרה, האקססורי הצהוב המושלם שיתאים לכל לבוש, אירוע וזמן זו כמובן פרארי צנועה בצבע צהוב עם מנוע V8 "בלבד", שתוסיף שיק איטלקי סקסי. עם הפרארי אני בטוח מהממת גם בלי טיפת איפור. בקרוב אצלי...


ID

Almost Famous
גודל: 15 מ"ל
יצור: ארה"ב
מחיר: 25 ש"ח

Mono Eyeshadow
13 Sunny yellow
גודל: 2.7 גרם
יצור: איטליה
מחיר: 100 ש"ח


55 תגובות:

  1. אחלה פוסט ! אהבתי את ה- Ferrari ;-)

    יום מקסים מותק

    השבמחק
  2. תודה מעייני.
    מבטיחה לקחת אותך לסיבוב בפרארי ברגע שאקבל אותה ;-)

    השבמחק
  3. סגור! מילה זו מילה ;-)

    השבמחק
  4. יש לך פריטים שהייתי הורגת בשבילם
    טעם, בלי עין הרע
    ולא מעט תעוזה

    השבמחק
  5. תודה מיכל, לא בטוחה עד כמה באמת יש לי תעוזה, אבל לפעמים היא יוצאת בלי תכנון מוקדם :-)

    השבמחק
  6. אהבתי את הלק הצהוב לגמרי!
    דרך אגב, ברפואה הקבלית צהוב הוא צבע של רפואה ואיפוי, איזון בין נתניה וקבלה והרמוניה :)

    השבמחק
  7. תודה קורין, הלק באמת מהמם!
    טוב לדעת, ידעתי שהוא לא רק שנאה!
    עכשיו נשאר לי להשתדל לחיות לפי האיזון שכתבת :-)

    השבמחק
  8. יש לי בעיה עם צהובים. לא אוהבת אותם והם נראים לי מחרידים כלק או כנעל. הצמיד מתקבל על הדעת בעיניי וגם אהבתי אותו מאוד , כנ"ל העיצוב של גוון סטפאני.

    השבמחק
  9. הבולשת - LOL הם באמת מחרידים :-)
    זו בדיוק הבעיה עם הצבע הזה, קשה להתחבר אליו, או כמו שכתבתי - לא קשור ממש לכלום...

    השבמחק
  10. הנעליים יפיפיות, אמנם אני "אשה ירוקה", נראה לי שאאמץ את הגוון הצהוב הזה בכיף :-)

    השבמחק
  11. תודה 4ME, גם אני אוהבת ירוק והוא גם לא שגרתי אבל בטח לא חריג כמו הצהוב...

    השבמחק
  12. אני כל כך אוהבת צהוב! תודה על הפוסט שלך שהזכיר לי את זה...

    השבמחק
  13. וניטי, איזה כיף לשמוע.
    זה ממש נדיר למצוא מישהו שאוהב את הצבע הזה...
    אקח גם אותך לסיבוב בפרארי שלי ;-)

    השבמחק
  14. הטעם שלך משובח.

    השבמחק
  15. פשי! שיחקת אותה עם ההגדרה של הצהוב.
    אפילו נראה מתאים לכל הדיבורים שלנו על כמה הפוסטים שלך מסודרים ומאורגנים מראש חחחח

    ואיך זה קרה שאני "בדעת הרוב"? ומעדיפה צבעים כאלה בנליים כמו אדום וכחול? טוב נו, אני גם אוהבת סגול, בעיקר אבל ממש לא רק בגלל שזה צבע של מכשפות :P

    to be continued.....

    השבמחק
  16. לא מתקרבת לצבע הזה בכלל. אבל על ציפורניים שלך הוא נראה לא רע בכלל (ראיתי בפייסבוק)

    השבמחק
  17. מיטלי, ממך אני תמיד שמחה לקבל מחמאות.
    ניצלת את ההזדמנות לרדת על השריטה שלי עם הסדר, סבבה LOL!
    אם את בדעת הרוב זה באמת מטריד, אני מזמינה אותך לאמץ את הצהוב ולזנוח לאלתר את הגליטרים המחרידים...;-)
    וסגול זו לא חכמה גדולה, כולן אוהבות כמעט סגול, לא?...

    השבמחק
  18. מרינה, תודה מותק,
    הרוב לא מתקרבות לצבע הזה, יותר בשבילי :-)

    השבמחק
  19. אני אגיד לך מה ההבדל בין לאהוב אדום וכחול לביני.
    לי אין בעיה להתאפר בכחול מאוד מובחן. רוב הבנות יאהבו כחול על בגדים או נעליים שזה נחשב סולידי.
    ולגבי אדום, טרם מצאתי צללית אדומה אז בנתיים יש רק איפור כתום חחח
    ולגבי סגול, אני לא יודעת אם אחרות אוהבות סגול כמוני, גם באיפור ולקים...

    והנה אני ממשיכה לקרוא בכדי להמשיך להגיב.. (קודם הייתי חייבת לסגור את המחשב..)

    לגבי הסיכה, לא אתפלא אם נשאר רק בצבע הזה חחח

    Almost Famous באמת מאוד יפה! יש לי 2 לקים צהובים אחד צהוב כמו הרגליים של דונלד דאק (במקרה עם חולצה שלו עלי כרגע חחח) ואחד ניאוני. חשבתי שאני צריכה משהו באמצע אבל לא ממש היה לי רפרנס ללק צהוב שאהבתי. אז הנה, נרשם לי לקיץ הבא! (בשבילי היא בכל זאת קיצי)

    אם הזכרתי קודם את האיפור הכתום..
    אז הנה השימושים שלי לצללית הצהובה שיש לי של מאק (Crest the waves אאלט) -
    באיפור ירוק לפעמים אני משלבת אותה כצללית בשליש הפנימי של העין. וככה גם באיפור כתום.
    זה עובד מעולה!
    מצד שני, אם בא לי על איפור עם הסייבל או עם הסאטין טאופ ונראה לי שהן יהיו משמימות מידי לבד (כמו שיצא היום אגב..) אני משלימה קצת צהוב בחלק הפנימי.

    יחסית לצללית שנחשבת או נתפסת כלא שימושית אצלי היא שימושית מאוד!

    תתחדשי על הצמיד! אני לא רואה את עצמי בחיים עם דבר כזה על היד! אם שעון זה יותר מידי אז משהו דקורטיבי? אין מצב!

    אם אני הייתי לובשת את הנעליים הצהובות שלך אין ספק שהם היו כעורות עלי והסיבה די ברורה, אני כ"כ בהירה שהעור הלבן-חזירי שלי היה זורח יותר חזק מהצהוב של הנעליים. הנה עוד יתרון בשבילך לשיזוף ;)

    את הארנק לא אהבתי עוד לפני ששמעתי שגוון סטפני עיצב אותו. לא יעזור כמה יכתבו עליה שהיא סקסית עם השפתון האדום שלה והאייליינר השחור. בעיני היא תמיד תהיה גבר. גבר לא מושך כזה..

    הפררי הצהוב בהחלט בקרוב אצלי חחח

    היה תהנוג צהוב!

    השבמחק
  20. אנונימי2.11.2010, 18:36

    לי אין צבע מועדף. מה זה אומר עליי?

    השבמחק
  21. א. שכחת לתמחר את הפורשה=]

    מעבר- פוסט מקסים ומעורר
    אהבתי את הנעליים...

    והלק אחד האהובים עליי!

    השבמחק
  22. מיטל, כשיהיה לי אינטרנט מבטיחה לך תגובה מפורטת...

    נטע, שאלה נהדרת, אין לי מושג. שום צבע?...

    פיצ'ה, תודה ממי. לא שכחתי לתמחר, אני בונה על לקבל אותה מתנה ;-)

    השבמחק
  23. אנונימי2.11.2010, 20:26

    אוהבת את כל הצבעים.
    פעם הייתי יותר שחור-לבן-אפור קצת אדום טוקיו.
    בעיקר כשצילמתי רק ש"ל- הייתי בסטייט אוף לייף שכזה.
    עבר.

    מאוד טורקיז, סגול כתום.
    גם צהוב כמו שלך.
    הכל נעים לי ויפה לי.

    השבמחק
  24. טלחשקה2.11.2010, 20:34

    והנה אני פה, סוףסוף בבית ויכולה להגיב.
    גם לי יש נעליים צהובות אז תקחי גם אותי לסיבוב בפורשה?
    הולכת עכשיו למרוח את הלק הצהוב שלי גם של קולור קלאב אבל יותר צהוב (חלמון ביצה) PYSCHEDELIC SCENE, את שמה לב שאחרי כל פוסט שלך עם לקים אני מיישמת?

    השבמחק
  25. אין סיכוי שתראי אותי אי פעם בחיים (אפשר לתפוס אותי במילה) עם פריט כלשהו, כולל לק, בצהוב. אני מוכנה לקבל פרחים בצהוב בין היתר וזהו זה.
    יש מצב שזה קשור לשמרנות מסוימת אצלי, כי אני די "מרובעת" בבחירת הצבעים של לבוש ואקססוריז וכו'. אני כן יכולה לראות צהוב משולב עם צבעים שקטים לדוגמא במינון הנכון בלבוש למשל.
    בטח לא אפתיע אם אגיד שאני מאוד אוהבת ורוד ומתה על סגול! זה בלקים, קצת בבגדים, במיוחד בפיג'מות :). בקיצור, רוב הזמן אני די הולכת על בטוח בבחירות הצבעים שלי ומרגיש לי לפעמים שלא מעיזה מספיק.

    כמה חיפשתי נעליים בגזרה הזאת אבל בשחור! אוף עם הריפליי האלה, עד שיש שטוח..
    יש לי גם צללית צהובה שנרכשה לפני שנים ושוכבת לה במגירה. Second chance?
    אם את לוקחת גם אותי לסיבוב בפרארי אני מוכנה לשים איזה צהוב שתבקשי :)

    השבמחק
  26. טלישקה2.11.2010, 21:19

    פרארי, איזה פורשה בראש שלי (כמו שהבת שלי אומרת)

    השבמחק
  27. נטע, הפתעת אותי לגמרי עם כל הצבעים, איזה כיף שהכל נעים ונוח לך.

    טלישקה,יפה לך, בהחלט מיישמת. אני מציעה שתפתיעי אותי יום אחד ותכתבי מה את בחרת. מבטיחה ליישם גם! ואם פורש עושה לך את זה סבבה. אארגן לך סיבוב על הפורש ולבת שלך על הפרארי :-)

    השבמחק
  28. עדן, זה צפוי, יש הרבה שלא תתפסי אותן עם צהוב. זה בדיוק מה שאני אוהבת בו, שהוא בעייתי לאהבה...
    כמו שכתבתי פה למעלה, כולן אוהבות סגול, זו לא חכמה ;-)
    אני חושבת שהכי חשוב להרגיש טוב ונוח עם הבחירות שלנו, לא כולן חייבות להעיז. וכמה זמן לא שמעתי את המילה פיג'מה, מגניב!
    הנעליים האלו עם עקב קטן נמוך, היו גם בשחור אבל זה היה מזמן.
    צללית צהובה זה טריקי, צריך לדעת איך לשים בלי שזה יראה כמו תאונה קשה... LOL
    לא צפיתי כזה ביקוש לפרארי, אין בעיה, אעשה מחזורים מסודרים לסיבובים, שכולן יהיו מרוצות :-)

    השבמחק
  29. עוד משהו קטן -

    אם אין אוכל תאכלו צהוב!
    זה מוטו חדש שאת יכולה לאמץ.
    מאתיים שנה לא עשיתי קניות, כאילו כאלה שממש קונים בהם אוכל ובאשכרה אין כאן מה לאכול. אני בסוף מחלה, בלי אנרגיות ובלי חשק לגמרי.
    קמתי משינה לא מזמן רעבה משהו (אחרי שאכלתי נודלס - צהוב - בצהרים). דווקא היה מועיל עם בשר וזה. מה שלאחרונה סיננתי משום מה..

    פותחת את המקרר מוציאה מעדן חלב בטעם וניל. זה שבא בצבע צהוב.
    יאללה. בסדר.
    נקסט.
    מה אוכלים עכשיו?
    פרכיות אורז ותירס (לא משהו בכלל לא מומלץ!)
    יש בהם תירס = פרכיות צהובות! (אגב, אני חולה על פרכיות תירס. האורז לגמרי מיצו את עצמם עלי...)
    אחרי כמה נגיסות נמאס לי מהטעם ונמאס לי מהרעש.
    סגרתי את השקית החזרתי לארון.

    מה עכשיו?
    חטיף דגנים של שוגי. מה יש לי? בטעם וניל עם קרם חלב.
    תהית מה צבע האריזה? צהוב!

    ואת אמרת שצהוב זה לא צבע נפוץ?
    אני חושבת שעכשיו אני אנסה לחמם לי שניצל תירס (צהוב מישהו?)
    כי אני לא יכולה עם כל השטויות האלה שאני נוגסת בהם פה.
    בא לי לאכול!

    השבמחק
  30. iefrat
    פוסט נהדר! אני לובשת צהוב בגופיות וחולצות, איפור בצהוב שמנת עדין, לק (בקיץ). לטעמי זה יפה אך אני מקבלת הערות עוקצות (נוסח: השאירי זאת לצעירות) לאחרונה קניתי חולצה צהובה מנומרת בשחור מ H&M וכינו אותי "נמר סיבירי". ירושלמים שמרנים? או שאנשים לא אוהבים צהוב?
    זה צבע יפה!!! אני סבורה שהוא מתאים לי
    הוא מאיר לי את היום כמו שמש.

    השבמחק
  31. אפרת, נראה לי שאנשים פשוט לא אוהבים צהוב, הוא לא ממש מחמיא כשהוא מגיע לבד, צריך לדעת איך לשים אותו. צהוב בננה או שמנת זו לא חכמה, זה מאוד יפה, הכוונה שלי לצהוב חזק, איתו הבעיה.
    נמר סיבירי?? נו באמת... בכל מקרה, אני מתה על מנומרים!
    ועקיצות זה מבאס תמיד, אבל אם לך טוב אז שכולם ילכו לחפש!
    גם אני מרגישה שזה צבע מאיר, עושה לי טוב ושמח :-)

    השבמחק
  32. אנונימי3.11.2010, 13:45

    צהוב בננה, זה דווקא צבע חיוור שלילה בלי שינה עושה ת'מוות לעור הפנים.
    תחטטי בתמונות שלי בפייסבוק ותראי שאני תמיד גם וגם.
    ספר-אורבני-קלאסי שיק.

    השבמחק
  33. נטע, אבדוק בהחלט את התמונות שלך.
    אני אגב עוד עם טראומה אחרי שראיתי שם את התמונה עם הדגים...LOL

    השבמחק
  34. אנונימי3.11.2010, 15:19

    'חפשיייייייי

    השבמחק
  35. מיטלי, להלן תגובתי לתגובות המפורטות וההורסות מצחוק שלך :-)

    צללית אדומה?? יש גבול לכל תעלול גברת!
    הסיכה לא נשארה רק בצבע הזה, הייתה להם שקית עם כל מיני צבעים וזה מה שהיא שלפה.
    הצהוב הזה באמת שמח לקיץ והרבה יותר בולט מכל ניאוני או גליטרי שתשימי. נסי ותהני :-)
    מסכימה שהצלליות החומות האלו משעממות לבד וצללית כזו יכולה להקפיץ את כל הלוק ברגע! טוב לשמוע שאצל מישהי היא צללית שימושית.
    הצמיד הזה הורס אבל מאוד כבד וזה לא הכי נוח, אבל ידוע שבשביל יופי סובלים...;-)
    השיזוף הוא חשוב בהחלט כשמדובר בצבע הצהוב הזה. יחמיא הרבה יותר לשזופות או בעלות עור כהה יחסית. חיוורון מחמיר את הלוק החולה שהוא יוצר...
    גוון סטפני כמו גבר? say what????
    אני מבינה שהדבר הצהוב היחיד שלא שנוי כאן במחלוקת זו הפרארי שלי (כן, שלי!!!) :-)

    וגמרת אותי עם האוכל הצהוב! כאילו כתבת שיר הלל לפוסט הזה ממש, LOL!
    איך שמת לב לקטע הזה בכלל עם האוכל! אני חושבת שלמעט נודלס, אין מצב שאני מתקרבת לשאר הדברים שהזכרת. חבל שהם באמת בצהוב...
    איזו יצירתיות, שיחקת אותה!

    השבמחק
  36. והנה התגובה שלי (שתהיה הפעם קצרה יחסית כי המוח שלי מיובש)

    צללית אדומה! אכן! יש כזאת אני חושבת לבועז שטיין. אבל אני מעצבנת, רוצה של מאק. אני מוכנה להמתין קטנה.. והאמת שהיתה אחת שקרובה לאדומה שלא הצלחתי להשיג מקולקציה שלא הגיעה לארץ..

    אני גרועה בלצלם את עצמי אבל אני אנסה להתאפר (ואז להצטלם) בשילובים עם הצהוב. לדעתי היא ממש ממש מוסיפה!

    גוון סטפי היא גברית. אין לי בעיה להגיד את זה כמה פעמים שתרצי.

    לכל מכונית יש את הצבע שלה. וגם אם זה לא עובד זה עובד איכשהו. נגיד הונדה לבן. שעמום, אבל כשאת רואה אופנוע הונדה לבן, או כשאני רואה אופנוע הונדה לבן התגובה שלי תהיה חיובית גם אם כאילו, מה, לבן?
    קווסאווקי ירוק. ירוק צפרדע ירוק, כאילו WTF?! אבל כשאני רואה אחד כזה גדול ומרשים אני נהנית גם אם הוא ירוק.
    אז פרארי צהוב. זה הצבע. וזהו.
    זה כמו שדני ענק בא (או צריך לבוא) בכחול. זאת פשוט עובדה.

    והאוכל? זה היה סופר במקרה וממש מצחיק. פתאום קלטתי שכל מה שאכלתי היה צהוב, ובאמת שלא היו לי אופציות אחרות... נגיד ככה, עכשיו חזרתי מקניות...

    השבמחק
  37. ברור לי שיש כזו צללית, מכירה של כמה חברות, לרוב זה פיגמנט בעייתי. אבל העניין הוא שאני לא מבינה איזה בנאדם שפוי ירצה להשתמש באחת כזו...
    יללה, מחכה לפוסט צהוב גם אצלך :-)
    מתעלמת לגמרי ממש שאת כותבת על האשה ההורסת הזו!
    מסכימה איתך. פרארי זו מילה נרדפת לצהוב מבחינתי. זה לגמרי האוטו החלומי שלי. אמן אמן יום אחד יתגשם החלום!
    טוב שחזרת מקניות, עם האוכל שהיה לך... גם אני צריכה לעשות קניות דחוף. חזרתי עכשיו הביתה אחרי לילה בדרום מהעבודה. זה לא היה פשוט. בגלל זה גם לקח לי זמן להגיב, האינטרנט שסידרו לי במלון לא היה משובח בלשון המעטה... בכל מקרה חזרתי לבית ריק מאוכל (אז מה חדש באמת?...).

    השבמחק
  38. אני חייבת להוסיף עוד משהו חחח
    יש לי איפור אחד שאני קבוע כזה שאני מאוד אוהבת.
    זה מה שנקרא "האיפור הכתום שלי".
    הוא מאוד פשוט סה"כ, ולא מדובר ברומו של עולם, אבל אני חושבת שיש בו משהו לא שיגרתי..
    ב 1/3 הפנימי crest the waves הצהובה, ב 1/3 האצבעי כתומה בהירה יחסית שהיא כמו תפוזית כזאת שאני לא זוכרת איך קוראים לה (דיפטתי אותה והמדבקה נשארה בעבודה..) וב 1/3 החיצוני כתום כתום Orange.
    אם זה מרגיש לי קצת בהיר מידי אני מוסיפה ממש קצת בקצה החיצוני את Coppering שהיא סוג של מתכת עם תת גון כתום כזה.

    כמה שהמראה הזה לא משהו רגיל מצד אחד, הוא גם לא כהה ומופרע מצד שני. ואני חייבת לציין שתמיד תמיד תמיד כשאני עושה את המראה הזה אני מקבלת המון מחמאות. כולל גברים! שזה הכי מוזר כי רובם בכלל לא שמים לב לכלום..(את יודעת איך זה, הם קצת נחותים מנטלית חחח).

    וזה רק מראה, שגם בלא שיגרתי כולל הצהוב אנשים יכולים לקבל את זה בהרבה יותר מטוב.

    השבמחק
  39. אצלי אף פעם אין אוכל בבית. זה קטע כזה.
    הדבר היחידי שתמיד יש אבל זה פרכיות תירס. אבל כשאני פותחת חבילה אני עשויה לרדת על כולה אז ויתרתי על זה אתמול. אגב, האריזה שלהם צהובה והפרכיות עצמן עם תת גוון צהוב אז חבל שויתרתי עליהן אתמול חחח

    במקרר שלי יש חלב, כמה מעדנים (וגם זה לא קבוע), יש מצב לאיזה ממרח, לאחרונה יש אלף איים (כי הוא לא טעים..) וזהו.
    ככה אני חיה.

    החיים קשים בלי אינטרנט. יש לי בקרוב סופשבוע ארוך יחסית באילת אלוהים יודע איך אני אסתדר שם בלי אינטרנט.. או שאולי די ברור איך אסתדר - יש קינדל!
    ועדיין יהיה חסר לי החיבור..

    צללית אדומה תהיה שוס! אני בטוחה בזה! ואני גם בטוחה שאני אצליח לעשות ממנה מטעמים!

    השבמחק
  40. איפור כתום כמו שאת מתארת אותו הוא סופר נועז בשבילי. לא מתפלאת שאת מקבלת מחמאות, תמיד כיף לראות לוק חדש ומרענן ולא שגרתי. אם גברים שמים לב למשהו כזה אז זה בהחלט מפתיע! הכי אסטרונאוטים בכל הקשור לאיפור וטיפוח.
    כשתצליחי לעשות מטעמים מהצללית האדומה, אני מזמינה פוסט בתקווה שלא אבהל...LOL

    גם אם אני אהיה תקועה במדבר ומעולפת מרעב, לא תתפסי אותי אוכלת פריכיות, משום סוג! מה אני בעונש?...
    מעדנים זה תמיד נחמד שיש, משום מה אצלי אין אף פעם. אבל תמיד יהיו כמויות של שמנת חמוצה. אני מכורה לזה...

    בלי אינטרנט זה אסון קולוסאלי בשבילי, כאילו ניתקו לי את החמצן או משהו... הכל עשיתי דרך הבלקברי, זה לא היה פאן בכלל!

    השבמחק
  41. לפחות יש לך את הבלקברי!

    הפרכיות תירס שונות מפריכיות אורז. בגדול, זה כמו לאכול פופקורן רק בשטוח. צורה אמנם חשובה באוכל, אבל לא עד כדי כך!

    הקטע עם המראה הכתום תמיד מצחיק אותי מחדש. והקטע הוא שעכשיו כשהוא גרף כ"כ הרבה מחמאות אני מתבאסת לעשות אותו עוד פעם, כי אני רוצה לגוון! אבל שום דבר לא מקבל את המחמאות שהוא מקבל... :/
    ואני באמת אנסה לעשות יום אחד פוסט עם שתי מראות שמכילות צללית צהובה. נראה איך ילך לי לצלם :/

    השבמחק
  42. עשית נזק! הרגע הצלחתי להזמין בכל זאת צללית צהובה וצללית אדומה מקולקציית dare to wear שלא הגיע לארץ..

    השבמחק
  43. אני לוקחת אחריות רק על הצללית הצהובה, אבל אני מסירה כל קשר לרכישת האדומה הזו!
    חוץ מזה, בשביל מה לך עוד צהובה אם יש לך כבר אחת?... למרות שזו שיש לך אני חושבת שימרית וזו שהזמנת מאט אם אני לא טועה.

    השבמחק
  44. טוב, דבר ראשון, נכון לעכשיו (וסופית כי אני הולכת לישון!) נרכשו כל 5 הצלליות שחמדתי מ dare to wear
    סגולה, ירוקה, צהובה, אדומה ו- טורקיזית.

    הצהובה היא הרבה יותר צהוב שמש מאשר זאת שיש לי שהיא יותר צהוב עדין כזה. והיא אכן שימרית בהשוואה לזו שהיא מאט (לא שזה חיובי אבל מילא).

    במידה מסוימת אני שמחה שהזמנתי את כולם כי באמת שרציתי אותם מלא זמן. מצד שני, עכשיו? כשיש לי עוד 4 (!) חבילות לקבל מהדואר?
    וזה עוד יצא ב 3 חבילות שונות חחח

    מה שכן, אני שמחה שלא אצטרך לרכוש את הראשן רד שאני כ"כ רוצה כי 5 דיפוטים + עוד אריזה ריקה שיש לי בבית מזכה אותי בדיוק בו! יפי!

    השבמחק
  45. מותק, אני שמחה בשבילך, תתחדשי על הכל!
    הקולקציה רק מהשם שלה אפשר להבין שהיא לא ממש בשבילי. היא לנועזות כמוך ;-)

    מעריצה אותך על השליטה בכל החבילות. לי היו שתי הזמנות בדרך, הלכתי לדואר לקחת אותן ומתברר שאחת מהן זה משהו שהזמנתי ששכחתי ממנו בכלל כך שיש עוד אחת שצריכה להגיע.. אם היו לי שבע חבילות בכלל הייתי מאבדת את יכולת המעקב...

    הראשן רד הורס, עכשיו עוד יותר יצאה שווה הקנייה הזו! אגב, לא משתלם יותר לקנות צללית בפאן מאשר לדפט?

    השבמחק
  46. זאת היתה לגמרי "ה"קולקציה שלי והיא לא הגיעה לארץ... כמה צפוי.. נו מילא, בעבור חופן זוזים..

    בעבודה יש לי לוח שנה שולחני כזה, אני כותבת בראש החודש את מה ששלחתי + תאריך שזה נשלח ואז אני כותבת ע"ג הלוח בעפרון את מה ששלחתי שבועיים מיום השליחה שאני אדע שזה הזמן שפחות או יותר צריך להגיע..
    פדנטית כזאת.. יש האומרים פרקציוניסטית..

    לצערי, או לא, תלוי איך מסתכלים על זה כיוון שהקולקציה הזאת מוגבלת כולם יצאו לא לפאן. בדר"כ אני קונה לפאן אלא אם אין לי ברירה.. גם בגלל זה מזמן לא ניצלתי את ה B2M.. יש לי 2 צלליות מלפני מאתיים שנה (אחת שהחלפתי עם יפותו במפגש מלפני יותר משנה!) ועוד בקבוק של הנוזל שטיפה...

    הראשן רד מעלף! לא מאמינה שלקח לי כ"כ הרבה זמן לדגום אותו!

    השבמחק
  47. הייייייייייייייי מתוקית :)
    הלו,שאתן נוסעות לסיבוב בפרארי אל תשכחו לעבור לקחת גם אותי :)
    את הנעליים הצהובות הייתי נועלת אבל לק צהוב אני לעולם לא ישים...חחחחחחח
    דווקא יש לי גופיה צהובה של קסטרו ואני אוהבת אותה אבל חוץ ממנה אין לי פריטים צהובים.

    השבמחק
  48. ברור לימי, תהיי מוכנה בזמן כי הפרארי נוסעת ממש מהר שלא תפספסי :-)
    הלק הזה באמת בולט סופר, לא משהו שגרתי בכלל!...
    גם לי אני חושבת יש איזו גופייה צהובה, לא בטוחה שהשתמשתי בה אי פעם... בטח קניתי בגלל הצבע...

    השבמחק
  49. אני אמשיך לדבוק בורוד שלי...למרות שאת הגופיה הצהובה אני אוהבת.
    תגידי לי מתי להיות מוכנה שלא תברחו לי...
    בסרטון דווקא הצללית הצהובה נראית ממש יפה.

    השבמחק
  50. לימי, האמת שמצאתי הרבה סרטונים על איפור בצהוב, אבל הם לא היו נראים לי "לבישים" במיוחד. הלוק בסרטון הזה היה נראה לי הכי יפה ושמיש.

    השבמחק
  51. אני לא יודעת איך פספסתי את הפוסט הזה נו נו נו לי....
    אבל עכשיו שיש לי משתמש ואני באופן רישמי עוקבת אחריך אני צריכה להשלים תגובות :-)

    אין לי משהו מאוד חכם לכתוב רק לשתף שיש לי את הנעל ההכי מדהימה בעולם! גם לקה צהובה
    קניתי אותה בארה"ב באטלנטיק סיטי באיזושהי חנות צדדית ואני פשוט מאוהבת בנעל הזאת
    אחת הנעליים הנדירות שאני מאוד אוהבת (ויש לי כמה וכמה זוגות) בהמשך כמובן שהתאמתי גם תיק צהוב מהממם!
    הנעל הזאת בשילוב הצמיד הצהוב עם ההדפס השחור עם שני פרטים שכל פעם שאני יכולה אני משתמשת
    הנעל הצהובה עושה לי כיף בנשמה ובלב

    השבמחק
  52. תשמעי... רק בשביל התגובות שלך אני שמחה שפתחת יוזר :-)
    איזה קטע שיש לך גם נעל צהוב לקה! וגם תיק צהוב? את זה עוד אין לי!
    נדיר למצוא עוד מישהי שצהוב עושה לה כיף בנשמה ובלב. שמחה לשמוע :-)

    השבמחק
  53. אז זה הפוסט הצהוב שלך , שכולו קורן את.
    חופשי תזרמי עם הפרשנות החיובית , כי אני פעם שמעתי ממישהו שמבין טוב ברזי הקבלה שלנו,
    ושם כתוב הרי הכל ומה שזכור לי שעל פי זה צהוב הוא בכלל לא צבע המסמל קינאה כמו שנהוג למאר או לחשוב,
    אלא זה צבע טוב.
    בהחלט צהוב הוא לא צבע שיגרתי השגור בקשת הצבעים הרחובית היום יומית , אך אין ספק שהוא צבע שאין להתעלם ממנו,
    בשבילי הוא כמו אדום , רק האדום החדש עם תכונות חדשות שהוא משדר.
    מגניב שקיבלת את הסיכה של אופי בצהוב, לפני שסיימתי לקרוא ,הייתי בטוחה, שבטוח את בחרת....
    אולי זה קשור לתכונות שאת בדקת, אשר מזוהות לצהוב ;)...ולמזל, בפיסקה שזה בידיוק הפוך ממה שאמרת ,
    צהוב קשור להכל לטעמי, הרי אמרת בעמך , משמח בקיץ ובחורף מכניס עניין...
    הרי קראתי פוסטים מאוחר מזה שלך, ומצאת לך מאז עוד כמה לקים צהובים מוצלחים ואהובים,
    אך משום מה ניראה לי שעל זה באמת קשה לבקר , אם הוא ניכנס לפוסט הצהוב שלך, אז היו לו את אותו
    המזל כמו שיהיה לך עם הסיכה..מעניין אם עדיין ניתן לרכוש אותו או שהוא נכחד..
    כנ"ל לגבי הצללית, הייתי מעונינת בצצלית צהובה אחת ככה טובה שתיהיה לי..על פי מה שאמרת היא מספקת את הסחורה...
    עוד רק בקו התחתון...ושפתיים ניודיות....היא צהובה צהובית ביותר כניראה.
    הצמיד באמת מהמם, איך נתת לעצמך לוותר עליו באותו הרגע?? כניראה קצת עייפות או בלבול..אך כמה טוב שיש חברות טובות וצמידים יפים. :)
    מבינה לגמרי למה התאהבת בנעליים..וזה בסדר יש לך אישור ללכת איתן עם הצמיד ;)...ת'אמת זה נשמע טוב מאד יחד וגם אני כמוך לא חובבת התאמות.
    טוב הנרתיק הזה, זה אין, זה ארט, זה אין לתאר וכל כך צעיר ומגניב..סופר מצהיבה מקינאה עכשיו P:
    הפארארי הצהובה נחוצה באמת, אך ורק בשביל התוספת השיקית האיטלקית...את ניראת מעולה גם בלעדיה..(לאחר החשיפה האחרונה ..דרך אגב יש לומר שזו הייתה חשיפה צהובה ביותר :)
    מאחלת לך שיום אחד תעשי רייסים איתה ..תעצרי באיזה רמזור ותסדרי את השפתון :)

    השבמחק
  54. חחח, בדיוק מיפז :)
    זה מדהים כמה פרשנויות שונות יש לכל צבע, אה?...
    אני זורמת עם הפרשנויות החיוביות של הצהוב כמובן.
    הסיכה של OPI מדליקה לגמרי, יצא במקרה!
    יש לי כמה לקים צהובים אבל זה הכי צהוב חזק נקי קרמי אטום אמיתי כמו שאני אוהבת.
    בטח שיש את הלק הזה עדיין, אין בעיה להשיג.
    בגלל שצללית צהובה זה משהו שאנחנו לא משתמשות בו יותר מדי, אולי כדאי לקנות משהו עממי וזול יותר נראה לי.
    לא יודעת מה עבר לי בראש כשויתרתי על הצמיד, מזל שחברה שלי השיגה לי, מזל...
    הנעליים האלו הורסות לגמרי, ממש שמחה שיש לי אותן!
    הנרתיק הזה כזה קול ומגניב, כמובן שאין לאף אחת אחרת וזה משמח אותי. ידעתי שתאהבי אותו!
    הפרארי, גררר, באמת האקססורי השווה ביותר שיש, אני והבלונד שלי נסתדר יופי ביחד איתה.
    אמן ואמן רק שתהיה שלי!

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails