5 ביוני 2010

בשביל לוק Full HD חייבים עור HD Ready...



יש שני מוצרים לטעמי שתמיד נמשיך לנסות ונחפש את האולטימטיביים שבהם, סטייל "The Neverending Story"...: הראשון זה קרם לשיער (שיהפוך את השיער שלנו לרך ומשיי משל היינו צ'ינצ'ילה) והשני זה המייק אפ (שישווה לנו מראה פורצלן. לא פחות). זה מן חיפוש שלא ממש יגמר מתישהו, לפחות כל עוד לא התייאשנו לגמרי ויש לנו הנכונות לנסות עוד מייק אפ ועוד אחד בהרגשה שהנה הפעם זה זה. תמיד קיימת ההרגשה שאי שם באופק מחכה לנו המייק אפ המושלם בעזרתו נראה בדיוק כפי שהיינו בוחרים להיראות אם היינו משתמשים בפוטו שופ.

אז אולי כחלק מזה יש מגוון חברות שמציעות מייק אפ ששייך לקטגוריה המכונה High Definition שמטרתו לשוות לנו מראה זוהר ומלוטש, מוכנים לכל מצלמת פפארצי שתנסה להפתיע אותנו (כן, לחיות בסרט...). הידוע והפופולארי מביניהם הוא ה-HD Foundation של Make Up For Ever. הרעיון בסוגי המייק אפ האלה הוא שילוב פיגמנטים מיוחדים בפורמולה שמחזירים אור ומטשטשים פגמים. לכן הגימור אינו מאט אלא מבריק מואר יותר.

בכל מקרה, לא מזמן השיקה רבלון מייק אפ חדש בשם PhotoReady (ובתרגום: "מוכן לצילום", של הפפאראצי, כן?...). המייק אפ הזה עשה גלים לפני ואחרי השקתו. מוצרים רבים שיוצאים לשוק ונבחנים ע"י משתמשים מקבלים בדרך כלל פידבקים די אחידים (חיוביים, שליליים או נייטרליים) עם דעות אחרות שבשוליים. לכן המגמה בנוגע למוצר חדש שיצא די ברורה בדרך כלל. על המייק אפ הזה קראתי כל כך הרבה פידבקים שונים שנשארתי לגמרי מבולבלת אך גם מסוקרנת.

המוצר יצא כהבטחה כל כך גדולה שהרבה חיכו לפלא הזה שיבוא ויהפוך את העור העייף והלא מושלם שלהם לכזה שמככב בשלטי חוצות (או לפחות באלבום הפרטי). אבל למה בעצם? האם בגלל שהוא שייך לקטגוריית ה- HD הציפיות הן גדולות יותר, ובעלות תקווה לעתיד טוב יותר? הרי נראה שבמציאות אף מייק אפ לא ממש יעשה את זה באופן מושלם לגמרי.

כשהפלא נחת בארצנו הקטנטונת גם אני התפניתי מיד לנסות אותו. בארץ היצע הגוונים לא גדול במיוחד, ששה בלבד, ועם זאת הצלחתי למצוא גוון כמעט מדויק לגוון העור שלי - 004 Nude. המוצר מגיע באריזה מעוצבת, נוחה וקלה ובעל משאבה להוצאת החומר – שני אלמנטים שהרבלון ColorStay המהולל נכשל בהם באופן מובהק. שמחה, מרוצה ועם המון ציפיות התחלתי בשימוש יומיומי איתו.

משאבה נוחה

And the verdict is....

• להנחת מייק אפ אני משתמשת באצבעות או במברשת (סיגמה SS190 או SS197). לטעמי עם המייק אפ הזה, מברשת היא המומלצת להנחה מדויקת ואחידה.

• הכיסוי הכי גבוה שהצלחתי לבנות הוא כיסוי בינוני במקסימום. מי שמחפשת כיסוי מלא זה ממש לא המייק אפ בשבילה.

• הגימור היה עלי קטיפתי ובוהק, בדיוק כמו שאני אוהבת. יש משתמשות שהעירו שהוא שימרי עליהן, שהוא מכיל נצנצים שממש מפריעים ושהן נראות מזיעות איתו. אני לא מצאתי את הנצנצים, יש לו אכן גימור שימרי מעט אבל לא משהו שניתן להבחין בו אם לא ממש מתאמצים. בכל מקרה, חובבות גימור המאט – דלגו למייק אפ הבא.

• עמידות זה דבר מאוד אינדיבידואלי לסוג העור שלנו ולהאם השתמשנו בפריימר או לא. אז אין לי עור שומני ואני לא חובבת פריימרים לפנים. לפחות עלי המייק אפ הפגין עמידות מרשימה לאורך כל שעות היום כאשר לקראת הסוף הגוון קצת דהה. מי שחשוב לה להבטיח את העמידות יכולה להשתמש בפריימר וכמובן בפודרה לפיניש. ההמלצה שלי היא פודרה שקופה לגמרי שלא תפגע בגימור.

• המייק אפ נטול שומן ובושם וכולל מקדם הגנה 20SPF שאני מוצאת באופן אישי במקרה הטוב מיותר, כי בכל מקרה אני משתמשת בתחליב הגנה (Clinique Super City Block 40SPF) ובמקרה הרע מפריע, כי מייק אפ שמכיל מקדם הגנה נוטה לעיתים לדהות מעט לאחר כמה שעות וזה בולט במיוחד בצילומים בהם העור נראה יותר חיוור ממה שצריך. שילוב של חיוורון עם אפקט מחזיר האור (והכי קריטי - בתוספת פלאשים מהמצלמה) – תדמיינו לבד את התוצאה, בהקצנה - ערפדי משהו. ואם אנחנו משתמשות במייק אפ בערב בשביל מה המקדם נחוץ? אבל אולי זה משהו שטוב עבור מי שלא משתמשות במקדם הגנה בכלל (יש כאלו??...).

מברשת להנחה מדויקת ואחידה

בשורה התחתונה מוצר מוצלח שעל פניו עונה כמעט על כל הדרישות שלי, עושה עבודה יפה. אבל... לא יודעת על מה לשים את האצבע, לא מתחברת אליו עד הסוף. גם מעדיפה מייק אפ שלא יכיל מקדם הגנה ושהכיסוי שלו יהיה בינוני מראש ושניתן לבנות איתו כיסוי בינוני פלוס. האמת המרה בנוגע לכל מייק אפ היא שבשביל להיראות Full HD חייבים לפחות עור HD Ready, אחרת צריך להתאים את הציפיות כדי שלא נתאכזב. אז כמו תמיד ממשיכים בחיפושים...

         

רוצה HD? קני TV! סקרלט LG זו הבחירה שלי בבית


ID
Revlon
PhotoReady Makeup
Nude 004
גודל: 30 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 175 ש"ח


Print Page

37 תגובות:

  1. לא יודעת... לא שאני סנובית במיוחד (רק קצת), אבל רבלון זו חברה שמתקשרת לי עם פושטיות או לפחות עם בינוניות. מייקאפ ב 175 ש"ח זה מחיר שהייתי משלמת על מותג שהוא קצת יותר היי אנד מרבלון...

    השבמחק
  2. לרבלון יש את אחד המייק אפים הטובים והפופולריים בשוק (בעולם לא רק בארץ) - הקולורסטיי. לכן היו המון ציפיות מהמייק אפ החדש שלהם שחשבו שיהיה כמו ה- HD של MUFE. נחשבת לחברה עממית איכותית.
    מזכירה לך שכמעט תמיד יש מבצעים של 1+1 או 40% כך שהמחיר בהתאם...
    גם אני כמעט ולא קונה מחברות עממיות אבל זו חריגה הגיונית. ממליצה לך לקחת דוגמית ולנסות לפחות :-)

    השבמחק
  3. את קולורסטיי אני מכירה, ואפילו בתקופות (רחוקות) מסוימות בחיי השתמשתי בו. אבל הוא לא במחירים האלה, אלא יותר קרוב ל 100 ש"ח, שזה בהחלט סכום היאה לחברה עממית...
    דוגמית זה אולי רעיון טוב, אבל איפה משיגים? בסופרפארם אף פעם לא הציעו לי דוגמיות. רק דיילות של מותגי יוקרה מציעות לפעמים.

    השבמחק
  4. בניגוד לחו"ל, בארץ הדוגמיות זה עניין כאוב. בעיקרון יש להן שם קופסיות והן יכולות למלא לך אותו מהטסטר. לא בכל סופר פארם יסכימו, שזה הזוי לגמרי לדעתי.
    לשמחתי בפארם ליד הבית הביאו לי בשמחה שני גוונים לנסות וכך מצאתי את הגוון שהתאים לי. שווה לך לנסות לקבל.

    השבמחק
  5. תודה מותק. לא יודעת אם אלחם על כמה טיפות של רבלון, אבל נראה לי שזה טיפ שימושי לחיים באופן כללי :)

    השבמחק
  6. פתרת לי את תעלומת ההלבנה במצלמה :D
    אני משתמשת כרגע בדאבל וור והגוון שלי כמו שכבר דיברנו הוא כמעט BONE.
    לא כתבת מה הגוון שלך.. אני פשוט תוהה איזה גוון אני אהיה ואם יש כזה בארץ..
    בכל מקרה, עוד שאלונת, כתבת שהעמידות שלו טובה לדעתך, במה את משתמשת בדר"כ?

    השבמחק
  7. כתבתי מה הגוון שלי גם בתוך הפוסט וגם בסוף - 004 nude. גוון מדוייק לעור שלי. האמת שיש לי גם את מס' 005 natural beige, לא נעים לומר, אבל אני נוטה לשים מייק אפ כהה מהעור שלי, השריטה עם השיזוף מכה שנית...
    אין לי מייק אפ קבוע ואני מגוונת כל הזמן, לא תתפסי אותי עם מייק אפ סטייל דאבל וור או קולורסטיי. אני מרגישה שאני נחנקת במייק אפים האלה. חוץ מזה שעמידות זה דבר מאוד אינדיבידואלי וחייבים לדעתי לנסות מייק אפ לפני שקונים אותו. אין מקום בכלל להשוות בין זה לדאבל וור. שונים בתכלית בכל פרמטר כמעט.
    לפי מה שאת משתמשת, את בהירה מאוד עם תת גוון צהוב. הכי בהיר שהביאו לארץ זה את ה- 002 vanilla (בדרגה אחת יותר בהיר משלי).

    השבמחק
  8. תודה.
    כששאלתי את הגוון הכוונה שלי היתה מה הגוון שלך במייקאפים אחרים כדי לנסות להבין מה אמור להיות הגוון שלי..
    לאחרונה די נמאס לי מהדאבל וור. מרגיש לי יבש מידי, לא יודעת להסביר..
    מצד שני, אני מתה על העמידות שלו!
    מיס צ'יביוס קצת הלחיצה אותי שהיא חושבת שהוא יבריק בתמונות...
    אבל בכל מקרה, אשמח לנסות את המייקאפ הזה..

    השבמחק
  9. אה... nw 15/20 במאק.
    אני מבינה אותך. הדאבל וור כבד, ועוד בקיץ אני לא יכולה לדמיין את ההרגשה בכלל איתו.
    הוא ממש לא מבריק, הוא מואר וקצת מבהיר בתמונות כמו כל מייק אפ עם SPF...
    בהחלט שווה ניסיון (לא מתאים לעור שמן).

    השבמחק
  10. עשית לי חשק. צריכה בדיוק מייקאפ חדש.

    השבמחק
  11. הכי כיף להתפנק בחדש :-)

    השבמחק
  12. בדקתי אותו היום... ה 004 ממש בהיר לי וה 005 ממש כהה...
    לא ממש ברור.. חחח
    בכל מקרה הלכתי "על בטוח" (אני מקווה) קניתי את הקולורסטיי "הרגיל".
    עשיתי פשלה די רצינית האמת.. סגרו את החנות 3 דק' אחרי שיצאתי וכשהייתי בדרך בדקתי סתם ככה מה קניתי וגיליתי שקניתי את הגוון הנכון אבל לעור יבש-רגיל כשכל הגוונים שבדקתי היו לעור מעורב-שמן (לפי מה שאני מבינה יש לי עור מעורב...) ומסתבר שיש הבדל בגוונים..
    אז נחכה למחר עם ההחלפה שלהם...
    ואני מקווה שאני לא אצטרך להחליף פעמיים כי אני אגלה (שוב!) שהגוון הוא לא בדיוק מה שאני צריכה.. בעעע

    השבמחק
  13. איזו מצחיקה את! לא נורא, חשוב באמת שתבדקי את הגוונים כי הם משתנים בין שני הסוגים. ובגלל שאת רגילה לדאבל וור זה מייק אפ שמאוד דומה לו. תתחדשי!
    ואם ה- 004 היה בהיר לך אז אני רק בטיפה בהירה ממך, עכשיו גילינו!

    השבמחק
  14. אני חושבת שאני אמורה להיות NW20 בכל מקרה :)
    אבל אני חולה במחלה ההפוכה משלך.. אני אוהבת לראות את עצמי בהירה (הפרעת ערפדים כנראה...) אז תמיד איכשהו אני מפשלת בצבע בהיר יותר כי זה נראה לי כ"כ זה! אבל כמובן שביחס לשאר הגוף זה נראה, אהם, לא!

    אני חושבת שהמייקאפ הזה יושב עלי יותר טוב מהדאבל וור. למרות שקשה לי לבחון אותו מ 20 דק' שהוא היה עלי (אגב, יצאתי מהחנות כשחצי מהפנים שלי עם המייקאפ והחצי השני בלי כלום! חחח לא נרשמו תלונות מהכלב, בדומה לגבר טיפוסי הוא אפילו לא שם לב!)
    אני חושבת שהוא מתקבע על העור טוב יותר. ואולי זה אומר שאני לא אצטרף לפדר מעליו. אני לא יכולה לא לפדר מעל הדאבל וור כי העור מרגיש לי דוחה ודביק. חוץ מזה שאני קצת ~טמבל~ לא מצליחה לשים ולטשטש ברונזר ו/או סומק אם לא שמתי פודרה מעל..

    השבמחק
  15. תשמעי, אם את לא בטוחה מספיק, אז כשתלכי להחליף אותו תקחי איתך גם דוגמית של אותו הדבר. עדיף שתשימי מהבוקר ותתרשמי ממנו במהלך כל היום (גוון, עמידות, כיסוי, הנחה וכו'). שלא סתם תפתחי אותו ותתבאסי...

    השבמחק
  16. ממה שאני מכירה מסניף הזה (ואגב, מלא מעט סניפים..) אין דוגמיות :(

    השבמחק
  17. אני יודעת, אף פעם לא הבנתי את הקמצנות בארץ עם כל עניין הדוגמיות...
    אבל בכל סניף יש להם קופסיות ריקות. פשוט תבקשי שישימו לך קצת מהטסטר בפנים. לפעמים הם בעייתיים, אבל אם תתעקשי הם יתנו לך. הרי הם גם רואים שקנית מהם את המוצר, זה לא שאת סתם מבקשת. חבל שאת תשלמי על הניסיונות...

    השבמחק
  18. אני פשוט נאלצת להסכים עם כל מה שנאמר בכתבה. אני נמצאת כבר בחיפוש מתמיד אחרי המייק-אפ המושלם עבורי. לאחרונה מצאתי את האחד אך לאחר זמן מה גיליתי כי אני אלרגית לחלק מרכיביו דבר שהביא להפסקת השימוש בו. אני בהחלט הולכת לנסות את ההמלצות שסופקו בכתבה. נקווה שזה זה. תודה רבה.

    השבמחק
  19. מבינה אותך, החיפוש אחר המייק אפ המושלם הוא מירוץ שלא ממש מסתיים. תמיד יש שיפורים ופיתוחים ותוך כדי גם העור שלנו משתנה, גם העונה ולכן הצרכים. בהצלחה עם המייק אפ הבא :-)

    השבמחק
  20. תודה רבה על ההמלצה. למרות שאני לא כ"כ אוהבת את המוצרים של רבלון נראה לי ששווה לנסות את המייק אפ הזה.

    השבמחק
  21. הוא באמת מוצלח ושווה ניסיון.
    יש גם הרבה מבצעים שאפשר להשיג אותו בהנחות משמעותיות.

    השבמחק
  22. אני, מסתבר, בדיוק בגוון 005. העור שלי רגיש, וכבר היו לי כמה נסיונות לא נעימים עם מוצרים בעבר אבל דווקא נהניתי מהשימוש במייק אפ הספציפי הזה ולא נרשמה שום תגובה של מחאה מצד העור הבעייתי שלי.

    השבמחק
  23. טוב לשמוע, זה מאוד חשוב למצוא גוון מדויק ובדרך כלל מאוד קשה.
    אם המייק אפ גם "חי" טוב עם העור שלך אז בכלל נהדר!

    השבמחק
  24. אנונימי21.4.2011, 18:58

    הי,
    באתר של סיגמה אני לא מוצאת את ss190.
    הכיצד?
    תודה,
    חנה

    השבמחק
  25. הי חנה,
    הם שינו את השמות של המברשות והמברשת הזו נקראת עכשיו F60.
    הנה קישור למברשת באתר:
    http://www.sigmabeauty.com/product_p/f60.htm

    השבמחק
  26. לאחרונה רכשתי את המייק אפ הזה ועד כה אני מרוצה. אני לא אוהבת מראה מאט כי העור שלי מעט יבש ולכן אני אוהבת את הגימור שלו. אני משתמשת בפודרה שקופה וזה פשוט מושלם. למזלי, מצאתי גם את הצבע שמתאים לי מס' 6. אהבתי.

    השבמחק
  27. איריס גם אני מתה עליו, יש לו גימור נהדר!
    פודרה שקופה זה מעולה כי לא הורסת את הגימור שלו.
    מפתיע שלמרות היצע הגוונים הקטן שיש (רק ששה גוונים) הם ממש מוצלחים.
    מס' 4 הוא בדיוק הגוון שלי, אבל כמובן שאני רוצה להיראות יותר שזופה ולכן עכשיו אני עם מס' 5. מהמם!

    השבמחק
  28. היי דנרה,
    ניסית במקרה את בורג'ואה?

    השבמחק
  29. אוהבת את הבלוג שלך!
    אני בחיפושים אחר המייקאפ המושלם בשבילי.
    אני מנסה כבר כמה ימים את הדאבל וואר.
    מה אגיד לך? אחד ה-מייקאפים! הבעיה היא שהוא מייבש לי את האימאמא של העור.
    אין לי עור שומני (בעבר היה).
    הוא עמיד עליי למשך כל שעות היום, ואני נראית כמו בובה במובן הטוב של המילה.
    הבעיה היא שהוא מייבש מאוד.
    ומאז אני רק מחפשת ומחפשת..
    לא יודעת כבר מה לנסות.
    אני גם לא מוצאת גוונים..
    ניסיתי קולורסטיי וכל גוון נהיה עליי כתום.
    ממש מתסכל!
    מה אני מבקשת? חתן? בסך הכל מייקאפ!
    :)

    השבמחק
  30. @efrat

    אפרת, יש לי אותו ועוד לא יצא לי לדגום.
    שמעתי עליו ביקורות לא מפרגנות ממשתמשות שאני מחשיבה את דעתן.
    לא מכאלו שקיבלו מתנה וסקרו...;)
    הבנתי שיש לו בעיית התקבעות ועמידות.
    גם הכיסוי לא מספיק לי.
    בנוסף, גם העיצוב שלו לא בא לי טוב בכלל.
    קיצור, בהתאם לזאת, לא נראה לי שאנסה אותו אפילו, למרות שיש לי אותו מהרגע שהושק. סביר שיעבור הלאה.

    השבמחק
  31. @MineraliT

    מינרלית, כיף לשמוע, תודה :)
    כולנו מחפשות את המייק אפ המושלם, רק שלכל אחת המושלם הוא מייק אפ אחר ;)
    אני את הדאבל וור של אסתי לאודר ואת התאום שלו הקולורסטיי של רבלון לא מסוגלת לשים על הפנים. הם לטעמי נראים לא טבעי וחונקים לי את הפנים ומייבשים את העור. גימור קמחי כזה.
    ממליצה לך בחום לנסות את הגרלן אקסטרים שגם כתבתי עליו בבלוג פה. יש לו כיסוי מעולה, גימור לא קמחי ועמידות פנומנלית. שווה לך לקחת דוגמית ולנסות בהחלט!

    השבמחק
  32. טוב, כנראה שבנתיים אשאר עם ה"פייס אנד בודי" שלי:)

    השבמחק
  33. אפרת, אם את מרוצה מהפייס אנד בודי של מאק אז זה מעולה.
    מוצר מוצלח למי שלא צריכה כיסוי מהותי, כמות ענקית שנשארת המון זמן. משתלם בהחלט!

    השבמחק
  34. הגרלן לא יקר? אין איזה משהו מחו"ל שעולה דולרים בודדים? :))

    תודה על התגובה!

    השבמחק
  35. אני באופן אישי לא ניסיתי משהו מוצלח כזה שאני יכולה להמליץ לך.
    יכולה לומר לך שהרשת מלאה בתשבחות והילולות למייק אפ של ניוטרוגינה שקרא:
    Neutrogena Healthy Skin Foundation
    בעל 20SPF, גימור מואר שמזכיר את הפוטורדי פה.
    עוד המלצה שרצה היא למייק אפ של מייבילין שנקרא:
    Maybelline Instant Age Rewind Eraser Treatment Makeup
    מייק אפ ותיק יחסית, אני לא יודעת אם יש אותו בארץ.
    בעל 18SPF, גימור טבעי.
    שני המייקאפים האלו בסביבות ה- 10 דולר.

    השבמחק
  36. איך יכול להיות שרק עכשיו גיליתי את הבלוג הזה?! מקסים!
    יש לי ערוץ ביוטוב ליופי www.youtube.com/user/ashleywmakeup ואני כל הזמן ממליצה על המייק אפ הזה.

    נעים מאד!
    אשלי

    השבמחק
  37. הי אשלי, העיקר שגילית עכשיו :)

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails