1 ביוני 2010

נופש בפוארטו ריקו או איך להשיג מראה חיוני ברגע?



אולי לפוסט הבכורה הראשון (טוב, טכנית זה השני אבל למה להיות קטנוניים?) הייתי צריכה לבחור במשהו פופולרי יותר כמו מסקרה, אבל בחרתי במוצר שמזוהה איתי במיוחד – הברונזר. למרות שהקיץ רק בתחילתו, אצלי קיץ כל השנה בעזרת הברונזר. לטעמי זהו המוצר האולטימטיבי שמוציא כל גוון עור מהחיוורון שלו ומעניק לו מראה חיוני. בתור "ברונזר פריק" נדיר לתפוס אותי ביום שהתאפרתי (כן, יש ימים שמשקפי שמש גדולות סוגרות לי את הפינה וזהו...) בלי שעברה עלי לפחות נגיעה של ברונזר על הפנים. במשך השנים ניסיתי ברונזרים שונים (אבקה, מוס, נוזל, ספריי ועוד) של מגוון חברות יוקרתיות ועממיות, אך הם כולם נזנחו לאנחות (אשמח להמשיך ולנסות אם יש המלצות מיוחדות). הברונזר היחיד ששורד איתי כבר המון שנים וטרם מצאתי לו תחליף הוא הטרקוטה של גרלן.

אולי בהזדמנות זו אציין שכשמדובר על מוצרי קוסמטיקה, אחד הדברים החשובים זו האריזה. כמו בחיים, שאנו נמשכים באופן טבעי לכל דבר יפה, גם בקוסמטיקה זה הדבר הראשון שמושך אותנו. לפעמים יוצא מוצר שאנחנו פשוט "חייבים" ולא יכולים להוריד ממנו את העיניים (מה שלא מבטיח את האיכות, ככה אנחנו נופלים לעיתים ורוכשים מוצרים מיותרים במקרה הטוב וגרועים במקרה האחר...). גרלן שידועה בעיצוב המרהיב והאקזוטי של רבים ממוצריה, מציגה ברונזר שבהחלט מתאים לתיאור. מדובר על מוצר יפהפה (מבחוץ ומבפנים) שנראה כמו צדפה ששומרת על פנינה איכותית שמתגבשת בפנים. זו הייתה אהבה ממבט ראשון שממשיכה עד היום. הברונזר הזה הינו חלק מסדרה שנקראת טרקוטה בעלת מגוון מוצרים שמבטיחים להעניק לנו מראה שזוף וסקסי. מדי שנה מתחדשת הסדרה עם מוצרים מוצלחים יותר ופחות.

הצדפה היפה

הברונזר הזה הינו אבקה דחוסה בצורת כוורת (פסיפס/מוזאיקה) צבעונית. לא אתייחס לכל גוון בכוורת (גימור כל גוון נע בין מאט לשימר), אך בערבוב של כולם ביחד יוצא גוון פשוט מושלם שמתאים כמעט לכל צבע עור. ככל שהגוון בכוורת שימרי יותר הוא רך יותר ויוצא ממנו יותר צבע, דבר שמוביל עם הזמן לפער בעומק הגוונים. עם זאת הגימור על העור אינו שימרי כלל אלא סאטני טבעי ולטעמי טוב שכך, במיוחד בקיץ. אם ארצה הברקות אשתמש במוצר אחר. המוצר הזה קיים גם בגוון נוסף בהיר יותר מזה שלי, אך מי כמוני חובבת מראה "הרגע חזרתי מנופש בפוארטו ריקו", חייבת להשתמש בגוון הכהה יותר, בלי להתעכב שנייה בתהייה האם על עור הלבנבן שקוף שלי לא הגיוני שאשתמש בגוון הבהיר. אז זהו שלא...

כוורת מהממת

בכל מקרה, למוצר שמלווה אותי כל היום חייבת מבחינתי להיות אריזה נוחה לנשיאה. מכירים את הברונזרים הענקיים שנראים מרשימים ומפתים? בעייתיים ביותר בקטגוריה הזו לפחות. המוצר הזה הינו קטן ונכנס לכל תיק איפור ממוצע, אינו שוקל הרבה, מנגנון הפתיחה/סגירה שלו קל ונוח ועם זאת לא מועד לפורענות כמו מוצרים אחרים שהחליטו להיפתח פתאום בתיק האיפור ולהתפזר לכל עבר (כן, זה קרה לכולנו מתישהו עם אבקה, עפרון או שפתון שלא לדבר על בושם). לא נעים בכלל...

המוצר אינו מגיע עם מברשת ולמי שזה מפריע צריך לקחת את זה בחשבון. יש מגוון מברשות שאפשר להשתמש בהן להנחה של הברונזר הזה, אני משתמשת לרוב ב- SS150 של סיגמה (דומה מאוד למברשת 134 של מאק). אולי זו לא המברשת הקלאסית להנחת ברונזר, אבל היא המועדפת עלי. אני מניחה אותו בטכניקת E3 אך לעיתים הוא יתפקד כפודרה ואני פשוט אפזר אותו על כל הפנים (כן, אין לי תירוץ טוב לזה, פוארטו ריקו כבר אמרתי?...).

מברשת איכותית תתרום לתוצאה

למשתמשי ברונזר טריים אני לא בטוחה שזה המוצר הכי מתאים (למרות שהוא הורססס). הייתי ממליצה על ברונזר בגוון נייטרלי יותר ומאט לגמרי שיקל להתחבר ולהתרגל אליו. הרי לא תמיד במראה בתאורה הביתית משתקפת המציאות "האיפורית" האמיתית ולכן יש סכנה שמחוסר הניסיון זה יראה כמו כתמים כתומים על העור... יש כאלו שעד היום זה נראה עליהן ככה...

לסיום, אי אפשר בלי להזכיר את הברונזר הדנדש שגרלן השיקה לאחרונה (בקרוב ההשקה גם בישראל). מדובר על טרקוטה בשם Four Seasons שעשתה הדים רבים וקיבלה המלצות חמות בבלוגים מובילים בעולם. באופן מפתיע, אני לא התרגשתי (למרות שממש ניסיתי...) אולי אתם כן.

 
ID
Terracotta Light
Sheer Bronzing Powder
02 Brunettes
גודל: 10 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 302 ש"ח


Print Page

13 תגובות:

  1. את ממש קוראת מחשבות היום..
    אחרי מאמצים רבים, הגעתי לצבע שלי בערבוב שני גוונים של הדאבל וור.
    אממה, 1. אני קמצנית. 2. עוד מעט נגמר לי הגוון הכהה מבין השניים.
    אז חשבתי לעצמי אולי לנסות איזה ברונזר עדין בנוסף לפודרה בכדי להוסיף עוד קצת כהות למייקאפ.
    מה את אומרת?

    (כרגע אני משתמשת ב 2 לחיצות על ה bone ולחיצה אחת על ה sand שעומד להגמר..)

    השבמחק
  2. ואוו! תתחדשי על הבלוג! איזה כיף...

    השבמחק
  3. תודה רבה יקירה, זה בהחלט מרגש וכיף :-)

    השבמחק
  4. מיטל, זו הזדמנות נפלאה לתת צ'אנס לבונזר אם את לא משתמשת בו. כמובן תראי אם נוח לך להשתמש באבקה דחוסה או בתפזורת. והאמת, את יכולה להשתמש בברונזר עדין נוזלי אם נוח לך או אפילו לערבב אותו עם המייק אפ. עניין של טעם.
    קחי בחשבון שכשאת מערבבת שני גוונים של דאבל וור הפנים שלך מקבלות גוון אחיד כלשהו. עם ברונזר (בהנחה שאת לא מפזרת בעדינות על כל הפנים כמו פודרה אלא נניח בצורת E3) זה יתן מראה יותר של הצללות וקצת חיים. זה בדיוק מה שאני מדברת עליו - לצאת מהחיוורון קודם כל בעזרתו, ואם מוסיפים עוד טיפה אז גם להיות שזופה אם בא.

    השבמחק
  5. תתחדשי מותק-אהבתי מאד!
    שיהיה בהצלחה:-*

    השבמחק
  6. לומר את האמת אני לא אוהבת להיות שזופה
    והייתי שמחה להיות בגוון של ה Bone (או גוון אחר בהיר יחסית) כל העניין הזה של הערבובים הוא לא בשבילי...אבל משום מה הסתבכתי לגמרי עם הגוונים ועכשיו יש לי בקבוק וחצי של ה Bone...
    חשבתי לנסות לעבור בצורה עדינה על כל הפנים בדומה לפודרה אבל האמת שאני מפחדת בדיוק מזה שלא יצא אחיד..
    יש לך המלצות בעניין? לא בא לי להראות כמו כל מיני תקלות שמידי פעם אני נתקלת בהן ברחוב... :S

    השבמחק
  7. האמת לערבב זה גם לא בשבילי...
    אם תשימי מעט על ה- bone זה לא יראה שזוף אלא יתן מראה חיוני ומואר (ולכן את יכולה לוותר על ה- sand).
    שימי בצורת E3: קצת על הרקות (מעל הגבה בפינות החיצוניות עם טשטוש לכיוון השיער, קצת מתחת לעצם הלחי (בשקע) ובקו הלסת. זה מספיק. את יכולה לראות את זה גם בסרטון שצירפתי פה. זה ממש לא יוצא שזוף אלא פרש.

    השבמחק
  8. ממש נהנתי לקרוא!!
    בהצלחה עם הבלוג!!

    השבמחק
  9. נראה אחלה בלוג!
    שיהיה הרבה ב"הצלחה!

    השבמחק
  10. תודה רבה Mint!

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails