20 במרץ 2011

אקווינוקס לחילופי עונות



'לא כל יום פורים', אבל היום גם פורים וגם היום הראשון של האביב לפי לוח השנה הלועזי, יום שמכונה 'יום השוויון' בין אורך היום (12 שעות אור) לאורך לילה (12 שעות חושך). בדרך כלל היום הזה יוצא ב- 21 למרץ אבל השנה 'נקודת השוויון' האסטרונומית (אקווינוקס, Equinox) נופלת על ה- 20 במרץ. ממחר שעות האור ילכו ויתארכו, אז האביב כאן?! כידוע 'אביב הגיע פסח בא' אבל פסח השנה הוא רק עוד כחודש... אז אני לא יודעת אם עדיין בתחושה ובאאוטפיטס אנחנו בחורף או שלפי מזג האוויר אנחנו עוד שנייה בקיץ אבל מה שבטוח שהאביב בפתח וכדאי להתחיל להפנים את זה. הצבעים הכהים והאפלים שהתהדרנו בהם בחורף כבר לא ממש רלוונטיים ומצד שני נראה שצבעים מאוד בהירים או ניאונים אינם ממש משתלבים כרגע באווירה. אז למרות שיש מגוון צבעי ביניים או כאלו שמתאימים לכל עונה שיראו טוב כמעט על כל אחת, יש כאלו שבלי להניד עפעף יזנחו את גווניי החורף שהפכו למאוסים קצת ויקפצו בשמחה לגווני הקיץ הצבעוניים והמקפיצים. אבל יש גם מי שקשה להן להיפרד מכל הכהות הזו ובצורה דרמטית לעבור לצבעוניות הקיצית. מי שצריכות הדרגתיות מסוימת. לטובת האחרונות אני כותבת את הפוסט הזה שמציע לבחור במוצרים דואוכרומיים, בעלי גוונים משתנים ולא מוחלטים לפי התאורה, שהמשותף להם אלו גווני הורוד והירוק. מצד אחד אלו גוונים רעננים אך מצד שני יכולים לבוא גם בגרסה כהה מעט יותר ולא רק בהירה צבעונית של קיץ. האמת שלמרות הפופולריות שלהם אני לא מתה על מחליפי צבעים כאלו שנראים לטעמי הרבה פעמים מצועצעים וזולים מדי. אך למרות שאני מעדיפה צבעים מוחלטים, יש 'מתחלפים' איכותיים שנראים טוב, מחמיאים ונשיים. בכל מקרה, אלו גוונים מאוד טובים לעונות מעבר: אביב וסתיו כאחד, כשבארץ אולי העונות האלו מאולצות קצת כי יש לנו בעיקר קיץ וחורף (חורפון...) אבל עדיין צריך לדאוג למעברים רכים גם אם מלאכותיים בין העונות עם גוונים ספק כהים ספק בהירים.

בתחום הביוטי אני חושבת שלקים הם המוצרים הכי זמינים ונוחים שמשקפים באופן מצוין את העונה והלך הרוח שלנו. יש המון לקים דואוכרומים, בעלי גוון שמשתנה בתאורות שונות. שניים מהם שני מאוד אוהבת מאוד מתאימים לאווירה עכשיו.

Not Like the Movies: אלגנט שיק

Not Like the Movies של OPI הוא הלק היפה ביותר לדעתי שיצא בקולקציית Katy Perry. הלק כסוף שימרי עדין עם מיקרו גליטר כסוף דקיק שצבעו משתנה בהתאם לתאורה ונראה ורדרד/סגלגל לבנדר בהיר או ירקרק. מהמם ביופיו, מאוד אלגנטי שיקי כזה. המברשת אותה מברשת ענקית כרגיל ב- OPI, אבל אולי בגלל הפורמולה שהיתה מעט דלילה יותר מכרגיל ונוחה יחסית למריחה כך שהשכבה הראשונה יצאה אחידה אך שקופה. בלק הזה שלוש שכבות חובה למראה אטום שמשקף את היופי של הלק בצורה הטובה ביותר. בגלל הגוון שלו, יתאים פחות לבעלות ידיים חיוורות. ללק גם עמידות מרשימה ולמרות שחשבתי שההסרה תהיה בעייתית בגלל המיקרו גליטר אך ההסרה היתה קלה.

Space Cadet: אחד היפים השנה

Space Cadet של ORLY גם הוא לדעתי היפה ביותר בקולקציה בה יצא, קולקציית Cosmic שנראה שכל לק בה יותר יפה מהשני, כמו בתחרות מלכת יופי שאומרים שהבחירה היתה קשה במיוחד. הקולקציה הזו אגב תומחרה באופן חריג בעלות יקרה יותר לכל לק וגם לא עשתה עלייה לארץ. בכל אופן, הלק המדובר הזה הוא דואוכרומי ורוד/בורדו מוזהב ירקרק שימרי מנצנץ. דפניטלי אחד היפים שיצאו השנה. מברשת אופיינית של ORLY ומריחת הפורמולה נוחה במיוחד. בדומה ל- OPI הקודם גם במקרה זה שכבה ראשונה אחידה אך שקפקפה. שכבה שניה אטומה ושכבה שלישית מוסיפה עומק ודרמטיות. לק נהדר למעברי עונות כי לא ממש כהה ובטוח לא בהיר. מאוד שיקי על הגבול הדק בין 'פרחי שכונה' להורס. ולמרות שעל סף ה'פרחי שכונה' לגמרי משהו בו חילץ אותו מהגורל הזה ושם אותו בקטגוריית המפילים. איכשהו יצא שיותר גברים התלהבו ממנו מנשים, אולי חילופי הצבעים קצת בלבל אותם... עמידות סבירה וההסרה לא קלה בכלל אבל גם לא קשה כמו לק גליטרי.

לצערי התמונה לא מתקרבת לשקף את המציאות
מומלץ ללחוץ על שם הלק לצפייה בתמונה אחרת

אני מחשיבה את ה- OPI Not Like the Movies ללק עדין אך מדליק. לא איזה משהו חריג או יוצא דופן ולמרות זאת אחת התגובות שקיבלתי מעמית בעבודה הייתה זעזוע עמוק מהלק והשוואתו לזבוב זבל. WTF?... ממש לא פוליטיקלי קורקט ואפילו מעליב קצת לא? נו טוב מה הוא בכלל מבין, אין לי זמן להיעלב או להתעסק בזוטות. כשאותו עמית ראה אותי זמן קצר אח"כ עם ה- ORLY Space Cadet, הוא אמנם קלט שזה לק אחר אבל היה דחוף לו לומר "שוב פעם עם זבוב זבל על הציפורניים?..." טוב, בשלב הזה כבר הייתי חייבת לבדוק מה הוא רוצה ובדקתי איך נראה זבוב זבל...

זבוב זבל: הדואוכרומיות כבר בילט אין...

אז ניסתי לבחור לכאן את התמונה הכי ידידותית ופחות דוחה שמצאתי (אם יש אחת כזו בכלל של זבוב...) ואכן אפשר לראות שהזבוב הזה מתהדר בשלל גוונים מתחלפים מרהיבים. אבל מתברר שזבוב זבל (Filth Flies) זו הגדרה כללית לזבובים שמתפתחים בחומר אורגני לח. אלו זבובים שמהווים מטרד סביבתי ומפגע תברואתי. האם אותו עמית ניסה לרמוז לי שהלקים שלי מהווים מפגע שכזה?... נקודה למחשבה אולי, אבל אין לי כח וזמן למחשבות טורדניות שכאלה ולכן דפדפתי אותו מיד. יש כאלו שפשוט לא מחוברים לשום דבר, הרי זבובי הזבל הם גם מוצצי דם (זבוב ערפדי?..), וקטורים שמדביקים במחלות את מי שהם עוקצים כך שאולי כמוהם אצליח להדביק אתכם במחלת השיק הדואוכרומי, או לפחות בווירוס קטן ממנו...

ואסיים את עניין הזבובים בציטוט של השיר "מרוב אהבה" של יוסי בנאי:

"כשהזבוב אוהב ת'זבובית
תמיד הוא אומר לה,
חוזר ואומר לה
מכולן יפיפית"

אז אם הזבובית היא הכי יפיפית אולי כדאי להתחיל ולאמץ לקים 'זבובי זבל' כאלה, בטוח נהיה גם אנחנו 'יפיפיות' (יפהפיות), לא?...

MAC Club: צללית מאסט בכל אוסף

המגוון העצום של הצלליות הקיימות היום בשוק מציע לא מעט צלליות דואוכרומיות יפות ומחמיאות. באופן מובהק האהובה עלי ביותר בקטגוריה היא צללית Club של מאק, שהשתמשתי בה בעבר בפוסט לצורך השוואה לצללית של סמאשבוקס. הצללית הזו הינה בגוון חום אדמדם בשילוב ירוק פנינתי בגימור סאטיני. כשמניחים אותה ישירות על העפעפיים היא יוצאת חומה אדמדמה עם ברק ירקרק בלתי מורגש כמעט, סתמית קצת. אך מעל בסיס ועדיף כהה היא נחשפת במלוא עוצמתה. חום ירוק סאטיני מרשים ואלגנטי שנראה שונה בהתאם לתאורה. מצד אחד היא לא הכי כהה אך גם בכלל לא בהירה, הברק שלה מרכך את הכהות. ברגע שמטשטשים הגוון החום יוצא ולכן מעברי הצבע והטשטוש מאוד נוחים. בסרטון בסוף הפוסט אפשר לצפות ביצירת לוק עם שימוש בצללית הזו. היא יפה, מחמיאה מאוד ומשתלבת טוב במיוחד בלוק של מעברי עונות. אין ספק שהצללית הורסטילית הזו היא אחת מצלליות המאסט באוסף בכלל ומבין צלליות המאק בפרט.

ואם כבר אנחנו בענייני מעברי הצבעים נראה לי שזה הזמן להמליץ על השפתון שנקרא "אודם שבת". הוא אמנם לא דואוכרומי אבל הוא מחליף צבע all right. זה שיש לי נראה באריזה השפתון ירוק רעל לגמרי. ממש נראה מגעיל, מצטערת אין דרך יפה לתאר את זה... בכל מקרה במגע עם השפתיים הוא מגוון גוון ורוד עמוק משגע. ככל שנמרח יותר מהשפתון על השפתיים כך הגוון הורוד יהיה יותר כהה, עוצמתי ושתלטני, לכן לבנות את הגוון בעדינות... על כל אחת הגוון הורוד יצא מעט שונה כי לכל אחת מאיתנו גוון שונה בשפתיים. אז למה הוא נקרא "אודם שבת"? איפור בשבת נחשב לעבודה/ציור/כתיבה וזה אסור. אני חשבתי שאיפור זה פאן, אבל עם ענייני דת אני לא מתווכחת... השפתון הזה בעל עמידות מאוד מרשימה, הפיגמנט שלו נספג בשפתיים ולכן לא יורד, גם לא אחרי האוכל ולא אחרי השינה. הוא שם... כך שניתן למרוח אותו לפני כניסת השבת והוא יחזיק עד מוצאי השבת בטוח. מה שיפה זה שגם לא מרגישים שהוא שם. ספיגת הפיגמנט גורמת לו להיות עור שני של ממש, לא קשה ומייבש את השפתיים כמו שהשפתונים העמידים הנוראיים האלה עושים לי.

'אודם שבת': הירוק הופך לורוד עוצמתי שנספג בשפתיים

אז אם זה טוב לדתיות אין סיבה שזה לא יהיה טוב לכולן. זה שפתון נהדר גם בפני עצמו וגם כבסיס עמיד לכל שפתון אחר שנבחר, נראה נהדר גם עם כל גלוס שהוא. העניין הבעייתי כאן (חוץ מזה שהוא פשוט לא ניתן להסרה...) לטעמי הוא המותג. אני לא מכירה מותג ידוע שמייצר את השפתונים האלו וכשרציתי להתנסות בשפתון כזה שזכור לי עוד מתקופת הילדות משום מה, לא היה לי מושג מאיפה לקנות. לשמחתי רכשה עבורי שפתון כזה דודה שלי שהסבירה לי שניתן להשיג אותם בעיקר בפרפומריות שכונתיות קטנות במחיר של כ- 25 ש"ח בממוצע, סמלי לגמרי. אחרי בדיקה קלה גיליתי שיש כמה מותגים מקומיים כמו מונקו ובועז שטיין שמציעים 'אודם שבת' בכל מיני גוונים, אבל זה לא המקורי 'המדובר' שרציתי והם גם מבטיחים עמידות של כ- 6 שעות בלבד. בכל מקרה, למרות שאני חובבת מוצרים יוקרתיים ומקצועיים ומתנסה במוצרים שיש להם במינימום "אבא ואמא" החלטתי שלא יזיק לנסות פעם אחת משהו עלום כי הוא נפוץ מספיק וכבר מההתנסות הראשונה הייתי מאוד מרוצה. נדהמתי מהעמידות שהייתה מאוד לא צפויה מבחינתי ואהבתי אפילו את ריח הטופי המתקתק והעדין. ומה עם המותג? ההורים?... על השפתון שקיבלתי מוטבע השם "Miss Barbara", אה?... הכי שנות השבעים שמונים, ממש כמו הפרפומריה, לא?...


ID

Space Cadet
גודל: 18 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 10 דולר

Not Like the Movies
גודל: 15 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 59 ש"ח

Eye Shadow
CLUB
גודל: 1.5 גרם
ייצור: קנדה
מחיר: 89 ש"ח


Print Page

88 תגובות:

  1. לייק!
    איכשהו אני לא מקשרת את הלקים האלו לתקופת מעבר. אצלי הם בקטגוריית חורף. טוב נו בשבילי אנחנו כבר כמעט בקיץ :)
    בכל אופן SPACE CADET הוא מיוחד בשבילי ועדיין לא נתקלתי במשהו שדומה לו.
    CLUB זאת אחת מצלליות היפות שיש למאק. את מזכירה לי לעשות איתה איפור יום...
    אודם שבת של מיס ברברה?!לא ראיתי כזה עד עכשיו אך אני שמחה לדעת שגם דברים "זולים" ולא משווקים מתגלים כפנינה.

    השבמחק
  2. שימחת אותי מאוד! נמאס לי מהימים הקצרים האלה והחושך שמגיע הרבה יותר מוקדם!
    לצערי נזכרתי ששעות החושך מפריעות לראות של אריק רק לאחרונה ולכן רק שבוע שעבר נזכרתי לקנות לו אפודה זוהרת בחושך. נו מילא, עדיין יתכן ונצא לטיילה ב 22 בלילה, אולי אפילו סביר שזה יקרה יותר איך שהימים יתחילו להתחמם...

    ותראי מה זה, מבלי לדעת את משמעות היום הזה התאפרתי היום בירוק :P
    לא שהיה בזה דוכרומיות.. אבל מילא, יש גבול מה אפשר לצפות ממני..

    לא התחברתי לשני הלקים שצרפת.. משהו בגוון שלהם מדכא אותי.. ולא מרגיש לי סתווי כמו חורפי מהסוג המדכא ביותר..
    בעיני הם לא שיקיים (אלא יותר לכיוון השכונה) אבל מה אני מבינה :P

    חייבת לציין שיצאה לך תמונה מקסימה של זבוב הזבל. במיוחד הדו-כרומיות המגניבה שיש עליו. חבל שזה הדבר החיובי היחיד שיש בחבר'ה האלה..
    אני אופטימית, לדעתי את זו שתדביקי אותו בהבנה רחבה יותר בתחום האופנה והסטייל :)

    כחלק מהאיפור הירקרק שלי היום, קלאב סוגרת את העפעף בחלק החיצוני. חייבת לציין שלקח לי זמן לגלות את הצללית הזאת. והיום אני מאוהבת בה לגמרי! הפעם הבסיס מתחת היה בהיר, אבל ביציאת ערב לגמרי מגניב לשים אותה מתחת לבסיס כהה ולקבל אפקט "ואו".

    השפתון נראה מדליק לגמרי!
    לא מפתיע שאפשר לרכוש אותו רק בפורפומריות זולות. וסליחה על הגזענות המוטבעת מעצם המשפט.. מי שמשתמשת ב"אודם שבת" איכשהו.. אהם, אהם, never mind ;)


    ואני רוצה לציין שמרינה יצאה סופר חוצפנית! בגלל שהיתה שגיאה בבלוגר היא לקחה לי את התגובה No 1!!

    השבמחק
  3. תודה מרינה :-)
    כן, כתבתי שכל אחת מתייחסת לעונה הזו אחרת, רק שיש כאלו שקשה להן "לקפוץ" ישר לקיץ עם כל הצבעים.
    ה- SPACE CADET אכן מיוחד, אני מאוד מרוצה ממנו.
    מחכה לאיפור יום שלך עם CLUB, אין לי ספק שיהיה הורס כרגיל!
    תשמעי, השפתון הזה את חייבת לנסות לפחות פעם אחת, לא יודעת אם כולם של "המותג" המוזר הזה, אבל זה באמת שפתון ששווה בדיקה ולו בגלל המחיר הסמלי שמאפשר זאת.

    השבמחק
  4. מיטל- אני ראשונה כי מה לעשות, את כותבת ארוך ;)
    אם אני אתקל בשפתון (ואני אדע כבר לזהות אותו מבחוץ) אני בהחלט ארכוש.

    השבמחק
  5. מיטלי, שמחה ששימחתי אותך. בכלל אומרים שלאנשים יש מצב רוח טוב יותר כלל שיש יותר שעות יום. אז יש למה לצפות :-)

    איפור ירוק זה נפלא תמיד, אל תשכחי לפעמים לצלם לנו שנלמד משהו או לפחות נקבל רעיונות ללוק חדש.

    בנוגע ללקים...LOL.
    כמו שכתבתי הם בגבול בין השכונה להורס. אצלי זה נפל על ההורס ואצלך על השכונה. בסדר.

    הרגת אותי עם הזבוב, קשה לי להאמין שידבק במשהו עם סטייל, הוא רק מדביק בדברים שהם הכי לא בסטייל...
    וזו ממש לא תמונה שצילמתי כן? ואין לי מושג מאיפה שלפתי אותה. בכל מקרה מסכימה שהדואוכרומיות זה הדבר החיובי היחיד שיש בהם. אולי נמצא איזו חובבת בע"ח שתספר על עוד משהו חיובי בהם...

    אני זוכרת שקנית את הקלאב, שמחה שמצאת אהבת אמת :-)

    אין תגובה על מה שכתבת על השפתון, התגריתי מספיק בגורל כשכתבתי בפוסט שזה פאן ולא עבודה...

    מרינה ענתה לך...LOL,
    אז בפעם הבאה תסדרי את הבאגים האלה מראש!

    השבמחק
  6. לחלוטין! אור אור אור!
    אבל אם אפשר אור בלי שמש :P

    את יודעת מה הבעיה, הצילום עצמו.. בבית הבנו שהצבעים יוצאים מעוותים לגמרי. הוא רוויים מידי או דהויים מידי..
    עדיין לא חשבתי על פתרון הולם..

    אני חובבת בע"ח בעצמי, אבל חרקים וזוחלים נשארים מחוץ לתמונה!!
    ברור שלא צילמת את התמונה, אבל אם היית מצלמת - חבל על הזמן!!!

    אני מרשה לעצמי (כרגיל) להגיד מה שעולה לי בראש :P
    אבל בינינו, גם ככה מי שמתהדרת ב"אודם שבת" לא יכולה להתפרע באיפור, אני חושבת ש"צו אלוהים" מפריע..
    אני תוהה אם הדבקת ריסים מופרעים נחשבת בסדר לעומת מסקרה, אחרי הכל, פאה עם שיער ארוך מותר, שיער ארוך אמיתי - אסור.. :D

    מרינה יכולה להגיד מה שהיא רוצה, אני עדיין טוענת שאם בלוגר לא היה "זורק אותי" התגובה היתה עולה קודם!

    השבמחק
  7. מיטל - מה אור בלי שמש? מה עם השיזוף? את רוצה להרוג אותי?...LOL

    אני חושבת שמישהו צריך לממן לנו סדנת צילום...
    הפתרון בכל אופן הוא צילום באור יום בחוץ. רק שזה לא תמיד יישים...

    תמונה כזו זה משהו שאולי נטע למשל יכולה לצלם, היא צלמת מאוד מוכשרת!
    חוץ מזה שלצלם בכזה תזמון בעל חיים כזה קטן זה פנומנאלי!

    אולי נזמין איזו רבנית להגיב שתסביר לנו מה מותר ומה אסור.
    אחרי כל הפאות והאיפור, אלו מבני ברק תמיד נראות לי מיליון דולר.

    משעשע שיש תמיד תחרות כאן על התגובה הראשונה. עד לפעם הבאה את עושה שולם עם בלוגר, כן?..:-)

    השבמחק
  8. כל אחת מעלה את הפנטזיות שלה :P

    לצלם באור יום זה נחמד אבל פחות ישים, למרות שעכשיו יותר מקודם :P למרות שאחרי הכל רוב האיפורים שלי הם בבוקר..
    ומי מארגן לי סדנת צילום? יאללה אני הולכת! (בזמן של מי לא ברור..)

    אף פעם לא התרשמתי ממה שקורה בבני ברק אומרת בתור מי שעבדה באזור. אני חושבת שהכל זה בבלבולי שכל בכל הנוגע לצנעה, לבוש, פאות וכו'. אני לא מבינה מה ההבדל בין שיער אמיתי שלי לבין שיער אמיתי לא שלי...
    לא מעניין אותי לדעת מה אומרות הרבניות.. דוגרי..

    אני שוקלת את העניין, אני מאוד פגועה. הייתי שמחה לקבל מכתב התנצלות מבלוגר אבל איכשהו נראה לי שהוא לא מהטיפוסים שמתנצלים..

    השבמחק
  9. חחח, לגמרי מיטל :-)

    בני ברק זה התל אביב של החרדים. הם שם יותר מטופחים ויותר אופנתיים מאזורים חרדיים בירושלים או מודיעין עילית למשל. הקטע עם השיער הכי הורג אותי, כי כל אחת שנייה עם שיער מאפן, יכולה להתהדר בשיער גולש הורס שרק משדרג אותה מהמקור. הכוונה לא הייתה אמורה להיות להפך? צנוע וחסוד יותר?...
    אני יודעת שאת ורבניות זה לא...

    אני מתנצלת בשמו ומקווה שהעניין לא יישנה.

    השבמחק
  10. את יודעת מה עשית עכשיו?
    הדבקת אותי לשיר הזה!
    http://www.youtube.com/watch?v=RuN-13-BMaU#t=30s
    מילה אחת! מילה אחת!

    בני ברק יכול להיות התל אביב של החרדיים, וטכנית הוא גם הכי קרוב לתל אביב ועדיין.. אשמח לא להגיע לשם אף פעם! (לצערי זה לא ממש קורה ויש עניינים שדורשים טיפול גם שם..)

    השבמחק
  11. יש לי חבר טוב שקורא לכל הלקים המטאליים "זבובי זבל". אני אוהבת לקים מטאליים, אבל את זה של קייטי פרי אני ממש מתעבת, וסבורה באמת ובתמים שהוא תמצית הכיעור.
    גם את space cadet אני לא ממש אוהבת, אבל מסכימה איתך שאין לו את המראה הפרחי הטיפוסי על אף הפוטנציאל.
    אהבתי את התיאור "מחלת השיק הדואוכרומי", אלא שיש לי השגה קטנה - את השיק יש להשמיט. מעבר לכך אכן מדובר במחלה לכל דבר ועניין.
    גם לי יש שפתון ירוק שהופך לורוד ויש לו עמידות מטורפת. הוא של Barry M. לא משתמשת בו כל כך. ורוד לא נראה עלי הכי טוב.

    השבמחק
  12. מיטל - מילים כדרבנות! שיחקת אותה עם הקליפ!
    אני מתה עליו כזה חתיך!

    וניטי - עוד אחד עם זבובים?... כנראה יש גברים שרואים דברים שאנחנו לא ממש. ועוד זבובים...
    אני זוכרת שאת לא אהבת את ה- OPI וממש הפתעת אותי עם זה.
    לקטע הדואוכרומי יש שיק, גם אם הוא שיק "אחר"...:-)
    וואלה, של בארי אם? אולי גם הבריטים שומרים שבת...LOL

    השבמחק
  13. גם לי יש אודם שבת, בדיוק כזה. לא של מיס ברברה (בדקתי, על שלי לא כתוב כלום, והאריזה היא רבועה בצבע בורדו), אבל חוץ מזה מדובר באותו מוצר בדיוק, שנקנה באיזו פרפורמריה-בשקל שכבר נסגרה בקינג ג'ורג'.

    אז את אומרת שלמוצרים האלה יש רק צבע אחד? מעניין. אני ממש מאוהבת בשלי - בחוסר הדביקות שלו, בעובדה שהוא לא מייבש, וכמובן בגוון המהמם. ניסיתי למצוא עוד אודמים בסגנון רק בגוונים שונים ובאמת לא מצאתי. אולי בבני ברק יש..

    השבמחק
  14. מרג'ורי - אני מניחה שיש כל מיני אודמי שבת בפרפומריות האלו של כל מיני מותגים עלומי שם...
    אני ממש לא אומרת שהשפתונים האלו מגיעים רק בגוון אחד, להפך, כתבתי שיש חברות מקצועיות כמו בועז שטיין ומונקו שמציעות את האודם שבת בכל מיני גוונים. יש חום, ורוד, אדום וכו'. גם איל מקיאז' פעם מכרו משהו דומה אם אני זוכרת נכון. בכל מקרה, מה שהחברות האלו מציעות זה לא ההוא המקורי והן מתחייבות לעמידות של כשש שעות בלבד...
    המקורי לדעתי הוא רק ירוק -ורוד. אם תמצאי משהו אחר תעדכני, כן?...

    השבמחק
  15. מי חתיך??

    אגב, ראית את הסידרה החדשה Being Human בגירסה האמריקאית שלה? הזדעזעתי לגלות שלקחו שחקן "2 טיפות מים" לפטינסון המעצבן, לא רק זה, אותו חתך דיבור ואותם יסורים מעצבנים.
    מה זה?? יחי ה werewolfים?!?!
    יוחזר אריק לאלתר!

    השבמחק
  16. מה מי חתיך?
    אמנם אני בנאמנות לאריק, אבל רוברט פטינסון פשוט שווה!
    אז תזהרי לקרוא לו מעצבן לידי, כן?...

    לא ראיתי את Being Human בשום גרסה, למרות שבבריטית יש שם שחקן שאני אוהבת Aidan Turner ששיחק בסדרה Desperate Romantics המעולה.

    השבמחק
  17. יאללה יאללה, עזבי אותך, בדמדומים אני לגמרי בחורה של ג'ייק (ועכשיו אני יכולה להגיד את זה בכל רם כי הוא כבר לא קטין חחח)

    באופן אישי אני מעדיפה את הסידרה הבריטית ואיידן מדהים!!!! הרי לך ערפד שמשחק ערפד כמו שצריך מבלי שיצטרך להעתיק את כל ההתנהלות שלו משחקן ערפדי אחר..

    השבמחק
  18. יופי, לפחות בדמדומים לא יהיה ריב מי מקבלת מה (או יותר נכון מי לוקחת...) LOL

    טוב, אל תלהיבי אותי, אין לי זמן לסדרות האלו...
    אם הסדרה תשודר בהוט אני אצפה.
    ומעכשיו אני מודיעה שאני לא מורידה עוד סדרה אחת בשנה הקרובה!!!

    השבמחק
  19. לוקחת, חומדת, כל מילה שכזאת תתאים כאן חחח

    Being Human בתור סידרה בריטית מוציאה 6-8 פרקים לעונה גם ככה. ועכשיו הסתיימה השלישית..
    סה"כ 22 פרקים.. לא שלחתי אותך להשלים את 24.. :P

    השבמחק
  20. 6 פרקים? הייתכן שזו סדרה של ה- BBC?
    לא מבינה איך פספסתי, שם אני ממש רואה כמעט הכל...

    השבמחק
  21. אכן של ה BBC :)
    עונה ראשונה 6 פרקים, עונה 2 ו- 3 שמונה פרקים כל אחת.

    השבמחק
  22. הסתכלתי עכשיו באתר שלהם והם אכן שידרו אותה כבר מזמן.
    לא ברור לי איך התפספסה לי סדרה כזו, מבאס...
    אחכה לשידורים חוזרים שם.

    השבמחק
  23. סביר שכבר יש והיו שידורים חוזרים, בטח של שתי העונות הקודמות (טרום העונה השלישית)

    השבמחק
  24. אנונימי20.3.2011, 16:32

    מיס ברברה זו חברה משנות ה-80 מאוד ידועה ועם מוצרים טובים.
    פעם הם היו שייכים להלן קרטיס שליין הקרמים שלהם נמכר לדר' פישר {למעשה שם התחיל המותג ד"ר פישר בקרמים וטיפוח} ולא יודעת למי הם נמכרו, אני חושבת שהם עדיין מייצרים, לא יודעת תחת מי.

    השבמחק
  25. הצלמת נטע,
    בדיוק החמאתי לך בתגובות והנה את צצה :-)
    טוב שהגעת לעשות סדר ולחבר את השם הזה עם משהו יותר מוכר.
    לפחות הניחוש שלי של שנות השמונים מתברר כמדויק.
    בטוח עוד מיצרים כי השפתון שלי מהשנה, לא משנות השמונים...

    השבמחק
  26. פוסט מגניב :) אני אישית בכלל לא הרגשתי חורף, אולי לימים בודדים.
    ללק מקייטי פרי גם אני לא התחברתי...
    ובתמונה של הזבוב רואים דואוכרומיות חביבה ביותר.
    את קלאב אין לי, אבל יש לי דוגמית של הפיגמנט בלו בראון, על אותו רעיון נראה לי. דווקא איתו אני לא מסתדרת מי יודע מה. כשמטשטשים אותו יוצא מן חום-אדום כזה, שנראה לי קצת לא קשור.
    על אודם שבת שמעתי, אבל על כזה שנראה ירוק ומשתנה לצבע אחר ממש לא. דווקא מעניין O:

    השבמחק
  27. תודה ליפגלוסית :-)
    כמו שכתבתי - חורפון...LOL
    יש לך את אחד הפיגמנטים החזקים ביותר!
    הוא מתנהג בסופו של דבר כמו הקלאב. חייב בסיס ועדיף כהה.
    אחרי הטשטוש תוסיפי שוב מעט ממנו במרכז העפעף לחידוד הגוון.
    האודם מענין לגמרי, שווה ניסיון בהחלט.
    חוץ מזה ועוד בתור אחת קבועה, את מוזמנת להצטרף לעוקבים של הבלוג.

    נטע - גם את...

    השבמחק
  28. לגמרי חורפון! חבל בשביל הכנרת שלנו :/
    אני יודעת שהוא פיגמנט שווה חח. די זנחתי אותו האמת מהסיבה שרשמתי. אני אנסה עם בסיס כהה. לא שיש לי יותר מידי בסיסים כהים... אולי צללית כהה? או שזה לא נחשב? P: הברירה האחרת היא פלואידליין שחור :|
    אם בעוקבים את מתכוונת לגוגל פרינדז אז תהרגי אותי, אבל מעולם לא הבנתי מה נותן העניין.

    השבמחק
  29. ליפגלוסית - בסיס יכול להיות צללית קרם או פריימר או עפרון רך שמטשטשים על העפעף.
    גם פלואידליין בסדר, רק שימי שכבה דקה ומהר לטשטש שלא יהיה עמוס על העפעף.

    יש לך אפשרות בבלוגר לראות בצורה מרוכזת את כל הפוסטים של הבלוגים שאת עוקבת אחריהם. בשבילי זוהי הדרך הטובה ביותר להתעדכן בפוסטים חדשים.

    השבמחק
  30. אוקיי תודה :) אני אנסה בהזדמנות!

    אה אני זוכרת שראיתי את זה פעם. לא זוכרת כבר איך הגעתי לזה :| איך נכנסים למקום הזה שרואים את כל הפוסטים? (למרות שלא נראה לי שאשתמש בזה, אבל סתם לדעת)

    השבמחק
  31. תסתכלי בראש העמוד כאן מצד ימין, יש לך ריבוע כתום קטן, הלוגו B של בלוגר.
    תלחצי עליו ותוכלי לראות את כל הפוסטים בבלוגים שאת עוקבת אחריהם.

    השבמחק
  32. הידעת שיש לחברת אטליה צללית דואוכרום באבקה בשם "זבוב"?? אני חושבת שזה שם כל-כך מדויק...
    והצללית מדהימה, עם הבסיס הנכון היא נראית בדיוק כמו הברק הזה על הכנפיים של הזבוב. את האודם של ברברה אני מכירה שנים - הוא האהוב ביותר על אימי. זה הדבר היחיד שהיא מוכנה למרוח על השפתיים.

    השבמחק
  33. או, גילית לי משהו חדש לגמרי (בנוסף לאודם הירוק! :P). תודה רבה :)

    השבמחק
  34. ושכחתי להגיד שאמנם אני לא משתמשת בכלי הזה של בלוגר, אבל מתעדכנת דרך הפורומים בפוסטים חדשים. או אפילו דרך בלוג אחד אני רואה בצד פוסט חדש של אחר. ככה שלא חושבת שאני מפסידה יותר מידי :) גם יש (בודדים, אבל יש) כמה שהם לא בבלוגר.

    השבמחק
  35. סיון - בזכותך אני עכשיו יודעת :-)
    בהחלט שם מדויק, איך כולם עלו על עניין הזבובים? איפה אנחנו היינו?...
    חחח, עכשיו כל פעם שאשתמש בצללית אחשוב על הכנפיים בגללך...
    שמחה למצוא עוד מי שמשתמשת באודם שבת הזה.
    אם היא משתמשת בו שנים כנראה הוא מספיק בטוח לשימוש למרות המותג העלום (שנטע עשתה לנו סדר איתו)...LOL

    ליפגלוסית - בכיף.
    סומכת עליך שלא תפספסי אף פוסט שלי לפחות :-)

    השבמחק
  36. הלק של OPI נראה ממש טוב. גם של ORLY, אבל אני לא משתגעת על הלקים שלהם בכללי. מתייבשים יותר מדי זמן לדעתי והקוסמיק (לא זוכרת איך קראו ללק הספציפי - כחול סגול) עצבן אותי עם קשיי ההסרה שלו.

    הצללית נראית ממש אדירה, אולי באחד הביקורים בקניון רמת אביב אני עוד אדגום אותה.
    גם האודם שבת נראה טוב. רק צריך לקוות שהגוון שזה נותן יתאים לי, במידה ואני אחליט לקנות כזה.

    לגבי הזבוב - הצבעים שלו ממש דומים לצבעי הלקים האלה, אבל זה נראה לי הופך את הזבוב ליפה (עד כמה שזבוב יכול להיות יפה; הכוונה לצבעים שלו).

    השבמחק
  37. אירנה - שניהם מאוד מוצלחים, מתייבשים יחסית מהר וגם ההסרה לא בעייתית במיוחד.
    אני בכל מקרה שמה טופ מעל שמייבש אותם מיד ואני ממליצה לכל אחת להשתמש בטופ.

    את הצללית כדאי לך בהחלט לדגום, זו הזדמנות גם לנסות אותה שם עם בסיס טוב ולראות את ההבדלים.

    האודם שבת ממש חזק, צריך להיות עדינים איתו כי אי אפשר להוריד... נספג בשפתיים.
    כשזה יוצא לי חזק מדי אני שמה גלוס חיוור מעל וזה מעדן את כל העסק.

    בנוגע לזבוב את מעלה כאן נקודת מבט חדשה ומעניינת שעוד לא חשבנו עליה: זבוב = יפה.
    המממ, מבינה את הראש אבל זו מחשבה שקשה ליישב אותה עם התפיסה שלנו על זבובים, לא?...;-)

    השבמחק
  38. אני בד"כ שמה טופ :) פשוט את הלק הספציפי ההוא של אורלי שמתי תו"כ שיעור (חברה הביאה אותו ואת ה-space cadet), כך שלא היה לי לא בסיס ולא טופ.

    הכוונה הייתה לא שהזבוב יפה, אלא שהצבעים שלו הם יפים (מה שמשפר מעט את המראה שלו ביחס לזבוב לא צבעוני למשל ;))

    השבמחק
  39. אירנה - יפה שאתן יכולות לשים בכלל לקים בשיעור :-)

    הבנתי את הקטע עם הזבוב, משעשע. אז מסתבר שיש זבובים יפים יותר מאחרים.
    בפעם הבאה שאתקל בזבוב אנסה להבחין אם הוא דואוכרומי או לא..LOL

    השבמחק
  40. אנונימי20.3.2011, 19:48

    או שבפרפומרייה השכונתית של דודה שלך אין תחלופה גבוהה. תבדקי את זה....
    ואיפה החמאת לי? על מה? הכובע?

    השבמחק
  41. LOL
    בהחלט מטריד, במקרה כזה לא מדובר על תחלופה לא תכופה, אלא חוסר תחלופה של 30 שנה...
    מה פתאום על הכובע.. על הצילום, שרק את היית יכולה לצלם את הזבוב ככה. תקראי כאן את התגובות למיטל ותראי.

    השבמחק
  42. אנונימי20.3.2011, 20:02

    פשששששששששששש
    עכשיו ראיתי.
    לצילום כזה צריך קודם סבלנות.
    אח"כ עדשת מאקרו מטורפת.
    מצלמה חזקה עם צילום "רץ"
    ועלה שמרוסס בהורמון או טיפת דם ש"תקרא" לזבוב.

    השבמחק
  43. נטע - ככה זה כשמתעצלים לקרוא...
    שכחת שצריך גם צלם מוכשר לצלם זבוב דואוכרומי כזה... ;-)

    השבמחק
  44. אנונימי20.3.2011, 20:05

    נ"ב. מצרפת לינק לתכורת לצילומי הפרפרים שלי.
    גם הם דואוכרומטיים
    http://eyeneta.weebly.com/1/post/2010/05/02nov09.html

    השבמחק
  45. אנונימי20.3.2011, 20:07

    עיניין של יקום של תאורה ומצלמה. בד"כ תופסים כמה ועושים את זה בסטודיו, זה לא צילום טבע בטבע.

    השבמחק
  46. אנונימי20.3.2011, 20:08

    יקום-מיקום.
    יש מצב שהוא מת וצילמו אותו.

    השבמחק
  47. מה? אל תהרסי לי!
    זה זבוב סלב, מה פתאום מת...
    ניסיתי ליצור National Geographic פה ואת אומרת לי שזה בסטודיו? לא לא לא!
    גם הפרפר היפה שאצלך בתמונה הוא מסטודיו?...

    השבמחק
  48. אנונימי20.3.2011, 20:14

    לא זה פארק הפרפרים ב- santosa island הם חיים וחופשיים בתוך פארק גדול מרושת.

    השבמחק
  49. אז אם אנחנו בענייני פארק פרפרים את חייבת לראות את התמונה מהפוסט של הספריי לשיער:
    http://danrasvault.blogspot.com/2010/06/blog-post_19.html
    היו שם הרבה פרפרים דואוכרומיים אבל דווקא אחד שהוא לא נפל עלי...

    השבמחק
  50. אנונימי20.3.2011, 20:25

    זוכרת ת'פרפרוביץ' הזה.

    אגב, את האלנט הכסוף ששם, יש גם בארץ?
    אחרי ההוא שהיה לי בסינגפור, האלנט פה רכאילו לא עושה לי "עבודה" טובה.
    שם עם כמות הלחות ומוס לפחות הייתי מתולתלת, פה השיער שלי סתם נראה כמו של מטורללת.

    השבמחק
  51. נטע - האלנט גם לי לא ממש עושה משהו ולא משנה באיזו אריזה הוא מגיע, רק יש לו ריח טוב.
    הספריי השני זה האינפיניום והוא מעולה ויש אותו בארץ. מגיע בדרגות חוזק 1-4.
    ובשביל לסדר שיער שיראה מתולתל ולא מבולגן צריך קודם כל קרם טוב או מוס טוב ורק בסוף אם צריך - ספריי שיחזיק את זה.

    השבמחק
  52. אנונימי20.3.2011, 20:33

    ראשית, ץראי איזו פרסומת קיבלתי
    http://www.singsale.com.sg/registration.aspx?style=coach&referredby=FBcoach18to40
    שנית, בסינגפור הייתי שמה מוס, מנערת, מייבשת טיבעי והנה יש תלתלים, פה השיער מתנפח מתקרזל כזה לא ברור.
    תלתלים לא יוצאים ממנו. אז אני הולכת על "חלק" ומחזקת את היישור למטה עם ספריי.
    אני אחפש את האינפניום....

    השבמחק
  53. ובשביל מה זה היה טוב לעשות כואב בלב עם המבצע הזה?
    זה לא שאפשר לקפוץ רגע לסינגפור וחבל...
    בארץ קשה מאוד עם הלחות לתחזק תלתלים לתפארת.
    מצד שני גם הפן מתעקם די מהר.
    אז אני הולכת בין הטיפות פה, כל פעם משהו אחר.

    השבמחק
  54. אחרי שקראתי את הפוסט נזכרתי שבעצם אין לי אף לק דואוכרומי.. אני לא בטוחה אם אוהב לק כזה על עצמי. (על אחרות אני אוהבת).
    בכל מקרה ה-OPI לא עושה לי את זה בגלל שהוא על בסיס אפור "עכבר" שלדעתי לא ממש מחמיא והאפקט המתחלף לא כל כך מציל אותו. את Space cadet אני אוהבת יותר.
    הרגת אותי עם התמונה של הזבוב! LOL

    לא ידעתי על קיומו של "אודם שבת". למה צריכים לעשות אותו עם צבע מתחלף? או שלא כולם כאלה?
    אני לא מבינה את הקטעים האלה שממציאים כל מיני איסורים ואז מחפשים דרכים יצירתיות כדי לעקוף אותם (כמו עניין הפאות שדיברתן עליו, "אודם שבת" וכו').

    השבמחק
  55. עדן - יום אחד תמצאי את הלק הדואוכרומי היפה שלך :-)

    הזבוב זה להומור ולשמירה על עירנות, איכשהו תמיד אני בטוחה שיש לי קצת לכתוב אבל בסוף יוצא פוסט ארוך...

    זו שאלה טובה למה בעצם אודם שבת הוא מתחלף מירוק לאדום. אין לי מושג למה...
    אולי מישהי כאן תסביר לנו?... לפחות את המותג העלום נטע הסבירה כבר.

    נקודה טובה האיסורים האלו, כמו שאני מבינה שקראת בתגובות, גם מיטל ואני לא ממש מבינות...

    השבמחק
  56. הצללית קלאב מהממת!ואהבתי גם את הלקים...ואפילו את הזבוב למרות המגעילות שבו :)

    השבמחק
  57. לימור - אחרי שהתרגלתי לזבוב כבר היום, הוא כבר לא נראה לי כל כך מגעיל.
    אז אולי אמצא לו שם חיבה, נניח קלאבי על שום הצללית ההורסת?...

    השבמחק
  58. או אוליי ספייסי על שם הלק של אורלי?וגם כי הוא נראה קצת זבוב חלל..

    השבמחק
  59. LOL
    רעיון טוב, הוא גם דומה יותר לאורלי.
    מהיום שמו בישראל - קוסמיק ספייסי.
    פששש איזה שדרוג מהזבל!

    השבמחק
  60. חחחחחחחחחחחחחחחחחחח מעניין אם הזבוב הזה חובב איפור...זבוב של הביוקר.
    ששששש שלא ישמע שאומרים זבל הוא נעלב.

    השבמחק
  61. הוא לא סתם חובב איפור הוא קובע טרנדים...
    כולו דואוכרום מקולקציית קוסמיק,
    הרגליים כמו מסקרה מפרידה משובחת
    והעיניים בגוון השפתון וגאס וולט של מאק.
    הכי ביוטי גורו...

    השבמחק
  62. אנונימי21.3.2011, 7:35

    קפצת לאילת OOTB מהעבודה?
    אז אולי יקפיצו אותו ל-SG

    השבמחק
  63. נטע - כן, קפצתי לאילת מהעבודה, פגישה שתוכננה מראש.
    הייתי רוצה לחשוב שיתכננו לי פגישה כזו בסינגפור שתאפשר לי להתארגן על המבצעים השווים שם, אבל לצערי I Doubt That...

    השבמחק
  64. אני משתוקקת ללק של קייטי פרי. הוא הכי מוצלח מהקולקציה הבזויה הזאת.
    ממש התרשמתי מהאודם, ואני אפילו חושקת בו ורוצה להשיגו! בפארמים אין?
    פוסט מצויין. (:

    השבמחק
  65. תודה שרלוט :-)
    הלק הזה גם לדעתי באמת הכי מוצלח. כל השאר גליטרים חצי שקופים מחרידים.
    האודם שבת בהחלט שווה ניסיון.
    אין בפארמים למיטב ידיעתי את האודם שבת, רק בפרפומריות כאלו "של פעם"...:-)

    השבמחק
  66. דנרה יקרה, עבור הפוסטים שלך אני מפנה זמן, שכן תמיד יש מאחור רעיון וכדי להנות,צריך לקרוא אותם בנחת. עם כל אהבתי ל"מיוחדים" אל הגוונים האלה לא התחברתי (נו, מה חדש). צחקתי מתמונת הזבוב שצירפת, צחקתי כל כך (וזה בריא לי בימים אלה, למרות שמייד עולה בי מחשבה, (שגויה דומני) "סליחה אבא") שסיפרתי הלאה, פשוט קורע. הצללית אכן Must. על הליפסטיק ברשותך, אוותר!!!

    השבמחק
  67. אפרת, ראשית, שמחה שחזרת ואם הצלחתי לגרום לך לצחוק למרות הכל דיינו.
    שנית, אני נהנית מההערכה שלך, המון זמן אני משקיעה בכל פוסט. מעדיפה כמובן שיקראו בנחת את הפוסטים, הם ארוכים אבל באמת עם רעיון מאחור. אני מנסה להביא בדרך כלל גם אינפורמציה כללית שאינה קשורה לתחום הביוטי אבל שמשתלבת טוב, מעשירה.
    שלישית, אני בטוחה שאת מכירה את האודם שבת הזה, חחח. והנה בסוף התחברת למשהו, הצללית הזו מאסט ואין אחת שלא תמצא לה שימוש הולם שמתאים לה באופן אישי.

    השבמחק
  68. איזה פוסט מגניב!!!
    אני אישית לא חסידה של מוצרים דואוכרומיים, אבל את חייבת להודות שהזבוב הזה מהמם אם מתעלמים מהעובדה שהוא זבוב...

    השבמחק
  69. תודה מותק, גם אני לא מתה עליהם כמו שכתבתי. אלו בהחלט מהחריגים החביבים עלי.
    וזורמת איתך, מהמם לגמרי :-))

    השבמחק
  70. פוסט מגניב ! לא יודעת , לא מתחברת לטרנד הזבובוני הזה . בטח על הידיים שלי זה יראה טורקמניסטאן :-P
    את הצללית אהבתי ואת מיס ברברה...well....יש לי אנקדוטה מאוד משעשעת עם הליפסטיק הזה ....

    השבמחק
  71. חחח, הרגת אותי, יא שרוטה!!!
    לא מעט סווטצ'ים שלך שלחו אותי לרכוש לקים, בעיקר הצ'יינות החביבים עלי.
    הצללית באמת משהו ונראה לך שאת באה לי ביציאות על אנקדוטות ושות'?...
    יללה שחררי...

    השבמחק
  72. טוב נו, משחררת בתקווה שאף אחד פה לא מכיר.
    דוד שלי היקר ניהל בעבר איזשהו גוף בכיר. באחד הימים הוא הרגיש יובש בשפתיים וחיפש משהו להרגיע , חיטט במגירה וראה ליפסטיק ירוק , חשב לעצמו "הוי יופי , עכשיו זה ירגע" מה שהוא לא ידע שמדובר על השפתון של מיס ברברה והוא מרח בנדיבות רחבת לב מה שנקרא. המשיך בעבודתו ... עוברים לידו העובדים וכולם מסתכלים עליו במבטים מוזרים אבל אף אחד לא אומר כלום [בכל זאת, מנהל..] וככה עוברות שעתיים עד שהטבע קרא לו והוא נאות ללכת לשירותים שם ...יש רחמנא ליצלן - מראה! לפניו נגלה רונלד מקדונלד - למי שלא מכיר , הליצן של מקדונלד . מסתבר שהנדיבות רחבת הלב במריחה הגיעה גם לסנטר וגם לאזור השפם.
    אחרי שנרגע , הלך לעובדים ושאל אותם למה לעזאזל אף אחד לא אמר לו כלום ? אז התגובה היתה "חשבנו שהשתגעת " LOL

    ומאז ...מיס ברברה מוקצית מחמת מיאוס וגם כי אנחנו נשפכים מצחוק כל פעם מחדש.

    השבמחק
  73. הבולשת - לא נכון! חחחחחחחחחחחחחחח

    השבמחק
  74. די!!!! הרגת אותי!!!
    אנקדוטה אמרת?...סיפור חזק במיוחד!
    אני מדמיינת אותו מתחרפן, איזו פאדיחה...
    עכשיו בגללך אחשוב על דוד שלך כל פעם שאמרח את השפתון...
    תמסרי לו שאני מקדישה לו את הפוסט הזה.
    ומזל שאנחנו לא משתמשות במראה רק בשירותים...LOL

    השבמחק
  75. :-D

    מה שהיה יותר מחרפן זה לגרד את הדבר הזה מהפנים כי זה לא יורד LOL

    השבמחק
  76. אויש... האודם שבת הזה באמת לא יורד.
    אני מדמיינת את עצמי מרוחה ככה על כל הפנים.
    אין לי מושג איך הייתי מורידה את זה...

    השבמחק
  77. אם היה לי צורך גם עם טרפנטין! אבל כן זה סיפור חזק . עד היום אנחנו בוכים מזה.

    השבמחק
  78. CLUB זו בהחלט צללית מאסט. אני אוהבת לשים כבסיס את הצללית קרם השחורה של מאדינה ומעליה לטשטש את הצללית, זה נותן עומק יפיפה לצבע של הצללית.

    והלק של אורלי - נו, עכשיו גם אני חייבת להשיג אותו. מטריף!

    השבמחק
  79. בסיס כהה בהחלט מעצים את הצללית והופך אותה להורסת עוד יותר!

    הלק מטריף חבל"ז, בטוח לא תתאכזבי.
    חבל ממש שלא הביאו את הסדרה הזו לארץ.

    השבמחק
  80. אנונימי27.3.2011, 18:50

    היי, סליחה שזה לא בקשר לפוסט, זה קשור לפוסט הקודם אבל לא הייתי בטוחה שתראי. נתקלתי באיביי במעגל של שו אמורה במחיר של 4 דולר בלבד, מסין. ברור שחשדתי בחיקוי אבל מדובר במוכר שהוא טופ-רייטד.
    הגיוני?
    תודה!

    השבמחק
  81. הי אנונימית,
    תמיד אפשר ורצוי להגיב בפוסט הרלוונטי, אני רואה את כל התגובות.
    בנוגע למעגל, מה שנקרא - זול עולה ביוקר.
    נשמע לי ממש מופרך העניין אלא אם כן מדובר על מכירה פומבית ולא על מחיר סופי. כך שלא הייתי לוקחת סיכון.
    זה שמוכר הוא טופ רייטד לא מעיד על כך שהמוצרים שלו אותנטיים. את גם יכולה לקרוא על מה נתנו לו דירוג טוב, סביר שזה יהיה על משלוח מהיר וכו'.
    אם את לא בטוחה תמיד אפשר לשלוח למוכר שאלה באייביי ולשאול מפורשות האם המוצר מקורי. במקרה כזה שהזמנת ותגלי שהמוצר אינו מקורי סביר שאיביי/פייפאל יזכו אותך על התשלום כי גם יש לך הוכחה כתובה ממנו.
    כמובן שלשלם רק עם פייפאל ולא למסור את פרטי כרטיס האשראי. בהצלחה!

    השבמחק
  82. חשבתי שאת מוכרת את הלקים O:
    בכל מקרה, הם מעולים ^^
    ואת 'הלק שבת' אני מכירה מסבתא שלי, אני זוכרת פעם ראשונה שהיא הראתה לי כזה והתלהבתי בטירוף מהשינוי צבע.

    השבמחק
  83. לילך - אני לא מוכרת כלום, רק קונה כל הזמן...LOL
    לק שבת? אולי אודם שבת?...
    זה באמת מוצר ותיק מאוד (שנות השמונים כבר אמרנו?...) ולא מפתיע שלסבתא שלך היה כזה, ממש כמו דודה שלי :-)

    השבמחק
  84. אנונימי4.4.2011, 14:47

    לייק!

    השבמחק
  85. יש בליידי קר קניתי שניים בגוונים ממד יפים

    השבמחק
  86. אני מניחה שאת מתכוונת לאודם שבת?... תודה על העידכון!

    השבמחק
  87. יאאא לא חשבתי שאני אי פעם אומר את זה אבל....אני גם רוצה מיס ברברה עונג שבת.
    זה נשמע אודם גאוני. חייבת אחד.

    האם יש חנות באיזור המרכז?


    יעלי
    בלוגי: http://yaelin10.blogspot.co.il/2012/06/blog-post.html

    השבמחק
  88. חחח, כן, יש לאודם שבת קטע לגמרי!
    אני לא יודעת איפה בדיוק קונים אותו, פשוט צריך לבדוק בפרפומריות שכונתיות כאלו, לא ברשתות.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails