25 בספטמבר 2010

כתמים אדומים



הגאדג'טים הם חלק מחיינו גם אם נרצה וגם אם לאו, הם סובבים אותנו מכל כיוון ונמצאים בכל תחום. אני מאוד אוהבת גאדג'טים במיוחד את הטכנולוגיים שבהם ובכלל אני מאוד מחוברת לטכנולוגיה ומתעניינת בכל גאדג'ט טכנולגי מעניין חדש שיוצא. כל דבר שאפשר לפתור באמצעות טכנולוגיה אשמח לאמץ תמיד. לא ברור למה, אבל בדומה למכוניות, כמעט כל מוצר טכנולוגי שמגיע לארץ מקבל שם דגם אחר ממה שה"הורים שלו" נתנו לו בארה"ב, יפן או בכל מקום אחר בעולם. זה מאוד מבלבל ומקשה במציאת סקירות ברשת. חוץ מזה, גאדג'ט בעברית זה 'חפיץ' הייתם מאמינים?... יש מצב שמישהו ישתמש במילה הזו אי פעם?...

תמונת הבלוג: כתמי צבע בחיים השגרתיים

את הפוסט הזה החלטתי לכתוב בעקבות מספר פניות שקיבלתי שהתעניינו בתמונת הבלוג בה מופיעים בין היתר מחשב נייד ומצלמה דיגיטלית. אז חשבתי לעצמי, במקום להמשיך ולענות לכל אחד בנפרד למה בעצם שלא אכתוב פוסט שיענה על כל השאלות ברגע. אז נתחיל בלמה המוצרים האלה אדומים, הרי אפילו אין לי איזו חיבה מיוחדת לצבע הזה. לא יודעת, אולי כי הם מאוד מיוחדים באדום, מעוצבים בפני עצמם ואין צורך להתאים להם משהו נוסף, בזכות עצמם. ובכלל, גאדג'טים הם אקססורי שווה ואופנתי, כתם צבע בתוך החיים השוטפים שגרתיים. אז השורה התחתונה שלי: תפרגנו לעצמכם גאדג'טים איכותיים ומעוצבים שיהיה כיף להשתמש בהם לאורך זמן, או לפחות עד שיצא משהו אטרקטיבי יותר...

מצלמות Canon ו- Nikon: אהבה חדשה, אהבה ישנה

המצלמה הדיגיטלית שלי היא של Canon דגם IXUS 100 IS. מדובר על מצלמה מקטגוריית הסופר קומפקטיות שרכשתי לפני כשנה. היא באמת ממש פיצית. הנסיבות בהן נרכשה המצלמה הן שבוקר בהיר אחד בלי סיבה מיוחדת, החלטתי שנמאס לי מה- Nikon החמודה ששירתה אותי נאמנה כשנתיים. אני אוהבת מצלמות דיגיטליות וכשהחלטתי לקנות את המצלמה הזו זה היה ברגע. ראיתי במגזין ELLE תמונה של המצלמה במסגרת הפקת אופנה והיה ברור לי שזה רק עניין של זמן עד שארכוש אותה, או יותר נכון בדיוק שבוע אח"כ היא היתה ברשותי... אני מודה, הרצון לרכוש את המצלמה נבע לגמרי מהמראה המצודד והמהמם שלה. דקיקה, לא כבדה, בעלת מיליון פונקציות (שקשה לזכור מה עושות כולן...) ובצבע אדום מטאלי עמוק, כשאפילו העדשה באותו הצבע. עיצוב הורסססס! אבל בגלל שאני תודעתית רוצה להצדיק את הרכישה, כי כמה שטחית אני יכולה להיות (...) שוטטתי באינטרנט וחיפשתי ביקורות. אין ספק שכל ביקורת שנפלתי עליה מחו"ל הייתה חיובית. אפילו מצאתי סקירה מקומית שפרגנה מספר ימים לפני הרכישה שלי כשהשורה התחתונה בסקירה הייתה: "ממליצים עליה בחום לאלו המחפשים מצלמה קומפקטית עם ביצועים מרשימים". יופי, בלב שלם נרכשה המצלמה היפה וסקסית להפליא ואנחנו ברומן סוער עד היום, היא נמצאת קבוע איתי בתיק, בתוך נרתיק ה- Golla היפה, אופנתי ואיכותי שלה (נכון לעכשיו זה הנרתיק, הכל נזיל...).

נרתיק Golla: אופנתי ואיכותי

אחד הדברים המבאסים בטכנולוגיה, זו השחיקה המהירה בקידמה ובמחיר. מהרגע שקנינו מוצר, זמן קצר מאוד אח"כ יוצא מוצר חדש מתקדם יותר שדוחק ומפחית בערך המוצר שלנו. אבל אין לזה סוף. לשמחתי גם כשרכשתי את ה- Canon, ה- Nikon עדיין הייתה אחת המצלמות המתקדמות שערכן כמעט ולא נשחק באף מדד, זו מצלמה מוצלחת מאוד שבעקבותי רכשו עוד חמישה חברים שלי את ה- Nikon הזו ורובם איתה עד היום. גם ה- Canon היום לאחר שנה, עדיין נחשבת לאחת השוות והמתקדמות בקטגוריה.

את הנטבוק שלי "גיליתי" לפני יותר משנה וחצי. בשיטוטי באתרים שעוסקים בגאדג'טים חדשניים ומעוצבים, פתאום נחתו עיני על היצור המופלא הזה – נטבוק מבית HP במהדורה מוגבלת בעיצוב אייקון האופנה Vivienne Tam, או בשמו המלא: HP Mini 1100 Vivienne Tam Limited Edition. אין דברים כאלה. אין! זה היה ממש בטרום הטרנד של הנטבוקים, ואני זוכרת שבהיתי במסך וממש תיקשרתי עם הנטבוק בטלפתיה כשאנחנו מעבירים מספרים אחד לשני שאנחנו חייבים להתאחד... אצתי רצתי לקנות אבל איך לא מפתיע – הוא עוד לא היה זמין לרכישה בארץ. כשהדם בוער לי וכבר תכננתי לרכוש אותו בחו"ל, קיבלתי הודעה שהיצור נחת בארצנו. באותו היום הוא כבר היה ברשותי, כולל העכבר התואם (שהשתמשתי בו פעמים ספורות, אבל למה להיות קטנוניים?...).

HP Vivienne Tam: אין דברים כאלה!
למעלה: מקש האנטר והמקלדת

כשחיפשתי בזמנו נטבוק רציתי שיהיה לי אחד כזה שייתן לי פתרון לעבודה בסיסית ביותר במחשב (גלישה, שיחה ומסמכים), ושיהיה נייד אמיתי: קטן וקל, שיכנס לתיק. חוץ מזה הוא חייב להיות מעוצב. אין ספק שהנטבוק הזה עונה על כל הדרישות שהצבתי, הוא לגמרי קומפקטי, פרקטי וסקסי. מדובר על נטבוק בגודל 10 אינטצ', דק ושוקל 1 ק"ג. צבוע כולו באדום קרמי בוהק כולל המקלדת והבטרייה. על המכסה יש איור של פרחי אדמונית, הפרח הסיני הלאומי, אפילו הרקע בשולחן העבודה הוא אדום עם האדמוניות עליו... אין ספק שזה עיצוב מתקתק בשביל אחת כמוני שמעדיפה עיצוב נקי וקלאסי, אבל אני מודה שנפלתי. זה פשוט נטבוק מקסים ומאוד נשי. מאוד! על מקש ה- Enter מוטבע סמל סיני שמשמעותו אושר כפול. הרעיון מאחורי העיצוב: כשהמזרח הרחוק פוגש את המערב. בהחלט יופי של מפגש! אני לא יכולה לומר שהוא היה הנטבוק הכי מתקדם אבל הוא בהחלט היה היקר ביותר בקטגוריה כשיצא. אין ספק, כמו בכל דבר - על עיצוב משלמים! לשמחתי רכשתי אותו בהנחה יפה כבר בהתחלה, לא הייתי צריכה לחכות לירידות מחיר ובכל מקרה לאחר קצת יותר מחצי שנה הוא כבר לא היה על המדפים. נכון להיום קיים בארץ כבר מספר חודשים דגם חדש (שגם הגיע באיחור לא אופנתי כמובן) בעיצוב אחר ומפרט מתקדם יותר. פחות אהבתי את העיצוב החדש (בהיר עם פרפרים) של הנטבוק שהוא גם כבד יותר ולכן לא החלפתי. מה שלא יכולתי לצפות כשרכשתי את הנטבוק הזה, הן התגובות של כל מי שרואה אותו. אז אם זה תגובות מחברים סבבה, אבל לא נחמדה לי תשומת הלב בקפה ובכלל במקומות ציבוריים. לכן השימוש שלו הוא בעיקר כשאני לא בבית אבל במקומות שיש לי פרטיות יחסית בהם. במקביל יש לי גם נייד מהעבודה, גם של HP מסדרת EliteBook, הוא סופר מתקדם, חזק, כבד ויקר, אבל בטח לא סקסי כמו הנטבוק שלי, נכון?...

ניידים HP: מי יותר סקסי?...

ואיך אפשר בלי הלק שמופיע בתמונה והוא Bungle Jungle של Essie. מדובר על לק בצבע אדום מטאלי חם. מבחינתי כל לק אדום שאינו נקי אינו בא בחשבון בכלל. הלק הזה כמו כל לק אדום שמשלב שימריות / נצנצים / גליטרים, מזכיר לי בורדל צרפתי מהזן הנחות ביותר. משהו זול. קיבלתי אותו פעם במתנה וניסיתי לתת לו הזדמנות לפחות פעמיים, אבל כשזה לא זה, זה לא וזהו. הסיבה שבחרתי בו להיות מצולם בתמונת הבלוג זה רק משום שהגוון שלו יצא יפה בצילום ולא חיוור. עם זאת, אני לא יכולה להתעלם מהעובדה שיש רבות שמחבבות לקים כאלה. אז למי שרוצה להתחדש באחד נוסף אני יכולה לומר שהפיגמנט מעולה, המריחה נוחה, הייבוש מהיר ללא סימנים והגימור אטום ומבריק יחסית (אבל לרוב אמליץ למרוח טופ מעל כל לק). בקיצור, איכותי, סקסי ובורדלי...

Essie Bungle Jungle: הישר מהבורדל הצרפתי....


ID
Bungle Jungle
גודל: 15 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 65 ש"ח



49 תגובות:

  1. נטבוק מקסים !!
    מקווה שיש לך ניסיון חיובי יותר משלי עם HP. היה לי אחד ותוך פחות משנה הוא קרס (כמובן שזה קרה באמצע תקופת מבחנים ושם היה כל החומר שלי)

    בכל אופן הוא ממש חתיך

    השבמחק
  2. תודה מיכל :-)
    איזה באסה כשקורים דברים כאלה!
    למזלי עוד לא קרה שום דבר איתו שמצריך תיקון, במיוחד כשידוע עד כמה השירות של HP בארץ הוא על הפנים!...

    השבמחק
  3. בהחלט חפיצים(!?) בסטייל.
    אני את שלי מעדיפה שקטים וגדולים - DELL שחור ו-NIKON D90.

    השבמחק
  4. חחח, לגמרי חפיצים בסטייל מרינה :-)
    אני חושבת שהכל שאלה של מה הצורך.
    מחשב ומצלמה גדולים הם לא ניידים עבורי מספיק.
    אני חיפשתי ג'אדג'טים מאוד ניידים וקלים שנכנסים לתיק.
    אם אני בבית או בעבודה אני בדרך כלל אשתמש ב- PC שאין לו תחליף עבורי.

    השבמחק
  5. פוסט משגע! המחשב שלך הורס ואימצתי לעצמי את הלק ;)

    השבמחק
  6. תודה מותק :-)
    ידעתי שיש מי ששווה לכתוב על הלק בשבילה!

    השבמחק
  7. יש לי מצלמה כזו בדיוק! וגם באדום.
    עיצוב הנטבוק הוא באמת יותר מדי בשבילי, והלק דוחה למדי, אבל בפוסט הזה הכל איכשהו התחבר יחד בחן. אהבתי!

    השבמחק
  8. וואלה? אותה מצלמה בדיוק? מגניב וניטי!
    כפי שכתבתי, העיצוב של הנטבוק מתקתק גם עבורי אבל נפלתי...
    ואני ממש לא מופתעת שלא התאהבת בלק ממבט ראשון...;-)

    השבמחק
  9. אנונימי25.9.2010, 18:54

    דנרה, איזה אקססוריז הורסיםםםםםםם.
    חוץ מזה
    ניסית את המתכון של הקפה קר?

    השבמחק
  10. תודה אורית :-))
    ברור שניסיתי! זה כל כך פשוט ויצא מעולה, אבל למרות שכתבת להשתמש בקוביות קרח קטנות השתמשתי בגדולות כי זה מה שיש לי... ועדיין יצא מעולה רק קצת יותר קשה לערבב. תודה!

    השבמחק
  11. וואו, הנטבוק הורס.
    בדיוק מחפשת לי עכשיו נטבוק מעוצב מגניב.
    ה DELL שלי לא נוח להתניידות.

    השבמחק
  12. תודה מותק :-)
    זה הקטע הכי בעייתי, שהנייד יהיה נייד...
    תבדקי אולי אם את אוהבת את העיצוב החדש של Vivienne Tam לנטבוק של HP, מפרט מעולה אבל הוא מעט כבד יותר.

    השבמחק
  13. העיצוב של טאם מהמם בזמנו גם אני נורא התלהבתי ממנו, כלומר גם עכשיו הוא עדיין יפה בעיניי :)

    השבמחק
  14. אני בדיוק כמוך בעניין.
    כשקניתי אותו ממש התלהבתי והייתי בטוחה שאשתעמם ממנו מהר.
    לשמחתי אני נהנית ממנו כל פעם מחדש. כשאפסיק להתלהב סביר להניח שאחפש חלופה חדשה ומרגשת...;-)

    השבמחק
  15. לאחרונה רכשתי מצלמה חדשה, ראיתי אחת סגולה ממש יפה ואני לא אשקר ואומר כי כמעט שקניתי אותה רק בגלל הצבע, אבל אז לאחר קריאות נוספות על איכות המצלמה החלטתי ללכת על דגם אחר, מצלמה שחורה ורגילה (רק איכותית יותר).

    נכון שלא קונים מוצרים לפי איך שהם ניראים אבל אני חייבת להודות שהרבה פעמים אני חושקת בקנייה של גאדג'ט כלשהו רק בגלל העיצוב שלו.

    השבמחק
  16. מבינה אותך לגמרי מורן, אני חושבת שזה אינסטינקט בלתי נשלט המשיכה הזו לעיצוב. כתבתי שבשביל להצדיק את הרכישה של המצלמה בדקתי אם יש ביקורות ולשמחתי הן היו חיוביות. אבל ברור שזה לא תמיד המצב...

    השבמחק
  17. אני גם מתה על גאדג'טים. אם הם גם מעוצבים יפה ובצבעים מגניבים - זה עוד יותר מושך אותי. אבל, כמו שאמרת, העיצוב זה לא הכל ולפעמים צריך לוותר עליו לטובת האיכות, וכיף אם יש שילוב בין השניים.

    הנטבוק שלך הורס, אין דברים כאלה! נשי עד הסוף ומאוד בסטייל.לא ראיתי כאלה.

    את הלפטופ שלי קניתי לפני חודשיים ובהתחלה רציתי נטבוק. בסוף הלכתי על הגודל הסטנדרטי כי עיצבן אותי גודל המסך של נטבוקים ואני גם ככה משתמשת בו רק בבית. שלי שחור מט מבחוץ עם מקלדת לבנה מבפנים.

    בעיין הלק - מסכימה עם "ההגדרה" :))) אבל הבקבוק עצמו יפה

    השבמחק
  18. תודה ואת צודקת לגמרי עדן, הכי כיף שיש שילוב מוצלח בין השניים.
    אם את משתמשת בנייד בעיקר בבית אז ברור שקשה רק עם נטבוק, צריך משהו הרבה יותר רציני. צורך אחר - מפרט אחר. ומקלדת לבנה זה מגניב!
    בגלל שהבקבוק יפה בחרתי בו לתמונה באמת :-))

    השבמחק
  19. ורדינה26.9.2010, 9:56

    בוקר טוב דנרה ומועדים לשמחה, הפוסט שלך היום מגניב. לפני כשנה עבדה איתי בחורה, שכמוך, לא ידעה לדחות סיפוקים וגם היא אצה רצה לקנות את הנטבוק ההורס הזה מייד כשקראה עליו. והאמת... הוא באמת הורס את הבריאות. שיהיה לך כיף איתו ושתקראי בו רק דברים שמחים ומגניבים!!!!

    השבמחק
  20. חג שמח ורדינה, טוב לדעת שיש עוד שרוטות כמוני...;-))

    השבמחק
  21. המחשב שלך הורס את הבריאות, גם המצלמה כל כך מתוקה. עשית לי חשק להחליף את כל השמרנות שלי בטיפות של צבעים מדליקים ומכשירים מגניבים.
    אני מאמינה שהגאדג'ט הקרוב שיהיה לי בקרוב יהיה אייפון (או בעצם בלאקברי, שאחי רוצה לתת לי במתנה) וכאן אין ממש מקום לגיוון.
    אבל מצלמה זה רעיון טוב :)

    שרונה

    השבמחק
  22. חחח, שרונה, זו הייתה בדיוק השורה התחתונה שכתבתי בהתחלה, לפנק את עצמנו במוצרים שכיף להשתמש בהם.
    אני מתה על האייפון שלי ויש לי גם בלקברי והם בשימוש בו זמנית... את תהני בכל מקרה ממה שתבחרי בסוף.
    מחכה לעדכון אם את מתחדשת במצלמה מגניבה כמובן :-)

    השבמחק
  23. חג שמח
    המחשב שלך פשוט מהמם והורס רק מלהסתכל עליו,בניגוד אלייך קבלתי מהעבודה מחשב מסורבל וענתיקה.כשתהיה לי אפשרות אקנה מחשב שאוכל להכניס אותו לתיק,כמוכן עשית לי חשק גדול לקנות מחשב מעוצב ומיוחד גם אם יעלה יותר.

    השבמחק
  24. תודה וחג שמח בק :-)
    מבינה אותך ומילא מחשב מסורבל מהעבודה אבל ענתיקה?... זה אמנם מבאס אבל לא תמיד יש שליטה על מה נקבל וזה מה יש. מניחה שאם הוא מסורבל את גם לא ממש מתניידת איתו יותר מדי...
    לשמחתנו אנחנו תמיד יכולים לקנות לעצמנו משהו כייפי להתפנק עליו ושיהיה נייד מאוד ופרקטי לצרכים שלנו :-)

    השבמחק
  25. אני מודה, גם אני אוהבת גאדג'טים אבל לרוב הם לא נמצאים אצלי אם אני לא חושבת שהם יהיו באמת שימושיים לי..

    אהבתי מאוד את המצלמה! יש לי פחד ישן ממצלמות. דוגרי, פשוט בגלל שאני מצלמת גרוע. עם הנוכחית שלי (קנון השד יודע איזה דגם) דווקא הולך לי נחמד מאוד! אני מאוד אוהבת אותה וכיף לי לעשות איתה סווצ'ים.
    במקור הדגם שאותו רציתי (ולא היה בחנות אז שודרגתי פעמיים, פעם אחת בתשלום לפני ההזמנה ופעם שניה לא בתשלום כשבמקום לא היה את הדגם הרצוי) היתה מצלמה כחולה ואני כמובן, חולת כחול.. בסוף יצא אדום. נו מילא :)
    ואגב, הנרתיק מדליק לגמרי!

    הנטבוק שלך מטריף לגמרי!!! גם ברשותי נטבוק (בצבע כחול כמובן) שאיתו אני מתקשרת לא יודעת אם ב 0101011110 אבל אני מאוהבת בו לגמרי.
    בתקופת הלימודים הוא היה השוס של המכללה. ואני לא יכולה לזכור לכמה אנשים גרמתי לקנות אותו / שכמותו.
    אני מצטערת שלא חשבתי לקנות אותו בשנה א' (נרכש בשנה ג' יום לפני תחילת הלימודים כשהג'אדג'ט המאוד נחוץ שהיה לי לשנתיים לפני קרס סופית...)
    בעצם זה המחשב היחיד שיש לי כרגע. 8.9"... ובכל זאת אני חולה עליו ואוהבת שאני יכולה לקחת אותו לכל מקום והוא לא כבד.
    כמובן שביחס למה שהיה לי קודם - מחשב כף יד + מקלדת מתקפלת (יחד קצת פחות מ 300 גר') כמובן שזאת עליה משמעותית במשקל (המחשב שלי שוקל 950 גר') אבל מילא..

    המחשב שלך מהעבודה לגמרי לא סקסי כמו המחשבון הקטנטן שלך :)

    לגבי התגובות מהסביבה, אוי אני מבינה אותך, תחשבי שאני יושבת לי בבית קפה עם הנטבוק הכחלחל והקטנטן שלי, עם הכלב הכחלחל והגדול שלי.
    במצב הזה כמובן שאריק גורף את כל התגובות..
    מעבר לזה, הוא יושב בבית קפה עם האפודה שלו מה שגורם לטריליון אנשים לשאול אותי למה הכלב שלי לבוש (-> כלב טיפולי בלה בלה בלה). אנשים באשכרה מתחקרים אותי עם אילו אוכלוסיות אני עובדת, מה אני עושה איתם, מה היעדים שלי וכו' וכו' שיחה שיכולה לקחת גם 4 שעות..

    דוגמאות נוספות זה הסתובבות איתו ברחוב. אנשים עוצרים רכבים בשביל לדבר איתי, לגעת בו וכו'. אנשים מבקשים להצטלם איתו, להתחבק איתו ומה לא. זה פשוט מטורף! אין דברים כאלה!

    בלימודים זה היה היסטרי סביב המחשב או הכף יד + המקלדת. אה, נכון, וסביב אמא שלו שגם הסתובבה איתי בשנה א' חחחח

    בקיצור, לא משנה כמה אני מנסה להיות בשוליים החברתיים, בפינה החשוכה שלי כפי שהייתי תמיד, איכשהו המפלצת שאני מגדלת מביאה אותי לשורה אחת עם כולם. אבל כיוון שזה עדיין לא שגרתי אני נשארת אאוטסיידרית - מה? את מגדלת אותו בבית?!?!? mmm yep!!

    דווקא אהבתי את הבנדל ג'נג'ל אבל זה אסי.. אז לא יודעת.. יש לי לק דומה יחסית של OPI ואני קצת מבואסת ממנו בגלל שהוא לא 3Free = מתקלף לי תוך יום עם כל הבסיסי 3Free שלי.. אז תחליף נאות יהיה נחמד..
    למרות שהזמנתי עוד לק שכנראה הוא גם לא 3Free אז נראה..
    גם קשה לי להפתר ממנו בגלל שאני אוהבת את השם.. Never Lon-done Shopping! שנכון לגמרי! הייתי בלונדון בדיוק פעם אחת. ולדעתי לא קניתי שם כלום חחח לא שאני זוכרת בכל אופן. כל הנסיעה היתה לרגל חתונה שאותה אני זוכרת יותר...(לא אמרתי שאני זוכרת המון, אלא יותר ;)) אני בעיקר זוכרת שבאותו זמן באשכרה ראיתי את עצמי מתחתנת. מה שהיום אין מצב!
    לא יכולה לסבול את הטקסים הפרימיטיביים והשוביניסטים האלה god! חחחח

    תודה על עוד פוסט מטריף!
    הפוסטים שלך מצריכים זמן קריאה (ואצלי זה זמן תגובה גם כן.. חחח) אבל תמיד תענוג!

    (אני מודה, אני חייבת להתארגן ולצאת ובכל זאת ישבתי כאן לקרוא ולהגיב.. יש לי כאב ראש וסחרחורת שלא מהעולם הזה. ניסיתי אפילו לשתות אספרסו מה שאני שונאת. היה מגעיל בטירוף, בטח עם התוסף סטיביה המגעיל שקניתי לאחרונה, יש אחד טעים יותר, אבל למה שהוא יהיה פה?!? היה לקפה טעם מקולקל בלי החלב אז הוספתי חלב והיה סביר. אני חושבת שעכשיו אם אני אקום אני לא אפול.. ננסה ונראה..)

    השבמחק
  26. למרות שלא היה הדגם של המצלמה שרצית, זה כיף שמשדרגים לך!
    לגולה יש המון נרתיקים מהממים, כדאי לך להסתכל, בטוח יהיה אחד כחול שתאהבי (כן, אני יודעת שהמצלמה אדומה...) :-)

    כיף שיש נייד מהמם, אבל איך את מסתדרת רק עם כזה פיצי, איך????? אני הייתי משתגעת אם בשוטף הייתי צריכה להיות עם הנטבוק. אני חייבת PC חזק תמיד!
    לא חשבתי להתאים את הנטבוק לעוד משהו יפה, ולך יש את אריק ההורס! הוא לגמרי גאדג'ט שווה בקונצנזוס!

    אף פעם לא ממש התייחסתי לעניין הרעלים בלקים לכן זה לא מנע ממני לקנות לק שבא לי עליו, אל האסי אני יכולה לומר לך שיש לו עמידות יפה, אבל האמת שלכמעט כל לק יש עמידות יפה עלי אז זו לא דוגמה..

    שמחה שראית עצמך מתחתנת, מזכירה לך שיש מגוון של טקסים לאו דווקא המקובלים שבהם. ובכל מקרה תעשי רק מה שטוב לך! ואיך לא קנית כלום בלונדון, איך???????

    בנוגע לפוסטים - תמיד מתחיל לי רעיון שאני בטוחה שיש לי בדיוק חמש שורות לכתוב עליו, הפוסט הזה אמרתי לעצמי, סוף סוף פוסט קצרצר ולכן אכניס גם פריטי מעצבים שווים שיש לי באדום כדי מעט להאריך אותו... כפי שאת רואה לא היה לאן להאריך יותר...

    מקווה שכבר התאפסת וקפה לא עוזר לסחרחורות, כדור כן...
    יום מקסים שיהיה לך מותק וחג שמח!

    השבמחק
  27. בהחלט פוסט מושקע וענייני.
    אהבתי את המצלמה ואת העיצוב שלה!
    הנטבוק קצת פחות, אבל יחד עם שאר הדברים יצא מגניב ביותר.
    אני מחפשת עכשיו את המצלמה הבאה שלי =] אולי תרמת לנושא

    השבמחק
  28. תודה פיצ'ה!
    בטוחה שתמצאי מצלמה חבל"ז!
    יש כל כך הרבה יפות ואיכותיות שיצאו.
    כמובן שאת כותבת פוסט על זה אח"כ, כן?... :-)

    השבמחק
  29. אין לי מושג איפה יש את הגולה האלה.
    יש לי נרתיק כחול-אפור כזה. הוא די נחמד האמת. אבל אני חושבת שהייתי מעדיפה משהו אפילו יותר קומפקטי ממנו שיכנס לי לתיק בכיף. משהו כמו כפפה כזה.

    איך אני מסתדרת עם הקטנצ'יק.. לא יודעת. רוב מה שאני עושה לא מצריך מסך גדול. ואם אני רוצה לראות משהו הוא לרוב על הברכיים שלי או על מגש כזה בכדי שלא יחמם אותי.
    זה לא שאני מתעסקת עם עיצובים גרפיים או משחקי מחשב שמצריכים מסך גדול או גרפיקה היסטרית.
    אז בסך הכל לשימוש שלי הוא נוח.
    בגדול יש לי את הבלוגים, הפורומים ואת הסדרות שלי. וכמובן שלפני זה היה את הלימודים שזה היה הכי נוח. אז המחשב הלך איתי לכל מקום (היום הוא בבית רוב הזמן) לימודים כמובן בשביל להקליד את ההרצאות ובכלל כשלומדים עם אנשים או כשבא כשבא ללמוד בבית קפה או משהו כזה.
    ובעבודה מן הסתם יש לי מחשב רגיל.
    יש דברים שפחות נוח לי לעשות על המחשב הקטן אבל זה לרוב דברים שאנשים מבקשים ממני לעשות בשבילם, לסדר דברים, לערוך, דברים מעט גרפיים וכאלה.

    אריק כג'אדג'ט זה עדיין לא אמרו לי.. חחחח

    העניין של ה 3Free מקבל משמעות מיוחדת כשמגלים שהחבר'ה האלה לא עובדים אחד עם השני.. כששמתי את הלק האדום עם בסיס שהוא לא 3Free הוא היה עמיד סבבה לגמרי (זה היה לפני שהייתי ממש מודעת), אבל עכשיו כשהבסיסים שנשארו לי הם 3Free הוא לא מחזיק יום! אז אני מעדיפה להחזיק רק לקים שהם 3Free יחד עם בסיס אחד שהוא מחזק (שאני עדיין מחפשת כזה מושלם שלא מצהיב) ומייבש אחד.. יום אחד נגיע לנחלה ומנוחה..

    לא זוכרת מה היה בלונדון. בטח קניתי *משהו* אבל אין לי מושג מה זה היה. זה היה לפני לפחות 6-7 שנים (לפי הבן זוג שהייתי איתו ששקלתי לשאת..)

    חחחחח גדול! אני חשבתי שאת נותנת לנו זמן "עיכול" כל פעם מרביצה בפוסט ונחה חחח
    גם לי עלה היום רעיון לפוסט ואמרתי זה יהיה קצר ואז חשבתי על זה עוד קצת בנסיעה והגעתי למסקנה שזה ארוך מידי! נראה מה יצא..

    הראש עוד איכשהו בסדר. סביר.
    שיהיה לנו המשך יום מקסים!

    השבמחק
  30. יש גולה בחנויות באג וכאלה אבל אפשר למצוא במחירים ידידותיים יותר באיביי ובארה"ב כמובן. מיליון דגמים גדלים וצבעים.
    מרוב הדיונים שלנו על הרעלים אין לי מושג אם אני משתמשת בערבוב אחד עם השני. בדרך כלל הבסיס והטופ הוא אסי כמו הלק ואם הלק אחר אני משתמשת בסשה. בינתיים הכל עובד חלק...
    בובה, את הכי צריכה להבין אותי, יש לך לפעמים פוסטים ארוכים כמו הגלות ועם החשיבה האסוסיאטיבית שלך הפואנטה מגיעה איפשהו באמצע. כבר כתבתי לך על איזה פוסט שקראתי שלוש פעמים כדי למצוא את השורה התחתונה... LOL

    השבמחק
  31. נכון, זה היה על הפיצ'י קין חחח
    כן, יש לי נטיה פלספנית חבל על הזמן!
    פלא שלמדתי פסיכולוגיה?
    רק תתני לי לחפור! ואם אפשר לחפור "אישיותית" / "פסיכולוגית" / "התנהגותית" ואי ואי ואי
    זאת בדיוק הבעיה עם הפוסט הבא, שיש לי מחשבה להעלות משהו שקשור לזה ואני מפחדת שכשאני יעשה שמור בסוף (לא שהוא לא עושה מליון פעם תוך כדי..) יופיע מסך לבן ויהיה כתוב עליו - הגעת לקצה האינטרנט חחחח

    השבמחק
  32. אחלה פוסט אחותי!
    והלק הזה נפלא לאצבעות הרגליים!

    השבמחק
  33. אוי דנרה מה יהיה איתך????
    את עושה לי חשק להרבה דברים..כמו המצלמה המהממת הזאת והנטבוק החמוד הזה..לבנתיים אסתפק בIBM LENOVO שלי למרות המסורבלות שלו,אני משתמשת בו רק בבית.
    שיהיה חג שמח :)

    השבמחק
  34. מיטלי - יכולת החפירה שלך מוכרת לכולנו, רק לפעמים צריך לפנות לזה זמן ולהתרכז בלמה התכוון המשורר :-) את כותבת את הפוסטים ישר לתוך הבלוגר? אני כותבת בוורד ומעתיקה, ממש לא מתאים שהכל ימחק, גם ככה אני משקיעה ים זמן בכתיבה ועריכה של כל פוסט שלא לדבר על הצילום...

    השבמחק
  35. יפותו - תודה בובה :-)
    זה בדיוק מה שחשבתי אחרי שהעליתי את הפוסט - למה לא לנסות אותו ברגליים... יש מצב שהקריז יבוא ואומר לפדיקוריסטית שלי שננסה אותו. מקווה שהקריז לא יגרום לי להוריד אותו יום אחרי...

    השבמחק
  36. לימור מותק, נייד מסורבל זה בדיוק לבית כי מי רוצה להסחב איתו, אז יצא לך טוב :-)
    תאמיני לי שכל יום אני רואה עוד ועוד גאדג'טים אין לזה סוף לחשקים האלה... מזל שאני עוד מציבה לעצמי גבולות (לפחות כמעט תמיד...).
    חג שמח גם לך ממי!

    השבמחק
  37. הבלוגר שומר את הטקסט כל פחות מדקה אני חושבת.
    עדיין לא קרה לי שמאיזושהי סיבה הוא השתבש לי / נמחק לי. להיפך, אני כותבת לפעמים כמה פוסטים במקביל.
    מכינה את השטח מה שנקרא.
    מצרפת תמונה שצילמתי בנתיים
    או כותבת התחלה בכדי שאני אזכור לא לפספס ביקורת..
    דווקא בקטע הזה אני סופר מרוצה מהבלוגר ולא מסוגלת לחזור לתפוזים ובטח שלא לישרא-בלוג.
    לא אכפת לי כמה חביבה הכותבת או כמה מוכשר הכותב, אני לא מצליחה להביא את עצמי לקרוא אפילו פוסטים שהם לא בלוגר.
    אבל אני מכורת גוגל.. זה ידוע..

    השבמחק
  38. וואלה? לי קרה כמה פעמים שבלי סיבה מוסברת העתקתי את הטקסט, הוספתי תמונות ושעה ערכתי ובסוף פתאום הוא מחק את הכל. זה כל כך מייאש! וגם הקטע הזה שכל דבר צריך לערוך ב- HTML מעצבן אותי.
    אבל מסכימה איתך שאחרי הכל הבלוגר עדיף על האופציות האחרות וגם בגלל שהוא גוגל הוא "מדבר" טוב עם התוכנות האחרות. תפוז מיושן ובישראבלוג כזה בלאגן שבכלל אני הולכת לאיבוד...

    השבמחק
  39. למה צריך לגעת ב html?
    הדבר היחידי שאני עושה עם ה html זה בסוף בסוף מוסיפה סרטון.. זהו.

    השבמחק
  40. כל העיצוב של הבלוג עצמו נעשה ב- HTML וכל תוסף שאני רוצה לשים בבלוג זה ב- HTML. שפה ב- HTML וכו'. בקיצור, בשביל שהבלוג שלי יראה אסתטי כמו שהוא נראה אין מניעה מלהשתמש בזה.
    הסרטון זה החלק הקל...;-)

    השבמחק
  41. מעולם לא הייתי צריכה להשתמש בזה.
    על איזה תוספים אנחנו מדברות?

    השבמחק
  42. פלטפורמת הבלוג שלך שבחרת שונה משלי. שימי לב שהכל מובנה ויש שינויים שאם רצה לעשות פשוט לא נוכל, כל אחת ומגבלות הפלטפורמה שבחרה. אני שיניתי למשל את גודל העמודה הראשית והצדדית בהתאם לרוחב שרציתי ולא היה. שינוי קטן כזה נעשה רק באמצעות HTML למשל. מתיש.
    לכן, ברוב המקרים פשוט ויתרתי, יותר מדי התעסקות עם זה...

    השבמחק
  43. ואו לא ידעתי את זה..
    טוב אני לא יודעת כלום ב html אז גם לא הולכת לנסות..

    השבמחק
  44. וואו, את מזכירה לי את עצמי בקטעים האלה :-)
    בדיוק קניתי החודש חתיכת גאדג'ט - גם הוא אדום, חמוד וקטן - בשם פיאט 500. כן, באדום ;-) יש מכוניות טובות יותר, והו-הו זולות יותר - אך אין כמו היפייפיה האדומה (ומושכת תשומת הלב, ללא ספק!) שלי :-)

    נ.ב. גם אני מאוהבת בבושם של Chloe!

    השבמחק
  45. איזה גאדג'ט הורס סידרת לעצמך, תתחדשי!!!
    הפיאט 500 ממש חמודה ועוד באדום! גם מעולה לחניות בת"א :-)
    שלי גדולה, כבדה ושחורה, אמרו לי בעבודה שבחרתי מכונית של אוליגרכים, אז לא מתאימה לפוסט הזה...

    ואין על Chloe, אין!!!

    השבמחק
  46. אנונימי29.9.2010, 15:15

    שולחת לך מייל

    השבמחק
  47. יללה תשלחי, אני במתח....

    השבמחק
  48. מ ד ה י ם ,
    מאיפה רכשת את המצלמה וכמה עלתה לך ? :)

    השבמחק
  49. תודה מזי:-)
    קניתי אותה לפני כשנה והיא עלתה 1600 ש"ח בערך. את יכולה למצוא אותה או את הגרסה החדשה שלה בכל חנות/רשת למחשבים/גאדג'טים.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails