25 במרץ 2015

לשרוד את עונת המעבר




תחושת התחדשות באוויר, החורף הסתיים לו והאביב כולו לפנינו. זו העת לדאוג להיערכות קלה לעונת המעבר על מנת שהסקין שלנו ירגיש כמה שפחות את השינויים, במיוחד בקרב מי שיש להן נטייה לאלרגיות כאלו ואחרות. לאחרונה חווינו ימי שרב מתישים וגם ימים קרים וגשומים שעדיין לא ממש מאחורינו. לכן אני למעשה ממשיכה את שגרת הטיפוח החורפית שלי ישירות לאביב תוך איזונים מתבקשים. האמת שזו שגרת טיפוח די בסיסית שלצדה אני משלבת גם תכשירים שונים לטיפול בגוון העור, איתם התחלתי בחורף, ומדי פעם גם בוסט של לחות עשירה על מנת לשמור על עור חיוני וקורן במיוחד. בסופו של יום זה טקס שכל אחת מרכיבה לעצמה, לפני הצורך, החשק והפינוק. הכי חשוב למצוא את שגרת הטיפוח שהכי נכונה לנו ולעמוד בה לאורך זמן אחרת היא לא תהיה אפקטיבית מספיק. התוצאות לא מאחרות לבוא.

השלב הבסיסי - לחות מאוזנת

הכי בסיסי זה לשמור על סקין לחותי בצורה מאוזנת, במיוחד עם תנודתיות גבוהה במזג האוויר. אז לאחר שימוש בסרום איכותי אני משתמשת בקרם לחות, כרגע בקרם לחות של לנקום מסדרת Visionnaire הכוללת את הסרום המדובר של המותג שכבר זכה לגרסה מעודכנת לאחרונה. זהו קרם שפועל לחידוש העור עם שלל הבטחות אבל אם נתמצת את המציאות, הוא אכן בעל מרקם עשיר אך אוורירי יחסית שאינו מכביד, יש לו ניחוח נעים, והוא נספג יחסית מהר כמו שמבטיח ובכך מאפשר להתאפר מעליו בנוחות. העיצוב היפה שלו בהחלט מוסיף לחווית השימוש. זהו קרם שיכול להתאים לכל אחת, מהסוג הבסיסי-מתקדם המוצלח, וללא ספק המוצר המוצלח בסדרת ויזיונר. באופן כללי לא מפתיע אותי בכלל שהקרמים של המותג מאוד פופולריים ומהנמכרים ביותר בארץ. אני אישית מאוד אוהבת את ה- Hydra Zen הבסיסי, נטול היומרות והבטחות שווא. פעם כתבתי את זה, אבל אכתוב שוב - מרגישים שמשתמשים במוצר יוקרתי עוד יותר ממה שמצפים. לזה קוראים תמורה למחיר.

בערב אני משתמשת ב- Nighttime Miracle Moisturizer של אליזבת ארדן מסדרת ה- Eight Hour Cream המפורסמת, בה אפשר למצוא גם באלם שפתיים נהדר. זהו קרם באלמי רך ועשיר שממש נימוח לתוך הסקין וכצפוי בסדרה גם מעניק לחות וגם מרגיע בזכות הלבנדר שמכיל. בהחלט עושה לנו לילה טוב ושינה נעימה. בבוקר הסקין גמיש ורך, לא צמא וזועק ללחות. סביר שיתאים לכל סוגי העור, במיוחד יבש ורגיש, לא לשמן. בקרם הלילה הזה אני אמשיך להשתמש עד שיגיעו ימי הקיץ החמים אז אפשר יהיה להרגיע את כל הלחות העשירה הזו.

קרם העיניים Advanced Génifique Yeux של לנקום משמש אותי מדי בוקר (בערב אני כרגע עם קרם העיניים Or Rouge של YSL). הוא בעל מרקם קרם-ג'ל מה שגרם לי לחשוב שהוא יהיה מאוד עדין ולא מתוחכם. אבל מדובר על מרקם עשיר עם מרכיבים פעילים שנספג במהירות ושומר על העור הדקיק רווי לחות לאורך זמן. זה ללא ספק מקרמי העיניים המוצלחים ביותר שניסיתי עד היום. לא יודעת למה כל כך הופתעתי ממנו שהרי סדרת ג'ניפיק אהובה עלי לרבות הסרום. הקרם הזה בתהליכי גסיסה מתקדמים ומחכים לי בצד מספר קרמי עיניים אחרים שממתינים לבדיקה. בשוטף אני תמיד שמחה להתנסות במוצרים חדשים אבל אני לא זוכרת מתי הייתי מבואסת כל כך שנגמר לי מוצר. הולכת לבכות לבד. בחושך. בפינה. (מקווה שזה לא יעשה לי קמטים בעיניים...).

השלב השבועי - צומי אנרגטי 

בשגרת הטיפוח מלוות אותי בתקופה האחרונה שתי מסכות פנים שתורמות לריענון הסקין ובמיוחד "לאנרגטיות" שלו.

ה- Le Grand Masque מסדרת Dior Prestige היא מסכת חמצן ללילה. למעשה היא מחליפה את קרם הלילה שלי פעם-פעמיים בשבוע. זוהי פורמולת קרם חלבית נעימה שלדברי המותג מאיצה את פעילות "הנשימה" של העור בלילה בעזרת החמצן שחודר לתוכו. אני לא יודעת אם זה באמת מה שהיא עושה, אבל ללא ספק היא מרווה את הסקין שבבוקר הוא צח, רענן וקורן מתמיד. היא תתאים לכל סוגי העור, אך ככל שהסקין יבש יותר כך הפעולה של המסיכה תהיה מובחנת יותר. המסיכה הזו מזכירה לי קצת את מסכת ה- Black Rose של סיסלי, רק שאופן השימוש בה שונה. על העיצוב אין בכלל מה לדבר, כיאה לסדרת המגה יוקרה, דיור פרסטיג', מדובר על צנצנת כבדה מאוד (לא ברור איך היא עוד לא התרסקה לי מהמשקל...) עם מכסה מוזהב יוקרתי, כאילו יצאה מבית האפיפיור או משהו, המראה מאוד מרשים ואצילי. אגב, המסכה הזו נגישה יחסית למוצר בסדרה הפלצנית ולכן נחשבת למוצר כניסה למי שמרגישה שהיא רוצה פינוק מגה-יוקרתי.

ה- Multivitamin Power recovery Masque של דרמלוג'יקה היא מסכה מרגיעה שנועדה להעניק לסקין את החיוניות שהוא זקוק לה. לדברי המותג היא עושה את זה בעזרת קוקטייל ויטמינים כמו A, C, E, F, שעוזרים לטפל במאפיינים של העור, שאם נודה על האמת - לא נהיה צעיר יותר עם הזמן. אני משתמשת בה פעם בשבוע (בטקס של שבת בבוקר כמובן...), צריך למרוח לכרבע שעה, אבל אני כמובן שמה ושוכחת מזה לחצי שעה לפחות... מה שאני בעיקר מרגישה זה שהיא מטפלת באלסטיות של הסקין ובעמימות שלו. אני מניחה שכל אחת תתרשם מביצועים שונים של המסכה בהתאם למה שהסקין שלה זקוק במיוחד. מסיכה נהדרת שתמיד טוב שיש בבית, גם לשימוש שוטף וגם בכל פעם שמרגישים שהסקין זקוק לתשומת לב מיוחדת. אגב, במסיכה הזו מומלץ להשתמש במקביל במקדם הגנה בגלל שמכילה רטינול - ויטמין A (נוגד חמצון החיוני להתחדשות תאי העור). אני בכל מקרה משתמשת במקדם הגנה גבוה כל השנה ושוב ממליצה לכולן להשתמש גם כן.

השלב המתקדם - איחוד גוון

ענייני גוון העור, פיגמנטציה, ושאר רעות חולות זה משהו שאנחנו מתעסקות בו לא מעט. אני מנסה לתת לעור את הצומי שהוא זקוק לו בעניין אם כי אני שוב מדגישה שמי שמצפה לגדולות ונצורות ממוצרי הבהרה קוסמטיים כדאי לה שתאים את הציפיות ומהר. שום תכשיר קוסמטי לא יעלים את הכתמים בצורה מהותית ואפקטיבית, מי שרוצה טיפול רציני שתלך קודם כל לרופא עור. אז החלטתי לנסות (שוב...) תכשירי הבהרה מסוגים שונים, הרי הם אלו שאמורים לאזן באמת את גוון העור, ולא קרמי ה- CC למיניהם שעושים את זה בצורה מלאכותית. חשוב לזכור כי שימוש בתכשירים מהסוג הזה מומלץ בעיקר בחורף כשהקרינה לא חזקה, וכמובן שחשוב במקביל להשתמש במקדם הגנה גבוה כדי לא לגרום לפעולה הפוכה. אני אתחיל מהסוף, מהמסקנה האישית שלי - אפשר להגיע לפחות לאיזון גוון כלשהו ע"י שימוש במספר מוצרי הבהרה במקביל כשעדיף שהם לא יהיו מאותה הסדרה/מותג על מנת ליהנות מהבנפיט שמציע כל אחד מהם. זה מה שעשיתי ובפעם הראשונה ראיתי קצת שינוי.

ה- Gentle Exfoliant של קלרינס הינם מי פנים עם מרכיבי הבהרה שמכילים סרפד ותמר הודי. במותג קוראים לו תחליב פילינג, שמטרתו לנקות ולהסיר תאי עור מתים, להאיץ את תהליך ההסרה הטבעי של העור. מומלץ לשימוש בערב פעם-פעמיים בשבוע, בעזרת צמר גפן מורחים על עור פנים נקי, ומיד מרגישים שנספג ואת תחושת הייבוש של העור. בעיקרון לאחר דקה אפשר להמשיך את שגרת הטיפוח הרגילה מעליו. אני לפעמים מרגישה שהיובש שהוא גורם זה טו-מאץ' בשבילי ולכן קורה שאני ממתינה איתו כעשרים דקות, שוטפת את הפנים במים וממשיכה בשגרת הטיפוח. אולי זו אשליה אבל אני חושבת שזה המוצר שגרם לכתמים לדהות מעט, אפקט בליצ' (Bleach) קל. האמת שהגיוני שכשדואגים לניקוי קצת יותר מאסיבי של הסקין זה יגרום להתחדשות העור, מוצר ככה פשוט ככה מוצלח. מי שתתמיד גם תרגיש שהסקין קצת יותר חלק. בהחלט אמשיך להשתמש בו באביב וגם אחזור אליו בחורף הבא.

ה- D-Pigment של אוון הוא מוצר חדש ומסקרן שמוגדר כקרם לילה להבהרת כתמים שמטפל גם במניעה ובהתחדשות הסקין. לא ברור מהוראות השימוש אם למרוח אותו נקודתית על הכתמים או על כל הפנים, אני בכל מקרה השתמשתי על כל הפנים, שיהיה מן אפקט אחיד בטיפול. בנוסף, הוא לא החליף את קרם הלילה שלי אלא נמרח לפני השינה מעליו. זה אולי קצת מוריד מהאפקטיביות שלו אבל עדיין הרגשתי שהוא עושה את העבודה, לא מבחינת הבהרת הכתמים אלא יותר כמאזן/מאחד גוון. הוא נטול פראבן ובישום ועם זאת נעים ונוח לשימוש, לא מעיק ומייבש מאוד את העור כמו מוצרי הבהרה קלאסיים, לכן היה לי קל מאוד להתמיד בשימוש היומיומי בו. אגב, הוא מגיע בשתי גרסאות: לעור יבש ולעור רגיל ומעורב שזו הגרסה שלי. כך שמי שרוצה להתנסות שתשים לב לבחור את הגרסה שלה.

ה- Forever light creator של איב סן לורן הוא קרם-ג'ל שמוגדר כמסייע בתיקון גוון העור, בכתמים כהים ובלחות לזוהר. אחרי שהשתמשתי בסרום מהסדרה שהיה לא פחות מתענוג צרוף, כתבתי שאתנסה במוצרים נוספים בסדרה וכך עשיתי. הקרם הזה נעים מאוד לשימוש, המרקם שלו יחסית קל ומאוד נוח לשימוש לפני האיפור. מתאים לכל סוגי העור לשימוש בבוקר ובערב. אני השתמשתי בו מדי בוקר כמוצר משלים לשני המוצרים הקודמים בהם השתמשתי בלילה. לא ממש הרגשתי את האפקטיביות שלו בענייני כתמים אבל הוא בהחלט עזר לעור להיראות רענן וקורן אחרי שלל הטיפולים שהעברתי אותו, השתלב טוב ברוטינה. אני שוב אדגיש ששילוב של מספר מוצרים להבהרה עושים יחד איזשהו הבדל.

שלב הניקוי - קריטי

כידוע, מוצרי הניקוי הם סוג של התמכרות אצלי ואני מחסלת אותם במהירות וללא רחמים...

ה- Balm Rinse של בובי בראון נכנס להיכל התהילה של מוצרי הניקוי שלי בלי מאמץ. יש לו מרקם באלמי סמיך ועשיר עם ניחוח הדרים אלוהי. זו לא הפעם הראשונה שאני כותבת על מוצרים ממכרים של המותג, היו כבר למשל גם מי הפנים Extra Bright שגורמים לי להרגיש בגן עדן. אבל נתקדם... את הבאלם הזה מורחים על הפנים כשהן יבשות (מספיק מעט ממנו), מעסים היטב וממש רואים את כל האיפור נמס לתוכו. לסיום שוטפים במים והעור נותר צח, נקי ורענן, לא מיובש בכלל. כל זה בלי צמר גפן, מגבונים ושאר עניינים, הכי מהיר וללא גירוי של העור. בעיקרון יתאים לכל סוגי העור אבל לבעלות יובש מובחן או אקנה לא הייתי ממליצה עליו. אגב, בעיקרון כתוב שצריך להימנע ממגע באזור העיניים אבל ברור שאני משתמשת בו גם שם (אל תיקחו ממני דוגמה) והוא עושה את העבודה נפלא, כי מבחינתי מוצר ניקוי מוצלח ומהיר הוא לכל הפנים אחרת אני מוותרת עליו. במידה ויש שאריות של איפור עמיד אני נעזרת במסיר איפור דו-פאזי. הוא מגיע בצנצנת זכוכית גדולה וכבדה שמאיימת לצנוח ולהישבר בכל פעם כשאני מרימה אותה. עם זאת, העיצוב המושלם ועוד בצבע הצהוב שלי (!) בשילוב הפורמולה המשובחת, הופכים אותו למוצר סופני אך יקר שמומלץ להתנסות בו, ויפה שעה אחת קודם.
נקודה למחשבה - באלמים לניקוי כמעט שאינם קיימים בארץ, בעבר היה פה למשל ה- Take the day off cleansing balm של קליניק המוצלח אבל הוא יצא מהארץ בגלל חוסר פופולריות מובהק. לאור המגמה הבינלאומית (בעידוד המותגים האסיתיים) של מיצוב הבאלמים לניקוי במרכז הבמה, ראוי שקליניק יבחנו את כדאיות החזרתו של המוצר למגוון המקומי ושמותגים אחרים ישקלו לעשות עלייה לבאלמים שלהם.

ה- Precious Pure של לנקום מסדרת ה- Absolue (לאחרונה כתבתי על הסרום המפונפן שבה) הוא מוצר ניקוי שונה מהרגיל. הוא כמו באלם ניקוי רק במרקם קרם. הוא הכי מזכיר לי חלב פנים רק שהוא יותר קרמי ומגיע בצנצנת. בעיקרון השימוש בו ממש כמו בבאלם, מניחים על פנים יבשות, מעסים טוב לתוך הסקין ושוטפים במים הכל. יש גם כפפה מצורפת אבל התעלמתי ממנה, אפליקטורים ואני לא ממש הולכים יחד. אז עם האצבעות זה עשה טוב מאוד את העבודה והאיפור כולו ירד. אינו מגרה את העור כלל, מותיר אותו נעים במיוחד וללא ספק יתאים לכל סוגי העור, במיוחד יבש. גם פה כתוב להימנע ממגע בעיניים אבל הוא היה אפקטיבי גם שם בלי שום תופעת לוואי (שוב אציין שלא לקחת ממני דוגמה...). צנצנת הפלסטיק המוזהבת נוחה לשימוש ואינה כבדה ובעייתית כמו צנצנות הזכוכית. אין ספק שזה מוצר שנראה של הביוקר, מרגיש של הביוקר ומריח של הביוקר. אבל בסופו של דבר אני לא מתחברת לתחושה הזו שמזכירה לי חלב פנים. לכן, נראה שזה יתאים מאוד למי שכן משתמשות בחלב פנים ורוצות מוצר פנסי במיוחד שיעבוד בשבילן. אגב, יצא במקביל גם מוס ניקוי בסדרה וסביר מאוד שאליו הייתי מתחברת יותר, שהרי מוצר הניקוי האהוב עלי ביותר הוא המוס Cleansing Foaming Cream של גרלן.

ואם כבר הזכרנו מוס ניקוי אז אוון השיקו את ה- Cleansing foam והעובדה שהוא מוגדר לשימוש בפנים כולל העיניים שימחה אותי במיוחד. הקצף שלו רך מאוד, קצת שונה מהרגיל, פחות יציב. הוא נמס לתוך העור הרטוב ומנקה אותו בצורה מוצלחת. הוא פחות מתאים לניקוי כללי של כל האיפור כי ישאיר שרידים אחרי, בכל זאת הוא Soap-free. אני משתמשת בו כשלב לניקוי סופי אחרי הסרת האיפור עם שמן הידרופילי או באלם כמו פה בפוסט. הוא נעים, לא מגרה את הסקין ואכן משאיר את העור יחסית מאט כמו שמבטיח. זה לא מפתיע בגלל שהוא נוטה מעט לייבש אותו בגלל שמסיר על הדרך גם את כל עודפי השומן, הרי הוא בכל זאת מיועד לעור רגיל ומעורב. כלומר, חשוב מיד אחרי השימוש בו למרוח קרם לחות. לטעמי היתרון הגדול של המוצר הזה הוא למי שהעור שלהן נוטה לרגישויות שונות כולל נקבוביות מורחבות והפרשות שומניות שכן הוא מוס מאוד עדין במרקם ולכן הרמוני לסקין.

שלב התוספות - פינוק הכרחי

וכמה תזכורות ככה בקטנה:

קרם גוף - כי העור שלנו זקוק לצומי ולא רק בפנים. מי שלא אוהבת מרקמים כבדים אבל חובבת ניחוחות מפנקים, בטוח תהנה מקרם הגוף שקד Amande של ל'אוקסיטן (כן, הסדרה עם שמן הגוף המושלם) בעל מרקם קרמי אוורירי שנמרח בקלות ובאחידות ונספג במהירות. אמנם יקר אך מפנק. כמובן שאסור לשכוח גם קרם ידיים באופן שוטף, יש גם קטנטנים מקסימים שהכי נוחים לתיק.

דאודורנט - מאסט כל השנה! גם למי שחושבת שיש לה "ריח גוף טבעי נפלא". דאודורנט הוורבנה של ל'אוקסיטן אוחז בניחוח לימוני פרשי מושלם (טוב, אני מתה על סדרת הוורבנה הזו...). הוא מהסוג הבריא יותר: ללא אלומיניום, אלכוהול או פראבנים, מה שאומר שהוא יחסית יעיל במניעת ניחוחות לא נעימים אבל פחות יעיל נגד תחושת הזיעה הרטובה. לכן לקיץ פחות מומלץ, לשאר השנה נפלא.

באלם לשפתיים - העור הדקיק הוא זה שיהיה הכי פגיע בשינויי מזג אוויר וחשוב לשמור אותו לחותי ופרשי. הבאלם של נוקס כבר מוכר לכל חובבות הביוטי, מרקם משחתי מוצלח ולא דביק וגם בעל ניחוח חמוץ-מתוק נפלא בזכות האשכולית ודבש שבו. אני מורחת אותו מדי ערב לפני השינה. אבל לטעמי מה שמיוחד בו זה גימור המאט שלו בשילוב המרקם הדקיק שהופך אותו לאופציה מוצלחת לשימוש לפני מריחת שפתונים יבשים. או אם תרצו - פריימר לנשיקות.


ID

Visionnaire
Advanced Multi-Correcting Cream
גודל: 50 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 480 ש"ח
Advanced Génifique Yeux
Youth Activating Eye Cream
גודל: 15 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 355 ש"ח
Absolue Precious Pure
Advanced Replenishing Cream Cleanser
גודל: 200 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 400 ש"ח

Eight Hour Cream - Skin Protectant
Nighttime Miracle Moisturizer
גודל: 50 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 470 ש"ח

Dior Prestige
Le Grand Masque
גודל: 50 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 1,015 ש"ח

Multivitamin Power recovery Masque
Age Smart
גודל: 75 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 292 ש"ח

Gentle Exfoliant
Brightening Toner
Tamarind and white nettle
גודל: 125 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 232 ש"ח

D-Pigment
Light dark spot lightener
גודל: 30 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 300 ש"ח
Cleansing Foam
Mattifying, For face and eyes, Soap-free
גודל: 150 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 130 ש"ח

Forever Light creator
Creme Gel
Dark Spots. Uniformity. Hydration. Radiance
גודל: 50 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 500 ש"ח

Extra - Balm Rinse
גודל: 200 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 330 ש"ח

Cooling Deodorant
Verveine Agrumes
גודל: 50 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 102 ש"ח
Amande Milk Concentrate
Firming and Smoothing
גודל: 200 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 263 ש"ח

Ultra-Nourishing Lip Balm
Réve de Miel
With honey and precious oils
גודל: 15 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 90 ש"ח



Print Page

14 תגובות:

  1. סיקרת עם הבאלם ניקוי של בובי בראון והפילינג של קלרינז מעולה ואפקטיבי לאחר שימוש ממושך!

    השבמחק
    תשובות
    1. הבאלם הזה ממכר, תזהרי! :)
      הפילינג מים בהחלט משו-משו, שמחה שהבאת עוד חוו"ד עליו. חשוב.

      מחק
  2. אנונימי26.3.2015, 16:57

    תיקון קל- אחרי הטונר (gentle exfoliator) של קלרינס צריך לחכות דקה אחת בלבד לפני שממשיכים בשגרת הטיפוח ולא 20 דקות :) (זה מה שכתוב על הבקבוק שלי)

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון מאוד, הכוונה היא שאני מחכה עשרים דקות איתו כי אני לרוב שוטפת את הפנים לפני שאני ממשיכה בשגרת הטיפוח. אסדר את הניסוח שיהיה ברור יותר, תודה :)

      מחק
  3. אהבתי את המוצרים שבחרת הפעם!
    אני משתמשת במסיכה של דרמלוגיקה כבר שנים להרגעה, מוצר מעולה.
    מי הפילינג של קלרינס גם ממש טובים, אני כבר עברתי ל-p50 שהוא הרבה יותר חזק. אגב, אפשר פשוט להשפריץ קצת מיסט מרענן במקום לשטוף את הפנים עם מים אחרי מי הפילינג, סה״כ המים בארץ לא בדיוק מוסיפים יותר מדי...
    גם בבלאמים אני מאוהבת כבר מזמן, אמנם לא בבובי אבל בהחלט באמה הארדי. רמה אחרת לגמרי של ניקוי הפנים.

    השבמחק
    תשובות
    1. חן חן רשף, אם את מרוצה אז עשיתי את שלי ;)
      את מתכוונת ל- Biologique Recherche P50?? כמו שאת מבינה ממה שכתבתי, הקלרינס מספיק חזקים לי ולכן אני שוטפת אותם לפעמים, אני לא רואה את עצמי עוברת למשהו יותר מזה, לא ישאר לי סקין...LOL
      בעיקרון אני באמת משתמשת ב- Fresh Face Water של ל'אוקסיטן, כתבתי עליהם פה:
      http://danrasvault.blogspot.co.il/2013/03/blog-post_23.html
      ניסית את הבאלם של בובי? רשמתי לפני את ה- Emma Hardie - Moringa Cleansing Balm.
      ותסבירי לי למה אין בארץ כמעט באלמים, אני פשוט לא מבינה למה מגמות חמות בעולם מגיעות אלינו באיחורים לא רלוונטיים אם בכלל.

      מחק
    2. P50 זה באמת מוצר חזק, מגיעים אליו בהדרגה לאט לאט :) .
      לא ניסיתי את בובי, אני מעדיפה באלמים שאפשר להסיר איתם גם איפור עיניים ולא נראה לי שבובי יצליח לעמוד בקריטריון הזה במקרה שלי.
      בגדול, נראה לי שבארץ פשוט מחבבים את התחושה של עור מתוח ומיובש מסבון.

      מחק
    3. אז תתחילי מלקחת דוגמית של בובי ותיזהרי לא להתמכר... ;)
      אגב, הבאלם של אמה הארדי הוא חצי מהגודל של בובי מה שהופך אותו למאוד יקר יחסית.
      נשמע הגיוני, עם הלחות המטורפת בארץ כשכולן מבריקות תמידית, סביר שרק תוצאה של עור מיובש מהניקוי תיצור הרגשה של מוצר אפקטיבי.

      מחק
    4. התבלבלת... אמה הארדי עולה 49 פאונד ל-200 מ״ל שזה 294 ש״ח מול 330 של בובי, וזה לפני הנחות שיש בפיל יוניק ואין בבובי.
      מאז מאני משתמשת בבאלם ובחומצות, העור שלי הפך להרבה פחות מבריק. כנראה שיש לנו מה ללמוד מהבריטים.

      מחק
    5. מותק, גם באתר של הארדי וגם בפיל יוניק זה מופע 100 מ"ל, אולי יש בכמה גדלים.
      נראה לי שפה חוששים ממרקמים חדשים, מאוד קל להיתפס להרגלים שלנו.

      מחק
    6. שלחתי לך צילום מסך לפייס, שלא תאשימי אותי בהטעיית הציבור :)

      מחק
    7. חחח, חלילה!
      זה כמו שכתבתי, שכנראה יש בכמה גדלים :)

      מחק
  4. יש לי מילה אחת בשבילך - משוגעת!!! איך העזת לקרב את הבאלם של בובי לאיזור עיניים??
    התחדשתי בו ממש לא מזמן, ובניגוד אלייך הריח ממש לא עשה לי את זה, פחות אוהבת ריחות הדריים. שלא נדבר על זה שהוא נראה כמו דונג דבורים מזוקק :)
    איך את מניחה אותו? עם האצבעות? אני לוקחת כמות נכבדה של חומר ומפזרת על הפנים עם ספטולה, מחכה כמה דק' ושוטפת עם מים פושרים, זה ממש פינוק! בניגוד לבאלמים אחרים העור לא מרגיש יבש וצמא ללחות אחריו. הוא אהוב עליי ביותר.
    ונחזור לעיניים... בטעות נגע לי חלקיק חומר באזור וחשבתי שאני עומדת לנפוח את נשמתי, שרף לי בצורה שאי אפשר לתאר. לא ממליצה בכלל לעבור את זה!!!
    הקרם גוף שקדים של לאוקסיטן ממש מפנק אבל המחיר קצת מוגזם, זו הסיבה היחידה שלא אתחדש בו שוב ברגע שיגמר לי.
    ומה הקטע של האריזה הכל כך לא אטרקטיבית של הדאודורנט??

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, כתבתי לא לקחת ממני דוגמה עם השימוש בעיניים!!! וגם כתבתי שמוצר ניקוי שלא מתאים לעיניים הוא בעייתי מבחינתי, אז אני עושה בדיקה ואם זה עובר אז פצצה! :)
      חוץ מזה שממש לא שורף לי: הבאלם, אני והעדשות מגע שלי בהרמוניה.
      דונג דבורים מזוקק...... LMFAO!!! הרגת אותי! אני נקעת פה מצחוק..........!
      אני לוקחת ממש קצת מהבאלם עם האצבעות (למי יש עצבים לספטולה?), מורחת על הפנים והעיניים בתנועות עיסוי עדינות והכל נמס פנימה ואז שוטפת.
      ואחרי כל הטענות שלך את כותבת שהבאלם הזה אהוב עליך ביותר? חוצפנית!! :P
      נכון, הקרם גוף שקד כמו שכתבתי - יקר אך מפנק, אין חכמות.
      זה דאודורנט סטיק, אפשר להיות כנראה יותר יצירתיים, אבל אני חיה עם העיצוב בשלום, אולי בגלל שהוא צהוב ;)

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails