3 בפברואר 2015

מוכרי החלומות




מוצרי טיפוח רבים מתהדרים בשלל הבטחות לשיפור הסקין שלנו, חלקן סבירות וישימות וחלקן מוגזמות ומופרכות, אולי כי בסופו של דבר זה מוכר. כלומר, המותגים מציעים לנו חלומות כמו החלקת קמטים והעלמת כתמים, ובשביל הסיכוי הקטנטן שהם אכן יגשימו אותם יש לא מעט שמוכנות להשקיע מה שצריך, כתבתי על זה בפוסט קסמים ואשליות. ללא ספק הקטגוריה בה נפגוש הבטחות גדולות ונצורות היא זו של הסרומים, הם מוכרי החלומות הגדולים. אם פעם היינו מסתפקות בקרם לחות איכותי, הרי שהיום לא להשתמש לפניו גם בסרום זה משהו כמעט בלתי נתפס. אז רק כדי ליישר קו - אני לא חושבת שזה שלב חובה בטיפוח אם כי שלב מעניין ששווה לבחון אותו, כי ישנם סרומים שניתן בבירור להרגיש/לראות את התמורה שלהם. לפעמים זה יהיה בביצוע ולפעמים למטרת פינוק בלבד, לגיטימי לגמרי. ובסופו של דבר, כשכל אחת בוחנת בינה לבין עצמה אם היא זקוקה לסרום ואיזה הכי נכון לה, חשוב שבין השורות היא תשכיל לנטרל את שלל ההבטחות שמראש ברור שאין להן אחיזה במציאות ואז באמת לבחון את התמורה למחיר. כך היא תישאר עם ציפיות ריאליות או פשוט עם קרם לחות איכותי במיוחד.

אז מה זה בכלל הסרומים האלו? אני מרשה לעצמי לצטט מתוך פוסט ותיק בבלוג: הסרומים/התמציות/השמנים תפקידם בהכללה להשפיע על מראה העור בצורה אקטיבית יותר (בעזרת ריכוז חומרים פעילים) משאר מוצרי הטיפוח שלנו ולכן הם הראשונים שיבואו במגע עם העור. ישנם מגוון צרכים בהם מטפלים הסרומים (קמטים, כתמים, רפיון, יובש, נקבוביות, מיצוק, עמימות ועוד) וכל אחת צריכה להגדיר מה נקודת החולשה הכי גדולה של העור שלה ובה להתמקד. יש מי שיאמרו שאפשר להשתמש בשני סרומים במקביל, כשהדק יבוא לפני העבה יותר. אבל תעשו לכן ולעור שלכן טובה, בסופו של יום יש גבול למה שהסקין יכול לספוג ולכן יש גם גבול לכמות המוצרים שאפשר להשתמש בהם בו זמנית. אל תתישו אותו. וטיפ ממני, תתעלמו מכל המחקרים של המותגים "שמוכיחים" שב- X% מהנבדקות אכן נראה שיפור פנומנלי תוך X ימים, יש גבול לכל תעלול, לא להאמין שיש עדיין מי שמאמינות בזה.

סרום קיהל'ס: עננים לפנים

זה לא מקרי שהסרום הראשון שמופיע בפוסט הוא ה- Hydro-Plumping Re-Texturizing Serum Concentrate  (איזה שם ארוך!) של קיהל'ס שמזוהים כל כך עם סרום/שמן הלילה המשקם שלהם. לסרום החדש יש את המרקם החדשני והמפתיע ביותר שניסיתי מזה זמן רב. מן ג'ל שקפקף שנמרח כמו חמאה רכה ומרגיש קטיפתי. הוא עשיר בגליצרין ואפשר להבחין בזה גם בניחוח, מבטיח מראה רענן ואף מקיים - מותיר את העור בוהק, לחותי וגמיש. אידיאלי לעור יבש ולעור חסר חיים שרוצים להעניק לו מראה חיוני, מהר מאוד מרגישים את ההבדל. סרום לחות נפלא לחורף ובקיץ לגמרי יכול לשמש כתחליב לחות נפלא לפני האיפור. זה הזמן ליהנות ממדיניות חלוקת הדוגמיות המבורכת של המותג ולהתנסות בסרום. המרקם ממש מזכיר פריימר סיליקוני כמו נניח הפריימר של סמאשבוקס רק דקיק וקליל משמעותית. דמיינו אוויר שנמרח על הפנים, לצורך ההמחשה התחושה היא כאילו מרחנו ענן על הפנים, ועננים כידוע הם ריכוז של של לחות, התעבות של אדי מים, ועם הדבר השמיימי הזה אנחנו יכולות להתענג בבית ועוד במחיר ידידותי, איך אפשר לוותר על זה?... אטרקציה.

סרום שיסיידו: יעיף לך את הסכך

הסרום סביבו היה "רעש" גדול כשהושק היה ה- Ultimune של שיסיידו. נדמה שבכל פעם שבמותג משיקים מוצר חדש עיתונות היופי הבינלאומית מתגייסת לפרגן ולשבח וכך קרה גם הפעם כשהסרום הזה היה מהבולטים ביותר מבין אלו שהושקו לאחרונה וקיבל חשיפה בכל המגזינים, האתרים והבלוגים המובילים. בהחלט יש מצב שדמיינתי את כל זה ושהוא בכלל יותר קפץ לי לעין בגלל העיצוב המדליק באדום אומברה. לכו תדעו... בכל מקרה, לפי הבטחות המותג, הוא פועל לשיפור המערכת החיסונית של העור על מנת שתוכל להתמודד בצורה יעילה יותר נגד נזקי הסביבה והלחצים היומיומיים וכך כביכול עוזר לו להיות יותר חלק (מעלים קמטוטים), מוצק, לחותי, בהיר וחיוני. ולמציאות - מרקם ג'ל בניחוח פרחוני נעים של ורד ולוטוס שנמרח באחידות ונטמע במהירות בסקין ומותיר אותו מואר ועם אשליית מיצוק קלה, מאפיינים שיתחדדו כלל שנשתמש בו יותר. יתאים בעיקר לבעלות עור שזקוק ליחס אנטי-אייג'ינג אבל לא לעור צעיר או בוגר מאוד. לאחר השימוש לעור יש תחושת דביקות מסוימת, כאילו מאותת לנו שמחכה לקרם הלחות שישלים אותו. מבט מהצד בעיצוב המעין אובלי שלו נותן תחושה כאילו הוא הולך לעוף, בחיי תסתכלו בתמונה הזו, אם היא לא מעבירה מסר של "זה הסרום שיעיף לך את הסכך", אז אני לא יודעת מה כן. אוקיי, נרשם, מה שבטוח זה שבינתיים עפנו מהמחיר. אבל חייבים להודות שהעיצוב באמת נהדר ועושה חשק להתמיד בשימוש כדי שנראה תוצאות. לא מן הנמנע שסביב הסרום תצמח לה סדרת טיפוח חדשה לתפארת מדינת יפן.
בהזדמנות זו פניה נרגשת לשיסיידו משלל מוכות הפיגמנטציה - תעשו עליה לסרום White Lucent, הסדרה כבר פה, למה לא הסרום?... תכלס.

סרום קליניק: בדקו את ה- IQ שלו?

קליניק מתחזקים סדרות טיפוח מוכרות כמו שלושת השלבים הוותיקה ו- Even Better שממשיכה להתרחב (האחרון היה מקדם ההגנה) וכשמגיע אורח חדש כמו הסרום Smart, המותג מקפיד לעשות סביבו חגיגה שיווקית-פרסומית (מברשת הניקוי למשל זכתה לחגיגה היסטרית). הסרום "החכם" גם קיבל עיצוב תואם לשם שנראה מאוד הייטקי יחסית למראה "הקליני" של המוצרים במותג. לדברי המותג זהו "סרום עוצמתי ביותר" שנקרא "חכם" כי יודע לזהות את הבעיה ולתקן אותה (!), טוב שלא קראו לו החיישן. כך הוא מבטיח רשימה של יותר מדי דברים (יומרני משהו): האחדת גוון, הבהרת כתמים כהים, מראה עמום, קמטים, מיצוק, הרמה, נפח, לחות ועוד. Anyhow, מרקם הקרם-ג'ל שנעים מאוד למגע מחזיק בניחוח תרופתי מעיק, חבל כי ידוע שלניחוח יש תרומה לאפקטיביות של מוצר. עם זאת, מההתחלה מורגש שהסרום מעניק חיים לעור ולאחר מספר שימושים מרגישים בבירור שהסקין נעים, רך, גמיש ורגוע יותר. שינוי מהותי מזה לא נרשם למרות ההבטחות המטאוריות. מסקירות ברשת נראה שלבעלות עור רגיש הוא לא מומלץ כי עשוי לגרום לגירויים ואדמומיות. הסרום "החכם" אמנם לא "טיפש", אבל בעיני סרום "חכם" בהרבה ממנו זה ה- Turnaround שהביצועים שלו מרשימים יותר, אותי לפחות. במידה והסרום יחזיק מעמד במותג בהיותו השקה אסטרטגית מבטיחה (בדומה למברשת הניקוי), סביר שגם כאן תקום סדרת סמארט שלמה סביבו.

וכמה מילים על מהלך התמחור החדש - בקליניק החלו בפיילוט במסגרתו בסניפים נבחרים של סופר פארם (בהמשך במשביר לצרכן) הם איזנו וקיבעו מחירים כך שהמותג נמכר ללא הנחות בכלל (שאנל סטייל). תיאורטית היה אפשר לומר שזה צעד מבורך שהיה יכול למצב אותם כחלוצים בלעשות מהפכה בהזניית המחירים בשוק בעקבות חגיגות המבצעים. אבל נוצר מצב מופרך שבקניון מסוים נמצא שתי נקודות מכירה (אם לא יותר) כשבאחת אין הנחות על המותג ובשנייה המותג נכלל במבצעי עומק. אין יותר מדי מהלכים מרשימים שהמותג עשה בשנים האחרונות ועד שיזם צעד מבורך גם זה יוצא לו עקום. אולי כדאי לקליניק שילמדו מכריסטיאן דיור איך מקבלים החלטות שיווקיות עם גב תומך ודוחף של ההורים מחו"ל ומיישמים אותן בצורה רצינית. באופן גורף החל מהחודש, דיור מצמידים את המחיר לאירופה ומפסיקים בכלל בהנחות שגם הן היו זניחות יחסית במקרה שלהם. המסקנה - או שעושים מהלך עסקי כמו שצריך או שלא עושים בכלל. הלקוחות בארץ מבולבלות מספיק (שלא לדבר על הדיילות...).

סרום לנקום: למתחילות 

לנקום מחדשים את הסרום Visionnaire מלפני מספר שנים, כשמבחינה עיצובית הוא זהה לגמרי כשהבידול היחיד הוא במסגרת המלבנית בכיתוב. כמו במקרה של קליניק סמארט גם פה מבטיחים לנו "סרום מתקן רב עוצמה". ניסיתי להבין מה כתוב בקומוניקט הרשמי אבל מרוב רצון להעביר תחושה של תוצר מתוחכם של מעבדה ביולוגית ("מולקולה אמפיפילית עם זיקה למבנים מיימיים וליפידיים") ועודף מספרים אחוזים ואותיות לועזיות, לא ממש ברור מה כתוב שם, סינית. ובכל זאת אנסה לתמצת את ההבטחה: עושה הכל למראה עור מושלם. אבל אנחנו יודעות מה באמת עושים מוצרים שאומרים שהם עושים הכל, נכון?... טוב, נעבור לחלק של "הבפועל" - המרקם הג'לי הפך למעט עשיר יותר, קיבל גוון לבן צלול והניחוח הנעים נשאר, אולי טיפה התעדן. נראה שהסרום הוא סוג של מאזן לעור, בעיקר שומר עליו שיהיה חיוני ויציב.
אגב - כשניסיתי להבין מה ההבדל המהותי במרכיבים של הגרסה החדשה, גיליתי שבתווית בעברית לא טרחו לשנות כלום, זו אותה תווית בדיוק של הגרסה הקודמת, כנראה שיותר קל לעדכן פורמולה מתווית. את השינויים ברכיבים גיליתי מהרשימה המקורית באנגלית שמופיעה על האריזה, מזל. אז זה הזמן להזכיר שבאופן כללי לא מומלץ לסמוך על התוויות בעברית שעל מוצרי הקוסמטיקה, לרבות הוראות השימוש, כי אם מופיעות שגיאות הן מביכות במקרה הטוב ומטעות במקרה הרע.
למרות שלל ההבטחות והחומרים הפעילים בו, לטעמי זהו סרום "כניסה" לעולם הסרומים שיתאים למשתמשות רבות, הוא בסיסי ופשוט, קל להתחבר אליו, לא מתוחכם או מוזר מבחינת מרקם. כמו למרוח תחליב לחות נעים, מה כבר יכול להיות רע?... אז הוא בעיקר למשתמשות מתחילות שפחות מצויות בעולם הסרומים, פחות למשתמשות מתקדמות שיודעות בדיוק מה הן מצפות מסרום ולכן בוחרות אחד ממוקד עבורן לטיפול בצורך מסוים. ואם לנקום אז אני לגמרי מעדיפה את הסרום Genifique (וכן, אני מודעת לכך שבמותג ממליצים להשתמש בשניהם יחד), ומישהי יודעת לומר לי מה קורה עם הסרום DreamTone? הגיע בקול תרועה רמה ונעלם בקול ענות חלושה (הפינה הנידחת על המדף ומחיר המבצע הקבוע לא מותירים מקום לספק בקשר לעתידו). למה אני לא מופתעת...

סרום YSL: סוחטים את הלימון

איב סן לורן השיקו סרום חדש בסדרת Forever - Youth Liberator בשם Y-Shape שמיועד לשימוש בפנים-צוואר-מחשוף ומבטיח בעיקר זוהר ומיצוק. לטעמי היתרון המובהק (ואולי היחיד) שלו על פני הסרום המרכזי בסדרה זה שהמרקם יציב יותר ולכן מגיע במשאבה ולא בפיפטה, נוח בהרבה לשימוש. קרם ג'ל חלבי מרוכז שיש למרוח בזריזות כי נספג בסקין מהר, גם הוא אוחז בניחוח הפרחוני קלאסי של הסדרה. מותיר את העור קורן ומבטיח תוצאות תוך 7 ימים (!) ותוך חודש מראה מוגדר ומוצק של כל האזור. אז לאחר יותר מחודש יש תחושה קלילה של ייצוב/מיצוק, אבל התחושה הזו היא בעיקר בפנים, בצוואר ובמחשוף לא נרשם שינוי מהותי. ממשיכה להשתמש בו שם, אם תהיה הפתעה מבטיחה לדווח, but don't hold your breath. נראה שבמותג מנסים לסחוט את הלימון קצת יותר מדי מסדרת טיפוח אחת שאמורה להחזיק אותו (הרחבתי על זה כאן). ללא ספק הסרום המקורי בסדרה מוצלח ממנו ואני בכלל מעדיפה את הסרום Light Creator המענג. טיפ ממני - מי שבאמת רוצה להרגיש שינוי באזור הצוואר והמחשוף (décolleté) שתשתמש קבוע בכל פילינג מוצלח שברשותה, אני למשל חזרתי לאחרונה לפילינג המופלא של לה פררי. אחרי הפילינג כל קרם עשיר שתמרחו יעשה מיידית את העבודה בצורה נפלאה.

סרום מאק: אצות אולטרה

סדרת Lightful הותיקה של מאק שכבר הספיקה לעבור גלגולים הגיעה רק לפני כחצי שנה לארץ. העיצוב מבחינת המבנה הוא כמו של מוצרים אחרים במותג (למשל ה- Fix+), אבל היא מגיעה בצבע לבן ומעוטרת בנקודת בכסוף-אולטרה, בהחלט מרהיב. הפורמולה אותם מכילים כל מוצרי הסדרה לרבות הסרום נקראת Marine-Bright והיא מורכבת מאצות מהאוקיינוס שלדברי המותג מזינות את העור, עשירות במינרלים ונוגדי חמצון. ההבטחה - החומרים  (העוצמתיים כמובן גם פה..) מבהירים (ויטמין C), מזינים, מלחחים ומעניקים עור בריא חי וקורן. הסרום ג'ל בגוון חלבי שקפקף, הניחוח של הסדרה עדין כאן. נמרח באחידות ונטמע במהירות בסקין ומותיר את המגע דביק מעט, אבל לא רק שהוא לא מוסיף לחות הוא אף סופח כמעט לגמרי את הלחות אחריו מה שאומר שכדאי להשתמש בלחות עשירה יותר איתו. לכן לא נראה שיתאים לבעלות עור יבש/פגום. סרום עם ביצועים לא מאוד מרשימים. לפי התווית של המוצר אפשר להשתמש בסרום גם אחרי האיפור, לא ברור למה הכוונה והם גם לא טרחו לפרט בעניין.

סרום קלרינס: הרמוניה צמחית

קלרינס עם הסרום Extra-Firming שכבר לפי השם שלו ברור שהוא אנטי אייג'ינג מובהק לעור בוגר. מבטיח אפקט הרמה, מיצוק, הפחתת קמטוטים, האטת תהליך ההזדקנות, הרגעת העור ופעולה להתחדשותו. כאמור, בעיקר הבטחות ששמורות למנתח הפלסטי (אפקט הרמה) ולאלוהים (האטת ההזדקנות) ולכן ברור לא לצפות להן. הסרום הבוטני הזה מבוסס על סוכרי צמחים, תמציות היביסקוס וזרעי בוטן אינקה. מיועד לשימוש בבוקר, לא מפתיע בהתחשב באופי המרקם וההתנהגות שלו. ג'ל רך בעל ניחוח צמחי עדין מאוד (אני הרוסה על הניחוחות של המותג), נמרח באחידות ובקלות על הסקין. בשניות הראשונות נראה שכל הפנים שלנו עמוסות בחומר ומבריקות מדי, אבל מיד הכל נספג ומותיר את העור צח ונטול משקעים מיותרים, בסיס אידיאלי לקליטת הלחות אחריו. תחושה "שמחזיק" את העור במקום, מייצב, סוג של מיצוק. לכן כדאי כהמלצת המותג גם למרוח אותו על הצוואר. הוא לא מהסרומים הביצועיסטים שנתקלתי בהם בקטגוריה אבל יתאים בעיקר לבעלות עור בוגר ורגיש שזקוקות לסרום הרמוני שהסיכוי שייצור גירויים או רגישויות נמוך יחסית לסרומים אנטי אייג'ינג למרות המרכיבים הפעילים.

סרום החיים לנקום: פולחן יופי

הפוסט הזה היה חייב להחתם במשהו מיוחד והאליקסיר (סם החיים!) החדש בסדרת Absolue L'Extrait של לנקום מספק לנו את זה ביג טיים. סדרות מגה-יוקרה מזוהות עם קטגוריית האנטי אייג'ינג, ובסדרת האבסולו כבר יש "סרום קלאסי" כזה בשם Sublime Regenerating. לכן אפשר להבין שהסרום החדש הוא הרבה דברים לפני שהוא סרום: הוא חוויה, ריגוש, פנטזיה. הדגש איתו זה על התהליך, העונג, ורק בסוף התוצאה, מה הוא באמת עושה. בפוסט בבלוג לא מזמן, כתבתי על כל העניין של מוצרי המגה-יוקרה שמוכרים לנו חוויה, סיפור, הסרום השחור הוא דוגמה נפלאה נוספת לזה. בקבוק זכוכית שחורה עם מכסה מוזהב כמו של חותמת, עסק כבד ומרשים מאוד. הפלא הזה שוכן בתוך "בית עם דלתות" משלו עם "במה" משלו ואפליקטור שערורייתי משלו. טוב, אז בואו נדבר רגע על האפליקטור הגדול והכבד. אם חשבתי שהאפליקטור של ה- YSL Or Rouge מדהים אז את האפליקטור הזה אני לוקחת איתי לקבר, לקבר שמעתן?! יש "הוראות הפעלה" על איך צריך לחמם את האפליקטור (המושלם), לעסות בכל מיני חלקים בפנים (יש פירוט) ולחזור על זה שלוש פעמים, וזה רק השלב הראשון לפני השלב השני שמדבר על קירור האפליקטור (העייף) ותנועות המשך (אפילו יש סרטון ממחיש באורך הגלות). קיצור, עד שאסיים לקרוא/לצפות בהוראות, שלא לדבר על ליישם אותן, יצוצו לי קמטים חדשים מהדאגה שאני לא עושה את זה נכון. אז אני משתמשת באצבעות...
אין ספק שמכל ההבטחות הפנומנליות שלו להעניק לנו משב של עור הנעורים, עניין הזוהר הכי בולט בביצוע. המרקם באלמי הרמוני עם מיקרו-שימר מוזהב מובחן שאוחז בניחוח של הביוקר שמורכב מחליטת ארל גריי, ברגמוט, ורד, יסמין ואדמונית. נטמע במהירות בסקין, מותיר אותו מואר אך לא מבריק ולכן אני מעדיפה אותו לשימוש בבוקר. לאחר מספר שימושים מתחילים להרגיש את השיפור עם תחושת מיצוק, גמישות, חיוניות. כך שמדובר לטעמי על סרום שהוא גם SOS לכל מי שצריכה להפיח חיים בעור שלה מיד, ואף אידיאלי לערבוב עם המייק אפ.
מי שמחפשת "רק" סרום, שתחפש אחד אחר כי ללא ספק לא מדובר פה על סרום כי אם על טקס, או יותר נכון – אם כבר שפכנו כל כך הרבה כסף אז שיהיה ברור שמדובר על פולחן יופי שלם שצריך להקדיש לעצמנו. כשחושבים על זה, אולי בעצם פוקוס יומיומי ממוקד כזה בעצמנו הוא רעיון לא רע בכלל.


ID

Hydro-Plumping Re-Texturizing Serum Concentrate
With 15% Glycerin and Shiso Leaf Extract
גודל: 50 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 249 ש"ח

Ultimune
Power Infusing Concentrate
גודל: 50 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 1,050 ש"ח

Smart
Costum-Repair Serum
גודל: 50 מ"ל
מחיר: 690 ש"ח

Visionnaire
Advanced Skin Corrector
Wrinkles-Pores-Texture
גודל: 50 מ"ל
ייצור" צרפת
מחיר: 679 ש"ח
Absolue L'Extrait
Regenerating and renewing
Ultimate elixir-concentrate
גודל: 30 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 2,200 ש"ח

Forever
Youth Liberator Y-Shape
Concentrate Y Zone
גודל: 50 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 710 ש"ח

Lightful Essence
Marine-Bright Formula
גודל: 30 מ"ל
ייצור: יפן
מחיר: 219 ש"ח

Extra-Firming
Tightening Lift Botanical Serume
Instantly smoothes & perfects
גודל: 30 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 478 ש"ח



Print Page

13 תגובות:

  1. סרומים זאת אהבה ישנה שכל פעם אני מגלה מחדש. מסקרן אותי מאיפה אפשר לרכוש/לקבל דוגמיות של קיילס בארץ?
    ואיך לא הכנסת לפה את דיור? אלופי הסרומים:)

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון לעכשיו, לקיהל'ס יש שתי חנויות בארץ, שתיהן בת"א: בקניון רמת אביב ובדיזינגוף סנטר. הם ממש ישמחו להביא לך דוגמית להתנסות :)
      דיור נהדרים אבל הם לא השיקו סרום חדש לאחרונה אז לא היה מה להכניס לפה, בקרוב יצא סרום בסדרת המגה-פרימיום שלהם ואז אכתוב עליו. לא מזמן כתבתי על ה- DreamSkin שלהם.

      מחק
  2. הסרום שהכי מסקרן אותי הוא של שיסיידו יש לי את הjour של שאנל אין לי תמיד זמן בבוקר לשים גם סרום גם קרם וגם פריימיר.

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, שכבות מדי יום.. האמת שאת שכבות הטיפוח אני לא מפספסת, חשוב לי מאוד.
      גם אותי השיסיידו הכי סיקרן בגלל "הרעש" שהיה סביבו ;)
      עדכני אחרי שתנסי מה את חושבת.

      מחק
  3. עשית לי חשק עז לדגום את הסרום של ק'יהלס. את סישיידו ניסיתי ואהבתי, אבל המחיר, אוי אוי אוי... לא רואה את עצמי משקיעה את הסכום הזה. אם הק'יהלס במקום ראשון, נראה שאדבוק בו.

    השבמחק
    תשובות
    1. לגמרי איתך, הסרום של קיהל'ס הוא הכי חוויה, לא כל יום מזדמן לנו לנסות מרקם חדש ומפתיע :)

      מחק
  4. הי דנרה,
    האם מכירה את הקורקטור של סיסלי לכתמי עור? אשמח לשמוע חוות דעתך.
    ותודה על בלוג ממכר ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה שחר! :)
      הכוונה למוצר טיפוח או איפור? מה השם המדויק שלו כדי שאוכל להתייחס.

      מחק
    2. Intensive dark spot corrector. לא ברור לי אם זה מתפקד כקורקטור לכל הפנים ונותן כללית מראה אחיד, או שמורחים רק על הכתמים. תודהה!

      מחק
    3. אההה, זה הרול און החדש יחסית, השתמשתי בו בחורף, מורחים רק על אזור הכתמים. זה מגיע בכמות מאוד קטנה. בכל מקרה, יכולה לומר לך שאחרי שסיימתי אותו לא נצפה שום שינויי... מאוד מאכזב.

      מחק
  5. ממש ממש תודה. סיסלי לא תמיד מוצדק, מסתבר ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. חשוב לזכור:
      1. אין אף מותג שהכל מושלם בו. לצערנו ;)
      2. מוצרי מבהירים הם לרוב עתירי הבטחות אך מאכזבים בפועל.

      מחק
    2. אזכור :-)
      המון תודה.

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails