13 בינואר 2015

בייסיק יומיומי מהודר



אתגר קבוע ניצב בפנינו מדי בוקר לאחר טקס הטיפוח - להתאפר מהר ויעיל בלי לוותר על מינימום המוצרים שיטשטשו פגמים ויעצימו את הלוק שלנו ללא מאמץ. כל אחת בונה לעצמה את "הנבחרת" שהכי מתאימה לה בהתאם לצרכים ולהעדפות האישיות אבל ישנם מוצרים שהם נכונים לכולן: בסיס שיאחד את מראה העור, עיניים מוארות בצללית בסיסית בגימורים שונים כשהמסקרה היא חובה לפיניש, ונגיעת צבע בשפתיים שתשלים את המראה. המוצרים שירכיבו את הבסיס הזה יכולים להיות מגוונים ולהעניק תוצאות שונות, אבל חשוב שהמוצרים שנבחר יהיו מהירים ופשוטים לביצוע, כי בבוקר כל דקה היא קריטית והפיתוי להוסיף עוד ועוד מוצרים שיעכבו אותנו הוא גדול. אז למי שהבסיס אינו מספיק, תמיד יכולה לבחור איזו סוכריה בנוסף, כזו שהיא לא באמת מאסט, אבל היא זו שעושה לנו שמח.

BB: מרים או מפיל

אם יש משהו שלחלוטין יכול להרים או להפיל את הלוק זה עור הפנים, ולכן קריטי לא לדלג על בסיס מחמיא שיאחד אותו. אין ספק שהמהירים והפשוטים ביותר לשימוש הם שלל מוצרי הלחות+גוון (דוגמת ה- Tinted moisturizer, BB cream, CC cream). בחלק מהמקרים אפשר להסתפק בהם ולעיתים נדרש להוסיף מייק אפ מעל לשיפור הכיסוי והעמידות. ההיצע העצום שקיים (ולו הקדשתי פוסט BB מורחב) מאפשר לכל אחת למצוא אחד שאוחז במאפיינים הנכונים לה (לכל הפוסטים עם BB). והפעם שניים נוספים שנראה שאופי הלחותי שלהם מתאים יותר עכשיו בעונה הקרה. ומה זה ראשי התיבות BB? תלוי את איזה מותג אתן שואלות...

גרלן השיקו BB Cream חדש בשם BB Hydra שהוא סופר לחותי ומרענן. הוא שייך לסדרת הטיפוח Super Aqua העשירה (ממנה קיבלנו את הסרום המענג) ומוגדר כ- Beauty Balm, בניגוד ל- BB הקודם של המותג ששייך לסדרת האיפור Lingerie de Peau ומוגדר כ- Beauty Booster. כלומר, השימוש שלו די דומה בפועל אבל השיוך לסדרת טיפוח מעניקה לו כביכול מאפיינים טיפוחיים, במיוחד לאור העובדה שמכיל גם את הסרום המפורסם. אז אין ספק שהוא לחותי ועשיר יותר, אבל גם קצת פחות עמיד ומכסה מה- BB הקודם. הפורמולה קרמית נהדרת שנמרחת באופן אחיד על העור ומעניקה לו מראה רענן וקורן ביובש החורפי. אידיאלי כבסיס גם למי שחייבת מייק אפ בנוסף. שימו לב שהמוצר מגיע ב- 40 מ"ל ולא ב- 30 מ"ל הנפוץ, בעל SPF 25, אוחז בניחוח אלוהי של הסדרה אבל קיים בשני גוונים בלבד (סווטצ'ים), מי שמצאה התאמה הרוויחה.

אסתי לאודר השיקו גם הם BB Cream נוסף ששייך לסדרת האיפור Double Wear המפורסמת בעיקר בזכות המייק אפ הפופולרי שלה, לא ברור מהמוצר מה בדיוק מייצג ה- BB במקרה הזה... זאת לצד ה- BB הקודם ששייך לסדרת הטיפוח Day Wear ומוגדר כ- Beauty Benefit. אחרי המוצר הכושל הקודם קיוויתי שהפעם אתחבר יותר ל- BB של המותג, במיוחד כשהוא משויך לסדרה כה מחייבת. הוא בעל SPF 30 ומגיע ב- 6 גוונים בארץ מתוך 8 קיימים (סווטצ'ים). הפורמולה שלו קרמית משחתית שצריך לעבד אותה טוב על מנת שתמרח בצורה אחידה, תתקבע ותעניק כיסוי כמעט בינוני. הבעיה המרכזית של המשחה הזו זה שהיא יושבת על העור יותר מאשר נטמעת בו. לחלוטין לא מהפורמולות החביבות עלי ואולי בעלות עור יבש יתחברו אליה יותר. הניחוח המיושן שמזכיר את השפכטל מייק אפ דאבל וור גרם לי סופית לוותר על התענוג.

CC: הטוב, הרע והמיותר

ה- CC Cream (עליו כתבתי לראשונה פה עם סמאשבוקס וקליניק, ובהמשך גם פה עם שאנל ולאודר) הוא פתרון די דומה שממשיך לצבור תאוצה אבל עוד לא הגיע (אם בכלל) לרמת הפופולריות של ה- BB Cream. בהתחשב בעובדה שה- CC במהותו מבטיח תיקון גוון, נראה ששווה לבדוק האם יש אטרקציות מחודשות.

ל- CC Cream City Miracle של לנקום ממש חיכיתי שיעשה עליה ולא בגלל ה- BB Cream הנפלא שלהם אלא בגלל שהייתי מרוצה מכל מה שמשויך לסדרת ה- Miracle, במיוחד מהמייק אפ וטוש ההארה, אז ברור שגם ה- CC יעמוד בסטנדרט, לא? אז החמוד הזה אוחז בניחוח מדהים, מרקם קרמי מענג שנותן תחושה טיפוחית על הדרך, וגימור בריא וקורן, מאוד הרמוני לסקין. הכיסוי קל שלא ניתן לבניה ולכן יתאים יותר כבסיס קל או כפריימר לאיזון הגוון לפני המייק אפ. בנוסף, העובדה שהוא בעל SPF 50 גורמת לי לרצות להעניק לו את האוסקר של ה- CCים, אבל הפעם זה לא יקרה כי מה שמעיב על החגיגה זו העובדה שמגיע ב- 3 גוונים (סווטצ'ים) כשהגוון הכי בהיר מס' 01 הוא כהה יחסית ולא יתאים לבהירות משום סוג. לא מדובר פה בתיקון גוון באמצעות כהות אלא פשוט בחוסר התאמה. לא ברור בכלל איך הבהירות התפספסו לגמרי למותג, לפחות כל השאר הרוויחו בגדול.

בובי בראון ידועים במוצרי הסקין איתם הם מזוהים כל כך, כשהאהוב עלי אגב זה הסקין סטיק. אבל אחרי ה- BB Cream שהיה פושר, לא היו לי יותר מדי ציפיות מה- CC Cream כשהושק. אבל גיליתי פורמולה קרמית רכה שנמרחת באחידות במידה ומעבדים אותה היטב לסקין על מנת שתיטמע היטב. למוצר SPF 35 והוא מגיע בארץ בשלשה גוונים מאוד קיצוניים (סווטצ'ים) מתוך חמישה קיימים, שמעניקים כיסוי קל כשהשקפקפות שלהם מאזנת בהחלט את הגוון. הניחוח מוזר אבל למי שזה לא מפריע יתגלה CC חביב שמוצלח בעיקר לתפקידו המקורי כמתקן גוון מתחת למייק אפ. הוא לא רק מוצלח יחסית ל- BB של המותג אלא גם יחסית ל- CC אחרים בשכונה.

לנקסטר מדי פעם מבליחים עם מוצר חדש כדי להזכיר לנו שהם עדיין כאן ולא רק עם מוצרי השיזוף איתם הם הפכו להיות כה מזוהים בשנים האחרונות. כך קיבלנו את ה- CC Cream מסדרת הטיפוח אנטי אייג'ינג Total Age Correction. המרקם קרמי משחתי בניחוח פרחוני נעים, שנוח למריחה וטשטוש לתוצאה אחידה. בתוך מוצר אנטי איייג'ינג הייתי מצפה ליותר מ- SPF 15 וגם שיהיה יותר לחותי כך שאני לא בטוחה מה בעלות עור יבש יחשבו עליו אבל אני מאוד אהבתי את המרקם והגימור הטבעי. הוא בעל כיסוי קליל וגימור מואר, עליו נאמר להיות עם ולהרגיש (ולהיראות) בלי. מגיע בגוון אחד בלבד ובמחיר מופרך אחד, אבל בגלל השקיפות שלו יוכל להתאים לפלח רחב יחסית של משתמשות, בעיקר בעלות עור בוגר. לכן גם מזכיר במידה מסוימת BB Cream כמו ה- Neovadiol של וישי וה- Hydra של דקלאור, שבדומה להם אני לא רואה בו משהו הכרחי כי אם נודה על האמת - הוא לא באמת עושה משהו. מי שכן רוצה, אז יתאים כבסיס למייק אפ או בפני עצמו למי ש"מייק אפ" היא מילה מגונה מבחינתה.

רבלון ממשיכים את מגמת האנטי אייג'ינג ומשיקים את ה- CC Cream Age Defying שאמור להוות את האופציה הנגישה יותר בקטגוריה. כלומר, כשמותג עממי מציע מוצר כזה, זה גם מסקרן וגם מפתח ציפיות למשהו איכותי ומשתלם בדומה ל- BB Cream שלהם (כשלצערי גם הפעם המדבקה הכעורה על המכסה הורסת את הנראות). אז מדובר על פורמולה קרמית משחתית וניחוח סתמי שמעניקה כיסוי קל פלוס. בעל SPF 30 ומגיע בארץ ב- 3 גוונים מתוך 4 קיימים (סווטצ'ים). אבל מה שנראה על פניו כחביב מסתבר כלא ממש. המריחה מתקשה להיות אחידה ובנוסף, הפורמולה לא חיה טוב עם כל קרם/פריימר מתחתיה, לכן לעיתים נוצרת התנגשות שמשמעותה שהחומר מתחיל להתפרק במגע ואז נוצרים מעיין פירורים גושיים על העור. כל מילה נוספת מיותרת.

אם כבר יומיומי מהיר אז שיהיה סופר מהודר

באיפור היומי המהיר שלנו הכי קל להתעסק עם צלליות בגוונים טבעיים יחסית, או יותר נכון, כאלו שאינם צבעוניים, כך שגם אם לא יצא לנו סופר מדויק או סופר מטושטש, אז זה לא ממש קריטי. מה שכן חשוב זה למצוא גוונים שיחמיאו לנו במיוחד. פלטה כמו ה- Naked המפורסמת של אורבן דקיי עושה את העבודה, אבל כך גם כל פלטה אחרת שנתחבר אליה. קולקציות מוגבלות הן הזדמנות להשיג גוונים כאלו רק באריזות מהודרות ומפנקות שיהפכו את השימוש היומיומי הדי משמים כשמדובר באותן צלליות, לחוויה של ממש. בחרתי שתי דוגמאות לפלטות, אחת קרה - שאנל והשנייה חמה - בובי בראון,  שאינן סופר פיגמנטיות ומאוד פשוטות לשימוש מהיר.

פלטת Oiseaux de Nuit שייכת לקולקציית החגים Plumes Précieuses של שאנל מתוכה כתבתי כבר על פלטת Camélia de Plumes המהפנטת. בכל שנה הפלטה הזו מושקת מחדש בגוונים שונים כשלרוב נראה גוונים מתונים יחסית גם כשהם כביכול בצבע כלשהו. השנה חמישיית גוונים (סווטצ'ים) שבגדול יכולים להתאים ללוק יומי אבל גם מאפשרים לעבור ללוק ערב. הטקסטורה של הצלליות פחות עשירה ממה שאנחנו רגילות מפלטות הרביעייה של המותג, עניין שמקשה מעט על העיבוד שלהן ולכן עוד יותר חשוב להשתמש במברשות מוצלחות (למשל מברשות 239+217 של מאק). הגוון האמצעי, האפור-סגלגל, הוא בחירה אידיאלית מבחינתי לכל העפעף ובתוספת מסקרה אני הכי good to go. אם יש לי עוד כמה דקות אז את הגוון הלבן-פרוסטי אניח מתחת לגבות, נגיעה קלה עם הכסוף-לבנדרי בזווית הפנימית של העין להארה ואסיים עם הגוון השחור שישמש כאייליינר מעושן מהיר.

ואם אנחנו בענייני קולקציות חגים אז גם בבובי בראון יצאו עם קולקציית Scotch on the Rocks שאלינו היא מגיעה באיחור לא אלגנטי רק אחרי החגים (חג חנוכה/חג המולד), אבל הסינוור של ההיילייטר בקולקציה (שמופיע פה למטה) גרם לנו לסלוח להם. פלטת Warm Glow Eye Palette מציעה לנו תשע צלליות (סווטצ'ים) בגימורים שונים מאט/שימרי/גליטרי כדי להכניס קצת עניין למראה. אפשר ליצור איתה מגוון שילובים ללוקים יומיים שונים, כולם בטווח החמים הבטוח. עוצמת הפיגמנט משתנה מגוון לגוון כשהגוונים השימריים הבהירים פחות עוצמתיים מהמאט הכהים, באופן כללי הם מציעים יותר "שטיפת צבע" שגם מתאימה יותר לערכי המותג. באופן כללי החיסרון בפלטות זה שתמיד יש גוונים שפחות בשימוש, אבל אם אהבתי 7 מתוך 9 זו הצלחה. וכדי לספק את הסקרנות, שני הגוונים התחתונים משמאל, הנחושתי והחום הם פחות אני, למרות שהם דווקא אלו שנחשבים למאוד פופולריים בין בנות ישראל. בכל מקרה, האטרקציה האמיתית היא ממש לא הגוונים שחוזרים על עצמם שוב ושוב במותג, אלא העיצוב הסופר מושקע והמעט כבד דמוי ארנק עור תנין יפהפה (כפי שאפשר לראות למעלה בתמונה הראשית), שרק הוא גורם לנו למשיכה מידית אליה. כלומר, רק האחיזה בפלטה כשהיא ברשותנו כבר גורמת לתחושת חשיבות עצמית יתרה. כן, גם את זה היא עושה.

כוכבים חדשים

השפתיים באופן כללי ובטח בלוק יומי מהיר, זה משהו שאי אפשר לדלג עליו. זה אמנם לוקח מספר שניות אבל התרומה ללוק עצומה ולא משנה אם בחרתן בשפתון או בגלוס. אז להפעם שתי סדרות משובחות שהתחדשו וכדאי לא לפספס.

גרלן מחדשים באופן מלא את הסדרה האייקונית שלהם KissKiss שכבר עברה לא מעט גלגולים בעבר (דוגמה בפוסט הנוסטלגיה הוותיק, בחיי שזה שפתון קיסקיס), ומה שהיתה פעם סדרה מוזהבת שיצאו לה גרסאות מהודרות שונות (השיא עם ה- Gold & Diamond) הפכה לשחורה אלגנטית במיוחד. 25 גוונים חדשים שבאופן יחסי הם ברובם מאוד לבישים, אין איזה גוונים חריגים או טרנדיים במיוחד, סביר להניח שיצוצו כאלו בקולקציות עונתיות מוגבלות בהמשך. לדברי המותג, הפורמולה עשירה בחומצה היאלורונית שמסייעת בהחלקת השפתיים, אני לא יודעת אם זו הסיבה אבל תג המחיר הגבוה מציב את הסדרה בין היקרות ביותר בשוק היום. בגדול הסדרה מחולקת לשני מרקמים שונים, האחד שימרי עם שקיפות מסוימת והשני קרמי דק וכמעט אטום שזו הגרסה המוצלחת יותר בביצוע לטעמי. בחרתי בגוון המהמם Sexy Coral #344 (סווטצ'תמונה) קורל כתמתם מרענן ומחמיא, מקפיץ בחורף, קלאסי לקיץ. נראה מאוד זוהר באריזה אבל בפועל מתמתן על השפתיים, פיגמנטי בעל מרקם דק ונעים ששווה בדיקה בכל שאר הגוונים שלו.

שאנל עם סדרה חדשה בשם Rouge Allure Gloss שהיא מעין סדרת המשך ל- Rouge Allure Extrait de Gloss. כך נולדו 9 גוונים סופניים אחד אחד (תמונהסווטצ'ים). כל "התיאורים היחצניים" למיניהם כמו זרעי פולימר / גוון תוסס ואינטנסיבי / נוגדי חימצון / ציפוי לכה ועוד,  איכשהו באמת מורגשים כשמנסים את המוצר בפועל. מדובר על אטרקציה בלייב שגורמת לנחת ועונג בו זמנית. בחרתי בגוון המפתה כמו שמו Affriolant #13 (תמונהסווטצ') ורוד קורלי מיוחד. הפורמולה הגלוסית יציבה ואינה נוזלת לחריצים, אינה דביקה, בעלת שקיפות מסוימת אבל הפיגמנט העשיר מעניק אשליית אטימות, עמידה יחסית ללא שינוי בגוון וכשיורדת יש אפקט סטייני מסוים. האריזה סופר שאנלית יוקרתית, נפתחת בקליק המפורסם כמו שפתוני הסדרה, כשצבע המדבקה בתחתית הגלוס מרמז על הגוון. הכי קרוב לשלמות שיש.

מאירים או מסנוורים

ונסיים עם סוכריות ללוק שלנו עם קצת הארות לסקין. זה אמנם לא שלב מאסט באיפור היומיומי אבל ללא ספק תורם מאוד ללוק בהשקעה של שניות ספורות בלבד. חשוב להיעזר במברשת לא צפופה מדי (למשל ה- 159 של מאק) ובנגיעות קלות על מנת שלא ייווצר כתם על העור. המטרה היא שזה יראה מאוד הרמוני ומחמיא ולשם כך גם כדאי לדאוג לתאורה מתאימה כדי לבחון את התוצאה על מנת שלא יהיו הפתעות. ואגב, אפשר כמובן להשתמש גם כצללית מאירה.

מאק בקולקציית Lightness of Being ממחזרים שני גוונים בפלטות ה- Mineralize Skinfinish, כשהפעם אנחנו מקבלות את ה- MSF עם הטבעה דמוית טקסטיל הורסת במיוחד. יש את ה- Lightscapade (גוון קר, סווטצ') וה- Perfect Topping (גוון חם, סווטצ') אותו בחרתי. הגוון אפרסקי מוזהב בגימור שימרי מתון יחסית ל- MSF כמו ה- Soft & Gentle נניח, אבל רק יחסית... אולי זה בגלל המרקם המעט יבש יותר. יש לציין שהוא messy, מתפורר, וצריך לשמור עליו נקי כדי שהנשורת לא תלכלך לנו הכל מסביב, אבל הוא בחירה שיכולה להיות מוצלחת לגווני עור רבים. אגב, הקטע המוזר איתו זה שלמרות שמדובר על גוון ממוחזר (לא בפעם הראשונה וגם לא השנייה) זה שהוא שונה בגוון מה- Perfect Topping שהושק בקולקציה לפני כשנה (סווטצ'), כך שאם יש לכן אותו, אולי תרצו לבחון שוב.

אין ספק שהכוכב האמיתי פה בפוסט בפרט, וכוכב שנצנץ בין המוצרים בקולקציות החגים האחרונות בכלל (לצד פלטת Camélia de Plumes של שאנל כמובן), זה ההיילייטר של בובי בראון. הוא עם פיגמנט היסטרי בגימור מטאלי-שימרי ומגיע בשני גוונים, ורוד וברונז (סווטצ'ים). אני בחרתי ב- Pink Glow המושלם. יש לו גוון ורדרד מוזהב (Pink Gold) עם כתמים בגוון שמפניה חיוורת, להמחשה - אסוציאטיבית כמו מחלת ויטיליגו מבפנים וכמו BB Cream מבחוץ.... בכל מקרה, בהנחה נכונה, זה יוצא מאוד הרמוני ומחמיא לסקין. המרקם רך ומתמסר שכדאי ממש להיות עוד יותר עם "יד קלה על ההדק" כדי שלא נקבל לוק מופרך ומואר מדי, תשאירו משהו להארה הפנימית שלכן, Yes?...


ID

BB Hydra
Super Aqua-Serum
Beauty Balm SPF25
Intense Hydration; Perfects, Smoothes
גודל: 40 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 457 ש"ח
KissKiss
Shaping Cream Lip Colour
גודל: 3.5 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 254 ש"ח

BB Double Wear
All-Day Glow
Moisture Makeup SPF 30
גודל: 30 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 250 ש"ח

CC Cream City Miracle
Complexion Beautifier
Daily Defense SPF 50
גודל: 30 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 195 ש"ח

CC Cream
SPF 35
גודל: 40 מ"ל
ייצור: קנדה
מחיר: 195 ש"ח
Warm Glow Eye Palette
גודל: 18.8 גרם
ייצור: ארה"ב
מחיר: 425 ש"ח
High Light Powder
Pink Glow
גודל: 8 גרם
ייצור: איטליה
מחיר: 230 ש"ח

CC Cream Total Age Correction
Color Correction
Anti-Aging Cream SPF 15
גודל: 30 מ"ל
ייצור: מונאקו
מחיר: 370 ש"ח

CC Cream Age Defying
Color Correction
Broad Spectrum SPF 30
גודל: 30 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 165 ש"ח

Les 5 Ombres de Chanel
Eyeshadow Palette
Oiseaux de Nuit
גודל: 7.5 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 400 ש"ח
Rouge Allure Gloss
Colour and shine lipgloss in one click
גודל: 6 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 250 ש"ח

Mineralize Skinfinish
Perfect Topping
גודל: 10 גרם
ייצור: איטליה
מחיר: 172 ש"ח



Print Page

12 תגובות:

  1. עושה רושם שאף אחד מה- cc וה-bb שסקרת פה שווה התעמקות.
    אני, עכשיו, משתמו לי ה-bb מסינגפור, ''נפלתי'' על זה של פופה. ''נפלתי'', כי באתי לקנות דקסמולים ושאר מעודדיי התקררות, ואז קרץ לי הברונזר-היי לייטר שלהם מקולקציית 'פריז', יהיה מוצר שני ב- 5 ₪, אז נבחר ה-bb. שעושה עבודה לא רעה בכלל, כשאני משווה לרולס-רוייס שהיה לי. אגב, גם השפתון בורדו יין מהסדרה הזו מוצלח מאוד - לחותי ועמיד. מאוד הפתיעו כמותג עממי. ואני הפתעתי את עצמי כשקניתי, משתמשת ו אוהבת. כנ''ל עוד איזה מותג איפור, שאחרי לפחות עשר שנים דרכתי בקניון עזריאלי ויש להם שם חנות. קניתי שפתון ועיפרון שפתיים באדום (נתקעתי בלי אז הלכתי על הכי פשוט שיש) וגם - לא רע בכלל.
    אל דאגה, אני לא מתפקרת. במקביל הושקו לארון השמן והפריימר של גרלין. כמו גם הבושם אינסולנס של המותג - עם הריח גן עדן שמציף את כל מוצרי האיפור שלהם.
    צלליות - נושא מורכב. בד''כ משתמשת בצללית בסיס של בובי בראון וזהו. עכשיו קיבלתי סט טיבעי + במתנה בתיק של אסתי לאודר. מעבר לגוונים והאיכות, איך שזה קטן ונגמר מהר.
    עכשיו מחכה למצבע עם תיק הקרמים.

    השבמחק
    תשובות
    1. מה?? לא לא, למשל ה- BB של גרלן נהדר וכך גם ה- CC של לנקום, אליפות. תקראי שוב!
      יש לפופה לא מעט מוצרים מוצלחים, במיוחד לדעתי הפריימרים לפנים, העפרונות המתחדדים לעיניים, הסמקים האפויים ועוד. וכן, הפתעת לגמרי אבל זה אחלה.
      על איזו חנות את מדברת בעזריאלי? פלורמר? באמת?.. (אני מתעלמת מזה שלא היית עשור בעזריאלי, מבינה אותך לגמרי!).
      הבחירות שלך בגרלן אליפות כמו תמיד, ולגמרי ניחוח גן עדן, או יותר נכון סיגליות mind you. מאוד בעייתי העניין, ממכרים לגמרי!
      צללית הקרם של בובי מעולה, גם אני משתמשת בה.
      ומבצעים על מארזים יש כל הזמן, אני לא דואגת לך ;)

      מחק
    2. כן, פלומר. סתם לא יצא לי. הייתי בלית ברירה. מן הסתם גם לא יצא בקרוב.
      יש לי מרכזי קניות יותר מזמינים, קרובים ועם חניה חינם.
      קראתי שוב. אולי, לא בטוח. מחכה ל-cc של שאנל. צריכה להזמין.

      מחק
    3. ממש הפתעת, העיקר שיצאה בחירה מוצלחת.
      אני בטוחה שיש לך חלופות אטרקטיביות יותר. עזריאלי זה פשוט לא חוויה בכלל, ואומרת לך את זה מי ששם נמצאת הרבה.
      השאנל CC סבבה וגם יש לו כיסוי, אבל תבדקי קודם שהגוון מתאים לך.

      מחק
  2. הבסיס של דיור מעולה גם השאנל מעולה, השימר של דיור מעולה רכשתי את הורוד משמש אותי כסומק וכמובן השימר המהמם של שאנל שחבל בכלל לגעת בו.

    השבמחק
    תשובות
    1. חח, דיור שאנל, שאנל ודיור. סגרנו את הפינה.
      בסוף חייבות להשתמש בכל הקישוטים האלו :)

      מחק
  3. פלטת הצלליות של שאנל מדהימה ואומצה על ידי, גםהגלוסים החדשים שלהם נרכשו בגוונים 18 ו19 את ה17 אבדוק גם, שאלה: את הbbהחדש של גרלן אפשר לשים מעל לחות או שזה במקום?

    השבמחק
    תשובות
    1. תתחדשי על כל ממתקי השאנל שלך!
      אני ממש אוהבת את הגוונים בפלטת הצלליות הזו של שאנל, זה הכי אני.
      הגלוסים החדשים סופניים, אני הכי אוהבת את 13 ואחריו את 17, וזה בכלל נדיר שאני אוהבת ככה גלוסים.
      ה- BB Hydra של גרלן מאוד לחותי. עכשיו לחורף אני בכל מקרה משתמשת גם בלחות לפניו, אבל בקיץ הוא עשיר מספיק, אפילו מדי. הכי טוב זה לנסות עם ובלי ולראות מה הכי מתאים לך, זה הרי משתנה בין אחת לשניה בהתאם לסוג העור.

      מחק
  4. לי מפריע שאין יותר גוונים במוצרי ה-bb וה-cc למיניהם. נכון, זה לא מייקאפ, אבל גוון מתאים עושה את כל ההבדל! לפני כמה חודשים הייתי בספורה וקניתי tinted moisturizer של נארס- יש לו איזה 10 גוונים ולראשונה ראיתי כמה זה חשוב התאנה מושלמת גם במוצר שהוא sheer.
    את יודעת אם גרלן שימו גם את הפורמולה של הקיס קיס או רק את האריזה? יש לי אחד והפורמולה שלו פשוט נוראית.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לגמרי מבינה אותך, אבל הרעיון זה שהם שלב לפני המייק אפ, ואמורים לתרום למראה הסופי. לכן כביכול השקיפות (sheerness) המסוימת שלהם אמורה לאפשר לגוון מסויים להתאים לכמה גווני עור. having said that, זה בהחלט המקום שבו נופלים רבים מהמוצרים האלו, בעיקר כשהגוונים אינם מותאמים לפלח רחב של משתמשות. פספוס גדול. בניגוד אליהם, הטינטד מויסטרייזר אמור להוות תחליף מייק אפ ולכן יש לו מבחר רחב יותר בלא מעט מותגים. אני אגב מאוד אוהבת את זה של לורה מרסייה.

      לשנות אריזה זה שינוי קוסמטי, במקרה הזה סדרת הקיסקיס לגמרי התחלפה, חוץ מרכיבים שונים כמו החומצה ההיאלורונית שהזכרתי, הם עכשיו הרבה יותר אינטנסיבים בזכות הפיגמנט, גם הגימור יותר מבריק והמרקם מרגיש יותר רך ונעים, אולי בזכות זה שהם מכילים חמאת מנגו. אני חושבת שזו לגמרי סדרה מדהימה ששווה לך לבדוק. כמו שציינתי, אני התחברתי יותר לאלו במרקם הקרמי ופחות לשימרי, אבל זה עניין של טעם.

      מחק
  5. מה זה הדבר המהמם הזה של בובי בראון??? אני לא חובבת של צלליות חומות-זהובות (לא מחמיאות לי ממש), אבל העיצוב של הפלטה פשוט הורס את הבריאות! אני לרוב לא מתלהבת מהאריזה של המוצרים של בובי, אבל בחייאת, לא ראיתי עיצוב כזה שיקי כבר המון המון זמן. אהבתי ממש!
    וכמו תמיד, את נהדרת. מתה על כל אחד מהפוסטים שלך, דנרה!
    רעות

    השבמחק
    תשובות
    1. חח, תשמעי, כשהמנטרה של מותג זה קונספט גוונים שממחזר את עצמו בלי סוף אז כנראה צורת ההגשה, העיצוב, זה המקום להיות בו יצירתי. הפעם זה עבד להם בגדול!
      אין על הפרגון שלך רעות, המון תודה! :)

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails