12 באוגוסט 2012

קרם דה לה קיץ



הקיץ בעיצומו ואנחנו לא מפסיקות לרגע לחשוב איך להתאפר בצורה מינימלית ולהשיג תוצאה מקסימלית וכל זה תוך כדי שמירה על עמידות האיפור שמאיים בכל רגע לנזול אם רק לא ניתן לו מספיק תשומת לב. מזג האוויר בשלו, השמש קופחת, החום היסטרי והלחות נטולת רחמים. התחושה היא שלא משנה מה נעשה - בסוף היום נרגיש כמו תרנגולות מרוטות שתוהות האם עדיף בלי איפור בכלל, הרי זה בטוח עדיף על איפור מרוח ודהוי... אז חוץ משימוש שוטף בפריימר לעיניים ופריימר לפנים שישפרו את עמידות האיפור מעל, כדאי שגם מוצרי האיפור עצמם יהיו עמידים יותר מכרגיל.
מוצרי האיפור הקרמים אידיאלים לשימוש במזג אוויר בעייתי שכזה, הם מתמזגים והרמוניים לסקין וחום הגוף עוזר לטשטוש הנכון שלהם, הגוון שלהם נשאר מרשים לאורך היום והם עמידים מאוד גם בעצמם וגם כבסיס לאיפור מעליהם. כן, אולי יותר נוח להשתמש במוצרי אבקה רק שהם נוטים להתפוגג הרבה יותר מהר. חשוב לזכור שתוחלת החיים של מוצרי קרם קצרה יותר משל מוצרי אבקה, לכן לא מומלץ לקנות כמויות מיותרות, בטח אם לא מתחברים למרקם הזה. למרות הכל, העובדה היא שאין יותר מדי מבחר של מוצרי קרם בשוק, בטח לא בשוק המקומי שלנו ובטח לא כאלו איכותיים שיצלחו את המשימה. עדיין אפשר למצוא מוצרי איפור קרמים מוצלחים ואיכותיים וכדאי בתקופה הזו לתת להם עדיפות עליונה, זה יהיה רק לטובתנו שהרי אין לנו מה להפסיד...

ברונזר קרמי של שאנל: אהוד ומפורגן בעולם הביוטי

המוצר המזוהה ביותר עם הקיץ למרות שהוא מתאים לשימוש כל השנה זה הברונזר. הוא מגיע בעיצובים מפתים וגם בגרסאות מדליקות במגוון גימורים. אז נכון שברונזר אבקתי הוא הפופולרי ביותר, אבל ברונזר קיים גם בצורות אחרות כמו בספריי, נוזל וכמובן בקרם. אחד הברונזרים היותר מפורסמים ואהודים זה ברונזר הקרמי של שאנל (CHANEL) מסדרת Soleil Tan De Chanel האהובה עלי. הוא מגיע בגוון אוניברסלי אחד ומוגדר כ- Bronzing Makeup Base, כלומר, הוא לא שקוף אלא יש לו כיסוי קל וניתן להשתמש בו לבד, מתחת או מעל למייק אפ, הוא יהיה עמיד מספיק בכל המקרים. הוא מגיע בצנצנת עגולה גדולה שטוחה עם לוגו המוזהב ולא לבן על המכסה כמו שאר מוצרי סדרת השיזוף הזו. הפורמולה הקרמית שלו רכה יחסית ונוחה לשימוש, אני משתמשת במברשת הדואו-פייברית 159 של מאק להנחה שלו, ולפעמים גם במברשת סומק כמו ה- 168 הזוויתית של מאק שמאפשרת לי להניח את הברונזר בצורה פשוטה מאוד כמעט כמו ברונזר אבקתי (סרטון מומלץ על איך להניח את הברונזר הקרמי). הוא יתאים לכל סוגי העור והגוון שלו מדיום קרמלי בגימור מאט קרמי נקי שיתאים לכל אחת למעט לבהירות מאוד או צהובות מאוד שיתכן שעליהן יבלוט מעט תת הגוון הכתמתם שלו שנבלע ולא מורגש על מרבית גווני העור (תמונות וסווטצ'ים). את המוצר הזה יש לי מעל לשנתיים (מאז שיצא בגרסה החדשה) ובתחילה היה לו ריח נעים שעם הזמן הלך והתעמעם, אך הפורמולה נשארה בדיוק אותו הדבר ומתמזגת עם הסקין בצורה טבעית מושלמת. המוצרים של שאנל אינם זולים כלל אבל דווקא המחיר של המוצר הזה נראה לי סביר מאוד יחסית לכמות שהוא מגיע. מוצר אהוד ומפורגן בעולם הביוטי בצדק.

סמקים קרמים של YSL: שני גוונים שסוגרים את הפינה עם כל לוק

מוצר נוסף לסקין שקשה לנו לוותר עליו זה הסומק, בטח לא בקיץ עם הסקין הסמוק שלנו גם ככה מהשמש. לסומק קרמי כמו גם לסומק נוזלי, יש יתרון בולט שכן הוא נטמע בעור בניגוד לסומק אבקתי שיושב על העור ולכן הרבה פחות יציב. לכן סומק קרמי יכול גם לשמש כסומק הרמוני לסקין בפני עצמו וגם כבסיס מוצלח "שידביק" וישפר את העמידות של סומק אבקתי מעליו. את הסומק הקרמי מומלץ להניח תמיד מעל המייק אפ לפני הפידור למרות שטכניקה נכונה לא תפגע במראה הסקין גם אם יונח אחרי. אני מאוד אוהבת סמקים קרמים, הם נראים יותר זורמים על הסקין ומטשטשים נפלא, מספיק טיפה מהם בשביל לעשות את העבודה. אפשר להשתמש באצבעות להנחה של הסומק הקרמי, אני מעדיפה להיעזר במברשת דואו פייברית דוגמת ה- 130 של מאק ולהניח את הסומק בתנועות סטיפלינג (טפיחה) ולא מריחה.
בקיץ הגוונים של הסמקים המושקים יותר עליזים ובוהקים, נראים מאוד מפתים, אבל הם הרבה פחות פרקטיים כי מי רוצה לחיים שגם אחרי טשטוש מסיבי של הסומק הן יהיו בגוון ורוד פוקסיה?... גם הסומק הקרמי של איב סן לורן (YSL) מוצע במספר גוונים, חלקם מרהיבים וזרחניים, אבל המומלצים שלי הם השמישים יותר: מס' 1 Velvety Peach ומס' 2 Powdery Rose (סווטצ'ים). הסיבה שבחרתי בשני הגוונים האלו היא שהם למעשה מתאימים לשימוש עם כל לוק שנבחר. האחד אפרסקי ורדרד והשני ורוד טבעי וברגע שיש לנו את שניהם אנחנו פשוט מסודרות. יש להם פורמולה קרמית סיליקונית משהו, כמו של פריימר נעים. הפיגמנט נהדר ולכן מספיק מעט מאוד חומר בשביל תוצאה מוצלחת. הסומק הזה לאחר שהונח נטמע בסקין ומכתים אותו, כמו אפקט סטייני, מכאן העמידות הגבוהה שלו. אבל בגלל האפקט הזה חשוב להניח ולטשטש מהר לפני שמתקבע. בכל מקרה מדובר כאן על שני גוונים נפלאים כבסיס לסמקים האבקתיים שלנו ולא פחות מוצלחים כסמקים בעצמם, גוונים יפים שישתלבו על כל אחת באופן טבעי.
חשוב לציין שזה ממש לא נפוץ למצוא מותג יוקרה שמציע מוצרי איפור קרמים שמזוהים מאוד עם המותגים המקצועיים. כך שבעצם זה הישג מרשים לאיב סן לורן, יש להם גם מוצר טרנדי בגוונים אופנתיים, הוא גם ארוז בצורה סופר יוקרתית מפתה והכי חשוב - הוא גם איכותי, לא עניין של מה בכך.

צלליות קרם של בנפיט: מהמוצלחות ביותר

אם יש מוצר שאנחנו מרשות לעצמנו לדלג עליו ביומיום בקיץ זה בדרך כלל יהיו הצלליות כי בלוק קיצי מינימלי מהיר כזה או אחר פשוט אין להן מקום, הן לא מאסט. אבל לפני שנספיד את הצלליות, כבודן במקומן מונח, הרי ברגע שנבחר בהן הלוק יקבל שדרוג אוטומטי. אז גם אם אין לנו זמן, כח או חשק להשקיע ב"יצירת אמנות" צבעונית על העפעפיים, בחירה בצללית קרמית איכותית תסגור לנו את הפינה מהר מאוד. בהתחלה זה נראה מורכב ומסובך יותר להשתמש בצללית קרמית, יש לא מעט שנרתעות מזה. אבל כשמבינים איך זה עובד קולטים שאין פשוט מזה. צללית קרמית איכותית ניתן להניח גם בעזרת האצבע בלבד איתה מורחים את הצללית על העפעף ואח"כ בתנועות טפיחה מטשטשים. מי שמעדיפה להשתמש במברשת כמוני כדאי לה שתבחר באחת סינתטית איכותית. מברשת משיער טבעי לא תהיה אפקטיבית עם צללית קרם שאף עלולה להרוס אותה. אני מאוד אוהבת צלליות קרם, במיוחד בפני עצמן למרות שמומלצות גם כבסיס לצלליות. הן מגיעות בשלל גוונים מטבעיים דרך צבעוניים ועד לכהים, עם מגוון גימורים. כל אחת יכולה למצוא את הגוון והגימור המועדף עליה. כיף גדול.
אין ספק שבין צלליות הקרם האהובות עלי נמצאות בטופ הצלליות של בנפיט (Benefit) שמיועדות לשימוש גם כאייליינר. הפורמולה דקה ולא עבה ומעיקה, הפיגמנט נהדר, המריחה קלה והעמידות פנומנלית. יש לי לא מעט גוונים מהצלליות קרם האלו אבל האהובה עלי ביותר היא ה- Skinny Jeans החאקי מוזהבת (סווטצ'), צללית הורסת במיוחד, חוץ מזה שאלו הגוונים האהובים עלי באיפור. מספיק לבחור בה ולסיים במסקרה והעיניים שלנו נראות מושקעות חבל"ז תוך שתי דקות בלבד (סרטון לוק עם הצללית). צללית מעודנת יותר ליומיום היא ה- Flatter Me סגלגלה טבעית, אי אפשר ליפול איתה (סווטצ'ים). טבעית ובהירה עוד יותר זו ה- R.S.V.P בגוון שמפניה הפופולרית שיש לי אותה בגודל מוקטן שקיבלתי באחד מהקיטים להתנסות של המותג כמו הקיט הזה. מי שיש לה אפשרות אני ממליצה בחום לרכוש את הקיטים האלו, מוצרים מדליקים וכיפים. צלליות הקרם של בנפיט הן מהמוצלחות שיש היום לדעתי. הן כולן שימריות מבריקות ברמה כזו או אחרת והייתי שמחה אם בעתיד הם יוציאו גם מצלליות בגימור מאט, זה ממש מתבקש.

קולקציית הקיץ של Essie: אופנתית בטוחה

אם אנחנו בענייני קרם וקיץ אז איך אפשר בלי לקים קרמים לקיץ?... הציפורניים שלנו גם בידיים וגם ברגליים מתהדרות בגוונים בשלל צבעי הקשת מסופר צבעוניים ועד ניאונים זרחניים. כל צבע הולך, חגיגה של צבעים! הפעם לפוסט בחרתי בארבעת הלקים הקרמים הצבעוניים מקולקציית הקיץ Bikini So Teeny של Essie (יש עוד שני גוונים שימריים: All Tied Up, Bikini So Teeny). בחירת הגוונים בקולקציה מאוד "אסית", מאוד מזוהה עם המותג. מצד אחד גוונים צבעוניים אופנתיים ומצד שני הם בטוחים, לא מאוד חריגים ונועזים.


* בלחיצה על שם הלק תוכלו לראות איך הוא נראה עלי *
Off The Shoulder – ורוד מרשמלו, פורמולה עשירה, שתי שכבות לאטימות ואחידות. הוורוד היפה והמחמיא מבין שני הוורודים בקולקציה ומבין הוורודים היפים בכלל של המותג לצד Short Shorts הניאוני המדויק ו- Watermelon האגדי.

Mojito Madness – ירוק דשא בוהק עם תת גוון צהוב, פורמולה נהדרת למריחה, שכבה ראשונה לאטימות שנייה לאחידות. מרוב שהפיגמנט עשיר ההסרה שלו מכתימה את האצבעות ממש וגורמת לנו להיראות כמו הנסיכה פיונה מהסרט שרק... במבט ראשון מזכיר את ה- Pretty Edgy, אבל הוא יותר בהיר ממנו. ללא ספק הגוון היפה ביותר בקולקציה, ובהתאם לשמו מרענן כמו מוחיטו קפוא במסיבת קיץ לוהטת.

Fear & Desire – כתום גזר בוהק עם תת גוון צהוב. פורמולה עם פיגמנט עשיר, שתי שכבות לאחידות ואטימות מלאה. שכבה שלישית להעצמת הגוון. מזכיר את Orange It's Obvious המהמם מקולקציית האביב אבל יותר צהוב ובהיר ממנו. יש לי הרבה כתומים אבל אין לי אחד כזה. כתום מדליק, אופנתי, ייחודי.

Cascade Cool – ורוד לילך בהיר, לא פחות משלוש שכבות לאחידות ואטימות. גוון משמים בסה"כ, בטח כשהוא בתוך קולקציית קיץ. לק רגוע יחסית למי שצריכה הפסקה מהגוונים הצבעוניים והבוהקים של הקיץ.


ID

Soleil Tan De Chanel
Bronzing Makeup Base
גודל: 30 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 310 ש"ח

Créme De Blush
Velvety Peach #1, Powdery Rose #2
גודל: 5.5 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 220 ש"ח

Creaseless Cream Shadow/Liner
Skinny Jeans, Flatter Me, R.S.V.P
גודל: 4.5 גרם
ייצור: ארה"ב
מחיר: 19 דולר

Off The Shoulder, Mojito Madness, Fear & Desire, Cascade Cool
גודל: 13.5 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 50 ש"ח

הבהרה / גילוי נאות: הסמקים והלקים נשלחו אלי מהחברות



Print Page

91 תגובות:

  1. פוסט על כל הדבר האהוב עליי ביותר באיפור - מרקם קרם! תני לי קרם תמיד ובכל מצב ואני מרוצה. בשורה התחתונה לדעתי זה נותן את התוצאות הכי טבעיות והרמוניות על העור, במיוחד במוצרי בסיס כמו ברונזר וסומק.
    עם צלליות זה קצת פחות אידיאלי כי קשה לעשות איתן לוקים מסובכים מידי, אבל כבסיס ובמיוחד בקיץ הן מעולות ואני כמוך משתמשת בהן המון עכשיו.
    מבחינת ברונזר קרם - כרגע יש לי את הגרלן והוא מספיק לי. לכשיגמר נחשוב על האופציה של שאנל :-)
    הסמקים מהסדרה הזאת של YSL מושלמים לחלוטין לדעתי. מכל מרקמי הקרם שאי פעם ניסיתי (וניסיתי לא מעט) הם לחלוטין הקרם דה לה קרם.
    אהבתי את כל הלקים מלבד הלילך שהוא גם גוון באמת קצת משעמם, וגם הרעיון של 3 שכבות עושה לי רע P-:

    השבמחק
    תשובות
    1. לגרי, איפור קרמי זה פאן למרות שיש לא מעט שחוששות ממוצרי קרם, אני יכולה להבין את זה, אין ספק שמוצרים אבקתיים פשוטים יותר לשימוש. אבל אני מאמינה שעם הזמן זה ישתנה. או שלא...
      היתרון של צלליות הקרם זה במהירות השימוש, צללית אחת מהירה על העפעף וגמרנו. זה נראה מעולה. דברים מורכבים נשאיר לאבקות.
      ברונזר קרם זה נהדר, לצערי יש לי נטיה להיות נדיבה ממנו בשימוש וגם ככה אני נדיבה עם ברונזרים כידוע...
      הסמקים האלו אכן מדהימים והגוונים האלו באמת מושלמים ופרקטיים. המרקם מאוד מיוחד, לא דומה לכלום שניסיתי.
      הלק הורוד הזה לגמרי משעמם, מה הוא קשור עכשיו בכלל, כאילו שכחו אותו באביב אז נדחף לקיץ...P:

      מחק
  2. ראשונה! יאייי!!! סוף סוף פוסט חדש וצבעוני!!! :))) חולה על הסמקים האלה! מדהימים!

    השבמחק
    תשובות
    1. שנייה, אבל מי סופר?... ;)
      כן, פוסט צבעוני לקיץ המתיש שיעשה לנו שמח!
      לגמרי מדהימים הסמקים האלו.

      מחק
  3. איזה פוסט נהדר.
    אני לא טוחה שאני מרגישה פחות הזולה עם מוצרים קרמיים.
    אבל בכל זאת בעלת ברונזר זהב יותר בגוון של אולטימה. סומק של YSL מהסדרה של Vice Versa
    וצלליות של רימל.
    מה שהכי מציל אותי מ לנזול זה ה- BB של ביו. הכל נתפס עליו ולא זז.
    ומחכה ללק אי שאמור להפציע בדואר.

    השבמחק
    תשובות
    1. נ.ב.
      הגעתי לשלב השיזוף המבוקר הנכון שלי. הברונזר הולך לנוח עד החורף בערך, נראה לי....

      מחק
    2. תודה נטע!
      את מתכוונת שאת לא מרגישה פחות נוזלת? טוב, זה לא חכמה, הקיץ שלנו מורכב. עבורי יש הבדל משמעותי גם בתחושה וגם במראה.
      ואת משתמשת במוצרים הקרמים האלו או שהם ליופי?....
      זוכרת שסיפרת על ה- BB הזה, העיקר שיש משהו שעובד לך בלחות הזוועתית הזו.
      המממ, איזה לק הזמנת?...
      מה הקשר בין השיזוף לברונזר? זה משלים, לא נוגד. את כאילו מרגישה שזופה מדי איתו? הלוואי שאני הייתי מרגישה ככה...LOL

      מחק
  4. הסמקים של YSL נראים מדהים, אני שמחה לראות יותר ויותר מותגים מוצאים פורמולות קרמיות/נוזליות של סמקים. הברונז של שאנל- אין צורך שאוסיף מילים...
    לבי הלקים- חייבת לציין שהקולקציה מאכזבת- אין שום דבר שלא ראינו לפני כן...לגבי הצלליות- שמעתי שהן מעולות וממש בא לי להזמין- יש אתר מומלץ?

    השבמחק
    תשובות
    1. הם לא רק נראים, הם מדהימים. תציצי בהם בדוכן, תרגישי מיד את המרקם הייחודי.
      גם אני שמחה לראות שיותר ויותר מותגים מרחיבים את ההיצע שלהם עם מרקמים קרמיים, עדיין זה די שולי יחסית.
      באמת אין צורך להוסיף שום מילה על השאנל. מדבר לבד...:)
      בעניין הלקים את צודקת, לכן כתבתי שהם הלכו on the safe side, גוונים יפים אבל בטוחים. לא נועזים או משהו. אבל זה אסי כמעט תמיד, קולקצייה קלאסית שלהם.
      הצלליות של בנפיט מדהימות. הבעיה שיש המון זיופים איתן. לכי על סטרוברי, המבחר שם משתנה כל הזמן, צריך לעקוב. לפעמים יש הרבה, לפעמים אין כלום, לפעמים מחירי חיסול, את יודעת, סטרוברי...

      מחק
    2. תודה יקירה, שכחתי לבדוק בסטרוברי...
      לגבי הסמקים של YSL -מה שנקרא ראיתי ניסיתי אהבתי.. ואחכה למבצע (:

      מחק
    3. כן, תבדקי מה יש שם למרות שהכי טוב אם מישהו יכול להביא לך מוצר טרי מחו"ל.
      ברור, רק במבצעים ;)

      מחק
  5. הברונזר של שאנל פשוט מדהים, מתה עליו ואני דווקא מאוד בהירה.
    רכשתי לאחרונה גם צלליות קרם של שאנל, וגם הן נפלאות - המרקם מזכיר מוס טיפה נוקשה, הן מחזיקות מעמד כל היום, ואפשר להשתמש בהן לבד בהשקעה של רגע.
    יש לי את הסגולה, הירוקה והלבנה שאני משתמשת בה כבסיס שנותן עומק לצלליות אחרות.
    אני חושקת בסקיני ג'ינס של בנפיט כבר המון זמן...
    הזמנתי פעם מסטרוברי את גט פיגי, היא היתה מאוד נחמדה אבל התייבשה מהר, כך שאני חוששת מהזמנה חוזרת.
    באיביי שני מוכרים נשבעו לי שהמוצר שלהם אותנטי, ואני עדיין חוששת. כנראה שאכנע למחיר המשלוח המטורף באתר של בנפיט.
    ועוד הערה בהקשר לדמי המשלוח - לפני שבועיים היה מבצע על חזיות באתר מסויים, הזמנתי ולאחר כמה ימים קיבלתי הודעה שבעקבות בעיות רבות עם חבילות לישראל, הם מעלים את דמי המשלוח ל-20GBP. החלטתי לבטל ולו בגלל שהם היו צריכים לכבד את ההזמנה שלי כפי שהיא בוצעה לפני העלאת התעריף. פשוט מבאס...כולנו סובלים בגלל תחמנים למיניהם.

    השבמחק
    תשובות
    1. טוב לשמוע שעובד לך טוב הברונזר, הוא בהחלט מדהים.
      הצלליות האלו של שאנל סופניות, אסופת פיגמנטים היסטרית! האהובה עלי זו הירוקה :)
      זו באמת בעיה עם סטרוברי, אי אפשר לדעת בני כמה המוצרים שם ועם מוצרי קרם זה בעייתי. באיביי לא הייתי מזמינה בגלל בעיית הזיופים. בעייתי בהחלט.
      בנפיט ממש מגזימים עם מחירי המשלוח, עדיף שתבקשי ממישהו שנוסע לחו"ל שיקנה לך.
      מילא שהעלו את דמי המשלוח אבל בסיסי זה לכבד הזמנות שנעשו עד העלייה. ממש לא לעניין, גם לי נמאס מכל הניצול הזה. לא יודעת מה הסיבה, תחמנים או לא, אבל יש כאלו בכל מקום. לא רק בארץ. באסה.

      מחק
    2. לגבי סטרוברי, אכן בעייתי. את הצלליות של שאנל הזמנתי משם כי ידעתי שהן די חדשות בשוק.
      כרגע אין לי מישהו שנוסע לחו"ל, אבל אני מנסה לחפש שותפה להזמנה מבנפיט בפורום.
      מסכימה איתך, דמי המשלוח הולכים ועולים, אבל אני מניחה שלא מעט מוכרים נכוו ומבחינתם זה מוצדק.

      מחק
    3. כן, לצלליות של שאנל לא היה הרבה זמן לשכב שם.
      אם תמצאי שותפה זה בהחלט ירכך את "המכה" של דמי המשלוח הגבוהים, אני מאמינה שיש לא מעט שרוצות להזמין משם. נסי גם דרך הקומונה של הפורום למצוא שותפה, ראיתי פעם משהו בסגנון שחיפשו.

      מחק
  6. מאז ומתמיד אהבתי מוצרי קרם ולא תמיד הצלחתי למצוא מה שרציתי. אני שמחה שהחברות מבינות עד כמה מוצרי הקרם טובים ומבוקשים ומנסות לחדש בנושא.חבל רק שיש מוצרי קרם מוצלחים שהוצאו מהליינים מכל מיני שיקולים מוזרים.
    לא נראה לי שיש אחת שלא חושקת בברוזנר של שאנל.
    סמקי הקרם של YSL יפהפיים ואני ממש אוהבת את הצבעים השמחים והבוהקים.
    הצלליות של בנפיט מהממות וכבר אמרתי בעבר שאני ממש אוהבת את הטעם שלך ואני אומרת זאת שוב, הגוונים ממש ממש ממש יפים בול מה שאני אוהבת. מעין מעושן מחוק וזוהר טבעי.
    הגוונים של הלקים קיציים ויפים, הירוק קצת אטום/כהה לי מדי אבל עלייך הוא נראה ממש יפה.

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, זה הגיוני, המבחר לא ממש עצום. אני חושבת שזה כמו הביצה והתרנגולת, אין מבחר כי אין מספיק ביקוש, זה לא מספיק פופולרי, ועד שלא יהיה יותר פופולרי לא יהיה הרבה היצע כי לא רווחי...
      לגמרי, הברונזר הזה של שאנל בין המוצרים היותר נחשקים, אני לא בטוחה שבהכרח מהסיבות הנכונות ;)
      הסמקים הללו של YSL לא רק מהממים גם מאוד פרקטים, באמת סוגרים את הפינה עם כל לוק.
      תודה, הגוונים של הצלליות של בנפיט שבחרתי לפה הם מהמוצלחים שלהם לטעמי, גם יפים וגם שמישים.
      הלקים אכן קייציים, ברור לי שירוק כזה אינו גוון לכל אחת ;)

      מחק
  7. אנונימי12.8.2012, 20:45

    יופי של פוסט! אני עדיין חוששת מצלליות קרמיות כי יש לי בעיה נוראית של אגירה בכפל העין. גם הפרימייר נוטה להיאגר שם. כנראה שזה פונקציה של גיל כי לא היה כך בצעירותי... :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!
      העניין הזה של הצטברות חומר בקפל העין או בקמטוטים נפוץ מאוד, את לא לבד.
      מה שמפתיע זה שאת אומרת שזה קורה לך גם עם פריימר לעיניים.
      זה ממש מוזר ולא אמור לקרות, באיזה פריימר את משתמשת? יכול להיות שאת שמה יותר מדי ממנו ואז הוא לא אפקטיבי? הפריימרים האיכותיים לעיניים הם מאוד ביצועיסטים, המועדף עלי זה הפריימר של OFRA.

      מחק
    2. אנונימי13.8.2012, 8:43

      אני משתמשת בזה של אורבן דקיי. הוא נותן כזו חיות לחלק מהצלליות שלי ושומר עליהן יפה במשך היום (חוץ מהכפל המעצבן הזה) והאמת שהייתי בטוחה שזה הגיל. אולי באמת אנסה משהו חדש. בנוגע למינון אז צמצמתי כמובן והכפל הצטמצם בהתאם אך עדיין שם :-(. תודנ על הטיפ!

      מחק
    3. זה פריימר מעולה ה- UDPP, אבל אולי הוא לא מספיק חזק עליך.
      נסי להשתמש בפריימר אחר ולראות אם הבעיה נפתרת.
      בכל מקרה לשים מעט פריימר זה חשוב, יש כאלו שנדיבות וזה רק עושה פעולה הפוכה.
      בטוח יש משהו שיעזור, אם זה עובד על כולן זה יעבוד גם עליך :)

      מחק
  8. דנרה שתהיי בריאה תודות לך הרשימת קניות שלי לאוסטריה מתארכת ועוד במוצרי יוקרה! פוסט ממש נחמד תכלס מוצרי קרם זה ה-דבר לקיץ אני מוצאת את עצמי כל הזמן חוזרת לסומק קרם קקטוס פלואר שלי ולהיילטר של מאק הקרמי בגלל זה הפוסט הזה תפס אותי עם הסמקים של אס"ל והצלליות של בניפיט בכלל נשמעות לי מטריפות כי כבר מזמן רציתי לסגל לעצמי שגרה מהירה בבוקר ונראה לי שהן ממש מתאימות לזה אז הן ינוסו בקרוב:-)
    חייבת לציין גם את בחירת הבושם שלך פה בעמוד- הרחתי אותו לא מזמן הוא גם מעולה! הרחתי אותו בס"פ לא מזמן ואני מתכננת קנייה, ראיתי שזה או דה טואלט איך העמידות שלו עלייך?

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, סורי סורי... ;)
      בעצם, איזה כיף לך!! כך שאם את בדרכך לוינה אז אני לא סורי בכלל...P:
      לגמרי מוצרי קרם הם הכי נכונים לקיץ, והבחירה שלך ב- Nars Cactus Flower מוצלחת במיוחד, סומק מהמם!
      את הסמקים של YSL אפשר גם להשיג פה במחירים טובים כשיש הנחות רציניות.
      אבל את הצלליות של בנפיט זו בהחלט הזדמנות לנסות כשאת בחו"ל, תציצי בסווטצ'ים ותגיעי מוכנה וממוקדת אחרת תרצי את כולן...LOL
      את מתכוונת ל- L'EAU DE Chloé, כן? אני פשוט חרשתי עליו כל הקיץ, כל כך פרשי ומרענן ולמרות שהוא EDT הוא שורד יפה מאוד, לפעמים אני לוקחת אותו איתי ומחדשת אם יש לי יום ארוך במיוחד. אם תלחצי על התמונה תגיעי לפוסט איתו. האמת שאני בכלל אוהבת את הבשמים של Chloé, גם בתמונה הראשית של הבלוג את יכולה לראות את הגרסה הקלאסית.

      מחק
    2. עוד לא בדרכי לוינה אבל בקרוב:-)
      אני תוהה אם אס"ל יהיו בדיוטי של וינה כי מניסיוני עם שאנל תמיד עדיף לקנות בדיוטי שלהם לחסוך עוד כמה יורו מכירה את הדיוטי של וינה במקרה?
      נחמד לשמוע שהבושם של קלואה שורד טוב למרות שהוא או דה טואלט אכן אליו התכוונתי! ככל הנראה יירכש גם בטיול:-)
      גם אני אוהבת גם את הגירסא הקלאסית היות שמתי ממנו והוא החזיק עד עכשיו!

      מחק
    3. מבינה אותך אבל שאנל זה סיפור אחר בגלל שאין עליהם הנחות בשום מקום אז שווה בדיוטי. אם יש פה 50% על אס"ל לא הייתי טורחת לקנות בחו"ל.
      כבר שנים לא עברתי בדיוטי שלהם, לא זכור לי משהו מסעיר שם.
      אם הרחת את הבושם ואהבת אז תקני, הוא מ ד ה י ם ! כאמור מתאים מאוד לקיץ. שימי לב שזו גרסה מוגבלת.
      הגרסה הקלאסית לגמרי מעולה, הבושם גם יושב יותר טוב כי הוא כבד יותר. אני הרוסה עליו!

      מחק
    4. מממ הבנתי אותך, טוב אני אבדוק את הנושא:-)
      כן אני ממש התלהבתי מהבושם הזה הריח ממש תפס אותי לגמרי קיצי!
      תודה על הטיפים!

      מחק
    5. בכיף גדול :)
      תעשי חיים שם ותחזרי לעדכן על כל הרכישות, אני כבר סקרנית, טעם משובח יש לך!

      מחק
    6. תודה! מקווה שאכן יהיו שם רכישות מוצלחות אעדכן:-)

      מחק
  9. עוד אני מתפעלת מיכולת הדיוק שלך ליצוק הכל למשפט אחד "להתאפר בצורה מינימלית ולהשיג תוצאה מקסימלית" וכבר אני מוחה בתוקף על הביטוי "תרנגולות מרוטות" בעודני מתפתלת מצחוק על הרצפה!

    הרבה חידושים עברו עלי השנה ובעיקר החיבור המחודש למוצרי איפור קרמיים: סמקים וצלליות.

    למרות שפני הלבנבנות מן הסתם היו מומאות מהשימוש בברונזר ולענין הפיגמנטציה עוד יותר, לא מרגיש לי נוח "שיזוף מלאכותי" מה גם שאאלץ להניח אותו גם על הצואר, קורה לעיתים (במיוחד ללבוש לבן).

    סומק קרמי הוא להיט אמיתי, קל להנחה ומשלב יפה באיפור - מאוד התלהבתי. בל נשכח שהמוצרים הקרמיים של תקוה זו משודרגים מאוד יחסית לאלה שהכרתי לפני עשור.

    צלליות קרמיות - מושלם, תענוגלהניח ותענגו להסיר. לא ניסיתי את אלה של בנפיט, אך אהבתי מאוד את הפוסט על הקיט. רעיון מוצלח.

    אשר ללקים, מניחה שלא הייתי מסרבת לאף אחד מהם, ידייך הן מקדם מכירות מזהיר (5,5), אך אם לבחור 1 הבחירה שלי היא Off The Shoulder.

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, האמת שגם לי הפריע עניין התרנגולות אבל פשוט לא מצאתי תיאור טוב יותר וזה אכן עצוב ומצחיק בו זמנית... :)

      כן, אין ספק שבשלב כלשהו מוצרי הקרם מגיעים אל כולן, קשה להימנע מזה. אח"כ מחליטים אם יש או אין חיבור.

      אם את לא טיפוס של ברונזר בכללי אז מן הסתם לא משנה באיזה מרקם הוא יגיע.

      את צודקת, המוצרים הקרמים של היום שונים מהותית מהמוצרים לפני עשור ויותר. הטכנולוגיה אחרת והפיתוח שלהם כל כך שונה, פשוט אין מה להשוות. אני חושבת שחוץ מהשוני בהטמעות בעור (אז הם צפו), בגימור, בגוונים, הדבר שהכי בולט בשונות זו העמידות. פעם מוצרי קרם היו הכי פחות עמידים, היו מאוד ירודים מבחינת איכות והיום הם מהעמידים ביותר שיש. גם אז הם היו נחשבים לטרנדים ומתקדמים אבל בפועל לא היו קבלות. כך שיכול להיות שהזכרונות הטראומטיים מאז מונעים ממשתמשות רבות לאמץ אותם היום.

      הצלליות של בנפיט מהאיכותיות שיש היום בשוק. פשוט נהדרות. הקיטים האלו בספורה גם מדליקים וגם משתלמים. אני חושבת שברוב המוצרים המפורסמים של המותג התנסתי דרך הקיטים האלו. כל פעם שיוצא קיט חדש אני קונה.

      חן חן, אולי אני צריכה להתחיל לקבל עמלות מהמותגים על זה...LOL
      ידוע שאת מחובבות הלקים הוורודים, זה בהחלט הוורוד המועדף עלי מהשניים שכאן.

      מחק
  10. היי דנרה קפצתי קפיצה מהירה כדי לראות אם פירסמת ואיזה יופי שכן!!
    את התגובה המפורטת שלי אני אגיב מחר אבל לא יכלתי להיתאפק ולא להגיב על הסמקים של YSL!! כרגע אני משתמשת ב rose 2 בגלל עור הפנים הבהיר שלי, אז כמובן הייתי חייבת לעצור לפרגן לסומק שמשרת אותי נאמנה:)
    פוסט מעולה מזכיר לי איזה טעם נפלא יש לך LOL

    השבמחק
    תשובות
    1. טוב שקפצת ליאן!
      איזה כיף לשמוע שאת נהנית מהסומק הזה, מגיעות לו בהחלט מחמאות, מדהים לגמרי!
      תודה רבה יקירה :))

      מחק
    2. טוב כמו שהובטח חזרתי ובלי הרבה דיבורים נתחיל (כי יש לי המוון מה לכתוב:)
      הברונזר- אני מודה לא ניסיתי מעולם ברונזר קרמי! הברונזר הקבועה שלי זה הברונזר של גרלן אבל מיותר לציין שהעובדה שהוא מתאים לכולן מושכת אותי וכמובן המחמאות שהרשת מוצפת בהן.
      בדרך כלל הדרך שלי לשים ברונזר היא כמו בסרטון בסוף הפוסט שוב בגלל בעור הבהיר שלי אז השאנל ניראה מושלם, בקיצור נוסף לשופינג ליסט :)

      על הסמקים כבר הגבתי (בדחף בילתי נשלט) ולכן רק אוסיף שהיה לי את הגוון מ'ס 1 והוא יושב טוב על העור והפיגמנט נישאר יציב ועמיד גם בצבע הזה.

      הצלליות- הצלליות הקרמיות המועדפות עליי זה הצלליות של שסיידו פשוט מעולות ניצמדות לעין כאלו הן חלק מהעור ובעלות עמידות נפלא!!
      כמובן בטור אובססיבית למוצרי בנפיט מאז הכרותי עם הקורליסטה הן ינוסו בהקדם!
      את הלקים אני משאירה לך כי את פשוט מעולה בבחירת הצבעים במיוחד לזמן המתאים לעונה, צבעים הורסים וכל מילה מיותרת!

      נסכם בכך שדנרה יקירה שוב עשית את זה פוסט מקסים ומלא השראה... היתגעגעתי:)

      מחק
    3. מעולה שחזרת! :)
      תשמעי, זה לא כזה חריג שלא ניסית אף פעם ברונזר קרמי, זה ממש לא מוצר מאוד נפוץ. גם הברונזר הצמוד שלי כבר שנים זה הטרקוטה של גרלן.
      הברונזר הזה של שאנל בהחלט מפורגן מאוד ברשת, שווה לבדוק אותו בדוכן, לראות אם את מתחברת בכלל. הטסטר שלו מגיע בצנצנת קטנה, את יכולה לבקש שיראו לך את המוצר הרגיל.

      הסמקים האלו נהדרים, מרקם מדהים שלא דומה למוצרים קרמים אחרים עם פיגמנט מעולה.

      גם אני מתה על הצלליות של שיסיידו, כתבתי עליהן כאן:
      http://danrasvault.blogspot.co.il/2011/12/blog-post.html
      יש להן מרקם דקיק וכל כך נעים.
      אח... בנפיט.. מתה על המוצרים שלהם, את בטוח תהני מהצלליות והקורליסטה זה סוג של מאסט, אני הרוסה על הסומק הזה. גם עליו את יכולה לקרוא כאן:
      http://danrasvault.blogspot.co.il/2011/05/blog-post_18.html
      לקים צבעוניים בקיץ זה פשוט מתבקש, יש עוד משהו שבהשקעה כל כך מינימלית עושה לנו כל כך שמח בעיניים?... ;)

      תודה ממי, כיף שאת והטעם המעולה שלך פה :)

      מחק
  11. את מאמינה שיש לי הברונזר הזה של שאנל כבר חודש וחצי במגירה ואני מתקמצנת לפתוח ולהתחיל להשתמש בו?!
    זה ממש לא מתאים לי, אבל הוא כל כך מהמם שכואב לי הלב "לקלקל" את המרקם המושלם שלו על ידי שימוש.. :)
    הסמקים של YSL נראים מהממים, ובדיוק בסוף שבוע שעבר הגיעה אלי צללית הקרם הראשונה שלי של בנפיט והיא לחלוטין מצטיינת!

    השבמחק
    תשובות
    1. מה??? טוב, האמת שזה סיפור מוכר עם מוצרי יוקרה, אבל תשמעי, תתחילי להשתמש בו, בסה"כ הוא מעוצב כקציפה כזו, לא איזה משהו מיוחד ובאמת לא יעזור לך שזה יפה במגירה. לכי תקראי מה כתבתי בפוסט הקודם "אל תסתכל בקנקן", אולי זה ישכנע אותך....LOL חוץ מזה שמוצרי קרם לא מאריכים חיים כמו מוצרי אבקה והברונזר הזה ענקי ולא יגמר לעולם...;)
      איזה יופי, תתחדשי על הצללית! איזה גוון יש לך? האמת שכל הגוונים שלהם ממש יפים.

      מחק
    2. אין ספק שאת צודקת וכדאי שאתחיל להשתמש בו בהתחשב בגודל ובתאריך התפוגה שלו :)
      ותודה, הצללית בגוון Silver Spoon שהוא כסוף מטאלי משגע, וקיבלתי אותה במתנה עם הזמנה שעשיתי מהאתר של ספורה.

      מחק
    3. תשתמשי ותהני הרי מחר יצא מוצר חדש שתרצי לשמור במגרה ;)
      איזה גוון מהמם של הצללית! אני מתה על צלליות אפורות/כסופות ובמרקם קרם אין הרבה מוצלחות. לי יש את הכסופה של שיסיידו, מדהימה!!
      http://danrasvault.blogspot.co.il/2011/12/blog-post.html
      קיבלת מהם מתנה בגודל מלא סתם על הזמנה? אני בדרך כלל מקבלת מוקטנים..

      מחק
    4. אכן בגודל מלא, היה לי קוד ייעודי שהם שלחו לי למייל כי אני בתוכנית של ה- beauty insider.

      מחק
    5. כן, גם אני, אולי פספסתי, הם פשוט מציפים את המייל....

      מחק
  12. היי דנרה יקרה!
    הסרטון של ליסה לגמרי מושלם להסבר איך הברונזר עובד.
    אין עליה.
    זה בהחלט מוצר מוצלח שלא הכרתי.
    אני משתמשת במוצר מקביל של גרלן terracotta skin
    שאני מערבבת עם המייק אפ או לבד. בהחלט נותן glow מהמם.
    כשייגמר אבדוק את השאנל. נכנס לוויש ליסט בענק.
    יש לי סומק קרמי של YSL בגוון אדמדם. באיזו מברשת את משתמשת להניח אותו?
    לגבי צלליות- נהנית מהקולור טאטו כבסיס לצלליות אבקה. לא מכירה את הבנפיט...
    אחלה פוסט, הכי קיץ מגרה ומפתה!



    השבמחק
    תשובות
    1. נפלא מיכאלה, זו המטרה של הסרטונים בסוף, להמחיש איך זה עובד.
      אין ספק שליסה היא הבסט!
      אני אוהבת את המוצר של גרלן, כתבתי עליו בפוסט הזה:
      http://danrasvault.blogspot.co.il/2011/07/blog-post.html
      הוא שונה מאוד מזה של שאנל, במרקם, בפורמולה, בגימור, בייעוד. השאנל ברונזר קלאסי פשוט במרקם קרם מוצק והגרלן הוא יותר לחימום הסקין ולהארה שלו, לזוהר. אני כמובן פשוט מניחה אותו על כל הפנים....LOL
      איזה גוון יש לך? מהסדרה הזו של הסמקים של YSL? כמו שכתבתי בפוסט, אני משתמשת במברשת 130 של מאק או משהו בסגנון שלה, היא פשוטה לשימוש ונותנת לדעתי את התוצאה הכי יפה. גם נוח לשלוט איתה בעוצמת הגוון והטשטוש, שלא יראה כמו כתם.
      הקולור טאטו של מייבילין נהדרות, נפלא שמותג עממי מציע מוצר איכותי כזה, שיפור מהותי ממוצרי הקרם/מוס הקודמים שלהם.
      תודה יקירה, בשביל שמשהו קצת יעיר אותנו בקיץ המתיש הזה :)

      מחק
    2. אכן כתבת עליו!
      מוצר משגע שגיליתי השנה ונותן מראה של שיזוף טבעי וקורן.
      אז אנא הסבירי לי במה השוני ביניהם בייעוד (במרקם ובפורמולה אני יכולה להבין) כי אם אשכנע את עצמי שהם שונים תהיה לי סיבה לרכוש את השאנל....

      מהסמקים יש לי את 01 שהוא אדום עם כתמתמות כמדומני. מאד מחייה את הפנים. גיליתי את מברשת האקספרט של ריל טכניקס שהיא זולה ונותנת תוצאה מדהימה בסומק הקרמי. סוף סוף אני מצליחה לשלוט בו...

      המברשת שליסה משתמשת בה גמרה אותי לגמרי, הכוונה לקבוקי הרחב של שאנל. את יודעת אולי על מוצר שייתן אפקט דומה? היא רחבה מאד. מצד שני קבוקי רגילה גם תעשה את הטריק אני משערת.

      הקולור טאטו בהחלט שיחוק וממש כיף להתאפר מעליהן, הן נותנות מימד של עומק וגם קיבוע.
      הצלחת לעורר אותי, זה בטוח!

      מחק
    3. כמו שכתבתי, השאנל הוא ברונזר קלאסי למראה שזוף, הגרלן הוא להארה של כל הסקין, האפקט אחר לגמרי. כלומר, אם בשבילך הגרלן מחליף ברונזר אז אין לך צורך בעוד אחד, ממש לא.

      אבל 01 זה הסומק שכאן והוא בכלל אפרסקי, מוזר.. אני משתמשת עם האקספרט למייק אפ. לטעמי מברשת הסטיפלינג הדואו פייברית של ריל טכניקס ממש מצויינת עם סמקים קרמיים.

      תכלס כמו שאמרת, כל קבוקי תעשה את העבודה, היא משתמשת בה בגלל הקשר המסחרי שלה למותג. זה הכל.

      מחק
    4. מיכאלה13.8.2012, 17:25

      חבל, קיויתי שאאלץ לרכוש את השאנל.
      בכל אופן אבדוק אותו בדוכן כי סקרנת אותי.
      לגבי המספר של הסומק: עכשיו אני רואה שלמטה כתוב 6 אז אולי זה המספר? למה הם כותבים הכל קטן כל כך, או שאולי אלה העיניים שלי שמתקשות לקרוא... כן זה מספר שש.
      אנסה עם הדואו פייברית שלהם. אלה שתי הנברשות שלהם שיש לי.
      אהבתי את הרוחב של המברשת אבל כמו שאמרנו
      Any kabiki will do...

      מחק
    5. מיכאלה13.8.2012, 17:34

      אוף סליחה מברשות ו- kabuki כמובן! 

      מחק
    6. חחח, תמיד אנחנו מחפשות תירוצים למה לקנות עוד. אבל תבדקי אותו באמת ותראי אם הוא בכלל מוצא חן בעיניך.
      גוון ממש יפה של הסומק יש לך, אני רואה אותו בסווטצ'ים, את יכולה לראות גם בקישור ששמתי בפוסט פה אליהם.
      תנסי להניח את הסומק עם הדואו פייברית בתנועות סטיפלינג ותראי כמה זה מהיר ונוח עם תוצאה מוצלחת.
      המברשות של שאנל יקרות בטירוף, לא מפתיע אותי שהחליטו שלא יהיו במגוון בארץ כי אז המחיר שלהן בכלל יהיה מופרך...P:

      מחק
  13. אני מאוד אוהבת מרקם קרם, למרות שבחורף כשקר מדי יש לי איתו יחסי אהבה-שנאה, כי אני אוהבת את המראה ושונאת את זה שמרוב קורב קשה לאסוף חומר (כן, סומק קרמי של מאק, אני מדברת עליך).
    לא ניסיתי את המוצרים האלה, אבל צלליות הקרם של בנפיט (או קיט חמוד ב-10$ בתקווה שיימצא) לחלוטין ברשימה שלי :)
    והברונזר של שאנל קורץ, אבל אני בקושי משתמשת בברונזרים, אז זו תהיה כנראה הוצאה מיותרת בהחלט. הסמקים של YSL לעומת זאת נראים נפלאים!
    הלקים לגמרי לטעמי, הייתי מאמצת את כולם :)

    השבמחק
    תשובות
    1. את צודקת, זו בדיוק הסיבה שמרקם קרם מתאים יותר לקיץ, המשמעות שקשה לאסוף חומר היא גם נכונה לאפקט על הסקין, להתנהגות של הקרם. בקיץ הוא מתרכך והרמוני לסקין, בחורף לפעמים יש תחושה של "יציקה" כזו אם משתמשים, ההטמעות שלו אחרת.
      הקיטים של בנפיט מדהימים ומשתלמים, כיף להתנסות ככה במוצרים :)
      אם את לא בענייני ברונזרים אז זה לא משנה איזה ברונזר זה - לדלג.
      הסמקים מדליקים ואגב, בניגוד למאק הקרמי שהזכרת, הפורמולה שלהם שונה מהותית, סיליקונית אוורירית, לכן ידידותיים לשימוש גם בחורף.
      לקים זה פאן תמיד :)

      מחק
  14. מוס שוקולד! אני מאוד אוהבת אותו ובכלל מוצרים קרמיים הם בין המצאות הכי טובות ונבונות באיפור.
    אני מחכה למבצע שווה כדי להשיג את סמקים של YSL כי באמת יש שם כמה גוונים יפים.
    יש לי שתי צלליות מליין זה של בנפיט והן מעולות. את סקיני לא רכשתי כי מתברר שקיים דיופ יותר נגיש אצלי באוסף.
    רק אצלי יש הרגשה שאסי לאחרונה משעממים? תחושה של BEEN THERE DONE THAT. זה לא אומר שאני לא אוהבת אותם אבל לצערי הם מאכזבים בהיצע...

    השבמחק
    תשובות
    1. ממש כמו שתיארת - הברונזר הזה נראה כמו מוס שוקולד!
      מוצרים קרמים זה בהחלט נהדר אבל כנראה לא מרקם מספיק פופולרי בקרב משתמשות בשביל שיהיה מבחר איכותי אמיתי בשוק.
      הבנפיט נהדרות לגמרי! הסקיני צללית מושלמת מכל בחינה, איזה דיופ יש לך?.. יבדק בטוח.
      בנוגע לאסי כן, זה המותג, כמו שכתבתי פה, הגוונים אולי אופנתיים אבל לא נועזים, לא מחדשים. אסי בדרך כלל הולכים על בטוח. אבל כשהם מוציאים גוון חזק אף אחת לא מדלגת עליו ;)

      מחק
    2. צללית קרם של אסנס בלכום יורו שקניתי בחורף בטיול.

      מחק
    3. אוקיי, תודה.

      מחק
  15. הייוש ^_^
    איזה יפה האוף דה שולדר... חייבת אותי!!!!
    צבע מהמם! איזה המלצה מעולה!!!



    ועכשיו לגבי צלליות קרם: אני שונאת!!! בעעע...
    כל כך הרבה התעסקות, פריימר לפני, צללית אבקה מעל לקיבוע... והרי אם לא אשתמש בכל אלה, ברגע הראשון שאעפעף ידבק לי כל החומר בקפל העין בצורת "פס" לא הולמת במיוחד... מתרחקת מאלה כמו מאש, תמיד אני חושבת שזה לילדות שרק מתחילות ללמוד על איפור.

    ניסיתי אפילו להשתמש בהן כ"פריימר" בעצמן, אבל זה כבד מידי וה"רטוב" של צללית הקרם ביחד עם האבקה של הצללית מעל, הפך לממש "גוש בוצי ודביק" בקפל העין. כבר עדיף צללית קרם בפני עצמה.

    אבל, אולי אני עדיין רק בשלב של "ביגינרית" וגם על הצלליות האלה אלמד להשתלט בסופו של דבר. בינתיים אני משאירה אותן למקצועניות :)

    השבמחק
    תשובות
    1. הלו גורג'ס :))
      הלק הזה ממש יפה, בחיי, ואני ממש לא ממעריצות הוורוד, הוא פשוט מהמם!

      חחח, קרעת אותי מצחוק!
      תשמעי, ממש לא צריך את כל ההתעסקות הזו במידה ומדובר בצללית קרם איכותית. זה קורה עם מוצרי קרם שהפורמולה שלהם לא מוצלחת ולכן קורסים. צללית קרם היא כביכול במקום הפריימר, לא צריך שכבות. היא יכולה להיות בפני עצמה (ככה היא הכי מהירה לשימוש אפילו עם האצבע) וגם כבסיס לצלליות אבקה אם רוצים מראה יותר מושקע.
      זה ממש לא מוצר למקצועניות, יש למשל עכשיו את צלליות הקרם קולור טאטו של מייבילין שעולות בערך 30 ש"ח והן מוצלחות. הכי אני ממליצה על צללית permanent taupe מס' 40 שהיא חום מאט טבעי, היא הכי מוצלחת שם לדעתי. אני בטוחה ששימוש בה ישנה לך את הדעה על צלליות קרם :)

      מחק
  16. הכל מהמם כאן!!!

    מאוד אוהבת ברונזרים קרמיים בקיץ הזה. כאילו גיליתי אותם מחדש. בעבר השתמשתי בדואו פייבר להנחה שלהם, והשנה אני עובדת עם מברשת פלאפית זוויתית רגילה ואני חושבת שהיא עושה את כל ההבדל.

    מבין הסמקים הקרמיים האלו של YSL יש לי את הורוד בזוקה ואני ממש אוהבת את המרקם שלהם. אגב - המרקם שלהם מאוד מאוד דומה לסמקים הקרמיים החדשים של רבלון מסדרת הפוטורדי...

    צלליות הקרם של בנפיט נהדרות. אני ממש אוהבת את המרקם הדק שלהן ביחס לצלליות קרמיות אחרות.

    וESSIE תמיד עושה יפה בעיניים :) מותג הלקים שאני הכי אוהבת....

    השבמחק
    תשובות
    1. קרמים זה פאן קורינוש :)

      מסכימה איתך, מברשת זוויתית הכי נוחה לשימוש עם ברונזרים קרמים, בגלל זה כתבתי שאני משתמשת ב- 168.

      מה את אומרת, זה אומר שאני בהקדם צריכה להתארגן על סומק כזה של רבלון, ממש מדליק שהם הוציאו סמקים קרמים, חבל שאין בארץ...

      אין על בנפיט, אני פשוט אוהבת כמעט כל דבר שלהם.

      כידוע אסי זה המותג המועדף גם עלי :)

      מחק
  17. אנונימי14.8.2012, 19:19

    בא לי לגור בתוך ארון האיפור שלך.

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, אבל יהיה לך צפוף שם... ;)

      מחק
  18. איזה צלליות! האמת שאף פעם לא ניסיתי קרמי,אולי הגיע הזמן למוצרים קרמיים. ולגבי הלקים כל מילה מיותרת.

    השבמחק
    תשובות
    1. אם לא התנסית אז אולי באמת כדאי לנסות מוצר קרמי כלשהו, לכי תדעי, אולי תאהבי את המרקם :)

      מחק
  19. דנרה, אחחח איזה ברונזר...עושה לי את זה ביג טיים :)))). הכנסתי לרשימה של דיוטי בנסיעה של ספטמבר... כבר לא יכולה לחכות :)))

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, הוא מדליק לגמרי!!
      ממליצה כמו תמיד לבדוק קודם בדוכן של שאנל בארץ, שתראי אותו במציאות לפני שאת קונה ;)

      מחק
  20. הקרם דה לה קרם היחידי שנמצא כרגע על שידת האיפור שלי הוא צלליות. גם כאן לקח לי הרבה זמן להתחבר לרעיון ולהבין שיש חיים מעבר לאבקה. את הצ'אנס הראשון נתתי לקולור טאטו ואני יותר ממרוצה. כייף עם צלליות קרמיות. ברונזרים - את כבר יודעת שהם לא הקאפ אוף טי שלי, אבל כל סקירה על שאנל היא עונג צרוף, בעיקר סקירות הדליקטס שלך. מה גם שרואים מבלי להתחבר שהמוצר הורססס ואיכותי - נו שאנל:)
    אותו כנ"ל לגבי סמקים קרמיים. ניסיתי ולא התחברתי, חולה על האבקתיים, הם הכי כייפיים ונעימים לי. לגבי בנפיט , הצבע שהכי דיבר אלי מהסווצ'ים הוא דווקא ה get figgy, זה גוון למברוסקו אפרסק כזה - אוהבת!לא התחברתי לסקיני ג'ינס לא מהגוונים האהובים עלי, כסוף לי מידי. אבל כנראה שאיאלץ לחכות לרגע בו אהיה בקרבת בנפיט, כי כדי לרכוש אני חייבת לנסות קודם:)
    אז שוב השבתתי שמחה:) - lol
    ועכשיו אני נותנת לך משימה: לא מזמן הגעתי לפוסט שלך שבו סקרת צללית יפיפייה של רבלון בגוון ירקרק. לא מוצאת את הפוסט הזה. זוכרת את שם/מספר הצללית.

    צ'או במבינה.

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, קרם זה לא מרקם מאוד נפוץ אצל מרבית המשתמשות.
      שמחה שהתחברת לצלליות הקרם, הקולור טאטו של מייבילין נהדרות.
      אני מסכימה, עצם העובדה שהמוצר הוא שאנלי זה כבר הופך אותו לנחשק יותר גם אם אנחנו בכלל לא צריכות אותו...LOL
      סמקים קרמיים אם לא מתחברים אז באמת כדאי לנטוש כי אף אחת לא רוצה כתמי צבע על הלחיים...LOL
      יש לי גם את ה- Get Figgy, צללית טבעית גם כן, יותר כהה מעט מה- Flatter Me שפה. משום מה אני לא ממש משתמשת בה והיא בהחלט מוצלחת. כשתהיי בקרבת בנפיט בחו"ל כדאי שתפני הרבה זמן לחפור בדוכן שלהם, יש להם מוצרים נהדרים!
      את בטח מתכוונת לפוסט הסתווי הזה:
      http://danrasvault.blogspot.co.il/2011/09/blog-post_23.html
      והנה טיפ: כשאת רוצה למצוא משהו בבלוג אז יש לך כמה דרכים:
      1. לכתוב את השם בחלון החיפוש מצד ימין הכי למעלה.
      2. לבדוק בארכיון שנמצא בטור השמאלי.
      3. בתחתית כל פוסט וגם בטור השמאלי ישנן "תוויות" שמאוד מקלות את החיפוש. כך שלחיצה על תווית "רבלון" או "ירוק" או "צללית" היה מביא אותך בסופו של דבר לפוסט הזה.

      מחק
    2. אכן זה הפוסט המדובר. התאהבתי בצללית הזו ואלך לנסות אותה. קסם לי גם שהיא מאט.
      תודה:) וגם על הטיפים לחיפוש.
      אגב, תיקון קטן, לגבי זה שכתבתי שאני חובבת אבקות, אז התבלבלתי, לא סובלת אבקות , התכוונתי לכל מה שמגיע בפורמולה דחוסה.

      מחק
    3. זה בדיוק מה שאהבתי בצללית הבודדת של רבלון, גימור המאט, חבל רק שיש מעט גוונים.
      לא התבלבלת יקירה. יש אבקות דחוסות ואבקות בתפזורת, את אוהבת את הדחוסות :)

      מחק
    4. הי יקירה הלכתי לחפש את הצללית היום, בסניף של הסופר פארם בגורדון, היא לא הייתה קיימת במגוון אלא רק בטסטרים וכמובן שהדיילת לא ממש הצליחה לענות לי אם זה יצא מהמגוון או שלא. אנסה מחר בלונדון מיניסטור. יש לך מושג אם היא יצאה מהמגוון? צבע הורס.

      מחק
    5. בגלל מה שכתבת הלכתי לבדוק בפארם והיו שם כמה צלליות מסדרת המאט.
      פשוט צריך לחפש בסניף אחר כנראה.

      מחק
    6. בסניף בו בדקת יש את המספר הזה? איזה סניף? בלונדון מיניסטור אין והן אמרו שיצא מהמגוון.

      מחק
    7. אני ראיתי שיש את הבודדות מסדרת המאט בכיכר המדינה ובעזריאלי.
      לא שמתי לב איזה גוונים. אציץ גם בדיזינגוף סנטר כשאהיה שם.
      ובואי נאמר שכל מה שהדיילות אומרות אני לוקחת בערבון מוגבל.

      מחק
  21. כרגיל פוסט מהמם!
    את הברונזר הזה של שאנל אני זוממת כבר הרבה זמן לנסות אבל מצליחה להחזיק את עצמי יפה כי יש לי כבר שניים 2 של גרלן ועוד כל מיני סמקים ושימרים ויש לי הרגשה שאמעט להשתמש בו, מה גם שלמוצרי איפור פנים בקרם אני קצת פחות מתחברת בשל צורת ההנחה, ברגע שמונח לי צבע במברשת קשה לי להניח מעט..לכן מסתדרת יותר טוב עם אבקות במקרה הזה..צלליות קרם עיניים זה כבר סיפור אחר, מזה אני נהנית !! בכלל אוהבת שלצללית יש פיגמנט עשיר ויכולת מריחה גבוהה, הרבה יותר מהנה לעבודה.
    הצלליות בנפיט הללו בהחלט תיבדקנה !
    מהלקים דווקא את הורוד מימין הכי אהבתי..אולי כי אין לי אף גוון כזה דומה בבית. בכל מקרה הוא יפה מאוד עלייך.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :)
      אם יש לך כבר כמה דומים ובמיוחד אם את לא מתחברת לקרם אז עדיף לך לדלג על הברונזר באמת.
      צלליות קרם בהחלט דורשות פחות מיומנות והן מאוד נוחות לשימוש. הבנפיט לגמרי שוות בדיקה.
      חחח, כן, כל אחת מתחברת ללקים אחרים :)

      מחק
  22. אנונימי18.8.2012, 23:09

    שלום דנרה םוסט מדהיים קודם כל ממש אהבתי שיש עוד אנשים שמודעים כמה כייף וחשוב מוצרי קרם בקיץ:)
    רציתי להיתיעץ איתך על הנחת סומק קרמי אני אני בדרך כלל מניחה אותו עם מברשת 168 אבל לאחרונה ניהיה לי משעמם בעין ( כנראה אני לא מניחה כמו שצריך ) אז יאם יש לך עצות או סרטונים להדרכה אני אשמח.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה שמחה שאהבת :)
      כמו שכתבתי בפוסט, אני מניחה את הסומק עם מברשת דואו פייברית כמו המאק 130 בתנועות סטיפלינג (טפיחה) ולא בתנועות מריחה. זו הדרך הכי פשוטה ומהירה לטעמי שמביאה לתוצאה יפה ומטושטשת כמו שצריך.

      מחק
    2. אנונימי19.8.2012, 1:32

      הדרך שלך באמת מהירה ונוחה ויפה במיוחד לכל אורך עצם הלחי, תודה:)

      מחק
  23. גם אני לגמרי בקטע הקרמי!
    וכמה שיותר, יותר טוב! (במיוחד שהמרקם קריר...)
    כבר זמן מה שאני מתכננת לקנות את הצלליות קרם של בנפיט... חודש הבא בספורה אחגוג עליהם.
    אהבתי מאוד את הלקים, והפייבוריט שלי הוא כמובן Mojito Madness!

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, הכי מתאים עכשיו המרקם הקרמי, תכלס...;)
      איזה כיף לך, בטוח תחזרי מספורה עם שלל רב.
      ברור המוחיטו, הכי יפה בקולקציה :)

      מחק
  24. דנרה יש לך סקירה על צלליות מייבילין קניתי היום את PERMANENT TAUPE ן IMMORTAL CHARCOAL לא יודעת איזה צבעים אפשר לשלב אותם?

    השבמחק
    תשובות
    1. תתחדשי! אין סקירה עליהן בבלוג אבל מדובר על צלליות קרם נהדרות, לפחות רוב הגוונים מוצלחים מבחינת איכות.
      ה- Permanent Taupe היא האהובה עלי ולטעמי המוצלחת בסדרה, נייטרלית בגימור מאט. זו צללית בסיס שאת יכולה לשלב עם כל צללית אחרת שתרצי, ממש כך.
      ה- Immortal Charcoal צללית אפורה שימרית שיכולה גם להשתלב עם כל גוון. אפשר לשלב אותה מצד אחד עם עם שחור ולבן ואפשר מצד שני גם עם צלליות צבעוניות כמו סגול/כחול/ורוד.
      חוץ מזה הן יכולות פשוט להימרח על העפעף בפני עצמן בלי השקעה נוספת :)

      מחק
    2. תודה דנרה יש גם צללית GOLD ON THE BRONZE מקווה שהיא מהממת מקווה שהיא שימושית גם עוד לא קניתי אותה עכשיו במבצע בסופר פארם 30 שח

      מחק
    3. גם הצללית הזו נהדרת ממש, גוון שימרי מחמיא, סוגרת לי הרבה פעמים את הפינה בתוספת מסקרה בלבד. ובמחיר כזה באמת שזה ממש משתלם.

      מחק
    4. איך אפשר לשלב אותה עם צבע אחר ?

      מחק
    5. צללית טבעית, את יכולה לשלב אותה עם ירוק בקבוק/זית שזה מהמם, עם זהב, סגול ושחור ללוק דרמטי יותר. תשחקי עם הצבעים ותראי מה את הכי אוהבת.

      מחק
  25. אנונימי20.3.2013, 11:50

    With a 60 day maturity, turnips need to be in the ground by
    August 15. Owning a regular lawn mower does not mean you have to give
    up on mulching your yard; you just have to be willing to do some
    work. Grass clippings are full of nitrogen and break down quickly.

    השבמחק
  26. אנונימי12.11.2013, 16:59

    היי,
    רציתי לדעת מאיפה קנית את הברונזר המדהים של שאנל?
    אני מתה לקנות אותו כבר מלא זמן, השאלה היא האם עדיף לקנות בדיוטי שלנו, דיוטי של אמסטרדם או מהאינטרנט?

    תודה רבה,
    ספיר
    sapir676@walla.com

    השבמחק
    תשובות
    1. הי ספיר, סביר להניח שבאינטרנט את תוכלי למצוא אותו במחיר הכי טוב.
      תעקבי בסטרוברי שמעלים אותו מדי פעם.
      אם לא אז בארה"ב או בדיוטי בארץ.

      מחק
  27. אנונימי13.11.2013, 14:01

    כן ראיתי שבסטרוברי יש ב202 שח.. ולא רשום שזה עם הנחה,
    אז השאלה היא מה המחיר העדכני שלו..כי אז הם היו רושמים שזה בהנחה לא?

    השבמחק
    תשובות
    1. אם יש לך הנחת נאמנות מקניות קודמות אז בהתאם להנחה.
      גם היה עוד 10% על הכל השבוע, לא יודעת אם זה הסתיים.
      ובכל מקרה זה זול בהרבה מהמחיר בארץ...

      מחק
  28. אנונימי11.8.2015, 14:10

    מוכרים שאנל בארץ?איפה

    השבמחק
    תשובות
    1. ברשתות סופר פארם והמשביר לצרכן

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails