1 באוגוסט 2012

(אל) תסתכל בקנקן



בכל עונה יוצאים מוצרים סופר מעוצבים, מרהיבים במיוחד, כאלו שרק מלהביט בעיצוב שלהם הלב שלנו מחסיר פעימה, הכי גורמים לנו להיות מהופנטות מהיופי שלהם, מוצרים כאלו נחשקים שאנחנו רוצות קודם כל בגלל העיצוב שלהם והביצוע זה עניין משני לגמרי... מכירות את זה שאנחנו בוהות במוצרים כאלו בדוכן, בעיתון או ברשת, ומפנטזות שהם שלנו כי ברור שהם נוצרו בדיוק בשבילנו? אז מכל המוצרים האלו אני חושבת שמוצרי הקיץ הם בעלי הפוטנציאל העיצובי-פתייני ביותר, מעצימי השיזוף למיניהם, שלל הברונזרים, היילייטרים ושימרים מגיעים בעיצובים כל כך מושקעים ומפילים שבכל פעם שנראה לנו שלא יכול להיות מוצר יותר יפה ממה שראינו יוצאים עוד שניים שמשאירים לו אבק... נראה שבתחרות הזו בין המותגים ליצור תעדוף אליהם, כל מה שעומד לנגד עיניהם זה להפיל אותנו ברשת עם מוצר מעוצב שאנחנו פשוט לא נוכל לעמוד בפניו או שבמינימום נתייסר בחלומות בהקיץ שהוא שלנו...
למרות שללא ספק כל המוצרים המעוצבים מאוד יפים ומושקעים, סביר שכל אחת תתחבר ותעדיף מוצר אחר וזה הגיוני, הטעם שלנו מאוד ורסטילי. הבעיה מתחילה כשהמוצרים שייכים לעיתים לקולקציות מוגבלות ולכן יש לנו חלון הזדמנויות קצר להשיג אותם, דבר שלא משאיר לנו יותר מדי זמן להפעלת חשיבה אמיתית מעבר לפנטזיות ולנחשקות. הם מעוצבים ומגיעים בשקיות קטיפתיות מהודרות, הכי מוצרים של הביוקר. בהתחשב בעובדה שהמחירים של המוצרים הללו הם ממש לא לכל כיס, חשיבה ולו קלה בהחלט נדרשת בהאם הם באמת שווים את ההשקעה שלנו בהם ואני לא מתכוונת לחשיבה מסוג של האם לקנות אותם מיד או לחכות איזה יום יומיים לפני שקונים בשביל המצפון... נכון, מותר לנו להתפנק מדי פעם אבל אין ספק שאלו מוצרים ששיקול הדעת התקין והבהיר שלנו לא תמיד פועל איתם, אנחנו רוצות אותם מהבטן, לא מהראש ומהפרקטיות. ובחום הזה מי בכלל יכול לחשוב בצורה שקולה מי?... אז הקיץ יצאו לא מעט מוצרים כאלו ולכן החלטתי שבמקום לפזר את הפיתוי הזה של המותגים על פני מספר פוסטים, עדיף לרכז את כולם בפוסט אחד ולגמור עם כל הפתיינות הזו במכה, הרי בכל זאת יש גבול למה שאנחנו יכולות לספוג...

ברונזר של גרלן: תקשורת בלתי אמצעית...

המוצר הראשון שבחרתי לפה זה הברונזר Terra Soleia של גרלן לא רק בגלל שאני מכורת טרקוטה ידועה אלא בעיקר בגלל שכשראיתי את המוצר הזה בחנות לא הצלחתי לנשום, הייתי מהופנטת לגמרי ולא הבנתי למה אף אחד לא הכין אותי לדבר הקסום הזה שנחת בארץ לכבוד הקיץ הנוכחי (ולכבודי כמובן...). חשבתי לעצמי שהטרקוטה הזו ממש מדברת אלי וניסיתי לתקשר איתה באופן טלפתי כך שהדיילות לא יתערבו בשיחה בינינו (...). אני חייבת לציין שהיתה תקשורת מופלאה שבסיומה האיחוד המבוקש. כלומר, באמת שאין צורך להכביר במילים, אני חושבת שמבט אחד בתמונה מסביר לנו למה כשראיתי את הטרקוטה הזו שמעוצבת כמו שמש אלוהית בתקופת האינקה, היא האירה לי את היום בצורה מסנוורת ובאמת שהיה לי יום נהדר גם לפני ההיתקלות הזו. וכאילו זה לא מספיק יש לטרקוטת השמש הזו גם את ריח סיגליות הפרחוני ההורס שכל כך מזוהה עם המותג מהבושם Aqua Allegoria Soleia. ונעבור לחלק "הזניח" יותר, הביצועים... אז מדובר על ברונזר שהגוון שלו (תמונות וסווטצ'ים) מאוד דומה לברונזר בגוון 3 שלי מסדרת הטרקוטה הקבועה עליו אפשר לקרוא בפוסט "קישוטי סקין". השכבה העליונה שלו מוזהבת מה שתורם לקישוטיות המפילה ביותר. אחרי מספר שימושים השכבה הזו נעלמת ולכן מי שרוצה לשמור על השכבה הזו לשימושים מסוימים אז כדאי לה שתשתמש בברונזר מהצד ולא במרכז כך שבצד השני תישאר לה המוזהבות הזו. אגב, הטרקוטה הזו גדולה מאוד כך שנוכל להשתמש בה גם לפנים וגם לגוף (בעיקר לאזור המחשוף, décolléte). זה מזכיר לי את הטרקוטות של פעם של המותג, הן היו מגיעות בכזה גודל, לא הכי פרקטי לנשיאה, אבל מי בכלל חושב על זה כשהדבר ההורס הזה שלנו?...

ברונזר של שאנל: נחשק ללא מאמץ...

בשאנל החליטו שהברונזר לקיץ הנוכחי ימשיך עם המוטיב המוצלח של הפסים כמו הברונזר מהקיץ שעבר וכמו סומק האופק המושלם מהאביב, כי אם זה עובד אז למה לשנות? כלומר, יש מצב שפטר פיליפס מנהל הקריאייטיב בשאנל שאחראי על כל מוצרי הפסים האלו חשב על המשפט המפורסם של ג'ורג' וושינגטון, נשיאה הראשון של ארה"ב: "אם זה לא שבור אל תתקן את זה"... (If it ain't broke don't fix it). אז כן, העיצוב יפה עם שבעה פסים בגוונים שונים שהערבוב ביניהם מביא לתוצאה מחמיאה במיוחד. אבל בינינו, נראה לי שכל מוצר שנשים עליו את הלוגו של שאנל יקבל משנה תוקף של נחשקות ויגרום לנו להעדיף אותו על פני כל דבר אחר. זה לא משהו ממש נשלט כן?... הברונזר הזה מגיע בשני גוונים ורדרד Sable Rose וחול Sable Beige כמו זה שלי כאן (תמונות וסווטצ'ים). האמת ששני הגוונים יתאימו לטעמי לבהירות או יותר נכון פחות יתאימו לכהות. הפורמולה של הברונזר הזה רכה ונעימה והגימור שלו שימרי מעודן יחסית, מאוד טבעי ומחמיא, במיוחד הגוון הזה. האריזה שאנלית קלאסית, שחורה מרובעת עם הטבעת הלוגו למעלה. כיאה לכל המוצרים בסדרת השיזוף Soleil Tan De Chanel הלוגו מוזהב ולא לבן כמו בשאר מוצרי המותג. סביר שמכורות שאנל לא יחשבו יותר מדי (אם בכלל) איזה ברונזר יככב אצלן בתיק האיפור, אני חושבת שזה המוצר בעיצוב אופנתי הכי מאופק יחסית מאלו שכאן. באותה נשימה אני מזכירה לכן את ההיילייטר הנוזלי הנפלא של המותג ששייך לקולקציה הקבועה, כי אם היילייטר אחד אז עדיף מושלם כמוהו.

ברונזר של איב סן לורן: פתיינות ללא הפסקה...

בכל עונה אני מחכה לראות מה הפעם איב סן לורן מכינים באמתחתם שיפיל אותנו, סף הציפיות עולה בכל פעם ואני מודה שהם די עומדים בהן. זה קצת מעצבן האמת, איך אפשר כל עונה לעמוד מול הפתיינות המפורסמת שלהם? כאילו באביב זה לא היה מספיק, עכשיו גם בקיץ... ממש עושה חשק בכל פעם לקחת את הסטנד מהדוכן בחנות עם כל הקולקציה ולברוח... אז כמו בכל קולקציות הקיץ, מוצר הכוכב גם של איב סן לורן זה הברונזר או הפודרה המשזפת כמו שכל המותגים אוהבים לקרוא למוצר הזה, כאילו זה משדרג אותו... הוא מגיע בשלשה גוונים בהדפס נחש עליהם, במותג אומרים שזה בהשראת אביזרי האופנה של המותג. אז אקססוריז או לא, האסוציאציה הראשונה שלי כשראיתי את הברונזר היתה שזה הדפס מדברי כזה והאמת שזה ממש הגיוני בהתחשב בעובדה שלקולקציה קוראים Terre Saharienne Collector. אפילו האריזה חומה בהתאם ולא מוזהבת כמו תמיד. אבל אם במותג מדברים על נחשים אני זורמת עם זה לגמרי ובחרתי לפה משלושת הגוונים (תמונה) את הגוון Sunkissed ולא את הגוון Bronzed הכהה יותר כמו שאני אוהבת כי רציתי לתת דוגמה לברונזר שנפלא לבהירות עור שתמיד מתקשות למצוא גוון שלא יראה עליהן כהה או כתמי מדי. זה גוון מאוד רך שאני מאמינה שהן יוכלו להתחבר אליו (תמונות וסווטצ'ים). בהתחשב בעובדה שהמוצר הזה בעל SPF 12 הוא גם מעוצב במיוחד, סביר שזה יקל מאוד על החיבור...

שימר משזף של אסתי לאודר: מה זה הדבר הקטלני הזה?

בנוסף לברונזרים הקלאסיים יוצאים מדי פעם גם מוצרים משזפים מבריקים. הם אולי מזכירים ברונזרים בעיצוב אבל הם לא נקראים ברונזרים וגם ממש לא צריך להתייחס אליהם כברונזרים כי התוצאה תהיה מופרכת... אלו שימרים עם גוון משזף שתמיד נראים כמו איזה שוקולדים מעוצבים או תכשיטי יוקרה כאלה. באסתי לאודר מוציאים זו הפעם השלישית מוצר כזה (תמונות וסווטצ'ים השוואתיים). בעיקרון האריזה נראית תמימה למראה, טוב תמימה זו לא בדיוק ההגדרה, אבל הכוונה שהאריזה היא המהודרת הקלאסית המוזהבת של המותג. אנחנו לא מצפים כלל ליצור היפהפה שמחכה לנו בפנים - פודרה שימרית משזפת קטלנית ביופייה ששייכת לקולקציית הקיץ Bronze Goddess Capri, כן הפודרה הזו goddess all right...! בניגוד לגוון הכתמתם שיצא בקולקציית האביב (סווטצ'), בקולקציית הקיץ (סווטצ'ים) יצא גוון מוצלח מאוד Shimmering Sands שהוא חום עם תת גוון אפרסקי-ורדרד, מאוד הרמוני לסקין (סווטצ'). אממה, הפיגמנט כל כך דומיננטי שצריך להיות מאוד עדינים איתה במיוחד לאור העובדה שהמרקם שהם מכנים ג'ל אבקתי רך מאוד ובגימור שימרי מבריק, נוטה למטאלי. אני מניחה שהרוב ישתמשו במוצר הזה כתחליף לסומק ולשימר (אפשר גם כצללית), הוא דומיננטי מדי בשביל לשלב אותו עם משהו נוסף. אבל מה זה משנה, למה להיות קטנוניים? קודם שיהיה שלנו, אח"כ נסתדר!

היילייטר של ג'יבנשי: שיש איטלקי משובח

ג'יבנשי תמיד מוצאים בקולקציות מוצר שהעיצוב שלו כל כך מרהיב שקשה שלא לחמוד אותו, כך קרה עם הפודרה המאירה באביב וכך גם עם הפודרה השימרית הקיץ שפה. סליחה, אבל מה זה הדבר היפה הזה?... זה נראה לי כמעט לא חוקי לשווק כזה מוצר מפיל בעיצוב. אף אחד לא לימד אותנו מה עושים במקרה שנתקלים בפלא כזה וכך יצא שבפעם הראשונה שראיתי את המוצר לא עבר לי כלום בראש. כלום. בהקצנה: סוג של מוות מוחי. זה פשוט מהמם. נקודה. כל מילה נוספת מיותרת. אין יותר על מה לחשוב. אני לא יודעת, יש לי את המוצר הזה כבר שלשה חודשים בערך וממרחק כזה שקצת התאוששתי אני רק יכולה לומר - אויש, ג'יבנשי, תנוחו! זה הכי מוצר של מותג שווה שיודע שהוא שווה ויודע שאחרים יודעים שהוא שווה וזורק לנו את זה בפרצוף, דו משמעי... אז המוצר הזה שהוא פודרה מאירה להענקת ברק לסקין שייך לקולקציית Croisiére ומגיע בארבעה גוונים (תמונה), שלשה משזפים והיילייטר אחד (סווטצ'ים), כולם נטולי טלק. האמת שהגוונים הברונזים הרבה יותר יפים כי הגוון השוקולדי שלהם בשילוב ההדפס ההורס נראה הרבה יותר מרשים. משלושתם הכי אהבתי את גוון מס' 4, לא בגלל שהוא הכי כהה, אלא בגלל שהוא נייטרלי ומחמיא מכולם לטעמי. אני בחרתי בהיילייטר בשביל שיהיה פה מגוון ולמרות שהוא היחיד שלא קיים במגוון בארץ השגתי אותו לשמחתי. הוא נראה כמו שיש איטלקי מסוגנן ומשובח, יצירת פאר שעבדו עליה לא מעט. ההיילייטר הזה למעשה משמש כפודרה מאירה לכל הפנים ולא רק כמוצר הארה נקודתי. הוא חצי שקוף ועם תת גוון ורדרד שמאוד הרמוני לסקין. דפנטלי אחד המוצרים שהכי אהבתי את העיצוב שלו העונה.

היילייטר של דיור: הלו גורג'ס...

במקרה של דיור הדברים קצת מורכבים, כמו עם פלטות הקיץ כך גם עם מוצרי השיזוף. כלומר, כל המותגים השיקו מוצרים עונתיים מהממים שניפול מהם, באמת מושקעים ומפתים. בעיצומה של כל החגיגה הזו מגיעים להם דיור ובשיא הנונשלנטיות מנחיתים לנו קולקציה מפילה בשם Diorskin Nude Tan של ברונזרים ושל שימרים שפשוט אי אפשר להתעלם ממנה. בניגוד לשלל מוצרי הכוכב העונתיים שיצאו במהדורות חד פעמיות, הכוכב הזה כאן איתנו להישאר. כאילו אומר לנו, לא תיקחו אותי עכשיו, אני אהיה מול העיניים שלכם עד שיצאו ממקומן לא תהיה לכן ברירה אלא לאמץ אותי... ובינינו, לא ממש צריך שכנוע גדול פה, ולמעשה אני לא יודעת אם הם עושים לנו עיניים או שאנחנו עושות להם... כן, זה לא פשוט בכלל העניין וכאילו זה לא מספיק הם גם מצרפים למוצר הזה מברשת קבוקי קטנה וחמודה שתסגור את הגולל על ההתלבטות אם יש כזו בכלל. בסדרה הזו גם הברונזרים Nude Glow Sun Powder שמוצעים בששה גוונים (סווטצ'ים) וגם השימרים Healthy Glow Enhancing Powder שמוצעים בארבעה גוונים (סווטצ'ים), מגיעים בעיצוב דומה עם הטבעת המלה NUDE עליהם, רק שלברונזרים גוון אחיד והשימרים מורכבים מכמה גוונים טבעיים. בגלל שאנחנו בענייני עיצוב ובגלל שיש לנו מספיק ברונזרים בחרתי בשימר היפהפה Sunlight 02 (תמונות וסווטצ'ים). שילוב הגוונים הטבעיים בחלקם גווני עור ובחלקם גווני זוהר, מדויק להפליא והערבוב של כולם באמצעות הקבוקי מביא לתוצאה מחמיאה במיוחד. את הפודרה הזו שמטרתה להעניק אור לסקין לא הייתי מניחה על כל הפנים בגלל שהיא מעט שימרית אלא בעיקר בנקודות גבוהות של הפנים שאותן אנחנו רוצות להאיר. אין ספק שלהשתמש במוצר הזה זו חוויה, לא רק הפודרה עצמה מעוצבת בצורה מושלמת ומדויקת, גם האריזה העגולה והמעט כבדה ועליה ההטבעה המפורסמת של דיור שמופיעה גם על אריזות השפתונים שלהם למשל, משלימה את החוויה. לדיור יש תדמית של שילוב בין יוקרה עיצוב ואיכות, שלבחור בהם זה ללכת על בטוח וגם הפעם הם מצדיקים את התדמית הזו.

הכוכב של פוצ'י לגרלן: לוקח את כל הקופה!

נכון שכל המוצרים פה מדהימים ביופיים, אבל כשהייתי צריכה לבחור מוצר לפינאלה, כזה שיסגור את הפוסט, לא היה לי ספק באיזה מוצר לבחור. ה- Terra Azzurra של אמיליו פוצ'י לגרלן לוקח את כל הקופה (תמונות וסווטצ'ים). מוצר אספנים כזה ממש לא יוצא כל יום ואני בטח לא אהיה זו שאתעלם מזה (גם לא ממש התעלמתי מהלק והליפגלוס הכחול הנדיר בקולקציה...). המעצב אמיליו פוצ'י שידוע בטקסטורות הצבעוניות המרהיבות שלו חבר לאוליבייה אושמזון מנהל הקריאייטיב של גרלן וביחד הם יצרו קולקציה נדירה ביופיה (תמונות, סווטצ'יםסרטון) בשם Terra Azzurra. מוצר הכוכב שנושא את שם הקולקציה בעל הדפס צבעוני פוצ'י קלאסי מורכב מברונזר מרכזי, שני גווני סומק והילייטר. שם המעצב מוטבע בענק לצד הטבעה סמלית יותר של המותג עצמו. כל היופי הזה מגיע באריזת עץ עגולה דמוית צדפה בצבע הוואנה (סוג של עץ שחור). כאשר החלק העליון שכולל מראה פנימית נצמד למוצר עצמו באמצעות שלשה מגנטים פנימיים. וכאילו זה לא מספיק המוצר אינו מגיע בעטיפת קטיפה קלאסית שתגן עליו, אלא בנרתיק קטן צבעוני עם הדפס פוצ'י קלאסי בגווני אקווה (תמונה). במצב רגיל הייתי מעדיפה את הברונזר והסומק שלי בנפרד, זה הרבה יותר נוח לשימוש, אבל זה מקרה חריג ביותר ובאמת שאין צורך להכביר במילים אני חושבת שהמוצר מדבר בעד עצמו. כשנחשפתי לראשונה ברשת לתמונות של הכוכב הזה זה היה רק עניין של זמן עד שנתאחד, הייתי צריכה למצוא הזדמנות טובה. בתור לקוחה ותיקה שרוכשת הרבה בספורה (SEPHORA) וחברת מועדון Very Important Beauty Insider - VIB שלהם, קיבלתי הטבה של 20% הנחה ולא היה לי ספק איך אני הולכת לנצל אותה ובמקום 75 דולר (בארץ 488 ש"ח), היא עלתה לי ברכישה באתר 60 דולר, כ- 240 ש"ח, בהחלט מחיר שווה ליצור ההורס הזה. כמובן שקיבלתי גם לא מעט דוגמיות שוות מתנה, כך ספורה בכל רכישה (כן, לא דומה בכלום למה שקורה בארץ עם הדוגמיות). כמו תמיד אני בעד להימנע מקניות אימפולסיביות ולרכוש את המוצרים שלנו איפה שהכי משתלם, אם זה בארץ כשיש הנחות משמעותיות או בחנויות מקוונות ברשת או בחו"ל למי שיש אפשרות. אני בטוחה שכל מי שיש לה ולו נגיעה קלה לתחום הביוטי הייתה שמחה שהאוצר הזה יהיה שלה ובצדק.

אל תאספו - תשתמשו!

אני כידוע לא בענייני רכישת מוצרים למטרת אספנות, אני בעד להשתמש בהם יפים ככל שיהיו. הרי במה תורם לנו מוצר שהשקענו בו ממיטב כספנו כשהוא עזוב במגירת האיפור במקום להיות על השידה בשימוש?... בכל מקרה תמיד מומלץ לשקול מראש כל רכישה, במיוחד של מוצרים מפתים כאלו, הרי אם כל היופי שלהם לא תורם גם ליופי שלנו אז עדיף להשאיר אותם בחנות לטובת מי שתיהנה מהם ותעריך אותם יותר. ואם עמדתן בפיתוי ואחר כך התחרטתן אבל כבר לא זמין המוצר הנחשק (ואין משהו יותר מעצבן מזה...) אל תתאכזבו שהרי תוך רגע יגיעו קולקציות חדשות עם כוכבים חדשים שישאירו אבק לכל מה שהיה לפניהם והכוכבים הנוכחיים יהפכו מיד לכוכבי עבר, הכי מטאורים שנפלו סטייל...


ID

TERRA SOLEIA
Tan Enhancing Bronzer Face & Decollete
גודל: 27 גרם
ייצור: איטליה
מחיר: 410 ש"ח
TERRA AZZURRA
By Emilio Pucci
Bronzing Powder & Blush
גודל: 16 גרם
ייצור: איטליה
מחיר: 488 ש"ח

Soleil Tan De Chanel
Luminous Bronzing Powder
907 Sable Beige
גודל: 15 גרם
ייצור: איטליה
מחיר: 480 ש"ח

Terre Saharienne Collector
Bronzing Powder
2 Sunkissed
גודל: 10 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 302 ש"ח

Pure Color
Illuminating Powder Gelée
01 Shimmering Sands
גודל: 4.5 גרם
ייצור: איטליה
מחיר: 245 ש"ח

Croisiére
Poudre Bonne Mine
Eclat Longue Tenue
01 Premiére Croisiére
גודל: 7 גרם
ייצור: איטליה
מחיר: 305 ש"ח

Dior Skin Nude Tan
Healthy Glow Enhancing Powder
With Kabuki Brush
002 Sunlight
גודל: 10 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 308 ש"ח

הבהרה / גילוי נאות: המוצרים שבחרתי (למעט הפוצ'י) נשלחו אלי מהחברות


Print Page

83 תגובות:

  1. בהחלט טוב שריכזת את כל הפתיינות הזו לפוסט אחד, אחרת אי אפשר כל פעם לפתוח את הפוסט ובכל תמונה למלמל "אני רוצה את זה", "ואת זה..." (בעצם... זה גם ככה קורה).
    הייתי מאמצת את ההיילייטר של אסתי לאודר (שיצאה לו מקבילה במאק, אם אני זוכרת נכון) ואת הגרלן, שהוא מפיל וכנראה שבשבל הראשון לא הייתי נוגעת בו כדי לא להרוס (ואז מה עשיתי בזה?)

    השבמחק
    תשובות
    1. תשמעי, לא היתה ברירה אלא לרכז, יש גבול גם למה שאני יכולה לספוג...LOL
      כן, מבאס להשתמש במוצרים ולהרוס את כל היופי שלהם אבל אין ברירה...P:
      איזה גרלן? השמש המוזהבת או הפוצ'י? שניהם כל כך יפים....

      מחק
    2. השמש המוזהבת :) בהחלט יפה.

      ושמתי לב שיש לי שגיאת הקלדה (מתמשכת) בסוף התגובה הקודמת - הכוונה בזמן הראשון ולא "בשבל"(?) הראשון.

      מחק
    3. לשמש הזו של גרלן יש גם ריח למות!!! וזה לא נעלם...!

      נראה לי התכוונת "בשלב" והאותיות התחלפו, זה קורה לי כל הזמן ;)

      מחק
    4. טוב, זה לא בסדר כבר!
      מצד שני - ממה שראיתי אין התאמה בין הריחות שאת אוהבת והריחות שאני אוהבת (לפחות עוד לא ראיתי כזו), אז אולי אני אפילו אשנא את הריח וזה יפתור את כל הבעיות.

      וכנראה שאת צודקת. זה נשמע הגיוני יותר.

      מחק
    5. חחח, במקרה הזה אין מצב!!!!
      עוד לא נתקלתי במישהי שלא אוהבת את ריח הסיגליות הזה של הברונזרים שלהם.
      כשתהיי בדוכן תבקשי שיראו לך מוצר חדש, את נופלת! :)

      מחק
  2. את רעה!!

    לא ידעתי שהסוליי הגיע לארץ, לאיפה?

    ואין לי מה להגיד לך רק לשיר:
    "..רוצי פוצ'י קורא לי, ושולח אלף נשיקות...."

    וחוץ מזה, השנאל במבצע בסטרוברי, נדמה לי.

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, אני יודעת :))

      את מתכוונת לשאנל? אמור כבר להיות בדוכנים.

      חחח, הפוצ'י שולח נשיקות לכולנו. את מרוצה ממנו אני מבינה...

      מחק
  3. ורדינה1.8.2012, 18:27

    לגמרי מסכימה עם Irene. גם אני חושבת שהמוצר של לאודר הכי הורס כאן והייתי מאמצת אותו בשמחה :))

    השבמחק
    תשובות
    1. באמת? למרות שהג'לי של לאודר הורס זה ממש מפתיע, חשבתי שהכי תאהבי את הגרלן...P:

      מחק
    2. ורדינה1.8.2012, 18:55

      פעם אהבתי את גרלן. אבל לא עוד. פעם גם אהבתי את סיסלי. אבל היום הטעם שלי השתבח....

      מחק
    3. ממי, בואי נאמר שהטעם השתנה או יותר נכון גוון לו...;)

      מחק
  4. נעתקו המילים מפי... פשוט תענוג לעיניים!

    השבמחק
    תשובות
    1. מה שנקרא, תמונה שווה אלף מילים :)

      מחק
  5. wow הכי קיץ!!! הכי יוקרתי!!! והכי מפתה!!! כמו שרק את יכולה :)הם כאלה יפים. הברונזר של גרלן באמת עוצר נשימה..אני יכולה להבין אותך:)אבל כולם לגמרי עושים חשק..

    השבמחק
    תשובות
    1. זו לא אני זה המותגים היוקרתיים עם הפתיינות....LOL
      מסכימה, הם פשוט הורסים אחד אחד!

      מחק
  6. OMG !!!!
    אני לא עומדת בכל הטוב הזה...
    אני לא יודעת מאיפה להתחיל..באמת שנעתקו המילים מפי..
    אני רוצה פה הכל !! פשוט הכל !!
    את הברונזר של דיור ניסיתי להשיג בדיוטי פרי ומסתבר שהוא לא הגיע לשם (אגב כנ"ל ההילייטר המהמם של שאנל שכתבת עליו לצערי לא שם..)
    את הפסים הזה של שאנל אני מנסה להשיג בגרסה של שנה שעברה כמו בלינק של טמפטליה שצירפת (יודעת איפה ניתן להשיגו..?)
    ההיילייטר הספציפי הזה של אסתי לאודר לא נבדק, ניסיתי את הגירסה הראשונה הראשונה (יכול להיות שזאת השלישית?) ואז רוח רעה (היגיון) תקפה אותי ולא רכשתי אותה.. טעות !!
    הכל פה מדהים אבל בגדול מחכה כבר להניח את ידיי על הפוצ'י הזה !! (זוכרת שאמרתי לך שאני מחכה לסומק שלהם הרבה זמן..? אז לא יכול להיות יותר טוב מזה..ואת צודקת למי בכלל אכפת שאנחנו מעדיפות שהוא יגיע בנפרד מהברונזר כשמגיע מוצר כזה..)

    אחח...הולכת להתאושש מהמחזות האלו..

    תודה על עוד פוסט נפלא ומרגש ! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, תאמיני לי שבכל פעם שאני מסתכלת בפוסט גם לי זה עושה חשק מחדש להשתמש בכולם יחד...LOL
      על הדיוטי פרי אי אפשר לסמוך, זה בעייתי, המגוון שם לא יציב במיוחד עם מוצרים כאלו.
      את ברונזר הפסים של שאנל הסופני (!!!) משנה שעברה את יכולה למצוא בסטרוברי. ראיתי עכשיו שזמינים שם שני הגוונים שלו.
      בקשר לג'לי של לאודר, כן, ציינתי למעלה שזו הפעם השלישית שהם מוציאים את המוצר הזה בגוון חדש. תסתכלי שמתי לינק לסווטצ'ים השוואתיים של שלושתם ותראי את ההבדלים. חחח, רוח רעה תקפה אותך? אולי רוח טובה שחסכה לך כסף. אבל בלי לבאס אותך, האמת שהראשון היה הכי מוצלח לטעמי מבחינת גוון, השני לא ממש מוצלח, כתום מדי. תבדקי את השלישי שכאן, אולי תאהבי.
      בטח זוכרת שאמרת שאת מחכה לסומק של גרלן, תשמעי הפוצ'י מושלם, ממש, ובאמת לא מעניין הפעם שהוא מגיע בצורה משולבת.

      התאוששות נעימה מותק, שמחה שאהבת, תודה על הפרגון :))

      מחק
  7. אמנם אף פעם לא כתבתי תגובה, אבל קוראת אותך באדיקות ונהנית מכל רגע!
    אולי אחת ותמיד תוכלי לעשות לי סדר, ולהסביר לי:
    איך מורחים ברונזר??
    ושימר??

    תודה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה נון, שמחה שיצאת לאור :)

      כמה שאסביר במילים אין תחליף ללראות את זה, כך שאני ממליצה לך לצפות בסרטונים ביו טיוב. או שתעשי חיפוש שם או שתסתכלי בסרטונים שבחרתי לפוסטים. גם בזה ששמתי בסוף הפוסט הזה וגם בסרטונים ששמתי בפוסטים האחרים שכתבתי על ברונזרים. פשוט תלחצי על התווית "ברונזר" בסוף הפוסט וכל הפוסטים הרלוונטיים יעלו לך ותוכלי לצפות בסרטונים שם.

      מחק
  8. מיכאלה2.8.2012, 8:11

    נעתקו המילים מפי...
    פוסט הורס ללא ספק.
    מוצרי סטאר.
    עוררת את תשומת לבי לאיב סן לורן. בגווניו הוא גם שילוב של סומק וברונזר, לא?
    כמו הפוצ׳י...
    הדיור גם מפתה ברמות.
    מוצרים הורסים שהופכים את הקיץ לנסבל יותר.
    אני גם קרועה על ריח הסיגליות של גרלן אגב.
    השאנל דוקא לא הלהיב אותי בצבעוניות שלו, והאסתי לאודר באופן כללי לא עושה לי את זה. שימרי מדי בשבילי.
    Thnx יקרה

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מיכאלה, שמחה שאהבת :))
      ה- YSL ברונזר רגיל, לא סומק, הוא פשוט מעוצב ממש יפה עם שילוב של גוונים שיוצרים יחד גוון ברונזי מוצלח. מס' 2 שפה יתאים לבהירות לדעתי ויש גם גוון כהה יותר. תמצאי אותו בדוכן ותראי.
      הדיור לגמרי מפתה, אין מילים...
      מסכימה, אם קיץ מתיש אז לפחות מוצרים שיעשו לנו טוב בעיניים ;)
      איזה ריח מפיל?? וברונזר השמש פשוט מפיץ אותו בלי סוף, קטלני המוצר הזה!
      טוב שהם לא עשו לך את זה, מסוכן אם הכל היה עושה לך את זה...LOL

      מחק
    2. שכחתי לציין שהז'יוואנשי גם יפיוף אמיתי.
      אכן מזל שלא כולם עושים לי את זה!

      מחק
    3. הג'יבנשי האהוב עלי מכולם, הוא פשוט נראה כמו יצירת אמנות וגם מאוד פרקטי בניגוד נניח לאסתי לאודר שהוא מהמם אבל לא ממש שימושי בשוטף.

      מחק
    4. דנרה יקירה,
      רציתי להוסיף שאלה לגבי הז'יוואנשי. יש לי פודרה שימר ורדרדה עדינה של אליזבת ארדן שהזמנתי און ליין ואני תוהה איך להשתמש בה: allover או להברקות או מה בעצם המטרה של מוצר כזה?
      אשמח לקבל ממך הארות...תודה!

      מחק
    5. תכתבי לי פה איך קוראים בדיוק למוצר שיש לך שאדע על מה מדובר ואז אוכל לענות לך :)

      מחק
    6. Elizabeth Arden Shimmer Powder
      תודה מקסימה!

      מחק
    7. אוקיי, אז בגדול השימרים האלו מתנהגים דומה ומה שבעצם מבדיל אותם אחד מהשני זה עוצמת הפיגמנט. השימושים שלהם הם או כשימר קלאסי שמניחים על עצמות הלחיים, או מעט על הסומק או ממש על כל הפנים. כלומר, ככל שהגוון של השימר יותר שקוף והוא פחות מבריק כך הוא מתאים גם להחיות את הסקין בכלל, אם הגוון עוצמתי זה פחות יתאים לזה וגם פחות יתאים כשימר קלאסי ויותר כסומק/על הסומק ואף כצללית. צריך פשוט לשחק עם זה.
      השימר הורדרד הזה נראה שמתאים גם לכל הסקין, זאת בהנחה שהוא לא מנצנץ בנוסף. מזכיר קצת את הג'יבנשי שפה במטרה.

      מחק
    8. תודה על התשובה המפורטת!
      אני שמחה לשמוע שבגדול יש דמיון ביניהם במטרה.
      אנסה גם וגם.
      בטח זה יותר יתאים לחורף או למזגן אבל אם זה עדין זה בהחלט יכול לתת חיים.
      אין כמוך...

      מחק
    9. עוד שאלה... את מניחה שימר כזה בעזרת מברשת גדולה?

      מחק
    10. תודה מותק, בכיף גדול :)

      הבחירה במברשת מאוד תלוי במה השימוש שבחרת לשימר. אם זה לכל הפנים אז מברשת פודרה בהחלט תעשה את העבודה ואם זה על הסומק או כסומק אז מברשת סומק גם תתאים. בשני המקרים הייתי בוחרת במברשות פלאפיות יותר ולא מאוד צפופות בשביל שלא יתפסו יותר מדי חומר.
      במידה והבחירה היא להשתמש במוצר כשימר קלאסי אז אני לרוב עם מברשת מאק 165 או במקבילה שלה סיגמה F35. יש כאלו שמשתמשות במברשת צלליות גדולה או במברשת טשטושים. הכל שאלה של כמה את רוצה להיות מדוייקת.

      מחק
    11. תודה רבה!!!!
      ההשקעה שלך, אפילו בתשובות, פשוט מדהימה ואני מאד מעריכה את זה.

      מחק
    12. תודה על הפרגון, מכל הלב יקירה :)

      מחק
  9. לימור2.8.2012, 8:42

    אוייייי מה עשית לי מה זה השלל הזה בא לי הכול!!!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, סורי לימי :))

      מחק
    2. לימור6.8.2012, 16:50

      אל תצטערי פשוט שילחי לי אותם....זה יעזור מאוד

      מחק
    3. אין לי ספק, הבנתי אותך, נרשם ;)

      מחק
  10. על הפוסט הזה צריך לכתוב באותיות קידוש לבנה "לקריאה רק לבעלי לב עמיד ואופי חזק. ועוד לא דיברנו על התמונות.

    ידוע בציבור שאשת קנקנים אני ובעברי הלא כל כך רחוק "...אנחנו רוצות קודם כל בגלל העיצוב שלהם והביצוע זה עניין משני לגמרי..." היה די נכון לגבי. להציג את כולם בכפיפה אחת זה מזכיר לי את הפרסומת הנפלאה של "מקדונלס" ברונזרים מטבעם זוהרים ויפים, איני משתמשת בהם לכל הפנים והם משמשים בעיקר כסמקים והייליטרים. מה שלא מהע אותי מלרכוש אותם. עם הזמן החכמתי ואני "מסתפקת" באחד או שניים ולאו דווקא מהביוקר. עדיין אני מעריצה את עצמי על היכולת שלא ללכת עם הפוצי הזה או אם הדיור היפיפה לקופה.

    אשר לגרלן - אין לי ספק שלא הייתי משתמשת אפילו מהצד, איך אפשר להרוס שלמות שכזו?

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, כן, האמת שגם לי לא היה פשוט לכתוב פוסט עם הערימה הזו, משבש את החשיבה...:)

      באופן מובהק אלו מוצרים שמתמקדים בעיצוב קודם כל, זה מאוד מפתה. אבל כמו שכתבתי, כדאי אם אפשר להפעיל שיקול דעת לפני האינסטינקט של לקנות...
      את משתמשת בברונזר כסומק והיילייטר?... למה? זה לא יוצא מוזר? חום לסומק וכהה להיילייטר?
      אם יש לך מוצר מוצלח שאת נהנית ממנו זה ממש לא משנה של איזה מותג הוא, העיקר שאת מרוצה. גם המותגים העממיים מוציאים מוצרים בעיצובים מהממים, כמו הברונזר האחרון של פופה 4SUN BRONZING POWDER והברונזרים של לוריאל GLAM BRONZE WILD INSTINCT.

      בהחלט בעייתי להרוס שלמות כזו, אבל מנסיון אני יכולה לומר לך שכבר היו לי לא מעט כאלו ברונזרים מעוצבים ובפעם הראשונה זה קצת כואב בלב להרוס אבל זה עובר מהר מאוד...LOL

      מחק
    2. לא ברונזרים חומים ל"שיזוף אמיתי" אלה בכאילו מעין ברונזרים משולבים דוגמת השיסיידו שלי שהוא יותר סומק מאשר ברונזר.
      GLAM BRONZE WILD INSTINCT. ממש מתאים לי כסומק, לקחתי את הגוון הבהיר.
      אני זוכרת כשקניתי את הברונזר של לנקום ואחרי פעם פעמיים של שימוש העיטור נעלם (עיטור של מעין עץ עף ברוח, לפני שנתיים או שלוש. התאכזבתי, שיצא לי הכיף מהמוצר עצמו. ולכן אני ניום יותר מעשית וזהירה משתדלת להתגסר קצת על הקנקן, לא אקנה ברונזר של גרלן שכן מטרתו שיזוף ממ. מחפשת את הקרובים העניים :)
      אגב קיפצתי לי היום בשמחה לקנות סוףסוף את הפוצ'י שלי - לא היה כבר סומק, לא נשאר והמברשת הייתה בהנחה זעומה, לא קניתי, מצדיעה לעצמי (וקצת מקטרת)

      מחק
    3. תודה שאת מתמודדת עם הג'יבריש שלי

      מחק
    4. הבנתי, טוב אני לא הייתי משתמשת בהם כסמקים, הם ברונזרים לגמרי.
      אבל אם התוצאה יפה ומספקת אותך אז זה מה שחשוב.
      אני חושבת שאמור להגיע עוד מהברונזר פוצ׳י אז אם את עדיין מעוניינת בו תעקבי או שתבקשי מהדיילת שתתקשר אליך כשיגיע.
      המברשת הורסת אבל זה לא פספוס כי יש יותר נעימות ממנה.
      לג׳יבריש התרגלתי... ;)

      מחק
    5. דווקא כן, פוצ'י המהמם היה יכול לשמש לי כסומק, אם הייתי סמסכימה ללהשתמש בו...
      המברשת מהממת זה לא מילה אך מנגיעה בה התחושה הייתה שצריך להתגבר על המשיכה לקנקן. כבר חצי שנה אני ממלמלת מברשות מברשות, אז אם לקנות רק שימושי ואיכותי.
      במשפט האחרון דוקם נפלתי מצחוק לרצפה אח"כ סבורני שאני רואה הבנה ונזיפה כאחת, דעע שאני מאוד משתדלת

      מחק
    6. במקרה של הפוצ׳י זה באמת אחרת כי חלק ממנו זה סומק.
      אני גם בעד לקנות מברשות איכותיות, אבל לחכות חצי שנה? תשמעי, עם מברשות ממותגי יוקרה בעיקר משלמים על השם והן הרבה פעמים לא מצדיקות את המחיר מבחינת איכות. ממליצה לך לפני שאת קונה עוד איפור להשקיע קודם במברשות.
      חחח, זו לגמרי לא היתה נזיפה, באמת שהתרגלתי.

      מחק
  11. בשביל מה זה היה טוב, תגידי? הכל מושלם!!!! אני רוצה את כולם... יש לך כשרון יוצא דופן להפוך בכל מקרה כל מוצר לדבר הכי סקסי עלי אדמות והמוצרים כבר מראש נראים סופניים אז השילוב הזה קטלני וכמו שאפרת כתבה - "לבעלי לב ואופי חזקים".
    נהדרת! נשיקות ♥

    השבמחק
    תשובות
    1. אני יודעת, את צודקת, זה ממש היה מיותר, אבל זה העיק עלי ורציתי שגם אחרות יסבלו, כמה אני יכולה לספוג לבד?... ;))
      חחח, תודה, האמת שאם מדובר על מוצרים שעושים לי את זה אז גם על עיפרון עיניים מוצלח (ואני מכורת עפרונות...) אני אכתוב כאילו הוא יצירה מהרנסאנס...LOL
      תודה יקירה, נשיקות חזרה ♥

      מחק
  12. יש כאן נשים עם לב חלש!!!!!
    מה זה??
    אני רוצה הכל :-)
    חחח כמו שכתבת
    "ממש עושה חשק בכל פעם לקחת את הסטנד מהדוכן בחנות עם כל הקולקציה ולברוח..."
    הבעיה אצלי אני מסוגלת לקנות רק מהפיתוי ובפועל בקושי להשתמש :-(
    תודה על הפוסט שגורם לי להוזלת ריר מוגברת :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני יודעת ואני ביניהן...LOL
      הכי לקחת הכל ולברוח, איך אפשר לבחור, בעייתי משהו...;)
      זה הקטע, לזה המותגים מכוונים, שיקנו קודם מהפיתוי, אבל המסר שלי בפוסט זה שלא כדאי להתפתות, חבל לקנות כאלו דברים שלא יהיו בשימוש. כן אני יודעת שקל לדבר...חחח
      כולנו מריירות יחד ;)

      מחק
  13. מכירה את זה שחלון הראווה מדהים אבל אין שם משהו שהיית לובשת? כבר כתבתי שאני לא מחובבי הקישוטים והתוספות, לכן, מלבד המוצרים הכל כך יפים, שיקים וממותגים , לא הרגשתי שאני מתרגשת כמו כולן. ברונזרים הם ממני והלאה, הברקות - בקטנה אני שמה מידי פעם קצת מעל עצם הגבה ומסתפקת בנצנוץ העדין שיש בחלק מהסמקים שלי. אבל....יש ממתק אחד שכן הסב את תשומת ליבי והוא המוצר מבית ג'יבנשי, בעיקר בגלל שכתבת שניתן להשתמש בו כפודרה, נדמה לי שדיברת על גוון מסויים. פודרות משודרגות הן דווקא כן משהו שחביב עלי, כמו המטאוריטים הפנינית של גרלן שנמצאת כרגע בוויש ליסט שלי. ועוד שאלה, שמת קישור לפודרה נוספת של ג'יבנשי שגם מאד מצאה חן בעיני, זה גם מסוג מוצרי הלימיטד אדישן העונתיים שכבר לא ניתן יותר להשיג? כמו סומק ההורייזון של שאנל שבזמנו נעתקה נשמתי ממנו?
    ושאלה נוספת - ג'יבנשי עד כמה שידוע לי נמכרים רק במשביר נכון?
    ואחרון חביב, אם אני כבר כאן: בגזרת השפתונים האדומים שלא מזמן דנו בהם, לא נפלתי מהרימל מספר 1 , ניסיתי גוון נוסף שמספרו 164 וגם ממנו לא נפלתי- המרקם נפלא, הגוון האדום, לא מאלה שאני אוהבת. מה שבסופו של דבר הכי שבה את ליבי זה הלנקום - קפריס 132 , צבע אדום בדיוק כמו האדומים שאני אוהבת. אז התרגלתי לעובדה שיש לי טעם שבסופו של דבר מתנקז לגזרת הביוקר - lol, אבל עדיין לא רכשתי אותו. רוצה לנסות אדומים נוספים, חשבתי על משהו של ysl שבעיני הם תמיד בטופ, אם יש איזה אדום שלהם שאת ממליצה עליו, אשמח:)

    שבת טעימה וקרירה
    דנה:)

    השבמחק
    תשובות
    1. דנה, טוב שאת פה לאזן את ההתרגשות הכללית ;)
      הממתק של ג'יבנשי שכמו שכתבתי הכי אהבתי את העיצוב שלו מכל הממתקים שיצאו, בהחלט מתאים לכל הפנים. אבל שימי לב שההיילייטר הזה מבריק וזה לא מתאים לכל אחת כזה דבר לכל הפנים. הפודרה הקודמת מהאביב ששמתי בקישור היא פודרה שקופה מאירה, מאוד שונה מהמוצר שפה, לא מבחינת פיגמנט ולא מבחינת גימור. בכל מקרה שני המוצרים האלו מוגבלים. הקודמת כבר לא קיימת וזו שפה לא במגוון בארץ. רק את הגוונים הברונזים יש בארץ. אגב, למעט הדיור, שדווקא היא פודרה שאולי תתאים לך לכל הפנים, כל שאר המוצרים שייכים לקולקציות עונתיות מוגבלות.
      אני חושבת שכן, ג'יבנשי רק במשביר.
      שמחה שאהבת את הקפריס של לנקום, אני מאוד אוהבת את האדום שלו!
      אם את רוצה לנסות את YSL אז בסדרת Rouge Volupte נסי את מס' 16/17/18. שלשה אדומים, אולי תאהבי אחד מהם.

      מחק
    2. טוב דנרה, זה רק במקרה דנן, במקרים אחרים את כבר יודעת שההתרגשות שלי יכולה לקרוע את ים סוף:)
      אז את חושבת שהדיור תתאים לי? נראה לי שכדאי שאלך על הגוון הכי בהיר. באמת מוצר נחשק, סקסי ומרגש. אנסה אותה בהזדמנות ואם אתאהב אחכה למבצע הנכון. ותודה גם על ההמלצה בגזרת השפתונים של ysl, יש עכשיו 50% באפריל אולי זו ההזדמנות.

      מחק
    3. יקירה, אל דאגה, ידוע שכשאת מרגשת זה עד הסוף :)
      אני חושבת שאם את מחפשת מוצר כזה כמו של דיור אז כדאי שתנסי אותו קודם. לנסות לא עולה כסף. אם תחליטי שזה מתאים לך אז שווה בהחלט לחכות להזדמנות טובה.
      חצי מחיר על השפתונים זה לגמרי סיבה טובה לנסות את כל האדומים הללו, עדכני אם עלה משהו בגורל ;)

      מחק
  14. הכל ניראה מאוד מפתה , ויש משהו מאוד נכון במה שאמרת בסוף..
    מזל שאני לא נמשכת לברונזרים :)

    השבמחק
    תשובות
    1. בהחלט, ואם אםשר להפעיל שיקול דעת אמיתי זה תמיד טוב לפני כל רכישה!
      באמת מזל...LOL

      מחק
  15. אנונימי3.8.2012, 14:56

    קצת קשה לי להבין את מוצר הברונזר; אתן שמות אותו כדי שהפנים והגוף יראו שזופים?
    בגוף זה לא נמרח על הבגדים?
    כמה זה לוקח למריחה כוללת??

    השבמחק
    תשובות
    1. לברונזר יש כל מיני מטרות, המרכזית היא בהחלט לתרום למראה שזוף של הפנים, יש מי שמשתמשות בו לחימום קל של הפנים בשביל לא להיראות חיוורת ויש מי שמחטבות את הפנים איתו (בעיקר עם ברונזרים בגימור מאט). את יכולה לצפות בסרטון בסוף הפוסטו וזה ייתן לך מושג.
      לא מניחים את הברונזרים האלו על הגוף, יש מוצרים ייעודיים לשיזוף הגוף שמגיעים לרוב במרקם קרמי, האיכותיים מתקבעים ולא מלכלכים.

      מחק
  16. אוקיי, עם מי צריך לשכב כדי לקבל אותם?
    דברי אשה!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. המממ, איתי חתולה, למתי קובעות?...P:

      מחק
  17. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח.

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, יעל מאוד ישירה בדברים שהיא רוצה...LOL

      מחק
  18. איזה פוסט? איזה מוצרים?חגיגה לעיניים!

    השבמחק
  19. כמו כל הבנות- אני משננת לי כרגע את המנטרה "את לא צריכה את זה... את לא צריכה את זה..." ובמקביל מנגבת את הריר שנזל פה על כל השולחן...
    תגידי לי, זה נראה לך בסדר להראות לנו את התמונות הללו? הרי את בעצמך ציינת שבחום הזה המוח שלנו בנסיגה, ואנחנו לא יכולות לסרב! זו שיטת עינוי חדשה למכורות איפור (תסתכלתי על התמונות... עכשיו על המחיר... תחזרי לתמונות... ושוב למחיר...)
    כל אחד מהמוצרים הללו ניחן ביופי ייחודי, וכמובן שאני צריכה אותם.
    ההתלבטות העיקרית שלי היא בים הדיור לפוצ'י (או אולי האסתי?...) גרר זה קשה!

    השבמחק
    תשובות
    1. חחחחחח, קרועה!!
      הגדרת את זה מצוין - המוח בנסיגה עם מוצרים כאלה, אז למה אני צריכה לספוג את זה לבד, "צרת רבים..." את יודעת...
      תאמיני לי לא צריך אף אחד מהם (טוב, חוץ מהפוצ'י אולי...LOL).
      הפוצ'י זמני ולכן אולי עדיף, הבעיה עם הדיור כמו שכתבתי זה שהוא תמיד יחכה לנו שם עד שנהיה חייבות להשיג אותו...P:

      מחק
  20. אנונימי5.8.2012, 19:32

    נשמתי לרווחה שאני לא חובבת ברונזרים.
    הם כל כך יפים שהייתי מזילה דמעה כל פעם שהייתי מעבירה עליהם מברשת, ביחוד על הגרלן...
    בגלל זה אמא שלי תמיד אמרה לי לחפש בעל עשיר?
    כי חברות הקוסמטיקה יודעות ללחוץ איפה שצריך? :)

    השבמחק
    תשובות
    1. באמת יצאת בזול אם את לא חובבת ברונזרים, אצלי זו החולשה הכי גדולה...
      באמת מבאס להרוס את כל היופי הזה, אבל מתרגלים לזה מהר ;)
      אמא שלך צודקת, כשיש כסף כל הפיתויים יותר זמינים, בקשר לבעל העשיר אני לא בטוחה, מאחלת לך להיות עשירה בזכות עצמך :)

      מחק
  21. ואיך הקבוקי שבא עם הדיור? מתאים להצללות במידה ואקח את הברונזר?
    ועשית לי קוצר נשימה מהתמונות האלה, אני זקוקה למשאף

    השבמחק
    תשובות
    1. מברשת הקבוקי מוצלחת יחסית לאפליקטורים אחרים שמגיעים עם המוצר.
      היא קטנה וצפופה יחסית מה שאומר שככל שהפנים קטנים יותר כך היא נוחה יותר לשימוש, היא מדוייקת יחסית ולכן צריך לא לשכוח לעבוד יותר על טשטוש איתה.
      אגב, תסתכלי בתמונות ששמתי בקישור ותראי שהברונזרים מגיעים בגוון אחיד. שלא בטעות תקחי שימר ותתפלאי שיש לך ברונזר בלי פיגמנט ומנצנץ...LOL
      מקווה שלקחת אוויר בסוף :)

      מחק
  22. לא להסתכל בקנקן? אני כאן בשביל הקנקן!
    מתה על המוצרים המיוחדים האלו. אריזות ומראה של מוצר לגמרי מושכים אותי.
    התאפקתי שבועיים בדיוק עם המגה ברונזר הזה של גרלן, ובסוף נשברתי ורכשתי אותו. הוא מהמם!
    עם השאנל והפוצ'י אני מצליחה להתאפק...
    את ג'יבנשי ראיתי בלייב לראשונה לפני שבוע, אבל זה היה בשעה עמוסה בפארם ולא יכולתי להתרשם ממנו.
    הברונזר החדש של דיור מוצלח מאוד (יש לי את הברונזר ממש, לא השימר), מאוד אוהבת אותו, יותר מהגרסא הקודמת של הברונזרים שלהם (ואולי הוא פשוט חתיך וצעיר יותר LOL ....)
    מוצרים מהממים! שבויה של הקנקן לחלוטין!

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, אנחנו כאלו פארשיות, הקנקנים לגמרי עושים לנו את זה, לא פלא שהמותגים משקיעים ככה בעיצוב, אנחנו לא יכולות לעמוד בפני זה!!...
      הברונזר שמש של גרלן?? וואו, תתחדשי! גם את דיברת איתו בטלפתיה כמוני?...D:
      לא מאמינה שהצלחת להתאפק עם הפוצ׳י, הפתעת אותי! אני נפלתי לגמרי, עד שיוצא כזה פריט אספנים הוא יהיה שלי ושמישהו ינסה לעצור אותי!!!
      הג׳יבנשי יפהיפיים ברמות קשות! חבל שאין את הגוון הזה של ההיילייטר בארץ.
      הדיור לגמרי חתיך! לי יש את הברונזר מס׳ 2, בטח לך יש כהה יותר (תפסיקי להשוויץ...P:).

      מחק
  23. יש לי בעיה עם סומק כל מה שקניתי יורד לי מהר על מה את ממליצה עופרה טובה ? יש לה מלא מה לקנות?

    השבמחק
    תשובות
    1. אם כך כנראה הבעיה היא לא בסומק. את מניחה אותו מעל מייק אפ או ישירות על העור? כשאין בסיס קרמי כלשהו אז אין לסומק על מה להיתפס. זה כמו להשתמש בפודרה בלי מייק אפ, זה טוב לעשר דקות אולי.

      מחק
    2. שמה מייק אפ פודרה ואז את הסומק

      מחק
    3. אם כך יש שתי אופציות בעיקר:
      1. להשתמש בסומק קרמי כבסיס עמיד ומעליו להניח את הסומק הרגיל.
      2. להשתמש בסומק פיגמנטי יותר.
      שאלת על OFRA, אז הסמקים שלהם מסדרת ה- Marble סופר פיגמנטיים ועמידים ומגיעים בכמות גדולה מאוד. כתבתי עליהם בפוסט הזה ויש שם גם קישור לסווטצ'ים עם הגוונים:
      http://danrasvault.blogspot.co.il/2012/06/blog-post_20.html

      מחק
  24. הפוסט הזה פשוט מהמם. הכי מצחיק שהגבתי עליו לפני חצי שנה ועכשיו אני יותר מתחברת אליו מפעם קודמת. כל המוצרים הורסים, אבל אל ה ysl הכי התחברתי כי הוא נראה בתמונות עדין וכמו שהגדרת אותו, רך וזה בדיוק מה שאני מחפשת. על העיצוב אני בכלל לא מדברת, כל המוצרים, בלי יוצא מן הכלל עושים דפיקות לב מטורפות.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מותק! זה הגיוני שחשקים מתחלפים בין תקופות ולאו דווקא בצורה הגיונית ;)
      הברונזר של איב סן לורן בהחלט מעודן ובהיר יחסית.
      המוצרים אכן מעוצבים בצורה שתעשה לנו רישרוש בלב אבל לשמחתנו/לצערנו את רובם כבר לא ניתן להשיג. אולי יש שאריות של ה- YSL בדוכנים, שווה לנסות.
      כמובן שאין מה לדאוג, אוטוטו קיץ ויהיו לנו שלל ברונזרים מעוצבים ומפתים חדשים שיעשו לנו ריגושים :)

      מחק
    2. מה את אומרת?! הברונזר הזה הוא לימיטד אדישן?

      מחק
    3. כן, כל המוצרים פה למעט הדיור שייכים לקולקציות קיץ זמניות כמו שכתבתי בפוסט..

      מחק
    4. אז כנראה מההתלהבות לא הפנמתי:) איכשהו תמיד נראה לי שהכל קיים לנצח:)

      מחק
    5. Only diamonds are forever :)

      מחק
    6. :))))))))))))))))))))))))))))))

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails