20 ביוני 2012

מעצימי שיזוף




מתבקש להתחיל את היום הראשון הרשמי של הקיץ (לפי לוח השנה הלועזי) עם מוצרים שמעצימים ומחדדים את המראה השזוף, לא? זה ממש לא סוד שאני מאוד אוהבת את המראה השזוף ועושה מה שצריך כדי לאמץ אותו מדי קיץ, כל הקיץ, כל השנה... החיוורון לא בא לי טוב בכלל. חוץ מזה, המראה השזוף נחשב למראה בריא וחיוני ואילו המראה הלבן נתפס כחיוור וחולני למרות שבטוח אין שום דבר בריא בחשיפה ממושכת לשמש... אז בשביל להימנע כמה שיותר מנזקי השמש (משתדלת לפחות...) אני נעזרת במוצרים ליצירת מראה שזוף כמו ברונזרים ומוצרים נלווים שמחדדים ומעצימים אותו כמו שימרים והיילייטרים בעלי גוון, כתבתי על זה גם בפוסט "קישוטי סקין" ויש שם מוצרים מומלצים ושווים במיוחד. 
האמת שהמבחר בשוק עצום, אין מותג שמרשה לעצמו להיות מחוץ למגמה, הרי זו קטגוריה שהולכת ומתעצמת משנה לשנה, המוצרים משתכללים והופכים גם לאיכותיים יותר וגם למעוצבים יותר על מנת לפתות אותנו, התחרות בשיאה. במקרה שלי זה לא כל כך קשה, אני מתפתה בקלות כמעט לכל ברונזר ושימר משזף שיוצא, אבל אם אאמץ אותו לאורך זמן זו כבר שאלה של עד כמה הוא מוכיח את עצמו מבחינת גוון, גימור, עמידות וכו'. מעטים הם השורדים האמיתיים...

ברונזר מאט של סמאשבוקס: אליפות!

ברונזר זו הבחירה הצפויה ביותר מבין מחדדי השיזוף כי הוא לא סתם מעצים את השיזוף, הוא ממש מזייף אותו. הבחירה שלי הפעם בברונזר Bronze Light של סמאשבוקס לפתוח את העונה היא לא מקרית. האמת שכשראיתי אותו לראשונה ממש לא התרשמתי, מבחינתי "עוד ברונזר" לאוסף. אבל מהשימוש הראשון התחלתי להפנים שמדובר פה על מוצר מוצלח במיוחד. הוא מגיע בשני גוונים אבל בתור מכורת שיזוף כמובן שבחרתי בגוון הכהה יותר Suntan Matte (סווטצ'). אני חושבת שהדבר הראשון שממש אהבתי זה את הגוון שלו, מאוד ניטרלי וטבעי, לא עם תת גוון כתום או ורוד, מאוד הרמוני לסקין שלי. הפיגמנט מרשים והפורמולה נוחה להנחה וטשטוש. אבל הכיכוב האמיתי זה גימור המאט שלו זה ממש לא דבר מובן מאליו מבחינתי. בעידן שכל ברונזר חדש שיוצא יש לו גימור סטייני במקרה הקל ושימרי נוצץ במקרה האחר מאוד קשה למצוא ברונזר מאט ועוד אחד משובח. ברונזר כזה אידיאלי להצללות, לחיטוב של הפנים ולא רק לחימום ושיזוף. סביר שיתאים גם למי שאין לה עור חלק או לכאלו עם נקבוביות כי בניגוד לברונזרים אחרים שאינם בגימור מאט הוא לא ידגיש את הפגמים. אהבתי גם את גם האריזה הפלסטית דמויי מתכתית ברונזית הנקייה, קומפקטית ונטולת המשקל ובמיוחד את המחיר האטרקטיבי. בתור מי שמשתמשת בברונזר כל השנה זה בהחלט אחד היותר פרקטיים ומשובחים שאני יכולה לאמץ. ברונזר אליפות. ממש.

שימר של גרלן: מפתה!

אם יש קולקציה שאני מחכה לה מדי שנה הרי שזו קולקציית הטרקוטה של גרלן. זו הקולקציה האהובה עלי ביותר מאז ומתמיד ואני תמיד שמחה להציץ (לחפור...) בחידושים בכל שנה מחדש. השנה במסגרת הקולקציה יצאו ארבע פלטות כוורת חדשות  (תמונה) וכמובן שבחרתי גם הפעם את אחד מהגוונים כהים Sun Blondes 04 (סווטצ' - שני מימין) שהכי יפה ומיוחד לטעמי שכמו עם שאר מוצרי הסדרה בעל ניחוח סיגליות מפיל. במבט ראשון הפלטה נראית בדיוק כמו ברונזר המוזאיקה היפהפה של המותג. אבל אתן ממש לא רוצות לפזר על כל הפנים את המוצר הזה כמו שאנחנו עושות עם הברונזר. נגיעה קלה עם האצבע במוצר מבהירה לנו שהמוצר הזה רחוק מלהיות ברונזר לא מבחינת גוון ולא מבחינת גימור. זהו שימר משזף מבריק וקצת מנצנץ שמטרתו להדגיש את השיזוף שלנו, להעניק לסקין גוון שזוף עם ברק שמשווה מראה חיוני ובריא, מן נשיקת שמש כזו. אפשר לראות ששילוב הגוונים בפלטה הזו כולל בתוכו גוון ורוד מה שאומר שזה מדגיש שיזוף בגוון ברונז-ורדרד יותר מהאחרים. אפשר להשתמש בו על עצמות הלחיים, מעל הסומק וסביר שיש מי שישתמשו בו כסומק מבריק ואפילו כצללית. יש לו פיגמנט מרשים ומומלץ להשתמש בו עם יד קלה ומברשת מעט צפופה, לא בגלל הגוון אלא בגלל הנצנוץ, מה שנקרא less is more בשביל תוצאה מחמיאה ולא צעקנית.

סומק משזף של OFRA: אופנתי!

ליין חדש וקבוע של שלשה מוצרים מחדדי שיזוף השיקו ב- OFRA, הם קוראים להם ברונזרים-סמקים אבל לטעמי צריך לשייך אותם לקטגוריית הסמקים השימריים במיוחד לאור העובדה ששניים מהם ורודים מובהקים. יחסית אליהם מס' 1 מגיע בגוון ניטרלי יותר (סווטצ'ים). המוצר הזה מעוצב במיוחד בסגנון מארבל (Marble, פסיפס שיש), לקחו מספר גוונים וערבבו ביניהם. התוצאה ממש יפה. השילוב של הגוונים יוצר גוון חום כתמתם שימרי ומעט מנצנץ. גוון אופנתי שמתאים בעיקר כסומק ואף כצללית, לכהות עור הוא יכול לשמש גם כברונזר. הפיגמנט של המוצר היסטרי ולכן מספיקה נגיעה קלה בשביל התוצאה המבוקשת. המוצר מגיע באריזת קומפקט נוחה כשבתחתית המוצר יש מעין תא ריק עם מראה שמיועד לפאפ (מגיע בלי), מאוד מיותר לטעמי שכן מי מניחה מוצר כזה עם פאף? היה אפשר לוותר על זה בהחלט ולהקטין את המוצר. אין ספק ש- OFRA קשובים למגמות ולטרנדים ורענון הקולקציות הקבועות שלהם מבורך בהחלט.

היילייטר של אליזבת ארדן: מדויק!

מחדד שיזוף נוסף ומאוד מתבקש בקיץ הוא ההיילייטר במיוחד השימריים מביניהם בעלי הגוון. ההיילייטר החדש Pure Finish של אליזבת ארדן שיצא במסגרת קולקציית האביב/קיץ Rose Aurora הוא בחירה מדויקת לכל גוון עור (סקירה ותמונות, סרטון). הוא בעל גוון שמפניה-ורדרד בהיר בגימור שימרי שנחשב ל"בטוח" ונוח לשימוש, לא מתוחכם ומסובך לשימוש (תמונות וסווטצ'ים). את ההיילייטר הזה יש לפזר על הנקודות הגבוהות בפנים לחידוד השיזוף ולהעצמת המראה הבריא ומי שרוצה כמובן גם באזור המחשוף. מי שתבחר להשתמש בו כפודרה זוהרת לכל הפנים בערב כמוני (...), כל עוד היא תעשה את זה עם יד קלה התוצאה תהיה מרהיבה. להיילייטר הזה עיצוב נקי, הוא מגיע באריזת מתכת עגולה ברונזית-ורדרדה, עיצוב מאוד נשי ונוח לנשיאה וחידוש במקרה הצורך. בדומה לסומק המינרלי המדליק שהוציאו בזמנו, גם המוצר הזה באופן מובהק פונה לקהל צעיר יותר מזה המזוהה עם המותג (רק את המחיר ממש לא הצעירו...). נראה שהמותג הוותיק ממשיך לגשש את דרכו למציאת הדרך להצערתו ולשמירה על האטרקטיביות והרלוונטית שלו בין ים המותגים שמתחרים על תשומת לבנו.

קבוקי של אנטונים: ביצועיסט!

לחידוש כל אחד מהמוצרים כאן ובמיוחד הברונזר אני תמיד מחזיקה מברשת קומפקטית איתי בתיק האיפור שהרי אף אחד מהמוצרים הללו אינו מגיע עם אפליקטור אופציונלי. לא מזמן הזדמן לי לנסות בפעם הראשונה מברשות של המותג האמריקאי אנטונים (Antonym, "דבר והיפוכו") שעשה עלייה לאחרונה. הייחוד של המברשות זה שהן כולן סינתטיות שכן הרעיון של המותג זה מינימום פגיעה בסביבה וללא פגיעה בבעלי חיים, טרנד שמזמן הפך למגמה עולמית חזקה מאוד שהולכת וצוברת תאוצה. זה מאוד מזכיר לי את הרעיון מאחורי המברשות של אקוטולס (ecoTOOLS) מותג אקולוגי גם כן. עם זאת יש מי שמברשות סינתטיות לא באות בחשבון מבחינתן, לא רק שיש להן שם מאוד לא מושך ופופולרי - סינתטיות (שם שסובל מבעיה תדמיתית), אלא בעיקר כי הן נתפסות כלא מקצועיות, פחות מוצלחות וביצועיסטיות. אני איפשהו בין שתי הגישות האלו. האמת שאותי לא ממש מעניין אם המברשת עשויה משיער טבעי או סינתטי, יותר מעניין אותי הביצועים שלה, פרקטית כבר אמרנו? כשאני חושבת על זה אז השימוש העיקרי שלי במברשות סינתטיות יהיה עם מוצרים קרמים כמו למשל צלליות קרם, סומק קרם ואייליינר. הסיבה היא שמוצרי אבקה לא ממש נתפסים כמו שצריך על מברשות סינתטיות. אם אבחר במברשת סינתטית לשימוש עם מוצרי אבקה זה רק אם יש לי למשל סומק אבקתי עמוס פיגמנט, המברשת למעשה "תרגיע" את הגוון כי לא תתפוס יותר מדי חומר.
המותג אנטונים מסקרן שכן הוא מותג מפורגן ע"י בעלות מקצוע, דבר מאוד לא צפוי כשמדובר על מברשות סינתטיות. כך שמבחינתי האתגר היה לבחון אותו לא רק עם מוצרי קרם כמתבקש אלא בעיקר עם מוצרי אבקה. הרי מותג שמתיימר לספק לי את כל צרכיי כמתאפרת צריך להפגין ביצועים עם שלל המרקמים שקיימים. כן, את המבחן  עם מברשת האייליינר וצללית הקרם המותג צלח די בקלות. אבל המבחן האמיתי היה עם מברשת הקבוקי, המברשות "החמודות" האלו שכולן אוהבות שמתאימות לשימוש עם מגוון מוצרים: פודרה, סומק, שימר, מייק אפ מינרלי וכו'. בשימוש הראשון ממש הספגתי את הקבוקי בברונזר "ליתר ביטחון" והתחלתי לעבוד איתה על הפנים. זו היתה טעות. גיליתי שהקבוקי הסינתטית הזו מצליחה לאסוף חומר בצורה מרשימה במיוחד ושאין צורך להיות נדיבה או להתאמץ במיוחד. היא קולטת את האבקה לא פחות מכל מברשת אחרת שלי. קיבלתי הסבר ששיער המברשת עשוי מחומר שנקרא טקלון שזה סוג של ניילון איכותי רך שדומה במגע שלו לשיער אמיתי. כן, המברשת הזו מאוד נעימה למגע, מאוד. עמדה גם במספר חפיפות בלי להתנפח, מה שכן לוקח לה קצת זמן להתייבש. ממברשות המותג ניתן להתרשם באתר המקומי של המותג ובהתחשב בעובדה שהקבוקי זו המברשת היקרה ביותר במגוון (140 ש"ח) נראה שתמחור המברשות נגיש יחסית (כמקובל יש גם הנחה למקצועיות). 
העיצוב של הקבוקי מזכיר לי כמו תמיד מברשת גילוח לגברים של פעם, זה כנראה אימג' שטבוע בי לנצח עם קבוקים בהירים. הקבוקי הזו עם ידית הבמבוק דחוסה יחסית אבל גמישה ורכה עושה עבודה נהדרת עם הברונזרים (והסמקים) שלי, היא מאפשרת לי להניח אותם בצורה של טפיחות בכמות מדויקת ובצורה שלא מצריכה ממני טשטוש נוסף. הביצוע הזה בשילוב של הגודל הקומפקטי והנרתיק המדליק שמגיעה בתוכו הופכים אותה לאידיאלית בשבילי לנשיאה בתיק האיפור. בכל זאת, זה מוצר שאני טורחת לחדש לא מעט...

 ***

לרגל יומולדת שנתיים לבלוג רציתי לשתף את הקוראות בחגיגות ובמסגרת הפוסט "נוסטלגיה של יוקרה" החלטתי להעניק לשתיים מהן פלטות הורסות של גרלן. אז שתי המנויות הזוכות שיתחדשו ויתפנקו (כל אחת בפלטה מעל השם שלה) הן:




ברכות לזוכות!
ולכל קוראות danra's vault תודה רבה על כל הפרגון לאורך הדרך. אני מאחלת לכולנו קיץ קל, קר ושזוף!


ID

Bronze Light
Suntan Matte
גודל: 8.5 גרם
ייצור: ארה"ב
מחיר: 130 ש"ח

Terracotta Light
Sheer Bronzing Powder
04 Sun Blondes
גודל: 10 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 313 ש"ח

Blush / Bronzer
Marble #1
גודל: 10 גרם
ייצור: ארה"ב
מחיר: 184 ש"ח

Pure Finish Highlighter
Rose Illumination
גודל: 10 גרם
ייצור: קנדה
מחיר: 360 ש"ח

הבהרה / גילוי נאות: המוצרים שבחרתי לפוסט נשלחו אלי מהחברות


Print Page

66 תגובות:

  1. ברונזרים אהבת חיי..
    גם מאוד אוהבת את סמאשבוקס.. אך משתמשת בו בעיקר בחורף (כי אני כמוך, מכורת שיזוף..) ובקיץ משתמשת בברונזר קצת יותר רציני מבחינת גוון. הוא באמת עושה עור מהמם ובצורה מוזרה אפילו מטשטש נקבוביות פעורות (איכס פוי)

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף שיש עוד כמוני שמתות על ברונזרים :)
      את מתכוונת שיש לך את הגוון שכאן או את היותר בהיר? כי אם זה לא מספיק כהה עבורך אז בטח את כהה יותר ממני. תשמעי, הוא מדהים, אני ממש הופתעתי, לא היו לי בכלל ציפיות ממנו. מסכימה שהוא מוצלח לכולן כולל בעלות הנקבוביות ושות'.

      מחק
    2. יובל3421.6.2012, 0:35

      כן יש לי את הגוון הכהה כביכול.. למרות ששנייהם דיי נייטרלים לדעתי... תלוי כמה מניחים.
      ויכול להיות שאני יותר כהה ממך, אבל איך נדע זאת מסתורית שכמותך???
      ועכשיו ברצינות :) בקיץ אני הרבה יותר כהה מהחורף, ככה שכל השגרה שלי מאוד משתנה... גם הברונזרים :) וגם לי יש אוסף מכובד, זה המוצר היחיד שאני תמיד ארגיש שאני צריכה ממנו עוד!

      מחק
    3. ממה שניסיתי הגוון הזה יותר נייטרלי והשני שבהיר יותר יש לו תת גוון כתום קל, ממש נטיה קלה.
      חחח, אני מסתורית, ואת?....LOL
      כולנו ככה, בחורף בהירות יותר, אבל על הברונזר אי אפשר לוותר. את יודעת שזו מחלה, כן? שיש לנו הרבה ברונזרים אבל זה אף פעם לא מספיק לנו....P:

      מחק
  2. לא מאמינה!!!! רציתי לכתוב תגובה ולציין שאני מאוד מרוצה מהברטנזר של סמאשבוקס, והוא אחד האהובים עליי אבל המיילים נעתו מפי...כי יכול להיות שזכיתי??? (:(:(:

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, את ולא אחרת יקירה :))
      איזה כיף לך!!

      מחק
    2. איזה כיף ! תודה רבה!!!
      איך מממשים את זה?

      מחק
    3. אשלח לך מייל.

      מחק
  3. מאז שקראתי שאת מכורת שיזוף מלאכותי אני מחכה לפוסט כזה!
    אני אוהבת את המראה השזוף ולא רוצה להצלות בשמש, במקביל לחיפוש אחר ברונזר מאט.
    עשית לי חשק עז לנסות את הסמאשבוקס.
    כל פעם אני עוברת ליד הטראקוטה ועוצרת את עצמי בידיעה שבא לי מאט!!

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, כן, כתבתי על זה פה ושם בתפזורת, אבל היה כבר מתבקש פוסט כזה, הכי אני :)
      תשמעי, הברונזר הזה מושלם, באמת שחיפשתי בכוח משהו ולא מצאתי. מראה שלא צריך אריזות ועיצובים מפוצצים בשביל להיות משובח ופרקטי!
      אם את מחפשת ברונזר מאט לגמרי אז ברור שהטרקוטה לא בשבילך, נסי את זה ותעדכני. בטוחה שתתאהבי!

      מחק
  4. פוסט מדליק אבל לא כל כך מדבר אליי.
    אני מאד אוהבת בקיץ את המראה השזוף, אבל אצלי זה פשוט לא עובד :( אני אשאר לבנה לנצח.
    כל פעם שאני משתזפת בסוף זה מגיעה לשריפה והתקלפות ולא משנה איזה קרם הגנה אני מורחת שום דבר לא עוזר! ואני יודעת לשים ברונזר ויש לי כזה, אבל אני מנסה להמנע כמה שיותר מזה כי זה נראה כאילו חלק מהפנים לא מתאימות לצבע הגוף שלי.
    את מכורה לשיזוף מלאכותי? זה דווקא נראה לי אחלה רעיון לבנות כמוני עם עור לבן שרק נשרף חחח את יכולה לפרט על זה?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מותק, מבינה אותך לגמרי.
      את מאלו שהשלימו עם הלובן, הלוואי שגם אני הייתי יכולה להשלים איתו.
      תשמעי, אני ממש לא בעד להיצלות בשמש, המטרה של הפוסט זה להימנע מזה ולהיעזר במוצרים כאלו "לזייף" את השיזוף.
      בגלל שאחרי שאת מניחה ברונזר את רואה פער כזה, זה אומר שהברונזר שלך אולי כהה לך מדי, יש ברונזרים לבהירות, שרק מחממים את המראה, זה ממש לא אמור להיראות חריג ושונה, אלא הרמוני.

      מחק
  5. היי דנרה,
    גיליתי לא מזמן את הספריי שיזוף של גרלן, מסתבר שהוא שיחוק. טבעי ולא מתאמץ, הכי שיזוף קליפורני. http://us.strawberrynet.com/makeup/guerlain/terracotta-bronzing-powder-mist/138574/
    תהני!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה על ההמלצה ענבל!
      האמת שכתבתי עליו בדיוק לפני שנתיים פה אז אני מצטרפת להמלצה שלך :)
      http://danrasvault.blogspot.co.il/2010/07/1.html

      מחק
  6. רגע של היסטוריה: שיזוף נחשב בעבר להיות דבר בזוי- אנשים קיבלו שיזוף כשעבדו בעבודות שחורות, בשדה, בנמל, עבודות כפיים. עם המהפכה התעשייתית, רק לאנשים האמידים היה את הזמן והכסף בכדי לצאת לחופשה במקום חם, (במקום לעבוד במשרד או מפעל) וההוכחה לכך הייתה בשיזוף שהיו מקבלים. יש מקומות בעולם (כמו צרפת) בהם זה עדיין נחשב כסמל סטטוס- שיזוף אומר שיש לך את הזמן לשבת בטן גב, או הכסף לרכוש אחד דרך מכונים. כמובן ששיזוף שונה לחלוטין מעור חום- זה עדיין לא נחשב אסתטי, זה רק יפה אם את לבנה שזופה, לא בעלת עור כהה. אלה היו כמה שורות של מידע לא נחוץ, מזל טוב על חגיגות השנתיים.

    השבמחק
    תשובות
    1. מסכימה עם כל מה שכתבת ומוסיפה גם שלהיות מרופד ולא רזה וכחוש היה נחשב יותר בדיוק מאותה הסיבה, להיות מדושן כי יש לך כסף לאכול ואתה לא צריך לעבוד בשביל זה.
      מדהים איך הכל מתהפך אה? מעניין מתי יתהפך שוב ולמה...LOL
      מה שכן, להיות צווארון כחול תמיד היה נחשב פחות.
      תודה רבה!

      מחק
  7. מיכאלה21.6.2012, 9:56

    תודה על ההמלצות, הסמאשבוקס ייבדק!
    גם הטראקוטה מהמם ביפיו אבל אני פחות בהברקות, חוששת שמעל לארבעים זה ייראה פאתט.
    המברשת נראית אטרקטיבית מכל הבחינות וזה שהיא נישאת בתיק זו כבר סיבה לרכישה...
    הקולקציה הזו של אליזבת ארדן נראית באמת מחמיאה לכל אחת ואני מסכימה אתך שהם מחפשים את דרכם.
    בגרליין יש את הסמקים הקטנים שנקראים sheer bronzing blush שקניתי מהם את ה- sun light 01
    הוא איפשהו בין סומק לברונזר ויש לו שימר עדין. מאוהבת בו לחימום הפנים ולגוון בריא ומעט שזוף. יצא לך לנסותו? מעניין מה דעתך עליו.
    קיץ נפלא לך ולכולנו

    השבמחק
    תשובות
    1. בכיף, הסמאשבוקס מ ד ה י ם !
      כן, השימר לא מתאים לכל אחת, בטח לא אם הוא כזה מבריק...
      המברשת של אנטונים הפתיעה אותי, בהחלט סינתטית ביצועיסטית. הבנתי למה המותג מפורגן כל כך.
      ארדן מחפשים ואני מקווה שימצאו בסוף כי אי אפשר ללכת בין הטיפות לאורך זמן.
      מסכימה איתך, הגרלן שלך זה סוג של סומק שימרי, גם להעצמת וחידוד השיזוף. מן מוצר משלים. הגוון שלך בהיר ומאוד עדין, כמו נשיקת שמש, מתאים לבהירות עור. מוצר מהמם ואני מתה על המברשת הקטנה שלו.
      קיץ נהדר גם לך :)

      מחק
  8. hודעת כמה שיזוף על סדר היום אצלך אבל אצלי זה ממש הפוך, השתזפתי בנעורי בשביל שנות דור.

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני השתזפתי ללא הפסקה בעבר, אבל המטרה של הפוסט היא לא לעודד שיזוף, להיפך, להשתמש במוצרים שמזייפים ומעצימים את השיזוף.

      מחק
    2. לא מדוייקת כהרגלי - דיברתי על המראה השזוף. לא משתמשת כמעט בכלל בברונזרים ומוסיפי מראה שזוף, לא מתחברת. למרות שהשמש התל אביבית מתגברת עלי וגם אם לא בפנים ולמרות מריחת והשפרצה של קרם הגנה גל על הצואר והידיים, השחמתי מעט

      מחק
    3. אה, הבנתי. טוב, זה בהחלט עניין של סגנון והעדפה, אם מתחברים למראה השזוף בכלל.
      בשבילי זה מאסט וזה הלוק המועדף עלי.

      מחק
  9. מקסים, ברונזרים זה כייף!
    עורי לבן ומנומש ,כדי לקבל מראה שזוף,אני מורחת על עור הפנים וגם על הגוף קרם הגנה שהוא דמי מייק אפ .
    הרגליים והזרועות מקבלות מרקם אחיד ומוגנות מהשמש. זה גם נראה לחלוטין טבעי!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, כיף בהחלט :)
      נשמע מעניין אם יש לך המלצות למוצר מוצלח אשמח אם תשתפי.

      מחק
  10. פוסט מצוין!
    אני מאוהבת בכל מה שייתן לי מראה שזוף וזוהר בקיץ!
    דרך אגב לאחרונה אני משתמשת במוצר של מאק to the beach body oil ישלי את 2 הגוונים ואני מתכוונת לקחת את כל מה שיישאר בפעם הבאה שאני במאק! בבקבוק זה נראה זוהר מדי וזוועתי אבל שיוצאים מהבית לחוף זה מדהים! אני ממש ממליצה לך על הכהה יותר הוא נותן שיזוף בקטנה עם זוהר בריא אני ממש מקווה שאחרי שהקולקציה תגמר מאק ייקבלו שכל וישאירו אותה בקולקציה הקבועה!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!
      חחח, גם אני ככה לגמרי!
      מה את אומרת, אני משום מה אף פעם לא מתייחסת למוצרי הגוף האלו של מאק, בהחלט עשית לי חשק לבדוק את המוצר בהקדם!
      הסתכלתי עכשיו בסווטצ'ים אצל טמפטליה והכהה יותר באמת נראה יותר רלוונטי:
      http://www.temptalia.com/mac-to-the-beach-body-oils-review-photos-swatches

      מחק
  11. שאלוהים יסלח לי, או דווקא תודות לאלוהים, בורכתי בצבע שחום מלידה, ככה שאף פעם לא השתמשתי בברונזרים או משזפים למיניהם.
    אבל כרגיל הפוסט שלך יגרום לי לקפוץ לנסות ולראות על מה המהומה.

    את אומרת שהסמאשבוקס עושה את העבודה? (הפירמה הזו נמכרת באפריל נכון?)
    130 ש"ח אחרי הנחות?

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף לך! (ולא יפה לדרוך לנו ככה על יבלות...LOL)
      להציץ זה תמיד כיף ולא עולה כסף ;)

      הברונזר של סמאשבוקס אחד המשובחים שניסיתי ויש לי קילומטראז' לא מבוטל עם ברונזרים.
      אכן נמכר ברשת אפריל, ה- 130 ש"ח זה המחיר לפני הנחות (אם יש בכלל הנחות על המוצר).

      מחק
  12. איזה כיף !!

    את תמיד עושה לי חשק לברונזרים של גרלן למרות שאני כבר שחומה..רק לפתוח את האריזה שלהם כל יום ולהריח את הריח הטלקי כבר עושה לי את הבוקר..אגב לדעתי הברונזר מחמיא לכל גוון עור, מבהיר עד כהה כי אפקט ההצללות תמיד מעצים ומשדרג את הלוק..
    אז ברונזר מאט שלהם כבר רכשתי בחורף וממש לאחרונה רכשתי את הטרקוטה החדש הזה שלא ממש הבנתי את ייעודו וגם הדיילת לא ממש הבינה לדעתי..למעשה חיפשתי באחד המבצעים האחרונים במשביר את הסומק המשזף הקטן שמישהי גם ציינה בהערות מעליי שמסתבר שיצא מהמגוון ואז הדיילת המליצה לי לנסות את הטרקוטה המדהים הזה..הוא די מתקבל כסומק מנצנץ כזה..וכרגיל קשה לעמוד בפני גרלן..אני שמחה לשמוע שגם את אהבת אותו.
    אגב אשמח לקבל המלצה ממך על סומק שלהם, כי אין להם סמקים בכלל בסטנדים, זאת אומרת יש..אבל הם מכוסים במדבקה כי המלאי אזל כבר בשני סניפים שביקרתי בהם..מוזר קצת..לא..?

    השבמחק
    תשובות
    1. :))

      הברונזרים של גרלן עושים לי חלושס בכל פעם מחדש...
      מסכימה איתך לגמרי, ברונזר מתאים לכל אחת, רק בגוון שרלוונטי אליה.
      תתחדשי, זה מוצר מפנק חבל"ז!
      הדיילת לא הבינה את הייעוד שלו? מה יהיה איתן?... קיצור זה שפה לא ברונזר, זה יותר שימר/סומק כזה. וכאמור, כם לי קשה לעמוד בפניהם...
      מוזר, אציץ בגרלן לבדוק מה קורה בגזרת הסמקים. האמת שהמון זמן לא ניסיתי סומק רגיל שלהם. מה שכן, יש לי את הסומק הנוזלי החדש מקולקציית הטרקוטה, יש אותו בגוון כתום ובגוון ורוד. הם פשוט מפוצצים פיגמנט, מדהימים! אם אין לך בעיה עם צורת ההנחה של נוזלי/קרמי אז שווה לך להציץ. אגב, בפוסט הבא אכתוב עליו אז תעקבי :)

      מחק
    2. את הסומק הזה ניסיתי מעט על גב היד ביום כזה לחוץ בסופר פארם מרוחק (..) עם דיילת גרלן מציקה ברקע..אז ויתרתי..לכן אין לי דעה מגובשת עליו עדיין..
      רק לשם ההבהרה..יש כמה דיילות אלגנטיות, אמינות ומבינות עניין שאני ממש ממש מחבבת ומשתדלת לקנות רק מהן!! (אני אפילו כבר יודעת את הימים והשעות בהן הן עובדות כדי שלא נתפספס..) אבל יש דיילות אחרות שיכולות לגרום לי לברוח מהסטנד תוך דקות..

      בהחלט אמשיך לעקוב ואחכה לסקירה על הסומק ומוצרים אחרים :)

      מחק
    3. טוב מאוד שאת נצמדת לדיילות האלו.
      גם לי יש כמה דיילות כאלו שאני סומכת עליהן, שהן לא דוחפות לי מוצרים ויש להן ידע שעוזר להתמצאות. אבל הן מעטות, מכל השאר אני מתרחקת כמו מאש....LOL

      מחק
  13. וואו הסומק המשזף של אופרה ממש מעוצב יפה...
    עדיין לא התחברתי היטב לברונזרים- היחידי שאני משתמשת בו הוא ברונזר שקוף ואשכנזי למדי של רבלון חח :)

    השבמחק
    תשובות
    1. לגמרי, ממש אהבתי את העיצוב של עפרה ובכלל את הסדרה הזו.
      חחח, כן, צריך להתחבר ללוק השזוף קודם.
      אין ספק שהברונזרים הבהירים הם "בטוחים" יותר לשימוש, להיות עם להרגיש בלי...LOL

      מחק
  14. l i r o n i t24.6.2012, 15:04

    פוסט נפלא כתמיד!
    בברונזרים אני לגמרי נאמנה ל-4 עונות של גרלן. שלמות.
    אבל בתור חובבת מוצרים בעלי גימור מאט, הברונזר הזה של סמשבוקס בהחלט קרץ לי, ויבדק בקרוב :)
    גם הקבוקי נשמעת טוב. (אני מכורה למברשות..;)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יקירה :)
      מסכימה איתך לגמרי, הארבע עונות ברונזר נפלא!
      הברונזר של סמאשבוקס פשוט נדיר, נכנס בדיוק למשבצת של המאט ואין הרבה כאלה, בטח לא מוצלחים כל כך.
      הקבוקי לא רק שביצועיסטית, היא כל כך נעימה....גררר

      מחק
  15. אויש!
    איזה מהממת!
    איזה כיף לי! ממש מחמיא!
    אני לא מאמינה! בחיים לא זכיתי במשהו! זו הזכיה הכי שווה EVER!!!

    במקרה בשבוע שעבר ניסיתי את ההיי לייטר של אליזבת ארדן... חייבת לציין שהוא באמת מוצלח במיוחד! התלבטתי אם לקנות אותו או לא אחרי שהתמרחתי ממנו בסופר פארם ויצאתי מהקניון לשמש וראיתי שזה מהמם גם בתאורה טבעית!
    (ד"א, הדיילת היתה מציקה ממש ורק בגללה לא קניתי. אני לא יכולה לסבול את צמד המילים: "צריכה עזרה?"
    לא!!! אני לא צריכה עזרה!!!!)
    אני רצה לקנות אותו עכשיו!

    ושוב המון תודה ובהצלחה!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף לי גם שזכית! בטח ובטח אם זו הפעם הראשונה!!
      פלטה הורסת בדרך אליך, פינוק חבל"ז!!!

      לגמרי הורס ההיילייטר הזה של ארדן, גוון ממש מדויק יש לו, לא צעקני מדי ולא כהה מדי.
      חחח, הדיילות הכי שמות רגל לעצמן, להשתגע....LOL

      נשיקות ממוש!

      מחק
  16. שם מעולה בחרת לפוסט הזה :)
    הסמאשבוקס נפלא, ואת הסמקים החדשים של OFRA אני ממש אוהבת.
    דווקא הטרקוטה החדש הזה לא כ"כ דיבר אליי. חוץ מזה שהוא מבריק, יש לו מעין גוון אדמדם מוזר שנתרעתי ממנו, ואת ההיילייטר של אליזבת ארדן אני לא מכירה, אבל יש לי ברונזר יפהפה שלהם :)
    יש היילייטר שלהם שאני מתלבטת כבר כמה זמן אם לרכוש אותו ובסוף אני מוסיפה מוצר אחר לסל. מעניין אם זה זה. אבדוק בבית :)

    והקבוקי הזו מדהימה! יש לי אותה כבר חצי שנה, ואני בדר"כ לא אוהבת קבוקיות וזו ממש מעולה.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה קורינוש, ראי את הפוסט כמוקדש לך, אחותי לשיזוף :)
      הטרקוטה הזה לגמרי חריג מהרגיל (יש כמה גוונים), אולי בגלל זה אהבתי אותו...LOL
      את תמותי על ההיילייטר הזה של ארדן, ככה לא מתוחכם, ככה הורס. מעניין בהחלט אם זה אותו מוצר.
      יש לך את הברונזר בסדרה החדשה הזו? הוא מהמם! ואיזה עיצוב של האריזה, סוף!

      איזה כיף לשמוע! והוצאת לי את המילים מהפה, גם אני לא אוהדת גדולה של קבוקים אבל זו פשוט כל כך מוצלחת.

      מחק
    2. לגמרי אישית לקחתי את הפוסט :)

      הברונזר שיש לי הוא לא מהקולקציה החדשה. לדעתי מלפני שנה או שנתיים. מגיע באריזה ורודה והיתה איתו גם קבוקי, שיש לי אותה בטח איפה שהוא :). לא שימושית לי בכלל.

      בדקתי עכשיו את השימר שרציתי, והוא לא מהקולקציה האחרונה. הוא נקרא Everything Glows, ונראה ממש טוב.

      מחק
    3. חחח, ברור :)

      המברשות שמגיעות עם המוצרים בדרך כלל ממש על הפנים.
      אגב, הברונזרים החדשים של דיור מגיעים עם קבוקי מדהימה!

      הולכת להציץ מה זה השימר הזה....P:

      מחק
    4. די! הם כבר בארץ הברונזרים של דיור?
      בדר"כ אני מזמינה לחבר שגר בארה"ב אבל הוא גם בארץ עכשיו....

      מחק
    5. כן!!!!
      את חייבת ללכת לראות אותם, כל כך יפים, תזהרי שלא יעשו לך עיניים, בחיי.
      ויש גם שימרים שמעוצבים כמוהם, אין מילים...

      מחק
    6. מעולה! הולכת לחפש אותם מחר! :)
      תודה דה דה :)

      מחק
    7. חחח, לא חשבתי אחרת.
      הזהרתי מראש אז מסירה אחריות ;))

      מחק
    8. :) לוקחת אחריות מלאה (כי אין לי ברירה. זה נמצא ALL OVER תדפיס האשראי שלי :)

      מחק
    9. חחח, קרועה, חבל שאי אפשר לשזף את התדפיס שיעלים את הכתמים שנראים כמו מספרים... D:

      מחק
    10. ואני קרועה? LOL
      קרעת אותי מצחוק עכשיו

      מחק
    11. צחוק צחוק, חכי, זה הסטארט אפ הבא ואת כבר מושקעת בו עמוק!! :)

      מחק
  17. אנונימי26.6.2012, 0:48

    היי דנרה.. דבר ראשון שמחתי מאוד לראות כתבונת עלייך בקוסמופוליטן, ישר שראיתי את הכתבה חיפשתי אותך (:. אני מגיבה פה לפעמים באנונימי (אין לי מושג איך מגיבים אחרת חחח ) רציתי לומר לך שוב שהבלוג הזה מדהים ושאני מתה עליו ואני מחכה לפוסט חדש כל שבוע ולעולם לא מתאכזבת וכמו שכבר אמרתי לך בעבר, הכנות שלך גורמת לי לסמוך עלייך בעיניים עצומות כך שמצאתי את עצמי קונה הרבה מהמוצרים שמופיעים בבלוג ואין מרוצה ממני.
    אך יש לי עוד שאלה אלייך... מה הברונזר הכי טוב מבחינתך להצללות (משמע בלי שימר ונצנצים נטו לחטב את הפנים) כל חברה ומחיר באים בחשבון ככה שאשמח לתשובה(;

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה אנונימית על הפרגון, כיף לשמוע שאת מרוצה, משמח אותי מאוד :))
      בנוגע לתגובות את יכולה לבחור את האופציה של "שם/אתר" ולכתוב רק שם.
      בעיקרון הברונזר של סמאשבוקס פה מדהים ועונה על מה שאת מחפשת.
      מוצר נוסף מומלץ הוא ה- Sculpt & Shape של מאק שמיועד ספציפית להצללות. הוא מגיע במספר גוונים, אני לא סגורה אם הוא בקולקציה הרגילה או אולי שייך לליין ה- PRO, כלומר אפשר להשיג בחנות מאק-פרו ברמת אביב בלבד.

      מחק
  18. אנונימי3.7.2012, 16:57

    היי דנרה, ניתקלתי בבלוג שלך במהלך חיפושי אחרי מוצרי איפור איכותים והתאהבתי!!
    רואים שאת מוכשרת מיקצועית ויודעת מה נכון ומה איכותי וקלאסי, כמוך גם אני סוגדת סגידה עמוקה למלכה מדונה ופשוט הפוסט שלך עלייה היה חלום.
    בנוסף אהבתי גם את הפוסט על האודם האדום הקלאסי וגם את ״ המטלה היומית״ שלא עבר שבוע משנתקלתי בבלוג והמוצרים כבר היו בידיי.
    אני רוצה לישאול אותך מה עושים אם נולדת עם גוון עור לבן כמו שלג ואת רוצה ומייחלת ליום בוא תוכלי להשתמש בברונזר והיילטרים, אני ניסיתי כמה סוגים של ספריי שיזוף ברונזרים בצבעים בהירים וגםמשזפים מלאכותים אך לא מצאתי את המוצר שמציג תוצאה טיבעית ואמיתית ולא מוציא אותי כבובת פלסטיק שחורה.
    אני יודעת שאת תעזרי... בתודה עמוקה ליאן.

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף שאת פה ליאן, תודה על המחמאות, שמחה שאת נהנית וכמובן שאת מוזמנת תמיד להגיב ולהמליץ מהניסיון שלך על דברים נוספים.
      אח, מדונה... אין דברים כאלה! כל כך נהניתי לכתוב את הפוסט הזה!
      חחח, תתחדשי על המוצרים, הם מוצלחים אחד אחד, בטוחה שאת נהנית מהם.
      מבינה אותך לגמרי, זה לא פשוט למצוא ברונזר שיתאים לעור מאוד בהיר, הכל נראה כתום/ורוד כמו כתם. פשוט אל תתפתי לכל הברונזרים היפים שיוצאים, סביר שהגוון לא ממש יתאים. הדבר היחיד שעולה לי בראש לכל כך בהירות זה לבדוק את קולקציית הטרקוטה של גרלן, אבל את הבונזרים החלקים הרגילים, כתבתי עליהם בפוסט הזה אז תוכלי לראות:
      http://danrasvault.blogspot.co.il/2012/01/blog-post_21.html
      בסדרה הזו יש גוונים מיוחדים לבהירות: מס' 00 לבהירות עם תת גוון ורוד ו- 01 לבהירות עם תת גוון צהוב. אני מאמינה שאחד מהם יהיה לך טוב. קחי בחשבון שמשוזפת כמו בריביירה לא תיראי כי אם כן אז זה לא יהיה טבעי, אבל זה בהחלט יתרום למראה מחומם ופחות חיוור. אופציה נוספת היא במקום ברונזר לנסות פודרה כהה לפנים לא משנה של איזה מותג, העניין הוא שפודרות למרות הגוון הן שקופות וקלות יותר ממוצרי אבקה אחרים אז אני לא בטוחה לכמה זמן זה בעצם יחזיק. בנוגע להיילייטרים זה דווקא נראה לי פשוט יותר, לבחור כאלו בהירים ונטולי גוון. גם לא כאלו מוזהבים או משהו. למשל אני מאוד אוהבת את ה- High Beam של בנפיט (Benefit) ואת יכולה לראות סווטצ'ים שלו בגוגל.
      בהצלחה ואת מוזמנת לעדכן אם יש לך עוד שאלות :)

      מחק
    2. אנונימי3.7.2012, 18:27

      תודה רבה על העזרה!! אני כבר מחכה לפוסט הבא:)

      מחק
    3. בכיף! תודה :))

      מחק
  19. דנה שיק שק שוק12.6.2013, 0:09

    לא מצאתי ולו ביקורת אחת שלילית על הברונזר של סמאשבוקס ברשת ואם את כל כך משבחת אז בכלל . רצה מחר להתנסות וסביר להניח שהוא בקרוב מאד שלי!

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא פשוט מוצלח ברמות, שהעיצוב הבסיסי הזה לא יטעה אותך.
      אגב, שימי לב שיש שני גוונים, אל תתעכבי על הגוון השני לכי ישר לנסות את ה- Suntan Matte.

      מחק
    2. דנה שיק שק שוק12.6.2013, 10:39

      האריזה שלו אכן צ׳יפית:) אבל נראה לי שזה בדיוק מה שאני מחפשת. לגבי הגוון לחלוטין הולכת על הגוון שסקרת.

      מחק
    3. אל תסתכלי על זה כך, היא לא צ'יפית, באמת שלא, פשוט נקיה ופרקטית מאוד.
      מחכה לעידכון!

      מחק
    4. שלמות! כמו משי והביצועים נהדרים. אני כל כך מאוהבת ומרוצה:)
      קחי בחשבון שאני די טירונית עכשיו בעניין הברונזרים:) אחרי שרכשתי לא מזמן ברונזר פשוט של לוריאל(הראשון שלי) כדי "להתאמן" החלטתי לכוון גבוה יותר.
      ולגבי האריזה, כשזה ביד, היא נהדרת, נקייה ושיקית במידת מה:)
      באיזה סוג של מברשת את נוהגת להשתמש? - הכוונה בצורה, אני משנה בין צרות כאלה וארוכות, לבין רחבות יותר כמו של פודרה. קראתי שיש כאלו שמניחות גם עם קבוקי.

      מחק
    5. אז קנית את הברונזר, לא הבנתי. כלומר - תתחדשי?...
      האריזה מוצלחת ומאוד פרקטית, אני אהבתי אותה.
      תסתכלי בסוף הפוסט פה, זו המברשת. בעיקר קבוקיות או מברשות גדולות כמו ה- 134 של מאק ולפעמים קטנות כמו זו הזוויתית לסומק ה- 168 של מאק. תלוי במראה ובצורת ההנחה שאני רוצה.

      מחק
    6. כןןןןןןןןןן.
      קניתי היום:)
      אסתכל, גם הסרטון שהעלית לא רע, למרות שאני לא מתה על טניה באר.

      מחק
    7. איזה כיף, תתחדשי!!!
      הכי טוב שתנסי להשתמש בברונזר עם כל מיני מברשות ותראי מה הכי מתאים לך.

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails