9 ביוני 2012

דאוס אקס מכינה



עולם הביוטי הוא מאוד אינדיבידואלי וורסטילי, לכל אחת יש את הצרכים שלה, הרצונות שלה וההעדפות שלה. אבל  אם יש משהו שמשותף לכולן זה הרצון להיראות טוב ומטופח. עם זאת, לפעמים ישנן תופעות שלא מתיישבות טוב עם הרצון הזה, שמרחיקות אותנו מהמראה האידילי המושלם שלנו, כמו קמטים, כתמים, אפרוריות, יובש, אדמומיות, אקנה ועוד. בפנטזיה העור המתוח והמושלם שלנו מצעירותנו ילווה אותנו לכל חיינו אבל במציאות ברגע שמשהו מתחיל להשתנות אנחנו מאמצות שגרת טיפוח בהתאם. אבל האם באמת אפשר להעלים באמצעות מוצרי קוסמטיקה למשל את הקמטוטים שצצים להם (ולא משנה אם הם קמטי הבעה, גיל או פגעי שמש/קור) או שרק אפשר לטפח ולשמר את הקיים, או יותר גרוע מזה, אולי אי אפשר בעצם לעשות כלום?... בדיוק על המשבצת הזו של החולשה שלנו פועלים שלל מותגי היופי עם הבטחות מרחיקות לכת בנוגע ליכולת של מוצרים כאלו ואחרים עם מגוון חומרים פעילים ששייכים לקטגוריית ההצערה/שיקום/תיקון/חידוש, השם הנפוץ ביותר הוא ה-אנטי אייג'ינג (Anti Aging) "נגד ההזדקנות"? נשמע הגיוני בכלל? טוב מה זה משנה, זה מסתמן כעובד, הרי מדובר על קטגוריה שנמצאת בנסיקה כבר שנים... ושלא תטעו, זו אינה קטגוריה רק למבוגרות, ממש לא, יש דרגות שונות של הבטחות לטיפול במגוון צרכים ולטווחי גיל שונים. חלק מהמוצרים פונים לקהל צעיר דווקא בשביל "טיפול מונע" מראש.
התפיסה שלי בעניין מאוד ברורה: קמט שהופיע לא יעלם, פשוט לא, ולא משנה מה נמרח עליו. עם המוצרים האלו אפשר בהחלט לדאוג למראה כללי מטופח של העור, למראה קורן וחיוני אבל ברמת המיקרו של הקמט או של העור הנפול, הוא יהיה שם לצידנו מעתה ועד עולם (או לפחות עד שנפנה לפתרונות כירורגים כאלו ואחרים). קיימים מוצרים מעולים בקטגוריה הזו ואני בעד לאמץ את המוצלחים שבהם אבל בטח לא לצפות לשינויים דרמטיים. אם הם היו עושים חצי ממה שהם מבטיחים - דיינו. כמובן שלא חייבים להסכים עם התפיסה שלי ומי שמאמינה שמוצרים קוסמטיים כאלו ואחרים ישפרו לה את עומק הקמטים או יעלימו לה לגמרי את הכתמים וירימו לה את העור הנפול אז שיבושם לה. לטעמי מדובר על משאלת לב, שאיפה מסוג של דאוס אקס מכינה (Deus ex machina, בתרגום מלטינית: "אל מתוך מכונה", בתרגום חופשי: "נס"). אבל כולנו יודעים שנסים יש רק באגדות...
אם יש מאפיין בולט בכל המוצרים בקטגוריית ההצערה/שיקום/תיקון/חידוש הרי שאלו ההבטחות מרחיקות הלכת שלהם. הם עושים הכל כנראה, מצעירים, מחדשים, מתקנים ועל הדרך גם נעים בגב ואם נחפש טוב בטוח נמצא כאלו שגם עושים קפה. הכאבים בכיס זו רק תופעת לוואי חולפת... תמיד הם נשענים על מחקרים של שנים ובדיקות קליניות עם אחוזי הצלחה מדהימים וליתר ביטחון מגובים גם בתארים מרשימים ובלתי ברורים לטכנולוגיה המיוחדת/חדשנית/מתוחכמת מאחורי המוצר עם הסברים שנשמעים אינטליגנטים ומפוצצים למרות שהם לא באמת נהירים למישהו. תמיד יש איזה מדען/פרופסור שעוסק בגנטיקה שפשוט גילה את הרכיב המיוחד שיוביל אותנו בדרך אל האושר (כפיים!). נו טוב. אז אני לא אומרת שלא מדובר על קרמים נהדרים ואיכותיים שיעשו לעור שלנו פלאים ושאין טכנולוגיה חדשנית מאחוריהם, אני רק אומרת שכדאי לקחת בפרופורציות את ההבטחות.

American Express Centurion: הפנטזיה במציאות

המוצרים בקטגוריה מאופיינים בעיצובים מושקעים ומרהיבים שמלווים את שלל ההבטחות, ההפך הגמור ממוצרי הדרמו קוסמטיקה למשל שרחוקים מלפתות אותנו עיצובית. אבל אל דאגה, אנחנו משלמות על עסקת החבילה הזו של ההבטחות + העיצוב. כן, מוצרי טיפוח זה עסק יקר, בטח ובטח טיפוח ממותגי יוקרה. וכאילו זה לא מספיק, אז תמחור המוצרים שנושאים את התווית של הצערה/אנטי אייג'ינג במקרה הטוב קצת גבוה יותר ובמקרה האחר פשוט מופרך (סרומים וקרמים ב- 3,000 ש"ח? לא עדיף כבר מתיחה? אפילו בוטוקס יותר זול...). אבל אם זה המצב בשוק כנראה שיש לזה קהל אוהד שרוצה להאמין להבטחות השונות של המוצרים וממשיך לקנות אותם כאילו כלום. אז קודם כל נפלא ותיהנו. אני רק מקווה שמי שקונה את המוצרים האלו ולא מחזיקה באמתחתה כרטיס גיהוץ ללא תקרת אשראי (כמו האמריקן אקספרס סנטוריון בתמונה), עושה את זה עם תכנון מוקדם כשיש הנחות מפליגות וים מתנות. החודש הבלוג חגג יומולדת שנתיים ולפי התאריך על הכרטיס השחור הנחשק של אמריקן אקספרס אפשר להבין שמיום הקמת הבלוג הבנתי שאני צריכה כרטיס כזה שילווה אותי, לפחות בתיאוריה...
המוצרים אולי נעימים מאוד, מלחלחים, מאירים, מרעננים ומשפרים את חזות העור. אבל אם מישהי פספסה - אף קמט או כתם לא ייעלמו בזכות המוצרים הללו (כלומר ללא התערבות כירורגית כלשהי). אם הם היו מקיימים את כל ההבטחות הרי שכולנו היינו מתהדרות בעור פנים לתפארת מדינת ישראל. אבל מי שבכל זאת זה עושה לה טוב בנשמה להשתמש במוצר יוקרתי כזה, שתזכור שלא באמת מספיק לומר עליו שהוא כייפי ובסדר כי אז המשמעות שהוא ממש לא משהו ורק העובדה שהוא ממותג העלתה את חוות הדעת שלה עליו. מוצר שמוציאים עליו מאות רבות של שקלים (אם לא אלפים במקרה הקיצוני) צריך להיות מדהים בכל פרמטר (מרקם, ספיגה, ניחוח וכו'), לתת לכן הרגשה של מלכות, הרגשה של מיליון דולר ואם הוא לא עושה את זה אז הוא לא שווה את הרכישה. כשאני קוראת חוות דעת על מוצרים כאלו ונתקלת במישהי שכותבת שהיא ממש רואה שחלק מהקמטוטים שלה פשוט נעלמו אני לא יודעת אם היא עובדת על עצמה או עלינו. או כשמישהי מדווחת שהיא מאוד מרוצה ממוצר מסוים למרות שהריח עושה לה בחילה אני חושבת לעצמי האם היא לקחה את הכדורים בזמן...

שלל המוצרים בקטגוריה מכילים חומרים פעילים בשביל לממש את כל ההבטחות וזה לא משהו להקל בו ראש. אנחנו המשתמשות בטח לא מומחיות לחומרים פעילים ולצערי למרות שלל ההדרכות שדיילות היופי עוברות, מרביתן בשטח לא ממש מפגינות בקיאות בנושאים כאלו (ולעיתים גם לא בנושאים בסיסיים הרבה יותר). בכל מקרה, לאחרונה אני מתחילה יותר להתעניין במוצרים בסגנון, במיוחד לסימני גיל ראשונים (אולי תחושה של "הגיע הזמן?!") אבל לא בהתלהבות יתרה, בכל זאת יש לי בסה"כ עור מוצלח שנטול קמטים ושאר ירקות ורק עם קצת פיגמנטציה מהשיזוף. אני מאמינה שאף פעם לא מאוחר להתחיל בשגרת טיפוח העור מה שכן עדיף לעשות את זה בגיל מוקדם ככל האפשר. מגיל צעיר אני מקפידה על שגרה כזו שאני מאמינה שתרמה למראה של הסקין שלי היום בשילוב גנים מוצלחים שכנראה תרמו את התרומה הניכרת יותר (חבל שלא קיבלתי גם את הגנים של אלו שאוכלות ולא משמינות...).
ואחרי כל ההקדמה כאן שיהיה ברור – אם בעתיד יימצא המוצר הקוסמטי שלא רק יבטיח את סוד הנעורים אלא גם יקיים בפועל, קרי יעלים קמטים/כתמים כמו בניסויים "המהללים והמשבחים" שהמותגים נשענים עליהם, לטעמי זה פרייסלס ואני אהיה הראשונה לרכוש בכל מחיר.
בחודשים האחרונים בדקתי מגוון מוצרים חדשים שהושקו בקטגוריה ואת המעניינים והמוצלחים שבהם לטעמי בחרתי לפה לשתף בהגיגיי. השאר הועברו אחר כבוד למשתמשות נבחרות שבמידה והן ידווחו שנמצא בהם הנס אז אני מבטיחה לעדכן. ואם אני צינית בדרך כלל אז הפעם זה אולי יבלוט קצת יותר, בכל זאת הבטחות של מוצרים אינן נשמעות רק אופטימיות ומבטיחות ובאמת שאני רוצה להאמין לכל הבטחה, לפעמים הן סתם מגוחכות או מופרכות לגמרי. תתגברו.

סרום של YSL: פיתוי מוצלח

הסרומים/תמציות הם אולי המזוהים ביותר עם הקטגוריה, אקטיביים יותר, הרי המטרה שלהם היא תמיד שיפור/תיקון כלשהו. מה אני חושבת על סרומים כתבתי בפוסט "קנבס מושלם" ואני מקפידה לבחון הבטחות של סרומים שונים, מוצלחים יותר ופחות. בסדרת האנטי אייג'ינג FOREVER החדשה יחסית של איב סן לורן (YSL) הושקו מספר מוצרים. על קרם העיניים כבר כתבתי בפוסט "הארות סקין" כשבמקביל ניסיתי מוצרים נוספים בסדרה בעלת העיצוב המרהיב והפתייני ביותר שנתקלתי בו לאחרונה, ביניהם הסרום שזכה לעיצוב המרשים ביותר ללא ספק. הוא מוגדר ע"י המותג להמרצת התחדשות העור, לטשטש סימני עייפות, לתרום לעור קורן, גמיש, מוצק, רך ומתוח. לפעמים ההבטחות נשמעות כמו דבר והיפוכו: גמיש או מתוח? רך או מוצק? אבל כמובן שהכוונה מובנת, מבטיח עור לא פחות ממושלם!
השימוש בסרום נעשה באמצעות פיפטה, טפיפית (Pipette, בדומה לג'ניפיק של לנקום), אני לא ממש אוהבת את השיטה הזו למרות שהיא פופולרית. זהו סרום מאוד עשיר, קצת דביק שלוקח לו קצת יותר זמן מסרומים אחרים להיספג. הוא נעים מאוד ומלווה בניחוח שמאפיין את שאר מוצרי הסדרה. לי נראה שיש בו סוג של מיקרו שימר או משהו אחר בוהק, הוא לא שקוף נקי למרות שנראה כך. בכל מקרה, אז אני לא יודעת בנוגע להבטחות, אבל המוצר הזה מדהים בעיני, הוא משאיר את העור נעים, גמיש ורך (לא מוצק או מתוח). בהחלט תורם למראה קורן. בהחלט מספיק לחותי למי שלא רוצה עוד שכבה של הלחות בימים חמים במיוחד. הרבה זמן לא נהניתי ככה ממוצר ואם הייתי צריכה לבחור את המוצר הכי מוצלח ואטרקטיבי בסדרה בעיניי ששווה להשקיע בו זה בטוח היה המוצר הזה.

קרם של אסתי לאודר: רב תכליתי

אסתי לאודר זה אולי מותג שאינו נחשק כמו איב סן לורן, פופולרי כמו לנקום, מסעיר כמו גרלן או מפורגן כמו שיסיידו. אבל אסתי לאודר זו מילה נרדפת לאיכות ובחירה במוצר של המותג כמעט תמיד תתגלה כבחירה הנכונה. הקרם החדש Revitalizing Supreme שמגיע בצנצנת מוזהבת ומהודרת במיוחד הפעם מתואר ע"י המותג כקרם אנטי אייג'ינג רב תכליתי שיענה על הצרכים המשתנים של העור ויצמצם משמעותית את מראה כל סימני ההזדקנות העיקריים: קמטים, אובדן מוצקות העור, גוון עמום ויובש. הם אפילו מדגישים שאת ההבדל נראה מהמריחה הראשונה (!) עם זוהר, חיות נעורים, רכות ומוצקות. יומרני קצת לא?...
אז קודם כל אם אני מתעלמת משלל ההבטחות האלו, מדובר בהחלט על קרם איכותי מוצלח ונעים, יותר מחליק את העור ממלחלח. זהו קרם ג'ל סמיך שבמרקם שלו מזכיר לי יותר מרקם של סיליקון מאשר קרם לחות.  הוא אינו מרגיש כקרם עתיר לחויות שנספג מהר ומעשיר את העור אלא קרם שיתאים יותר לטעמי למי שמחפשת אפקט קל של החלקה, אלסטיות ומוצקות לאחר המריחה. זה קרם שבהגדרה מתאים לכל סוגי העור לשימוש גם בבוקר וגם בערב ואת זה פחות אהבתי, אני מעדיפה קרמים ייעודיים לפי סוג העור שלי, קרם לחות קל ליום שחי טוב מתחת לאיפור וקרם עשיר יותר בערב. בהתחשב בעובדה שמדובר על קרם עשיר וללא SPF בחרתי להשתמש בו רק בערב. בשורה התחתונה העור איתו מרגיש נעים יותר, חלק וגמיש ויש תחושה קלה של מוצקות בזמן השימוש. ומשהו בקטנה: אני לגמרי מאוהדות המותג, אבל כשאותה פריזנטורית יפהפייה נבחרת לקדם בו זמנית קולקציית איפור מדליקה וצבעונית לאביב וגם מוצר אנטי אייג'ינג מובהק זה קצת לא אמין. זה לגמרי קורה כל הזמן גם במותגים אחרים פשוט פה זה טבוע לי בזיכרון ממש חזק.

קרם עיניים של שיסיידו: לאוליגרכיות בלבד?...

איזור העיניים הוא הנפגע הראשון בדרך כלל עם הזמן ובהתחשב בעובדה שמדובר על אזור מרכזי ביותר בפנים חשוב שהוא יראה הכי טוב שאפשר. אזור העיניים הוא בדרך כלל יבש יותר יחסית לעור שלנו והקמטוטים הראשונים שצצים אצל רובנו יהיו באזור העיניים והשפתיים, אנחנו כמובן ממש לא מקדמות אותם בברכה. האם צריך קרם עיניים ייעודי או שכל לחות מספיקה? שכל אחת תעשה את החישוב שלה, את דעתי בעניין כבר כתבתי. שיסיידו השיקו לאחרונה קרם עיניים ושפתיים אנטי אייג'ינג לחידוש העור בסדרת הפרימיום Future Solution LX. אם במוצרים הקודמים הבטיחו לנו שלל הבטחות, אז פה מבטיחים לנו שיקום וחידוש בעור סביב העיניים והשפתיים ברמת הקמטים, רפיון, כהויות ובנוסף ששימוש בקרם יעזור לעור "לזכור" את מראהו הצעיר, המממ, אני לא בטוחה שהמשתמשות עצמן זוכרות אותו... 
בפועל מדובר על קרם שמגיע באריזה מאוד מהודרת ומרשימה כיאה לסדרת פרימיום. הקרם עצמו נעים, עשיר שממש נמס לתוך העור, יש לו ניחוח מדהים אבל אולי טיפה דומיננטי מדי עבורי. הוא בהחלט תורם לעור לח יותר ומעט מוצק יותר באזור העיניים (באזור השפתיים לא השתמשתי בו). פינוק, כן, זו ההגדרה שהייתי נותנת לקרם הזה כי אני בטוחה שאני יכולה להיות מרוצה גם מקרם עיניים משובח של שיסיידו שעולה חצי (טוב אני מרוצה כמעט מכל דבר של המותג...) ואני אסביר: קרמי עיניים זה עסק יקר שמגיע בכמות קטנה וכשמדובר על קטגוריית האנטי אייג'ינג כבר ציינתי פה שזה יקר אף יותר. אבל כמה יקר?... אז קרם העיניים כאן עולה 1,100 ש"ח, לגמרי יקר מהותית מקרמיי עיניים אחרים ואני לא בטוחה שהפער בביצוע הוא כמו הפער במחיר. האמת שבעניין הזה זה מזכיר לי את המסקרה "האוליגרכית" ההורסת Noir G של גרלן שיקרה משמעותית ממסקרות יוקרתיות אחרות. השאלה היא במקרה הזה של קרם העיניים האם מי שאינה אוליגרכית מן השורה תוכל להרשות לעצמה את הפינוק האיכותי הזה ללא הנחה מופלגת ובלי שהיא קיבלה מכת שמש או בלעה משהו שהשפיע לה על תהליך קבלת ההחלטות...

קרם ניקוי של YSL: מחזיר אהבה

מוצרים שאולי פחות מתבקשים בקטגוריה אבל קיימים בהחלט אלו הם מוצרי הניקוי. ולמי שעדיין לא יודעת מוצרי ניקוי הפנים הם הפטיש שלי בתחום הטיפוח, ההתמכרות שלי, יש לי יותר מדי מהם ואני תמיד רוצה עוד. כשהושקה סדרת FOREVER של YSL עם הסרום שכתבתי עליו פה ועם קרם העיניים שכתבתי עליו לאחרונה, המוצר הראשון שבדקתי בהתרגשות יתרה היה הקרם ניקוי בסדרה. גם הוא כמו השאר מבטיח להחזיר את מראה העור הצעיר והרגשת הנעורים. נעורים? לא להאמין מה שמוצרי ניקוי יודעים לעשות היום... 
בקיצור, מדובר על קרם סמיך מאוד עם הניחוח שאופייני לשאר המוצרים, מניחים אותו על עור רטוב ומעסים בעדינות. הוא נמרח באהבה על העור והופך למעין תחליב נעים. אחרי ששוטפים אותו הוא משאיר את העור נקי במיוחד, ממש מרגישים כאילו עברנו חיטוי. אמנם הנעורים לא חזרו כמובטח, אבל זה מוצר נפלא לטעמי ואני מאוד פיקי (Picky) במוצרי הניקוי שלי. עם כל ההנאה שלי ממנו הוא פחות יתאים לטעמי לעור יבש. עבורי מדובר על מוצר ניקוי נהדר שמשאיר לי את העור נקי ומוכן לקלוט את שלל הלחויות מהסרומים והקרמים.

סרום לפנים ולגוף של לנקום: זיכרונות של פינוק

גם על הגוף הקטגוריה הזו לא פוסחת והיום מוצעים לנו מגוון מוצרים עם הבטחות דומות לאלו של הפנים, לפעמים אפילו מוצרים משולבים, כמו לדוגמה הסרום Advanced Regenerating Concentrate מסדרת Absolue Precious Cells של לנקום. הוא מבטיח לסייע בחידוש מראה עור הפנים, הצוואר ואזור המחשוף.  שוב נתקלים בהבטחה שכבר מהשימוש הראשון (!) העור יהפוך לרך וגמיש יותר עם מראה קורן וצעיר יותר. כן, ברור.
אז נתחיל מהעיצוב ההורס בבקבוק גלילי מוזהב כולו כשהוצאת החומר ע"י לחיצה מדודה, מאוד נוח. מדובר על סרום כתמתם סופר עשיר עם ניחוח הדרים מדהים. יש לו מרקם של ג'ל יציב וגימור סופר מבריק. בגלל שלל תכונות הפלא האלו ויתרתי על השימוש בו בעור הפנים (כבר כתבתי שאני מעדיפה מוצרים ייעודיים) והשתמשתי בו רק באזור הצוואר והמחשוף. כידוע, האזורים הראשונים עליהם רואים את סימני הגיל אלו הם כפות הידיים וה- Décolleté. אז לי היה ברור שאני בטוח לא אוותר על ההזדמנות לטפח את האזור הזה ביותר מרק קרם לחות לגוף. נהניתי מכל רגע של שימוש במוצר הפלא הזה וכן, לאחר המריחה הוא משאיר את העור נעים, רך ובוהק, אבל בשורה התחתונה לא ממש ראיתי שינוי מהותי. אולי זו דוגמה לכך שיש מי שמשתמשות במוצרים האלו למרות שהן לא באמת רואות שינוי, זה מוצר מפנק ומענג שהסתיים לאחרונה ולי נשארו מהפינוק זיכרונות בלבד. על התענוג הזה תשלמו לא פחות מ- 1,015 ש"ח, שאם כבר אז כמובן מומלץ לקנות בהנחות משמעותיות בלבד, אבל אני מניחה שהאוליגרכית שפינקה את עצמה בקרם העיניים של שיסיידו כאן לא תהיה לה בעיה להמשיך עם הפינוק.

קרם גוף של דיור: חיטוב סרפדי

המוצר הקודם היה משולב לפנים ולגוף ומגיע לתת לגוף גם יחס משלו. דיור (Dior) השיקו לאחרונה סגרת טיפוח חדשה לגוף בשם SVELTE (מצרפתית: חיטוב) שמבטיחה לתרום לנו לגזרה נשית נחשקת מוצקה ומעוצבת יותר, עם עור אחיד שמוזן היטב. כן, הסדרה הזו כוללת שלל מוצרים שמתיימרים להעניק לנו לא רק עור מתוח יותר ונטול צלוליטיס אלא ממש לחטב (לבטל את המנוי לחדר כושר?). נשמע מבטיח אבל בואו נתמקד לרגע במוצר הכי פחות יומרני שאולי גם יצליח לעמוד בהבטחות שלו וזהו קרם הגוף בסדרהBody Hydrating and Firming Cream. הוא מבטיח להעשיר את עור הגוף בלחות, להזין אותו בצורה אינטנסיבית ולמצק.
המוצר הזה בגדול עושה מה שמבטיח אם כי מאפקט המיצוק לא ממש התרשמתי וזה לא שאין לי אזורים בגוף שישמחו למיצוק, אולי הם היו מאתגרים מדי... לקרם יש פורמולה עשירה שנמסה לתוך הגוף, משאירה אותו נעים ולחותי לאורך כל היום ומעניקה לו במראה בריא, בוהק כזה. יש לו ניחוח עדין ומאוד ייחודי של צמחים, מאוד מזכיר לי ניחוח של סרפד (Urtica). אני מתחברת לניחוחות כאלו, כידוע הניחוחות המתקתקים אינם בשבילי ומבחינתי עדיף שקרם גוף יהיה בכלל נטול ריח. סביר שלרובנו המחיר יראה מאוד גבוה (322 ש"ח) בשביל קרם גוף והאמת שאם הוא לא היה כך הייתי שמחה לאמץ אותו לשגרה הקבועה שלי כי הוא מוצלח במיוחד. אבל גם סביר שמי שמחפשת את הפתרונות האלו לגוף עם שלל ההבטחות ומאמינה בהן לא תהסס לרגע, כמו גם מכורות דיור אמיתיות (לא מכורות בתיאוריה..) סביר שלא ידלגו על הסדרה הזו.

מזרק של קריטה: החלום ושברו

אחרי שניסינו כל מיני מוצרים לשיפור במראה הקמטים אבל הבנו שהם לא ייפרדו מאיתנו כל כך מהר, חייבים להודות שזה קצת מאכזב. אבל לכל מי שעדיין רוצה שיפור במראה העור קיימים גם פתרונות מידיים, לא כאלו שצריך אורך רוח בשבילם. אלו יותר פתרונות קוסמטיים שיוצרים אשליה של מראה חלק. אחד מהם זה ה- Supreme Wrinkle Solution Filler מסדרת ה- Progressif של קריטה (Carita) שמבטיח להחליק קמטים באמצעות אשליה של מילוי אבל טיפולי כי משפיע לאורך זמן על המראה המרוכך שלהם. טוב, מעניין. אז נתחיל מהעיצוב הגימיקי המדליק ביותר, קשה להתעלם מזה. עיצוב של מזרק, כביכול במקום מזרק בוטוקס כירורגי אנחנו יכולות להסתפק במזרק הקוסמטי הזה שיעשה את העבודה, גם אם מדובר על אשליה בלבד. האמת שהעיצוב הזה אינו בלעדי לקריטה ויש לפחות עוד שני מותגים שיש להם מוצרים בעיצוב של מזרק בגוונים אחרים, אבל זה לא ממש משנה, עדיין אני חושבת שזה מגניב לגמרי.
במוצר הזה משתמשים לאחר הנחת קרם הלחות. ברגע שלוחצים על המזרק יוצא מהקצה שלו החומר, זה סוג של תחליב במרקם ג'ל, מרקם כמו משהו בין סרום לסיליקון. את החומר הזה מחדירים בעזרת טפיחות של האצבע (עדיף הקמיצה החלשה) לתוך הקמטים שמפריעים לנו בצדי העין, בין הגבות, סביב השפתיים וכו'. כאילו ממלאים את הקמט. החומר מתקבע ויוצר אשליה אופטית של עור חלק יותר. מן הסתם ככל שהקמט פחות עמוק התוצאה חלקה יותר. אז לאורך זמן לא ממש הבחנתי באפקט טיפולי כלשהו, אבל ההשפעה המיידית שיש למוצר הזה מרשימה בהחלט. הקמטוטים שלנו כמעט נעלמים והמייק אפ מעל נראה חלק יותר, כמובן שצריך להתאפר בזהירות מעל האזורים האלו בשביל לא לפגוע בחומר. אפקט המילוי החזיק לי משהו כמו ארבע שעות. כלומר, זה מוצר שנראה לי אפקטיבי יותר להשתמש בו לפני פגישות חשובות, אירועים או כל דבר שאורך מספר שעות. בעיקרון אפשר גם לחדש את השימוש במהלך היום אבל למי שמתאפרת זה לא ממש בא בחשבון. בשורה התחתונה - גימיק חביב שאולי למשמע המחיר שלו (380 ש"ח) כבר יצוץ לו איזה קמטוט חדש במצח.

בשורה התחתונה לפוסט הקסמים הזה חשוב לי להדגיש שאני בעד לטפח את העור ועדיף מוקדם ככל האפשר. טיפוח שוטף של העור, במיוחד שמירה על הניקיון שלו ועל רמת הלחות שלו חשובה ביותר לטעמי. מניעת הופעת תופעות כאלו ואחרות לא תמיד בידנו, יש דברים שמגיעים עם הזמן, מהסביבה ומהגנטיקה למשל. אנחנו יכולות לפחות לשמור על העור במצב האופטימלי שלו שהרי אין תחליף לעור מטופח והאיפור הכי שווה בעולם לא יראה טוב על סקין שאינו מטופח. ואם כבר הזכרנו איפור אז אני ממליצה לצפות בסרטוני הטיפים של ליסה אלדרידג' (Lisa Eldridge) לאיפור אנטי אייג'ינג: הראשון (מייק אפ, קונסילר, פודרה, סומק) והשני (עיניים, גבות, שפתיים).
אין ספק שעם כל הציניות בדבר מותגי היוקרה הבינלאומיים הם עוצמתיים ומשקעים הון בטכנולוגיה של המוצרים, במחקר ובפיתוח שלהם, ואנחנו יכולות ליהנות משלל החידושים שיש להם להציע לנו במגוון הסדרות שלהם. עדיין כשמתחילות תופעות ואנו שוקלות להשתמש במוצרי הצערה עם חומרים אקטיביים והבטחות פסיביות, כדאי לחשוב טוב האם זה משהו שאנחנו באמת צריכות, הרי הם אולי מוצרים איכותיים ומוצלחים מאוד, אבל אלו לא מוצרי קסם ואנחנו לא בארץ עוץ גם אם בא לנו לחיות בלה-לה-לנד מדי פעם.


ID

FOREVER
Youth Liberator
Serum
גודל: 30 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 550 ש"ח
Cleansing Foam
גודל: 150 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 265 ש"ח

Revitalizing Supreme
Global Anti-Aging Creme
גודל: 30 מ"ל
ייצור: בריטניה
מחיר: 485 ש"ח

Future Solution LX
Eye and Lip Contour Regenerating Cream
גודל: 15 מ"ל
ייצור: יפן
מחיר: 1,100 ש"ח

Absolue Precious Cells
Advanced Regenerating Concentrate
Face - Neck - Décolleté
גודל: 50 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 1,050 ש"ח

SVELTE
Body Hydrating and Firming Cream
גודל: 200 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 322 ש"ח

Progressif Anti-Rides
Supreme Wrinkle Solution Filler
deep wrinkles precision expert care
גודל: 10 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 380 ש"ח

הבהרה / גילוי נאות: המוצרים שבחרתי נשלחו אלי מהחברות


Print Page

59 תגובות:

  1. ראשונה!? אני יושבת ומנסה להיזכבר מאיזה סרט מוכר לי ה-"דאוס אקס מכינה"...
    אני רק בהתחלה ואני כבר כל כך אוהבת... בהמשך אגבי עניינית! כיף לסיים את השבת עם הפוסט שלך!

    השבמחק
    תשובות
    1. לגמרי! תעדכני כשתזכרי ;)
      כיף לשמוע! מחכה לשמוע מה דעתך על פוסט הקסמים...LOL

      מחק
    2. אנונימי22.2.2015, 6:34

      ללין - דאוס אקס משינה הוא שם של פרק בסדרה "להעיר את המתים"... :)

      מחק
  2. כהרגלך, את סוקרת כל דבר בצורה נפלאה, רהוטה ואמינה. בתכלס אני חושבת שידידם הטוב ביותר של הקמטים הוא סכין המנתחים או המזרק. אין באמת קרם שיוכל לנצח אותם והכל עניין של הרגשה טובה, שמירה אדוקה על הרגלי ניקוי וטיפוח (אצלי לפחות, מגיל 20) כפי שתיארת בחלק מהמוצרים, השאלה עד כמה זה באמת שווה את המחיר. יש אכן משהו כייפי במוצרי יוקרה, למי שיכול להרשות אותם לעצמו, זה בדיוק כמו להחזיק ביד תיק של שאנל או זוג נעליים של מנולו. כמישהי שבעבר הוציאה לא מעט כספים על מוצרי קוסמטיקה של מותגי יוקרה אני נאלצת להודות שלא פעם רוויתי עונג רק מלראות אותם מנצנצים לעומתי בכל פעם שנכנסתי לחדר האמבטיה. נכון להיום משתמשת בקו מוצרים שנקרא: skin yoga face של חברה נפלאה בשם art deco שניתן לרכוש אותה רק בגרמניה, שם מדובר על חברה במחירים סבירים שמוצריה נעים סביב 20-50 יורו למוצר היקר ביותר. יש להם גם כמה מוצרי איפור לא רעים בהחלט. בגדול אם כבר להשקיע במותגי יוקרה קוסמטיים אז רק במייקאפ טוב, מסקרה ופודרה - כאן אני בהחלט מוכנה לתת לארנק קצת, לבכות.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה דנה!!
      חחח, לא יודעת אם ידיד אבל הוא לגמרי היחיד שיכול עוד להשפיע עליהם.
      לגמרי אין שום קרם כזה ומפתיע אותי שיש כאלו שעדיין שבויות אחר ההבטחות. זה כנראה חזק מהן.
      כשכתבתי שחשוב לשמור על טיפוח העור מגיל צעיר לא התכוונתי למוצרים מהסוג הזה, אלא בכלל, לא משנה איזה, העיקר לנקות וללחלח אותו.
      מסכימה איתך, שימוש במוצרי יוקרה מביא איתו תחושה טובה ועילאית ולא משנה אם זה קרם, נעל או תיק. ממש אנדורפינים שמשתחררים בגוף. אם הם שווים את זה שככל אחת תעשה את החשבון שלה.
      תודה על ההמלצה, ארט דקו חברה מוכרת, אפשר אגב להשיג את המוצרים שלהם ברחבי העולם גם באמריקה, אירופה ואסיה.
      כלומר, לטעמך עדיף להשקיע באיפור יוקרתי ולא בטיפוח יוקרה? באיפור הכי חשוב לדעתי להשקיע במייק אפ לסקין יפה.

      מחק
    2. שמחה לשמוע ששמעת על ארט דקו, הם נפלאים בעיני, וטוב לדעת שהם נמכרים בעוד מקומות בעולם.
      אני לא נגד טיפוח יוקרתי, אם הוא מוכיח את עצמו, אאמץ אותו, אבל מניסיון, לא תמיד התעלפתי. לכן שווה לדעתי להשקיע בחברות ש"באמצע". ובאיפור כפי שאמרתי קודם - מייקאפ, מסקרה ופודרה. הנה, בהמלצתך התנסיתי השבוע בפריור אקסטרים של גרלן ורכשתי במיידית כי הוא באמת מופלא!
      ואגב טיפוח יוקרתי אז דרמלוג'יקה וחלק מהמוצרים של דקלאור ושיסיידו מועדפים עלי.
      לפני 15 שנה היה ללנקסטר ליין של מוצרים לעור מעורב שהייתי מכורה לו - סבון הפנים הכי טוב שאי פעם השתמשתי בו היה שלהם. הליין היה מזוהה עם פקק בצבע תכלת, בקבוקים לבנים וחלביים כאלה. ואז הם הוציאו את הליין הזה מקו היצור שלהם והתבאסתי נוראאאא. עד היום הוא סבון הפנים המיתולוגי שלי - נזכרת בו תמיד בערגה.

      מחק
    3. כן, האמת שהכרתי את המותג בזמנו דווקא דרך אחת מקולקציות האיפור שלהם ואז גיליתי גם את הטיפוח שלהם :)
      כמובן, אם להשקיע ביוקרתי כדאי שגם תהיה לזה תמורה בהתאם, בטיפוח ובאיפור.
      הגרלן Parure Extreme מייק אפ מדהים, שמחה שאת מרוצה!
      אני הרוסה על דקלאור ועם שיסיידו קשה לפספס. לדרמלוג'יקה יש לא מעט מעריצות, אני מגלה את זה עם הזמן.
      אני מאוד מתחברת למה שאת כותבת על לנקסטר ובכלל לנקסטר בזמנו היה מותג הרבה יותר חזק ומוערך מהיום, אי ממש מרגישה את השינוי ולא רק בגלל שהאיפור שלהם נעלם. משהו בתדמית השתנה, הוא בהחלט לא כמו פעם.

      מחק
    4. אנונימי22.2.2015, 6:33

      ללין - דאוס אקס משינה הוא שם של פרק בסדרה "להעיר את המתים"... :)

      מחק
  3. אני לא מאמינה שאיזשהו מוצר יעשה איזה פלא למשל לפיגמנטציה (ע"ע הפוסט שלך על פיגמנטציה) ולכן שגרת הטיפוח שלי מתמקדת במוצרים שעושים לי נעים. ומוצרים שעושים נעים לאו דווקא עולים הון תועפות.
    מבחינתי לקנות קרם במעל 150-200 ש"ח לא יכול להיות מוצדק...
    עם זאת, אחד המוצרים היוקרתיים שאני אוהבת וקונה שוב ושוב הוא הפילינג של קריטה מסדרת Progressif...הוא עולה במבצעים בסביבות ה-200 ש"ח, מחזיק מלא זמן והוא עושה עור חלק ומדהים

    השבמחק
    תשובות
    1. איך את זוכרת את הפוסט, יפה!
      גם אני לא מאמינה במוצרי קסם ובאמת שאני רוצה להאמין.
      הכי כיף מוצר מוצלח שעושה לנו נעים, בסופו של דבר ההנראה שלנו בשימוש לא פחות חשובה.
      לקריטה יש מוצרים מדהימים והפילינג הזה בהחלט מעולה!
      תמיד שווה לעקוב אחרי מבצעים ואז להתפנק.

      מחק
  4. ברור שזה לא ניתוח ולא בוטוקס ולא מחזיר את הגלגל אחורה אבל אני חושבת שהשימוש בקרמים כאלה יוקרתיים כן עושה הבדל (כמובן צריך למצוא את אלה המתאימים לך). כמובן שאין כל כך דרך לבדוק את זה, מישהי שמשתמשת בהם באופן קבוע ולפי ההמלצות (לפי קבוצות של מוצרים לכל טווח גילאים) לא יכולה לדעת באמת מה היה יכול להיות אם היא הייתה משתמשת במוצרים עממיים.
    אני חושבת שזה כן סוג של פיתרון לאשה שנגד ניתוחים ואין לה שום כוונה להזריק בוטוקס. גם כואב, גם לא נראה טבעי וגם כמובן צריך לחזור על זה... אני חושבת שפשוט אפשר להזדקן יותר טוב עם המוצרים האלה.

    השבמחק
    תשובות
    1. כמו שכתבתי בפוסט, אני בעד להשתמש במוצרים אבל לקחת בעירבון מוגבל את ההבטחות. לך זה נראה ברור ששום קרם לא יחזיר את הגלגל אחורה אבל יש לא מעט שקונות ומאמינות שהשינוי שיתרחש יהיה משמעותי יותר ממה שקורה בפועל. זו בדיוק הסיבה שהקטגוריה הזו נמצאת בעליה מבחינת מכירות. למה לקנות קרם אנטי אייג'ינג של מותג מסוים כאשר את יכולה לקנות קרם של אותו המותג בפחות? בגלל ההבטחה הזו. מבחינתי זה נכון גם למוצרי יוקרה וגם לעממיים. זה אותו הסיפור.
      אני לא חושבת שהמוצרים הם תחליף לבוטוקס או ניתוח כלשהו, הם לא באותה עמדה בכלל. הם משהו אחר למרות שכביכול אמורים לספק את אותו הצורך רק בלי התערבות כירורגית.

      מחק
  5. אולי כי אני עדיין רחוקה מזה די הרבה- הגישה שלי היא שכל קמט שמופיע על הפנים- מרוויחים אותו ביושר וכל קמט אומר משהו אחד.
    יש משהו מאוד יוקרתי בלמרוח סרום/קרם או כל אחד מהמוצרים הללו (שד"א גם האריזות שלהם משדרות יוקרתיות מטורפת) שאני מניחה שגם מעלה חיוך על הפנים.
    אני אמשיך לשמור על הסקין שלי כדי שהוא ייתחשב בי בהמשך
    ולאחל לכולם קמטי צחוק בלבד;)

    השבמחק
    תשובות
    1. המממ, בואי נדבר כשהקמטים שתרוויחי ביושר יתחילו לצוץ אצלך....P:
      מסכימה לגמרי וכתבתי על זה פה, זו עסקת חבילה של הנאה ופיתוי שאנחנו משלמות עליה.
      כן, תשמרי היום בשאיפה שזה ישתלם עכשיו ובעתיד, להזיק זה בטוח לא יזיק :)
      ממי, אל תאחלי קמטים לאף אחת, גם חיוביים כביכול... LOL

      מחק
    2. יכול להיות שזה ישתנה- אבל זו הגישה של שאר הנשים אצלי במשפחה, גם אלו שהרוויחו לא מעט.
      גם קמטי צחוק זה בעייתי? וואו נשים זה עם קשה:P

      מחק
    3. גישה מעולה, הלוואי על כולנו!
      חחח, קמטים זה קמטים, לא משנה ממה נוצרו, הרי הבוטוקסים הולכים קודם לקמטי הצחוק האלו בצידי השפתיים ואח"כ בין הגבות...P:

      מחק
  6. אתחיל בזה שהכותרת של הפוסט גרמה לי לפתוח את ויקיפדיה :)
    אחרי שהשכלתי, אני מסכימה איתך בעניין כל "מוצרי הפלא" שמוכרים לנו את אשליית העור המושלם. לדעתי לא ניתן להחזיר את הגלגל אחורה ואת עם כל הפגמים ש"הרווחנו" נישאר מה שלא נעשה, לכן המודעות לטיפוח העור מאוד חשובה וטיפול מונע הוא המפתח לדחיית הצרות. אני מאוד סקפטית בעניין מוצרי האנטי אייג'ינג ואני חושבת שהתמחור שלהם מוגזם לפעמים בצורה בלתי אפשרית. כנראה שככל שהאשליה יותר גדולה, צריך גם לשלם עבורה סכום יותר גבוה. בעיני זה לא מוצדק, אלא אם כן זה אכן מיועד לאוליגרכיות שלא סופרות את הכסף.
    אני לא אגיד שאני לא אוהבת אשליות מהסוג הזה וכל פעם כשיוצא קרם חדש יש לי תקווה שהפעם הוא יקיים את כל מה שהוא הבטיח. מצד שני יש גבול לסכומים שאני מוכנה להוציא על טיפוח. כל עוד אני בהכרה מלאה וצלולה, אין סיכוי בעולם שאוציא 1100 על קרם עיניים וחבריו. גם לא 500.
    הכי מופרכות בעיני הן ההבטחות של קרמי הגוף למצק את הגוף ולצמצם היקפים וגם להעלים את הצלוליטיס.
    אהבתי את הנימה הצינית של הפוסט ואת מסקנותיו!

    השבמחק
    תשובות
    1. חשבתי שהכותרת שבחרתי לא תהיה מוכרת לרוב, אבל זה היה נראה לי כל כך מתבקש לפוסט מהסוג הזה. גם הסברתי את הכותרת בהתחלת הפוסט ליתר ביטחון ;)
      טיפול מונע איכותי זה בהחלט המקסימום שאנחנו יכולות לעשות וזה לא דורש יותר מדי השקעה בשוטף. זה בדיוק מה שאמרת - ככל שהאשליה/ההבטחה יותר גדולה כך אנחנו משלמים על זה יותר. אני לא יודעת אם זה יותר חזירי מצד החברות או מצידנו שמוכנות לשלם לטובת הפנטזיות האלו.
      כולנו אוהבות אשליות והלוואי שההבטחות היו ממומשות. כתבתי פה שכשיהיה המוצר שלא רק מבטיח אלא גם מקיים אני הראשונה לשלם מה שצריך. בכל זאת עדיף על התערבות כירורגית כלשהי.
      תודה, אני צינית תמיד, אבל הפעם היה קשה להרגיע את זה...LOL

      מחק
  7. הפעם הפוסט הוא לא "בשבילי" - סרומים פעילים וקרמים עשירים מסוגים אלה רחוקים ממני עכשיו שנות אור. אני מאמינה שעד גיל 30 לא כדאי בכלל להתקרב לקרמים האלה שיכולים לגרום יותר נזק מתועלת.
    לגבי הבטחות של מוצרי טיפוח - מזמן למדתי לא להאמין. אם מגיעים אל מוצר עם 0 ציפיות, יותר קל אח"כ לבחון את התוצאות שלו בפועל בלי להתאכזב. לעומת זאת אם קונים מוצר במאות (אם לא אלפי) שקלים בעקבות הבטחות שקוראים בפרסומת, ובבוקר קמים עם בדיוק אותם קמטים שהלכנו לישון איתם - הדרך לאכזבה מהירה הרבה יותר...
    אגב לגבי הקרם של אסתי לאודר - מסכימה שהוא מאד מחליק את העור. כשנתתי אותו לאמא שלי לנסות העור שלה בהחלט הרגיש חלק יותר ולדעתי הוא גם קצת הבהיר אותה, למרות שהיא טוענת שהיא לא ראתה שינוי..
    השיפור היחידי שאני רואה משימוש בקרמים הוא תיקון פיגמנטציה (שימוש בסרום ויזיונר של לנקום הצליח להעלים לי הרבה כתמי פצעונים ישנים) והרגשה חלקה יותר של העור. קמטים ועור נפול - בשביל זה כבר צריך התערבות בוטוקס...

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני מאמינה שלפני גיל 30 עדיף לא להשתמש במוצרים עם חומרים פעילים אלא אם כן יש בעיה מאוד חריגה בעור.
      אם את משתמשת בויזיונר אז זה לא כזה רחוק ממך, כל אחת משתמשת לצורך שלה, לא כולן צריכות הכל מן הסתם. אגב לי הויזיונר לא עשה כלום אחרי כמה חודשים של שימוש. מאוד מאכזב.
      מסכימה שעדיף בלי ציפיות אבל את המוצרים האלו קונים בגלל ההבטחה אחרת אפשר לקנות מוצרים אחרים.
      הקרם של לאודר ממש מפנק, אבל מפתיע אותי שקרם לעור בוגר הוא לא לחותי מספיק. אני גם לא הבחנתי בשום אפקט של הבהרה.
      מי שרוצה שינויים שממש רואים בעיניים ומהר, אין לה אלא לפנות לניתוחים/בוטוקס.

      מחק
  8. יוליה10.6.2012, 1:25

    הי דנרה, יצא לי להיתקל בביקורות טובות על סדרת prevage במיוחד הקרם עיניים שלהם. יצא לך לנסות ?

    השבמחק
    תשובות
    1. אם את מתכוונת לסדרה של אליזבת ארדן אז לא יצא לי לנסות אותה.
      אולי בהמשך ;)

      מחק
  9. סקירה מעולה. מה גם שלפחדניות ממזרקים כמוני, אין ברירה אלא להישאר בתחום הקרמים. אגב, אצלי אין מה לדבר גם על קרמים בתוך מזרק, עבורי זה רק יצור מחשבות לא נעימות...

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!
      את לא לבד, יש גם לא מעט לא פחדניות שנמנעות ממזרקים משלל סיבות.
      חחח, אני מניחה שקרם במזרק עושה לכל אחת אסוציאציה אחרת :)

      מחק
  10. הפעם הלכת רחוק עם שם הפוסט LOL
    הפסקה הראשונה קצת צמררה אותי "...כמו קמטים, כתמים, אפרוריות, יובש, אדמומיות, אקנה ועוד." והזכירה לי את הסיום של הסרט (הבינוני לטעמי) "מראה מראה" עם ג'וליה רוברטס. אוי לה למי שיש לה את כל החוליים האלה יחדיו, למעצר!

    אשר לאשליות, נשים שיש להן "אמריקן אקספרס" שכזה, חזקה עליהן שתקננה את הקרמים המדוברים כשגרה ליד הבוטיקים של ג'וצי ופראדה ולא תפננה לקוסמטיקה עממית.

    בתור מי שהשתמשה ברובם, לא אומר בכולם אז לפעמים התאכזבתי מלה פררי ולפעמים אני מרוצה ואפילו מאוד מלוריאל, אבל אם אני אשתמשת בקרם עד תומו משמע חוץ מנעים בגב הוא נתן לי מענה ל*ציפיות* שלי בשונה מ"אשליות". מה שכן אני יכולה להעיד שיש קרמים שנותנים אשליה זמנית של מתיחה שהולכת ומתפוגגת בהמשך היום.

    מתסכלת עלי אל מול חברתי בת אותו גיל לערך, אני הקפדתי מאז גיל 23 על מסכות,קרם עיניים,קרם הגנה,קרם לילה וניקוי יסודי של העור מהאיפור לפני השינה והיא הלכה לישון וקמה בבוקר מרוצה, עד גיל מסויים נראינו טוב, היום לי אין קמט אחד אפילו ואני לא צעירה כלכך ולה יש קמטים בפנים ולא מעט בעיניים. גנטיקה היתה לשתינו טובה, אבל אני נקטתי פעולות מניעה. אולי אין קסמים אבל לדחות את הקץ אפשר ועוד איך, כל כמה שאני מסכימה שגנטיקה זה העיקר, לא היתה ואין לי כוונה לבדוק מה חשיבות מעט האחוזים הנותרים - אני ממליצה לירות בכל התותחים עממיים או סופר יוקרתיים, הכל פונקציה של ענין ו...יכולת.

    אני דווקא חיבבתי את הטפטפת של הסרום, למרות שהיא גורמת קצת "לבזבוז" התחושה מרעננת ולחותית ולמרות שקמטי ההבעה עוד בחיתוליהם, אחרי המריחה יש מראה של ניפוח/מתיחה, כאילו שהקווקוים נעלמו.

    הקרם של אסתי לאודר נוצר בשבילי, היות ואני תמיד אשים קרם הגנה של 50 SPF, נוח לי מאוד להשתמש בו בוקר וערב, עורי המעורב,שמן טיפה ב T ויבש בשאר הפנים מרגיש שהוא בדיוק במינון הנכון וקיבלתי לא מעט מחמאות על העור הקורן ו"מה עשית" בתקופת השימוש בו למרות שלא שיניתי דבר בשגרת האיפוח ובאיפור (אולי המעבר לתל אביב) יש לי כוונה להמשיך ולהשתמש בו פעם נוספת.

    אשר לקרם עיניים משתמשת כבר כמה שנים בביו פרפורמנס סופר איי קונטור של שיסיידו, אחד הטובים שהיו לי וכשאני חוטאת ומשתמשת באחר כדוגמת אול אבאוט אייז של קליניק החביב אף הוא שמישהי יקרה לי מתעקשת להביא לי אותו בעת שהיא רוכשת עבורי את הסרום איבן בטר, אני חוזרת לשיסיידו בשמחה. ברבות הימים כשיופיעו הקמטים/רפיון העור אם אמצא שקרם יקר נותן לי תחושה טובה/מראה יותר טוב, אשנה סדר עדיפויות ואשלם יותר לקרמים שיענו ל*ציפיות* שלי, בעיני עדיף על סכין מנתחים - זה נכון לעכשיו, מי יודע מה ילד יום, אנחנו משתנים (לא פתחתי תכנית חיסכון להרמת פנים...עדיין)

    את הצואר והדקולטה חובה לטפח, כמוני כמוך, לא ראיתי קרם שהשפיע על המראה אבל...טיפ שנתנה לי חברה יקרה ואני משתדלת לישם הוא - לשכב לישון על הגב - לי זה ממש קשה - אני אוהבת לישון בתנוחת עובר.

    בסופו של יום, גם מי שתשתמש במוצרים סופר עממיים וגם מי שבמוצרי יוקרה, התמדה ושמחת חיים יביאו לכל אחת תחושת שלמות עם התוצאות

    עכשיו שסיימתי אני אלך למזוג לי כוס קפה ללא קפאין, נהניתי מאוד וקצת התעייפתי.

    השבמחק
    תשובות
    1. זו פשוט היתה כותרת מתבקשת ;)
      חחח, טוב כל אחת והאסוציאציות שלה, אה?..

      צריך אולי לעשות סקר בנוגע למה הן באמת קונות מי שיש להן סנטוריון...

      הפוסט מתדבר על המוצרים בקטגוריה, לא משנה אם הם של יוקרה או עממי. האשליה/הבטחה היא אותה אחת. אם מוצר עושה לך נעים ואת מסתפקת בזה אז בטח שתשתמשי בו, למה לא?

      כן, כתבתי פה שלגנטיקה תרומה מכרעת אבל עם זאת טיפוח שוטף לא פחות חשוב כי הזנחה בטח לא תתרום לגנטיקה. אני מגיל 12 בערך עם קרמים, לא יכולה לדמיין את עצמי בלי. אין ספק שכדאי לנצל את ההיצע שיש היום בשוק לטובתנו, רק לא לצפות לנסים.

      אני מעדיפה סרומים עם משאבה, כמו של הויזיונר ולא טפטפת, לא בגלל הבזבוז אלא בעיקר הנוחות בשימוש. את מתכוונת לסרום של YSL כאן שהרגשת מתיחה? אני לא הרגשתי שום דבר כזה עם המוצר הזה.

      הקרם של אסתי לאודר הפתיע אותי, הוא כבד ולא לחותי מספיק לטעמי. יותר אפקט החלקה כזה. משאיר את העור נעים אבל אין מצב שהוא יכול לספק אותי בוקר וערב, אני צריכה יותר לחות ממה שהוא מציע ולי יש עור רגיל-שמן...

      אני סקפטית באופן כללי לגבי היעילות של קרמי העיניים, כתבתי על זה כבר, כך שסביר שזה המוצר שתמיד אשקיע בו הכי פחות באופן יחסי. מי שמרגישה את השינוי בתוצאה בין הקרמים כדאי לה להשקיע יותר.

      כן, לישון על הגב זה טוב לא רק לאזור החזה אלא גם לפנים, אבל זה לא באמת ישים לרובנו.

      מי שלא מרוצה מהמראה שלה שום קרם לא יתן לה תחושת שלמות לטעמי.

      מחק
    2. תני לי סנטוריון, אני כבר אדע מה לקנות ואתרום גם לכמה ילדים רעבים עלל הדרך.

      חוזרת על עצמי שוה ושב, מה שמתאים לי לאו דווקא יתאים לאחרת. מאוד התלהבתי מהקרם של אסתי, מתכוונת להשתמש בו שוב.

      נרדמת על הגב בבוקר - צריכה לשאול את השותף איך אני קמה, עד הקפה הראשון לא ממש זוכרת :)

      מחק
    3. חחח, אי לי ספק שתדעי, העיקר התרומה למצפון ;)

      ברור, שימי לב שזה המשפט שפתחתי בו את הפוסט.

      יפה לך, בהצלחה עם זה, עבורי זה מאתגר מדי...

      מחק
  11. בהמשך לתגובה שלי מהפוסט הקודם - ברור שאמא שלי השתמשה בסדרת הסרומים של אסתי לאודר, והם לחלוטין שיפצו לה פיגמנטציה שהיא חטפה מההריונות והלידות.

    עד עכשיו, בכל פעם שאני בסופר פארם אני בודקת שעדיין יש אותם, לכשאצטרך:)
    היא הקפידה על ניקוי-לחות-סרום ובכלל לא נראית לגילה. שווה!

    (אצלי יש את הסרום החדש של לנקום, הירוק, לא זוכרת את שמו. לא יודעת אם הוא עובד;))

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, צריך לעשות הפרדה בין סוגי הפיגמנטציה, יש כאלו שמתבהרים באופן טבעי כמו אלו של ההריונות (בניגוד לשמש למשל).

      עד שתצטרכי מוצרי הבהרה אני מניחה שיצאו חדשים עם חומרים עוד יותר פעילים.
      לחות לפני הסרום?...

      את מתכוונת לויזיונר של לנקום? זה שכתבתי עליו בבלוג? לי הוא לא עשה כלום, אולי לך יעשה. מעדיפה את הג'ניפיק שלהם.

      מחק
    2. ניקוי-לחות-סרום זה הסדר שעלה לי לראש:*)

      התכוונתי לוויז'יונר. הוא לא עושה כלום.

      מחק
    3. אה, סבבה ;)

      מסכימה לגמרי על הויזיונר וממש שחבל כי הוא נוח לשימוש עם המשאבה וגם מעוצב יפה...
      יש מעט מאוד סרומים שאני מרוצה מהם, למשל ה- YSL שפה והג'נפיק של לנקום, הוא מעולה לדעתי.

      מחק
  12. l i r o n i t11.6.2012, 15:39

    וואו, איזה מוצרים משובחים, ממש טיפוח גורמה :)
    הסדרה הזו של YSL סקרנה אותי (ועכשיו עוד יותר ;) , נראה לי שאני אנסה את הסרום הזה כשיסתיים לי הג'ניפיק..

    השבמחק
    תשובות
    1. אהבתי את ההגדרה, טיפוח גורמה! לגמרי :))
      סדרה מאוד מפתה, אבל באמת המוצר הכי מוצלח זה הסרום. ממליצה לך לבקש דוגמית שתוכלי להתנסות במרקם לפני שאת קונה.

      מחק
  13. פוסט מעניין ובהחלט מעורר מחשבה.
    אני מאמינה, כמוך, שמאוד חשוב לטפח את העור מגיל צעיר. אני מגילאי העשרה מקפידה על ניקוי ולחות. בשנתיים האחרונות עלתה אצלי מאוד המודעות להגנה מהשמש, תמיד אהבתי מראה שזוף אבל לשמחתי הבנתי שהמחיר שאנו משלמות על שיזוף הוא גבוה מדי, ובאיזשהו שלב השלמתי עם הלבנבנות שלי.
    בשגרה משתמשת בסבון, מי פנים, לחות, הגנה. פילינג ומסיכה מדי פעם. כולם מוצרים איכותיים, יקרים יותר או פחות, והחיפוש אחר המוצר המושלם לא נגמר אף פעם...
    כמוך גם כני לא משתמשת בקרם יעודי לעיניים, אלא באותו הקרם שאני מורחת על כל הפנים. האם זה מספיק? ימים יגידו. היום בגיל 26 מילים כמו סרום וקמטים לא מדברות אלי, וכמובן שכולי תקווה שעור הפנים שלי ישאר צעיר ויפה לנצח, אבל אם להיות ריאלית- האם ברגע האמת לא אתפתה להוציא מאות שקלים תמורת הבטחה מופרכת? רק השנים יגידו :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!
      מאוד חשוב מגיל צעיר לטפח אבל גם מי שלא עשתה את זה כדאי שתתחיל ומהר.
      שמחה בשבילך, אני לא השלמתי עם הלובן עד היום... אבל אני מקפידה על מקדם גבוה על הפנים ולא מוותרת עם ברונזר.
      מסכימה, המרדף אחרי המוצר המושלם לא יגמר לעולם...
      אני אישית לא רואה בעיה בלהשתמש באותו קרם, מה שחשוב שהאזור ישאר מלוחלח.
      אין לך סיבה בגיל כזה להשתמש במוצרים עם חומרים פעילים בטח ובטח אם יש לך עור מוצלח, אני ממש לא השתמשתי בזמנו.
      תראי, אני מאמינה שכולן מתפתות באיזשהו שלב, כי את אומרת לעצמך, גם ככה אני מורחת קרם לחות אז למה שגם לא יעשה XYZ... השאלה עד כמה מרחיקים לכת עם זה.

      מחק
  14. דנרה, נהנתי לעיין בפוסט שלך, מסכימה עם הכל בקשר לטיפוח... כל מילה סלע!!! :))) באופן אישי מאוד אוהבת את שיסיידו ומשתמשת בזמן הארחון בקרם יום, לילה, ועיניים שלהם... דרך אגב לכל מי שטסה עכשיו, (שבוע שעבר חזרתי) בדיוטי פרי ישראל קניתי מייק אפ של גרלן PARURE AQUA הפעם )במקום גולד, והשני 50%. ממש ממש שווה. הבנתי שזה לכל המייק-אפים :)))

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה, שמחה שהתחברת לזה! :)
      קשה שלא לאהוב את שיסיידו, יש להם מוצרים מעולים ומפנקים.
      תודה על העידכון, בהחלט מבצע שווה!
      אני אוהבת את כל המייקאפים של גרלן (אקסטרים, לנז'רי וגולד). לאקווה פחות התחברתי. אבל כיף לגוון ולבדוק :)

      מחק
  15. מגיבה באיחור....

    ראשית, שאפו על האמקס שהצלחת להנפיק לעצמך.

    שנית, אני מכורה לכל מה שקוראים לו אנטי-אייג'ינג.
    אמנם יש לי עור, שהיה יבש, והפך לנוטה לשמן, מדהים,
    ללא כתמים וקמטים מיותרים, בהתחשב בעובדה שעוד שלושה ימים
    אני חוגגת 37 שנים, העור שלי נראה נהדר.
    אבל, תמיד שמחה למשהו שיעכב את הנפילה הגדולה,
    בכל זאת, שלושה הריונות הורידו לי את התפוחים התפוחיים שהיו לי בלחיים,
    הודות לגנים שציידו אותי בעצמות גבוהות, זה לא נראה זוועה.

    בקשר למוצרים, אז אחרי לא מעו ניסיונות, יש לי ארסנל של מוצלחים, כשאני יודעת בדיוק מה ההבדלים בין הקומוניקט למציאות.

    בפינת התכל'ס - באמת חוץ מהתערבות רצינית, ועוד לפני הכירורגית זה פילינג כימי, כל השאר, זה טיפוח קצר טווח.

    בכל אופן, אני אישית משתמשת בשמן של ויטמין E שבהחלט ממצק את העור ומעניק לו גמישות, ולמראית עין מפחית עומק קמטים.
    בעבר השתמשתי ב midnight secrets של גרלן.

    חוץ מזה יש לי קרמים של פילוסוף, ביו אססנס ודר' פישר שאמורים למזער לי את הרדיקלים החופשיים.

    ומהפוסט הזה, אני מקווה לדגום את החומר ניקיון.

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, זה אמקס לבלוג ;)
      כנראה שיש לא מעט מכורות כמוך אם הקטגוריה הזו כל כך משגשגת.
      איזה קטע, איך סוג העור משתנה ככה.
      כמו שכתבתי, אני בעד להשתמש רק לא לצפות לנסים ונפלאות כמו ההבטחות.
      וכן, תכלס רק התערבות רצינית תשפיע באמת.
      אני זוכרת שסיפרת בעבר על הויטמין E, נשמע טוב.
      הגרלן מידנייט סיקרט זו הסדרה הכחולה עם הפקק המוזהב? השתמשתי פעם בקרם יום שלהם. הרגיש של הביוקר...
      שלשה קרמים נוספים שמה עושים בדיוק?... למה לא מספיק אחד?
      חחח, חומר ניקיון.... את מתכוונת לסבון של YSL? אני ממש אהבתי אותו.

      מחק
    2. עם האמקס הזה את קונה את הדברים לבלוג?? שווה!!!!

      הגרלן "סודות חצות" זה הקפסולות בתור הטיוב עם הכוכב מעל.
      זה לגמרי ללילה שלפני פרמיירה- עושה נפלאות.
      ויעידו על כך תמונות החתונה שלי, בעיקר שתי אחיותי- מי שהשתמשה ומי שלא. זה מגמיש את העור ברמה כזאת שהמייק אפ והכל פשוט יושבים "פיט".
      להזכירך, התחתנתי עוד בעידן הפילם, והכל נראה "פוטושופ".

      הויטמין E- זו התמכרות רצינית שלי. למרות שהוא סמים ומרגיש דביק על העור בעיקרון, עם עיסויי טוב בקניונים אפשר לחשוב שמשקיפים על גיא קטן וחמדמד.

      השלושה הנוספים הם גם אנטים.
      הפילוסף זה when hope is not enough
      הביו- ג'ל לילה מסדרת ה-24K, ג'ל על בסיס צמחי הרים משולב בפפתיתי זהב.
      ובדר'- סרום לילה מסדרת הליקופן (ע"ב עגבניות).

      אגב, כשגרתי בסינגפור ואננס איכותי היה זמי והמחיר שווה.
      אז נזללו על יד אננסים לפחות אחת לשבוע, ובעצתה של אחותי, הייתי מורחת את המיץ שנשאר מהם ביחד עם מעט שמן שקדים (להפחית את רמת העיקצוץ) ואח"כ לשטוף טוב. זה היה אדיר. זה היה עושה לי מעין מיני פילנג כימי, העור היה סופר רך, גמיש, קורן וזוהר. ולחלוטין נראה צעיר ורענן.

      חבל שלפה מביאים את האננסים הכי מעפנים במחיר של הכי ביוקר.

      וכן, הסבון של הYSL.

      מחק
    3. לא........מצחיקה! הנפיקו לי את זה מזמן לבלוג, לקטע, זהו.

      נשמע מוצר פלאים המידנייט, יפה...

      לא יותר מדי מוצרים מהאנטים? העור שלי כנראה לא היה שורד את זה.

      אני מתה על אננס!! אבל אני לא מהמורחות דברים טבעיים על העור כידוע למרות שזה נשמע מבטיח בהחלט, עושה חשק!
      בדיוק, במחיר של האננס המעפן תקני סרום...

      מחק
    4. לא מבינה למה לא יכולים לייבא לפה את אותו אננס שמיבאים לסינגפור.

      מחק
    5. אננס את לא מבינה? אננס?? יש לי רשימה של דברים שלא ברור למה לא מייבאים לפה...P:

      מחק
    6. גם אננס אני לא מבינה.
      תוסיפי לרשימה.

      מחק
  16. גרלן אכן חברה מדהימה ואיכותית

    http://shiriscloset.blogspot.co.il/

    השבמחק
    תשובות
    1. בהחלט :)
      מניחה שאת מתייחסת ל- midnight secrets שנטע הזכירה כי בפוסט לא כתבתי עליהם.

      מחק
  17. אני לא רוצה קמטים :(
    תמיד חשבתי לקנות לאמא שלי איזה מוצר כזה אבל אף פעם לא האמנתי לפרסומות בטלוויזיה כשמראים דוגמנית מושלמת עם העור הכי מדהים בעולם.. זה פשוט לא נראה אמין.
    אני לא חושבת שבאמת יש מוצר אנטי-אייג'ינג שמשפיע.. אולי מתיחה או בוטוקס חחח ואז גם זה לא נראה מי יודע מה.

    דרך אגב, איזו שגרת טיפוח את ממליצה לבת19-20? יש לי קרם עיניים של גרנייר, קרם לחות של קרליין מאד רך, תרחיץ פנים וכל זה. אבל אף פעם לא חקרתי לעומק את הדברים ואני הכי לא יודעת איך לבנות לעצמי שגרת טיפוח כמו שצריך.
    אם יש לך עצות אז אני אשמח לקבל אותן!

    השבמחק
    תשובות
    1. אף אחת לא רוצה קמטים ;)
      הפרסומות זה לגמרי הכי לא אמין שיש, גם הדוגמניות עצמן היו רוצות להיראות כמו שהן נראות בפרסומות אחרי ים הפוטושופ...LOL
      ההתייחסות שלי פה בפוסט זה למוצרים קוסמטיים בלבד, לא למזרקים או ניתוחים או התערבות כימית כלשהי. הם כן משפיעים אבל גם אותם צריך לבחור בחכמה.

      לא כתבת איזה עור יש לך. בהנחה שאין לך אקנה שמצריך טיפול מיוחד ובטח יש לך עור רגיל/שמן כמו של הרוב בגיל הזה, אז בעיקר תרחיץ פנים יסודי, מי פנים, קרם/תחליב לחות. שלושתם בוקר וערב. בבוקר להוסיף מעל קרם הגנה. זהו.

      מחק
    2. תודה (: וכן יש לי עור רגיל אפילו טיפה יבש.
      יש לי תרחיץ פנים של DOVE מאד נחמד
      מה התפקיד של מי פנים? פשוט לנקות את הפנים ביותר יסודיות?
      קרם לחות גם יש.

      מחק
    3. מי הפנים למעשה משלימים את הפעולה של סבון הפנים, מסירים כל לכלוך קטן שנשאר ומלחלחים את העור שיהיה נקי מוכן לקלוט את הלחות. אפ יש לך עור שנוטה ליבש אז עדיף שתמנע ממי פנים שמכילים אלכוהול.
      בתקופות שהעור שלך יבש יותר את יכולה למרוח קרם עשיר יותר בלילה או להשתמש במסכת לחות.
      חוץ מזה באמת שאין צורך השקיע יותר מזה בגילך אם אין בעיות מיוחדות :)

      מחק
  18. אנונימי15.6.2012, 21:36

    שאפו עצבני על בחירת הכותרת! מעבר לזה כל מילה זהב.

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, תודה רבה!
      חשבתי שלא יבינו את הכותרת אבל לא היה אכפת לי...P:

      מחק
  19. הפוסט מצויין. אישית אני לא מאמינה שמוצרי הטיפוח של לנקום ושות
    ' יצא לי לנסות למשל את גנפיק שקיבלתי מתנה על קנייה וזה ממש לא. יחד עם זאת מוצרים שנקנים אצל קוסמטיקאיות טובות בהחלט יכולים לשפר או לעכב ובהחלט רואים שיפור . אני בת 37 מאוד מקפידה בשנה האחרונה להשתמש במה שנקרא חומרים פעילים והעור שלי ממש נראה אחרת לא אפרורי וחלק יותר ואני נשבעת שאני לא מדיימנת (:. אני משתמשת בחומרים של ביופור שזו חברה ישראלית וגם המוצרים של חווה זיגבויים טובים רק יקרים בטירוף.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה אורית!
      בסופו של יום זה בהחלט עניין של איך המוצרים משפיעים אחרת על כל אחת.
      אני אישית לא חושבת שהמוצרים אצל הקוסמטיקאיות טובים יותר או פחות, זה יותר עניין של מיתוג והעדפה אישית של המשתמשת.
      חחח, אני בטוחה שאת לא מדמיינת ואני בעד שתשתמשי במה שעושה לך הכי טוב לעור ולהרגשה. תודה על ההמלצות!

      מחק
  20. מבחר רחב של סרומים וקרמים עם הבטחות שונות ומשונות ובהחלט הבאת פה נבחרת לאוליגרכיות,מוסיפה בזהירות בזהירות -פתיות. כמו שכתבת עם יש לי ובא לי לבזבז מבלי לקבל תמורה נאותה כלשהי-זבש״י.
    עזבי הכל בצד,מה שתפס לי את העין היה הממתק השחור ואני לאמדברת על שיסיידו... באמת יש לך אמקס שחור שמוטבעות עליו המלים דנר׳ס וולט?!

    השבמחק
    תשובות
    1. תראי, בשורה התחתונה מדובר על מוצרים מעולים לטעמי כי אני מתעלמת מהחלק של ההבטחות מרחיקות הלכת. בהחלט בזהירות, לא חושבת שזה עניין של פתיות, זה גם סוג של הנאה בשימוש, פינוק. הנאיביות זה מי שמאמינה בהבטחות המופרכות ומפתחת ציפיות. חבל.
      חחחחחחחח, שובבה, טעם טוב יש לך! צילמתי את הסנטוריון, את לא רואה? זה לא פוטושופ, נשבעת :))

      מחק
    2. אנירואה שזה לא פוטושופ! פשוט התבלבלתי קצת כשראיתי אותו ;)) אחותי שיחקת אותה עם הכיתוב ל.ו.ל (ובכלל. חמסה עלך)

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails