15 ביוני 2012

ריביירה של טורקיז



אחד מהסימנים המובהקים של הקיץ זה צבע טורקיז. בכל שנה הוא חוזר אלינו בגוונים שונים, במרקמים שונים ובסגנונות שונים. אולי זה ישמע מפתיע אבל יש לא מעט שמתבלבלים בין תכלת וטורקיז, אז בשביל לחדד את ההבדלים, בגדול תכלת זה כחול שמעורבב עם לבן (ויש גם הבדל גם בין תכלת לכחול בהיר), ואילו טורקיז זה כחול שמעורבב עם ירוק, זה יכול לבוא בעוצמות שונות שיצרו גוונים שונים וברמות כהות שונות. אם התכלת הוא צבע מתון ומרגיע הרי שהטורקיז לעומתו יותר בוהק ועליז. 
אין ספק שאחד הגוונים היותר מתבקשים בקיץ זה הטורקיז ולא משנה איך נבחר לאמץ אותו, באאוטפיט, באיפור וגם אם רק ע"י התקשטות בתכשיט עם אבן החן שנקראת על שמו. בכל מקרה קשה מאוד להתעלם ממנו, הוא בולט מאוד ויכול להיראות הכי של הביוקר ולעיתים גם הכי צ'יפ. תלוי מי בוחרת בו ואיך היא משתמשת בו. אני באופן אישי מאוד אוהבת את הגוון, אני חושבת שהוא נהדר כמעט לכל אחת ובמיוחד לבעלות המראה השזוף, יחמיא מאוד גם לבעלות עיניים חומות כמו שאר גווני האקווה. אז נכון שהגוונים הטבעיים והחומים הם מפלט בטוח ונוח של לא מעט מתאפרות, אבל לטעמי אין סיבה שלא נכניס למראה קצת צבע מקפיץ, ואני לא מדברת על טוטאל לוק טורקיזי (ויש גם תופעות כאלו), מספיק לבחור מוצר אחד בגוון שיעניק את הטאץ'. המקום היחיד למעשה באיפור שאפשר לאמץ את הגוון זה בעיניים (וכמובן בציפורניים שסופגות הכל). את שאר הפנים אפשר להשאיר בגוונים ניטרליים שזופים מעט או לגוון עם סומק ושפתון קורליים, שילוב הורס!

פלטת הבריכה של דיור: בגד ים לוהט כבר יש לכן?...

כשנתקלתי לפני מספר חודשים ברשת במראה הקיץ Croisette של דיור (DIOR) חשבתי לעצמי שהצילומים ממש נפלאים ושהקולקציה בהשראת הריביירה הצרפתית (טיילת Promenade de la Croisette שבקאן) מסתמנת כמבטיחה במיוחד. כשנפלו עיני על הקולקציה במציאות נשארתי פעורת פה, הכל היה כל כך יפה, הכי כאילו - תארזו לי הכל מיד!!! הכוכבות המובהקות של הקולקציה אלו שתי פלטות החמישייה ההורסות, ה- Swimming Pool הפסטלית בגוונים קרים של טורקיז/אקווה וה- Aurora הלוהטת בגוונים חמים של כתום/ברונזה (סווטצ'ים). שתי פלטות בעיצוב מרהיב במיוחד עם תחריט קפלים דמוי קרני השמש, עוד יותר הורסות מפלטות החמישיות היפות גם ככה. בהיתי בהן כמו מהופנטת. דיור לא מתביישים? איך בחורה תמימה אמורה להיתקל בדוכן בפני יצירה שנראית מושלמת כל כך ולהמשיך לחיות את חייה כאילו כלום? זה הכי טיזינג שיש, כאילו פותחים לך חור בלב ואת מרגישה שאת חייבת לסתום אותו מהר. אז בשביל לצאת מההפנוט הצטיידתי בפלטת הבריכה כי אני מתחברת יותר לגוונים שלה למרות שנראה לי שפלטת האורורה היפהפייה תהיה יותר פופולרית. מרוצה מעצמי ומהלב השלם שלי הנחתי אותה על השידה ולא נגעתי בה כמה ימים, היא יפה והיא שלי, הכל בסדר. אבל כידוע אני בנאדם מאוד פרקטי שאין לו בעיה להרוס פלטות מעוצבות ומהר מאוד הבנתי שאין ברירה אלא להתחיל להתמזג עם כל היופי הזה, The sooner the better, הרי גם ככה מחר דיור כבר יכולים להוציא מוצר מהפנט חדש... 
הדבר הכי מוזר שנתקלתי בו כשפתחתי את האריזה זה שמצוין תוקף של ששה חודשים מהפתיחה ובהתחשב בעובדה שלצלליות אבקה יש אורך חיים גבוה, בטח ובטח לצלליות איכותיות, זה מאוד הפתיע אותי. מעניין מה הסיפור פה בדיוק. בכל מקרה, נמשיך למוצר עצמו. גוון הטורקיז הבהיר במרכז הפלטה הוא בעל הפיגמנט המרשים בחמישייה, בעל גימור מאט סטייני בניגוד לארבע הצלליות האחרות שהן שימריות מבריקות, חיוורות, משלימות ומאזנות את הנוכחות הטורקיזית. הפלטה הזו מתאימה למי שמחפשת מראה צבעוני אבל מעודן ולא צעקני. היא תתאים לטעמי לבהירות עור כי גם ככה הגוונים שקופים יחסית. מה שממש לא אהבתי זה את הפיגמנט החלש והמרקם הגירי של הצלליות מה שאומר שקשה לאסוף חומר ולבנות גוון כך שיוצא שבפועל הגוונים על העור נראים מאוד דומים, למעט הטורקיז האמצעי. בניגוד לפלטת הבריכה, הצלליות בפלטת האורורה מתהדרות בפיגמנט עשיר שנמרח באהבה, היא ורסטילית יותר ומציעה שילובים מגוונים יותר. אין ספק שמרגישים פער באיכות הפלטות, כמו שכבר כתבתי, למרות שזה נראה אותו המוצר ברגע שמשנים פרמטר אחד (במקרה הזה הצבע) זה בעצם כבר לא אותו המוצר. אני חושבת שללא ספק האיכותית יותר מבין השתיים היא פלטת האורורה ואם בא לכן על פלטה חדשה וגווני הברונז מחמיאים לכן אז לכו עליה בלב שלם. מי שבכל זאת מתעקשות על גווני האקווה, תתארגנו על בגד ים לוהט כי אם יש משהו לרענון הקיץ הנוכחי, לפחות מבחינת המראה שלה, הרי שזו פלטת הבריכה של דיור.

עיפרון עיניים טווסי של סמאשבוקס: איפה היית עד היום?...

מי שצלליות טורקיז זה קצת יותר מדי בשבילה יכולה לבחור באופציה "בטוחה" יותר וללכת על עיפרון עיניים בגוון. בתור מכורה לעפרונות עיניים הזיכרון החזק ביותר שלי מסמאשבוקס (SMASHBOX) זה שבמשך שנים הם הצהירו שזה מוצר שאין בו צורך ללוק מושלם ולכן הוא פשוט לא קיים במגוון שלהם. אבל גם הם השלימו לבסוף עם הפופולריות של המוצר והוציאו לפני כשנתיים ליין של עפרונות מטאליים שימריים (סווטצ'ים) עמידים במים בשם Limitless, לא פחות ולא יותר! אז בהחלט הגיע הזמן לתת להם במה. בחרתי לפה כמובן בגוון Peacock (טווס) שהוא טורקיז שימרי כהה הורס, גוון מוצלח ולא בוהק או צעקני מדי שיתאים כמעט לכל אחת. יש לו פיגמנט עז והוא מאוד נוח למריחה. בדומה למוצרים עמידים אחרים, כדאי לעבוד איתו מהר כי ברגע שהוא מתקבע הוא לא זז לשום מקום - הכי מתאים לקיץ. לעיפרון עיצוב נקי ואחיזה נוחה ומאוד אהבתי שיש בקצה המכסה שלו מחדד מובנה. מאוד פרקטי. מוצר איכותי של המותג, חבל שחיכו כל כך הרבה זמן אבל העיקר שהוא איתנו עכשיו.

מסקרה של YSL: באה לי טוב בקיץ

מסקרות צבעוניות בקיץ זה תמיד פאן, אבל זה לא תמיד לביש. בשביל שימוש יומיומי כדאי לבחור מסקרה צבעונית בגוון פרקטי יותר, לא צעקני בולט מהסוג שאנחנו מניחות על קצות הריסים. מסקרה טורקיז זה לא משהו שגרתי ובטח לא נפוץ. אבל עדיין טורקיז זה גוון מדהים ומצאתי מסקרה טורקיזית מושלמת לטעמי, ה- Singulier בגוון Deep Cyan (טורקיז עמוק) של איב סן לורן (YSL). אז קודם כל נשים על השולחן שתי עובדות ידועות - הראשונה היא שאני מכורה שנים למסקרות של המותג וכבר כתבתי פה על החומה והסגולה למשל. העובדה השנייה היא שאני משתמשת במסקרה שחורה בעיקר בערב כי היא מאוד בולטת עלי. כן, זה בהכרח אומר שאני רוב הזמן עם מסקרות חומות, אפורות, כחולות, ירוקות, סגולות - you name it. אבל למרות שהן צבעוניות זה לא צעקני, בפועל הן נראות עלי כהות מאוד ורק הברק שלהן לרוב מסגיר את הגוון. כך גם במקרה של המסקרה הטורקיזית הזו. כשמסתכלים עליה מגלים גוון יפה ומפתה של טורקיז שנוטה ל- Teal שבפועל על הריסים הופך לכהה יותר, מאוד לביש. גוון עוצמתי ולא גוון דהוי כמו שקורה הרבה פעמים במסקרות צבעוניות מה שמחזיר אותנו ישר למסקרה השחורה. בגלל שהפיגמנט של המסקרה הזו עשיר כל כך אני לא מניחה אותה על הריסים התחתונים, אני מרגישה שהיא לא עמידה עלי מספיק שם ואז זה קצת מכתים. הפורמולה עבה יחסית ומברשת הספירלה מצליחה למרוח אותה באחידות ולהפריד את הריסים. בגלל שאני נדיבה עם המסקרה אז במקרה ונדבקו לי הריסים אני נעזרת במסרק ריסים. המסקרה הזו באה לי ממש טוב בקיץ.

לקים בגווני טורקיז: אין יותר קיץ מזה

כמובן שאי אפשר לדלג על המקום הבטוח והכייפי ביותר - הציפורניים. לטעמי בין שלל הלקים הכחולים מומלץ להחזיק באוסף לק טורקיז שווה אחד לקיץ לפחות. הוא יפה ומרענן כפדיקור לא פחות מכמניקור. יש היצע מרשים בתחום מבחינת גוונים וגימורים שונים. בחרתי הפעם בארבעה לקים בגוון בגימור קרמי נקי, הטורקיז הקלאסי. הם דומים אבל שונים. מה שבטוח כולם יפים וקיציים.

China Glaze - AquadelicNfu.Oh - #394, Dior - Saint-Tropez, Lancome - Aquamarine

Aquadelic של China Glaze הינו טורקיז עם תת גוון צהוב, קרמי נקי יפהפה מקולקציית ElectroPop. פורמולה עבה עם פיגמנט צפוף, שכבה ראשונה אטומה, שכבה שנייה לאחידות. הפתיע אותי עד כמה ההסרה שלו מכתימה את העור מסביב, בהחלט פיגמנט עז. הכי אקווריום בציפורניים, לייק!

#394 של Nfu.Oh הינו טורקיז קרמי נקי מעט בוהק יותר. פורמולה נוחה למריחה בעלת פיגמנט עשיר, שכבה ראשונה לאטימות שנייה לאחידות. פינוק לציפורניים, קוצר מחמאות.

Saint-Tropez 401 של דיור הינו טורקיז עם תת גוון אפור, קרמי קלאסי מקולקציית הקיץ Croisette עליה כתבתי בתחילת הפוסט. פורמולה עשירה וסמיכה, שתי שכבות לאחידות ואטימות. ייבוש מהיר יחסית. לנופשות בריביירה הצרפתית.

Aquamarine 501B של לנקום הינו טורקיז שנוטה ל- Teal עם תת גוון אפור, פורמולה עם פיגמנט עשיר, שכבה ראשונה לאטימות שנייה לאחידות. אולי הגוון הלביש והסולידי כאן מהרביעייה אם אפשר לקרוא לטורקיז סולידי בכלל... לצוללות במעמקים.

ובהזדמנות זו כמה מילים על קולקציית Vernis in Love של לנקום (סווטצ'ים). כשהקולקציה הזו יצאה ביחד עם קולקציית השפתונים Rouge in Love (סווטצ'ים) זה הרגיש ממש חידוש, שתי קולקציות שבאופן מובהק פונות לקהל צעיר ואופנתי יותר עם אריזות מעוצבות קומפקטיות מהרגיל. שלל האימג'ים של קולקציית הלקים היו, משגעים, צבעוניים ויפים במיוחד, מאוד מרשימים ומפתים (סרטון מדליק). אבל כשעוצרים לרגע ומביטים בגוונים נראה שלמרות המבחר המרשים של 21 גוונים מדובר למעשה בקולקציה בטוחה ולבישה של ורודים, אדומים וחומים. כל הגוונים בסדרה הם כאלו שכל אחת יכולה לאמץ, אין איזשהו צבע טרנדי באמת, אפילו גוון הטורקיז שבחרתי לפה הוא הנועז היחיד שם וגם אותו כשמשווים לטורקיזים האחרים הוא הסולידי מביניהם. ככה שבעצם אני חושבת שזו סדרת לקים של גוונים יפים ומוצלחים לכל אחת, של ללכת על בטוח, לא של ייחוד או של להשאיר חותם. כשאני משווה את התמחור של הלקים (80 ש"ח) לעומת לקים יוקרתיים אחרים שמטפסים עד ל- 160 ש"ח לשאנל הוא נראה לי סביר בהחלט. מה שלא סביר זו הכמות הקטנה מאוד (כ- 6 מ"ל), כלומר, המחיר לעומת הכמות הופכת את הלק למאוד יקר, זה כמעט כמו הגודל של המוקטנים של Essie (כ- 5 מ"ל)!. ואם כבר הזכרתי את Essie אז הפורמולה והמברשת של לנקום דומות מאוד ללקים החדשים בליין הפארם החדש של Essie. כן, שני המותגים באים מאותו בית (קונצרן לוריאל) ובהתחשב בעובדה שיש להם אותה פורמולה ומברשת ושניהם מיוצרים עכשיו בצרפת (סביר שבאותו מפעל, סביר שאותו לק...), השאלה הנשאלת היא האם לא שווה לקנות Essie בעצם (50 ש"ח ל- 13.5 מ"ל) עם מבחר עצום של גוונים. תענו על זה בעצמכן, בהתחשב בעובדה שהרכישות שלנו לא תמיד רציונליות אלא לעיתים אמוציונליות, כנראה שלכל אחת תהיה תשובה אחרת.



ברוח הנוסטלגיה השורה על הבלוג החודש לרגל חגיגות היומולדת, נזכרתי במוצר נוסף וישן מאוד שיש לי ולא נכנס לפוסט הנוסטלגיה. מדובר בצללית טורקיזית הורסת שנקראת 53 Turquoise Vibration של נינה ריצ'י (Nina Ricci), מותג איפור נוסף שנראה שימי התהילה שלו כבר מאחוריו. אני זוכרת שבזמנו חברות שלי ואני היינו הרוסות על העיצוב, השילוב של הורוד עם הזהב היה נראה לנו יוקרתי וקסום, סופר נשי ושווה. את הצללית הזו הנחתי בעיקר כאייליינר מעל עיפרון לבן או כתיחום לריסים התחתונים. מאוד אהבתי את הצלליות של המותג, היו להם גוונים שגם היום נחשבים לצעירים ושווים ממש כמו הצללית הזו שעד היום נמרחת באהבה ובעלת פיגמנט עשיר מרשים. כך שהמסקנה מחלק מהמוצרים פה בפוסט היא שלפעמים עם כל הקדמה, לפעמים אפשר להביט אחורה וללמוד שדברים מודרנים הם לא תמיד בהכרח איכותיים, מעוצבים או אופנתיים יותר מאלו של פעם. בתקווה של צעד אחורה שניים קדימה...


ID

5 Couleurs
Croisette Edition
Couture Colour EyeShadow Palette
244 Swimming Pool
גודל: 7 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 332 ש"ח
Dior Vernis
Nail Lacquer
Saint-Tropez 401
גודל: 10 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 136 ש"ח

Limitless Eye Liner
Peacock
גודל: 1.2 גרם
ייצור: גרמניה
מחיר: 95 ש"ח

Singulier Mascara
Exaggerated Lashes Dramatic Styling
Deep Cyan 7
גודל: 7.5 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 190 ש"ח

Aquadelic 
גודל: 14 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 55 ש"ח

#394
גודל: 17 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 68 ש"ח

Vernis in Love
Aquamarine 501B
גודל: 6 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 80 ש"ח

הבהרה / גילוי נאות: המוצרים שבחרתי נשלחו אלי מהחברות


Print Page

48 תגובות:

  1. הפלטה של דיור מהממת,
    לא ראיתי פלטה אחת שלהם שלא אהבתי :-) LOL
    יש לי פלטה אחת בגווני חום וזהב, ובאמת מעניין למה כתוב פג תוקף של חצי שנה, כי צלליות מחזיקות מעמד הרבה זמן.
    גם העיפרון של סמאשבוקס נראה מדהים,
    פוסט על אחד הצבעים האהובים עליי !
    אהבתי!
    :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. הפלטות של דיור לגמרי מהממות, חלק מהפיתוי המתמשך :)
      הזוי הקטע הזה של התוקף, אה? הייתי מצפה שאם הם קלטו שיש טעות דפוס אז שיחליפו את האריזות ובטח לא ייצרו קולקציות חדשות עם אותו התוקף. מוזר בהחלט.
      לגמרי אחד העפרונות העמידים והיפים.
      שמחה שאהבת, תודה רבה מותק :)

      מחק
  2. בשנים האחרונות, אני באופן אישי קצת מתרחקת מצלליות בגוונים חזקים וצלליות בכלל. נראה לי שזה עניין של גיל (אוטוטו נושקת ל40). לדעתי ככל שמתבגרים הן מכבידות על הפנים ומבגרות. אבל....כאוהדת טורקיז גדולה ולא רק באיפור, הפוסט והווידאו שצירפת, עשו לי חשק קאריבי גדול. לגבי הפלטה של דיור - אני מאד אוהבת את המוצרים של דיור, אבל כשציינת שחוץ מהפיגמנט הטורקיזי שאר הגוונים די מזכירים אחד את השני ולא ממש חזקים, לא השתכנעתי לרוץ לקנות אותה. דווקא נראה לי שאבדוק את המסקרה של ysl נראית מעניינת (גם אני חובבת מסקרות צבעוניות), ואת העיפרון של סמאשבוקס - אני משתמשת באוניקס השחור שלהם. עיפרון מעולה ועמיד, לדעתי אין עליהם בעפרונות. אבל מה שהכי יצר אצלי תחושה של החמצה וקריאת "אוףףףף" קולנית, זה הצללית של נינה ריצ'י - איזה טורקיז אלוהי. לפני 15 שנה היה לי גוון דומה של שו אומורה - שרכשתי בחנות המיתולוגית שהייתה להם בדיזנגוף בן גוריון. עוד חברה נהדרת שחבל שנעלמה מהמפה. לגבי הלקים - בקייץ חובבת גדולה של הגוונים הללו - כרגע על בהונותיי משוח טורקיז ירקרק ומאיר.

    השבמחק
    תשובות
    1. בגדול אני מסכימה איתך שיש כל מיני דברים שמשנים לנו את הטעם, אחד מהם זה הגיל. אבל בסופו של דבר הכל שאלה של איך בוחרים לאמץ גוון כזה או אחר, הטכניקה וצורת ההנחה משתנה בהתאם לנתונים.
      נכון, כתבתי שאני מאוכזבת מהפער באיכות בין שתי הפלטות, אני בהחלט חושבת שהפלטה ההורסת שפה פחות מוצלחת מהפלטה הברונזית השניה בקולקציה. חבל.
      המסקרה הטורקיזית נהדרת, היא לא צבעונית כמו שנראית בתמונה, כמו שכתבתי, בפועל היא כהה מאוד ולכן לבישה ביומיום.
      מסכימה, עפרונות מעולים יש לסמאשבוקס!
      תשמעי, הגוון שטורקיזי של הצללית של ריצ'י יותר יפה במציאות מבתמונה, גוון מפיל! אני פשוט לא יכולה להיפרד מהצללית הזו במיוחד שהיא עדיין שמישה... שו אומורה מותג מקצועי מדהים שלצערי לא הצליח לפתוס בשוק המקומי, לא רק בגלל הטעם הקצת שונה אלא בעיקר בגלל ניהול והחדרה כושלת של המותג. חבל מאוד.
      פדיקור טורקיז זה מ ה מ ם !

      מחק
  3. מיכאלה16.6.2012, 7:40

    היי דנרה!
    כרגיל כיוונת זרקור אל הדבר שיעשה לי חשק לנבור ולחפש ולהתנסות...
    יש לי עפרון עיניים של לאנקום בטורקיז ואני מתוודה שלא השתמשתי בו. תמיד נראה לי צעקני. הגוונים האהובים עליי באיפור העיניים הם האפור- כחול, בסגנון הכחל המקורי.
    אראה אם אפשר להוסיף לזה טאץ׳ טורקיזי במעקה העין או בשילוב של צללית.
    זה יצטרך להיות משולב ומטושטש היטב אחרת לא ארגיש עם זה נוח.
    אני גם לא ממש משתזפת אז זה פחות הלוק שלי...
    מכל מקום עשית לי חשק לאקספרימנטים וזה מה שהכי כיף לי בבלוג שלך שהוא עושה לי חשק להתנסות.
    המסקרה נשמעת מעולה- אני אוהבת גוון teal מאד וכמובן את הפורמולה המנצחת שלה.
    את בטח יודעת שהריביירה נקראת גם חוף התכלת cote d'azur ובהחלט הכנסת אותי למוד קייצי כיפי אז תודה רבה על האינספיריישן!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מיכאלה! כיף כשיש פוקוס למשהו מרענן ושונה :)
      אם כבר יש לך בבית עיפרון של לנקום אז בהחלט זה הזמן לתת לו צ'אנס במעקה העין או עם פס דקיק שצמוד לריסים התחתונים או כאייליינר.
      אגב, יכול להיות שזה עיפרון הטורקיז שיש לך?....:
      http://danrasvault.blogspot.co.il/2010/06/blog-post_24.html
      וגם אם את לא משתזפת זה צריך להיות יפה ותמיד את יכולה להוסיף קצת ברונזר שיחמם את המראה.
      כן, גם אני אוהבת לחקור ולבדוק ולהתנסות כל הזמן, לפעמים זה יוצא מחריד ולפעמים יש הפתעות, זה כיף :)
      המסקרה ממש מהממת, אהבתי שהיא לא מחווירה את הריסים כמו הרבה מסקרות צבעוניות אחרות.
      כמובן Cote d'Azur, יש אגב לא מעט מוצרי איפור שקיבלו את שמם בהשראת השם הזה של הריביירה. למשל קולקציית קיץ 2009 של שאנל נקראה Cote d'Azur.
      תודה לך מותק!

      מחק
  4. אני אוהבת מאוד את הצבע הטורקיזי, אבל הסיכוי שאני אתאפר איתו הוא די נמוך.
    לעומת זאת על הציפורניים אין לי שום בעיה איתו.

    הפלטה של דיור מצטלמת מושלם, וקצת חבל על הפיגמנט (בכל זאת במחירים כאלו את רוצה לקבל תמורה מלאה)- אבל שמתי לב שהרבה מהחברות היוקרתיות נוטות "לפשל" בצלליות צבעוניות (טורקיז, ירוק וכו')...
    העיפרון נראה מעולה- אני מוכנה לשקול את העניין:)

    אהבתי מאוד את הלקים, והדיור שהעלת בפורום לקים פשוט הורס, הורס הורס!

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, טורקיז הוא לא גוון טבעי, מאוד בולט.
      על הציפורניים יותר קל לנו לאמץ כמעט הכל.

      ככה מצטלמת מושלם הפלטה של דיור - ככה היא לא במציאות. חבל ממש. בניגוד אליה הפלטה הברונזית משובחת לגמרי.
      אם התחלת פה עם "סיכוי נמוך להתאפר בטורקיז" וכבר את שוקלת את העיפרון - דיינו! ;)

      הלקים כולם באמת ממש יפים, הדיור הורס בהחלט!!!

      מחק
    2. בסוף את תגרמי לי לשים טורקיז מלא על העיניים!

      מחק
    3. חחח, מעכשיו אני מבקשת ממך לא לעשות את זה....LOL
      וכתבתי פה בפסקה הראשונה על אלו שהולכות על טוטאל לוק טורקיזי - מהמם....NOT!

      מחק
  5. מאוהבת!!!
    אני פשוט מאוהבת בטורקיז ולא מהיום,צבע מלא חיים,המתקשר עם קיץ,חופש וים.ובנוסף צבע זה מחמיא לי.אין מנוס מלהתחדש.
    לק וצללית בגוון הטורקיז חובה!

    השבמחק
    תשובות
    1. מסכימה, צבע מלא חיים, שמח, הכי של קיץ :))
      תתחדשי ותהני, במיוחד אם זה כל כך מחמיא לך!

      מחק
  6. דיור אכן מתעלים על עצמם ומפתיעים כל פעם מחדש. Aurora תהיה לי שימושית יותר אך זו יפה לא פחות.
    טורקיז גוון אהוב עלי, מין פשרה בין ירוק וכחול. היתה לי מסקרה בטורקיז של קלרינס, עפרונות של שאנל ודיור ואח"כ גם חברות עממיות, צלליות ועוד.

    הגוונים של הלקים משגעים, בנבירה במגירות הלקים שלי לא מצאתי ממש טורקיז קרמי מושלם אלה יותר כאלה הנוטים יותר או לכחול או לירוק. נתת לי השראה לשקול תוספת גוון כזה לאוסף, הגוון של השניים הראשונים יותר מצא חן בעיני.השאלה היא איך הוא יראה עלי?

    השבמחק
    תשובות
    1. דיור לגמרי מוציאים דברים נחשקים ללא הרף. כמו שכתבתי, האורורה לא רק שימושית יותר אלא גם איכותית יותר מבין שתי הפלטות.
      חחח, טורקיז כפשרה? הגדרה מעניינת.

      הלקים האלו מאוד כייפים, עושים שמח להשתמש בהם. בהחלט הייתי ממליצה לשריין אחד לאוסף. אם לא תנסי לא תדעי איך יראה ;)

      מחק
  7. מתה על טורקיז. הרבה יותר מתחברת לגוון הזה מאשר לתכלת למשל.
    אהבתי את כל הלקים, בלי משוא פנים לאף אחד מהם :)

    לפלטה הזו של דיור פחות התחברתי מבחינת הפרקטיות שלה עבורי, למרות שהמראה שלה מהפנט...
    עפרונות עיניים כחולים וטורקיזיים אני מאוד אוהבת. אם הם בהירים מדי אני מחזקת אותם קצת בגוון כהה יותר, כי אני מעדיפה גוונים שיש בהם טיפה גוון מושחר בעיניים.

    ומה זה הצללית הזו של נינה רי'צ'י? לא נתקלתי בה בעבר... או כמו שאחיין שלי אומר: "מעולם לא ראיתי דבר כזה"... LOL

    השבמחק
    תשובות
    1. צבע מהמם, יותר עליז מהתכלת ללא ספק.
      חחח, את בנאדם טוב :)

      הפלטה של דיור לגמרי מהפנטת אבל כמו שכתבתי לא איכותית או ורסטילית כמו הפלטה השניה במראה הקיץ. חבל.
      רעיון טוב לחזק עפרונות עם צללית כהה יותר, זה גם מקבע אותם.

      חחח, לא נתקלת בצללית כי כמו שכתבתי היא ענתיקה ממי :))

      מחק
    2. גם אני סוג של וינטג', כמו שקרה לזה אדוארדו מבובי בראון :)
      פשוט יש לי ותק בעולם האיפור והקוסמטיקה, ועדיין לא זיהיתי אותה :)

      מחק
    3. אם זה מה שאדוארדו אמר אז הכי ריספקט :)
      נכון, את בהחלט אמורה לזהות את האריזות האלו, הן היו איתנו עד סוף שנות ה- 90' בערך, תחילת המילניום.

      מחק
  8. דנרה,
    הניאיביות שלך לא במקומה (; התוקף הקצרצר נועד לבחורות פתיות שתוצאנה מהמחזור פלטה שמישה וחדשה כמעט רק כי דיור ציינו שפג התוקף.

    אני כשלעצמי (פדנטית מאד בד"כ) מאד סקפטית בנוגע לכל עניין התוקף במוצרי איפור (פחות אולי במוצרי טיפוח) עוד לא פגשתי במוצר איפור שנפח את נשמתו בגלל תוקף. יש לי מוצרים ותיקים מאד, נהדרים ומעולים שאני לא מוציאה מהמחזור ושמחה על כך. אני מאמינה שזו קונספירציה של חברות האיפור לגרום לנו לרכוש מוצרים חדשים.

    לעניין הצלליות- אני חייבת לשמוע את דעתך אחת ולתמיד- ודווקא ממי שאני יודעת שאני מסכימה איתה כמעט בנוגע לכל תובנת איפור/ טיפוח-
    אני מאמינה שבאיפור הכי חשוב שהאיפור יתאים לאדם. (אני כנראה שמרנית) אבל מאמינה שאדם צריך תמיד להיראות במיטבו ולכן מצאתי לי לוק שבעיני הכי מתאים לי (תיחום עדין של צללית סגולה סביב העיניים . יש לי עיניים ירוקות וזה מתאים לי) ואני מרגישה שכל שינוי יעשה נזק למראה הכללי. אז אולי אני באמת משעממת אבל מרגישה במיטבי.

    לכן, אני גם בכלל לא נמשכת לפלטות או לצלליות בכלל. וטוב שכך. פחות חורים בכיסי.

    האם איני צודקת? האם כל הנסינות הזו לא עומדת בעוכרי המתאפרת?

    תודה על בלוג מקסים כתמיד

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, קשה לי להאמין שיש מישהי שתעיף צלליות אחרי חצי שנה, לא כל שכן של דיור ובמיוחד כאלו מרהיבות ;)
      זה כאילו הם כתבו שהתוקף לשימוש הוא רק לקיץ הקרוב, כמו הקולקציה...LOL

      ברור שהתוקף שמצוין על המוצרים הוא לא אורים ותומים, זה בעיקר לצאת ידי חובה מול מה שהחוק מחייב. עדיין לצלליות בדרך כלל רושמים תוקף של 36 חודשים... גם אני אין סיכוי שאעיף משהו בגלל התוקף כל עוד הוא נראה לי בסדר מבחינת ביצועים/מרקם/ריח, למעט קרם הגנה מהשמש ועוד כמה דברים.

      יקירתי, אני מאמינה שגם אם איפור יתאים למישהי והיא עדיין לא תרגיש איתו נוח אז זה לא רלוונטי בכלל. כך שלטעמי הכי חשוב שמי שמשתמשת תרגיש נוח, שזו היא כשמסתכלת במראה. אולי יש איפור שיותר יחמיא לך אבל את לא תחשבי כך ולא תרגישי נוח ולכן הוא לא רלוונטי בכלל. כך שאם מצאת משהו שאת הכי מרוצה ממנו אז תדבקי בו. לא כולן חייבות לגוון למרות שזה כיף לדעתי.

      תודה לך מותק!

      מחק
  9. דנרה יא דנרה איזה פוסט מהמם,אני מאוהבת בגווני תכלת-טורקיזיים.
    אני מוצאת שלפעמים טוב לדחות סיפוקים, כי אז את באה ומתלוננת על איכות הפיגמנט :). הפלטות של הדיור מעלפות אבל יצא לי כבר מס׳ פעמים להגיע לעמדה שלהם בכוונה תחילה לקנות צלליות ולא קניתי כי בפלטות מסוימות הגוונים היו מאוד אווריריים ודומים אחד לשני בסופו של דבר. אני מניחה שבכל חברה יש נפילה,אבל מדיור היייתי מצפה ליותר. ואולי אנחנו לא צריכות לצפות ולהפנים שלא הכל צריך קנות במיוחד אם יש אלטרנטיבות הגיוניות אחרות ואולי אפילו טובות יותר.אבל לפעמים מה לעשות הלב רוצה אחר מה שהוא נוטה...
    העפרון המסקרה והלקים, צבעים משגעים ללא ספק.
    בעניין התוקף של הצלליות זה גורם לי לתהות מה הם כבר שמו בהם שהם נאלצו לתת תוקף של חצי שנה? מפחיד קצת העניין. לא הייתי רוצה לחשוב על עצמי מתאפרת באטרף חצי שנה בגווני טורקיז lol רק כדי להספיק ליהנות מהן.
    ללא קשר למקרה הספציפי הזה, ראיתי תוכנית שבדקו במעבדה מוצרי איפור כמו מסקרה צללית ומייקאפ שנקנו חמש שנים ויותר ולא מצאו אפילו בקטריה אחת או משהו לא תקין אחר שיצדיק לזרוק אותם לפח. אם מתחזקים נכון איפור,שוטפים מברשות בזמן ונוגעים בידיים נקיות, לא חושבת שיש פה כללי ברזל על פיהם צריך לזרוק אותם.

    השבמחק
    תשובות
    1. נשמה, איזה כיף לשמוע, הכי כיף טורקיז!
      בהחלט אני בעד לדחות סיפוקים, קניה של פלטה כזו לשימוש ולא למטרת אספנות יכולה להיות מאכזבת מאוד. הגוונים אולי בהירים אבל אם היה פיגמנט רציני אז כן היו הבדלים ביניהם בפועל. בגלל המרקם הגירי והפיגמנט החלש אין שום הבדל כמעט. נכון, תמיד יש נפילות גם במותגי היוקרה, מה שביאס אותי זה הפער בין שתי הפלטות בלוק. אם שתיהן היו לא מוצלחות אז ניחא...
      בדיוק כתבתי על התוקף בתגובה מעליך. אני לא חושבת שזה בגלל משהו שזה מכיל. לדעתי זו טעות הדפסה, רק שלא ברור לי למה לא שמו מדבקה או משהו על זה כשגילו את הטעות. מסכימה איתך לגמרי שכשמתחזקים מוצרי קוסמטיקה נכון, במקום קריר, יבש וחשוך הם מחזיקים יותר.

      מחק
  10. רק דבר אחד.
    להיזהר מטורקיז בשילוב של כל הניאונים של הקיץ הזה.

    השבמחק
    תשובות
    1. להיזהר בשילוב של טורקיז עם כל דבר צבעוני כמעט...

      מחק
    2. תשמעי, ראיתי תאונת ים כזאת בשבת, טורקיס ען כתום ניאון...

      מחק
    3. חחח, יש רגעים שאולי גם אותי תוכלי לתפוס ככה...LOL

      מחק
    4. מבטיחה לך שלא ככה, זה היה לא אנושי.

      מחק
    5. אויש... אני מתארת לעצמי.

      מחק
  11. אייזה גוונים מדהימים ...רצה לקנות..תודה שחלקת איתנו את הידע שלך

    השבמחק
  12. l i r o n i t17.6.2012, 15:44

    אני מאד אוהבת טורקיז, בתאוריה.. בפועל זה מסתכם בעיקר בלקים ו 2-3 עפרונות עיניים (שאני לא באמת מרבה להשתמש בהם).. :)
    הלקים שהראת פה מאד לטעמי, בעיקר זה של דיור.
    גם המסקרה מעניינת, חבל שאני לא מספיק אמיצה בכדיי לגוון קצת מהמסקרה השחורה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אם יש לך לקים ועפרונות אז זה לא בתאוריה, בהחלט הזמן לשלוף ולנצל אותם :)
      המסקרה הזו מדהימה. בגדול, מסקרות צבעוניות לא חייבות להיות "זוהרות" ובולטות. זו למשל מאוד כהה. מסקרות עם פיגמנט חזק שממש בולטות תמיד אפשר בשביל הגיוון לשים על קצות הריסים בלבד לאחר שמרחנו מסקרה שחורה.

      מחק
  13. הפלטה של דיור מהממת! אם לא הייתי מתפרנסת משכר מינימום של מצגות סיום לגני ילדים הייתי קונה אותה.
    וצירו מקרים- קראתי את הפוסט הזה בערך שעה אחרי ששמתי לק בצבע טורקיז (;

    השבמחק
    תשובות
    1. מהממת לגמרי הדיור! אבל אל דאגה את תחיי גם בלעדיה :)
      איזה כיף לק טורקיז, מעניין מה בחרת.

      מחק
  14. לקח לי קצת זמן להחליט אם אני אוהבת את הפלטה של דיור או לא ולבסוף החלטתי שהיא יכולה להתחבב עליי בקלות רבה [בשילובים הנכונים ולא בשילובי קרקס מדראנו :-P].
    הלקים מהממים , הגוון היפה ביותר בעיניי הוא זה של לנקום דווקא שהוא כהה בטון אחד מהאחרים.

    העיפרון של סמאשבוקס שלך מזכיר לי את האייליינר ג'ל שלהם שיש לי. גוון משגע , הזכרת לי להוציא אותו לראות קצת אור לשם שינוי.

    פוסט מגניב :)

    השבמחק
    תשובות
    1. קרקס מדראנו...חחחח
      האמת שקשה להיראות צבעונית איתה כי כמו שכתבתי, היא מאכזבת, כל הגוונים בפועל נראים אותו הדבר על העפעף למעט הטורקיז האמצעי.
      כן, הלנקום כהה משמעותית מהאחרים, הכי "סולידי" יחסית.

      גוון הורס הטורקיז של סמאשבוקס, בהחלט זמן טוב לנצל את האייליינר.

      תודה ממי :)

      מחק
  15. קודם כל, אחלה פוסט- הכתיבה, הפירוט, הצילומים. תענוג לקריאה. בנוגע לתוכן, יש גוון מאוד ספציפי שאני אוהבת של טורקיז- הלק של דיור מייצג אותו היטב. והפלטה, טוב- יום ההולדת שלי מתקרב, ומישהו אומלל יאלץ לקנות לי אותה.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה, ממש כיף לשמוע :)
      חחח, מבינה שדיור קלעו במקרה שלך בצורה מדויקת, גם עם הפלטה וגם עם הלק.
      מזל טוב ליומולדת!

      מחק
  16. כל הלקים אל ביתי ומייד! מטריפים ברמות. יש לך המלצה לגוונים דומים מ-ESSIE ועוד מצ'יינה?

    השבמחק
    תשובות
    1. לגמרי מטריפים, גוון פשוט הורס!
      מצ'יינה הכי מתבקש זה ה- For Audrey הפופולרי שהוא מהטורקיזים הבהירים יותר.
      באסי אני לא זוכרת שנתקלתי בגוון טורקיזי נקי. הכי קרוב זה ה- Turquoise & Caicos שכתבתי עליו פעם אבל הוא נוטה יותר לירוק מכחול. כנ"ל ה- Greenport.
      ל- OPI אגב יש את ה- FLY המהמם מהקולקציה של ניקי מינאז' שהוא טורקיז כהה יותר.

      מחק
    2. אני לא מחבבת במיוחד טורקיזים מאוד בהירים אבל אולי אנסה בעתיד את הקלאסיקה. יש לי את הראשון של אסי וגם הוא יחסית בהיר.

      מחק
    3. כן, קשה למצוא טורקיזים מדוייקים.
      אם את אוהבת את הכהים יותר אז הלנקום וה- OPI הכי בשבילך.
      מה הכוונה קלאסיקה? האודרי?

      מחק
    4. כן, האודרי זה מסוג הגוונים הנדירים "שצריך" שיהיה לנו מהמותג.

      מחק
  17. טורקיז..צבע כל כך יפה ואופטימי בעיניי..בעיקר בגלל שהוא מזכיר לי את צבע הים בקריביים..
    אני מאוד מאוד אוהבת את הצבע הזה..אבל נזהרת איתו בעיניים.

    יש לי עיפרון דומה לזה שהיא משתמשת בו בסרטון של אורבן דיקיי בגוון CLASH והוא מאוד מאוד דומיננטי לכן אני מטשטשת מעליו צלליות כחולה כהה ומעט חומה.

    העיפרון הזה של סמאשבוקס נראה שווה, אני חזק בקטע של עפרונות עיניים עכשיו, אלך לבדוק אותו :)

    הלקים מדהימים, בייחוד של דיור ולנקום. כבר אירגנתי לי כמה דיופים מהם.. ;)

    תודה על הפוסטים השווים והצבעוניים שלך!

    השבמחק
    תשובות
    1. צבע הורס! איך בא לי קאריביים עכשיו....

      ה- clash מטאלי מהמם, נס אם כבר לטשטש אותו עם צללית אפורה, לדעתי התוצאה תהיה יפה יותר וצבעונית פחות.

      העיפרון הזה מדהים, כמה מחמאות אני מקבלת עליו, כיף.
      והאמת שבמיוחד אהבתי את העמידות שלו, שהוא לא זז ובקיץ זה קריטי...

      לק טורקיז זה פאן, בהחלט הזמן לנצל את מה שיש לך, דיופים או לא :)

      תודה לך יקירה!

      מחק
  18. אנונימי28.8.2012, 0:00

    משהיא יודעת אם הפלטות החדשות האלה הגיעו כבר לפארמים?

    השבמחק
    תשובות
    1. כבר מזמן הגיעו, לא בטוחה אם עדיין נשאר משהו....

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails