15 בנובמבר 2011

המטלה היומית



להתאפר זה גם כיף, גם פרקטי, גם אסתטי, כל אחת והצורך, ההרגל והפאן שלה. יש כאלו שאחרי יום שלם עם האיפור הוא יראה עליהן בדיוק כמו בבוקר (בזכות העור, האקלים הפריימר...) ויש כאלו שנראה שתהליך הסרת האיפור התחיל הרבה יותר מוקדם אצלן....אבל לא משנה מה מצב האיפור, תמיד תמיד יגיע השלב שגם צריך להסיר אותו. אני חושבת שאם היו עושים סקר איזה שלב בהתעסקות באיפור נשים הכי פחות אוהבות, יש מצב שהשלב של הסרת האיפור ייקח ובגדול! אבל למרות שזה השלב הכי "מעיק" בענייני האיפור זה גם השלב החשוב ביותר. מבחינתי ניקוי הפנים, עם או בלי איפור, זו מטלה קבועה כל ערב, אבל מטלה שלא אדלג עליה לעולם. נכון, יש את הימים שאנחנו מגיעות קרועות מעייפות, בטח ובטח אם זה אחרי בילוי, אבל בשביל שהעור ינשום כמו שצריך ושהריסים לא ישברו/ינשרו לי, אני לעולם לא אוותר על השלב הזה. אבל לא כולן ככה, יש לי חברה שאחרי בילוי סוער פשוט נשפכת למיטה ולא משנה איפור או לא - אין עם מי לדבר...

מעבר לעניין חוסר הנוחות וחוסר האסתטיות שבלא להסיר את האיפור ו/או לנקות את הפנים, חשוב לזכור שהאיפור והלכלוך (שומן, זיעה, אבק וכו') חודר לנקבוביות ומונע חדירת חמצן. בטווח הקצר זה יכול לגרום לפצעים, אדמומיות, גירוי, יובש ודלקת עיניים ובטווח הארוך מחסור בחמצן עשוי לגרום להזדקנות מוקדמת של העור. הסקין שלי זקן? אין מצב! אצלי הסרת איפור זה משהו שההוא מאסט ואני חושבת שגם מוכיח את עצמו. הרי מי רוצה לקום בבוקר ולראות איך היא נראית כשכל האיפור מאמש עוד עליה? לא אני...
בגלל שניקוי הפנים הוא קריטי למראה העור ולהרגשה, תמיד היתה לי נכונות להשקיע במוצרי ניקוי אולי יותר מכל מוצר טיפוח אחר. לחלקם אני נאמנה יותר, לחלקם פחות. מדי יום אני מקפידה על שימוש בשלשה מוצרים עיקריים: קרם/ג'ל ניקוי, מסיר איפור לעיניים ומי פנים לניקוי לפי הסדר הזה. יש מי שמשתמשות בהם בסדר אחר, בדרך כלל כשמסיר האיפור ראשון וזה בסדר גמור, כל אחת וההעדפות שלה, העיקר שהאיפור יוסר ושהעור יהיה נקימה שבטוח זה שכל אחת צריכה למצוא את המוצרים המתאימים ביותר לעור שלה. חשוב לציין לגבי כל מוצרי הניקוי שיש להימנע מהפעלת לחץ אגרסיבי מדי בניקוי שעלול לפגוע במעטה ההגנה הטבעי של העור וגם עלול לגרום להופעת נימי דם.

Rinse-Off: עור כמו של תינוק

אחד המוצרים שאני מכורה להם באופן מובהק זה קרם/ג'ל ניקוי לפנים. לא יודעת למה הרי אין בו שום דבר סקסי. אולי זה בגלל שלמוצר הזה יש אחריות גדולה כאילו מחזיר לי את הפנים האמיתיים שלי בחזרה בשביל שיוכלו לנשום מכל מה שהנחתתי עליהם. אני חושבת שניסיתי אינסוף מוצרים כאלו וזה מדהים הפערים בין מוצר אחד לשני. בשורה התחתונה מה שחשוב לי זה נוחות השימוש בהם ומצב העור שלי אחרי.
אחד המוצרים שאני נהנית מהם הוא ג'ל הניקוי של שיסיידו שנקרא Rinse-Off מסדרת ה- The Skincare שהיא סדרה לעור צעיר שמטרתה לייצב את רמת הלחות של העור. זהו ג'ל לניקוי לכלוך ואיפור במרקם נוזלי יותר יחסית לג'לים אחרים, הוא גם מתאים לשימוש גם באזור העיניים - פרמטר פרקטי חשוב מבחינתי. המוצר מעוצב בצורה נקייה וזורמת ויש לו ניחוח צמחי-פרחוני עדין ומרגיע, אולי כי אנחנו בהחלט צריכות את הרוגע הזה בשלב של 'למי יש כח להוריד את האיפור הזה עכשיו'... מה שמעניין בו זו העובדה שכל אחת יכולה להשתמש בו איך שהיא מעדיפה, להניח ולעסות על עור יבש או רטוב עם או בלי צמר גפן כשההסרה היא במים. מה שאני עושה זה משולב: מניחה טיפה על עור יבש, מרטיבה את העור עם מים שבדרך כלל מסירים מהריסים את המסקרה ומורחים את כל האיפור... אח"כ אני מניחה עוד קצת מהחומר, מעסה הכל בעדינות עם האצבעות ושוטפת את הפנים. הוא מסיר את האיפור בצורה נהדרת, אינו אגרסיבי ומשאיר עור לחותי וזה ממש מורגש, לא כמו ג'לים לניקוי שמשאירים את העור יבש/מתוח/קריספי וגורמים לנו להזדרז להניח את תכשיר הלחות. מבחינתי זה יתרון מהותי שלו במיוחד בתקופה הקרה שצריך לדאוג שהעור שלנו לא יאבד מהלחות והגמישות שלו.

BI-FACIL: איכותי ומהיר

השלב הבא שלי הוא מסיר איפור מהעיניים שינקה את האיפור בקלות, בעדינות ובמינימום מאמץ הנדרש. נכון להיום ניסיתי מספר מסירי איפור מהעיניים, אבל לא מצאתי אחד שבאמת מוצלח עבורי כמו ה- BI-FACIL של לנקום. מדובר על מסיר איפור דו-פאזי (דו-שכבתי: שמן להסרה ומים ללחות) שאמורים לנער על מנת למזג בין השכבות ואז להניח על צמר גפן ובעדינות להעביר על העיניים. המוצר הזה ברגע מסיר כל סוג איפור שנשאר, עמיד ככל שיהיה, בלי צורך לחזור על האזור שוב ושוב ובלי להפעיל לחץ (סרטון הדרכה). מיותר לציין שבגלל שמדובר על איזור העיניים אלו תכונות סופר חשובות. המסיר הזה משאיר את העור לא יבש מדי ולא שומני מדי שזה השלב שהרבה מוצרי ניקוי והסרה נופלים בו. יש לו ריח עדין ונעים והוא משאיר את העור הדקיק בעיניים במצב מאוזן ונעים וגם בלי "עננים" שיכולים להטריף אותי. בתור מי שיש לה עיניים רגישות ושמרכיבה עדשות מגע זה פשוט מוצר שאני לא יכולה להתפשר עליו ואולי זאת הסיבה שסיימתי כבר לא מעט בקבוקים כאלו שלו עד היום. האמת שאני משתמשת בו גם להסרת שפתונים עמידים, מסיר בקלות ולא "קורע" ומייבש את השפתיים. ואגב, כאילו יש לנו בכלל סבלנות להסיר את האיפור, גם העיצוב של מוצרי הסרת האיפור בדרך כלל משמים ולא מלהיב. המוצר הזה מוכיח שאם רוצים אפשר לעצב מוצר שיעשה לנו נעים בעין לפני שהוא מסיר ממנה את האיפור...

One-Step: פיניש מושלם

השלב השלישי והאחרון שלי בהסרת האיפור אלו מי הפנים לפיניש. ברמת העיקרון אפשר להשתמש בכל מי פנים שאוהבים, אבל אחרי הסרת האיפור אני אוהבת להשתמש במי הפנים של קלרינס שנקראים One-Step Facial Cleanser שהם מי פנים ומסיר איפור קל ביחד. בעיקרון אני לא ממש מתחברת למוצרים משולבים אבל המוצר הזה כבש אותי כשיצא לפני הרבה שנים ומאז יש לי אחד קבוע בבית. המוצר הזה בעל צבע וניחוח מעודן הורס של תפוזים (מכיל תמצית תפוז מן הסתם...) ובדומה למסיר של לנקום גם כאן מדובר גם על מוצר דו-פאזי שצריך לנער, להניח על צמר גפן ואז להעביר בתנועות עדינות על הפנים. אם נשאר לכלוך, סיבים או כל דבר, המוצר הזה כבר ידאג לנקות אותו. למעשה זהו השלב האחרון בתהליך ניקוי האיפור והפנים והעור שלי נשאר נעים למגע ולא יבש או שומני. כל מה שנותר לי זה להניח את מוצרי הטיפוח מעל: תמצית/סרום, קרם עיניים וקרם לחות.

אי אפשר כמובן להתחמק מעניין התמחור ואני מתייחסת גם לשלושת המוצרים האלו שכאן וגם למוצרי ניקוי יוקרתיים אחרים בכלל. מדובר על מוצרים יקרים ולעיתים יקרים מאוד. נכון, יש גם מוצרי ניקוי של מותגים עממיים ומי שמוצאת מוצר מוצלח מהם אז נפלא, בסופו של דבר מדובר על התאמה אישית. בגלל התמחור הגבוה של המוצרים האלו אני מקפידה לרכוש אותם תמיד כשיש הנחות, כמו שאני מקפידה עם כל מוצר טיפוח אחר. לפעמים יש מבצעים מוצלחים יותר ולפעמים פחות, מה שבטוח זה שההנחות הופכות את המוצרים האלו לנגישים הרבה יותר, כי בינינו - מי מוציאה בשמחה 200 ש"ח בממוצע על תכשיר ניקוי? אף אחת כמעט, בטח לא כשיש כל כך הרבה חלופות זולות יותר בשוק. עם זאת אני לא בעד להתפשר ואם מצאתן תכשיר שעושה עבורכן את העבודה בצורה מושלמת ברמה האישית, אז רכשו אותו אם יש מבצע שווה במיוחד, גם אם נשאר לכן עוד רבע ממנו, הרי אלו מוצרים בשימוש יומיומי, לא כאלו שעומדים ולכן נגמרים יחסית מהר. אל תחכו לטיפות האחרונות כי לפי "חוק מרפי" בדיוק אז לא יהיה שום מבצע אטרקטיבי ואז זה יהיה כואב גם בכיס וגם בלב...

צמר גפן: למה אין בארץ סוג איכותי באמת?...

לסיום - אפליקטור הטיפוח הנפוץ ביותר אחרי האצבעות שלנו - הצמר גפן! אני לא מחובבות המטליות להסרת איפור ורבים מהמוצרים לניקוי והסרת איפור דורשים שימוש בצמר גפן (פדים קוסמטים) שיש לו חלק לא מבוטל בתהליך הזה. רק שאני לא יכולה לומר שמצאתי סוג פנומנלי שנמכר פה שאני יכולה להמליץ עליו. יש צמרונים שמשאירים סיבים על הפנים, יש כאלו דקים וקשים, כאלו שורטים ולא נעימים למגע, כאלו שמתבלים ברגע שנוגעים בהם ואני אפילו לא מדברת על אלו שיש עליהם כתמים שחורים מהכותנה... אז אני באופן אישי קונה את הצמר גפן שלי בחו"ל בסטוקים כל פעם. המבחר שיש שם עצום ולא מזכיר בכלום את המבחר הדל והלא ממש איכותי שיש בארץ למוצר פרקטי וחשוב כל כך בשגרה היומית שלנו לשימוש עם מגוון מוצרי ניקוי, הסרת איפור, הסרת לק וכו'. במקרים שאני נתקעת בלי אני משתמשת בסוג מקומי כלשהו שתמיד מזכיר לי למה אני קונה בחו"ל. לשמחתי יש לי חברה שנמצאת על הקו טורונטו-תל אביב ובכל פעם שהיא מגיעה לארץ היא יודעת מראש להביא לי שני דברים: מגזין FLARE (מגזין אופנה קנדי) וצמר גפן. אולי יום יבוא ואת שניהם אוכל לרכוש בארץ ובשאיפה במחירי קנדה...


ID

The Skincare
Rinse-Off Cleansing Gel
גודל: 200 מ"ל
ייצור: יפן
מחיר: 325 ש"ח

BI-FACIL
Non Oily Instant Cleanser
Sensitive Eyes
גודל: 125 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 190 ש"ח

One-Step
Facial Cleanser
Renews Radiance
גודל: 200 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 180 ש"ח


Print Page

119 תגובות:

  1. כמה שאני אוהבת את הטוניק הזה! גיליתי אותו אצל מאפרת שעשיתי עבורה קטלוג ביוטי. עושה עור נהדר אפילו אם הוא מיובש כמו הסהרה (במקרה שלי)

    השבמחק
  2. ליאן, איזה כיף שאני לא לבד בעניין. מדהים לגמרי, אה?...
    אני ממש מכורה, טוב לדעת שעובד טוב גם על עור יבש, פשוט מתאים לכולן!

    השבמחק
  3. בשיסיידו השתמשתי לפני כשנה (לא בלבן, בכחול. היה לי עור קצת יותר שמנוני), אבל הפסקתי כשנהיה לי יקר עד כאב ולא הצלחתי למצוא מבצע שווה אפילו בסטרוברי. אני שלמה עם ההחלטה הזו במיוחד אחרי שחברה שגרה תקופה ארוכה בהונג קונג סיפרה לי שביבשת ההיא, זו נחשבת חברת דראגסטור (ואולי ככה זה כשכולן סביב הן נשות יהלומנים).
    אני לא משתמשת עכשיו בשום דבר מיוחד (סבון של לקטופיל, רפואי כזה לחומציות מאוזנת), אבל בלי קשר - מעולם לא הצלחתי למצוא משהו שמחק לי באמת את שרידי האיפור השחור מהעיניים. לא משנה עם מה קרצפתי, אני קמה בבוקר עם רמז לכחל של ליל אמש. מסתורי וסקסי זה לא.

    השבמחק
  4. מרג'ורי - אני לא מכירה את הכחול אבל אני בטוחה שהוא מעולה גם. בהחלט כואב בכיס...
    מה? שיסיידו דארגסטור?... מוזר, מאיפה היא הביאה את זה?
    זו אמנם חברה פופולרית שם אבל מסקירות של בלוגריות מהמזרח אפשר לראות את ההתלהבות שלהן מהמוצרים, שאגב לא בדיוק זולים גם שם.
    נשות יהלומנים, אה?... טוב, שיתמקדו ב'לה פררי' השווה בכיף ;)
    לשחור בעיניים לא יעזור שתקרצפי. חבל על המאמץ.
    חייבים מסיר איפור לעיניים כמו זה של לנקום פה. מסיר את זה ברגע.
    מסכימה שזה לא בדיוק הסקסיות שהיית רוצה...

    השבמחק
  5. נושא חשוב ! :-)
    מסיר איפור לעיניים אני מחליפה כל הזמן כי עדיין לא מצאתי אחד שממש אהבתי. קרליין, לוריאל, גרלן ועוד רבים אחרים.... בינתיים הכי אהבתי את מסיר האיפור של מאק. אני גם מעדיפה מסיר איפור דו-פאזי לדעתי ההסרה איתם הרבה יותר קלה. את המסיר של לנקום ניסיתי ממש מזמן אולי כדאי לחזור לנסות אותו שוב....
    מסירי איפור לפנים שצריך לשטוף אני ממש לא אוהבת, מעדיפה תחליב ניקוי ואחרי זה מי פנים של קליניק.

    ולגבי המבצעים - את כל כך צודקת, אני גם משתדלת להצטייד במוצרים היקרים יותר שבהם אני משתמשת כשיש מבצע ! :-)

    השבמחק
  6. כמה כיף להכנס לאתר שלך במקרה ולגלות פוסט חדש וטרי שעוד לא ידעתי שיצא... :-)
    הסדרה הזו של שיסיידו בכלל מומלצת לדעתי:
    אני מאוד אוהבת את קרם היום והלילה שלהם מאותה הסדרה.

    השבמחק
  7. @orly

    אורלי - בהחלט, הכי חשוב שיש באיפור :)
    מבינה אותך שאת מחליפה, גם אני ככה כשאני לא מוצאת משהו מדויק בשבילי ובכלל יש לי נטייה לנסות כל הזמן.
    במאק השתמשתי בשנה שעברה והוא היה לי שומני מעט, כנראה שיש לנו סוג עור אחר.
    נסי את הלנקום בהזדמנות, אני אישית תמיד חוזרת אליו, כאילו ללכת על בטוח מבחינתי...
    לשמחתי כל אחת בהחלט יכולה לבחור את המוצרים שלה וצורת ההסרה שהיא מעדיפה.
    אני בדרך כלל תוך כדי המקלחת בערב משתמשת בג'ל להוריד הכל. כאילו "חוסך" לי מאמץ.

    תשמעי... המחירים באמת מאוד גבוהים, ממש לא מתאים הנזק הזה לכיס, חייבים לקנות רק במבצעים שווים. אין ברירה... ;)

    השבמחק
  8. @שרון

    חחח, תודה שרון, כיף לשמוע :)
    סדרה נהדרת של שיסיידו, אה?...
    הקרמים מעולים גם לדעתי, אכתוב עליהם פה בהזדמנות, מוצרים סוף!

    השבמחק
  9. :)
    אגב, יש לך מושג למה אני לא מצלחה לענות לך כאן עם פרופיל הג'ימייל שלי?

    השבמחק
  10. שאלה מצוינת שרון.
    יש כאלו שגולשות באקספלורר וזה לפעמים עושה תקלות, אז עדיף לנסות לגלוש עם הכרום.
    נסי גם להתנתק ולהתחבר מחדש לחשבון, זה אמור לעבוד.
    אבל הבלוגר לפעמים עושה פוזות....

    השבמחק
  11. טוב, כנראה שהייתי צריכה ממש להרשם לשרות הבלוג
    (למרות שאין לי כל כוונה לכתוב :-) )
    בכל מקרה, אני עם כרום תמיד (לא אוהבת אקספלורר בכלל....)

    השבמחק
  12. ממש לא צריכה להירשם לבלוגר במיוחד.
    מספיק שיש לך ג'י מייל.
    שימי לב שיש את הלוגו B בכתום בפינה העליונה של העמוד הזה.
    ברגע שאת לוחצת זה אמור להתחבר אוטומטית עם החשבון הקיים שלך וזהו.

    השבמחק
  13. בדיוק קניתי את הביוטי בוקס של לנקום שמגיעה עם המסיר איפור הזה אבל עוד לא התנסיתי בו, אז הסקירה הזו ממש באה לי בזמן!

    השבמחק
  14. שירי, תתחדשי! הביוטי בוקס הזו ממש כייפית חבל"ז.
    יש שם מוצרים סוף!
    לאט לאט אסקור את כולם.
    מחכה לשמוע מה את חושבת על מסיר האיפור לעיניים שלהם. עבורי שלמות.

    השבמחק
  15. אני כמוך, בחיים לא אלך לישון עם טיפת איפור על הפנים גם אם אני נורא עייפה. ההתעסקות הזאת לגמרי לא מהדברים המהנים, אבל התוצאות שוות את זה.
    מכל המסירים שניסיתי עד עכשיו אני הכי נהנית מחלב פנים ומי פנים של לנקסטר ובהחלט שוקלת לקנות לי אותם שוב כשיסתיימו. מסיר איפור עיניים עוד לא מצאתי ואלו שיש לי בסדר, לא יותר מזה, לכן אני מעדיפה להוריד את המסקרה עם מים ורק אחרי זה לעבור על איזור העיניים עם מסיר.

    לא הכרתי את המסיר של שייסדו, נשמע כמו מוצר מנצח, במיוחד שהוא מתאים לשימוש באיזור העיניים. רק מה נסגר עם המחיר שלו?!
    קיבלתי כבר אינספור המלצות על BI FACIL של לנקום וגם במקרה שלו, החסרון המרכזי שלו מבחינתי הוא המחיר :/
    לקלרינס יש מוצרים מצויינים, אף פעם לא התאכזבתי מהם.

    כבר דיברנו על עניין התמחור בכמה הזדמנויות, זה כל כך מרגיז! במיוחד כשאני יודעת שהמחיר של המוצרים האלו גבוה לא כי הם יוקרתיים, אלא כי העלו אותו בכמה עשרות אחוזים כדי לעשות עליהם "מבצע" מידי פעם. אוף...

    את צודקת, אין לנו כאן מבחר של פדים מצמר גפן. הכי טובים שמצאתי הם של "Baloons" שאמנם לא שיא האיכות, אבל הכי פחות מתפרקים, לא שורטים ולא משאירים סיבים. בעניין הפדים מקנדה - אני פחות אופטימית ממך.

    השבמחק
  16. אוףףף שונאת להוריד איפור... אני נכנסת עם הכל למקלחת ושם הרוב יורד לי בעזרת מים והתרחיץ. אח"כ מה שנשאר על העיניים אני מורידה עם מסיר.
    יש לי סיפור מצחיק עם המסיר של לנקום. הייתי פעם באפריל ורציתי להסיר את האיפור שהיה עלי כדי לנסות משהו אחר, אז אחזתי בבקבוק כזה של לנקום שהייתי בטוחה שהוא המסיר שלהם ובדיעבד התברר שזה בגלל המי פנים! (הם ניראים אותו דבר!!). מיותר לציין שזה היה מאד לא נעים ומאד צורב בעיניים. בהתחלה לא הבנתי מה נסגר עם המסיר הזה, עד שאני קולטת שזה המי פנים בכלל...
    מבחינת חברות יוקרתיות - אני יכולה להמליץ על מסיר איפור של YSL שהוא פשוט מצויין.
    מי פנים את כבר יודעת שאני לא משתמשת ולגבי תרחיץ ניקוי - אחרי שנים שניסיתי כל מוצר על פני האדמה יוקרתי ועממי כאחד, בסוף מצאתי את התרחיץ לעור עדין של דאב שאני לא זזה ממנו כבר שנתיים. כמו שאת אומרת - אין דבר נורא מעור שמרגיש יבש ומתוח אחרי ניקוי, והתרחיץ של דאב משאיר לי עור נעים, לחותי ונקי ממש. הוא ממש מציאה מבחינתי.

    השבמחק
  17. @Edenable

    עדן - לא כיף בכלל ההתעסקות אבל אין ברירה, מסכימה שזה שווה את זה!
    אני מאוד אוהבת את המוצרים של לנקסטר, לא מפתיע אותי שאת מרוצה.
    פחות מתחברת לחלב פנים, פשוט מעדיפה להסיר הכל עם הג'ל והמים.
    מסיר איפור לעיניים זה ממש חשוב אבל לא פשוט למצוא אחד מוצלח.
    גם אני מורידה את האיפור עם מים ואח"כ הג'ל והמסיר איפור. הכי נוח ככה!

    אני יודעת, השיסיידו יקרררר! בעצם, מה לא יקר שלהם?...
    בגלל זה כתבתי שקונים רק במבצעים, אין מצב שאני מוציאה כל כך הרבה כסף.
    את המסיר לעיניים של לנקום צריך לתפוס כשהוא מוצע במארז מבצע ואז זה יוצא משתלם כי מגיע איתו עוד מוצר, נניח מסקרה ועיפרון.
    בפני עצמו הוא יקר, אין ספק.
    מסכימה איתך על קלרינס, כל מוצר שלהם אהבתי. מאוד מתאימים לאקלים פה לטעמי.

    התמחורים בארץ זה כאילו לא אמיתי ולא רק למוצרים האלה, אלא בכלל.
    והמותגים העממיים שמוכרים פה מסקרה במחיר של מסקרה יוקרתית? הזוי...
    בגלל זה אין מצב שאקנה אם אין מבצע שווה, יש גבול לכל תעלול...

    לא ברור איך מוצר כזה בסיסי כמו צמר גפן לא מוצע במבחר הגיוני, לפי גודל הפד, העובי, הרכות וכו'. כאילו יש שלשה מותגים שמציעים את אותם הפדים בערך וזהו...
    מסכימה על הבלונס, בברירת המחדל הם הכי מוצלחים וכמובן שאין עליהם מבצעים כמעט בכלל (בניגוד ללייף למשל)...
    תני לי לפנטז שיהיה בארץ, מה איכפת לך...;)))

    השבמחק
  18. @IsraelMakeup

    ישראלה - אני איתך, לא סובלת להוריד איפור!
    ככה בדיוק אני מורידה, במקלחת עם הג'ל והמים ואח"כ המסיר לעיניים, כמו שכתבתי פה.
    חחח, הרגת אותי! נכון, המסיר עיניים ומי הפנים מעוצבים בדיוק אותו הדבר ולא קלטת שההוא לא דו-פאזי.
    בטח גם חשבת איזה מסיר גרוע, מה כולן מתלהבות ממנו בכלל....LOL
    היה לי את המסיר של YSL, לא יודעת אם אנחנו מדברות על אותו אחד, שלי היה שקוף עם משאבה.
    מסיר מעולה, העניין היחיד זה שהוא לא הצליח להתמודד עם איפור עמיד בכזו קלות כמו הלנקום.
    מצד שני, כמה כבר אני הולכת עם איפור עמיד?...
    כן, לא אבין את הקטע שלך עם מי הפנים לעולם, בשבילי זה כמו חמצן...
    אני לא יכולה לסבול הרגשה של עור מתוח כזה, מיובש, כאילו שאבו לו את החיים...
    חייבים משהו מוצלח שלא גורם להרגשה הזו.
    אם זה מה שעושה לך הדאב אז זו מציאה בהחלט!

    השבמחק
  19. תגידי, המסיר איפור עיניים הזה של לנקום הוא מוצר ותיק? אני שואלת כי לפני אולי עשר שנים היה לי מסיר איפור מעולה של לנקום - גם היה בבקבוק כחול (רק יותר יקר. אז קוסמטיקה היתה יקרה יותר מהיום). זו היתה קניה חד פעמית למרות שמאוד אהבתי את המוצר, וכעבור זמן, כשרציתי לרכוש שוב לא הצלחתי להיזכר בשמו (ומסירי איפור של לנקום יש הרבה. כמה שניסיתי היו לא מדהימים בכלל). אני תוהה אם יתכן שמדובר באותו מוצר...

    השבמחק
  20. וניטי אני מאמינה שכן, פשוט לפני עשר שנים הבקבוק היה מעוצב טיפה שונה, יותר חלק בלי הבליטה של הפרח, המכסה לא היה שקוף ועוד כמה דברים קלים.
    זה מוצר שאני משתמשת בו כבר 15 שנה אולי... זה המסיר הקלאסי שלהם לעיניים.
    חוץ מזה שלעיניים אם אני לא טועה יש להם רק את זה היום. לא יודעת מה היה במגוון פעם.

    השבמחק
  21. זה כ"כ חשוב! אסור ללכת לישון עם איפור, פשוט אסור!
    אני מסירה עם מגבונים ואז מי פנים וחלב פנים של ים המלח...
    רוצה לדגום את המסיר איפור!!

    השבמחק
  22. פיצ'ה - לגמרי! אני לא מבינה כאלו שמדלגות על זה פה ושם.
    המגבונים עושים את העבודה מבחינתך? של מי הם? אני אף פעם לא ממש הסתדרתי עם המוצר הזה.
    את שמה קודם חלב פנים ואח"כ מי פנים כן?...
    בצדק, המסיר איפור הזה סוף!!

    השבמחק
  23. זה או!

    אז ככה, בד"כ אני מנקה גם בלי שהצאפרתי באותו יום.
    כי יש ג'יפה טיבעית באוויר העולם וגם העור שלנו מפריש ג'יפה אישית משל עצמו.
    לפעמים, נדירות, יש מצב לדילוג, לפעמים קורה שאני מתעוררת באמצע הלילה (סתם בלי קשר) ואז יש לי זן לנקות את הפנים.

    משתמש בסבון פנים טיבעי בתוספת סקוץ' לפני עדין כזה מסנגפור שעושה לא רק ניקוי גם פילינג בקטנה. הסבון עצמו מנקה ומחטא.
    אח"כ מי פנים מס' 2 של קליניק או של כריסטינה.
    במידת הצורך, להורדת מאסות של איפור, עוד לפני השטיפה חלב פנים ועיניים של MUFE.

    תמיד הפרןצדורה מסתיימת בשמן פנים של ביו-אססנס.
    ורק אח"כ הקרמים וכד'.

    לפי אחותי, שימון העור (בשמן מתאים לסוג העור כמובן) חשוב יותר מקרם לחות, כי הוא זה שמשדר לעור יש מספיק שומן כדי שהעור לא ירגיש, למרות הקרם לחותף שאין מספיק שומן וייצר בטורבו, מה שגורם לקומודונים ולפצעונים.

    השבמחק
  24. נטע, או או...

    ברור! חייבים לנקות את הפנים בכל מקרה, שימי לב שהפוסט מתייחס גם לניקוי בכלל חוץ מניקוי האיפור.
    זה מאסט הניקוי לכולן גם אם הן לא מרגישות את הלכלוך.
    הג'ל של שיסידו פה אידיאלי לניקוי בכלל, משאיר את העוד מדהים.
    לנקות באמצע הלילה את הפנים ככה סתם?... אני מודאגת ממך יותר ויותר עם הזמן...LOL

    הסבון הטבעי שלך נשמע טוב, כמובן לא עוזר לדעת שהוא מסינגפור ואין איך להשיג ;)
    זה לא שורט לך את העור בשימוש יומיומי? במיוחד בחורף?
    את משתמשת במי הפנים של קליניק בחורף?
    אני מתה עליהם, משתמשת במס' 3, אבל בחורף אין מצב, הם מייבשים לי את העור.

    חלב פנים זה לא ממש אני ואיזה כיף זה שמן לפנים אחרי ניקוי כזה, פינוק ממש!
    הגיוני מה שאחותך אומרת, התפקיד שלו דומה לכזה של סרומים או תמציות וכזה, שכבה שמאיצה את ספיגת הלחות.

    השבמחק
  25. מגבונים של לייף- ואני מסתדרת איתם ממש טוב!
    וקדם חלב ואז מי פנים- ואז אני שוטפת עם סבון פילינג (יש לי שניים ואעלה עליהם פוסט)- וכל בוקר קרם לחות.

    השבמחק
  26. הבנתי, אבדוק אותם בהזדמנות, לא יודעת מה יש לי עם מגבונים....
    למה פילינג אחרי מי פנים? עדיף ההפך לא?
    לחות זה מאסט בהחלט, בוקר וערב.
    מחכה לקרוא אצלך :)

    השבמחק
  27. המסיר איפור שעובד הכי טוב עבורי- הוא המסיר איפור של ניטרוג'נה. הוא מסיר את האיפור ממש טוב וגם לא משאיר את העור שומני.
    ובשביל הפיניש- שוטפת את הפנים בסבון פנים.
    בכלל, אני מאוד אוהבת את המוצרים של ניטרוג'נה ומשתמשת רק בהם, הם מעולים לעור שמן ושמתי לב שמאז שהתחלתי להשתמש במוצרים שלהם, מצב העור שלי השתפר.
    (אני בת 24 ועדיין יש לי פצעי בגרות:( )

    השבמחק
  28. הדר, טוב לדעת, לא מכירה את המסיר של ניוטרוג'ינה.
    ממה שאת כותבת אני מבינה שיש לנו עור שונה מאוד כך שהצרכים שלו שונים.
    אם המוצרים האלו הראו שיפור במצב העור אז בהחלט כדאי לך להיצמד אליהם.

    השבמחק
  29. פוסט מצויין דנרה, כתמיד :) את יודעת שאני מאוד אוהבת את הפוסטים שלך...ובנושא כה חשוב שאין לדלג עליו בשגרת הטיפוח שלנו. גם אני כמוך, לא נכנסת למיטה בלי לנקות את הפנים ביסודיות ובעדינות. את הג'ל ניקוי של שיסיידו אני מכירה היטב משמושים קודמים בעבר ולדעתי הוא נפלא כמו רוב מוצרי הטיפוח והניקוי של שיסיידו, אין להם הרבה נפילות בתחום- הם פשוט טובים! כרגע אני משתמשת בג'ל ניקוי נהדר של Aven שנקרא Gentle gel cleanser rinse-off formula לעור רגיל עד מעורב ורגיש. מוצר מעולה שקניתי במבצע (על קנית שני מוצרים) יצא לי בסביבות 100 ש"ח שזה מחיר מעולה למוצר ניקוי באיכות מצויינת שכזאת. לאחר מכן אני שוטפת את הפנים עם סבון ללא סבון עדין של לה רוש פוזיי מהסדרה של Effaclar שנקרא Purifying foaming gel for oily sensitive skin שמסיר שאריות אם נשארו וגם מטהר (בזמן האחרון יש לי מעט פצעונים והעור קצת רגיש כך שזה עוזר מאוד). לעיניים השתמשתי שנים עם Lid Care שהוא נהדר ולצערי כבר יותר מחודשיים אין להשיגו...אז עברתי לאמפולות לניקוי עיניים של לה רוש פוזיי שהן נפלאות לא פחות מהליד קייר רק שהן דיי יקרות (חבילת אמפולות שמספיקה בסה"כ לחודש, במידה ומתאפרים כל יום בחודש בעיניים עולה בסביבות 120 ש"ח)הליד קייר היה במחיר סימפתי יותר 50 ש"ח והיה מספיק להרבה יותר זמן....הלוואי שיחזירו אותו למדפים. יום נפלא :)

    השבמחק
  30. שכחתי משהו...בארץ ניתן להשיג פדים באיכות דיי טובה של Jean Carol תוצרת Pelz גרמניה עם הטבעה עליהם מאוד דומה לפדים שצילמת (אהבתי שסידרת אותם בצורת פרח :), גם הבלונז שמוכרים בארץ באיכות סבירה בהחלט.

    השבמחק
  31. תודה רבה יקירתי :))
    לגמרי נושא חשוב ומרוב צלליות ומסקרות בבלוג לא התמקדנו בו מספיק...LOL
    איזה יופי שאת מכירה אותו ומצטרפת להמלצה!
    הג'ל בהחלט מעולה ולא נותר לי אלא להסכים איתך - המוצרים של שיסיידו פשוט סוף!
    אה יופי, תודה על ההמלצה, אני חושבת שיש לי את הג'ל הזה של Avene אבל עוד לא ניסיתי.
    יש לי כמה מוצרים שלהם שאני צריכה לבדוק ועוד לא הגעתי אליהם.
    את הסבון של La Roche-Posay אני לא מכירה, ממה שאת מתארת זה מסוג המוצרים שאני משתמשת בהם בקיץ.
    כש- Lid Care הפסיקו לייצר את זה לא מזמן פתאום צצו כל המכורות, איזה קטע זה.
    עכשיו כולן מחפשות תחליף. בהחלט יקרה מאוד החלופה שמצאת!!
    וואלה? תודה. איפה קונים את הפדים האלו של Jean Carol? ינוסו בהחלט, בטח אם הם דומים לפדים שלי :)
    את הבלונס גם עדן הזכירה, מבחינתי הם ברירת המחדל המוצלחת ביותר כשאין ברירה.

    השבמחק
  32. מיותר לומר שבחרת את המיטב. הניקוי של שיסיידו מעולה כמו רוב המצורים שלהם, בי פסיל - לא מעט שנים היורשת השתמשה בו עד שגילתה את הפיבוריט שלי. לקרינס 0 אין מה לומר.

    כמוני כמוך, אין מצב שאלך לישון עם איפור ולא משנה מתי שהבתי הבית/כמה אני עייפה, בדגש על הריסים המסכנים שמסקרה עבשה תשבו אותם. - חשוב להניחה את הניקוי על העיניים לכמה שניות ואז לספוג - לא לשפשף.

    אשר לי - לא אוהבת להרטיב את הפנים, רק מוצר של 3 ב 1 ירצה אותי, תקופה ארוכה מאוד השתמשתי ב 2 ב 1 של VICHY אח"כ ב 3 ב 1 של LANCASTER שבניגוד למסכות שאני מרוצה מהן, לא נעם לעורי. עד ש...גיליתי את מי 3 ב 1 של לנקום - רומן לנצח אני והם. קלילים, לא מרטיבים, לא שומניים, מנקים את כל האיפור הלכלוך, מסקה וצלליות. לעיתים אם עעפרון נגרשת לעבור עם קיסם איפורלניקוי העיניים בעפעף התחתון. קונה בסטוקים בגיוטי, או כשיש מבצע ממש שווה פה (מודה - לעיתים אין ברירה קונה גם בלי מבצע) מאז היורשת שותפה לעניין, נדרשת לחדש פלאים.

    לגבי צמר הגפו-אני מעדיפה צמר גפן רפואי לא תליש, להשתמש בפיסה גדולה ככל שתאווה נפשי.

    דנרה לייבא צמר גפן, נו באמת? עוד מעט תתחילי לייבא אויר בבקבוקים :*

    השבמחק
  33. סליחה על הג'יבריש, חטפתי רגע להגיב מודקם ולא ברגע האחרון באמצע נלילנ <3

    השבמחק
  34. אפרת - תודה, ידעתי שתעריכי את המיטב הזה :)
    לא הבנתי אז מה הפייבוריט שלך במקום ה- BI FACIL של לנקום ומה התכוונת על קלרינס.

    הכי חשוב שיש זה לנקות את הפנים בערב, זה מאסט, לא מבינה את אלו שמדלגות על זה בכלל...

    אוי, המוצר המשולב הזה של לנקום מעולה! אכתוב עליו בהזדמנות.
    בהחלט לקנות במחירים טובים, אלו לא מוצרים זולים בכלל.

    באמת? צמר גפן רגיל? אני לא אוהבת להשתמש בסוג כזה וגם זה שהוא לא "יציב" כזה מעצבן אותי.
    לפעמים להסרת הלק אני משתמשת בו.

    מה אני היבואן? שאחד היבואנים ידאגו לזה, למה לא? למה זה נראה לך מוזר?...

    השבמחק
  35. יש להשיג את הפדים של Jean Carol בסופר הענק של "חצי חינם בראשל"צ(בכניסה לראשון מאיילון אם אינני טועה), ראיתי אותם גם בסופרים של "מחסני כמעט חינם" וב"טיב טעם". יכול להיות שיש בעוד מקומות...

    השבמחק
  36. תודה לידיה,
    אני מבינה שזה בסופרים.
    אבדוק בטיב טעם בפעם הבאה שאהיה שם :)

    השבמחק
  37. הג'ל של שיסיידו נשמע מעניין. רשמתי לי בצד. את זה של לנקום אני מכירה ומחבבת אבל יש לי חלופות זולות יותר . קרלינס מצוינים. אני מאוד אוהבת את המוצרים שלהם , בעיקר בגלל הריח ההורס של חלקם.

    וצמר גפן...הוי כמה את צודקת. החברה היחידה שאני מוכנה עוד שתכנס לי הביתה היא הפדים של בלונס אבל אין ספק שבחו"ל הם יותר איכותיים [זה שבתמונה שלך עושה לי חשק].

    השבמחק
  38. הבולשת, השיסיידו בהחלט פינוק, אבל אם יש לך חלופות זולות ללנקום מניחה שגם לשיסיידו יהיו לך כי הוא ממש לא זול.
    מסכימה איתך על קלרינס, הם גם מוצרים מוצלחים, ריחות מעולים ומתאימים לאקלים פה לטעמי.

    שמישהו באמת יסביר לי את התופעה הזו עם הצמר גפן, פשוט הזוי.
    כן, בלונס הוזכרו פה, הם המוצלחים ביותר מהמבחר הקיים גם לדעתי.
    לידיה המליצה על פדים של Jean Carol, מכירה? אני לא. אמרה שנמכרים בכל מיני סופרים.
    זה שאני משתמשת בו נהדר, יש לי איזה שלשה סוגים מועדפים, זה האובלי ויש גם עגולים קטנים יותר כמו שיש פה בארץ.
    אנחנו קונות מלא דברים בחו"ל, אז למה בעצם שלא נקנה לנו גם צמר גפן, אה?...

    השבמחק
  39. @danra

    הבהרות:

    1. כשקורה שאני מדלגת ומתעוררת באמצע הלילה ולא מצליחה לישון (היקיצות זה משהו קבוע אצלי) אז אני הולכת לנקות את הפנים, אם דילגתי באותו ערב כי נשפכתי לגמריי.

    2. הסבון מהארץ- עדן טבע מרקט. ה"סקוץ' " מסינגפור- תמונהתבוא בהמשך.

    3. חייבת את תחושת הריפרש הזאת של המי פנים המייבשים ואז לשים לחות ושומן, אחרת מרגיש לי עדיין ג'יפה.

    וגם לא משתמשת בסרומים וכד'.

    השיסיידו יכנס לרשימת הניסיונות, נראה אם נגלח דוגמיות, אבל ייקח זמן עד שאקנה, יש לי מלאי לבינתיים להמון זמן.

    השבמחק
  40. נטע, טוב שבאת.
    1. אז גיליתי סוף סוף נשפכת פה.... מזל שאת מתעוררת אם כך...
    2. הבנתי. מחכה לתמונה כמובן ולרעיון לסקוצ' חלופי.
    3. באמת? כנראה יש לך עור יותר שמן משלי. אם אני אשתמש במי הפנים האלו בחורף העור שלי פשוט יתחיל להתבקע או משהו....

    דוגמית זה בהחלט הכי טוב תמיד לפני שקונים כל מוצר.
    ככה אין אכזבות ולא כלום.

    השבמחק
  41. אני צריכה להתוודות שבלילות פרועים ורווי אלכוהול גם לי לא תמיד יש כוח להתחיל בטקס הארוך והמשמים הזה. באופן אירוני, דווקא בלילות פרועים אלה בד"כ יש עלי הכי הרבה איפור.
    את מסיר האיפור של לנקום ניסיתי גם כשקיבלתי אותו בביוטי בוקס לפני שנתיים. אחרי שנים של שימוש בדו-פאזי של ג'ייד, שתכל'ס גם היה סביר, המסיר של לנקום נראה לי כמו נוזל קסום שמכינות פיות שמצליח להמיס בעדינות כל פירור של מסקרה עמידה במים.
    אחרי שהתאהבתי הלכתי לרכוש את הפול סייז. אין ספק שהוא שינה את עולמי, אבל מיד הוא גם החריב את עולמי כי אחרי חודשיים הבקבוק נגמר. בעודי סוחטת ממנו בעצב את הטיפות האחרונות חשבתי על זה שכשאת משקיעה במוצר איפור יקר את מצפה שהוא יהיה איתך קצת, ילמד להכיר אותך, יהיה שם בשבילך כשאת צריכה אותו.
    מוצרי יוקרה כמו וויסקי או יהלומים יכולים להשאר איתך שנים על גבי שנים. וגם באיפור, מוצרי מותרות זו בד"כ גם השקעה לטווח ארוך. אבל מסיר איפור זה מוצר כל-כך נזיל שנגמר כל-כך מהר, שאין חשק להוציא עליו כל-כך הרבה כסף. זה בערך כמו לרצות גבר עשיר ומהמם למערכת יחסים רצינית בזמן שאת יודעת שהוא בונה עליך לסטוץ.
    טו מייק לונג סטורי שורט (ולא להסחף יותר עם מטאפורות מורכבות) החלטתי שהבי- פסיל מדהים אבל לא שווה את ההשקעה שלי, ועברתי להשתמש במסיר של גרנייה שאני חושבת שמישהי פעם המליצה בתגובות לאחד הפוסטים שלך והחלטתי לנסות אותו. הוא מעולה, למרות שהוא לא לנקום. גם הוא לא נשאר איתיהרבה זמן אבל הוא עולה 20 ש"ח אז אין לי בעיה עם התחלופה הגבוהה.
    אגב, לא ציינת אם את משתמשת בסבון כלשהו לניקוי עמוק יותר או שהשייסדו מספיק לך?

    השבמחק
  42. דנרוש, אפרופו Jean Carol יש להם גם פדים אובלים כמו שלך וגם עגולים.

    השבמחק
  43. תודה לידיה, ייבדק!

    השבמחק
  44. @Margi's

    Margi's, איזו חשיפה, איזה אאוטינג, וואו...LOL
    זה בדיוק הקטע, דווקא בכאלו מקרים אנחנו מפוצצות איפור וזה קריטי להסיר אותו.
    חח, פיות! הרגת אותי! לגמרי נוזל קסום הלנקום, וכן בגלל שזה מוצר בשימוש יומיומי הוא הולך מהר.
    נו טוב, לפחות הוא לא מעלה אבק כמו הרבה אחרים שכן.
    חחח, אהבתי את התיאורים שלך, איתך בכל מילה ואיזה מטאפורות, פששש, חזקה את! :)
    אני מניחה שאת מתכוונת לדו פאזי של גרנייה שהוא גם כן כחול. בסה"כ אני חושבת שזה מוצר טוב שמסיר ביעילות.
    העניין הוא שהוא משאיר את העור שלי כל כך שומני ואני לא יכולה לסבול את זה.
    ברור שבמחיר כזה הוא תמורה למחיר לגמרי. אחד מהמסירים העממים המומלצים לטעמי.
    מה הכוונה לניקוי עמוק יותר? השיסיידו עושה את עבודת הניקוי מבחינתי. בלי קשר אני משתמשת בפילינג וכזה מן.
    אם לא הבנתי אותך נכון אז עדכני אותי.

    השבמחק
  45. כן, גם אצלי יש את בעיית השומניות של גרנייה וזה ממש מעצבן אבל אחרי זה אני עוברת על זה עם מי פנים וזה די יורד (למרות שאמא שלי תמיד אומרת שכל נגיעה נוספת בעיניים היום היא קמט בעוד 10 שנים :)).
    מה שהתכוונתי בניקוי עמוק זה האם יש פעמים שאת מרגישה שהשייסידו לא נותן לך ניקוי יסודי מספיק. לפי מה שהבנתי הוא יותר במרקם של חלב פנים מאשר במרקם של סבון שמקציפים.
    לי יש סבון של ג'אן פיובר שאני שמה על הפנים ואז מקרצפת כאילו אין מחר עם הספוגית גומי הלבנה והגאונית הזאת מהסבון של לוריאל, עד שהיא לבנה לחלוטין ואין שאריות איפור. משום מה עד שאני לא מרגישה שגירדתי את הפנים שלי בפומפיה זה לא מרגיש לי נקי מספיק. זה מוזר? :)

    השבמחק
  46. מה שאמא שלך אומרת מטריד ביותר. מקווה שהיא טועה לחלוטין.........P:
    המוצר הזה של שיסיידו הוא ג'ל לגמרי וכמו שכתבתי, אפילו נוזלי יותר מג'לים אחרים.
    ממש לא מזכיר חלב פנים, אולי מדובר על מוצר אחר ששמעת עליו.
    עבורי הוא עושה את עבודת הניקוי לגמרי אבל אל תשכחי שאח"כ אני משתמשת במסיר עיניים ובמי הפנים האלו כך שאם נשאר משהו הם כבר יורידו אותו. לאיפור עמיד הוא פחות אפקטיבי, אין ספק. ואגב, כתבתי שם שיש כאלו שמשתמשות איתו ביחד עם צמר גפן ממש כמו שאת בספוגית. אני לא.
    האמת? כן, זה מוזר, וזה גם לא טוב להתעסק ככה עם העור, מדי יום יכול לגרום לגירויים ושריטות שאת לא מודעת אליהן. זה כמו שתעשי פילינג כל יום...
    כלומר, אם את צריכה להשתמש בספוגית כזו בכזו אינטנסיביות אז סביר שהחומר לא אפקטיבי עליך מספיק כנראה.
    שימי לב מה כתבתי בסוף הפסקה השניה - צריך להימנע מהפעלת לחץ כזה על העור בניקוי שיכול לפגוע בו.
    מסיר איכותי עושה את העבודה ע"י "הקצפה" עדינה עם האצבעות ושטיפה של זה במים.
    את משתמשת בגרנייה לפני או אחרי הפיובר?

    השבמחק
  47. לאחותי יש את הסקין קר של שיסיידו ולפעמים כשאני ישנה אצלה (או סתם שוטפת פנים ומורידה את האיפור) אני משתמשת לה בזה. חיבת להגיד שיש למוצר הזה ריח מהמם, והוא משאיר את העור נעים וקטיפתי. אחד המוצרים השווים!

    השבמחק
  48. וואלה? איזה קטע!
    נכון פינוק השיסיידו הזה?...
    את כבר השניה שמצטרפת פה להמלצה עליו.
    אני ממש שמחה, בהחלט מוצר שווה!

    השבמחק
  49. @danra

    עור הפנים שלי הוא מעורב נוטה לייבש באופן עקרוני.
    בסינגפור מהלות המטורפת שם הוא הפל להיות שמן למדיי, יחסית למה שהיה קודם.
    ועכשיו בארץ הוא לא שמן ולא יבש, הוא מעורב נוטה להתבלבל. חחח.

    סקוצ' חלופי- אני אנשה לראות.

    אגב, צמר גפן, קונה את הפשוט והזול המעצבן, כי באמת שאין פה צמ"ג נוראמלי לשימוש. ואני מאלה שמחפשות בחנויות לא קונבנציונליות.

    השבמחק
  50. אני מסירה את איפור העינים לפני הפנים, אבל אני לא משתמשת בפיובר על העיניים. הספוגית של לוריאל היא מאוד עדינה והיא לא שורטת את העור ולפי דעתי היא מיועדת לשימוש יומיומי ואני מרגישה שזה הדבר היחיד שבאמת מנקה ומשאיר את העור שלי בלי שאריות איפור. אני אומרת לעצמי שזה בעצם גירסא מאוד מאוד פשוטה של קלירסוניק, שגם מקרצף את העור בצורה מאוד עדינה. אני לא יודעת אם אני צריכה להתייעץ בקשר לזה עם קוסמטיקאית או פסיכיאטר :)
    ולגבי אמא שלי, אני חושבת שהיא צודקת באופן עקרוני אבל כיאה לכל אמא, מגזימה באופן קיצוני. ידוע שהעור מסביב לעיניים הוא העור הכי עדין ורגיש ולכן רצוי לגעת ולהתעסק איתו כמה שפחות, אבל לא נראה לי שזה ביחס של מגע אחד= קמט אחד :)

    השבמחק
  51. הצחיק אותי שכתבת בתחילת הפוסט שלהתאפר, בין היתר, זה פרקטי. זה הכי לא פרקטי שיש! זה כמו שמישהי תגיד שללכת על עקבים זה פרקטי. זה אולי יפה ונחמד ומוסיף חן להוויה הכללית שלנו, אבל שני הדברים גם יחד, לא פרקטיים בעליל.
    אני התאהבתי בשמן ההידרופילי של ל'אוקסיטן מסדרת התפוח, הוא עושה עבודה מעולה בהסרת שאריות איפור מהפנים וגם משאיר עור נעים אחר כך.

    השבמחק
  52. @I-Neta

    נטע, אין ספק שאקלים שלא לדבר על כזה קיצוני, משנה לנו את התנהגות ומראה העור.

    מעניין, גם אפרת אמרה שהיא משתמשת בצמר גפן רגיל, מטעמי נוחות אני משתמשת תמיד בפדים.
    הרגיל לא נוח לי ולא "יציב". גם לא מאוד נעים לי למגע בפנים.
    אם יהיו תגליות בתחום עדכני...

    השבמחק
  53. @Margi's

    Margi's, אני חושבת שבסוף המבחן הוא מבחן התוצאה. איך העור נראה ומרגיש.
    אבל גם אם הוא בסדר, זו נראית לי טרחה כל הקרצוף האינטנסיבי (קלירסוניק, אה?) חוץ מזה שאנחנו לא יודעות מה זה עושה לעור באמת.
    חחח, פסיכיאטר או קוסמטיקאית אה?... נראה לי תשמרי אותם לבעיות אחרות, את פשוט צריכה למצוא את המוצר שמתאים לך ושלא מטריח אותך ככה.
    יכול להיות שזה באמת בראש שלך ואת לא צריכה בפועל להמשיך ולקרצף אינטנסיבית.
    נסי להשתמש בפיובר בצורה רגילה, אפשר גם עם הספוגית אבל בעדינות, ותעבירי מי פנים אח"כ.
    אם העור לא באמת יהיה נקי אז סביר שהמוצר הזה לא מתאים לך.
    מסכימה שעור העיניים הוא הראשון שנדפק, ידוע ששם רואים עלינו ישר את הגיל.
    אם לצערנו יתברר שאמא שלך צדקה מבחינת יחס אחד לאחד, זה אומר שהעור החלק שלי "יהפוך את עורו" לגמרי... בעעע....;)

    השבמחק
  54. @Dush

    Dush, מצחיקה אחת. את לא רואה למה איפור זה פרקטי כי ממה שאת כותבת אני מבינה שאת מתייחסת לאיפור רק כאל "קישוט". אבל איפור פרקטי ועוד איך. תדמייני מישהי שיש לה כתם גדול על הלחי וצריכה מייק אפ להסתיר אותו או מישהי עם עור נוזל מרוב השומן וצריכה פודרה רצינית או מישהי שיש לה שפתיים או גבות לא סימטריות במיוחד ומשתמשת באיפור לתקן. האיפור למקרים האלו הוא פרקטי לגמרי, לא לקישוט. בשבילן זה להגיע לבסיס הרגיל שלכל אחת יש באופן טבעי. מבינה?...
    ואת יודעת מה? בשביל הצחוק שאמרת עקבים, דמייני שאת הולכת להופעה המונית.
    בלי עקבים את לא רואה כלום חוץ מאת הגב של זה שלפנייך.
    עם עקבים את יכולה לראות למשל את הפנס העלין בבמה או משהו גם, שלא לדבר על זה שיש לך חמצן. פרקטי או לא?...LOL
    שמן הידרופילי זה מוצר מוצלח שבהחלט מסיר איפור מעולה חבל"ז ומשאיר את העור גמיש.
    לא מכירה את זה של לאוקיטן אולי אנסה באמת בהזדמנות. אני מכירה את זה של שו אומורה והוא סופני. גם המחיר שלו סופני....

    השבמחק
  55. @danra
    זה של ל'אוקסיטן עולה 100 ש"ח עבור 200 מ"ל, כך שזו עסקה לא רעה בכלל.
    לגבי הפרקטיות של האיפור, אז במקרים כאלה אז ברור שזה פרקטי, פשוט לא התייחסתי לזה כך. צודקת.
    לגבי עקבים בהופעה, כשדוחפים אותך ואת על עקבים ומאבדת את שיווי המשקל ונוקעת את הקרסול, פרקטיות זה הדבר האחרון שבא לך לראש :)
    אני מעדיפה לנעול נעליים שטוחות, לשלם יותר ולהיות בקדמת הבמה או באיזור VIP. אבל זאת רק אני...☺

    השבמחק
  56. @Dush

    בהחלט עסקה לא רעה בכלל. ייבדק, יש להם חנות שאני אוהבת בכיכר.
    מאחלת לך שתמיד האיפור יהיה בשבילך "קישוט" ולא פרקטי, אמן ואמן לכולנו :)
    תראי, את ואני זה יחסית הפכים מבחינת הגובה. אני גבוהה מאוד והולכת על שטוח כי אין לי רצון להגיע לעננים. הלוואי שהייתי יכולה ללכת עם סטילטו כל יום.
    בהופעות בעמידה אני יכולה להיות בכל מקום בגלל הגובה אבל תמיד גם אעדיף להיות מקדימה בגלל הנוחות.
    למשל בהופעה של מדונה הייתי בשורה הראשונה גרופית שכמותי ואיזו התלהבות היתה כשהיא ירדה מהבמה לשם והייתה 10 ס"מ ממני!!! מתלהבת שכמותי...

    השבמחק
  57. @danra
    הכי כיף גרופית :) אני בעד.

    השבמחק
  58. בזמנו מאוד רציתי לקנות את RINSE OFF של שיסיידו אבל אמרו לי שוא מאוד מייבש את העור וצורב בעיניים :(

    השבמחק
  59. הקלרינס מעולה!!! גם אני נורא אוהבת אותו, מרענן וכייפי. ויש אותו בסטרוברי יותר בזול.
    אני בדיוק מחפשת מסיר איפור שיוריד ממני את המסקרה דרמה של לנקום, שאי אפשר להוריד!!! ועכשיו נראה לי שוכנעתי שכנראה הייתי צריכה לקנות את המארז עם המסיר איפור.
    תודה :)

    השבמחק
  60. @Oksana

    אוקסנה, אני בהלם... את בטוחה שמדובר על אותו מוצר?...
    הוא הכי רחוק מלייבש את העור, משאיר אותו גמיש ומדהים.
    אם היה צורב בעיניים לא הייתי יכולה להשתמש בו בגלל שיש לי עיניים רגישות.
    מי אמר לך את זה?...

    השבמחק
  61. @Noa

    נועה, נכון מעולה הקלרינס? אני מתה עליו.
    תמיד מומלץ כמובן לבדוק באתרים אם יש מחיר טוב יותר על כל מוצר.
    אין סיבה שנשלם יותר.
    המסיר של לנקום יקר וגם המסקרה לא זולה. אין ספק שהמארז אטרקטיבי מהבחינה הזו, במיוחד שהמסיר הזה מעולה!
    תהני :)

    השבמחק
  62. התנצלתי על הג'יבריש שלכן לא ברור היה מה כתבתי על קלרינס=איכותי ומפנק אין ספק.

    בי פסיל - היורשת השתמשה, לא אני, אני לא אוהבת "דו פאזי".

    אני משתמשת ב 3 ב 1 של לנקום (שם כל כך ארוך יש לו) לנקות הכלללללללללל.

    מעדיפה צמר גפן הכי פשוט ורגיל כי נוח לי שאני יכולה לקבוע את גודל הפיסה של צמר הגפן ולא שהיא מוכתבת לי מראש :)

    עשיתי הגהה, מקווה שהצליח לי הפעם

    השבמחק
  63. עכשיו הכל ברור אפרת :)
    קלרינס זה מותג שאני מאוד אוהבת. בהחלט איכותי ומפנק.
    למה את לא אוהבת דו פאזי?..
    המממ, יש היגיון במה שאת כותבת על הצמר גפן.

    השבמחק
  64. @danra
    תתפעלי אבל אמרה לי את זה דיילת של שיסיידו בסופר פארם :( אני לא סומכת על הדיילות בזמן האחרון בכלל מבחינת הידע במוצרים

    השבמחק
  65. OMG! הזוי לגמרי!
    אם היית אומרת לי שדיילת אומרת על מוצר לא משהו שהוא מדהים זה היה נשמע לי הגיוני, אבל ההיפך?...
    בזמן האחרון את לא סומכת? אני לא חושבת שאי פעם סמכתי עליהן.
    וכל פעם שאני חושבת שאני כבר לא יכולה להיות מופתעת מהדיילות הללו צצה הפתעה חדשה...
    בכל מקרה תשמעי, אם יש מצב שאת משיגה דוגמית תוכלי לבחון את זה בעצמך ולראות.

    השבמחק
  66. יופי של פוסט :)
    התיאור של מי הפנים של קלרינס (בעיקר הניחוח) ממש עשה לי חשק... כמה הוא עולה בארץ כשיש מבצעים? והאם הוא מתאים לכל סוגי העור?
    אני משתמשת בדו פאזי של לייף (לעיניים)... אמנם לא באותה "ליגה" אבל אני גם מרוצה, וגם המצפון שלי שקט שכן לנקום למשל נמצאת ברשימה השחורה של ניסויים בבע"ח. לא תמיד אני מצליחה למצוא תחליף לחברות שמנסות, אבל אני משתדלת :)
    סופ"ש נעים

    השבמחק
  67. תודה ליפגלוסית :)
    מי הפנים האלו נפלאים ובהחלט מפנקים.
    אלו לא מי פנים רגילים אלא משולבים גם לניקוי והסרה.
    שימי לב שזה מוצר דו פאזי.
    קלרינס נמכרים רק בסופר פארם וההנחה בדרך כלל היא של 15%-20%, לפעמים יש מבצעים ממוקדים על המוצר הזה ואחרים ואז זה עולה בסביבות המאה ש"ח.
    כדאי כמובן לבדוק גם בסטרוברי וברשת מחירים.
    הכי חשוב שהמצפון שלך שקט ואם המוצר שלך עושה את העבודה זה מעולה, אין סיבה לעבור.
    סופ"ש חמים שיהיה :)

    השבמחק
  68. לא אוהבת את הדו פאזי כי יש לי תחושה של שמנוניות לפעמים או צריבה בפנים.

    השבמחק
  69. הבנתי. אולי פשוט לא ניסית את הדו פאזים הנכונים.
    גם המסיר לעיניים של לנקום היה לך שומני?

    השבמחק
  70. משלושתם יש לי רק ניסיון עם לנקום. היה לי בקבוקון דוגמית וסיימתי אותו מהר. נחמד אבל לדעתי עושה בדיוק את אותה עבודה שמסירים אחרים דו פאזיים עושים...

    השבמחק
  71. וואלה. אני לא מצאתי מסיר שמשאיר לי את העיניים ככה, תמיד זה שומני מדי או מייבש מדי,
    שלא לדבר על הקלות שבהסרה בלי התעסקות עם העיניים.
    יש לך המלצה למשהו זול יותר שעושה בדיוק את אותה העבודה?

    השבמחק
  72. תודה על הפוסט הנהדר... אני שונאת להוריד איפור. האמת, מהעור זה בקטנה. החלק השנוא עליי הוא הורדת מסקרה, ואני אפילו לא משתמשת במסקרה עמידה במים או משהו כזה :-] הרבה פעמים אני לא מתאפרת רק מהעצלנות של להוריד אחר כך :-P בכל מקרה, המוצרים נראים טובים.. קצת יקרים אבל אני חושבת שאבדוק את לנקום. תודה :-*

    השבמחק
  73. בכיף טל, צרת רבים חצי נחמה?...:)
    רוב המסקרות הלא עמידות יורדות מהריסים במים פחות או יותר ואז צריך לנקות את העור שעליו היא נמרחה.
    לכן אני בעצם מורידה איפור כל ערב במקלחת, המים מורידים (ומורחים...) הכל והג'ל מוריד את זה.
    מצחיקה, לא להתאפר בגלל זה?.... טוב האמת שאני יכולה להבין אותך, לפעמים גם אני מעגלת פינות...P:
    בהחלט מוצרים יקרים ולכן מומלץ לקנות אותם רק כשיש מבצע שווה ;)

    השבמחק
  74. אני גם מכירה כמובן את שיטת ההורדה עם מים חמים במקלחת, ועדיין... לא כיף :( וכן, אני מודה שנגיד אם אני צריכה ללכת למקום למעט זמן אני אומרת לעצמי "נההה מה אני עכשיו אשים מסקרה בשביל שעתיים ואז אוריד? נוותר". עצלנית, אמרתי.

    השבמחק
  75. כן, להוריד את המסקרה זה הכי לא כיף שיש, מזדהה לגמרי.
    חחח, מצחיקה את! אני האמת בלי מסקרה מרגישה ממש חיוורת, כאילו אין לי ממש ברירה.
    החיים קשים...LOL

    השבמחק
  76. האמת שהריסים שלי ממש ממש כהים גם בלי מסקרה, אז זה לא קריטי :-) זה רק עניין העיגול. הם ישרים כמו גגון. לפעמים אני פשוט מעגלת אותם בלי לשים מסקרה מעל, זה לא מחזיק הרבה אבל זה עושה את העבודה :-P

    השבמחק
  77. איזה כיף לך שהם ככה כהים! כן, הגיוני שלא יחזיקו לבד עם המעגל ליותר מדי...
    אצלי הם חצי שקופים אבל צומחים למעלה ככה שמסקרה לבד עושה את העבודה בדרך כלל למזלי.
    אבל אז צריך להוריד אותה מתישהו...LOL

    השבמחק
  78. אני לא הרגשתי הבדל בינו לבין מסיר של גרנייה לדוגמה שאני משתמשת בקבוע...

    השבמחק
  79. מעניין. אם את מדברת על הגרנייה הדו פאזי הכחול אז הוא למשל משאיר לי את העור שומני ממש בעיניים למרות שהוא עושה עבודה טובה בהסרת האיפור ואין ספק שמבחינת מחיר הוא משתלם. הגרנייה הוא אגב להסרת איפור בכלל מהפנים כך שמבחינתי כל הפנים שלי שומניות ככה זה לא בא בחשבון.
    כנראה יש לנו סוג עור אחר.

    השבמחק
  80. אני מתכוונת לגרנייה דו פאזי לעיניים רגישות ללא אלכוהול ולא לפנים. לי הוא לא משאיר את האזור שומני בכלל.

    השבמחק
  81. הבנתי. את המוצר הזה אני לא מכירה אבל אולי אנסה אותו בהזדמנות. נשמע טוב וגם משתלם.

    השבמחק
  82. כשרק התחלתי להתאפר הייתי נוטה מדי פעם ללכת לישון עם האיפור [בעיקר בלילות רווי אלכוהול].
    אחרי כל פעם כזו העיניים שלי היו מגורות ומסכנות, ובסופו של דבר הבנתי כמה רע זה גורם לעור.
    ג'ל הניקוי של שיסיידו נשמע מצוין, יש לי הרגשה שהוא בדיוק מה שאני מחפשת [רק שהמחיר שלו הפיל אותי מהכיסא :/ ] אני באמת צריכה לחפש אותו במבצע טוב או לנסות להביא אותו מחו"ל.
    ולגבי צמר גפן- אני משתמשת באלה של באלונס, הם הכי איכותיים שמצאתי בארץ. אבל גם הם לא מושלמים :/

    השבמחק
  83. אלטר אגו - אין כמו לעשות טעויות לבד וללמוד מהן, אה?..;)
    לא מפתיע שהעיניים סבלו, מה שחשוב זה שכבר זה לא קורה :)
    הג'ל של שיסיידו בהחלט נפלא ולא אגרסיבי עם מחיר בעייתי בהחלט.
    לכן התייחסתי לתמחור של המוצרים, חייבים לקנות רק במבצע או במחיר טוב ברשת כמו בסטרוברי.
    צודקת, באלונס הוזכרו פה כבר כמה פעמים בתגובות, הם בהחלט ברירת המחדל המומלצת מהאופציות שיש לנו כאן.

    השבמחק
  84. פוסט מעולה!
    מסכימה איתך לגבי השקעה במוצרי ניקוי. בכלל, בכל מה שקשור בניקוי וטיפוח, שהם הבסיס של הבסיס, אני בעד להשקיע. כל אחד כפי יכולתו, כמובן.

    נשמע מאוד מעניין הג'ל הזה של שיסיידו , אע"פ שהוא ג'ל ואני לא מחובבות הג'ל, אבל ציינת שהוא נוזלי יחסית אז אולי שווה לי לנסות אותו.

    עכשיו שאני רואה את התמונה של מי הפנים של קלרינס נופל לי האסימון למה התכוונת כשדיסקסנו על מי פנים. הם מעולים. היתה לי דוגמית שלהם. מאוד עדינים. אני באמת צריכה לזכור לנסות אותם שוב כשיגמרו מי הפנים שלי...

    אני הכי אוהבת את ה LID CARE להסרת איפור עיניים, אבל מדי פעם הייתי רוכשת או מקבלת בתיקי המתנה מוצרים אחרים, כך שיצא לי לא פעם להשתמש בבי פסיל והוא היה מצויין.
    כשנגמר לי הליד קר, השתמשתי בבקבוקון שקיבלתי בפעם האחרונה שקניתי מוצרים של לנקום, ומשהו בו היה שונה. הוא לא היה שומני כמו שהייתי רגילה ולא הסיר את האיפור בכלל. בהתחלה חשבתי שהחליפו פורמולה, אבל עכשיו שאני רואה את ההסבר שלך, לדעתי משהו השתבש להם בבקבוקון הזה.
    אם הוא כפי שאני זוכרת אותו, הוא מעולה, ועכשיו שלא מייצרים יותר את הליד קר אני חייבת תחליפים.
    כרגע אני עם דוגמית של מסיר כזה של אסתי לאודר והוא גם טוב מאוד, אבל אני חייבת לפענח את התעלומה הזו של הבקבוק האחרון של הבי פסיל..... :)

    השבמחק
  85. תודה קורינוש נשמה :)
    את צודקת, בענייני ניקוי זה לא הזמן לחסוך, לדלג או להתפשר.
    לא משנה המחיר רק שכל אחת תקפיד על זה לגמרי!

    הג'ל של שיסיידו מאוד נוזלי אז יש מצב שתאהבי. למה אגב את לא אוהבת ג'ל?
    אני האמת הייתי שמחה דווקא אם היה מוצק יותר. יותר נוח לי.

    בטח זוכרת, אבל לא התכוונתי למי הפנים האלו הדו-פאזיים שהם גם לניקוי, למרות שאני איתם גם שנים ומסכימה שמעולים חבל"ז!
    התכוונתי למי הפנים הירוקים הרגילים שלהם. אכתוב עליהם גם בהזדמות. לצערי הם יצאו מהמגוון בארץ ואפשר להשיג רק בחו"ל.

    גם את ממכורות ליד קר, אה? כולן צצות פתאום, מחפשות תחליפים לזה.
    אולי בתור משתמשת את תמצאי להן תחליף ראוי!
    בי פסיל מוצר מושלם מבחינתי שמחה לשמוע שגם היית מרצה ממנו.
    יש מצב שהבקבוקון האחרון שקיבלת היה פגום או מקולקל?
    אני לא הרגשתי שהיה שינוי מהותי בפורמולה, רק את העיצוב הם משנים מדי פעם.
    בהחלט תעלומה תעלומתית :)

    השבמחק
  86. לא יודעת מה הקטע שלי עם ג'ל. כל מוצר ג'ל שניסיתי פשוט לא מרגיש לי מנקה מספיק טוב. לא יודעת להסביר את זה. מעדיפה קרם או מוס.
    אבדוק בפארם אם יש להם טסטר לפני שאני קונה...

    אפילו שלא התכוונת למים האלו, הזכרת לי אותם ואני באמת צריכה לרכוש כאלו :)

    יש מצב שהבקבוק היה פגום, למרות שהריח שלו היה טוב וגם הגוון. אני אצטרך לקפוץ לפארם לבקש אחר כזה ולוודא.

    ולקחתי על עצמי כבר למצוא תחליף ראוי לליד קר. (לא יודעת אם ניסית אותו. מעולה!)

    השבמחק
  87. הבנתי אותך, כן, זה ממש עניין של תחושה אישית.
    הקרמים שאני מכירה הם יותר לניקוי ופחות להסרת איפור כולל מהעיניים.
    שיביאו לך דוגמית, ברור, למה לא?

    מי הפנים הדו-פאזים האלו בחורף הם עוד יותר תענוג!

    אם הוא פגום או שלא משנה מה, אז אין סיבה שלא יחליפו לך בחדש באמת.

    ניסיתי את הליד קר לפני שנים, אין לי ממש זכרונות ממנו.
    תאמיני לי אם תמצאי תחליף ראוי את תעשי מצווה לכל הנפשות המחפשות ;)

    השבמחק
  88. לא יכולתי שלא לחשוב על התמונה הבאה
    http://ru.memegenerator.net/cache/instances/400x/7/7999/8191788.jpg

    השבמחק
  89. חחח, מעולה את, איזו תמונה מדליקה!
    חבל שאי אפשר להצמיד תמונות לתגובות כאן...

    השבמחק
  90. JupiterCrash21.11.2011, 20:45

    מעניין וכיף לקרוא!
    המצב אצלי שונה כי אפשר לומר שאני לא שונאת את עניין ההסרה. מבחינתי זה עוד שלב ב"טקס" האיפור ...
    היתי משתמשת במגבונים של דר" פישר עד לא מזמן. היו בסדר אבל לא הועילו בעיניים, ששם כמובן הכי כיף לי להשקיע.
    בכל מקרה יש לי מסיר זול ועממי של ביוטיקר, דו פאזי גם הוא, מסיר מיד כמו שאמרת שלא מצריך לעבור על אותו איזור שוב, פשוט הכל יורד מיד! הבעיה איתו שהוא משאיר עורשמנוני וצריך אחרי זה שטיפה במים (שזה לא כזה מזיק בכל מקרה) וגם הבקבוק שלו ממש לא פרקטי.
    אני מצאתי צמר גפן נעים וטוב גם הוא זול ועממי (אני כבר מבינה שההמלצות שלי לא יועילו לך כחובבת מותגים עממים פחות ..:-$) נקרא Beauty והוא של "הנמל " ועולה כארבעה שקלים. עליו אני בהחלט ממליצה בחום.

    השבמחק
  91. הסרת איפור זה כ"כ חשוב! גם כשאני גמורה אני תמיד מסירה את האיפור. כרגע המסיר לאיפור העיניים אצלי הוא ג'ל של סטנדל, ואם זה איפור שהג'ל לא מתמודד איתו אז זה הדו פאזי הורוד של קרליין (ששמנוני בטירוף :( ).
    המסיר של לנקום מעולה. יש לי גרסה מוקטנת שלו ואני משתמשת בו לתיקוני איפור כי הוא לא שמנוני במיוחד.
    מעבר לזה - מבאס אותי לראות את הצמר הגפן הזה. הוא נראה כ"כ איכותי וכיפי :)
    את הטוניק והסבון לא ניסיתי. כרגע אני דבקה בסבון של קליניק :)

    השבמחק
  92. @JupiterCrash

    JupiterCrash - תודה רבה, כיף לשמוע :)
    איזה יופי לשמוע שזה שלב שאת חיה איתו טוב, את הראשונה פה עם זה!
    למגבונים אני לא מתחברת, לא יודעת למה, למרות שאני בטוחה שיש כאלו מוצלחים.
    השומניות שאחרי זו נקודת החולשה של לא מעט מסירים של מותגים יוקרתיים ועממיים. אני לא יכולה לסבול את זה ולא מתאים לי שוב לשטוף את הפנים אח"כ.
    חחח, קלטתי את העקיצה החביבה, אבל נו טוב, את צודקת, מה אני יכולה לעשות, אוהבת מותגים שכמותי.
    אבל בעניין הצמר גפן, אם יש אחד שווה אז בטח שאנסה אותו, פשוט כי אין מה להפסיד, אין באמת יותר מדי אופציות.
    אשמח לבדוק את "הנמל" רק לא כתבת איפה אפשר לקנות אותו.

    השבמחק
  93. @Irena

    אירנה, הכי חשוב שיש! גם אני לא מדלגת על הסרת האיפור ולא משנה באיזה מצב אני נמצאת...;)
    כן, השמנוניות הזו של הדו פאזיים מטריפה, מאוד קשה לי עם זה לכן טוב לי עם הלנקום.
    חחח, כן, זה צמר גפן מדהים, מצד אחד נעים וגמיש מצד שני דחוס ולא תפורר או משאיר סיבים על העור.
    אני פשוט לא מבינה מה העניין עם המוצר הזה שאין לנו מבחר ממנו...
    אם מדובר על הסבון הנוזלי של קליניק אני מסכימה שהוא מוצר מוצלח וגם קיים לפי סוגי עור.

    השבמחק
  94. אני מודה שגם אני, אחרי בילוי סוער אין מצב שמסירה את האיפור.
    מצד שני, בילוי סוער? טוב, זה לא קורה הרבה חחח
    אבל כן קורה שאני שפוכה מידי.
    אני יודעת שזה לא בריא, אבל כיוון שיש מצבים שאני מסוגלת להרדם כמו שאני (כולל הבגדים)
    האיפור is the least of my problems!

    עבורי לפחות שגרת הורדת האיפור תלויה בכל מיני דברים.
    דבר ראשון, אם איפור העיניים לא משמעותי לא אשתמש בכלל במסיר דו פאזי כי ג'ל הנקוי לפנים יסיר הכל
    אם האיפור מאוד משמעותי אצטרך קודם להסיר את איפור העיניים ואז את השאריות ושאר איפור הפנים עם הג'ל.
    אני בדר"כ לא שמה מי פנים, לא מרגישה שזה עושה אפקט גדול לפנים שלי (אם בכלל..)
    אבל לפעמים אני בכל זאת משתמשת. למה? לא יודעת.

    מבחינת הג'ל עצמו, השתמשתי בזה של קליניק והייתי מבסוטה. עבורי לפחות הוא לא ייבש.
    אח"כ ניסיתי מורצ של רבלון (שהמלצתי עליו בפייסבוק כש"קראת" לי) שאני חושבת שהוא עושה את אותה עבודה
    בפחות כסף, ולא רק זה, לא מייבש את הפנים בכלל (מהתחושה שהוא משאיר אח"כ בהשוואה לתחושה של קליניק אני מסיקה את זה)
    מבחינת מסיר איפור דו-פאזי אני חושבת שסיימתי את השני שלי של לייף, מסידרת B5 אולי?
    מסיר איפור דו-פאזי פשוט שעושה את העבודה בלי "עננים"
    ניסיתי כמה מוצרים אחרים, וראיתי שעבורי לפחות זה פחות או יותר אותו הדבר.
    אהבתי גם את הדו-פאזי של רבלון אבל הרבה פחות מזה של לייף..
    כן, הם לא "ממותגים" אבל הם עושים את העבודה וזה מה שחשוב לי.
    עבורי מה שמשנה זה אם העברתי צמר גפן עם מי פנים ואין טיפת איפור שנשאר על צמר הגפן\
    כל שאר הדברים לא מעניינים אותי. זה המבחן. ואם המוצר עמד בו זה מה שחשוב.

    אני מסכימה איתך, אם הייתי מרגישה שהמוצרים האלה לא עושים את העבודה, לא הייתי קונה אותם שוב
    או שהייתי מחפשת אחרים.
    אני גם משתדלת לקנות אחרי ה 1/3 אבל לא במצב קריטי אבל תמיד קורות תקלות.
    ובמקרה כזה אני לרוב אנסה מוצר חדש במבצע מאשר לקנות את הישן והטוב שלא במבצע
    וככה גם נחשפים למוצרים חדשים ומעולים! :)

    נראה לי שמי ששואפת למחירי קנדה צריכה לעבור לשם ;)
    מחירים זולים בארץ לא יהיו..
    אני לא מתלהבת מהצמרונים האלה, אבל משתדלת להמנע מהם כמה שאפשר ולהסיר כמה שאני יכולה תחת מים וג'ל
    כמובן שאי אפשר הכל, וכמובן שגם הסרה של לק מגיעה עם כאלה.
    אולי בגלל זה אני כמעט תמיד מסירה לק תוך כדי שאני עושה משהו אחר, סוג של דרך להתעלם מהזוועה ;)

    השבמחק
  95. מיטל, איזה אאוטינג, הפתעת אותי!
    שאת לא תסירי את האיפור?? וואו.

    גם אני ככה, אם הג'ל הסיר את הכל אין צורך בעוד מסיר.
    אבל אם האיפור שלי מלא וכבד יותר אז אין מנוס משימוש במסיר איפור.
    מי פנים זה מבחינתי מאסט לפיניש תמיד.
    שימי לב שמי הפנים שפה הם לא רגילים כי אם דו-פאזיים, הם גם לניקוי, לא רק לפיניש.

    הג'ל (הירוק?) של קליניק מוצלח גם לדעתי. יש גם לסוגי עור שונים.
    את מוצרי הטיפוח של רבלון אני לא ממש אוהבת, כל מוצר שניסיתי היה לא משהו.
    מה הכוונה כשקראת לי? ואין לי מושג על איזה מוצר את מדברת.
    שמעתי המלצות על המסיר של לייף, בהחלט אופציה במחיר נוח.
    הדו פאזי של רבלון את מתכוונת לסגול ורוד? ניסיתי אותו והוא פשוט נוראי, סופר שומני, לא יכולתי לסבול את זה...
    צודקת לגמרי, המבחן הוא בביצוע ולא כל המוצרים עוברים אותו בהצלחה...

    תראי, ההתייחסות פה לא לחכות לרגע האחרון היא בעיקר למוצרי היוקרה ששם חשוב לתפוס מחיר טוב.
    מבחינת מוצרים עממיים זה פחות קריטי כי תמיד יש מבצעים כאלה ואחרים.
    גם אני אוהבת להתנסות אבל ליתר ביטחון יחכו לי בצד המוצרים האמינים שלי.

    הייתי עוברת אבל אני אקפא שם...P:
    השאיפה למחירים היתה כמובן בציניות, צורת התמחור בשוק המקומי נשגבת מבינתי.
    קשה מאוד להימנע משימוש בצמר גפן למרות שאני מסכימה שעדיף להימנע מחיכוך בעור שלא לצורך.
    צמרונים לא איכותיים בכלל מתפרקים כשמסירים לק, זה פשוט נורא ואיום.
    גם אני מסירה לק בדרך כלל תוך כדי צפייה בחדשות...

    השבמחק
  96. לא אמרתי שזה כל יום או פעם בחודש.. אבל קורים דברים..

    כתבת בפייסבוק על הפוסט ושאלת אותי על מוצרים שלא נוסו על בע"ח

    ועכשיו כשכתבת על הצבעים של רבלון נזכרתי שהייתי משתמשת בירוק (שהוא לא דו-פאזי) ולא בצבעוני ורוד סגול כיה וא באמת *מאוד* שומני.

    דווקא עבור המוצרים העממיים אני לא מוכנה לשלם מחיר מלא. על מה ולמה??
    איזה סיבה יש לי לשלם פי 2 מהמחיר כשאפשר לרכוש ב 1+1 / 40% כשזה אחרי עוד 100% רווח לפחות שיש להם מהמוצר.. :/ למוצרי היוקרה יש מעט מבצעים ובאמת צריך לחפש אותם בשביל לרכוש במחיר שווה. מצד שני, לא שווה פשוט להזמין מחו"ל?

    אני לא עושה שום דבר "תוך כדי צפיה בחדשות" פשוט כי אני לא עושה דברים כאלה חחח
    לרוב יהיה תוך כדי קריאת ספר או צפיה בסידרה שהורדתי. נו, סיימת את העונה הרביעית של דם אמיתי? אני תוהה אם אהבת או לא. אני נגעלתי כידוע..

    ובהנחה ואיפור העיניים שלי עדין (שזה קורה לי בימים עצלניים גם ככה..) מספיק הג'ל גם ככה ואז חסכנו שימוש במוצר מעצבן..

    השבמחק
  97. כן כן, הבנתי את זה. עדיין.
    אצלי למשל זה פשוט לא יכול לקרות גם אם חזרתי גמורה לגמרי.
    לא רק שאני מסירה איפור, אני גם מתקלחת, אחרת אני לא נכנסת למיטה ככה...

    אה, נכון! לא הבנתי למה התכוונת עם ה"קראת לי", חחח, לתיוג.
    נו, מי כבר יכולה לתת המלצות על מוצרים כאלו?... רק את.

    הרבלון הדו פאזי הזה קטסטרוף!!!

    מי אמר לשלם מחיר מלא על העממיים?? התמחור שלהם מופרך כבר כתבתי.
    אבל בניגוד ליוקרתיים, עליהם תמיד יש מבצע כזה או אחר.
    אני בעד לקנות מאיפה שהכי זול תמיד, בארץ, בחו"ל, באתרים. תמיד מומלץ להשוות מחירים.

    נשארה לי עוד חצי עונה, מקווה לסיים תוך שבוע. מה שקורה שם הולך ונהיה הזוי יותר ויותר...

    השבמחק
  98. כשאני עייפה קורים הרבה דברים..
    כבר נרדמתי כמה פעמים *על הרצפה*!!!! אחרי שיעורי רכיבה. כן, זה היה מזמן (בזמן השירות הצבאי..), וזה היה באוגוסט, והיה לי ברור ש*ככה* לא נכנסים למיטה. אבל לא ראיתי בעיניים (ולרוב הייתי מיובשת גם ככה). נרדמתי ככה לאיזה שעה, קמתי, הלכתי להתקלח..
    לפני כמה זמן קראתי שרוול של שמלה כי אמרתי לעצמי אני רק אשב לי לרגע על המיטה (במקרה של הקריעה זה היה ליטרלי לשניה).
    קשה לי לחשוב על מקום שאני לא יכולה להרדם בו. רק תני לי קצת זמן, זה יבוא.

    מה שקורה שם פשוט משעמם בהשוואה לספר. באמת. והרבה פחות הזוי והרבה יותר הגיוני.. ואף אחד שם לא אונס את ג'ייסון.. :/ והכי חשוב, סוקי לא עסוקה בלרצות שני גברים בו זמנית, לפנטז על שניהם ובסוף.. לא אומרת מילה..

    השבמחק
  99. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1772636750210&set=t.633099289&type=3&theater

    ..כי יש מעט מאוד מקומות שאני לא יכולה להרדם בהם.. ;)
    נראה כמה מהר תקלטי איפה אני חחח
    ולזכותי יאמר - היה משעמם, ממש, ממש משעמם.. אבל בסוף לפני שנרדמתי נזכרתי שלא הבאתי אף אחד והלכתי לישון בבית.

    השבמחק
  100. טוב זו לא חכמה, גם אני יכולה להירדם בכל מקום...LOL
    אגב, אני לא מתכוונת לאיזו תנומה קלה על הספה לחצי שעה, זה קורה לכל אחת, לא?...
    אני מתכוונת להסרת איפור בסוף היום לפני שהולכים לישון כדי שהעור יוכל לנשום.
    משתתפת בצערה של השמלה...;)

    יש לך מזל שלא גילית לי!!!
    והסוקי הזו אני לא סובלת אותה ולא איכפת לי איך היא בספר!

    הקישור ששמת לפייס חסום....

    השבמחק
  101. בתמונה רואים אותי באמצע מסיבת מטאל ישנה עם הראש על השולחן...
    וכבר קרה לי שממש נרדמתי במועדון וישנתי איזה שעה טובה ככה.
    מה? לא היה מעניין!

    לפעמים העניין הוא בדיוק זה, ללכת לישון נורא מאוחר וגם ככה בקושי נשאר זמן עד הבוקר עדיף ללכת לישון, לקום בבוקר, להתקלח ולהתחיל את היום כמו אנשים.

    השבמחק
  102. OMG!!! אם מישהו היה מצלם אותי ככך הייתי קודם רוצחת אותו ואח"כ מתאבדת!...
    מצד שני, אני לא רואה סיטואציה כזו שארדם כמוך במועדון, פשוט לא.

    לא ממי, מבחינתי ללכת לישון בלי להוריד את האיפור זה לא תירוץ לכלום! גם אם מאוחר.
    ולהתקלח אפשר גם בבוקר.

    השבמחק
  103. זאת היתה פרקטיקלי מוזיקה לפני השינה.
    אני מרגישה כבוד גדול שבמסיבה כזאת הייתי עם הראש על השולחן ולא בקהל..
    זאת היתה אמורה להיות מסיבה של "זקנים" ואכן זה בדיוק מה שהיא היתה..
    אה, אבל קיבלתי שם מחמאה על שפתון סגול כהה! משהו אחד טוב יצא מהאירוע הזה! חחח
    זה היה המאטין מהקולקציה השחורה.

    אם זה מעט שעות אני יכולה להרדם גם על הרצפה כמו שאמרתי. פעם הייתי באירוע, חזרתי ממש מאוחר, היה לי אולי 3 שעות לישון ואחרי זה יצאתי לים עם חברה (שהולכת לים רק ב 7 בבוקר לא אחרי). הגעתי לשם מאופרת. היה מצחיק.

    השבמחק
  104. הורגת אותי, מצחיקה את!
    מחמאה על השפתון זה תמיד טוב,גם אם את מעולפת על השולחן....
    מניחה שאת מדברת על ה- Night Violet Mattene שהיה השפתון הלביש היחיד בקולקציה הזו.

    איך אפשר להירדם על הריצפה שאלהים ישמור ועוד להמשיך עם האיפור של אתמול לים...

    השבמחק
  105. לא, לא אחרי האירוע (טרום הים) לא ישנתי על הרצפה. אבל זה יכול לקרות לי אם המצב קשה.
    בהתחשב בזה שאף אחד לא נמצא בים בשעות כאלה זה לא ממש משנה..
    אני זוכרת שחיכינו שיפתחו את הקיוסק בשביל לשתות קפה.. זה היה באיזה 9:30 בבוקר, כבר היה צהרים מבחינתנו..

    אכן הנייט ויולט, את לא מאמינה, אבל בימים החורפיים שהצליחו להיות לנו החורף הלכתי איתו לעבודה. תמיד יש לי תחושה שהוא לא לביש ואז אני שמה אותו ואוהבת איך שהוא נראה. אפל כזה.

    השבמחק
  106. מה זה זה לא משנה?? להוריד את האיפור זה משנה בשבילך, הורגת אותי את...

    השפתון הזה מהמם, תנצלי אותו, זה הזמן בטוח.
    רק מקווה שאת מרגיעה את הצלליות הצבעוניות שלך איתו, כן?...;)

    השבמחק
  107. אם אני הולכת איתו לעבודה לרוב לא יהיה הרבה יותר ממסקרה על העיניים.. אולי איזו צללית ממש בהירה רק שתתן קצת אור לעין אבל לא יותר מזה.
    אחרי הכל, בוקר..

    השבמחק
  108. נפלא. סוף סוף קצת נחת ממך..P:

    השבמחק
  109. הי לכולם. אחלה פוסט!
    מישהי מצאה תחליף לליד קר? קורין? זה הדבר היחיד שעזר לאלרגיות שלי והסיר לי את האיפור בצורה מדהימה!...

    :(

    השבמחק
  110. תודה רבה :)
    כולנו מחכות לעידכון של קורין, משימה לא פשוטה לקחה על עצמה למצוא תחליף לליד קר!

    השבמחק
  111. @danra
    @maniey
    טרם מצאתי תחליף, אבל המשימה הזו בטיפול :)

    השבמחק
  112. אנונימי16.12.2012, 9:00

    יש לי מסיר איפור של לנקסטר וגם ביודרמה הם טובים לפנים לעיניים לא כל כך רציתי לנסות את קליניק מה את אומרת עליו?

    השבמחק
  113. אנונימי16.12.2012, 9:27

    התכוונתי למסיר TAKE THE DAY OFF זה רק לעיניים או אפשר פנים?

    השבמחק
  114. כתבתי על המסיר של קליניק בפוסט פה:
    http://danrasvault.blogspot.co.il/2012/10/blog-post_24.html
    אני לא מוצאת שום בעיה להשתמש בו גם לפנים, זה פשוט יהיה בזבזני יותר.

    השבמחק
  115. איזה פדים אלו, איך הם נקראים?
    סיגלית
    (וכן אני יודעת שאני באיחור של כמה שנים - הבעיה הזו מטרידה אותי לאחרונה).

    השבמחק
    תשובות
    1. אני כבר לא זוכרת על אלו ספציפית, אבל בכל פעם שאני בחו"ל אני קונה סטוק.
      ממליצה לך בחום להזמין מאיביי פדים מוצלחים בשם:
      Muji Japan-Organic Daily Facial Cotton sheets.
      הכמות ענקית במחיר משתלם.

      מחק
  116. תודה ענקית על המענה הסופר מהיר.
    1. האם יש ספק מומלץ לרכוש ממנו באיביי?
    2. יתכן ולפדים הקוסמטיים מקנדה קראו ideal?

    השבמחק
    תשובות
    1. 1. אני קניתי מ- jaipfe והגיע כמו שצריך.
      2. לא זוכרת...

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails