25 בדצמבר 2016

הלוק קלאסי הגימור טרנדי



סיום שנה אזרחית, בדומה לשנה עברית, מאפשר לנו לחתום תקופה ולפתוח דף חלק ואופטימי בו נראה שהכל אפשרי. זו בהחלט סיבה למסיבה, או יותר נכון עוד תירוץ לחגיגה, לא שאנחנו צריכות כזה בשביל לחגוג. תקראו לזה סילבסטר, תקראו לזה נובי גוד (Noviy God), העיקר לחגוג. ובשביל דף נקי וחלק שווה להשקיע בלוק שישלים את האווירה החגיגית (כי גם לא שוכחים ברקע את חנוכה/כריסמס).
הלוק שבחרתי הפעם הוא לוק קלאסי של אייליינר שחור ושפתיים אדומות, עם מוצרים בגימורים לא מאוד קלאסים. במקום גימור מאט קלאסי מתבקש וצפוי, הגימורים השונים הם אלו שיוצרים את העניין. הסקין אטום מואר עם הברקות מטאליות, העיניים שימריות עם אייליינר מודגש והשפתיים אדומות נוטפות, כי האדום החושני היה ונותר המלך כשזה מגיע ללוק מנצח.

מייק אפ מארק ג'ייקובס: לסקין מושלם

ללוק שכזה אני רוצה סקין חלק מושלם, כזה שיצא Flawless בשלל תמונות הסלפי הצפויות. המייק אפ Re(marc)able של מארק ג'ייקובס הוא אולי המייק אפ עם הכיסוי הגבוה ביותר שנתקלתי בו כבר מהשכבה הראשונה, אבל גם דורש להשקיע בהנחה שלו כדאי שתתקבל תוצאה יפה. הוא סופר פיגמנטי ומספיקה שכבה דקיקה כדי לקבל כיסוי גבוה, על זה נאמר A little bit goes a long way! זה עדיין לא מסביר למה מגיע בכמות של 22 מ"ל במקום 30 מ"ל כמקובל. בכל מקרה, אפשר לבנות את הכיסוי עוד יותר למרות שממש אין צורך והסכנה המיידית היא מראה מסכתי ממש כמו טיח. הגימור מאט עם ברק מסוים שאפשר לנטרל עם מעט פודרה - מעט ממש (!) כדי שלא יראה קמחי. אידיאלי לעור מעורב שמן, בעלות עור יבש חשוב שידאגו ללחות מספקת לפני המריחה. הפורמולה עשירה וסמיכה וחשוב לעבד אותה היטב לעור כדי שהתוצאה תהיה אחידה מושלמת, היא מתקבעת יחסית מהר ולא זזה. מרקם הפורמולה זו אולי הסיבה שאין משאבה, אמנם פחות היגייני אבל כבר נתקלנו בכאלה אז נסתדר. אגב, עלי הוא התבהר בחצי טון לאחר כשעה אז כדאי לקחת את זה בחשבון (22 גוונים!). הוא נטול SPF מה שמבטיח שלא יחזיר אור בצילום כך שנצא חיוורות. את המייק אפ הזה ניתן לרכוש רק ברשת ספורה (Sephora) אז מי שמחפשת כיסוי היסטרי עם מעט חומר - זה המייק אפ בשבילה.

פודרה גרלן: גלאם לסקין

אם חייבים לפדר אז עדיף פודרה קלילה שרק תנטרל את הדביקות היחסית של המייק אפ ותיצור גימור קורן. פודרת המטאוריטים של גרלן יצאה במהדורה מוגבלת חדשה Perles de Legende בקולקציית Shalimar Holiday. בבסיס היא דומה לפודרה הקלאסית, אבל בזכות הכדוריות הזהובות בעיקר, הגימור שלה שקפקף, חמים מואר ושימרי-מעודן שיתאים לשלל גווני עור (סווטצ'ים). פודרת פינוק שנהדרת לא רק למסיבה אלא גם לשימוש יומיומי, וזה מה שחשוב בסופו של דבר. על העיצוב כרגיל אין מה לדבר, מהודר ומפתה כמו תמיד.

שימרים של מאק: מטאליים מהפנטים

בלוק תחילת השנה הכל כך חורפי, אני שמה את הברונזר בצד (וזה לא פשוט בכלל, מקסימום קצת קונטור) ומתרכזת בעיקר בהארות. ואם כבר הארה, אז הפעם ניסיון של משהו קצת אקסטרימי יותר. ה- Extra Dimention Skinfinish של מאק הם היילייטרים שימריים לכיוון המטאלי (סווטצ'ים 1, 2, 3, 4). הם יצאו ב- 4 גוונים במסגרת קולקציית In the Spotlight לצד 5 גוונים חדשים לקרם סטרוב (Strobe Cream) הוורדרד המפורסם, ונכנסים למגוון הקבוע! חשוב לשחק עם השימרים קצת לפני שקופצים איתם למים אחרת יש מצב שנראה כמו כדור דיסקו. השניים שממש אהבתי (סווטצ'ים) בעלי פיגמנט חזק וטשטוש נוח. ה- Beaming Blush בגוון שמפניה ורדרדה חמימה שנראה בפועל זהוב, הוא אולי "הלביש" ביותר בקולקציה. מהסוג שכולן אוהבות לאהוב. אבל אני לא מפסיקה להתלהב מה- Show Gold שבגוון אפרסקי מוזהב עם שימר ורדרד, בפועל נראה Rose Gold. הוא מאוד לא צפוי וללא ספק יגנוב את ההצגה. אני הייתי בוחרת בו בעיקר לאזור הגבוה של הלחיים כסומק למראה קריר מהפנט, ללא ספק ישתלב טוב גם עם טרנד הדרייפינג שלא עוזב אותנו.

"I couldn't help but wonder..." - הגימור חדש אבל האריזה ישנה, למה בעצם?...

צלליות ג'יבנשי: שילובים הרמוניים

לעיניים בחרתי גוונים חמים שימריים מהפלטה Ors Audacieux של ג'יבנשי מקולקציית Audace de l'Or לחגים. במותג ממשיכים עם מוטיב הכוכבים המהמם (כמו כאן וכאן) גם עם ארבעת הגוונים הפעם (סווטצ'ים) ואריזה מוזהבת מרשימה ממש. הפיגמנט חזק, המרקם נוח להנחה וטשטוש עם מעט fallout שיש לנקות בסיום. הגוונים זורמים ומאוד הרמוניים אחד לשני (לכן גם נהדרים לשימוש יומיומי) כך שמספיק לשלב שניים מהם וזה כבר נראה מושקע, אני מאוד אוהבת את השילוב של החום-טאופ עם הזהב. מה שכן, בערב הייתי משלבת עם צללית מאט כהה ללוק יותר ורסטילי. למראה דרמטי יותר כדאי להניח מעל בסיס קרמי כהה.

אייליינר ומסקרה לנקום: דרמה לעיניים

האייליינר הוא זה שייתן את הטון באיפור העיניים בלוק. הפעם עם ה- Grandiose Liner החדש של לנקום שמגיע בשלשה גוונים: שחור, חום וכחול רויאל (סווטצ'ים). כמובן שללוק הזה בחרתי בשחור שאוחז בפורמולה פיגמנטית, אטומה וגימור מאט. כדי להגיע לתוצאה אחידה אופטימלית כדאי להניח אותו מעל בסיס כלשהו (פריימר/צלליות) ולא ישירות על העפעף. העמידות שלו היתה יפה לאורך יום שלם בלי מריחות או דהייה. הידית נוחה לאחיזה והמכחול הדק נהדר לשרטוט מדויק. הגימיק - אפשר להזיז את הידית בכיוון של 35 מעלות לשליטה ומריחה נוחה ומדויקת, במיוחד כדי ליצור את הפליק, הזווית החיצונית (אפשר להתרשם ממנו בסרטון למטה).
לסיום העיניים כמובן מסקרה - והרבה. ה- Grandiose Extreme של לנקום שיצאה במקביל לאייליינר היא גרסת אקסטרים למסקרת גרנדיוז שהושקה לפני כשנתיים ומבטיחה לריסים נפח מוגבר ומראה מועצם. מגיעה בבקבוק שחור מאט ולא מבריק כמו הקודמת וכך ניתן להבחין ביניהן. האמת שלא ממש מצאתי הבדל מהותי ביניהן מבחינת ביצוע. המראה המתקבל מודגש דרמטי כבר מהשכבה הראשונה וניתן לבנות שכבות למראה ריסים מלאכותיים של ממש. אידיאלית ללוק הפעם.

שפתוני שיסיידו: לוהטים

שפתיים אדומות זה ממש מתבקש בלוק כזה. כששיסיידו הוציאו את סדרת שפתוני Rouge Rouge חשבתי לעצמי כמה מדליק זה! יש שם 16 גוונים על הסקאלה האדומה (תמונות וסווטצ'ים). כך שכל אחת יכולה למצוא את הגוון האדום שלה. המרקם קרמי שנעים למריחה אחידה ופיגמנטי אטום. לי יש את ה- Coral Shore, ורוד קורלי שיתאים יותר למראה יום, את ה- Ruby Copper, אדום קר ללוק יותר דרמטי, ואת ה- Poppy, אדום קלאסי בוהק, שהוא הבחירה שלי ללוק הנוכחי וההמלצה לכל מי שמתלבטת איזה אדום הכי נכון כרגע.

שפתונים שאנל: מחמיאים

מי שמעדיפה את גימור המאט שסופר פופולרי עכשיו, תוכל לבחור בסדרה החדשה Rouge Allure INK של שאנל. מדובר בשפתונים נוזליים ב- 8 גוונים אדומים (סווטצ'ים), קונספט שממשיך את ה- Collection No.1 מהסתיו, הקולקציה הראשונה של המאפרת לוצ'יה פיקה, מנהלת הקריאייטיב החדשה של המותג. בחרתיי את הגוונים 140 Amoureux, ניוד ורדרד לכל לוק, 152 Choquant, אדום יין עמוק, ואת ה- 148 Libéré, אדום לוהט, המועדף עלי בסדרה. המרקם כמו שמו (Ink, דיו) דק ופיגמנטי מאוד שנטמע בשפתיים בגימור מאט קורן, בלי תחושת העומס או היובש שמזוהה עם שפתונים נוזליים בקטגוריה, מאוד מחמיא. האריזה מאט בהתאמה והאפליקטור מוציא חומר בכמות מדודה מדויקת. סביר שנראה הרחבת הסדרה עם גוונים נוספים בהמשך. אני כבר מחכה!

נייל גלוס שאנל: היסטרי!

אם כבר הזכרנו את הקולקציה הראשונה, אז מתבקש להזכיר את ה- Nail Gloss השקוף בגוון האדום לוהט Rouge Radical, שהוא היסטרי ממש ומשתלב בצורה מושלמת עם הלוק! הכי Must Have.

בשמים: להשלמת האווירה

אני מניחה שרובנו נבחר בבושם המודגש ביותר באוסף שלנו לערב קר וחגיגי שכזה. שלשה בשמים חדשים מציעים להשלים לנו את האווירה לצד אטרקציה כלשהיא. המכנה המשותף המפתיע - פצ'ולי, ועדיין הם שונים מהותית אחד מהשני.

ה- Angel Etoile des Reves של טיירי מוגלר זו גרסה במהדורה מוגבלת שמוגדרת כבושם לילה. כצפוי ניחוח מתקתק שמורכב מפצ'ולי, דבש וקרמל, אך הפעם הגרסה מרוככת ונינוחה יותר בזכות התוספת של המושק הלבן שמשדרג את האווירה. האטרקציה זו כרית הריסוס רטרו סטייל, לנתזי בושם מדודים (כמו שהיה בעבר לבושם של קריטה), לייק!

ה- My Burberry Festive של ברברי זו גרסה בניחוח דומה (אולי זהה?) ל- EDP המקורי שמכילה בין היתר אדמונית, אפונה, פרזיה, פצ'ולי ומושק. האטרקציה היא השימר המוזהב שמכיל, או יותר נכון פלייקים גדולים מוזהבים בבקבוק שהופכים לשימר דק כך שכל אזור המחשוף מקבל נצנוץ מוזהב מעודן. לחובבות הז'אנר זה בהחלט מאוד מדליק לאירועים.

ה- MMMM... של Juliette has a Gun הוא ניחוח יוניסקס כמו שאני אוהבת שנמכר בדיוטי פרי בלבד (נסו גם את הקודם). הפעם מן ניחוח של פיתוי חמים ומסתורי שמכיל בין היתר נרולי, יסמין, איריס, פטל, פצ'ולי, וויסקי וסוכר (קטע), ומרגישים את כולם. הייתי אומרת - ניחוח של נהנתנות בלי להתנצל. לטעמי כל ניחוח חדש של ג'ולייט הז א גאן זו חגיגה בפני עצמה, במיוחד כשכזה חושני. שלא יגמר לעולם!

שתהיה שנה אזרחית פורה ומוצלחת!



ID

Re(marc)able
Full Cover Foundation Concentrate
גודל: 22 מ"ל
ייצור: איטליה 
מחיר: 55 דולר (ברשת ספורה)

Guerlain
Météorites
Paerles de Légende
Face Powder, Light-Revealing Pearls Of Powder
גודל: 25 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 311 שקל

Extra Dimension Skinfinish
גודל: 9 גרם
ייצור: איטליה
מחיר: 194 שקל

Palette Ors Audacieux
Intense & Radiant Eyeshadow 4 Colors
גודל: 4 גרם
ייצור: איטליה
מחיר: 375 שקל

Grandiose Liner
Bendable Eyeliner
High Precision, Longwear Intense, Matte Finish
גודל: 1.4 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 240 שקל
Grandiose Extreme
Wide-Angle Extreme Volume Mascara
גודל: 10 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 209 שקל

Rouge Rouge
Intense Color. Rich Texture.
גודל: 4 גרם
ייצור: יפן
מחיר: 200 שקל

Rouge Allure Ink
Matte Liquid Lip Colour
גודל: 6 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 240 שקל

Angel Etoile des Reves
Eau de Parfum for the Night
גודל: 100 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 570 שקל

My Burberry Festive
Limited Edition
Eau de Parfum
גודל: 90 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 539 שקל

MMMM...
Eau de Parfum
גודל: 100 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 121 דולר (בדיוטי פרי)



8 תגובות:

  1. תודה על הפוסט החגיגי :-)
    חיפשתי את השפתונים און ליין ומצאתי רק שהם מופיעים עם מס' ולא עם שם כמו שציינת למעלה.
    תוכלי לומר מה המספר שמופיע על הגוון POPPY?
    המון תודה ושנה אזרחית טובה ומוצלחת!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. חן חן שרון :)
      אם תכנסי לקישור ששמתי בשיסיידו לתמונות וסווטצ'ים, תוכלי לראות שם את כל הגוונים עם השם + המספר. Poppy למשל הוא RD312.
      שתהיה לך שנה קסומה!

      מחק
  2. אנונימי26.12.2016, 12:41

    מהמם! תודה :-) לא הבנתי מה
    זה בדיוק הנייל גלוס?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה :)
      השאנל נייל גלוס זה טופ עם טינט אדום פיגמנטי (בשתי שכבות נראה כמעט אטום) שאפשר להשתמש בו לבד מעל בסיס או מעל לק אחר ליצירת גוון חדש. מאוד מבריק ועמיד. הוא במהדורה מוגבלת כחלק מקולקציית הסתיו.

      מחק
  3. הי דנרה
    במטאוריטים של גרלן מהו הצבע שהזכרת
    יש 3 גוונים
    תודה

    השבמחק
    תשובות
    1. הי, הכדוריות המוזהבות הן הרוב בפודרה ולכן משפיעות יותר על הגימור החמים והמואר.
      הוורודות למראה פרשי והכחולות לתיקוני גוון הן שקופות יותר ולכן גם פחות דומיננטיות בתוצאה הסופית.

      מחק
  4. אנונימי1.1.2017, 10:42

    יקירה, כרגיל טור מהמם!!
    היכן ניתן להשיג את הבושם של מוגלר. לא רטיתי אותו כאן בנקןדות המכירה עדיין.
    נשיקות ושנה קסומה. ליהי ��

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה ליהי!
      הגרסה הזו בלעדית לסופר פארם אז שם אפשר לרחרח :)
      שתהיה שנה נוצצת ♥

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails