28 באוגוסט 2016

הצללות צבעוניות



לפעמים, כל מה שעושה את ההבדל בלוק הוא נגיעה של סומק. היא יכולה להיות מרומזת או מודגשת, צבעונית או טבעית. כך או כך, בהנפת מברשת - החיוורון נעלם ברגע. זה הפיינל טאץ' שמשלים וסוגר את המראה.
לאחרונה התחיל לצבור תאוצה טרנד הדרייפינג (Draping) שמשמעותו חיטוב/הצללה באמצעות צבע. אם עד היום מגמת הקונטור שלטה עם גוונים חומים, אפורים וטבעיים, הרי שהדרייפינג מוסיף צבע לחגיגת ההצללות, כשההארות - הסטרובינג, זה עניין של בחירה אישית אם לשלב ואם לאו. הצללה באמצעות סומק מבטיחה מראה נשי ורך יותר יחסית לקונטורינג המפוסל מדי. מומלץ להימנע מגימורים שימריים ומבריקים מדי ולהיצמד יותר לכיוון גימורי המאט-סטין עם הטרנד, אחרת הסכנה להיראות כמו כדור דיסקו גדולה מתמיד.

דרייפינג במגזין גו סטייל עם דיור וגרלן
 (לחצו להגדלה)

כמו שכתבתי במגזין "גו סטייל", זוהי טכניקה שפרצה בשנות ה- 70 והגיעה לשיאה בשנות ה- 80 עם לחיים מחוטבות באמצעות הדגשות סומק מוגזמות. הפעם הטרנד חוזר בגרסה קצת יותר רגועה ולבישה שמשלבת לרוב שני גוונים להדגשת המבנה הטבעי של עצמות הלחיים (המשקיעניות ישתמשו במספר גוונים). מי שרוצה לאמץ את הטרנד יכולה לעשות זאת בשתי דרכים עיקריות:
  • הדגשת שקע הלחי עם גוון סומק מרכזי והארת עצמות הלחיים עם גוון בהיר שיחדד את התוצאה. 
  • הדגשת שקע הלחי עם גוון סומק עדין ושילוב של גוון חזק יותר בתפוחי הלחיים.
את השאריות מהמברשת יש להניח בצידי הרקות ומתחת לעצמות הלסת, על מנת שיתקבל מראה שלם ומהודק, כשטשטוש מוצלח יביא לתוצאה מחמיאה והרמונית. מי שבעניין של מראה מודגש יותר, כדאי שתרגיע את שאר האיפור והצבעים בפנים. ממליצה לצפות בסרטון הזה למראה מודגש או בסרטון פה למטה למראה הרמוני.
לפני כשנה כבר ראינו ניצנים של הטרנד בתצוגת ההוט קוטור של שאנל והקיץ מארק ג'ייקובס מפגין עדכניות עם אימוץ הדרייפינג שלגמרי נראה שהגיע משנות השמונים העליזות.
בניגוד לקונטורינג, שלרוב מחייב מוצרים ייעודיים, את הדרייפינג כל אחת יכולה לאמץ עם הסמקים שיש לה כבר באוסף ולראות אם היא מתחברת לזה או שנשארת על קרקע מוצקה של מה שמוכר. אז בחרתי לפה ארבעה סמקים אהובים, ותיקים וחדשים, שיפים לשימוש "רגיל" ומוצלחים גם להתנסות בטרנד הדרייפינג. שווה לתת לזה צ'אנס.

דיור: המבוקש

הסומק הראשון שחשבתי עליו בהקשר הזה הוא ה- Rosy Glow המפורסם של דיור. הוא מגיע בגוון אחד Petal ורוד קר (סווטצ'), שאמור להתאים את עצמו לגוון העור של כל אחת ע"י טכניקות ועוצמות שונות של הנחה. הוא יצא בתחילה בקולקציית אביב 2012 כמהדורה מוגבלת, אך למרות שנראה ניאוני מרתיע, מהר מאוד נכנס לליין הקבוע בעקבות הביקוש וההצלחה שנחל.
חשוב לנסות אותו על הפנים ולא לבחון את הגוון על היד כי יש פער מהותי במראה ובתחושה. יש לו ניחוח ורדים נפלא ומעודן, המרקם רך והוא בעל שקפקפות מסוימת שעוזרת לו להתמזג עם הסקין באופן הרמוני, הוא נוח לטשטוש על מנת שלא ייווצר כתם זרחני. המראה שנוצר זה ממש כמו של הסמקה פנימית שפורצת מתוך העור, לא מפתיע שמוגדר כ- Awakening. על העיצוב ההורס שלו אין מה להרחיב.

עכשיו תשמעו סיפור, לפני שנה ראיינתי את מרטין לורן, מנהל ההדרכה הבינלאומי של דיור (לראיון). בין לבין, הוא סיפר לי שהסומק הזה מתאים להצללות, אני הופתעתי ותהיתי איך גוון ורוד שכזה משתלב עם קונטורינג ואפילו כתבתי על זה בראיון. והנה, עכשיו זה הדבר הכי חם בתעשייה!

ברברי: קטיפתי

אחד המוצרים המפורגנים והפופולריים ביותר של ברברי אלו הסמקים שלהם. הם מגיעים במגוון קבוע יפה עם גווני בסיס מוצלחים כך שכל אחת יכולה למצוא את הגוון הנכון בשבילה. כיאה לאג'נדה של המותג שזורמת עם קווי המתאר של הגוף, הם אוחזים בשקיפות מובחנת שמאפשרת לבנות את עוצמת הגוון בנוחות (סווטצ'ים 1, 2).
אני חושבת שאחד הגוונים שהוא די בחירה בטוחה כמעט לכל גוון עור, הוא ה- Cameo #02. מעין ורוד עתיק ניטרלי (סווטצ'). הפורמולה רכה חמאתית ובעלת גימור סאטייני-קורן, מאוד טבעי. מעיצוב הברברי-בריטי המפורסם שמקשט את האריזה היוקרתית ומוטבע גם מבפנים, קשה שלא להתרשם. גם איכות האריזה והסגירה המגנטית מהטובות שיש. ואז בפעם הבאה שאתן בדיוטי פרי, תפנו לעצמכן כמה דקות כדי לחפור במגוון ולהתרשם מהגוונים והמרקם.

סיסלי: מהפנט

על ה- L'Orchidée של סיסלי האפרסקי המושלם כבר כתבתי מזמן. הוא אחד מהסמקים החרושים ביותר שלי. זה היה ברור שזה רק עניין של זמן עד שאאמץ גם את הגוון השני שלו בוורוד - Rose (סווטצ'ים). המרקם שלו רך וחלק, הוא פיגמנטי ונוח להנחה וטשטוש עם גימור מואר. הוא לא רק מאוד יפה ומהודר אלא גם אידיאלי לטרנד הדרייפינג שבעיקרו משלב בין שני גווני הסמקה. הם נפלאים בשימוש לבד וגם כשמשולבים יחד. המחיר שלו אמנם גבוה אבל הכמות שלו כפולה מסומק ממוצע. כשאני צריכה להצטמצם באריזה בנסיעות, שני הסמקים האלו די סוגרים לי את הפינה מבחינת כל הלוקים המתוכננים.

קליניק: חמדמוד

קליניק עשו עליה באיחור ניכר לקולקציית ה- Cheek Pop הצעירה וחמודה כשבכל סומק מוטבע פרח חיננית (Daisy) מקסים. האריזה שקופה, מאוד בסיסית ופרקטית שמאפשרת להבחין בגוון. המחיר אמנם נוח אך הכמות קטנה יחסית לסומק ממוצע. בחרתי את הגוון Ginger Pop 01 (סווטצ'), מעין אפרסק אדמדם חם. פורמולה פיגמנטית בגימור סטיין שנטמעת היטב בסקין ללא הרגשה או מראה פודרתי כלל. חשוב להיות עדינות באיסוף עם המברשת ולטשטש היטב כדי שלא יראה כתמי, מברשת פלאפית תהיה אידיאלית במקרה הזה. זהו סומק, או יותר נכון סמקים, שמעלים חיוך.

אסתי לאודר: מאופק

אסיים עם אסתי לאודר שמרעננים את קולקציית הסמקים Pure Color לאחר שלוש שנים בלבד. השינוי העיקרי המובהק הוא מבחינת העיצוב החיצוני של סדרת ה- Envy שהפך מזהב מוחצן לכחול כהה אלגנטי שמיישר קו עם הצלליות, השפתונים וכו'. קשה שלא להבחין שאין הטבעה פנימית והמראה שלו מאוד בסיסי ומאופק. סמקיי ה- Pure Color Envy מוגדרים כ- Sculpting (מחטבים) וממש מתברגים היטב לפוסט הזה ולטרנד הדרייפינג. לי יש את הגוון Pink Kiss 220, ורוד קורל עמוק (סווטצ'). הפורמולה אוורירית ודחוסה דק בעלת מיקרו-שימר. מעין ברק מרומז למראה חיוני בריא. לפעמים קצת גלואו זה כל מה שאנחנו צריכות בבוקר לפני היציאה מהבית.


ID

Christian Dior
Rosy Glow
Healthy Glow Awakening Blush
גודל: 7.5 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 230 שקל

Burberry
Light Glow Natural Blush
Cameo 02
גודל: 7 גרם
ייצור: איטליה
מחיר: 33 דולר (דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון)

Sisley
L'Orchidee Rose
Highlighter Blush with White Lily
גודל: 15 גרם
ייצור: איטליה
מחיר: 443 שקל

Clinique
Cheek Pop Blush Pop
01 Ginger Pop
גודל: 3.5 גרם
ייצור: איטליה
מחיר: 139 שקל

Estee Lauder
Pure Color Envy
Sculpting Blush
Pink Kiss 220
גודל: 7 גרם
ייצור: ארה"ב
מחיר: 179 שקל



Print Page

6 תגובות:

  1. אני כבר אימצתי עם הרביעיה של ג'יבנשי
    בשילוב עם הטרה-קוטה שמייצגת כמו מולד הירח של גרלין.
    זה נראה פצצות ומחזיר לי את תפוחי הלחיים שהיו לי לפני 15 שנה.

    השבמחק
    תשובות
    1. ירח? את מתכוונת לגרלן טרקוטה Joli Teint?...
      רק שלא תחזרי יותר מ- 15 שנה, תגיעי באמת לשנות השמונים :))

      מחק
    2. לא צריך להשתגע.....
      שיחת ה 80 היו כיפיות, אבל עם תסרוקת מזעזעת

      מחק
    3. נכון, אבל אני האמת הייתי שמחה לשנות השמונים, כל יום האיפור כמו פורים, ואף אחד לא מסתכל עליך מוזר בגלל זה... הכי כיף!! :)

      מחק
  2. איך בא לי בזמן הפוסט הזה. בדיוק חשבתי שחסר לי איזה סומק מענין. את הסיסלי בצבע אפרסק קניתי אחרי שהמלצת עליו אז, ועכשיו נראה לי שאלך על הדיור. תודה!

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף לשמוע,
      בחירה מהפנטת הדיור!! תהני יקירה :)

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails