6 במרץ 2016

פינוקים ואירועים



באופן שוטף מושקים מוצרים חדשים ומפתים שגורמים לנו לשקול האם שווה לפנות בשבילם מקום בשידת האיפור העמוסה לעייפה. אבל יש כאלו שעושים לנו שמח במיוחד רק בגלל שהתזמון הוא לקרא איזה אירוע בפתח. אז לאחרונה חגגתי יומולדת ולמעשה כל המוצרים החדשים שהושקו בחודש האחרון היו בסוג של טסט - מי יעשה לי יותר שמח. אז החלטתי לרכז את אלו שהצליחו במשימה ושנהניתי מכל רגע איתם. הם לא ידעו שבעצם הם שומרים על הדכדוך שלי מעוד שנה שהסתיימה לה והציפיות שלי מעוד שנה חדשה ומאתגרת שבפתח. אני רוצה להאמין שהם סימן לכך שהשנה הקרובה תהיה עליזה, צבעונית ומוצלחת עוד יותר, כי היי - האביב שעוד רגע מגיע הוא סיבה מספיק טובה לאופטימיות נצחית. לפחות בתיאוריה...

סומק שאנל: מרהיב

קולקציית האביב L.A. Sunrise של שאנל שתגיע בקרוב לחנויות נחתה אצלי לפני כחודש ואני ישר שלפתי את מוצר הכוכב, הסומק Sunkiss Ribbon (סווטצ'ים). כשמו, הוא מעוצב כסרטים (רצועות) השזורים זה בזה כשהגוון המשולב המתקבל הוא קורל-ורדרד בגימור קורן נקי שיחמיא כמעט לכל אחת. האמת שמה שהכי סיקרן אותי לדעת זה האם יצא דיופ לסומק האהוב עלי בעולם שגם יצא באביב בזמנו, ה- Horizon e Chanel, זה שאני חוששת מהרגע שיגמר לי. אבל הם לא ממש דומים, ההורייזון יותר ורדרד מהחדש שהוא יותר קורלי, סוגר לי פינה אחרת. בסופו של דבר האביב השאנלי שוב מביא איתו מוצר בעיצוב מרהיב וביצוע מושלם.

אליזבת ארדן: מושקע

רגע לפני האביב, אליזבת ארדן בקולקציית Golden Opulence עם ההיילייטר Gold Illumination (סווטצ'יםמעורבב). כשאומרים ארדן+היילייטר זה בלתי נמנע לחשוב על ה- Rose Aurora הוורדרד הפנומנלי. אבל הפעם משהו אחר לגמרי ובשלשה גוונים: ברונז נחושתי, שמפנייה חולית, וזהב חם בהיר. הגימור שימרי קורן אבל לא צעקני, זה לא ברונזר לחיטוב אלא לגמרי היילייטר להענקת גוון חמים ומואר לסקין, מהסוג שאני בדרך כלל משלבת באיפור ערב. אפשר גם לחדד נקודות בפנים באמצעות כל גוון בנפרד אבל הוא הרבה יותר פרקטי ונוח לשימוש כהיילייטר חמים שישבור את המראה החד-מימדי של העור לאחר הנחת הבסיס. העיצוב הפנימי והחיצוני שלו רק עושים יותר חשק לשלוף אותו בכל הזדמנות.

פלטה לנקום: שיק

אחרי הסקין נעבור לעיניים, וללא ספק ה- La Palette 29, Faubourg Saint Honore של לנקום, היא זו שהצליחה לקרוץ לי, כי מה יותר פשוט מלקרוא לפלטה בשם הכתובת של בית לנקום כדי שנוכל לקפוץ לבקר כשנגיע לפריז? אז מדובר על פלטה משולבת בעלת שש צלליות (סווטצ'ים) ושלשה שפתונים (סווטצ'ים). הצלליות בסקאלת גווני ברונז-טבעי וסגול-רוז, בעלות גימור שימרי ופיגמנט מוצלח ונוח לטשטוש, למעט השמאלית הבהירה בשמנת שבגימור מאט ופחות פיגמנטית יחסית לאחרות. שלושת השפתונים הם למעשה סוג של בסיס/פריימר שקוף ושני גווני אדום אטומים במרקם דק יחסית שהמחשבה מאחוריהם היתה ליצור שפתיים באדום-אומברה מעודן. ההמלצה שלי היא להשתמש במברשת שפתיים ייעודית או המצורפת ולא לדחוף את האצבע לשם, זה גם לא יצא מדויק וגם לא היגייני. אני לא חובבת פלטות במרקם משולב: אבקה וקרם, אבל העובדה שיש כיסוי מתכתי פנימי לשפתונים מאפשרת לספוג את השילוב הזה למרות שלא מן הנמנע שנשורת אבקה תגיע אליהם. העיצוב שחור אלגנטי מרשים שרק מותיר שאלה ללא תשובה - מתי נגיע לדלתות המפורסמות של Maison Lancome המאוירות בזהב על מכסה הפלטה הפריזאית הזו.

שפתוני דיור: פינוק

דיור השיקו בתזמון מושלם (בטוח לכבוד היומולדת שלי..) את קולקציית שפתוני הלחות Dior Addict בגרסה חדשה ולטובת זה שריינו את ג'ניפר לורנס ההורסת תחת הסלוגן Shine don't be Shy. שפתוני הסדרה בעלי מגע ג'ל-לחותי בזכות השמנים שמכילים, נעימים ואינם דביק, העמידות אינה גבוהה בהתאם לשפתון לחות. 28 גוונים בארץ (מתוך 35 קיימים, תמונהסווטצ'ים) שמחולקים לשלוש קבוצות בהתאם לגימורים: קורנים עם גימור מעט פנינתי, נועזים בעלי תת גוון כחלחל/בוהק, נוצצים בעלי גימור גליטרי/שימרי. לי יש את הגוונים Tribale #451 קורל חם, ו- Delight #266 ורדרד קר. שניהם יומיומיים מפנקים שאינם אטומים, יתאימו לסגור את הלוק בצורה מהירה בלי להתעכב על דיוק במריחה. המלצה נוספת ממני זה לבדוק את הגוון הכי לוהט שהוא הפוקסיה הלביש Oversize #685 (תמונה), סוג של מאסט לאביב-קיץ. העיצוב מצליח להיות צעיר לצד יוקרתי, שילוב שלא פשוט להשיג בהצלחה, והאותיות CD שמוסיפות לעיצוב המהודר ואינן נעלמות לאחר השימוש אלא נותרות עד סיום השפתון. העיצוב לגמרי הופך אותו קלאסי To-Go לשליפה מהתיק לחידוש. מי שמחפשת פינוק מיידי שתתחיל כאן.

לקים OPI: חגיגה

חגיגה בלי לקים עליזים זו לא באמת חגיגה אז בחרתי למשימה את קולקציית OPI לאביב - New Orleans (העיר הגדולה ביותר במדינת לואיזיאנה שבדרום ארה"ב, בעלת מורשת קולינרית צרפתית ומרכז מוזיקת ג'אז). הקולקציה נחתה בדיוק בזמן שמזג האוויר היה חמים באמצע החורף,  אז נטשתי את הגוונים הכהים ובמשך כחודש שיחקתי עם הגוונים הצבעוניים שללא ספק כל אחת תמצא מבניהם משהו לטעמה. בחרתי את אלו בעלי הגוון המיוחד והביצוע המוצלח מבחינת מריחה, כיסוי, עמידות וגימור (כולם קרמים), אפשר לראות על הציפורניים שלי כאן
I'm Sooo Swamped! - גוון ירוק דשא/רעל/טחב. אם הייתי צריכה לבחור גוון אחד מהקולקציה, זו היתה הבחירה שלי.
Rich Girls & Po-Boys - כחול בהיר בוהק שעושה חשק לקפוץ מיד לבריכה. אחד השימושיים והנכונים ביותר לעונה החמה.
I Manicure for Beads - סגול ענבים עכור בהיר. מהסוג שתמיד נראה טוב בבקבוק/באור אבל הופך לכהה על הציפורניים. עכשיו הגיע המדויק.
She's a Bad Muffuletta! - אדום קורל בוהק. על פניו נראה עוד אדום פופולרי, אבל העובדה היא שלא תמצאו שני סווטצ'ים זהים שלו. נראה שונה על כל אחת ובכל תאורה. ואגב, איזה שם מדליק? מסתבר שזה סוג של לחם שומשום סיציליאני עגול שפופולרי בקרב מהגרים איטלקיים בניו אורלינס. בהזדמנות גם נטעם.

ומילה על שוק הלקים - קולקציות פורצות דרך אנחנו כבר לא ממש רואים כיום, זה די נדיר שהמותגים מצליחים לחדש וגם אז זה בעיקר האמצעות גימיקים שנעלמים. זה פשוט מרגיש כאילו כבר ראינו הכל וצריך ממש להתאמץ כדי לרגש אותנו, גם מבחינת גוונים וגימורים וגם מבחינת פורמולות ואף עיצובים (לבוטן אולי הכי בולט מבחינת עיצוב). עם זאת אני אופטימית ומאמינה שיש עוד אינספור חידושים והפתעות בדרך. מחכה להפתעה הבאה.

בושם טום פורד: דרמטי

וכמו כל אירוע גם הפוסט סמי-יומולדת הזה מסתיים בקלאסיקה. אין מי שלא מכירה את ה- Black Orchid EDP האייקוני של טום פורד. הוא הבושם הראשון והפופולרי ביותר של המותג מ- 2006, שעליו נאמר שהמטרה היתה לא ליצור עוד ניחוח של סחלב אלא משהו מוזר ונדיר יותר - סחלב שחור. זה לקח עשור (!) וכעת הוא מגיע בגרסת EDT חדשה לגמרי (בעבר היתה גרסת EDT בשם Voile de Fleur), מעריצות הניחוח ודאי חוגגות. הבושם האוריינטלי-האפל (בשחור מבריק ותווית מוזהבת), מקבל עכשיו גרסה מרוככת מעט יותר (בשחור מאט ותווית שחורה) שמבודלת מהבושם המקורי ומתוארת כפתיינית בצורה שונה ממנו. היא מבוססת על פקעות Tuberose ומכילה בין היתר: פטריות כמהין, ילאנג-ילאנג, ברגמוט, דמדמנית שחורה, לוטוס, פצ'ולי, וטיבר, אלגום, וניל ולבונה. לטעמי הניחוח מאוד דומה, פשוט מאופק/עצור מעט יותר, מרגישים את זה מיד בפתיחה לפני שהניחוח מתעצב, אין את המרירות שיש בבושם המקורי (שמכיל שוקולד מריר) ולכן הבושם כונה Cucumber Chocolate. אם ה- EDP השתלב באופן מושלם בערב קריר אבל הרגיש כבד ביום חמים, הרי שהגרסה הזו ממתנת את הכבדות ומרגישה זורמת יותר. עם זאת, הכל יחסי,  עדיין מדובר לטעמי על ניחוח ערב דומיננטי לחובבות הז'אנר הדרמטי שרוצות להמשיך עם חגיגת הניחוח הזה כל השנה. 


ID

Sunkiss Ribbon
Blush Harmony
גודל: 11 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 400 ש"ח

Beautiful Color
Highlighter
Gold Illumination #01
גודל: 6.6 גרם
ייצור: ארה"ב
מחיר: 450 ש"ח

La Palette 29, Faubourg Saint Honoré
Smoky Eyes & Ombré Lips
גודל: 6 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 490 ש"ח

Dior Addict Lipstick
Sensational Colour
Hydra-Gel Core Mirror Shine
Tribale #451, Delight #266
גודל: 3.5 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 178 ש"ח

New Orleans Collection
גודל: 15 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 65 ש"ח

Black Orchid
Eau de Toilette
גודל: 100 מ"ל
ייצור: שוויץ
מחיר: 555 ש"ח



Print Page

10 תגובות:

  1. אין לזה סוף, לממתקים המדהימים האלה. הסומק של שאנל נראה מדהים! אני חולת סמקים, אבל די! אין מקום יותר:) וגם מתישהו נדמה שרוב הגוונים מתחילים להיות דומים לכאלה שיש לי כבר:) ועדיין זה כל כך יפה! השאנלים האלה.
    עכשיו אני חייבת להגיב לגבי הסרטון: הקטע הזה שהיא השתמשה בכזו כמות מטורפת של קונסילר וקורקטור על הפנים - ממש כמות של מייקאפ. מה הקטע? זו טכניקה שאני נתקלת בה בפעם הראשונה. אני בד"כ משתמשת ממש מעט ובאזור העיניים.

    השבמחק
    תשובות
    1. לא פשוט כל הפיתויים האלו, אם התפתינו וקנינו אז הפסדנו או הרווחנו? ושאנל בכלל... טוב, נראה לי שבסוף כולם מנצחים ;)
      איך בפעם ראשונה את נתקלת? האמריקאיות אגב הכי מוגזמות (היא בריטית, עוד מקרה קל), אני כל פעם נדהמת מכמויות המייק אפ, קונסילר, קורקטר, קונטור, סטרובינג, והכל בנדיבות, הסקין שלי היה קורס לתוך עצמו מזה... פשוט בצילום חצי מזה נמחק ואז זה נראה טוב, חרסינה, במציאות מאוד בעייתי.

      מחק
    2. ממש! הצצתי בעוד כמה סרטונים שלה, וכמו בזה שהעלית, היא תמיד משתמשת במייקאפ שמאד כהה לגוון הפנים שלה. ואז הוא יחסית מתמתן עם כמויות הקונסילר שהיא מורחת. היא באשכרה משתמשת בקונסילר כמו במייקאפ. אני אולי אנסה את זה בהזדמנות:))))))
      ולגבי הפיתויים, אין רווח בלי הפסד ואין הפסד בלי רווח. זה תמיד סוג של win win situation. אני לאחרונה מסתפקת ונהנית ממה שיש:)

      מחק
    3. נסי ועדכני בחוויה :)) מקווה שלא תהיה תאונה, מזג האוויר פה זה לא אירופה, יהפוך הכל לבצק בטח... LOL
      אגב, גם אני משתמשת תמיד בגוון מייקאפ כהה יותר, אם אני שמה את הגוון שלי אני נראית חיוורת/חולה...

      מחק
  2. הסומק של שאנל מהמם! ואני מסכימה לגבי הלקים, כל כך קשה לרגש באמת אחרי כל כך הרבה קולקציות. פשוט מרגיש שחוזרים על עצמם, אולי למעט מותגי אינדי :)

    השבמחק
    תשובות
    1. מסכימה לגמרי, האינדי מאוד משתדלים, מדי פעם יש איזו אטרקציה שכולן חומדות. אבל בסופו של דבר הם לא שורדים לאורך זמן, לא מאמינה שמשם תבוא הבשורה, בסוף צריך גם תקציבים לזה...

      מחק
  3. מסכימה עם דנה צריך להשתמש במה שיש, אבל לא נראה לי שאוכל לוותר על הסומק המהמם של שאנל, האורכיד של תומי אכן מיוחד לטעמי מתאים בעיקר לערבים חמים אלך לבדוק את האודם הקור לי של דיור.

    השבמחק
    תשובות
    1. בהחלט, הכי חשוב לנצל את מה שכבר יש, אבל זה בדיק העניין, למרות שיש לך ים מוצרים הורסים את עדיין רוצה את הסומק של שאנל והשפתון של דיור, מפתים אותנו ללא הפסקה, אין לזה סוף..
      אגב, הקורלי הוא אחד מגווני הכוכב בקולקציה, לדעתי את ממש תתלבטי בין הגוונים היפים.
      טומי זה טומי, יודע מה הוא עושה ;)

      מחק
  4. אהבתי את המחיר של הבושם. 555 חמסה על חשבון הבנק שלנו.....
    האודמים מעולים ואני שמחה שהגיעו סוףסוף. המחיר אגב, מעולה לא פחות.

    השבמחק
    תשובות
    1. אויש, איזה קטע, את צודקת, הכי חמסה!...חחחח
      בהחלט יופי של שפתונים, אין ספק שהמחירים התאזנו בדיור מאז ששינו את מודל התמחור.

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails