6 בדצמבר 2015

שמנים, נסים ופינוקים



חורף. חנוכה. חופשה (בפנטזיה...). זו בדיוק התקופה בשנה בה כדאי להתחיל לחשוב לאמץ מוצרי טיפוח משמן, כאלו שהרמוניים לגוף ולנשמה, שבקור המצמרר הזה יעשו לנו תחושה של חווית ספא ביתית מושלמת. בניגוד לתפיסה המיושנת לפיה שמנים הם דביקים ועמוסים, השמנים לטיפוח מתפתחים ומתעדכנים כל הזמן ומגיעים היום בפורמולות חדשניות שמאוד הרמוניות לעור שלנו. ואם כבר נס פך השמן, אז בשימוש נכון הם יעשו נסים ונפלאות של הרבה יותר משמונה ימים, זה בטוח.

מתוך הכתבה שלי במגזין גו סטייל :)
לקריאת הכתבה המלאה שעלתה גם ב- Xnet

מגוון מוצרי השמן לפנים, גוף, שיער, לרוב משלבים מספר סוגי שמנים והם אוחזים בהבטחות מטאוריות לחיות, שיפור ושיקום. אם לוקחים את ההבטחות בפרופורציות הנכונות אז בטוח אפשר ליהנות מהאיכויות ולהתפנק מהמרקמים והניחוחות. לרוב הם מגיעים בכמות שאינה נדיבה במיוחד, וככל שהם יותר קטנים הם מעבירים תחושה של יותר מרוכזים ואינטנסיביים. האמת שמספיק מעט חומר כדי להגיע לתוצאה הרצויה האפקטיבית. 

שמן ניקוי: הכי הרמוני

שמן ניקוי זו אולי צורת הניקוי הכי פחות אגרסיבית לפנים והכי הרמונית לעור. מתאים לשימוש ליום ולערב אבל אני מעדיפה בערב - כדי להסיר את האיפור. על עור פנים יבש מעסים מעט מהשמן כך שהאיפור ממש מתמוסס לתוכו ואז שוטפים את הפנים, העור נשאר גמיש, נעים ורך, ללא תחושת היובש כמו עם מסירי איפור אחרים. אני עושה את זה רגע לפני המקלחת, זה חוסך הרבה זמן. יש שמנים שמתאימים גם לניקוי איפור העיניים ויש כאלו שלא. אני תמיד משתמשת בהם גם לעיניים ועוד לא נתקלתי בבעיה. במידה ויש שאריות של איפור עמיד אני נעזרת במסיר איפור דו-פאזי.
אם יש מי שטרם אימצה שמן ניקוי כלשהו אז אני ממליצה לעשות את זה בהקדם. אם פעם זה שמן ניקוי היה מוצר שאינו נפוץ, הרי שכעת יותר ויותר מותגים מציעים גרסה משלהם. כתבתי בעבר על השמנים של בובי בראוןמאק ודיור ועכשיו על חדשים נוספים.

הביצועיסט: שמן הניקוי של ל'אוקסיטן - עיצוב קלאסי של המותג וניחוח הרבלי מודגש, משאבה נוחה מאוד לשימוש. מתאים לשימוש גם באזור העיניים, עושה עבודה נהדרת בניקוי האפור בלי להשאיר משקעים שומניים. ללא ספק תמורה למחיר.
המפנק: שמן הניקוי של שיסיידו - עיצוב נקי בדומה לשאר מוצרי המותג בסדרה, המשאבה נוחה לשימוש. בעל ניחוח עדין. עושה עבודה טובה מאוד בניקוי כל איפור הפנים והעיניים.
הפרקטי: שמן הניקוי של יובנה - עיצוב רדיואקטיבי וניחוח מיושן. פתח עגול קטן ששומר שהחומר לא יישפך מדי. מנקה היטב את האיפור, מיועד לעיניים ובסה"כ עושה את העבודה.
המאכזב: שמן הניקוי של ג'יבנשי - עיצוב וניחוח יוקרתי כמצופה מהמותג. רק שזה כנראה השמן הכי שמנוני ודביק שניסיתי. הוא מצליח למוסס את האיפור אבל הוא פשוט נדבק לעור יחד עם שאריות מהאיפור, לא נשטף לגמרי וגם לא מנקה לגמרי. אי אפשר להשתמש בו ללא מוצר ניקוי משלים.

שמן לפנים קלרינס: ללכת על בטוח

מי שממש רוצה ליהנות מאיכויות השמן וגם להתפנק על הדרך תמצא את מבוקשה בשמני הפנים. הם אינם מיועדים רק לבעלות עור יבש כפי שנוטים לחשוב, יש גרסאות גם לכל סוגי העור וגם כאלו ייעודיות לעור מעורב. לפני השימוש בשמן פנים חממו מעט ממנו בכפות הידיים, קחו שאיפה עמוקה והריחו את הניחוח ואז הניחו בטפיחות עדינות. חלק מהשימוש בשמנים זו החוויה, תחושת הרוגע מצד אחד והאנרגיות שמקבלים מצד שני. חשוב רק לשים לב לא להניח יותר מדי מה שיפגע באפקטיביות של המוצר ויחנוק את העור שכן יש עוד את קרם הלחות שמניחים מעל.

השמן לפנים Blue Orchid של קלרינס הוא מהוותיקים בשוק, העובדה שהמותג חגג השנה 60 להיווסדו זו הזדמנות טובה לדבר עליו. השמן מגיע בזכוכית שקופה, כאן היא מוזהבת כי זו גרסה במהדורה מוגבלת. כמו בהרבה מוצרים נוזליים בכלל ושמנים בפרט, גם כאן ובעוד מוצרים בפוסט יש את הפיפטה (Pipette, טפיפית) שאני לעולם כנראה לא ממש אתחבר אליה, אבל כל עוד לא המציאו פתרון יעיל יותר אז זה מה יש (אגב, בגרסה הקודמת של השמן זה היה נטול פיפטה). המרקם נוזלי אך יציב יחסית כך שניתן להשתמש מהר בלי שנוזל לכל עבר. הניחוח טיפולי, כמו בטיפול אצל קוסמטיקאית בספא או משהו. המרקם מאוד עשיר שיתאים לבעלות עור יבש ולמי שצריכה תחזוקה אקסטרה בחורף. לבעלות עור מעורב עדיף לבחור ב- Lotus שהוא בעל מרקם אוורירי יותר וגם המועדף עלי לא רק כי מתאים לי יותר אלא גם מתאים לאקלים שלנו יותר. ובכל מקרה, לבחור אחד מהם בהתאם לסוג העור זה די ללכת על בטוח מבחינת האפקטיביות והתוצאה.

שמן לפנים של קליניק ואסתי לאודר: תאומים שהופרדו בלידתם

שימו לב לצמד הבא, הם תאומים זהים לאותם הורים (קונצרן אסתי לאודר): בפורמולה, בגודל (30 מ"ל), בארץ היצור (בריטניה) ואפילו בהבטחה - להחיות ולחדש את מראה העור. ברור שיצאו מאותו רחם, ההבדל היחיד זה הבגדים שהלבישו אותם, אחד בכחול השני בוורוד. הרכיבים זהים כמעט אחד לאחד ולמעשה הרכיב השונה היחיד הוא תוספת הבישום (וגם המחיר), רק לאחד יש ניחוח, נחשו אם לכחול או לוורוד...

הסדרה המוצלחת והפחות מוכרת של קליניק - Turnaround - (עליה כתבתי פה בעבר) עברה ריענון וזו סיבה טובה לבדוק מה התחדש. השמן החדש מתאים למי שרוצה ליהנות מאיכויות השמן בלי להרגיש שמנונית. לכן גם נפלא לטעמי לשימוש גם בבוקר מתחת לאיפור. הוא מאוד סרומי בתחושה ובתפקוד. לא מפתיע במקרה של המותג הזה, אבל אין לו ניחוח כלשהו מובחן, קצת חבל לטעמי במקרה הזה, במיוחד שהוא מוצלח. זה ללא ספק הוריד לי מחוויית השימוש כי בסופו של דבר שמן הוא לא רק מוצר טכני ייעודי למשהו אלא חוויה חושית כללית שהניחוח הוא חלק בלתי נפרד ממנה. העור מרגיש מידית רענן וגמיש ובהמשך בהחלט יש תחושה שהעור הופך לרענן וחיוני יותר.

על השמן של אסתי לאודר בסדרת ה- Resilience Lift אין מה להכביר מילים, כל מה שכתבתי על הקליניק תקף גם פה רק בתוספת ניחוח פרחוני עדין נפלא ובתוספת מחיר. כאמור, עבורי זה הופך אותו למועדף, מי שמעדיפה נטול ניחוח ובישום הקליניק קורא לה. ואני רק שאלה ליבואנית - למה, למה להשיק כזה מוצר בקיץ כשכל מה שאנחנו רוצות זה לנקות את השמנוניות, לא להוסיף לה. מוצר מוצלח עם תזמון מפוספס.

שמן רחצה של ל'אוקסיטן: עור נקי וקורן

את ה- Shower Oil של ל'אוקסיטן אני מכירה כבר די הרבה זמן אבל רק לאחרונה כשלקחתי איתי לחו"ל גרסה מוקטנת שלו, נזכרתי עד כמה הוא מדהים לעונה הקרה שלא לדבר על פינוק היסטרי. אז נראה לי שהגיע הזמן לדבר עליו כאן. בעל ניחוח סדרת השקד האהובה. משתמשים בו ממש כמו בכל סבון נוזלי לגוף, במגע עם המים הוא הופך לתחליבי ובאותה הזדמנות גם מעסים את העור וממריצים את הדם. העור נותר חי, קורן ומלוחח. מי שרוצה לשמור על האפקט כדאי לה להשתמש אחריו גם בשמן הגוף השווה מסדרת השקד. טיפ שקיבלתי מרשף (בתגובות בפוסט הזה) והוכח כמוצלח - להשתמש בו גם בגילוח, הוא מרכך את העור והופך את התהליך למאוד פשוט וידידותי.

שמן ארגן של מורוקנאויל: מייד אין איזראל

למרות שאנחנו מזהות את מורוקנאויל בעיקר עם השמן המרוקאי לשיער, יש להם סדרת גוף חביבה שמתוכה המלצתי כבר על הפילינג גוף ההורס ועכשיו ניסיתי גם את השמן Pure Argan Oil שמתאים לגוף ולשיער. אני לשיער מעדיפה שמן ייעודי ולכן ניסיתי רק לגוף. ההמלצה של המותג להתמקד בעיקר באזורים שזקוקים לתיקון והחייאה, כמו יובש ואדמוניות. לטעמי מומלץ למרוח אותו על עור לח מיד אחרי המקלחת ולא על עור יבש וכך לא ירגיש שמנוני. נספג מהר יחסית ומותיר עור נעים. הניחוח שלו עדין ואנמי, זה מאפיין מאוד מפוספס בשמן הזה שבמקום להיות מוצר מפנק הוא רק טכני, ביצועי. הכמות קטנה יחסית ומגיעה בבקבוק זכוכית, שוב - בהמתנה לתאונה.... הפיפטה במקרה שלו נוחה ומאפשרת שליטה בכמות ולכן מונעת בזבוז. מי שרוצה יכולה גם לערבב כמה טיפות ממנו בקרם הידיים או הגוף כדי להעשיר אותם. חייבת לציין שהוא מייד אין איזראל, זה תמיד עושה טוב לדעת שמוצר כזה נמצא על מדפים ברחבי העולם.

שמן משולב של דקלאור: הזנה עד למקלחת הבאה

ה- Satin softening dry oil של דקלאור הוא מוצר משולב, אבל אני נהנית ממנו כמוצר לגוף. לפנים ולשיער אני מעדיפה מוצרים ייעודיים אחרים. הוא מוגדר כשמן יבש ועדיין הוא מותיר את העור אלסטי במרקם קטיפתי נעים מדויק, פחות צח ויבש משמנים יבשים אחרים. הניחוח איך נאמר... אממ.... מושלם! פירותי חמים ומרגיע, מעודן ולא שתלטן. התרסיס מדויק ולא מתפזר. להפתעתי במותג ממליצים למרוח מעל קרם גוף שלטעמי מיותר לגמרי. שמתי לב שהתחושה של העור המוזן נשארת איתי עד למקלחת הבאה שזה בחורף ממש קריטי. בקיצור, מהמותג שכל כך מזוהה עם שמנים לא הייתי מצפה לפחות מזה. נפלא!
ואני רק שאלה - למה, למה בוחרים בקבוקי זכוכית למוצרי שמן, זה פשוט מתכון לאסון. רק שלא יחליק לי מהיד תוך כדי מהשמנוניות.

שמן גלוס לשפתיים: חמדמודים

אם חייבים גימיק לסיום, אז גם בתחום האיפור שילבו את השמן כדי שנהנה מהאיכויות שלו גם בשפתיים, יש לזה אגב כל מיני גרסאות במותגים אסייתיים. כך קיבלנו ליפגלוסים במרקם חדש יחסית שדורשים חידוש די תכוף כי לא מאוד עמידים. הם בעלי דביקות מידתית, או יותר נכון חלקלקות חביבה, שלאחר שמתייצבים היא לא מפריעה.
קלרינס עם ה- Lip Comfort Oil בשני גוונים (תמונהסווטצ'ים) אך שניהם שקופים כמעט לגמרי בפועל. לי יש את הגוון Raspberry #2 שגם מריח מתקתק כשמו, עשיר ונהדר לחורף.
איב סן לורן עם ה- Volupte Tint In Oil ב- 8 גוונים שקפקפים (תמונהסווטצ'ים) שדי מתנהגים כמו סטיינים, העיצוב והמברשת בדומה ל- Gloss Volupte. הגוון שיש לי Peach Me Love #6,  נספג די מהר ולא מאוד מורגש במגע.
את הקלרינס אעדיף כשהשפתיים שלי יבשות ובא לי גימור בוהק עם תחושה מרגיעה ומטפחת. את האיב סן לורן אבחר כשבא לי טינט עדין ומפנק. בכל מקרה, שמנוניים או לא, לשניהם אין סיכוי לשרוד עם סופגנייה חמה ומתוקה.

חג אורים שמח!!!


ID

Immortelle Oil Make-Up Remover
גודל: 200 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 129 ש"ח
Amande Shower Oil
Cleansing and Softening
גודל: 250 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 100 ש"ח

Perfect Cleansing Oil
גודל: 180 מ"ל
ייצור: יפן
מחיר: 340 ש"ח

Cleansing Oil
גודל: 100 מ"ל
ייצור: שוויץ
מחיר: 219 ש"ח

Clean It Silky
Divine Cleansing Oil
גודל: 200 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 218 ש"ח
Blue Orchid
Face Treatment Oil
100% Pure Plant Extracts
גודל: 30 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 306 ש"ח
Instant Light
Lip Comfort Oil
Enhances & Nourishes
גודל: 7 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 156 ש"ח

Turnaround
Revitalizing Treatment Oil
גודל: 30 מ"ל
ייצור: בריטניה
מחיר: 225 ש"ח

Resilience Lift
Restorative Radiance Oil
גודל: 30 מ"ל
ייצור: בריטניה
מחיר: 480 ש"ח

Pure Argan oil
Pure Restoration
גודל: 50 מ"ל
ייצור: ישראל
מחיר: 199 ש"ח

Aroma Nutrition
Satin softening dry oil
Body, Face & Hair
Normal to Dry Skin
גודל: 100 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 229 ש"ח

Volupté Tint-In-Oil
Nourishing Lip Oil, Colour Enhancer
גודל: 6 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 171 ש"ח



Print Page

19 תגובות:

  1. תודה על הפוסט המקסים!
    אני מכורה לסדרת השקד של ל'אוקסיטן. אכן פינוק אמיתי!
    שמן מוצלח לפנים שהתנסיתי בו לאחרונה הוא של בובי בראון.
    אני משתמשת בו מתחת לקרם הלחות - פעולה משלימה ביובש והקור של ירושלים....

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יקירה!!
      סדרת השקד היא פינוק אולטימטיבי בחורף, רק מהניחוח אני כבר מתחממת :))
      תהני מהבובי בראון, גם עיצוב חמוד יש לו. אני מסכימה לגמרי ששמן פנים הוא מאסט בירושלים ונכון לימים האחרונים בכל מקום בארץ... כל כך יבש וקררררר

      מחק
  2. כל כך מסכימה עמך בעניין השמן של ז'יבנשי, אכזבה. עם כל האהבה שלי לז'יבנשי, השמן הזה הוא פשוט פיספוס. השמן הטוב ביותר שניסיתי עד כה להסרת איפור הוא של שו אמורה, מנקה מדהים כל סוג איפור, גם העמיד ביותר. אני ניסיתי את השמן הורוד בעקבות פוסט שכתבה בעבר שירי בן טובים.
    מסקרן אותי לנסות את השמן לניקוי ל'אוקסיטאן ואת השמן המשולב של דקלאור. בינתיים נהנית מאוד מהשמן המשולב של נוקס- משתמשת בו רק לגוף, הוא מעולה!
    תודה על עוד פוסט משובח :-) חנוכה שמח יקירה ♥

    השבמחק
    תשובות
    1. ממש איכזב, אבל זה שוב מראה שאין מותג שהכל מושלם בו, פשוט אין.
      שו אומורה הוא שמן מופלא עם מחיר "מופלא", אני מאוד אוהבת את השמן של בובי בראון.
      ורוד את מתכוונת לשמן של אסתי לאודר? מה חשבת עליו?
      השמן רחצה של ל'אוקסיטן זה פשוט משהו שאנחנו חייבות לעצמנו בחורף, מותר לנו להתפנק כל יום. נוקס אחד האהובים ביותר, גם כתבתי עליו בזמנו בבלוג. הדקלאור תענוג, אני מאוד אוהבת את השמנים שלהם.
      תודה על הפרגון! חג שמח, מואר ומתוק יקירתי!! ♥

      מחק
  3. התכוונתי לורוד של שו אמורה, יש כמה שמנים לשו אמורה עם צבעים שונים בהתאם לסוג העור. ולגבי ל'אוקסיטאן, התכוונתי לשמן הניקוי שמסקרן אותי. שמן הרחצה מסדרת השקד הוא בהחלט פינוק כבר היו לי כמה בקבוקים ואף פעם לא נמאס ממנו, מדהים !

    השבמחק
    תשובות
    1. הנחתי שאת מתכוונת לקלאסי של אומורה, אני התייחסתי אליו.
      אה... שמן הניקוי לפנים של ל'אוקסיטן מהטובים שניסיתי, הניחוח הרבלי ולא כולן מתחברות לזה. יש להם עוד שמן ניקוי בסדרת השיאה, אבל זה קצת יותר מוצלח ממנו לטעמי.

      מחק
  4. מצרפת לך קישור לשמנים- יש שם את כל הסוגים.
    http://www.shuuemura-usa.com/Cleansing-oils/skincare-cleansing-oils,default,sc.html
    אני בזמנו רכשתי בסטרוברי את הורוד שהיה אז בבקבוק מעט שונה במחיר מעולה ולא יקר מדי. שווה להציץ במבצעים של סטרוברי מדי פעם, יש להם הפתעות טובות

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, ראיתי, הבקבוק שלו שליש מהאחרים, בגלל זה גם זול יותר. נשמע מעניין שהוא מצד אחד שמן ומצד שני אנטי-שיין. נשמע טוב לקיץ.
      בסטרוברי באופן כללי שווה להציץ, אני מאוד מרוצה מהם.

      מחק
    2. הוא אכן מעולה לקייץ !

      מחק
  5. בדיוק דוגמת את השמן ניקוי ושמן הזנה לפנים של ל'אוקסיטן.
    ממש מוצלחים.
    השקד רחצה ואחרי רחצה לגוף בשימוש כבר שנים.
    קיבלתי איזה נונ-ברנד יסמיני חביב. בעיקר קייצי משהו.
    אגב, השרון לשיער של אליו ביאנקו הוא שמנוני לייט ומקסים. רק שהריח התינוקי ורוד שלו נמאס מהר.
    ובלי קשר, או עם... קצת שומן מו החי בתזונה שינה לי את עור הפנים שחבל''ז

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה שמן הזנה לפנים? אם את מדברת על - Divine Youth Oil אז הוא לגמרי מוצלח, כתבתי עליו בבלוג בחנוכה שעבר.
      הניחוחות התינוקיים זה משהו שהרבה שמנים לא נפטרים ממנו, לא ברור לי למה. אולי בגלל הבייבי אויל שלא יוצא לאנשים מהראש, מאוד מושרש תפיסתית.
      מה הכוונה שומן מהחי?... ואיך בדיוק?...

      מחק
    2. א. כן
      ב. יש חלקים שומניים בבקר שכדאי לאכול.

      מחק
    3. חייבת לציין שזה נשמע נשמע די בעעע.....

      מחק
  6. אני משתמשת בשמן ניקוי מסדרת חמאת השיאה של לאוקסיטן והוא מצויין. הוא ממיס את כל האיפור בקלות ואחר כך אני עוברת על העיניים עם מי מיסלר להוריד שאריות עקשניות. מאז שאני משתמשת בו קיצרתי את זמן הסרת האיפור בצורה משמעותית. זה גם חוסך המון שיפשופי עיניים לא נעימים. אגב, גם אני אוהבת להשתמש בו בערב ופחות בבוקר (בבוקר אני משתמשת בסבון חמאת שיאה של קלרינס. מכורה לו ברמות... הכי משאיר עור נקי ורך ובלי שום שמנוניות).

    בסדרת השקד אני מאוהבת לגמרי. מעבר לסבון שמן ולשמן גוף שאין מוצר מתחרה להם, גם החלב גוף בצנצנת מהסדרה מעולה מעולה מעולה!!!! פינוק אמיתי וגם נספג בגוף במהירות.

    אגב, שאלתי פעם בלאוקסיטן למה השמן מגיע בבקבוק זכוכית... אמרו לי שזה בכוונה מכיוון ויש בשמן מרכיבים ותכונות שנשמרים טוב יותר במיכלי זכוכית ולא בפלסטיק.

    השבמחק
    תשובות
    1. הניקוי מסדרת השיאה בהחלט מוצלח, בכלל אני אוהבת את הסדרה הזו.
      ומה שאת כותבת על קלות ההסרה זה בדיוק מה שאני אוהבת בשמני הניקוי, לא נלחמים ולא מגרים את העור כדי להסיר את האיפור, התהליך כולו מאוד הרמוני. נשמע טוב הקלרינס, מוצרי הטיפוח שלהם נהדרים! אני בבוקר בחורף משתמשת בסבון הניקוי Progressif של קריטה שהוא על בסיס שמן, גם כתבתי עליו סקירה בבלוג בזמנו, העור כמו קטיפה אח"כ :)

      אני איתך, סדרת השקד מופלאה לחורף מבחינתי!

      מה שאמרו לך על הזכוכית זה ידוע ונכון גם בתחום הקוסמטיקה וגם בתחום המזון למשל. אבל בדיוק בגלל זה פיתחו פלסטיקים איכותיים מאוד שישמרו את איכויות הפורמולה לאורך זמן. זכוכית פשוט מעבירה תחושה של מוצר איכותי ומוצלח, שלא לדבר על מרשים יותר, לכן בוחרים בה הרבה פעמים. מבחינה פרקטית זה פשוט לא אידיאלי.

      מחק
  7. אפשר המלצה אחת על שמן פנים?כי קראתי הכל בשקיקה ולא הבנתי איזה מועדף ומאיפה לקנות?תודה על פוסט נהדר ושומני

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, הכי פוסט שמנוני, תודה סיגל :)
      תשמעי, אין "שמן מועדף" לפנים, זה תלוי מה הצורך של כל אחת, נניח לבעלות עור יבש יותר מתאים השמן של קלרינס, ולבעלות עור מעורב השמן של לאודר.

      מחק
  8. בנוסף הבנתי של BODYSHPE יש שמן מעולה אבל לא מחנויות הארץ..מכירה?איפה רוכשים?

    השבמחק
    תשובות
    1. את מתכוונת ל- White Musk של Body Shop? זה מוצר מאוד פופולרי אבל מדובר על שמן בושם. יש סדרה שלמה של וויט מאסק לגוף. מה שיש בארץ זה בודי שופ מקומי, זו לא הרשת מחו"ל.

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails