25 באוקטובר 2015

סטרובינג: הארות, הברקות והפתעות



כשהעונה הקרה בפתח זה הזמן האידיאלי לאמץ את טרנד הסטרובינג (Strobe = הבזק אור) או במילה מוכרת יותר - היילייטינג. הוא שייך לקטגוריית האיפור המורפולוגי - אור וצל. מתמקד בהצללות הפוכות / חיטוב הפוך - הארות והברקות של האזורים הגבוהים בפנים על מנת להעצים אותם, אך גם הארה כללית של הפנים. בשיאו של הקיץ הטרנד הזה פרץ לעולם הביוטי, אך הקיץ המקומי שלנו כבר מעניק לנו "אפקט סטרובינג טבעי"...
הסטרובינג יכול לבוא בפני עצמו או בשילוב עם הקונטורינג למראה מפוסל יותר. למרות ההספדים, הקונטורינג לא פס מהעולם, כמו שכתבתי כאן בינתיים נראה שהוא כאן להישאר. אך כקונטרה ברורה וחיפוש מתמיד אחרי חידושים, נראה שמוצרים כמו היילייטר ושימר למיניהם שתמיד היו בסביבה, נאספו תחת מטריה אחת וקיבלו שם משותף כדי שיהיה ברור לכולם שקם טרנד חדש - סטרובינג, מה שפותח פתח למגוון המותגים לשווק לנו מוצרים שמזוהים עם הטרנד ומתחברים אליו ישירות. חלק מהמוצרים שקופים ומעניקים רק את הגימור הקורן-מבריק וחלק בעלי גוון. חשוב שהבחירה תהיה מותאמת לגוון העור, ובמיוחד שלא תבחרו בגוון שבהיר מדי עבורכן והאפקט יהיה אפרורי-כתמי. ובכל מקרה, תהיו עדינות עם ההנחה, אף אחת לא באמת רוצה להיראות כמו סטיקלייט, מחזיר אור.

יש מגוון מוצרי סטרובינג קלאסיים שכתבתי עליהם בעבר ורלוונטיים עכשיו יותר מתמיד כמו לדוגמה הבסיס של שאנל, השימר של דיורההיילייטר של שיסיידוהגלוס לסקין והצללית בתפזורת של מאקהפריימר של לוריאל.
מי שלא בטוחה כיצד לאמץ את הטרנד מוזמנת לצפות בסרטון בסוף הפוסט שמדגים בצורה מוצלחת, או באינספור סרטוני הדרכה אחרים. כמובן שאין צורך להאיר את כל האזורים המומלצים המוצגים אלא רק את מה שנכון עבורנו.
לבעלות עור שמן כדאי לשקול טוב אם הן רוצות לאמץ את הטרנד כדי שלא יתקבל אפקט מיוזע במהירות. במקרה כזה מי שממש חייבת עדיף לה להתמקד במוצרים אבקתיים שימריים מעודנים ולא בקרמים מבריקים שיהיו בלתי מחמיאים בעליל.

קרם לחות מאק: אולטרה הברקה

מתבקש שהמוצר הראשון שיפתח פוסט כזה יהיה ה- Strobe Cream הוותיק של מאק (סווטצ'). זהו קרם לחות בוהק שמטרתו יצירת הארות מבריקות נקודתיות או לכל הפנים, אוחז בניחוח עדין. הוא מגיע בגוון לבן ועל העור הופך לשקוף אופאלי בזכות הפיגמנטים בוורוד-אולטרה. בעיקרון ניתן למרוח אותו על כל הפנים לפני המייק אפ או לערבב אותם יחד כדי לרכך את המראה ולהפוך את הלוק לטבעי וקורן יותר. הוא פחות מתאים להנחה מעל המייק אף כי הוא מתפקד כמו קרם לחות ולכן לא ממש מתקבע ואף עשוי לפגוע בכיסוי. הוא טיפוחי שמכיל מרכיבים אנטי-אוקסידנטים ואידאלי לבעלות עור יבש או עמום. אגב, בעבר היה קיים ה-Strobe Lotion  שהוא תחליב דק ליצירת אפקט דרמטי ובוהק יותר שגם מתקבע, כך שניתן היה להניח אותו מעל המייק אפ בנקודות הגבוהות בפנים לאפקט מבריק ומואר במיוחד. היתה גם גרסה עם גוון, מעניין אם יוחזר.

קרם לחות גרלן: הארה מעודנת

ואם אנחנו בענייני לחויות, אז גרלן השיקו את ה- Meteorites Oxygen Care, תחליב לחות בסדרת המטאוריטים האהובה, שרק לאחרונה הושק גם מייק אפ במסגרתה. העיצוב פשוט מרהיב, זכוכית חלבית עם מכסה לבן, מעוגל מקדימה וישר מאחור, פשוט תענוג על השידה. המאפיין הבולט הראשון זה ניחוח הסיגליות העז המזוהה עם הסדרה. ניחוח מדהים ואהוב, שהפעם אפשר היה להרגיע אותו קצת שכן מדובר על מוצר טיפוחי, אני אשרוד איתו יופי גם ככה. מרקם באלמי תחליבי נעים שמכיל פיגמנטים מאירים, מרענן במהירות מראה עייף או גוון דהוי של העור ומוצלח גם למי שלא משתמשת במייק אפ. מוצר הארה מעודן מאוד והרבה יותר בטוח לשימוש יחסית לסטרוב כאן, וכמו תמיד עם גרלן - פינוק לכל אחת מאיתנו.

פודרה של גרלן: הארה ניידת של הביוקר

מאז ומתמיד הפודרות החביבות עלי היו השקופות/מאירות, אני ממש לא הטיפוס של הפודרות הכבדות עם הגוון. הן פתרון נפלא להארה כללית של כל הפנים בלי להתעכב על הארות נקודתיות, בטח ובטח כשאין הרבה זמן בבוקר. לפודרת הכדוריות המפורסמת של גרלן מסדרת המטרואיטים תמיד היתה גם גרסה דחוסה מרהיבה במיוחד, וכך גם הגרסה הנוכחית. היתרון הגדול שלה על הכדוריות זה שהיא נוחה לנשיאה בתיק וחידוש במהלך היום במידת הצורך. לדברי המותג, כל גוון בפסיפס שלה אמור לנטרל פגם כלשהו בעור כמו אדמומיות, עור דהוי וכו. בפועל, ערבוב פסיפס הגוונים יוצר גוון טבעי ושקפקף שמעניק לסקין מראה חיוני במיוחד, מואר אך לא שימרי או בוהק מדי. משדרג את הגימור של כל מייק אפ מעליו. הוא קיים בשלוש עוצמות גוון כשלי יש את הגוון האמצעי Medium #03. העיצוב מושלם באריזה מתכתית כסופה וניחוח הסיגליות כמו בשאר מוצרי הסדרה קשה לפספס. פינוק של הביוקר.

פריימר של גרלן: מנטרל עמימות

שמתי לב שלא כתבתי כאן עד היום על הפריימר המוכר בסדרה Light-Diffusing (מפיץ אור), אז אנצל את ההזדמנות עכשיו וכל מילה על העיצוב הגרלני המרהיב מיותרת. הוא מעניק גימור חלק וקורן לסקין עם הברקה קלה בגוון שקוף-ורדרד. המרקם עדין ודק, הוא אינו משפר את עמידות המייק אפ כמו פריימרים סיליקונים אלא מטרתו היא להאיר ולרענן עור עמום, נפלא לקראת החורף. גם בו אפשר להשתמש לבד או מתחת למייק אפ. הכי טוב לטעמי בערבוב שלהם אחרת המייק אפ יעלים את האפקט. הפריימר הזה קיים גם בעוד שני גוונים שאינם במגוון בארץ, אך החדשות הטובות הן שבאביב הקרוב תושק גרסה חדשה שלו. 

פריימר של קלרינס: ורסטלי בעל גוון הרמוני

ה- Instant Light Radiance Boosting של קלרינס הוא מוצר בסיס נפלא להארה מעודנת וטבעית שמכיל מעט שימר-פנינתי מעודן ובעל ניחוח יסמין הרבלי נעים ומרענן. זהו פריימר ורסטילי שמתאים למגוון שימושים, כפריימר מאיר לפני המייק אפ שמשפר את עמידותו, מעורבב יחד או בלעדיו ללא תחושה סיליקונית. אני אוהבת אותו גם לגימורים מוארים טבעיים מעל המייק אפ. חשוב לשים לב שבשימוש עם מייק אפ בעל כיסוי גבוה האפקט של מוצר כזה נעלם כמעט לגמרי במידה ומשתמשים בו כבסיס מקדים, עדיף לערבב אותם יחד. הוא מגיע בשלשה גוונים (סווטצ'ים 12) שגם מעניקים כיסוי קליל. לי יש את ה- Champagne #02 (סווטצ') שכמו שמו הוא גוון שמפניה עם פיגמנטים מאירים שמאוד הרמוני לגוון הסקין שלי, מנטרל אדמומיות ומעניק מראה בריא. היילייטר טבעי שגם פשוט ונוח לשימוש. אנצל את ההזדמנות להזכיר את הקונסילר והפריימר לעיניים המאירים של המותג שממש שווה לכן לנסות.

מילה על המותג - לאחרונה פורסם שהיבואנית "דיפלומט" יוצאת מעסקי הקוסמטיקה (מה שהיה רק עניין של זמן), מה שאומר שהמותג (קלרינס, יחד אגב עם טיירי מוגלר) יצא מהארץ או ימצא הורים מאמצים אחרים. ההימור שלי זה שאחרי תקופת מעבר והסתגלות (שתכלס כבר התחילה ונקווה שתהיה קצרה ומהירה), יצא מכרז לבחירת הבית המתאים ויוכרז הנבחר. ההיגיון שלי אומר שהבית הבא יהיה היבואנית לילית (בגלל הקשר לקבוצה הבינלאומית) אבל לפעמים היגיון זה רק בתיאוריה, סביר שאלפא לא ישארו אדישים לעניין וילחמו על זה כך שיש סיכוי טוב שנראה אותם בסוף המסלול. נראה כבר מה יהיה.

טוש הארה של YSL: חמדמוד

לא היה לי ספק איזה טוש הארה אני רוצה שיופיע פה. מתבקש שזה יהיה ה- Touche Eclat האייקוני של איב סן לורן, ממוצרי הדגל המזוהים ביותר עם המותג וזה שהתחיל את תופעת הטושים הנפוצה בעקבות הצלחתו הפנומנלית שנמשכת כבר מעל 20 שנה. הוא מגיע בגוונים שונים כך שכל אחת יכולה למצוא את המדויק עבורה כדי להאיר את עצמות הלחיים, עצם הגבה, זוויות העיניים הפנימיות, מעל מרכז השפתיים (Cupid's Bow) ועוד. המרקם שלו דק שמתקבע ונטמע בצורה טבעית, הוא נטול שימר ומכיל פיגמנטים מאירים שיוצרים אפקט הארה טבעי נפלא. לא סתם כתבתי שאת המקום שלו בהיכל התהילה של האיפור הוא כבר הבטיח, וככזה, גם בתיק האיפור שלי מקבל מקום של כבוד כבר שנים רבות. העיצוב תמיד מוזהב יוקרתי כשבמקביל לגרסה הרגילה יש גם גרסאות במהדורה מוגבלת (היתה אפילו גרסה לגברים) כמו הטוש שכאן שיצא במסגרת קולקציית Kiss & Love ההורסת (תחזיקו אצבעות שתגיע לכאן). זה הדבר הכי מקסים או מה?


במותג גם חידשו לאחרונה את מגוון הצלליות והשיקו את קולקציית Couture Mono, צלליות בודדות בגימורים שונים (מאט, סטיין, שימר ומטאלי) ב- 9 גוונים בארץ (מתוך 16 קיימים). לי יש את ה- Fastes #12 מן זהב שמפניה חיוור מנוצנץ שמנוטרל מהצהבהבות הבעייתית של הגוון. המרקם רך והפיגמנט מרשים מה שהופך את הצללית הזו למוצלחת לא רק לעפעפיים אלא גם כמוצר להארת האזורים הרצויים בפנים בכלל. שימו לב גם לגוון Gala #14 שהוא לבן מוכסף משגע שיחמיא במיוחד לבהירות בינינו. אגב, האהוב עלי בקולקציה הוא גוון Frasque #15, מן חאקי מתכתי בגימור שימרי-מטאלי, משהו בסט, אבל לא קשור לפוסט אז נתקדם.

מילה על המותג - כבר אי אפשר להתעלם מחרושת השמועות בחודשים האחרונים על יציאת המותג מהארץ. דיילות שמספידות, קולקציות שלא מגיעות וסגירת נקודות מכירה מרכזיות ברחבי הארץ - זה בטח לא מבשר טובות. אני קיבלתי מהמותג הכחשה גורפת בעניין והבטחה שהוא רק בתהליך רענון, אבל הסקפטיות לא עברה לי משום מה. כישלון שיווקי בהטמעה מקומית זה לא משהו שלא ראינו בעבר, נקווה שזה לא המקרה הנוכחי ושמותג היוקרה האהוב יישאר איתנו לעוד שנים רבות ולא יסיים את הפרק הישראלי שלו כמו הלנה רובינשטיין. הלב שלי על סף שבירה. ממש.

היילייטר של אסתי לאודר וקוראז': חגיגה נהדרת

אחת הקולקציות המפתיעות והמרגשות בעיני שיצאו השנה היא קולקציית הקפסולה Pop-Timistic (שעשוע ואופטימיזם) של אסתי לאודר עם בית האופנה האוונגרדי קוראז' (Courréges) שנראה שממוקדת כולה באור, שקיפות והברקות. זה ללא ספק חיבור מפתיע של שני מותגים שפרצו שניהם בשנות ה- 60 של המאה הקודמת וחוברים עכשיו לחגיגת אסתטיקה עם עיצוב שמשלב שימוש בפלסטיק וצבע לבן. זה ללא ספק לקוח מהסיקסטיז ובעל השראה עתידנית-חללית משהו, המזוהה עם אנדרה קוראז' שהיה מהנדס בהכשרתו והציג עיצובים בטכניקות חדשניות ועתירות טכנולוגיה. בבלוג אגב כבר כתבתי על שת"פ קודם של קוראז' עם מותג המים evian שם הרחבתי על בית האופנה. התלבטתי על מה להמליץ, יש לא מעט נפלאים בעיני ממש, אז כמו שהמלצתי החודש במגזין "GOstyle", תתחילו מהפודרה הזוהרת הפיגמנטית (סווטצ') ומברשת הקבוקי הרכה (210 ש"ח) ותתקדמו משם (לצלליות...12).
חגיגה נדירה ללא כל ספק, מקווה שמותגים נוספים ידאגו לנו לחגיגות נוספות כאלו שיצליחו להפתיע בגדול.

שתישארו קורנות לנצח


ID

Strobe Cream
גודל: 50 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 182 ש"ח

Meteorites Oxigen Care
Moisturizer & Radiance Booster
גודל: 30 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 327 ש"ח
Meteorites Compact
Light-Revealing Powder
גודל: 10 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 283 ש"ח
Meteorites Perles
Light-Diffusing Perfecting Primer
גודל: 30 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 327 ש"ח

Instant Light
Radiaance boosting Complexion Base
Illuminates & Corrects
גודל: 30 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 249 ש"ח

Touche Eclat
Kiss & Love Edition
Radiant Touch
גודל: 2.5 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 240 ש"ח
Couture Mono
High-Impact Color Eye Shadow
גודל: 2.8 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 190 ש"ח

Courréges Illuminations Face Powder
גודל: 7 גרם
ייצור: איטליה
מחיר: 250 ש"ח



Print Page

21 תגובות:

  1. לגבי גרלן, טרם נקטף הקרם.
    בנוסף משמרת את עצמי עם הדמי מייק אפ של הולילנד ושמן שימרי של נוקס.

    השבמחק
    תשובות
    1. אין לי ספק שזה רק עניין של זמן עד שהקרם מטאוריט נוחת אצלך!
      השמן של נוקס זה נפלא ממש, טוב שהזכרת לי אותו, באמת זמן טוב לחזור אליו (אני מעדיפה בלי השימר).

      מחק
    2. היה קצת חודש לחוץ (הלך המייבש)...

      מחק
    3. באסה, אבל אני לא דואגת לך או לגרלן, בשביל זה יש את רובי :)

      מחק
  2. בקיצור סטרובינג = מיתגו מחדש את משפחת היילייטינג/שימר:))))
    תגידי, הפודרה של גרלן, זהה בגימור כמו המטאוריטים בכדוריות? או שמלבד המרקם ואיך שהיא באה יש שוני נוסף? בגדול את חושבת שמי שיש לה עור מעורב/שמן - לא מתאים לה הארות? האירי את תשומת ליבי:)
    אני משתמשת בשני מוצרי הארה נוספים חוץ מכדוריות הקסם של גרלן:) פינק מילניום של עופרה, שימר מינרלי אבקתי. והיילייטר קרמי של מאק שאני מכורה לו ששמו pearl.

    השבמחק
    תשובות
    1. ב-ד-י-ו-ק! עטפו לנו יפה את מה שאנחנו מכירות כבר שנים... :)
      הפודרה הכדורית והקומפקט מאוד דומות בעיני בסופו של דבר, זה בעיקר עניין של נוחות שימוש.
      אני לא חושבת שאם יש עור מעורב/שמן אז לוותר לגמרי, זה עניין של ניסוי וטעייה, הרי כמו שכתבתי בפוסט, אף אחת לא רוצה להיראות מזיעה ושילוב של סוג עור כזה עם מוצרי סטרוב עשוי להיות מתכון לאסון אם לא עושים את זה כמו שצריך. בקיץ הייתי מוותרת על זה לגמרי לעור שמן, ובחורף הייתי מאמצת מרקמים אבקתיים או קרמים שימריים דחוסים יותר מאשר נוזליים מבריקים.
      ה- Cream Color Base Pearl של מאק זה יופי של מוצר, מאוד הרמוני לסקין :)

      מחק
  3. אנונימי27.10.2015, 11:41

    שאלה לגבי קלארינס:
    האם העניין הזה של היבואן אומר שיהיה מחסור במוצרים שלהם,או שלא הבנתי והם יוצאים לגמרי מהארץ?

    השבמחק
    תשובות
    1. זה לא עניין של מלאי מוצרים. מי שמייבא היום את המותג מפסיק לייבא אותו מה שאומר שאו שהמותג יצא מהארץ בתחילת השנה או שיבואן אחר שיזכה במכרז של המותג ייבא אותו בעתיד.

      מחק
  4. אוףףףף אני מאוהבת בך לגמרי.
    אני בת 27 ומעולםםם לא טיפחתי את העור מבחינת ניקוי והזנת לחות... מעולם. סבלתי מחוסר מודעות איומה.
    פתאום לפני חמישה חודשים התחלתי להתעניין כי הרגשתי את העור טיפה מתייבש.. שוטטתי באינטרנט והגעתי אליך.
    מאז אני על בסיס יומי נכנסת לבלוגים שלך לכתבות בכל מקום שהוא ולגמרי נהיית הגורו שלי.
    מדברת עליך המון ומדהים כמה מידע חיוני שאבתי דרכך בנוגע לטיפוח וטיפול של עור הפנים.
    על איפור? בכלל שלא נדבר. מה תפקידו של כל מוצר החל בפריימר דרך פלטות ומוצרי הצללה וכלה במרקמים של פודרות...
    אני רוצה להגיד לך תודה. לא מובן מאליו העבודה שאת עושה בשבילנו והטרחה האדירה שלך.
    מעבר לידע האדיר שלך בתחום הביוטי התאהבתי באישיות, הסבלנות שלך לכל אחת, הדיבור בגובה העיניים והרצון האמיתי לעזור לכולן.
    בזכותך הידע שלי נסק תוך מספר חודשים...
    פשוט אוהבת אותך!!!
    תודה.
    ולסיום אשאל אותך שאלה שקשורה לפוסט הנוכחי-
    ניסית את הטרקוטה החדשה של גרלן? זו בגרסה המוגבלת עם השמש המוזהבת באמצע? ממליצים לי לקנות והיא הולכת ואוזלת...
    אני די שחומה.. חושבת שהיא תתאים לי? היא שימרית? או רק משזפת?

    השבמחק
    תשובות
    1. אדר, למרות יכולות החפירה שלי לפעמים גם לי נגמרות המילים.
      זה תמיד מרגש וכיף מחדש לשמוע דברים כאלו, בכל משפט שלך אני יכולה לדמיין לאיזה פוסט את מתכוונת. בסופו של דבר אני שמחה שהמודעות חדרה ושאת נהנית מעולם הטיפוח, בשאיפה בצורה הכי מאוזנת שאפשר, עם קצת פינוקיישן מדי פעם :)
      עולם הביוטי זה משהו שמגיל צעיר אני מחוברת אליו ובהחלט רואה בזה סוג של משימה ושמחה לעזור תמיד. אין ספק שתגובות מפרגנות ותומכות כאלו גורמות להרבה סיפוק, את ללא ספק מבינה את היקף ההשקעה האדירה וזה לא מובן מאליו בכלל.
      טוב, בכל זאת חפרתי בסוף... חחח
      ריגשת. המון המון תודה ♥

      בקשר לגרלן - אני מניחה שאת מדברת על הברונזר האחרון שהושק Terracotta Terre d'Été. אז מהחלק המוזהב אני מתעלמת כי הוא יורד בדיוק אחרי שימוש ורבע. הגוון הוא כתמתם/צהבהב חם מואר, ההארה זה מהשימר שבעיני הוא מחמיא ולא מפריע. בעיקרון זה גוון שאמור להתאים לשחומות בגלל שהוא לא נייטרלי (על בהירות הוא יראה כתום מדי לטעמי), אבל לא לשחומות מאוד כי אז הוא לא יהיה מורגש. המרקם פחות רך מהטרקוטה הרגילה (הגוון החלק) והוא מבושם בניחוח המזוהה עם המותג בצורה דומיננטית כך שלמי שזה מפריע צריכה לקחת בחשבון. ברמה האישית אני אוהבת את הניחוח.
      בשורה התחתונה - הברונזרים במהדורות המוגבלות של גרלן מפתים כי מוגשים לנו בעיצוב מרהיב אבל חייבים לבחון טוב את התאמת הגוון כי זו כמות שתישאר איתך לנצח...

      מחק
    2. כמו שכתבתי... מדהימה !!!
      מעטים האנשים שמודים ומעריכים מחמאות שניתנות להם בצורה כנה וגלויה כמוך.
      ממכרת.
      תודה על התשובה המהירה.
      ארוץ לבדוק גוון ובמידת ההתאמה גם לקנות.

      מחק
    3. תודה על המחמאות יקירה,
      עדכני מה עלה בגורל הברונזר :)

      מחק
  5. אנונימי28.10.2015, 16:22

    מצטרפת לדעתה של אדר. למרות שלרוב אין לי את התקציב המתאים לקניית מוצרים שמופיעים פה,עדיין אני נהנת ומחכה לכל פוסט שלך. בתור אחת שהיא ללא הרבה מושג בעניינים האלה,אני פשוט לומדת ממך המון.
    זהר.

    השבמחק
    תשובות
    1. ממש כיף לשמוע זהר, תודה רבה!! :)
      אני שמחה שאת פה ושכתבת את הדברים האלו כי זו בדיוק המטרה של הבלוג, לשאוב/להחליף ידע ולקחת מה שאנחנו רוצות, המוצרים זה קישוט. בסופו של דבר אם מישהי מחליטה שהיילייטר שימרי או סרום לחותי זה ה-דבר בשבילה אז זה ממש לא משנה של איזה מותג, העיקר שהמוצר יהיה מוצלח ויעשה את מה שמצופה ממנו. המטרה היא להשיג את הלוק, לא את המותג.

      מחק
  6. יקירתי, ביקשת שאעדכן..
    כמו שאמרת התקבל עלי גוון כתום משונה למרות שהחזקתי מעצמי שחומה... כנראה שאני נחשבת לפחות כהה ממה שחשבתי.. ובנוסף הוא טיפה הבליט לי נקבוביות כך שלאחר בדיקה ויתרתי וטוב שאמרת לי לבדוק כי אנטנקונה על עיוור.. אבל התחדשתי בקרם החדש מסדרת המטאוריטים בסרום אקווה לייט ובפודרת מטאוריטים כדוריות....
    קניתי וחשבתי על התאורים שלך בנוגע לכל מוצר...
    חחחחחח כשהחזקתי את הסרום הדהד לי שכתבת שפחדת שהחללית תחליק ותיפול לך מהיד מרוב התרגשות. מכורה אליך תתמודדי!!
    תודה לך על הכל ולילה שלו ורגוע.

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה פינוקים! קודם כל תתחדשי על הכל, בחירות משובחות!!
      טוב שלא קנית את הברונזר אם הגוון לא מחמיא לך. אין מנוס מלבדוק אחרת מתאכזבים.
      הזכרת לי עכשיו את ה- Super Aqua-Serum Light, זה אחד המוצרים האהובים עלי ביותר של המותג, פשוט תענוג! (ואם מחליק מהיד זה באמת דיכאון חבלז... חחח).
      שיהיה סופ"ש מהמם :))

      מחק
  7. הצילו.
    אני מחפשת את ההיילייטר הנוזלי של שאנל
    Soleil tan de chanel
    לא הברונזר הקרמי.
    הייתי בארבעה סניפים של המשביר ובכולם טענו הדיילות שהן מעולם לא שמעו על המוצר וזה כנראה אמריקאי ולא מיובא לארץ...
    וזה משונה לי כי נתקלתי בסקירות (למשל של קורין מריסים ורסיסים) שתמחרה את המוצר בארץ כך שהסקתי שניתן להשג אותו..
    אז רציתי לוודא שאכן יש אותו בארץ ואם כן אז איפה.. אשמח לקבל תשובה
    סופ"ש בטוח ורגוע לכולנו.

    השבמחק
    תשובות
    1. בטח שיש אותו בארץ,ההיילייטר שלי שכתבתי עליו כאן בבלוג הוא מהארץ, ממש מוזר, תראי להן תמונה של המוצר ותבקשי שיבדקו במיגרות לפי השם.

      מחק
  8. הפודרה הדחוסה מעניינת אעפ שיש לי את הכדורים את התחליב החדש יספיק כלחות או מעל?

    השבמחק
    תשובות
    1. הפודרה קומפקט פשוט נוחה יותר לנשיאה בתיק.
      בנוגע לתחליב של גרלן, זה תלוי בסוג העור, מתאים לעור רגיל עד מעורב. סביר שלעור יבש זה לא לחותי מספיק לעונה הקרה.

      מחק
  9. אנונימי31.1.2022, 13:33

    Review of the Mohegan Gaming Casino Site - Cluj
    Mohegan Gaming Resort is one of the most beautiful places to visit. choegocasino It has the world's largest indoor and หาเงินออนไลน์ outdoor pool deccasino along with a variety of

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails