22 ביוני 2015

כיסוי מפוסל



המרדף אחרי המייק אפ המושלם לא נגמר אף פעם ונדמה שאנחנו צריכות לעמוד בקצב מרתון כדי לספוג את ים החידושים בפרק זמן מאוד קצר. למרות שכל אחד מהמייקאפים החדשים שונה מהותית זה מזה, נדמה שאפשר לסכם את ההבטחות שלהם במילות המפתח הזהות: Flawless, Perfect, Natural, Long Lasting. כן, לפי המותגים אפשר להציע לנו דבר והיפוכו באותו המוצר, למשל: כיסוי גבוה עם מראה טבעי או עמידות במרקם קליל ודק. ביום שיגיע המייק אפ שיעמוד בכל ההבטחות - "כיסוי במרקם דקיק שמעניק מראה מושלם וטבעי עם עמידות גבוהה", אז נדע שהגענו לנחלה. לצערי, אנחנו עוד לא שם. כל אחת עדיין צריכה לדעת מה הפרמטרים החשובים לה ביותר בבחירת המייקאפ ועל מה היא צריכה להתפשר. או כמו שנאמר - You can't win 'em all לפחות Not yet...

בסה"כ נראה שמגיע לארץ מגוון מאוד מרשים. אם פעם המותגים היו ממוקדים בלהביא בעיקר מייקאפים בעלי כיסוי, הרי שבשנים האחרונות הגרסאות הקלילות, הטבעיות ואפילו הקורנות (כן, בארץ כשכולם מבריקים טבעי), תופסות חלק לא מבוטל מההיצע. כשאנחנו בוחנות היום איזה מייק אפ לאמץ, אנחנו בודקות את כל הפרמטרים האפשריים כדי שהוא יתאים לנו בצורה אופטימלית: כיסוי, עמידות, גימור, מרקם וצורה, שלא לדבר על עיצוב ומחיר. אבל אם יש פרמטר אחד שהמותגים נופלים בו כל פעם מחדש זה מבחר הגוונים. הם תמיד צהובים או ורודים מדי, בהירים או כהים מדי, אין מספיק ניטרליים. והבעיה הזו גורפת כמעט לכל המותגים שבשלב מסוים המגוון שיבחרו להביא לפה יהיה סביר במקרה הטוב ותלוש במקרה הרע. אחר כך יגידו שהמשתמשות פשוט לא מבינות את הקונספט שלהם...

דיור: עוד כוכב לאוסף

החדשות השמחות הן שאחרי זמן המתנה ארוך (מאוד!) סוף סוף מגיע לכאן ה- STAR של דיור לו חיכינו וציפינו. מרקם קרמי שנוח להנחה ועיבוד ומתקבע  יחסית מהר. מעניק כיסוי בינוני, גימור מאט-קורן מחמיא, עמידות מלאה כמעט לאורך כל היום ו- SPF 30. בעלות נקבוביות יצטרכו להשקיע יותר בעיבוד שלו לתוך העור כדי שיתמזג היטב בלי להדגיש אותן. מי שרוצה גימור מאט לגמרי שתפדר בסיום, אם כי לטעמי זה קצת מפחית מהמראה המחמיא שנוצר, אז אם לפדר עדיף עם פודרה קלילה /שקופה. לטעמי מדובר על פורמולה שתתאים למגוון סוגי עור ולמגוון צרכים ב- 12 גוונים בארץ מתוך 15 במגוון. ללא ספק עוד כוכב מוצלח ומעוצב מפס הייצור של מותג היוקרה, שמצטרף להשקה האחרונה Nude Air הסרומי, החידוש של ה- Nude וה- Capture Totale האנטי אייג'ינג, ובמיוחד השדרוג (ההיסטרי) של ה- Airflafh. שלא יגמר לעולם!

סיסלי: אליטיסטיות מודחקת

יש רגעים שהעולם (של הביוטי..) עוצר מלכת. אחד מהם זה כשסיסלי משיקים מוצר נחשק כמו ה- Phyto Teint Expert ואנחנו מנסות לא לקבל התקף לב מהמחיר. אז כדי לשמור על הבריאות אני מתעלמת ממנו (כאילו הדחקה זה בריא) וניגשת לעיקר. פורמולה פיגמנטית עשירה שיוצרת מרקם מעט סמיך, מעניקה כיסוי כמעט בינוני מהשכבה הראשונה, את הכיסוי אפשר לבנות אבל עדיף ממש בעדינות כדי שלא יראה שפכטלי. גימור קטיפתי שנוטה למאט ועמידות לאורך כל היום. לשמחתי נטול SPF שמיותר לגמרי גם ככה כי אני משתמשת במקדם גבוה יותר של SPF 50 (שאנל או קיהל'ס). למרות שהוא Oil Free יש לאחר כמה שעות נטייה להברקות בעיקר באזור ה- T, מי שזה מפריע לה תצטרך לפדר או להשתמש בדפי בלוט. לארץ הגיעו 6 גוונים מתוך 8, רובם בעלי נטייה צהבהבה. יתאים למי שאוהבת כיסוי ועמידות ומוכנה להשקיע בשביל הביצוע, במיוחד לבעלות עור שנוטה ליבש ולעור בוגר, גם בגלל מרכיבי הטיפוח שמכיל (בראשם ויטמין E) ומורגשים בשימוש וגם בגלל מאפייני המרקם שלו. העיצוב אליטיסטי מאופק שנראה ומרגיש של הביוקר.

קלרינס: כיסוי פופולרי פלוס

קלרינס מחדשים את המייק אפ Everlasting וזה ללא ספק מסקרן מאוד. העיצוב נשאר דומה (תמונת השוואה) רק שהכיתוב הפך מלבן לשחור והמכסה המוזהב הפך ממבריק למאט ולשם אברלסטינג נוסף הסימן פלוס (+) שמתייחס להבטחת העמידות המשופרת. בגרסה החדשה הפורמולה הופכת לדקה יותר ונעימה אך נשארת פיגמנטית עם הניחוח המבושם המדהים המוכר וה- SPF 15 המיותר. המרקם קרם שמרגיש קצת פודרתי במריחה (אולי בגלל אבקת הבמבוק שהוסיפו לגימור מאט). כיסוי כמעט בינוני מהשכבה הראשונה שניתן לבנות לגבוה יותר. הגימור מאט קורן. ממליצה להניח בעזרת מברשת צפופה שתעזור לו להיטמע בצורה מוצלחת ויציבה יותר. לטעמי פחות יתאים לבעלות נקבוביות, יובש ופגמים כי ידגיש אותם. מבטיח עמידות ל- 18 שעות אבל בפועל פחות (אולי באירופה כן...), אם כי העמידות יפה לאורך היום עם נטיה להברקות. מגיע בארץ ב- 6 גוונים מתוך 16 במגוון שהורחב, היה אפשר לחיות עם זה טוב אם לא היו בוחרים (שוב!) בעיקר גוונים צהובים. הגרסה החדשה לטעמי מאוד דומה ומאוד שונה מהקודמת, תלוי בפרמטרים, אבל בטוח מאותה המשפחה. בסה"כ מדובר על מייק אפ מוצלח מהסוג הפופולרי בארץ, כי אם כבר כיסוי גבוה אז שיהיה יפה ומחמיא כמו זה.

אליזבת ארדן: התמזגות לבהירות

אליזבת ארדן לנצח יהיו מזוהים מבחינתי עם ה- Mousse Makeup הוותיק שלהם בסדרת ה- Flawless Finish, זה היה אטרקציה לפני שנים ולמרות שנראה קצת מיושן הוא עדיין מאוד שונה בנוף גם היום. באותה הסדרה יצא בעיצוב יוקרתי במיוחד גם ה- Perfectly Nude Makeup שמשמו אפשר להבין מה המאפיינים המרכזיים שלו. כיסוי קל פלוס שלא ניתן לבניה, גימור טבעי קורן, עמידות לא גבוהה ו- SPF 15 שמיותר. מן מייק אפ שמלטש בעדינות את הסקין למי שלא רוצה להרגיש או להיראות עם מייק אפ. קיימים 25 גוונים, ובאופן חריג ביותר שהפוך לכרגיל, לא ברור למה צריך כל כך הרבה גוונים עם כיסוי כזה שמתמזג בסקין בצורה הרמונית. לארץ הגיעו 7 גוונים שבעיקרון הפעם אמורים היו להיות מספיקים, אבל רובם בהירים מאוד וחבל כי זה מפספס פלח גדול של משתמשות. אידיאלי למי שלא רוצה להכביד על העור ועדיין לא לצאת בלי מייק אפ בכלל.

גרלן: פלירטוטים קיציים

גרלן שמציעים לנו מוצרים מרשימים ומעוצבים כמו של המייק אפ Tenue de Perfection האהוב עלי, מפלרטטים איתנו מדי פעם עם עיצובים יותר קלילים וצעירים, שלא לדבר על השמות שנותנים להם. כך קורה עם ה- Baby Glow החדש. אנחנו רוצות אותו קודם כל  בגלל העיצוב והשם, עוד לפני שבחנו את הביצוע של המוצר עצמו. כן, זה סוג של גאונות. המוצר מבטיח להפוך עור עייף ועמום לבריא וקורן ממש כמו של תינוק (אגב, 'בייבי גלואו' זה שם שמגיע ממוצרי סקין אסייתיים). נקרא מייק אפ אבל עושה תחושה של קרם BB/CC, תחליטו אתן. בכל מקרה, קיבלנו פה שפופרת משאבה מוצלחת שנוחה לשימוש ולנשיאה בתיק. המרקם קרמי שהופך למעט משחתי במגע עם העור. בסה"כ נוח למריחה מהירה, הכיסוי קל פלוס, הגימור טבעי והעמידות לא גבוהה, פידור ישפר אותה במעט. אוחז בניחוח הסיגליות הפודרתי המזוהה עם סדרת ה- Meteorites שהוא כמו תמיד - גן עדן. מגיע בשלשה גוונים לא הכי אופטימליים ומי שתמצא התאמה של הגוון ומחפשת את המאפיינים שלו שציינתי, ללא ספק תהנה ממנו.

מאק: אור בקצה המנהרה

ההפתעה הגדולה הפעם מגיעה מהכיוון של מאק בדמות המייק אפ החדש בסדרת ה- Pro Longwear העמידה. לומר שאני לא חובבת מייקאפים של המותג הכל כך טרנדי, זה אנדרסטייטמנט. אין בהם כלום מושך, לא הניחוח, לא העיצוב והכי חשוב - לא הביצוע. כתבתי על זה גם כשהושק המייק אפ המינרלי ולא מעניין אותי מאפרים שצועקים Studio Fix (שפכטל סטייל דאבל וור וקולורסטיי), נהיה לי דביק רק מהמחשבה. המייק אפ החדש עדיין לא חזק בשני הפרמטרים הראשונים - הניחוח תעשייתי כנהוג במותג והעיצוב סביר, פרקטי מקצועי. אבל בביצוע... וואו. מרקם קרם עשיר וסופר פיגמנטי, מגיע לכיסוי בינוני כבר בשכבה ראשונה, נמרח באחידות, יציב על הסקין ועמיד לאורך כל היום. הגימור בעל ברק קל שדורש פידור במהלך היום. במותג ממליצים להשתמש בו גם כקונסילר, כנראה למדו מהגימיק של קליניק, הכל נשאר במשפחה... מגיע ב- 16 גוונים שמאפשרים לכל אחת למצוא את הגוון שלה בקלות יחסית. יתרון גדול - נטול SPF שמיותר במייקאפים כי אף פעם המקדם לא מספיק גבוה ובערב הוא בכלל חסר משמעות. חסרון גדול - מגיע בכמות של 25 מ"ל ולא 30 מ"ל כמקובל מה שהופך אותו ליקר מבחינת כמות למחיר, למה מאק? למה?? (אייקון מתייסר). נו, לפחות במגוון המייקאפים של מאק יש כבר אור בקצה המנהרה (נקווה שהאור יגיע יום אחד גם למסקרות וללקים שלהם).

אסתי לאודר: גימיק נטו

באסתי לאודר משתדלים לעקוב אחר הטרנדים וכך השיקו בזמנו ה- BB Cream ועוד BB Cream וגם CC Cream, רק שהביצועים שלהם לא העידו על הצלחה יתרה. הפעם הם החליטו לדלג על ה- DD Cream ולהיות הראשונים שמציעים EE Cream מערבי שיוצא בסדרת ה- Enlighten החדשה שמיועדת לטיפול בגוון ומרקם העור. ה- EE הוא לפי המותג Even Effect שמוגדר כ- Skintone Corrector, מוכר? כן, זה לגמרי יכול היה להיקרא CC Cream שהוא Color Correcting אבל אז מה היה החידוש המסקרן הגדול? בכל מקרה, העיצוב יפה וזהה ל- CC Cream של המותג (תמונת השוואה) רק בצבע תכול מטאלי בהתאם לסדרה, מזכיר לי קצת משחת שיניים. מרקם קרם-באלמי לא מאוד לחותי שמתרכך במריחה בעל SPF 30. בעיקרון הוא מגיע בשלשה גוונים צהבהבים (סווטצ'ים), אבל לאחר המריחה זה חסר משמעות כי הוא פשוט שקוף (!), כלומר, הוא אפילו לא מגיע לכיסוי קל, ומותיר רק את ההברקה/הארה בגימור ולכן לא ברור עניין הגוונים. איך הוא יעשה תיקון גוון כשהוא שקוף? בקיצור, הוא לא ביצועיסט בכלום, לא כפריימר, לא כבסיס ולא כמאיר, אולי כמקדם הגנה אבל אז יש מספיק אופציות רציניות ממנו. אז בינינו, מרגישים את המאמץ של לאודר, הם מאוד משתדלים, אולי מדי. אם ישחררו קצת ויהיו פחות חרדתיים ויותר זורמים אולי יצא להם מוצר מוצלח בקטגוריה, או שלא. כרגע מדובר על מוצר גימיקי מיותר, אני רוצה להאמין שמוצרי הטיפוח בסדרה אפקטיבים וביצועיסטים הרבה יותר.

לנקום: מוצלח ומפוספס

לנקום שוב מוכיחים שאחד מסודות ההצלחה שלהם זה בלקחת מוצר מוצלח של מותג אחר כשהוא עוד בתחילת הדרך ולתרגם אותו במהירות כך שהם יוכלו להיות בין הראשונים שמציעים גרסה משלהם. כן, כמו בהרבה תחומים, גם בקוסמטיקה הנגשה מהירה היא שם המשחק. הם עשו את זה למשל עם ה- Miracle Air de Teint שהיווה את התשובה שלהם ל- Maestro של ג'ורג'יו ארמאני, והם עושים זאת שוב עכשיו עם המייק אפ Miracle Cushion. היומרנות - לא נותנים לעובדות לבלבל אותם וקוראים לו 'המצאת השנה המהפכנית שלנו'; הגאונות - רוכבים על הטרנד האסייתי-קוריאני שהגיע למערב יחסית מראשיתו. ראינו כבר מזמן ביקורות על מוצרים דומים כמו פה למשל. אגב, לא מן הנמנע שנראה עוד הרבה השפעות אסייתיות על המותג בעקבות מינויה של ליסה אלדרידג' למנהלת האמנותית באיפור של המותג, שגם מציגה בסרטון הזה את אופן השימוש במוצר.
המייק אפ החדש (שמיוצר בקוריאה mind you) מגיע כקומפקט אבל בפנים זה מעין גימיק של ספוג רווי במייק אפ נוזלי מה שמאפשר לנו לקחת אותו גם בתיק אם נרצה. התוצאה נפלאה ממש - מרקם דק ונושם יחסית בעל ניחוח נעים ו- SPF 23 (האסייתיים עם SPF 50). כיסוי קל שניתן קצת לבניה, גימור טבעי-סטייני ועמידות לחצי יום, אולי קצת יותר ללא צורך בפידור מבחינתי. הספוגית המצורפת נוחה ומאפשרת להגיע לכיסוי המקסימלי הכמעט בינוני שמציע. אבל זה לא היגייני בעליל וצריך לנקות אותה בין השימושים ולמי בכלל יש כוח לזה? אפשר להניח גם עם האצבעות או מברשת אבל זה מוריד מעוצמת הכיסוי במקרה הזה. חשוב לשים לב שהכמות היא 14 גרם בלבד, כלומר - זול הוא לא, אם כי ניתן לקנות בהמשך רק את המילוי. הדאונסייד המרכזי זה הגוונים, לא ברור איך קרה שמתוך 11 נחתו פה רק 4 וגם לא המוצלחים והניטרליים ביניהם. ללא ספק תקלה גדולה של המותג בארץ. הגימיק האסייתי החביב, הביצוע המוצלח ובמיוחד ההשקעה בשיווק ופרסום - לא מצליחים לחפות על הפספוס. חבל.

קומפקטים: קהל משתמשות נאמן

פינה מיוחדת מגיעה גם למייקאפים בקומפקט, הם אולי לא פופולריים כמו המייקאפים הנוזליים אבל בהחלט יש להם קהל ממשתמשות קבוע ונאמן. חשוב להבחין בין כאלו במרקם אבקה שלרוב יעניקו גימור מאט לבין כאלו במרקם קרם שלרוב יעניקו גימור טבעי יותר. יש מי שמשתמשות באבקתיים כפודרות מעל המייק אפ, לפעמים במודע ולפעמים בטעות כי חושבות שמדובר על פודרה. זה הופך את כל המראה לכבד ומבוגר יותר, בכל זאת מייק אפ על מייק אפ, הייתי ממליצה על זה בעיקר לצילומים או מעל בסיס קל כמו BB/CC Cream. המייקאפים האלו לרוב יגיעו עם ספוגית להנחה, לא הכי היגייני, אבל מי שבוחרת להשתמש בה חשוב שתקפיד לנקות אותה גם בשביל ההיגיינה וגם כדי שתישאר שימושית. עדיף לטעמי להניח בעזרת מברשת שטוחה, Buffing או Flat Top תלוי בהתאם לפורמולה, ובמהלך היום במידת הצורך לתקן עם הספוגית.

סמאשבוקס ממשיכים להפגין נחישות מקומית בעקבות השיווק המחודש שלהם עם השקת מוצרים חדשים. וכך אנחנו מקבלות את ה- Photo Filter Powder Foundation. עיצוב חיצוני פרקטי לנשיאה ופנימי עם הטבעה יפה כמו של עדשת מצלמה שרומזת על ביצוע לסקין כמו פילטר לתמונה. קיים ב- 10 גוונים שנראים בהירים באריזה אבל בפועל כהים יותר אז שימו לב טוב בבחירת הגוון. לספוגית המצורפת צד אחד קטיפתי לכיסוי קל וצד שני חלק לכיסוי משופר, לא מאוד משמעותי לטעמי בפועל. הפורמולה Oil Free בעלת מרקם אבקתי רך ונעים שנטמע בצורה הרמונית בסקין ואינו מביא לתוצאה מסכתית מאובקת. המראה המתקבל נקי, מחמיא ואולי אפילו טבעי יחסית לקטגוריה. בעל עמידות יפה כמעט לאורך כל היום. מוצר מוצלח בקטגוריה.

בובי בראון עם ה- Skin Weightless Powder Foundation שאמור להיות הגרסה איתה נרצה לצאת מהבית לחידושים ותיקונים. 20 גוונים להתאמה אולטימטיבית, אם כי חשוב לזכור שבמותג הנטייה הצהובה שולטת. כיסוי קל שאפשר לבנות כמעט בינוני, אבל יראה יותר מסכתי, מאחד גוון יפה. הגימור מאט אבל לא מיובש, עם זאת לא יתאים לבעלות עור יבש או בעל פגמים. עמידות לחצי יום שדורשת חידוש במהלך היום ובמיוחד ניטרול הברקות. במותג אומרים שזה כמו עור שני, אז זה לא ממש לטעמי וגם פחות מוצלח לצילומים כי מלבין מעט. בשורה תחתונה, יש מוצלחים ממנו.

שיסיידו סוגרים לנו את הפינה עם ה- Sheer and Perfect בגרסת הקומפקט של המייקאפ הנוזלי המשובח שנמצא בטופ של המייקאפים המועדפים עלי ביותר. לצערי שניהם לא קיימים בארץ כי לא עברו את אישורי משרד הבריאות "היעיל והמתקדם" שלנו, שהרי מה שטוב לכל העולם לא בהכרח מספיק טוב לנו... עד מתי נסבול?? הקומפקט מגיע בעיצוב מהמם כמו של פרח הקמליה האסייתי המזוהה עם המותג עם בסיס בגוון טבעי ומכזה שחור גלוסי - ממתק בתיק האיפור! הספוגית נחה מעל החומר שזה קצת מאכזב, נראה פשוט למותג יוקרה, קיצור אפשר להעיף אותה והעניין נפתר. מרקם פיגמנטי פודרתי עשיר אך עדין ואוורירי, נטמע נהדר בסקין, ובעל SPF 15 מיותר. כיסוי קל שניתן לבניה לבינוני, גימור מאט מעט קורן שמעניק מראה מלוטש יפה. מגיע ב- 18 גוונים ואידיאלי לעור מעורב ואפילו יתאים לנוטה ליבש פשוט לדאוג למרוח לחות לפני. עמידות יפה כמעט לכל היום. לחובבות הקומפקטים זה Must-Have.

קונטור: הטרנד הנוכחי

אחרי השימוש במייק אפ חשוב לנטרל את המראה החד-מימדי שנוצר כדי לא להיראות כמו מסיכה. אפשר לעשות את זה עם סומק או ברונזר שהם הבחירות הפופולריות ביותר. הפעם בחרתי לסיים עם מוצרי ההצללות. נדמה שמדי תקופה יש מיקוד באיזה טרנד שקם והוא ממשיך ללוות אותנו שנים עד שנטמע והופך לחלק מהמניין הקבוע. זה קרה למשל בזמנו עם הפריימרים, בהמשך עם מוצרי הגבות ועכשיו עם ההצללות. בגדול מומלץ לבחור בגוונים אפרפרים כי יעניקו מראה של "צל" בלתי נראה, אבל לכהות עור עדיף לבחור בגוונים חמים יותר אחרת האפור עשוי להיראות מאובק ותלוש.
טרנד הקונטור מקבל רוח גבית חזקה מקים קרדשיאן חובבת המראה ובעקבותיה ראינו שעולים אינספור סרטונים המתחקים אחר המראה המפוסל הכה נחשק. המותגים השונים שגילו כר פורה ליצירת הכנסות חדשות, החלו להשיק מגוון מוצרי קונטור שעד עכשיו היו נחלתם של המותגים המקצועיים בלבד. רק השנה הושקו לא מעט מוצרי הצללות בעולם (בצורת אבקה/אבן/קרם/סטיק/טוש) שעם הזמן חלקם גם ינחתו בארץ הקודש. בחרתי שניים שכבר קיימים פה ויכולים לסגור את הפינה למי שמחפשת לאמץ.

למתחילות: ה- Step-By-Step Contour Kit של סמאשבוקס - פלטה שמציעה גוון היילייט צהבהב שאהבתי שהוא כמעט מאט לגמרי ולא שימרי, גוון ברונז לחימום המראה וגוון קונטור אפרפר מוצלח לפיסול מבנה הפנים. פורמולה בעלת פיגמנט סביר שנוחה להנחה וטשטוש מהיר, אפשר גם באמצעות המברשת הזוויתית שמצורפת לקיט למי שאין אופציה אחרת שהיא עדיפה (סרטון ממחיש). גימור המאט הזהה מאפשר לגוונים להתמזג בצורה מוצלחת. בסה"כ לטעמי מדובר על צעצוע חביב למי שרוצה ביצוע מהיר ולא מורכב מדי.

למתקדמות: ה- Pro Sculpting Cream של מאק - בגוון Coffee Walnut עם התת גוון האפור-ירקרק המשובח להצללות (סווטצ'השוואתי). פיגמנטי מאוד שדורש עיבוד וטשטוש יסודי, כמובן עדיף בעזרת מברשת סינתטית / דואו פייברית צפופה שתעזור לשלוט היטב במרקם. באופן כללי, מקרם קרמי איכותי יראה יותר טבעי והרמוני לסקין, זו גם הסיבה שאני לא מוותרת על סומק קרם מדי יום. המוצר הזה ללא ספק מתאים יותר למשתמשות שמיומנות בשימוש. כי אם כבר לפסל אז שיהיה הכי מושלם שאפשר.


ID

STAR
Studio Makeup SPF 30
Spectacular Brightening
Weightless Perfection
גודל: 30 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 242 ש"ח

Phyto teint expert
all-day long
flawless skincare foundation
גודל: 30 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 660 ש"ח

Everlasting Foundation +
SPF 15
גודל: 30 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 276 ש"ח

Flawless Finish
Perfectly Nude
Makeup SPF 15
גודל: 30 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 450 ש"ח

Meteorites Baby Glow
Light-Revealing Sheer Make-Up
Anti-Fatigue Effect SPF 25
גודל: 30 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 259 ש"ח

Pro Longwear
Nourishing Waterproof Foundation
גודל: 25 מ"ל
ייצור: בלגיה
מחיר: 191 ש"ח
Pro Sculpting Cream
#Coffee Walnut
גודל: 5 גרם
ייצור: ארה"ב
מחיר: 121 ש"ח

Enlighten EE Créme
Even Effect Skintone Corrector
SPF 30
גודל: 30 מ"ל
ייצור: בלגיה
מחיר: 230 ש"ח

Miracle Cushion
Liquid Cushion Compact SPF 23
Fresh Dewy Hydration
Absolute Weightlessness & Glow
גודל: 14 גרם
ייצור: קוריאה
מחיר: 235 ש"ח

Photo Filter Powder Foundation
גודל: 9.9 גרם
ייצור: ארה"ב
מחיר: 219 ש"ח
Step-By-Step Contour Kit
גודל: 11.47
ייצור: ארה"ב
מחיר: 269 ש"ח

Skin Weightless Powder Foundation
גודל: 11 גרם
ייצור: יפן
מחיר: 230 ש"ח

Sheer and Perfect Compact
Evens tone, Smoothes pores, Oil-free
SPF 15
גודל: 10 גרם
ייצור: ארה"ב
מחיר: 30 דולר



Print Page

40 תגובות:

  1. בשעה טובה הסטאר הגיע לארץ..כמעט פיספס את הפואנטה שלו כי כולן רכשו כבר בחו"ל.
    ומסכימה איתך שהחדש של מאק הוא וואו. גם אני רשמתי עליו באותן המילים. אגב בארץ הוא עולה 191.

    השבמחק
    תשובות
    1. ועכשיו ראיתי שה121 ש"ח הוא לוולנאט :)
      מתנצלת.

      מחק
    2. צודקת לגמרי, כמו שכתבתי - זמן המתנה ארוך מאוד לדיור סטאר. אבל תזכרי שכשאת כותבת כולן זה מתייחס לכל מכורות היוקרה השרוטות, כן? חחחח
      עדיין יש רוב גדול של משתמשות בארץ שיקנו רק אם יהיה זמין להן פה ;)
      שמחה לשמוע שגם את אהבת את המאק! האמת שהוא תפס אותי בהפתעה, ניסיתי אותו ממש בחוסר חשק והייתי בהלם. מושלם לקיץ! כן, המחיר מופיע בסוף הפוסט.

      מחק
  2. בדיוק צריכה להתחדש.
    הגרלין יקח כנראה בגדול.
    לכל השאר לא ממש התחברתי.

    השבמחק
    תשובות
    1. את וגרלן, למה אני לא מופתעת?? LOL

      מחק
    2. יש לי דיור ודאבל וור שבהתחלה התלהבתי ועם הזמן התחילו להעיק.
      אמורים לעבור לביגודית של ויצו בקרוב.

      מחק
    3. חחח קורעת!!
      את השפיכטול דאבל וור זה אחלה להעיף ויפה שעה אחת קודם.
      אבל מה הבעיה עם הדיור? איזה דיור זה בכלל?

      מחק
    4. עם פקק כחול.
      נראה לך שאני זוכרת איך קורימ'לו.

      מחק
    5. אה, בטח הדיור פוראבר. זה מהסוג הקלאסי-בסיסי.

      מחק
  3. האמת שאני מאוד מחכה הרבה זמן לסטאר ומבינה שהוא כבר מגיע, דנרה הוא יתאים לקיץ הלח שלנו? הסיסלי גם מאוד מסקרן אותי גם יהיה יעיל בקיץ? בקיץ הלח שלנו אני לא אוהבת מיקאפים שנוטים להבריק, הויטאלומייאר אקווה והוולווט של שאנל נהדרים עליי בקיץ, את הסטאר ארכוש בטוח את הסיסלי צריך לבדוק.

    השבמחק
    תשובות
    1. לטעמי שניהם מתאימים לקיץ (+פודרה) אבל חשוב לקחת דוגמית ולבדוק לפני כדי לבדוק את ההתאמה האישית לעור. אם עמידות זה הפרמטר החשוב ביותר אז המאק הוא העמיד ביותר מכל אלו שמופיעים פה, אבל נראה לי שהוא פחות הסגנון שלך.

      מחק
    2. בדיוק את כבר מכירה את הסגנון שלי ארכוש את הסיסלי בכפל נקודות שלי.

      מחק
    3. חח, לא היה לי ספק לרגע שתוותרי על הדיור או הסיסלי!
      רק באמת נסי לבדוק את הפורמולה לפני שאת קונה ;)

      מחק
    4. אני אוהבת פורמולות עשירות.

      מחק
    5. הסיסלי ואת זה שידוך משמיים לדעתי.
      עדכני אחרי שתקני מה את חושבת.

      מחק
    6. אויש לילך את כזו היי סוסייטי - lol. ליומולדת הבא אני קונה לך ערכת איפור של ביוטי קייר. בכל מקרה דנרוש פוסט מעולה ומפתה כהרגלך. מכל מה שסקרת הכי מסקרן המאק. שלכן דנה שיק שק שוק:)))))))))

      מחק
    7. לילך הכי של הביוקר :)
      שמחה שאהבת את הפוסט מותק, המאק מעולה למי שרוצה כיסוי גבוה ועמיד.

      מחק
    8. לא, לא מתה על כיסויים גבוהים. ממש גבוה? מרגיש מסכתי? אנסה בהזדמנות את הסטאר. הסיסלי, מחיר מוגזםםםםםםם!

      מחק
    9. המאק עם כיסוי בינוני שאפשר לבנות לגבוה וממש לא נראה מסכתי.
      תשמעי, במאק זה הכי קל, תלכי לשם שימרחו לך או שתקחי דוגמית ותנסי קודם. אין לך מה להפסיד.

      מחק
  4. אנונימי22.6.2015, 20:53

    מה הקטע עם המייקאפים של שיסיידו? מה משרד הבריאות רוצה בדיוק?

    השבמחק
    תשובות
    1. משרד הבריאות מעכב/פוסל כל מיני מוצרים בעלי מרכיבי ננו חדשניים שהוא לא מכיר ובעתיד יהיו בכל מוצרי הקוסמטיקה. זו הסיבה שהרבה מוצרים לא מגיעים לארץ, או שמושקות חצי קולקציות במקום מלאות בכל מיני מותגים.

      מחק
  5. ה - Sheer and Perfect של שיסיידו נראה לי אטרקטיבי במיוחד עכשיו לקייץ. מזמן לא השתמשתי במייק אפ פודרה. האחרון (והראשון אם זכרוני אינו מטעני:-) שהשתמשתי בו היה של שאנל ובזמנו לפני 20 שנה פלוס מינוס :-) זה היה ממש חדשני. מאוד התלהבתי מהשימוש בו עד שיום אחד חורפי מאסתי בו והבנתי שעם מייק אפים בסגנון כדאי להשתמש בעיקר בקייץ. כרגע יש לי 4 מייקאפים נוזליים וכולם עדיין לא הגיעו לאמצע כך שכנראה לא ארכוש עוד מייקאפ בקרוב אבל בהחלט אקח בחשבון את ה Sheer and Perfect כשאחשוב על רכישה של מייק אפ, נראה לי מושלם לעור המעורב שמן שלי. אהבתי את הסרטון של קמילה המהממת, אני רשומה לערוץ השני שלה בפורטוגזית. המשך שבוע נעים ♥

    השבמחק
    תשובות
    1. לידיה! לאן נעלמת? טוב שקפצת :)
      את הקומפקטים או שאוהבים או שלא, זה קונספט אחר לגמרי שממש השתפר במרוצת השנים.
      מסכימה איתך שהפודרתיים מביניהם מתאימים לקיץ, עושים מן מראה מאט שמתאים לעונה אבל בחורף זה נראה יותר מיובש.
      עדיף באמת לגמור את מה שיש קודם בבית , הם לא יחזיקו לנצח ועד שתסיימי יצאו עוד ים גרסאות חדשות, אין לזה סוף...
      קמילה אכן מהממת, היא גם הרבה פחות מופלצת מיוטיוביות אחרות, כיף לצפות בה.
      נשיקות יקירה ותעברי פה מדי פעם ♥

      מחק
    2. לא נעלמתי :-) אני תמיד קוראת את הפוסטים המצוינים שלך ונהנית מהשנינות, הכתיבה הקולחת ושטיפת העיניים בכל ה"ממתקים" הנהדרים פשוט לא תמיד יש לי מה לומר... :-) אני גם קונה פחות מבעבר, עם הזמן והשנים שחולפות אנחנו הופכות לקנייניות "חכמות" יותר שקונות לפי הצורך פרופר ופחות מתלהבות מכל מוצר חדש שיוצא לשוק. פה ושם היצר גובר על "החכמה" ;-ׂ)...אבל זה כבר לא קורה הרבה כמו פעם. נשיקות גם לך ♥

      מחק
    3. ממש כיף לשמוע, וממש כיף שאת עדיין עוקבת.
      אין לי ספק שתמיד יש לך מה לומר, לא משנה בכלל אם את קונה או לא.
      אגב, אני לגמרי מתחברת לקניות החכמות יותר, אין לי ספק שההיעדרות שלך מהפייס מקלה על זה. הלוואי שכולן היו יותר שקולות בקניות. אבל כנראה זה חלק מהפאן, סוג של תחביב. בסוף כיף להתפנק גם אם לא ממש צריך את זה ברמה הפרקטית, העניין זה רק המידתיות ;)

      מחק
  6. טוב היום אני בקטע של להגיב בתוך התגובות:))) גם כי שמחה ״לפגוש״ כאן את לידיה וגם כי הנושא דיבר אלי. לפני 17 שנה השתמשתי גם בקומפקט של שאנל. 3 כאלו היו לי, הייתה אריזת רפיל שתמיד קניתי כשנגמר. הוא היה מעולה! אחכ היה לי גם אחד של דיור. זוכרת שזה עוד היה באריזות הרטרו האלה שלהם בצבע כחול כסף, צורת מתומן, אם אינני טועה. הוא גם היה מעולה אבל די שומני. מאז לא השתמשתי באחרים.

    השבמחק
    תשובות
    1. דנה אהובה, גם אני שמחה "לפגוש" אותך כאן. אגב, מדי פעם צופה בסרטוני הריקוד שלך ביוטיוב ואת פשוט כובשת. אם הייתי מתגוררת בת"א לבטח הייתי נרשמת לאחד החוגים שלך ♥ תגידי הבלוג שלך עדיין פעיל או שהפסקת לכתוב? לא זוכרת שקיבלתי בשנתיים האחרונות עדכון כלשהו במייל על פוסט חדש...עדכני אותי, המייל שלי lidiazohar@gmail.com

      מחק
  7. היי דנרה, קוראת אותך כבר הרבהההה זמן ונהנית תמיד! לגבי ה spf, למה הוא מטריד אותך? באופן אישי, ועם השמש של הארץ, אני תמיד שמחה ל-spf גם במייקאפ- שיעצים את קרם ההגנה... או שאני לא יודעת משהו לגביו שאת יודעת? זה מזיק איכשהו?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה ניצן, כיף לשמוע!
      התייחסתי ל- SPF פה במפוזר אז ארכז את העניין.
      - המקדם במייק אפ לא מעצים את המקדם בקרם הנפרד. הוא לא בנוסף לו, המקדם הגבוה הוא הנחשב וסביר שהוא יהיה בקרם ההגנה שלך ולא במייק אפ.
      - בעיקרון מוצרים שמכילים SPF לא באמת מעניקים לך את המקסימום שכתוב כי בשביל להגיע אליו צריך לשים המון חומר.
      - ונניח שהם כן מעניקים, עדיין SPF 15 זה מאוד נמוך למדינה חמה כמו שלנו וההגנה לא מספיקה אז מיותר מראש.
      - ל- SPF יש חיסרון גדול שהוא מחזיר אור בצילומים, לכן הרבה פעמים נתקלים בתמונות שהראש בהיר משמעותית מהגוף. זה לא בגלל שהמייק אפ לבן מדי, זה בגלל ה- SPF. מאוד לא מחמיא.
      - לא מומלץ למרוח מוצרים עם SPF בקרבת העיניים בגלל רגישויות כאלו ואחרות.
      - התוקף של ה- SPF בדרך כלל פג תוקף לפני המוצר עצמו, אז בשלב מסוים מיותר גם ככה.
      - בלילה אין צורך ב- SPF אז למה להוסיף אותו בכלל? גם ככה הוא משנה את הפורמולה ולא בטוח לטובה.
      לכן המסקנה הבלתי נמנעת היא שחשוב להשתמש מדי יום במקדם נפרד גבוה (שמתי למעלה בסיסלי דוגמאות) ובערב אפשר לוותר על המקדם וגם להצטלם כמה שרוצים :)

      מחק
  8. אנונימי26.6.2015, 11:31

    טוב, אני קוראת שקטה פה, אבל צריך לנער את הביישנות מדי פעם, והפעם הייתי חייבת :) סופסוף מישהו מתאר את הפלטה של סמאשבוקס בתור מה שהיא באמת ולא משתמש בשורש ש-ל-מ על הטיותיו השונות בהקשר שלה ("מושלמת", "שלמות" וכו'). עשית לי חשק עז עם ה-Coffee Walnut של מאק, הוא נראה נפלא מהסווטצ' (אם כי, כרגיל, אני חוששת שהוא כהה מדי עבורי). אחלה פוסט.

    השבמחק
    תשובות
    1. מבינה לגמרי על מה את מדברת ;)
      באמת צריך להכניס לפרופורציות את הדברים שיש עליהם באזז מסיבות כאלו ואחרות...
      בנוגע למאק סקאלפט, אני חושבת שההתמודדות האמיתית היא יותר עם הפיגמנט הדומיננטי בטשטוש ופחות עם הכהות כי בסוף זה מתמזג. שווה לבדוק בסניף ולהתרשם. תודה רבה!

      מחק
  9. תמיד כיף לעקוב אחר הפוסטים , גם אם לא מגיבה .
    מאז קראתי לראשונה אצלך על המייק אפים של גרלן התמכרתי... Lingerie, Perfection, BB+ hydra
    בהתאם לצורך
    אבל המייקאפ החדש של מאק מסקרן .
    לאור הכמות המוקטנת - האם אכן ניתן להשתמש בו גם כקונסילר ?

    השבמחק
    תשובות
    1. כיף לשמוע :)
      וואו, את לא רק ממש ותיקה פה, את גם ממש בעניינים עם גרלן! #טעםטוב
      בעיקרון כל מייק אפ שאין בו SPF הוא פוטנציאל לקונסילר. השאלה היא האם אנחנו צריכות כזה כיסוי גבוה כמו של מאק פה שיהיה כבד לאזור העיניים? אני לא, אולי מישהי אחרת כן. זה מאוד אישי בסופו של דבר..

      מחק
    2. תודה . הקונסילר היחיד שמשתמשת בו הוא של לנקום - בשפופרת של 15ml
      וגם לא בתדירות יומית ....
      איך המרקם של המייקאפ של מאק היחס אליו .
      מה ממליצה לי לנסות בנוסף ?

      מחק
    3. את מתכוונת ללנקום Effacernes? זה קונסילר נפלא!
      הפורמולה של המאק קצת יותר מכסה ויבשה יחסית אליו. בכל זאת - מייק אפ מהסוג הכבד יותר.
      קשה לי להמליץ בלי להבין את הצרכים שלך מתחת לעיניים, אבל אם אהבת את הלנקום הזה אז אני מאמינה שתאהבי גם את ה- Instant Concealer של קלרינס:
      http://danrasvault.blogspot.co.il/2014/10/blog-post.html

      מחק
  10. אנונימי8.7.2015, 18:52

    אם רוצים לבחור מכל המבחר המהמם הזה בסיס אחד קליל ,רק לתת מראה אחיד לעור ,אולי לכסות קצת אדמומיות.
    שיראה טבעי ולא שפכטל. על מה היית ממליצה? (בשנתיים האחרונות השתמשתי במקס פקטור שקניתי בחו"ל).
    נוסעת בחודש הבא כך שיכולה לקנות בדיוטי או בחו"ל, אבל עם כל החידושים קשה להחליט.

    השבמחק
    תשובות
    1. אז הייתי בוחרת BB Cream בכלל ;)
      אופציה נוספת היא מקטגוריית המייק אפ סרום, הם דקיקים וקלים. למשל הדיור אייר, ה- YSL פיוז'ן אינק והארמאני מאסטרו (יש אותו בדיוטי פרי). על כולם יש סקירות בבלוג.
      קשה להמליץ על מייק אפ ספציפי כי חשוב להבין מה סוג העור שלך.

      מחק
    2. אנונימי9.7.2015, 0:09

      תודה רבה. נתת לי כיוון. מדובר בעור רגיל לא בעייתי.
      מאד נהנית מהבלוג שלך. אינטליגנטי ומושקע.

      מחק
  11. אנונימי23.7.2015, 11:37

    הי, ההמלצות מפורטות וטובות, תודה.
    הבעיה שיש לי עור יבש ואפילו כאשר אני משתמשת במייקאפ רגיל, ומורחת לחות לפני, מופיעים סימני יובש. (השתמשתי בדיור (הישו לא הסטאר) בסמאשבוקס ובמאק.
    יש לך הצעות למייקאפ שמנוני או לח יותר?

    השבמחק
    תשובות
    1. בעיקרון אני ממליצה לך לדאוג ללחות עשירה לפני מריחת המייקאפ ואם צריך אז גם לפריימר מתאים.
      מבחינת מייקאפים, עדיף כאלו שמותאמים לסוג העור שלך, ממליצה לך לקחת דוגמית ולנסות בבית קודם.

      איב סן לורן Youth Liberator ושל קלרינס Extra Comfort שכתבתי עליהם בפוסט הזה:
      http://danrasvault.blogspot.co.il/2014/06/blog-post_29.html

      לנקום Teint Visionnaire מהפוסט הזה:
      http://danrasvault.blogspot.co.il/2013/06/blog-post_13.html

      שיסיידו Radiant Lifting מהפוסט הזה:
      http://danrasvault.blogspot.co.il/2013/02/blog-post_14.html

      תקראי ותתרשמי מי מהם מבחינת כיסוי וגימור מתאים לך יותר, הם כולם נפלאים לעור יבש.

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails