29 באפריל 2015

בסיס סמוק




בכל לוק הדבר החשוב ביותר זה הבסיס - הסקין, בלעדיו גם האיפור הכי מושקע לא יראה בתוצאה הסופית Fine. באביב, אחרי החורף המייבש, מתחילים להרגיש את הלחות עולה כל יום טיפה יותר. לכן חשוב לשמור על שגרת טיפוח מאוזנת לעונת המעבר שתכין אותנו לקיץ הסופר לח. המטרה היא להעביר את הסקין כמה שפחות זעזועים משינויי מזג האוויר עליהם אין לנו שליטה. טיפוח אידאלי ואיפור בסיס מותאם יעניקו לנו את הסקין האופטימלי, תוספת מדודה של סומק גם תתרום למראה חיוני וקורן. עם בסיס סמוק כזה, כל מראה איפור שנבחר יצא נפלא.

דיור: מהמוצלחים בקטגוריה

אם יש מייק אפ שהייתי ממש נרגשת לקראתו הרי שזה ה- Air של דיור, במיוחד לאור העובדה שלמותג כבר יש מייקאפים שונים מוצלחים כמו ה- Nude, ה- Airflash וה- Capture Totale. האייר הושק בתזמון נפלא לאביב אך קצת באיחור יחסית לקטגוריית הדקיקים במיוחד, כמו הארמאני Maestro, איב סן לורן Fusion Ink ולנקום Air de Teint. אבל בהחלט היה שווה לחכות. העיצוב יוקרתי הורס, מהיפים בקטגוריה ללא ספק. גם במקרה הזה מגיע עם פפיטה בגלל המרקם הסופר דליל שלו שמחייב הנחה מהירה של החומר אם אנחנו לא רוצות לראות אותו נוזל לנו בין האצבעות. המרקם דקיק שאינו מורגש כלל על הפנים, אוחז בניחוח נעים ומעניק גימור מאט עם ברק טבעי מחמיא מאוד. בעל SPF 25, מעניק כיסוי קל פלוס, בזכות פיגמנטי גוון מוצלחים יש אשליה של כיסוי קצת יותר גבוה ממה שבפועל. יתאים לעור רגיל ומעורב אך יש מצב שגם בעלות עור שנוטה ליבש ייהנו ממנו בגלל המרקם הסרומי העשיר ששורד כמעט יום שלם. לטעמי מהמשובחים שיצאו בקטגוריה מבחינת כיסוי, גימור, עמידות, ואיך לא - עיצוב.

אסתי לאודר: הפתעה לא צפויה

אני חושבת שההפתעה הגדולה פה מגיעה מאסתי לאודר. המותג שמזוהה כל כך עם ה- Double Wear השפכטלי ניסה לרענן את שורותיו עם מוצרים "חדשניים" דוגמת ה- Invisible Fluid החביב שלא התרומם, ה- BB Cream הלא מוצלח וה- CC Cream הביזארי. האמת שבאיזשהו שלב חשבתי לעצמי שעדיף שיפסיקו לנסות וייצמדו למה שיש והולך כי זה פשוט לא עובד להם. אבל אז בדיוק התחילו ברשת רינונים על ה- Perfectionist ואני, לא לומדת מהעבר רצוף האכזבות, שוב פיתחתי תקוות גדולות. ותשמעו... לא רק שלא התבדיתי אלא שהכי הופתעתי בעולם. אני פשוט אתחיל מהשורה התחתונה - וואו! פורמולה דקה אך יציבה מספיק, מרקם שנמרח בצורה נוחה ואחידה בעל ניחוח נחמד. הרמוני לסקין ועם גימור מבריק טבעי ומואר, זה די צפוי בהתחשב בעובדה שמכיל את הסרום המפורסם בסדרת הטיפוח על שמה הוא נקרא. בעל SPF 25, הכיסוי קל פלוס שניתן לבניה קלה ועמיד כמעט לאורך כל היום. כמעט בלתי מורגש על העור ונראה כל כך טבעי, פשוט הנאה. העיצוב יפה ואלגנטי יותר מהמייקאפים האחרים במותג. מה שלא ממש ברור זה למה הפלסטיק המחוספס של המשאבה שונה מהפלסטיק המבריק של הבסיס שלה, זה גורם לפיית המשאבה להיות מוכתמת כל הזמן, ממש חבל שבלאודר לא דאגו לפינישים, יכול היה להיות מושלם, אתן יודעות מה אומרים על הפרטים הקטנים... בנוסף, הבעיה המרכזית שהיתה במותג לא השתנתה - אינדקס הגוונים שאמור לעזור באיתור גוון ומתיימר להעביר מסר של מוצר "מקצועי". כמו עם שאר המייקאפים שלהם, נדמה ששיטת המספור/איות של המותג כל כך מסובכת ולא ידידותית (כתבתי על זה פה), שאם משהו היה גורם לי להתייאש מראש זו בטוח היתה הסיבה. לא ברור למה ממשיכים להתעקש עליה, זה לא מתוחכם זה פשוט גרוע. וכאילו זה לא מספיק, מתוך 21 גוונים הגיעו לארץ רק 6, בחיי. אבל אם מצאתן את הגוון שלכן אז מצאתן לכן חבר לחיים, או לפחות לעונה הקרובה.

סופיסטיקייטד למכורות

אגב, כחלק ממגמת ה"אנחנו מא-גניבים" של המותג שרוצה לשדר עדכניות, הושקה מברשת בשם Sculpting Foundation (כ- 280 ש"ח). היא שטוחה עם קיעור עליון כשכל קצה באורך שונה, אמורה להיות שילוב מושלם עם המייק אפ החדש. היא בהחלט ייחודית אם כי ראינו מברשות דומות כמו למשל של Bare MineralsSephora. הן יוצאות במהדורות מוגבלות וזה לא ממש מפתיע לאור העובדה שצריך ממש לעבור "התמחות" בשימוש בהן. גם המברשת של לאודר שבפני עצמה היא חביבה ביותר, מיועדת לטעמי למשתמשות היותר מיומנות ולא למשתמשות רגילות כלל. למכורות היא ללא ספק מאסט לאוסף. למי שרוצה לנסות שתתחיל מצפיה בסרטון הזה שמדגים איך להשתמש בה להנחת מייק אפ ומוצרי איפור נוספים לסקין (!). סופיסטיקייטד משהו.

נקודת אור - אווה מנדז נבחרה להיות הפנים של אסתי לאודר ואני תוהה, האם התעוררו שם כדי להוציא את המותג מהנפטלין? מותג היוקרה הוותיק המוערך סובל מבעיית תדמית ונתפס כמיושן, אפילו הממתקים השווים שהוציא דוגמת ה- HeatWave המדובר לא עזרו. אם יש לו עוד סיכוי זה בהחלט עם מנדז הקובנית-ספרדית שתוציא אותו מה"אשכנזיות הקלאסית-שמרנית" ואולי תוסיף לו קצת גלאם-סקסי בועט שכל כך חסר לו. ובלי מילה אחת על האקססורי הכי שווה שלה - ריאן גוסלינג.

קליניק: חבר חדש בממלכת השפכטלים

קליניק גם הם מנפקים לנו מייק אפ חדש בשם Beyond Perfecting וכבר מהשם שלו אפשר להבין שקליל הוא לא כי להיות "מעבר למושלם" מחייב שפיכטול הולם. במגוון של המותג יש לא מעט מייקאפים מוצלחים יותר ופחות (האחרון שסקרתי הוא הקומפקט Even Better) אבל אין באמת שפכטל רציני, כזה שיכול להיות חבר בקטגוריה הפופולרית של הדאבל וור / קולורסטיי. אז קיבלנו הפעם מרקם קרמי סמיך ועשיר שיחסית קל למריחה ועיבוד אז אוחז בניחוח בלתי ידידותי בעליל. הכיסוי בינוני שניתן לבניה והגימור מאט עם ברק טבעי. בסה"כ מוצר לא רע שגם עמיד לאורך היום בלי להתפרק, אם כי הגוון מתעמעם מעט. ואם כבר גוונים, אז בדומה ללאודר פה, קליניק עשו עליה רק ל- 6 גוונים מתוך 20 במגוון. כנראה שלא לימדו אותם שכדאי לקחת רק דוגמאות טובות מהאח הגדול... נו, לפחות אינדקס הגוונים יותר קל להבנה. הייחוד זה באפליקטור - למכסה מחובר מקלון שבקצהו ספוג ענק, דמיינו מגה ליפגלוס, בלתי היגייני בעליל, סוג של טרנאוף. וכאילו זה לא מספיק, אז הגימיק הנוכחי - המייק אפ יכול לשמש גם כקונסילר. אז ברור לכולנו שזה יח"צ פר אקסלנס, כי למעשה כל מייק אפ נטול SPF יכול לשמש קונסילר בפוטנציה. אבל כמובן שניסיתי, זה נראה סביר ויתאים למי שאין צורך מיוחד בכיסוי או תיקון ומחפשת קיצורי דרך. עם זאת, הייתי מוותרת על השימוש בו כקונסילר גם מבחינת היגיינה וגם כי הביצוע שלו לא מדהים לשימוש הזה. בסופו של דבר מדובר על מוצר לא רע לכיסוי גבוה אבל יש מוצלחים יותר גם בביצוע וגם בהגשה.

ואם אנחנו כבר בענייני קליניק אז קשה להתעלם מהכישלון הצרוף של פיילוט התמחור עליו כתבתי כאן בסקפטיות מובהקת, או אם תרצו - כרוניקה של כישלון ידוע מראש. מה בקליניק חשבו לעצמם ואיך אף אחד בחברת האם "קונצרן אסתי לאודר" לא עצר אותם? מה שבטוח זה שהרשתות לא פראייריות והמותג אפילו לא הצליח להשלים את הפיילוט כמתוכנן, סופר פארם עם מעט סניפים מהצפוי ובמשביר כאילו לא היה מעולם. מביך.

אתר צבעוני חדש לקליניק

בתוך כך, קליניק השיקו אתר סחר חדש כשלמעשה הפכו את אתר המידע הקפוא שהיה clinique.co.il לאתר מכירות מגוייר ובעיצוב זהה של האתר הבינלאומי clinique.com כדת משה וישראל. טוב, לא לגמרי מגוייר כי טכנולוגית ותפעולית הוא עדיין מנוהל מחו"ל. זה ממש כמו במקרה של האתר של MAC ששייך לאותו קונצרן ולמעשה כל הביקורת שכתבתי בזמנו על הקמת האתר של מאק נכונה גם פה. יש עדיין באגים שסביר שעם הזמן יסתדרו, אבל מה שקצת צורם זה התרגום שלפעמים נראה שנעשה באמצעות גוגל טרנסלייט ולא בן אנוש, או תרגומים שנשמעים מאולצים. יש לא מעט דוגמאות, אחת מהן למשל בקטגוריית השפתונים, הם תרגמו את המילה Luscious ל- חושני (Sensuous). הצ'אבי סטיק הצעיר חושני? באמת? גאד! אם נודה על האמת, אין ולו מוצר אחד שעונה על המילה חושני במותג. זה פשוט לא השפה NOR רוח המותג.
בניגוד גמור לפיילוט התמחור הכושל של קליניק, מהלך הקמת האתר מבורך ואני מעריכה שכמו עם אתר מאק זו לא יוזמה מקומית, או כמו שצוטט מנכ"ל החברה כשהודה: "נרדמנו בשמירה", ממש מפתיע... לטעמי היה מתבקש שהאתר הבא שהם ירימו יהיה של בובי בראון ולא קליניק, כך שיש מצב שהם עדיין רדומים. בכל מקרה, מה שמעניין לבחון זה איך יתפתחו הדברים, בניגוד לסגנון של מאק והצורך בזמינות גם במקומות מרוחקים מסניפי המותג, קליניק זמינים בכל מקום והשאלה היא עד כמה ימהרו הלקוחות לאמץ את האתר. כדי לעודד אותם לעשות את המעבר ולתת הזדמנות לרכישה און-ליין, סביר שיהיו מבצעים מיוחדים, מתנות חביבות ואפילו מוצרים בלעדיים לרוכשים באתר. המחירים הם מחירי הפיילוט הכושל פחות או יותר (כ- 20% פחות מהמחיר הנקוב), כשברשתות עדין ניתן להשיג מחירים טובים יותר במבצעי עומק מה שהופך את כל העסק לבעייתי. ההערכה שלי שהקטגוריה המבטיחה ביותר לצמיחה באתר תהיה של הגברים שירגישו יותר נוח לרכוש באמצעותו.
בסופו של דבר הכל זה הרגלי צריכה ו'שירות' זו מילת המפתח תמיד, אבל כדי שיהיה 'שירות לקוחות' באתר צריך שיהיו 'לקוחות' כי הם בסוף אלו שמייצרים את השורה התחתונה החשובה מכל - שורת הרווח. על זה קליניק יצטרכו לשים את הדגש ולהתאמץ מאוד בתקופת ההרצה וגם אחריה. שיהיה בהצלחה!

מאק: גנים משפחתיים

מי שמעדיפה מוצר מהיר וקליל יכולה לאמץ את ה- Lightful C שמוגדר כקרם עם גוון (Tinted Cream). למעשה הוא מסוג המוצרים שאפשר בקלות לשייך ל- BB/CC, לא במקרה הוא מתואר כמתקן גוון. יש לו מרקם קרם מעט משחתי שכדי שימרח ממש אחיד ובקלות הייתי ממליצה לחמם אותו מעט בין האצבעות. בעל SPF 30, מעניק כיסוי קל פלוס וגימור מאט מואר יפה. קצת מדגיש נקבוביות אבל זה לא משהו שפריימר לא יכול לתקן. מזכיר לי מאוד את ה- CC Cream של בובי בראון (אותם הורים אותם הגנים?...). הוא מגיע בתשעה גוונים ויתאים לדעתי במיוחד למי שלא מתה על מייק אפ, שרוצה משהו קל יותר בתחושה ופשוט יותר לשימוש. מבטיח גם טיפול טיפוחי בשימוש בו, האצת הזוהר של העור ואפילו הבהרה לאורך זמן (לכן ה- C). לא הייתי בונה על שלל ההבטחות האלו אבל כן הייתי בונה עליו שיסגור את הפינה לכמה שעות של סידורים או קפה. 

איב סן לורן: עוד פתיין לאוסף

אחרי שדאגנו לסקין שיהיה אחיד, חשוב להעניק לו מעט גוון על מנת שלא יראה חד מימדי, ובכלל, כדי להכניס עניין ולהפיח חיים בלוק.

באיב סן לורן השיקו קולקציית סמקים חדשה בשם Blush Volupte שהיתה כל כך מתבקשת מזה זמן, היא הושקה לסתיו שעבר ונחתה באיחור לא אלגנטי לאביב הישראלי. העיצוב כמו תמיד במותג מרהיב ומפתה במיוחד, ההתלבטות איזה גוון לבחור מבין התשעה מאוד קשה כי כולם נראים מושלמים. אצלי נחת הגוון שנבחר להיות גם חלק מקולקציית האביב - Baby Doll #4 בוורוד עוצמתי מקפיץ. הוא זכה לשם המזוהה כל כך עם המותג בו כבר נתקלנו למשל ב- Kiss & Blushבמסקרות ובאייליינרים, כשגם לפני שנתיים אגב הושק סומק קרמי מושלם באותו שם. הסומק אבקתי דחוס אך רך ולא קמחי יבש, לכן קל לאסוף ולטשטש אותו, הוא פיגמנטי במידה מוצלחת שמאפשרת לבנות את הגוון בלי שיראה מוכתם. הסומק בגימור מאט כאשר ערבוב עם החלק הפנימי שהוא מעט שימרי מעניק גימור מואר מחמיא. חשוב לציין שהביצוע עם כלל המאפיינים שפירטתי משתנה מעט מגוון לגוון. ללא ספק ממתק לוהט לאמץ העונה.

בובי בראון: גאדג'ט אביבי

בובי בראון שמתקשים לחדש לנו בגלל "קולקציות טבעיות" חוזרות ונשנות, מפתיעים בקולקציית האביב HOT עם ה- Cheek Palette שמגיעות בשלוש אופציות שונות (תמונה) כשכל אחת מחולקת לשלוש: שני סמקים במאט והיילייטר שימרי. לי יש את ה- Pink שסביר שהכי פופולרי, שני סמקים בגוונים ורודים והיילייטר בהיר עם תת גוון ורדרד. הפיגמנטים לא מדי עזים (סווטצ'ים) בהתאמה לרוח המותג המאוד מעודנת וטבעית. אפשר כמובן לשחק עם הגוונים לבד או יחד, כאשר שיטת ההנחה המומלצת היא לבנות את הגוון בשכבות: להניח את הגוון המתון לאורך הלחיים, להוסיף קצת גוון יותר עז מהסומק השני על תפוחי הלחיים ולסיים בהיילייטר מעל. העיצוב החיצוני הוא בובי קלאסי בשחור, אני חושבת שהיה מקום לעיצוב קצת יותר ייחודי במקרה הזה כי כשהם רוצים הם עושים (למשל מה שעשו עם פלטת הצלליות בחגים). גם במצב הנוכחי שלוש הפלטות נראות נפלא ומי שחיפשה גאדג'ט אביבי תוכל לספק את רצונה כאן.
אגב, במסגרת אותה קולקציה הושקו גם שלשה גוונים חדשים ל- Art Stick המוצלח (כתבתי עליו כאן), לחובבות המוצר כמוני לא כדאי לפספס!

דיור: גימיק מתוק

דיור במסגרת קולקציית האביב מתוכה כתבתי כבר על הפלטה המשולבת ההורסת, מציעים לנו את ה- Cheek & Lip Glow, טינט ללחיים ולשפתיים. העיצוב שלו מקסים ונראה כמו ממתק. הפורמולה הנוזלית יחסית סמיכה, הגוון והניחוח מזכיר סירופ לילדים, גם הטעם מתקתק... חשוב להניח על הלחיים ולטשטש מהר לפני שנטמע בסקין אחרת יראה מוכתם ובגלל העמידות יהיה קשה לסדר את זה, הגוון יוצא בפועל קורל-רוז (סווטצ'). נראה סמוק טבעי, כאילו פורץ החוצה מהעור. לשימוש שלו לשפתיים פחות התחברתי, גם כי זה נוזל לחריצים וגם כי באופן אישי אני לא אוהבת מוצרים משולבים. אין ספק שמדובר על גימיק שמזכיר את ה- Benetint Cheek & Lip Stain של בנפיט, שבמקרה שניהם שייכים לאותם "הורים" - קונצרן LVMH, רק אומרת... אבל גימיקים זה מה שעושה לנו שמח בכל קולקציה מחדש.

לא יכולתי שלא לתהות - כיצד מותג יוקרה כמו דיור, שמקפיד אולי יותר מכל מותג אחר לספק לנו מוצרים טרנדים שמובילים את המגמות החמות בעולם, לא מוצא לנכון לשלב במגוון שלו סמקים במרקם קרם. זה אחד המקרים הנדירים שהם פשוט פספסו בו. אומרים ש- better later than never, השאלה היא אם המומנטום לא חלף מזמן.

מאק: גרדיאנט ללחיים

כדי לשבור את המראה האחיד של הסקין אפשר להיעזר לא רק בסומק כמובן. אז בחרתי את ה- Freshen Up של מאק מקולקציית Wash & Dry כי פשוט קשה להתעלם מכמה שהוא מושך תשומת לב עם עיצוב מטאלי צבעוני הורס, מבפנים ומבחוץ. שימו לב שהגימור המטאלי הנועז היפה עשוי להיות מרתיע לשימוש, אבל הוא לקישוט בלבד ויורד כבר בשימוש הראשון-שני, גם בלעדיו הוא מהמם (תראו כאן). בהגדרה זה היילייטר-ברונזר שיכול לשמש גם כסומק, במיוחד לאור הגוון הקורל-כתמתם חם ועז שנוצר משלושת הגוונים שמרכיבים אותו (סווטצ' מעורבבסווטצ'ים של השלישייה). הגימור מאט עם מעט מאוד מיקרו-שימר, הפורמולה לא מאוד אוורירית ומעט אבקתית-גירית באיסוף מה שדורש טשטוש לאחידות. אפשר להשתמש בכל גוון בנפרד בעזרת מברשת קטנה ומדויקת. בנוסף, אפשר גם ליצור באמצעותו סומק גרדיאנט (אומברה), רק חשוב לטשטש היטב, זה יחמיא בעיקר לשזופות בינינו. בשאיפה שגם אני אהיה אחת בקרוב בעזרת חברים טובים.


ID

Diorskin Nude Air
Nude Healthy Glow
Ultra-Fluid Serum Foundation
SPF 25
גודל: 30 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 257 ש"ח
Cheek & Lip Glow
Instant Blushing Rosy Tint
גודל: 10 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 190 ש"ח

Perfectionist
Youth-Infusing Makeup
SPF 25
גודל: 30 מ"ל
ייצור: בלגיה
מחיר: 310 ש"ח

Beyond Perfecting
Foundation + Concealer
גודל: 30 מ"ל
ייצור: בלגיה
מחיר: 220 ש"ח

Lightful C
Tinted Cream SPF 30
With Radiance Booster
גודל: 40 מ"ל
ייצור: קנדה
מחיר: 169 ש"ח
Highlight Powder
Freshen Up
גודל: 10 גרם
ייצור: קנדה
מחיר: 178 ש"ח

Blush Volupte
Heart of Light Powder Blush
Baby Doll #4
גודל: 9 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 267 ש"ח

Pink Cheek Palette
גודל: 11.3 גרם
ייצור: ארה"ב
מחיר: 230 ש"ח



Print Page

17 תגובות:

  1. האמת שהמברשת של לאודר מעניינת אותי מאוד ואני מתפתה לרכוש.. מצד שני, יש לי הרבהה מברשות כבר ואחת לא הכי פונקציונאלית מיותרת לי קצת.מצד שלישי היא כ"כ כן!

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, מברשות זה הכי בעייתי, קשה לומר לא, במיוחד כשהמברשת ייחודית ועוד במהדורה מוגבלת... פשוט צריך לתפוס בהנחה טובה :)

      מחק
  2. אחלה פוסט. כרגיל :). הסומק של ysl נראה מהמם.
    שאלה חצי קשורה- איזה פריימר מומלץ לקיץ? עד עכשיו השתמשתי במטאוריט של גרלן (לפי המלצתך המשובחת) אבל לקיץ זה מרגיש לי לא מספיק. זכרתי שיש לך פוסט אבל איכשהו לא הצלחתי לאתר :). תודה!!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה שגית! הוא בהחלט לגמרי מהמם.
      הפריימר ההורס של גרלן הוא יותר להארה, פחות מתאים לקיץ כשאנחנו מוארות באופן טבעי מהלחות...חחח
      אבל הוא אופציה טובה לערבוב עם מייק אפ כבד כדי לרכך אותו.
      ממליצה בחום על הפריימר של סוטיס לקיץ, זה הפוסט:
      http://danrasvault.blogspot.co.il/2014/08/blog-post_29.html
      וגם של סמאשבוקס השקוף נהדר:
      http://danrasvault.blogspot.co.il/2012/07/blog-post_11.html

      מחק
  3. אין הפוסטים שלך הורסים אותי, כל פעם אני מזילה ריר כמו איזה כלב P:

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח תודה רבה פיצ',
      לפעמים אני חושבת איזה מזל שכל הממתקים האלו בלי קלוריות ;)

      מחק
  4. דנה שיק שק שוק2.5.2015, 16:50

    מצא חן בעיני המוצר האחרון של מאק, אבל נראה לי שאני בהירה מידי בשבילו, כפי שציינת. ובכלל הכל נראה מדהים, וההגשה והכתיבה שלך, הם מעל הכל. ועכשיו שאלה: האם תוכלי להרחיב קצת על הנושא של "ניתן לבנייה..."? בכל מה שקשור למייקפים וביבי? אני פחות או יותר מבינה מה זה אומר, אבל איך בעצם מיישמים את זה? מניחים שכבה, מחכים, אז כמה זמן לחכות? ומניחים שוב?
    וכמובן, מצפה לסקירתך על הבושם רים אכרם:)))))))

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה על הפרגון דנה, שמחה שנהנית :)
      כשהברונזר-היילייטר הזה של מאק יגיע לחנויות החודש שווה לך לבדוק, קשה לדעת בלי לנסות.

      בנוגע לבנייה - לכל מוצר בסיס יש יכולת כיסוי מוגדרת, אבל יש כאלו ששילוב בין אופי הפורמולה לסוג הפיגמנטים מאפשר לבנות כיסוי יותר גבוה. המשמעות היא שמניחים שכבה אחת ואם הכיסוי לא מספק (בכל הפנים או באיזורים מסוימים) אז ניתן להוסיף שכבה נוספת (או יותר) בשאיפה שלא יראה עמוס ומסכתי יחסית לשכבה הראשונה. עם BB Cream זה לרוב לא ממש עובד כי הפורמולה מאוד רכה ושקופה יחסית כך שהכיסוי לא נבנה, ואם נוסיף שכבות זה רק יראה כמו בצק ולא יתקבע.

      בהחלט הכנסתי את הבושם של רים אקרה מהדיוטי פרי לרשימת ה- To-Do-List שלי :)

      מחק
  5. פוסט כייפי כרגיל :-)
    הדיור נראה מאוד מעניין, בכלל הפורמולה הסרומית הדקיקה מאוד חביבה עלי. מקווה שיהיה גוון מתאים, מה שלא קורה לי בקלות בדיור.
    רשמתי נקודה שחורה ראשונה לקליניק כשהם לא הביאו את סמקי הפרח הכה חמודים, עוד אחת על פרויקט התמחור המגוחך להפליא, ועכשיו אתר עם מחירים גבוהים מבחנויות? אפילו נורדסטרום כבר הבינו שצריך להשוות למבצעים של ספורה....
    באמת היה עדיף להתחיל עם אתר לבובי, כי ממילא אין שם מבצעים.
    המוצר של מאק נראה כל כך שונה בלי ה-over spray, בכלל לא חשבתי להסתכל עליו לפני התמונה בלי.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה ממוש!!
      המייק אפ של דיור הורס, הגוונים זה בהחלט טריקי, מאז שהם חידשו את הפורמולות כל הגוונים התכהו וכך עברתי מ- 030 ל- 020, וגם תתי הגוונים השתנו. מקווה שתמצאי.
      תהרגי אותי, אני לא מבינה למה קליניק לא הביאו את ה- Cheek Pop Blush!! עד שיש משהו כל כך צעיר, חמוד וצבעוני... לנצח ניתקע עם הצ'אבי סטיקס... LOL
      ניסיתי להבין את ההגיון מאחורי הרצת פיילוט תמחור חלקי, לאלוהי קליניק הפתרונים כנראה.
      אתר חדש זה נהדר, אבל המטרה זה להיות תחרותיים ולצערי לא נראה שזה הכיוון שלהם. אלי כמו הרשתות הם עדיין רוצים להביא אותנו לרצפת המכירה, לכי תדעי...
      הם הצהירו שתוך שנתיים יקום אתר גם לבובי בראון, אני מקווה שמדובר במושגי זמן כדור הארץ. גם לא ברור למה זה צריך לקחת כל כך הרבה זמן לגייר, הרי כל המשאבים החשובים יושבים בחו"ל ויש להם כבר בסיס מקומי לאופרציה תפעולית מהאתרים של מאק וקליניק.
      הקטע הזה שמותגים מוסיפים קישוטים למוצר מאוד מטעה, לנקום מומחים בזה. היה ברור לי שזה ירתיע המטאליות, אבל בלי הקישוט המאק ממש לביש.

      מחק
    2. קליניק בהחלט משדרים בחוסר השקיפות שלהם, שכדאי לעשות סקר שוק רציני.
      אני קצת עייפתי מזה, ונראה לי שאתרים הם אופטימליים לעייפים, חוץ מבמקרה הזה.

      מחק
    3. לצערי את צודקת, גם אם לא נשווה למחירי ארה"ב עדיין יש פה פער שאפשר לספוג רק במבצעים.

      מחק
  6. קליניק בהחלט לא חושניים. מצחיק שהם אפילו מנסים. הם פשוט קצת קפוצים ואנאליים מדי בשביל זה (וסלחי לי על הפרוידיאניות, אני על סף סיום התואר).

    ההיילייטר של מאק נראה מקסים, אבל שום סיכוי שגוון כלכך צהוב יעבוד עליי. יש לך המלצה על היילייטר נייטרלי יותר בצבעיו? (ואם כבר - אז גם קרמי?)

    השבמחק
    תשובות
    1. חח, הרגת אותי!! צריך לזכור שזה פשוט לא אופי המותג, השיבוש הוא מקומי שלנו ויצא מאוד צורם. עדיין לא סידרו את זה באתר מה שרק מחדד את הטיעון שלי באשר לקושי בתפעול מחו"ל.

      מה שעולה לי לראש כרגע זה ההיילייטר קרם בסטיק בשם Watt's Up! של בנפיט. הוא ממש נוח לשימוש, פשוט מורחים אותו באזור הרצוי ומטשטשים בעדינות. יוצר הארה הרמונית ולא מלאכותית. מינימום עבודה ומקסימום תוצאה, לכן המוקטן שלו אצלי קבוע בתיק האיפור.

      מחק
  7. אנונימי30.5.2015, 23:52

    הי דנרה
    באיחור גיליתי את הפוסט החיוני הזה, תודה רבה!
    רציתי לשאול האם דרוש קרם לחות בקייץ מתחת ל AIR אם העור שלי רגיל?

    השבמחק
    תשובות
    1. אף פעם לא מאוחר לגלות ;)
      עם האייר, כמו עם כל מייק אפ או BB, זה עניין של התאמה אישית. לי בקיץ יש עור מעורב ועדיין לא אוותר על תחליב לחות. הכי טוב לנסות עם ובלי ולראות מה הכי נכון ונעים לנו.

      מחק
    2. אנונימי2.6.2015, 22:54

      מיליון תודות!
      :-)

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails