7 באפריל 2015

כוכבים אביביים



חג האביב מביא עמו לא רק מזג אוויר נעים ואוורירי יותר, אלא גם שלל ממתקים חמדמדים ויפהפיים שמאוד בולטים במעבר החד מהגוונים הכהים והאפלים של העונה הקרה. הגוונים רכים שמגיעים בשלל צבעים, עושים שמח ומכניסים אותנו לאווירה החגיגית. ובאווירה הזו הארנק פתוח וכרטיסי האשראי והתלושים לחג רק מחכים לרגע בו יכנסו לפעולה. השנה, בניגוד לעונות קודמות, היה ברור מאוד מהם הכוכבים בולטים בכל קולקציה ועל מה כדאי לשים דגש. מחכות לנו פלטות מרהיבות, לקים מלבלבים וכמובן גם ניחוח של הביוקר שעוטף את הכל ומעניק אנרגיה ממריצה שכל אחת רוצה.

דיור: ממלכת הצבעים

הפלטה הוורסטילית Kingdom of Colors של דיור מקולקציית האביב בעלת השם הזהה, לא משאירה הרבה פיות סגורים. פלטת הכוכב הזו נראית במבט ראשון כפלטת צלליות אך למעשה זו פלטת פנים, עיניים ושפתיים. יש בה סומק, פודרה, צלליות, אייליינר, היילייטר, שפתון וגלוס (סווטצ'ים). מצד אחד אפשר להרכיב איתה לוק שלם אבל מצד שני על מנת שתהיה שמישה יותר, היא משלימה מגוון לוקים אחרים שניצור בנפרד ובה נשתמש בעיקר לתוספת גוון ויצירת גימורים שונים בעזרת מוצרי הליירינג שמציעה. אם מתרגמים את הפלטה למראה האביב של דיור, ברור שהם מכוונים לסקין מאט קורן ועיניים ושפתיים בוהקות. פרקטית זה כנראה לא התיאור הנכון לפלטה, אבל השילוב של העיצוב הפנימי המרהיב עם העיצוב החיצוני המהודר כנרתיק בכחול כהה, הופך אותה למתנה מושלמת, לא רק למישהי אחרת אלא גם לעצמנו. באופן כללי, לטעמי דיור מציעים לנו את הקולקציה העשירה והמוצלחת ביותר שיצאה העונה שעושה חשק לאמץ פשוט את הכל בה. ממלכת הצבעים? בהחלט כן.

קלרינס: פרחוניות קסומה

פלטת Garden Escape של קלרינס הנושאת את שם קולקציית האביב היא ללא ספק מהיפות שהנפיק המותג מזה זמן. הגוונים הירוקים יכלו לגרום לנו לרגע חשוב שמדובר בפלטת סתיו, אבל השילוב המוצלח שלהם עם גוונים ורדרדים וטבעיים רכים, יחד עם הטבעה פרחונית קסומה, מבהיר עד כמה היא אביבית נפלאה, שברור שבתור חובבת ירוקים הייתי חייבת לאמץ מידית. גימור הצלליות הוא סטייני-שימרי והיא מיועדת לשימוש יבש למראה רך (סווטצ'ים) ורטוב למראה מודגש (סווטצ'ים), התוצאה כאמור שונה לגמרי. מראה האביב של קלרינס אולי רך אבל מחיר הפלטה הרבה פחות, עם זאת קלרינס בקולקציה הזו מספקים לנו עוד כמה ממתקים מסקרנים שאתייחס אליהם בפוסטים הבאים, ללא ספק מרגישים את המאמץ של המותג להפוך לצעיר ועדכני יותר.

שאנל: אביב אמוציונלי

פלטת Jardin de Chanel מקולקציית האביב Reverie Parisienne של שאנל היא ללא ספק ה- Showstopper של האביב וכל מי שבעניינים כבר אימצה או בדרך לאמץ. עוד לא נרגענו מפלטת הקמליה לחגים ועכשיו הם עם קמליה לאביב, הכי לא מתחשבים בבעלות לב חלש. שלל פרחי הקמליה בשני גוונים ורדרדים נחים להם כאילו בתמימות (תמונה), אבל עושים ים רעש בכל פינה בגלובוס. הפלטה החמדמדה ומראה האביב שמציעה, לא כל כך תמימה כשבוחנים כמות למחיר, ובסופו של יום גם אם המחיר הנומינלי נראה סביר יחסית, הרי שהמחיר הריאלי גבוה כשמבינים שהכמות קטנה יחסית לסומק רגיל של המותג, או במילים פשוטות - פלטה יקרה. אבל כשפרסמתי לראשונה את התמונה בפייס היה ברור שזה לא הפריע כמובן לכל הביוטיניסטות להכניס אותה לוויש ליסט לאימוץ מיידי. הרי בסופו של דבר רכישה מהסוג הזה היא אמוציונלית כמעט לגמרי. אם נתעלם מהעיצוב וננסה להתמקד בסומק עצמו, הרי שלטעמי הגוון הוורדרד המשולב רך ומחמיא (סווטצ'), אם כי לא ייחודי בצורה יוצאת דופן. עם זאת, כבר קראתי תיאורים של גוון נדיר, מושלם וחד פעמי. כך או כך, הגוון בהחלט לביש ושימושי מאוד, מה שלא יותיר אותנו רק עם פלטה יפה שנחה במגירה. האביב בהתגלמותו.

ג'יבנשי: קונפטי של הביוקר

פלטת ה- Color Confetti של ג'יבנשי מקולקציית האביב Colore Creation בעלת מראה האביב הכי צבעוני בסביבה, היא ללא ספק הצעצוע היוקרתי המהנה של העונה. חרוזי קונפטי צבעוניים מטיילים להם על מכסה האריזה וגורמים לנו להתלהב כאילו העניקו לנו פיסת ילדות לרגע. פרייסלס! הקונפטי מחכה לנו גם בפנים בצורה מרהיבה וצבעונית לא פחות. מדובר למעשה בפודרה מאירה, שאנחנו יודעות שזו המומחיות של המותג (כמו למשל כאן וכאן), היא לא שימרית או מבריקה מדי, אלא מעניקה גימור מואר ומעט בוהק לסקין, מאוד אביבי, מאוד מחמיא. השילוב של החלק הבז'י הבהיר עם החלק הצבעוני יוצר גוון טבעי קר עם תת גוון ורדרד שקפקף (סווטצ' 1 , 2). לטעמי המוצר לא ממש מתאים לשמש כהיילייטר כי הוא מאוד מאופק אלא אם כן אתן בעניין של סקין סופר מאט ורוצות לרכך את המראה בכמה נקודות גבוהות. כמו תמיד ג'יבנשי מצליחים לעשות לנו חלושס ולפני שנשים לב הם גם יוצאו פלטות עיניים חדשות מהפנטות. הישמרו לנפשותיכן!

ציפורניים מלבלבות

אין ממתקים בלי לקים שווים ומי אם לא שאנל ודיור יציעו לנו את הבולטים לעונה - והפעם שניים ירקרקים שונים אך מרעננים.
במקרה של שאנל שקלתי לבחור לפה את ה- Tenderly המושלם בו בחרתי להתקשט ביומולדת שלי, אבל אין ספק שדווקא ה- Paradisio הוא המסקרן מבין שלישיית הלקים לאביב ולו הוקדשה תשומת הלב המרבית. הוא ירקרק חיוור עם מיקרו-גליטר כסוף (סווטצ'), סומן ככוכב העונה אבל אכזב משתמשות רבות וממש לא התקבל באהדה ברשת כמו שני הגוונים האחרים. תכלס אפשר לומר שזה הלק הכי דודתי שנופק לנו בזמן האחרון, או אם להיות פוליטיקלי קורקט - old fashioned כפי שהן קראו לו. having said that, אין לי מושג למה התחברתי אליו, אולי בגלל האפיל הירקרק אולי בגלל שמוזר ובולט במיוחד, אבל זה המצב..
בדיור הפעם היה מאוד קל לדלג לרגע על שלושת הלקים לאביב יפים ככל שיהיו, ולקפוץ ישר לטופ Blossoming המהמם (סווטצ'). זהו טופ שקוף עם קונפטי גליטר בגווני מנטה, תכלת, ורדרד, לבן ולימון. נמרח יחסית נוח ואחיד ואפשר לבנות את הכמות בהדרגה. טופ מאט יעניק לו מראה הרבה יותר מעניין ומתוחכם, שווה לנסות! ההסרה כמובן לא הכי קלילה, אבל היי - בשביל יופי כזה חייבים להתאמץ.

הרמס: ה-בושם לאביב

ואי אפשר אביב בלי בשמים, נכון? אז בואו נדבר רגע על בשמים לאביב. גם השנה הושקו לא מעט בשמים חדשים שרצו לחזור איתנו הביתה ממדפי הפארם. שקלתי לעשות פוסט בישום מרוכז אבל אז בדקתי, פתחתי, הרחתי, ומבושם לבושם המסקנה היתה ברורה - אולי יצאו הרבה בשמים חדשים אבל אף אחד מהם לא מאוד מעניין ולא מאוד מרגש. עונה נטולת השראה הפעם. ניחוחות בינוניים וגרסאות משעממות הובילו אותי לתהות - האם נגמרו הניחוחות המעניינים שהמותגים יכולים לחדש לנו איתם? האם מי שרוצה לפרוץ, אפילו במעט, את הגבולות ולשמור על ייחודיות לא יהיה לה מנוס מלעבור לבשמי בוטיק?
ומבעד לכל השיממון הזה עדיין יש ניצוץ באפלה בשם Le Jardin de Monsieur Li של מי אם לא - הרמס! כן כן, האף המחונן האהוב ביותר על הבלוג - ז'אן קלוד אלנה (Jean Claude Ellena) - עושה זאת שוב עם ניחוח הדרים ארומטי שמכיל בעיקר יסמין, מנטה וקומקוואט (תפוז סיני ננסי). הבקבוק הקלאסי שקיבל גוון גרדיאנט/אומברה לימוני אוחז בניחוח תואם שמושלם לאביב/קיץ ויתאים לחובבות הניחוחות הפרשים חמצמצים שהכי מרעננים. הוא מזכיר בסגנון את ה- Mandarino di Amalfi של טום פורד שגם הוא חדש יחסית וגם הוא בלעדי לרשת אפריל. בדומה למנדרינו, גם הפעם מדובר על בושם יוניסקס מתוחכם של הביוקר.
אם לסכם את העונה נטולת הבשמים המרגשים, אז כמו תמיד - במקום כמה בשמים בינוניים, עדיף אחד שווה-ממש.

חג אביב שמח!


ID

Kingdom of Colors
Spring 2015 Colors Palette
Face, Eyes and Lips
גודל: 11 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 371 ש"ח
Top Coat
Eclosion / Blossoming #001
גודל: 10 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 131 ש"ח

Garden Escape
6-Colours Eye Palette
Wet & Dry, Long Lasting
גודל: 5.4 גרם
ייצור: איטליה
מחיר: 399 ש"ח

Jardin de Chanel
Blush Camélia Rosé
גודל: 3 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 320 ש"ח
Le Vernis
Nail Colour
Paradisio #645
גודל: 13 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 163 ש"ח

Le Prisme Visage
Color Confetti
Soft Compact Face Powder
Radiance Enhancer
גודל: 10 גרם
ייצור: איטליה
מחיר: 405 ש"ח

Le Jardin de Monsieur Li 
Eau de Toilette
גודל: 100 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 530 ש"ח



Print Page

18 תגובות:

  1. לא,לא,לא,לא.
    חמוד ותו לא.
    חוץ משאנל.
    את הבושם - לא מתה על ריחות הדרים הבושם.
    כל הפלטות, לא ממש עשו לי את זה...
    אולי כי הראש שלי במקום אחר - חופשות הקיץ.

    השבמחק
    תשובות
    1. מה??????
      נטע, אני לא אתפלא אם תתעוררי מאוחר מדי!
      כולם עם חופשת פסח ואת עם חופשת קיץ, החיים שלך.... דבש!

      מחק
  2. מניקור יום ההולדת מושלם. הדודתי, לא בטוחה שלטעמי, עלייך הכל תמיד אבל תמיד נראה שווה.

    יש לך השפעה (רעה?) עלי, או יותר נכון על הכיס שלי. התגובה הראשונה שלי לפיתוי שהעלית הייתה "כבר ראינו כאלה" וכשראיתי אותו בפארם פי נפער למראה גודל המזערי. אבל כמו שכתבת הרגש ניצח, מה גם שאחרי שבועיים מלה בבית, הגיע לי פיצוי נאות. מברשת לא תגע בה כי חבל להרוס את היופי התלת מימדי הזה בשביל סומק הלחיים, מותג האיפור הראשון בגוונים תמיד יהיה דיור אבל אם להודות בכנות הלסת נפלה מהפלטה של קלרינס WOW זו המילה.

    הייתי אומרת שהכי בטוח עבורי להדיר רגלי מהקניון רק שזה לא ישים עבורי. אולי עדיף ללכת בלי הארנק ביד?

    פוסט אביבי כלבבי #מכורתאיפורזואני

    חג אביב שמח :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה אפרת, באמת לא יודעת מה נסגר איתי שאהבתי אותו, אבל השלמתי עם זה...LOL

      אני תמיד מנסה להשפיע ולשכנע שאין צורך לקנות כלום, אבל איכשהו זה תמיד יוצא ההיפך ;)
      את מדברת על הסומק של שאנל, כן? תשמעי, ברגע האמת קשה לומר לא, זה גדול מאיתנו הפיתוי. אבל אחרי שכבר התפתינו והמוצר ברשותנו, קדימה, להשתמש!! הפרחים לא אמורים לקשט את המגירה אלא אותך, עד כמה שכואב לחרב את כל היופי הזה.
      דיור מדהימים הקולקציה שלהם אליפות, הם פשוט מצליחים לרגש בכל פעם מחדש.
      קלרינס ללא ספק שיחקו אותה, כשהם רוצים הם לגמרי יכולים!

      ממש, להדיר את רגלינו מהקניון, יום כן ליישם יום לא ליישם, היום לא... חח

      תודה מותק, חג שמח!!

      מחק
  3. לקים מהממים, אותי משך דווקא ליידי ולא הקונפטי, בעיקר בגלל שזה נצח להוריד אותם.
    הסומק של שאנל מדהים ואני קצת מאוהבת בו

    השבמחק
    תשובות
    1. הדיור Lady #294 בהחלט מהמם, מאוד עדין ונשי.
      כן, עם הקונפטי החגיגה נגמרת בהסרה, דו משמעי ;)
      חח, כולנו קצת (הרבה) מאוהבות בו.

      מחק
  4. ההרמס מדהים כמובן שרכשתי אותו, סומק הפרחים נהדר הגוון מאוד מחמיא וגמאני התחברתי ללק הדודתי הירקרק של שאנל.

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה קניות מעולות, תתחדשי על הכל! ההרמס פשוט עשה לי שמח ממש!
      גם את אהבת את הלק הדודתי? מה לא בסדר איתנו, מה?.... חחח

      מחק
  5. אגב הגיוונשי מאוד קרץ לי והיו הנחות הסטריות, אבל יש לי עומס, לכן ויתרתי.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני בהלם לילך! זה אומר שהצלחת לעמוד בפיתוי כלשהו?... :)
      כל הכבוד, בשעה טובה!

      מחק
  6. כן לסומק של שאנל ולשילוב שני הלקים! :)
    חג שמח בובה!

    השבמחק
  7. שאנל בהחלט הוציאו לאביב קולקציה שהיא לגמרי לטעמי. גם הסומק המהמם וגם ליפסטיקים בצבעים שלי.
    גם אני לא מצאתי משהו מעניין במיוחד בבישום השנה, חוץ מה-si השחור שבא לי לרחרח וטרם הספקתי. מה דעתך עליו?
    אחרי ההתאהבות בשני בשמים אחרים של הרמס, כנראה שגם הבושם החדש מחייב בבדיקה, אם כי די חבל שהוא לא פרפיום.

    השבמחק
    תשובות
    1. לגמרי הצליח לשאנל, אגב אני גם ממש אוהבת את העיפרון Stylo Yeux Waterproof Eyeliner בקולקציה בגוון Ardoise #912 שפחות קיבל צומי ברשת. זה מן אפור כהה עם מיקרו שימר שמעניק לו גימור יותר מבריק.
      כמו שכתבתי פה, אין אטרקציות בבישום לטעמי העונה. בנוגע לבשמי ארמאני Si (שקוף/לבן/שחור) החיבור המרכזי שלי אליהם זה במוזרות של הניחוח שלהם, יש בו משהו ייחודי, אבל עדיין לא משהו שאני רואה את עצמי מאמצת בשוטף.
      לי זה פחות מפריע שההרמס פה הוא לא פרפיום, זה גם תואם את הניחוח שלו. ובאופן כללי באביב/קיץ אני מעדיפה בשמים קלילים, פרשים, קולונים.

      מחק
  8. אחח כמה אושר שהפוסט הזה מביא עימו ♥♥
    נתחיל בדבר הכי נחשק מבחינתי - הבושם החדש של הרמס שחוסל בסניף אפריל בדיזינגוף סנטר עוד בערב החג ולכן טרם הספקתי לנסותו אבל אני די בטוחה שימצא חן בעיניי כי אני מעריצה מושבעת של ניחוחות המותג!
    את לק הקונפטי של דיור ניסיתי בסטנד והתאהבתי. משגע! בכלל כל הקולקציה מהפנטת. הכי קרצה לי שם היא דווקא צללית היחיד בגוון Fairy Grey - לא בטוחה שהיא הכי אביבית, אבל היא כל כך מיוחדת, וכמובן שגם כל הגוונים של עפרונות הKohl ובמיוחד הכסוף.
    אחח והסומק הפרחוני הזה של שאנל פשוט לא חוקי ועם הפודרה של ג'יבנשי הרגת לגמרי! :*

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף לשמוע ממוש! ♥♥♥
      הבושם הזה פשוט הורס, באמת הכי שווה שיצא העונה, לא מפתיע שחוסל.
      הצללית הזו של דיור מהממת, זה מן אפור-כסוף-סגלגל, משהו בסט, נראית כהה רק בסטנד.
      זה הם הורגים אותנו ואנחנו רוצות עוד, כנראה יש לנו שבע נשמות (סתם, יותר)...LOL

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails