9 באוגוסט 2014

ברונז גלאם



קיץ = שיזוף ושיזוף = ברונזרים. זה לא סוד שמדובר על אחד המוצרים האהובים עלי באיפור וצמוד אלי כל השנה. אבל בקיץ אני מרשה לעצמי להתפרע קצת יותר גם עם הכהות וגם עם הגימור, כי בקיץ הכל הולך! גם העונה הושקו שלל ברונזרים שהעיצוב שלהם מקשה מאוד על הבחירה, הרי קנקנים מפתים זה הכי אנחנו. ושוב הברונזרים לא השאירו הרבה פיות סגורים, הם כולם יפים ומרהיבים מבפנים ומבחוץ. לרובם יש מברשת ייעודית שמגיעה עם המוצר או ניתנת לרכישה בנפרד, אבל כל אחת צריכה למצוא את המברשת הכי מוצלחת עבורה כדי שהברונזר לא יראה כמו כתם. חשוב ללמוד איך להניח נכון ובאיזה גוון לבחור ולהשתדל שיהיה ניטרלי ככל הניתן, בגדול - לבהירות תת גוון ורדרד/דבש ולכהות תת גוון כתמתם/צהבהב.
מה שמייחד את הקיץ השנה לטעמי זו צמיחת קטגוריית הברונזרים/מחממים הקרמיים, אלו שאינם בצורת אבקה/אבן. אם עד היום הכוכב יחסית היחיד הבולט היה הברונזר בקרם ובנוזל של שאנל, הרי שעכשיו יש לא מעט מתחרים חדשים על הבמה הזו, במיוחד כאלו שהם טוטאל סקין ברונז. נדמה שגם אם מדי פעם מזכירים שלבן זה יפה ובריא, אין ספק שההתעצמות הבלתי פוסקת של מוצרי השיזוף מעידה על הפופולריות של הלוק השזוף הנחשק שאף פעם לא יוצא מהאופנה.

ברונזר דיור: למה חיכיתם עד עכשיו?

זה לא מקרי שדיור פותחים פה את המצעד, הברונזר שלהם הוא היחיד פה שהוא גם מאט וגם קבוע. אז בעקבות קולקציית הברונזרים וההיילייטרים הנהדרת של המותג, הם השיקו העונה ברונזר בגימור מאט. זהו מאט אמיתי ממש, בלי טיפת שימר או סטייניות או כלום, וכידוע ממש לא משהו נפוץ שקל למצוא על המדף. הברונזר הזה פיגמנטי, נעים למגע, קל לטשטוש ואידיאלי כמובן גם להצללות. מגיע בשני גוונים בלבד ואני כמובן משתמשת בכהה יותר #003 Matte Cinnamon (סווטצ'). כל הביצועיסטיות הזו מגיעה בעיצוב דיורי קלאסי מושלם. כמו הפלטות המקבילות בסדרה, גם הוא מגיע עם קבוקי קטנה וחמודה במיוחד לנשיאה בתיק האיפור לחידוש. לטעמי מהמומלצים ביותר לאימוץ.

ברונזר ג'יבנשי: גם יפה, גם אופה

המאסטרים בעיצוב פתייני, ג'יבנשי, לא מאכזבים גם העונה ומנפקים לנו בקולקציית הקיץ את אחד הברונזרים היותר יפים שנצפו Terre Exotique, מזכיר מטבע מהודר. הגוון היחיד #2 Douce Croisiére (סווטצ') נראה מעט כהה אבל בפועל הוא מתאים לטווח מאוד רחב של גווני עור. המרקם רך משיי והגימור סטייני מחמיא. מגיע באריזה גדולה, מרשימה ומעוצבת בגוון שחור מבריק ועיטורי שרשרת נחושתית ועם מראה פנימית גדולה ונוחה. לאספניות ולחובבות הפינוקים ההיסטרים.

ברונזר לנקום: Hello Gorgeous!

נשימתי נעתקה לרגע כשפתחתי לראשונה את ה- Star Bronzer - Golden Riviera החדש של לנקום, סליחה אבל מה זה?? אם חשבנו שנמאס כבר לראות את הוורד האייקוני הרי שבמותג החליטו לדחוף לנו אותו בכל הכוח. ברונזר מהודר ענק (לפנים ולגוף) עם הטבעת הוורד וקישוט עליון בלבד מוזהב פייד אאוט במרכז. נייס. ורי נייס. ורי נייס אינדיד. לאחר מספר שימושים המוזהבות נעלמת והגוון שיש לו נטייה כתמתמה הופך לשימרי לביש יותר (סווטצ'). המרקם אבקתי רך כזה שמהנה בהנחה, מעניק חיות וצבע ללוק.
לצד הברונזר היפהפה הזה הושקה גם מברשת קבוקי סינתטית לפנים ולגוף בעלת חיתוך זוויתי (250 ש"ח). מברשת רכה מאוד שתורמת לפיזור מטושטש טבעי מאוד. הכי לישון איתה בלילה כפיות. אז אם יש משהו שאסור לפספס לאוסף הפרטי שלנו הרי שזו המברשת הזו - תענוג!

ברונזר אליזבת ארדן: לא רק לצעירות

הקולקציה אולי המפתיעה והמרעננת ביותר הקיץ שייכת לאליזבת ארדן, במבט ראשון היא ממש נראית קולקציה של מאק בכלל. איפה הרצינות והכבדות שמאפיינות כל כך את המותג? נראה שמגמת ההצערה של המותג, עליה כתבתי לא פעם - שוברת שיאים חדשים. הברונזר Summer Escape הוא מהסוג השימרי אפוי. מגיע בשני גוונים: Deep Glow שיתאים בעיקר לכהות עור וזה שכאן ה- Warm Glow כמעט לכולן (סווטצ'ים). הוא פיגמנטי ונוטה קצת להתפזר. מצורפת לו מברשת קבוקי קטנטנה לחידושים. יחסית למוצר בעיצוב פלסטי פשוט המחיר מאוד יקר, כמובן רק במבצעים. חובבות השימרים ימצאו פה חבר אמיתי בתוך אריזה פלסטיק מעוצבת ברוח יאכטות וחופש, הכי פנטזיה בעולם.

גרלן: הנציג היחיד בארץ מקולקציית טרקוטה השנה

את מצעד הברונזרים הקרמים פותח הגרלן טרקוטה, כי קיץ בלי טרקוטה זה לא קיץ. המחשבה הראשונה שעברה לי כשראיתי את ה- Joli Teint היתה על ה- Terracotta Skin, אבל כבר אני יכולה לומר לכן שאין שום קשר בין שני המוצרים. הז'ולי טינט מתואר כמייק אפ משזף, כזה שמעניק נשיקת שמש. המריחה שלו אחידה נהדרת, הכיסוי קל פלוס והגימור לכיוון המאט שמתקבע יפה ועמיד לאורך היום. הניחוח פרחוני מתקתק מודגש, לא זה המזוהה עם המותג. למרות שהוא מוגדר כמייק אפ, בזכות המרקם הדק גם יכול לשמש כבסיס למייק אפ הרגיל שלנו להענקת חימום או כמחטב לאחר הנחת המייק אפ. מגיע בחמישה גוונים (סווטצ'ים) ולי יש את המדיום שבו מבחינתי מתחילים להרגיש באמת את הרעיון המשזף מאחורי המוצר, כשלבהירות מאוד כדאי ללכת על הנטורל. מוצר נפלא! 
השנה לא הושק כאן ברונזר דחוס חדש מהסוג המרהיב (כמו השניים שפה למשל) וזה כואב, ממש כואב. וכאילו זה לא מספיק, גם החליטו בארץ להוציא מהמגוון את הטרקוטה Bronzing Powder שזה הברונזר הביצועיסטי והמוצלח ביותר במגוון שלהם וגם האהוב עלי ביותר. הולכת לבכות לבד, בפינה, בחושך.

דיור: טרנדים זה כאן

בדיור מתחברים למגמה הטרנדית וכך נולד ה- Nude Tan BB Creme שמאוד דומה ל- Nude BB Creme שלהם, רק קצת יותר עשיר, עם פיגנטים מאירים ו- SPF 15 במקום 10 (עדיין לא מקדם מספק). הניחוח מעלף והוא מגיע בשני גוונים משזפים בגימור טבעי קורן (סווטצ'ים). לי יש את מס' 001 שהוא כהה מאוד עלי וכמובן שיכולתי לאמץ גם את מס' 002 בלי להתבלבל... אפשר להשתמש בו לפני המייק אפ או ערבב עם המייק אפ או ערבוב עם ה- BB הרגיל שלנו. התוצאה טבעית ומחמיאה מאוד.

שאנל: מרחיבים את הליין

אחרי ששאנל השיקו את "הפודרה המחממת" בשנה שעברה הם הרחיבו עכשיו את סדרת Les Beiges עם גרסה קרמית עדכנית בצורת קרם תחליבי (לא קרם דחוס כמו הברונזר שלהם). המוצר מגיע בעיצוב זהה ל- CC Cream רק בגוון בז'י וקיבל גם את הניחוח המבושם שלו אבל ה- SPF 15 ולא 30, מפוספס קצת בייחוד שזה מוצר קיץ מובהק. האמת שבבסיס שלהם הם מאוד דומים לדעתי אבל איכשהו להשתמש בזה יותר מענג מבחינתי מאשר ב- CC, אולי בגלל הקונספט המחמם (סאקרית שיזוף או לא?). מגיע בשישה גוונים (סווטצ'ים) ולי יש את מס' 30 בהתאמה לפודרה בסדרה ובהתאמה לגוון שלי במותג, אני 30 בהכל. גם הוא כמו הקודמים מיועד בעיקר לחימום הסקין בכל דרך שנבחר, לפני/עם/אחרי המייק אפ. אני מוצאת את עצמי עכשיו בקיץ מורחת אותו על כל הפנים אחרי הנחת המקדם SPF 50 ולפני הנחת המייק אפ Vitalumiére Aqua, שניהם (מושלמים) בעלי מרקם דק. ואם חשבתן שבגלל זה אני מוותרת על ברונזר מעל, אז טעיתן!

OPI: ללא ספק המותג הכי עדכני בתחומו

לסיום קצת צבע. אם יש משהו שנראה הכי מדהים על רקע השיזוף אלו לקים צבעוניים עליזים. הניאונים מביניהם הכי מזוהים עם הקיץ, וכמו בעבר, גם השנה השיקו ב- OPI קולקציית ניאון הורסת מתוכה בחרתי את שני הגוונים הייחודיים והמוצלחים ביותר לטעמי. השמות שלהם כבר עושים חשק לאמץ:
Life Gave Mae Lemons - צהוב לימון עם תת גוון ירקרק.
You Are So Outta Lime - ירקרק בין מנטה לדשא.
ניאונים זו אף פעם לא פורמולה מושלמת למריחה. לכן ב- OPI ממליצים להשתמש גם בבסיס מיוחד שלהם לניאונים Put A Coat On! בצבע לבן. מצד אחד, אין ספק שהוא משפר בהרבה גם את המריחה, גם את האטימות וגם את העוצמה של הגוון מעליו (שאגב, לא חייב להיות ניאוני). מצד שני, אני לא בטוחה שאי אפשר להסתפק בכל לק לבן שיש לנו, האפקט מאוד דומה. כך או כך, אם להתחדש במשהו אז כדאי בניאוני שווה אחד לפחות הקיץ כדי להישאר בעניינים.

מי שרוצה להכניס קצת יותר עניין יכולה להוסיף מעל גליטרים שונים שיעניקו אפקט עדכני. אני אוהבת במיוחד את ה- Comet In The Sky של OPI (סווטצ') שיצא לאחרונה במסגרת קולקציית Holiday של גוון סטפני (קרמים וגליטרים), שיתוף פעולה שני בין המותג לזמרת. זהו גליטר בגדלים שונים בצבע שחור יחד עם גווני אולטרה כחולים, ירוקים כתומים ועוד. משהו בסט. 
ואם כבר גליטרים אז זה הזמן להזכיר ש- OPI השיקו גם בסיס מיוחד בשם Glitter Off שמטרתו לא לגרום לנו לייסורים קשים בזמן הסרת לקים גליטרים. הרי רק מהמחשבה על הגיהנום שמחכה לנו בהסרה, אנחנו הרבה פעמים נמנעות מראש מלהשתמש בהם. אז מדובר על מעין בסיס תחליבי, אני ממליצה למרוח אותו בשכבה עבה או בשתי שכבות דקות כדי שהביצוע שלו יהיה מוצלח. אחרי לא מעט ניסיונות, אני יכולה לומר שהביצוע שלו משתנה מעט בין גליטר לגליטר ובין מותג אחד לשני, אבל בשורה התחתונה מדובר על מוצר מוצלח מאוד, ובטוח בראש הבסיסים הדומים של מותגים אחרים שניסיתי (המחשה). אז רגע לפני שאתן זונחות את הגליטרים, כדאי לתת לו צ'אנס. אם רצינו חידושים מרגשים שכבר נדיר לראות בתחום הביוטי, אז זה מוצר בהחלט מייצג.

שיק קיצי לציפורניים

מי שניאונים וגליטרים זה טו מאצ' בשבילה אז גם מותגי היוקרה השקיעו בגוונים שווים ומיוחדים במסגרת הקולקציות המוגבלות. בחרתי את המוצלחים שבהם לטעמי:
שאנל עם ה- Eastern Light #613 יושבים חזק על הגוון החם ביותר הקיץ - הלבן. כל מי שמבינה משהו בתחום יודעת שזה מה שהיא צריכה לאמץ העונה.
דיור עם ה- Bouquet #457 שהוא ורוד-קורלי בוהק במיוחד, אחד המפילים ביותר שנצפו.
אליזבת ארדן עם ה- Sailor Girl #01 בתכול ג'ינס עדכני ופורמולה נהדרת, ממתי יש להם בכלל לקים??
כנראה שכל מותג שרוצה להצטרף לחגיגה הקיצית הבין שחייב שיהיה לו לצד הברונזר גם לק שווה ברקע. ממתקים זה כאן.


ID

Diorskin Nude Tan Matte
Nude extra Matte Sun Powder
#003 Matte Cinnamon
גודל: 10 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 278 ש"ח
Diorskin Nude Tan BB Creme
15 SPF
גודל: 30 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 241 ש"ח
Nail Vernis
Bouquet #457
גודל: 10 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 138 ש"ח

Croisiére
Terre Exotique
Healthy Glow Powder
#2 Douce Croisiére
גודל: 16 גרם
ייצור: איטליה
מחיר: 420 ש"ח

Star Bronzer - Golden Riviera
Bronzing Powder Face & Body
גודל: 30 גרם
ייצור: איטליה
מחיר: 290 ש"ח

Pure Finish Summer Escape Bronzing Powder
#01 Warm Glow
גודל: 7.5 גרם
ייצור: איטליה
מחיר: 440 ש"ח
Nail Lacquer
Sailor Girl #01
גודל: 10 מ"ל
ייצור: פולין
מחיר: 130 ש"ח

Terracotta Joli Teint
Beautifying Foundation
Sun-Kissed, Healthy Glow
20 SPF
Medium
גודל: 30 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 337 ש"ח

Les Beiges Fluide Belle Mine
Multi-Action All-In-One
Healthy Glow Fluid
SPF 15
#30
גודל: 30 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 370 ש"ח
Le Vernis
Eastern Light #613
גודל: 13 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 163 ש"ח

Neon / Gwen Stefani Collection
גודל: 15 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 65 ש"ח
Put A Coat On!, Glitter Off
גודל: 15 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 65 ש"ח

הבהרה / גילוי נאות: המוצרים שבחרתי לפוסט נשלחו אלי מהחברות


Print Page

24 תגובות:

  1. הפעם הפתעת עם פוסט מלא מוצרים שווים שאין לי אף אחד מהם!

    הברונזר של ג'יבנשי זה אחד ההפתעות הגדולות בקיץ הזה!
    קניתי אחד (לא לשימוש שלי) והוא הגיע מנותק מהפאן - קטע ממש מעצבן. זו הייתה ממש מלאכת מחשבת להדביק אותו מחדש במיקום המדוייק...
    מי שקיבלה אותו מאוד מרוצה - אני באופן אישי הייתי מתקשה להרוס את הצורה שובת הלב שלו...
    ניסיתי את הגוונים של השאנל בפארם ומסתבר שאני 20 - אחכה למבצע מתאים בסטרוברי ואולי ארכוש אותו. יש לי את ה-CC הרגיל והוא ממש מוצלח!

    הא, כמעט שכחתי לומר ש.........

    אני.
    רוצה.
    את.
    הלנקום!!!

    בווווויה!

    השבמחק
    תשובות
    1. ואת מפתיעה אותי שאין לך אף אחד מהם! :P

      על הסיפור הזה שההברונזר של ג'יבנשי מנותק מהפאן כבר שמעתי ממישהי בארץ וגם קראתי אצל בלוגרית מחו"ל שצילמה את זה. ממש קטע מוזר הסיפור הזה... כנראה פגם כללי, במהדורה, מאכזב. שמחה שאצלי זה לא המקרה ומקווה שגם לא יקרה פתאום.
      בנוגע לעיצוב, אני פרקטית כידוע, לי אין בעיה להחריב כל דבר, יש לי סנטימנטים לזמן קצוב בלבד... LOL
      את בהירה, הגיוני שבשאנל ה- 20 יותר יתאים לך ויעשה את עבודת החימום. אני ממש אוהבת את הפורמולה הקרמית הזו של הלה בז'.

      חח, הלנקום פשוט מהמם, הוא אפילו עוד יותר מרשים במציאות, לא רק כי הוא יפה חבל"ז אלא גם כי הוא מגיע באריזה מאוד מאסיבית וגדולה, זו תחושה שאי אפשר להעביר במציאות, המגע, מן איכות רצינית כזו ביד.
      כמו תמיד אני מניחה שזה רק עניין של זמן עד שינחתו אצלך ;)

      מחק
  2. אני ראשונה!!!!
    יש לי את הברונזר של אליזבת' ארדן.
    במבצע הוא יצא 230 ₪. אחרי ששני קייצים 'חרשתי' את האמיליו פו'צי והטרקוטה של גרלין.
    הוא כיפי, נעים ושונה.
    הסדרת הורה קוטה קניתי השנה את התחליב המשזף של גרלין- ריח מעלף. התוצאות שוות ביותר מעמיק את הפיגמנט בלי תחושת שיזוף ועם הגנה מהשמש. למי שכמוני לא נמצאת בשעות החמות והיוקדות הוא נהדר.
    לגמרי מתכוונת לדגום את הברונזר של ג'יבנשי.
    ו ראיתי אחד נוסף אצל אסתי לאודר.
    לנקום נראה מדהים. אבל אחרי התנערות קונצרן לוריאל משלוח מוצרי גרנייה לחיילות בחזית, קצת קשה לפתוח את הכיס למענם.

    השבמחק
    תשובות
    1. ראשונה אחרי טלי! ;)
      תתחדשי על הארדן מותק, איזה כיף זה משהו חדש אחרי שמתרגלים למשהו אחר. זה פינוק עוד יותר מוערך.
      מסכימה לגמרי על המשזף של גרלן, הביצוע, הניחוח, הפינוק. ובכלל, אני כידוע הרוסה על סדרת הטרקוטה, היא האהובה עלי מכל סדרות הטיפוח והאיפור יחד.
      הפורמולה של ג'יבנשי מענגת ממש. את כבר תתרשמי בעצמך.
      מה ראית אצל לאודר? אין להם ברונזר חדש, יש להם את הברונזר שכתבתי עליו בקיץ שעבר, אליו את מתכונת?:
      http://danrasvault.blogspot.co.il/2013/07/blog-post.html
      ממש רעש עשה הסיפור עם גרנייה, מצד אחד קונצרן לוריאל תמך ושלח מוצרים ומצד שני בתגובה רשמית נמנע מתמיכה והעדיף תגובה לקונית. מאוד בעייתי, מי חשב שזה יתגלגל ככה?... מבאס.

      מחק
    2. אני צמיחה שטל ואני כתבנו במקביל...
      לגבי לאודר - יכול להיות.
      קונצרן לוריאל, אני יכולה להבין את ההתנערות.
      אני פשוט חושבת שהיא נעשתה בצורה מכוערת וגזענית. כזו שמקבלת ומסכינה עם הטוקבקים. את זה קשה לי לקבל.
      אני מניחה שמאחר ובארץ הוא מותר עממי, הוא ירד עוד.
      וברונזרים בכלל... זוכרת את הפרסומת מ הראשונה ראשונה עם שרון סטון שהייתה לבושם ז'אדור? ככה אני רוצה.

      מחק
    3. לוריאל מצאו את עצמם הכי במצב משברי, לא הבינו מאיפה זה נחת עליהם.
      אבל תשמעי, גם ככה כולם שונאים אותנו, אז עוד משהו לאוסף. לא הפתיעו אותי הטוקבקים בכלל, של שום צד... ומה הכוונה ירד עוד? במכירות? במחיר? אני בכל מקרה לא חושבת שיהיה שינוי בטווח הארוך.
      כולנו רוצות כמו בפרסומת, הלוואי... גם השחקניות/דוגמניות בפרסומות רוצות כמו בפרסומות...LOL

      מחק
    4. כן. ככב רבלון מצאו אותם בזמנו מחוץ לשוק המקומי.
      הם סירבו בזמן מלחמת לבנון להצהיר שהם משווקים בישראל בגלל החרם הערבי. היה להם מפעל קטן פה, שאז נקנה ו המוצרים שווקו תחת המותג הלן קרטיס, שאח''כ נקנו ע''י דר. פישר.
      מוצר הדגל שעבר מדוד לדור היה קרם ליולדת בשם ליידי פיצפון.

      מחק
    5. זה לא ממש אותו הסיפור, הבסיס המשותף היחיד פה זה העניין הבטחוני.
      מזכירה לך שלפני שלוש שנים היה סיפור דומה עם ניוואה, שסרבו להכיר רשמית בישראל באתר שלהם, היה קצת רעש ומי זוכר את זה עכשיו בכלל?.... עולם כמנהגו נוהג.

      מחק
  3. ברונזרים הם פחות הקאפ אוף טי שלי, בהיותי לבנבנה פחות מצויה. ובכל זאת....
    ג'יבנשי כרגיל פתיינים באופן נהדר. הפעם היה לי את אותו גוון בעיצוב השתי וערב שיצא בעבר, ולכן ויתרתי.
    שאנל הביאו לארץ את Les Beiges בגרסת fluid שמציעה SPF15. אני רכשתי את המוצר בסטרוברי, בגרסת cream שמציעה SPF30. האמת שכבר כמה זמן שאני מתלבטת אם בחרתי נכון בין המוצר הזה לבין ה-CC.
    המחיר כרגיל לא משאיר לי רצון מינימלי לקנות בארץ - 53 דולר בסטרוברי לעומת 370 ש"ח בארץ. הפעם המחיר רק הוכפל, וממש כואב הלב על היבואן שהפעם לא הרוויח פי 3-4 כרגיל.
    ואם בברונזרים עסקינן, יצא לך לנסות את הברונזר החדש של סיסלי במרקם ג'ל?

    השבמחק
    תשובות
    1. ללבנבנות כמוך יש ברונזרים מעודנים יותר, הכי עולה לי בראש הגרלן ארבע עונות ניוד:
      http://danrasvault.blogspot.co.il/2013/09/blog-post.html
      הג'יבנשי שיש לך אחד היפים, יצא שוב העונה. הייתי רוצה לראות את הגוון הכי בהיר שלו קיים בארץ:
      http://danrasvault.blogspot.co.il/2012/08/blog-post.html
      בנוגע לשאנל לה בז', באמת לא ברור למה לא הביאו לארץ חמה כמו שלנו את גרסת ה- Creme Belle Mine עם ה- SPF30, אני יכולה רק לנחש שזה בגלל שאנחנו צמודים למגוון של אירופה ולא ארה"ב/אסיה, אבל לכי תדעי...
      למה את מתלבטת עם ה- CC? אני לא מכירה את המרקם של הקרם כי יש לי את הפלואיד, אבל אני אוהבת אותו יותר מה- CC... ניסית דוגמית?
      התמחור כרגיל לא זול, אבל בהחלט אין מה להשוות לתמחור המוגזם של ה- CC בארץ.
      בסיסלי את מתכוונת לברונזר הדחוס Phyto-Touche Illusion D'ete Sun Glow Bronzing Gel Powder או לזה בשפופרת Phyto-Touche Gel SUN GLOW GEL? בכל מקרה לא ניסיתי אף אחד מהם. קראת המלצות?

      מחק
    2. בהחלט, יש לי לי את הארבע עונות 00 שנקנה אחרי ההמלצה בפוסט ההוא.
      צודקת גם לגבי הג'יבנשי, הגוון הבהיר נראה יפהפה בתמונות ואכן קשה להשגה גם בחו"ל.
      אני מתלבטת כי ההבדל בין ה-CC ל-Les Beiges לא הכי ברור, ועד עכשיו לא הצלחתי לקבוע מי מביניהם אני מעדיפה.
      להגיד שהתמחור לא זול זו בדיחה. שאנל זה לא זול, בשום מקום ואף פעם. בין זה ובין לתמחר בחזירות חסרת גבולות, יש פער גדול.
      רק היום קראתי ראיון עם תיירים מגרמניה ומבלגיה, שניהם טענו שמחירי מוצרי הבסיס בארץ יקרים פי 4 מבארצות המוצא שלהם, ואמרו שבישראל בטח משתכרים ממש הרבה.
      מסיסלי התכוונתי לברונזר הדחוס. הצטרף לאוסף המשותף ביום שישי ושתינו עדיין לא ניסינו.

      מחק
    3. יפה לך, כבר חושבות יחד ;)
      הבנתי אותך, כן, זה בדיוק מה שכתבתי פה, הם בבסיס נראים לי מאוד דומים הלה בז' וה- CC, אני מניחה שבגרסת הקרם הם עוד יותר דומים... :/ כשתכריעי תעדכני.
      ממי, בסופו של דבר נראה לי שיש הסכמה כללית על התמחור המדובר, אני לא רואה איך זה משתנה.
      ודוגמה מוצלחת הבאת, אבל זה לא סוד שבשום תחום אין מה להשוות את המחירים בארץ לחו"ל... לא צריך תיירים שיאמרו לנו את זה.
      תתחדשי! (מה הכוונה אוסף משותף?) הוא נראה מהמם. מחכה לגזר דין...................

      מחק
    4. אני נגעלת מהתמחור החזירי הזה, ובכל פעם שהנושא יעלה אני אעיר על כך. נמאס לי כבר שבארץ יבואנים מרשים לעצמם דברים, שבארצות אחרות לא היו מעלים על דעתם. ואם זה יגרום לעוד מישהי לא לקנות במחירי הארץ - מבחינתי זה מבורך.
      אוסף משותף עם חברה.
      תודה, מקווה להגיע אליו בשבוע הקרוב....

      מחק
    5. תרגישי חופשי להעיר על מה שבא לך, הלוואי שזה יחדור למישהו רלוונטי למוח, אבל אני בספק.
      הרי כל עוד יהיו מי שיקנו בארץ במחיר מלא אז לא תהיה שום סיבה לשנות את זה.
      סקרנית לשמוע חוו"ד, עדכני (למרות שאין סיכוי אני מקווה שתגידי שהוא זוועה ותחסכי לכולנו...LOL)

      מחק
  4. פעם הייתי אנטי משזפים, אך נוכחתי להבין שזה מאוד יפה וחי במקום שיזוף הרסני.היה לי את הטקרקוטה במוס מאוד מוצלח, רכשתי את הלה בז׳ המאפר שביקר פה אמר שהוא אפקטיבי לבד, לדעתי הוא לא נותן נראה עשוי לכן גמאני שמה אותו מתחת למיק אפ, או הסופש לבד. את הלק הלבן גם רכשתי מדהים בעיניי.סיקרנת אותי עם הלק של דיור.

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון, חבל שבגיל צעיר יותר לא הבנו את זה, במיוחד בפנים. ואמנם הפסקתי עם זה אבל עדיין אני חושבת שאין תחליף לשיזוף אמיתי ;)
      הלה בז' אפקטיבי בכל דרך שנבחר להשתמש בו. במקרה שלי אני לא יכולה להשתמש בו לבד כי הגוון מאוד כהה עלי, אם הייתי לוקחת אם ה- 20 אז כן.
      הלקים מהממים כולם, פשוט תענוג שיש כזה מגוון. הלק הלבן של שאנל הוא לגמרי הלהיט של הקיץ, טוב שרכשת. את הדיור הייתי בטוחה שיש לך!

      מחק
  5. אנונימי10.8.2014, 6:48

    רציתי לכתוב לך תגובה עניינית על הפוסט המדהים הזה וכשגוללתי מטה נדהמתי מלקרוא את התגובות הארוכות שהקוראות מגיבות לך!!!!
    אני מנויה להרבה פוסטים של יופי ותמיד קוראות תגובות כמו " יופי של פוסט" ״אהבתי״ וכאלה ורק אצלך אני מגלה איזה התעניינות שלא לומר מגילות אסתר היפה מגיבים לך... ואת שאפו גדול מגיבה מאריכות ובמקצועניות

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה על הפרגון! זה תמיד משמח לקבל פידבקים כאלה.
      לשמחתי יש לי את הקוראות הכי איכותיות ומעודכנות, תגובה כמו "איזה יופי" זה נחמד אבל לא ממש תורמת מהותית, אנחנו חפרניות כולנו, מוזמנת תמיד לחפור איתנו :)

      מחק
  6. אנונימי10.8.2014, 10:11

    היי דנרה, מצטרפת לאנונימית מעליי. הסקירות שלך מדוייקות, קפדניות ומאד כנות. אהבתי שלמרות העיסוק במותגי על, את לא מהססת לבקר כאשר לטעמך המוצר לא מספיק טוב. וכל הכבוד על תגובותייך הרציניות . שאפו.

    השבמחק
    תשובות
    1. די נו....... תמשיכו ;)
      וואו, תודה גם לך על המחמאות!
      אני מאמינה שאם בלוגרית לוקחת את עצמה ברצינות אז ככה גם מתייחסים אליה בתחום.
      לזכותם של מותגי היוקרה אפשר לומר שעד כמה שזה לא נעים לקרוא ביקורת כזו או אחרת, הם לוקחים ברצינות את הביקורת ואת התגובות של הקוראות.

      מחק
  7. נפלתי. ופיתחתי קשיי נשימה :) הברונזרים האלה מעלפים! במיוחד של לנקום וג׳יבנשי.
    לגבי הלק - אני לא מופתעת שבחרת בצהוב ;)
    ניאונים הם לא ממש כוס התה שלי, אז על אלה אני נוטה לדלג באלגנטיות :)

    השבמחק
    תשובות
    1. חח, קרועה! האמת שבחרת בדיוק בשניים שהם מאוד מרשימים פיזית, קשה להעביר את זה בתמונה, את המגע, המשקל, הגוון. הכי מוציאים "וואו" גם ממי שלא מתה על ברונזרים.
      תשמעי.. תראי... עלית עלי! אבל תודי שזה לא סתם עוד לק צהוב! :P
      אני לא מודאגת, יש עוד מיליון גוונים אחרים מהממים חוץ מניאונים, העיקר לשים לק :)

      מחק
  8. כבר הרבה זמן שבא לי מאוד לשים לק בצבע לבן. קניתי את Blanc של Essie והפורמולה שלו נוראית. המריחה מאוד גבשושית ועבה והתחושה הכללית היא של טיפקס סמיך. לא הרמתי ידיים ואני מחפשת את הלק הלבן המושלם, במיוחד לקיץ, שאוטוטו פה. האם הפורמולה של הלק הלבן של שאנל מוצלחת, או שזו בעיה עם כל הגוונים הבהירים? אשמח לדעת מהניסיון שלך :) תודה !
    רעות

    השבמחק
    תשובות
    1. למצוא לק לבן מוצלח זה אתגר גדול (גם לק צהוב אגב), מאוד קשה למצוא פורמולה נוחה ואחידה למריחה, פיגמנט בעייתי. השאנל שפה כבר לא ממש רלוונטי, הוא היה חלק מקולקציה עונתית, ובכל מקרה לא מצטיין באופן מיוחד ששווה את ההשקעה. אני חושבת שאחד הלבנים שיחסית עבדו לי יותר טוב היו של ANNY, מוכרים אותם במשביר ויש עליהם מבצע עכשיו אז שווה לך לבדוק.

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails