27 ביולי 2014

טיפוח במאה אחוזי לחות



הקיץ כבר כאן בכל הכח ואין מנוס מלהתאים את שגרת הטיפוח למצב, כל מוצר שיקל עלינו ולו בקצת - מבורך. מצד אחד השמש והקרינה החזקה שמחייבות אותנו להגן על העור ומצד שני הלחות והחום המתיש גורמים לשמנוניות שמציפה אותנו. המוצרים העשירים של החורף כבר מזמן פינו מקום למוצרים קלילים ואווריריים. ניקוי שוטף עמוק מתבקש במיוחד, זאת בשילוב לחות עדינה שתשמור על רעננות וגמישות העור. גם עם השיער נראה שעדיף לשמור על המצב הטבעי שלו שכן הפן לא בדיוק מצליח להחזיק מעמד יותר מדי והשמנוניות שולחת אותנו מהר מאוד לחפיפה יסודית. ההיערכות לאור המצב מתחייבת ונותר לנו רק לשרוד את הזמן הזה הכי טוב שאפשר, עדיף במזגן...

מקדם גבוה כל השנה כי לסקין אין הזדמנות שניה

לא משנה איזה סוג עור יש לנו, מקדם הגנה גבוה הוא פשוט מאסט בקיץ ועדיף שיהיה כך כל השנה. אחרי שנים של שימוש ב- City Block SPF 40 של קליניק, גיליתי בקיץ שעבר את ה- Ultra Light SPF 50 של קיהל'ס הפנומנלי ומאז אני כבר בשפופרת השלישית שלי איתו מה שכמובן לא מונע ממני לבדוק מקדמים נוספים בעלי פורמולות שונות. השניים הבאים מוצלחים וגם חיים נפלא עם כל מייק אפ מעל.

ה- UV Essentiel SPF 50 של שאנל ללא ספק אחד המדוברים ברשת. הוא בעל פורמולת אקווה דלילה ביותר, לכן יש לנער את הבקבוק לפני השימוש היטב על מנת שתצא אחידה. הדבר הראשון ששמים לב זה לניחוח ההורס, למרות שמעט מודגש מדי. בגלל הדלילות שלו יש למרוח מהר על הפנים כדי שלא נראה אותו נוזל מהאצבעות. המריחה נוחה ואחידה, והמרקם סופר דקיק ונעים. בתחילה אפשר להבחין במעט בלובן, סביר שבגלל המקדם הגבוה, אך הוא נטמע במהירות ומותיר גימור בעל ברק טבעי ולא מבריק/שמנוני מדי כמו מקדמים אחרים. בסה"כ אני יכולה להבין את ההתלהבות סביב המוצר שכן טרם נתקלתי במקדם גבוה עם מרקם כל כך דק ומפנק.

ה- Dark Spot Defense SPF 45 של קליניק הינו תוספת חדשה לסדרת Even Better הידועה שרק לאחרונה כתבתי על המייק אפ קומפקט המוצלח שלה. הרבה ציפיות היו לי מהמוצר הזה וממש חיכיתי לנסות אותו. גם במקרה הזה חובה לנער את הבקבוק לקבלת מרקם אחיד, הוא יציב ודק מאוד. קיים בגרסת Sheer שקופה ולי יש את גרסת ה- Sheer Tint בעלת גוון כתמתם אך על הפנים שקופה לגמרי ועם ברק טבעי. הדאונר היחידי מבחינתי זה הניחוח החזק של המשמש או האפרסק משומר, ממש כמו של קרם הידיים בסדרה, אין מה לעשות, ניחוח זה מאוד אישי והפעם אני לא מתחברת אליו בכלל. אם המוצר הזה היה נטול ריח הוא היה מושלם. בנוגע להבטחה היומרנית ל"מניעת כתמים כהים עתידיים" קשה להעיד אבל נו באמת, אני לא חושבת שהוא יעשה משהו שמקדם גבוה אחר לא. פשוט דחפו את המקדם הזה לסדרת פיגמנטציה אז כנראה שזה משהו שקליניק חייבים לומר...

מוצרי הניקוי - כדי לשרוד את הקיץ

מניקוי הפנים בקיץ פשוט אי אפשר להתעלם וחשוב לבחור בכאלו שיצליחו להתמודד עם הצפת השמנוניות הבלתי נשלטת. ה- Perfectly Clean Foam Cleanser של אסתי לאודר הינו קרם ניקוי מרוכז סמיך לעור רגיל ומעורב עם ניחוח של סבון, הוא מותיר את הסקין צח וחף מכל שמנוניות הכי קטנה. בעיקרון על המוצר מצוין שהוא גם יכול לשמש כמסכה, פשוט להשאיר אותו חמש דקות ולשטוף, אבל אני לא רואה לזה סיבה מיוחדת אלא אם כן יש לכן עור סופר שומני, הוא עושה את העבודה גם ככה. מדובר על מוצר קיצי קלאסי שבעונה הקרה יכנס לתרדמת חורף עקב תכונות הייבוש שלו ועד אז ימשיך לעבוד בכל הכח.

שיסיידו בסדרת IBUKI חדשה הייעודית לנשים צעירות שהן Busy, בעלת מוצרים מוצלחים ולא יומרניים מדי כמו מוצרי האנטי-אייג'ינג בעלי ההבטחות מרחיקות הלכת. מי הפנים בסדרה, שתפקידם להשלים את תהליך הניקוי, נקראים כאן מי ריכוך, כך זה גם בסדרות אחרות של המותג. הם לא נוזליים לגמרי, יותר כמו תחליב דליל ושקוף, לכן יוצאים בעזרת משאבה. הם לחותיים ומרעננים במיוחד, קצת מרגיש כאילו מרחנו סרום דקיק או משהו. אני משתמשת במוצר הזה בקיץ בעיקר בערב לריכוך, ניקוי סופי ואיזון הלחות בעור אחרי הניקוי העמוק כי בבוקר אני לא יכולה בלי מי הפנים של קליניק (הם קוראים להם מי הסרה) רווי האלכוהול שמחטאים לי את הפנים מכל שמנוניות ומאפשרים לי להתאפר מעל יותר טוב, הרגל של שנים. בחורף הם בהחלט ישמשו אותי בוקר וערב.
ועוד משהו, העובדה שמי הפנים איבוקי מיוצרים ביפן מלהיבה בעיני, כן, נכון, זה מותג יפני, אבל בכל זאת, כשלפחות 70% מהמוצרים בבלוג הם "מייד אין פריס" (שזה הפייבוריט כמובן) ולראייה רשימת הקרדיטים בסוף הפוסט הזה, נדיר שיש "מייד אין" אחר מבטיח. אבל למה, למה מוצר כזה מפנק מגיע בגודל כל כך "חסכוני" (75 מ"ל לעומת 150-200 מ"ל בממוצע), הרי משתמשת כמוני תוך חודש בערך אפילו אוויר לא תשאיר בפנים...

על ניקיון משלמים

ואם אנחנו בענייני ניקוי עמוק, אז קליניק השיקו מברשת ניקוי חדשה בשם Sonic System Purifying Cleansing. זו מברשת נטענת וניתן להשתמש בה גם ברטיבות במקלחת. העיצוב שלה מאוד קליניקי, לבנה, נקייה ואסתטית. פרקטית, לא כבדה ונוחה לאחיזה. בקצה הראש שלה סיבים ירוקים קשיחים שיתאימו בעיקר לאזור ה- T שנוטה לשומניות יתר. אהבתי את העובדה שנטענת לשלוש שעות שימוש כך שאפשר לקחת אותה לנסיעות בלי המטען, רק חבל שלא מצורף שום נרתיק. היא פועלת במחזורים של 30 שניות בלבד ובמהירות אחת בלבד, ללא אפשרות כיוונון. מיועדת גם לניקוי האיפור אבל אני פחות התחברתי לשימוש הזה ויותר לניקוי מלא אחרי שהסרתי את האיפור. מרטיבים את ראש המברשת, מניחים עליו מעט מתכשיר הניקוי החביב עלינו ומקציפים. קחו בחשבון שככל שתבחרו בתכשיר אגרסיבי יותר כך הפעולה תהיה עמוקה יותר, אז אולי עדיף להרגיע קצת בחוזק שלא תסירו גם את שכבת ההגנה הטבעית של העור. הראש פאסיבי לכן יש לעבוד בתנועות סיבוביות, אל תשכחו גם את הצוואר. 
בקליניק ממליצים להגיע בהדרגה לשימוש של פעמיים ביום (בוקר וערב), זו המלצה די שכיחה עם מכשירים כאלה. לטעמי תכיפות השימוש מאוד אישית וצריך להתאים אותה לסוג העור ולצורך. במקרה שלי אני משתמשת רק בערב שלוש-ארבע פעמים בשבוע ואני עוד מהמכורות למוצרי ניקוי, מהסיבה שאני מרגישה שיותר מזה שוחק לי את העור. זה מכיר לי את הפילינג 7Days שלהם שלפי שמו ניתן להבין שגם הוא מיועד לשימוש יומיומי, אבל מי שרוצה שיישאר לה עור עדיף שתרגיע... בקיצור, אני חושבת שהתוצאות מורגשות יחסית מההתחלה אבל זו מברשת שדורשת נאמנות אם רוצים להמשיך לראות תוצאות, כך שבשימוש שוטף בהחלט ומרגישים שהעור צח וחלק יותר. יש לקחת בחשבון שכל כשלשה חודשים כשהסיבים נשחקים צריך להחליף את הראש (99 ש"ח).
בארץ מדובר על חידוש מבורך, אבל כשבקליניק מצהירים על מהפכה בעולם הטיפוח זה קצת מופרך, ראשונים הם ממש לא. קשה להתעלם מההשוואה המתבקשת למברשות Sonic Skin Cleansing הפופולריות של המותג Clarisonic, שלפי השמועות אולי יגיע לארץ בשנה הקרובה. אז לקליניק שבחרו בתג מחיר מוגזם ביותר בארץ (699 ש"ח לעומת 89 דולר בארה"ב!) למברשת בסיסית ולא מאוד מתוחכמת (בדומה ל- Mia 1, כ- 99 דולר, שהיא הכי "פושטית" של קלריסוניק), יש זמן קצוב לשים פוש על המכירות של המוצר המשלים לסדרות הטיפוח שלהם. עם זאת, העובדה שמדובר על מברשת בסיסית ביותר מבהירה כי זו רק התחלה, אין ספק בכלל שקליניק תצא בהמשך עם מברשות שונות, בעיצובים שונים, עם ראשים מתחלפים לסוגי עור וצרכים שונים. השמיים הם הגבול, נקווה שהמחיר לא. בהצלחה.

במקרה כולם תכולים?...

אחרי הניקוי שלב הלחות הוא מאסט גם אם זה קיץ והתחושה היא שעדיף לדלג כי נסתפק ב"לחות הטבעית" שהעור מייצר... הפתרון זה להשתמש בפורמולות קלילות, או כאלו שהן oil-free, ונספגות במהירות בסקין כך שאין תחושה מעיקה כבדה.

הסרום Super Aqua של גרלן בגרסת Light מעודנת ומעוררת. אין מה להכביר מילים, להשתמש בו זה הכי First Class שיש, המרקם כיכוב, המריחה שמימית והניחוח אלוהי, ואם אנחנו בענייני תיאורי אסטרונומיה אז גם המחיר בשחקים. מרוב ההתרגשות בשימוש אני רק מקווה שלא אפיל בטעות את חללית הזכוכית הזו בעלת גוון הרקיע ויחד איתה יתנפץ לי הלב. בקיצור, המוצר הזה יכול לשמש כבוסטר לחות לתחליב/קרם מעליו או כתחליב לחות לכל דבר ועניין במיוחד בשיא הקיץ. מי שזקוקה לפינוק היסטרי יכולה להתחיל כאן.

דיור עם קרם בשם Close-Up נותנים מענה נפלא למי שמחפשת לחות מרוכזת נפלאה ותחושה של הביוקר. הוא שייך לסדרת Hydra Life החביבה עלי שאגב כוללת את ה- BB Cream מהמוצלחים שיש כיום בשוק. זהו קרם שמיועד בעיקר לבעלות נקבוביות ומכאן שמו. ההבטחה בטווח הארוך היא טיפול ותיקון, בדומה לסרום Pore Minimizer של סיסלי. אני לא סגורה על זה שכדאי לצפות לניסים ונפלאות וגם לא חושבת שרק בעלות נקבוביות ייהנו ממנו כי בטווח המיידי הוא בהחלט מחליק את העור ואף בעל איכויות פריימר, מהווה בסיס מוצלח לאיפור מעל. העובדה שנטול SPF מבורכת ומאפשרת להשתמש בו גם בערב. לא עוזבת אותו מהרגע שיצא (מקווה שלא יעזוב אותי...).

נדמה שה- HydraQuench Lotion של קלרינס זו האופציה השפויה פה, לפחות מבחינת המחיר, אבל רק יחסית. מדובר על תחליב בעל ניחוח צמחים מרענן שעושה כיף להשתמש בו בכל פעם מחדש. המרקם עדין אך עשיר שמעניק לחות מאוזנת, מוצר קיץ קלאסי בעיקר לבוקר כי מכיל SPF15. פרקטי מוצלח, קשה לפספס איתו.

הגוף דורש צומי

ונעבור לענייני הגוף. הסרת שיער זה מאסט בקיץ, כל אחת והשיטה שלה. לשמחתי שיער גוף זה לא ביג אישיו במקרה שלי, לכן סכין גילוח די סוגרת לי את הפינה של הרגליים ובאזורים מסוימים אני משתמשת ברצועות של Veetבעבר כתבתי על השימוש בקצף גילוח לגברים כחיסכון במחיר/מקום. אך אפשר לשדרג את זה גם למוצר מפנק אחר לגילוח לגברים כמו ה- CADE של ל'אוקסיטן. זהו קרם יציב מרוכז עם שמן אתרי ערער שהניחוח שלו מעורר. מספיק מעט ממנו כשי שיעבוד היטב, הוא נמס לתוך העור, מרכך אותו וגורם לגילוח להיות יותר רך וחלק. קיים גם שמן גילוח באותה סדרה, הכי פינוק שיש. הפעולה שלו די דומה, אבל בגלל הכמות הקטנה הוא פשוט לא משתלם לשימוש שלנו לרגליים, יגמר ממש מהר. כך או כך, ללא ספק מדובר על גילוח מהשורה הראשונה!

גם בקיץ הגוף דורש לחות, לא רק אחרי הסרת שיער אלא באופן יומיומי שוטף. החכמה היא כמובן, ממש כמו במקרה של עור הפנים, להשתמש במקרמים קלים יותר. אז אם בחורף השתמשתי בקרם הגוף הפופולרי Creme de Corps של קיהל'ס, הרי שעכשיו בקיץ זו הזדמנות לבחון את גרסת ה- Light-Weight שלו. מדובר על קרם שממש זהה באיכויות המרכיבים (חמאת חוחובה ושמן זית), בנוחות המריחה, וכמובן - בניחוח הניטרלי. רק שהפעם הוא נספג במהירות ולא מותיר תחושה שמנונית, לא ספק גרסת לייט. העובדה שהניחוח שלו ניטרלי גם מאפשרת לי להשתמש בבושם אהוב בלי שהניחוחות יתנגשו. בניגוד לגרסה הקלאסית, גרסת הלייט מגיעה בגודל אחד ולכן אין אופציה לרכוש אריזה גדולה יותר חסכונית, ממש כמו הקרם כוסברה של המותג, ובהזדמנות זו ממליצה שוב בחום על הפילינג כוסברה המושלם, בטח ובטח בקיץ.

וכמובן איך לא - כפות הרגליים. ללא ספק אחד הדברים הכי מעיקים זה למרוח קרם רגליים אבל בקיץ פשוט אין ברירה, כשאנחנו כל הזמן חשופות עם הסנדלים אי אפשר להזניח. הקרם של ל'אוקסיטן מסדרת AMANDE (השקד) אוחז בניחוח המזוהה עם הסדרה בצורה עדינה ולא דומיננטית מאוד כמו השמן גוף המושלם. לטעמי זה הקרם הכי קליל לרגליים שניסיתי מהמותג, הוא ממש נספג ברגע. אידיאלי לקיץ כי אין תחושה דביקה בכלל בכפות הרגליים. מי שצריכה משהו קצת יותר אקטיבי כדאי לה לנסות את הקרם המנטולי לרגליים עייפות ומי שצריכה אקסטרה לחות סביר שהקרם שיאה הקלאסי בשבילה. אבל לא משנה איזה קרם רגליים יש לכן, הכי חשוב זה לזכור להשתמש בו. תכלס.

לזרום עם השיער הטבעי

על השיער אין מה להכביר מילים. בקיץ עדיף לתת לו להיות טבעי וחופשי אחרת הלחות תגרום לו להיות כזה, אז ביי ביי לפן ולמחליק. עדיין צריך לדאוג לקרם כלשהו שיעניק לו מראה מטופח מסודר. לא משנה במה אני משתמשת, תמיד אני אתחיל עם קרם לקצוות פגומים של שוורצקופף פרופסיונל שיעניק לשיער מראה סגור יותר בקצה. וכמובן אני משתמשת באופן שוטף במסכה עשירה, לרוב של קרסטס, הקלאסית או לתלתלים. המלצות נוספות לשיער, לניקוי ועיצוב בפוסט הזה. ונתחיל...

Uniq One (יוניק 1) - מסכה/מרכך ללא שטיפה סטייל. מהסוג של "all in 1", אמור לעצב, לרכך, להגן, לתקן וכו'. בשורה התחתונה מדובר על קרם תחליב דק שמגיע בצורה של תרסיס, יש לו ניחוח נהדר, הוא נעים ואוורירי לשימוש ולמגע, מרגיע את הנפח, מותיר את השיער גמיש ובעל ברק טבעי מחמיא. החיסרון המרכזי שלו זה שהוא מתחסל ממש מהר גם אם אין לכן שיער סופר ארוך. בגלל זה ולא רק, מומלץ לרכישה ברשת (שם קניתי אני) ולא במספרות בארץ כי יעלה חצי מחיר. מתאים לכל סוגי השיער, מפנק וממכר, לא מפתיע שכל כך פופולרי.

Miracle Treat 12 של מטריקס - תחליב בספריי, נוח לפיזור, מרכך את השיער שמקבל תנועה רכה יותר. מומלץ לשימוש לבד או לפני קרם העיצוב אם נדרש. מאוד דומה ליוניק 1, ההבדל המרכזי זה שהוא קצת פחות שומני ואולי לכן גם קצת פחות מבריק. יתאים גם לכל סוגי השיער ובמיוחד לצבוע, אולי קצת פחות מומלץ לשיער סופר יבש. אופציה זולה יותר ומוצלחת לרכישה במספרות, פחות מוכרת בארץ וחבל.

Control Styling של ל'אוקיסטן - קרם הזנה וטיפוח לפני שימוש בקרם עיצוב או במייבש שיער. עוזר לשלוט בשיער הסורר, נעים למגע, מעניק רכות וגמישות לשיער בלי שמנוניות יתר, ואפילו העניק תנועה גלית מסודרת יותר במקרה שלי. מכיל שמן חוחובה וגואר-גום אבל מריח לי כמו קציפת אגוזים או משהו, אני מתה על זה. אני משתמשת בו כקרם העיצוב ולא לפני כמו שהוא מיועד. לפניו אני לעיתים מורחת קצת שמן או סרום שיעצימו את הברק. מאוד נהנית ממנו. 

Curl Defining Cream של מורוקנאויל - המוצר היחיד פה לעיצוב, מיועד לבניית תלתלים. כל מי שיש לה שיער גלי/מתולתל יודעת שהשיער שלה מיוחד בפני עצמו, אין שתי מתולתלות עם אותו שיער. במקרה הזה מדובר על קרם שמצליח ליצור שיער מתולתל מוגדר יותר בצורה יפה ומונע שוונצים ועדיין להותיר אותו נעים, לא קשה למגע ובעל תנועה. יש לו ניחוח כמו של קרם מקצועי במספרה, שם גם קונים אותו. ובסה"כ לטעמי הוא אופציה מוצלחת, בהחלט תמורה למחיר. אגב, הוא מיוצר בישראל, תמיד סיבה טובה לאמץ כשמדובר על מוצר מוצלח.


ID

UV Essentiel
Daily UV Care Multi-Protection
SPF 50
גודל: 30 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 400 ש"ח

Even Better
Dark Spot Defense
SPF 45
Sheer Tint
גודל: 30 מ"ל
ייצור: בלגיה
מחיר: 220 ש"ח

Perfectly Clean
Foam Cleanser / Purifying Mask
גודל: 150 מ"ל
ייצור: בלגיה
מחיר: 190 ש"ח

Ibuki
Softening Concentrate
גודל: 75 מ"ל
ייצור: יפן
מחיר: 245 ש"ח

Super Aqua-Serum Light
Intense Hydration
Wrinkle Plumper
גודל: 50 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 1,010 ש"ח

Hydra Life
Close-Up
Pure Reducing
Pro-Youth Moisturizer
גודל: 50 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 460 ש"ח

HydraQuench Lotion
SPF 15
Normal to Combination Skin
גודל: 50 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 361 ש"ח

CADE
Pour Homme For Men
Rich Shaving Cream
גודל: 200 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 130 ש"ח
Shaving Oil
גודל: 30 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 102 ש"ח
AMANDE
Foot Care
גודל: 50 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 70 ש"ח
Control Styling Prep-Cream
גודל: 200 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 149 ש"ח

Creme de Corps
Light-Weight Body Lotion
גודל: 250 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 159 ש"ח

All in One Hair Treatment
גודל: 150 מ"ל
ייצור: ספרד
מחיר: 110 ש"ח

Total Results, Color Care - Miracle Treat 12
גודל: 150 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 50 ש"ח

Curl Defining Cream
גודל: 250 מ"ל
ייצור: ישראל
מחיר: 129 ש"ח



Print Page

44 תגובות:

  1. כרגיל, פוסט מדהים. כ"כ הרבה דברים שקורצים...
    על המברשת של קליניק אני אוותר סביר להניח, כי בידיי החבר האמריקאי המסוקס הלוא הוא הקלריסוניק :)
    היוניק ואן זה המוצר הכי טוב לשיער שיש לי והמתחרה היחידי שיש לו זה Its a 10 שנמכר רק בארה"ב, מעצבנים. אשקול לנסות את המטריקס כשהיוניק ואן יגמר לי שזה ממש בקרוב!
    זוממת על הקרם של דיור... *מחככת ידיי*

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה ממוש!
      הקלריסוניק שלך גם מתקדם יותר, זה ה- Mia 2, אאל"ט.
      הקצב שהיוניק1 מתחסל פשוט לא הגיוני, זה ממש בעייתי ויקר.
      המטריקס ממש סבבה ועולה חצי, זה משמעותי.
      זוממת = עוד שניה אצלי...LOL
      מעניין מה תגידי עליו, אם הוא לחותי מספיק לקיץ בשביל העור היבש שלך, אני בענייני עור שמן פה ;)

      מחק
    2. ברגע שאשים את ידיי עליו... :)
      אגב, יצא לי לנסות גם את הגרלן בחבורה והוא היה מאוד מוצלח, הייתה לי את גרסת האקווה הרגילה בעבר וגם את הלייט לאחרונה. המחיר אכן בשמיים!
      אממה, אני יכולה לומר דיי בבטחון שהלייט לא היה מספיק לחותי בשבילי, אבל החומרים שבו עשו לי ממש טוב בעור - העלימו אדמומיות וגירוי שצצו משום מקום.
      האקווה הרגיל מרגיש יותר לחותי, אבל לא היה לו שום אפקט מעבר. הייתי ממליצה על גרסת הלייט לעור מעורב-שמן ועל האקווה הרגיל לעור יבש-רגיל.
      אני חושבת שזה מוצר הטיפוח היחידי של גרלן שהייתי מרוצה ממנו. (חוץ מהסבון מוס שרכשתי בהמלצתך! LOL)
      אבל אם היית שואלת אותי, לא הייתי רוכשת שוב, המחיר גבוה מדיי ויש תחלופות טובות וזולות יותר.

      מחק
    3. הגרלן אקווה לגמרי מדהים, הגיוני שהרגיל יותר מתאים לך ושהלייט לא מספיק לחותי לך כי העור שלך יבש, אבל לא מפתיע שעדיין עשה לך טוב לעור. הוא פשוט משהו.
      ואם כבר הזכרת, אז המוס ניקוי Secret de Pureté של גרלן הוא אחד הניקויים האהובים עלי EVER, לא מצאתי לו חלופה ראויה.

      מחק
    4. אני כן ולא ללעוג לי בבקשה - התחלתי את קדחת הסבון מוס של ז'אן פיובר :)
      DOUCEUR D'EAU Gentle foam cleansing gel
      אין על המוצר הזה בעולם כולו!

      מחק
    5. חלילה ללעוג *&#@%$*^
      רשמתי לעצמי לבדוק אותו, Jeanne Piaubert זה אחלה מותג.
      עם זאת, הרמת פה גבוה עם התואם, מקווה שזה יעמוד במבחן המציאות ;)

      מחק
  2. היה כיף לשנות קצת אווירה מול הפוסט שלך :-)
    קרם ההגנה של שאנל פשוט גאוני, לא פחות מזה. מוצר השנה עבורי ללא שום ספק. חבל שכל איזכור של שאנל, מלווה עבורי בטעם הרע של התימחור החזירי והחסר כל פרופורציות ביחס לחו"ל.
    היה לי בעבר קלריסוניק והוא היה מוגזם לעור העדין שלי, אז המוצר של קליניק לא ממש קורץ, והמחיר התמוה שכבר התייחסת אליו, בוודאי שלא מוסיף. עדיין מחכה לליפסטיקים המהממים שלהם, יש חדש ?
    אם הזכרת גילוח בהקשר של לאוקסיטן, אז שמן הרחצה שלהם גאוני למטרה הזו. מוצר וותיק ואהוב.
    אני אוהבת מקיהל'ס דווקא את הגרסא המוקצפת של קרם הגוף, יש לי קופסת ענק מחו"ל שמסרבת להיגמר :-).
    אהבתי את המסקנה שאין שתי מתולתלות עם אותו שיער, אני חווה את זה מדי יום ביומו !

    השבמחק
    תשובות
    1. טוב לשמוע, האמת שגם אני הייתי צריכה את זה קצת..
      מוצר משובח המקדם של שאנל, אין ספק שרכישה בחו"ל משתלמת יותר.
      המברשת של קליניק היא בשורה למשתמשות "טריות" יחסית, לכבדות ומיומנות כמוך זה לא נראה לי חידוש גדול.
      שפתוני ה- Long Last Soft Matte של קליניק שכתבתי עליהם בבלוג צפויים להגיע באמצע אוגוסט. זה העידכון שקיבלתי נכון לעכשיו.
      נכון! נכון! גם המוכרת בל'אוקסיטן המליצה לי על השמן רחצה הזה לגילוח ושכחתי מזה לגמרי! אגב, זה היה כשביקרתי בסניף שרונה החדש, מהמם שם.
      את מתכוונת לקיהל'ס Creme de Corps Soy Milk & Honey Whipped Body Butter? זה לא כבד לקיץ?
      אוח, זה ממש כך, מי שלא מתולתלת פשוט לא תבין את זה!

      מחק
    2. מחכה כבר לדגום את הליפסטיקים :-).
      שמעתי על הסניף בשרונה, נראה לי שיהיה נחמד לבקר, אבל אני לגמרי מעדיפה את הסניף בכיכר המדינה, עם הצוות המוכר והיחס האישי.
      זה בדיוק הקרם של קיהל'ס שהתכוונתי אליו. בקיץ עור גוף שלי דווקא הופך יותר יבש ( בניגוד לפנים), אז אני מורחת אותו מתחת למזגן ומאוד מרוצה.
      קשה קשה עולם התלתלים !

      מחק
    3. הם היסטרים, לגמרי!!
      ברור, תמיד עדיף איפה שכיף ומכירים אותנו, אבל בלי קשר שווה להגיע לשרונה באופן כללי ולבקר שם בל'אוקסיטן (יש שם גם ספא למעלה) וגם בנייל בוטיק של OPI. כמו חנות ממתקים ממש :)
      וואלה, מעניין, אני לא רואה את עצמי עם קרם גוף כל כך עשיר עכשיו, אבל בהחלט יאומץ בחורף.
      מה זה קשה... אני מחכה לעשות פן בלי שיהיו לי נקיפות מצפון....

      מחק
    4. הספא דווקא מעניין אותי, אני מחפשת די הרבה זמן מסג'יסט/ית טובים.
      חחח....פן עכשיו זה סיוט. להשקיע ועוד תחת החום, בשביל תמורה של חמש דקות.
      אצלי רק לחפוף-חומרים-לצאת בקיץ.

      מחק
    5. הספא נראה מבטיח במיוחד, אני חייבת למצוא את הזמן לקפוץ לטיפול שם, הכי שווה עם המוצרים שלהם!
      בדיוק, השומניות הורגת לי את הפן כל כך מהר, אני עושה ממש אם אין ברירה.
      הכי נוח להשאיר טבעי, אין מה לעשות... :/

      מחק
    6. אל תשכחי לשתף אותי בשם של מישהו טוב מהספא :-)

      מחק
    7. בא-רור!
      אני בדיוק מתלבטת איזה טיפול לקחת, נראה לי את הפילינג גוף :)

      מחק
    8. אני הייתי לוקחת מסאג' בלי לחשוב פעמיים :)

      מחק
    9. יופי, תבלבלי אותי! יש ארבעה סוגים שונים של עיסויים.
      אולי הלבנדר?.. נראה. קשה לבחור...

      מחק
    10. לא ראיתי את התפריט המלא באתר, אבל Deep Tissue Intense Relief בהחלט מדבר אלי.

      מחק
    11. יש לך טעם טוב...
      נראה לי שאין ברירה ואצטרך לעשות את כל הטיפולים כדי לדעת מה הכי שווה....LOL

      מחק
    12. אכן לקחת על עצמך משימה קשה, מאחלת לך בהצלחה !

      מחק
    13. שמחה שאת מעריכה את זה, אני לגמרי מחרפת את נפשי פה לטובת קוראות הבלוג...LOL

      מחק
  3. פוסט מעולה!!!!
    לגבי ניקוי- איזה כיף שבחרתי להתחדש בכמה מוצרי איפור של אסתי לאודר ואליזבת ארדן, וככה קיבלתי, גם את המוצר שסקרת וגם אחד מקביל מהארדנית, בגודל בינוני שמתאים בדיוק לקיץ. שככה אני גם לא 'מושכת זנבות' לקיץ הבא או זורקת לפח.
    כנ''ל אגב דוגמיות ++ לסרום, ק. עיניים וק. פרצוף.
    ואני קוראת פה, מעל גלי האתר, קבל עם ונט, לכל היושבים בחברות היבוא, מומלץ ביותר!! אין מצב שאני אשקיע כ''כ הרבה כסף במוצר טיפוח עונתי, אבל אם אני אקבל אותו בגודל סבבצ'יק בחבילת הפינוק, אז אני אשקיע בעוד ליפסטיק או מסקרה, 'על הדרך' כדי לעמוד ברף הקנייה לטובת המתנה.
    *מתנות הגודל לא אטרקטיבי לא יגרמו לי לשחרר את הויזה באותה מהירות. מאמינה שנכון ללא מעט נשים שמנהלות תקציב משפחתי.
    שיער! שיער! שיער! כל כך מאוהבת ביוניק 1 💖!!!
    ראשית, יש לו גם שמפו מדהים, שליטר שלו בחנויות הסיטונאיות (שלי ממוקמת בקניון פ''ת) עולה בערך 180 ₪, ושווה כל שקל. ממש מפחית את הכמות והצורך במרכך-מסיכה. במיוחד לי שבשביל להרגיע נפח עשיתי טיפול פתיחת תלתלים.
    שנית - הריח של הקרוייטר הישן, המוכר והאהוב.
    קרופ- נשמע נקרופילי משהו....
    התחדשו לכבוד היומולדת בסדרה שלמה של ריח חדש (גוון צהבהב) באחת מרשת האמבטיות ( ממותגת בלבן) הסבון עשיר, התחליב גוף משגע, ולפני השינה קצת 'בודי מיסט'. נעים ומריח לאקשורי.
    וכל זאת אחרי ששמנו בסטנד-ביי את הים והבריכה, בגלל המצב. הכרמים לשיזוך עצמי לגוף של גרלין טרה קוטה, ומגן לפנים של קליניק, מחכים בשקט בשקט בחושך. טוב שאו-טו-טו ניסע שוב לסום''ש באילת.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה נטע!!
      תתחדשי על הכל, מוצרים מוקטנים זה הכי אליפות שיש, גם אני לא אוהבת לגרור מעונה לעונה, לא רק כי זה לפעמים מתקלקל, אלא כי זה פשוט לא אותו כיף.
      סחתיין על הקריאה ליבואנים, נראה לי שתמיד יש פה כוונה לתת מתנות שוות ואיכשהו זה לפעמים מתפקשש... אני מסכימה שכשהמתנה שווה אז זה גורם לארנק להיפתח בקלות יותר. מפתה, אין מה לעשות וזו בדיוק המטרה.
      שיער!!! שמעתי דברים טובים על השמפו של יוניק1, אבל עם כל הכבוד זה עדיין לא פותר את הבעיה שהתרסיס קרם מתחסל במהירות שיא. אותו צריך למכור בגודל של ליטר!.... :P
      המלצות מעניינות! מה השם המדויק של הבודי מיסט החדש?
      אילת את אומרת? שלל הקרמים השווים שלך לשיזוף והגנה ידגמנו שם קיץ כהלכתו, כיף לכם, תהנו!

      מחק
    2. אני אצלם לך את זה בפרטי.
      החלטתי שאני לא חב' יח''צ של אף אחד,
      וגם לא את בחינם. אז למה לי לכתוב בפרהסיה?
      בקשר ליוניק - תסתפרי. חחחח. ויש קרם שיער מצויין גם לקיהל'ס שמוזכרים פה. בעיקרון הוא נטול ריח.
      לקריאה ליבואנים - שישקלו את זה כדרך שיווק.
      אני מכירה לא מעט נשים שקונות מוצרים רק כשיש כזה מבצע ורק מהחברה שכרגע מפנקת ביותר.

      מחק
    3. איך שאת רוצה. המלצות טובות חשוב לשתף לכולן, לא?
      חח, כן, מאוד הגיוני שאסתפר אם כבר מדברות, בנות - בקיץ להוריד לפחות קצוות זה קריטי (שכחתי לציין בפוסט...LOL).
      איזה קרם של קיהל'ס, ומה הוא עושה? אני צריכה להתחיל לבדוק את מוצרי השיער שם, כבר שמעתי על המסכה גם.
      זו דרך קניה הכי טובה, לפעמים גם עד שמגיע מבצע כבר החשקים תחלפו מאה פעם. לגמרי נשים מחושבות עם יכולת דחיית סיפוקים.

      מחק
    4. תחליב גוף, סבון ומיסט של ללין.
      נעים, קליל, מבושם מתקתק לכיוון רענן. מתאדה סביר, טוב ללילה, ים-בריכה, אימון כשלא רוצה להסריח, מעדיפה להריח ומתקמצנת על הבשמי יוקרה.
      לשיער- קונדישנר וגרומינג של קיהל'ס.
      ולסיום סיומת - חשקי פינוק עושים in/out לפי המצב רוח.

      מחק
    5. סבבה תודה, בהזדמנות ראשונה אלך להריח, רענן זה יופי, מתקתק זה גבולי.
      מיסט זה לגמרי תחליף מעולה וגם פחות מעיק מבושם בפעילויות כאלו.
      אתרגם את מה שאמרת: תמיד יש חשקי פינוק, פשוט לפי המצב רוח הם משתנים ;)

      מחק
  4. כרגיל, פוסט מצוין. סיקרנת אותי לגבי מקדם ההגנה של שאנל...
    יש לי כמה ממוצרי הטיפוח של שאנל, את חלקם אני אוהבת מאוד ומשתמשת תדיר ובחלקם פחות. אבל אם הביקורות מהללות, אני בהחלט אשקול (או יותר נכון, אחסוך...)
    :):) בארץ אין סיכוי שאני אקנה. עשיתי את הטעות הזו פעם אחת יותר מדי....

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רעות :)
      ללא ספק הוא מהמקדמים היותר מוצלחים שיצא לי לנסות.
      כמו תמיד ממליצה לך להתרשת קודם מהמרקם והניחוח בדוכן שלהם, שתדעי למה לצפות.

      מחק
    2. וכמו תמיד, מקשיבה לעצותייך הנפלאות ואכן אצה רצה לבדוק את העניין ורק אז להזמין... :)

      מחק
    3. סומכת עליך מותק, אין לי ספק שתעשי תחקיר מעמיק ;)

      מחק
  5. פוסט מדהים כמו תמיד את ההגנה של שאנל יש לי מזמן עוד מהגרסה הישנה, היתרון במוצר זה שאפשר להתאפר מעליו בקלות ללא תחושת שומניות, המי ריכוך של שיסידו מסקרנים מאוד ובייחוד לאור המבצעים באפריל, הדיור הוא פרימייר מה ההבדל בינו לבין הסקין דרים?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה לילך!
      נכון, המקדם של שאנל כל כך דק, נטמע ולא מעיק, אידיאלי לפני איפור, ממש אטרקציה!
      המי ריכוך של שיסיידו הכי נעימים ומפנקים, לחותיים שמאזנים את הניקוי העמוק בקיץ.
      הדיור Close-Up פה ממש לא פריימר, זה קרם לכל דבר ועדיין יש לו איכויות פריימר. הוא פחות יתאים לבעלות עור יבש כי לא יעניק להן את הלחות המספקת. ה- Dreamskin של דיור הוא בכלל סרום שגם מהווה בסיס טוב לאיפור, כמו פריימר, ויתאים גם לבעלות עור יבש. שניהם מאוד מפנקים כמו שדיור יודעים לעשות כמובן.

      מחק
  6. אגב ניסו לפתות אותי בסנטר עם המברשת של קליניק אך לצערי יש לי עור שביר ועדין האם זה מתאים לעור כזה?

    השבמחק
    תשובות
    1. לטעמי המברשת תתאים לרוב המשתמשות כי מדובר על מברשת בסיסית בלבד. מה שכן, היא פחות תתאים לדעתי לבעלות פגמים, יובש עמוק ואקנה.
      הרעיון זה להתאים לסוג העור את תכיפות השימוש ואת תכשיר הניקוי שמשתמשים בו איתה. זו הסיבה שיש כאלו שמשתמשות פעמיים ביום במברשת ואני למשל רק 3-4 פעמים בשבוע בערב בלבד. כל אחת והצורך שלה.

      מחק
  7. אנונימי28.7.2014, 10:00

    פוסט מ ע ו ל ה !!!
    בדיוק מחפשת מה לעשות עם השיער הסורר והפנים שמתייבשות בקיץ הזה עם המתח המטורף ששורר פה בתקופה הזו.
    תודה גורוית שלי
    אילנית שמקשיבה לכל עצותייך ומיישמת אותם, רק חבל שחשבון הבנק שלי פחות אוהב....

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה אילנית ! !
      אם כבר הזכרת, אז מתח נפשי, בטח כזה מהמצב הבטחוני עכשיו, בטח לא מקל עלינו וזה לגמרי מורגש ומשתקף. אין ברירה - חייבות לטפח! :)
      ממה שנראה, חשבון הבנק שלך שורד יפה מאוד ;)

      מחק
  8. אנונימי28.7.2014, 21:14

    איפה קנית את יוניק וואן ואתMATRIX

    השבמחק
    תשובות
    1. את יוניק1 קניתי באיביי. מטריקס מהחברה בארץ.

      מחק
  9. אנונימי29.7.2014, 9:06

    איפה החברה של מטריקס בארץ?תודה פוסט מעולה

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!
      את מטריקס מוכרים במספרות.
      אפשר לבדוק בטלפון הזה איפה יש קרוב אליך: 1-800-301-666.

      מחק
  10. אני כמוך מכורה לאולטרה לייט של קיהלס ולא נתקלתי באחד טוב כמוהו עדיין.
    היחיד שממש עושה לי חשק לנסות זה של שאנל :-)
    אני מאוד אוהבת את המברשת של קליניק וגם אותי ביאס עניין המחיר. לקחתי את עצתך לגבי תכיפות השימוש ואני בודקת את זה, אולי כל ערב היה לי טו מאצ'.

    השבמחק
    תשובות
    1. המקדם של קיהל'ס אליפות ממש! השאנל שונה לגמרי בכל פרמטר וגם הוא אליפות :)
      מברשת זה דבר נהדר, הבעיה היא שהם לא עושים בידול בין סוגי העור ולכולן ממליצים על אותה תכיפות שימוש. במקרה שלי זה הרגיש שממש שוחק את העור בשימוש יומיומי ואין לי עור רגיש או בעייתי או משהו. אני בטוחה שאם תרדי קצת במינון זה יעשה רק טוב :)

      מחק
  11. פוסט מעולה כהרגלך!
    ה UV Essentiel של שאנל ואני זה סיפור אהבה, מאז שהוא נגמר לי ניסיתי מקדמים הגנה אחרים, אמנם לא רעים, אבל אף אחד עדיין לא השתווה אליו ואני ממש מחכה להזדמנות לרכוש אותו שוב בדיוטי או בחו"ל. צריכה לנסות של את קיהל'ס בהזדמנות.
    אני תוהה אם ה Perfectly clean דומה לגרסה הקודמת שלדעתי יש לי עדיין בבית. קיבלתי אותה פעם באחת המתנות של לאודר ומאוד אהבתי, הזכיר לי קצת את מוס הניקוי של קליניק שיש לי.
    גם את קרם הלחות של קלרינס מאוד אהבתי, הגיע אליי בחורף כחלק מסדרת הלחות המוגברת שלהם, שמחתי שהוא נחת אצלי ולא השני בצנצנת לעור יבש שנשמע כבד יותר והופתעתי לגלות שהוא קליל יחסית ובאמת הרגשתי שהוא מתאים יותר לקיץ, האריזה שלו סופר נוחה והניחוח מדהים. מתה גם על הבאלם לשפתיים מהסדרה הזו!
    את היוניק 1 רכשתי בניחוח קוקוס מצוין ועדין ועל הדרך גם את השמפו שלהם שהרבה פחות חיבבתי. לאחרונה השיער שלי מתנהג אחרת ואני בחיפוש אחר שמפו חדש שיעשה לי את זה. שנים לא השתמשתי במוצרי קרסטס שאני יודעת שאת גם אוהבת, אולי הגיע הזמן לחזור אליהם.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה ממי!!
      המקדם של שאנל שאת תרכשי זו כבר הגרסה החדשה שפה, משתבח עם הזמן :)
      של קיהל'ס שונה ממנו לגמרי, אבל הוא מדהים וגם מחליף את קרם הלחות.
      יכול להיות שזה מה שיש לך מהלאודר, זה קרם ניקוי מאוד עמוק, ממש מעולה לעור שמן.
      הקלרינס נפלא, אבל לגמרי לקיץ, היה לי גם את הקרם בצנצנת אבל הוא כבר יותר משמעותית, לחורף. את צודקת, הבאלם נהדר, הייתי שמחה אם היה בו SPF.
      קטע, על היוניק1 יש הסכמה גורפת שמושלם, אבל על השמפו שלו כבר שמעתי כל כך הרבה דעות, אפילו פה בתגובות, נטע נפלה ממנו, את לא. עכשיו אני סקרנית יותר ;)
      קרסטס הוא מותג שמאוד אהוב עלי בתכשירי שיער, אבל מבחינת שמפו אני לא בטוחה שצריך להשקיע מאוד שקלים, אני חיה טוב גם עם זולים יותר.

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails