14 במאי 2014

לוק מהיר ועליז



ישנם ימים שפשוט אין חשק/כח/זמן להשקיע באיפור מלא ומושקע, אז מתבקש לארגן לוק מהיר במינימום מוצרים שעדיין יראה מהמם. זה לא פשוט ותמיד יש התלבטות על איזה מוצר לוותר. אז על בסיס (מייקאפBB Cream) ומסקרה אין בכלל מה לדבר, שום לוק לא יראה מושלם בלעדיהם, הם מאסטים בהגדרה. אבל בנוסף להם אפשר עוד נגיעה קלה שאינה מצריכה דיוק מיוחד בגבות, בעיניים, בלחיים ובשפתיים ואנחנו good to go. הלק שכבר עלינו והבושם שסוגר את האווירה הם משלימי הלוק האידיאלים. הכי לוק נקי בעשר דקות שנגיעות הצבע מקפיצות אותו ברגע.

ברונזר/סומק של בובי בראון: להכניס חיים ללוק

אחרי המייק אפ תמיד הסקין נראה חד מימדי כזה וצריך לשבור אותו כדי שלא נראה כמו עם מסיכה. אז סומק זו אופציה מתבקשת וגם ברונזר זו אופציה מבורכת. ואם אפשר את שניהם יחד אז למה לא? אף פעם לא ממש הבנתי את אלו שמשתמשות בברונזר כמו בסומק, זה נראה תמיד לא מתאים ולא קשור כי הלחיים יוצאות חומות/כתומות מדי וזה לא מאוד מחמיא. ה- Illuminating Bronzing Powder של בובי בראון בגוון Antigua #02 הוא לא "עוד" ברונזר, הייחוד שלו הוא בגוון, מן ורוד ברונזי כזה שמאפשר לנו להשתמש בו גם כברונזר חי וגם כסומק מחמיא. בסווטצ' רגיל הוא אולי נראה ורוד מדי אבל בפיזור הוא מתרכך לגמרי והברונזיות שלו מורגשת יותר. הפורמולה נהדרת ונטמעת בצורה טבעית והרמונית בעור, והגימור קורן בזכות המיקרו שימר. מאוד אהבתי את המוצר, ממש! הוא אידיאלי לשימוש בכלל וכשממהרות בפרט, פשוט לפזר (מומלץ עם קבוקי כמו של אנטונים למשל) על הלחיים, הרקות, קו הלסת ואפילו טיפה על האף, כמו נגיעת שמש. זה מוצר ותיק קבוע שיצא העונה במהדורה מוגבלת עם הטבעת "BE PRETTY" עליו, מדהים איך הטבעה פשוטה משדרגת את ההנאה בשימוש במוצר. לא שאנחנו צריכות תזכורת לכמה שאנחנו מהממות, כן?...

פלטת גבות של גרלן: גאדג'ט פרקטי מפנק

כידוע הגבות מעניקות מסגרת והבעה לפנים ודווקא בלוק מהיר החשיבות שלהן עולה. לכל אחת יש את מוצר איפור הגבות האולטימטיבי שלה, אם זה עיפרוןמסקרהג'ל או צללית. הצלליות לגבות אהודות בעיקר בזכות המראה הרך והטבעי שמעניקות. אך לא כל יום יוצאת לשוק פלטה חדשה ולכן כשה- Ecrin Sourcils של גרלן מיהרתי לאמץ אותה. זו פלטה שמורכבת מארבעה גוונים (סווטצ'ים) שאפשר לשחק ביניהם על מנת להגיע לגוון הרצוי, כשהגוון הבהיר לשימוש מתחת לגבה. סוג של גאדג'ט איפורי ללא ספק. הפורמולה פיגמנטית ונוחה לשימוש ולמי שממהרת ולוקחת איתה בתיק מצורף אפליקטור דו-צדדי חביב של מברשת זוויתית ועגולה. העיצוב כמו תמיד יוקרתי ומרשים, מגיע בצורה מוארכת כמו של פלטות הצלליות Ecrin 2 Couleurs רק בצבע שחור מבריק אלגנטי במקום מוזהב, עם מראה נוחה. שילוב של פרקטיות ופינוק במוצר אחד.

צללית של סיסלי: טכנולוגיה קטיפתית

רגע לפני המסקרה אפשר להניח במהירות צללית בהירה בוהקת שתפתח את העיניים ולא תצריך דיוק או הנחה מיוחדת. הצללית phyto-ombre glow של סיסלי בגוון pearl מושלמת לזה. הגוון הזה יצא במסגרת סדרה מטאלית חדשה של ארבע צלליות בודדות עם הטבעת פסים/גלים עליהן עם האות S במרכז (סווטצ'ים). עיצוב מקסים למוצר קטנטן. הפעם לא היתה לי בכלל בעיה לבחור מבין הגוונים, לטעמי ה- pearl הוא הגוון המוצלח ביותר בסדרה, זהוב שמפניה ניטרלי שיחמיא לכל אחת, לא צהוב/כתום מדי. הפורמולה רכה במיוחד, אבקה קטיפתית שמזכירה קרם-ג'ל כזה, קל להבחין בטכנולוגיה מאחורי המוצר האיכותי הזה. היא נמרחת בצורה מוצלחת ומותירה גימור מטאלי-שימרי מואר. צללית מומלצת במיוחד, מקסימום אפקט במינימום מאמץ.

שפתוני גלוס: מקפיצי לוק לוהטים!
(התמונה לא משקפת את הגוונים, תציצו בסווטצ'ים)

השפתיים הן אלו שיקפיצו את כל הלוק עם הצבע המודגש עליהן והן אלו שיגנבו את הפוקוס בלוק המהיר שלנו. אז בחרתי שתי אופציות נהדרות מסדרות חדשות יחסית שנצמדו למגמה החמה - אפקט שפתון בצורת ליפגלוס. אחת בגימור מבריק והשנייה מאט. אופציה מהירה ללוק שלא מחייבת שימוש בעיפרון שפתיים.

אסתי לאודר בסדרה חדשה מליין ה- Pure Color בשם High Intensity Lip Lacquer מציעים בארץ שמונה גוונים (מתוך 12 קיימים) לבישים בגימור מבריק (סווטצ'ים). היה ברור שאתחבר ישר ל- Peach Glass #01 קרמי אפרסקי בוהק (תמונה). הפורמולה עשירה, פיגמנטית ובעלת ניחוח קרמלי מתקתק מובחן. האפליקטור שטוח ונוח לשימוש אך לא מאוד מדויק אז צריך לשים לב. למרות שבמריחה ראשונה יש אפקט טיפקסי הוא נרגע בהמשך ואז גם הצבע מתמתן. מיותר לציין שלי אין בעיה עם טיפקסים, לא על השפתיים ולא על הציפורניים. כשבלאודר רוצים אז מצליח להם.

לנקום בסדרת L'Absolu Velours החדשה מציעים תשעה גוונים עליזים בגימור מאט (סווטצ'ים) ואני הכי אהבתי את ה- Velours de Péche #362, ורוד קורלי מושלם (סווטצ'). הפורמולה סמיכה ומאוד פיגמנטית, המריחה נוחה באמצעות האפליקטור הספוגי המחודד שמצליח לא להעמיס מדי חומר ומאפשר מריחה מדויקת. הגימור מאט אך לא מת לגמרי, סופר אופנתי וסופר מחמיא. נתקלנו בגלוס מאט של לנקום כבר בעבר ואני שמחה שיצאה סדרה עם גוונים קבועים מוצלחים כל כך. לנקום לא מאכזבים.

בשמים חדשים: פרח לאשה הקלילה או פפיון לפרובוקטיבית?

הבושם תמיד יחתום את האווירה הכללית של הלוק וירענן אותו בהתזה מהירה. בחרתי שני בשמים חדשים שהושקו ממש הרגע.

מהדורה מוגבלת לאביב/קיץ של הבושם Daisy של מארק ג'ייקובס שנקראת Delight והיא בהחלט מענגת כמו שמה. הניחוח בבסיס מאוד מזכיר את הדייזי שיצא בעבר רק שהפעם הוא הרבה יותר פירותי. מורכב בין היתר מתפוח אדום, ארז, אלגום ושלל פרחים: חבוש, פרזיה, איריס, גרדניה ואדמונית. ניחוח פודרתי בהתחלה שמתמתן והופך לפירותי עם טיפת אקווה. ובסה"כ בהחלט אפשר לומר שמודגש יותר יחסית לבשמים פרשים בסגנון. גם העיצוב באותם הקווים של בסיס זכוכית שהפעם בגוון תכול ופרחי מרגנית צבעוניים, הפעם במנטה, אפרסק ופוקסיה. אבל בניגוד למהדורות קודמות, המהדורה הזו מגיעה בגודל של 50 מ"ל בלבד. בושם נשי, פרשי זורם ועושה מצב רוח טוב, ממש.

בושם נוסף חדש מהתנור (או יותר נכון מהדיוטי פרי שמייבאים אותו בלעדית) הוא ה- BONBON של ויקטור ורולף. וכמו שמו, מדובר על ניחוח מתוק שמורכב בין היתר מקרמל, אפרסק, מנדרינה, תפוז, יסמין, ארז, סנדלווד ואמבר. מרגישים בבסיס את הניחוח המוכר של המותג בדומה לבשמי ה- FlowerBomb המפורסמים שלהם, ה- EDP הקלאסי וה- EDP Extréme. אך הפעם המתיקות עזה במיוחד בזכות הקרמל המודגש והדומיננטיות מורגשת לכל אורך היום, כנראה שמאפקט ה- Bomb הם לא מוכנים להיפרד כל כך מהר. אבל הפעם העיצוב שונה מהותית ומגיע בדמות פפיון ורוד דובדבני, בחירה לא שגרתית ממותג אופנה נחשב שהיתה עשויה לצאת קיטשית במיוחד, אבל מצליחה להיראות מרשימה בזכות הזכוכית הכבדה וקווי המתאר הנכונים. במותג מספרים שהמטרה היתה ליצור פפיון מזכוכית שיראה איכותי כמו בתפירה עילית (Haute Couture) ואני חושבת שמהבחינה הזו הצליח להם בהחלט. עם זאת, יש ניגוד מסוים לטעמי בין הפפיון המעונב שמזוהה עם אירועים חגיגיים רציניים לבין הניחוח המתוק והאווירה הקלילה והצעירה שמשדר. כנראה שהבחירה בצבע הוורוד החם מגשרת איכשהו על הפער הזה ואיך שלא יהיה, במותג מצהירים על כל בושם שלהם כולל זה, שמיועד לאישה הפרובוקטיבית, ממש כמו הבגדים שלהם. אז כמה נשים כאלו יש בעצם? מה זה אומר עלינו ומה זה אומר על מה שחושבים עלינו? בכל מקרה, לחובבות הבישום המתוק מדובר ללא ספק בממתק היסטרי לאוסף. את ההתפלספות המגדרית נשמור לפעם אחרת, או שלא. נקודה למחשבה.

המותג החדש ANNY: אלטרנטיבה אופנתית

זהירות - פוסט בתוך פוסט לפניך!! (כי אם אפשר חנות בתוך חנות אז גם אני יכולה).
הלק לא גוזל לנו זמן בלוק המהיר, הוא כבר על הציפורניים בשבילנו בכל גוון שרק נרצה. אז להפעם לא עוד גוונים חדשים כי אם מותג חדש. לאחרונה לירלרתי על שוק הלקים המקומי בפוסט "דרמה עונתית" והצגתי מן תמונת מצב מעט עגמומית אבל צבעונית במיוחד. בין התגובות המחכימות והדעתניות לפוסט אפשר לראות שחשפתי שהמותג ANNY צפוי להגיע אלינו ונראה לי שהגיע הזמן ללרלר קצת גם עליו. האמת שקצת מפתיע שבשוק רווי יחסית בו שום מותג מקצועי לא באמת מרוויח משמעותית עדיין (אם בכלל...), מחדירים מותג חדש אבל בינתיים נראה שחבלי הלידה פה עוברים יחסית די חלק. אז המכורות כבר מכירות את השם ANNY ומי שלא בטח כבר הספיקה להיחשף אליו בפרסומים השונים ברשת. מדובר על מותג גרמני צעיר יחסית בשוק הלקים העולמי, רק בן כשלוש שנים וכבר הצליח להתחבב על משתמשות לא מעטות, או אם נחדד - אירופאיות בעיקר. זה די הגיוני בהתחשב בעובדה שהמותג משווק כרגע בעיקר באירופה. מה שפחות הגיוני זה שהוא נשען בעיקר על אמריקה למרות שבכלל לא נמכר שם - המותג מצהיר ששואב את השראותיו מניו יורק האופנתית, לוס אנג'לס ההוליוודית ומיאמי הצבעונית. אני לא ממש התחברתי לזה, חסרות השראות באירופה? עדיין אמריקה עושה את זה למישהי? מה הקשר בכלל?... המותג אינו עצמאי, ובדומה ל- Essie  ששייכים ללוריאל ו- OPI ששייכים ל- COTY, המותג ANNY מקונצרן ארטדקו שעל שמו מותג הקוסמטיקה Artdeco שהיינו שמחות לראות בארץ (רמז...).
בארץ המותג אנני נמכר בלעדית ברשת המשביר לצרכן (במחיר 45 ש"ח ללק)  ואם חשבתן (בהיגיון בסה"כ) שזה ידחק את China Glaze (במחיר 40 ש"ח ללק) מהסניפים החוצה אז טעיתן, זה לא קרה, not yet. המחיר לא זול אבל לשם שינוי ממותגים אחרים שהזכרתי פה הוא צמוד למחירו בארץ המוצא (9.5 יורו) וזה לכשלעצמו מספק מבחינתי. אבל אל דאגה, אין לי ספק שבמוקדם או במאוחר המבצעים יתחילו לצוץ. אז ביקרתי במספר סניפים ובאופן כללי אפשר לומר שהסטנדים מאוד מרשימים, הם מסודרים ומלאים ברובם, הלקוחות עוד לא חירבו אותם לגמרי, אבל איך אחת הדיילות אמרה לי - 'זה ממש חדש, תני לזה עוד קצת זמן' ושמץ האופטימיות שאני עוד מנסה לאמץ די התפוגג לו. בכל אחד מהסטנדים אפשר להתרשם מ- 114 הגוונים הקבועים, מהמוצרים המשלימים והקולקציות המוגבלות. מה שבאמת מעניין זה שיש טסטר לכל גוון, משהו שאנחנו מכירות בעיקר מלקים של מותגי יוקרה. זהו צעד מבורך ונותר רק לקוות שזה יחזיק מעמד ושלא כל הגוונים יהפכו לטסטרים כמו שקורה היום לא מעט ברשתות, וזו תופעה ותיקה שכבר חפרתי עליה בפוסט הדוגמיות הידוע לשמצה. וכאילו זה לא מספיק, יש אפילו רצועות נייר (מזכירות את אלו של הבישום) עליהן אפשר לעשות ניסיונות עם הטסטרים אם לא רוצים על הציפורניים. אין מילים, ממש!
בקבוקי הלק מרובעים אסתטיים שהזכירו לי (רק) במבט ראשון את מבנה הלקים של אסתי לאודר רק בעלי זוויות חדות יותר. המברשת שטוחה מעט באורך סביר, לא איזה מבנה ייחודי או מדויק במיוחד, נוחה ממוצעת. סמיכות וביצועי הפורמולה שהיא 3free משתנים מעט בין גוונים בגימורים שונים, בהכללה אני יכולה לומר שאיכותית ונוחה למריחה. אבל היתרון הבולט זה בעמידות המרשימה, כמובן עם בסיס וטופ ועדיין - זה לא מובן מאליו בכלל. כלומר, לא משנה כמה זמן לק מחזיק עליכן בממוצע, סביר שעם אנני הוא יחזיק עוד יום יומיים. מבחינת המבחר מאוד בולט במותג שכל צבע מגיע במספר גוונים, יש מן סקאלה צבעונית שמזכירה קצת קטלוג צבעים של טמבור או משהו, מרהיב ומושך את העין. כך למעשה הם הרחיבו את המגוון שלהם ליותר ממאה לקים קבועים. ברובם הם קרמים נקיים, יש כמה מטאלים ועוד כמה גליטרים עם בסיס שקוף שהם למעשה יותר לליירינג, כטופ, כמו ה- Flying Angel #718 בתמונה שלא באמת מעבירה עד כמה הוא מרהיב. 
מעניין לציין את המבחר המרשים של המוצרים המשלימים שהמותג מציע בארץ (הם לא 3free כמו הלקים), לטעמי זה מעיד בעיקר על הרצון של המותג למצב עצמו כמקצועי שבא לתת פייט למותגים ברמה של Essie ו- OPI שנוכחים ברשתות המתחרות, להיות אלטרנטיבה עדכנית רק במחיר ידידותי יותר. הרי עם לקים לבד הוא לא יהיה חלק מהקטגוריה הזו. מבין המשלימים שניסיתי  ישנם שלשה שמעניין להזכיר (55 ש"ח כל אחד). הראשון הוא הטופ Super Gloss Gel שמעניק גימור ג'ל שזה ללא ספק מהדברים החמים היום בשוק הלקים. הוא מותיר גימור יפה אבל לעיתים יוצר בועות נוראיות בחיבור עם פורמולות נטולות רעלים. בכל מקרה, מי שמחפשת ייבוש מהיר עדיף לה שתבחר ב- Quick Dry שללא ספק מומלץ, במיוחד בהשוואה להיצע ולתמחור בארץ של מייבשים אחרים. המוצר המאכזב הוא ה- 6in1 (ממלא, מחזק, בסיס, טופ, גלוס, מייבש), מסוג המוצרים שמתיימרים לעשות הכל יחד אבל לא עושים בסוף כלום כמו שצריך. לדלג לגמרי.

קולקציות חדשות: מבטיחים לעדכן ולרגש

המותג מצהיר ומתחייב כל חודשיים להביא לארץ קולקציה קונספטואלית חדשה של ששה לקים שיכנסו למגוון הקבוע במקום ששה קבועים אחרים. הקולקציה הראשונה שתגיע היא Route 66 באפקט Sand (חול) שבמותג מכנים Desert (מדבר). הם כולם קרים עם גליטרים מנצנצים מאוד, כמו זכוכית שבורה, מה שמעניק להם לוק מתוכשט כזה. יש מי שכבר המליצה לבחור בהם כפדיקור לוהט, נסו ותיהנו, או שלא. הם נוחים למריחה ואפילו ההסרה לא היתה סיוטית מדי כמו לקים אחרים בגימור ואני מזכירה שלא מניחים על לקים כאלו טופ כי הוא יהרוס את האפקט. לפני כשנה המותג כבר הוציא קולקציית לקים חוליים רק שהם היו בגודל מיני.
ואם אנחנו בענייני מיני אז המותג גם ישיק מדי שנה שלוש קולקציות במהדורה מוגבלת של לקים בגודל מיני. הקולקציה הקרובה שתגיע לפה נקראת Hollywood's Super Mums (מצדיעים לסלבס שיולדות או משהו מוזר בסגנון...). שמונה לקים מוקטנים (ששה קרמים, פנינה וגליטר, 20 ש"ח ללק) שהגוונים בה אולי לא פורצי דרך אבל זה לא ממש משנה כי ברגע שעיניכן יפלו על היצורים החמדמדים האלו לא יהיה לכן סיכוי מולם. זה פשוט מתוק ברמות אחרות, ואתן יודעות שהמילה המבחילה 'מתוק' לא באה לי בקלות אבל פשוט אין דרך אחת לתאר את זה. המטה (wand) קצר יותר מן הסתם לעומת הלק הרגיל, אבל המברשת שומרת על אותו אורך רק דקה יותר. להתרשמותי הפורמולה מעט דלילה יותר בהם, לפחות באלו שאני ניסיתי. ואם להתחיל בגוון קיצי היסטרי לקיץ אז כמובן שממליצה לכן לבחור ב- Bubble Party הכתום קורלי ההורס.

בשורה התחתונה, מותג חדש זה תמיד מבורך וימים יגידו אם אחרי ההייפ הראשוני הוא יצליח וישתרש כאן. בסופו של דבר זה שילוב של ניהול נכון, התאמת המגוון והקשבה לרחשי השוק המקומי, פרמטרים ש- Ciate למשל נכשלו בהם ולכן יצאו לאחרונה מהארץ לאחר שנה וקצת, כישלון שחזיתי מההתחלה, הכי 'כרוניקה של כישלון צפוי מראש'. האתגר המהותי של ANNY זה לגרום לבנות ישראל להכיר את שם המותג ולזהות אותו עם איכות ואופנה, אתגר לא קטן ולא הייתי בונה על המשביר לצרכן שיעשו עבורם את העבודה. אז נאחל לאנני בהצלחה ונקווה שיעמדו בהבטחה לרגש עם קולקציה חדשה כל חודשיים. אני בטוח אעקוב. Stay Tuned!


ID

Illuminating Bronzing Powder
Antigua #02
גודל: 8 גרם
ייצור: ארה"ב
מחיר: 185 ש"ח

Ecrin Sourcils
Eyebrow Kit
4 Long-Lasting Powders
Tailor-Made Shades
#00 Universel
גודל: 4 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 305 ש"ח

Phyto-ombre glow
Metallic eye shadow
Pearl
גודל: 1.4 גרם
ייצור: איטליה
מחיר: 182 ש"ח

Pure Color
High Intensity Lip Lacquer
Peach Glass #01
גודל: 6 מ"ל
ייצור: בלגיה
מחיר: 136 ש"ח

L'Absolu Velours
Intense Lip Colour Velvet Matte Finish
Velours de Péche #362
גודל: 6 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 174 ש"ח

Nail Polish
גודל: 15 מ"ל; 6 מ"ל
ייצור: גרמניה
מחיר: 45 ש"ח; 20 ש"ח

Daisy Delight
Eau de Toilette
גודל: 50 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 472 ש"ח

BONBON
Eau de Parfum
גודל: 90 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 135 דולר

הבהרה / גילוי נאות: המוצרים שבחרתי לפוסט נשלחו אלי מהחברות.


Print Page

48 תגובות:

  1. בובי בראון -צ'ק. אני עוד עם הברןנזר המגוון של פוצ'י שעושה אחלה עבודה.
    (נקטר אנד ניוד - לא נפלתי, מחזיקה דומים מחב' אחרות).
    לנקום - בדיוק דגמתי מול לוריאל. הדיילת באישפוז יום. המחיר ניצח.
    אסתי לאודר - צ'ק.
    איפה יש את הבשמים של ויקטור ורולף? עוד מחפשת לדגום את ההוא מהפוסט...
    אנני - סידרו את הסטנדרטי בפ''ת בדיוק כשהייתי-צ'ק לגמרי.
    יש מצב שהכל יצ'וקצ'ק באבנת. יש ויש ליסט ליומולדת שבעוד חודש.

    השבמחק
    תשובות
    1. תשמעי, האנטיגואה הזה של בובי בראון משו-משו ואם אפשר עם ההטבעה ולא החלק רגיל אז מה טוב!
      לגרלן פוצ'י תמיד יש לי מקום בלב, זה אגב גם מוצר מעולה לאיפור מהיר כי יש בו את הסומק והברונזר יחד.
      בנוגע לקולקציית nectar & nude, יחסית לבובי זה ממש שדרוג מרענן, יחסית למותגים אחרים זה כבר סיפור אחר ;)
      את הבישום של ויקטור ורולף אפשר למצוא בסופר פארם, ניו פארם ובמשביר. את הגרסה שפה רק בדיוטי פרי.
      תעדכני אחרי שתבחני את אנני, אין לי ספק שאחרי הצ'ק שלך יהיה אישור.
      הסתדרת עם הוויש ליסט, טוב שיש סיבה טובה עכשיו לממש אותו...LOL

      מחק
    2. כן. אבל יש עוד דברים ברשימה.
      מזל שרובי טס למונדיאל על היומולדת שלי :)

      מחק
    3. חחח, גדול, לא שאת צריכה תירוץ בכלל! ;)

      מחק
  2. למות למות למות על הלקים של אנני! שלמות!
    גוונים מושלמים, שכבה אחת הספיקה ועם טופ החזיק לי כמעט שבועיים!!! אני מאוד מרוצה. יש לי כבר כמה גוונים ואני חורשת עליהם. אני ממליצה בחום - פי 10 יותר טוב מ- OPI לדעתי.
    לגבי הסומק/ברונזר של בובי, יש לי והוא מהמם - ממליצה בחום רב גם. נותן צבע לעור החיוור שלי...
    הצללית של סיסלי זה משהו שאין לתאר במילים, פיגמנט עמידות - כל מה שחלמתי עליו - יש לי את הגוון המושלם הזה שפרסמת ואני משלבת אותו הרבה באיפורים היום יומיים שלי.
    אין אין, פשוט לחזור על הכל ולהגיד שזה מומלץ, אצלך זה הכל דה בסט :)

    השבמחק
    תשובות
    1. טוב, ברור שאם יש מישהי שהספיקה לנסות את הלקים והם רק הגיעו - זו את!!
      בהחלט מוצלחים, מאוד התרשמתי מהעמידות, אבל שבועיים? שבועיים??? אני בהלם... :O
      נכון הורס הברונזר? גם בפייסבוק בתגובות לפוסט פירגנו לו, ממש מוצר מוצלח.
      גררר ממש עשתה לי את זה הצללית של סיסלי, אין דברים כאלה, תענוג!
      תודה על הפרגון נשמה, יש לך פשוט טעם משובח! ;)

      מחק
    2. לי? לך! :-P בעצם, יש לנו אותו טעם אז לשתינו...

      מחק
    3. חחחחחחחחחח, תכלס!
      החלטתי לבדוק איך אני שורדת שבועיים עם הלק כמוך, נראה מה הניסוי יעלה בגורל....LOL

      מחק
  3. דארנה איזה פוסט מעולה. כל כך כיף לקרוא אותך. תכף אשנע את עצמי למשביר לנסות את הצללית ולהתחדש באיזה לק או עשרה.. לאחרונה, נעלם מהמדפים המייק אפ פרור אקסטרים של גרלן- מה הסיבה? אפשר המלצה למייק אפ אחר בבקשה..

    השבמחק
    תשובות
    1. דנרה כמובן ולא דארנה :)). סליחה

      מחק
    2. תודה שגית, כיף לשמוע :)
      חח, תתחדשי מראש על כל מה שתבחרי!
      המייק אפ ההורס הזה ירד מהמדפים בשנה שעברה ולאחרונה יצאה גרסה חדשה שלו בשם Tenue de Perfection שהיא מאוד דומה. ממליצה לך להמשיך איתו, רק תבדקי שהגוון שהשתמשת בו עדיין זהה.

      מחק
  4. פוסט בתוך פוסט זה רעיון חדשני! תרשמי על זה פטנט ;)

    הצלליות של סיסלי מזכירות לי בתמונות את המוצרים במרקם ג'לי/אבקה של אסתי לאודר
    אני סקרנית לגבי המחוספסים של אנני, הם נראים מעולה! ומבאס שהמוצרים המשלימים שלהם לא 3free, זה ככה גם עם הנייל אנבי של OPI שאני מתה לנסות :(

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, לגמרי!! תירוץ טוב לחפירה מתמשכת ;)

      יש בזה משהו, אבל הסיסלי יותר נימוחה כזו אם את מבינה למה אני מתכוונת.
      ללקים החוליים האלו יש אפקט נוצץ כזה, הופך אותם להרבה יותר בולטים/צעקניים ממה שאנחנו רגילות בקטגוריה.
      אני גם לא מבינה את זה, המגמה היום היא לגמרי לנטול רעלים ובמיוחד שזה מותג חדש זה מפתיע שהם בחרו ללכת בניגוד למגמה. ואחרי הכל... גם הסשה ויט האהוב הוא לא נטול ואני לא יכולה בלעדיו!!

      ואגב, אני מחכה לשמוע מה את חושבת על הלקים של אנני ;)

      מחק
    2. בשנייה ויתרתי על הסש ויט כשגיליתי את פושה אהובי. מייבש מושלם, נטול רעלים, והרבה יותר טוב לטעמי גם מבחינת עמידות :)

      ואני עובדת על פוסט הסקירה של אנני ברגעים אלה ממש!
      יעלה מתישהו בהמשך השבוע :)

      מחק
    3. תשמעי, כבר מזמן הבנתי שהעולם נחלק ל- 2: אלו של הסשה ואלו של הפושה.....LOL
      למרות שהפושה עושה עבודה טובה הריח שלו זוועה, או כמו שכתבתי פה באחד הפוסטים עליו - ריח של צמיג שרוף...

      מהמם, מחכה :))

      מחק
  5. פוסט מקסים, כיף לקרוא כתמיד :-).
    בהחלט קראת את מחשבותי ביחס לברונזר-סומק של בובי בראון, הסווטצ' מקסים, ואני פוזלת לכיוונו כבר כמה זמן- אבל חווית השירות הגרועה שלי מהמוכר ברמת אביב עדיין נותנת את אותותיה, ופשוט אין לי חשק להיכנס לחנות.
    הצלליות של סיסלי נהדרות, יש לי את Amber ואת Pearl, ושתיהן משמשות אותי המון. בהחלט גרמו לי להכניס עוד כמה צלליות של סיסלי לווישליסט.
    דווקא עם הגלוסים קשה לי, המרקמים הסמיכים ממש לא חביבים עלי. מעדיפה ליפסטיק קליל על פני גלוס כבד.
    נראה לי שמארק ג'ייקובס הפנימו שאם הם ימשיכו להוציא בשמים בגדלים שלא נגמרים, אז הם ילוו אותנו לנצח, ופוטנציאל הרכישה בשנה הבאה יקטן אפעס. זה לפחות מה שקרה לי עם הבקבוק הענק של ה-125 מ"ל מלפני שנה או שנתיים....

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :))
      זה ממש מבאס איך שירות יכול להפיל קניה, ניסיון העבר מראה שאין שיפור מהותי אם בכלל בתחום בארץ.
      בטוחה שתהיה לך הזדמנות להתאחד עם הברונזר/סומק בסניף אחר או יותר טוב בחו"ל :)
      אני לא מופתעת שאת חורשת על הצלליות, הן פשוט תענוג צרוף וגם משתלבות מצוין עם מוצרים אחרים.
      כן, בסוף זה עניין של חיבור אישי באיזה מוצר שפתיים לבחור, אני ההיפך, מעדיפה צבע ואטימות על קלילות ושקיפות. לכן אני מתחברת לשפתוני הגלוס שכל המותגים התחילו להשיק לאחרונה.
      חחח, את כל כך צודקת! תכלס, שימכרו רק בשמים קטנים וזה יאלץ את כולן להתחדש לעיתים תכופות יותר. בשביל מה צריך להתחתן עם הבושם. מצד שני, אם הבקבוק קטן אז עם מה נתקלח?....LOL

      מחק
    2. לצערי, כרגע בובי עברו אצלי לטאג Bobbi Didnt Make Me Buy It, בניגוד לטאג האישי שלך שאני כל כך מחבבת....
      שכחתי לציין קודם את הסרטון החמדמד ביותר שסיסלי הוציאו עם קולקציית הצלליות - אני אוהבת כשסיסלי צועדים לכיוונים צעירים ורעננים יותר, כפי שעשו שוב לאחרונה עם הזברה סטיקס.
      https://www.youtube.com/watch?v=LCugOc8vEgQ

      כרגע אני מתקלחת עם 100 מ"ל קארבן ירוק (אהמ...), ואת ?

      מחק
    3. בובההההההההההההההההההה עשית לי תרגיל הסוואה פה, אה רשפונת שובבה!
      אבל אהבתי את השם החדש שלך Danra Made Me Buy It ואני עדיין מכחישה כל קשר :P
      סרטון חמוד בהחלט, בכלל כל המגמה של מותגים "כבדים" לרענן ולהיות קצת קלילים יותר היא מבורכת. אבל יש תחושה שהם לא תמיד סגורים על הכיוון ומה עושים, כמו באסתי לאודר או יותר מזה באליזבת ארדן. לא מצליחים ליצור רצף.

      חח, בחירה משובחת שלך למקלחת,
      אבל אם את כבר שואלת אז אני עם ה- L'Occitane Néroli & Orchidée... ;)

      מחק
    4. מקווה שצפית בסרטון עם רמקולים דולקים...

      לסיסלי ולאסתי לאודר בהחלט יש הבלחות מעניינות, ואני חושבת ששני המותגים מנסים גם להפוך את הליין הבסיסי שלהם ליותר מעניין - כפי שסיסלי עשו עם האריזות של הפודרות ועם הגלוסים, ואסתי לאחרונה עם סדרת הליפסטיקים החדשה.
      מן הסתם סיסלי לעולם לא יהפכו למותג צעיר לחלוטין, כי הם פשוט יותר מדי יקרים, וזקוקים למגזר המבוגר והעשיר יותר שיתחזק את הקופה....
      אליזבת ארדן - לא זכור לי שראיתי משהו מעניין שהם הוציאו בשנתיים האחרונות, אז אני לא מרגישה תנודות, אלא בעיקר שיעמום.

      לגבי הבושם, נותר לי רק להגיד -
      מקנאת מקנאת מקנאת מקנאת מקנאת מקנאת מקנאת מקנאת מקנאת מקנאת מקנאת מקנאת מקנאת מקנאת מקנאת מקנאת מקנאת מקנאת מקנאת מקנאת מקנאת מקנאת מקנאת מקנאת מקנאת מקנאת מקנאת מקנאת מקנאת מקנאת מקנאת מקנאת מקנאת מקנאת מקנאת מקנאת מקנאת .

      מחק
    5. בא-רור! עשו ורסיה משלהם לשיר.

      נכון, המטרה לא להפוך אותם לצעירים אלא להצעיר אותם, לרענן. המותגים האלו הם "אצולת" עולם הביוטי, זה לא ישתנה, השאלה היא האם הם יתפסו בהמשך כמיושנים או עדכניים. זה תלוי בהם וכרגע נראה שבגדול הם מדשדשים.

      חח, בקרוב אצלך ♥

      מחק
  6. פוסט ססגוני ועליז, הצללית של סיסלי מהממת בגללך רכשתי אותה היום במשביר במבצע של חמישים אחוזים, שכחתי לבדוק את האודם גלוס של לנקום חבל הוא קייצי ויפה, הלקים מאוד מסקרנים ראיתי את הסטנד היום במשביר, נראה לי שאנסה את הבהירים המתאימים לפראנץ טלי אומרת שמחזיק שבועיים מעניין, האמת שאני מסוגלת להחזיק לק גג שבוע ואומרים לי שזה הרבה, חבל את הויקטור וולף אין בארץ.

    השבמחק
    תשובות
    1. זה בשביל לעשות לנו שמח :)
      תתחדשי!! הצללית מושלמת והמחיר שיחוק!
      אני בטוחה שתבדקי את השפתון בהזדמנות, את אף פעם לא מפספסת כלום ;)
      את?? מתפתה ללקים לא של שאנל? אני בהלם!!
      זה הייחוד של הדיוטי פרי, להביא בישום סלקטיבי בלעדית. אבל היי - יש לך גם ככה יותר מדי הרמס/טום פורד ושות', אני לא מודאגת.

      מחק
    2. תתפלאי אבל בתחום הלקים הטבעיים שאנל לא מחדשים הרבה חוץ מה167 בלרינה שהוא שקפקף לדעתי מדי, בטוח שלא צריכה בשמים.

      מחק
    3. חח, אני לא מתפלאת בכלל, פשוט זוכרת שאת נצמדת אליהם.
      יש מדי פעם גוונים נדירים אבל דווקא ה- Chanel Ballerina 167 של האביב לא איזה שיחוק גדול לדעתי.

      מחק
    4. בארור...הבלרינה כלל לא חדש הוא עתיק יצא לפני 9 שנים האביב הזה שדרגו אותו עוד פעם.

      מחק
    5. אנחנו מחפשות בכל קולציה את הלק הכוכב, ואז כשמגיעה קולקציה עם לקים משעממים אז בכוח מוכתר אחד, אבל זה לא זה... עדיף לחכות כשתהיה אטרקציה, כמו ה- Azure 657 או ה- Taboo 583.

      מחק
  7. הצללית של סיסלי נראית פשוט מופלאה ומהתיאור עוד יותר, כמו גם הבושם של מארקי מארק.
    הלקים של אנני לא פחות ממושלמים בעיני.

    השבמחק
    תשובות
    1. צללית מופלאה לגמרי, הלוואי שיוציאו בגוונים נוספים.
      אנחנו מכורות למארקי, לא?... ;)
      וואו, לקים מושלמים זה מחייב! :)

      מחק
    2. ברור, שרופות על המופרע הפסיכדלי!
      תכלס? קצת מבאס אותי להוציא הרבה כסף על צללית. אני כל כך דבקה באודמים שכמעט לא נוגעת באף אחד מהאוסף שלי... חייבת לשנות את העניין הזה!!!

      מחק
    3. תשמעי, אין ספק שבגדול פלטות יותר משתלמות, אבל השאלה אם באמת יש סיכוי שנשתמש בכל הגוונים שם.
      ובמקרה שלך הלוק הדי הקבוע זה השפתונים הדומיננטיים. בסופו של דבר כל אחת יודעת יפה מאוד מה הכי מחמיא לה :)

      מחק
  8. הלקים של אנני כ"כ מעולים. אני שמחה שהם עלו וגם העמידו לנו סטנדים מרשימים (בשונה מהסטנד האומלל של צ'יינה) ומקווה שגורלם יהיה שונה מסיאטה (שממש אהבתי).
    הסומק של בובי נראה יאמי, במיוחד בגלל שהוא יתאים לכ"כ הרבה גווני עור.

    השבמחק
    תשובות
    1. מסכימה איתך, איך שמגישים לנו את הלקים זה מהותי. אני הכי מקווה שהסטנד של אנני יחזיק מעמד כמו שהוא עכשיו ולא יראה כמו פיגוע בהמשך....
      הבובי בהחלט יאמי והוא פשוט מוצלח, אני ממש פחדתי לשים את כל הוורוד הזה על הפנים בהתחלה, של יראה כמו כווייה....LOL

      מחק
  9. פוסט מאוד עליז וכיפי כהרגלך! :)
    הסומק/ברונזר של בובי בראון נראה לי מאוד, ההטבעה Be Pretty מקסימה! אני בעד לאמץ את הקונספט הזה על עוד ועוד מוצרי איפור, משפטי "העצמה נשית" סטייל..דווקא יכול להיות נחמד, לא? ;)
    יש לי את הגלוס 362 של לנקום שסקרת כאן שהוא באמת מאוד יפה ומתאים לעונה וגם את ה193 האדום והמשגע.
    הצללית הזו של סיסלי מהממת, בחרת את הגוון הכי יפה לדעתי!
    הכניסה של ANNY נראית מבטיחה מאוד ואני מחכה בקוצר רוח גם לקולקציית המדבר ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירה! :)
      בסה"כ הטבעה ואיזה שינוי היא עושה, אני איתך עם לאמץ ביטויים כאלו, ממש חוויה יומיומית.
      אני הכי אהבתי את גוון הגלוס הזה של לנקום מכל הגוונים, פשוט להיט. והאדום ממש קלאסי במיוחד שמגיע בגימור מאט כזה.
      המדבר מעולם לא נראה נוצץ יותר, ממש כמו כדור דיסקו על הציפורניים...LOL

      מחק
  10. הלקים של אנני,מושלמים בחרת צבעים מהמהמים. והבושם עד לפה הצלחתי להריח אותו,יאמי.את הפפיון בא לי לשים על הראש בכלל:)

    השבמחק
    תשובות
    1. חח, מריחים, אה? רעיון טוב על הראש, זה מה שנקרא ניצול מקסימלי של מוצר...LOL

      מחק
  11. אני אוהבת את הברונזרים של בובי

    השבמחק
    תשובות
    1. בהחלט מוצלחים מאוד, במיוחד יש להם את אלו בגימור מאט שמעולים.

      מחק
  12. היי דנרה! כבר הרבה זמן שאני מחפשת מוצר לגבות, שייתן צורה לגבות-חסרות-הצורה שלי. יש לי עפרון גבות בגוון אפרפר-בלונד (זה נשמע הגיוני?) אבל אני פשוט לא אוהבת עפרונות כשזה נוגע לגבות. אז החלטתי ללכת לכיוון של צללית לגבות והנה, נתקלתי בפוסט המצוין שלך. אני ממש מתלבטת לגבי המוצר של גרלן. כמו שאת יודעת, אני מהמעריצות של גרלן ועדיין לא נפלתי משום מוצר שקניתי שלהם (שזה שיא כשלעצמו). אוהבת ומשתמשת בהכל. ועם זאת, אני לא כל-כך בטוחה אם לקנות את המוצר לגבות שלהם, או לוותר. אני פשוט לא יודעת אם אצליח לשלב את הגוונים השונים וקצת חוששת שאקנה והמוצר ישאר במגירה. מה את אומרת? היה לך קשה להגיע לגוון של הגבות כששילבת את הצלליות יחד?
    תודה!
    רעות

    השבמחק
    תשובות
    1. הי מותק! קודם כל, זה נשמע ממש הגיוני, עדיף עיפרון גבות על בסיס אפור כי זה נראה יותר טבעי.
      זה מוצר שאת יכולה לנסות כי יש טסטר שלו ולהתרשם, רק את המברשת תביאי מהבית.
      את ממש לא חייבת את הפלטה הזו או כל פלטת גבות אם זה נראה לך מורכב, יש גם צלליות בבודד.
      ממליצה לך לנסות כל צללית חאקי בגימור מאט, היא תעשה עבודה נהדרת לגבות בגוון שלך.

      מחק
  13. באמת לוק שמח ועליז :)
    הסומק של בובי בראון נראה מעולה. מזכיר לי את הווינטר בלום של לורה מרסיה, שנראה די סתמי באריזה אבל מחמיא מאוד בטבעיות שלו.
    ושפתוני גלוס אני ממש אוהבת. צריכה לנסות את אלו של לנקום שעוד לא ניסיתי.

    השבמחק
    תשובות
    1. וואלה, יש בזה משהו הבובי והלורה (כתבתי עליו בבלוג פעם), מבינה למה קישרת ביניהם, אבל אם משווים אחד מול השני אז הלורה מרסייה ברונזי וכהה כשלידו הבובי בראון ורוד חיוור.
      נהדרים שפתני הגלוס מאטים האלו, אני אוהבת את זה שהם לא דביקים כמו גלוסים רגילים.

      מחק
  14. היורשת צוחקת שכשאני מתלהבת מלק חדש זה יפנק אותי יותר ממתנה יקרה פי אלף. אז כל גם בפוסט שלך, שורת הלקים המלהיבה ועוד המקוטנים שאני טרם זכיתי לשים ידי על אחד מהם כלכך מלהיבה.
    אהבתי מאוד רת המותג, את הכל, החל בעיצוב וכלה בעמידות. חבל שמוכרים אותו דווקא במשביר לא?

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לגמרי איתך, לא משנה כמה לקים כבר יש לי, תמיד הלק הבא יעשה עוד יותר שמח :)
      המשביר זו לגמרי ברירת מחדל, הרי essie בסופר פארם ו- OPI באפריל, כך שלא נשארו רשתות.
      יש גם באתר עדיקה אבל זה כבר משהו אחר..

      מחק
  15. אני מתה על האריזות של בשמי דייזי!

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails