30 במרץ 2014

קסמים ואשליות



האביב רשמית הגיע וזה בדיוק הזמן לבקרת נזקים מהחורף. הקור והיובש אינם רחמנים כלל וכלל ולכן מדי שנה גורמים לנו לעבוד שעות נוספות בלשמור על הסקין רווי לחות ומלא חיים. רגע לפני שעוברים בהדרגה למרקמים קלילים יותר המאפיינים את הקיץ, חשוב לזכור שזו עונת מעבר גם מבחינת הטיפוח שמאלץ אותנו לשמור על איזונים בין הקור לחום. אז הפעם החלטתי להתמקד במוצרים בעלי הבטחות גדולות ונצורות, סטייל "מוצרי קסם" שמבטיחים שינוי מהיר הנראה לעין, כפי שאפשר להבין מהצצה מהירה בשמות להם זכו המוצרים בסוף הפוסט. חלקם לשימוש בהתאם לצורך וחלקם מוצרי לילה מיוחדים, כאילו אז מתרחשים דברים קסומים כשפיית הטיפוח מבקרת אצלנו. אז לכו על בטוח ואל תשכחו להשאיר איזה ריס או שניים מתחת לכרית לכל מקרה שלא יהיה...

הסרומים הם אלו שבשנים האחרונות מובילים את מצעד ההבטחות המטאוריות, נראה שיש היום סרום לכל דבר, לקמטים, כתמים, הארה, עייפות ואפילו לשיפור המצב רוח. אבל בגדול אל תבנו יותר מדי על ההבטחות, גם המוצלחים ביניהם שעושים לנו נעים בגב לא באמת ימחקו פיגמנטציה או יחליקו את הקמטוטים. רק הפלסטיקאי אולי יעשה את זה...

סרום של קליניק: מאזן את הסקין

אתחיל בסרום שממש אהבתי ואפילו הרגשתי את האפקטיביות שלו די מהר. ה- Radiance Renewer מסדרת Turnaround Concentrate של קליניק הוא דוגמה נהדרת למוצר מוצלח שמכונת הפרסום ויחסי הציבור המשומנת לא עברה עליו ולכן קל יותר לפספס אותו. הוא אוחז במרקם סיליקוני שנמרח בקלות ומעביר תחושת ניקיון כזו. מותיר את הסקין בגימור מאט קטיפתי ומרגיש כאילו מאזן את רמת הלחות בעור, נהדר לשימוש ביום ובלילה. בגלל האופי נטול השומן שלו ייתכן שיהיה פחות אפקטיבי לבעלות עור יבש מאוד. לטעמי מומלץ לשימוש ארוך טווח, בהחלט מרגישים את היעילות. הסקין מעט יציב וגמיש יותר ופחות נוטה למצבי רוח. כמה בסיסי ככה מוצלח. ללא ספק אבדוק מוצרים נוספים בסדרה.
האמת היא שבאופן כללי אני מתחברת למוצרי הטיפוח של המותג. הם יחסית לא נשענים על הבטחות מרחיקות לכת ועושים את העבודה, למעט סדרת Even Better בעלת ההבטחות היומרניות ללא תוצאות. הייתן מצפות אולי שבהסתייגות שלי אבחר דווקא בסדרת שלושת השלבים אבל בעיני היא סדרה מוצלחת (מי הפנים, ג'ל הלחות). עם זאת אני ממש לא מתחברת לקונספט שחייבים להשתמש בשלושת המוצרים ביחד על מנת שיהיו אפקטיביים, אבל אין ספק שזהו קונספט גאוני שמוכיח את עצמו ברמה השיווקית כבר עשרות שנים.

סרום של YSL: ליפהפייה הנרדמת

את הסרום Beauty Sleep של איב סן לורן ממש שמחתי בזמנו לנסות. לא רק בגלל שאני חובבת את סדרת Top Secrets מתוכה כבר כתבתי על הפריימר, קרם הניקוי, הרול און וה- BB Cream. אלא כי סרום "שנת היופי" הזה מעלה אסוציאציות של "היפהפייה הנרדמת" (The Sleeping Beauty), אז ברור שנוצר עבורנו, לא?... המרקם שלו ג'ל דליל עם ניחוח נעים שמגיע בשפופרת עם משאבה ומיועד לשימוש בלילה לפני הקרם. תורם להארה וגמישות הסקין ולטעמי זה מוצר נהדר למעברי עונות. פחות יתאים לטעמי לבעלות עור שמן, אבל היי - אני לא אהיה זו שתפריד ביניכן לשנת היופי שלכן. חוץ מהפעולה המוגדרת שלו כטיפולית ללילה, המוצר הזה יכול לשמש גם כפריימר הארה לא רע בכלל. במבחן התוצאה אולי זה באמת מוצר קסם כי באופן די נדיר אצלי, הסרום הזה חוסל מהר ומה שרואות עיניכן זו שפופרת ריקה!

טיפוח של קיהל'ס: בחצות הופכים לדלעת?...

ללא ספק מבין הסרומים שפה, הסרום Midnight Recovery Concentrate של קיהל'ס הוא המוכר ביותר ונחשב למוצר הדגל של המותג. בדרך כלל מי שנחשפת לראשונה למותג תתחיל איתו ואני סמוכה ובטוחה שזה המוצר הנמכר ביותר גם בארץ. המרקם שלו שמנוני מימי שעשיר בשמנים אתריים וצמחיים, הניחוח תה נקי כזה, מזכיר את הניחוח של מי הפנים קלנדולה. הבקבוק מזכוכית והשימוש באמצעות פיפטה שכידוע זו הצורה הכי פחות חביבה עלי, אבל מקובלת במיוחד במקרה של מרקמים דלילים מדי. בעיקרון זה "מוצר פלא" קלאסי שמבטיח להחיות את המראה בלילה ושנראה שינוי כבר בבוקר עם היקיצה. יש כאלו שלא מפסיקות להישבע בו אבל לומר לכן "ששיקום החצות" הזה עשה בעור הפנים שלי קסמים אני בטוח לא אומר, ייתכן שהוא זקוק לסקין מאתגר יותר. עם זאת, הסקין בהחלט נראה קצת יותר חי, רווי וגמיש יותר. בגלל האופי שלו פחות יתאים לבעלות עור שמן אבל לבעלות עור יבש הייתי ממליצה לעשות איתו היכרות במיידי, הכי תמורה למחיר.
כשבמותג הבינו שהסרום שלהם הפך להצלחה מסחררת לאורך זמן, הם החליטו לצוות לו גם מוצר לעיניים תחת השם Midnight Recovery Eye בתקווה שיהפוך לרב מכר. אני לא יודעת אם המטרה הושגה אבל בכל מקרה מוצע לנו פה קרם עיניים ללילה שגם עשיר בשמנים בוטנים ושבשימוש שוטף מצליח לשמור על האזור הדקיק לחותי לאורך זמן. אני חושבת שמה שמפריע לי במוצר הזה זה העיצוב שפשוט נראה כמו דוגמית, חווית שימוש אין בו בטוח.
ולסיום, החדשות השמחות הן שאחרי שנה של נוכחות בקניון רמת אביב, המותג מתכנן לפתוח בקרוב סניף שני בארץ בדיזינגוף סנטר שזה לוקיישן מצויין לכל הדעות. אבל למה עוד סניף דווקא בתל אביב? לאלוהי קיהל'ס הניו יורקרים הפתרונים. מוזר ומעניין.

סרום של סיסלי: הנאה צרופה למכורות

המוצר שיסגור את מצעד הסרומים זה ה- Global Perfect - Pore Minimizer של סיסלי. אם אתחיל מהסוף - זה מוצר שנראה, מרגיש ומריח סיסלי. הוא מענג לשימוש והניחוח ההרבלי המודגש שלו עושה טוב לנשמה. אבל אם נשים את הפינוקים בצד, מה בעצם הוא עושה? אני לא ממש יודעת לענות על זה, כלומר חוץ מהנאה צרופה מדי בוקר (מתאים גם לערב), ואני לא מקלה ראש בזה בכלל כי זה משפיע בהחלט, אני לא יכולה לומר שראיתי שינוי מיוחד לאורך זמן. אבל כ"מוצר קסם" כן ראיתי השפעה מיידית על נראות הסקין, כלומר, יותר קוסמטית מטיפוחית. המרקם הקרמי מוסי שלו שמגיע בגוון חול ורדרד נטמע בעור בצורה הרמונית ומותיר אותו חלק וצח בצורה יוצאת דופן, ואפשר לומר שבהחלט מטשטש את מראה הנקבוביות. זהו לא מרקם לחותי בשום אופן ולא יכול להחליף תכשיר לחות. ברגע שנטמע גם אפשר להבחין שהגימור שלו מאט כמעט לחלוטין, כנראה שזו עוד סיבה למה הוא מהווה בסיס נהדר ללחות שלפני האיפור. אולי זה מה שגורם למשתמשות מסוימות לבחור בקורקטור הזה בכלל כפריימר, כלומר למרוח אותו מעל קרם הלחות, אני כאמור - ממש לא. מוצר נהדר לכל השנה ולאחר תלאות החורף בפרט, לטעמי יהיה נהדר גם לגברים. אם שווה את המחיר זה כנראה תלוי עד כמה מכורות סיסלי אתן מחשיבות את עצמכן.

מסכת לחות של סיסלי: רוצות חתימה?...

מאז ומעולם פמפמו לנו שגם מי שמקפידה על שגרת טיפוח פנומנלית, עדיין צריכה "השלמות מהצד" בדמות מסכות פנים. בדומה לסרומים, גם הן מציעות שלל פתרונות. אז בחרתי שתיים בעלות הבטחות שונות לגמרי, אחת סלב ואחת חדשה.

המסכה Black Rose של סיסלי לגמרי נחשבת ל"סלב" בעולם המסכות. האמת שבאופן כללי המסכות של המותג מאוד מפורגנות ומסוקרות שאפשר לחשוב שהן מוצעות במחיר שווה לכל נפש שכל אחת שנייה טורחת לאמץ. ובכל פעם שהמותג מנפק לנו מסכה חדשה זה סוג של חגיגה כי זה ממש לא קורה באופן תכוף. כלומר, מסכת "הורד השחור" הזו הושקה לפני קצת יותר משנתיים אבל היא הכי חדשה של המותג ואולי הכי מדוברת. זו מסכת לחות עשירה בעלת ניחוח צמחים עמוק ורציני שמבטיחה לנו תוך רבע שעה מראה קורן, צעיר ורענן יותר. את המסכה הזו יש להניח על סקין נקי לגמרי ולתת לה לעשות את העבודה ולאחר עשר דקות לספוג את העודפים בעזרת טישיו, כלומר זו לא מסכה שמסירים. בגדול, מסכות לחות הן בעיני הכי לא רציניות כי לא מסירים אותן, הן לא שונות בכלום מקרם לחות עשיר, ציינתי את זה לא מזמן כשכתבתי על מסכת הלחות של קליניק. אבל במקרה של הסיסלי כאן המצב קצת שונה. המסכה הזו לא שומנית או עמוסה מדי. היא אמנם מאוד מרוכזת אבל "כמוצר קסם" היא בהחלט משפיעה בצורה נהדרת מיידית על הסקין. אני הייתי ממליצה להשתמש בה לפני אירועים או במצב שהסקין נראה חסר חיים. מרחו שכבה אחידה אבל לא מדי בנדיבות ולא רק בגלל המחיר, זה פשוט מיותר כי חונק. אל תספגו אותה אחרי עשר דקות, תנו לה לפחות שעה להיטמע כמו שצריך. הסקין אחר כך יראה הרבה יותר חי וקורן. האיפור מעל יראה רענן במיוחד. כל מה שכתבתי נכון במיוחד לבעלות עור רגיל עד יבש ולבעלות עור בוגר. על השאר היא כנראה פחות תורגש כי צרכי העור שונים. למרות שזו המסכה שבאור הזרקורים, עדיין שווה לא להתפתות דווקא לזו ולבחון מסכות אחרות של המותג שאולי יתאימו לכן יותר.

מסכת ניקוי של YSL: על ספידים?...

מסכה החדשה שהושקה בארץ היא מסדרת Forever של איב סן לורן, בעלת אותו ניחוח הביוקר של שאר המוצרים בסדרה. היא מכונה "מסכה אינטנסיבית" ואני לא ממש סגורה על מה זה אומר, תכלס, יש מישהי שכן?.. אבל אומר לכן מה היא מזכירה לי, את מסכות ה- Peel Off שהיו בעבר כה פופולריות, במיוחד בשנות התשעים, ומשום מה די נעלמו בעשור האחרון. אז היא לא פילאוף קלאסית שמסירים בקילוף, אבל המרקם הג'ל הסופר דביק שלה שנדבק לעור כמו סלוטייפ מומס, בהחלט מעביר תחושה קלה דומה של מתיחה רגעית, לפחות עד שמסירים אותה עם מים. אז לטעמי הכי פשוט לקרוא לה מסיכת ניקוי תאים שהתוצאה של הניקיון הזה זו הארה יחסית. "כמוצר קסם" היא מבטיחה לנו תוך חמש דקות מראה מתוח זוהר ורענן. בואו נסגור על לפחות עשר דקות שאתן משאירות אותה כדי לקבל אפקט שרומז לזה עם עור חלק ונעים יותר שמוכן לקלוט את הלחות בצורה אפקטיבית יותר.
מי שממש רוצה להשקיע שתניח מעל את מסכת הלחות של סיסלי שכאן ואז אולי השמיים הם הגבול, לפחות בתחושה.

פילינג של ג'יבנשי: דקה קסומה

גם אם מדובר בסרום או במסכה, לפני השימוש הסקין שלנו חייב להיות מה שנקרא נקי למשעי (לינקים למוצרי הניקוי האהובים עלי בתמונה בפוסט). אז גייסתי להפעם את "מוצר הקסם" Hydra Sparkling של ג'יבנשי שמבטיח בתוך דקה להעניק לעור שלנו ברק והארה. המוצר הזה מגיע בצורה של אבקה, ולפני שאתן קופצות - נכון, סטייל הפילינג אורז של דרמלוג'יקה שלטעמי הוא קסם בעצמו, מפתיע שאין יותר "תואמים אבקתיים" כאלו לאור הפופולריות של המוצר. ההבדלים ביניהם חוץ מהניחוח זה ששניהם אולי טחונים דק אבל הדרמלוג'יקה אבקתי לגמרי בעוד בג'יבנשי אפשר להרגיש שהוא יותר מיקרו גרגירי ולכן הפעולה שלו מורגשת יותר במגע לפני שנמס לגמרי. וממש באותה הצורה משתמשים בו - מרטיבים את הפנים, עדיף פשוט במקלחת אחרי שהסרנו את האיפור כמובן. לוקחים מעט אבקה ובתנועות עיסוי עד שנוצרת הקצפה עדינה, ואל תשכחו גם את אזור הצוואר. אחרי השטיפה מרגישים במגע עד כמה הסקין נקי משמנוניות. כמו במקרה של הפילינג אורז, מדובר על מוצר מייבש אולי קצת פחות. לכן סביר שבעלות עור יבש לא ממש ייהנו ממנו. אבל אני ממש מרוצה ממנו ובהחלט בשימוש יומיומי. מאוד משמח מבחינתי שיש עכשיו מוצר כזה גם ברשות הפארם ולא רק אצל הקוסמטיקאיות במכונים.
ושאלה לסיום - לאן בדיוק נעלם אתר הביוטי של ג'יבנשי? עכשיו יש הפניה אוטומטית משם לאתר ספורה. משהו שאנחנו צריכות להבין לגבי עתיד המותג?... הזוי.

קרם של אליזבת ארדן: תמיד שם בשבילנו

לסיום בחרתי את "מוצר הקסם" הקלאסי המפורסם שתפס את מקומו בפנתיאון מוצרי ה- MUST של כל הזמנים. מדובר על ה- Eight Hour Cream של אליזבת ארדן שעכשיו אני רק קולטת שלפני שלוש שנים הבטחתי כאן שאכתוב עליו בפירוט "בקרוב". אז הבטחתי... מאז גם קרם הידיים שסקרתי שם בסדרה כבר הספיק להגיע. בכל מקרה מי שלא מכירה את הסדרה שתעשה קודם שיעורי בית. הקרם הזה מגיע במרקם באלמי עשיר ודביק בניחוח מנטול ובגוון דבש. הוא לא לשימוש יומיומי כי אם טיפולי לפגעי עור שונים בפנים בשפתיים ובגוף, כמו יובש, בקעים, התקלפות, גירוי, שריפה וכו'. אני יכולה לומר שתמיד כשהייתי צריכה אותו הוא היה שם בשבילי. מקרה שממש זכור לי זה כשיום אחד נכוויתי בטעות בכף היד מהתנור (כאילו אני מבשלת...) ואני לא צריכה לספר לכן על חשיבות כפות הידיים שלי עם כל ענייני הלקים. באותו הרגע האינסטינקט היה להצמיד קרח אבל מיד אחרי זה מרחתי את קרם שמונה השעות ובחיי שבבוקר לא נותר זכר מההתרחשות הצורמת. מסתבר שזה המוצר הפופולרי ביותר בתיק האיפור של האישה האמריקאית וכשאני הזמנתי את שלי מאתר המותג בארה"ב קיבלתי מתנה עוד אחד מוקטן, מושלם לתיק. אבל כמו כל דבר טוב תמיד יש איזו חברה שמחרימה לי מוצר "כי היא ממש חייבת אותו" וכך גם הוא "נשתה" לי. לפחות הגדול עוד שורד אצלי בשאיפה שלא אצטרך אותו לעולם.


ID

Turnaround Concentrate
Radiance Renewer
גודל: 30 מ"ל
ייצור: בריטניה
מחיר: 410 ש"ח

Top Secrets
Beauty Sleep
Radiance Revealing Concentrate
Bright New Skin Effect
גודל: 40 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 380 ש"ח
Forever
Intensive Mask
גודל: 75 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 424 ש"ח

Midnight Recovery Concentrate
Visibly Restore the Appearance of Skin by Morning
גודל: 30 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 205 ש"ח
Midnight Recovery Eye
Younger Looking Eyes by Morning
גודל: 15 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 149 ש"ח

Global Perfect
Pore Minimizer
Refining, Smoothing Concentrate
גודל: 30 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 950 ש"ח
Black Rose
Cream Mask
Smoothing, Plumping, Brightening
גודל: 60 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 590 ש"ח

Hydra Sparkling
One-minute Glow Powder
Daily Micropeeling
גודל: 30 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 290 ש"ח

Eight Hour Cream
Skin Protectant
גודל: 50 גרם
יצור: ארה"ב
מחיר: 350 ש"ח

הבהרה / גילוי נאות: המוצרים שבחרתי נשלחו אלי מהחברות


Print Page

37 תגובות:

  1. אני הפסקתי את השימוש בסרום הקבוע שלי (החדש של לנקום) כי יש בו חומרים שלא מתאימים לשימוש בתקופת הריון. מה מבין כל מה שהמלצת כן יתאים להריוניות, יש לך מושג? כי אין לי נסיון עם אף אחד מהם.
    ואגב, איפה בתל אביב Kiehl's פותחים סניף נוסף?

    השבמחק
    תשובות
    1. החדש של לנקום את מתכוונת לדרים טון או לג'ניפיק?
      יש כל מיני חומרים שכביכול לא מומלצים לשימוש בזמן הריון, למשל חומצות או ויטמין A שהנגזרת שלו זה רטינול שיש בהרבה מוצרי אנטי אייג'ינג למיצוק והבהרה. אם באמת עדיף להימנע מזה לחלוטין עדיף לשאול את הרופאה. ומזל טוב כמובן :)
      הסניף יהיה בדיזינגוף סנטר, עידכנתי בפוסט.

      מחק
  2. טוב שהזכרת לי.. יש את מידנייט סיקרט של גרלין. מכירה? אם כן- איך ביחס לאיב סן לורן?
    צריכה לחדש מלאי לקראת עונת האירועים המשפחתיים.

    השבמחק
    תשובות
    1. נ.ב. משלוח מקיהל'ס לא הגיע. אצטרך להעפיל רמת אביבה.. אבל תיק של קואצ' בצבע קורל-פוקסיה דווקא כן.
      (וסט מגבות של טומי הילפיגר שלא עשה לי את זה)

      מחק
    2. הסרומים האלו שונים בכל פרמטר בערך ממרקם ועד מחיר. אז תלוי מה את מחפשת, מה הצורך שלך. נראה לי בכלל אם כך שזו הזדמנות שתקחי דוגמיות מכל מיני סרומים ותראי מה את הכי אוהבת.
      חח, איזה כיף, עדיף תיק של COACH!
      את קיהל'ס את יכולה לקנות פה, הם גם דואגים לדוגמיות בלי לעשות רגשי שזה מאוד חשוב לפני שאת מתחייבת.

      מחק
    3. אני צריכה משהו לשים ערב לפני אירוע שיעשה לי פרצוף כמו חדש.

      מחק
    4. לגע האחרון עדיף לטעמי לבחור בפתרון איפורי כמו פריימר או בפתרון טיפוחי מיידי כמו האמפולות Midnight Star ההורסות שכבר מהשם אפשר להבין שמדובר על עוד "מוצר קסם", אם את כבר בענייני גרלן ופרגון עצמי ;)

      מחק
    5. אבל זהירות, זה ממכר, גם האמפולות האלו וגם הפרגון העצמי....LOL

      מחק
  3. המוצר של קליניק סיקרן אותי!
    המוצר "קסם" שלי זה הביוטי פלאש באלם של קלרינס... תמיד משתמשת בו כפריימר ולא כמסכה, פשוט מדהים! לפני יציאה, או כשהעור עייף ומיובש.
    פוסט מעולה כהרגלך:)

    השבמחק
    תשובות
    1. תשמעי, הקליניק נראה כזה תמים ולא סקסי אבל את העבודה עשה. תכלס!
      ה- Beauty Flash Balm של קלרינס אחלה, אני לגמרי מבינה למה את משתמשת בו כפריימר, בהחלט מוצלח כפתרון "איפורי" יותר מאשר "טיפוחי" כמו היעוד שלו.
      כיף לשמוע, תודה!!

      מחק
  4. פוסט מושלם.
    יש לי את מסכת הורד השחור של סיסלי - תענוג צרוף בשפורפרת, זממתי עליה זמן רב וקניתי אותה כשהיה 50% באפריל.
    גם את סרום הלילה של קיהלס שמבטיח ניסים ונפלאות יש לי, ואני יכולה לומר שאני מאוד נהנית להשתמש בו, הוא נחמד - אבל בהחלט לטיפול לילה ובעיקר לבעלות עור יבש / מיובש (כמוני :)
    הריח שלו לא מסריח כפי שציפיתי שיהיה. אני משתמשת בסרום עם הויטמין C לשעות היום והוא ממש נפלא! מחליף לי פריימר בהרבה ימים.
    אני חייבת לציין שהבקבוק של הסרום של סיסלי ממש הורס... "לצערי" אין לי נקבוביות :)
    מסכת הורד עושה את עבודתה נאמנה כרגע.... עד הסיסלי הבא :P

    השבמחק
    תשובות
    1. די נו.... תמשיכי :))
      עם הסקין היבש שלך את בכלל יכולה להתפלש בכל המוצרים הלחותיים שמנוניים בכיף גדול!
      השם שלך לגמרי כתוב על הסיסלי Black Rose, ובחצי מחיר אפילו פעמיים...LOL
      הסרום חצות של קיהל'ס כמו שכתבתי הכי מאסט לעור יבש וגם תמורה למחיר!
      אני אוהבת את ניחוחות התה, אלרגית לניחוחות תרופתיים...
      את מתכוונת לסרום ויטמין C בשם Powerful-Strength Line-Reducing Concentrate של קיהל'ס? שמעתי עליו דברים טובים ואם גם את מליצה כנראה שצריך לנסות!
      הסרום של סיסלי מופלא אם כי אני חושבת שפחות בשבילך, לא בגלל הנקבוביות אלא בגלל סוג העור, אבל לכי תדעי, הכל יכול להיות.
      על מי את עובדת גברת?? להבנתי הסיסלי הבא כבר הגיע, אין לך בושה ככה עם ה- L'Orchidée Rose, אה? אם זה לא קסם אני לא יודעת מה כן!.... :P

      מחק
  5. אנונימי30.3.2014, 22:55

    מתלבטת בין הסרום לילה של קיהלס לסרום לילה (אדוונס ריפייר) של אסתי לאודר. לצערי שניהם בקבוק זכוכית.. אשמח לטשטוש של הפיגמנטציה - המלצות / השמצות

    השבמחק
    תשובות
    1. שני הסרומים ממש לא דומים בכלום ובכל מקרה ה- Advanced Night Repair של אסתי לאודר לא עשה שום שינוי אצלי, כך שבכל מקרה לא הייתי ממליצה עליו. הוא אולי ללילה אבל הפיה לא הגיעה לבקר ;)
      בנוגע לפיגמנטציה/כתמים, כתבתי גם בפוסט פה וגם בפוסטים קודמים - שום תכשיר קוסמטי לא באמת יטפל בזה, ולא משנה איזה הבטחות יש מאחורי המוצר, רק רופא עור. חבל על הכסף.

      מחק
  6. מצחיק אותי לחשוב שעם כל החידושים ההיי-טקיים והפטנטים בסופו של דבר "מוצר הקסם" האולטימטיבי הוא ה-Eight Hour Cream... בכל מקרה, פוסט מצויין ומעמיק כתמיד. רק חבל שעוד לא מצאתי את הסרום שיתאים לעור שמן/מעורב, יש לך המלצות? ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. חח, יש בזה משהו.... ;)
      תודה יקירה!
      ראי ההמלצה שלי מפה - קליניק לגמרי, שווה לקחת דוגמית לנסות :)

      מחק
  7. אני משתמשת המון זמן ב 8 hours . גיליתי אותו לראשונה כשחייתי בארהב. ממשיכה לקנות אותו באתר סטרוברי , תכנסי לראות איזה הבדל משמעותי במחיר.

    מוצרים מפתים, הפילינג של גיבנשי מסקרן ..

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון, את צודקת, התייחסתי לעניין המחיר כבר לפני שלוש שנים בפוסט ההוא וכתבתי שהתמחור בארץ של מוצרי הסדרה ממש מוגזם ומומלץ לרכוש אותם בחו"ל. אבך בסופו של דבר תמיד יש את מי שממש רוצה ואין לה אופציה אחרת ולכן קונה פה, כמובן עדיף במבצעים השווים.
      הג'יבנשי סיקרן ממש גם אותי, איך ששמעתי שיצאה אבקה חדשה הייתי חייבת לנסות!

      מחק
  8. פוסט מדהים כמו תמיד, מאוד מסקרן אותי הפריימר של סיסלי אנסה אותו וארכוש כשיהיה חמישים אחוזים הנחה, הסדרה הסגולה של סן לורן מדהימה,ניסיתי את המוס מפנק ביותר.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!!
      את ממש תהני מהסרום של סיסלי, אין לי בכלל ספק.
      איזה מוס יש בסדרת FOREVER?...

      מחק
    2. מוס ניקוי מהסדרה.

      מחק
    3. אה, את מתכוונת ל- Cleansing Foam שהמלצתי עליו פה בזמנו.
      אני מאוד מרוצה ממנו!

      מחק
  9. בדיוק סיימתי את הסרום של ג'יג'י שממש הפתיע אותי ואני מחפשת אחד חדש.
    אני סקרנית לנסות את קליניק- אני חושבת שהוא יתאים לי, אבדוק!

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, אין לי הרבה ציפיות מסרומים, לרוב מבטיחים ולא מקיימים,
      אבל כשמרגישים את ההשפעה זה בהחלט מפתיע!

      מחק
  10. פוסט מצוין.
    אני די התאכזבתי מסרומים . אחרי שימוש ארוך באדוונס נייט ריפר של אסתי לאודר איתו לא הרגשתי שינוי / ג׳נפיק של לנקום שהיה נעים ולא יותר מזה . וגם אחרי אכזבה מהסדרה של even better של קליניק מסקרן אותי לנסות את המוצר של קי׳הלס .
    מסקרנת גם האבקה של ג׳יבנשי למרות שאני מאוהבת כבר שנים בפילינג אורז של דרמלוג׳יקה ... ( והכמות של הג׳יבנשי היא פחות ממחצית מזו שבדרמלוג׳יקה 30 לעומת 75 ג׳ )
    לגבי מסיכות - ממליצה בחום על מסיכת הוויטמינים multivitamin power recovery של דרמלוג׳יקה .

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה :)
      את ה- Advanced Night Repair של אסתי לאודר הזכרתי בתגובות פה, גם לי הוא לא עשה כלום..
      נראה לי שמרוב הבטחות גדולות ונצורות של הסרומים יש לנו ציפיות בכל מפעם מחדש רק בשביל להתאכזב שוב. הסרום של קיהל'ס שונה מהבחינה הזו בגלל המרקם, כלומר, הוא שמנוני עשיר ולכן נראה שכביכול בהכרח ישפיע על רמת הלחות והגמישות של הסקין. אבל כמו שציינתי, לטעמי מי שבאמת ייהנו ממנו הן בעלות עור יבש.
      בהחלט מסקרן לראות את ההבדלים בין האבקות, הן מה שנקרא - דומות אבל שונות. חשוב בהחלט לבדוק כמות למחיר, זו הסיבה שאני מציינת את הפרמטרים האלה תמיד. עם זאת, צריך לזכור שהג'יבנשי זמין לנו ברשתות ואפשר לתפוס אותו במבצעים.
      תודה על ההמלצה, שמעתי דברים טובים על המסכה הזו, בכלל המוצרים שלהם "משו-משו" :)

      מחק
  11. DANRA made me buy it4.4.2014, 5:28

    פוסט מעולה!. רק להעלות תדירות לפעם בשבוע והכל יהיה טוב :-).
    הסרום של קליניק הוא אחד המוצרים שנמצאים אצלי קבוע במגירה כבר שנים, מוצר מאוד אפקטיבי ואהוב עלי.
    הסרום הלחותי האהוב עלי הוא דווקא ה-ANR שלא אהבת...אני דווקא מאוד מרוצה ממנו ובוסט הלחות שהוא נותן לעור שלי בלי להרגיש שמנוני מוצלח בעיני. היתה לי חצי שנה שלא השתמשתי בו, ולאחרונה גיליתי אותו מחדש ותהיתי מה פתאום הפסקתי.
    את ה-MRC ניסיתי כמה פעמים מדוגמית, ולא הרגשתי שהוא עושה לעור שלי משהו שונה מה-ANR. לא פשוט להמציא מוצר פלא לעור מעורב פלוס.
    סיסלי הוציאה בשנים האחרונות כמה מוצרים חדשים ופעילים - ולעור שלי לצערי הם פעילים קצת יותר מדי. אני קונה מהאיפור ומהמסיכות שלהם, אז קיבלתי וניסיתי כמה דוגמיות שהשאירו אותי עם עור אדום ומאוד מגורה. גם ה-Pore Minimizer לא היה שונה, למרות שרציתי :-).
    את מסיכת הורדים קניתי כי אני מאוד אוהבת את המסיכה התכולה, אבל היא פשוט לא עשתה כלום לעור שלי. מכרתי אותה, ואני חייבת לומר שנרשמה התלהבות יתרה כשהיא הועלתה למכירה.
    המוצר של ג'יבנשי נראה מגניב לגמרי, ובכלל נדלקתי על המותג הזה לאחרונה !. אני מתה לנסות את הטיפוח שלהם, אבל נקרעת ביניהם לבין חברת PANIM שהקוסמטיקאית שלי משתמשת בה בטיפולים, ואחרי הטיפול העור שלי פשוט קורן.
    גם את קרם שמונה השעות יש לי, אבל הוא פשוט מרגיש לי כמו וזלין - יוצר סוג של חומת מגן, אבל הלחות לא באמת חודרת לעור.
    לא פשוט, העור שלי סנוב בהחלט, אבל הבאת פה כמה מוצרים שנותנים פייט רציני !

    השבמחק
    תשובות
    1. (חחח, הרגת אותי עם הטאג פה!)

      תודה רבה מותק! אם רק היה זמן הייתי כותבת כל יום, אבל בגלל הטירוף במקביל עם הכתיבה למגזין גו סטייל אני במינוס זמן...LOL
      וואלה, לא ידעתי, בהחלט מעולה הקליניק פה.
      ה- Advanced Night Repair של אסתי לאודר הוא בהחלט אכזבה עבורי, אבל לא גדולה מאוד, אין לי ציפיות ממנו, המותג עוד לא הוכיח את עצמו בסרומים לטעמי למרות כל הרעש שעושה בפרסום. ומה שאת מספרת רק מעיד עד כמה הדברים האלו כל כך שונים מאחת לשניה. שמחה שאפקטיבי אצלך.
      אבל ה- Midnight Recovery Concentrate של קיהל'ס שונה כל כך מהלאודר, אני חושבת שהקיהל'ס מתאים יותר לבעלות עור יבש. לטעמי ללאודר יש גם ניחוח לא ידידותי בעליל.
      סיסלי זה מותג סוף אבל בהחלט אני מבינה למה את מתכוונת, פעילים במיוחד והמחירים בהתאם. אני חושבת שהמוצרים שלהם בגדול מתאימים יותר לבעלות עור בוגר, יבש, מגורה וכו'. את פשוט צעירה מדי גברת! אבל זה שגם ה- Global Perfect Pore Minimizer עשה לך גירוי זה ממש מפתיע. מעניין מה שאת מספרת.
      בנוגע למסכה, איך אומרים - גם למכור צריך לדעת מה :) ברור לי שלא התקשית בלמצוא לורד השחור בית חם ואוהב...LOL אבל זה מה שמראה שוב שחשובה ההתאמה לסקין, מוצר מעולה שלא מתאים לא יעבוד.
      זו הבעיה עם ג'יבנשי, הם מפתים ומדליקים, מאוד קל להתמכר אליהם!! חח
      שמעתי את השם PANIM אבל אני לא מכירה את המוצרים שלהם. השאלה אם האפקטיביות של טיפול כלשהו חוזרת על עצמה גם בבית בשימוש שוטף (הכוונה שלי באופן כללי, כמובן, לא רק למותג הזה). אני מניחה ששוה לך לנסות לפחות פעם אחת.
      נכון, שמונה השעות זה באלם דביק כמו שכתבתי, הוא אמור להיות טיפולי במקרה הצורך, לא בשימוש שוטף להענקת לחות. לכן כתבתי שאני מקווה שלא אצטרך לעולם, אבל טוב שהוא זמין לי לכל מקרה.
      עור סנוב לבחורה סנובית, אנחנו לא אשמות!! LOL

      מחק
    2. DANRA made me buy it4.4.2014, 15:23

      בדיוק קניתי גו סטייל, אז אצרוך ממך עוד קצת בקרוב !
      העור שלי, ללא שום ספק, מגיב אחרת מאנשים אחרים. גם לנקום עושה לי רע מאוד.
      ניסיתי מסיסלי למשל את All Day All Year שזה מוצר "סלב" ואמור להתאים לעור שלי - ואני לא רוצה לתאר לך איך העור שלי נראה. רק המסיכת ויטמינים של דרמלוג'יקה שהמליצו עליה גם למעלה, הצילה אותי.
      אני בהחלט מרגישה שבקרם לחות ובקרם עיניים - עוד לא מצאתי את מוצר הדגל שלי.
      אולי אני ספציפית עם עור רגיש מדי, אבל מגיל 30 העור מתחיל להאט פעילות - וכן צריך לעזור לו עם חומרים טובים.
      מעניין שהדברים האלו לא קורים לי עם המסיכות האחרות של סיסלי....
      נכון, ג'יבנשי אכן יצרו אצלי חור תקציבי קטן לאחרונה. מותג מאוד מדליק, שאין לי מושג איך לגמרי פספסתי אותו קודם. מה שכן, הם חייבים פריסה קצת יותר רחבה בסניפים.
      תראי, המוצרים של PANIM הם מאוד פעילים, יש מוצרים עם 100% חומר פעיל !. כמובן שהם לא לגילי ולא למצב העור שלי, אבל מסתבר שזו חברה תותחית. אני חושבת שהעובדה שהחומרים שלהם כל כך פעילים, כן תומכת בשמירה על התוצאות בבית. אני כנראה אנסה מהם קרם פנים וקרם עיניים, שלשניהם 18% חומר פעיל - תחת זה שבטיפולי פנים התגובה היתה חיובית, והבטחה שאפשר יהיה להחזיר אם העור שלי ישתגע.
      אגב, הם ממוקמים לא רחוק מהסופר פארם המיתולוגי שלנו.
      http://panimparis.co.il/%D7%9E%D7%95%D7%A6%D7%A8%D7%99%D7%9D
      כמו שאמרתי, יחסית לכמה שאני בעייתית, נתת פייט טוב בפוסט הזה :-).

      מחק
    3. יופי מגניב, שונה לגמרי מהבלוג, מכה לשמוע מה אומרת :)
      אם כך את באמת מיוחדת, לפחות את יודעת מה 'לא' בשבילך.
      אני מבינה אם כך שאני *חייבת* לנסות את המסכה הזו עכשיו.
      בקרם עיניים זה לא כזה נורא אבל בקרם הלחות נראה לי שהגיע הזמן.
      יש לי הרגשה שתאהבי את המוצרים של Juvena, מכירה?
      זה העקב אכילס של ג'יבנשי פה, הפריסה ולא נראה לי שזה ישתנה מתישהו בקרוב. נראה לי שזה יותר ממוקד פלח אוכלוסיה מהרגיל. או אם תרצי בפרשנות חופשית שלי - לקחו את הפילוח של לקוחות גרלן ומיקדו אותו עוד יותר, If you know what I mean ;)
      זו הנקודה שלי בדיוק, בגלל שהעור עוד לא 'התרגל' למוצרים אז הוא מגיב בחיוב, ברגע שזה יומיומי עם כל החומרים האלו מעניין לדעת אם זה ישמור על האפקטיביות. זה כמו נניח מישהי שרק מורחת קרם לחות, פעם אחת היא עושה פילינג ופתאום היא מרגישה סוף הדרך כאילו העור שלה סופר חלק.
      טוב שיש מדיניות החזרה, אני מניחה שאלו מוצרים יקרים. בלינק אני רואה שהם יושבים בכיכר, לא שמתי לב אליהם בכלל....
      תודה יקירה, אני משתדלת ;)

      מחק
    4. DANRA made me buy it4.4.2014, 22:40

      ברור, עוד נקשקש בעניין :-). שומרת אותך לשבת בבוקר.
      מה לא אני יודעת, מה עוד לא אני לא יודעת, מה כן אני לא יודעת. בעיה.
      לא תצטערי, המסיכת ויטמינים מדהימה. אם את יכולה לישון איתה, אז בכלל...
      בקרם עיניים זה כן נורא כי זה המקום הראשון המועד לפורענות. יש לי המון קרמים, יוקרתיים ויוקרתיים יותר, אבל לא מרגישה שמצאתי את המוצר הנכון.
      יש לי מישהי בעבודה בסביבות גיל 40, עם גוף פגז ופנים פשוט חרושי קמטים. כל פעם שאני רואה אותה זה מעודד אותי לחשוב איך נמנעים מהזוועה.
      את Juvena לא ניסיתי.
      שמתי לב שהפריסה של ג'יבנשי בעייתית, לפחות שיפציעו ברמת אביב, נראה לי רק סביר.
      קשה לי להגיד מה יהיה, במיוחד אצלי. אני בכל מקרה התכוונתי לזה שאם נחשפתי לחומרים בטיפולים כמה פעמים בלי שהעור שלי יהפוך לאדום, אז ייתכן שגם בשוטף העור לא יגיב באיזושהי טרפת מצויה.
      אין מדיניות החזרה, יש מדיניות של לשמור אותי כלקוחה :-). לא מאוד יקרה, יוצא 250 לקרם שזה לא זול אבל כבר ראינו יותר נורא. אני חושבת שבכיכר זה משרדים שהם גם מוכרים מהם לקוסמטיקאיות, אני לא חושבת שזו ממש חנות לקהל הרחב כי גם אני לא ראיתי אותה.

      מחק
    5. כבוד! מחכה בקוצר רוח! :)
      אני פשוט לא מאוד מאמינה בקרמי עיניים, אני חושבת שכל קרם פנים טוב יעשה את העבודה גם שם. עם זאת, אני כן משתמשת בקרם עיניים, אולי אמצא את האחד שיביא את הבשורה. יכולה לומר לך שקרם העיניים שהכי התחברתי אליו היה זה מסדרת Future Solution LX של שיסיידו שכתבתי עליו פה:
      http://danrasvault.blogspot.co.il/2012/06/blog-post_09.html
      בדיעבד עוד לא מצאתי אחד שאהבתי יותר ממנו, לומר לך שהוא שווה את המחיר אני ממש לא יכולה.
      זה שהיא נראית ככה בגיל כזה אמנם עושה חררה אבל זה לא משליך עליך. בסופו של דבר לגנטיקה יש השפעה עצומה (ולתזונה ולשמש ובלה בלה). הקרם לטעמי בטח לא זה שישנה את זה דרמטית בסופו של דבר.
      תעשי לעצמך טובה ותארגני לך כמה דוגמיות של יובנה.
      ג'יבנשי היו פעם במשביר ז"ל בקניון רמת אביב ומאז שנסגר גם המותג נעלם מהשטח.
      נכון, זה לא מאוד יקר הקרם, אם אהבת אותו אז בוודאי ששווה לך לנסות. באתר הם שמו תמונה שלהם מכיכר המדינה, זה נראה לי כמו חנות על הרחוב.

      מחק
    6. DANRA made me buy it5.4.2014, 9:52

      חחח, תיכף הולכת להכין לי קפה ודנרה.
      אני אנסה את הקרם עיניים של PANIM ואם לא ימצא חן בעיני, אז ההמלצה שלך הבאה בתור.
      ברור שיש עוד גורמים משפיעים, אבל אחד מהם זה תחזוקה שוטפת, אז אני מנסה לעשות את חלקי בהקשר הזה.
      חבל בשביל ג'יבנשי, לא תמיד יש לי כח להגיע לשבעת הכוכבים.
      אני חייבת פעם אחת לנסות את PANIM, כי טיפולי הפנים עם המוצרים שלהם פשוט מדהימים.
      טוב ששמת לב לתמונה, בהחלט מעניין אותי לעשות שם סיבוב ולראות את המחירים בלי תיווך של קוסמטיקאית.

      מחק
    7. הכי פינוק, תכלס....LOL
      נכון, בגלל תחזוקה התכנסנו כאן בקול תרועה רמה, אני בעד לעשות כל מה שאפשר.
      יש אגב ג'יבנשי גם במשביר בדיזינגוף סנטר ובסופר פארם בקניון איילון.
      מעניין, תעדכני אם תמצאי ב- PANIM מוצר כוכב לשימוש אישי בבית.

      מחק
  12. מעניין לנסות את הסרום של ysl.
    הקרם של אליזבט ארדן שכב אצלי הרבה זמן במגרה ללא שימוש עד שהעברתי אותו הלאה, לא היה לי מושג מה לעשות איתו :)

    השבמחק
    תשובות
    1. מאוד נהניתי ממנו, שמעתי שהוא יוצא מהמגוון בקרוב, חבל.
      חח, את לא היחידה, שמעתי על הרבה ככה,
      לכן חשוב להבין מה כל מוצר עושה לפני שמאמצים כדי לדעת אם רלוונטי עבורנו :)

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails