3 בפברואר 2014

סקין מועשר



עונות שונות מביאות להיערכויות טיפוח שונות. למרות שהחורף שלנו הוא לא ממש קפוא, גשום וסוער באופן רציף, עדיין את נוכחותו אנחנו מרגישות טוב מאוד בסקין שלנו. בעונה הקרה מתבקש לתת יותר צומי לעור, לטפל ולשקם אותו מנזקי הקיץ. לפעמים אולי אפילו בלי ממש לשים לב, אנחנו מתחילות להשתמש במוצרים עשירים יותר שיחזיקו את הסקין רווי לחות, גמיש וקורן. כל הדרכים כשרות כדי שלא ניראה עם עור מיובש שנוצר לא רק מהאקלים, אלא גם ממכשירי החימום השונים שגורמים לאוויר דליל ויבש יותר. בנוסף לעובדה שיובש משווה מראה מבוגר יותר, הוא גם מעודד קמטים ורפיון מוקדם.
במקביל, ממש כמו המוצרים עצמם, גם הניחוחות הופכים לעשירים יותר. בניגוד לניחוחות הקלילים והזורמים של הקיץ, בחורף הם מאוד דומיננטיים ומודגשים, כאילו אמורים להעיר אותנו מתרדמת החורף שגם במהלכה צריך לזכור שאין לנו פטור משום שלב בתהליך הטיפוח. הרי האיפור הכי איכותי בעולם לא יעזור לנו להסתיר סקין שאינו מטופח.

מתוך האינסטגרם של הבלוג: danrasvault

שגרת הטיפוח מורכבת בגדול משני חלקים עיקריים: ניקיון ולחות. בקיץ הרותח עם הלחות המעיקה ושאר הדברים הלא מזוהים שנדבקים אלינו, שלב הניקוי נראה קריטי ומהותי יותר מאשר שלב הלחות שמגיע אלינו בצורה "אקלימית טבעית".  בחורף נראה שזה מתהפך, בעוד לחות עשירה יותר היא שלב כביכול מתבקש, נדמה שלא ממש שמים דגש על שלב הניקוי. כאילו יש תחושה שמספיק להקפיד על ניקוי קליל, כזה שלא ייבש לנו את העור. אז זהו שלא. גם בחורף שלב הניקוי הוא קריטי ופשוט צריך לעבור למוצרים מתאימים ועשירים יותר שלא מותירים את העור קריספי. בתמונה למשל אפשר לראות את נבחרת מוצרי הניקוי האהובים עלי ביותר. למעט מי הפנים של קליניק בלעדיהם אני לא שורדת את הקיץ אבל בחורף מייבשים מאוד, כל שאר המוצרים הם מומלצים שלי כל השנה: מי פנים של קלרינסמוס ניקוי של גרלןמסיר איפור של לנקוםפילינג באבקה של דרמלוג'יקהפילינג בקרם של דקלאור. ניקוי פנים זו ההתמכרות הגדולה שלי ובתור שכזו אני כל הזמן מתנסה במוצרי ניקוי חדשים בשאיפה שיכנסו לנבחרת המאסט הקיימת.

מוצרי ניקוי: פינוקי חורף

סבון הניקוי בסדרת Progressif הוא על בסיס שמן שקדים וקמיליה ולכן אידיאלי לשימוש בעונה הקרה. בבקבוק משאבה נוח, יש לו ניחוח פרחוני נעים מאוד ומרקם נוזלי ולאחר ההנחה על העור הוא הופך לקצף עדין שמותיר את העור רך, קורן וגמיש אך לא שמנוני. לכן התחושה בעור אינה קריספית כזו, כמו אחרי ניקוי במוצרים אחרים. הוא יתאים גם להסרת איפור קליל אבל לא לאיפור כבד. אני בכל מקרה משתמשת בו מדי בוקר כשאני שוטפת את הפנים, התחלה נהדרת לכל יום חורפי. יתאים בעיקר לבעלות עור רגיל עד יבש ולעור בוגר, מוצר אנטי אייג'ינג. מה שפחות נהדר בו זה "מחיר הקריטה הקלאסי" שמבהיר לנו שהוא ממש לא מתמסר לכל אחת. סביר בהחלט שיש פתרונות דומים גם בעלות ידידותית יותר ומי שמכירה חלופה איכותית מוזמנת להמליץ. למי שמחפשת פינוק שווה ואיכותי ומוכנה להתעלם מתג המחיר.

שימוש במי פנים זה שלב ביניים שאני לא מוותרת עליו לעולם למרות שזה כנראה השלב הכי שנוי במחלוקת בנחיצותו בטיפוח. בחורף אני לרוב בוחרת במי פנים ללא אלכוהול כדי שלא יתייבש לי העור. וכך, כשנפלו עיני על מי הפנים Calendula של קיהל'ס, היה ברור לי שאם יש מישהי בעולם שחייבת לנסות אותם זו אני. כן כן שטחית שכמותי בהיתי "בשערות" הבלתי מזוהות שנחות להן שם בפנים (תמונה ממחישה) והבנתי שאני כבר אעשה להן תחקיר בחדרי חדרים. אז מי הפנים האלו לא רק מכילים תמצית צמח הקלנדולה (ציפורני החתול) אלא גם פרחים שלמים שנוכחותם הופכת את המוצר למסקרן ונחשק. יש למי פנים ניחוח של תמצית תה והם נעימים ומרגיעים את העור. בהחלט מוצלחים לפיניש של הניקוי לפני הסרומים ומוצרי הלחות. מי הפנים האלו מיועדים לבעלות עור רגיל עד שמן אבל דווקא בגלל שהם נטולי אלכוהול, לא הייתי ממליצה לבעלות עור יבש לדלג עליהם כל כך מהר, בהחלט שווים ניסיון בחנות. למי שמיצתה את כל המוצרים הקונבנציונליים ובא לה מוצר שיעלה בה חיוך בכל פעם מחדש.

מי הפנים Extra Bright של בובי בראון פותחים פה בפוסט את נציגות המוצרים החורפיים קלאסיים שמבטיחים לנו סקין קורן/חי/מובהר. האמת שיש עליהם כל כך הרבה המלצות ברשת ממשתמשות כך שזה רק היה עניין של זמן עד שאגיע אליהם. מאוד אהבתי את העיצוב הנקי ומאוד קלאסי של בקבוק לבן ומכסה שחור, עם מינימום טקסט ובלבולי מח. פחות אהבתי את העובדה שהבקבוק אטום ולא ניתן לדעת מה הכמות הנותרת ולהיערך מראש לפני הסיום. גם את הפתח הקטן דרכו יוצא החומר הייתי מגדילה מעט. אבל מה שבטוח זה ששום דבר לא הכין אותי לניחוח ההדרים המדהים, כאילו הרגע סיימו לסחוט לי תפוזים בהזרקה ישירה לעור. בדיקה קלה מעלה שהם מכילים ויטמין C, קומפלקס ציטרוס, הדרים, אשכוליות ולימונית. חובבות הניחוח כמוני פשוט לא יעמדו בפני זה ויתמכרו ישר, מי שלא חובבת הדרים יכולה לחסוך מעצמה את הניסיון מראש. המרקם מאוד לחותי ומרענן, כאילו זה בדיוק מה שהסקין חיכה לו. בגלל האופי המאוד פרשי, המוצר הזה מתאים לטעמי יותר לחורף מאשר לקיץ. אבל עם כל ההתלהבות מדובר על מוצר לא זול, בטח לא כשמגיע ממותג מקצועי ולא יוקרתי, אז זה הזמן לאמץ חבר עם כרטיס פרו שמעניק הנחת מאפר. בקיצור, לומר לכן שהמוצר תרם לי להבהרת העור כמובטח אני בטוח לא אומר. אבל מי שמחפשת התמכרות חדשה כדאי לה להתחיל כאן.

סרומים לתיקון גוון העור: מהודרים אך לא מבהירים

שני הסרומים הבאים ממשיכים את קטגוריית מבטיחי ההבהרה וטיפול בחוסר האחידות בגוון העור ונכון לרגע זה לא ממש נצפה שינוי, האחד נושא את השם SkinTone והשני מתהדר בשם DreamTone, לא פחות! מנגד, שונים מהותית במרקם ומוצלחים לפתרונות אחרים.

הסרום Light Creator מסדרת Forever של איב סן לורן הוא סרום אבולוציוני לסרום Youth Liberator מאותה הסדרה שאני מאוד מחבבת. יש לו עיצוב הורס ביופיו שהפעם מגיע בגוון לבן טהור, סביר שכסמל לפעולה שמבטיח - הבהרה ואיחוד גוון העור. הניחוח סופני והמרקם עשיר, ג'לי חלבי כזה עם מיקרו שימור ורדרד. חוץ מזה שאני לא מתה בכלל על שימוש בפיפטה (Pipette, כמו מבחנה להוצאת החומר), נראה שגם החומר סמיך מדי לשיטה הזו ומאוד לא נוח להשתמש בה. אבל חוץ מזה מדובר על מוצר שהוא לא רק פינוק טהור אלא גם מותיר את העור רווי וקורן, מראה חי וזוהר שמאוד מחמיא בחורף, אין ספק שהמיקרו שימר עושה את העבודה במקרה הזה. הוא עובד טוב עם כל קרם או מייק אפ שנבחר להניח מעליו. בהזדמנות הראשונה אנסה מוצרים נוספים בסדרה, לגמרי מהסרומים שהכי נהניתי להשתמש בהם עד היום, מענג זו אולי ההגדרה הנכונה. 

בניגוד להשקה השקטה של הסרום של YSL, הסרום DreamTone של לנקום יצא ברעש וצלצולים כאלו שאין מצב שמישהי פספסה אותו. בחו"ל הם אפילו הרימו פרויקט מסחרי מדליק עם צילומי סלפי של בלוגריות טיפוח בשיתוף המגזין Marie Claire, אפשר לראות כאן, בטוח תזהו חלק מהן. אז הסרום הזה לא רק מבטיח להפוך אותנו לבעלות עור בגוון אחיד כאילו אנחנו לא חיות במדינה שהשמש בה מחרבת לנו את העור מהרגע שאנחנו באות לאוויר העולם, אלא הוא גם מעוצב כל כך יפה וכל כך ורוד שברור שהוא חייב להיות מדהים. אז זהו שבואו ניקח אוויר ונבין מה יש לנו פה בדיוק. נתחיל מזה שהוא מגיע עם אופציה לתיקון פיגמנטציה בשלשה גווני עור 1 - לעור בהיר עם נטייה לאדמומיות, 2 - לעור בינוני עם נטייה לצהבהבות, 3 - לעור כהה עם נטייה לפגמים בעור. אם הייתי צריכה להגדיר את העור שלי לפי המושגים האלו אז יש לי עור בהיר עם נטייה לצהבהבות. אז מה אני אמורה לקחת, את מס' 1 או 2? בתור מי שיחסית מבינה בענייני טיפוח, לא הייתי סגורה על זה, כך שהמשפט המתבקש כאן זה 'אם בארזים נפלה שלהבת מה יגידו אזובי הקיר'?... אחרי התלבטויות פשוט התייעצתי עם איריס אגיב, מנהלת ההדרכה של לנקום, וכך נבחר מס' 2. אבל לא לכל אחת יש את הפריבילגיה להרים טלפון לאיריס וללרלר איתה (הנאה צרופה, אבל זה כבר לדיון אחר...). המסקנה שלי במקרה הזה היא ללכת לפי נטיית העור - אדמומיות/צהבהבות ולא לפי הבהירות/כהות שלו שזה מה שבפועל מופיע על האריזה. הבקבוק שנחת אצלי בהחלט יפהפה, חצי גאדג'טי בזכות המכסה שנפתח בסיבוב (פטנט שקיים אגב גם בסרומים אחרים של המותג). מאוד נוח לשימוש כשעל ידי לחיצה יוצאת כמות מדודה של החומר, מן ג'ל מוס סמיך בגוון חול וורדרדי. הוא נמרח באחידות ונטמע מהר ומותיר גימור מאט טבעי כזה, נקי. גם בסיס נהדר ויציב לאיפור. בלנקום ממליצים להשתמש בו אחרי שהשתמשנו בסרום Genifique (שאגב יצא בגרסת Advanced שלטעמי לא שונה מהותית מהגרסה הקודמת). עם כל הכבוד למאמצי השיווק של לנקום, לטעמי זה לא רק בזבזני ומיותר להשתמש בשני סרומים ביחד, זה גם הרגיש כבד יותר וממש לא יותר אפקטיבי. בכל מקרה, עם כל הפרסומות והרעש, מהמייק אפ בטוח לא ניפרד בקרוב. הדרים טון נחמד כסרום טיפולי למרקם העור ופחות כסרום טיפולי לגוון העור, הפיגמנטציה היתה ונשארה לי באותה העוצמה. אם משהו ישתנה אצלי בעתיד בגוון אני מבטיחה לעדכן. but don't hold your breath...

סרומים לחותיים: החורף כבר כאן

סרום מסוג אחר לגמרי הוא ה- Fabulous של ל'אוקסיטן. הוא שייך לסדרת חמאת שיאה המופלאה של המותג ונושא באותו הניחוח והאיכויות של שאר המוצרים בה. הוא מאוד סמיך, יותר תחליבי במקרם מאשר סרום. מרגישים את הלחות העשירה שלו ולכן לא רק שיתאים לשימוש כסרום לחותי לבעלות עור רגיש או שנוטה ליובש, אלא גם יכול להוות אופציה מוצלחת כתחליב לחות לבעלות עור רגיל עד שמן בחורף שלא מסתדרות עם קרמי הלחות העשירים. הוא מבטיח עור חלק ומלא יותר, בין היתר בזכות החומצה ההילארונית המרוכזת, ובהחלט מקיים. ללא ספק מותיר את העור נעים וקטיפתי. בתקופה בה העור שלי היה רגיש במיוחד, זה היה בין המוצרים הבודדים שהצלחתי לחיות איתם בשלום. מוצר נדיר, מומלץ בחום בחורף.

גם לעיניים מגיע יחס, במיוחד שמדובר על העור הכי דקיק בפנים שהכי סובל מיובש. כפי שציינתי בעבר מספר פעמים, אני אישית לא חושבת שצריך מוצר ייעודי לאזור הזה וכל מוצר לחות לפנים טוב באותה המידה. הדעה שלי לא השתנתה וזאת למרות שאני משתמשת קבוע בסרומים וקרמי עיניים שונים, פשוט לא מרגישה הבדל מהותי. עם זאת, מוצר שאין ספק שאני נהנית ממנו, הוא נראה מדליק והוא גם גאדג'ט טיפוחי, זה ה- Smile 'N Repair של ג'יבנשי. שם שהכי עוקץ אותנו, כי בכל פעם שאנחנו מחייכות, הקמטוטים סביב העיניים בולטים יותר (כשחושבים על זה בא לנו לבכות ולא לחייך...). בכל מקרה, יש ללחוץ על הידית הקטנטנה העליונה כדי שיצא החומר בעל הניחוח הפירותי המודגש, ואז בעזרת הרול און לעסות סביב העיניים, מומלץ בסיום עם הקמיצה (האצבע של הטבעת) לטפוח לספיגה מלאה. זה יותר תחליב או סרום עשיר ולא קרם, מן מוצר מקדים, שנספג מהר ומותיר את העור צח ומואר. לטעמי מי שלא סובלת מקמטים עמוקים או יובש יכולה להשתמש בו כמוצר יחיד. הוא מבטיח גם לטפל בכהויות אבל אל תבנו על זה משום מוצר, תשקיעו בקונסילר. אני חושבת, בעצם אני בטוחה, שזה הרול און לעיניים האפקטיבי ביותר יחסית מאלו שניסיתי, בטוח לא מוצר מאסט, בטח לא לאור מחירו, אבל בהחלט אופציה טובה למי שמרגישה שזה בדיוק המשהו הקטן הזה שהיא צריכה לעיניים.

לחויות לחורף: גלגלי הצלה

שלב הלחות הוא קריטי במיוחד בחורף, כשנדמה שהלחות בורחת לנו מהעור במהירות שיא ואנחנו נמצאות כל הזמן במרוץ להחיות את הסקין ולשמור על רמת לחות סבירה. הרי לקראת סוף היום, העור מרגיש הרבה יותר עייף ומיובש ולכן גם האיפור נראה כאילו מאיים לקרוס לתוכו. אז קודם כל, תרסיסי המים השונים, כמו למשל ה- Fix+ של מאק הם פתרון טוב לריענון למי שמרגישה שמגיעה אל הקצה בסופו של כל יום חורפי. חוץ מזה, חשוב במיוחד להשקיע בקרם מתאים ליום שיהיה גם לחותי מספיק אבל גם יעבוד טוב עם האיפור וקרם עשיר יותר ללילה.

ניסיתי לא מעט קרמי לחות חדשים שיצאו ולטעמי הקרם Super Multi-Corrective Cream של קיהל'ס, או אם תרצו סופר-קרם-מתקן, הוא מהמוצלחים שבהם. זהו קרם עשיר שמיועד לטיפול באלסטיות של העור ויש בזה משהו. כלומר, עור רפוי לא בדיוק יושפע מזה אבל עור שזקוק ללחות והמרצה כדי לחזור לחיים בהחלט יושפע ממנו, יתאים בעיקר לעור רגיל עד יבש. זהו קרם שנוטה לג'ל סמיך ויציב מאוד, הוא עבה יחסית אבל אוורירי, נוח למריחה ולא נספג מיידית, לוקח לו כמה דקות. מה שכן, מורגש ששומר לאורך זמן על רמת לחות גבוהה לעור. לקרם יש ניחוח הרבלי/צמחי, מנטולי או משהו דומה לו, זה מאוד מעיר וממריץ, בגדול אני מעדיפה ניחוחות "עגולים", רכים ופרחוניים יותר, אבל למדתי להתרגל לזה. הקרם לשמחתי נטול SPF (כי אני מקפידה על מקדם גבוה נפרד כל השנה) ולכם מתאים לשימוש ביום ובלילה. אחד היתרונות הגדולים של המותג זה שניתן להשיג דוגמית של כל מוצר בחנות בלי להתחנן או להרגיש לא נעים שביקשנו. אם יש דוגמית ששווה לבקש להתנסות זה של המוצר הזה. הוא אגב לא שייך לשום סדרה קיימת ואני מעריכה שבעקבות ההצלחה שלו, המותג בהמשך יבנה סביבו מוצרים נוספים שישלימו לסדרה.

לקרם Moisture Surge Intense של קליניק שמור מקום חם אצלי. בחורף שעבר כשעשיתי טיפול בפיגמנטציה, העור שלי היה מיובש וכמו עם כוויות פתוחות עליו. ניסיתי כעשרה קרמי לחות שונים ואני לא מגזימה, אולי יותר, כולם יוקרתיים ונחשבים, חלקם במחירים שערורייתיים, כן, יש יתרונות לפעמים בלהיות בלוגרית. אבל העור שלי דחה את כולם ששרפו לי ברמה כזו או אחרת או שנספגו במהירות בצורה כזו שפשוט לא היו אפקטיביים. כשכבר כמעט התייאשתי ושקלתי להפסיק בטיפול, גיליתי את הקרם היחיד שהצלחתי לחיות איתו וזה הקרם הזה שהוא גרסת ה- Intense, הגרסה המועשרת של הקרם הוותיק. מדובר על קרם במרקם ג'ל, עשיר ושמנוני. העור שלי שתה את הקרם הזה כאילו אין מחר ואני חיסלתי במהירות צנצנת שלו. הקרם נטול SPF ובישום ויש לו ניחוח סתמי, אבל זה משהו שבכלל לא היה מורגש מבחינתי וזה היה קרם הקסמים שלי. אז בנוסף לבעלות עור יבש מאוד ורגיש, כל מי שעוברת טיפול מסוים או שיש לה איזו בעייתיות שדורשת שיקום, זה הקרם בשבילה. גלגל הצלה של ממש.

לשאר בנות התמותה שאינן סובלות מקופרוזים, כוויות ושאר ירקות, אבל צריכות בוסט של לחות מדי פעם, מציעה קליניק מאותה הסדרה את מסכת הלילה Moisture Surge שהיא מסיכת לחות ללא שטיפה. בקליניק ממליצים להניח את המסיכה מעל תכשיר הלחות שלנו ולישון איתה כל הלילה, התכיפות לפי הצורך. אז קודם כל זה ממש מוגזם כמוצר לחות בנוסף לקרם. מדובר על תכשיר עשיר מאוד שמספיק להשתמש רק בו. דבר נוסף, אם לא מסירים את המסיכה אז מה בעצם מבדל אותה מקרם לילה עשיר? כנראה ששיווקית זה נשמע יותר טוב כשזה בצורה טיפולית חוץ מזה שאיך יצדיקו כמות כפולה של 100 מ"ל אם יקראו לזה קרם? כך או כך מדובר על מוצר נהדר שבהחלט יכול לשמש בעלות עור יבש כקרם לילה מוצלח ומשתלם, או את שאר המשתמשות כקרם לילה מתי שיש צורך בזה, לטעמי פעמיים בשבוע זה ממוצע סביר. בבוקר העור לא מרגיש עמוס וחנוק אלא רגוע ורווי לחות ובהחלט מצדיק את השימוש. בחורף לאמץ ומהר.

לחות עשירה לגוף: כי אנחנו לא הולכות לישון רק עם שאנל 5

גם את הגוף לא נשאיר מקופח בחורף כשהשפעת מזג האוויר מורגש עליו במיוחד. כדאי לעבור לקרמים עשירים יותר שאם בקיץ הם מרגישים כבדים ועמוסים, הרי שלחורף הם מושלמים. אז בחרתי מוצרי גוף אייקונים, הבסט סלרים של המותגים, כי הגיע הזמן לכתוב עליהם כמה מילים פה, או לפחות חפירה קצרה...

במבט ראשון לא ברור מה ההתלהבות מה- Creme de Corps של קיהל'ס. הוא צהבהב ועם ניחוח עדין של קרם בסיסי, כזה שלא מפריע לשימוש בבושם. אבל בשימוש הראשון הסוגיה מתבהרת, המרקם קרמי רענן שנמס לתוך העור, מכיל חמאת חוחובה ושמן עץ הזית. בשימוש מיד לאחר הרחצה הוא נמרח בקלות ומותיר אותו לחותי, נעים ולא דביק. תחושת הלחות הזו נשמרת לזמן רב, לכן מומלץ לחורף ועבורי פחות מתאים לקיץ שאז אני מעדיפה מרקם קליל שנספג במהירות. העיצוב בסגנון קלאסי של המותג, וינטג'י ניו-יורקרי. מי שמתחברת לקרם הזה אני ממליצה לה לבחור באריזה הגדולה שלו, היא גם יותר נוחה לשימוש בזכות המשאבה וגם יותר משתלמת. מי שרוצה משהו מעבר לפרקטיות כדאי לה לנסות את קרם הגוף Coriander (כוסברה) של המותג שמתאים לכל עונות השנה וכמובן גם את הפילינג גוף בסדרה שהוא פינוק צרוף בהגדרה.

לבעלות עור גוף יבש יותר שזקוקות למשהו דומיננטי במיוחד, מחכה ה- Ultra Rich Body Cream של ל'אוקסיטן שמכיל 25% חמאת שיאה. זה מוצר סופר מרוכז, סופר סמיך וסופר עשיר. מעין חמאה משחתית בניחוח הסדרה שצריך לעסות טוב טוב לתוך העור. בחלקה נספגת ובחלקה מותירה שכבה שמנונית מזינה. אם הסדרה המועדפת עלי בקיץ היא הוורבנה, הרי שבחורף ללא ספק הסדרה האהובה עלי היא חמאת שיאה. כלומר, בקיץ אין בכלל מה לדבר מבחינתי על השימוש במוצר העשיר הזה, אבל בחורף נראה שאין ממש ברירה ולפחות פעמיים בשבוע אחרי מקלחת רצינית ופילינג גוף אני משתמשת בה. מומלצת גם אחרי הסרת שיער. פרייסלס. אבל ממש.

כפות הרגליים זה הפינאלה של הגוף וכנראה המקום הכי מוזנח באופן יחסי. תמיד הקרמים דביקים כאלה ולמי יש חשק או רצון להתמודד איתם. כל התירוצים נכונים וכולם לא רלוונטיים כאשר מדובר לא רק על עור שנוטה ליובש אלא גם על כזה שחנוק כל היום בתוך המגפיים. וכמו כל דבר בחורף, גם ברגליים כדאי לבחור מוצר עשיר יותר, אז נשלים את הסבב עם קרם בסדרה של ל'אוקסיטן שמכיל 15% חמאת שיאה ושמנים אתריים טבעיים כמו ארניקה ולבנדר שמעניקים לו את הניחוח ההרבלי הדומיננטי שלו. אין ספק שהמוצר מעולה ועושה את העבודה אבל הוא שומני יחסית ולוקח לו זמן להיספג. כך שההמלצה שלי היא להשתמש בו בעיקר בלילה לפני השינה. אגב, למותג יש קרם רגליים נוסף בשם Cream gel for tired legs שמרגיע ונספג מהר יותר.

פינוקים לידיים ולשפתיים

ובסוף תמיד באים הממתקים שאנחנו לוקחות איתנו To-Go בתיק לחידוש שוטף במהלך היום. כן, המותגים משחקים משחק לא פייר ומנפיקים לנו אריזות מתכתיות צבעוניות שפשוט אי אפשר לעמוד בפניהן, אנחנו הרי סאקריות של דברים מעוצבים...

קרם ידיים הוא קריטי במיוחד, בטח ובטח כשמדובר על אזור שבו אי אפשר להסתיר את הגיל. חוץ מזה, תחושת היובש היא כל כך לא נעימה שם ובטח לא מצדיקה את עצמה, הרי פועלות בניין אנחנו כנראה לא נהיה בגלגול הזה. המארז של ל'אוקסיטן (59 ש"ח, 4 יחידות של 10 מ"ל) הוא גם מעוצב מקסים וגם פינוק רציני עם רביעיית ניחוחות מהמגוון הקבוע, אחד מהם זה קרם הידיים חמאת שיאה החביב עלי ביותר.

גם קיהל'ס משקיעים עם אריזה מעוצבת בלפמפם לנו ששפתיים יבשות זה הכי לא מושך שיש, אבל בינתיים רק עושים לנו טיזינג עם האריזה שאינה למכירה. אין ספק שהבאלם הסמיך המפורסם שלהם שווה בדיקה (45 ש"ח ל- 15 מ"ל), יש גם בטעם מנגו ונקווה שיגיעו בעקבותיו לארץ גם הקוקוס והווניל. אבל אני חושבת שאחרי כמעט שנה בארץ הכי הגיע הזמן שיביאו גם את הבאלם עם ה- SPF 15 כך שנהיה מסודרות גם בקיץ. ובשביל התמריץ - אם אפשר במארז הורס כמו פה אז מה טוב. מבטיחות לאמץ!


ID

Progressif
Youth Cleansing Foaming Oil
Comforting and radiant preparing care
גודל: 200 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 368 ש"ח

Calendula Herbal-Extract Toner
גודל: 250 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 192 ש"ח
Super Multi-Corrective Cream
גודל: 50 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 305 ש"ח
Creme de Corps
גודל: 250 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 151 ש"ח

Extra Bright
Advanced Moisture Lotion
גודל: 150 מ"ל
ייצור: קנדה
מחיר: 320 ש"ח

Forever Light Creator
Skintone Corrector Serum
גודל: 30 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 555 ש"ח

DreamTone
Ultimate Dark Spot Corrector
Beautiful Skin Tone Creator
2 Pigmentation Profile: Medium Skin Tone
גודל: 40 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 550 ש"ח

Fabulous Serum
5% Shea Butter
גודל: 30 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 241 ש"ח
Ultra Rich Body Cream
25% Shea Butter
גודל: 200 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 263 ש"ח
Foot Cream
15% Shea Butter
גודל: 150 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 141 ש"ח

Smile 'N Repair
Firming Eyecare Roll-on
Puffiness & Dark Circles
גודל: 10 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 407 ש"ח

Moisture Surge Intense
Skin Fortifying Hydrator
גודל: 50 מ"ל
ייצור: בריטניה
מחיר: 330 ש"ח
Moisture Surge
Overnight Mask
גודל: 100 מ"ל
ייצור: בלגיה
מחיר: 290 ש"ח

הבהרה / גילוי נאות: המוצרים שבחרתי נשלחו אלי מהחברות


Print Page

68 תגובות:

  1. טוב, החלטתי. הגיע הזמן לבקר ב kiehl's! :)

    השבמחק
  2. אנונימי3.2.2014, 23:37

    אני משתמשת כבר שנה (הגיעה לארץ באיחור כמובן) במסכה של קליניק ללילה.. בתור קרם לילה, אחרי התחליב הצהוב כמובן, והיא מצויינת לעור היבש שלי וללא ספק לוקחת בקטגוריה של ווליו פור מאני + שפופרת זה תמיד בונוס. אגב, המוסטריזז-סרג' בגרסה ללא שומן הוא קרם מעולה למי שמשתמשת ברוקאטן או בעלות עור עם נטייה לפצעים שסובלות גם מהתקפי יובש - הוא מאוד מלחח וללא שומן. קרם נפלא.

    השבמחק
    תשובות
    1. כמובן באיחור, חיכיתי למוצר הזה ממש אחרי ביקורות טובות שקיבל ברשת.
      אני לא מופתעת, הגיוני לגמרי להשתמש במסכה כקרם לילה, הכי VFM.
      השפופרת זה בהחלט לגמרי בונוס!
      תודה על ההמלצה, אז שני הקרמים משלימים לסוגים שונים של צרכים, אני ממש מרוצה ממנו.

      מחק
    2. אנונימי4.2.2014, 9:34

      אין צורך לחכות בעידן האינטרנט.. מה גם שהמסכה זולה באופן משמעותי בחו"ל. התמחור של קליניק הזוי בארץ..

      מחק
    3. נכון, במיוחד אם משווים למחירי ארה"ב....

      מחק
  3. ללא ספק צריכה לצאת מהביצה ולגלות אך בובי בראון וקיהל'ס מחדש.
    יש אינפורמצייהחעל מבצעים?
    או שעדיף להזמין מחול?
    אגב, שימוש בקרם פנים לעור בוגר עם שמן שימר של נוקס פשוט חירפנו לי את החורף.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מהמרת שקיהל'ס יפילו אותך, זה ממש את.
      אין ממש מבצעים בחנויות של שני המותגים האלו, תמיד עדיף חו"ל או אתרים אם יותר זול.
      אויש... ולמה יש שימר בתוך קרם בכלל?... איך נקרא הקרם?

      מחק
    2. א. הקרם גוף שימש אותי שנים רבות. אני מסתקרנת על המי פנים.
      ב. זה השמן הרב שימושי של נוקס שבא גם בגרסה עם שימר. לבת כ-40 אם לשלושה ולא מספיק שעות מנוחה הוא עושה קסמים.

      מחק
    3. א. יש למי פנים ניחוח כמו של תמצית תה מרגיעה. ממליצה לך לקפוץ לחנות של קיהל'ס ברמת אביב כשאת בלי איפור ולנסות שם.
      ב. אה, אני מכירה את השמן שלהם, אבל כתבת קרם פנים עם שמן שימר.... קיצור, את מורחת את השמן על הפנים?....

      מחק
    4. יאפ!!!!!
      קרם, שמן שימר, פריימר.
      יוצא לי פרצוף כמעט כמו טוסיק של תינוק

      מחק
    5. נשמע קטסטרוף האמת... ואין מצב שאני מורחת שמן נצנצים על הפנים...
      ואם את נהנית מזה אז למה כתבת בהתחלה שזה חירפן לך את החורף?

      מחק
    6. חירפן טוב. כל קרם תמיד אחרי שמורחת ונספג עדיין נרגישה משיכה של העור. פה כלום. רך רך רך.

      מחק
    7. ההגדרות שלך, שתהיי בריאה... אם חירפן את העור זה חיובי אז או שאני שיכורה או שאת :P

      מחק
    8. http://m.youtube.com/watch?v=hrx3Nmrswzs

      מחק
    9. חחח קרועה!

      מחק
    10. באמת חשבת שתרימי להנחתה ולא ינחת?

      מחק
    11. באופן כללי אני לא תמיד חושבת... ;)

      מחק
    12. איך אני בדחיית סיפוקים?

      מחק
    13. פחות חזקה ממני... :)

      מחק
    14. הייתי בבלינסון. הלכתי לפרוק מתח.

      מחק
    15. בפעם הבאה תפרקי בקיהל'ס, יפנקו אותך שם.

      מחק
    16. אין קיהל'ס ליד בלינסון.
      ואין בית חולים ליד קיהל'ס

      מחק
    17. אני מקווה שהכל תקין עם הביקור בבי"ח,
      אבל ממש לידו יש את הקניון הגדול הפתייני שהוא בעייתי בפני עצמו... ;)

      מחק
    18. יהיה טוב.
      הייתי ממוקדת. בובי בראון והחוצה

      מחק
    19. עוד לא ביקרתי בסניף בפתח תקווה. איך התרשמת?

      מחק
    20. קטן וחביב. קצת נחבא עם הקפה גו לידו.

      מחק
    21. הבנתי, ייבדק. מעניין איך המשתמשות באזור הזה יקבלו אותו.

      מחק
  4. טוב את לא נורמאלית, אני חייבת לנסות את כללללל צמה שרשמת כאן!!! אלאיסטור!
    חייבת ללכת לבקר ב קיהל! דחוף.
    פסוט מעולה כמו תמיד בובה

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, קרועה!!
      כדאי לבקר שם, יפנקו אותך בדוגמיות שמותאמות אישית :)
      תודה על הפרגון מותק!

      מחק
  5. אנונימי6.2.2014, 1:11

    גם אני חייבת לבקר בקיהל'ס. אם הם רק היו פותחים סניף קרוב הם היו עושים את זה הרבה יותר פשוט עבורי ועבור אחרות :) מי הפנים מסקרנים במיוחד, אך יש משהו מרתיע בשיערות האלו!
    אני לא מחובבות לאוקסיטן, האמת שהריחות פשוט לא עושים לי את זה... קרמי הידיים שלהם משובחים והמארז הזה נראה פשוט מתוק והמחיר הגיוני, אז נראה כמה זמן אצליח להחזיק את עצמי (אני לא צריכה עוד קרם ידיים!). בכל מקרה עכשיו ברור לי שאם כן אכנס לחנות, אלך על הסרום הלחותי, כי בחורף זה פשוט מוצר מציל חיים (או עור) בשבילי.
    נהנתי מהפוסט כי הוא נתן לי רעיונות גם לקיץ דווקא, כשהעור שלי נוטה לשומני, וגם לחורף כשהוא יבש.
    (גם כי אני תמיד נהנת מהפוסטים שלך ;) אבל זה לא חדש).

    השבמחק
    תשובות
    1. אני ממש מחכה לראות את הפריסה של קיהל'ס, חנות אחת זה ממש לא מספיק, לא חשבתי שאחרי כמעט שנה עדיין לא יפתח סניף נוסף...
      חח, נכון, זה מרתיע ומסקרן בו זמנית, מן צמח מוזר בתוך המוצר...
      הפתעת אותי עם ל'אוקסיטן, למרות שזה הגיוני, בסוף זה עניין של טעם. הקרמים במארז ממש פיצים אבל המארז כל כך מתוק ובמחיר נגיש אז קשה לא להתפתות. הסרום פביולוס הוא ממש תגלית בשבילי, אין ספק שהוא בוסטר לחות רציני.
      תודה רבה יקירה, כיף לשמוע! עם כמה שאנחנו עושות את ההתאמות האישיות לסקין שלנו, לפעמים הוא פשוט מקבל חיים משל עצמו...LOL

      מחק
    2. סליחה שנדחפת. אבל את שותה מיים עם חתיכות אלוורה. אז מה ההבדל?

      מחק
    3. אני אישית לא שותה מים כאלו, אולי הגוון של מי הפנים הכתמתם עם מראה "השערות" קצת מרתיע יותר את המשתמשות... שמתי קישור לתמונה ממחישה, תסתכלי שם.

      מחק
    4. ראיתי. לא נרתעתי.

      מחק
    5. ממי, גם דגים שאוכלים לך את העור בפדיקור לא מרתיעים אותך בטח... LOL

      מחק
    6. סושי וקרפצ'יו את אוכלת?

      מחק
    7. כן וזה ממש לא אותו הדבר, עשית לי בחילה עכשיו....חחח

      מחק
    8. מזכורה לי כאלו שצמים בכיפור אבל רק שןתים קצת מים בגלל הסיגרייה

      מחק
  6. רשימה מכובדת של מוצרים לעונה היבשה הזו...
    ההתעסקות הזו מחייבת! לשלב בין קרם לסרום- קשים חייה של המורחת!

    הסרום של YSL נשמע כמו משהו שאני צריכה.
    אני מאוד אוהבת את קרם הרגליים של לאוקסיטן, מורחת אותו ערב ערב.

    השבמחק
    תשובות
    1. אין מה לעשות, רק השקעה בלחות עשירה מונעת מהעור שלי להתפרק....
      אז עדיף לבחור דברים שהם גם סוג של פינוק :)

      איזה סרום זה... חוויה! אם הוא גם היה מבהיר את הכתמים אז הוא היה מושלם!
      גם אני משתמשת בקרם הרגליים רק בערב לפני השינה כי שמנוני כזה.

      מחק
  7. פוסט כלבבי...
    את שמן הניקוי של קריטה אני מאוד אוהבת. מעולה לי לחורף.
    סדרת השיאה של לאוקסיטן נהדרת לעור יבש. השתמשתי בה בחורף שעבר ואהבתי מאוד.
    מסקרנים אותי המוצרים של קיהלס, שאבדוק בהזדמנות ראשונה, ומסכת הלחות של קליניק. אלו המסכות שאני הכי אוהבת - כאלו שאפשר לישון איתן!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה ממי :)
      אני מניחה שאת תהני מאוד לבקר בקיהל'ס, גם כיף שהם מאפשרים להתנסות במוצרים ולקבל החלטה בלי לחץ.
      חח, הכי כיף מסכות שלא צריך להתעסק איתן! אני מתייחסת לקליניק כמו קרם לילה עשיר.

      מחק
  8. בהחלט פוסט מעניין ותודה על כל ההמלצות! :)
    רשמתי לי לבדוק את מי הפנים ופילינג הכוסברה של קיהל'ס. הבאלם שלהם מעולה בעיניי, את המנגו עוד לא ניסיתי. מסקרן..ובטח אם יגיע גם ההוא בטעם הקוקוס..
    התחלתי להשתמש בשמן ניקוי של קריטה עוד בימים החמים, אך די מהר גנזתי אותו בגלל התחושה השמנונית..והבנתי שאני והוא נתאחד שוב בחורף, ואכן כך היה..לגמרי מוצר חורפי ומפנק :)
    והסרום לעיניים של ג'יבנשי נשמע משהו שאני צריכה לבדוק :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירה!
      באופן כללי אני מתה על מי פנים ושני אלו פשוט משהו.
      כן, הקריטה אידאלי לגמרי עכשיו לחורף, הרבה יותר מוערך מלהשתמש בו בקיץ.
      הרול און של ג'יבנשי כייפי ממש לשימוש בצורה שעיצבו אותו, גאדג'טי כזה.

      מחק
  9. טוב, אז נכנעתי למי פנים של בובי.
    מעוניינת בגלוס החום שהם חילקו שם ?

    השבמחק
    תשובות
    1. חח, אם יש משהו שווה ברמות קשות אלו המי פנים של בובי!
      ניסית כבר? מה דעתך?...
      מה זה הגלוס הזה? מה שהם שמו בשקיות הפתעה?...
      אני לא ממש בענייני גלוסים ובטח לא בחום ;)

      מחק
    2. השתמשתי במי פנים בימים האחרונים, הריח משכר והאפקט הוא של קצת מעבר למי פנים, כי המוצר כן נותן מעט לחות. אני דווקא חושבת שבקיץ מי הפנים האלו עם אפקלאר דואו יכולים ללכת נהדר.
      אם את בעניין של מי פנים, תנסי את הורודים של סיסלי, הם משאירים את העור חלק וקריר שזה תענוג.
      זו היתה קופסת הפתעה, AKA קופסא מלאה בגלוסים חומים שאף אחת לא קנתה וצריך היה להיפטר מהם איכשהו.

      מחק
    3. נכון, זה בדיוק מה שכתבתי פה שהמרקם של הבובי לחותי מרענן. מדהימים ממש!
      בקיץ אני מעדיפה מי פנים עם אלכוהול של קליניק.
      במי פנים האלו של סיסלי אני משתמש מדי פעם, בעיקר בנסיעות כי הם נוחים לנשיאה. חזרתי מברלין בשבוע שעבר והם היו נהדרים באוויר היבש שם.
      חח, בדיוק! בטוחה שאף אחת לא קיבלה שפתון קורלי הורס ;)

      מחק
    4. העור שלי עדין מדי בשביל קליניק...
      נו, סיסלי באווירה אירופאית, מה רע ?!. מקווה שנהנית :-)

      למה לך קורלי הורס? בשבילי רק חום.

      מחק
    5. היה מדהים שם, עולם אחר ממ, אה.. חו"ל :)

      בשבילך ובשביל עוד עשרות מאושרות... LOL

      מחק
    6. תמיד כיף לקחת שאיפה מעולמות אחרים :-)
      נתנחם בזה שלפחות המוצרים שקניתי כן מוצלחים....

      מחק
    7. לגמרי, איך העניינים מתנהלים שם אחרת בדוכנים זה מדהים!
      את קונה מיומנת, הסיכוי לטעות הוא די מזערי, תכלס....

      מחק
    8. רק לקנא, ולקוות שהצבע הירוק ידהה מתישהו...
      אני מתאמצת כאן להיות חיובית ולא להתלונן על חווית הקנייה שלי בבובי, ואת רק מחדירה בי את התחושה שצריך לבטל לחלוטין את המוכרים בחנויות ופשוט לתת לי לעשות מה שאני רוצה.

      מחק
    9. חח, גדול! אומרים שהדשא של השכן ירוק יותר אבל בסוף גם אותו מישהו צריך לגזום ;)
      אם כל הלקוחות היו ברמת הידע והמוכנות שלנו אז לגמרי היה אפשר לבטל את המוכרים, רק מישהו שתכלס יביא לנו את המוצר... אבל מה הכוונה להתלונן על חווית הקניה, מה היה? ספרי ספרי....

      מחק
    10. אנחנו השכן הסטלן, שצופה בשכן החתיך :-). לסטלנים אין כח לעבודות קשות.
      סתם מוכר לא מקצועי - התחיל בלטעון שאין דבר כזה עיפרון ג'ל, אח"כ נתן לי את המי פנים הלא נכונים (כל האריזות לבנות, מה זה משנה מה יש בפנים), ואח"כ עשה טעות בחשבון - ולטענתו לא יכל לבטל אותה כי המחשב בבובי לא נותן לבטל חשבון של יותר מ-300 ש"ח אוטומטית, וצריך למלא טפסים ולחכות. בקיצור, הוכיח לי (ועוד ביום האישה) שכדאי שאנחנו נשתלט כאן על העניינים ומהר.

      מחק
    11. מה?? הם הכי מתפארים בעיפרון ג'ל שלהם, מזל שאת מאלו שעוקבות מה מביאים להן (כמו שבדיוטי את מבקשת גוון אחד ומקבלת אחר, במיוחד במותג מאוד מסויים...). חבל שלא הייתה שם מירי מנהלת החנות. קיצור הבנתי את החוויה, חבל... :(
      (ועוד לסיום לגמור עם גלוס חום... חח)

      מחק
    12. כן, זה היה תענוג מ-א' עד ת'. מתנחמת במוצרים, ובזה שגיליתי שמוכרים ברמת אביב את החומר לעדשות האהוב והבלתי מושג שלי.

      מחק
    13. איזה עדשות יש לך?
      אני בדיוק שוקלת לעשות מעבר מקשות לרכות יומיות,
      ממש לא פשוט לי הסיפור...

      מחק
    14. תמיד הייתי עם עדשות רכות, אני משתמשת בקבועות כי האופטומטריסט שלי טוען שהן יותר מתאימות לעיניים יבשות.
      למה לא פשוט ? מתרגלים לרכות מאוד מאוד מהר.

      מחק
    15. אני כל כך רגילה לקשות ומסתבכת עם רכות.
      עכשיו כשהגיע הזמן לקנות קשות חדשות אני שוקלת לעבור ליומיות וזהו. נראה...

      מחק
    16. לדעתי לא תהיה לך בעיה להתרגל לרכות, תקני בקבוק סיילין ואחרי 2-3 ניסיונות תראי שזה מאוד קל.

      מחק
    17. ההסתבכות היא בעיקר בלהכניס אותן, גם רואים ברכות פחות חד מבקשות.
      אבל נראה לי שהגיע הזמן למעבר, מתרגלים להכל בסוף.

      מחק
    18. אני כבר עושה את זה באוטומט, אבל מצאתי סרטון שיעזור לך :
      https://www.youtube.com/watch?v=Uj1QtIM8500

      מחק
    19. מלכה!
      את הטכניקה אני יודעת, זה עדיין מוזר לי הניילון הזה הלא יציב...LOL

      מחק
    20. אז שימי את העדשה קודם בכף היד, תטפטפי עליה כמה טיפות סיילין, ורק אז תעבירי אותה לאצבע.

      מחק
    21. הכל ינוסה! תודה :)

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails