6 בינואר 2014

To BB or not to BB



אפשר בהחלט לומר שהשנה שחלפה 2013 הייתה בסימן ה- BB Cream. אם חשבנו שמדובר בסך הכל על טרנד חולף, נראה שבכלל מדובר על מגמה שמעידה שה- BB Cream כאן להישאר (הסבר מה זה BB). מותגים ממשיכים להשיק את ה- BB כאילו לא יצאו כבר המצאות שיווקיות חדשות כמו CC Cream ו- DD Cream ועדיין מחכות אותיות ABC נוספות בתור. כתבתי על לא מעט קרמי BB בבלוג (לכל הסקירות) ונראה שזה רחוק מלהסתיים. אז מה זה בכלל BB? מוצר איפור? טיפוח? מייק אפ? פריימר? לחות? הגנה? תלוי לאיזה מקרמי ה- BB מתייחסים ואיזה מותג שואלים...


אנחנו רוצות להגדיר את ה- BB כלחות עם גוון אבל בפועל הם לא כולם קלילים ולא כולם בהכרח לחותיים מאוד או שומניים. נראה שרובם המכריע מציינים שמיועדים לכל סוגי העור אבל זה לא ממש כך. בעייתיות מרכזית היא בגזרת הגוונים, לרוב אין מגוון ומה שיש לעיתים קיצוני לבהיר ולכהה. במידה והבסיס מעט בהיר אפשר לאזן אותו עם פודרה חמה כגון ה- Les Beiges של שאנל, רק להיזהר שלא יראה כתמי/בוצי. אבל אם הבסיס כהה ונפדר אותו עם פודרה בהירה זה עשוי להיראות מאובק ואפרורי. מבחינת כיסוי, מרביתם מציעים כיסוי קליל/קל פלוס ועמידות לא גבוהה. כלומר מי שמחפשת תחליף מייק אפ, מוצר שיכסה, אז זה לא ממש המוצר עבורה. במקסימום הוא יכול לשמש אותה כפריימר כלשהו, או כמאזן לחות / גוון. לפעמים שילוב של פודרה נכונה יכול להביא לאשליית כיסוי קצת יותר גבוהה. ובכלל, עם רובם כדאי לפדר לפחות עם פודרה שקופה קלילה אחרת ירגישו דביקים למגע. אני מעדיפה להניח את ה- BB עם האצבעות (בניגוד למייק אפ שעם מברשת), מרגישה שכך הוא נטמע הכי טוב בסקין, החום של הגוף עושה לו טוב. מומלץ לבדוק את מקדם ההגנה, ה- SPF, שתיאורטית לפחות אמור להיות גבוה. בנוסף, בדרך כלל יגיעו בגודל של 40 מ"ל ולא 30 מ"ל כמו במייק אפ, כמובן שתמיד יש חריגים לכאן ולכאן. חשוב לציין שכל המאפיינים שציינתי מתייחסים ל- BB המערביים ולא האסיתיים המקוריים ובהזדמנות זו אמליץ על ה- Missha M Perfect Cover BB Cream שגם מופיע בסרטון בסוף. בשורה התחתונה, למרות שזה מוצר שמוצג לנו כמוצר קסמים One Do All, אין קרם BB מושלם, לכל אחד מהם יש נקודת חולשה כלשהי, או שאפשר לחיות אתה או שלא.

הפלצניים

גרלן BB Beauty Booster - מסדרת Lingerie de Peau שכוללת את המייק אפ הנפלא באותו השם. הסממן המרכזי של ה- BB הוא הניחוח הנפלא שמזוהה עם המותג, אם כי מרגיש קצת דומיננטי מדי במוצר ולמי שזה מפריע צריכה לקחת בחשבון. מרקם נעים ולחותי במידה בעל SPF 30, פחות יתאים לבעלות עור נקבובי ולבעלות עור קיצון – מאוד יבש או שמן. כיסוי קל שניתן לבנות לכמעט בינוני בזכות פיגמנט הצבע המודגש לכן חשובה התאמת הגוון שקצת מאתגרת כי הוא קיים בשני גוונים בלבד: Light #01 שבהיר מאוד ו- Medium #03 שכהה/כתום (סווטצ'ים). אני איפשהו באמצע, צריכה גוון ניטרלי אמצעי, מחכה שישיקו #02. כך שאם הייתי רוצה להשתמש במוצר שמגיע באריזה גם נוחה וגם יפה, לצערי הגוונים מונעים זאת ממני.

איב סן לורן BB Cream Skintone Perfector - מסדרת הטיפוח Top Secrets החביבה עלי מתוכה כתבתי על הפריימר, קרם הניקוי והרול און. הפורמולה קרמית נעימה בעלת SPF 25 והניחוח המדהים שכל כך מזוהה עם המותג. הגימור עם ברק טבעי רגוע, לא חובה לפדר אבל מומלץ לפחות לעבור עם פודרה שקופה אחרת זה מרגיש מעט דביק. למרות הכיסוי הקל המוצר בעל פיגמנט דומיננטי ולכן אינו שקוף על העור. למשל גוון ה- Medium העניק חימום נפלא לגוון העור שלי. אבל המשמעות היא שכדאי לבחור בגוון כמה שיותר דומה לגוון העור אחרת הפער מורגש כי הפיגמנט אטום ולא שקוף, רק שלצערי אין ממש בחירה, הגוונים מאוד קיצוניים (סווטצ'ים). מוצר מוצלח לכל סוג עור כמעט, בעלות עור עמום ורגיל שנוטה ליבש ייהנו ממנו מאוד.

דיור BB Cream - מסדרת DiorSkin Nude. מרקם נוזלי דק, הניחוח קליל ולא מעיק, כיסוי קל פלוס שניתן קצת לבניה, הגימור טבעי מאוד, באמת NUDE כמו שמו. המראה הסופי מזכיר לי קצת את איך שנראה המייק אפ Vitalumiére Aqua של שאנל. יתאים לכל סוגי העור, סביר שפחות לבעלות עור יבש ונקבובי. מתבקשת השוואה קלה ל- Hydra Life BB Cream של המותג שהוא מה- BB האהובים עלי ביותר. אז ה- BB Nude שייך לסדרת איפור אליה משתייך גם המייק אפ Nude המוצלח. הוא בעל SPF 10 בלבד (מביך, אבל ממש), מגיע בכמות של 30 מ"ל ושלשה גוונים (סווטצ'ים). שונה לגמרי מה- BB Hydra Life ששייך בכלל לסדרת טיפוח ובהחלט מרגישים את זה - הוא סופר לחותי ועשיר, בעל SPF 30, כמות של 50 מ"ל ומגיע בגוון אחד בלבד (סווטצ'). כמובן לא כדאי לפספס את ה- BB Eye Cream, במיוחד למי שאוהבת חידושים. והשאלה המתבקשת – למה ה- BB Cream DiorSnow המהולל עוד לא עשה עליה?...

ג'יבנשי Nude Look BB Cream - מסדרת הטיפוח Hydra Sparkling הוא לחותי במידה עם גימור טבעי מתון ולא מדי מבריק ובעל SPF 30. מהאופי שלו נראה שיתאים יותר לבעלות עור שמן ומעורב ופחות לבעלות עור יבש או עם פגמים כמו חטטים ונקבוביות. פיגמנט צבע מרוכז שמאפשר לבנות את הכיסוי הקל פלוס לכמעט בינוני. ניחוח נעים אבל מבושם חזק יחסית. הקאטצ' זה שהוא מגיע בגוון בהיר אחד בלבד (סווטצ'). אם את בהירה עם עור שנוטה לשמן ייתכן כי זה ה- BB בשבילך.

הטבעיים

דקלאור BB Cream - מסדרת הטיפוח Hydra Floral בעל מרקם קרמי נימוח נפלא עם ניחוח צמחים מרענן של הביוקר. פורמולה עשירה ולחותית במידה הנכונה, לא כבדה מדי שמותירה גימור טבעי קורן. מגיע בגוון אחד עם תת גוון כתום (סווטצ'). בגלל שהכיסוי קל הוא מתמזג היטב בעור ורק מוסיף חימום קל לגוון העור. עם זאת, סביר שעל בהירות מאוד הוא פחות יתאים. בעל SPF 15 שרחוק מלהיות מספק מה שמפתיע ואפילו קצת מאכזב כשמגיע ממותג טיפוח רציני, היינו מצפות ליותר. מוצר שיתאים כפריימר או למי שלא אוהבת תחושה ומראה של מייק אפ, טבעי לגמרי, אולי מדי. משהו בו מזכיר את ה- BB Cream Neovadiol Lumiere של וישי, בעיקר לבעלות עור בוגר.

קלרינס BB Skin Perfecting Cream - בעל מרקם קרמי עשיר ויציב בעל SPF 25, לחותי במידה הנכונה, נמרח בקלות ובאחידות. הכיסוי קל פלוס אבל השילוב של המרקם הזה עם הפיגמנט העשיר יוצר אשליה של כיסוי כמעט בינוני. מגיע בשני גוונים כהים #03 #04, ממש לא ברור איך עדיין לא הביאו לארץ את הגוון #02 הבהיר יותר, שלמען האמת גם הוא לא בדיוק סופר בהיר אבל יתאים לפלח רחב יותר של משתמשות (סווטצ'ים). מוצר נהדר ובהחלט אחד מהמוצלחים שיש אבל בגלל הגוונים הכהים רבות מאיתנו לא יוכלו לאמץ אותו וחבל.

קליניק Age Defense BB Cream - הפורמולה בעלת SPF 30 אינה מאוד לחותית ותתאים בעיקר לבעלות עור מעורב ושמן שפחות מתחברות ל- BB למיניהם כי לחותיים או שומניים מדי עבורן. בעלות עור יבש, עם פגמים או נקבוביות לא בטוח שימצאו בו מזור. הכיסוי קל פלוס, הגימור יותר נוטה למאט טבעי מאשר למבריק וקורן. קיים בארץ בשלשה גוונים שלאחר המריחה יש להם נטייה להתבהר מעט, הגוון הבהיר הרביעי לא הגיע משום מה (סווטצ'ים). מדהים איך על אף אחד מה- BB של התאגיד (אסתי לאודר, בובי בראון, מאק) אני לא יכולה לומר שנפלתי. די מאכזב כשמדובר על מותגים שמתמחים בסקין, שלא לדבר על כך שהזהות התאגידית השתלטה עליהם בצורה דומיננטית מדי כפי שכתבתי בעבר. 

לה רוש פוזה Hydreane BB Creme - בעל פורמולה קרמית נעימה אבל קצת דלילה מדי. השילוב של הדלילות עם הפתח היחסית גדול גורם לחומר לצאת בכמות גדולה יותר ובצורה לא מבוקרת ומדודה החוצה. כיסוי קל פלוס ובעל SPF 20 שמצוין על האריזה אבל לא מצוין על המוצר עצמו... מוזר ביותר. הגימור טבעי מבריק, יש שיאמרו שמנוני במקצת ולכן יתאים יותר לבעלות עור מעורב או יבש ומומלץ לקבע אותו עם פודרה כדי שלא יזוז. מגיע בשני גוונים מוצלחים יחסית Light ו- Medium (סווטצ'ים). בסה"כ מוצר נחמד שלא מצטיין במשהו במיוחד.

העממיים

גרנייה BB Cream Miracle Skin Perfector - בעל פורמולה דלילה מאוד שלמרות הפתח הצר נוזלת החוצה מהשפופרת בקלות רבה מדי ומלכלכת קבוע את המוצר, בהחלט פוגע בחוויית השימוש שאמורה להיות נוחה ומהירה. מיועד לעור מעורב עד שמן, המרקם נעים למגע ונוח למריחה. מבטיח גימור מאט אך בפועל בעל גימור עם ברק טבעי מאוד ועדיין כדאי קצת פודרה שקופה להרגשה. בעל SPF 20 ובדומה ל- BB של לה רוש פוזה גם במקרה הזה ה- SPF אינו מצוין על המוצר עצמו (אגב, על הגרסה האמריקאית שלו כן). שני המותגים שייכים לקונצרן לוריאל וכדאי שייקחו את עצמם ואותנו קצת ברצינות יותר. מגיע בשני גוונים: Light ו- Medium (סווטצ'ים). לטעמי זהו מוצר מוצלח מבין ה- BB בכלל והעממיים בפרט ולא בכדי בחרתי בו בפרוייקט המצטיינים של מגזין גו סטייל כפי שניתן לראות בתמונה פה למעלה. לזכות המותג חייבים לציין שהצליח בארץ לנכס לעצמו את השם BB Cream בזכות חדירה שיווקית אגרסיבית מוצלחת כשעד היום יש לא מעט שבטוחות שזו המצאה של גרנייה, מה שבטח לא עשה חיים קלים למותגים אחרים שהשיקו את המוצר. שאפו! 

רימל BB Cream - בעל פורמולת קרם-ג'ל משחתית ולחותית במידה עם SPF 25 וניחוח קליל נעים. היא לא מאוד פיגמנטית ולכן יוצרת כיסוי קל פלוס שלא ניתן לבניה. הגימור טבעי עם ברק קל שמאפשר לוותר על הפודרה במידה ולא מדובר על עור שנוטה לשמן. קיים בארץ בשני גוונים מתוך שלשה: Light ו- Medium (סווטצ'ים), בהירות מאוד לא ימצאו כאן את מבוקשן. יתאים בעיקר לצעירות בעלות עור נקי מפגמים שרוצות מראה סופר טבעי. בעלות נקבוביות ושאר תופעות זה לא בשבילן. 

רבלון PhotoReady BB Cream - בעל פורמולה יציבה סמיכה, המרקם קרמי שנמרח באחידות, על העור מרגיש דק ונוח. בעל SPF 30, הגימור טבעי קורן והכיסוי קל פלוס וגם עם בנייה הוא לא מאוד משתנה. מראה מאוד טבעי. הניחוח לא משהו, בהחלט היה מקום להוסיף מרכיב בישום כלשהו. מגיע בשלשה גוונים (סווטצ'ים). בסה"כ מוצר נחמד, רק למה, למה בארץ מגדירים אותו כמייק אפ ושמים את התווית הכה כעורה על המכסה שהופכת את המוצר לכל כך לא מזמין?...

לוריאל Nude Magique BB Cream - בעל פורמולה נוזלית בגוון לבן עם מיקרו גרגירים שבמריחה מתמוססים ומקבלים גוון עור (המחשה), גימיק שכבר ראינו בעבר עם ה- Beyond Natural של רבלון (תמונההמחשה). הניחוח חריף-תרופתי משהו וגם העיצוב משדר יותר בית המרקחת מאשר טיפוח. התחושה היא כמו של פילינג עדין, לא מאוד פינוק כשמדובר במוצר בסיס ולא במוצר ניקוי. הכיסוי קל טבעי מאוד כאילו לא ממש שמנו משהו. כאמור, פחות יתאים לבעלות עור שנוטה ליובש ופגמים. בעל SPF 12 בלבד, מביך ולא ראוי בכלל להתייחסות. חוץ מבנות עשרה שאולי יסתקרנו מהגימיק הגרגירי הלבן לא ברור לי ממש מי תהנה או תמצא במוצר הזה אפקטיבי. בלוריאל השיקו לאחרונה CC בסדרה ואני ממש לא מחכה בנשימה עצורה לנחיתתו בארץ אם בכלל. לטעמי כל הסדרה הזו די מפוספסת, כולל הפודרה וה- BB לעיניים שיצאו במסגרתה. חבל. מהמותג הזה שהוא אחד העממיים החזקים בעולם ציפיתי ליותר. הרבה יותר.

האבולוציונים

וכאילו זה לא מספיק, המותגים מזמן גילו את פוטנציאל העצמת ההצלחה של ה- BB שמבטיח בעיקר לחות והגנה, העבירו הילוך והתחילו להשיק את ה- CC Cream, בשורה שהגיעה אלינו כמובן באיחור לא אלגנטי בעליל רק לאחרונה. הם נחשבים לפחות לחותיים ויותר דקים מה- BB. הרעיון (או יותר במדויק - ההמצאה השיווקית) מאחורי השם זה Color Correcting ויש שיאמרו Complexion Corrector, אבל אני מבטיחה לכן שאין איזה קסם בתיקון הגוון שלא חזינו בו (דו משמעי) כבר ב- BB cream של המותגים השונים.

הקליניק Superdefense CC Cream נחת בארץ בדיוק באותו הזמן שהגיע ה- BB של המותג שהזכרתי פה למעלה (שניהם אגב באיחור ניכר, כמה מפתיע...). לטעמי התזמון המשותף הלקוי הזה פגע בחשיפה של ה- BB ויצר בלבול בקרב הלקוחות שלא הבינו מה זה בכלל CC (בקרב אחת העם, כן? לא שועלות ביוטי כמוכן). כשאני שואלת דיילת של המותג (שאני מעריכה שעברה הדרכה בנושא ולצערי לא אפקטיבית במיוחד) מה ההבדל ביניהם והיא עונה לי שזה "קרם BB פשוט חדש יותר", זה בטח לא מפיג את הבלבול. אז בניגוד למותג גרנייה (Garnier) שהצליח ליצור זיהוי חזק עם קטגוריית ה- BB Cream בחדירה הראשונית שלו, נראה שלומר שקליניק לא מאוד הצליחו עם חינוך השוק כשפתחו את קטגוריית ה- CC בארץ זה יהיה באנדרסטייטמנט. מנקודת הראות שלי לפחות, זו היתה החלטה עסקית שגויה להשקה משותפת שהובילה לא רק לקניבליזציה אלא גם לפספוס קמעונאי קלאסי (התירוצים של משרד הבריאות כבר נדושים, סורי).
בכל מקרה אם נחזור ל- CC עצמו, מדובר במרקם מאוד סמיך, על גבול המשחתי, לא מאוד לחותי ולכן אני לא בטוחה עד כמה יתאים לבעלות עור יבש מאוד. הגוון מאוד טבעי ומוצלח לטעמי אם כי לא חזיתי באיזו אשליית תיקון צבע שאין במוצר בסיס אחר. הכיסוי קל והגימור מאט טבעי נאה. קיים בארץ בארבעה גוונים מתוך ששה (סווטצ'ים). פחות אהבתי אותו כפריימר כי הוא עבה מדי בשביל זה וגם לא חי טוב בשילוב עם כל מייק אפ. בסה"כ מבחינת מאפיינים, כולל הניחוח הלא מזמין, הוא מזכיר מאוד את ה- BB של המותג שלא טרח אפילו לבדל אותו מבחינה עיצובית. בשורה התחתונה, מוצר סביר, אולי היה הראשון שנחת בארץ אבל ממש לא הראשון שהושק בעולם ובטח לא זה שיביא את הבשורה בתחום אם יש כזו בכלל.

הסמאשבוקס Camera Ready CC Cream הגיע לארץ ממש השבוע כשמאחוריו אינספור סקירות ברשת שמעלות את רף הסקרנות. הפורמולה שלו קרמית נעימה שנמרחת בקלות, מעניקה כיסוי קל וגימור מאט טבעי שנשאר צח. הוא אינו דביק אבל פודרה שקופה, בעיקר מינרלית / תפזורת שפחות מייבשת, בהחלט תורמת לגימור המחמיא ולשיפור העמידות שיחסית יפה. דומה ל- BB Cream של המותג במיוחד במספר מאפיינים: ניחוח נעים אך לא מבושם, לא לבעלות נקבוביות פעורות, SPF 30, כמות של 30 מ"ל בלבד ולא 40 מ"ל כמקובל, העיצוב דומה רק בצבע לבן ובלי חלונית הגוון השקופה מקדימה. הוא מגיע בארבעה גוונים מתוך חמישה (סווטצ'ים) וטיפה מתכהה זמן מה אחרי ההנחה. בסה"כ מוצר נחמד שיתאים במיוחד לבעלות עור מעורב שמסתפקות בכיסוי קל, ויתאים כפריימר מאט למי שמעדיפה בסיס עם כיסוי גבוה יותר.

אז נכון, כבר יש בשוק הבינלאומי DD Cream שזה Dynamic Do-all או Daily Defense, תלוי את מי שואלים. גם חזינו כבר ב- EE Cream שזה Energy Enhancing ויש שיאמרו Erase Everything... המוחות השיווקיים מנסים לספק לנו את האשליות שאנחנו כל כך רוצות - מוצר קסמים. אבל ההערכה שלי היא שלא ה- CC, לא ה- DD ולא ה- EE האלו יגיעו "לתהילת העולם" אליה הגיע ה- BB, גם אם מנסים לסחוט מהלימון עוד כמה טיפות ללימונדה. נראה כי ה- BB לא אמר את המילה האחרונה. להערכתי הוא לא ייעלם בתקופה הקרובה ונראה השנה ורסיות אבולוציוניות שלו במוצרים ומותגים נוספים. אז To BB or not to BB, that is the question!


ID

Lingerie de Peau
BB Beauty Booster
SPF 30
גודל: 40 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 334 ש"ח

Top Secrets
BB Cream Skintone Perfector
SPF 25
גודל: 40 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 252 ש"ח

DiorSkin Nude
BB Cream Beauty Balm
SPF 10
גודל: 30 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 356 ש"ח

Hydra Sparkling
Nude Look BB Cream
SPF 30
גודל: 40 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 260 ש"ח

Hydra Floral
BB Cream 5 Actions
SPF 15
גודל: 40 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 339 ש"ח

BB
Skin Perfecting Cream
SPF 25
גודל: 45 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 238 ש"ח

Age Defense
BB Cream
SPF 30
גודל: 40 מ"ל
ייצור: בלגיה
מחיר: 205 ש"ח
Superdefense
CC Cream
SPF 30
גודל: 40 מ"ל
ייצור: בלגיה
מחיר: 205 ש"ח

Hydreane
BB Creme
SPF 20
גודל: 40 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 145 ש"ח

BB Cream
Miracle Skin Perfector
SPF 20
גודל: 40 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 140 ש"ח

BB Cream
Beauty Balm
SPF 25
גודל: 30 מ"ל
ייצור: מונקו
מחיר: 115 ש"ח

PhotoReady
BB Cream
SPF 30
גודל: 30 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 160 ש"ח

Nude Magique
BB Cream
SPF 12
גודל: 30 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 162 ש"ח

Smashbox
Camera Ready
CC Cream
SPF 30
גודל: 30 מ"ל
ייצור: קנדה
מחיר: 221 ש"ח

הבהרה / גילוי נאות: המוצרים שבחרתי נשלחו אלי מהחברות


Print Page

35 תגובות:

  1. ראשונה? יאייי!!
    כחובבת יוקרה מושבעת אני חייבת להסכים לגבי הסקירה של הביבי של גרנייה. הוא נהדר! ואני בעלת עור יבש.
    הוא מתקבע במהירות (אני לא מפדרת) והכיסוי שלו נהדר!
    הוא ממש מומלץ ואני משתמשת בגוון לייט שמתאים לי באופן מושלם (NC25 במאק)
    לגבי הביבי של גרלן - אני חייבת לציין שהמוצר בכללותו חביב, אבל לי לא היה טוב. לא אהבתי את הגימור ואת הכיסוי והחלטתי להפרד ממנו (ובעיקר בגלל עודף מוצרים... חחחחחח)
    הביבי של דיור אכן מאוד לחותי ואהוב! הוא נהדר ואני גם ממליצה עליו בחום.
    סקירה מהממת כהרגלך וגם הייתי צריכה לבחור אחד מכל הרשימה - גרנייה לוקח ובגדול.
    מה שכן - התחלתי להשתמש לאחרונה במייקאפ "איירבראש" של ספורה והוא מדהים מכל ביבי שניסיתי בחיי, אבל זה כבר סיפור אחר................... ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. טלי, להיות ראשונה זה מחייב חח ;)
      בהחלט מפתיע הגרנייה מכל בחינה שהיא, אם היה לו מקדם גבוה יותר זה בכלל היה מושלם.
      אני לא מתפלאת שלא התחברת לגרלן, את אוהבת מוצרים קלילים הרבה יותר. ובכל מקרה עדיף כך, תשאירי גם לאחרות משהו ביוקרה!! :P
      בדיור את מתכוונת להידרה לייף או לניוד?? אני בכל מקרה מעריצת הידרה מושבעת!
      נו, ספורה, גם שם כבר הכרטיס צועק הצילו (אמממ, וצריך לנצל כבר את כל הנקודות שהצטברו, אני לא יודעת מה לקחת...LOL).

      מחק
  2. ניסיתי ניסיתי
    קיוויתי קיוויתי
    ואין כמו BB של חברה אסייתית.
    # צריכהמשלוחהמיטס לבנקוקבקרוב?

    השבמחק
    תשובות
    1. לא סתם כתבתי בפוסט שאני מתייחסת ל- BB המערביים ולא האסייתיים,
      הרי כל קשר ביניהם מקרי בהחלט.... :/
      #מזלשישאתריקניותברשת

      מחק
    2. המחיר הוא כפול מוןטסון ב mbk

      מחק
    3. וואלה... אני מדמיינת את עצמי משוטטת שם ובודקת את כל סוגי ה- BB בו זמנית... LOL

      מחק
  3. אני אישית ניסיתי את הbb של גרלן הבהיר, הוא לחותי מאוד מתאים לחורף. את הbb של דיור גם יש לי, אך הוא כהה לחורף עבורי, לכן אמשיך להשתמש בו בקיץ. מסקרן אותי הbb nude החדש, אך הוא נראה לי קליל יותר. אני לא מרבה להשתמש בbb אוהבת בעיקר לשבתות כשאני לא זקוקה לאיפור עמיד כמו ביומיום. פוסט מאוד מושקע, מקצועני הסוקר את מיטב הסוגים הקיימים היום.

    השבמחק
    תשובות
    1. גם לי יש את הלייט של גרלן אבל הוא ממש בהיר, והמדיום גם בקיץ לא יתאים לי, הלוואי שיוציאו גוון אמצע.
      את מתכוונת לדיור הידרה לייף, כן? הוא באמת כהה לעכשיו. הניוד מוצלח אבל שונה מאוד בכל פרמטר כפי שפירטתי.
      גם אני עם ה- BB בעיקר בסופשים, לא צריך להחזיק יום עבודה.
      תודה על הפרגון מותק!

      מחק
    2. כן התכוונתי להידרה לייף.

      מחק
    3. מושלם. אגב, יצאו לו עוד שני גוונים, הלוואי שיביאו לארץ שיהיה משהו בהיר!

      מחק
  4. איזה אושר, עשית כאן וואחד סדר. התנסתי במעט מאלו שציינת, זה נחמד אבל נראה לי שעבר לי כבר הסוס מהעניין. בסופו של יום כמו שכתבת עם הבלבול סביב קליניק, ככה אני כבר מרגישה לגבי כל הסצנה. אחרי הכל אין על קרם לחות מצויין וקצת קונסילר ממוקד לתיקון הגוון :)

    השבמחק
    תשובות
    1. חח, זה היה נראה לי כבר כמו שיטפון של BB, הכי שנת ה- BB....
      לגמרי יש בלבול בשוק וזה לא יסתדר לטעמי, בסוף או שמישהי תפול על BB שיתאים לה או שלא ואז היא תחרים את כל שאר הביבים...
      פתרון של לחות וקונסילר זה נהדר למי שיכולה להרשות לעצמה, את יודעת ;)

      מחק
  5. לטעמי ומנסיון רק עם אחד של גרנייה...לוותר. לא ברור לח מה הוא חוסך. יותר קשה להוריד אותו מפני שיש בו כאילו יותר צבע מבמייק אפ. בקיץ הוא בעייתי. אפשר תמיד לערבב מייק אפ עם קרם לחות. יש לי. לא עפתי.

    הפוסט שלך מדהים ממש מקיף....וואו. תודה!!

    השבמחק
    תשובות
    1. וואלה?... את מתייחסת לגרנייה בגרסה שמופיעה פה לעור מעורב שמן? כי יש גם את הגרסה הרגילה וגם גרסת אנטי אייג'ינג. הלוואי שהיה לגרסה פה יותר פיגמנט צבע וגם לא התרשמתי שיש לו עמידות מיוחדת שמקשה עלי להוריד אותו. לערבב מייקאפ עם קרם לחות זה למטרות אחרות, כל הרעיון פה זה מהירות ונוחות שימוש.

      המון תודה רבה :))

      מחק
  6. אנונימי7.1.2014, 9:52

    גורו שכמוך... רק מעלה פוסט וכבר כל כך הרבה תגובות...
    כמה מילים יש לך לכתוב על bb אם הייתי מאד מנסה לא הייתי מצליחה!!!!
    בקיצור כמו תמיד את הגורו שלי באיפור וקוסמטיקה... בעצם בהכל!
    שאפו על הפוסט הכל כך מדויק.
    עזרת לי מאד!

    אילנית

    השבמחק
    תשובות
    1. כמה מילים? זה בגלל שאני חופרתתתתתת.........LOL
      תודה על המחמאות והפירגונים (אייקון מובך),
      כיף שאת פה!

      מחק
  7. אנונימי7.1.2014, 12:00

    איזו סקירה רצינית. לגזור ולשמור.
    ברכה בודקת, מאחוריך!.

    אריאלה.

    השבמחק
  8. טוב, אני לא ממש נדבקתי בקדחת הביבי, בגלל זה התחלתי דווקא עם העממיים והראשון היה של לוריאל. כבר כתבתי לך פעם שהוא היה לא רע בעיני בעיקר כפריימר אבל הריח זוועות. אח"כ ניסיתי את מייבלין שגוס שיבח באחד מהסרטונים שלו וממש לא אהבתי ואז ניסיתי את הגרנייה והתאהבתי. סקרנת אותי לגבי הדיור, מאד, אם כי לפני מה שזה נראה ביבי זה לא השריטה שלי ולכן אסתפק במשהו עממי. אבל אנסה את הדיור בהזדמנות. אגב, סיימתי היום את הדוגמית השלישית של הביבי של לאודר וסופית נרשמה אכזבה. ולסיום אציין שזה אחד הפוסטים המרתקים והטובים שלך. הכתיבה שלך כל כך אנטיליגנטית, שופעת ידע ורהיטות. פשוט תענוג. לא פעם אני קצת מדלגת (תסלחי לי) כי לא תמיד יש לי סבלנות, מיד עוברת לתמונות:), בודקת אם בכלל מדובר בסקירה העוסקת במוצרים שאוהבת, על אף שאת תמיד כותבת טוב. אבל הפעם, נשארתי עד המילה האחרונה.

    השבמחק
    תשובות
    1. בלי להידבק עדיין ניסית כמה, זה תפס את כולנו ברמה כזו או אחרת :)
      אני חושבת שכל BB צריך לבחון בפני עצמו, זה פשוט מדהים השונות התהומית בין המוצרים...
      אני בעד מוצר עממי, או כל מוצר לצורך העניין אם הוא עושה את העבודה, גרנייה ודיור שניהם היו נפלאים ומאוד שונים.
      את ה- BB של לאודר אני מנסה להדחיק, זה כנראה ה- BB הגרוע ביותר שניסיתי.
      (אייקון נבוך) תודה יקירה על כל הפרגון והמחמאות, במיוחד על הכתיבה שזה חשוב לי מאוד, אולי הכי.
      מחייכת לי בהנאה רבה עכשיו :))
      נשיקות

      מחק
  9. אנונימי13.1.2014, 6:37

    אין על סבוקאלם!מופתעת שלא הוזכר כאן.
    כם ה BB שלהם מצוין וגם קרם הטריפל עם גוון נותן מרקם אחיד ויפה.

    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימי13.1.2014, 6:38

      *גם

      בוקר וזה...

      מחק
    2. אל תהיי מופתעת, הוזכר בהחלט, שימי לב לתמונה שלא סתם צירפתי למעלה מפרוייקט המצטיינים של גו סטייל שעשיתי. בעבר גם כתבתי עליו סקירה מפורטת :)

      מחק
  10. פוסט מושקע!
    את רוב הביבי כאן יש לי וניסיתי, ומסכימה עם רוב מה שכתבת.
    חלק גדול מהביבי אני מניחה מעל לקרם לחות, ומתייחסת אליהם כאל מייקאפ לכל דבר.

    כמוך, גם אני התחברתי להידרה של דיור יותר מהניוד, למרות שגם הניוד לא רע בכלל.
    בגרלן מס' 3 מתאים לי, אבל הוא מעט כבד הביחס לאחרים. אני צריכה לנסות אותו ללא קרם לחות מתחתיו. אני פשוט שוכחת :)
    גם לי הדקלאור הזכיר את הוישי :). בשניהם אני ממליצה להשתמש כפריימרים בדר"כ.
    את הקלרינס אהבתי מאוד בקיץ כי יש בו גוונים כהים! תמיד מסתכלים על בעיית הגוונים בביבי מההיבט של הבהירות, אבל גם לכהות או שזופות יש בעיה דומה.
    על קליניק עוד לא גיבשתי דעה. ניסיתי רק פעם אחת. כנ"ל לגבי הרבלון (כ"כ הרבה מייקאפים וביבי לנסות!)

    והאהוב עליי ביותר, ללא ספק, הוא הגרנייה לעור שמן. ובכלל יש לי עור יבש, אבל הוא מושלם עם לחות מתחת.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מותק :)
      כן, בגלל שלא כולם לחותיים אז אין ברירה אלא לדאוג ללחות נפרדת.

      הדיורים שניהם נהדרים, פשוט ה- SPF בניוד ממש מאכזב.
      נכון, הדקלאור והוישי מתאימים יותר כפריימר, השאלה היא האם שווה לקנות אותם בכלל למטרה הזו? לטעמי ממש לא.
      זו בדיוק הבעיה עם ה- BB או שהם בהירים מדי או כהים מדי. תמיד יש צד שמפסיד.
      אבל צריך לזכור שבמקור ה- BB אמור להיות בהיר ולהבהיר את העור גם, לא שיש קשר בין המקור למערביים... ;)

      הגרנייה נהדר, מוצר מפתיע ביותר, ממש לא צפוי.

      מחק
  11. אני מודה שקצת מיציתי את הביביז.
    אני בהחלט יכולה להבין למה נוצר הייפ סביבם, אבל עבורי הם לא נממש שימושיים בסופו של דבר (אני תמיד חוזרת למייקאפ).
    מה שכן, אני כן אוהבת להשתמש בהם כבסיס למייקאפ.

    השבמחק
    תשובות
    1. מבינה אותך לגמרי, מי שמעדיפה מייק אפ זה לא ממש המוצר בשבילה.
      אבל מסתמן שעדיין נמשיך לראות אותם בסביבה... ;)

      מחק
  12. כאוהבת שפכטלים (לשעבר?) BB הוא סוג של גאולה בשבילי, הכי הכל ב 1, לא יחליף את הכיסוי של יום מלא, אבל בסופי שבוע וימים קצרים זה תענוג! מלבד גרנייה שיש עליו קונסנזוס והוא חוצה גיל, אני אוהבת מאוד שניים את לה רוש פוזה ו את וישי - הם מוציאים אותי "צעירה" מקנים גוון אחיד ואור לפני ומראה חלק. יחד עם פודרה עם מעט גוון "עושים את העבודה,.

    ברבלון חשקה נפשה של היורשת, אבל חיש קל היא השאירה אותו עבורי, מקנה מראה מאוד יפה אבל...לא ממש מכסה, הוא מוצר טוב לדעתי.

    אשר למותגי יוקרה - איכשהו כשההתלבטות בין מ.אפ לביבי, המ.אפ ינצח - כי בסופו של יום (בתחילתו...) רוב הימים אני זקוקה לכיסוי גבוה.

    יאמר לזכותו של CC של קליניק שהוא הפתיע, אצלי הוא דליל, הוא לא נראה עלי מאט אלא מקנה מראה מואר כמו קסם מחמיא וצעיר. DD כבר יש לי טבעי אז אצטרך לחכות ל EE?

    שם הפוסט כמו תמיד נהדר!
    נהניתי לקרוא



    השבמחק
    תשובות
    1. נכון, מייק אפ ה- BB לא יחליף אבל בהחלט פתרון מוצלח ומהיר לימים קצרים.
      אני מבינה שאת אוהבת את הלחותיים יותר, בהחלט מוצלחים.

      רבלון מתאים יותר לצעירות באופי שלו ובצורה שהוא מתיישב על העור. לא מתפלאת שהבת שלך אהבה אותו.

      זו לא בעצם התלבטות כללית, לא רק במקרה של יוקרה? הרי בסוף זו העדפה אישית מה הפתרון הכי נכון לנו.

      ה- CC דליל לדעתך? הוא ממש משחתי, מאוד סמיך, אבל בכל מקרה לא נפלתי ממנו.

      תודה רבה! :))

      מחק
  13. סקירה מצוינת שעשתה לי קצת סדר לאור הצפת ה BB ...
    בחיפוש נרחב יותר בבלוג מצאתי שבעבר המלצת מאוד גם על ה- BB M Perfect Cover של Missha בעל SPF 42, האם הוא לא כבד / שמן מידי לאור מקדם ההגנה הגבוה .
    חשוב לי בגלל פיגמנטציה ונמשים ויכול לחסוך לי את המקדם בנפרד...
    ואגב - אם במייקאפ של גרלן אני נעה בין 02 בחורף ל 03 בקיץ.איזה מהחמישה גוונים יכול להתאים לי ?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, שמחה לשמוע :)
      בנוגע למישה, אני לא הרגשתי שהוא כבד או שמן מדי, ייתכן שבעלות עור שמן אולי לא מאוד יתחברו אליו, מצד שני הן עשויות לא להתחבר למגוון קרמי BB בגלל זה.
      מה שכן עם הגימור שלו מתבקש לפדר לטעמי.
      קחי בחשבון שהמוצר הזה גם קיים בגודל מוקטן וגם בדוגמית, את יכולה להזמין במחירים ממש זולים ולהתרשם לפני שאת קונה את הגודל הרגיל, שגם הוא אגב צריך לעלות בערך 70 ש"ח.
      איפה ראית חמישה גוונים? ל- BB של גרלן יש רק שניים (1 ו- 3) ואת כמוני, בדיוק באמצע :(

      מחק
    2. תודה על התגובה המהירה .
      אני אאמץ את המלצתך ואחפש גודל מוקטן להתנסות . ההתלבטות היא איזה גוון /גוונים כדאי להזמין שכן המישה מגיע חמישה גוונים ( לגבי הגוונים - התכוונתי למישה רק לצורך השוואה מסרתי את הגוונים שאני משתמשת כי זכרתי שאת בערך אותו דבר אז איזה גוון את משתמשת במישה ?
      אגב גרלן - בעקבות המלצתך ובחירת המייק אפ החדש בפרויקט המצטיינים - חיכיתי לבואו בסבלנות והוא פשוט שלמות !! אהבתי מאוד

      מחק
    3. אה, חח, הבנתי עכשיו.
      אז במישה אני מס' 23, אבל הוא בהיר, כמו מס' 2 בגרלן כי יש לו נטיה להתבהר עוד טיפה אחרי ההנחה. אני מניחה שגם אם יש עכשיו גוון כהה יותר מ- 23 (בזמנו לא היה) אז הוא עדיין לא כמו ה- 3 של גרלן כך שהייתי הולכת עליו.
      איזה כיף לשמוע! ה- Tenue de Perfection של גרלן פשוט שלמות! כבש בלי בעיה את המקום הראשון בפרוייקט בגו סטייל. בקרוב סקירה מפורטת בבלוג עם עוד כמה מייקאפים חדשים :)

      מחק
    4. היי, איתרתי מספר גבוה יותר 27 ו- 31 מקסימום אזמין דוגמיות שלהן . תודה ומחכה לסקירות הבאות שלך שהינן תמיד תענוג אמיתי למרות שמלאות בפיתויים ! אבל מי מתלונן . לגמרי זמן איכות

      מחק
    5. מעולה! בזמנו זה היה סיוט, היה רק 21+23....
      תודה רבה מותק! הפיתויים לא יגמרו לנו לעולם :))

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails