21 בדצמבר 2013

צלליות וריגושים



לכל עונה יש את מוצרי האיפור שיותר מזוהים איתה. אם בעונה החמה אלו הברונזרים ושלל המשזפים הרי שבעונה הקרה אלו הצלליות שכיף לשחק איתן בלי לדאוג שהלחות תחרב לנו אותן ברגע. אז היום הוא רשמית היום הראשון של החורף (לפי לוח השנה הלועזי) ונראה שאין זמן טוב מזה להציץ במגוון הצלליות שהושקו לאחרונה. חלקן קבועות וחלקן זמניות, חלקן בגוונים עמוקים ואפלים כיאה לעונה וחלקן צבעוניות מפתיעות, אבל מה שבטוח כולן מפתות ולכל אחת תהיה הצללית שיראה כאילו נוצרה בדיוק בשבילה. 
אז בין המשחקים בצבעים, בשילובים ובגימורים, חשוב עדיין להקפיד להשתמש בפריימר לעיניים או בצללית בסיס כלשהי לפני השימוש בצלליות. זה לא רק יעצים את הגוון שלהן אלא גם יאפשר מריחה פשוטה ואחידה יותר וטשטוש נוח משמעותית, שלא לדבר כמובן על עמידות משופרת מהותית, כן, גם בחורף. לא משנה באיזה צלליות תבחרו להתאפר, נסו להיות נועזות יותר בביצוע, בעוצמה, בסגנון. נסו לגוון ולהפתיע את עצמכן. אם לא עכשיו אימתי? הרי קצת דרמה עוד לא הרגה אף אחת...

צלליות בצנצנת: גן עדן איפורי

לא יהיה מוגזם לומר שבשנה האחרונה חווינו פריצה של הצלליות בצנצנת מכל סוג שהוא: אבקה, קרם, מוס, פיגמנט וכו'. זה לא שהן לא היו פה קודם, אבל עכשיו אנחנו רואות שמותגי יוקרה רבים מיישרים קו, וכך לצד צלליות כמו של שאנל ולוריאל גם דיור ולנקום משיקים גרסאות חדשות. זה גם נראה מאוד מעוצב ומפתה וגם בסה"כ מדובר על ריכוז פיגמנט מרשים. להשתמש בהן זה כבר משהו אחר, כל צללית עם המרקם הייחודי לה. יש כאלו שמפשטות את העניין ויש כאלו שמאתגרות יותר, צריך לנסות לבד ולהתרשם למה אנחנו מתחברות יותר. כמובן שהאפליקטורים המצורפים לרוב מיותרים לגמרי ועדיף להשקיע במברשת נפרדת. בנוסף, לא מומלץ להתרשם מבדיקה של סווטצ' על היד, בפועל על העפעף התוצאה בדרך כלל מתונה יותר.

לנקום השיקו לאחרונה במסגרת קולקציית Happy Holidays את סדרת הצלליות Ombre Hypnose Dazzling בארבעה גוונים (תמונהסווטצ'ים). כמובן שלא הייתה בכלל שאלה באיזה מהם אני הכי חושקת, שהרי זה לא סוד שירוק הוא מהגוונים האהובים עלי ביותר באיפור, לצד האפור כמובן. מדובר על הצללית Emeraude Eternelle DR214 (תמונהסווטצ'), ירוקה עם שימר מוזהב, משהו בסט. המרקם קרם צמיגי בעל פיגמנט מוצלח שניתן לבנות איתו את העוצמה משטוף לאטום לגמרי וגם העמידות נהדרת. אין לי ספק שלנקום יוציאו בעתיד גוונים נוספים בתקווה שגם יכנסו למגוון הקבוע.

דיור גם הצטרפו לאחרונה לחגיגה והשיקו במסגרת קולקציית Mystic Metallics את סדרת ה- Fusion Mono בשמונה גוונים (סווטצ'ים). הגוון Cosmos #281 (תמונהסווטצ') ללא ספק מאלו השווים ביותר במגוון. זה מעין כחול טווסי כזה עם שימר כסוף ירוק וכחול מנצנץ בצורה מחמיאה בכל תאורה. המרקם רך מאוד מעין אבקה דחוסה אוורירית, הפיגמנט מודגש ויציב אבל לא מאוד צפוף ולכן הצללית אינה אטומה. תתאים למראה שטוף יותר או כליירינג מנצנץ מעל צללית אחרת. מי שרוצה אטימות יכולה להיעזר במברשת רטובה ובמקרה כזה הגימור גם יהפוך למטאלי יותר.

שאנל עם המגוון הוותיק המהמם מצרפים גוונים נוספים בקולקציות חדשות וכך קיבלנו במסגרת קולקציית Nuit Infinie את ה- Illusion d'Ombre בשני גוונים נוספים (תמונהסווטצ'ים). ברמת העיקרון הכי יעיל ואידיאלי זה ששאנל פשוט ישלחו אלי את כל הגוונים כולל כל הגוונים העתידיים כי ברור שכולם דורשים אימוץ מיידי. קשה שלא להתפתות, מאוד קשה. אז להפעם מדגמנת הצללית Fatal # 837 (תמונהסווטצ'). גוון שזיף חום. המרקם קרם מוס אבקתי רך ופיגמנטי. על הצלליות האלו נאמר - יפות יפות שבא לבכות (מהמחיר כמובן...), אמן שלא יגמר לעולם!

ג'ורג'יו ארמני מביאים לנו את צלליות ה- Eyes To Kill (כן, כמו השם של המסקרה הסופנית) שלטעמי בעלות במרקם שונה מהצלליות האחרות (תמונות וסווטצ'ים). הן יותר פיגמנט דחוס מאשר משהו קרמי מה שהופך אותן לעזות ולאטומות יותר מהצלליות האחרות. הצללית Rock Sand #9 (תמונהסווטצ') היא מהוותיקות שמגיעות בגוון פופולרי של ברונז ורדרד-מוזהב. גימור מטאלי אטום וסופר מודגש. מהצלליות שיותר נוח לי להשתמש בהן בלי יותר מדי סיבוכים, נמרחת באהבה והטשטוש מהיר. בדומה לשאנל גם במקרה הזה אני מוכנה לפנות לכל המגוון מספיק מקום כנדרש בשידת האיפור שלי. רשרוש בלב זה כאן.

פלטה של גרלן: מתוחכמת

בקטגוריית הפלטות, את החידוש שנכנס למגוון הקבוע מספקת לנו גרלן עם סדרת ה- Ecrin 2 Couleurs שהיא גרסת הדו לפלטות הרביעייה של המותג שכתבתי על לא מעט מהן בבלוג ועדיין האהובה עלי היא ה- Les Gris הראשונה שהיתה לי. העיצוב דומה ומגיע בצורה מוארכת, מדהים לראות איך דבר קטן, כמו העובדה שהפלטה נפתחת מהחלק הצר ולא הרחב, הופך אותה למעניינת ומדליקה יותר ולא פחות מהודרת מהרגיל במותג, אפילו מתוחכמת הייתי אומרת. במסגרת קולקציית Voilette de Madame שדווקא הפריט השווה ביותר בה, הסומק Madame Rougit, לא הגיע לארץ (תלונות מיידיות לגרלן...), הושקו הפלטות בשמונה צמדים עם גימורים שונים. ה- Two Stylish #02 (תמונהסווטצ'ים) בעלת צללית כחול ים בגימור מאט יחד עם כסוף פלטינום ותת גוון ירקרק. הן לא מאוד אינטנסיביות כמו שזה נראה ולכן כדאי למי שמעדיפה מראה מודגש להניח מעל בסיס קרמי. אם אני משווה את האטרקטיביות של הצמדים מול הרביעיות, אז קודם כל המחיר לא ממש יוצר העדפה לטובת הצמדים, הפערים לא מהותיים בטח לא כשרוכשים בהנחות ולכן הנטייה תהיה לכמות, כלומר לרביעיות. ובסיכומו של דבר, אני חושבת שלמרות המגוון הצבעוני של הצמדים, עדיין הרביעיות מוצלחות ומעניינות יותר.

פלטה של אסתי לאודר: פופולרית

גם באסתי לאודר מחדשים לנו בגזרת הצלליות עם פלטות חדשות אבל במקרה הזה הן זמניות שיצאו במסגרת קולקציית Metallics. עד היום היו למותג צלליות בודדות, פלטות דו ופלטות חמישייה. הפעם שמונה פלטות שלישייה שיצאו בסדרת ה- Instant Intense EyeShadow Trio ולארץ הגיעו רק שתיים. למה לא יותר? לאלוהי לאודר הפתרונים. אחת הפלטות שכן הגיעו היא ה- Beach Metals #07 (תמונהסווטצ'ים) בשלשה גוונים שנחשבים לאהודים ופופולריים: חום-יין, רוז-אפרסקי ושמפניה ורדרדה חיוורת, ממש ארוחה הרכבנו פה... הצלליות פיגמנטיות ונוחות להנחה וטשטוש. לחובבות הגוונים האלו זו פלטה שבהחלט כדאי לשקול לאמץ.

פלטה של קלרינס: קלאסית

קלרינס במסגרת קולקציית Graphic Expression, מתוכה כבר כתבתי על הפודרה המוצלחת, הוציאו פלטת רביעייה חדשה בגוון Forest #11 (תמונהסווטצ'ים) עם גוון פחם-זית, חום-טאופי, ירוק חאקי ושמפניה זהובה חיוורת. שלושת הגוונים הכהים הם בעלי מרקם נוח, פיגמנט מוצלח וגימור שימרי-סטייני מחמיא. הצללית הבהירה אינה אטומה ומתאימה לשמש יותר כהארה או ליירינג, מה שבטוח זה שיש מוצלחות ממנה למטרות האלו. בסה"כ פלטה מוצלחת מאוד, אמנם לא גוונים פורצי דרך, אבל מי שמחפשת פלטה שימושית איכותית אז זו בהחלט תענה על הדרישה. מבין שלל הפלטות פה אין ספק שזו הכי בעלת גוונים קלאסיים לעונה הקרה.

פלטה של שיסיידו: איכותית

שיסיידו איכשהו תמיד מצליחים לעשות לי טוב עם כל פלטת עיניים חדשה שלהם למרות שבאופן יחסי לפלטות אחרות, הפלטות שלהם מעוצבות בצורה יותר בסיסית ומאופקת. הפעם במסגרת קולקציית הסתיו-חורף, מתוכה כתבתי כבר על פלטת הגבות הנהדרת, עם פלטת Lido GR412 (תמונהסווטצ'ים) שיצאה בשלשה גוונים מרעננים ביותר לעונה הקרה: ירוק-כחלחל כהה, תכלת-טורקיזי ולבן עם תת גוון תכלת. מרקם רך, פיגמנט עז, גימור סטייני קורן מהמם. כמו תמיד המרקם הנפלא שמפשט את השימוש גורם לי להתאהב, אם כי בגלל שהוא מאוד רך עדיף להשתמש במברשת צפופה להנחה כמו המאק 239 למשל ולא באחת פלאפית שעשויה לגרום לחומר להתפזר וללכלך את העור מסביב. מה שבאמת מוצלח בפלטות הטריו של המותג זה שהאיכות די אחידה מפלטה אחת לשנייה בניגוד להרבה מותגים שהאיכות משתנה מצב לצבע בעקבות הפיגמנט או מרכיב אחר. כלומר, לבחור טריו של שיסיידו זה לגמרי ללכת על בטוח. מהפלטות האהובות עלי היום בשוק שגם בחרתי לפרויקט מצטייני האיפור במגזין גו סטייל.

צלליות של קליניק: ממתקים

באיחור לא אלגנטי של שנה, קליניק עושים עליה ל- Chubby Stick לעיניים, רוכבים על גלי ההצלחה הפנומנלית עם הצ'אבי סטיק לשפתיים, מה שדי הגיוני למען האמת וקורה הרבה בתחום הקוסמטיקה, כמו למשל עם סדרת ה- Orgasm של נארס ופלטות ה- Naked שלהם. שמונה מתוך 12 גוונים נחתו פה (תמונהסווטצ'ים) ואני עברתי על כולם בפארם ובחרתי שלשה לבחינה מדוקדקת: Bountiful Beige #01, Mighty Moss #06, Lavish Lilac #09. הציפייה שלי הייתה שככל שאני עולה בעוצמת הגוון כך הפיגמנט יהיה מורגש ודומיננטי יותר. אבל אם יש מוצר שממש לא כדאי להתרשם ממנו בסווטצ'ים על היד הרי שאלו הצ'אבים החדשים. הם רחוקים מלהיראות על העפעף כמו בסווטצ'ים המרשימים האלו ונראים במציאות יותר כמו הסווטצ'ים שכאן שמשקפים את המצב. אז זה לא שלא היו לי ציפיות, היו גם היו. אמנם לא ציפיתי לביצועים כמו של הסטיקים של בובי בראון, אבל גם לא ציפיתי שיזכירו לי את הסטיקים של רבלון, שימרים, חביבים וצעירים, מתאימים למי שרוצה שטיפת צבע קלה ולמי שממהרת ולא מחפשת דיוקים וטשטושים, זהו. נכון, קליניק הרבה יותר חמודים ומעוצבים כמו ממתקים מקסימים, אבל עדיין. לפחות כיסו את עצמם כשכתבו tint ולא colour... ההבטחה לעמידות לא ממש מתממשת ולכן לא הייתי מוותרת על פריימר לעיניים. באופן אישי הייתי מצפה לגוונים בגימור קרמי נקי ולא רק שימרי כזה. אז אני לא חושבת שאני מרגישה אכזבה אלא יותר החמצה. אני מעריכה שלא רק שיצאו גוונים נוספים בהמשך אלא גם שתצא גרסת Intense כמו שקרה עם הצ'אבים לשפתיים. ובכל מקרה, אני מקווה שכשיחליטו בקליניק להמשיך "לסחוט את הלימון" ולהוציא צ'אבי ללחיים, אז יעשו את זה מהסיבוב הראשון כמו שצריך.

אפקטים של מאק: פאן

לקראת חגיגות השנה האזרחית החדשה והרצון להתחדש, בסופו של דבר לא כל צללית ופלטה שיוצאת אנחנו רצות לרכוש גם אם אנחנו ממש חושקות בה (זה כמובן לא תקף לשרוטות בינינו, אבל זה לדיון בפוסט אחר או אצל הפסיכולוג). לכן כדאי שלמקרים מסוימים יהיו לנו גם מוצרים שישתלבו עם הצלליות שיש לנו וע"י שינוי הגוון או המרקם שלהן יתקבל מראה חדש. הפיגמנט Vanilla של מאק שבגוון לבן מוזהב (סווטצ') הוא לטעמי מוצר כזה ולא רק להארת עצם הגבה או הזווית הפנימית בעיניים כצפוי. נגיעה אחת שלו על העפעפיים או שילוב שלו עם כל צללית אחת, תקפיץ את המראה ברגע. זה מוצר ורסטילי בגוון אוניברסלי מוצלח שניתן להשתמש בו גם כהיילייטר או אפילו לערבב עם המייק אפ שלנו שיראה זוהר יותר. תמיד טוב שהוא מחכה לנו במגירה. החיסרון המרכזי שלו, כמו עם שלל הפיגמנטים בתפזורת, זה שצריך להיות זהירים אחרת יתפזר לנו לכל עבר ויהפוך את השידה שלנו למוזהבת...
מוצר נוסף ויותר מתוחכם זה ה- Mixing Medium Shine, לא מהסוג הפרקטי אלא מהפאן. פורמולה על בסיס שעווה שמעניקה גימור גלוסי לסקין בכלל ולעפעפיים בפרט, מעין אפקט רטוב, כמו פהפהפה ופה למשל, מאוד טרנדי עכשיו. זה מאוד מגניב בהפקות, אבל אנחנו בענייני מציאות ושימוש אישי. אז בגדול המוצר מיועד לשימוש עם פיגמנטים, להעצים אותם, לכן מומלץ לערבב אותו עם הפיגמנט הרצוי ואז להניח. מי שזה מסורבל עבורה, יכולה להניח את החומר לפני הנחת הפיגמנט על העפעף או אחרי בטפיחות קלות, הכי טוב זה לשחק עם המוצר קצת ולראות מה עובד לכן הכי טוב. להניח אותו מעל הצלליות עשוי למחוק אותן אז חשוב להתאמן. קחו בחשבון שכדאי להשתמש במעט מאוד חומר ובכל מקרה צפו שהוא יקרוס לקפל העפעף בשלב כלשהו, בלי קשר לפריימר עיניים. בגדול זה משהו שמתאים למסיבה או אירוע של מספר שעות, לא משהו לזמן ממושך. בנוסף, בעלות עדשות מגע כדאי להן לבדוק אם הן חיות עם החומר הזה בשלום. לטעמי הגימור הגלוסי נראה הרבה יותר הורס עם צלליות כהות ואפשר לראות ביצוע נהדר של זה בסרטון הזה של ליסה אלדריג'.

הפלטה של ג'יבנשי: נדירה

רציתי לסיים את הפוסט עם ביקורת על התמחור המקומי, על זמני ההשקה המאוחרים, על הזלזול בלקוחות, על הסטנדים הלא נקיים ועל הדיילות הלא מקצועיות, כן ממש כמו שסיימתי את פוסט הצלליות בשנה שעברה ובשנה שלפני כן. אבל במקום להיות תקליט שבור שהרי שינוי לא היה וגם לא נראה באופק, החלטתי לסיים עם הפלטה שגנבה את ההצגה לכולן העונה, ה- Ondulations d'Or של ג'יבנשי בגוון Bronze Précieux (תמונהסווטצ'ים) שיצאה במסגרת קולקציית Ondulations Precieuses, איזה שם מדויק! כשאומרים שתמונה שווה אלף מילים מתכוונים לפלטת הכוכב הזו, אבל בכל זאת חפירה קצרה ברשותכן. נתחיל מזה ששום תמונה לא תעביר את החוויה שקשורה לעיצוב המוצר, הגודל של הקופסה, המגע שלה, הפתיחה/הסגירה, העיצוב החיצוני והפנימי מנקר העיניים ועוד לא הגענו בכלל לצללית עצמה. גוון זהב שנטמע בתוך גוון מפוחם, שניהם פיגמנטים נפלאים שניתן להשתמש בהם לבד או ביחד כפי שניתן לראות גם בסווטצ' הזה. במצב רגיל הייתי אומרת שזה בעיקר לחובבות הגוונים הללו ושהאפליקטור הפנימי כל כך מיותר. אבל הפלטה הזו, שגם מתומחרת בהתאם, היא לגמרי לאספניות וחובבות הפריטים הנדירים וזה בהחלט אחד היפים שראיתי אי פעם. אם הכוכב של ג'יבנשי זה מה שיאיר לנו את השנה האזרחית הקרובה בכוכב הלכת שלנו, דיינו. 

שתהיה שנה זוהרת!


ID

Hypnose Drama Eyes
Ombre Hypnose Dazzling
Emeraude Eternelle DR214
גודל: 5.5 גרם
ייצור: קוריאה
מחיר: 195 ש"ח

DiorShow
Fusion Mono
Cosmos #281
גודל: 6.5 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 179 ש"ח

Illusion d'Ombre
Fatal # 837
גודל: 4 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 285 ש"ח

Eyes To Kill
Rock Sand #9
גודל: 4 גרם
ייצור: צרפת
מחיר:  39 דולר

Ecrin 2 Couleurs
Color Fusion Eyeshadows
Two Stylish #02
גודל: 4 גרם
ייצור: איטליה
מחיר: 290 ש"ח

Pure Color
Instant Intense EyeShadow Trio
Beach Metals #07
גודל: 2 גרם
ייצור: קנדה
מחיר: 230 ש"ח

Eye Quartet Mineral Palette
Forest #11
גודל: 5.6 גרם
ייצור: איטליה
מחיר: 306 ש"ח

Luminizing Satin
Eye Color Trio
Lido GR412
גודל: 3 גרם
ייצור: יפן
מחיר: 333 ש"ח

Chubby Stick
Shadow Tint For Eyes
Bountiful Beige #01, Mighty Moss #06, Lavish Lilac #09
גודל: 3 גרם
ייצור: ארה"ב
מחיר: 130 ש"ח

Pigment Vanilla
גודל: 4.5 גרם
ייצור: ארה"ב
מחיר: 110 ש"ח
Mixing Medium Shine
גודל: 12 גרם
ייצור: קנדה
מחיר: 99 ש"ח

Ondulations d'Or
Unique Eyeshadow
Bronze Précieux
גודל: 5.5 גרם
ייצור: איטליה
מחיר: 380 ש"ח

הבהרה / גילוי נאות: המוצרים שבחרתי נשלחו אלי מהחברות


Print Page

33 תגובות:

  1. אכן אין כמו החורף לשימוש בצלליות. כמי שצלליות הן לא הביג פטיש שלי, חייבת לציין שבחודש האחרון נכנסתי חזק להתלהבות. ודנרה הכל כאן כל כך מקסים, מפתה, חשקני ופתייני. אגב, לגבי מה שכתבת בסוף, הקלישאה הזו על חווית הקנייה בארץ, כל כך נכון ומדויק, על אף שלעוס מכל הכיוונים הנושא הזה. אין פעם שלא מתאכזבת, פשוט אין פעם. אבל אם כבר, אני כן רוצה לציין לטובה כמה דיילות בכמה סניפים (מקווה שזה בסדר כאן - אם לא, את יכולה למחוק). ליליאן - דיילת שיסיידו בסופר פארם לונדון מיניסטור - אף פעם לא מעיקה, תמיד אדיבה ומפנקת. רחל - (חושבת שזה שמה) דיילת קליניק בסופר פארם לונדון מיניסטור. קתרין המדהימה - דיילת שאנל כבר שנים היום בגן העיר. וגלינה - דיילת גרלן בגן העיר. לגבי אפריל דיזינגוף סנטר - הסניף שבו בד"כ קונה, זוועות!! מרמת הסטנדים, המקצועיות, האדיבות והידע של הדיילות.

    השבמחק
    תשובות
    1. בסוף הפיתוי הזה תופס את כולנו :)
      שמחה שהתייחסת לנושא הזה, נראה חסר טעם שוב לחפור במשהו שנראה כל כך מקובע וחסר סיכוי פה בארץ, אפשר לדבר על זה שעות....

      מחק
    2. מסכימה איתך דנה קטי מגן העיר מדהימה, נדיבה אני קונה אצלה שנים עוד מהסנטר. באפריל בסנטר יש מנהלת מדהימה תפני אלייה.

      מחק
  2. איפה יש מבצעים על ג'יבנשי?

    השבמחק
    תשובות
    1. כמעט תמיד הם בכ- 20% הנחה.
      משתתפים במבצעים הגדולים כשיש ברשתות.
      אאל"ט למשל עכשיו במשביר ובניו פארם.

      מחק
  3. הכל כרגיל מהמם, את הצללית של שאנל ודיור רכשתי האפליקטור של שאנל עושה את העבודה, של דיור לא על איזו מברשת את ממליצה? התרשמתי מאוד ממוצר הכוכב, אך הוא לא פרקטי עבורי. הצלליות של גרלן מדהימות טרם אפ ראיתי שהגיעו לחנויות.

    השבמחק
    תשובות
    1. עם הצלליות האלו אני משתמשת במאק 252 או עם האצבע וזה מעולה.
      עם הדיור במיוחד עדיף אצבע או מברשת רטובה בגלל הנצנוץ, היא גם ככה יותר ליירינג.
      הכוכב כמו שכתבתי זה בעיקר לאספניות ;)
      הגרלן אמורות להגיע השבוע לחנויות, פלטות עם שילובים ממש יפים.

      מחק
  4. פוסט מעולה:-)
    אינפלציית הצלליות הקבועה שלנו :-)
    במיוחד אהבתי את הדיור, ואת החדשה של שאנל שלדעתי תהיה מעולה לעיניים ירוקות.
    צללית הכוכב - אני מריירת עליה כבר כמה שבועות, ועד עכשיו הצלחתי להחזיק מעמד. פשוט יפהפיה, אבל כל כך לא שימושית. חבל שהכוכב לא בצבע יותר שמיש.


    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מותק :))
      תקשיבי לי ותקשיבי לי טוב - הצלליות האלו של לנקום הולכות להפתיע אותך ביג טיים!
      הכוכב פשוט מדהימה, אבל בהחלט לא משהו שהוא מאסט מבחינה פרקטית. לאוסף ;)

      מחק
    2. מלנקום פחות התרגשתי כי כל הגוונים כבר קיימים באוסף שלי, פרט לירוקה שהיא לא בשבילי (סורי).
      אולי כשיגיעו גוונים חדשים כפי שכתבת.
      לצללית כוכב ולי עוד יהיה דין ודברים, נראה מי תנצח :-)

      מחק
    3. התכוונתי מבחינת הפורמולה, הגוון זה כבר העדפה אישית, אני באמת מקווה שיהיו גוונים נוספים!
      הייתי מהמרת מי תנצח אבל זו תחרות צמודה מדי...LOL

      מחק
    4. מסקנותיי מהביקור היום בס.פארם רמת אביב :
      א. הסיכוי לרכישת הכוכב ירד, עקב רכישת BB של YSL.
      ב. אין לג'יבנשי סטנד בס.פארם רמת אביב - WTF + הסיבות לאי רכישת ג'יבנשי בעבר מתחילות להתבהר.
      ג. הפכתי לכל כך לבנה שאפילו B10 בטוש אקלה כהה לי.

      מחק
    5. א. תתחדשי, יופי של BB!
      ב. חחח, זה שמותג בייצוג חסר זו בהחלט מסתמנת כסיבה הגיונית...
      ג. ערפדים זה עדיין IN לא?....:P

      מחק
    6. א. תודה :-).
      ב. לגמרי. לא חשבתי שיש מצב שברמת אביב לא יהיה סטנד. אפילו לא בדקתי באתר.
      ג. מאשימה את ה-SPF של לאוקסיטן. פשוט אפקטיבי מדי.

      מחק
    7. א. מה תודה? תתפשטי!.... בעצם לא, בטח תסנוורי עם הלובן.... LOL
      ב. פעם היה שם במשביר אבל מאז שהוא נסגר נעלמו לא מעט מותגים מהקניון.
      ג. תירוצים תירוצים, אני מקווה שאת לא מוותרת על ברונזר!

      מחק
    8. מצחיקה :-). ברונזר 00 של גרלן בהמלצתך :-).

      מחק
    9. אללי, אם ה- 00 (המהמם!) מצליח לחמם את הסקין את כנראה באמת לבנה קיר. תנחומי.. :P

      מחק
    10. מעדיפה את הכינוי שלגיה. תודה.

      מחק
    11. ואני הייתי שמחה להיות סינדרלה, אבל יש רוצה ויש מציאות...;)

      מחק
    12. תודה על המחמאה.

      מחק
    13. תראי את זה כך - את לא צריכה את הפריימר הלבן של שאנל...

      מחק
  5. אנונימי23.12.2013, 13:26

    אחח הצלליות בצנצנת, היכן נרשמים לגן העדן הזה?
    עם פלטות אני עוד יכולה להתמודד, אבל הצנצנות שוברות לי את הלב.
    הזלתי קצת ריר על המסך.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני כל כך איתך, קטנות קטנות אבל לגמרי גונבות את ההצגה!!

      מחק
  6. אתחיל מהסוף - הפלטה של ג'יבנשי!!!! מהממת
    אוהבת צלליות אבקה דחוסה בצנצנת (אוהבת גם קרמיות אבל זה לפוסט אחר) ובאמת תהיתי לגבי החדשות של דיור. מבין אלו שיש לי אני מאוד אוהבת את הארמני, האינפליבל של לוריאל והשאנל. כולן מצוייינות בעיניי. וכבר הרבה זמן שאני רוצה לנסות את אלו של לנקום ולא יצא לי. הגוון הירוק הזה עושה חשק.
    את הפלטות בפוסט נתקלתי כבר קודם ולא התרשמתי. נראה שאני שבעה מכאלו. דווקא כן התרשמתי מהשיסיידו באופן מפתיע, כי בדר"כ אני לא נמשכת למוצרים שלהם אבל בדקתי אותן באפריל בשבוע שעבר והפיגמנט שלהן מדהים!

    השבמחק
    תשובות
    1. היא כל כך מהממת הג'יבנשי, התמונה לא עושה עמה חסד, בחיי...
      הכי פינוק הדחוסות צנצנת האלו. הארמאני והלוריאל יש להן בסיס שדומה, פיגמנט דחוס, אני אוהבת אותן ממש. אני מופתעת מהלנקום כל כך לטובה, ממש מוצלחת וגם הגוון הזה ספציפית הורס!
      איו על המרקם של שיסיידו, רך כמו חמאה, זו באמת הנאה צרופה להתאפר איתן.

      מחק
  7. אוי לא. ..כמה פיתויים בפוסט אחד! מה חטאנו :P
    אז הייתי בהשקה של גיבנשי וזכיתי שהמאפר החביב שלהם שהיה בסיבוב הופעות בארץ לאפר אותי בקולקציה החדשה והיה דיי נחמד.
    התחדשתי בצללית המעלפת חושים וגם בליפסטיק המושלם מאותה קולקציה.
    מסכימה עם כל מילה לגבי העיצוב של המוצר, החל בצללית עצמה וכלה בקופסא המדהימה. מוצר נדיר ביופיו! פריט לאספנים.
    את צלליות הקרם של לנקום ממש חיכיתי לדגום ומחר אזכה לעשות זאת. הצבע שבחרת נראה מדהים ברמות אחרות, בהחלט יבדק!!!
    הצלליות של שיסיידו זה איכות מעולם אחר, יש לי 4 שלישיות ואני ממש מרוצה מהם!!!
    לצערי את אסתי אני פחות מחבבת מסיבה שאינה ברורה...
    לסיכום, הכל מדהים ונבחר בפינצטה...מתה עלייך ועל דעותייך הכנות, אין כמוך!

    השבמחק
    תשובות
    1. טלוש, זה חירוף נפש שאנחנו צריכות להתמודד איתו מדי יום, את יודעת...:P
      נשמע ממש מגניב ככה עם מאפר מחו"ל, הזדמנות טובה לחרוש על כל הקולקציה ;)
      תתחדשי על הצללית כוכב, פשוט אדירה, מי שיש לה אותה מבינה על מה אני מדברת בעיצוב הכולל.
      אין לי ספק שאת תאהבי מאוד את המרקם של הלנקום בצנצנת, מחכה לעידכונים!
      עם שיסיידו פשוט אי אפשר להתאכזב, כל רביעייה פצצה בביצוע.
      נראה לי שזה בגלל שהמותג אסתי לאודר נתפס אצלך לדודות זקנות... LOL
      תודה על הפרגון מותק! :)

      מחק
  8. אוי הצלליות הקרמיות, בדגש על החצילית ועל החאקית. בסיס מעולה לאיפור חורפי ומעושן או סתם לככב לבד עם מסקרה.
    הצלליות של שייסידו נקראות ונראות תענוג למריחה ועבודה, אבדוק את העניין.

    השבמחק
    תשובות
    1. בדיוק, הן מושלמות לבד וביחד, ממש ממכרות הצנצנות האלה!
      קשה לפספס עם השלישיה של שיסיידו, פשוט חוויה ולא משנה איזה גוונים תבחרי שם.

      מחק
  9. פשוט שלמות... הכל... למרות שאני כנראה שאני בין היחידות שפשוט לא מבינה את הקטע של צלליות קרם... אני אולד סקול.. תנו לי פריימר וצלליות רגילות :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תשמעי נצנצית, מבינה אותך וזה בעצם מה שיפה באיפור,
      שיש כזה מבחר שבסוף כל אחת בוחרת מה שהכי עושה לה את זה :)

      מחק
  10. אוחח..הג'בנשי נראה קסום.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails