2 בנובמבר 2013

נשיקה של סתיו



באווירת העונה הסתווית אנחנו מתאימות את איפור הלוק שהופך ליותר עמוק ואפילו דרמטי. המעבר הזה מרגיע את הגוונים הבוהקים והצבעוניים של הקיץ וגורם לנו לאמץ את הטונים היותר עמומים ועמוקים. נראה ששפתונים כהים וסתיו זה משהו ששלוב יחד ולכן הפעם הדגש הוא על השפתיים השזיפיות כהות שהן מרכז הלוק. הן יכולות להיות אטומות ודרמטיות והן יכולות להיות חצי שקופות וזורמות, אבל השזיפיות עדיין תשמר. שאר המראה, הסקין והעיניים, מתאים את עצמו בצורה מודגשת יותר ופחות, לפי מה שנבחר. הרעיון הוא איזון, למצוא את השילוב המחמיא ביותר עבורנו גם מבחינת הגוון וגם מבחינת הטון והגימור. המראה הערפדי אולי סקסי בטירוף אבל לפעמים ביומיום מספיק לאמץ לוק ומפירי מעודן ונשי יותר (סרטון). או שלא.

שפתונים לסתיו: דרמה שמתפתחת

כל קולקציה סתווית שמכבדת את עצמה מציעה שפתון כהה כלשהו שזורם עם רוח העונה. זה לא משהו שכל אחת מתחברת אליו, או שאוהבים את זה, או שלא. מה שבטוח זה שלאמץ שפתיים כהות דורש גם תחזוקה מתאימה, מאוד מזכיר את מה שהשפתונים האדומים דורשים מאיתנו. הגוונים הכהים אינם סלחניים ליובש ופגמים אחרים. וכמו עם שפתון אדום, גם כאן מומלץ ביותר לאמץ עיפרון שפתיים שיעזור להנחה מדויקת. ל- Nightmoth של מאק יש פיגמנט נפלא ומאוד כהה (תמונות וסווטצ'ים). במידה ונשתמש בו על כל השפתיים הוא גם ישפר את עמידות השפתון מעל וגם יגרום לכך שכשהשפתון מתחיל לרדת לא יישאר לנו מן תוחם כהה מחריד ומביך... מי שהגוון הזה מושחר לה מדי יכולה למצוא גוונים אחרים דוגמת ה- Beet של מאק שהוא שזיפי מובחן.

איב סן לורן בקולקציית הסתיו הביאו לעולם את השפתון בעל השם המדליק Prune Avenue #54, כן כן, שדרת השזיף (תמונה, סווטצ'). זה מתאר בצורה נהדרת את השפתון הזה במראה, מודגש ומרכזי ביותר. גוון שזיפי קרמי, סופר כהה ואטום. הפורמולה נהדרת כתמיד, המריחה מושלמת והניחוח הורס. על האריזה המוזהבת היוקרתית אין מה לדבר, המותג יודע איך להגיש לנו דברים בצורה שיהיה קשה לנו לומר לא. אם שפתון אחד דרמטי לעונה - זה חייב להיות זה. שפתונים כהים אטומים נפלאים נוספים ששווה להציץ בהם זה ה- Gigolo #70 של גרלן, ה- Pense a Moi #131 של לנקום, ה- Rebel Raspberry של אסתי לאודר וה- Rebel של מאק.

לנקום בקולקציית הסתיו מציעים את ה- Prune Désir #386 שהוא גרסה מתונה יותר (תמונה, סווטצ'). למרות שהוא נראה כהה מאוד, שזה לא יבלבל אתכן, על השפתיים הוא נראה שונה לגמרי. הוא אינו אטום ממש אלא הפיגמנט השזיפי כהה יוצר אשליה של אטימות, הוא לחותי יותר ולכן הגימור שלו יותר מבריק יחסית. קל יותר לשלוט בעוצמה של הגוון עם הפורמולה הזו, כך שמי שרוצה לאמץ לוק סתווי אבל לא מדי דרמטי יכולה לנסות את האופציה הזו. שפתוני הקולקציה קיבלו עיצוב מוזהב במקום השחור המוכר ועליהם איור פריזאי עם מגדל אייפל ונשיקה צרפתית. מדליק בהחלט. שפתונים כהים חצי אטומים נוספים ששווה לבחון זה ה- Violet Singulier #101 של איב סן לורן והליפסטיין Berry של סמאשבוקס.

איפור העיניים: לאיזון השפתיים הכהות

עם שפתיים כל כך מודגשות יש כאלו שנוטות להשאיר את העיניים נטולות איפור ממשי. רק שהקונטרסט הזה בין השפתיים והעיניים רק יוצר עוד יותר דרמה. יש שתי דרכים מרכזיות לאזן את זה: להדגיש את הגבות או להדגיש את העיניים.
הדגשת הגבות יוצרת מסגרת לפנים והיא גם מאוד אופנתית מזה זמן רב. אפשר להשתמש במגוון מוצרי גבות: עיפרון, מסקרה, ג'ל וצללית. שיסיידו השיקו לאחרונה מוצר חדש בשם Eyebrow Styling Compact, שהוותיקות בינינו עוד זוכרות אותו בגרסה הקודמת שלו. הוא היה מוצלח אז והוא מוצלח עוד יותר היום. זהו קיט דואו שמגיע בשלוש גרסאות שונות לפי עוצמת הגוון המתאים. למרות הגבות הבהירות יחסית שלי בחרתי בקיט האמצעי ה- Medium Brown # BR 602 שהגוונים שלו מחמיאים יותר לטעמי (סווטצ'ים). הפורמולה מאוד פיגמנטית ורכה, נוחה לשימוש בצורה חלקה, הפיניש מחמיא והעמידות נהדרת. האריזה קומפקטית בעיצוב השיסיידואי קלאסי, נוחה לנשיאה בתיק האיפור. מצורף אפליקטור דו צדדי של מברשת זוויתית קטנה וספוגית מוארכת, בעיקר לחידושים במהלך היום. עדיף להשתמש במברשת גבות ייעודית להנחה כמו ה- 263 של מאק למשל. כמו תמיד אפשר לקבע בסוף עם מסקרה שקופה לגימור מבריק טבעי ושיפור העמידות.

מי שרוצה למתן את הקונטרסט בין השפתיים הכהות והעיניים העירומות צריכה ליצור איזון מסוים ביניהן ע"י איפור העיניים. יש מי שיבחרו באופציה של הדגשת העיניים עם צלליות כהות ואייליינר שחור וזה לוק דרמטי נפלא (סרטון מעולה לדוגמה). עם זאת, נראה שהאופציה הפופולרית והלבישה יותר היא חימום בלבד עם צלליות טבעיות. אז מתבקש להזכיר פה את הפלטה Rich Chocolate של בובי בראון שיצאה בדיוק בזמן כדי לסגור לנו את הפינה. כן, קוראים לה שוקולד, תנוחו, זה איפור, לא Godiva... בכל מקרה, נראה שגם מי שלא חובבת צלליות טבעיות כמוני, מוצאת להן שימוש בסופו של דבר. המכורות לצלליות מהסוג הזה ייהנו מאוד מהפלטה (סווטצ'ים) אבל גם אחרות ימצאו פה פלטה עם חמש צלליות מאט דקות שמוצלחות מבחינת הגוונים וסבירות מבחינת הפיגמנט. שתי הצלליות האחרות, המנוצנצת והשימרית, נטולות פיגמנט ואינן מרשימות כלל מבחינת הביצוע. לפלטה מצורף אפליקטור דו צדדי לא רע לטאצ'אפים. בסה"כ מדובר על פלטה ורסטילית יחסית לגוונים מהסוג הזה שניתן לשחק בה בצורה כזו שאיפור העיניים יהיה טבעי ממש או מודגש ודרמטי יותר. כל אחת והאיזון שהיא רוצה ליצור עם השפתיים הכהות. פלטות טבעיות נוספות ששווה לשקול זה ה- NAKED של אורבן דקיי המפורסמת וה- MUSE של סמאשבוקס.

סומק מוצלח: כדי שהסקין לא יראה חד מימדי

אחרי שבחרנו את הגוון והעוצמה של השפתיים, ואיזנו את הלוק עם איפור העיניים, מה שנשאר לנו להשלמת המראה זה הלחיים. כדאי לדאוג להסמקה כלשהי לחימום המראה כך שהסקין לא יראה חד מימדי. סומק קרם זו אופציה נהדרת תמיד וכשמדובר על זה של שאנל הרי שבחרנו את אחד המוצלחים בשוק היום. שאנל השיקו סומק בששה גוונים שכל אחד יותר יפה מהשני, אבל ממש (תמונה, סווטצ'ים). הראשון שבחרתי זה ה- Présage #62 כי אני מאוד אוהבת את הגוונים הכתמתמים אפרסקיים. השני השווה ביותר הוא ה- Révélation #63. אבל גם אחרי שניסיתי גוונים אחרים הגעתי למסקנה שמדובר פה על פורמולה קרמית קטיפתית מוארת בעלת פיגמנט עשיר שקלה להנחה ולטשטוש בצורה שזה נטמע סופר טבעי בעור, ממש כמו הסמקה מבפנים. חשוב לזכור שלתוצאה מיטבית עם סומק קרם, מומלץ להניח אותו ישירות על המייק אפ לפני הפידור. הפורמולה הזו הכי דומה לפורמולה ההורסת של סמקי הקרם של איב סן לורן, אבל היא יותר דקה ממנה. הסומק מגיע באריזה מרובעת קטנטנה בעיצוב הקלאסי של המותג. השילוב של האיכות עם המחיר, שהפעם ידידותי יחסית (פרמטר שסביר שנגזר מהכמות הקטנה), הופך את הסומק הזה לאחד המפתים לרכישה. אני לא אגזים אם אומר שמדובר לטעמי על אחד מהמוצרים הבולטים והחשובים שהושקו השנה במותג.

מי שהסמקה טבעית אינה מספיקה לה ומעדיפה הסמקה מודגשת יותר, תמצא בסומק Rose Désir של לנקום חבר טוב וגם חתיך, נו טוב, סוג של יזיז לסתיו... לנקום שמדי שנה מביאים לנו יצירות אמנות כמו פה, פה ופה, משקיעים הפעם בדומה לשפתון פה עם עיצוב פריזאי של מגדל אייפל ונשיקה צרפתית, גם על האריזה וגם בהטבעה על הסומק עצמו. אפשר לומר מה שרוצים, מדליק או מצועצע, אבל מדובר פה בסומק מרהיב ביופיו עם פיגמנט נהדר. כמו בשלל הפעמים הקודמות גם הפעם יש קישוט מוזהב מלמעלה שלשמחתנו נעלם אחרי שימוש-שניים ומותיר אותנו עם גוון סתווי קלאסי, אפרסקי חם נהדר בגימור סטייני קורן שהוא תוצאה של ערבוב שני הגוונים: מרכז הפלטה אפרסקי ברונזי טבעי והשפתיים בורוד קורל מטאלי חזק (סווטצ'ים). זה גוון שנראה שיחמיא יותר לבעלות סקין מדיום פלוס ואולי פחות לבהירות מאוד שעליהן יראה פחות הרמוני אבל שווה ניסיון. לחובבות הקנקנים.

לקים לסתיו: קלאסי וסקסי

הלוק הסתווי המאוזן שלנו הושלם וכשמגיעים לציפורניים אין צורך בהתאמות ואיזונים מיוחדים. לק כהה מתבקש תמיד בסתיו, גם אם הוא בגימור קרמי וגם אם בגימור אחר. במקום לקים צבעוניים וניאונים למיניהם יש לנו לקים בגוונים עמומים ודרמטיים יותר, הכי שווים וקלאסיים.

ה- Lilas D'exception #10 של ג'יבנשי הינו סגול לילך מעושן כהה. פורמולה קרמית עשירה עם פיגמנט חזק ואטום שנמרחת בצורה מדויקת בזכות במברשת השטוחה הנוחה. גוון קלאסי מצד אחד אך אופנתי מצד שני. מהסתוויים-חורפיים היפים ביותר שיצאו העונה.

ה- Alchimie #591 של שאנל הינו ירוק חאקי מוזהב מטאלי. פורמולה דקה יחסית עם פיגמנט עשיר שנוחה למריחה באמצעות המברשת העגולה דקה. זה כנראה הגוון המדובר ביותר העונה שההשוואה התמידית שלו ברשת ל- Pridot המפורסם היא בלתי נמנעת. אבל מדובר הפעם בגוון מחמיא ולביש הרבה יותר.

ה- Taupe Mauresque #37 של איב סן לורן הינו חום טאופי כהה מאוד. פורמולה עבה אבל דלילה ונוחה מאוד למריחה, הפיגמנט היסטרי. מה שמעניין זה שהגוון הדרמטי מהמהם הזה הושק בכלל בקיץ לצד גוון ירוק כהה נוסף. כן, יש דברים תלושים בנוסף לעלים בסתיו.


ID

Rouge Pur Couture
Pure Colour Satiny Radiance
Prune Avenue # 54
גודל: 3.8 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 197 ש"ח
La Laque Couture
Taupe Mauresque #37
גודל: 10 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 92 ש"ח


L'absolu Rouge
Advanced Replenishing & Reshaping Lipcolor
Prune Désir #386
גודל: 4.2 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 198 ש"ח
Blush Rose Désir
Illuminating Smooth Powder
גודל: 9 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 280 ש"ח

Lip Pencil
Nightmoth
גודל: 1.45 גרם
ייצור: גרמניה
מחיר: 80 ש"ח

Eyebrow Styling Compact
Medium Brown # BR 602
גודל: 4 גרם
ייצור: ארה"ב
מחיר: 245 ש"ח

Rich Chocolate Eye Palette
גודל: 7.9 גרם
ייצור: ארה"ב
מחיר: 240 ש"ח

Cream Blush
Présage #62
גודל: 2.5 גרם
ייצור: איטליה
מחיר: 250 ש"ח
Le Vernis
Alchimie #591
גודל: 13 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 163 ש"ח

Le Vernis
Lilas D'exception #10
גודל: 10 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 129 ש"ח

הבהרה / גילוי נאות: המוצרים שבחרתי לפוסט נשלחו אלי מהחברות


Print Page

53 תגובות:

  1. לא, אין לתאר כמה הסומק הזה של לנקום הורס ת'בריאות!

    השבמחק
    תשובות
    1. לגמרי! לא סתם כתבתי חתיך ;)

      מחק
  2. הסמקים של שאנל הורסים השניים האלה הכי מוצלחים בעיניי. הלק הירוק של שאנל מאוד מיוחד. את הrebel של מאק יש לי הוא חורפי ומחמיא.

    השבמחק
    תשובות
    1. הצליח לשאנל במיוחד הפעם, אני באמת חושבת ששווה לאמץ לפחות אחד. מה בחרת בסוף?
      ה- Alchimie מדליק ומאוד מרענן על רקע שלל הלקים הכהים מאוד. לא סתם הפך לאטרקציה ברשת.
      השפתון רבל של מאק הוא אחד מהמאסטים בכל אוסף.

      מחק
    2. בחרתי את 62 ו 63 הם באמת הכי מוצלחים בעיניי.

      מחק
    3. גוונים מושלמים, ראיתי שהם sold out בכמה סניפים אבל הבנתי שמחדשים את המלאי.

      מחק
  3. יכול להיות שאני הראשונה ?!
    ה-Prune Désir של לנקום נראה מאוד עשיר. הוא שומר על הברק לאורך זמן ? עד כמה הוא עמיד?
    פלטת השוקולד של בובי בראון נראית מאוד שונה בסווטצ'ים. בפעם הראשונה שראיתי תמונה שלה ברשת חשבתי שהיא תהיה מהממת, אבל הסווטצ'ים לגמרי הרסו לי את החשק....הגוונים מצטיירים כנורא כהים.
    על הסומק קרם של שאנל אני מפנטזת כבר הרבה זמן, אבל לקחתי את הזמן כי הם נכנסים לליין הקבוע. דווקא לי בא על הגוון INSPIRATION שלפי הסווטצ'ים נראה לי שהכי יתאים לבהירות, אבל אני עוד אטריד איזו דיילת ואתנסה בו :-). את הגוון FANTASTIC הייתי הופכת דווקא לליפסטיק.
    תגידי, יצא לך לנסות את הצללית קרם השחורה של שאנל? מתחשק לי משהו שיתאים מתחת לצלליות דואוכרומיות, אבל יש עליה כמה ביקורות שאחרי כמה שעות הנצנצים מתחילים ליפול על הפנים וללכלך מאוד.

    השבמחק
    תשובות
    1. הרשף הראשונה :))
      השפתון של לנקום שומר על הברק הטבעי, הוא לא גלוסי. העמידות לא מאוד גבוהה כמו שפתון קרמי, בכל זאת חצי שקוף. אבל בגלל הפיגמנט הכהה גם כשהוא מתחיל לרדת זה מתון יחסית.
      הגוונים של פלטת השוקולד לא בהירים חיוורים, בגלל זה אני יכולה לספוג אותה, אני לא מתה על טבעי כידוע. כשתהיי בקניון תציצי ותתרשמי לבד.
      יש לי את ה- Inspiration, מצד אחד הוא באמת יתאים לבהירות ומצד שני יש לו פיגמנט מורגש גם על עור חמים יותר. אני חושבת שבסופו של דבר בגלל הפורמולה זה לא ממש משנה הגוון כי השאלה היא באיזו צורה מניחים את הסומק ואיך מטשטשים. את תסתדרי עם כל גוון שתבחרי. אל תנעלי דווקא על הבהיר. אם תעשי מה- Fantastic שפתון סביר שהוא יהיה חצי שקוף. הוא נראה אחרת כשמתמזג בסקין.
      את הצללית השחורה של שאנל בסטיק יש לי והיא מושלמת בעיני. אם את מתכוונת לצנצנת אז לא. ואם את רוצה בסיס לצלליות דואוכרומיות אז למה לבחור משהו מנוצנץ בכלל?..

      מחק
    2. גם לדעתי הצללית בסטיק השחורה מושלמת אני משתמשת בה כאיילנר עבה ודומיננטי מדהים לטעמי.

      מחק
    3. והנצנוץ שלה לא דוהה או מתפזר...

      מחק
    4. בדיוק העמידות מאוד גבוהה.

      מחק
    5. טוב נו, כשהתחלתי לכתוב הייתי גם המגיבה הראשונה וגם הרשף הראשונה :-).
      דווקא אהבתי את זה שהליפסטיק של לנקום חצי שקוף, במיוחד בגוון כהה. בשבוע הבא יהיה לי זמן, אני חייבת לנסות אותו :-).
      אני אבדוק את הפלטה של בובי, אבל הבעיה שלי היא בדיוק עם מה שגורם לך לספוג אותה :-).
      אני מניחה שאוכל להסתדר עם כל הגוונים של הסמקים, אבל מעדיפה סמקים שלא דורשים ממני מאמץ - במיוחד לבוקר כשאין לי כוח וזמן. Fantastic כליפסטיק יהיה פחות או יותר הליפסטיק הכי יקר באוסף, אבל לפי הסווטצ'ים הוא מאוד יפה בעיני. שווה הטרדת דיילת :-).
      התכוונתי לצללית קרם בצנצנת, ואני בעצמי עוד מתלבטת לגביה. לדואוכרומיות בלבד יכול להיות שתספיק לי באמת רק צללית של מייבלין. אבל יש לי גם צלליות מאט שאני פחות אוהבת, וחשבתי שאולי עם בסיס מנצנץ אני אוהב יותר - לא סגורה על זה, אני עוד צריכה להגיע לסופר פארם ולנסות.

      מחק
    6. יקירתי, בואי נאמר שזה שאת לא המגיבה העשרים זה כבר הישג הפעם ;)
      הלנקום בהחלט אופציה טובה למי שרוצה לאמץ שפתיים כהות אבל בצורה לבישה יותר. הגוון בכל מקרה מהמם!
      בואי נאמר שזו פלטה שיותר מתאימה לחובבות הטבעיים, אני לא רואה את עצמי משתמשת בה יותר מדי כמו שאני לא ממש משתמשת בנייקד. לעומתי שאר המכורות חורשות על זה...
      שווה הטרדת דיילת למרות שאת לא מהסוג שצריך אותן בכלל. עדכני איזה גוון הכי אהבת בסוף מהסמקים.
      לדואכרומיות הייתי בוחרת בצללית בסיס קרמית כהה נקייה, שחורה/אפורה/חומה.
      בנוגע למאט על בסיס מנצנץ זה הרבה פעמים נראה מאובק. אם כבר תשתמשי במאטיות לשקע ולמתחת לגבות ועל העפעף תבחרי במשהו סטייני/שימרי. הכי טוב שבאמת תעשי ניסיונות קודם.
      אגב, הצלליות בצנצנת של דיור נחתו, משהו בסט!

      מחק
    7. אני המגיבה ה-20 כשאת מפרסמת פוסטים בימי חול. בשבת יש לי יותר זמן בשבילך :-).
      יש לי וויש ליסט מטורף לחלוטין, כנראה שרק אגיע להטריד, ואשמור את הקנייה עצמה למתנות ליום ההולדת שלי :-).
      תודה על ההצעות, אני באמת צריכה זמן להגיע לכל הניסיונות האלו.
      מה עושים עם כל הצלליות המהממות בצנצנת שאי אפשר לסרב להן - גם של דיור, גם החדשות מקולקציית החגים של שאנל ?. מנת יתר.

      מחק
    8. חחח, הכי כיף לעשות לך טיזינג עם ה- 20, את יודעת שהכי כיף שאת פה ולא משנה המספר ♥
      יומולדת זה תמיד תירוץ טוב, אבל להטריד אפשר כל הזמן, לא עולה כסף...LOL
      אוף, אני לא יודעת, יש פתאום הצפת צנצנות, לאחרונה אני גם עם אלו של ארמני, למות!

      מחק
    9. תודה, גם אני תמיד בציפייה לפוסט הבא :-).
      המטרידה מטרידה פטורה, אז רק צריך זמן לכל העניין הזה.
      לפחות הארמאני רק בדיוטי, ולא קורצות תמידית. המצב קשה כשכבר הגעתי לדף השלישי בוויש ליסט.

      מחק
    10. דף שלישי?? גם אם זו מטאפורה הגיע הזמן לעשות סינון מאסיבי!!

      מחק
    11. זו לא מטאפורה. אין לי מה לסנן, זה ממש עצוב כבר.
      שוקלת לעשות מכירה ולו רק כדי לפנות מקום !

      מחק
    12. ללא מילים... מקרה קשה.
      נראה לי שתצטרכי סינון רציני לפני שתאמצי את הפלטה Charming Ombres Matelassees de Chanel... :P

      מחק
    13. Think again !!!

      מחק
    14. ברור, מה חשבתי לעצמי בכלל...LOL

      מחק
  4. אני מאוד אוהבת את החורף, וכמו שאת כבר בטח יודעת - שפתונים כהים זה המאסט שלי. כל עוד העור צחור ונקי מסביב, מלוחח וגמיש, חוץ ממסקרה וקונסילר אני לא שמה כלום. אוהבת את הקונטרס הקשוח והעור החיוור :)

    השבמחק
    תשובות
    1. וזה כל כך הולם אותך!
      קשה לי לדמיין אותך עם איפור בסגנון שונה...

      מחק
  5. אין דברים כאלה! מעבר לזה ששאנל עושים לי את זה עם האריזות בכל פעם מחדש!
    קצת קשה לי עם הטרנד של השזיפים למיניהם, אישית אני יותר מאמצת כיום את הסמוקי אייז' כי יש לי גוון עור צהבהב קצת ואני לא ממש מסתדרת עם סגולים :)
    אבל מעל לכל, קולקציות מדהימות של שפתונים אין ספק והסומק הההווווררס!
    לגבי גבות ראיתי השבוע גם ערכה נחמדה של קלרינס שהיא גם עם שלושה גוונים, גל וצללית מבריקה וכמובן 2 מברשות ופינצטה. ערכה חמודה למרות שאני מעדיפה אישית את של בובי בראון.
    הלקים של איב סאן לורן מהממים! איזה כיף היה לפתוח את הבוקר עם הבלוג שלך!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. לגמרי, שאנל לא באמת צריכים להתאמץ כל עוד הם פשוט מניחים את הלוגו...LOL
      כן, כמו שכתבתי זה לא לכל אחת השפתיים הכהות, או שאוהבים או שלא.
      אני מכירה את הקיט של קלרינס, קיים כבר חמש שנים בערך. חוץ מזה שהוא מעוצב ממש חמוד הוא לא מאוד מוצלח באופן כללי. תשארי עם בובי ;)
      תודה על הפרגון :))

      מחק
  6. כפי שידוע, אני חסידת סמקי הקרם של שאנל. הגוון שלי הוא Revelation! ממש מוצלח ואהוב.
    הסומק, ברונזר או ואטאבר של לנקום ממש מזעזע עליי, וקלעת בול שהוא מתאים לעור כהה יותר.
    הליפסטיק השזיפי של אסל הורס בריאות והלק של שאנל ממש לרייר עליו... יהיה סוף לפיתויים???
    אגב הפלטה של בובי ממש מאכזבת, נייקד אכן חלופה הולמת.

    השבמחק
    תשובות
    1. הסמקים החדשים של שאנל אליפות, איך לא חשבו על זה קודם?...LOL
      כן, לסומק של לנקום יש גוון מאוד חם, על בהירות זה יהיה כתמי וקצת תלוש.
      אין סוף לפיתויים ואת רק עוד יותר מחדדת את זה. גמילה, עכשיו!!
      קראתי כל כך הרבה ביקורות על פלטת השוקולד של בובי, חלקן משבחות אותה בצורה היסטרית וחלקת סבירות או פושרות. למה התאכזבת ממנה? הנייקד לחובבות הטבעי מוצלחת ללא ספק. הייפ מוצדק.

      מחק
  7. אחחחחח, הסמקים של שאנל - יאמי! והכתיבה שלך... היא פיתוי בפני עצמו:)

    השבמחק
  8. אנונימי3.11.2013, 20:49

    מתה על צבעי סתיו ולא אכפת לי בכלל ללבוש אותם כל השנה, קיץ חורף או אביב...
    שכחתי שכל פעם שאני קופצת לפה מתווספות לי שורות בווישליסט.

    השבמחק
    תשובות
    1. סתיו זה רומנטי קלאסי כזה, כמו באביב רק בלי הדביקות של הפסטלים...LOL
      עזבי וויש ליסט, לפעמים זה פשוט כיף סתם להציץ ;)

      מחק
  9. במילה אחת - יאמי!
    הסמקים של לנקום ושאנל עושים חשק. כנ"ל הליפסטיקים של YSL ולנקום.ושלא נדבר על הפלטה של בובי בראון. אני אצטרך בקצב הזה לשלוח לך חשבונית (ברגע שאשלים את רשימת הקניות ההולכת ומתארכת ומתקצרת סימולטנית).

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, נראה כמו סל ממתקים, מן משלוח מנות שכזה לסתיו.... ;)
      נסי לשלוח את החשבונית לפני שנת המס החדשה כי אז יש רשימה חדשה...LOL

      מחק
  10. l i r o n i t6.11.2013, 19:38

    השפתנים מושלמים! וגם אהבתי את האריזה הזהובה של לנקום. נראה שאאמץ אותם בקרוב.
    גם הלק של גיבנשי קולע בול לטעמי.

    השבמחק
    תשובות
    1. אריזות ממש יפות הפעם ללנקום, גם אני אהבתי את אווירת פריז :)

      מחק
  11. היו שנים שהשפתון היחד ש"לבשתי" היה אדום ובתמונות היום זה עדיין נראה נהדר. אם לחורף ולערב אטה לאדום דם אבל שזיף לדעתי אינו מתאים לי, אם כי תמיד חושקת בו כשרואה על אחרות.

    אשר לשפתון של לנקום וגם לסומק המופלא - מנחם אותי שהוא לא הולם מאוד לבהירות כי שניהם עבורי בסקטור של מגירת "חנוכה". ;)

    אשר ללקים, שלושתם מעניינים אך למרות שהעין תמיד תימשך לסגלגל, שאנל הפעם הכי!

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון, גוונים כהים לא מתאימים לכל אחת וגם לא כל אחת מרגישה נוח איתם.

      חח חנוכה, אין לי ספק שמברשת לא הייתה עוברת על הסומק של לנקום אם זה היה תלוי בך :)

      השאנל באמת מיוחד יותר, והלקים הקרמים תמיד יהיו שם בשבילנו...

      מחק



  12. אנחנו עושות שיחות אירוטיות חמות ולוהטות ושיחות ארוטיות בוואצפ עם תמונות ומוכרות סרטי פורנו אישיים שלנו שצילמנו בבית, שלחו וואצפ לאחת מאיתנו לפרטים:

    050-7534732 בר

    055-2664759 דנה

    055-9310377 ספיר

    השבמחק
  13. replica evening bags try this web-site u8a72q8j35 replica bags vancouver right here s8t40y3o47 cheap designer bags replica replica bags blog go to these guys g1f25a2y78 louis vuitton fake replica bags in bangkok

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails