6 באוקטובר 2013

קלאסיות דינמית



ישנם מראות שתמיד יישארו קלאסיים, אחד מהם זה האייליינר החתולי והשפתון האדום. למרות שהוא נכון לכל זמן ולכל עונה, איכשהו בסתיו, אחרי הצבעוניות העליזה של הקיץ, יש מן חזרה למראות הקלאסיים, הנקיים והמעושנים, לכן המראה הזה תמיד יחשב למתבקש בסתיו. גם למי שחוששות להתמודד עם האייליינר או ששפתון אדום זה יותר מדי צעקני בשבילן, יש פתרון, הן תמיד יוכלו לבחור בעיפרון וליפגלוס במקום. זה ממש מרגיש נכון לחזור ולאמץ את המראה הזה עכשיו, בצורה הקלאסית שלו עם קצת הטיות צבע וגימור איפה שבא. לשמור על הלוק הקלאסי אבל להכניס בו עניין מחודש.

מייק אפ של ארמאני: מפורגן מכל כיוון

כמו בכל מראה הבסיס הוא החשוב והמרכזי מכל, אם הוא לא יהיה מושקע ומטופח זה יעיב על התוצאה הסופית. בלוק הקלאסי הזה סקין בגימור מאט הוא הכי מתבקש, אז הנציג להפעם יהיה ה- Maestro המפורסם של ג'ורג'יו ארמני. מייק אפ עטור השבחים והפרסים שנחת יחד עם שאר מוצרי המותג (כולל המסקרה הפנומנאלית) שהושק לאחרונה בארץ. טוב, לא בדיוק בארץ... המותג לא באמת עבר במכס את "המסלול האדום" ולכן הוא זמין לנו רק בדיוטי פרי שהחליטו לעשות לו עלייה. בהתאמה ל"קיום החסר" של המותג בארץ, גם המאסטרו זה הכי "להיות עם להרגיש בלי". מדובר על מייק אפ בעל פורמולה דלילה מאוד במרקם הדקיק ביותר שניסיתי עד כה. קשה לתאר את התחושה, זה מרגיש כמו למרוח שמן יבש, גם מבחינת הניחוח (ואגב מכיל חמישה שמנים אתרים) וגם מהבחינה שנמרח בקלות ובאחידות ונטמע במהירות ומותיר סקין מאט מואר. הוא בעל SPF 15, עם כיסוי קל פלוס ונראה הכי טבעי שיש. אפשר לבנות את הכיסוי לכמעט בינוני אבל זה כבר לא יראה טבעי אותו הדבר. מהתיאור הזה אפשר להבין שהוא פחות יתאים לבעלות עור יבש, נקבוביות פעורות או פגמים אחרים, וכמובן גם לא למי שמחפשת כיסוי גבוה.
המאסטרו מגיע ב- 18 גוונים (סווטצ'ים) ולי יש את ה- 5.5 שמתאים לקיץ ולחורף אצטרך לרדת בטון שניים. לא מצאתי חוקיות מסודרת בתתי הגוון חם/קר ככל שעולים במיספור, יש טבעיים, ורודים וצהובים בסדר רנדומלי. הפוסט הזה עם הסווטצ'ים והתיאורים יעזור קצת בלקבל מושג. אני מניחה שבעתיד יצאו גווני ביניים נוספים כי מההתרשמות שלי עכשיו אין מספיק ניטרליים אמצעיים.
לא ממש צריך לפדר אחרי השימוש איתו, אבל מי שרגילה ומרגישה צורך, כדאי לבחור בפודרה שקופה דקה שתזרום איתו ולא באחת קמחית כבדה שתאפיל עליו ותשנה את מראה הסקין לגמרי. העיצוב שלו נקי ומאוד בסיסי, כשבמקום מכסה יש לנו את ראש הפיפטה (טפטפת, Pipette). ציינתי בעבר שאני לא מאוד אוהבת שימוש בטפטפות שזה משהו שקיים בעיקר בסרומים, אבל כנראה שכשמדובר על פורמולה כל כך נוזלית פשוט אין ברירה.
בשורה התחתונה, לא מפתיע בכלל שזה מוצר מפורגן בצורה היסטרית גם ברמה השיווקית ע"י מגזיני אופנה בינלאומיים וגם ברמה העניינית ע"י בלוגריות ומשתמשות נלהבות ברשת. רק שכנראה עם הטייטל הכל כך מחייב שקיבל - מאסטרו, או יותר נכון - Maestro Fusion, מתבקש גם תג מחיר כבד. תעשו את החשבון לבד.

אייליינרים של דיור ו- YSL: למיומנות בלבד?

הפוקוס הראשון בלוק הזה הוא בעיניים. מתחילים עם צללית קרם טבעית לאיחוד גוון העפעף ו/או צללית זהובה בוהקת, או כל מה שמתחשק. המרכז בסופו של דבר יהיה האייליינר, יש מי שאוהבות אותו דקיק ויש מי שאוהבות אותו עבה וחתולי, יש אינסוף סגנונות, כל אחת ומה שהכי מחמיא לה. האייליינר DiorShow Art Pen של דיור מצליח להתמודד עם כל סגנון שנבחר בזכות הטוש המוארך והמחודד שלו. יש לו פיגמנט שחור חזק והגימור מאט קלאסי יפה ומחמיא (סווטצ'תמונה). מצד אחד עמיד ולא נמרח ומצד שני נוח וקל להסרה במים. לא צריך לנער או לסובב (כמו האייליינר הקודם שלהם) בשביל שיצא החומר. למרות שאייליינר נחשב למוצר איפור מאתגר, השילוב של האחיזה הנוחה והטוש המדויק מרגיש כאילו גם למתקשות יהיה יחסית קל להתמודד עם המשימה. לגמרי אחד מהאייליינרים הנוחים והמומלצים לשימוש היום. כשהתוצאה מוצלחת והעמידות גבוהה זה לגמרי שווה את המאמץ.

למרות ששחור הוא הקלאסי והפופולרי ביותר, זה עדיין לא אומר שאי אפשר לגוון עם קצת צבע. לאחרונה השיקו באיב סן לורן את קולקציית Baby Doll במסגרתה יצאו גם חמישה אייליינרים צבעוניים ומושחרים שכל אחד יותר יפה מהשני (תמונה). אימצתי מהר את ה- Lumiére Bleu #11 שגוון ה- Teal המטאלי שלו (סווטצ'תמונה) עשה לי עיניים, דו משמעי. יש לו פיגמנט היסטרי שרק חיכה להתמזג עם העפעף שלי ואני מיהרתי לקדם את המיזוג. רק שאז הבנתי שאני ומברשות מכחול דקיקות מהסוג הזה לא ממש חיות בשלום יחד, אבל אני לא אתן לדבר פעוט כזה להפריד ביני לאייליינר שלי. אבל למרות כל הניסיונות המציאות היא שאני לא מגיעה לדיוק מרבי כמו עם אייליינר ג'ל או אייליינר טוש. משהו עם האחיזה, השליטה והיציבות לא עובד לי עם המברשת של האייליינר. זה לא הוא זה אני. ולמרות שמדובר על מוצר מפתה כנראה הוא שמור רק למיומנות ביותר בינינו. אמנם חמדתי את כל הגוונים אבל בכאב לב גנזתי את הרעיון. עכשיו מחכה שהמותג יוציא את הגוון המושלם הזה בגרסת האיילינר ג'ל המושלמת שלהם.

מסקרות של YSL וסיסלי: שלב מאסט בכל לוק

סיום איפור העיניים יהיה תמיד עם מסקרה. אף פעם לא הבנתי למה לטרוח עם הצלליות והאייליינר ואז לוותר על המסקרה. לא רק שהיא מוסיפה את הפיניש ותורמת למראה מושלם, בלעדיה זה נראה תלוש, כאילו שכחנו משהו בדרך. אז מסקרה שחורה היא הדיפולט הכי נפוץ ולמרות שעם האייליינר בייבי דול של YSL לא התמודדתי ממש, עם המסקרה בסדרה כן, לגמרי כן. המותג השיק אחות חדשה למגוון המסקרות בסדרת ה- Volume Effet Faux Cils, כשבגרסת ה- Baby Doll היא מבטיחה לנו ריסי מניפה, מודגשים, מאורכים ומופרדים שיעניקו לנו מראה בובתי של עיניים פקוחות לרווחה (תמונה, סווטצ'ים). בעזרת המברשת סיליקונית דקה וגמישה בעלת הזיפים הקצרים היא מצליחה לעמוד בכל ההבטחות ולארגן לנו בקלות ריסים בובתיים כאלו בגוון שחור חזק. מי שאוהבת את המסקרות המאריכות ומפרידות ימצאו פה אחת מוצלחת במיוחד. לאלו בינינו שמעדיפות מסקרות מעבות ודרמטיות שייצמדו לגרסה המקורית האהובה עלי מאז ומתמיד בכל הגוונים שלה (חום, סגול, ירוק).

דרמה כאמור אפשר לייצא לא רק בצבע שחור. המסקרה So Intense של סיסלי בגוון חום תוכיח לכן את זה ובגדול. אז קודם כל הגימיק - מברשת מקל דקה כשבצד אחד זיפי סיליקון קטנטנים, ממש מברשת מיניאטורית. הפורמולה עשירה ועבה עם פיגמנט חזק ואטום, גם בגרסה השחורה וגם בגרסה החומה כהה דרמטית. השילוב הזה יוצר במהירות לריסים מעובים ודרמטיים במיוחד. הקאטצ' - אין הפרדה מספקת בין הריסים, המברשת סוחבת יותר מדי חומר ולכן יש הדבקת ריסים בלתי נמנעת, גם כשמנקים את העודפים מהמברשת קודם. הפתרון - מסרק ריסים. התוצאה - OMG! אז נכון, מצד אחד הביצועים של המסקרה סוף הדרך. מצד שני במחיר ההיסטרי של המסקרה לא הייתי מצפה לעזרה של כלי נוסף אלא לתוצאה מושלמת כזו לבד. מי שבכל זאת לא מצאה מזור לריסים שלה עם שום מסקרה אחרת, יכול להיות שזה הפתרון עבורה וכשיש הנחות מפליגות כדאי לשקול אימוץ לבחינה.

שפתיים באדום עם ארמאני וסיסלי: הכי סקסי שיש

הפוקוס השני בלוק הזה הוא בשפתיים שבמראה הקלאסי תמיד יהיו בצבע אדום. לא משנה במה אתן בוחרות, שפתון או גלוס, כמו תמיד חשוב לדייק, פיגמנט אדום הוא לא סלחן. כדאי גם להקפיד על מריחה נכונה (טיפים) וגם לא לשכוח את הטריק עם האצבע למניעת סימנים על השיניים.
השפתון Rouge #400 של ארמאני משתלב באופן מושלם במשבצת הקלאסית הזו (סווטצ'מייגן פוקס מדגמנת לנו). הוא אדום קלאסי נקי, נמרח באהבה עם פיגמנט עז, מתקבע די מהר עם עמידות נהדרת וכשמתחיל לרדת זה בצורה אחידה יחסית ולא כתוחם זול מסביב. בניגוד לגוונים אדומים אחרים, הוא מסוג האדומים שיחמיאו לכל אחת, די ללכת על בטוח בבחירה בו. האריזה שחורה נקייה קלאסית גם כן, עם לוגו המותג בחיבור המגנטי עם המכסה.
הגלוס Rouge #6 של סיסלי הוא אדום עם תת גוון כתום קל (סווטצ'סווטצ'ים). הפורמולה בסדרה החדשה הזו משובחת ואינה דביקה כמו של גלוסים אחרים. טוב, האמת שלקרוא לזה גלוס זה רק בגלל המבנה שלו, אבל הפורמולה קרמית עשירה וסופר פיגמנטית, כמו קרם שפתיים כזה. הדבר היחיד שרומז שזה גלוס זה הגימור המבריק. מזכיר לי מאוד את הלקים לשפתיים שהיו פעם לשאנל ושיש היום לשיסיידו. אחרי המריחה הגלוס מתייצב ומרגיש לגמרי יותר כמו שפתון מאשר גלוס. חובבות הסטיינים קחו בחשבון שהפיגמנט אינו סטייני/מכתים, וכשיורד הוא נעלם לגמרי. העיצוב סופר יוקרתי ומהודר. מוצר היסטרי. ממש.

בושם של מארק ג'ייקובס: ביזאר זה כאן

את הלוק תמיד נשלים עם ניחוח אהוב. הפעם בחרתי את הבושם DOT של מארק ג'ייקובס שהאדום שלו התחבר לי לפה, לא בהכרח בגלל שהניחוח כל כך הלהיב אותי, אלא בגלל שכידוע יש לי חולשה לכל דבר שיוצא מבית מדרשו, חריג ככל שיהיה. אני חושבת שביזארי זו הגדרה די מדויקת לעיצוב הבושם שדי מאפיל בתשומת לב על הניחוח. קשה להתייחס בצורה עניינית לבושם בלי להבין מה לעזאזל הוא לקח כשעיצב את הבקבוק ואיזה כימיקלים בדיוק אשמים בזה. לי זה נראה כמו הכלאה בין חיפושית לפרפר. אולי זה בכלל היפופוטם שאבדה לו דרכו, לכו תדעו, הכל סביר במקרה הזה. ג'ייקובס אוהב נקודות ואפילו הקדיש לזה בושם עכשיו, אבל  מי בכלל שם לב לנקודות עם שלל האלמנטים מסביב, שלא לדבר על הכנפיים או עלים אם תרצו שמלווים את שלל בשמיו. ראינו את זה ב- DAISY, ראינו את זה ב- LOLA ואנחנו רואות את זה עכשיו (וכמה אבק זה תופס... גאד!). העיצוב מוחצן מאוד ואפילו הומוריסטי. איכשהו בכל הסלט הזה נעלמו לי השיק והאלגנטיות. כך גם בניחוח הפירותי העשיר והדינמי, אך לא מאוד ייחודי שמורכב מפירות יער, יסמין, קוקוס, תפוז, וניל ומושק. ואחרי הכל אני מחכה עכשיו ל- HONEY, הגרסה הצהובה החדשה מקוצצת הכנפיים, נראה האם בגזרת הניחוח יש משהו פורץ דרך שם. בכל מקרה, כנראה שבמקום לקחת "עזרים למצב רוח" או לצפות בסרטים "התפוז המכני" או "מופע הקולנוע של רוקי", מספיק להתבונן לשתי דקות רצופות בבקבוק. זה כבר יעשה את העבודה לבד. חוקי לגמרי.


ID

Maestro
Fusion Make Up
גודל: 30 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 88 דולר
Rouge d'Armani
Rouge #400
גודל: 4 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 44 דולר

DiorShow Art Pen
Felt-Tip Eyeliner
Long-Lasting Wear
גודל: 1.1 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 187 ש"ח

Eyeliner Baby Doll
Lumiére Bleu #11
גודל: 3 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 193 ש"ח
Mascara Volume Effet Faux Cils
For a False LashEffect
Baby Doll #1 Noir Fétich
גודל: 5 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 201 ש"ח

So Intense Mascara
Thickening, Fortifying
Deep Brown #2
גודל: 7.5 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 350 ש"ח
Phyto Lip Gloss
Rouge #6
גודל: 6 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 240 ש"ח

DOT
Eau De Parfum
גודל: 100 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 587 ש"ח

הבהרה / גילוי נאות: המוצרים שבחרתי נשלחו אלי מהחברות


Print Page

40 תגובות:

  1. אהבתי את האימג'ים של הדוט, אני בכלל אוהבת את הבשמים של מארק ג'ייקובס, בעיקר את הדייזי אהובתי. (תרתי משמע)
    אני מסוקרנת זמן מה לגבי המאסטרו, נראה לי שפתחת לי התלבטות......... :)

    המסקרה בייבידול של אסל שלמות!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. מדליקים לגמרי האימג'ים, בכלל איך הוא לוקח הכל לקיצוניות בלי שום בעיה.
      גם אני מתה על הדייזי, פרשי נפלא :)

      בואי נאמר שכמו שאני מכירה אותך המאסטרו יהיה אצלך עוד 3.. 2... 1..... SCORE!

      מחק
  2. את קרועה!!! אין איזה תיאור לדוט :) האמת אני מתה על מושיות! אבל הריח לא עשה עלי רושם.. טו באד :(

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, אם הוא זורם עם הביזאריות אז גם אני זורמת עם התיאורים ;)
      כן, ניחוח פירותי, לא משהו פורץ דרך...

      מחק
  3. ה-Honey פשוט מעולה! הבקבוק מעניין ומגניב ביותר, אחד היפים שראיתי :)

    השבמחק
    תשובות
    1. יופי, תודה על העידכון, אז יש למה לצפות :))

      מחק
  4. במסקרה ביבי דול מדהימה, האיילנר צבעו מקסים רכשתי ואני משלבת אותו המון אני בדרכ רגישה לכחולים ואליו לא. המשפסקרה של סיסלי גם טובה ויורדת במהירות. הdot נמכר כעת במשביר בחצי מחיר, אך הוא ריח רגיל , לדעתי, הגלוס של סיסלי נראה מסקרן אעפ שיש לי המון

    השבמחק
    תשובות
    1. שכחתי את האיילנר של דיור שהוא סופר פיגמנטי אני מסתדרת איתו מצויין.

      מחק
    2. איזה כיף לך שאת מסתדרת עם המכחול של האייליינר, הגוון שלו פשוט הורס!
      את זה של דיור קל לי בהרבה לתפעל.
      וואלה, מעניין. העמידות של המסקרה של סיסלי היתה עלי טובה, רק הקטע עם סירוק הריסים מבאס.
      חצי מחיר למארקי?? כן, גם לדעתי הניחוח לא ייחודי ובכל מקרה לא הסגנון שלי.
      הגלוס הזה הוא כמו שפתון מבריק, משהו משהו :)

      מחק
    3. הכוונה לסיסלי שההסרה קלה. מארקי לא משהו רק האריזה מדהימה.

      מחק
    4. אה, הבנתי, חשבתי שאת מתייחסת לעמידות. מסכימה.
      העיצוב הזה של הבושם ממש כמו יצירת אמנות לקישוט, בחיי!

      מחק
  5. עכשיו משיש לי סמארט פון, החלטתי שאת צריכה אפליקציה שכל מה שאת ממליצה אשר להכניס ישר לווישליסט

    השבמחק
  6. את חוסכת לי הרבה זמן התלבטות כשמגיע שלב חידוש מלאי מוצרים. בוודאות במוצרים שאת ממליצה בפה מלא שמצריכים דגימה, אוב כאלו שאת קוטלת. ולא מדינאי רושמת ולא תמיד אם רשמתי פתק איתי.אז. אם אני יכול להגיב רשימה ישירות מהבלוג זה בהחלט יקל עליי. בפן הכלכלי זה לא יקר להרים אפליקציה, ואולי גם החברות יפנקו את הקוראות שלך בקופונים למוצרים שאת מעלה בפוסטחם.

    השבמחק
    תשובות
    1. תשמעי, אני איתך. בואי נתחיל מזה שאין אפילו אפליקציה מסודרת לבלוגר שאפשר להוריד ולצפות באמצעותה בבלוגים השונים.
      בנוגע להטבות והנחות, זה החלק הקל, תאמיני לי שכלל המותגים בשמחה היו מפנקים את הקוראות, הכי win win. העניין הוא הביקורת על האובייקטיביות או משהו בסגנון, תמיד יש מה לומר, מחפשים את השלילי. לא בטוח ששווה לי את הטרחה. קיצור, זה דיון ארוך ונפרד....

      מחק
  7. ולמרות שאני בכלל לא משתמשת במייקאפ - כל רצוני הוא להשתמש בזה של ארמני, תיארת אותו איך נאמר, בצורה חלומית.
    אני דווקא חובבת איילינר עם מברשת ופחות מתחברת לטוש כי זה נראה לי טושי גם על העין, אם זה נשמע הגיוני. אני אוהבת מראה יותר גלוסי לליינר שדי קשה להשיג עם טוש, למרות שהבנתי שללוריאל יש אחד גלוסי מוצלח.

    השבמחק
    תשובות
    1. יקירתי, המאסטרו אידיאלי עבורך ועבור כל מי שלא משתמשת או לא אוהבת מייק אפ. באמת בלתי נראה ממש.
      כן, הסגנון של האייליינר משפיע באופן מובהק על איך שהוא נראה. הבעיה שלי עם המברשת היא שאני לא מגיעה לאותה תוצאה כמו עם טוש/ג'ל. זה ממש מבאס כי זה אייליינר מעולה עם גוון סופני. כך שאני אוהבת את האייליינר מברשת, הוא פשוט לא אוהב אותי חזרה... LOL
      ללוריאל יש את ה- Super Liner Carbon Gloss שהוא אייליינר מוצלח! כתבתי עליו פה:
      http://danrasvault.blogspot.co.il/2010/10/blog-post.html

      מחק
  8. השיטה הזו של האצבע בפה מוצלחת, ומפדחת- אבל יותר מפדח להסתובב עם שפתון על השיניים:)
    הגוונים הכתומים בהחלט מוצלחים ואהובים במיוחד.

    השבמחק
    תשובות
    1. לגמרי יותר מפדח, חוץ מזה שאת האצבע עושים לבד, בבית, בפינה, בחושך....LOL

      מחק
  9. לדוגמית של המאסטרו ולי היה מפגש כשרכשתי מוצרים של שיסיידו בבלומינגדיילס והדליית "העניקה" לי אותה בחרדת קודש. דליל ולא מכסה פסקתי והעברתי לאחותי, עור לבן צח ובלי כתמים.

    מאז ומתמיד אהבתי את המסקרות המשובחות של YSL. הבייבי דול מחמיאה מאוד לריסים שלי ונותנת מראה כאילה הדבקתי ריסים בבודדים אחד אחד, מאוד אהבתי.

    עילפת אותי עם תיאור הבושם - לא משנה מה יאמר, כזה עוד לא ראיתי אף פעם, קנקנן דלה קנקנים.

    השבמחק
    תשובות
    1. חח, נכון, למי שאוהבת כיסוי המאסטרו ממש לא מתאים.

      גם אני מתה על המסקרות של YSL, הבייבידול בהחלט מצטיינת בהפרדת הריסים.
      אבל הכי אני אוהבת את ה- Volume Effet Faux Cils המקורית המעבה, אליפות!

      עיצוב הזוי, אה?... חתיכת קנקן ביזארי אירגן לנו הפעם מארקי....LOL

      מחק
  10. המאסטרו תפור עלי, ממש מחכה להזדמנות להשיג אותו :-). נראה לך שההגעה לדיוטי היא סנונית ראשונה לכניסה לארץ ?
    שמעתי הרבה מחמאות על המסקרה של YSL, אבל האמת שבגלל שהריסים שלי ארוכים מאוד אז אני מעדיפה עיבוי, ונראה לי שאשאר עם הגרסה המקורית. מתכננת בקרוב גם הרחבה של האוסף לסגולה !.
    המרקם של הגלוס של סיסלי זוכה להרבה מחמאות, מעניין להתנסות בו למרות שיש לי כוונה לקנות מארז גלוסים מוקטנים של לורה מרסייה שיצא עכשיו לקראת החג.
    היום בדיוק אספתי את הסומק החדש של סיסלי, והוא אחד המהממים, כל כך מאיר וכל כך עדין.
    אני מאוהבת בבושם דייזי, רק היום רכשתי עוד אחד במבצעים היומיים של סטרוברי. אבל הבושם פרת משה רבנו הזה, כפי שכתבת, לא עושה יותר מדי חשק, ואם את לא ממליצה בחום אז בכלל חבל על הזמן.
    הסוג של בושם הבא שמתחשק לי לרכוש הוא השמן גוף של מדמואזל - נראה לי נורא כיפי לחורף.

    נראה לי שההתערבות שלנו על הפלטה של שאנל תיגמר בזה שהיא לא תגיע לארץ. שמת לב שהם שחררו את כל הקולקציה חוץ ממנה? והיום ליסה אלדריג' פרסמה תמונה שלה משומשת כמו שצריך - הם מכינים את הקרקע היטב :-)).

    השבמחק
    תשובות
    1. יש למאסטרו פורמולה כל כך ייחודית, זה קטע ממש מדליק. הגוונים מה שאז דיברנו ממש בדקתי ולא ראיתי איזה היגיון ברצף. אל תבני על כניסה לארץ בעתיד הנראה לעין ;)
      כן, גם אני יותר מעדיפה מסקרות מעבות על מאריכות. הגרסה המקורית היא האהובה עלי EVER!
      את חזק בלורה מרסייה, אה? אני בגדול לא מתה על גלוסים, מעדיפה שפתונים. אבל האפקט העשיר והמבריק הזה לא יכול להיות בשפתון.
      תתחדשי, איזה כיף!! קנית את הסומק L'orchidée Rose, נכון? הוא מהמם!
      עם כל אהבתי למארקי, הניחוח של החיפושית לא עושה לי את זה, הדייזי נהדר גם בעיני.
      הבעיה היחידה שלי עם המדמואזל, מושלם ככל שיהיה, זה שלכולן יש את הניחוח הזה. ממש מבאס...:/

      איפה ראית שהם שחררו את כל הקולקציה? הקולקציה Nuit Infinie של החגים עוד לא הגיעה. מה שיצא במקביל לקולקציית הסתיו Superstition, זו קולקציית Rouge Allure Moiré. ראיתי את התמונה אצל ליסה, שווה להיות הפריזנטורית של שאנל ;)

      מחק
    2. אני מודעת בכאב לזה שאין הגיון ברצף הגוונים. מבחינתי זה יותר גרוע מאסתי לאודר - שם יכולתי להבין מה הגוון הכי בהיר ונייטרלי, כאן זה הרבה יותר בעייתי. למרות ש-3 הוגדר נייטרלי אני לא בטוחה שהוא לא יהיה צהוב מדי. כל כך חבל שאי אפשר להתנסות בארץ.
      אני מאוד אוהבת את המוצרים של לורה מרסייה, עדיין לא קרה שהתאכזבתי. והסטים לחגים מאוד משתלמים. הסט של הגלוסים דווקא בגוונים די אינטנסיביים, אני חושבת שהם ייראו טוב.
      http://www.lauramercier.com/store/shop/holiday%20colour%20collection_Mini%20Lip%20Glac%C3%A9%20Collection%20-%20Bold%20Brights_prod1060010
      תודה, הסומק הוא אכן ה- L'orchidée Rose. אחד המוצלחים.
      למדמואזל יש ריח של גן עדן. אני דווקא בכיוון של להשתמש בשמן בלי להוסיף בושם אח"כ, פשוט ליהנות מהריח לעצמי. וכן, מבאס שלכל העולם יש אותו.

      התכוונתי ששחררו את הקולקציה בחו"ל, לא בארץ. כבר ראיתי ביקורות על הצלליות קרם המדהימות והסומק, אבל הפלטה עדיין לא יצאה (בצמר גפן ?). באופן כללי שווה להיות ליסה אלדריג, הייתי מוכנה להיות המתמחה שלה :-).

      מחק
    3. נכון, אבל אם את לא טסה בקרוב תבקשי ממישהו שכן שיביא לך דוגמית של הגוון הזה.
      הסט גלוסים נראה מעניין בסווטצ'ים, יותר לביש מאשר ההגדרה שלו bold brights.
      בטח שלא להוסיף בושם, אבל השמן בריח זהה הרי.

      אה אוקיי, נראה אותה אוטוטו גם ברשת. השאלה היא אם גם בארץ...
      הצלליות Illusion d'Ombre ממש בעייתיות, אני לא יכולה לחשוב על גוון שלא בא לי עליו מהסדרה!!

      מחק
    4. לא מתה על כל הסינג'ורים האלו בחו"ל, בטח לא כשאצטרך לעשות את זה פעמיים - גם לדוגמית וגם לקנייה. פתרון בטוח יימצא בסוף :-).
      זה bold brights של לורה מרסייה, לרוב היא לא יוצאת מטווח האלגנטיות.
      נכון שהשמן בריח זהה, אבל אני מאמינה שאחרים פחות יריחו אותו עלי. יותר ליהנות מהריח לעצמי כפי שכתבתי, ולהסניף מדי פעם.
      מתישהו שאנל ייאלצו לשלוף את הפלטה, הכוונה שלי היתה שכל הפריטים כבר יצאו ורק הפלטה נותרה נחשקת ובלתי מושגת. נראה לי שאם מנסים להפוך אותה בכח לקשה להשגה, אז יש סיכוי אמיתי שהיא לא תגיע למחוזותינו.
      כל הגוונים של הצלליות מהממים, והשניים החדשים במיוחד. פשוט MUST.

      מחק
    5. אין לי ספק שיהיה פתרון בסוף, as usual :)
      בכל מקרה השמן הזה פינוק היסטרי, אין לי ספק שתהני ממנו.
      את חושבת שזה משהו מתוכנן? יכול להיות. בכל מקרה חומים זה לא הקטע שלי ממש..
      נראה אם היא תגיע ומה המחיר, זו ההתערבות האמיתית! ;)
      לגמרי מאסט, הסווטצ'ים שלהן נראים סוף!

      מחק
    6. בהחלט כמו תמיד:-)
      תודה, כנראה שאבקש את השמן ליום ההולדת.
      נראה לי מתוכנן בהחלט, במיוחד שהפלטה קיימת מיוני (כפי שליסה כתבה).
      את יודעת משהו, אני ממש לא התלהבתי מהפלטה הזו בהתחלה, אבל לאט לאט התחלתי לגלות עניין בגוון הברונזי ובגוון הסגול. בכל מקרה עוד נראה את הסווטצ'ים והביקורות.
      הלוואי שתנצחי והיא תעלה 450 - זה יכוסה בדיוק ע"י תווי השי שעומדים מיותמים מראש השנה. יחד עם זאת, אני ממש מתקשה להאמין. בסוף היא עוד תעלה 800 !!.

      מחק
    7. קיימת מיוני אצל ליסה, מייצרים את המוצרים הרבה זמן לפני השיווק.
      אבל ממי, איפה את רואה סגול?... את מדברת על הכי ימנית? זה לא חום כהה טאופי כזה?....
      חחח, את מעלה את ההימור שלך?... טוב, בואי נראה שהיא מגיעה בכלל קודם.

      מחק
    8. לייצר זה יופי, מה עם למכור ??
      זהירות, במקרה שלך אי זיהוי צבעים זה ממש סיכון מקצועי !. אלו הגוונים :
      Soft beige, metallic beige, bronze khaki, bronze brown, dark matte purple
      גברת, אל תכניסי לי מילים לפה. אני לא מעלה את ההימור, אבל איכשהו ברור לי שאני אדלק עליה סופית והיא תעלה הון קטן.

      מחק
    9. נותנים לך זמן לחסוך...:P
      חח, לא בדקתי את שמות הגוונים, דארק פרפל את אומרת, נראה.
      כן כן, אני בודקת עירנות פה... ;)
      חוץ מזה, את מחוברת לפייס שלי?

      מחק
    10. מתחשבים. תודה.
      תתנחמי בזה שנראה שליסה לא נגעה בסגול ?
      יאללה, מתי את מבררת פרטים עם היבואן ?
      יש לי פייס איפורי בחזקה משותפת עם חברה, אבל לא כל כך נכנסתי לאחרונה. לשלוח לך הודעה?

      מחק
    11. השבוע אעשה בירור על הקולקציה, נראה מה הוא יעלה.
      זו שאלה רטורית?...

      מחק
    12. חחח...לא נכנסתי כל כך הרבה זמן שאני לא זוכרת את הסיסמא....
      אשלח לך במהלך היום :-)

      מחק
  11. אין ספק שאיילינר שחור ואודם אדום זה המראה המושלם,והאהוב עליי ביותר:)למרות שחברותיה אומרות שיש לי פנים עדינות ואיפור כזה גס לא מחמיא לי.ודרך אגב בכל פוסט שלך אני רואה מלא מוצרי איפור תגידי איפה את מאחסנת הכל?אני בטוחה שממזמן עברת את גבול האלפיים מוצרים חח

    השבמחק
    תשובות
    1. למראה קלאסי של אייליינר שחור ושפתון אדום יש מיליון ורסיות, אפשר לקחת את זה למגוון כיוונים, ממעודן ועד וולגרי ;)
      חח, הרוב מועבר הלאה או נתרם, אני לא אוהבת אגרנות :)

      מחק
  12. חייבת לנסות את המייק אפ הזה של ארמאני בדחיפות! נשמע מושלם.
    האייליינרים של איב סאן לורן כל כך יפים וה Teal הורס.
    אהבתי מאוד את המסקרה החדשה של איב סאן לורן !
    גם אני פחות התחברתי לליידי באג של ג'ייקובס..הרסת אותי לגמרי עם התיאורים...מסוקרנת עכשיו לגבי ה Honey.

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, את תאהבי את המאסטרו!
      הם לגמרי הורסים האייליינרים, גוונים סופניים רק שאני לא מסתדרת עם מברשות... באסה!
      חח, כולנו מחכות בציפיה דרוכה לגרסה הצהובה של הבושם :)

      מחק
  13. Loved the post dear :))
    I am following you via GFC! Please follow me back too! :D
    www.Indianbeautycenter.blogspot.Com

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails